Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

papildināts "VEF Rīga" zaudē Čehijā un izstājas no Eiropas kausa

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"VEF Rīga" zaudē Čehijā un izstājas no Eiropas kausa
Foto: idnes.cz

Rīgas VEF basketbolisti (bilance 2-4) otrdien Eiropas kausa izbraukuma spēlē Pardubicē ar rezultātu 79:90 piekāpās Čehijas čempioniem “CEZ Nymburk” (4-2), finišēja G grupas ceturtajā vietā, nekvalificējās turnīra nākamajai kārtai un nesasniedza sezonas sākumā izvirzīto mērķi iekļūt sacensību astoņu labāko komandu vidū. Otrajā spēlē "Cajasol Sevilla" (3-3) izbraukumā Izraēlā pieveica Jeruzalemes "Hapoel Migdal" (3-3) ar rezultātu 84:70 (24:11, 19:26, 19:17, 22:16), izcīnot otro vietu grupā un pēdējo ceļazīmi uz nākamo kārtu.

EuroCup 2011 G grupas kopvērtējums

VietaKomandaU-ZAttiecība
1CEZ Nymburk4-2496:473 (+23)
2Cajasol Sevilla3-3494:478 (+16)
3Hapoel Jerusalem3-3466:463 (+3)
4VEF Rīga2-4472:514 (-42)

Sākumsastāvi. CEZ NYMBURK 38, VEF RĪGA 52

CEZ Nymburk: Pumprla 17, Nissim 10, Necas 7, Simmons 2, Stimac 2
VEF Rīga: S. Valters 7, Janičenoks 25, Bērziņš 6, Gadson 6, Parakhouski 8 (5pp)

Pirmie vadībā izvirzījās Čehijas basketbolisti, taču nākamajās astoņās minūtēs iniciatīvu pārņēma vefieši. Bērziņš ar tālmetienu izlīdzināja rezultātu un ceturtdaļas pirmajā pusē bija redzamākais vīrs viesu rindās, pēc vairākām veiksmīgām epizodēm ātrajā uzbrukumā efektīvi grozā triecot Kristapa Janičenoka piespēlēto bumbu 15:9. Rezultatīvi spēlēja arī pārējie un īsi pirms desmitminūtes beigām VEF pārsvars sasniedza septiņus punktus 26:19. Diemžēl pirmo spēles nogriezni ar precīzu tālmetienu noslēdza Ladislavs Sokolovskis, starpību samazinot gandrīz uz pusi.

"Nymburk" izrāviens 0:16

Otrajā ceturtdaļā pagalam neveiksmīgi darbojās VEF uzbrukums. Rima Kurtinaiša vīri aizmeta garām desmit metienus pēc kārtas, sešas minūtes neguva ne punkta un ceturtdaļā kopumā no spēles realizēja tikai vienu metienu. Turpretī mājinieki realizēja vairāk nekā pusi savu metienu, ļoti sekmīgi uzbrūkot perimetrā. Viens tālmetiens pēc otra sasniedza VEF grozu, sešu “sauso” minūšu laikā “CEZ Nymburk” savāca 16 punktus un no mīnus četri panāca plus divpadsmit savā labā 26:38. Neveiksmju joslu pārtrauca Parahovskis, izprovocējot pretinieku centru pārkāpt noteikumus un realizējot abus soda metienus. Minūti vēlāk caurgājienu rezultatīvi noslēdza Viljamss, piespiežot Lenzliju nopelnīt piezīmi un nedaudz samazinot starpību 30:38. Puslaika galotnē uz vienu vefiešu punktu laukuma saimnieki atbildēja ar četriem, pēc divdesmit nospēlētām minūtēm izkārtojot sev vienpadsmit punktu vadību.

Sešas cerību minūtes pazūd otrajā melnajā caurumā

Uzsākot trešo ceturtdaļu VEF presingoja sāncenšus, vidēji reizi minūtē piespiežot pretiniekus kļūdīties. Uzbrukumā aktīvāks nekā ierasts bija Gadsobs, tālmetienu iemeta Janičenoks un rīdzinieki divreiz samazināja starpību līdz sešiem punktiem. Kad Kristaps vēlreiz caurgājienā uzlauza čehu aizsardzību, Čans no groza virsmas noslaucīja jau tajā krītošu bumbu, tāpēc divi punkti tika ieskaitīti. 44:48 un Ronens Ginzburgs sauca savējos uz minūtes apspriedi. Janičenoks nerealizēja soda metienu, pāris minūšu komandas uzbruka bez panākumiem, tomēr klusumu pirmie pārtrauca “Nymburk” basketbolisti.

Pumprla prata gan iemest no soda metienu līnijas, gan triecot bumbu grozā no augšas. Ja pirmo sešu trešās ceturtdaļas minūšu laikā mājinieki guva tikai divus punktus, vēlāk īsā laikā guva desmit, veica 2:10 izrāvienu un panāca 46:58 savā labā. Uz Janičenoka pustālo metienu, čeh atbildēja ar diviem trāpījumiem un 29. minūtē viesus no nepieciešamā plus vienpadsmit šķīra jau 25 punkti 48:62. Nelīdzēja arī zona un minūtes pārtraukums, “Nymburk” trešo desmitminūti pēc kārtas viesu grozā sameta 20 un vairāk punktu. Brīdī, kad noslēdzās trešā ceturtdaļa, nekā priecīga nebija arī Jeruzalemē – izturējuši mājinieku pretuzbrukumus, “Cajasol” basketbolisti 33. minūtē sasniedza jau 16 punktu vadību 73:57.

Nākamajā kārtā tiek "CEZ Nymburk" un "Cajasol Sevilla"

Pēdējā ceturtdaļā situācija būtiski nemainījās. Rezultatīvi spēlēja abas komandas un šāda notikumu attīstība iepriecināja mājiniekus, kuri nodrošināja pirmo vietu grupā. Savukārt Hoana Plazas vadītie Seviļas basketbolisti visiem scenārijiem derīgā +8 vietā Jeruzalemē uzvarēja ar 14 punktu pārsvaru un atstāja Izraēlas otro spēcīgāko klubu ārpus Eiropas kausa Top 16.

Vefiešu rindās ar labāko spēli izcēlās kapteinis Kristaps Janičenoks, kurš guva 25 punktus, izcīnīja 4 atlēkušās bumbas un pārtvēra 6 pretinieku piespēles. Tailers Keins pievienoja 8 punktus un savāca 11 atlēkušās bumbas zem groziem, bet saspēles vadītāji un centra spēlētāji daudz priecēt nespēja.

EuroCup 2011 G grupa, 21. decembris, Pardubice

CEZ Nymburk – VEF Rīga 90:79 (22:26, 20:5, 25:24, 23:24)
CEZ Nymburk: Pumprla 17 (7ab), Sokolovsky 15, Lenzly 13 (6ab), Kremen 12 (5ab), Nissim 10, Chan 9, Necas 7 (6rp), McKay 3, Simmons 2, Stimac 2; Slezak
VEF Rīga: Janičenoks 25 (4ab, 6rp), Williams 10, Cain 8 (11ab), Parakhouski 8 (7ab, 5pp), S. Valters 7, Gadson 6, Bērziņš 6, Dairis Bertāns 5, M. Laksa 6, Šeļakovs

Statistika. CEZ NYMBURK 90, VEF RĪGA 79

MNS: 31/57 vs 31/66
2p: 23/38 vs 26/46
3p: 8/19 vs 5/20
1p: 20/32 vs 12/15
AB: 40 vs 31
RP: 18 vs 10
Kļ.: 20 vs 16
PB: 10 vs 13
Sākumsastāvi: 38 vs 52
Rezerves: 52 vs 27

EuroCup 2011 grupu turnīra kopvērtējums

Grupa1. vieta2. vieta3. vieta4. Vieta
AUnics Kazan 5-1Le Mans 4-2Banvit BK 2-4EWE Baskets 1-5
BBG Goettingen 4-2KK Hemofarm Stada 3-3ASVEL 3-3Besiktas 2-4
CGran Canaria 4-1Budivelnik 4-2Buducnost 3-2Siauliai 0-6
DAris BSA 5-1Cedevita Zagreb 4-2BC Azovmash 2-4Hapoel Gilboa 1-5
EGalatasaray 4-2Panellinios 4-2Bennet Cantu 3-3GasTerra Flames 1-5
FBenetton Basket Bwin 6-0Asefa Estudiantes 3-3PAOK 3-3Chorale Roanne 0-6
GCEZ Nymburk 4-2Cajasol Sevilla 3-3Hapoel Jerusalem 3-3VEF Rīga 2-4
HAlba Berlin 6-0Pepsi Caserta 3-3Krasnye Krylia 2-4Anwil Wloclawek 1-5

EuroCup 2011 Last 16

Grupa1. komanda2. komanda3. komanda4. komanda
IUnics KazanC1KK HemofarmCedevita Zagreb
JBG GoettingenAris BSALe MansC2
KGalatasarayCEZ NymburkAsefa EstudiantesPepsi Caserta
LBenetton BwinAlba BerlinPanelliniosCajasol Sevilla

Izmantotie resursi:
Home - Welcome to Eurocup

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:31, pirms 14 gadiem
nevar būt, ka zaudēja zhel janicenoka, ka jaspele tada limenja kluba, pie tam tie legjionari pilnigi nekadi!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:32, pirms 14 gadiem
2. ceturdaļa 20-5
Nu tā, protams, nevar spēlēt, zinot, ka vajag +11

Bet nu kopumā, paldies par sezonu, tiksim nākamgad 16niekā

P.S. par spēli HAPOEL - CAJASOL - hapoel aizmeta visu ko var, ceru, ka viņu galvas neripos pa zāli, jo zaudēt varēja tikai -3

 +19 [+] [-]

, 2010-12-21 22:32, pirms 14 gadiem
Janičenos ir Eurolega līmeņa speēlētājs un viņam tur ir jāabut.
žel Vefa

  +6 [+] [-]

, 2010-12-21 22:32, pirms 14 gadiem
Cepuri nost!mosk mums ari jaiet uz Adrijas ligu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-12-21 22:33, pirms 14 gadiem
Reverse psychology vajadzeja +11 dabujām -11
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:33, pirms 14 gadiem
negaidītas jau bija tās 2 uzvaras iepriekš. šeit - nekā jauna.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:33, pirms 14 gadiem
paši vainīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: XPEH
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 22:34, pirms 14 gadiem
Labais komentētājs: "iegāja pretinieka ķermenī"

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:34, pirms 14 gadiem
Telefons kā vienmēr līmeni. Bērziņs pat sācis strādāt, baltkrievu puika pēdējā laikā tikai sit... Nēģeri kā nēģeri, maz maksā - maz strādā
Slēpts komentārs: oddijs

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:35, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Pohuj, Barons tāpat čempioni.
BALONS

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:35, pirms 14 gadiem
Bez variantiem.
Pagaidam kad taisa presingu patstavigi bumbas atņemšanas vieta saņem troiku sava groza.
Bez saspeles vaditaja vismaz viena laba kas ir jau no pabaudes spelem neka nav un buut nevar.
Ceram sastavs krietni nemainis un nakamgad bus labāk.
Visam ir vajadzīgs laiks.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:35, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Telefons kā vienmēr līmeni. Bērziņs pat sācis strādāt, baltkrievu puika pēdējā laikā tikai sit... Nēģeri kā nēģeri, maz maksā - maz strādā
neesi nu rasists!

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:36, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Pohuj, Barons tāpat čempioni.
noziņoju tevi par smieklīgo joku. humorists atradies. Cerams pavasarī neaprausies.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-21 22:36, pirms 14 gadiem
Kamēr nenomainīs saspēles vadītājus tikmēr nekas no šīs komandas nebūs ...

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:37, pirms 14 gadiem
oddijs rakstīja: BALONS
JEFiņi.. VEFiņi......

  +4 [+] [-]

, 2010-12-21 22:37, pirms 14 gadiem
Cerams, ka pec speeles Berzins izdaris to, ko prot dariit vislabaak. Noliks riktiigu kluci razdevalkaa.

  +9 [+] [-]

, 2010-12-21 22:38, pirms 14 gadiem
Janičenoks vismaz ir līmenī..
žēl komandas, AR Jāni Blūmu vai K.Valteru un VEFs jau būtu spēks!
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:38, pirms 14 gadiem
VEF jau vienmēr bijis nožēlojams klubs. Nepelnīti vispār par tādu klubu te tiek runāts. Vismaz ventiņi savā Eiropas amatieru līgā spēj kādu uzvarēt.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 22:38, pirms 14 gadiem
+11 vai -11 kāda starpība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:39, pirms 14 gadiem
Pretīgi bija skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:39, pirms 14 gadiem
Izteniba diezgan laba spele! zaudeja tikai ar -11! Kurtinaisa uzdevums bija noturet rez zem -20!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-21 22:40, pirms 14 gadiem
Viens Janičenoks var uz pusēm pārrauties, bet tas nepalīdzēs izvilkt Valtera skautingu.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-21 22:40, pirms 14 gadiem
Viens cilvēks nevar izvilkt visu komandu! Paldies Kristapam!

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:41, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Pretīgi bija skatīties.
vienmēr ir bijis, skatoties uz to klubu.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-21 22:41, pirms 14 gadiem
Berzins gatavojas Eiroliga spelet..tolks vinjam te cinities!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:41, pirms 14 gadiem
zheel, ka pagruuda, gribeeju redzet ari vef tiekam taalaak, bet neko dariit! nav vel pieredzes tados turniros laikam..

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:42, pirms 14 gadiem
haotiska skraidelēšana un tālmetienu pūšana groza virzienā. VEF

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:42, pirms 14 gadiem
Janičenoks nulle, ka tikai savu statistiku uztaisīt, nahren nevienam viņš nav vajadzīgs,jo viņš tikai savtīgi par savu punktu bagāžu domā,idiotiskie naivie skatītāji kaut reizi viņš uz komandas biedriem paskatījas,nē ka tik puļīt pašam,nevienu piespēli tālāk nepadod,vienīgi tad kad vairs nav kur likt!!!

ES S.Valtera vietā nevienam roku nespiestu,ne melnie kuriem pa galvu iedot,lai atjēdzas ka te ir komandas spēle ne Janičenokam,sakiet ko gribiet nemūžam Janičenoks nespēlēs Eirolīgā,individuālisti tur nav vajadzīgi!!!Varat neteikt ka nav kas met ir,bet te katrs velk deģi uz savu pusi!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:42, pirms 14 gadiem
Wermahlen rakstīja: Reverse psychology vajadzeja +11 dabujām -11
tieši kā Bagatskis teica!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 22:43, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Janičenoks nulle, ka tikai savu statistiku uztaisīt, nahren nevienam viņš nav vajadzīgs,jo viņš tikai savtīgi par savu punktu bagāžu domā,idiotiskie naivie skatītāji kaut reizi viņš uz komandas biedriem paskatījas,nē ka tik puļīt pašam,nevienu piespēli tālāk nepadod,vienīgi tad kad vairs nav kur likt!!!


ES S.Valtera vietā nevienam roku nespiestu,ne melnie kuriem pa galvu iedot,lai atjēdzas ka te ir komandas spēle ne Janičenokam,sakiet ko gribiet nemūžam Janičenoks nespēlēs Eirolīgā,individuālisti tur nav vajadzīgi!!!Varat neteikt ka nav kas met ir,bet te katrs velk deģi uz savu pusi!
HAHA Reku, VEF talismans nevar vairs pat novaldīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:44, pirms 14 gadiem
par Janichenoku piekriitu, bet nu bez vinja individuaalaas speeles, taads pats ir arii S.Valters. abi ir statistikas vaaceeji, bet vieniigie, kas speej iemest..
Slēpts komentārs: znaroks11

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:45, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: olee olee olee, nav labaaku luuzeru pasaulee
vov saliak kaut kādus lūzerus tagad skaitās forši? Ar tādiem pat mūsu studenti būtu pacīnījušies...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:45, pirms 14 gadiem
minchux21 rakstīja: beidz... bij labs basiits.. vnk paaris 3nieki mums izgriezaas no groza- vinjiem, iekrita..
Piekrītu. VEF jau būs šīs sezonas uzdevumus un mērķus izpildijis par 100%!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:45, pirms 14 gadiem
Žēl Vefa. Janičenokam jāietn uz Ventspili un Valteram arī. Un abi melni ir jāmet arā no komandas.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:46, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Piekrītu. VEF jau būs šīs sezonas uzdevumus un mērķus izpildijis par 100%!
Nomierinies, NIPEM. Tavs Barons vispār nevelk un nevilks.

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:46, pirms 14 gadiem
17-0 un viss skaidrs x(
Garais gals netiek galā ar piezīmju normu un spēle beidzas...

Jāsaglabā komandas kodols un tad nākošsezon VEFs būs lietas koks.

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:46, pirms 14 gadiem
NenadTrajkovic rakstīja: Viens Janičenoks var uz pusēm pārrauties, bet tas nepalīdzēs izvilkt Valtera skautingu.
Kāds Janičenoks,nekas no viņa nav kā izņemot puļītājs!!! Lai arī Valdis Valters vienreiz beidz dir.st un liek to bēdu ieleju ko sauc par VEF Rīga ciet,priekš kam izmest naudu,bezvērtīgi!!!3 gadus kopš 2007 gada Valdi to tik vien pļūta ka nav pieredze, kā vadītājs nulles līmenī!!!!Pieredze mūžīgais attaisnojums!!!! Lai Ventspili veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:46, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: par Janichenoku piekriitu, bet nu bez vinja individuaalaas speeles, taads pats ir arii S.Valters. abi ir statistikas vaaceeji, bet vieniigie, kas speej iemest..
SC inteliģence vismaz var labi nosmieties.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-21 22:46, pirms 14 gadiem
znaroks11 rakstīja: Kaut tu ar vēzi nomirtu
Stulbs esi?

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:47, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nomierinies, NIPEM. Tavs Barons vispār nevelk un nevilks.
Esmu mierīgs. Ja Barons nevelk, tad VEF brauc atpakaļgaitā..
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:48, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Pretīgi bija skatīties.
Piekrītu! Leišu Karalis ir bezspēcīgs 32kg savākto nigeru priekšā! Nosauciet vienu iemeslu, lai šamie paliktu VEFā! Varbūt atkatu VV taisa?
p.s. komentētāji LTV7 di....rš savu sagatavoto tekstu, neskatoties, kas notiek laukumā!

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:48, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: vov saliak kaut kādus lūzerus tagad skaitās forši? Ar tādiem pat mūsu studenti būtu pacīnījušies...
nu tak ar plus 100 uzvareejusi

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:48, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Kāds Janičenoks,nekas no viņa nav kā izņemot puļītājs!!! Lai arī Valdis Valters vienreiz beidz dir.st un liek to bēdu ieleju ko sauc par VEF Rīga ciet,priekš kam izmest naudu,bezvērtīgi!!!3 gadus kopš 2007 gada Valdi to tik vien pļūta ka nav pieredze, kā vadītājs nulles līmenī!!!!Pieredze mūžīgais attaisnojums!!!! Lai Ventspili veicas
Es domāju, ka visi izņemot tevi redz atšķirību starp Janičenoku un pārējiem, līmenis cits... ok, čalis šodien kļūdījas arī, bet nu vismaz ir arī kautko labu izdarījis (punkti)

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:49, pirms 14 gadiem
znaroks11 rakstīja: Kaut tu ar vēzi nomirtu
Nespļauj dievam acīs,tu nožēlojamais padibene. tu sapūsi bada nāvē apvainojot citus. pirms raksti domā ko runā

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:49, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Stulbs esi?
Un šonakt

  +4 [+] [-]

, 2010-12-21 22:49, pirms 14 gadiem
Venstpilī ir melnis, kas var salādēt 20p ceturdaļā, bet VEF melņi vienīagis, ko var uztaisīt ir 20 kļūdas ceturdaļā

  +6 [+] [-]

, 2010-12-21 22:49, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tad man nebuutu 3 izgliitiibu
Bērnudārza , sākumskolas un pamatskolas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:50, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tad man nebuutu 3 izgliitiibu
bērnudārzs, sagatavošanās grupiņa un knapi pabeigta pamatskola?
P.S. kroksis pasteidzās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:51, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Nespļauj dievam acīs,tu nožēlojamais padibene. tu sapūsi bada nāvē apvainojot citus. pirms raksti domā ko runā
Kurš tev kropļā seja deva tiesības te spriest?

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:51, pirms 14 gadiem
znaroks11 rakstīja: Kurš tev kropļā seja deva tiesības te spriest?
saliec komantus, krievs

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:52, pirms 14 gadiem
Vefinam ir jaspele setas liga jo tads vefins kads bija vecais nekad nebus

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:52, pirms 14 gadiem
mbeka rakstīja: tads basketbools mums nau vajadzigs! nahuij to vefu!
respect. pievienojos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 22:53, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: saliec komantus, krievs
saliec pieturzīmes, vef fan.

no offense

  -4 [+] [-]

, 2010-12-21 22:53, pirms 14 gadiem
balderuska rakstīja: Vefinam ir jaspele setas liga jo tads vefins kads bija vecais nekad nebus
respect tev par komentu. Piekrītu, +1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:53, pirms 14 gadiem
viss kaa plaanots. ceriibu nebija nekaadu arii ar +11 uzvareet dienzheel. bet liidz + 11 bija kaa liidz kiinai un raapus. vefam kaarteejaa izgaazusies sezona. kur tas moduls dabuu tik daudz naudu lai shaadus lampuunus sponsoreetu?? varbuut der knabam vinjus taa kaartiigi paarbaudiit???

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:53, pirms 14 gadiem
XPEH rakstīja: Malači, ka zaudēja!
tipisks esporta komentētājs !!!
v-pils uzvarēja ,bet tur jau tgd mazāk komentāru ,ka tik kko glupu uzdi.. varētu !!! malači

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:54, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: saliec komantus, krievs
ieej pie sevis dibenā, žīds

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:54, pirms 14 gadiem
Onslovs rakstīja: Es domāju, ka visi izņemot tevi redz atšķirību starp Janičenoku un pārējiem, līmenis cits... ok, čalis šodien kļūdījas arī, bet nu vismaz ir arī kautko labu izdarījis (punkti)
Kāds tad ir viņa līmenis pirms sezonas nevienam nevajadzīgs????!!! Par puscenu bija augstprātīgajam Janičenokam jāpiekrīt tur kaut kādam Vef piedāvājumam,jo citiem klubiem izņemot Ita 2 ligu nebija vajadzigs. suņa murgi,šī slavēšana!!!

Idiot kāda ir nozīme,ja vien puļītājs savāc 20 - pt a pārējiem 5-7pt un ne piespēli spēles laikā nav dabūjuši,tad labāk 5-6 cilvēki samet 10 un vairāk punktus ko dēvē par komandas spēli + rezervistu 5-7pt tad arī tiek pie uzvaras!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 22:55, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Izbeidz. Lai arī cik liels Barona fans esmu, es tomēr spēju atzīt, ka Barons iet pa skuju taku. Un stipri šaubos, ka šis būs stāsts par Fēniksu un sūdu čupu.

Iesaku samierināties un pievērsties kādam citam stipram galvaspilētas klubam (izņemot VEF, lol) - LU vai Turībai.
Tu neesi basketbola eksperts kā es. Un es saku, ka atdzims no pelniem ar uzviju un Eirolīgā un NBA arī spēlēs. Starp citu, es kādreiz biju soļa attālūmā no Lielā Galda jeb LG(lielie gej.i).

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:55, pirms 14 gadiem
balderuska rakstīja: Vefinam ir jaspele setas liga jo tads vefins kads bija vecais nekad nebus
klau bet vai tad vecais dikti labi speeleeja??? kaut kaa taadus momentus iipashi neatceros. zaagi naaca viens peec otra arii vecaa valtera laikos. un arii pret pavisam shvakaam komandaam. nu reizeem jau uzvilka zhalgiri, bet nu reizi pa 100 gadiem.
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

  -4 [+] [-]

, 2010-12-21 22:56, pirms 14 gadiem
lūzeri zaudē ! malači čehi !

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:56, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Kāds tad ir viņa līmenis pirms sezonas nevienam nevajadzīgs????!!! Par puscenu bija augstprātīgajam Janičenokam jāpiekrīt tur kaut kādam Vef piedāvājumam,jo citiem klubiem izņemot Ita 2 ligu nebija vajadzigs. suņa murgi,šī slavēšana!!!


Idiot kāda ir nozīme,ja vien puļītājs savāc 20 - pt a pārējiem 5-7pt un ne piespēli spēles laikā nav dabūjuši,tad labāk 5-6 cilvēki samet 10 un vairāk punktus ko dēvē par komandas spēli + rezervistu 5-7pt tad arī tiek pie uzvaras!!!
Janichenoks ir tirais meteejs, ja metienu precizitaate ir virs 40%(gan 2p, gan 3p), tad jaamet vel biezhaak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 22:57, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: aizej padročī, laikam ķer kaifu no citu neveiksmēm losi!
tev ir smagas garīgas problēmas. Meklē pēc palīdzības. Ja vajag numuru, droši jautā. Tev tas ir jāarstē.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 22:57, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: vienmēr ir bijis, skatoties uz to klubu.
LOH , kas tev liek skatities

  +4 [+] [-]

, 2010-12-21 22:57, pirms 14 gadiem
znaroks11 rakstīja: Kaut tu ar vēzi nomirtu
Admin ! Banu kretīnam !

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:58, pirms 14 gadiem
BorgeR rakstīja: LOH , kas tev liek skatities
nekad nebiju par to padomājis no šāda aspekta.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 22:58, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Kāds tad ir viņa līmenis pirms sezonas nevienam nevajadzīgs????!!! Par puscenu bija augstprātīgajam Janičenokam jāpiekrīt tur kaut kādam Vef piedāvājumam,jo citiem klubiem izņemot Ita 2 ligu nebija vajadzigs. suņa murgi,šī slavēšana!!!


Idiot kāda ir nozīme,ja vien puļītājs savāc 20 - pt a pārējiem 5-7pt un ne piespēli spēles laikā nav dabūjuši,tad labāk 5-6 cilvēki samet 10 un vairāk punktus ko dēvē par komandas spēli + rezervistu 5-7pt tad arī tiek pie uzvaras!!!
emm idiot, spēlētāji arī attīstās savā spēlē vai arī šajā gadījumā visdrīzāk, ka rāda savu īsto spēli. Pirms sezonas nevienam nebija vajadzīgs, jo pelnīja kāpostu 2 līgā.
Ja KJ nospēlēs eiropā (VTB) tikpat labi, kā viņs tagad kapā tad nākošsezon varētu dabūt normāla līmeņa klubā līgumu. (nezinu uz cik ilgu laiku parakstīja ar Vefu...)

jā un kāds te sakars ar piespēļu atdošanu KJ? Tas jādara saspēlniekiem pamatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 22:59, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Barons līdz NBA Eiropas divīzijai neizvilks. Diemžēl.

Jā, man prieks, ka gandrīz biji gejs.
Nē, LG ir ekspertu pulks ar orientācijas novirzēm. Bet viņi ir eksperti. Eiropā atzīti!!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:00, pirms 14 gadiem
Onslovs rakstīja: emm idiot, spēlētāji arī attīstās savā spēlē vai arī šajā gadījumā visdrīzāk, ka rāda savu īsto spēli. Pirms sezonas nevienam nebija vajadzīgs, jo pelnīja kāpostu 2 līgā.
Ja KJ nospēlēs eiropā (VTB) tikpat labi, kā viņs tagad kapā tad nākošsezon varētu dabūt normāla līmeņa klubā līgumu. (nezinu uz cik ilgu laiku parakstīja ar Vefu...)
Kāpēc tu runā muļķības, ja var nerunāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:02, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Nu ko,čehu baskets vienmēr bijusi vērtība,sākot no Jana Suhopateka 80.gados tā līdz mūsdienām!
neaizmirsti Oskaru Schmdt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 23:03, pirms 14 gadiem
Nu neko.... tas jau bija gaidāms ar šādiem leģionāriem.

Publiskais FUJ vadībai, ka redz prot mērķus uzstādīt, bet par komandas komplektāciju nedomā.... ar 2 daudz maz kvalitatīviem garajiem ir daudz par maz...pietam ja abi ir piezīmju kolekcionāri!

VEF leģionāru-studentu smieklīgā stratēģija izgāzās ar blīkšķi !

varbūt atbildīgie tomēr noslaucīs putekļus no savām smadzenēm un centīsies kko vērst par labu komplektācijas ziņā vismaz uz BBL PO, ja ne ātrāk! ar jēdzīgu 4. un 1. pozīcijas spēlētāju pilnīgi pietiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 23:03, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Nejau tu būsi spriest spējīgs, kas man vajadzīgs.
Nē, es vnk zinu labāk un gribu palīdzēt atrisināt tavas problēmas un garīgās slimības. Galvenais - rīkojies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 23:04, pirms 14 gadiem
psc , jau dastala tie negatiivie cilveeki
uzreiz gaidijaat kad vefs dabus zeltu? or what?
jus visur tikai redzat slikto, varbuut dereetu paskatities uz seviim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:05, pirms 14 gadiem
BorgeR rakstīja: psc , jau dastala tie negatiivie cilveeki
uzreiz gaidijaat kad vefs dabus zeltu? or what?
jus visur tikai redzat slikto, varbuut dereetu paskatities uz seviim!
paskatijos un redzēju beidzot kko labu! Paldies par priekšlikumu.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:05, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Piedod šoreiz kļūdies ...
Nop. Tas ir fakts par tām garīgajām problēmām. Domāju, ka esi kādreiz kkur atsitis galvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 23:06, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Jāņem 1-2 ļoti augstas klases leģionāri un pārejie mūsu pašu puikas.
ar 2 uz visu komandu nepietiks....nav mums tik daudz kvalitatīvas rezerves... nav Eiropas līmeņa PF un C, kā arī laba PG kuru varētu atļauties.

vajag vismaz 4, ja vēlies izveidot daudz maz labu komandu ar sakarīgu soliņu.

     [+] [-]

, 2010-12-21 23:06, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: paskatijos un redzēju beidzot kko labu! Paldies par priekšlikumu.
Jēga tev skatīties LV basi, kko pozitīvu vari pateikt? Negatīvo katrs krāns var izpirst te.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:07, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Tu neesi basketbola eksperts kā es. Un es saku, ka atdzims no pelniem ar uzviju un Eirolīgā un NBA arī spēlēs. Starp citu, es kādreiz biju soļa attālūmā no Lielā Galda jeb LG(lielie gej.i).
gandrīz kļuvi par geju? Un ar to lepojies? no offense...

  +4 [+] [-]

, 2010-12-21 23:07, pirms 14 gadiem
Agrāk vismaz varēja te atnākt un pasmieties par komentētāju stulbumu, bet te jau katrā trešajā komentārā - idiot,loh,garīgi slimais, atsitis galvu un citi apvainojumi... Šeit no bērnudārza pārvērties par nožēlojamu vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:08, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: olee olee olee, nav labaaku luuzeru pasaulee
Ir
Tu,kimi un tava tuksa stulba galva

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:08, pirms 14 gadiem
Nipem , tu neesi gadijuma Kristaps Valters?
Viņam ir tikai iebilduma par basketbol ekspertiem latvija!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:09, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: neaizmirsti Oskaru Schmdt
Vai Šmits nebija no Brazīlijas ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:09, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Janichenoks ir tirais meteejs, ja metienu precizitaate ir virs 40%(gan 2p, gan 3p), tad jaamet vel biezhaak.
nee vins driizaak ir iemeteejs un otrs kandidaats ir kasis berzons. sancho jau ar kaareiz gribeeja ar viiriem iemest, bet pat to vins nemaak
da ko var runaat par labo janichenoku, ja komanda visas speelees zaudee??? labie speeleetaaji parasti luuzeru komandaas nespeelee.
jebkuraa citaa komandaa vinjam tik daudz mest nedotu. + aizsardziibaa lampunizee biezhi vien.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:09, pirms 14 gadiem
Onslovs rakstīja: Jēga tev skatīties LV basi, kko pozitīvu vari pateikt? Negatīvo katrs krāns var izpirst te.
iečeko tādu klubu - BK Barons. Būsi patīkami pārsteigts.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:09, pirms 14 gadiem
ar vienu spēlētāju nevar uzvarēt tikai, valters nekāds!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:10, pirms 14 gadiem
BorgeR rakstīja: Nipem , tu neesi gadijuma Kristaps Valters?
Viņam ir tikai iebilduma par basketbol ekspertiem latvija!
Pelnu iztiku ar basketu, bet... kāda šķirba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-21 23:12, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: iečeko tādu klubu - BK Barons. Būsi patīkami pārsteigts.
Barons ir unikāla komanda kura pirms 3 gadiem uzvarēja eirokausā un šogad kapā tikai LBL.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:13, pirms 14 gadiem
spēlmanis rakstīja: Vai Šmits nebija no Brazīlijas ?
Bija, es runāju par funkcionāru, čehu.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:13, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Nebūsim homofobi. NIPEM ir tiesības pašam izlemt, ar ko veidot attiecības.
Tu man nepatīc.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:14, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: VENTSPILS spele FIBA kausa, kas ir viens no zemakiem eiropas turniriem

nav ko salidzinat
Redzu, ka esi eksperts par turniriem, kaa tad sadalaas tie daudzie turniri, ja jau Ventspils spelee vienaa no zemakajiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:14, pirms 14 gadiem
Onslovs rakstīja: Barons ir unikāla komanda kura pirms 3 gadiem uzvarēja eirokausā un šogad kapā tikai LBL.
LBL tak ir svarīgākais turnīrs. Nacionālais čempis. Viņiem vienkārši vajag zeltu.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:14, pirms 14 gadiem
Tas jau bija gaidaams..taa vien liekas,ka Kurtinaitis driiz aiztiisies!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:15, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: LBL tak ir svarīgākais turnīrs. Nacionālais čempis. Viņiem vienkārši vajag zeltu.
Apmulsis Barons tēla iespaidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 23:16, pirms 14 gadiem
Baxter19 rakstīja: Tas jau bija gaidaams..taa vien liekas,ka Kurtinaitis driiz aiztiisies!
Ko vari dir.st?? Tev tikai Ventspils labi. Skatos, ka katrā rakstā par VEF tu atrodi iespēju kā tik kko sliktu pateikt? Nu un ka VEF ir viens no švakākajiem Latvijas klubiem? Tas tev dod tiesības viņus nolīdzināt gar zemi?

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:16, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nu tak ar plus 100 uzvareejusi
Būtu tavs sencis laukumā, tad moš uzvarētu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:16, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Tāpēc, ka nogalināju 70 miljonus ķīniešu?
Tev smird elpa.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:16, pirms 14 gadiem
Vefs ir pilnīgi lūzeri. Amiši nav normāli vefam. Es domāju, kad Amiešus vajag izmest. Un paņemt lābakus melņus.
Par spēlēšanu sētas līga gan nepiekrītu, es tik bargi nevajag varbūt uz pussezonu ABL.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:17, pirms 14 gadiem
bija gaidaams,kaads maz cereeja,ka vinji uzvarees?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:17, pirms 14 gadiem
Meric rakstīja: bija gaidaams,kaads maz cereeja,ka vinji uzvarees?
Es
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:18, pirms 14 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: Nu neko.... tas jau bija gaidāms ar šādiem leģionāriem.

Publiskais FUJ vadībai, ka redz prot mērķus uzstādīt, bet par komandas komplektāciju nedomā.... ar 2 daudz maz kvalitatīviem garajiem ir daudz par maz...pietam ja abi ir piezīmju kolekcionāri!


VEF leģionāru-studentu smieklīgā stratēģija izgāzās ar blīkšķi !

varbūt atbildīgie tomēr noslaucīs putekļus no savām smadzenēm un centīsies kko vērst par labu komplektācijas ziņā vismaz uz BBL PO, ja ne ātrāk! ar jēdzīgu 4. un 1. pozīcijas spēlētāju pilnīgi pietiktu.
VEF ir biznesa projekts - cereeja panjemt leetus studentinjus un naakotnee uzvaariities uz vinjiem - izskataas ka buus izmests pikis par velti

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:19, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Padzīvo Tu 34 gadus zem zemes, kretīn.
Tu nu gan šodien esi baigais joks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 23:19, pirms 14 gadiem
Kurš nozaga manu komentāru par čehu Schmdt?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 23:21, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Nē, Barons ir.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-21 23:21, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Kurtinaitis nav vainīgs, ka komanda neizpildīja mērķi izkļūt no grupas, jo ar šādu sastāvu to nebija īsti reāli izdarīt. Cita lieta, kāda būs paša Kurtinaiša turpmākā motivācija palikt vefā.
draudziiba ar Valdi

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 23:24, pirms 14 gadiem
Vispār jau, ja VEF nebūtu tik lielīgi, tad viņi varēja aizlonēt uz 1 spēli Sandi Silavu no Barona, lai būtu ielāps VEFam. Visi tak zin, ka galvenais laukumā ir saspēles vadītājs un tas VEFam pietrūka. Ar šādu papildinājumu būtu uzvara 100%, bet vai ar 11 ačiem -tas ir jautājums.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:27, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: par so gan kartigi iereecu
zinu, man arī VEF liekas smieklīgs nosaukums. Laikam dzērumā izdomāts.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:28, pirms 14 gadiem
2p: 23/38 vs 26/46
3p: 8/19 vs 5/20
tāda statistika vnk ārprāc
Žēl Kurtinaiša

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:39, pirms 14 gadiem
Gadsons-saprotu kāpēc viņš netika GSW,bet jautājums kā viņš tika Vef, par Williamsu pat nerunāsim

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:49, pirms 14 gadiem
Nipe tu zilais vali kluse! Sandrin biskit divaina? Kur tads naids uz savas valsts klubiem? Esmu par vef,bet ja musejie spele pret arvalstu klubiem,tad atbalstu, un po barons,ventini vai valmiera! Galvenais par savejiem!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 23:50, pirms 14 gadiem
Nipe,labak vef neka ventini lai nosaukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 23:55, pirms 14 gadiem
Nepatika sodien vef spele,iznemot 1cet. Tiesnesi ari kadri,ka var vaisakart iedot nepamatotus sodus? Pasu pretinieku speletajs uzgruzas savejam virsu,bet mums sodu iedod . Ok, 1r kludities,bet nejau 3-4 blakam esot

     [+] [-]

, 2010-12-22 00:00, pirms 14 gadiem
Baxter19 rakstīja: Tas jau bija gaidaams..taa vien liekas,ka Kurtinaitis driiz aiztiisies!
cits vinja vietaa jau sen buutu notinies visos turniiros speelees uz uzvaraam ai aj aj plaani drusku kaut kaa nesakriit ar padariito
valdi vajadzeetu patriekt, rimasam paluugt lai vins paliek, tad varbuut baronam vefs shogad nezaudees

     [+] [-]

, 2010-12-22 00:06, pirms 14 gadiem
ai cik smiekliigi ir lasiit komentus par naakamo sezonu. nu pashiem jums nav smiekliigi?? nu paskataas puikas kalendaaraa. vel nekas jau nav pat veel iisti saacies un jums jau plinte kruumos
caaljus jau skaitot pavasarii, taa kaareiz riidzininieki te deklameeja, vai taa vairs nav?

ja kaads ir saruugtinaats, ka nevinneeja ar + 11, tad varu juus visus nomierinaat(starp citu tas shoriez neizgaaja cauri), arii +11 nepaliidzeetu.. riigas komandas iznjemot baronu vienreiz ar kaarli pie stuures nekad nav speejushas izkljuut no grupas laukaa. diemzheel. nu un ja ir kaadreiz tad driizaak apstaaklju sakritiibas deelj, nevis basketbola sakaraa.
jaamaacaas ir speeleet basis un tad var cereet uz uzvaraam draugi .

  +1 [+] [-]

, 2010-12-22 00:19, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: riigas komandas iznjemot baronu vienreiz ar kaarli pie stuures nekad nav speejushas izkljuut no grupas laukaa. diemzheel. nu un ja ir kaadreiz tad driizaak apstaaklju sakritiibas deelj, nevis basketbola sakaraa.
Tad tomer ir izkluvusas vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-22 00:42, pirms 14 gadiem
Valdemar,vispar par calu skaitisanu teica Visnevica kungs.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-22 00:46, pirms 14 gadiem
Nez, kapec vel sadi legionari vispar spele ka gadsons, viljams, keins. Cik speles paskaties, viens un tas pats... 0 guvums, bet laukuma redz tiek. Ja paskatas ventspili legionari savakti labi patiesam, prieks skatiites ne velti ieguldita artava. Nesaku par to lai visa komanda tagad ir vieni legiobnari ,bet fakts tads, ka komandu nepacel, bet velk uz leju.

     [+] [-]

, 2010-12-22 01:17, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: cik nu izgāzās.. Tā ir laimes spēle. Paskat, iepriekšējā sezonā Alex bija vēl lētāks par šiem pindriķiem, tieši no universitātes laukuma. Un kāda vaina bi? Šobrī ar Horvātijā, Eirokausos pa 30+ minūtēm spēlē.
atceries ALEX'u LBL PO ? .... 0

     [+] [-]

, 2010-12-22 06:19, pirms 14 gadiem
TIEŠI TA!
valdemaars rakstīja: ai cik smiekliigi ir lasiit komentus par naakamo sezonu. nu pashiem jums nav smiekliigi?? nu paskataas puikas kalendaaraa. vel nekas jau nav pat veel iisti saacies un jums jau plinte kruumos
caaljus jau skaitot pavasarii, taa kaareiz riidzininieki te deklameeja, vai taa vairs nav?

ja kaads ir saruugtinaats, ka nevinneeja ar + 11, tad varu juus visus nomierinaat(starp citu tas shoriez neizgaaja cauri), arii +11 nepaliidzeetu.. riigas komandas iznjemot baronu vienreiz ar kaarli pie stuures nekad nav speejushas izkljuut no grupas laukaa. diemzheel. nu un ja ir kaadreiz tad driizaak apstaaklju sakritiibas deelj, nevis basketbola sakaraa.
jaamaacaas ir speeleet basis un tad var cereet uz uzvaraam draugi .

  -2 [+] [-]

, 2010-12-22 09:17, pirms 14 gadiem
nu vot, nebūtu tērējuši naudu super stulbām reklāmām ar kkādu vecu raganu, mož, ka varētu atļauties nopirkt kādu labāku spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-22 09:57, pirms 14 gadiem
Gadsons ir snaudoshais Avatars.. tik kaa sho lai pamodina, Rimas!!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-22 10:23, pirms 14 gadiem
Jaunup (no vienotiibas) ja tu teere - valuutas fonda aizdevimu, tad vismaz teeree jedziigi. nevis peerkot nekam nederiigus legionaarus

  +1 [+] [-]

, 2010-12-22 11:39, pirms 14 gadiem
Un tagad VEFs ar tādu sastāvu spēlēs Latvijas sētas čempionāta...murgi ta pāt ka TTT.....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-22 13:12, pirms 14 gadiem
VEF komanda ir beigusi cīņas visnopietnākajā no šis sezonas turnīriem. Lūk manas subjektīvās domas par komandu.

Sākšu ar pozitīvo:
1. Kristaps Janičenoks. Ar pilnu pārliecību varu teikt, ka vislielākajā mērā tieši pateicoties Kristapa spēlei komanda līdz pēdējai spēlei saglabāja cerības turpināt cīņu Eiropas kausos. Un atliek tikai cerēt, ka šādu lielisku spēli Kristaps demonstrēs arī LV izlases rindās. Janičenoka izcilais sniegums neapšaubāmi ir pacēlis viņa vērtību tirgū un būs interesanti pavērot vai (un kādi) Eiropas klubi izteiks vēlēšanos viņu pārpirkt jau nākamā gada sākumā.

2. Artjoms Parahovskis. Vienīgais veiksmīgais leģionāra pirkums šajā sezonā. Ļoti talantīgs basketbolists, kurš nākotnē var kļūt par patiešām labu (varbūt pat izcilu) centru. Tomēr šobrīd viņš vēl ir ļoti jauns. Un tāpēc viņa piesaistīšana vairāk labuma varētu nest nākotnē. Gan spēlējot VEF komandā, gan, iespējams, ienesot kluba kasē labu naudu transfēra gadījumā.

Turpinājumā par ne tik pozitīvo:

1. Visi pārējie piesaistītie leģionāri. Ne Keins, ne Viljams, bet īpaši jau Gadsons, manuprāt, nekādi nav attaisnojuši uz viņiem liktās cerības. Gadsona gadījums vispār ir kaut kas unikāls. Gribētos pajautāt VEF vadībai uz ko viņi cerēja ņemot 30gadīgu spēlētāju, kurš savas basketbolista karjeras laikā Eiropā ir aizvadījis tikai dažas spēles.

2. Komandas spēle aizsardzībā. Pirms vairākiem mēnešiem treneris Kurtinaitis deklarēja, ka VEF komandas spēlei ir jābalstās uz labi nostādītu aizsardzību. Līdz šim redzētais liecina, ka tieši aizsardzība ir komandas lielākais klupšanas akmens. Regulāri ļaujot pretiniekam savā grozā iemest 80, pat 90 un vēl vairāk punktus ir visai maza varbūtība, ka tiks izcīnīts daudz uzvaru.

3. Komandas komplektēšana principā ir bijusi neveiksmīga un neatbilstoša nospraustajiem uzdevumiem. Atgādināšu, ka mērķi ir BBL uzvarēt regulārajā čempionātā un iekļūt Četru finālā, Eiropas kausā iekļūt astoņniekā, bet VTB līgā iekļūt astoņniekā un mēģināt tikt vēl augstāk.

Šobrīd jau ir zināms, ka viens no mērķiem (pats ambiciozākais) nav sasniegts un visai ticami, ka arī nākamais (VTB 8nieks) netiks sasniegts. Par BBL un LBL runāt vēl stipri par agru. Vai bija saprātīgi uzstādīt šādus mērķus, ja komandā nav stabilu pamatsastāva spēlētāju 2 galvenajās basketbola pozīcijās - saspēles vadītāja un centra? Runājot kāršu spēlmaņu valodā tas izskatās pēc blefa ar sliktām kārtīm rokās.

     [+] [-]

, 2010-12-22 14:06, pirms 14 gadiem
VEF vajag ar steigu labu saspēlnieku!!!!

strēlnieku nedabūt jo šaubos ka ventspils atdos!!!
vainu jāskatās labs eiropietis jo redzam ka melnie ir pat ļoti truli saspēlnieki atrasti!!!