Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" viesos pret Barselonu uzvarējušo "Tenerife"

Andrejs Siliņš

"Ventspils" viesos pret Barselonu uzvarējušo "Tenerife"
Ronalds Zaķis iznīcina "Tenerife" aizsardzību
Foto: FIBA

Latvijas vicečempione "Ventspils" šovakar pulksten 21:30 aizvadīs astotās kārtas spēli FIBA Čempionu līgā, tiekoties ar grupas līdervienību un čempiontitula aizstāvētāju "Iberostar Tenerife", kam pirmā apļa spēlē Ventspilī sagādāja līdz šim vienīgo zaudējumu.

11. oktobrī sākoties jaunajai Čempionu līgas grupu turnīra sezonai, "Ventspils" parūpējās par pārsteigumu, savā laukumā ar 73:72 apspēlējot pagājušās sezonas čempionvienību "Tenerife". Tovakar Ronalds Zaķis guva 14 punktus un izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas, un tieši ventspilnieku centrs astoņas sekundes pirms beigām pēc divu vīru sadarbības saņēma Ubillas piespēli un guva uzvaru nesošos divus punktus. Aigaram Šķēlem toreiz desmit punkti, sešas bumbas un piecas rezultatīvas piespēles.

Tenerifes centrs Maiks Tobijs toreiz bija rezultatīvākas savā komandā ar 20 punktiem, ka arī sešām bumbām cīņā pie groziem. Arī vidēji Čempionu līgas turnīrā viņš ir labākais punktu guvējs komandā (13,2), bet argentīniešu aizsargs Nikolass Rikoti guvis 13 punktus un atdevis 4,4 rezultatīvas piespēles. 12,4 punktus un 4,4 bumbas pievienojis amerikāņu spēka uzbrucējs Tims Abromaitis, bet 11,4 punkti, 4,0 bumbas un 2,4 piespēles poļu uzbrucējam Mateušam Poņitkam.

Pēdējais nedēļas nogalē otro reizi sezonā saņēma ACB līgas labākā kārtas spēlētāja atzinību. Un bija, par ko - polis svētdien uguņoja Barselonā, iemetot desmit no 13 metieniem no spēles, gūstot 28 punktus, savācot desmit atlēkušās bumbas, izprovocējot astoņas piezīmes un, pats galvenais, palīdzot Tenerifei izbraukumā apspēlēt Eirolīgas grandu"Barcelona". Vārds "grands" gan pēdējās divās sezonas vairāk saistās ar kluba milzu finansiālajām iespējām un vēsturiskajiem panākumiem, jo sportiskie sasniegumi Eirolīgā pēdējo pāris sezonu laikā ir tālu no "granda" statusa.

ACB līgas tabulā Tenerifes komanda ar sešām uzvarām 11 mačos ieņem devīto pozīciju un turpina aktīvu cīņu par iekļūšanu Karaļa kausa izcīņā, un izslēgšanas turnīrā regulārās sezonas noslēgumā. Panākums Barselonā bija Tenerifes trešā uzvara pēc kārtas, bet Čempionu līgā komanda izcīnījusi jau sešus panākumus pēc kārtas. Pagājušajā nedēļā savā laukumā "Tenerife" sakāva Klaipēdas "Neptūnas".

Tenerifes klubā salīdzinoši nesen notika galvenā trenera nomaiņa. Sezonu pie komandas stūres sāka bosnietis Nenads Markovičs, taču novembra beigās tika atbrīvots un nu jau ir Rolanda Freimaņa pārstāvētās "Gaziantep" galvenais treneris. Viņa vietā "Tenerife" komandas vadību uzņēmies grieķu speciālists Fotiss Kacikaris, kurš savukārt nesekmīgi sezonu sāka Jeruzalemes "Hapoel" klubā Izraēlā.

Pagājušajā nedēļā Tenerifes komandu papildināja pieredzes bagātais grieķu snaiperis Kostas Vasileiadis, kuram ir sešu sezonu pieredze dažādos Eirolīgas klubos. 33 gadus vecais basketbolists pēdējās sezonās vairs nav tik spožs, cik pirms gadiem pieciem līdz desmit, bet debijas mačā jaunās komandas rindās 22 minūtēs iemeta divus no trijiem tālmetieniem un sakrāja septiņus punktus, palīdzot izcīnīt uzvaru jau aprakstītajā spēlē pret "Barcelona".

Pēc šīs dienas spēles ventspilnieki jebkura iznākuma gadījumā pacelsies turnīra tabulā, jo šobrīd priekšā ir mazāk uzvaru izcīnījušas komandas, kas gluži vienkārši aizvadīja savu astotās kārtas spēli jau vakar. Uzvara ļaus aiziet garām "Elan Chalon" un atgriezties ceturtajā pozīcijā (vienāds punktu skaits, bet pirmā apļa savstarpējā spēlē uzvara ventspilniekiem). Zaudējums ļautu aiziet garām "Gaziantep" un "Capo d'Orlando" un pacelties līdz piektajai pozīcijai. Lai iekļūtu Čempionu līgas izslēgšanas turnīrā, jāiekļūst labāko četriniekā. Piektajā un sestajā vietā palikušās komandas dosies līmeni zemāk un pievienosies FIBA Eiropas kausam izslēgšanas spēļu fāzē.

Spēles sākums 21:30, tiešraidē to rādīs kanāls "Best4Sport".

B grupa

VKomandaUZ+/-P
1.Iberostar Tenerife61+10313
2.MHP Riesen61+9013
3.Neptūnas53+5313
4.Elan Chalon44+112
5.Capo d'Orlando26-6710
6.Gaziantep26-11410
7.Ventspils34-1010
8.PAOK25-569

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: man pilnīgi pajāt par jums, kāpēc par mani tā uztraucies? Un jā, tas ir objektīvāk, ja līmeni salīdzini, ka no abiem turnīriem proporcionāli vienādu daļu atmet un tas ir vienalga basketbols, hokejs, futbols utt. Vai arī tev objektīvāk šķiet, ka no viena turnīra atmet top komandas, bet no otra nē?
Misters korķis

     [+] [-]

, 2017-12-13 20:18, pirms 7 gadiem
Domāju, ka šodien BKV uzvarētu varētu, tieši dēļ tā, ka iepriekš Barcelona tika uzvarēta. Nereti nākamajā spēlē ir kritums un tas daudz reizes ir bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:40, pirms 7 gadiem
Kādam links uz BKV spēli būs?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tev nav kauns to loģiku pielietot? Tikpat labi atmetīsim procentuālo skaitu no ČL, tad nekas labāks tur nepaliek...Man vispār izbrīna, kopumā, šeit visi esošie, kuri runā pretī cilvēka viedoklim, kurš strādā basketbolā vidē un ir skauts eiropā...Henry, īpaši tu, apzinies, ka nu nevar neņemt vērā kādas komandas
Kas vainas loģikai? Tās komandas spēlēja kvalī, Avtodor vispār pakāsa komandai, kas BKV grupā ilgu laiku bija pēdējā, kāpēc to neņemt vērā? Kā tad to reitingu var sastādīt, ja ne apmēram tā rēķinot? Kāpēc ar muti vaļā jāklausās vienā subjektīvā viedoklī, bet tev nevar būt savs, arī uz kaut kādu loģiku balstīts? Parasti ir teiciens, ka kaut kas ir tik stiprs, ka vājākais posms, un piemērojot to līgām (protams, ne tik tieši), VTB nav tik stipra un ČL - tik vāja.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kādam links uz BKV spēli būs?
Pēc stundas Tev lattelecom tv nav?

     [+] [-]

, 2017-12-13 20:52, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Kas vainas loģikai? Tās komandas spēlēja kvalī, Avtodor vispār pakāsa komandai, kas BKV grupā ilgu laiku bija pēdējā, kāpēc to neņemt vērā? Kā tad to reitingu var sastādīt, ja ne apmēram tā rēķinot? Kāpēc ar muti vaļā jāklausās vienā subjektīvā viedoklī, bet tev nevar būt savs, arī uz kaut kādu loģiku balstīts? Parasti ir teiciens, ka kaut kas ir tik stiprs, ka vājākais posms, un piemērojot to līgām (protams, ne tik tieši), VTB nav tik stipra un ČL - tik vāja.
Nesaprati manu domu, es tikai to saku, kā var salīdzināt turnīrus, ja piemēram, tam vtb atmet piecas top komandas, bet proporcionālu skaitu neatmet ČL un tad velk vidējo? Es nenoliedzu, ka apakša ir diezgan vienlīdzīga abiem turnīriem, ČL tas sastāvs lielāks, tāpēc tās variācijas ir lielākas t.i. par tām vājākām komandām

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:52, pirms 7 gadiem
PAOK mājās labi kapā ar Ludvigsburgu. Vot šo pārsteigumu nevajag

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:52, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Pēc stundas Tev lattelecom tv nav?
Ir, bet man citā istabā, slinkums tur sēdēt + porķikam bača netur, bet tur kontakts tālu bija shoutcut arī, bet atcēlu abonementu, neskatījos tik bieži

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nesaprati manu domu, es tikai to saku, kā var salīdzināt turnīrus, ja piemēram, tam vtb atmet piecas top komandas, bet proporcionālu skaitu neatmet ČL un tad velk vidējo? Es nenoliedzu, ka apakša ir diezgan vienlīdzīga abiem turnīriem, ČL tas sastāvs lielāks, tāpēc tās variācijas ir lielākas
Aaa ok, tad piekrītu. Bet nu apakšas vtb un čl NAV līdzīgas

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:55, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Aaa ok, tad piekrītu. Bet nu apakšas vtb un čl NAV līdzīgas
Atkarībā, kuras komandas ņem, vienas ir spēcīgākas, citas nav...Par to ir grūti spriest. Mēs pat nezinām, kā spēlētu grupu vājākās komandas savā starpā, bet nu vtb ir savas pastarītes, tur ir trīs slāņi, tika tā atšķirība starp tām ir liela, tāpat kā tagad LBL mums, princips tas pats

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 20:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet pats apzinies, ka tas nav īsti labi atmest komandas un tad līmeni vilkt? Nu ja tā dari, tad paņem proporcionāli atmet no otra turnīra, tad būs daudz maz līdzīgi
Noņēmu 5 klubus ČL - piemēram, 3 spāņu klubus un 2 turku klubus. Kas paliek pāri? 2 turku klubi, 4 Francijas klubi, 4 Vācijas klubi, 3 Grieķijas klubi, Ostende, Nymburk utt. Manuprāt, nav tik traki, bet tagad noņemam top 5 VTB klubus... Kas paliek pāri?

     [+] [-]

, 2017-12-13 21:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Noņēmu 5 klubus ČL - piemēram, 3 spāņu klubus un 2 turku klubus. Kas paliek pāri? 2 turku klubi, 4 Francijas klubi, 4 Vācijas klubi, 3 Grieķijas klubi, Ostende, Nymburk utt. Manuprāt, nav tik traki, bet tagad noņemam top 5 VTB klubus... Kas paliek pāri?
proporcionāli, nevis skaita ziņā, bet procentuāli, jo turnīrs lielāks...vismaz es tā izprotu vārdu proporcionāli, respektīvi vienlīdzīgi..

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: proporcionāli, nevis skaita ziņā, bet procentuāli, jo turnīrs lielāks
Ok, šis laikam nebija tas veiksmīgākais piemērs, bet tāpat paliks pāri ne tie sliktākie klubi.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:10, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, šis laikam nebija tas veiksmīgākais piemērs, bet tāpat paliks pāri ne tie sliktākie klubi.
piekrītu, bet abos turnīros ir tā noslāņošanās, vienas komandas būs spēcīgākas, citas vājākas, bet nu es neteiktu, ka tā atšķirība būtu liela, pašlaik redzot, kā daža laba lejas gala komanda (Parma) spēlē, tad tie noteikti nebūtu pēdējie grupā, tāpēc saku, ka to iespēju ir daudz

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: piekrītu, bet abos turnīros ir tā noslāņošanās, vienas komandas būs spēcīgākas, citas vājākas, bet nu es neteiktu, ka tā atšķirība būtu liela, pašlaik redzot, kā daža laba lejas gala komanda (Parma) spēlē, tad tie noteikti nebūtu pēdējie grupā, tāpēc saku, ka to iespēju ir daudz
Tikai liela atšķiriba ir tajā, ka VTB ir skaidrs no kuriem 5 klubiem būs 4 pusfinālistes, kamēr ČL to paredzēt ir nesalīdzināmi grūtāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:20, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikai liela atšķiriba ir tajā, ka VTB ir skaidrs no kuriem 5 klubiem būs 4 pusfinālistes, kamēr ČL to paredzēt ir nesalīdzināmi grūtāk.
tas jau loģiski, vieglāk ir pateikt no 13 komandām kā no 32, pat ar visu noslāņošanos uz tām vietām ir vairāk konkurentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:46, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Var redzēt kā spāņi novērtē pseido čempiņu līgu, ja uz ACB spēlēm Tenerifei biļetes praktiski izpārdotas, tad šodien pat puse tribīņu nav aizpildīta.
uz vtb gan visās spēlēs visas arēnas ir pārbāztas!! arī olimpiskais sporta centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 21:54, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Neticu es šim ČL basim! Viena komanda tagad spēli atdeva!
Komanda, kas bieži nemaksā algas un mocās ar budžetu!
Kurš klubs?

  +1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:01, pirms 7 gadiem
Nav tik traki! -2 vairs tikai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:16, pirms 7 gadiem
Sāk pagaidām piepildīties tas, ko teicu. Pēc Barcelona uzvaras Tenerifei neiet šodien viegli...Bet nu Jakovičs slikti laukumu redz, divas riskantas piespēles pāri laukumam un tā iešana zem aizsegiem ir kā dāvana spāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 22:16, pirms 7 gadiem
HMB - NEDEELA!!! rakstīja: kaa tad taa, BKV skolo pashus nabagus, reksis ar saviem profiliem klusee
Tenerife kāš, jo nesen uzvarēja Barsu, nav noskaņojušies utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:19, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tenerife kāš, jo nesen uzvarēja Barsu, nav noskaņojušies utt.
Tu esi mazs bērns? Ne tām spēcīgākajām komandām, pēc lielu komandu uzvarēšanas, nereti nākamā spēle ir sūdīgāka, pat pērn divi piemēri, tas pats vef uzvarēja khimki un kāsa nākamo spēli LBL, Valmiera uzvarēja VEFu vai BKV, neatceros kuru, pēc tam Baroniem kāsa...Pēkšņi atmiņas zudums, vai tikai speciāli neatceries? Vai kārtējo reizi, ērti tiek aizmirstas lietas un notikumi?

  +2 [+] [-]

, 2017-12-13 22:19, pirms 7 gadiem
4-17, 33-29, ... ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-13 22:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 4-17, 33-29, ... ???
iespaidīgi Ventspils saņēmās!!