Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Video: Freimanis: "Esiet cilvēki - saprotiet un atbalstiet mūs!"

Eduards Ozerinskis
Pēc zaudējuma Čehijai Eiropas čempionāta spēlē par 7. vietu komentārus sniedza Latvijas valstsvienības spēka uzbrucējs Rolands Freimanis, aizsargs Haralds Kārlis un saspēles vadītājs Žanis Peiners.
Vērtējums: +9

     [+] [-]

, 2015-09-18 23:07, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Sāksim ar to, ka pirms NBA spēlētājiem viņi kļuva viņi smagi strādāja un viņiem sporta skolas ir pareizas treniņa metodes! Vajag metat bumbu zale visu dienu, lai vini saprot! Jus domajat, ka mes vinus nevaram uzvaret? Mes varam, bet nemaka pareizi trenina metodes sastadit!
Itkā to tāds kā Blūms nedarīja? Varbūt mums ir 1.9 miljonu iedzīvotāju un nauda sportā ir smieklīga salīdzinot ar viduvējām Eiropas līgām?

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:07, pirms 9 gadiem
Cepuri nost Peineram, pateica vismaz par sevi godigi, taja pasa laika, priecaties par top8 cempi kura ir tik svarigi tikt top7 isti jegas nav, jo ar izlozi mums konkreti paveicas.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-18 23:10, pirms 9 gadiem
Nepiekrītu, ka Peineram meistarības līmenis par zemu. Šī bija tikai un vienīgi morāla negatavība labi nospēlēt. Zinu, ka nākošos turnīrus labāk nospēlēsi! Paldies visai izlasei par lieliskām divām nedēļām!

     [+] [-]

, 2015-09-18 23:12, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Sāksim ar to, ka pirms NBA spēlētājiem viņi kļuva viņi smagi strādāja un viņiem sporta skolas ir pareizas treniņa metodes! Vajag metat bumbu zale visu dienu, lai vini saprot! Jus domajat, ka mes vinus nevaram uzvaret? Mes varam, bet nemaka pareizi trenina metodes sastadit!
Es domāju tev pietiks amerikāņu sporta filmas skatīties, kur mazais džesijs visu dienu mētā bumbu un aizstrādājas līdz mvp kādā nba komandā, domā tikai tāda lieta kā treniņi ir pamatā? Jeb tie, kas spēlē, piemēram, kaut kādā Bundeslīgā mazāk grib spēlēt NBA kā tie, kas tur jau ir? Absurds, protams, treniņu sistēma, sporta institūcijas, resursi un daudzas citas lietas mums ir zemākā līmenī, to jau minēju. Bet ar smagu darbu vien nepietiek, lai būtu to dažu procentu skaitā, kas spēlē augstākajā līmenī no visiem, jābūt vēl kaut kam - talantam, iedzimtai prasmei, arī veiksmei un attieksmei, to nevar tā vienkārši uzkačāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 23:15, pirms 9 gadiem
Pēc vakardienas bija dusma par izlaisto izdevību, šodien, protams, vispār labāk neko neteikt.

Bet paldies puišiem par čempionātu kopumā! Pēc kāda laika jau sliktais cerams aizmirsīsies un arī turpmāk noteikti aktīvi sekošu izlasei līdzi, kā to esmu darījis jau vairāk kā 10 gadus.

Vēl ceru, ka Itālija rīkos atlasi un varēsim pilnā sastāvā uzspēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:24, pirms 9 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: attaisnoties ar nevajag, saprotiet paši, kāda būs reakcija no līdzjutējiem un nekāda atvainošanās te neder. būtu tikai jocīgi, ja visi pēc -27 pret nedaudz vājāku izlasi kā paši, šo zaudējumu uztvertu ar sapratni. noskaņot komandu vajag trenerim, bet arī pašiem vajag mācēt saņemties, čehi to varēja- mēs ne
Ko viņi Tev un man ir parādā? Viņi varēja dzīt luni visu vasaru, nespēlēt izlasē.

Paldies par čempi, top8 laaabs!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:31, pirms 9 gadiem
Freimanis ok bet 11-12spēlētāja komentāri nav nepieciešami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:43, pirms 9 gadiem
Žanim respect par to,ka ir spējīgs atzīt savu bālo sniegumu! Nekas,trenēsies,atgūs pārliecību un kas zin,varbūt nākotnē būs labs palīgs izlasei!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:43, pirms 9 gadiem
Rai4a rakstīja: Paldies par Top8!
Lai kā mums vienmēr liekas, ka varējām...Mēs jau esam uzlēkuši augstāk par savu p.... Un ,nav par ko kaunēties!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:46, pirms 9 gadiem
Nepārmetot neko Latvijas basketbolistiem šovakar tomēr rodas sajūta, ka basketbolam Latvijā (pretēji hokejam) ir viss lai attīstītos, bet pieaugušo līmenī viss tiek maksimāli čakarēts, lai attīstības nebūtu. Kā saprast to, ka šogad VEF Rīga 12 spēlētāju komandā ir 7 leģionāri, kamēr Rīgas Dinamo no 23 komandas locekļiem ārzemnieki bieži bija tik kādi 5-6. Tas, ka Latvija nav izkritusi no elites hokejā gadu no gada pierāda, ka pat sūdīgi spēlējot (kā šogad) mēs izspiežam nesmukas uzvaras kad vajag. Tāpat pretēji hokejam, kur talanti mums pārādās reti un pa reizei, basketbolā jaunatnes līmenī Latvija ir top 5 Eiropā, ne jau tikai runājot par 4. NBA drafta numuru Porziņģi, bet arī citiem.... Un vai no tiem talantiem kaut kas arī izaugs, vai būs Biedriņi 2??

Hokejā pieaugušo līmenī tomēr ir spēlētāji, kurus vai nu vietēji izceļ saulītē un parāda Nolaniem, vai Nolani viņus paši atrod.... Sotniekus, Gudļevskus, Indrašus, to pašu Skvorcovu kam ir vieta RD. Labu talantu nav daudz un tos, kas ir, tomēr liek lietā. Basketbolā šķiet, ka nav skaidrs ko darīt ar talantiem, paņemt nēģerus un spēlēt ir vienkāršāk... Varbūt problēma ir arī tas, ka pretēji hokejam, arī vietējo treneru augstā līmenī nav daudz (tomēr šobrīd mums KHL treneru kontingents ir solīds, kaut RD trenē ārzemnieks). Varbūt hokejam vajag iet mācīties no basketbola kā ar bērniem strādāt, bet basketbolam no hokeja- kā ar pieaugušajiem, treneriem??

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:56, pirms 9 gadiem
Sharps rakstīja: Itkā to tāds kā Blūms nedarīja? Varbūt mums ir 1.9 miljonu iedzīvotāju un nauda sportā ir smieklīga salīdzinot ar viduvējām Eiropas līgām?
Urugvaja ir pēc iedzīvotāju skaita Lietuva un necik sen pasaules futbolā bija pusfinālā.... Islande kapājas ar saviem 500 000 iedzīvotāju futbola laukumā ar, ka nemetas.
Var aizbildināties ar tiem 1.9 miljoniem visur, tik tas neiztur kritiku kad Jamaikas melnie (2,7 miljoni) 100m izjāj amerikāņus ar visām viņu koledžām un infrastruktūru.

Tā ir pirmkārt jau domāšanas... mindset lieta. Kaut vai tas pats Porziņģis, var runāt par to, ka viņš ir tāds un tāds patriots, bet ''fu88ing Latvia'' par to neliecina, lai arī viņš atvainojās un tā. Es nekad neesmu lietojis tādus vārdus, ne tikai ārzemnieku priekšā, bet arī latviešu priekšā un tas, kas ko tādu saka ārzemniekam nav patriots, jo var teikt, ka valstī ir korupcija, nebūšanas u.t.t., bet visu valsti nosaukt par sūdu ir arī sevi nolikt par sūdu, jo ja tu saki ''fu**ing Latvia'', tad kāpēc tev draftā zem uzvārda ir LATVIA un kāpēc tu esi daļa no tā fa8kinga?

Latvijas basketbola lielākā problēma vienmēr ir bijusi tā, ka tas ir pārbāzts ar wiggeriem... Leiši varbūt ir noauguši un angliski nerunā super amerikāniski ar ''like... you know... like... like... you know... like''

Valanciunas interview: https://www.youtube.com/watch?v=csX...

bet viņi zina kas viņi ir un kāpēc viņi spēlē. Latvijā basketbolā wiggerisms diemžēl ir pārāk izplatīts joprojām, kaut arī Valteru, Biedra un Šķēles noiešana malā to ir mazinājusi... Tā ir nevis spēlēšanas spēles dēļ, bauda spēles un sava karoga pārstāvēšanas dēļ, bet nezinu... izrādīšanās, jaunu kontraktu meklēšana, rēķināšana.

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:17, pirms 9 gadiem
paldies džeki par TOP8!

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:21, pirms 9 gadiem
Paldies komandai! nu ko lai dara, ja liela daļa to līdzjutēju ir tādi nedaudz nestabili un no maza pieskāriena veļas pa visiem grāvjiem, nav ko ņemt tādus galvā

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:34, pirms 9 gadiem
bēgļi vainīgi

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:40, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:41, pirms 9 gadiem
Daudziem kas te izrunājās negatīvi!!!Nav sajēgas ko jūs tur rakstāt,nolaižieties no mākoņiem,realitāte ir tāda ka mums nav top klubu spēlētāji mums nav izteikta līdera,kas var uzņemties uz sevi spēli!Pats Gaidīju ko labāku,pat cerēju ka būsim top6 kur bija iespēja,bet tur atkal parādas tas ka rokas čaļiem trīc no bailēm un nemāk sevi uzvilkt!!!Pieredze?cik gadus tad teiksim Pieredzes trūkums?Treneris labs,tie kas saka vajag nomainit,atkārtošu ka nejēdz no spēles neko,Bagijam pat ir eiroligas pieredze un ka Lv spēlēja pirms Bagijs nāca par treneri?Tas kā tika nokomplektēta komanda viņš spēs izanalizēt un nākamreiz būsim stiprāki!Vēl taču ir velviens Bertāns,Siliņš un cerams no K.Porziņģa kautkas sanāks...Piebildīšu ka Ševļakovs pēc manām domām būtu labi noderējis cīņā zem groziem kur caurums ir liels + tieciet taču galā ar tām kļūdām,kas rodas uz līdzenas vietas,pat sētas basketbolā tā nenotiek!Apsveicu ar 8 Vietu!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 00:50, pirms 9 gadiem
Paldies čaļiem par čempionātu. Varbūt visas speles nesanaca ka gribetos, bet astoņniekā esam, un uzskatīt ka cempionats ir slikti aizvadīts tiešām nevar. Latvija vēl liks par sevi runāt. Par lielu Latviju!

     [+] [-]

, 2015-09-19 01:20, pirms 9 gadiem
Freimanis patīk kā spēlē! Ir kāpis un audzis, bet ja tu "nezini" tad nafig tu spēlē? Tu esi gatavs vai nē? Jūs esat psiholoģiski vāji. Vakardiena... Vakardien teicāt, ka jāaizmirst spēle un jāgatavojas rītdienai... Šodien atkal vainīga vakardiena! Tu pats izlem, kas ir kas, nevis braukā pa ausīm!

     [+] [-]

, 2015-09-19 02:32, pirms 9 gadiem
cik mums pa šiem gadiem ir bijis labu kvalitatīvu agresīvu spēlētāju, kas spēj un prot izsisties līdz grozam, sapelnīt piezīmes, iemest pēc soda, vispār ar prasmi izkartot sev caurgājienu sarežģītā brīdī? man prātā tikai nedaudzi, Štelmahers, Šķēle(seniors), ā, vēl tāds bušķevics ar laikam prata, kurš vēl? it kā Bertāns un Strelnieks var, bet šajā čempī nekā no tā praktiski nebija. nemākam. vienkārši nemākam un arī negribam. un Bagijs spiests spēlēt ar tiem, kas ir, tā saucamajiem "snaiperiem".kādas ir viņa iespējas mainīt spēles rokrakstu, ja visa komanda sastāv no viena tipa spēlētājiem? laikam nekāda. mūsu lielākais trumpis, metieni no distances buksē, parējais arsenāls nav diezko nopietni vērā ņemams. pretī tak nav nekādi kolhoznieki, zolīdas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 03:06, pirms 9 gadiem
Objektivi skatoties lielakais vairums komanda ir vaja rakstura pajolini, sporta tomer jabut sportiskajam niknumam, nekaunibai un nenormalakajam azartam katra spele, ja nem vera , ka puikas neviens nespele ne nba ,bet eiroliga aizlapa caurumus nevis veido speli...tada gadijuma meistaribas trukums jamegina kompenset ar ieprieks minetiem faktoriem... rezultats 8vieta kopuma labi, bet veids ka mes pagrudam pedejas speles netur nekadu kritiku...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 06:49, pirms 9 gadiem
Freimanis un Peiners,visu cieņu,pateica kā ir!

     [+] [-]

, 2015-09-19 06:57, pirms 9 gadiem
Pilnībā piekrītu
hooker rakstīja: Saprotam, neko nepārmetam spēlētājiem, bet bagijbols jābeidz. Jāspēlē basketbols. Ja izdosies nomainīt šnupi pret basketa cilvēku, kurš domā par b attīstību nevis par savām štellēm, viss būs mums labi. Arēnā bija labi redzams, ka voins ir tkai vipu sagaidītājs un vietu ierādītājs.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 07:59, pirms 9 gadiem
Peiners vecis, pateica kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-19 08:34, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nepārmetot neko Latvijas basketbolistiem šovakar tomēr rodas sajūta, ka basketbolam Latvijā (pretēji hokejam) ir viss lai attīstītos, bet pieaugušo līmenī viss tiek maksimāli čakarēts, lai attīstības nebūtu. Kā saprast to, ka šogad VEF Rīga 12 spēlētāju komandā ir 7 leģionāri, kamēr Rīgas Dinamo no 23 komandas locekļiem ārzemnieki bieži bija tik kādi 5-6. Tas, ka Latvija nav izkritusi no elites hokejā gadu no gada pierāda, ka pat sūdīgi spēlējot (kā šogad) mēs izspiežam nesmukas uzvaras kad vajag. Tāpat pretēji hokejam, kur talanti mums pārādās reti un pa reizei, basketbolā jaunatnes līmenī Latvija ir top 5 Eiropā, ne jau tikai runājot par 4. NBA drafta numuru Porziņģi, bet arī citiem.... Un vai no tiem talantiem kaut kas arī izaugs, vai būs Biedriņi 2??

Hokejā pieaugušo līmenī tomēr ir spēlētāji, kurus vai nu vietēji izceļ saulītē un parāda Nolaniem, vai Nolani viņus paši atrod.... Sotniekus, Gudļevskus, Indrašus, to pašu Skvorcovu kam ir vieta RD. Labu talantu nav daudz un tos, kas ir, tomēr liek lietā. Basketbolā šķiet, ka nav skaidrs ko darīt ar talantiem, paņemt nēģerus un spēlēt ir vienkāršāk... Varbūt problēma ir arī tas, ka pretēji hokejam, arī vietējo treneru augstā līmenī nav daudz (tomēr šobrīd mums KHL treneru kontingents ir solīds, kaut RD trenē ārzemnieks). Varbūt hokejam vajag iet mācīties no basketbola kā ar bērniem strādāt, bet basketbolam no hokeja- kā ar pieaugušajiem, treneriem??
Masveidība ir tāpēc, ka basketbolam ir vislielākais valsts atbalsts no visiem sporta veidiem. Tur ir galvenā atšķirība. Atšķirībā no citiem sporta veidiem ,nodokļu maksātāji maksā algas gandrīz visiem basketbola treneriem. Latvijas sporta parazīts!!!

     [+] [-]

, 2015-09-19 08:47, pirms 9 gadiem
balkons rakstīja: Masveidība ir tāpēc, ka basketbolam ir vislielākais valsts atbalsts no visiem sporta veidiem. Tur ir galvenā atšķirība. Atšķirībā no citiem sporta veidiem ,nodokļu maksātāji maksā algas gandrīz visiem basketbola treneriem. Latvijas sporta parazīts!!!
Tu pats esi tādā krāsā!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-19 08:50, pirms 9 gadiem
Mīkstie komentētāji!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-19 09:01, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Mēs varējam grieķus, frančus un citas komandas uzvarēt, bet mums nav pareiza treniņa metodes! Frančiem vienīgais augums un 7 NBA spēlētāji, bet mēs esam sliktāki? Trēnēties, trēnēties un vēlreiz trēnēties. Visu laiku zāle jābūt! Viss viņiem ir, bet viņi nemāk izmantot! Apsveicu komandu ar TOP 8, bet čaļi smagi trēnēties Jums būs un trenera maiņai arī pienāktu! Ahoj!
Cik sekundes pats pavadi zālē?
Mūsu čaļiem ir tik daudz talanta cik ir, trenēties jau var, bet ikdienā jāspēlē arī augstā līmenī (vēlams vadošās lomas komandā), bet pietrūkst čaļiem pieredzes saspringtu un atbildīgu spēļu aizvadīšanā.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 09:06, pirms 9 gadiem
MANS KOMENTĀRS PAR VISU ŠO IR 18+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-19 09:28, pirms 9 gadiem
Sharps rakstīja: Kādas tad ir tās pareizās treniņa metodes? Tās ko lieto visā pasaulē? Mēs laikam daram kaut ko ļoti atšķirīgu no ASV, Spānijas?
Mums viss atšķiras...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 09:32, pirms 9 gadiem
Būsim godīgi - pēdējie trīs puslaiki, ielaisto punktu skaits (pret GRE puslaikā 60) čempionātā parādīja galvenā trenera lomu komandā. Brīžos, kad fiziskie un mentālie spēki beidzas, sākas galvenā trenera uznāciens. Ja treneris tiek uztverts par tirliņu, nevis par autoritāti, tad notiek tā, kā notika ar LAT. Jāmet nost no amata nekavējoties.