Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Bērziņš: "Esmu izvirzījis mērķi atkal mēģināt iekļūt NBA"

Bērziņš: "Esmu izvirzījis mērķi atkal mēģināt iekļūt NBA"
Kaspars Bērziņš gatavs vēlreiz mēģināt caur vasaras līgu tikt NBA
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas čempionvienības Rīgas VEF spēka uzbrucējs Kaspars Bērziņš intervijā portālam delfi.lv atklājis, ka šajā vasarā atkal mēģinās iekļūt Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA), piedaloties kādā no NBA vasaras līgām.

"Jau pagājušajā vasarā es biju gatavs spēlēt Vasaras līgā, bet tā nenotika, jo man bija problēmas ar pleciem. Šogad esmu vesels, un šis ir gads, kad esmu izvirzījis mērķi atkal mēģināt iekļūt NBA. Aģents to zina, lai viņš varētu mani dabūt komandā, kurā ir vērts. Es nebraukšu vēlreiz, lai spēlētu kā centrs. Es ticu, ka varu tur spēlēt kā ceturtais numurs," sacīja Bērziņš. "Tomēr es ļoti uzticēšos aģentam, ja viņš teiks, ka nav jēgas, tad es pajautāšu, kāpēc viņš tā domā, un droši vien piekritīšu, jo viņš zina, kā notiek iekļūšana NBA. Zinu, ka arī treneris Ainars Bagatskis mani mēnesi atbrīvos no izlases, lai varētu mēģināt, tāda atļauja man bija arī pagājušajā gadā. Vasarai man plāns ir skaidrs."

Kaspars arī atzina, ka būtu gatavs spēlēt NBA Attīstības līgā, lai saglabātu cerības nonākt NBA: "Man tā ir ieteikts darīt, jo tā ir iespēja būt daudz tuvāk NBA, un veiksmes faktors ir daudz lielāks. Pietiek ar vienu spēli, lai treneris ieraudzītu. Man tas bija jādara jau iepriekš, tā ir viena no neizmantotajām iespējām. Tas nekas, ka man ir 27 gadi, un tur nav daudz šāda vecuma spēlētāju. Es būtu ar mieru riskēt."

Iepriekš par nodomiem spēlēt NBA vasaras līgā šogad izteicies arī cits pašreizējā VEF modeļa spēlētājs Vils Danielss.

Kaspars Bērziņš NBA vasaras līgā spēlēja 2009. gadā Fīniksas "Suns" sastāvā. Četros mačos vidēji spēlēja 15,3 minūtes, guva piecus punktus un izcīnīja 2,5 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
DELFI - Vadošais ziņu portāls Latvijā


, 2013-03-23 20:42, pirms 12 gadiem
treniņā laikam spēcigi ar bumbu dabujis pa galvu...
, 2013-03-23 20:46, pirms 12 gadiem
Joprojām uzskatu ka Bērzs ir viens no Latvijas basketa lielākajiem līdz galam neizmantotajiem talantiem,jāatzīst ka pats jau vien neizmantoja savu talantu, taču ar viņa dotumiem un spējām viņam bija jāspēlē NBA!
Tagad.......domāju ka vairs jau nē
, 2013-03-23 20:47, pirms 12 gadiem
Sen nebiju ta smejies!
, 2013-03-23 20:49, pirms 12 gadiem
Pag, 1. aprīlis tak vēl nav..?!
, 2013-03-23 20:49, pirms 12 gadiem
Smieklīgi jau ir , bet lai jau veicas!
, 2013-03-23 20:51, pirms 12 gadiem
Vasaraa pirms 2 gadiem, cik atceros, Purcika Klondaikaa patika automaatus uzkapaat un uzpiipeet. Nekaada naida, katram ir tiesiibas atpuusties kaa gribaa, bet nu attieksme...
, 2013-03-23 20:51, pirms 12 gadiem
vēlme jau protams apsveicama, bet... gandrīz 28 gados mēģināt iekļūt NBA... tā kā mazliet par vēlu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 20:52, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Joprojām uzskatu ka Bērzs ir viens no Latvijas basketa lielākajiem līdz galam neizmantotajiem talantiem,jāatzīst ka pats jau vien neizmantoja savu talantu, taču ar viņa dotumiem un spējām viņam bija jāspēlē NBA!
Tagad.......domāju ka vairs jau nē
Pilnīgi piekrītu.Bet ko izdarīsi ka galvā salmi un nebija nevien trenera kas to salmus no galvas izsistu..
, 2013-03-23 20:52, pirms 12 gadiem
Lai jau veicas!
, 2013-03-23 20:52, pirms 12 gadiem
28 gadu vecumā tikt NBA, latvietim. Good luck.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 20:54, pirms 12 gadiem
ko?
, 2013-03-23 20:54, pirms 12 gadiem
mēneša joks no koka
, 2013-03-23 20:54, pirms 12 gadiem
Streetbumba rakstīja: Vasaraa pirms 2 gadiem, cik atceros, Purcika Klondaikaa patika automaatus uzkapaat un uzpiipeet. Nekaada naida, katram ir tiesiibas atpuusties kaa gribaa, bet nu attieksme...
Arī šajā sezonā tas patīk, un dažreiz visu nakti nosēž pie "vienroča".
, 2013-03-23 20:57, pirms 12 gadiem
Shitas joks man reali sasmidinaja
Vinsh lkm ne to sacis pipet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 20:58, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Joprojām uzskatu ka Bērzs ir viens no Latvijas basketa lielākajiem līdz galam neizmantotajiem talantiem,jāatzīst ka pats jau vien neizmantoja savu talantu, taču ar viņa dotumiem un spējām viņam bija jāspēlē NBA!
Tagad.......domāju ka vairs jau nē
Tu nopietni? Neteikšu, ka Bērz ir slikts spēlētājs, bet NBA? Viņš uzspīd tikai Latvijā, Latvijas klubos. Tādi kā Bērzs - pilna basketbola pasaule. Tāpēc arī Bērzs ir tur, kur viņš tagad ir. Ja nevar nostabilizēties Spānijā, tad nav ko pat domāt par NBA.
, 2013-03-23 20:59, pirms 12 gadiem
Tad jau man realak vasara dabuut darbu neka vinjam ieklut NBA
Slēpts komentārs: dzivis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 21:01, pirms 12 gadiem
dzivis rakstīja: sīkie komentētāji varbūt vēl bija pamperos, bet dažus gadus atpakaļ gandrīz tika, kad vasaras līgā uzpēlēja pie Suns, toreiz Lopesa brālis tika paņemts, bet Bērzam vidēji spēlēs bija 10 p un 5 -8 atlēkošās!
Nu, Tu kaut ko jauc. Vienu reizi tikai spēlējis vasaras līgā, kas arī ir pieminēts rakstā. Statistika - acīm redzama. Nedz Tevis pieminētie vidēji 10 pts spēlē, nedz 5-8 atlēkošās vidēji.
, 2013-03-23 21:01, pirms 12 gadiem
ruudzs rakstīja: Tu nopietni? Neteikšu, ka Bērz ir slikts spēlētājs, bet NBA? Viņš uzspīd tikai Latvijā, Latvijas klubos. Tādi kā Bērzs - pilna basketbola pasaule. Tāpēc arī Bērzs ir tur, kur viņš tagad ir. Ja nevar nostabilizēties Spānijā, tad nav ko pat domāt par NBA.
tev tiešām šķiet ka pasaulē ir tik daudz basketbolistu ar tādu augumu un tādu metienu no distances??tas ka viņš nespēlēja un nespēlēs NBA ir tikai tāpēc ka prātiņš par īsu un disciplīna uz 0
, 2013-03-23 21:02, pirms 12 gadiem
kad sapņo aizver acis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 21:06, pirms 12 gadiem
Nu labāk lai uzspēlē kādā spēcīgā līgā Eiropā ( Spānija, Krievija ), kāda vēl NBA, mums tur "spēlētāju" pietiek.
, 2013-03-23 21:07, pirms 12 gadiem
gara niedre dzen velnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 21:08, pirms 12 gadiem
nav slikti, ja cilvēkam ir mērķis... bet varbūt viņa gadījumā būtu bijis labāk paklusēt? kad izdotos, tad varētu arī muti atvērt, nevis tagad ļaudis sestdienas vakarā uzjautrināt (kaut gan, ar nav slikti- smieties esot veselīgi)
, 2013-03-23 21:09, pirms 12 gadiem
Zaļās muižas akā dirsējs rakstīja: Ja jau NY spelē tas ARG samazga 35 gadu vecumaa tad jau viss ir iespējams
tu tikko to nepateici....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 21:11, pirms 12 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: tev tiešām šķiet ka pasaulē ir tik daudz basketbolistu ar tādu augumu un tādu metienu no distances??tas ka viņš nespēlēja un nespēlēs NBA ir tikai tāpēc ka prātiņš par īsu un disciplīna uz 0
Bērzam, ja nemaldos, pēc dažiem gadiem sitīs 30. Kam viņš tur tagad ir vajadzīgs? Potenciāls bija (lielāks kā Biedram), bet tas bija jāizmanto tad, kad varēja. Dallasa Novicki sāka attīstīt, kad viņam bija 18-19 gadi, un Dirks vēl nevienas durvis turku viesnīcā nav iznesis
, 2013-03-23 21:11, pirms 12 gadiem
dzivis rakstīja: sīkie komentētāji varbūt vēl bija pamperos, bet dažus gadus atpakaļ gandrīz tika, kad vasaras līgā uzpēlēja pie Suns, toreiz Lopesa brālis tika paņemts, bet Bērzam vidēji spēlēs bija 10 p un 5 -8 atlēkošās!
Starp TIKA un GANDRIZ TIKA ir liela atšķiriba!!!
, 2013-03-23 21:12, pirms 12 gadiem
Nu driizaak Kambala tiks
, 2013-03-23 21:14, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Bērzam, ja nemaldos, pēc dažiem gadiem sitīs 30. Kam viņš tur tagad ir vajadzīgs? Potenciāls bija (lielāks kā Biedram), bet tas bija jāizmanto tad, kad varēja. Dallasa Novicki sāka attīstīt, kad viņam bija 18-19 gadi, un Dirks vēl nevienas durvis turku viesnīcā nav iznesis
es jau par to arī runāju,ka potenciāls bija liels,lai neteiktu vairāk..
, 2013-03-23 21:17, pirms 12 gadiem
NBA pārāk atlētisks basketbols priekš Bērza... Bet respect par tādu mērķi.
, 2013-03-23 21:21, pirms 12 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: es jau par to arī runāju,ka potenciāls bija liels,lai neteiktu vairāk..
Piekrītu par 100%. Bet šobrīd šādi teksti no Bērza puses ir pilnīgi lieki, jo viss ir pa 10 gadiem nokavēts/notusēts. Vasaras līgā paspēlēt varēs.
, 2013-03-23 21:32, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: NBA pārāk atlētisks basketbols priekš Bērza... Bet respect par tādu mērķi.
Bērzs nav atlētisks?Brilles uzliec.
Tas,ka mūžīgā sūdzēšanās tiesnešiem,tā ir cita lieta.
Lai jau Bērzam veicas,lai pierāda,ka salmi izpūsti no galvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 21:38, pirms 12 gadiem
Ak jūs! Cilvēki, ar šādu tautu jēgas dzīvot nav, labāk, lai jau kāds pārņem mūs.
, 2013-03-23 21:42, pirms 12 gadiem
biedrinjsh sapuutis miglu aciis
, 2013-03-23 21:46, pirms 12 gadiem
casiljas rakstīja: treniņā laikam spēcigi ar bumbu dabujis pa galvu...
labs pirmais koments
, 2013-03-23 21:47, pirms 12 gadiem
Labs joks, dušās dir....
Ja VEF sapēlētājs tiks NBA, tad BKV uzvarēs Eirolīgā
Ļoti labi zinam, kad tas nekad nenotiks.
, 2013-03-23 21:48, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: NBA pārāk atlētisks basketbols priekš Bērza... Bet respect par tādu mērķi.
Rekspets par sevis un komandas (vef) apkaunošanu? Tad jau drīzāk es tikšu NBA, nekā Bērzs (nu jau bērzītis)
, 2013-03-23 21:50, pirms 12 gadiem
Pareizi ir, jāuzstāda augstākie mērķi. Tik bik nereāli
, 2013-03-23 21:56, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Labs joks, dušās dir....
Ja VEF sapēlētājs tiks NBA, tad BKV uzvarēs Eirolīgā
Ļoti labi zinam, kad tas nekad nenotiks.
Biedrs tak pa taisno no Skonto nonāca uz lielās skatuves ( NBA ). Cita lieta, ka tas bija pirms 9 gadiem, un Bērza gadījumā tā ir tikai iedoma. Tas gan nenozīmē, ka nav iespējams nokļūt tur arī jau pieklājīgākā vecumā, Džinobili sāka spēlēt NBA tikai 25 gados, cita lieta, Bērzs nav Džinobili. Sportiskie mērķi protams ir jāuzstāda, bet Bērza gadījumā būtu jāmēġina tik kādā vadošā Eiropas līgā, vai kādā Eirolīgas klubā. Tāds mērķis būtu adekvātāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-23 22:00, pirms 12 gadiem
Komentāri tādi paši,kā pie zināma raksta par Ernesta Gulbja plāniem pirms kāda nedaudz vairāk kā mēneša... Un Bērzs jau neapgalvo,ka iekļūs NBA,bet mēģinās.
, 2013-03-23 22:02, pirms 12 gadiem
Vesais18 rakstīja: Ak jūs! Cilvēki, ar šādu tautu jēgas dzīvot nav, labāk, lai jau kāds pārņem mūs.
varbūt tad laiks doties prom? pasaule ir plaša. noteikti ārpus Latvijas robežām visi tic katram tukšam vārdam, ko kāds pasaka
, 2013-03-23 22:03, pirms 12 gadiem
ja tiks, tad tikai shaqtin a fool
, 2013-03-23 22:06, pirms 12 gadiem
Paskatieties uz NY sastaavu - Pridzioni (piedodiet par pareizrakstiibu, bet gan jau saprataat). Rookys 35 gados, ja nemaldos. Bet nu ne par to staasts - ja esi labs tad komandas pasas tevi atradiis arii 35, un tas ir savaadaak kaa censties uz pohaam izspriest, ka esi baigais 4numurs, un kalnus gaaziisi... Come on... Tad, ja pret krievu 3-6 komandu (Jenisej utt) buutu baigais dominants varbuut paspriest vareetu... Mans subjektiivais viedoklis - paliec VEF un paliidzi komandai naakosajos gados sasniegt augstaakus meerkus. Personiigi pats nolaidies uz zemes un treneejies vairaak. Veiksmi
, 2013-03-23 22:08, pirms 12 gadiem
Berzam vecuma marazms.... ja nevar iespraust jebkuru bumbu no grozu apaksas, tad ka centrs vins NBA nav vajadzigs..
, 2013-03-23 22:10, pirms 12 gadiem
Nu nav tak viņš ne tuvu NBA spēlētājs. Ko viņš vispār iedomājas, tiešām dabūjis ar bumbu. Viņš pat Eirolīgā netiktu. Varbūt pāris gadus atpakaļ viņš par kautko līdzīgu NBA varēja domāt bet nejau tagad.
, 2013-03-23 22:17, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Biedrs tak pa taisno no Skonto nonāca uz lielās skatuves ( NBA ). Cita lieta, ka tas bija pirms 9 gadiem, un Bērza gadījumā tā ir tikai iedoma. Tas gan nenozīmē, ka nav iespējams nokļūt tur arī jau pieklājīgākā vecumā, Džinobili sāka spēlēt NBA tikai 25 gados, cita lieta, Bērzs nav Džinobili. Sportiskie mērķi protams ir jāuzstāda, bet Bērza gadījumā būtu jāmēġina tik kādā vadošā Eiropas līgā, vai kādā Eirolīgas klubā. Tāds mērķis būtu adekvātāks.
Manu SAS bija nodrāftējuši vēl kā 20-gadnieku.Bet ne jau vecumā ir stāsts. Es kaut kā neredzu, ka Bērzs būtu pamanījies kļūt par dominējošu 4-to numuru kaut LBL, lai kādam ZAmerikā vispār būtu interese.
, 2013-03-23 22:35, pirms 12 gadiem
Es nesaprotu par ko te smieties? Slikts tas karavīrs, kurš negrib kļūt par ģenerāli. Tas vai viņam ir iespējas un cik tas ir reali, ir cits jautājums. Smieties par to ir stulbi, lai neteiktu vairāk. Lai mēģina, sliktāk noteikti nebūs. Viņš tikai no tā iegūs, pastrādājot ar NBA treneriem. Muļķi vien te salasījušies. Smieties varētu, ja kautko tādu pateiktu Ņiživijs par NHL!
, 2013-03-23 22:37, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Biedrs tak pa taisno no Skonto nonāca uz lielās skatuves ( NBA ). Cita lieta, ka tas bija pirms 9 gadiem, un Bērza gadījumā tā ir tikai iedoma. Tas gan nenozīmē, ka nav iespējams nokļūt tur arī jau pieklājīgākā vecumā, Džinobili sāka spēlēt NBA tikai 25 gados, cita lieta, Bērzs nav Džinobili. Sportiskie mērķi protams ir jāuzstāda, bet Bērza gadījumā būtu jāmēġina tik kādā vadošā Eiropas līgā, vai kādā Eirolīgas klubā. Tāds mērķis būtu adekvātāks.
Lai mazie iekļūtu NBA ir jābūt patiešām labam. Tas pats Manu, tika draftēts ļoti zemu ... Bet ar garajiem ir pavisam savādāk. Ja tiešām viņam sakrīt visas zvaigznes un viņš parāda sevi no labākās puses, tad uz komandas treniņnometni viņš varbūt pat varētu tikt. Un tas jau būtu liels solis viņam pašam.
, 2013-03-23 23:27, pirms 12 gadiem
Bez augstiem mērķiem nebūs augstu rezultātu!
, 2013-03-23 23:52, pirms 12 gadiem
Lai vecaas Kaspar!!!!! Principaa stati ir tiesam labi, nu ja vins nospeles ieverojami labak Vasaras liigaa, neka iepriekseja reize, tad jau ceribas lielakas, katra zinja par AB labaks vins ir jau tagad!
, 2013-03-24 00:25, pirms 12 gadiem
UZ WARIORS pie čoma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-24 00:58, pirms 12 gadiem
Nu Bērzs par Biedriņu ir labāks un spēj iemest trejaci.
Talants ir un 28gados nekad nav par vēlu,citi 30gados sāka spēlēt NBA.
Bet ar tādu statistiku diezvai tiks,kaut gan viņam statistika varēja būt labāka,ja vien treneri mācētu pareizi izmantot.
, 2013-03-24 01:32, pirms 12 gadiem
tas zirgu bars, kas tagad smejās par šo pasākumu. man jums viens jautājums. ko jūs mudaki esat sasnieguši? contra strike ir gan jau jūsu dzīves lielākais sasniegums, ne?
visu cieņu Kasparam un vēlu veiksmi. ja NBA var tikt pat 34 gadus vecs onkulis, tad nesaprotu, kāpēc to nespētu mūsu pašu letiņš. vismaz kāds sitās.
, 2013-03-24 01:58, pirms 12 gadiem
nu sorry,kurš ar galvu domājošs NBA klubs ņems 28 vai cik tur gadīgu spēlētāju,lai cik viņš labi izskatītos vasaras līgā,kuram CV ir tikai viens ilglaicīgs ieraksts Latvian league,visur kur parādījies tālāk par pārbaudi vai pāris mēnešiem nav ticis,tur tak uzreiz rodas jautājumi un NBA ir biznes un neriskēs,labāk paņems kādu jaunu vietējo geto talantu
, 2013-03-24 04:02, pirms 12 gadiem
Biedriņš lkm sastāstijis, ka NBA viegli tikt..
, 2013-03-24 07:56, pirms 12 gadiem
es domāju padzirdēs ka no Latvija un uzvārds uz B burta un vel centra speletājs neviens neuzmetīs aci !!!
, 2013-03-24 08:18, pirms 12 gadiem
zinaīda rakstīja: tas zirgu bars, kas tagad smejās par šo pasākumu. man jums viens jautājums. ko jūs mudaki esat sasnieguši? contra strike ir gan jau jūsu dzīves lielākais sasniegums, ne?
visu cieņu Kasparam un vēlu veiksmi. ja NBA var tikt pat 34 gadus vecs onkulis, tad nesaprotu, kāpēc to nespētu mūsu pašu letiņš. vismaz kāds sitās.
apgaismo mani,iespejams bušu ko palaidis garam,ko tad viņs TADU ir sasniedzis? kluci dušā jau var nolikt jebkurš,kaut gan,ka jebkurs ar ta nevaretu teikt,to tik dara ipaši mudaki.
, 2013-03-24 08:28, pirms 12 gadiem
Ja Bērzam ir 28gadi,tātad nav iespēju?jeb latviešu tautai skauž.
Kā tad viens argentīnietis nba spēlēt sāka 35gados,bet Sabonis 31gados.
Bērzam ir un pastāv iespēja,bet par statistiku māc šaubas.
Kā saka cittautieši-latvieši ir tik skaudīga tauta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-24 08:45, pirms 12 gadiem
MarkPrice rakstīja: Ja Bērzam ir 28gadi,tātad nav iespēju?jeb latviešu tautai skauž.
Kā tad viens argentīnietis nba spēlēt sāka 35gados,bet Sabonis 31gados.
Bērzam ir un pastāv iespēja,bet par statistiku māc šaubas.
Kā saka cittautieši-latvieši ir tik skaudīga tauta.
Nevar salīdzināt Saboni ar Bērzu. Āmurs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-24 09:01, pirms 12 gadiem
MarkPrice rakstīja: Ja Bērzam ir 28gadi,tātad nav iespēju?jeb latviešu tautai skauž.
Kā tad viens argentīnietis nba spēlēt sāka 35gados,bet Sabonis 31gados.
Bērzam ir un pastāv iespēja,bet par statistiku māc šaubas.
Kā saka cittautieši-latvieši ir tik skaudīga tauta.
Ne jau visi tautieši ir skauģi, bet gan reālisti. Prigioni bija viens no labākajiem saspēles vadītājiem kurš spēlēja Sānijā un eirolīgā, bet Bērziņš pat nav labākais Latvijā starp garajiem!

Vienēr esmu uzskatījis, ka Bērziņam ir viss lai sasniegtu maksimumu-spēcīgs, atlētisks, garš, ar labu metienu, efektīgi prot nospēlēt aizsardzībā arī uzbrukumā.

BET viņš var uzlikt nereālu bloku un gūt svarīgus punktus, un tūlīt uztaisīt muļķīgu kļūdu un vēl stulbāku sodu, un 30 sekunžu laikā savākt 3 piezīmes! Reizēm liekas ka viņš ir piekusis un pārguris un negrib vai nevar spēlēt, dabon 2-3sodus un iet uz beņķi.

Viņam būtu jādominē groza apakšā, jāvāc bumbas, jābloķē, jātriec no augšas, bet pat to viņš gandrīz nopūdelēja spēlē pret Valmieru, būdams viens pats groza apakšā.

To jau teica Kurtinaitis, ka viņš ir aktīvs pirmās minūtes un tak kaut kā pazūd laukumā.

Neesmu skauģis, novēlu viņam tur tikt, bet man liekas ka viņš ir spējīgs uz kaut ko vairāk, nekā ir parādījis līdz šim. Tomēr lai tevi pamanītu NBA būtu jāspēlē daudz labāk, jo ko tad viņi tur citu var paskatīties kā tikai statistiku.

Kā garajam būtu jābūt vienalga pa 4 vai 5 numuru spēlēt, ja grib tur tikt būtu jābūt gatavam arī pa 3 spēlēt. Viņam vairāk būtu jāspiež uz poustu, savādāk tagad Daniels vairāk spēlē poustā nekā Bērziņš. Lai gan garie ir vajadzīgi visās līgās vairs jau tikai ar cm tur netikt!
, 2013-03-24 09:12, pirms 12 gadiem
Vesais18 rakstīja: Ak jūs! Cilvēki, ar šādu tautu jēgas dzīvot nav, labāk, lai jau kāds pārņem mūs.
Tieši otrādi, mēs tik daudz esam ticējuši un cerējuši kā neviens cits un beigās ...

Kā tad neticīga tauta, palasi vairāk komentārus, daudzi vēl joprojām tic ka Biedriņš var un grib Un pie katras izdevības cer ka viņu paņem vai 76ers vai Heat vai Bostona tas ir tikai vēl viens piemērs, ka tiem, kuriem ir dots lai parādītu un izdarītu interesē tikai nauda un tā gan sportā, gan politikā, gan dzīvē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-24 12:05, pirms 12 gadiem
Es sežu un ilgi domāju, ko diez Kaspars Buča bija izdzēris vai apedis pirms ņēma mutē šos 3 maģiskos burtus... NBA
, 2013-03-24 13:36, pirms 12 gadiem
Ir sezonas vidus.
Redzējo šo Just'ā galīga vafelē tusējam un bieži ejot ārā no dancefloora uzvilkt dūmu. Pareizāk sakot - kupināja kā tāda veca tvaika lokomatīve.....
, 2013-03-24 15:01, pirms 12 gadiem
ha... ideja jau skaidrs...
grib tikt tuvāk pie Biedriņa lai var viesnīcām durvis celt ārā un dušas klausulēs kakāt
, 2013-03-24 15:53, pirms 12 gadiem
KobeB24 rakstīja: Kā garajam būtu jābūt vienalga pa 4 vai 5 numuru spēlēt, ja grib tur tikt būtu jābūt gatavam arī pa 3 spēlēt. Viņam vairāk būtu jāspiež uz poustu, savādāk tagad Daniels vairāk spēlē poustā nekā Bērziņš. Lai gan garie ir vajadzīgi visās līgās vairs jau tikai ar cm tur netikt!
Tu saproti kautko no basketbola vai nē? Ir divas dažādas lietas, gribēt spēlēt kā 4 numuram iekš Vasaras līgas, un gribēt spēlēt par 4 iekš NBA. Vasaras līgā tev sevi ir jāparāda pēc iespējas vislabāk, un Bērziņš der tikai kā 4 numurs, jo visi NBA centri viņam būtu par lielu. Ja tiktu NBA, viņš ietu kaut spēlēt par saspēles vadītāju, ja liktu.
, 2013-03-24 17:59, pirms 12 gadiem
talants bija milzīgs, augums arī lielisks, lai būtu ļoti labs nba vecis, bet bez intelekta grūti kaut kur tikt. Atceros vēl pāris gadus atpakaļ notikušās intervijas, kurās Bērzam dažkārt pat bija grūtības izveidot sakarīgus teikumus un noformulēt domu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-03-24 21:04, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu saproti kautko no basketbola vai nē? Ir divas dažādas lietas, gribēt spēlēt kā 4 numuram iekš Vasaras līgas, un gribēt spēlēt par 4 iekš NBA. Vasaras līgā tev sevi ir jāparāda pēc iespējas vislabāk, un Bērziņš der tikai kā 4 numurs, jo visi NBA centri viņam būtu par lielu. Ja tiktu NBA, viņš ietu kaut spēlēt par saspēles vadītāju, ja liktu.
Ielicis MJ bildi un domā ka saproti no basketbola vislabāk Bērziņš ir 2.13! Ja pārējie centri ir viņam par garu, tad laikam, tavuprāt, tie ir ap 2.20??

Tieši vasaras līgā ir jakapā kā var lai parādītu sevi un ja tevi tur uzaicina kapā! Ja treniņā spēlētājs pateiktu, ka spēlēs tikai pa 1, bet spēlē sēlēs kaut pa centru, domāju, spēlē viņš sēdētu tribīnēs!

Ja jau vasaras līgā centri viņam būs par lielu, tad ko viņam darīt NBA? Tad viņš varēs spēlēt kaut pa saspēli ja

Protams, ja viņš labāk jūtas 4 pizīcijā un ir iespēja uzspēlēt tajā, vai ir iespēja spēlēt pa 5, tad protams izvēlas to kas pašam liekas labāks. Vienkārši liekas jocīgi, ja čalis tā grib tikt NBA un ir pietiekami garš abām pozīcijām, bet negrib spēlēt pa 5. Katrs dara kā grib, bet ja tik ļoti grib tad vienalga būtu pa kādu pozīciju kapāt.