Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1458, Did:0, useCase: 3

Latvija pēdējās sekundēs zaudē Izraēlai un netiek divpadsmitniekā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija pēdējās sekundēs zaudē Izraēlai un netiek divpadsmitniekā
Ja Andrejs Šeļakovs precīzāk mestu soda metienus...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība svētdien, 4. septembrī, Eiropas čempionāta spēlē Šauļos ar rezultātu 88:91 (22:23, 23:24, 22:19, 21:25) zaudēja Izraēlai un netika B grupas labāko komandu trijniekā, kas ļautu cīnīties nākamajā kārtā Viļņā. Dienas pārējās spēlēs Itālija plkst. 17:45 tiksies ar Franciju, savukārt Vācija plkst. 21:00 sacentīsies ar Serbiju. Čempionāta pēdējā spēlē Latvija pirmdien plkst. 17:45 mērosies spēkiem ar Vāciju.

Pēc vienas spēles pauzes laukumā atgriezās Mareks Jurevičus. Atpūtas diena par labu bija nākusi valstsvienības kapteinim Jānim Blūmam, kurš jau pirmajā puslaikā guva 14 punktus.

Sākumsastāvi

Latvija: Strēlnieks, Blūms, Kuksiks, Bērziņš, Šeļakovs
Izraēla: Nissim, Halperin, Pnini, Blu, Eliyahu

Artūrs Bērziņš pirmos punktus Latvijas labā guva brīdī, kad izraēlieši jau trīs reizes bija iemetuši sarkanbaltsarkano grozā 2:7. Starpību ar tālmetienu vēl vairāk samazināja Kuksiks, bet Blūms ar 2+1 gājienu jau izvirzīja Latviju vadībā 8:7.

Abām komandām uzbrukums bija labāks par aizsardzību un rezultāts auga samērā ātri. Izraēlieši ar vairāk nekā piecdesmit procentu precizitāti realizēja divpunktu metienus un vispār meta vairāk nekā Ainara Bagatska vīri. Latvijai labāk padevās metieni no distances. Pirmās ceturtdaļas beigās tālmetienu realizēja Dairis Bertāns. Brīdi vēlāk viņš ar taktisko piezīmi apturēja Izraēlas uzbrukumu, tomēr desmitminūti savā labā noslēdza pretinieki 22:23.

Lielāko daļu otrās ceturtdaļas cīņa ritēja punkts punktā. Ar tālmetieniem atzīmējās Kuksiks, Blūms un Dāvis Bertāns, turpretī izraēlieši biežāk realizēja divpunktu metienus un pirmajās divdesmit minūtēs piespieda Latvijas basketbolistus 11 reižu kļūdīties. Puslaiks noslēdzās ar rezultātu 45:47 Izraēlas labā.

Pirmajā puslaikā punktus guva: Blūms 14, Kuksiks 6, Meiers 5, Dairis Bertāns 5, Šeļakovs 4, J. Strēlnieks 4, Dāvis Bertāns 3, Jurevičus 2, A. Bērziņš 2, Freimanis; Jeromanovs, Mejeris.

Pirmā puslaika statistika. LATVIJA 45, IZRAĒLA 47

Metieni no spēles: 15/27 vs 20/40
2p: 9/14 vs 18/31
3p: 6/13 vs 2/9
1p: 9/9 vs 5/6
Atlēkušās bumbas: 15 vs 15
Rezultatīvas piespēles: 5 vs 11
Kļūdas: 11 vs 3
Pārtvertas bumbas: 1 vs 5

Ja pirmajā puslaikā Latvija iemeta 9 no 9 soda metieniem, turpinājumā šajā elementā tik labs sniegums vairs nebija. No vienpadsmit iespējām tika realizētas tikai četras, tāpēc izvirzīties vadībā izdevās vēlāk, nekā tas bija iespējams.

Pārliecinoši trešo ceturtdaļu sāka dobelnieks Andrejs Šeļakovs, gūstot sešus punktus pēc kārtas. Izraēlieši vēlreiz aizbēga, taču seši Blūma punkti ļāva viņus noķert 57:57. Sekojot neveiksmīgai soda metienu sērijai, pretinieki spēja noturēt minimālu pārsvaru līdz 30. minūtei. Blūma kārtējais tālmetiens beidzot deva priekšroku Latvijai 67:65. Arī izraēlieši sāka grēkot uz soda metienu līnijas, tāpēc trešo ceturtdaļu Latvija noslēdza ar viena punkta pārsvaru 67:66.

Arī noslēdzošajā ceturtdaļā vadībā paspēja būt abas komandas. Izraēla vēlreiz izvirzījās priekšā, taču Latvijas jaunie spēlētāji turpināja spēlēt pacietīgi un tas deva rezultātu. Divus svarīgus uzbrukumus precīzi noslēdza Dāvis Bertāns, pēc klusēšanas abus soda metienus iemeta Andrejs Šeļakovs, nekļūdīgs bija Jānis Strēlnieks. Tādējādi 2 minūtes un 26 sekundes pirms pamatlaika beigām tika atjaunots neizšķirts 83:83. Latvijas izredzes vairoja apstāklis, ka četriem izraēliešiem - Blu, Elijahu, Halperinam un Ohajonam - bija pa četrām personiskajām piezīmēm.

Pēc pauzes pirmos punktus guva Halperins, bet rezervists Mekels izjauca Latvijas pretuzbrukumu un realizēja pirmo no diviem soda metieniem. Tad komandas apmainījās neveiksmīgiem uzbrukumiem, izraēliešiem pārkāpjot noteikumus pret Jāni Strēlnieku. Viņš iemeta otro metienu, taču Izraēlas uzbrukumā 18 sekundes pirms pamatlaika beigām no labā flanga tālmetienu realizēja Pnini 84:89.

Jau pēc četrām sekundēm Strēlnieka piespēli trīs punktos pārvērta Kuksiks, iemetot jau ceturto tālmetienu spēlē 87:89. Ari Šiveks pieprasīja minūtes pārtraukuma, pēc kura Latvijas basketbolisti pārkāpa noteikumus pret Dāvidu Blu. Kalifornijā dzimušais spēlētājs divas reizes aizmeta garām un Latvija ieguva iespēju uzbrukumam.

Līdz sāncenšu grozam 5,1 sekundi pirms pamatlaika beigām izlauzās Strēlnieks, nopelnot tiesības izmest divus soda metienus. Precīzs bija tikai pirmais un aizsardzības vaļņa būvēšanas vietā vajadzēja pārkāpt noteikumus pret Mekelu. Izraēlietis nekļūdījās, bet atbildes uzbrukumā Strēlnieka metiens nesasniedza ne grozu, ne partnerus. Zaudējums ar 88:91 un Latvijai vēl palikusi viena spēle pret Vācijas basketbolistiem.

EuroBasket 2011 B grupa, 4. septembris, Šauļi

Latvija – Izraēla 88:91
Latvija: Jānis Blūms 27 (2p 4/6, 3p 4/6, 1p 7/9; 4ab, 6rp, 11ip), Andrejs Šeļakovs 14 (9ab, 5ip), Rihards Kuksiks 12 (3p 4/7), Jānis Strēlnieks 8 (3ab, 3ip), Dairis Bertāns 7, Dāvis Bertāns 7 Mārtiņš Meiers 5, Rolands Freimanis 4, Mareks Jurevičus 2, Artūrs Bērziņš 2 (4ab); Edgars Jeromanovs, Mareks Mejeris
Izraēla: Eliyahu 26 (2p 13/21; 10ab, 3rp, 3ip), Pnini 12 (5ip), Blu 11 (8ab, 3ip), Halperin 9 (5ab), Naimy 9, Ohayon 7, Mekel 7, Kadir 5, Burstein 3, Green 2, Nissim; Kokia

Statistika. LATVIJA 88, IZRAĒLA 91

MNS: 30/61 vs 34/75
2p: 20/35 vs 30/56
3p: 10/26 vs 4/19
1p: 18/30 vs 19/28
AB: 37 vs 42
RP: 11 vs 19
Kļ.: 14 vs 7
PB: 2 vs 7

Izmantotie resursi:
fibaeurope.com

 +21 [+] [-]

, 2011-09-04 17:07, pirms 13 gadiem
4. zaudējums spēles beigās
Slēpts komentārs: rv777

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:08, pirms 13 gadiem
Tāpat Prieks un Lepnums.

 +34 [+] [-]

, 2011-09-04 17:08, pirms 13 gadiem
baigi skarbi! nepelnīti!

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:08, pirms 13 gadiem
Ļoooottiiii žēl,vajadzēja Strēlniekam iemest vai arī iedot Blūmam lai visu nokārto ar 3pts un būtu uzvara,bet nu pēc kara visi gudri,cerēsim,ka Vācija uzvarēs,tad vismaz ja būtu uzvarējuši ar netiktu tālāk

 +15 [+] [-]

, 2011-09-04 17:08, pirms 13 gadiem
a, kā mēs videnē sodiņus metām... Latvijas izlasei ne tuvu nav tāda realizācija, jo tādas vispār nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +67 [+] [-]

, 2011-09-04 17:08, pirms 13 gadiem
Latvija ta gribeja uzvaret ka pat Selakovs sodinus iemeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2011-09-04 17:09, pirms 13 gadiem
Lieliska spēle
Bet kur var mums ta neveikties

 +25 [+] [-]

, 2011-09-04 17:09, pirms 13 gadiem
Pieredze.... Bet puiši ir lieli malači un visas spēles līdz šim ir bijušas super!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-09-04 17:09, pirms 13 gadiem
Paldies par cīnīšanos, jūs bijāt lieliski jau 4 spēli 4 ceturtdaļas beigās!!! Malači, tā tik turpināt!! Vienkārši fenomenālas beigās katrā spēlē!!!
Slēpts komentārs: JayM23
Slēpts komentārs: puramuk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: LAIKS

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:09, pirms 13 gadiem
Braucam mājās, pievīla sodiņi ja tā var teikt
Slēpts komentārs: Votto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

 +19 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
Es domaju pati skatamaka un interesantaka spele VISPAR saja cempionata lidz sim!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Kas pie velna bija tas - beigās ?
Nekas cits jau neatlika, bija jāmēģina izprovocēt sods metiena brīdī, jo ka tik mēs pārietu pāri centram, uzreiz uzsistu sodu un būtu jāmet 2 sodi, kas ir par maz un laika vēl vienam uzbrukumam vairāk nebūtu. Strēlnieks mēģināja dabūt trīs soda metienus.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
Ar 15 metieniem mazāk par pretinieku nevar vinnēt

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
sodiņi pievīla

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
neko darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
Ivars12211 rakstīja: tikai tagad nevainojat stelnieku selekovs ir vainigs!
Selakovs viens no labakajiem sodien

  +7 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
nesaprotu,kāpēc jānēm nost no laukuma, ja iet tam spēlētājam?????? Un ne jau pirmo reizi.pĪIIIIIIIIIIIIII. Te daudz speciālistu,paskaidrojiet lūdzu.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
žēl, ka strēlniekam tomēr beigās notrīcēja roka mest iekšā pret saviem senčiem

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:10, pirms 13 gadiem
vISU CIEŅU

bet Stēli kas ta tā dara galotneē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Kas pie velna bija tas - beigās ?
s ar taas beigas nesapratu.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Votto rakstīja: "Paldies" Strelniekam par zaudeto speli...Vispar vins saja cempionata slikti spele. No vina tika gaidits vairak. Ar sadu sniegumu vins no LBL nekur prom netiks.
Pašam smiekli nenāk? Pie kā viņš vainīgs? Pie tā, ka Šelīts un Bērziņš sodus nemāk mest?

  +8 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Soda metieni zem katras kritikas..... un kaapeec jaamet beigaas no sava laukuma puses kad palikushas veel bija 4 vai 5 sekundes??? mulkiigi cereet bija uz 3 sodiniem sapiigi....

  +9 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Žēl, bet GODAM nokapāja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
riceits rakstīja: Bļaaāāā**** NU KA NEVEICAS,TA NEVEICAS
SODA METIENI--mINUS >!!!
Vienreiz neveicas, varbūt divreiz, bet ja nav aršana tad nav!

  +8 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Musejie malaci, bet Selakovs vareja iemest vairak soda metienus, butu Uzvara

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Blūms noraka spēli, pēdējās minūtēs tādas debīlas kļūdas pieļaujot
diemžēl ! sačakarēja garīgo visam atlikušajam vakaram

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
kas tas beigās bija????? kas tas par idiotismu...... vaajpraats... kas to metienu meta

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
nu kpc?
bac butu 4 sodinus wairaak iemetushi...

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
reboundi un šelīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Viens sodiņš,viens sūda sodiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Strēlniek , kas tā par huiņu!!

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
nakotnee bus ok

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
Angļu komentētājs: Blūms wants 3, he gets 3, he SCORES 3, whan incredable move!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:11, pirms 13 gadiem
bl*d , žīdiem reāli paveicās, tāds besis, ka jau ceturto spēli pēc kārtas spēlē līdzīgi, bet nevar uzvarēt.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
nav ko raudāt un meklēt vainīgos, matemātiski visos mačos mums vajadzēja zaudēt bez ierunām. esam tur kur jābūt

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
Ja Tev nav meistaribas,ja nav pieredzes un arī auguma..!Tad vismaz iemācies sodus mest...!Tas par Latvijas izlasi!
Ceru spēlētāji beidzot sapratis,ka šis zaudējums ir uz viņu sirdsapziņu!!
Veiksmi mūsu izlasei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
beigas - wtf?

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
Votto rakstīja: "Paldies" Strelniekam par zaudeto speli...Vispar vins saja cempionata slikti spele. No vina tika gaidits vairak. Ar sadu sniegumu vins no LBL nekur prom netiks.
Es domaju ka pec si cemiponata musu speletaji speles eiropas top ligas!!!!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
prieks bija skatiities,baigie malachi! Bluums malochiks... Bet beigaas vajadzeeja uzticeeties vairaak jaunajiem....

  +6 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
nekas, šādās kaujās dzimst varoņi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
Laikā, kad bija žīdi jāsalauž mūsējie uztaisa kļūdas, Meiers nomet garām, Ševļakovs arī, abi Bērtāni un pretī dabūjam iekšā! Tāpat nesapratum, kapēc Mejeri nelaida pasegt Elijahu?
Bet nu prieks par komandas cīņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
Sāk riebties šīs skaistie zaudējumi čempī. Garīgais izlasei tagad ir max. sūdīgs. Bēdīgi ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:12, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: izprovicēt 3 sodiņus
Iespējams, pašam Strēlniekam likās, ka tūlīt tiks svilpts pārkāpums, tāpēc izmeta. Sak, tiešām iedod 3 sodus.
Otrs variants, ka no tā stūra vienkārši nebija citam, kam atdot, un Strēlnieks acīmredzami bija zaudējis koordināciju, lai turpinātu skrējienu.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: kas tas beigās bija????? kas tas par idiotismu...... vaajpraats... kas to metienu meta
Es ar nesapratu

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Snakez rakstīja: Blūms noraka spēli, pēdējās minūtēs tādas debīlas kļūdas pieļaujot
diemžēl ! sačakarēja garīgo visam atlikušajam vakaram
Tu pats izlasīji savu komentāru?
Viens cilvēks nevar norakt komandas spēli...

  -4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Strēlnieks LAŠARA nah!!!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
muuseejie malaci, tikai sodus jaatrennee, tad buus arii uzvaras!

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Es kūtī ievilku Ātrgaitas internetu rakstīja: būtu uzvarējuši ,ja Biedriņš būtu
nafig to biedriņu, nav viņš šeit vairs vajadzīgs

  +7 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Nu kur nar tā neveikties Mums mūžiīgi,brīzam liekas ,ka esam noburti ,it sevišķi galotnēs...Nu,bet čaļiem nav ko pārmest,cīnijās godam,un jau 4tais skaistais zaudējums pēc kārtas!! Jānomierinās,un rīt japamēģina pārsteigt Vāciju...Lai kā ari čempionāts beigtos,mums ir jābut lepniem ar savu komandu!! Es domāju reti kurš,pirms čempionāta būtu domājis,ka izskatīsimies tik cerīgi!!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Mja, ar to arii klasi augstaakas komandas atshkjiras, ka speej pielikt tad, kad to visvairaak vajag. "Parasti" skatiitaaji to sauc par pretinieku komandas "veiksmi". Bet taa jau vis ok, esam tur kur esam, pirms chempja likaas likumsakariigi, ka buus visi zaagji (pie tam smagaaki). Bet vienalga...zhiidus jau vareeja uzvilkt. Pat vajadzeeja!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Streelniek,wtf?

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Kādēļ netika spēlēts uz to lai izprovic;etu izraēlas 3 galvenos līderus uz 5. piezīmi. Bet nekas. Tagad jāgatavoajs Dirkam

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Zaudējuma iemesli:
-zaudēta cīņa pie sava groza (neatbloķētie pretspēlētāji);
-neprecizitāte soda metienos;
-lielais kļūdu skaits;
-nepareizi nospēlētās spēles 4 minūtes (tā vietā, lai turpinātu spēlēt caur centriem, sākās 3-punktnieku konkurss);

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
šitas gan ir sāpīgi.....šitā bija mūsu spēle!

vienu es točna nesaprotu, kādā jēgā dāvi Bertānu tur laukumā tik daudz???
Freimi marinē uz soliņa nez kāpēc, bet laiž spēlēt bērziņu, kurš ir totāls nulle un bertānu, kurš tik liek garām un aizsardzībā ir nulle!

Bet sodiņi arī bija katastrofa.....paldies šelakovam, bērziņam un beigās strēlniekam!

  +7 [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Dollars rakstīja: likumsakarigi..
1. bagatski kada huja pec nem nost selakovu ja vinjam iet ?? ibiots esi ?
2. ko dara meiers nezinu bet basketbolu vinsh nespelee..
3. aizsardziba 0 ...
4. uzvaret vajag jo spel aizmirstas bet rezultats paliek..
5. sodi IR jamet ieksha!!!!
pilnīgs idiņš tu esi, ko tu raksti tādus murgus te vispār
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:13, pirms 13 gadiem
Strēlniekam bija jāriskē ar to metienu no sava laukuma gala, jo Izrēļi būtu uzsituši sodu un viss beigtos, a tā var sanākt ka nosvilpj sodu metienā.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:14, pirms 13 gadiem
nav ko brukt virsū Strēlniekam. sāpīgs zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:14, pirms 13 gadiem
Žēl, ka zaudējām! Gribējās lai čaļiem tiek uzvara.
Bet spēle bija laba!
Man patīk šī izlase! Turās, vīri!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:14, pirms 13 gadiem
paldies par cīnīšanos līdz pēdējai sekundei

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:14, pirms 13 gadiem
Viss ir lab! Musu jaunie zid,oi sore, izraelu veciem pakasa cienigi. Vajag tik normalu treneri( piedod, Ainar!) un sitie dzeki vel medalus atnesis! Uguntinu acis var redzet.

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:14, pirms 13 gadiem
beigas vnk bez nerviem

 +16 [+] [-]

, 2011-09-04 17:14, pirms 13 gadiem
Es kūtī ievilku Ātrgaitas internetu rakstīja: būtu uzvarējuši ,ja Biedriņš būtu
kas tas tads?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-09-04 17:14, pirms 13 gadiem
Te tak lielākā daļa neko no baša nesajēdz! tik vien kā, kad kādam neiet spēle uzreiz pateikt, lai brauc mājās! Strēlniekam uz nekādām mājās nav jābrauc, aizsardzībā viņš savu padara, uzbrukumā mums pietiek veču, kas var vilkt! Nāks pieredze būs šādās spēlēs uzvaras.

Soda metieni gan čaļiem jāuzlabo!

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:15, pirms 13 gadiem
A.Bērziņš 0. Pilnīgs. Nevaru ciest , kā viņš spēlē , nevaru ciest arī to , ka visi viņa kaut ko saskata. Visu 3 ceturtdaļu bija laukumā Meiers līdz stīpai netiek?

 +12 [+] [-]

, 2011-09-04 17:15, pirms 13 gadiem
Principā, tāda LV izlase, kas spēlētu ar tādu pašatdevi, sen nav redzēta basketbolā. Jā ir kļūdas jaunības dēļ, bet ir redzama laba perspektīva ! Būs mums arī lielas uzvaras !

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:15, pirms 13 gadiem
hewlet rakstīja: Strēlniekam bija jāriskē ar to metienu no sava laukuma gala, jo Izrēļi būtu uzsituši sodu un viss beigtos, a tā var sanākt ka nosvilpj sodu metienā.
tik pat labi varēja iemest pirmo sodiņu,otro apzināti mest garām,un tad cerēt uz to,ka savāks atlēkušo bumbu,un uzreiz raidīs to gozē.Bet tam varētu laika nepietikt.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:15, pirms 13 gadiem
nu kur var tik nejeedziigi pakaast.. idiotisms totaals.. butu vismaz pa grozu uzmetushi, no johaidii, 5aas sekundees tak var atdot divas piespeeles un kautcik sapratiigu 3iiniiti uzmest, nu neiekristu ta neiekristu, bet shitais jau bija vnk idiotisms, dzheki tak nav nekadi mazie berni, itka profesionalji, tas ka 5as sekundes var arii sapratigi izspeleet talmetienu jau 14 gados tiek iemaciits treninjos.. kur jeega nociiniieties 39 minuutes un 55 sekundes gods godam un tad peedejaas sekundees 5aas visu sachakareet, taadas dusmas!

Cik lepns un pacilaati jutos peec speles ar Franciju, tik sashutis es esmu pec shitaas speles, tagad man ir pat nedaudz kauns ;(

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:15, pirms 13 gadiem
zzt0p rakstīja: Soda metieni zem katras kritikas..... un kaapeec jaamet beigaas no sava laukuma puses kad palikushas veel bija 4 vai 5 sekundes??? mulkiigi cereet bija uz 3 sodiniem sapiigi....
Par Bērziņu man jau bija skaidrs pirms čempja, 3p nevar iemest, sodus nevar iemest, aizsardzība švaka, nesaprotu, ko viņš dara basketā

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:15, pirms 13 gadiem
Ja Kambala buutu tad gan
Es kūtī ievilku Ātrgaitas internetu rakstīja: būtu uzvarējuši ,ja Biedriņš būtu

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:16, pirms 13 gadiem
Šeļakova sodi neaudz noraka spēli, nevar mest 2/8

  +9 [+] [-]

, 2011-09-04 17:16, pirms 13 gadiem
A ko te visi raud, punkainam mutitem?
Tipa sogad bija cempis janem???

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:16, pirms 13 gadiem
Real Gortat rakstīja: Te tak lielākā daļa neko no baša nesajēdz! tik vien kā, kad kādam neiet spēle uzreiz pateikt, lai brauc mājās! Strēlniekam uz nekādām mājās nav jābrauc, aizsardzībā viņš savu padara, uzbrukumā mums pietiek veču, kas var vilkt! Nāks pieredze būs šādās spēlēs uzvaras.

Soda metieni gan čaļiem jāuzlabo!
Nu nezinu, pieredze? Cik gadus viņš basketbolu spēlē? Pie kā viņš trennējies? Kuram jāuzņemas atbildība par āprātīgajām muļķībām kas bija jāredz pēdās 5ās sekundēs???

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:16, pirms 13 gadiem
tatad manas prognozes so nedelai ir 100%
jaunedel "zagis" Vacijai ar -27
dinamo uzvara un zaudejuns
futene bus 2:2

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:16, pirms 13 gadiem
A Janka Blūms gadījumā nav rasists (32 punkti pret FRA) un antisemīts (27 pret ISR)?

P.S. Nafiga Bertāns met truļus ja nemāk iemest? ņepoņatno...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:16, pirms 13 gadiem
Spēle laba bet zaudējums muļķīgs. Nepieredzējuša komanda un jauni spēlētāji. Sāpīgi bet tā gadās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-09-04 17:17, pirms 13 gadiem
Nekas , nekas mez zaudejam, mes esam pati jaunaka konada saja cempionata, par mums runas VISA Eiropa!!!! Sarauj Latvija

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:17, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Nekas cits jau neatlika, bija jāmēģina izprovocēt sods metiena brīdī, jo ka tik mēs pārietu pāri centram, uzreiz uzsistu sodu un būtu jāmet 2 sodi, kas ir par maz un laika vēl vienam uzbrukumam vairāk nebūtu. Strēlnieks mēģināja dabūt trīs soda metienus.
Neviens tiesnesis nesvilptu tadu sodu metiena aiz centra. Pofig sodi, vairak jautajumi par sastava izveli sodien. Kapec tik maz speleja Freimanis un tika laists Meijers, kurs jau n-to speli met lay-up nevis danko, kad vajag un aizsardziba sodien noguleja visu, ko vien vareja. Kapec musejie mainijas uz blokiem, ko ieprieksejas speles reti kad darija un delj ta kasa grozu.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:17, pirms 13 gadiem
Dāvis Bērtāns baigais trinīšu metējs ir, ka atļaujas mest izķirošu metienu?? viņš čempī met 10% trinīšus

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:17, pirms 13 gadiem
NoIQ rakstīja: A ko te visi raud, punkainam mutitem?
Tipa sogad bija cempis janem???
Bija jāuzvar izraēļi un jāatbrauc uz mājām ar paceltu galvu

  +8 [+] [-]

, 2011-09-04 17:17, pirms 13 gadiem
Dollars rakstīja: likumsakarigi..
1. bagatski kada huja pec nem nost selakovu ja vinjam iet ?? ibiots esi ?
2. ko dara meiers nezinu bet basketbolu vinsh nespelee..
3. aizsardziba 0 ...
4. uzvaret vajag jo spel aizmirstas bet rezultats paliek..
5. sodi IR jamet ieksha!!!!
Varbūt skaties volejbolu! Izskatāsm ka šī spēle tevi baigi uzvelk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:18, pirms 13 gadiem
pēc diviem gadiem šī izlase jau varēs cīnīties par augstākām vietām, iekrās pieredzīti un nebūs vajadzīgi ne biedriņi, šķēles, bērziņi, valteri utt..

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:18, pirms 13 gadiem
ko vsp tie arābi dara EČ? Izraēla nav Eiropas valsts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:18, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Neviens tiesnesis nesvilptu tadu sodu metiena aiz centra. Pofig sodi, vairak jautajumi par sastava izveli sodien. Kapec tik maz speleja Freimanis un tika laists Meijers, kurs jau n-to speli met lay-up nevis danko, kad vajag un aizsardziba sodien noguleja visu, ko vien vareja. Kapec musejie mainijas uz blokiem, ko ieprieksejas speles reti kad darija un delj ta kasa grozu.
Meiers ir labākais no garajiem tieši uzbrukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:18, pirms 13 gadiem
datsyuk rakstīja: ko vsp tie arābi dara EČ? Izraēla nav Eiropas valsts!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:19, pirms 13 gadiem
Bija jau gaidaams tas.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:19, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nožēloju, ka skatījos šo spēli
Es arī nožēloju, ka tu skatījies šo spēli!

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:19, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: tak iemācieties vienreiz sodus mest.
Paši vainīgi ,bija reāli vinnēt,paši sev bedri izraka ar tik daudz sodiem garām aizmestiem.
jebalu aiztaisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:19, pirms 13 gadiem
bet ja godīgi nekas, mēs esam jaunākā izlase visā eurobasket, nākošreiz būs stipri labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:20, pirms 13 gadiem
...lai nolādēts Biedriņš ar Janičenoku,"divi traumētie"...cik žēl,ka Latvija nekad nevar ar sakostiem zobiem,bet vinnēt...

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:20, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bija jāuzvar izraēļi un jāatbrauc uz mājām ar paceltu galvu
visi brauc mājās ar piepaceltām galviņām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:20, pirms 13 gadiem
datsyuk rakstīja: ko vsp tie arābi dara EČ? Izraēla nav Eiropas valsts!
Atver Atlasu un paskaties kur ir ir Eiropas valstis

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:21, pirms 13 gadiem
super..būs ko pārdomāt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-09-04 17:21, pirms 13 gadiem
[pēc kara visi gudri, tagad nabaga spēlētājus līdz kauliem noēdīs bez sāls, tipiski latvieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:22, pirms 13 gadiem
Kuksiks gan šodien nospēlēja stipri viduvēji, labi, ka pēdējā ceturtdaļā iemeta divus truļus un samazināja potenciālo bardzību no VV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:22, pirms 13 gadiem
IDIOTU BARS! Iemācaties sodus mest b***! Ja nevar iemest metat ar atsitienu, KKO izdomājat! Meiers,A.Bērziņs, abi Bertāni, Šeļakovs - katastrofas uz laukuma, labāk neizteikšos. Meiers jau kuro spēli pēc kārtas met garām no groza apakšas, NBA stārs turpina lidināt 3niekus garām...A.Bērziņš vispār ir Amatieru līgas spēlmanis, man kā BKV fanam ir kauns par to aunapieri.
Ko tagad Bagatskis teiks? Pieredze pietrūka? metamais par smagu? Stulbās atrunas.. TEV BAGIJ bija iespēja paņemt kambi un vēl dažus sakarīgus džekus ar pieredzi, bet TU to neizdarīji. Tā ir tava vaina, ka izlasē ir bardaks. Šādas beigas uzvar treneri..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-09-04 17:22, pirms 13 gadiem
Un vel gribetu teikt, Bagatski vajag atstat !!!!! nakosgad uzvaresim Visus!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:22, pirms 13 gadiem
atvaino rakstīja: nu kur var tik nejeedziigi pakaast.. idiotisms totaals.. butu vismaz pa grozu uzmetushi, no johaidii, 5aas sekundees tak var atdot divas piespeeles un kautcik sapratiigu 3iiniiti uzmest, nu neiekristu ta neiekristu, bet shitais jau bija vnk idiotisms, dzheki tak nav nekadi mazie berni, itka profesionalji, tas ka 5as sekundes var arii sapratigi izspeleet talmetienu jau 14 gados tiek iemaciits treninjos.. kur jeega nociiniieties 39 minuutes un 55 sekundes gods godam un tad peedejaas sekundees 5aas visu sachakareet, taadas dusmas!

Cik lepns un pacilaati jutos peec speles ar Franciju, tik sashutis es esmu pec shitaas speles, tagad man ir pat nedaudz kauns ;(
Acīmredzot tad Tavos treniņos nemācija sist sodu 5sec līdz beigām pie +3. Izraēļi noteikti būtu situši folu, ja Strēlnieks būtu mēģinājis driblēt vēl tālāk. Un vēl vienam uzbrukumam jau mums laika vairs nebūtu.

Kauns?!???? Par ko?!?! Par to, ka gaidīto sagrāvju vietā mūsu jaunie džeki visas spēles zaudē tikai špēles beigās.
Šeit ir jālepojas par mūsu izlasi! Jāieslēdz pacietība un būs mums uzvaras, lielas uzvaras!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:22, pirms 13 gadiem
Ev noliceeju bars, kad vel mums ir bijusi tik laba iespeja uzvaret EČ Izraeelu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:23, pirms 13 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: Atver Atlasu un paskaties kur ir ir Eiropas valstis
tu pats labāk paskaties. Ģeogrāfiski Izraēla ir Āzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:24, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: vispār pirms piedalīties šādā čempī, jāpaskatās, vai prot mest sodus

cik tur iemeta 50%? Šeļakovs 2/8!!!

Bertāns jr. - 3pts- 1/9?
gribētu redzēt, kā tu met momentos, kad izšķirās spēles liktenis, jo visa spēle gāja punkts punktā

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:24, pirms 13 gadiem
hewlet rakstīja: Strēlniekam bija jāriskē ar to metienu no sava laukuma gala, jo Izrēļi būtu uzsituši sodu un viss beigtos, a tā var sanākt ka nosvilpj sodu metienā.
Neviens nekad nee pie kāda rezultāta basketbolā nemet no savas laukuma puses, provocējot sodu uz 3p. Ja Strēlnieks nopietni tā bija iecerējis, tad viņam vieta strītbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:25, pirms 13 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: Un vel gribetu teikt, Bagatski vajag atstat !!!!! nakosgad uzvaresim Visus!!!!
Ja! Bagijs NAV treneris! Puskarlvalsts un meitu par sievu tam, kurs nosauks komandu, kura Bagija vadiba progresejusi!
P.S. Piedod, Ainar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:25, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: izprovicēt 3 sodiņus
un tu pats tici tam ka vini ebreji buus tik lieli duraki lai sistu sodu ja metiens ir aiz centra vel labu gabalu? logiski ka nee.. izproviceet vinsh var iet tagad kadu lai vinjam pa muti iedod pa shito gaajienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:25, pirms 13 gadiem
Bet vispār jautājums - cik Bagijam kāds maksā lai uz laukuma laistu sīko Bertrānu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:25, pirms 13 gadiem
hewlet rakstīja: Meiers ir labākais no garajiem tieši uzbrukumā
Ne sodien un centram ir jamak ielikt bumbu ar speku groza nevis mest no apaksas, nemot vera, ka katra spele 1-2 vinam izgriezas ara. Ta ir aksioma. Vins tomer ir 5 numurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:26, pirms 13 gadiem
treysongz rakstīja: galvenais uzdevums tagad mūsējiem nepalikt pēdējiem...
Vairs nevar palikt augstāk par pēdējo vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:26, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Ev noliceeju bars, kad vel mums ir bijusi tik laba iespeja uzvaret EČ Izraeelu?
Jā, piekrītu Izraēla spēlēja vāji. Redzams, ka pretinieki mūs nenovērtē.

Skumji, ka Šeļakova vietā nav Kambala, bet Strēlnieka vietā K. Valters... varētu nopietnāk cīnīties.

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:26, pirms 13 gadiem
sūda Blūms sāka visu rakt, neiemeta trīnīti, žīdi atbildes uzbrukumā iemeta trīnīti, tur tie sūdi sākās

  +6 [+] [-]

, 2011-09-04 17:27, pirms 13 gadiem
Dobeles nezvērs

Tiesnesis Olijars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:27, pirms 13 gadiem
lai paliek pēdējie..vismaz būs mācība..

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:27, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: DA Eiropā!
Ja.Loti, loti talu dienvidaustrumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:28, pirms 13 gadiem
strēlnieks domāja ka soģis apžēlosies un iedos piezimi,pa gājienam aizmesdams bubmbu žīda rokās

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:28, pirms 13 gadiem
Kāda hrena pēc Dāvis spēles beigās bija laukumā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:28, pirms 13 gadiem
Skumji, ka Šeļakova vietā nav Kambala, bet Strēlnieka vietā K. Valters... varētu nopietnāk cīnīties.
[/quote]

Tu domā tik pat nopietni kā iepriekšējās 4ras spēles pret izraēlu, kad arī zaudējām ar visiem stāriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:29, pirms 13 gadiem
sengo rakstīja: Kāda hrena pēc Dāvis spēles beigās bija laukumā ?
lai lauztu speles gaitu

  -4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:29, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: negribas jau pārmest Blūmam, bet savā ziņā arī viņš vainīgs pie 2 pakāstām galotnēm!
Muļķi viņš ir vainīgs, ka vispār tādas galotnes ir!... Pajolis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:29, pirms 13 gadiem
nau mums tāda limaņa spēlētāju,lai varētu EČ kādu uzvarēt..

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:29, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jā, piekrītu Izraēla spēlēja vāji. Redzams, ka pretinieki mūs nenovērtē.

Skumji, ka Šeļakova vietā nav Kambala, bet Strēlnieka vietā K. Valters... varētu nopietnāk cīnīties.
[Day 4] Game B/11: Israel - Latvia -...

Man tev atgadinat rezultaatus, kad bija K.Valters un Kambala?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:30, pirms 13 gadiem
eziitis rakstīja: Acīmredzot tad Tavos treniņos nemācija sist sodu 5sec līdz beigām pie +3. Izraēļi noteikti būtu situši folu, ja Strēlnieks būtu mēģinājis driblēt vēl tālāk. Un vēl vienam uzbrukumam jau mums laika vairs nebūtu.

Kauns?!???? Par ko?!?! Par to, ka gaidīto sagrāvju vietā mūsu jaunie džeki visas spēles zaudē tikai špēles beigās.
Šeit ir jālepojas par mūsu izlasi! Jāieslēdz pacietība un būs mums uzvaras, lielas uzvaras!!!
kauns par to peedeejo epizodi, sachakareeja visu labo iespaidu, es patieshaam ticu lepojos ar chaljiem, bet nu baac.. peec shitaa es nezinu, neko labu tagad negribas vienkarshi teikt.. ja vini sistu sodu, tad tiesham kad vinsh butu aizdribleejies taalaak.. Tu sistu vinjam pa rokaam ja vinsh mestu no otra laukuma gala pedejaas sekundees?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:30, pirms 13 gadiem
treysongz rakstīja: Es zināju ka visiem papisīsim, bet daudzi teica ka ar -20 -30, var redzēt ka Bagijs savu mājasdarbu ir izpildījis. Vēl jau rīt spēle aka Dirk vs baby Dirk jr.
Bagijs pilda savus majasdarbus tapat ka tu geografija!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:31, pirms 13 gadiem
sengo rakstīja: Kāda hrena pēc Dāvis spēles beigās bija laukumā ?
tapēc,ka mums ir jauns nepieredzējis treneris..

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:31, pirms 13 gadiem
aigars967 rakstīja: Tu pats izlasīji savu komentāru?
Viens cilvēks nevar norakt komandas spēli...
protams, ka noraka !
pie -2, pēdējā minūtē ar kapeikām tādam pieredzējušam spēlētājam pazaudēt bumbu un uzreiz sodu uztaisīt !!!
tak vienalga cik viņš spēles laikā samet, ja komanda zaudē!
vai ar -1 vai -15, zaudējums paliek zaudējums !

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:31, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jā, piekrītu Izraēla spēlēja vāji. Redzams, ka pretinieki mūs nenovērtē.

Skumji, ka Šeļakova vietā nav Kambala, bet Strēlnieka vietā K. Valters... varētu nopietnāk cīnīties.
Jeromanovs <-> K.Valters;
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-09-04 17:31, pirms 13 gadiem
1.Izraela NAV Eiropaa.
2.Zaudejam jo trukst pieredzes
3.Bagatskim darbu ar puikiem turpinaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:32, pirms 13 gadiem
Pofic,Malaci!

  +5 [+] [-]

, 2011-09-04 17:32, pirms 13 gadiem
mēs mākam tikai pakaļ dzīties un atspēlēties...atrauties mēs nemākam, jo nav (pagaidām) uzvarētāja psiholoģijas....pieredzes trūkuma dēļ....
......visumā spēle nebija slikta....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:32, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jeromanovs <-> K.Valters;
? Saprotu, ka cienīgi zaudējumi tevi ievesmo, bet visam ir savas robežas

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:32, pirms 13 gadiem
Kopumā jau izlasi jāslavē, BET ir iemesls būt nikniem par pēdējām 5 sekundēm (marsms pēdējais, to nevar norakstīt uz pieredzes trūkumu, bet pelēkās vielas trūkumu gan) un neatbloķētiem spēlētājiem pie sava groza.

Par sodiem: Šelim jāstrādā pie metiena, ja tas vispār iespējams.
Bērziņam arī, jo pat metieni, kurus viņš trāpa no spēles vai soda, ir tizli un bez trajektorijas.

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:32, pirms 13 gadiem
Līdz uzvarām vēl jānobriest , bet pieredzes skils jau ir audzis .
P.S. Viss būs labi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:33, pirms 13 gadiem
Bagatskis:Karoče veči,viss ir elementāri-šodien jāzaudē,to lietu mēs pieprotam

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:33, pirms 13 gadiem
מיר וואַן! דאַנקען איר וואָגן אויף די לעטיש קאָלעקטיוו אין צוגרייטונג! הורראַה! ישראל אויף הויך!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:33, pirms 13 gadiem
Nu nekas, pec diviem gadiem 2013 gada cempi sie Latvijas speletaji panems tos pasus ebrejus gan no prieksas gan no pakalas pec pilnas programas. Uzvaresim ari francus, makaronikus un serbus. Pec divi gadu bus labi. Tikai pacietibu.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:33, pirms 13 gadiem
vienīgā labā epizode -tiesneša p.....ns pāri reklāmas barjerai. Spēle-piedalījās divas ļoti zema līmeņa komandas

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:33, pirms 13 gadiem
edgarjans rakstīja: 1.Izraela NAV Eiropaa.
2.Zaudejam jo trukst pieredzes
3.Bagatskim darbu ar puikiem turpinaat.
Atmet 3 punktu, parejais ir ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:34, pirms 13 gadiem
edgarjans rakstīja: 1.Izraela NAV Eiropaa.
2.Zaudejam jo trukst pieredzes
3.Bagatskim darbu ar puikiem turpinaat.
Turcijai 99% teritorijas arī nav Eiropā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:34, pirms 13 gadiem
Victor Von Doom rakstīja: tad jau Turcija ar Krieviju arī nav tiesīgas piedalīties
turcijai un krievijai ir vsm kkāda daļa iekš eiropas, bet izraēla vsp ne pa tēmu. Tad jau Libāna vai Sīrija ir tuvāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:34, pirms 13 gadiem
Victor Von Doom rakstīja: tad jau Turcija ar Krieviju arī nav tiesīgas piedalīties
Krievijas un Turcijas daljas ir gan Eiropaa

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:34, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: ieraksti googlā pats! ir DA Eiropā un nestrīdies ar mani!
Kartejo reizi parliecinos, ka nekas vairak par neta trolliti neesi un kkada dir....ana par jurista izglitibu bija un ir plika dir....ana. Ir gruti iedomaties, ka izglitots cilveks nezin to, ka geografiski Eiropa beidzas ar juras shaurumu Dardanelos starp Balkaniem un Mazaziju un tas, ka Izraelu pieskaita Eiropai dazhados pasakumos ka sports, Eirovizija utt. ir nekas vairak ka stulbais Eiropas politkorektums, kam ar Geografiju utt. nav nekada sakara.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:35, pirms 13 gadiem
Ontario rakstīja: Nu nekas, pec diviem gadiem 2013 gada cempi sie Latvijas speletaji panems tos pasus ebrejus gan no prieksas gan no pakalas pec pilnas programas. Uzvaresim ari francus, makaronikus un serbus. Pec divi gadu bus labi. Tikai pacietibu.
neredzu nevienu no šiem censoņiem, kurš pēc 2 gadiem būs baigi labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:35, pirms 13 gadiem
Ontario rakstīja: Nu nekas, pec diviem gadiem 2013 gada cempi sie Latvijas speletaji panems tos pasus ebrejus gan no prieksas gan no pakalas pec pilnas programas. Uzvaresim ari francus, makaronikus un serbus. Pec divi gadu bus labi. Tikai pacietibu.
Nesaredzu tādas potences, šajā izlasē... Tagad spēlē uz Blūmu un emocijām. Nenoliedzami, pretinieki mūs nenovērtē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:37, pirms 13 gadiem
Prikols bus ja uzvaresim vāciešus, tad bus skrobe mazliet.

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:37, pirms 13 gadiem
Man šķiet ka trennera amats nav īsti priekš Bagatska.Vienīgais ko viņš mācēja ir lidināt trīnīšus.Bet spēli kā tādu no malas viņš neredz.Džeki jau talantīgi,bet jauni.tāpēc arī respektē mūsu zelta roku pa daudz un pilda viņa nostādījumus ka marionetes,bez nekādas improvizācijas

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:37, pirms 13 gadiem
ralfino rakstīja: lai piepiditos Mister negativ, koments, ka Latvija zaudes videji ap 22 punktiem nakamo speli ir jazaude ar - 80, CIK TAS IR REALI?
tas lohs jau tagad var iet kaarties!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:37, pirms 13 gadiem
Izraēla praktiski visu spēli bija vadībā, pēdējā minūtē esot priekšā ar +5. Viņi precīzāk meta soda metienus, mazāk kļūdījās un izcīnīja par 9 bumbām vairāk pie pretinieku groza, nepieminot nemaz kļūdas. Ebrejiem pieci spēlētāji guva 9 un vairāk punktus, mums- trīs.
Secinājums: šodien Izraēla spēlēja labāk, lai gan- cepuri nost- mums bija iespējas arī uzvarēt.

  +6 [+] [-]

, 2011-09-04 17:37, pirms 13 gadiem
Mūsējie spēj līdzvērtīgi cīnīties ar pretiniekiem 4 spēlēs pēc kārtās, bet uzvarēt vēl nav spējīgi, visas pēdējās ceturtdaļas ir nospēlētas neveiksmīgi. Bet nu meklēt atsevišķus vainīgos ir muļķīgi - arī Blūms pēdējā ceturtdaļā svarīgā momentā pazaudēja bumbu, pirms tam netrāpīja trīni. Citi neiemeta sodus, Strēlnieks noraka beigas.
Bagatskis ir izdarījis lielisku darbu, un no jauniem un viduvējos klubos spēlējošiem čaļiem izveidojis azartisku un pārsteidzoši konkurētspējīgu izlasi. Bet tas, ka izšķirošos brīžos spēlētājiem notrīc roka, vairs nav īsti izlases trenera varā. Ja čaļi turpinās progresēt klubos, kļūs psiholoģiski spēcīgāki un neatkārtos zelta paaudzes kļūdas, tad šai izlasei ir cerīga nākotne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:37, pirms 13 gadiem
Ivars12211 rakstīja: tikai tagad nevainojat stelnieku selekovs ir vainigs!
lol

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:37, pirms 13 gadiem
Mārtiņš112 rakstīja: Prikols bus ja uzvaresim vāciešus, tad bus skrobe mazliet.
WE STILL BELIVE?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:38, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: jā, tiešām labs jautājums pacelts. Par kādiem gan nopelniem Izraēla cīnās EČempionātos ja pat tuvu neatrodas Eiropai. Par Turciju vēl var saprast jo tur vismaz maza daļiņa ir Eiropā, bet Izraēla? ja kāds man šito uzprasītu es nezinātu ko atbildēt
Tape, ka citur izraelu nepienem. Vini ir salekusies ar visu Aziju, un tur viniem nav ko darit, jo vinu komandas vienkarsi fiziski iznicinatu. Bet ta ka ebreji valda ne tikai amerika, bet ir ari loti daudz vadosajos finansu
organizacijas europa, t

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:38, pirms 13 gadiem
[quote ipatnis]
Atmet 3 punktu, parejais ir ok!
[/quote
Darbs ir iesakts,tas jaturpina.Pec neveiksmes nakoshreiz,tad gan

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:38, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: ? Saprotu, ka cienīgi zaudējumi tevi ievesmo, bet visam ir savas robežas
Par kādu iedvesmu tu murgo! LV šo spēli aizvadīja slikti, lai neteiktu, ļoti slikti!
Zaudējuma iemesli:
-zaudēta cīņa pie sava groza (neatbloķētie pretspēlētāji);
-neprecizitāte soda metienos;
-lielais kļūdu skaits;
-nepareizi nospēlētās spēles 4 minūtes (tā vietā, lai turpinātu spēlēt caur centriem, sākās 3-punktnieku konkurss);

utt.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 17:38, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Bertāns tik uzlādē un puļī! Šodien svētki Jums A.God. Žīda kungs!

Krasovickim noteiki asaras birst, prieka asaras tāpat kā toreiz, kad Parexu pārdeva LV valstij
Tagad būs lieli mēsli! Bagijs un Štelmahers pirms spēles ar žīdiem bija noslēdzis derības. Ja vinnē žīdus, LBS vinnē sinagogu Izraēlā, ja zaudē - žīdi no mums dabū klubu Essential! Tur Skolas ielā tagad viss būs savādāk!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:38, pirms 13 gadiem
Ar tādu sodu precizitāti un Bertāna juniora tālajiem 1 no 5 - arī bija visu sū... iemesls! Lai palasa šitie pēdējo Vētras interviju - tur viņš izstāstīja, kā treniņā iemeta 135 sodus pēc kārtas!!! Vot gribētos zināt - cik sodus ir šīs izlases spēlētāji izmetuši treniņos un vēl senāka Kurtinaiša intervija - kad viņš stāstīja, ka pēc treniņiem palika un izmeta 1000 tālos!!! Vot tā ir attieksme un tur arī bija rezultāts!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:38, pirms 13 gadiem
Puiši malači, pēc pāris gadiem būs ok! Vajadzētu gan Vāciju vinnēt, tā teikt - pārliecībai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:40, pirms 13 gadiem
Pirate35 rakstīja: Puiši malači, pēc pāris gadiem būs ok! Vajadzētu gan Vāciju vinnēt, tā teikt - pārliecībai!
pārliecībai vajadzēja vinnēt itāļus vai žīdus.

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:40, pirms 13 gadiem
edgarjans rakstīja: [quote ipatnis]
Atmet 3 punktu, parejais ir ok!
[/quote
Darbs ir iesakts,tas jaturpina.Pec neveiksmes nakoshreiz,tad gan
Ta Bagijs NAV treneris!!! Plin! Labak lai neturpina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:42, pirms 13 gadiem
Izraēla jau tiek ņemta uz visiem eiropas pasākumiem, jo žīdi savādāk apvainosies, ka atkal pret viņiem sākusies iznīcināšanas uz pazemošanas kampaņa, jo viņi tak vienīgie ir cietuši pasaulē, vairs neviens, tikai nabaga žīdi!

 +10 [+] [-]

, 2011-09-04 17:43, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: bet jāatzīst, ka izlases puiši met sodiņus vēl sliktāk nekā pats Andris Biedriņš
Tavas geografijas zinasanas ir sudigakas par biedrina soda metieniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:45, pirms 13 gadiem
Latvija izkriit uz B diviiziju pie Luksemburgas...

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:45, pirms 13 gadiem
valdish rakstīja: Ar tādu sodu precizitāti un Bertāna juniora tālajiem 1 no 5 - arī bija visu sū... iemesls! Lai palasa šitie pēdējo Vētras interviju - tur viņš izstāstīja, kā treniņā iemeta 135 sodus pēc kārtas!!! Vot gribētos zināt - cik sodus ir šīs izlases spēlētāji izmetuši treniņos un vēl senāka Kurtinaiša intervija - kad viņš stāstīja, ka pēc treniņiem palika un izmeta 1000 tālos!!! Vot tā ir attieksme un tur arī bija rezultāts!!!
tieši tā, individuālais darbs pie tehnisko elementu uzlabošanas!!!
darba dienas ilgums ir 8 stundas!!!
lielākais ko šie jefiņi pavada trenejoties ir 2-3 stundas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:46, pirms 13 gadiem
Katrā ziņā, nākamajā EČ no šī sastāva vēlos redzēt Blūmu, Freimani,Strēlnieku un Meieru, varbūt Dāvi Bertānu. Pārējie nav tik labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:47, pirms 13 gadiem
priekš tāda zaļa sastāva EČ ir labs, zinot, to kāda mums vel ir grupa šur tur pietrūksts, pieredzes, meistarības, un prieks par Bagiju, kurš tomēr, kad LV izlase ir nulle, ņēma visu savās rokās un ir piecēlos izlasi... prieks par to, ka nākošajos gados būs lielāka konkurence uz izlasi, jo kā izrādās tad šādi spēlētāji spēj labi arī uzspēlēt, un pierādīja, ka bez "krutajiem" viesnīcu demolētājiem arī spēj kko izdarīt, pietrūka biš zem groza kāds čalis, tad arī būtu uzvara, bet šajā ĒČ labi redzams ir komandas gars un ciņa, neskatoties, ka mums preti nāk Serbi ar 2m pāri vidējo augumu utt un protams Blūms, kā līderis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:48, pirms 13 gadiem
To karstgalvis - nu vai tad neizkriit???

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:48, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Es, ja godīgi nezinu, kas notiktu ja izlasē nebūtu Blūma ?! Labi ja arī viņš neiemt, viņš vienmēr saāsina spēli. Vada komandu, viņam ir nestandarta gājieni, asa piespēle pēc pikenrola, atšķirība tik,vai garais spēj bumbu noķert vai sapi.sās. tāpat viņš var visu nokārtot pats, manuprāt, lai gan viņš atkal daudz uzņēmās, bet tas bija veiksmīgi. Kāpēc pēdējos uzbrukumos viņš neuzņēmās un negāja cauri vai nelika trīni? bet kkāds Bertāns jaunākasi, kam precizitāte ir vidēji 1/7. Pilnīgi nesaprotu, viņš aizsardzībā tak ir caurums, kājas viņam sasien jebkurš pretspēlētājs, ja ne kājas tad iespiež uz masu.
es arī nesaprotu to lietu ar to bertānu...tas taču nav nopietni! es saprastu, ja viņš vēl lidinātu iekšā tos metienus...ok, tad piedotu par aizsardzību, bet lieta jau tāda, ka viņš lidina gandrīz visu garām!
Kāda jēga tad no viņa ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 17:49, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Es, ja godīgi nezinu, kas notiktu ja izlasē nebūtu Blūma ?! Labi ja arī viņš neiemt, viņš vienmēr saāsina spēli. Vada komandu, viņam ir nestandarta gājieni, asa piespēle pēc pikenrola, atšķirība tik,vai garais spēj bumbu noķert vai sapi.sās. tāpat viņš var visu nokārtot pats, manuprāt, lai gan viņš atkal daudz uzņēmās, bet tas bija veiksmīgi. Kāpēc pēdējos uzbrukumos viņš neuzņēmās un negāja cauri vai nelika trīni? bet kkāds Bertāns jaunākasi, kam precizitāte ir vidēji 1/7. Pilnīgi nesaprotu, viņš aizsardzībā tak ir caurums, kājas viņam sasien jebkurš pretspēlētājs, ja ne kājas tad iespiež uz masu.
Pret Itaaliju no speles 1/10, pats sliktaakais raaditaajs...
Vinsh ir labaakais speletaajs izlasee, bet iznemot pirmo speeli pret Franciju, tik lielas atskiribas starp vinu un nakamajiem museejiem nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:50, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: pirms katra cempja ir kvalifikacija!
Un cik tad komandas no shii chempionaata speelees kvalifikaacijaa?

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:51, pirms 13 gadiem
un c'moon.... ko jūs te daži gudrojat par cīņu zem groziem utt.. c'moon... moš paskatīsimies kādi čaļi mums nāk pretī... neteikšu ka NBA, neteikšu ka izrēļiem praktiski visi ir eirolīgas spēlētāji... mums ko likt pretī.. pag... laikam tikai Blūms ne ? pārējie spēlē LV un vēl kkādos tādos, nekādos klubos, ko jūs gribējāt lai viņi izdara... tas jau bija skaidrs, ka būs grūti zem groza.. c'moon... padomājat tak ar galvu !!!

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:52, pirms 13 gadiem
nekas, musu videjais vecums 22,5, ganjau nakamgad bus labak, un cerams pa 1 gadu uzlabos pieredzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:52, pirms 13 gadiem
pretiniekiem visi čaļi ikdienā spēlē pret spēcīgiem pretiniekiem... kā jūs domājāt, ko tādi, kas spēlē LV teiksim tā.. gandrīz amatieru līmenī... var izdarīt pret tādiem.... rezultāts vēl ir labāks, nekā bija gaidīts...

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:52, pirms 13 gadiem
jebal trukst vardu. nav komentaru par so turniru musejem

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:53, pirms 13 gadiem
Reāli, šis čempis nāk par labu tikai Blūmam, Freimanim un Meieram. Pārējie tikai apjēdz to ka viņi vienkārši nav tajā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:53, pirms 13 gadiem
es nesaprotu,lai spēlētu NBA nau obligāti jāmāk mest soda metieni..

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:54, pirms 13 gadiem
Nav ko pelt mūsu jauno izlasi.Tomēr pieredzes un brīžiem meistarības trūkums ir galvenie šķērsļi mūsu sniegumā.Bet nevienā no cetrām spēlēm neesām izgāzušies.Šajās spēlēs puiši norūdīsies,Blūmam gan nevajāg rūdīties.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:54, pirms 13 gadiem
Nepaveicās, nu protams zaudējums ir zaudējums, bet nu vidējais vecums 22, vieniigais ACB spēlē Blūms, Kuksiks beidz Arizonas university, parējie pa LBL un paskaties, tikai ar 3 punktiem zuadējām Izraēlai, pirms tam teicu, ka Izraēla ir ņemama, tā arii bija - galotnē nepaveicās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 17:55, pirms 13 gadiem
vai tiešām nau kam izlasē spēlēt,ka savākti kkādi amatieri..

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:55, pirms 13 gadiem
tad es labāk skatos, kā jauni biš kko iemācās, vai redz to kā ir jāspēlē.. nevis.. atbrauc mūsu lielie varoņi... kas tikai atspēlē savu laiku.... uzvarēs būs labi, zaudēs.. arī būs labi.... mūsu izlase... TAGAD VAI NEKAD, kur tad palika... tpt nekur netika.... un arī iepriekšējās izlases ir baigi grāvušas Franciju, Izreālu ? kkā neatminos

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:55, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: ja Bagatskis nebūtu 4akarējies ar saviem Bertāniem un Bērzīņiem, tad šodien būtu uzvara!
Vaino Šnepu, saldumiņ... Janičenoks, Biedriņš ir pilnīgi veseli un nav diskvalificēti, bet vairās spēlēt izlasē.

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:57, pirms 13 gadiem
vsm Bagijs parādīja, ka arī ar tādu izlasi var pacīnīties...

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:57, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tip abi Bertāni nav? Dāvis šis čempis dod ļoti daudz un viņš arī labi spēlē... kaut vai, ja paskatās, ka tāds Valančūns Lietuvai pat uz laukuma īsti netiek... bet mūsējam ir dota iespēja
Valancunam vel mates piens no lupam janoslauka lai tiktu laukuma ar Lietuvas veciem vienlidzigi speles laiku dalit.... Tur biski kalibrs ne tas, salidzinajuma ar LV situaciju....

     [+] [-]

, 2011-09-04 17:57, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tip abi Bertāni nav? Dāvis šis čempis dod ļoti daudz un viņš arī labi spēlē... kaut vai, ja paskatās, ka tāds Valančūns Lietuvai pat uz laukuma īsti netiek... bet mūsējam ir dota iespēja
Dāvim dod daudz? Viņš spēlē nesakarīgi, metot nesagatavotus, liekus metienus neko īpaši neuzlabosi. Dairis ir vidējs BBL līmenis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-04 17:59, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bļ** pid** droši vien pats biji no tiem, kas pirms Eurobasket bļāva, ka mūsējos visi samizos ar rezultāta starpību -22,5....

ibio, nu kuru tev vēl izvilkt izlasē? Kristaps jau pateica, ka viņam di*** uz izlasi, Biedrs kkādu mistisku savainoju dziedē? Kuru vēl ņemt? Šķēli no Igaunijas čempja? Grafu, kam nav nekādas perspektīvas.... Kuru? Kambalu, kam karjera ar iet uz leju..?

Ar šiem džekiem mēs pēc 2 gadiem izcīnīsim 2 uzvaras, bet pēc 4 būsim pusfinālā. Tā ir perspektīva, nevis tādi, kas ar lūgšanos jālūdz spēlēt izlasē un kas tāpat padi**īs visiem.....
1/2 nebūsim nekad, nav pamata apakšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:00, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Ar šiem džekiem mēs pēc 2 gadiem izcīnīsim 2 uzvaras, bet pēc 4 būsim pusfinālā. Tā ir perspektīva, nevis tādi, kas ar lūgšanos jālūdz spēlēt izlasē un kas tāpat padi**īs visiem.....
Šeļakovs, Bērziņš, Kuksiks, Bertāni... pusfināls?

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:01, pirms 13 gadiem
[quote fedorov91]
nu bet c'moon... viņi visi ir zaļi, ko tad gribēji ? lai visi atbrauc uz pirmo ĒČ.. spēlē tādā grupā un visi ir līderi.. baigi metēji... c'moon.. visiem tak vēl ir jāaug... arī tam pašam Dāvim.. labi.. Dairis vairāk kā rezervists jā...

  +7 [+] [-]

, 2011-09-04 18:02, pirms 13 gadiem
Tipiski latviski komentāri te lasāmi....
Nekad nevajag aizmirst elementāru lietu, ka Bagatskis uztaisīja izlasi no spēlētājiem, kas tiešām grib pārstāvēt Valsti un pārstāv. Tiešām pēc ilgāka laika ir LV Komanda, bez nepamatotām ambīcijām. Un var būt dažs spēlētājs, kas paralēli izlases spēlēm ļoti veiksmīgi aizvada pārbaudes spēles ar savu klubu, sapratīs, ka izlasē spēlēt ir goda lieta un pēc tā visu pirms ir jātiecas pašam spēlētājam un nevis jāizlūdzas trenerim. Šajos apstākļos ir izveidota jauna perspektīva KOMANDA ar perspektīvu treneri, kurai mēs līdzjutēji varam sākt uzticēties un patiesi pārdzīvot līdz. Paldies par spēli un piedosim džekiem kļūdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:03, pirms 13 gadiem
ko jus to davi varat apdi...t- vinjsh tak jauns, gan jau pec gada bus labaks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:03, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bļ** pid** droši vien pats biji no tiem, kas pirms Eurobasket bļāva, ka mūsējos visi samizos ar rezultāta starpību -22,5....

ibio, nu kuru tev vēl izvilkt izlasē? Kristaps jau pateica, ka viņam di*** uz izlasi, Biedrs kkādu mistisku savainoju dziedē? Kuru vēl ņemt? Šķēli no Igaunijas čempja? Grafu, kam nav nekādas perspektīvas.... Kuru? Kambalu, kam karjera ar iet uz leju..?

Ar šiem džekiem mēs pēc 2 gadiem izcīnīsim 2 uzvaras, bet pēc 4 būsim pusfinālā. Tā ir perspektīva, nevis tādi, kas ar lūgšanos jālūdz spēlēt izlasē un kas tāpat padi**īs visiem.....
Tieši tā, nospēlējot 4 labas spēles un tikai pēdējā ceturtdaļā zaudējot ar tik jaunu sastāvu, tā ir vismaz kkāda perspektiiva un ir mums jauni tal;antiigi spēlētēji - ja kāds teiks, ka Meiers, Strēlnieks, abi Bertāni nav talantiigi, tad vinjam nav vienkārši pilns rublis

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:03, pirms 13 gadiem
Zaurs99 rakstīja: Tipiski latviski komentāri te lasāmi....
Nekad nevajag aizmirst elementāru lietu, ka Vagatskis uztaisīja izlasi no spēlētājiem, kas tiešām grib pārstāvēt Valsti un pārstāv. Tiešām pēc ilgāka laika ir LV Komanda, bez nepamatotām ambīcijām. Un var būt dažs spēlētājs, kas paralēli izlases spēlēm ļoti veiksmīgi aizvada pārbaudes spēles ar savu klubu, sapratīs, ka izlasē spēlēt ir goda lieta un pēc tā visu pirms ir jātiecas pašam spēlētājam un nevis jāizlūdzas trenerim. Šajos apstākļos ir izveidota jauna perspektīva KOMANDA ar perspektīvu treneri, kurai mēs līdzjutēji varam sākt uzticēties un patiesi pārdzīvot līdz. Paldies par spēli un piedosim džekiem kļūdas.
es ari gribu parstavet, bet mani nez kapec bagatskis nenem komanda

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:03, pirms 13 gadiem
5 sekundes vareja tiikt tuvak grozam... eh..

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:03, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Rīt samizos vācus un atstās Novicki ārpus trijnieka. Vismaz uz to ir jātiecas. Varbūt pat čaļiem vairs rokas netrīcēs un viss kritīs, jo mēs neko te vairs nevaram ne izcīnīt, ne pazaudēt. Komanda ir pierādījusi, ka tai ir perspektīva!
Ja čaļi apstāsies savā attīstībā, tad paliks mūžīgi "perspektīvie".
Katram LV spēlētājam jāpajautā, cik stundas dienā viņš pavada sporta zālē izkopjot savu tehnisko arsenālu!?!

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:03, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šeļakovs, Bērziņš, Kuksiks, Bertāni... pusfināls?
nu kuksiks nav slikts.. savu trīni viņš iemet.. tā kā nemaz nevajag... vēl no šī čempja var paņemt uz nākotni freimani noteikti, par blūmu nerunājot un vēl Dāvim jāaug un jākrāj pieredze... meieres vēl labs... nū strēlnieks tā...

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:04, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nevis tādi, kas ar lūgšanos jālūdz spēlēt izlasē un kas tāpat padi**īs visiem.....
Nožēlojami vārdi, šiem cilvēkiem nav jālūdzās un neviens nav lūdzies, viņiem normāli neļauj spēlēt izlasē

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:05, pirms 13 gadiem
Par Izraēlu, kura sportā ir Eiropā. Esmu dzirdējis versiju, ka tas tāpēc, ka viņiem, maigi izsakoties, nav labas attiecības ar arābu valstīm, un tāpēc ebreji netiek uzņemti (vai paši atsakās) Āzijas federācijās. Vispār nav grūti iedomāties kā klātos Izraēlas futbola komandai, piemēram, Irānā. Politika.

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:05, pirms 13 gadiem
Mans sastāvs nākamajam EČ.

K. Valters/ Strēlnieks
Blūms/ Šķēle
Janičenoks/S.Valters
K.Bērziņš/Freimanis
Biedriņš/Meiers

Lieliska izlase. Ja mazais Bertāns iemācīsies domāt, tad viņu var likt S. Valtera vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:06, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mans sastāvs nākamajam EČ.

K. Valters/ Strēlnieks
Blūms/ Šķēle
Janičenoks/S.Valters
K.Bērziņš/Freimanis
Biedriņš/Meiers

Lieliska izlase. Ja mazais Bertāns iemācīsies domāt, tad viņu var likt S. Valtera vietā.
šķēle ir garām

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:07, pirms 13 gadiem
kauns..

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 18:07, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: nu kuksiks nav slikts.. savu trīni viņš iemet.. tā kā nemaz nevajag... vēl no šī čempja var paņemt uz nākotni freimani noteikti, par blūmu nerunājot un vēl Dāvim jāaug un jākrāj pieredze... meieres vēl labs... nū strēlnieks tā...
Pārējos elementos Kuksiks ir ļoti viduvējs... Nav viņš normālas izlases materiāls, kā arī īpašu potenciālu viņā nesaredzu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:09, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pārējos elementos Kuksiks ir ļoti viduvējs... Nav viņš normālas izlases materiāls, kā arī īpašu potenciālu viņā nesaredzu.
tā lai labāk spēlē tāds, nekā iedomīgais šķēle un vēl dažas meitenes

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:10, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Biedriņš, Bertāns varbūt ne NB, bet jau Eirolīgas augsta līmeņa spēlētājs, vecākais Bertāns podtjanulsja.... tas pats Blūms, Bērziņš kā palīgs... nezinu kā ar Valteriem, Kristaps jau noderētu... Kuksiks jau apbružājies Eiropā

Es nesaku, ka ar visiem šiem džekiem vien kapājot, jā Biedrs noderētu, vēl 2 cilvēki tāpat... ja vien, protams, viņi tiešām grib izlasē. Da i ar šiem čaļiem var strādāt, lai tiktu kaut 1/4 finālā..... Vēl jau no jaunā Vecvagara kaut kas var sanākt.

Bet Šeļakovs- kas, pagājušās 2 spēles slikti kapāja? Feimanis pagājušogad apsildīja degunu ACB... nu nav viņš nekas tik kruts uz tā Šeļakova fona... Jaunais Meiers kā aizsardzības spēlētājs tjip slikts?
Freimanim ir kādas iespējas progresēt, kamēr Šeļakovs ar savu tehniku vienmēr paliks Šeļakovs. Meiers ir perspektīvs.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 18:11, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: tā lai labāk spēlē tāds, nekā iedomīgais šķēle un vēl dažas meitenes
Viņi ir iedomīgi jo Šneps tā teica? Vai tu spēlētu, ja piešķirtu bezpriģelnās un netaisnīgas diskvalifikācijas taviem draugiem?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:11, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tas gan ir smieklīgi... ''nav pamata apakšā''... tjip Vācijai tas pamats ir fundamentālāks, tādiem frančiem, itāļiem...???
Ne jau pamats mums traucē, bet tas, ka NAV KOMANDAS bijis līdz šim. Eiropā ir tik daudz +/- viena līmeņa basketbola komandu, ka tur katra var būt top 4 kurā katrā turnīrā... Kāds pamats trūkst, ka mums regulaŗi U16, U18, U20 ir Eiropas astotniekā..... Pamats trūkst...
Lai sasniegtu virsotni starp iesācējiem, tiešām, pamati nav vajadzīgi, bet, lai sasniegtu virsotnes profesionālā sportā, nepietiek tikai ar gribēšanu, vajadzīgi cilvēki, kas ir pabijuši šajās virsotnēs, lai nodotu savu pieredzi jaunajiem!
Cik šībrīža un iepriekšējās paaudzes LV basketbolisti ir sasnieguši, vinnējuši kādu nopietnu titulu, strādājuši augsta līmeņa organizācijās, kurām ir tikai viens mērķis, būt labākām visā Eiropā???

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:12, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Freimanim ir kādas iespējas progresēt, kamēr Šeļakovs ar savu tehniku vienmēr paliks Šeļakovs. Meiers ir perspektīvs.
Tu runā par izaugsmi utt, tad pats ieberzies ar sķeli :p gribi teikt, ka viņš ir ļoti audzis.. viņš jau nezin cik gadus stāv uz vietas un nekur nav ticis.. un kur viņš spēlē ? baigā klubā

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:14, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: Tu runā par izaugsmi utt, tad pats ieberzies ar sķeli :p gribi teikt, ka viņš ir ļoti audzis.. viņš jau nezin cik gadus stāv uz vietas un nekur nav ticis.. un kur viņš spēlē ? baigā klubā
Līdz viņa neaugošajam līmenim Kuksikam, Strēlniekam, Dairim uiiiiiiiiii ku tālu... gan tehnikā, gan galvā... Izlasē jāspēlē labākajiem.

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:15, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Līdz viņa neaugošajam līmenim Kuksikam, Strēlniekam, Dairim uiiiiiiiiii ku tālu... gan tehnikā, gan galvā...
Šķēle ir viduvējībā... parādi, man, kad viņš ir baigais līderis bijis, baigais metējs utt... ja viņš nebūt viduvējība, viņš nespēlētu Igaunijā !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:17, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: Šķēle ir viduvējībā... parādi, man, kad viņš ir baigais līderis bijis, baigais metējs utt... ja viņš nebūt viduvējība, viņš nespēlētu Igaunijā !!!
Armanda Šķēles caurgājiens ir pērle Latvijas baskeltbolā. Tas ka Kalnītis ir priduraks, nemazina Armanda talantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:19, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Armanda Šķēles caurgājiens ir pērle Latvijas baskeltbolā. Tas ka Kalnītis ir priduraks, nemazina Armanda talantu.
baigā pērle ja arī viņš ir nedaudz labāks, tad viņam nav degsme, kas ir šiem jaunajiem !!!

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:19, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un kāds ir pamatojums kāpēc Šķēle ir labāks. Tehnikā jā... bet par visu pārējo... ? Piem. aizsardzībā viņš ir tuvu nullei...
... kamēr kuksiks, dairis ir pārliecinoši negatīvi. Strēlnieks varētu būt līdzvērtīgs vai nedaudz labāks.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:21, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: baigā pērle ja arī viņš ir nedaudz labāks, tad viņam nav degsme, kas ir šiem jaunajiem !!!
Kā tu mēri to degsmi? Kilogramos? Šķēlem ir bijušas veselības problēmas, bet viņš vienmēr palīdzējis izlasei. Arī šogad pēc diskvalifikācijas viņš izteica tādu vēlmi.tikai šneps to norāva. Par Biedriņu/Kambalu piekristu, par pārējiem nē. Valteru gadījumā tas ir aizvainojums.

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:22, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kas viņiem NEĻAUJ spēlēt izlasē. Izlasē neļauj spēlēt Šķēlem un Kambalam un es nezinu vai viņi vajadzīgi, jo perspektīvu tur neredzu...

http://sports.delfi.lv/news/basketball/news/lbs-diskvalificetais-kristaps-valters-uz-latvijas-izlasi-neraujas.d?id=36168956
Protams bļ*. Uzliek visiem diskvalifikācijas, nomelno no galvas līdz kājām, un tagad šiem spēlētajiem ir jālej sviedri par cilvēkiem, kuri viņus noliek? Nē, paldies, es arī uzliktu mīksto.

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:23, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kā tu mēri to degsmi? Kilogramos? Šķēlem ir bijušas veselības problēmas, bet viņš vienmēr palīdzējis izlasei. Par Biedriņu/Kambalu piekristu, par pārējiem nē. Valteru gadījumā tas ir aizvainojums.
šķēlem vnk nav vairs kur augt, un domāju viņa laiks ir garām, kāds bija tāds paliks, iespējas viņam bija... jādod ir citiem !!!

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:24, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: šķēlem vnk nav vairs kur augt, un domāju viņa laiks ir garām, kāds bija tāds paliks, iespējas viņam bija... jādod ir citiem !!!
Vari tā rakstīt par Kuksiku, Šeļakovu, Jurēviču Dairi Bertānu un tā būs absolūta patiesība.

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:26, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Kā tad tavuprāt treneri, kas paši nekad neko īpaši lielu basketbolā nav sasnieguši izaudzina nākamos Kobes, LeBronus un Eiropas zvaigznes...
Ja tikai tie, kas ir sasnieguši virsotnes varētu iemācīt kādu uzvarēt, tad hokejā visus PČ un OS vinnētu Kanāda vien un basketbolā ASV..... Ja tev ir pietiekami laba komanda, tad tu vari sasniegt tik daudz, cik tu vari sasniegt. Šai izlasei nebija potenciāla šobrīd sasniegt ko vairāk kā 0-5 grupā... tā, kas bija 2009. gadā bija vismaz tajā pašā līmenī kā tā gada krievi un vāci.... Jautājums, kāpēc tā neko nesasniedza???? Vai tiešām pei vainas bija tas, ka neviens nemācīja viņus uzvarēt? Tas pats Kambis jau iepriekš bija 1/4 finālā un vinnējis leišus. Varēja tak mācīt... arī citi.
Ne jau viens spēlētājs vai treneris ir mācītājs, tā ir sistēma kopumā, kad no paaudzes paaudzē tiek nodotas gudrības (piemērām, bijusī Dienvidslāvijas skola, šobrīd Lietuvas baskets). Reāli no LV speciālistiem, kas kā spēlētājs vai treneris kko ir sasnieguši ir Valters, Vētra, Miglinieks, Krauliņš. No jaunajiem speciem nākotne ir Štelmaheram. Un viss. Pārējie, kā slotaskāti, reizi mūžā izšauj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:28, pirms 13 gadiem
Nekas, ka zaudēja, šis ir pieredzes gads un vienu es varu pateikt, ja šis kodols tiks saglabāts, tad pēc 2 gadiem mēs uzvarēsim 3 no 4 šādām spēlē!

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:29, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: šķēlem vnk nav vairs kur augt, un domāju viņa laiks ir garām, kāds bija tāds paliks, iespējas viņam bija... jādod ir citiem !!!
Protams, ka šķēlem salīdzinoši ar pārējo izlases modeli (ar vienu izņēmumu) nebūs, kur augt, jo pārējie meistarības ziņā ir līmeni zemāk.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 18:30, pirms 13 gadiem
raymonds rakstīja: Nekas, ka zaudēja, šis ir pieredzes gads un vienu es varu pateikt, ja šis kodols tiks saglabāts, tad pēc 2 gadiem mēs uzvarēsim 3 no 4 šādām spēlē!
Lai uzvarētu šādas spēles, tādas ir jāspēlē. Kur šie puikas to darīs?

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:33, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: ja negrib, tad lai nespelē. bet nu šodien Bagatskis izcili stulbi novadija speli. ko darīja Bertāns jaunākais laukumā tik ilgi? saprastu, ja ietu spēle, bet viņš tak tik sūdus taisīja! nah Meiers tik maz spēlēja, un ko Bērziņš vispār darīja laukumā? nah Šeļakovs pēc vairākiem veiksmīgiem uzbrukumiem bija jānovāc?
Meiers tik maz spēlēja, jo aizsardzībā bija 0.
Šeļakovs pirmajā reizē pats prasīja maiņu, beigās viņu nelaida, jo nejēdz sodus mest.
Par Bērziņu gan piekrītu - kā tāds džeks tiek sākuma pieciniekā, man īsti nav skaidrs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:34, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: gan jau būs piedāvājumi kur
a, ja nebūs?

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:35, pirms 13 gadiem
tik žēl :/
ļoti patika šis izlases modelis! Blūms vsp. bija zvērs!

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:38, pirms 13 gadiem
Forša spēle, intriga līdz beigām. Žēl ka neielika otro sodiņu beigās, jo papildlaiks būtu interesants, ISR visi līderi bija ar 4 piezīmēm. Tikai ar aizsardzību gan kaut kas jādara, baigi viegli caurstaigājama.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 18:42, pirms 13 gadiem
Es peec tresa zaudejuma beigas var teikt aiz dusmaam liktu visai ,visai komandai mest sodus katram pa 1000000000000000000000 kamer aizmigs sukas......Nesu pats gudrakais sodiem dusmigs, bet nekad nesapratisu kaa var mest garam sodus ja esi puss muzu besketbolaa.............esmus specigs citos sportos bet pat es no 6-4 iemestu bald uz emocijam bet..........nu kaa ta var......Blumam paspiezu roku

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:51, pirms 13 gadiem
kā vispār var kādu uzvarēt ja komandā ir tikai viens spēlētājs kurš var iemest caurgājienā-Blūms.pārējiem itkā hanteles pie kājām piesietas.ar šādu uzbrukumu varēja vinnēt,ja segtu ciešāk pretiniekus.viņiem viss 5-nieks ļoti kustīgs,ja segtu ļoti cieši būtu uzvara.tas ir ļoti grūti fiziski bet tas nes augļus.bet nu kājiņas pa lēnu puisīšiem,ir kur augt

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:51, pirms 13 gadiem
Un nevajag mums to tagad vai jnekad varzu atpakaļ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:05, pirms 13 gadiem
garais gals šodien drausmīgi pozicionāli nospēlēja,kad vajadzēja dziļāk spēlēt zem grozā pretinieku caurgājienu brīdī,neviena tur nebija.kad vajadzēja cīnīties par rebaundiem,bija pa tuvu grozam,un visas bumbas krita aiz krāgas

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 19:11, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tā ir vēl viena no latvju basketbola problēmām... ņemam par galvenajiem treneriem ārzemniekus, kam nasraķ uz savu spēlētaju attīstību... labāk nopirkt nēģeri un visus uzreiz porvaķ, nevis audzināt savējos...

Šodien pat hokejā CSKA ar savu jaunatni Znaroka Dinamo apspēlēja 2:1.... iepriekšējās spēlēs no Šuplera rokas krita Atlant un Spartak... pēc paŗis gadiem to komi NHL vienkārši izformēs ārā, bet krieviem bsu jaunie talanti. Ts pats basī notiek Lietuvā, D-slāvijā... mums šobrīd varbūt nedaudz ir gājis uz labo pusi (pateicoties krīzei), bet nu vēl tāls ceļš ejams, kad bus tā, ka uzticas mūsējiem...
Labi, būs, kur spēlēt čaļiem, piem. Latvijā (LBL un BBL, ja paveiksies tad VTB līgā), bet otra svarīga lieta ir iemaņu (prasmju) attīstīšana (pilnveidošana).
Cik LV sporta spēļu organizācijās ar sportistu papildus nodarbojas individuālās sagatavotības treneri? Laikam, tikai Rīgas Dinamo - vārtsargu treneris, un viss?! Vai laukuma spēlētājiem nebūtu ko pilnveidot?!?
Basketbolā, kkas ir dzirdēts par ex-Dienvidslāvijas treneri, bet viņš pamatā nodarbojas ar jaunajiem. Kko Višņevics pa vasarām rīko.

UN TAS IR VISS!!!

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:22, pirms 13 gadiem
Real Gortat rakstīja: Te tak lielākā daļa neko no baša nesajēdz! tik vien kā, kad kādam neiet spēle uzreiz pateikt, lai brauc mājās! Strēlniekam uz nekādām mājās nav jābrauc, aizsardzībā viņš savu padara, uzbrukumā mums pietiek veču, kas var vilkt! Nāks pieredze būs šādās spēlēs uzvaras.

Soda metieni gan čaļiem jāuzlabo!
ZELTA VĀRDI

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:29, pirms 13 gadiem
Skumji, bet vienīgais, ko džekiem var pārmest - jaunība un pieredzes trūkums..., kas nāk klāt ar katru dienu un šādām spēlēm!
Atbalstīšu vienmēr!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:36, pirms 13 gadiem
Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:37, pirms 13 gadiem
Kad vini pēdējo reizi uzvarēja ? Mani neapmierina ne zaudējums ne arī viņu sniegums, varēja labāk nebruakt un neapkaunot Latviju esot mūzīgo peramo lomā. Redzu ka te daudzi priecājas un uzslavē, bet tādus nav jāņem vērā jo tie pamatā paši ir lūzeri kuri pieraduši zaudēt un tāpēc priecājas par zaudējumiem.

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:39, pirms 13 gadiem
Latvija-0

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 19:42, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
Cik liela dzeruma jabut cilvekam ,lai izdomatu sadu murgu!?

  -3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:44, pirms 13 gadiem
Pedejais_duraks rakstīja: Kad vini pēdējo reizi uzvarēja ? Mani neapmierina ne zaudējums ne arī viņu sniegums, varēja labāk nebruakt un neapkaunot Latviju esot mūzīgo peramo lomā. Redzu ka te daudzi priecājas un uzslavē, bet tādus nav jāņem vērā jo tie pamatā paši ir lūzeri kuri pieraduši zaudēt un tāpēc priecājas par zaudējumiem.
Vareji labak nerakstit un neapkaunot sevi!! Vismaz vienu speli noskatijies ?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 19:44, pirms 13 gadiem
Jau sen teicu, ka uzvaras nebūs, jo jau pašā sākumā šis projekts tika ieprogrammēts uz zaudēm ar reklāmu vien - mēs NEESAM ātrākie, bet..., mēs NEESAM garākie, bet..., mēs NEESAM vēl tur kaut kādi, bet... Ko tad jūs gribējāt ar šādu attieksmi?!? Sākiet sakārtot Latvijas basketbola pasaules smadzenes un galvas jau pamatos un tad būs arī skaistas uzvaras!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-09-04 19:47, pirms 13 gadiem
xxx77lv rakstīja: Jau sen teicu, ka uzvaras nebūs, jo jau pašā sākumā šis projekts tika ieprogrammēts uz zaudēm ar reklāmu vien - mēs NEESAM ātrākie, bet..., mēs NEESAM garākie, bet..., mēs NEESAM vēl tur kaut kādi, bet... Ko tad jūs gribējāt ar šādu attieksmi?!? Sākiet sakārtot Latvijas basketbola pasaules smadzenes un galvas jau pamatos un tad būs arī skaistas uzvaras!!!
Ja mums ir cinas spars,pret serbiju - 16 pirmaja ceturtdala,ta jusu ieprieksejo dzeraju paaudze ta ar butu beigas ar - 30 zaudejusi

  -3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:47, pirms 13 gadiem
Neredzēju nevienu spēli - un paldies Dievam - nervi ietaupīti)
Bet skatoties uz rezultātiem - bērni malači. Labi cīnījās. Veiksmi turpmāk un galvenais, lai pietiek spīta un pacietības.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:49, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Tu smirdīgais un sukājošais kretīn, tieši Bagatskis ir izspiedis no šīs izlases maksimumu. Katrā spēlē mēs zaudējuši esam tikai pēdējā ceturdaļā vai pat pašās beigās un tā jau vairs nav Bagatska vaina. Soda metieni, un psiholoģiskā noturība. Esam jauni.
Neatkarīgi ne no kā, mūsu izlase IR VAROŅI. Aizrautība, mērķtiecība, un galvenais nevienam nav vienalga. Basketbols atdzimst!
ANEKDOTE! Ja zaudē spēles beigās viennozīmīgi trenera vaina un nepieredzējuši spēlētāji!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:49, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
daļēji piekrītu.acis dega Blūmam,pārējiem acīs bija bailes.Slavēt jau var,taču komandā jābūt vairākiem spēlētājiem kuri var uzņemties iniciatīvu,nospēlēt kreatīvāk.Blūmam bija nestandarta gājieni,pārējie pēc ābeces spēlēja,pildija katru piespēli ko Bagys teica,jo baidijās ka salamās puišeļus

  -3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:51, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
Nav jau runa, ka forši zaudējām, bet - ka pēc zaudējuma nav kauns par izlases spēli!!!
"Dzērājiem" bija iespēja - tagad vai nekad, un - kas sanāca labāk nekā šai komandai?

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:55, pirms 13 gadiem
Lūk ar šo izlasi mēs varam lepoties-prot cīnīties pārstāvēt valsti, ciena sevi un citus, prot arī viesnīcā uzvesties. To dzērājbandu nevajag atpakaļ ņemt. Iedomājoties Kambalu vai Šķēli nelabi paliek-kas tie par cilvēkiem. Sportisti viņi ir labi, bet kā cilvēki...kauns bija par valsti kad viņi spēlēja..tagad lepnums par šādiem puišiem kas tagad spēlē..kas par cīņas sparu. Pirms čempja domāju ka zaudēsim vismaz ar 30 punktiem gandrīz visas spēles. Salīdzinot gadus, komandas kurās spēlē-nu super..baigie malači puiši..tik labu spēli no viņiem nemaz negaidīju. No 12 spēlētājiem 9 ir 23 un mazāk gadi.
Bagatski jāatstāj izlasē..tur pat citas domas nevar būt..cik esmu lasījis basketbola speciālistu atzinumus par Bagatski atzinīgi izsakās gan mūsu speci gan arī ārzemju ..

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:56, pirms 13 gadiem
es tapat lepojos ar siem caliem!

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:57, pirms 13 gadiem
Ivars12211 rakstīja: tikai tagad nevainojat stelnieku selekovs ir vainigs!
Šeļakovs būtu spēli uztaisījis,ja vien komanda turpinātu uz viņu spēlēt!!Nesaprotu,vai tad Bagijs neredzēja,kā andrejs izģērbj savus oponentus zem groza?Un ar spiedienu zem groza komanda vienmēr iegūst 2 punkti vai piezīme pretiniekam!Un žīdiem 4 veči bija ar 4 piezīmēm!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 20:01, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
Tev laikam loģiskā domāšana ir svešs jēdziens. Tu reāli paskaties uz komandas sastāviem. Man šķiet ka jebkura mūsu uzvara čempī būtu leils pārsteigums. Ja martins Dukurs nedabū medaļu tā ir izgāšanās, ja šķēpmetēji netiek 12 niekā tā arī ir izgāšanās, ja mūsu basketbolisti ar šādu sastāvu tā nospēlē 4 spēles-manās acīs tas ir varoņdarbs. Ir tāds jēdziens kā analīze-vai tu vispār proti kaut ko analizēt sporta jeb proti tikai dalīt uzvara-labi, zaudējums - slikti.
Šitos dzērājus prom no izlases, bet var redzēt tie cilvēki kuri paši ir diezgan riebīgi dzīvē tie grib tādus pašus sportistus izlasē..ir tāds vārds kā cilvēcība..es cienu sportistu kurš ciena citus, savu valsti, spēlē ar pilnu atdevi, ko darīja mūsu huligāni un dzērāji visi zin-kauns par tādiem ..

     [+] [-]

, 2011-09-04 20:05, pirms 13 gadiem
esat ievērojuši ka katrā spēlē 4. ceturtdaļas vidū ir mirklis kad mūsējiem izgriežas(pietam diezgan konkrēti) trojka un pretinieki nākamājā uzbrukumā ieliek trojku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 20:17, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tev laikam loģiskā domāšana ir svešs jēdziens. Tu reāli paskaties uz komandas sastāviem. Man šķiet ka jebkura mūsu uzvara čempī būtu leils pārsteigums. Ja martins Dukurs nedabū medaļu tā ir izgāšanās, ja šķēpmetēji netiek 12 niekā tā arī ir izgāšanās, ja mūsu basketbolisti ar šādu sastāvu tā nospēlē 4 spēles-manās acīs tas ir varoņdarbs. Ir tāds jēdziens kā analīze-vai tu vispār proti kaut ko analizēt sporta jeb proti tikai dalīt uzvara-labi, zaudējums - slikti.
Šitos dzērājus prom no izlases, bet var redzēt tie cilvēki kuri paši ir diezgan riebīgi dzīvē tie grib tādus pašus sportistus izlasē..ir tāds vārds kā cilvēcība..es cienu sportistu kurš ciena citus, savu valsti, spēlē ar pilnu atdevi, ko darīja mūsu huligāni un dzērāji visi zin-kauns par tādiem ..
Puisīt, ir cilvēki, kas zin jēdzienu "loģiskā domāšana" pateicoties tam, ka pašiem tās nav!

Es saprotu, ka LV basketbola izlasi veidoja cilvēki ar izpratnes trūkumu par izlases jēdzienu (spēlē labākie, jāvērtē profesionalitāte nevis personības), valsts pārstāvniecību (uz mums skatās, šobrīd esam nīkuļi), veselīgu paaudžu integrāciju (mums ir jaunākā komanda, bet tas nevar būt pašmērķis) un labākais treneris (Bagatskis visos klubos ir ticis atlaists).

Kāds ir mērķis izveidot jaunāko izlases komandu, kas EČ nav spējīga uzvarēt ne pārbaudes spēles, ne oficiālās spēles?! Vai līdzjutēji ir aklas zosis - mums sastāvā nav 7 labāko spēlētāju - K. Valters, K. Kambala, K. Janičenoks, A. Šķēle, A. Biedriņš, G. Jahovičs, S. Valters. Vēl paliek aiz borta noteikti neslikti kadri - R. Grafs un E. Kalve.

Kas tika darīts, lai dabūtu šos spēlētājus?

Ja spēlētājs nav gatavs spēlēt izlasē, viņam tur nav vietas. Lai trenējas.

Es gribu uzvaras!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 20:24, pirms 13 gadiem
Nepatik jau ka zaudee,,bet malaci tik un taa```

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 20:28, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: IDIOTU BARS! Iemācaties sodus mest b***! Ja nevar iemest metat ar atsitienu, KKO izdomājat! Meiers,A.Bērziņs, abi Bertāni, Šeļakovs - katastrofas uz laukuma, labāk neizteikšos. Meiers jau kuro spēli pēc kārtas met garām no groza apakšas, NBA stārs turpina lidināt 3niekus garām...A.Bērziņš vispār ir Amatieru līgas spēlmanis, man kā BKV fanam ir kauns par to aunapieri.
Ko tagad Bagatskis teiks? Pieredze pietrūka? metamais par smagu? Stulbās atrunas.. TEV BAGIJ bija iespēja paņemt kambi un vēl dažus sakarīgus džekus ar pieredzi, bet TU to neizdarīji. Tā ir tava vaina, ka izlasē ir bardaks. Šādas beigas uzvar treneri..
Ieteikums sportacentram ieviest pogu MEGAMĪNUSS, nosūtot sms var pasūtīt -100 vai arī banu komentāra autoram. Ja tāds būtu, es tev tādu palaistu. Āksts

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 20:28, pirms 13 gadiem
Ja godīgi apnīk.Atkal iemesls "esam jauna izlase ,pietrūkst pieredzes" tad bļ*ģ nav ko braukt un apkaunot Latviju,visu laiku tikai labi zaudējumi jasmejas

  +8 [+] [-]

, 2011-09-04 20:32, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Puisīt, ir cilvēki, kas zin jēdzienu "loģiskā domāšana" pateicoties tam, ka pašiem tās nav!

Es saprotu, ka LV basketbola izlasi veidoja cilvēki ar izpratnes trūkumu par izlases jēdzienu (spēlē labākie, jāvērtē profesionalitāte nevis personības), valsts pārstāvniecību (uz mums skatās, šobrīd esam nīkuļi), veselīgu paaudžu integrāciju (mums ir jaunākā komanda, bet tas nevar būt pašmērķis) un labākais treneris (Bagatskis visos klubos ir ticis atlaists).

Kāds ir mērķis izveidot jaunāko izlases komandu, kas EČ nav spējīga uzvarēt ne pārbaudes spēles, ne oficiālās spēles?! Vai līdzjutēji ir aklas zosis - mums sastāvā nav 7 labāko spēlētāju - K. Valters, K. Kambala, K. Janičenoks, A. Šķēle, A. Biedriņš, G. Jahovičs, S. Valters. Vēl paliek aiz borta noteikti neslikti kadri - R. Grafs un E. Kalve.

Kas tika darīts, lai dabūtu šos spēlētājus?

Ja spēlētājs nav gatavs spēlēt izlasē, viņam tur nav vietas. Lai trenējas.

Es gribu uzvaras!
Tu gribi uzvaras. Es redzēju futbolā Latvijas -Gruzijas spēli-tur bija uzvara, bet tur man patiešām bija kauns par Latvijas izlases spēli un futbolā arī uzvarot man ir kauns jo spēle jau nav. Piekrītu ka var ar smagu raksturu spēlēt , bet ne jau tā kā to darīja mūsu izlase pirms 2 gadiem. Ir kaut kādas sarkanās līnijas un tās mūsu basketbolisti pārkāpa. Tā bija viena no retajām reizēm kad bija kauns par izlasi pie tam pamatīgs kauns.. bet par šiem puišiem ir lepnums..padomā kas ir Šeļakovs, Meiers, Freimanis - būtība jauni un zaļi, bet kā cīnās..cilvēkus un sportistus vērtē pēc attieksmes un cilvēciskām īpašībām un ja Tu esi zvaigzne tas nenozīmē ka Tu vari darīt ko gribi..ir jāsaglabā cilvēciskā seja. Es te nedomāju kaut kādus sīkus konfliktus vai nelielus disciplīnas pārkāpumus.
Pirms nedēļas domāju ka būs izgāšanās, bet redzot spēli mani patiešām pārņem lepnums-jau pirmajā spēlē superzvaigzne Pārkers un mūsējie pret Franciju sitās līdz beigām ar šito sastāvu-domāju sagadīšanās bet Serbija 17-2 un tālāk 29-29, cepuri nost tie ir Cīnītāji ar lielo burtu , nevis jāsaka ņuņveidīgais Kambala kurš tik domā kā kādu notraumēt pat pārbaudes spēlē. Vecā izlase un jaunā izlase kā diena pret nakti ja ņem meistarības līmeni-vecai izlasei tas līmenis ir ļoti augsts un līdz ar to arī iedomība nesaprašanās laukumā, kādam zvaigžņu slimība, atklātas haltūras laukumā utt. šiem nav meistarība bet ir vēlme uzlekt augstāk par savu galvu

  +4 [+] [-]

, 2011-09-04 20:36, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Puisīt, ir cilvēki, kas zin jēdzienu "loģiskā domāšana" pateicoties tam, ka pašiem tās nav!

Es saprotu, ka LV basketbola izlasi veidoja cilvēki ar izpratnes trūkumu par izlases jēdzienu (spēlē labākie, jāvērtē profesionalitāte nevis personības), valsts pārstāvniecību (uz mums skatās, šobrīd esam nīkuļi), veselīgu paaudžu integrāciju (mums ir jaunākā komanda, bet tas nevar būt pašmērķis) un labākais treneris (Bagatskis visos klubos ir ticis atlaists).

Kāds ir mērķis izveidot jaunāko izlases komandu, kas EČ nav spējīga uzvarēt ne pārbaudes spēles, ne oficiālās spēles?! Vai līdzjutēji ir aklas zosis - mums sastāvā nav 7 labāko spēlētāju - K. Valters, K. Kambala, K. Janičenoks, A. Šķēle, A. Biedriņš, G. Jahovičs, S. Valters. Vēl paliek aiz borta noteikti neslikti kadri - R. Grafs un E. Kalve.

Kas tika darīts, lai dabūtu šos spēlētājus?

Ja spēlētājs nav gatavs spēlēt izlasē, viņam tur nav vietas. Lai trenējas.

Es gribu uzvaras!
Tipa mērķis attaisno līdzekļus??
Ir līdzjutēji un esmu viens no tiem, kam uzvaras nav pašas svarīgākās. Es priecājos, kad redzu, ar kādu atvērtu sirdi un azartu jaunie puiši spēlē. Kā viņi iemet, kā neiemet, kā viņi nobloķē, kā nenobloķē un zinu, ka šī pieredze viņiem karjerai dos lielu grūdienu. Tāpat zinu, ja viņiem būs iespēja būt nākamajā Eiropas čempī, viņi tur būs, viņiem būs patīkamas atmiņas par spēlēm un vēlme revanšēties. Viņi arī nedzerstīsies viesnīcās un nedemolēs tās.
Tā ka manis pēc AŠ, AB, SV, KV var sūkāt ledu pie TV ekrāniem, skatoties basketbolu Latvijas izlases jaunajā izpildījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 21:12, pirms 13 gadiem
KUR VAR REDZĒT SPĒLI LIETUVA - SPĀNIJA? Paldies!

     [+] [-]

, 2011-09-04 21:14, pirms 13 gadiem
score rakstīja: KUR VAR REDZĒT SPĒLI LIETUVA - SPĀNIJA? Paldies!
Extreme Goal!

     [+] [-]

, 2011-09-04 21:16, pirms 13 gadiem
Katru dienu pilns ar live video FIBA EuroBasket 2011 - Sept 4 [Streaming] tik katru dienu uzej augstak un pie sticky samekle isto datumu

     [+] [-]

, 2011-09-04 21:17, pirms 13 gadiem
Paldies!

     [+] [-]

, 2011-09-04 21:25, pirms 13 gadiem
2 vārdi...soda metieni...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 21:38, pirms 13 gadiem
Spēlēt esam iemācījušies, bet uzvarēt vēl ne. Ceru, ka no šīs izlases izaugs ne tikai labi spēlētaji, bet arī uzvarētāji!!! Veiksmi, un uzvarām bagātu nākotni  

     [+] [-]

, 2011-09-04 21:38, pirms 13 gadiem
sita slana Lietuvieshus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 21:48, pirms 13 gadiem
pat kemzura kauties gatavs nu traki!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 21:52, pirms 13 gadiem
score rakstīja: KUR VAR REDZĒT SPĒLI LIETUVA - SPĀNIJA? Paldies!
tur nav ko skatīties,jau pie -30 braļukas zaudē.es labāk Beļģija vs Slovenija paskatīšos

     [+] [-]

, 2011-09-04 22:02, pirms 13 gadiem
Leishus normali piesmej, LV drosvien ar Spaniju pat labak nospeletu

     [+] [-]

, 2011-09-04 22:04, pirms 13 gadiem
neenu Gazols troikas saak meetat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 22:21, pirms 13 gadiem
Nu nav tik traki...vismaz šie puiši neizdemolēja viesnīcu un nepieļurbājās!!!
Un ir labas cerības nākotnē uz labāku rezultātu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 22:25, pirms 13 gadiem
Nav jau gods zaudēt žīdiem, bet nu puiši jebkurā gadījumā malači, ka cīnījās. Šis sastāvs vēl sevi pierādīs

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 22:27, pirms 13 gadiem
R.C rakstīja: Leishus normali piesmej, LV drosvien ar Spaniju pat labak nospeletu
Kad spāņus piesmej amīši, tad gan neviens nesmejas. Vienkārši ir izlases, kuras ir spēcīgākas par citām. Intrigai tas par labu nenāk, bet tāda ir realitāte.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 22:33, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: lasies lapās, pajol! tev nav dots vārds!
Malacis labi pats sev pateici. Prieks ka proti pats sevi kritizēt un sūtīt sevi lapās. Pie tam vēl pats sevi nolamāji-esi riktīgs vīrs proti sevi kritizēt un lamāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 23:21, pirms 13 gadiem
Vispār jau basketbols Latvijā ir pilnīgi diskreditēts un laikam tik zems līmenis nekad nav bijij visu cieņu džekiem kas tur cīnās bet lielākā daļa tikai māk cīnīties bet ne spēlēt basketbolu! Man vienalga vajaga uzvaras lai būtu interese par šo sporta veidu! Francija un Makaroņiki bija vienkārš i jāsaplosa! Domāju ka pēdējais laiks būtu mainīt Latvijā visu basketbola vadības un finansēšanas sistēmu savādāk mums uzvaras kā savas ausis neredzēt!

     [+] [-]

, 2011-09-04 23:31, pirms 13 gadiem
Laikam jau labi ,ka neredzēju spēli,jo ganjau garīgais būtu vnk sapi*ts

  +3 [+] [-]

, 2011-09-05 03:31, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tu gribi uzvaras. Es redzēju futbolā Latvijas -Gruzijas spēli-tur bija uzvara, bet tur man patiešām bija kauns par Latvijas izlases spēli un futbolā arī uzvarot man ir kauns jo spēle jau nav. Piekrītu ka var ar smagu raksturu spēlēt , bet ne jau tā kā to darīja mūsu izlase pirms 2 gadiem. Ir kaut kādas sarkanās līnijas un tās mūsu basketbolisti pārkāpa. Tā bija viena no retajām reizēm kad bija kauns par izlasi pie tam pamatīgs kauns.. bet par šiem puišiem ir lepnums..padomā kas ir Šeļakovs, Meiers, Freimanis - būtība jauni un zaļi, bet kā cīnās..cilvēkus un sportistus vērtē pēc attieksmes un cilvēciskām īpašībām un ja Tu esi zvaigzne tas nenozīmē ka Tu vari darīt ko gribi..ir jāsaglabā cilvēciskā seja. Es te nedomāju kaut kādus sīkus konfliktus vai nelielus disciplīnas pārkāpumus.
Pirms nedēļas domāju ka būs izgāšanās, bet redzot spēli mani patiešām pārņem lepnums-jau pirmajā spēlē superzvaigzne Pārkers un mūsējie pret Franciju sitās līdz beigām ar šito sastāvu-domāju sagadīšanās bet Serbija 17-2 un tālāk 29-29, cepuri nost tie ir Cīnītāji ar lielo burtu , nevis jāsaka ņuņveidīgais Kambala kurš tik domā kā kādu notraumēt pat pārbaudes spēlē. Vecā izlase un jaunā izlase kā diena pret nakti ja ņem meistarības līmeni-vecai izlasei tas līmenis ir ļoti augsts un līdz ar to arī iedomība nesaprašanās laukumā, kādam zvaigžņu slimība, atklātas haltūras laukumā utt. šiem nav meistarība bet ir vēlme uzlekt augstāk par savu galvu
veciit zelta vaardi

  +1 [+] [-]

, 2011-09-05 06:52, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Kautkur kautkad kautkādās pārbaudes spēlēs pret Armēniju un Papua-Jaungvineju. Es ar tā ceru.
Basketbola eksperts

     [+] [-]

, 2011-09-05 09:21, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Ja! Bagijs NAV treneris! Puskarlvalsts un meitu par sievu tam, kurs nosauks komandu, kura Bagija vadiba progresejusi!
P.S. Piedod, Ainar!
Bagija nolicējiem!
Nestrīdos, ka viņam kā trenerim ir vēl jāaug, bet parādiet man treneri, pie kura tik labi ir spēlējis Šeļakovs, kā arī trenerus, pie kura šādi jaunieši spēļētu ar visiem kā līdzīgs ar līdzīgu. Kāpēc mūsējiem trūkst pieredzes?! Metiet akmeni mūsu lielo klubu dārziņā. Ja visos profesionālajos turnīros lielo lomu spēlē ārzemnieki (kuri bieži vien nekas daudz labāks par mūsējiem nav), bet mūsēji atsēž uz rezervistu soliņa, tad ko var gribēt!? varbūt tagad būs ieguvuši pārliecību un varbūt izsitīsies labākos klubos.
Visi ta saka, kur biedriņš u.c.
Biedriņš nomīza - Nez kāpēc kādu pusotru ne'dēlu pirms EČ parādījās raksts, ka Biedriņš pēc divām nedēļām sasniegtu optimālo formu (tātad uz EČ), Janičenokam, Bērziņam trauma. Kambala bija izteicies, ka spēlētu, ja visi stiprākie spēlētu (tātad nespēlētu). ATliekk Grafs un Kalve, bet vai ar viņiem kas liels mainītos! Grūti teikt.
Nepaveicās večiem. Šoreiz tieši ar sodiem! Pāris sodu vairāk un Latvija būtu antisemīti. Ticu, ka nākamajā čempī būs labāk!

     [+] [-]

, 2011-09-05 09:33, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: vai tiešām nau kam izlasē spēlēt,ka savākti kkādi amatieri..
Kurus Tu redzi profesionāļus, kuri varētu spelēt?! Liela daļa izlasiji pasūtīja vai ir traumas!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-05 09:35, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vaino Šnepu, saldumiņ... Janičenoks, Biedriņš ir pilnīgi veseli un nav diskvalificēti, bet vairās spēlēt izlasē.
Man likās kā spēlētāji izlasē pārstāv Latviju nevis federāciju!
Bet laikam es kļūdos! 'Vai arī Tu pats nekad nepārstāvi valsti, bet tikai kādu korporatīvu iestādi?! Kaut gan federācija ar ir ar vainu - Viņiem nevajadzēja peiļaut, ka VIasat vēl uz dieviem gadiem mums rādīs (TV# nerādīs) basketbolu!

     [+] [-]

, 2011-09-05 09:46, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Klausies! Tu esi tik gudrs! Kuru tad Tu paņemtu uz izlasi, ja visi uzlikuši mīksto un satraumējušies!? varbūt vajadzēja izlasi atsaukt no EČ un saņemt par to vēl kādu diskvalifikāciju!?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-05 10:12, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: sevi? to tevi nolīdzināja Žīds gar zemi, tālāk varēji tikai pagaudot kā aptracis suns! redz, ko nozīmē, kad basketbola eksperts pieslēdzas sc !tā kā lūdz Dievu, lai tev tiktu dota kaut vēlreiz iespēja padiskutēt ar Žīdu!
Cilvēciskā ziņā noteikti esi līdzīgs Kambalam , Šķēlem tāpēc Tev arī tādi patīk. Kā tad Tu kā vācietis priecājies par ebreju-vai tad nezini kas ir holokausts.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-05 10:14, pirms 13 gadiem
drenaza rakstīja: veciit zelta vaardi
Vienkāršs bet sirsnīgs Paldies

  +2 [+] [-]

, 2011-09-05 10:20, pirms 13 gadiem
Kaut vai visi zāģi - man vienalga patika spēles, jo bija intriga! Beidziet nolikt visu laiku kādu - labāk ejat kluci podā nolikt un tad jums tiešām būs labāk!

     [+] [-]

, 2011-09-05 12:57, pirms 13 gadiem
neveiksminieki un kur vispar ir tas mulka veidojums FIBA , kas sastadijusu tadi grupu kur visi ir grandi , tas jau ir nozelojami... tapec , ka pie varas ir tadi ubagvalstu parstaviji ka no Serbijas Griekijas , Lietuvas , trukst tikai Kehra

  -2 [+] [-]

, 2011-09-05 13:06, pirms 13 gadiem
Blums savaara sudus pedejas sekundes un te muld , Strelnieks pedejas sekundes meiemet un pats vel 5 sek laika nevar aiziet lizd grozam , idiotu bars tie latvju basketbolisti , tadi bija iepriekseji tadi ari aug si tie. kauns..