Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Lieliskajam Strēlniekam 18 punkti, Džeimsa tālmetiens izrauj CSKA uzvaru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Lieliskajam Strēlniekam 18 punkti, Džeimsa tālmetiens izrauj CSKA uzvaru
Jānis Strēlnieks 5. decembra spēlē pret Kauņas "Žalgiri". Foto: ITAR TASS/Scanpix

Ceturtdien, 5. decembrī, sākās "Turkish Airlines" Eirolīgas 12. kārtas spēles basketbolā vīriešiem. Maskavas CSKA savā laukumā pagarinājumā uzvarēja Kauņas "Žalgiri" ar 85:82 (9:17, 23:14, 19:19, 18:19, 16:13). Maiks Džeimss izrāva uzvaru ar pēdējās sekundes metienu.

Jānis Strēlnieks 30:48 minūtēs guva 18 punktus (2p 7/9, 3p 1/4, 1p 1/1). Aizsargs izcīnīja vienu atlēkušo bumbu, izdarīja četras rezultatīvas piespēles, vienu reizi kļūdījās, saņēma divas personiskās piezīmes, izprovocēja divus pārkāpumus un nopelnīja lietderības koeficientu 17.

Latvijas valstsvienības spēlētājs aizvadīja izcilu otro ceturtdaļu, dažās minūtēs gūstot deviņus punktus. Strēlnieks realizēja visus četrus metienus no spēles un pievienoja vienu brīvmetienu, kamēr CSKA no starta mīnusiem (9:17) nokļuva plusos – 32:31.

Maskavieši pirmajā puslaikā negaidīti zaudēja grozu (atlēkušās bumbas 14-22, uzbrukumā 1-8), taču neļāva “Žalgirim” izmantot daudzās iespējas. Kauņas basketbolisti līdz pārtraukumam netrāpīja nevienu no astoņiem trīspunktu metieniem, bet Strēlnieka agresivitāte iedvesmoja CSKA atspēlēšanos.

Latvietis turpināja perfekto metienu sēriju arī otrā puslaika sākumā. Strēlnieks realizēja pirmo tālmetienu un pievienoja divus punktus tuvāk grozam, turklāt iedeva piespēli komandas biedram. CSKA izrāvās priekšā, taču “Žalgiris” turpināja kontrolēt cīņu par atlēkušajām bumbām un turējās līdzi. Pēc 30 minūtēm 51:50 maskaviešu labā.

Strēlnieka perfektā metienu sērija pārtrūka ceturtās ceturtdaļas sākumā. Latvietis netrāpīja divus trīspunktniekus, taču viņa komandas biedri panāca sešu punktu pārsvaru – 58:52. “Žalgira” aizsargs Tomass Vokaps ar diviem tālmetieniem izlīdzināja rezultātu – 58:58. Tālā apšaude turpinājās. Daniels Hekets trāpīja divreiz, atjaunojot plus četri – 64:60.

Luks Lekāvičs un Tomass Vokaps vēl divas reizes izlīdzināja – 64:64 un 67:67. Maiks Džeimss 66 sekundes pirms pamatlaika beigām realizēja abus brīvmetienus – 69:67. CSKA kavēja “Žalgiri”, izmantojot ceturto komandas piezīmi. Lekavičs atsāka un pabeidza uzbrukumu – 69:69. Džeimss uzbrukumā kļūdījās, Vokaps pretējā pusē nostaigāja. Palika 14,3 sekundes. Džeimss driblēja un meta, bet bumba atsitās pret stīpu. Papildlaiks!

Milaknis realizēja otro brīvmetienu un izvirzīja Kauņas klubu vadībā – 69:70. Sekoja divi Kaila Hainsa punkti un Beikera pārkāpums – 71:71. Bolombojs iemeta pustālo no labās malas, Heiss atbildēja ar tālmetienu – 73:74. Strēlnieks 87 sekundes pirms papildlaika beigām atguva minimālu pārsvaru mājiniekiem – 75:74.

Vadības maiņas turpinājās katrā uzbrukumā, kamēr Džeimss guva divus punktus ar sodu – 80:78. Ledejs aukstasinīgi izlīdzināja, taču Džeimss 12 sekundes pirms beigām atkal iemeta – 82:80. Bolombojs lidojumā nosita Vokapa izmesto bumbu – 82:82. Palika 4,7 sekundes, Džeimss izmeta tālmetienu un trāpīja. Amerikānis pēdējās 65 sekundēs guva 10 punktus, visā spēlē 19.

Telavivas “Maccabi” izcīnīja sesto uzvaru sešās mājas spēlēs, apspēlējot Minhenes “Bayern” ar 77:55 (22:18, 19:8, 12:21, 24:8). Skotijs Vilbekins iemeta 4 no 9 trīspunktu metieniem un guva 16 punktus. Otello Hanteram 15 punkti.

Belgradas “Crvena Zvezda” izcēlās ar trešo uzvaru pēc kārtas, viesos apspēlējot “Olimpia Milano” ar 77:67 (20:18, 19:22, 18:10, 20:17). Lorenco Brauns izcēlās ar 21 punktu un septiņām rezultatīvām piespēlēm.

“Real Madrid” mājas spēlē pārspēja “Valencia Basket” ar 111:99 (30:29, 23:20, 27:21, 31:29). Pablo Laso komanda iemeta 17 no 29 trīspunktu metieniem. Entonijam Rendolfam četri tālmetieni un 18 punkti.

Eirolīga 5. decembrī

#KomandaU-Z+/-
1Anadolu Efes9-2+71
2Real Madrid9-3+77
3Barcelona8-3+71
4Maccabi Tel Aviv8-4+125
5CSKA8-4+97
6Panathinaikos7-4+68
7Olimpia Milano7-5-13
8Khimki6-5-10
----
9Baskonia5-6-1
10Olympiacos5-6-2
11Lyon ASVEL5-6-93
12Crvena Zvezda5-7-17
13Fenerbahce4-7-44
14ALBA Berlin4-7-57
15Valencia Basket4-8-57
16Bayern4-8-87
17Žalgiris3-9-12
18Zenit2-9-116

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 21:28, pirms 5 gadiem
Kas par maču super!! Janka arī lielisks Džeims vienkārši izvilka OT uzvaru, pēdējais trejacis Hārdena stilā, skaisti.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 21:33, pirms 5 gadiem
Laba spēle Strēlniekam. Joprojām īsti nesaprotu Beikera lomu komandā

  +9 [+] [-]

, 2019-12-05 21:43, pirms 5 gadiem
Jankam ļoti laba spēle - par to prieks, bet žēl, ka Žalgiris tomēr neizvilka.
Slēpts komentārs: FUNS

  -4 [+] [-]

, 2019-12-05 22:11, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti kurai komandai juta līdzi Latvijas skatītāji-CSKA, Žalgirim vai neitrāli.
Protams par cska, kāpēc gan par zalgiri? Ne tur neviena mūsējā nav, ne kas...

 +13 [+] [-]

, 2019-12-05 22:20, pirms 5 gadiem
salming18 rakstīja: Protams par cska, kāpēc gan par zalgiri? Ne tur neviena mūsējā nav, ne kas...
Nu, tātad Tu 1 par cska. Nevajag jau runāt visu Latvijas skatītāju vārdā Es par Žalgira uzvaru un individuāli lielisku spēli Strēlniekam - vienkārši.
Leiši savējie. Krievi ne sevišķi

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 22:20, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti kurai komandai juta līdzi Latvijas skatītāji-CSKA, Žalgirim vai neitrāli.
Protams, Žalgirim un Strēlniekam individuāli.
Slēpts komentārs: salming18

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:23, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Protams, Žalgirim un Strēlniekam individuāli.
Basketbols ir komandas sporta veids. Šoreiz redzēju lielāko spēles daļu un nekādi nespēju just par CSKA. Arī nevēlējos šoreiz Strēlnieka labo spēli ,jo tas dod kopējo labumu armijas komandai.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:24, pirms 5 gadiem
Treneris Strelnieku nomarinēja uz soliņa 4/4, lai gan spēle gāja

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 22:29, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Basketbols ir komandas sporta veids. Šoreiz redzēju lielāko spēles daļu un nekādi nespēju just par CSKA. Arī nevēlējos šoreiz Strēlnieka labo spēli ,jo tas dod kopējo labumu armijas komandai.
Vai nopietni var ņemt vērā cilvēku, kuram DR mājas spēļu atmosfēra šķiet īpaši patriotiska? Kāpēc par visām varītēm centies te pierādīt, cik Tev ļoti krievi nepatīk, ka baigais patriots esi? Reti kurš Tev tāpat ticēs, labāk ej un veic Savickim kārtējo prostatas masāžu.

P.S. Es biju par CSKA šajā spēlē.

     [+] [-]

, 2019-12-05 22:32, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Laba spēle Strēlniekam. Joprojām īsti nesaprotu Beikera lomu komandā
Nu šajā spēlē Beikers labi nospēlēja.pavilka!Var redzēt,ka ir meistarība,gan vēl iespēlēsies..

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:36, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti kurai komandai juta līdzi Latvijas skatītāji-CSKA, Žalgirim vai neitrāli.
Es personīgi par CSKA protams.Jau kopš padomju laikiem kautkā iegājies..Kautkā nesimpatizēja jau tad baigi leiši!Un tagad ja vēl Strēlnieks spēlē jo vairāk..!

  +6 [+] [-]

, 2019-12-05 22:37, pirms 5 gadiem
Kriev, latvieši protams par Žalgiri!

  +2 [+] [-]

, 2019-12-05 22:40, pirms 5 gadiem
Nu Džeimss ir bomba,individuāli ļoti spēcīgs,un ja vēl spēlētu visu spēli komandas interesēs,CSKA būtu neuzvarams.Zvaigznes gods gan pēc būtības pienāktos Strēlniekam,jo viņš reāli pavilka komandu,kad nevienam citam negāja spēle.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 22:41, pirms 5 gadiem
Būtu fināls, tad par CSKA un Strēlnieku, bet šādā spēlē stabili par kaimiņiem, lai tas miljonu klubs apraujas. Strēlniekam laba spēle.
Slēpts komentārs: ervins_rudzitis_3609190

  +6 [+] [-]

, 2019-12-05 22:46, pirms 5 gadiem
salming18 rakstīja: Tāda gadījumā Lietuvā nav vienīgā kaimiņvalsts, kādēļ tad tas ignorējam? Nekadu īpašu saikni neredzu, ja nu draudzīgu sāncensību sporta vienīgais.
Lietuva un lietuvieši nav tikai kaimiņvalsts. Es fanoju par Lietuvas izlasēm.

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 22:46, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu varbūt tu par Žaldirsi..!Man leiši nekad īpaši nav simpatizējuši,tādi pārāk jau nu pašlepni vienmēr,un no augšas uz latviešiem skatās..!
Muļķības. Neskatās gan!

     [+] [-]

, 2019-12-05 22:47, pirms 5 gadiem
Bet mačs tiešām labs bija!Negaidīju,ka leiši tik labi turēsies..Pat Jasikēvičam nebija daudz iemeslu šoreiz ārdīties..!

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 22:48, pirms 5 gadiem
salming18 rakstīja: Tāda gadījumā Lietuvā nav vienīgā kaimiņvalsts, kādēļ tad tas ignorējam? Nekadu īpašu saikni neredzu, ja nu draudzīgu sāncensību sporta vienīgais.
Muļķis vai krievu provokators, tāpēc neredzi!

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 22:49, pirms 5 gadiem
Nesaprotu, kā vispār var fanot par CSKA, it īpaši, kurus finansē tā pati armija, kas iebrukusi Gruzijā, Ukrainā u.tt.

P.S.

Strēlnieks malacis!

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:49, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Muļķības. Neskatās gan!
Nu kā kurš varbūt..Bet tādi kašķīgi un iedomīgi viņi ir,ir nācies sastapties..!

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:51, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nesaprotu, kā vispār var fanot par CSKA, it īpaši, kurus finansē tā pati armija, kas iebrukusi Gruzijā, Ukrainā u.tt.

P.S.

Strēlnieks malacis!
cska nefinansē armija, nejauc laikus tagad?

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 22:52, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu kā kurš varbūt..Bet tādi kašķīgi un iedomīgi viņi ir,ir nācies sastapties..!
Tas ir krievu izdomājums, lai sakašķētu brāļu tautas. Ar visiem lietuviešiem, ko esmu saticis, attiecības ļoti labas! EČ leišu fanoja par LV izlasi pamatīgi, ne jau velti Latvijas-Slovēnijas spēle gada griezumā kļuva par vienu no populārākajām sporta pārraidēm Lietuvā!

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:53, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lietuva un lietuvieši nav tikai kaimiņvalsts. Es fanoju par Lietuvas izlasēm.
būsim reāli, viņi ir kaimiņvalsts. Es nesaprotu, kāpēc jūs savu pārliecību citiem uzspiežat? Viņiem ir brīvas tiesības par CSKA fanot, kaut vai dēļ tā, ka tur ir Strēlnieks, bet tā, Lietuva utt. ir mūsu kaimiņvalsts. Man personīgi tuvāka ir Igaunija

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:54, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tas ir krievu izdomājums, lai sakašķētu brāļu tautas. Ar visiem lietuviešiem, ko esmu saticis, attiecības ļoti labas! EČ leišu fanoja par LV izlasi pamatīgi, ne jau velti Latvijas-Slovēnijas spēle gada griezumā kļuva par vienu no populārākajām sporta pārraidēm Lietuvā!
šoreiz par to izdomājumu nepiekritīšu gan. Ir cilveki, kuri no tā gala ir valdonīgi utt. Man pat labākais draugs pateica, ka ja ņemšu lietuvieti par sievu, tad uz kāzām nenāks

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 22:54, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: būsim reāli, viņi ir kaimiņvalsts. Es nesaprotu, kāpēc jūs savu pārliecību citiem uzspiežat? Viņiem ir brīvas tiesības par CSKA fanot, kaut vai dēļ tā, ka tur ir Strēlnieks, bet tā, Lietuva utt. ir mūsu kaimiņvalsts. Man personīgi tuvāka ir Igaunija
Es par estu panākumiem arī priecājos, piemēram, tiešām biju ļoti priecīgs un lepns par Ota Tanaku čempiontitulu WRC.

  +6 [+] [-]

, 2019-12-05 22:55, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: būsim reāli, viņi ir kaimiņvalsts. Es nesaprotu, kāpēc jūs savu pārliecību citiem uzspiežat? Viņiem ir brīvas tiesības par CSKA fanot, kaut vai dēļ tā, ka tur ir Strēlnieks, bet tā, Lietuva utt. ir mūsu kaimiņvalsts. Man personīgi tuvāka ir Igaunija
Kas tad uzspiež? Es esmu par Baltijas vienotību - Lietuva un Igaunija man ir tik tuvas, ka par citām valstīm neuzskatu!

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 22:56, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: šoreiz par to izdomājumu nepiekritīšu gan. Ir cilveki, kuri no tā gala ir valdonīgi utt. Man pat labākais draugs pateica, ka ja ņemšu lietuvieti par sievu, tad uz kāzām nenāks
Pajols tavs draugs! Par vienu cilvēku spriest, kā par visu tautu. Smieklīgi.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:57, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas tad uzspiež? Es esmu par Baltijas vienotību - Lietuva un Igaunija man ir tik tuvas, ka par citām valstīm neuzskatu!
tas ir tikai tev un dažiem citem, bet tik pat labi varbūt citiem cska tuvāks, jo tur ir Strēlnieks.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:57, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es par estu panākumiem arī priecājos, piemēram, tiešām biju ļoti priecīgs un lepns par Ota Tanaku čempiontitulu WRC.
Arī priecājos! Leiši un igauņi man vienmēr cieņā!

  -4 [+] [-]

, 2019-12-05 22:57, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pajols tavs draugs! Par vienu cilvēku spriest, kā par visu tautu. Smieklīgi.
diemžēl tas nav viens cilvēks. Es pats diži nealkstu uz to pusi braukt + viņu zādzības mūsu pusē arī labu iespaidu nerada

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:58, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas ir tikai tev un dažiem citem, bet tik pat labi varbūt citiem cska tuvāks, jo tur ir Strēlnieks.
Nesaprotu, kā var fanot par Krievijas klubiem un izlasēm, sit kaut nost! Par Strēlnieku fanoju, par ciskām NEKĀDA GADĪJUMĀ, NEKAD!

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 22:59, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: šoreiz par to izdomājumu nepiekritīšu gan. Ir cilveki, kuri no tā gala ir valdonīgi utt. Man pat labākais draugs pateica, ka ja ņemšu lietuvieti par sievu, tad uz kāzām nenāks
Man ir tuvi draugi lietuvieši. Pilnīgs pretstats tam, kā tu saki. 18. novembrī viņi svin Latvijas neatkarību. Gribu redzēt, vai kāds Krievijā ta dara

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 22:59, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nesaprotu, kā var fanot par Krievijas klubiem un izlasēm, sit kaut nost! Par Strēlnieku fanoju, par ciskām NEKĀDA GADĪJUMĀ, NEKAD!
Sit mani nost, es neesmu no tiem, kurš vienmēr un visur pret krieviem fano.
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 23:01, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sit mani nost, es neesmu no tiem, kurš vienmēr un visur pret krieviem fano.
Pret kremļa apmaksātiem miljonāru mākslīgajiem klubiem - vienmēr gatavs fanot pret!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 23:02, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: kamēr tur nav politika iejaukta, kā tas ir hokejā, tad personīgi man, ar basketbola klubiem nav problēmu.
Hahah, viss sports Krievijā ir Putinam tuvu stāvošu bagātnieku kabatā, spēļmantiņa impēriskām ambīcijām! Brīnos par tavu naivumu...

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:02, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pret kremļa apmaksātiem miljonāru mākslīgajiem klubiem - vienmēr gatavs fanot pret!
Es Tev netaisos neko pārmest un mācīt par ko fanot.

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:03, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: viri Eiropas klubi ir mākslīgi, klubs kā tāds ir mākslīgs veidojums, ko Tu centies pateikt?
Eiropā klubi tiek uzturēti no valsts uzņēmumu puses? Jo Krievijā nav liela patiešām privāta biznesa...

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:04, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man ir tuvi draugi lietuvieši. Pilnīgs pretstats tam, kā tu saki. 18. novembrī viņi svin Latvijas neatkarību. Gribu redzēt, vai kāds Krievijā ta dara
Varēji vēl pateikt, ka puse LT svin ar mums kopā.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 23:04, pirms 5 gadiem
Kriev, tu nonāc pretrunās! Pats jautāji, kad vairākums loģiski atbildēja, ka par leišiem tad uzreiz raksti, ka tiek uzspiests viedoklis. Vari fanot par saviem krieviem cik gribi, bet fakts ir tāds, ka lielākā daļa latviešu ir par Žalgiri! Šonedēļ pat bija rakats par Žalgiri Baltijas kontekstā.
Par krieviem vispār parasti latvieši nefano ( protams izņemot kārklu krievus )!

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:04, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Tev netaisos neko pārmest un mācīt par ko fanot.
Es arī ne. Es turpināšu fanot par Lietuvu un Igauniju, tu vari turpināt par vateņiem, uz priekšu!

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 23:05, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: lūk tev ir naivums. Liela daļa klubi kādam pieder, kādēļ, tad par Žalgiri to nesaki, ka Lietuvas vēlme izrādīties? Tas naivums no tevis par to visu ir tieši tas, ko visādiem no saskaņas utt. vajag.
Oho, nezināju, ka Lietuvai ir impēriskas ambīcijas un autoritārisms
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:06, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es arī ne. Es turpināšu fanot par Lietuvu un Igauniju, tu vari turpināt par vateņiem, uz priekšu!
Ok, jo esmu vatenis.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 23:06, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Varēji vēl pateikt, ka puse LT svin ar mums kopā.
Es runāju par konkrētiem cilvēkiem, ko zinu. Nemēģini pārspīlēt!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:07, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es runāju par konkrētiem cilvēkiem, ko zinu. Nemēģini pārspīlēt!
Kāpēc Real Rebel daži zināmie cilvēki nav rādītājs, bet Tavi zināmie ir?

  +2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:12, pirms 5 gadiem
Lieliska spēle strēlniekam. Būtu forši, ja video ar mūsējo highlights būtu ne tikai no NBA, bet arī Eirolīgas spēlēm. Labprāt uzmestu aci, kā Strēlnieks šodien tīkliņu dedzināja.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-05 23:13, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: kur cska vai khmki, vai zenit tas izpaužas? pamato savu teikto un nav nozīmes īpašniekiem ,kamēr klubs dzīvo savu dzīvi. Neesi jau skolnieks, domāju, ka lietas spēj atšķirt
Kā nav nozīmes īpašniekiem, tu esi jocīgs Vecīt, visam ir nozīme šajā pasaulē! Galvenais sponsors ir cieši saistīs ar Kremli caur Deripasku u.c. foršiem kadriem. Par tādiem fanot, nu nezinu...

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc Real Rebel daži zināmie cilvēki nav rādītājs, bet Tavi zināmie ir?
fleitē viņš, lai tik varētu par vateņiem pafanot!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:15, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: fleitē viņš, lai tik varētu par vateņiem pafanot!
Nefano, bet varētu būt, ka novēl Strēlniekam, piemēram, debitēt Final 4.

  -4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:15, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: fleitē viņš, lai tik varētu par vateņiem pafanot!
varbūt Tu fleitē, lai tavus zināmos leišus celtu debesīs? Tev ir vienkārši apbrīnojama loģika

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:15, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tad jau nefanosi arī par līgām un ārzemju klubiem, kur atbalstītājs ir GazProm, ja? Tad jau ignorē arī bobsleju, ja?
Labs jautājums! Nefanoju gan! Eiropā ir grūti pretoties naudām, kas nāk no Putina brandžas, jo tā ir ļoti liela nauda!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:16, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nefano, bet varētu būt, ka novēl Strēlniekam, piemēram, debitēt Final 4.
es īsti nesaprotu to, no kurienes viņi rauj, ka es fanoju par krievu klubiem, man ir divi top klubi Eirolīgā un neviens nav no Krievijas
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +6 [+] [-]

, 2019-12-05 23:18, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: varbūt Tu fleitē, lai tavus zināmos leišus celtu debesīs? Tev ir vienkārši apbrīnojama loģika
Nu, nu leiši mums ģenētiski vistuvākie (kopā ar estiem), valoda, mentalitāte, tāpēc nav saprotams, kā Baltiju var iemainīt pret sauso tualešu karaļvalsti austrumos
Slēpts komentārs: Rai4a

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:19, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: kāpēc tad par Žalgiri fano iekš EIrolīgas, tad jau vēlies no tās ārā, ne?
Ko tādu?

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:19, pirms 5 gadiem
Es pazīstu vairākus latviešus, kas ir par Žalgiri. Par krievu klubiem nezinu nevienu, kas atbalstītu.
Un galu galā neviens latvietis ( izņemot kārklu krievus ) tak neatbalsta krievu komandas sportā!

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:19, pirms 5 gadiem
Rai4a rakstīja: Un Tu zini kas kam pieder citur Eiropā ? Kas ar ko finanšu līmenī ir saistīts ? Tur taču arī lielajiem uzņēmumiem ir akcionāri un gan jau , ka arī to starpā ir politiskajai elitei pietuvinātās personas ..
Ar impēriskām ambīcijām?. hmm? tādi, kuri atbalsta iebrukumus citās valstīs?

  -4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:21, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, nu leiši mums ģenētiski vistuvākie (kopā ar estiem), valoda, mentalitāte, tāpēc nav saprotams, kā Baltiju var iemainīt pret sauso tualešu karaļvalsti austrumos
Man tas neko īsti neizsaka. Neviens Baltiju nekur neiemaina, kārtējā tavas loģikas pērle

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:22, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man tas neko īsti neizsaka. Neviens Baltiju nekur neiemaina, kārtējā tavas loģikas pērle
Tu pats paziņoji, ka tev tas neko nenozīmē. Nu, sūdīgi, ko lai te citu saka!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:22, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu pats paziņoji, ka tev tas neko nenozīmē. Nu, sūdīgi, ko lai te citu saka!
Es vienkārši nevados pēc iepotēta domas virziena, es spriežu pēc darbiem, saskarsmēm utt.

     [+] [-]

, 2019-12-05 23:23, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Visas Eiropas valstis, kuras atbalstīja, caur ANO, ASV daudzos iebrukums
Nu ja, tā ir tiešām tā pati situācija, kā Ukrainā un Gruzijā! Wow! Un vēl apvainojas, ka par vatņiku sauc!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:26, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu ja, tā ir tiešām tā pati situācija, kā Ukrainā un Gruzijā! Wow! Un vēl apvainojas, ka par vatņiku sauc!
kā lai neizsaku neapmierinātību, ka jūs Latvijas patriotu par vatņiku saucat

un es nekur nesalīdzināju situāciju Ukrainā vai Gruzijā, neizdomā kaut kādu, atvainojos par vārdu, hujņu.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:26, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc Real Rebel daži zināmie cilvēki nav rādītājs, bet Tavi zināmie ir?
Rādītājs ir Latvijas-Slovēnijas mača reitings Lietuvas TV

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:27, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: kā lai neizsaku neapmierinātību, ka jūs Latvijas patriotu par vatņiku saucat
Baltija ir daļa no Lielās Latvijas, es arī Baltiju uzskatu par vienu valsti! Tāpēc te ļaudis apvainojas

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:27, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ar impēriskām ambīcijām?. hmm? tādi, kuri atbalsta iebrukumus citās valstīs?
Tas jau ir cits stāsts. Ārpus Eiropas , piemēram, netrūkst lielvaru kas iebrūk citās valstīs .. bet tāpēc taču man nevajadzētu noniecināja Dalasas Mavericks vai Bruklinas Nets ..

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:28, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Rādītājs ir Latvijas-Slovēnijas mača reitings Lietuvas TV
subjektīvs rādītājs un tad arī ir vajadzīgs sadalījums, cik par mums un cik par Slovēniju. Cik ar Žalgira faniem runāju, tad viņiem vairāk futbols no mums interesē, kā basketbols

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:28, pirms 5 gadiem
Rai4a rakstīja: Tas jau ir cits stāsts. Ārpus Eiropas , piemēram, netrūkst lielvaru kas iebrūk citās valstīs .. bet tāpēc taču man nevajadzētu noniecināja Dalasas Mavericks vai Bruklinas Nets ..
Runa ir konkrēti par Krievijas klubiem, kuri pieder Putina drauģeļiem. elementāri!

     [+] [-]

, 2019-12-05 23:28, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Baltija ir daļa no Lielās Latvijas, es arī Baltiju uzskatu par vienu valsti! Tāpēc te ļaudis apvainojas
Neredzu iemesla apvainoties.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:29, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Baltija ir daļa no Lielās Latvijas, es arī Baltiju uzskatu par vienu valsti! Tāpēc te ļaudis apvainojas
Tev varbūt, bet tā nav viena valsts, man tās ir trīs valstis, katra savādāka un mēs diemžēl atpaliekam. neesam pragmatiski kā Igaunija. Viņi prot izmantot situācijas sev par labu

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:29, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: subjektīvs rādītājs un tad arī ir vajadzīgs sadalījums, cik par mums un cik par Slovēniju. Cik ar Žalgira faniem runāju, tad viņiem vairāk futbols no mums interesē, kā basketbols
Nē. Aplamības. Lietuviesi fanojas Latviju, neviena slovēņa atbalstītāja tur nebija. Vēl sportacentrā logojās leiši, lai slavētu mūsu izlasi. Pilni ddelfi bija! Kā tu vari ta di..st, tev pašam kauna nav!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:30, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nē. Aplamības. Lietuviesi fanojas Latviju, neviena slovēņa atbalstītāja tur nebija. Vēl sportacentrā logojās leiši, lai slavētu mūsu izlasi. Pilni ddelfi bija! Kā tu vari ta di..st, tev pašam kauna nav!!!!!!!!
Tas biju es, jo protu lietuviešu valodu un ielogojos te.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:31, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nē. Aplamības. Lietuviesi fanojas Latviju, neviena slovēņa atbalstītāja tur nebija. Vēl sportacentrā logojās leiši, lai slavētu mūsu izlasi. Pilni ddelfi bija! Kā tu vari ta di..st, tev pašam kauna nav!!!!!!!!
nomierinies, viss tas ir subjektīvi un es to labi parādu, lai tu ko tādu algalvotu, ir nepieciešam katrs skatītājs, kurš to apgalvo, vienalga ir par delfi utt.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:31, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tev varbūt, bet tā nav viena valsts, man tās ir trīs valstis, katra savādāka un mēs diemžēl atpaliekam. neesam pragmatiski kā Igaunija. Viņi prot izmantot situācijas sev par labu
Nē, man tā ir praktiski viena valsts. Esmu strādājis, atpūties visās trijas, visās trijās jūtos kā mājās.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:32, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas biju es, jo protu lietuviešu valodu un ielogojos te.
Malacis. Tikai leišu portālos slavas dziesmas mūsu izlasei lietuviski arī raksīji?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:32, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: nomierinies, viss tas ir subjektīvi un es to labi parādu, lai tu ko tādu algalvotu, ir nepieciešam katrs skatītājs, kurš to apgalvo, vienalga ir par delfi utt.
Nē, netēlo jēlo, neizdosies būt misteram OBJEKTIVITĀTEI

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:32, pirms 5 gadiem
Jau pasen ir radusies doma, ka Biedriņš un dobrecovs ir viens un tas pats lietotājs, jo pilnīgi visur (vismaz, cik pats esmu lasījis te) viņiem viedokļi sakrīt. Varbūt kļūdos...

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:33, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē, man tā ir praktiski viena valsts. Esmu strādājis, atpūties visās trijas, visās trijās jūtos kā mājās.
Es nesaprotu, ko jūs nesaprotat ar vārdu "subjektīvs"? Tev jā, citiem nē. Es Rīgā nejūtos lūgts, bet Tallinā gan. Pēc tavas loģikas vadoties, man Rīga būtu jānodala, ne tā?

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:33, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē, netēlo jēlo, neizdosies būt misteram OBJEKTIVITĀTEI
Ko es tēloju? Tu zini, kas ir subjektivitāte vai nē?

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:34, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: diemžēl tas nav viens cilvēks. Es pats diži nealkstu uz to pusi braukt + viņu zādzības mūsu pusē arī labu iespaidu nerada
Latviešu bandīti Igaunijā arī tēma Nevajag meklēt zemūdens akmeņus. Mēs esam tuvākās tautas - ģenētiski un valodiski - un tavi gājieni vnk neies cauri!

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:34, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Neizdodas tev. Slikti sanāk. Kauns par tevi, ka neatbalsti Baltiju.
Es Rytas fans, tāpēc pret Žalgiri biju.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:35, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Latviešu bandīti Igaunijā arī tēma Nevajag meklēt zemūdens akmeņus. Mēs esam tuvākās tautas - ģenētiski un valodiski - un tavi gājieni vnk neies cauri!
kādi gājieni? Mani neinteresē, kam mēs ģenētiski tuvi esam un valoda mani neskar, tik cik meklēju, kur Vācu valodu mācīties

  +3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:36, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko es tēloju? Tu zini, kas ir subjektivitāte vai nē?
Neizdodas tev. Slikti sanāk. Kauns par tevi, ka neatbalsti Baltiju.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:36, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leišu portālus nelasīju. Man kopumā ir bijusi laba saskarsme ar leišiem, bet tomēr nevaru teikt, ka visi viņi kvēli LV atbalstītāji vienmēr un visur. Ir dažādi bijuši cilvēki, kuriem LV ir gluži vienaldzīga.
Daudziem LV LV ir vienaldzīga.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:37, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Neizdodas tev. Slikti sanāk. Kauns par tevi, ka neatbalsti Baltiju.
Es atbalstu Latviju un latvieti, tātad tas ir sliktāk, ja? Sapratu jūs

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jau pasen ir radusies doma, ka Biedriņš un dobrecovs ir viens un tas pats lietotājs, jo pilnīgi visur (vismaz, cik pats esmu lasījis te) viņiem viedokļi sakrīt. Varbūt kļūdos...
Genijs!

     [+] [-]

, 2019-12-05 23:37, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Daudziem LV LV ir vienaldzīga.
Bet Lietuvā gan daudzi svin kopā mūsu svētkus, ne?

  -3 [+] [-]

, 2019-12-05 23:37, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Daudziem LV LV ir vienaldzīga.
tā kā tev, ja? Tu taču pats saki, ka es nedrīkstēju būt pat Strēlnieku, bet bija jābūt par Žalgiri

Ev, a kā ir, man top komandas ir Barsa un Maccabi, tad es esmu basks un žīds ar?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet Lietuvā gan daudzi svin kopā mūsu svētkus, ne?
Daudzi svin, piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:39, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: tā kā tev, ja? Tu taču pats saki, ka es nedrīkstēju būt pat Strēlnieku, bet bija jābūt par Žalgiri
Tu esi jocīgs. Tu varēji būt par Strēlnieku, bet priekš kam par ciskām vēl jāfano, tas nav saprotams.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-05 23:40, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu esi jocīgs. Tu varēji būt par Strēlnieku, bet priekš kam par ciskām vēl jāfano, tas nav saprotams.
Es vēlos, lai Strēlnieks ir F4, kā viņš savādāk tur nonāks gudrīt? Jūsu loģika iespārda

  -1 [+] [-]

, 2019-12-05 23:40, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu esi jocīgs. Tu varēji būt par Strēlnieku, bet priekš kam par ciskām vēl jāfano, tas nav saprotams.
Bet veiksmīga Jankas spēle taču pietuvinātu CSKA uzvarai ne?

     [+] [-]

, 2019-12-05 23:40, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Daudzi svin, piekrītu
Igaunijā arī?

     [+] [-]

, 2019-12-05 23:44, pirms 5 gadiem
Priecē Strēlnieka sniegums. Nu jau izskatās iespelejies jaunajā komandā . Pavisam noteikti neinteresē neviena cita komanda , izņemot tās kuras spēlē Latvijas izlases spēlētāji - patrioti. Visu cieņu Strēlniekam par cīņām sarkanbaltsarkano kreklā.

  +4 [+] [-]

, 2019-12-05 23:50, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tad jau nefanosi arī par līgām un ārzemju klubiem, kur atbalstītājs ir GazProm, ja? Tad jau ignorē arī bobsleju, ja?
Gazproms aizgāja no renes
Slēpts komentārs: ervins_rudzitis_3609190

  +5 [+] [-]

, 2019-12-06 00:08, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Hahah, viss sports Krievijā ir Putinam tuvu stāvošu bagātnieku kabatā, spēļmantiņa impēriskām ambīcijām! Brīnos par tavu naivumu...
Real Rebel tak KGB (krembļa) aģents! Nepievērs tam jaunupa provokatoram uzmanību!

  +3 [+] [-]

, 2019-12-06 00:11, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, jo esmu vatenis.
Esi, esi...
Slēpts komentārs: Real Rebel

     [+] [-]

, 2019-12-06 00:18, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nē. Aplamības. Lietuviesi fanojas Latviju, neviena slovēņa atbalstītāja tur nebija. Vēl sportacentrā logojās leiši, lai slavētu mūsu izlasi. Pilni ddelfi bija! Kā tu vari ta di..st, tev pašam kauna nav!!!!!!!!
Tak teicu Real Rebel KGB (Krembļa) aģents! Visu laiku cenšas brāļu tautas naidot (KGB politika!!!)! Riebīgs krembļa (jaunupa?) trollis!

     [+] [-]

, 2019-12-06 00:20, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Cik nu fanot,bet līdzi just komandai,kurā ir Strēlnieks labāk nekā leišu klubam,kur tāpat pamatā ārzemju algotņi!Un tad jau nav arī ko skatīties un just līdzi Dinamo,kur tāpat visu nosaka un finanšē Krievija..Pēc Tava teiktā.Tikai diez kāpēc latviešu tūkstoši fano par Dinamo!?
Dinamo- KGB komanda! Daudz Latvijā kolobrantu, KGB aģentu, tāpēc fano! Izlasi, ko Irbe par Dinamo teica...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 00:23, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Malacis. Tikai leišu portālos slavas dziesmas mūsu izlasei lietuviski arī raksīji?
Tak d i r š , provokators (arī KGB?)...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 00:25, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Rytas fans, tāpēc pret Žalgiri biju.
Putinpolis...sliktāks par krievu!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 00:28, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Gazproms aizgāja no renes
Jo dopingotājus un krāpšanos ar laikiem atklāja...

     [+] [-]

, 2019-12-06 00:29, pirms 5 gadiem
balts rakstīja: Putinpolis...sliktāks par krievu!
Šaibu zabrosil Vladimir Vladimirovič Putin!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +4 [+] [-]

, 2019-12-06 00:39, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: ej labāk palīdzību meklē, tomēr tev grūti no sava psrs izkāpt, bet tu centies labāk
Es ta esmu izkāpis, bet tu turpini viņiem kalpot, riebjas tādi...

  +2 [+] [-]

, 2019-12-06 02:02, pirms 5 gadiem
Nu man, personīgi, pat kauns no leišiem, ka tādā Žalgiris-CSKA klasikā mūsējais pie urlām iemaldījies. Protams, ka tādā spēlē nevar līdzi just CSKA nu nekādi.

  +4 [+] [-]

, 2019-12-06 02:09, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Visas Eiropas valstis, kuras atbalstīja, caur ANO, ASV daudzos iebrukums
Vot idiņš, krievu muļķības salasījies. Šitādus uz Ziemeļkoreju, darba nometnē smadzenes iestādīt pareizajā vietā. Un tur tu lūgsies, lai tāda ASV iebrūk.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 08:07, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu man, personīgi, pat kauns no leišiem, ka tādā Žalgiris-CSKA klasikā mūsējais pie urlām iemaldījies. Protams, ka tādā spēlē nevar līdzi just CSKA nu nekādi.
Iemaldījies! Tups trollis ar vienu rievu smadzenēs. Visur kgb aģenti rēgojās. Pilna pasaule ar basketbolistiem kuri labprāt "iemaldītos" tādā komandā.

     [+] [-]

, 2019-12-06 08:59, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Vot idiņš, krievu muļķības salasījies. Šitādus uz Ziemeļkoreju, darba nometnē smadzenes iestādīt pareizajā vietā. Un tur tu lūgsies, lai tāda ASV iebrūk.
Idiņ Tu, vēdturi pamācies, vai Irāku esi aizmirsis, kur iebruka, kā izrādījās, bez iemesla...P.s. Krievus es nelasu, kur teb problēma? Neviens mav svētais, kremlis ir okupantu vadīts, bet tas nemaina arī citu valstu problēmas

  -1 [+] [-]

, 2019-12-06 09:00, pirms 5 gadiem
balts rakstīja: Es ta esmu izkāpis, bet tu turpini viņiem kalpot, riebjas tādi...
Kam tieši es kalpoju? Tu jau te saki, ka ir tikai viena taisnība, tas, kas bija psrs. Es nevienam nekalpoju, es esmu saimnieks savā zemē, laikam tev to nekad nesaprast

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 11:01, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: tā kā tev, ja? Tu taču pats saki, ka es nedrīkstēju būt pat Strēlnieku, bet bija jābūt par Žalgiri

Ev, a kā ir, man top komandas ir Barsa un Maccabi, tad es esmu basks un žīds ar?
Barsa ir Katalonijas, nevis Basku zemes klubs. Izraēla ir agresīva un militāra valsts, okupanti, man nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 17:42, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai nopietni var ņemt vērā cilvēku, kuram DR mājas spēļu atmosfēra šķiet īpaši patriotiska? Kāpēc par visām varītēm centies te pierādīt, cik Tev ļoti krievi nepatīk, ka baigais patriots esi? Reti kurš Tev tāpat ticēs, labāk ej un veic Savickim kārtējo prostatas masāžu.

P.S. Es biju par CSKA šajā spēlē.
Tic tie kuri mani personiski pazīst. Ļoti liela nepatika pret CSKA kā klubu, pat par daudz liela nepatika.