Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" viesos pret Barselonu uzvarējušo "Tenerife"

Andrejs Siliņš

"Ventspils" viesos pret Barselonu uzvarējušo "Tenerife"
Ronalds Zaķis iznīcina "Tenerife" aizsardzību
Foto: FIBA

Latvijas vicečempione "Ventspils" šovakar pulksten 21:30 aizvadīs astotās kārtas spēli FIBA Čempionu līgā, tiekoties ar grupas līdervienību un čempiontitula aizstāvētāju "Iberostar Tenerife", kam pirmā apļa spēlē Ventspilī sagādāja līdz šim vienīgo zaudējumu.

11. oktobrī sākoties jaunajai Čempionu līgas grupu turnīra sezonai, "Ventspils" parūpējās par pārsteigumu, savā laukumā ar 73:72 apspēlējot pagājušās sezonas čempionvienību "Tenerife". Tovakar Ronalds Zaķis guva 14 punktus un izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas, un tieši ventspilnieku centrs astoņas sekundes pirms beigām pēc divu vīru sadarbības saņēma Ubillas piespēli un guva uzvaru nesošos divus punktus. Aigaram Šķēlem toreiz desmit punkti, sešas bumbas un piecas rezultatīvas piespēles.

Tenerifes centrs Maiks Tobijs toreiz bija rezultatīvākas savā komandā ar 20 punktiem, ka arī sešām bumbām cīņā pie groziem. Arī vidēji Čempionu līgas turnīrā viņš ir labākais punktu guvējs komandā (13,2), bet argentīniešu aizsargs Nikolass Rikoti guvis 13 punktus un atdevis 4,4 rezultatīvas piespēles. 12,4 punktus un 4,4 bumbas pievienojis amerikāņu spēka uzbrucējs Tims Abromaitis, bet 11,4 punkti, 4,0 bumbas un 2,4 piespēles poļu uzbrucējam Mateušam Poņitkam.

Pēdējais nedēļas nogalē otro reizi sezonā saņēma ACB līgas labākā kārtas spēlētāja atzinību. Un bija, par ko - polis svētdien uguņoja Barselonā, iemetot desmit no 13 metieniem no spēles, gūstot 28 punktus, savācot desmit atlēkušās bumbas, izprovocējot astoņas piezīmes un, pats galvenais, palīdzot Tenerifei izbraukumā apspēlēt Eirolīgas grandu"Barcelona". Vārds "grands" gan pēdējās divās sezonas vairāk saistās ar kluba milzu finansiālajām iespējām un vēsturiskajiem panākumiem, jo sportiskie sasniegumi Eirolīgā pēdējo pāris sezonu laikā ir tālu no "granda" statusa.

ACB līgas tabulā Tenerifes komanda ar sešām uzvarām 11 mačos ieņem devīto pozīciju un turpina aktīvu cīņu par iekļūšanu Karaļa kausa izcīņā, un izslēgšanas turnīrā regulārās sezonas noslēgumā. Panākums Barselonā bija Tenerifes trešā uzvara pēc kārtas, bet Čempionu līgā komanda izcīnījusi jau sešus panākumus pēc kārtas. Pagājušajā nedēļā savā laukumā "Tenerife" sakāva Klaipēdas "Neptūnas".

Tenerifes klubā salīdzinoši nesen notika galvenā trenera nomaiņa. Sezonu pie komandas stūres sāka bosnietis Nenads Markovičs, taču novembra beigās tika atbrīvots un nu jau ir Rolanda Freimaņa pārstāvētās "Gaziantep" galvenais treneris. Viņa vietā "Tenerife" komandas vadību uzņēmies grieķu speciālists Fotiss Kacikaris, kurš savukārt nesekmīgi sezonu sāka Jeruzalemes "Hapoel" klubā Izraēlā.

Pagājušajā nedēļā Tenerifes komandu papildināja pieredzes bagātais grieķu snaiperis Kostas Vasileiadis, kuram ir sešu sezonu pieredze dažādos Eirolīgas klubos. 33 gadus vecais basketbolists pēdējās sezonās vairs nav tik spožs, cik pirms gadiem pieciem līdz desmit, bet debijas mačā jaunās komandas rindās 22 minūtēs iemeta divus no trijiem tālmetieniem un sakrāja septiņus punktus, palīdzot izcīnīt uzvaru jau aprakstītajā spēlē pret "Barcelona".

Pēc šīs dienas spēles ventspilnieki jebkura iznākuma gadījumā pacelsies turnīra tabulā, jo šobrīd priekšā ir mazāk uzvaru izcīnījušas komandas, kas gluži vienkārši aizvadīja savu astotās kārtas spēli jau vakar. Uzvara ļaus aiziet garām "Elan Chalon" un atgriezties ceturtajā pozīcijā (vienāds punktu skaits, bet pirmā apļa savstarpējā spēlē uzvara ventspilniekiem). Zaudējums ļautu aiziet garām "Gaziantep" un "Capo d'Orlando" un pacelties līdz piektajai pozīcijai. Lai iekļūtu Čempionu līgas izslēgšanas turnīrā, jāiekļūst labāko četriniekā. Piektajā un sestajā vietā palikušās komandas dosies līmeni zemāk un pievienosies FIBA Eiropas kausam izslēgšanas spēļu fāzē.

Spēles sākums 21:30, tiešraidē to rādīs kanāls "Best4Sport".

B grupa

VKomandaUZ+/-P
1.Iberostar Tenerife61+10313
2.MHP Riesen61+9013
3.Neptūnas53+5313
4.Elan Chalon44+112
5.Capo d'Orlando26-6710
6.Gaziantep26-11410
7.Ventspils34-1010
8.PAOK25-569

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 12:45, pirms 7 gadiem
pēc zāģiem 5. un 8.vietai un legu daļējas nosēšanās optimisma ir maz vai vispār nav

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 12:45, pirms 7 gadiem
Patīkamu ceļojumu (rezultāts ar noderētu)

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 12:46, pirms 7 gadiem
Ja vien pašiem komandā nav liela ticība par uzvaru, man tiešām nav, jo ja mājās knapi uzvarēja, kas būs viesos...P.s.Tabulā nav kļūda, ka BKV ar 3-4 ir zem 2-6 komandām?

     [+] [-]

, 2017-12-13 12:53, pirms 7 gadiem
Skaidrs,ka šajā mačā neizšķiras šī turnīra liktenis un nekas būtiski netiks uzlabots pat uzvarot, jo uzvaras vajadzēs vēl un vēl. Bet es nedomāju, ka komanda aizbraukusi tikai pasildīties un ielēkt okeānā, tāpēc gaidu tomēr cīņu!
Megasvarīgi būs citi mači, vispirms jau savās mājās POAK, leiši un turki, un izbraukumā itāļi, bet pilnai laimei viesos jāpaņem arī Chalon. Tā būtu mana programma, kas jāizpilda atlikušajos mačos!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 13:11, pirms 7 gadiem
Slikti, ka vakar Chalon uzvilka Neptunas.

     [+] [-]

, 2017-12-13 13:25, pirms 7 gadiem
Nuu, domāju, ka nav variantu izbraukumā pret Tenerifi...

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 13:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Slikti, ka vakar Chalon uzvilka Neptunas.
Es teiktu, ka tieši labi. Jā, šobrīd tas it kā liek noslīdēt zemāk, bet pa lielam Neptunas bez nu jau 3 spēlētājiem - vakar nebija arī Delinikaitis - ir kļuvis daudz slābanāks, tā kā jāstum tieši viņi no četrnieka ārā.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-13 15:36, pirms 7 gadiem
Neko sliktu negribēju teikt, bet ŠODIEN OŽ PĒC ZĀĢA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 15:54, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Spāņiem jau šitas pseido čempiņu turnīrelis diži neinteresē tā ka viņi te baigi neiespringst, jo prioritāte ir nacionālais čempis. Tiesa mājas spēlē jau baigi pazemoties pret kaut kādiem lemberdzēniem arī negribēs.
Baigi neiespringst bet paņem titulu pagājušosezon
Pieregulē kepku, izskatās, ka spiež galvu jaunupēn-vafelēn
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-12-13 16:21, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: A ko tur brīnīties, ka vidusmēra klubs no ACB noper vairumu pseido čempionu līgas nabagus? Tas tikai norāda uz tā sētas turnīriņa līmeni, pat amīši ir atzinuši, ka pseido čempiņu turnīrelis ir tikai 10.vietā, kamēr ACB ir 3.

http://sportacentrs.com/basketbols/08122017-fiba_pseido_cempionu_liga
Parunāsim par nabagiem, dārzeni?
VTB līgas kopvērtējums
V Komanda U Z %
1. CSKA 9 0 100.0%
2. Loko 7 1 87.5%
3. Zenit 7 1 87.5%
4. Unics 6 1 85.7%
5. Khimki 5 3 62.5%
6. Avtodor 4 4 50.0%
7. Tsmoki 4 5 44.4%
8. NN 2 5 28.6%
9. Enisey 2 5 28.6%
10. Astana 2 6 25.0%
11. Parma 2 7 22.2%
12. VEF 1 6 14.3%
13. Kalev/Cramo 1 8 11.1%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-12-13 16:50, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Varam parunāt
Tā ir 5. spēcīgākā līga nevis 10., ar gandrīz 2x vairāk spēlēm reguļarkā vien jau. Tagad izskaidro man LBL pavasara pērienus- lemberdzeniem pēdējos 11 gados tikai 2 LBL tituli, turklāt viens no tiem pret pusklibu VEF lazareti? Bet Latvijas labākais GM gadu no gadu presenēs taisnojas, ka no kļūdām ir mācijes. Šogad piesolījis kaut kādu brīnumvīziju par nākamajiem gadiem, lai tikai paliktu savā krēslā, bet plašākai publikai to nemaz tā arī nav atklājis.
Un kurā vietā Eiropa ir LBL un kurā tajā ir VEF? Un vispār pajāt par līgas spēku - faktiski pēdējā vieta un bezierunu pakāsiens tobrīd pēdējai vietai vienkārši aizliedz meklēt attaisnojumus. Un tas tav tops, uz kuru sačurājies no laimes atsaucies, ir ļoti subjektīvs. Spāņu līga ir augstu,bet Čempiņu līga, kurā arī spēlē spāņi, ir tikai 10tā, piemēram. Nu nekādas loģikas, bet tādiem vaukšķiem kā tu to tik vajag. Vēl papriecājies par eurobasket.com topu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-12-13 17:22, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Kapēc neatbildi par LBL pavasara pārieniem???
Pie sava ārstējošā ārsta ar savu apmātību vērsies

     [+] [-]

, 2017-12-13 17:41, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Ne jau ACB dūži tanī pseido čempiņu turnīrelī spēlē, bet pāris vidusmēra klubi. Un uz kopējā pseido čempiņu turnīreļa dalībnieku sastāva cik % tas sastāda?
Kapēc neatbildi par LBL pavasara pārieniem???
Klausi Onkolu.un tiešām tev jaārstējās Jaunup😀

     [+] [-]

, 2017-12-13 17:46, pirms 7 gadiem
Ļoti maz izredžu uz uzvaru maigi izsakoties. Galvenais šeit bùs nospēlēt godam...

  +7 [+] [-]

, 2017-12-13 17:47, pirms 7 gadiem
Uzmanību! Meklēju IT meistaru, kurš varētu uzzināt Kepkas IP adresi, ar to man vajadzētu pietikt! Par atlīdzību vienosimies!

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 18:30, pirms 7 gadiem
Nu VTB komandu līmenis ir daudz augstāks kā kkādā ČL, tur pat nav ko runāt. Tas, ka VEF ar katru gadu sarūk budžets un komandu vada tirliņš, tas neko nenozīmē..

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 18:41, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Nu VTB komandu līmenis ir daudz augstāks kā kkādā ČL, tur pat nav ko runāt. Tas, ka VEF ar katru gadu sarūk budžets un komandu vada tirliņš, tas neko nenozīmē..
Kāpēc tad NN, Cmoki un Avtodor nespēja iekļūt ČL grupu turnīrā? Protams, TOP 5 VTB līgas klubu līmenis komentārus neprasa

  -2 [+] [-]

, 2017-12-13 18:44, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Nu VTB komandu līmenis ir daudz augstāks kā kkādā ČL, tur pat nav ko runāt. Tas, ka VEF ar katru gadu sarūk budžets un komandu vada tirliņš, tas neko nenozīmē..
Var redzēt VTB līmeni, kopējo ne top 4 komandām! Vafeļu pērēji Enisey visus sava grupā ņem........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 18:49, pirms 7 gadiem
dextersaicis rakstīja: Uzmanību! Meklēju IT meistaru, kurš varētu uzzināt Kepkas IP adresi, ar to man vajadzētu pietikt! Par atlīdzību vienosimies!
Kepka jau krāmē čemodānus😀

  -3 [+] [-]

, 2017-12-13 19:25, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tad NN, Cmoki un Avtodor nespēja iekļūt ČL grupu turnīrā? Protams, TOP 5 VTB līgas klubu līmenis komentārus neprasa
tev nav kauns to loģiku pielietot? Tikpat labi atmetīsim procentuālo skaitu no ČL, tad nekas labāks tur nepaliek...Man vispār izbrīna, kopumā, šeit visi esošie, kuri runā pretī cilvēka viedoklim, kurš strādā basketbolā vidē un ir skauts eiropā...Henry, īpaši tu, apzinies, ka nu nevar neņemt vērā kādas komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 19:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tev nav kauns to loģiku pielietot? Tikpat labi atmetīsim procentuālo skaitu no ČL, tad nekas labāks tur nepaliek...Man vispār izbrīna, kopumā, šeit visi esošie, kuri runā pretī cilvēka viedoklim, kurš strādā basketbolā vidē un ir skauts eiropā...Henry, īpaši tu, apzinies, ka nu nevar neņemt vērā kādas komandas
Tev nav kauns par korķi visur būt?

     [+] [-]

, 2017-12-13 19:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tev nav kauns to loģiku pielietot? Tikpat labi atmetīsim procentuālo skaitu no ČL, tad nekas labāks tur nepaliek...Man vispār izbrīna, kopumā, šeit visi esošie, kuri runā pretī cilvēka viedoklim, kurš strādā basketbolā vidē un ir skauts eiropā...Henry, īpaši tu, apzinies, ka nu nevar neņemt vērā kādas komandas
Nē, man nav kauns.

     [+] [-]

, 2017-12-13 19:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tev nav kauns to loģiku pielietot? Tikpat labi atmetīsim procentuālo skaitu no ČL, tad nekas labāks tur nepaliek...Man vispār izbrīna, kopumā, šeit visi esošie, kuri runā pretī cilvēka viedoklim, kurš strādā basketbolā vidē un ir skauts eiropā...Henry, īpaši tu, apzinies, ka nu nevar neņemt vērā kādas komandas
Kā piemin VEF vai VTB Krievu čempi, tā misters objektīvais ar klāt! Labāk skaties Savus VEF pret Jēkabpili kā spēlē! Vismaz vari papriecāties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 20:10, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, man nav kauns.
Bet pats apzinies, ka tas nav īsti labi atmest komandas un tad līmeni vilkt? Nu ja tā dari, tad paņem proporcionāli atmet no otra turnīra, tad būs daudz maz līdzīgi

     [+] [-]

, 2017-12-13 20:11, pirms 7 gadiem
Subaars rakstīja: Rebels misters objektīvs!!!
man pilnīgi pajāt par jums, kāpēc par mani tā uztraucies? Un jā, tas ir objektīvāk, ja līmeni salīdzini, ka no abiem turnīriem proporcionāli vienādu daļu atmet un tas ir vienalga basketbols, hokejs, futbols utt. Vai arī tev objektīvāk šķiet, ka no viena turnīra atmet top komandas, bet no otra nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: man pilnīgi pajāt par jums, kāpēc par mani tā uztraucies? Un jā, tas ir objektīvāk, ja līmeni salīdzini, ka no abiem turnīriem proporcionāli vienādu daļu atmet un tas ir vienalga basketbols, hokejs, futbols utt. Vai arī tev objektīvāk šķiet, ka no viena turnīra atmet top komandas, bet no otra nē?
Misters korķis

     [+] [-]

, 2017-12-13 20:18, pirms 7 gadiem
Domāju, ka šodien BKV uzvarētu varētu, tieši dēļ tā, ka iepriekš Barcelona tika uzvarēta. Nereti nākamajā spēlē ir kritums un tas daudz reizes ir bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:40, pirms 7 gadiem
Kādam links uz BKV spēli būs?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tev nav kauns to loģiku pielietot? Tikpat labi atmetīsim procentuālo skaitu no ČL, tad nekas labāks tur nepaliek...Man vispār izbrīna, kopumā, šeit visi esošie, kuri runā pretī cilvēka viedoklim, kurš strādā basketbolā vidē un ir skauts eiropā...Henry, īpaši tu, apzinies, ka nu nevar neņemt vērā kādas komandas
Kas vainas loģikai? Tās komandas spēlēja kvalī, Avtodor vispār pakāsa komandai, kas BKV grupā ilgu laiku bija pēdējā, kāpēc to neņemt vērā? Kā tad to reitingu var sastādīt, ja ne apmēram tā rēķinot? Kāpēc ar muti vaļā jāklausās vienā subjektīvā viedoklī, bet tev nevar būt savs, arī uz kaut kādu loģiku balstīts? Parasti ir teiciens, ka kaut kas ir tik stiprs, ka vājākais posms, un piemērojot to līgām (protams, ne tik tieši), VTB nav tik stipra un ČL - tik vāja.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kādam links uz BKV spēli būs?
Pēc stundas Tev lattelecom tv nav?

     [+] [-]

, 2017-12-13 20:52, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Kas vainas loģikai? Tās komandas spēlēja kvalī, Avtodor vispār pakāsa komandai, kas BKV grupā ilgu laiku bija pēdējā, kāpēc to neņemt vērā? Kā tad to reitingu var sastādīt, ja ne apmēram tā rēķinot? Kāpēc ar muti vaļā jāklausās vienā subjektīvā viedoklī, bet tev nevar būt savs, arī uz kaut kādu loģiku balstīts? Parasti ir teiciens, ka kaut kas ir tik stiprs, ka vājākais posms, un piemērojot to līgām (protams, ne tik tieši), VTB nav tik stipra un ČL - tik vāja.
Nesaprati manu domu, es tikai to saku, kā var salīdzināt turnīrus, ja piemēram, tam vtb atmet piecas top komandas, bet proporcionālu skaitu neatmet ČL un tad velk vidējo? Es nenoliedzu, ka apakša ir diezgan vienlīdzīga abiem turnīriem, ČL tas sastāvs lielāks, tāpēc tās variācijas ir lielākas t.i. par tām vājākām komandām

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:52, pirms 7 gadiem
PAOK mājās labi kapā ar Ludvigsburgu. Vot šo pārsteigumu nevajag

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:52, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Pēc stundas Tev lattelecom tv nav?
Ir, bet man citā istabā, slinkums tur sēdēt + porķikam bača netur, bet tur kontakts tālu bija shoutcut arī, bet atcēlu abonementu, neskatījos tik bieži

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nesaprati manu domu, es tikai to saku, kā var salīdzināt turnīrus, ja piemēram, tam vtb atmet piecas top komandas, bet proporcionālu skaitu neatmet ČL un tad velk vidējo? Es nenoliedzu, ka apakša ir diezgan vienlīdzīga abiem turnīriem, ČL tas sastāvs lielāks, tāpēc tās variācijas ir lielākas
Aaa ok, tad piekrītu. Bet nu apakšas vtb un čl NAV līdzīgas

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:55, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Aaa ok, tad piekrītu. Bet nu apakšas vtb un čl NAV līdzīgas
Atkarībā, kuras komandas ņem, vienas ir spēcīgākas, citas nav...Par to ir grūti spriest. Mēs pat nezinām, kā spēlētu grupu vājākās komandas savā starpā, bet nu vtb ir savas pastarītes, tur ir trīs slāņi, tika tā atšķirība starp tām ir liela, tāpat kā tagad LBL mums, princips tas pats

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet pats apzinies, ka tas nav īsti labi atmest komandas un tad līmeni vilkt? Nu ja tā dari, tad paņem proporcionāli atmet no otra turnīra, tad būs daudz maz līdzīgi
Noņēmu 5 klubus ČL - piemēram, 3 spāņu klubus un 2 turku klubus. Kas paliek pāri? 2 turku klubi, 4 Francijas klubi, 4 Vācijas klubi, 3 Grieķijas klubi, Ostende, Nymburk utt. Manuprāt, nav tik traki, bet tagad noņemam top 5 VTB klubus... Kas paliek pāri?

     [+] [-]

, 2017-12-13 21:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Noņēmu 5 klubus ČL - piemēram, 3 spāņu klubus un 2 turku klubus. Kas paliek pāri? 2 turku klubi, 4 Francijas klubi, 4 Vācijas klubi, 3 Grieķijas klubi, Ostende, Nymburk utt. Manuprāt, nav tik traki, bet tagad noņemam top 5 VTB klubus... Kas paliek pāri?
proporcionāli, nevis skaita ziņā, bet procentuāli, jo turnīrs lielāks...vismaz es tā izprotu vārdu proporcionāli, respektīvi vienlīdzīgi..

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: proporcionāli, nevis skaita ziņā, bet procentuāli, jo turnīrs lielāks
Ok, šis laikam nebija tas veiksmīgākais piemērs, bet tāpat paliks pāri ne tie sliktākie klubi.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:10, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, šis laikam nebija tas veiksmīgākais piemērs, bet tāpat paliks pāri ne tie sliktākie klubi.
piekrītu, bet abos turnīros ir tā noslāņošanās, vienas komandas būs spēcīgākas, citas vājākas, bet nu es neteiktu, ka tā atšķirība būtu liela, pašlaik redzot, kā daža laba lejas gala komanda (Parma) spēlē, tad tie noteikti nebūtu pēdējie grupā, tāpēc saku, ka to iespēju ir daudz

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: piekrītu, bet abos turnīros ir tā noslāņošanās, vienas komandas būs spēcīgākas, citas vājākas, bet nu es neteiktu, ka tā atšķirība būtu liela, pašlaik redzot, kā daža laba lejas gala komanda (Parma) spēlē, tad tie noteikti nebūtu pēdējie grupā, tāpēc saku, ka to iespēju ir daudz
Tikai liela atšķiriba ir tajā, ka VTB ir skaidrs no kuriem 5 klubiem būs 4 pusfinālistes, kamēr ČL to paredzēt ir nesalīdzināmi grūtāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:20, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikai liela atšķiriba ir tajā, ka VTB ir skaidrs no kuriem 5 klubiem būs 4 pusfinālistes, kamēr ČL to paredzēt ir nesalīdzināmi grūtāk.
tas jau loģiski, vieglāk ir pateikt no 13 komandām kā no 32, pat ar visu noslāņošanos uz tām vietām ir vairāk konkurentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:46, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Var redzēt kā spāņi novērtē pseido čempiņu līgu, ja uz ACB spēlēm Tenerifei biļetes praktiski izpārdotas, tad šodien pat puse tribīņu nav aizpildīta.
uz vtb gan visās spēlēs visas arēnas ir pārbāztas!! arī olimpiskais sporta centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:54, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Neticu es šim ČL basim! Viena komanda tagad spēli atdeva!
Komanda, kas bieži nemaksā algas un mocās ar budžetu!
Kurš klubs?

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:01, pirms 7 gadiem
Nav tik traki! -2 vairs tikai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:16, pirms 7 gadiem
Sāk pagaidām piepildīties tas, ko teicu. Pēc Barcelona uzvaras Tenerifei neiet šodien viegli...Bet nu Jakovičs slikti laukumu redz, divas riskantas piespēles pāri laukumam un tā iešana zem aizsegiem ir kā dāvana spāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:16, pirms 7 gadiem
HMB - NEDEELA!!! rakstīja: kaa tad taa, BKV skolo pashus nabagus, reksis ar saviem profiliem klusee
Tenerife kāš, jo nesen uzvarēja Barsu, nav noskaņojušies utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:19, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tenerife kāš, jo nesen uzvarēja Barsu, nav noskaņojušies utt.
Tu esi mazs bērns? Ne tām spēcīgākajām komandām, pēc lielu komandu uzvarēšanas, nereti nākamā spēle ir sūdīgāka, pat pērn divi piemēri, tas pats vef uzvarēja khimki un kāsa nākamo spēli LBL, Valmiera uzvarēja VEFu vai BKV, neatceros kuru, pēc tam Baroniem kāsa...Pēkšņi atmiņas zudums, vai tikai speciāli neatceries? Vai kārtējo reizi, ērti tiek aizmirstas lietas un notikumi?

  +2 [+] [-]

, 2017-12-13 22:19, pirms 7 gadiem
4-17, 33-29, ... ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 4-17, 33-29, ... ???
iespaidīgi Ventspils saņēmās!!

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:25, pirms 7 gadiem
Cerams trešajā turpinās tā pat

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu esi mazs bērns? Ne tām spēcīgākajām komandām, pēc lielu komandu uzvarēšanas, nereti nākamā spēle ir sūdīgāka, pat pērn divi piemēri, tas pats vef uzvarēja khimki un kāsa nākamo spēli LBL, Valmiera uzvarēja VEFu vai BKV, neatceros kuru, pēc tam Baroniem kāsa...Pēkšņi atmiņas zudums, vai tikai speciāli neatceries? Vai kārtējo reizi, ērti tiek aizmirstas lietas un notikumi?
Rēcīgs kadrs - kā BKV pret kaut ko labi nospēlē, tā tikai attaisnojumi tiek meklēti, lai noniecinātu BKV. Tenerife aizmirsuši zāģi 1.spēlē? Nav motivācijas? Lai kāds būtu HMB, bet pilnīgi pareizi viņš saka par Jakoviču, kad spēlēja VEF, tad viņa mīnusi netika uzskaitīti, tikai plusi, tagad, kad spēlē BKV, tad uzreiz sūdīgs kļuvis un katra viņa kļūda tiek pieminēta. Agrāk Bērzu izlasē nevajazēja, kļuva par VEF spēlētaju, tā jau Tu sāc piesaukt izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:32, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rēcīgs kadrs - kā BKV pret kaut ko labi nospēlē, tā tikai attaisnojumi tiek meklēti, lai noniecinātu BKV. Tenerife aizmirsuši zāģi 1.spēlē? Nav motivācijas? Lai kāds būtu HMB, bet pilnīgi pareizi viņš saka par Jakoviču, kad spēlēja VEF, tad viņa mīnusi netika uzskaitīti, tikai plusi, tagad, kad spēlē BKV, tad uzreiz sūdīgs kļuvis un katra viņa kļūda tiek pieminēta. Agrāk Bērzu izlasē nevajazēja, kļuva par VEF spēlētaju, tā jau Tu sāc piesaukt izlasi
bļin, es to pašu, kad vef bija teicu, arī par vef uzvarām, pat pērn

un pietiks tev d.irst, es par Jakoviču vef laikā teicu, ka viņa plus ir aizsardzība un uzbrukums slikts, tāpat BKV esmu uzsvēris, ka viņš labi pielics uzbrukumā ir, stabils tālmetiens utt. Bļin, savu pauri pakustini, ne? Par Bērzu arī, ja neatceries atkārtošu, es viņu izlasē nevēlējos, jo nebija spēlējis, tagad viņam ir klubs un būs prakse, ta man vienalga, kurš klubs, jo pie labas spēles, viņš Freimani izkonkurēs, lai gan tur Butjankovu gribētu redzēt, ja abi esiet veci fantazētāji, tad paliekat, bet nu jā, jums tie dubultstandarti laužas pa visām vīlēm ārā, baigi labi aizmirstat lietas, kuras jums netīk, cik tipiski

Kā teicu, nepatīk, ko komentēju - ignorē, bet tava gvelzšana ir par traku, it īpaši, ka pat neatceries, ko esmu teicis 1-2 mēnešus atpakaļ

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: bļin, es to pašu, kad vef bija teicu, arī par vef uzvarām, pat pērn

un pietiks tev d.irst, es par Jakoviču vef laikā teicu, ka viņa plus ir aizsardzība un uzbrukums slikts, tāpat BKV esmu uzsvēris, ka viņš labi pielics uzbrukumā ir, stabils tālmetiens utt. Bļin, savu pauri pakustini, ne? Par Bērzu arī, ja neatceries atkārtošu, es viņu izlasē nevēlējos, jo nebija spēlējis, tagad viņam ir klubs un būs prakse, ta man vienalga, kurš klubs, jo pie labas spēles, viņš Freimani izkonkurēs, lai gan tur Butjankovu gribētu redzēt, ja abi esiet veci fantazētāji, tad paliekat, bet nu jā, jums tie dubultstandarti laužas pa visām vīlēm ārā, baigi labi aizmirstat lietas, kuras jums netīk, cik tipiski
Krievijas Superlīgas kapli vērtē augstāk par Turcijas līgas spēlētāju? Nopietni? Tu taču teici, ka Tev pajāt par komentāriem SC, tad ko tāds uzvilcies un agresīvs paliec? Pretrunās nonāc, čalīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:39, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Krievijas Superlīgas kapli vērtē augstāk par Turcijas līgas spēlētāju? Nopietni? Tu taču teici, ka Tev pajāt par komentāriem SC, tad ko tāds uzvilcies un agresīvs paliec? Pretrunās nonāc, čalīt.
Nenonāku, jo agrāk Tu biji retais, kurš izcēlās un varēja normāli komentēt, nebiji ierindas tīnis un loģiski, ka vērtēju, jo Butjankovs spēlē ar lielāku enerģiju un būs pārliecību ieguvis, tāpēc, vismaz atlasē jābūt

Tā jūs vispār esiet dīvaini, es saku, ka bkv zaudēs ir slikti, es saku, ka bkv uzvarēs, ir slikti, izvēlieties beidzot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:44, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nenonāku, jo agrāk Tu biji retais, kurš izcēlās un varēja normāli komentēt, nebiji ierindas tīnis un loģiski, ka vērtēju, jo Butjankovs spēlē ar lielāku enerģiju un būs pārliecību ieguvis, tāpēc, vismaz atlasē jābūt

Tā jūs vispār esiet dīvaini, es saku, ka bkv zaudēs ir slikti, es saku, ka bkv uzvarēs, ir slikti, izvēlieties beidzot
Kā Tev nepiekrītu, tā uzreiz esmu tīnis un sīkais? Interesanti. Cik Superlīgas spēles šosezon esi redzējis?

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:46, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā Tev nepiekrītu, tā uzreiz esmu tīnis un sīkais? Interesanti. Cik Superlīgas spēles šosezon esi redzējis?
ne jau par nepiekrišanu man, bet kopumā komentē savādāk kā agrāk...UN kāpēc man superlīga jāskatās? Viņš tur ir viens no labākajiem PF uzbrucējiem un tas nav atkarīgs no tā vai skatos vai nē

Atgriežoties pie tava komentāra par BKV labo spēlēšanu, tad pašlaik es neredzu, ka BKV tik labi spēlē, viņi var labāk un ir labāk spēlējuši, tas pats Ubilla ir vārījis ziepes utt. Tā kā viņi ir spēlējuši labāk, tad es atļaušos teikt, ka viņi spēlē savu ierindas spēli, nav slikta un nav super laba, ir normāla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne jau par nepiekrišanu man, bet kopumā komentē savādāk kā agrāk...UN kāpēc man superlīga jāskatās? Viņš tur ir viens no labākajiem PF uzbrucējiem un tas nav atkarīgs no tā vai skatos vai nē

Atgriežoties pie tava komentāra par BKV labo spēlēšanu, tad pašlaik es neredzu, ka BKV tik labi spēlē, viņi var labāk un ir labāk spēlējuši, tas pats Ubilla ir vārījis ziepes utt. Tā kā viņi ir spēlējuši labāk, tad es atļaušos teikt, ka viņi spēlē savu ierindas spēli, nav slikta un nav super laba, ir normāla
Freimanis laikam Superlīgā neizceltos, ja? Parunāsim, kad Butjankovs Turcijas līgā metīs padsmit punktus vidēji spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:52, pirms 7 gadiem
+10

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:53, pirms 7 gadiem
Ta tik jaaturpina un bus uzvara!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:54, pirms 7 gadiem
HMB - NEDEELA!!! rakstīja: -13
Kāpēc kepka klusē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:55, pirms 7 gadiem
Pareizi, mācam Real Rebel būt konsekventam. Fanošana par kādu klubu traucē uztvert objektīvi redzēto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:57, pirms 7 gadiem
Kā teicu BKV uzvarēs, iesālieties
Tāpat kā teicu, ka Šķēle uzbrukumā labāks par Jakoviču, tāpat kā Jakovičs pielicis ir trīni klāt utt. Bet nu ja, jums ērti aizmirstami fakti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 23:02, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā teicu BKV uzvarēs, iesālieties
Tāpat kā teicu, ka Šķēle uzbrukumā labāks par Jakoviču, tāpat kā Jakovičs pielicis ir trīni klāt utt. Bet nu ja, jums ērti aizmirstami fakti
Es arī varēju uzrakstīt tekstu, ka BKV varētu uzvarēt. Vajadzēja skaidri un gaiši rakstīt, ka BKV uzvarēs, nevis locīties kā zutim dūņās.

     [+] [-]

, 2017-12-13 23:02, pirms 7 gadiem
Tik slikta tiesāšana kopumā, labi, ka vismaz BKV uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 23:05, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēc spēles jau visi gudri, ka vajadzēja mest naudu utt.
nebūtu bloķējis, būtu uzmetis..
Tu pa Rīgu ņemies?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 23:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un, kas tur slikts, ka vilku paralēles ar pagātnes gadījumiem? Nebūtu bloķējis toto kantorus, būtu uzmetis uz BKV uzvaru kādu ceineri
Pēc spēles jau visi gudri, ka vajadzēja mest naudu utt.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 23:07, pirms 7 gadiem
Te ir uzvara, apsveicu visus Ventspils fanus!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 23:08, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Te ir uzvara, apsveicu visus Ventspils fanus!
un vienkārši Latvijas basketbola fanus

     [+] [-]

, 2017-12-13 23:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: un vienkārši Latvijas basketbola fanus
taisniiba

     [+] [-]

, 2017-12-13 23:11, pirms 7 gadiem
Domāju, ka šī ir atslēgas uzvara uz izeju no grupas

     [+] [-]

, 2017-12-13 23:45, pirms 7 gadiem
Rebel, necepies. Tev tagad nepārmet par BKV, bet tavu vērtējumu bijušajiem VEF spēlētājiem. No malas tiešām tā izskatās, ja spēlē VEFā, tad tu pārslavē/aizstāvi, kad citā komandā, tad meklē "utis".
Piemēram, ko te iepriekš nepieminēja, tava tagadējā attieksme pret Pašečniku.

     [+] [-]

, 2017-12-13 23:47, pirms 7 gadiem
HMB - NEDEELA!!! rakstīja: tu esi pats spilgtakais piemeers

Speli skaties???
Skatos