Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1458, Did:0, useCase: 3

Latvija pēdējās sekundēs zaudē Izraēlai un netiek divpadsmitniekā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija pēdējās sekundēs zaudē Izraēlai un netiek divpadsmitniekā
Ja Andrejs Šeļakovs precīzāk mestu soda metienus...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība svētdien, 4. septembrī, Eiropas čempionāta spēlē Šauļos ar rezultātu 88:91 (22:23, 23:24, 22:19, 21:25) zaudēja Izraēlai un netika B grupas labāko komandu trijniekā, kas ļautu cīnīties nākamajā kārtā Viļņā. Dienas pārējās spēlēs Itālija plkst. 17:45 tiksies ar Franciju, savukārt Vācija plkst. 21:00 sacentīsies ar Serbiju. Čempionāta pēdējā spēlē Latvija pirmdien plkst. 17:45 mērosies spēkiem ar Vāciju.

Pēc vienas spēles pauzes laukumā atgriezās Mareks Jurevičus. Atpūtas diena par labu bija nākusi valstsvienības kapteinim Jānim Blūmam, kurš jau pirmajā puslaikā guva 14 punktus.

Sākumsastāvi

Latvija: Strēlnieks, Blūms, Kuksiks, Bērziņš, Šeļakovs
Izraēla: Nissim, Halperin, Pnini, Blu, Eliyahu

Artūrs Bērziņš pirmos punktus Latvijas labā guva brīdī, kad izraēlieši jau trīs reizes bija iemetuši sarkanbaltsarkano grozā 2:7. Starpību ar tālmetienu vēl vairāk samazināja Kuksiks, bet Blūms ar 2+1 gājienu jau izvirzīja Latviju vadībā 8:7.

Abām komandām uzbrukums bija labāks par aizsardzību un rezultāts auga samērā ātri. Izraēlieši ar vairāk nekā piecdesmit procentu precizitāti realizēja divpunktu metienus un vispār meta vairāk nekā Ainara Bagatska vīri. Latvijai labāk padevās metieni no distances. Pirmās ceturtdaļas beigās tālmetienu realizēja Dairis Bertāns. Brīdi vēlāk viņš ar taktisko piezīmi apturēja Izraēlas uzbrukumu, tomēr desmitminūti savā labā noslēdza pretinieki 22:23.

Lielāko daļu otrās ceturtdaļas cīņa ritēja punkts punktā. Ar tālmetieniem atzīmējās Kuksiks, Blūms un Dāvis Bertāns, turpretī izraēlieši biežāk realizēja divpunktu metienus un pirmajās divdesmit minūtēs piespieda Latvijas basketbolistus 11 reižu kļūdīties. Puslaiks noslēdzās ar rezultātu 45:47 Izraēlas labā.

Pirmajā puslaikā punktus guva: Blūms 14, Kuksiks 6, Meiers 5, Dairis Bertāns 5, Šeļakovs 4, J. Strēlnieks 4, Dāvis Bertāns 3, Jurevičus 2, A. Bērziņš 2, Freimanis; Jeromanovs, Mejeris.

Pirmā puslaika statistika. LATVIJA 45, IZRAĒLA 47

Metieni no spēles: 15/27 vs 20/40
2p: 9/14 vs 18/31
3p: 6/13 vs 2/9
1p: 9/9 vs 5/6
Atlēkušās bumbas: 15 vs 15
Rezultatīvas piespēles: 5 vs 11
Kļūdas: 11 vs 3
Pārtvertas bumbas: 1 vs 5

Ja pirmajā puslaikā Latvija iemeta 9 no 9 soda metieniem, turpinājumā šajā elementā tik labs sniegums vairs nebija. No vienpadsmit iespējām tika realizētas tikai četras, tāpēc izvirzīties vadībā izdevās vēlāk, nekā tas bija iespējams.

Pārliecinoši trešo ceturtdaļu sāka dobelnieks Andrejs Šeļakovs, gūstot sešus punktus pēc kārtas. Izraēlieši vēlreiz aizbēga, taču seši Blūma punkti ļāva viņus noķert 57:57. Sekojot neveiksmīgai soda metienu sērijai, pretinieki spēja noturēt minimālu pārsvaru līdz 30. minūtei. Blūma kārtējais tālmetiens beidzot deva priekšroku Latvijai 67:65. Arī izraēlieši sāka grēkot uz soda metienu līnijas, tāpēc trešo ceturtdaļu Latvija noslēdza ar viena punkta pārsvaru 67:66.

Arī noslēdzošajā ceturtdaļā vadībā paspēja būt abas komandas. Izraēla vēlreiz izvirzījās priekšā, taču Latvijas jaunie spēlētāji turpināja spēlēt pacietīgi un tas deva rezultātu. Divus svarīgus uzbrukumus precīzi noslēdza Dāvis Bertāns, pēc klusēšanas abus soda metienus iemeta Andrejs Šeļakovs, nekļūdīgs bija Jānis Strēlnieks. Tādējādi 2 minūtes un 26 sekundes pirms pamatlaika beigām tika atjaunots neizšķirts 83:83. Latvijas izredzes vairoja apstāklis, ka četriem izraēliešiem - Blu, Elijahu, Halperinam un Ohajonam - bija pa četrām personiskajām piezīmēm.

Pēc pauzes pirmos punktus guva Halperins, bet rezervists Mekels izjauca Latvijas pretuzbrukumu un realizēja pirmo no diviem soda metieniem. Tad komandas apmainījās neveiksmīgiem uzbrukumiem, izraēliešiem pārkāpjot noteikumus pret Jāni Strēlnieku. Viņš iemeta otro metienu, taču Izraēlas uzbrukumā 18 sekundes pirms pamatlaika beigām no labā flanga tālmetienu realizēja Pnini 84:89.

Jau pēc četrām sekundēm Strēlnieka piespēli trīs punktos pārvērta Kuksiks, iemetot jau ceturto tālmetienu spēlē 87:89. Ari Šiveks pieprasīja minūtes pārtraukuma, pēc kura Latvijas basketbolisti pārkāpa noteikumus pret Dāvidu Blu. Kalifornijā dzimušais spēlētājs divas reizes aizmeta garām un Latvija ieguva iespēju uzbrukumam.

Līdz sāncenšu grozam 5,1 sekundi pirms pamatlaika beigām izlauzās Strēlnieks, nopelnot tiesības izmest divus soda metienus. Precīzs bija tikai pirmais un aizsardzības vaļņa būvēšanas vietā vajadzēja pārkāpt noteikumus pret Mekelu. Izraēlietis nekļūdījās, bet atbildes uzbrukumā Strēlnieka metiens nesasniedza ne grozu, ne partnerus. Zaudējums ar 88:91 un Latvijai vēl palikusi viena spēle pret Vācijas basketbolistiem.

EuroBasket 2011 B grupa, 4. septembris, Šauļi

Latvija – Izraēla 88:91
Latvija: Jānis Blūms 27 (2p 4/6, 3p 4/6, 1p 7/9; 4ab, 6rp, 11ip), Andrejs Šeļakovs 14 (9ab, 5ip), Rihards Kuksiks 12 (3p 4/7), Jānis Strēlnieks 8 (3ab, 3ip), Dairis Bertāns 7, Dāvis Bertāns 7 Mārtiņš Meiers 5, Rolands Freimanis 4, Mareks Jurevičus 2, Artūrs Bērziņš 2 (4ab); Edgars Jeromanovs, Mareks Mejeris
Izraēla: Eliyahu 26 (2p 13/21; 10ab, 3rp, 3ip), Pnini 12 (5ip), Blu 11 (8ab, 3ip), Halperin 9 (5ab), Naimy 9, Ohayon 7, Mekel 7, Kadir 5, Burstein 3, Green 2, Nissim; Kokia

Statistika. LATVIJA 88, IZRAĒLA 91

MNS: 30/61 vs 34/75
2p: 20/35 vs 30/56
3p: 10/26 vs 4/19
1p: 18/30 vs 19/28
AB: 37 vs 42
RP: 11 vs 19
Kļ.: 14 vs 7
PB: 2 vs 7

Izmantotie resursi:
fibaeurope.com

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:28, pirms 13 gadiem
Nekas, ka zaudēja, šis ir pieredzes gads un vienu es varu pateikt, ja šis kodols tiks saglabāts, tad pēc 2 gadiem mēs uzvarēsim 3 no 4 šādām spēlē!

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:29, pirms 13 gadiem
Haimijs rakstīja: šķēlem vnk nav vairs kur augt, un domāju viņa laiks ir garām, kāds bija tāds paliks, iespējas viņam bija... jādod ir citiem !!!
Protams, ka šķēlem salīdzinoši ar pārējo izlases modeli (ar vienu izņēmumu) nebūs, kur augt, jo pārējie meistarības ziņā ir līmeni zemāk.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 18:30, pirms 13 gadiem
raymonds rakstīja: Nekas, ka zaudēja, šis ir pieredzes gads un vienu es varu pateikt, ja šis kodols tiks saglabāts, tad pēc 2 gadiem mēs uzvarēsim 3 no 4 šādām spēlē!
Lai uzvarētu šādas spēles, tādas ir jāspēlē. Kur šie puikas to darīs?

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:33, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: ja negrib, tad lai nespelē. bet nu šodien Bagatskis izcili stulbi novadija speli. ko darīja Bertāns jaunākais laukumā tik ilgi? saprastu, ja ietu spēle, bet viņš tak tik sūdus taisīja! nah Meiers tik maz spēlēja, un ko Bērziņš vispār darīja laukumā? nah Šeļakovs pēc vairākiem veiksmīgiem uzbrukumiem bija jānovāc?
Meiers tik maz spēlēja, jo aizsardzībā bija 0.
Šeļakovs pirmajā reizē pats prasīja maiņu, beigās viņu nelaida, jo nejēdz sodus mest.
Par Bērziņu gan piekrītu - kā tāds džeks tiek sākuma pieciniekā, man īsti nav skaidrs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:34, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: gan jau būs piedāvājumi kur
a, ja nebūs?

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:35, pirms 13 gadiem
tik žēl :/
ļoti patika šis izlases modelis! Blūms vsp. bija zvērs!

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:38, pirms 13 gadiem
Forša spēle, intriga līdz beigām. Žēl ka neielika otro sodiņu beigās, jo papildlaiks būtu interesants, ISR visi līderi bija ar 4 piezīmēm. Tikai ar aizsardzību gan kaut kas jādara, baigi viegli caurstaigājama.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 18:42, pirms 13 gadiem
Es peec tresa zaudejuma beigas var teikt aiz dusmaam liktu visai ,visai komandai mest sodus katram pa 1000000000000000000000 kamer aizmigs sukas......Nesu pats gudrakais sodiem dusmigs, bet nekad nesapratisu kaa var mest garam sodus ja esi puss muzu besketbolaa.............esmus specigs citos sportos bet pat es no 6-4 iemestu bald uz emocijam bet..........nu kaa ta var......Blumam paspiezu roku

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 18:51, pirms 13 gadiem
kā vispār var kādu uzvarēt ja komandā ir tikai viens spēlētājs kurš var iemest caurgājienā-Blūms.pārējiem itkā hanteles pie kājām piesietas.ar šādu uzbrukumu varēja vinnēt,ja segtu ciešāk pretiniekus.viņiem viss 5-nieks ļoti kustīgs,ja segtu ļoti cieši būtu uzvara.tas ir ļoti grūti fiziski bet tas nes augļus.bet nu kājiņas pa lēnu puisīšiem,ir kur augt

     [+] [-]

, 2011-09-04 18:51, pirms 13 gadiem
Un nevajag mums to tagad vai jnekad varzu atpakaļ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:05, pirms 13 gadiem
garais gals šodien drausmīgi pozicionāli nospēlēja,kad vajadzēja dziļāk spēlēt zem grozā pretinieku caurgājienu brīdī,neviena tur nebija.kad vajadzēja cīnīties par rebaundiem,bija pa tuvu grozam,un visas bumbas krita aiz krāgas

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 19:11, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tā ir vēl viena no latvju basketbola problēmām... ņemam par galvenajiem treneriem ārzemniekus, kam nasraķ uz savu spēlētaju attīstību... labāk nopirkt nēģeri un visus uzreiz porvaķ, nevis audzināt savējos...

Šodien pat hokejā CSKA ar savu jaunatni Znaroka Dinamo apspēlēja 2:1.... iepriekšējās spēlēs no Šuplera rokas krita Atlant un Spartak... pēc paŗis gadiem to komi NHL vienkārši izformēs ārā, bet krieviem bsu jaunie talanti. Ts pats basī notiek Lietuvā, D-slāvijā... mums šobrīd varbūt nedaudz ir gājis uz labo pusi (pateicoties krīzei), bet nu vēl tāls ceļš ejams, kad bus tā, ka uzticas mūsējiem...
Labi, būs, kur spēlēt čaļiem, piem. Latvijā (LBL un BBL, ja paveiksies tad VTB līgā), bet otra svarīga lieta ir iemaņu (prasmju) attīstīšana (pilnveidošana).
Cik LV sporta spēļu organizācijās ar sportistu papildus nodarbojas individuālās sagatavotības treneri? Laikam, tikai Rīgas Dinamo - vārtsargu treneris, un viss?! Vai laukuma spēlētājiem nebūtu ko pilnveidot?!?
Basketbolā, kkas ir dzirdēts par ex-Dienvidslāvijas treneri, bet viņš pamatā nodarbojas ar jaunajiem. Kko Višņevics pa vasarām rīko.

UN TAS IR VISS!!!

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:22, pirms 13 gadiem
Real Gortat rakstīja: Te tak lielākā daļa neko no baša nesajēdz! tik vien kā, kad kādam neiet spēle uzreiz pateikt, lai brauc mājās! Strēlniekam uz nekādām mājās nav jābrauc, aizsardzībā viņš savu padara, uzbrukumā mums pietiek veču, kas var vilkt! Nāks pieredze būs šādās spēlēs uzvaras.

Soda metieni gan čaļiem jāuzlabo!
ZELTA VĀRDI

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:29, pirms 13 gadiem
Skumji, bet vienīgais, ko džekiem var pārmest - jaunība un pieredzes trūkums..., kas nāk klāt ar katru dienu un šādām spēlēm!
Atbalstīšu vienmēr!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:36, pirms 13 gadiem
Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:37, pirms 13 gadiem
Kad vini pēdējo reizi uzvarēja ? Mani neapmierina ne zaudējums ne arī viņu sniegums, varēja labāk nebruakt un neapkaunot Latviju esot mūzīgo peramo lomā. Redzu ka te daudzi priecājas un uzslavē, bet tādus nav jāņem vērā jo tie pamatā paši ir lūzeri kuri pieraduši zaudēt un tāpēc priecājas par zaudējumiem.

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:39, pirms 13 gadiem
Latvija-0

  -1 [+] [-]

, 2011-09-04 19:42, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
Cik liela dzeruma jabut cilvekam ,lai izdomatu sadu murgu!?

  -3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:44, pirms 13 gadiem
Pedejais_duraks rakstīja: Kad vini pēdējo reizi uzvarēja ? Mani neapmierina ne zaudējums ne arī viņu sniegums, varēja labāk nebruakt un neapkaunot Latviju esot mūzīgo peramo lomā. Redzu ka te daudzi priecājas un uzslavē, bet tādus nav jāņem vērā jo tie pamatā paši ir lūzeri kuri pieraduši zaudēt un tāpēc priecājas par zaudējumiem.
Vareji labak nerakstit un neapkaunot sevi!! Vismaz vienu speli noskatijies ?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 19:44, pirms 13 gadiem
Jau sen teicu, ka uzvaras nebūs, jo jau pašā sākumā šis projekts tika ieprogrammēts uz zaudēm ar reklāmu vien - mēs NEESAM ātrākie, bet..., mēs NEESAM garākie, bet..., mēs NEESAM vēl tur kaut kādi, bet... Ko tad jūs gribējāt ar šādu attieksmi?!? Sākiet sakārtot Latvijas basketbola pasaules smadzenes un galvas jau pamatos un tad būs arī skaistas uzvaras!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-09-04 19:47, pirms 13 gadiem
xxx77lv rakstīja: Jau sen teicu, ka uzvaras nebūs, jo jau pašā sākumā šis projekts tika ieprogrammēts uz zaudēm ar reklāmu vien - mēs NEESAM ātrākie, bet..., mēs NEESAM garākie, bet..., mēs NEESAM vēl tur kaut kādi, bet... Ko tad jūs gribējāt ar šādu attieksmi?!? Sākiet sakārtot Latvijas basketbola pasaules smadzenes un galvas jau pamatos un tad būs arī skaistas uzvaras!!!
Ja mums ir cinas spars,pret serbiju - 16 pirmaja ceturtdala,ta jusu ieprieksejo dzeraju paaudze ta ar butu beigas ar - 30 zaudejusi

  -3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:47, pirms 13 gadiem
Neredzēju nevienu spēli - un paldies Dievam - nervi ietaupīti)
Bet skatoties uz rezultātiem - bērni malači. Labi cīnījās. Veiksmi turpmāk un galvenais, lai pietiek spīta un pacietības.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:49, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Tu smirdīgais un sukājošais kretīn, tieši Bagatskis ir izspiedis no šīs izlases maksimumu. Katrā spēlē mēs zaudējuši esam tikai pēdējā ceturdaļā vai pat pašās beigās un tā jau vairs nav Bagatska vaina. Soda metieni, un psiholoģiskā noturība. Esam jauni.
Neatkarīgi ne no kā, mūsu izlase IR VAROŅI. Aizrautība, mērķtiecība, un galvenais nevienam nav vienalga. Basketbols atdzimst!
ANEKDOTE! Ja zaudē spēles beigās viennozīmīgi trenera vaina un nepieredzējuši spēlētāji!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:49, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
daļēji piekrītu.acis dega Blūmam,pārējiem acīs bija bailes.Slavēt jau var,taču komandā jābūt vairākiem spēlētājiem kuri var uzņemties iniciatīvu,nospēlēt kreatīvāk.Blūmam bija nestandarta gājieni,pārējie pēc ābeces spēlēja,pildija katru piespēli ko Bagys teica,jo baidijās ka salamās puišeļus

  -3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:51, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
Nav jau runa, ka forši zaudējām, bet - ka pēc zaudējuma nav kauns par izlases spēli!!!
"Dzērājiem" bija iespēja - tagad vai nekad, un - kas sanāca labāk nekā šai komandai?

  +2 [+] [-]

, 2011-09-04 19:55, pirms 13 gadiem
Lūk ar šo izlasi mēs varam lepoties-prot cīnīties pārstāvēt valsti, ciena sevi un citus, prot arī viesnīcā uzvesties. To dzērājbandu nevajag atpakaļ ņemt. Iedomājoties Kambalu vai Šķēli nelabi paliek-kas tie par cilvēkiem. Sportisti viņi ir labi, bet kā cilvēki...kauns bija par valsti kad viņi spēlēja..tagad lepnums par šādiem puišiem kas tagad spēlē..kas par cīņas sparu. Pirms čempja domāju ka zaudēsim vismaz ar 30 punktiem gandrīz visas spēles. Salīdzinot gadus, komandas kurās spēlē-nu super..baigie malači puiši..tik labu spēli no viņiem nemaz negaidīju. No 12 spēlētājiem 9 ir 23 un mazāk gadi.
Bagatski jāatstāj izlasē..tur pat citas domas nevar būt..cik esmu lasījis basketbola speciālistu atzinumus par Bagatski atzinīgi izsakās gan mūsu speci gan arī ārzemju ..

  +3 [+] [-]

, 2011-09-04 19:56, pirms 13 gadiem
es tapat lepojos ar siem caliem!

     [+] [-]

, 2011-09-04 19:57, pirms 13 gadiem
Ivars12211 rakstīja: tikai tagad nevainojat stelnieku selekovs ir vainigs!
Šeļakovs būtu spēli uztaisījis,ja vien komanda turpinātu uz viņu spēlēt!!Nesaprotu,vai tad Bagijs neredzēja,kā andrejs izģērbj savus oponentus zem groza?Un ar spiedienu zem groza komanda vienmēr iegūst 2 punkti vai piezīme pretiniekam!Un žīdiem 4 veči bija ar 4 piezīmēm!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-04 20:01, pirms 13 gadiem
Žīds rakstīja: Tikai lohi un mīkstie pēc zaudētām spēlēm var slavēt komandu!
Piekrītu Vācietim - Bagatski ārā, dzērājus iekšā! Izlasē jāspēlē labākajiem.

Kas te katoļu baznīcas mācītāji komentē pēcspēles rezultātu?

Kāpēc tā ir norma zaudēt? Vai uzvarēt neko nevaram?

Malači! Forši zaudējām! Cyka lyko!
Tev laikam loģiskā domāšana ir svešs jēdziens. Tu reāli paskaties uz komandas sastāviem. Man šķiet ka jebkura mūsu uzvara čempī būtu leils pārsteigums. Ja martins Dukurs nedabū medaļu tā ir izgāšanās, ja šķēpmetēji netiek 12 niekā tā arī ir izgāšanās, ja mūsu basketbolisti ar šādu sastāvu tā nospēlē 4 spēles-manās acīs tas ir varoņdarbs. Ir tāds jēdziens kā analīze-vai tu vispār proti kaut ko analizēt sporta jeb proti tikai dalīt uzvara-labi, zaudējums - slikti.
Šitos dzērājus prom no izlases, bet var redzēt tie cilvēki kuri paši ir diezgan riebīgi dzīvē tie grib tādus pašus sportistus izlasē..ir tāds vārds kā cilvēcība..es cienu sportistu kurš ciena citus, savu valsti, spēlē ar pilnu atdevi, ko darīja mūsu huligāni un dzērāji visi zin-kauns par tādiem ..

     [+] [-]

, 2011-09-04 20:05, pirms 13 gadiem
esat ievērojuši ka katrā spēlē 4. ceturtdaļas vidū ir mirklis kad mūsējiem izgriežas(pietam diezgan konkrēti) trojka un pretinieki nākamājā uzbrukumā ieliek trojku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja