Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1456, Did:0, useCase: 3

Olimpiskais sapnis izsapņots pēc zaudējuma Horvātijai

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Olimpiskais sapnis izsapņots pēc zaudējuma Horvātijai
Zane Tamane un Gunta Baško
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas basketbolistes šodien Polijā notiekošajā Eiropas čempionātā ar 75:84 zaudēja Horvātijai un sestdien spēlēs par 7. vietu. Piedzīvotais zaudējums nozīmē to, ka nākamā gada Londonas olimpiāde notiks bez mūsu komandas piedalīšanās.

Mača pirmās ceturtdaļas ievads aizritēja kļūdām bagātā spēlē abu komandu izpildījumā. Drīz vien abas komandas atvērās, labāk spēlēja mūsējās, kuras pirmo ceturtdaļu noslēdza ar piecu punktu pārsvaru – 20:15. Latvijas spēli negatīvi nespēja ietekmēt Guntas Baško ātri savāktās divas piezīmes.

Otro ceturtdaļu horvātietes sāka ar 5-0 izrāvienu, panākot izlīdzinājumu, bet 3. minūtē savu trešo piezīmi nopelnīja Baško, dodoties piespiedu atpūtā. Horvātija otrajā desmitminūtē teicami meta no tālās distances, kas ļāva ne vien pārņemt vadību un vienubrīd iegūt septiņu punktu pārsvaru – 34:27.

Latvietēm ar Zanes Tamanes un Sabīnes Niedolas pūlēm izdevās apturēt pretinieču aizbēgšanas mēģinājumu. Pēc pirmā puslaika trīs minūšu pārsvars bija Horvātijai – 37:34. Baško pirmajā puslaikā nospēlēja tikai trīs minūtes un 22 sekundes.

Otrais puslaiks sākās ar Latvijas gūtiem pieciem punktiem, kam sekoja loģisks Horvātijas komandas minūtes pārtraukums. Tas deva rezultātu, jo tūlīt pat vadība tika atkarota. Ar trim piezīmēm spēli laukumā bija arī Niedola. Horvātija turpināja sekmīgi uzbrukt no distances, bet Latvijai panākumus deva spēles virzīšana uz groza apakšu.

Divas minūtes pirms 3. ceturtdaļas beigām 4. piezīmi, cenšoties izraut pretiniecei no rokām bumbu, savāca Niedola. Pēc Lukas Ivankovičas metiena no groza apakšas Horvātijai +8 (56:48). Horvātija savam pārsvaram pielika vēl vienu punktiņu un pēdējo ceturtdaļu sāka ar trīs uzbrukumu pārsvaru – 61:52.

Cerības uz izglābšanos zuda ļoti ātri. Horvātija turpināja sekmīgi mest tālmetienus un piecas minūtes pirms spēles beigām bija vadībā ar +17 (73:56). Latvijai izrāpties no tik dziļas bedres bija neiespējamā misija – piedzīvots zaudējums ar 75:84. Šodienas neveiksme nozīmē to, ka 2012. gada olimpiāde mums ies secen.

Latvijas komandā rezultatīvākā ar 16 punktiem bija Zane Tamane, bet ar „double double” izcēlās Ieva Kubliņa – viņai 12 punkti un 13 atlēkušās bumbas. Horvātijas rindās 19 punktus sameta Iveziča. Jāpiebilst, ka Horvātija šodien izmeta 36 tālmetienus, no kuriem mērķi sasniedza 13.

Čempionātu Latvijas basketbolistes noslēgs sestdien, 2. jūlijā, ar spēli par 7. vietu. Mūsu pretinieces noskaidrosies rītvakar.

Eiropas čempionāts, spēles par 5.-8. vietu

Horvātija – Latvija 84:75 (15:20, 22:14, 24:18, 23:23)
Horvātija: Iveziča 19, Čiglara 17, Sliškoviča 14, Mandira 13, Karčiča 9, Čakiča 6, Maziča 3, Ivankoviča 2, Misura 1
Latvija: Tamane 16, Babkina 15, Kubliņa 12+13 ab, Baško 11, Niedola 7, Priede 6, Kārkliņa 4, Eglīte 2, Nīmane 2, Putniņa

Izmantotie resursi:
EuroBasket Women 2011

 +19 [+] [-]

, 2011-06-30 18:15, pirms 14 gadiem
Londona aizslīdēja gar degunu.
Nav stabilitātes nevienā spēlē diemžēl.
It kā likās, ka komandas trumpis ir aizsardzība, bet arī aizsardzības nav. Kuro spēli ļaujam mest brīvus 3pt.
Liekas, ka meitenēm nav pārliecība arī par treneri, bet nu nez.
Protams, meitenes cīnījās, paldies par to.
Žēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-06-30 18:15, pirms 14 gadiem
njā,kkā 3/4 vienmēr pretinieces sāk šaudīt 3niekus uz dullo - un protams iekrīt,žēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2011-06-30 18:16, pirms 14 gadiem
Rasa gadījumā neskatās par daudz sc-fi filmas par basketbolu? -20 un 3 minūtes bet šis kaut ko murgo par mazajiem džokerīšiem Priedēm utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-06-30 18:17, pirms 14 gadiem
Pietrūka spēka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:17, pirms 14 gadiem
Cikos izlidos uz Londonu?

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:17, pirms 14 gadiem
fiasko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-06-30 18:18, pirms 14 gadiem
Pagājuša čempionāta scenārijs. Zaudējam krievijai ceturdaļfinālā un salūztam. Bija uzvara japaņem

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:18, pirms 14 gadiem
kaut kā tomēr ļoti pietrūka anetes... nav tāds stabils līderis, uz kuru var paļauties, lai lauztu spēli. elīnai ir vēl kur augt, baško cenšas, bet kaut kas nav līdz galam.
tiešām žēl mūsu zeltenes!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-30 18:19, pirms 14 gadiem
baško solīja iet dekrētā

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:19, pirms 14 gadiem
Nav līderes. Neviena nespēja uzņemties iniciatīvu un vilkt komandu
Slēpts komentārs: Ontario

  +8 [+] [-]

, 2011-06-30 18:20, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Jāatzīst, ka Latvijas izlase ir viens liels pārpratums !!! Ko viņas meklē nopietnos turnīros ???
Jāatzīst, ka tu laikam esi savu vecāku pārpratums. Tāpat malaces meitenes, uzvara vai zaudējums, mēs tāpat ar jums.

  +8 [+] [-]

, 2011-06-30 18:20, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Jāatzīst, ka Latvijas izlase ir viens liels pārpratums !!! Ko viņas meklē nopietnos turnīros ???
Man liekas, ka tu pārpratuma dēļ pasaulē esi nācis...

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:20, pirms 14 gadiem
9 punkti ir kā lāsts mums

  +8 [+] [-]

, 2011-06-30 18:20, pirms 14 gadiem
Ko dod iemestie punkti, ja pretī saņem trīskārt. Aizsardzība nulle, katru spēli smiekli nāk par tik muļķīgām kļūdām. Godīgi sakot, nebija pelnījušas tikt uz olimpiādi, spēle nestabila, kļūdaina, vienmēr sāk spēli kā otrais numurs, lūzeru psiholoģija, un pēc tam cenšas atspēlēties. Murgs.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:21, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: Džokoviča fans, 12:32, pirms 5 stundām
Nezinu vai šoreiz latvietēm izdosies atspēlēties no -15, horvātietes būs izanalizējušas savas kļūdas un tāpat arī mūsējo kļūdas tāpēc visticamāk būs zāģis

rekā man tomēr bija taisnība un esmu izcils prognozētājs
izcili stulbs arī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-06-30 18:21, pirms 14 gadiem
Treneru korpuss tā arī neatrada Niedolai vietu. Rezultāts likumsakarīgs. Nelikās, ka kāds vispār grib uz Londonu.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:22, pirms 14 gadiem
Līdz Līgo BIJA KOMANDA,- pēc Jāņiem IZVAROTAS ZELTENES! Turpinājumā ar GRIEĶI Olimpiādi skataties pa TV!

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:22, pirms 14 gadiem
4 zaģis pec kartas-tas tik liecina ka nav speletajas lideres!!! nu neko sapņojam lidz nakamajam čempim-citu variantu nav kaa aizmirst šo čempi!!! cerams ka anetei žogotai paradisies velme paradit kurs te ir saimnieks

  -2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:23, pirms 14 gadiem
labāk padomājiet cik sagrautas emocionāli ir mūsu meitenes tagad!

  +5 [+] [-]

, 2011-06-30 18:23, pirms 14 gadiem
emigrants rakstīja: Pagājuša čempionāta scenārijs. Zaudējam krievijai ceturdaļfinālā un salūztam. Bija uzvara japaņem
Raksta salūstam, nevis salūztam.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-30 18:23, pirms 14 gadiem
To grieki jaasuuta prom ar visaam parpalaam lai Turcijaa taisa suudus.
Kas taa par aizsardziibu ??? Otro speeli peec kaartas muusu grozu nomeetaa ar briiviem metieniem - iespaids ka speciaali noalgosts lai visu sachakareetu.
Minuutes paartraukumaa neviena skarba vaarda peec pieljautajaam kluudaam - tas nav treneris - lunis.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:23, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: Džokoviča fans, 12:32, pirms 5 stundām
Nezinu vai šoreiz latvietēm izdosies atspēlēties no -15, horvātietes būs izanalizējušas savas kļūdas un tāpat arī mūsējo kļūdas tāpēc visticamāk būs zāģis

rekā man tomēr bija taisnība un esmu izcils prognozētājs
cik uzliki? cik liela bija tava pārliecība?

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:23, pirms 14 gadiem
Cik tad var cerēt , mūsējās tik no - entajiem punktiem "spēlē" stabilitāte 0 . Par to arī liecina "super" saspēles vadītāja Babkina , kas no šīs pozīcijas diži nesaprot ko nozīmē , nomierināt spēles gaidu pēc kāda reabound'a , tik skrien un met neskatoties , personīgi es Babkinu vainoju daļēji , par nekompitentu spēles vadīšanu !

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:23, pirms 14 gadiem
emigrants rakstīja: labāk padomājiet cik sagrautas emocionāli ir mūsu meitenes tagad!
aha, tagad katrai pa kārtīgam vecim
Slēpts komentārs: Piespele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:24, pirms 14 gadiem
Komanda cīnījās, kā īsta komanda. Tikai slikti izskatījās, ka lielākā daļa nespēja paskriet laukumā un tāpēc ātrie uzbrukumi, gandrīz nebija. Nesaprotu, kas notiek ar Baško. Pēdējās minūtēs gan viņa, gan komanda saņēmās un pierādīja, ka komandai ir cīņasspars un saprata, ka viņas ļoti grib uzvarēt, bet diemžēl tas viss nāca par vēlu. Jāpierāda, ka EČ vēl nav beidzies un jāizcīna vismaz 7.vieta. Žēl ka OS paiet gar degunu.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-30 18:24, pirms 14 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Pietrūka spēka...
Un citām tā spēka ir mežonīgi daudz?

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:24, pirms 14 gadiem
labi ka man nav ne tupais tv6 ne vēl tupākais viasat sport baltic

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:25, pirms 14 gadiem
laiks paraudāt

  +5 [+] [-]

, 2011-06-30 18:25, pirms 14 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Pietrūka spēka...
A horvātietēm ne???

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:25, pirms 14 gadiem
Izgāšanās šajā čempionātā pēc pilnas programmas. Ko m;es izdarījām šajā čempionātā. Viena laba uzvara pret Franciju,laimīgas uzvaras pret Horvātiju un Poliju(varēja tikpat labi būt zaudējumi) un tad 3 ļoti sliktas spēles pret Grieķiju,Krieviju un Horvātiju(kura pēc iepriekšējā zaudējuma izlaboja savas kļūdas un pārliecinoši mūs vinēja) un kā arī zaudējums Serbijai un pret Spāniju,kura pat astotniekā neiekļuva. Tagad vismaz nebūs jālauž galva kur noskatīties pēdējo spēli,jo Rīgā tad nebūtu,bet laukos tv6 nav. Varēšu tagad mierīgi rīt uz laukiem braukt atpūsties,jo 7. vai 8.vieta nav nekādas nozīmes vairs.

  +5 [+] [-]

, 2011-06-30 18:26, pirms 14 gadiem
Dikeoulakoss "Aizsardzības speciālists"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:27, pirms 14 gadiem
stulbi ir tas, ka Diklakoss gāja uz komandas atjaunināšanu. Līdz ar uzvarām, negribēja riskēt laist jaunās laukumā, beigā spalika bez ceļazīmes un uz sola sēdošām jaunajām. čempionāta MVP Latvijas izlasē - Niedola!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:27, pirms 14 gadiem
Piespele rakstīja: Gribu redzet visas šitas Horvatijas snaiperes labos klubos VNk riebjas šitā rukšu laime ,bet nu lai rāda ko mak OS!
Ja tik briivi ljauj mest tad ruksha laime smaidiis arii Mozambikas izlasei.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:27, pirms 14 gadiem
Žēl! Bet nu cik tad var cerētu uz to ka metīs brīvus truļus garām!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:27, pirms 14 gadiem
visa spēle pajuka pēc atdošanās Spānijai.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:27, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Sitas nekad neko neizcinis. Vienkarsi nav pietiekosas meistaribas. Galvas ari tadas patuksas. Pret Baltkrieviju 2007. gada spele par treso vietu, 2009. gada a.p.d.i.r.s.a.s pasu majas. Tagad ari nesmukums Polija. Karoce, no sis izlases nav jegas kaut ko gaidit.
gaidīt kaut ko lielu, tas ir neprāts, bet iekļūšanu EČ finālposmā un 12-it labāko skaitā var un jāgaida

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:27, pirms 14 gadiem
Bļāviens , kauns skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:28, pirms 14 gadiem
4uwis rakstīja: Treneris nav vainīgs, ka meitas šodien un pret krieviju laukumā spēlēja piedodiet man ar pusatplestām kājām..
tieši trenera nekompetence noveda pie šī bēdīgā rezultāta

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:28, pirms 14 gadiem
Forma rakstīja: stulbi ir tas, ka Diklakoss gāja uz komandas atjaunināšanu. Līdz ar uzvarām, negribēja riskēt laist jaunās laukumā, beigā spalika bez ceļazīmes un uz sola sēdošām jaunajām. čempionāta MVP Latvijas izlasē - Niedola!
Tu laikam ko citu skatījies! Bet nu Niedolai šis čempis bija izcili nesekmīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:29, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: A horvātietēm ne???
Horvātietēm bija vairāk spēlētāju, sakrita tālmetieni, un viņas arī vairāk gribēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:29, pirms 14 gadiem
Spānijai vēl švakāk izgāja.
Bet ja nopietni, tad visa čmpja garumā mūsējās nekādu pārliecību neradija. Jā, bija spēle pret franciju un horvātiju, bet tajās spēle izpaudās tikai un vienīgi agresijā čerez nemagu. Sāka mūsējās pretiniecēm acis skrāpēt un pāris uzvaras izvilka. Spēli pret Poliju neredzēju un pārējās spēles vai nu negribējām vai arī brīžiem likās, ka pretiniecēm iekrīt viss ko no trijniekiem palaiž. Tā pati Krievija kā sazvērējusies. Cik tur? 6 vai 7 trijnieki sākumā pēc kārtas. Nu ko lai tādām padara?

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:29, pirms 14 gadiem
Iesaku meitenēm komentārus nelasīt!

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:29, pirms 14 gadiem
Nu ko, ir sāpīgi, bet, tā bik padomājot, ceturdaļfināla sasniegšana nemaz nav slikts rezultāts.
Iepostoju jau pie spēles komentāriem, bet kopumā man nepatika divas lietas:
1. Saspēles vadītajas postenis. Babkina savus daudzos punktus savāc ar ļoti daudziem metieniem, kuru precizitāte ir zema. Toties ir daudz kļūdas un ļoti maz piespēļu. Attiecīgi arī komanda bieži vien nedarbojas kā vienots mehānisms uzbrukumā, bet viss aiziet pašplūsmā un bieži vien iestrēgst.
2. Stabilitāte. Visās spēlēs mēs ieejam mīnusos un tad pārējā spēles daļā izmisīgi mēģinam atspēlēties pie sajūtas, ka spēlējam pat labāk par pretiniecēm. Par psiholoģiju var vainot tikai treneri.
Patīkami pārsteidza Niedola, Tamane un Kubliņa.
Tagad vēl jānoskatās spēle par 7-8 vietu, bet pēc būtības īpašas sportiskas nozīmes jau tai nav. Tīri pašcieņas jautājums šo spēli uzvarēt.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:30, pirms 14 gadiem
Nav iespeejams speletaajam vislaik mest pa grozu, vadit saspeeli un katru speeli spelet virs 30min, tas par Babkinu, nav isti saprotams, ko Diks no vinas gribeeja.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:30, pirms 14 gadiem
Treneris pilnīgs auns, tik nesakarīgi maiņas var izdarīt vienīgi Dikapolis.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:30, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Komandā trūks līdera, kā Hokejā, trenera gandrīz vispār nav ! Kā var būt par treneri celvēks kurš neko nespēj vajadzīgajā brīdī pateikt - neprot valodu !!!

(kopija)
ne tikai neprot pateikt, dēļ valodas, bet nav ko pateikt

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:30, pirms 14 gadiem
Džokoviča fan tev tulīt Džokovičs aiz vaidziņa iedos, varēsi paspēlēties ar viņa krāniņu.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:30, pirms 14 gadiem
diklafoss rakstīja: Tu laikam ko citu skatījies! Bet nu Niedolai šis čempis bija izcili nesekmīgs!
kapēc nesekmīgs? Pirmais nopietnais turnīrs lielajā izlasē ar normālu spēles laiku! Aizsardzībā bija zvērs...visa izlase var pamācīties, kā bumba jāvāc pie groza. šis turnīrs labs pamats Sabīnei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:30, pirms 14 gadiem
ja godigi riebjas skatities,sausmas,Babkinai nau nojausmas kas ir basketbols,aizsardziba zem katras kritikas,tadai komandai nau vietas EC diemzel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:31, pirms 14 gadiem
zaudēja treneris VAI LATVIJĀ TRŪKST TRENERU!?! KĀPĒC SPĒLĒJA TIKAI AR 7SPĒLĒTĀJĀM!!!NAFIG TĀDU TRENERI!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:31, pirms 14 gadiem
Babkina atkal spēlē tikai uz sevīm.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:31, pirms 14 gadiem
Uzvar tas, kurš to grib vairāk. Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:32, pirms 14 gadiem
Forma rakstīja: stulbi ir tas, ka Diklakoss gāja uz komandas atjaunināšanu. Līdz ar uzvarām, negribēja riskēt laist jaunās laukumā, beigā spalika bez ceļazīmes un uz sola sēdošām jaunajām. čempionāta MVP Latvijas izlasē - Niedola!
kas par muļķībām, par kādu sastāva atjaunošanu tu murgo???!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:32, pirms 14 gadiem
Dikelapolisu atpakaļ uz Grieķiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:34, pirms 14 gadiem
varbūt var melnkalnes izlases treneri sarunāt viņam 24-3 uzvarētu/zaudēto spēļu attiecība

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:34, pirms 14 gadiem
Vareetu uzdot paaris jautaajumus trenerim, bet pa lielam tas ir muusu liimenis. Saprotiet to tak, shim sastavam nav meistariibas, lai buutu kur augstak. Taa jau veiksmiigs chempis, bet shai komandai ir veel lielaaks potenciaals. Liidz galam nobriediis Babkina, Niedola un ja atgrieziisies Anete buus ljoti labi. Priede ar izskatas labi, nekauniiga kaa Babkina Galvas augshaa

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:34, pirms 14 gadiem
Asta Fe Jevs rakstīja: parliecibas pār treneri?!?!?!?! kas tas par murgu
Meitenēm nav saprašana ko Džordž no viņām prasa. Jo nu ļoti nepārliecinoši spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:34, pirms 14 gadiem
Karkliņa- ar šodienas spēli pievīlām savus fanus.
Un tā pēc katras spēles.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:35, pirms 14 gadiem
Tagad visas cerības uz īsto basketu rudenī. Tagad vai nekad!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:35, pirms 14 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Horvātietēm bija vairāk spēlētāju, sakrita tālmetieni, un viņas arī vairāk gribēja...
ahūna spēles analīze, bija vairāk spēlētāju, sakrita tālmetieni, un viņas arī vairāk gribēja ...

katrā komandā ir 12 pieteiktu spēlētāju ...
ja ļauj mest, tad kāpēc nemest ...
a kāpēc tu domā, ka LV aitiņas arī negribēja, gribēja, bet nevarēja ...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:35, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Rasa gadījumā neskatās par daudz sc-fi filmas par basketbolu? -20 un 3 minūtes bet šis kaut ko murgo par mazajiem džokerīšiem Priedēm utt.
vismaz kāds prieks šitajā drūmajā dienā! labākais pēdējo laiku citāts iekš esporta! krokodilam cepums ;-)

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:36, pirms 14 gadiem
Forma rakstīja: kapēc nesekmīgs? Pirmais nopietnais turnīrs lielajā izlasē ar normālu spēles laiku! Aizsardzībā bija zvērs...visa izlase var pamācīties, kā bumba jāvāc pie groza. šis turnīrs labs pamats Sabīnei!
Tieši tā. Dažiem pietiek ieraudzīt vienu ailīti statistikā - punkti uzbrukumā - un pēc tā automātiski spriest par spēlētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:37, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Nav iespeejams speletaajam vislaik mest pa grozu, vadit saspeeli un katru speeli spelet virs 30min, tas par Babkinu, nav isti saprotams, ko Diks no vinas gribeeja.
gribēja dot spēles laiku, lai viņa varētu savākt statistiku ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:37, pirms 14 gadiem
a kaa tad kvalifikācija nebūs?

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:37, pirms 14 gadiem
N-tony rakstīja: vismaz kāds prieks šitajā drūmajā dienā! labākais pēdējo laiku citāts iekš esporta! krokodilam cepums ;-)
Būs novākts iespējami labākais sastāvs tāpēc tik uz priekšu. Esam taču basketa lielvalsts, to parādīja kvalifikācijas turnīrs.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:38, pirms 14 gadiem
KristsT rakstīja: Nu ko, ir sāpīgi, bet, tā bik padomājot, ceturdaļfināla sasniegšana nemaz nav slikts rezultāts.
Iepostoju jau pie spēles komentāriem, bet kopumā man nepatika divas lietas:
1. Saspēles vadītajas postenis. Babkina savus daudzos punktus savāc ar ļoti daudziem metieniem, kuru precizitāte ir zema. Toties ir daudz kļūdas un ļoti maz piespēļu. Attiecīgi arī komanda bieži vien nedarbojas kā vienots mehānisms uzbrukumā, bet viss aiziet pašplūsmā un bieži vien iestrēgst.
2. Stabilitāte. Visās spēlēs mēs ieejam mīnusos un tad pārējā spēles daļā izmisīgi mēģinam atspēlēties pie sajūtas, ka spēlējam pat labāk par pretiniecēm. Par psiholoģiju var vainot tikai treneri.
Patīkami pārsteidza Niedola, Tamane un Kubliņa.
Tagad vēl jānoskatās spēle par 7-8 vietu, bet pēc būtības īpašas sportiskas nozīmes jau tai nav. Tīri pašcieņas jautājums šo spēli uzvarēt.
Nu, ko tad tu teiktu par citām izlases saspēles vadītājām, kuras dod 2 vai 3 asistus??? Babkina bija otrajā vietā. Un komandai jau bija sūdīgs procents. Kļūdas gan bija murgs.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:38, pirms 14 gadiem
KONSULTANTS rakstīja: zaudēja treneris VAI LATVIJĀ TRŪKST TRENERU!?! KĀPĒC SPĒLĒJA TIKAI AR 7SPĒLĒTĀJĀM!!!NAFIG TĀDU TRENERI!
var spēlēt arī ar 5, ja tas dod rezultātu...

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:38, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Vareetu uzdot paaris jautaajumus trenerim, bet pa lielam tas ir muusu liimenis. Saprotiet to tak, shim sastavam nav meistariibas, lai buutu kur augstak. Taa jau veiksmiigs chempis, bet shai komandai ir veel lielaaks potenciaals. Liidz galam nobriediis Babkina, Niedola un ja atgrieziisies Anete buus ljoti labi. Priede ar izskatas labi, nekauniiga kaa Babkina Galvas augshaa
Bez meistaribas var spelet kaa legionaares Spaanija, Italijaa, Francijaa un Eiroliigaa? Neesi kur atsities?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-30 18:40, pirms 14 gadiem
...skumji, bet meitenēm laikam vakardienas zaudējums bija pārāk sāpīgs. To varēja redzēt šodienas attieksmē un velmē uzvarēt - tādas nebija! Nebija koncentrācīja,kādai jābūt ja vēlas tikt uz Olimpiskajām spēlēm! laikam diemžēl šis nebīja mūsu laiks...

Un atļaušos piezīmēt, ka tiesnešu darbība daudzās situācījas ir NEIZPROTAMA! Neuzskatu,ka viņi savu darbu veic profesionāli.

Bet par spīti visam -paldies meitenes, mēs ar Jums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:41, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tagad visas cerības uz īsto basketu rudenī. Tagad vai nekad!
Nē, sākumā U-19 PČ! Jānovēl džekiem veiksmi.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:42, pirms 14 gadiem
Kāda jēga kādu apcelt??? Tāpat visi ir vainīgi- viens vairāk, bet viens mazāk. Par citu valstu treneri es arī nesaprotu. Nevar no Latvijas kādu dabūt.
Bet vienmēr kad zaudē tad meklē tikai vainīgos.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:43, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Vismaz labi, ka varēs U 19 čempi pastīties, ja tie tālu tiks, tad bēdas var piemirsties
Tas gan, bet tāpat, ja zaudēs tad kāds būs vainīgs. Treneris vai kāds cits, jo iemeslus vienmēr atradīsies.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 18:43, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: katrā komandā ir 12 pieteiktu spēlētāju ...
ja ļauj mest, tad kāpēc nemest ...
a kāpēc tu domā, ka LV aitiņas arī negribēja, gribēja, bet nevarēja ...
Horvātijas 8.-12. spēlētājas deva lielāku pienesumu nekā Latvijas 8.-12. spēlētājas. Latvijai šajā turnīrā praktiski visa slodze bija uz 7 spēlētājām. Mūsējām bija maz resursu tieši ārējā līnijā, klāt nāca sagurums, tāpēc vairs nebija spēka nosegt horvātiešu tālmetējas.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:44, pirms 14 gadiem
Nerusejosais rakstīja: Nu, ko tad tu teiktu par citām izlases saspēles vadītājām, kuras dod 2 vai 3 asistus??? Babkina bija otrajā vietā. Un komandai jau bija sūdīgs procents. Kļūdas gan bija murgs.
Nu piemēram horvātietei pēc statistikas šodien bija 9 piespēles. Nu nevada Babkina saspēli, to var redzēt kaut vai pēc spēles. Varēja izmantot vairāk Zani Eglīti.
PS. Es jau neteicu, ka citas mūsu saspēles vadītājas ir daudz labākas, vienīgi to, ka šī ir mūsu izlases vājā vieta šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:44, pirms 14 gadiem
Harington rakstīja: Nē, sākumā U-19 PČ! Jānovēl džekiem veiksmi.
U-19 nekas īpaši nespīd 1/4 finālā varbūt arī tiks. Taču tur čempioni jau ir zināmi nekam vēl nesākoties.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:47, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: U-19 nekas īpaši nespīd 1/4 finālā varbūt arī tiks. Taču tur čempioni jau ir zināmi nekam vēl nesākoties.
Lietuvu noraksti vai ASV?

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:47, pirms 14 gadiem
psssssssst....paukš...
bet es tomēr skatos uz to visu pozitīvi, nav jau pasaules gals, jūs, meitenes esat super vienalga!
Bučas

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:48, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: U-19 nekas īpaši nespīd 1/4 finālā varbūt arī tiks. Taču tur čempioni jau ir zināmi nekam vēl nesākoties.
Varbut kadreiz ari kaadu labu vaardu pateiksi?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:48, pirms 14 gadiem
Nav mums īstas saspēles vadītājas.Ļoti pietrūka Žogote. Nevar saspēles vadtāja būt līdere kļūdu ziņā.Pietrūka īstas līderes,pietrūka stabilas snaiperes,pietrūka komandas stabilitātes.Izšķirīgos brīžos spēlējam nemākulīgi.Kopumā mūsu meitenes cīnījās,bet augstāk par zināmo vietu neuzlēkt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:49, pirms 14 gadiem
KristsT rakstīja: Lietuvu noraksti vai ASV?
ASV protams. Leišiem ir ubersastāvs ar talantīgāko jauno centru pasaulē, kādi tur vēl jautājumi var būt.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:50, pirms 14 gadiem
Mūsu ārējās spēlētājas laikam neticēja, ka garās var nosegt horvātu centrus, un visu laiku steidza viņām palīgā, atstājot savas pretspēlētājas ganāmies uz perimetra. Lai nu kā, horvātu centru nodarītais posts viens uz vienu būtu mazāks nekā padsmit trīspunktnieku.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:50, pirms 14 gadiem
kapec vinas nevareja spelet kaa pret franciju!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:50, pirms 14 gadiem
Tiem kas saka, ka nebija līderes, es nezinu ko vēl Tamane varēja izdarīt labak, līdere cīņā par bumbām, stabili sodiņi un metiens,cīņa par katru bumbu.
Pēdējās 2 spēlēs acīmredzami Baško gāza iekšā uzbrukumu ieskrienot barā, zaudējot bumbu, atdodot bumbu pretiniecēm, ja Babkina tās pašas kļūdas vēl kaut cik minimāli varēja kompensēt ar pāris gūtajiem punktiem, tad Baško nē.
Kāpēc iepriekš šis modelis strādāja un tagad nē? Play off visi LV jau ir atkoduši + loģiski nogurums, play off kur būtu treneri jaiztrādā kāds rezerves plāns, tāda nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:51, pirms 14 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Horvātijas 8.-12. spēlētājas deva lielāku pienesumu nekā Latvijas 8.-12. spēlētājas. Latvijai šajā turnīrā praktiski visa slodze bija uz 7 spēlētājām. Mūsējām bija maz resursu tieši ārējā līnijā, klāt nāca sagurums, tāpēc vairs nebija spēka nosegt horvātiešu tālmetējas.
Bet es domāju, ka izvēlētais aizsardzības modelis bija nepareizs. Bija jāspēle ar mazo sastāvu, nevis ar garajām, it sevišķi Kubliņu par centru liekot, jo uzbrukumā zem groza 90%, ka Kubliņa met garām, to visi zin, bet DICK kapēc-ta nezin. Tā varētu turpināt un turpināt. Problēma, ka DICK nepazīst LV spēlētājas, to + un -.
Par pienesumu 8.-12., ja nelaiž laukumā, tad tikai ūdeni var pienest minūtes pārtraukumā!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-06-30 18:52, pirms 14 gadiem
Ko jūs te jau pārmetat mūsu meitenēm, tie saucās fani? nožēlojami.
Labi jā zaudēja protams ļoti žēl bet tāpēc jau nav uzreiz jāmetās un viņām jāpārmet.Cīnijās viņas līdz galam kaut spēle jau bija izšķirta.Paldies meitenēm par spēlēm un par to ka vispār brauca un aizstāvēja latviju...

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:53, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: un tā vienmēr un visur... Uztaisam dažus pārsteigumus (un visi domaa ka nu tik būs) taču kā pienāk izšķirošās spēles, tā bilde tā pati vecā - kļūdu jūra, nevarība aizsardzībā un neprecīzi metieni. Ziniet, pienāk dažreiz brīži kad vnk gribas mest pie malas to sporta līdzjušanu. cik jau var ablomatsa. ne tikai par sievu basi runāju. Tā jau ir karma LV komandu sportā, mēs neesam izšķirošo cīņu vai playoffu cīnītāji
nav rakstura, tā ir lielākā problēma. krievenām zaudējām jau tad, kad uzzinājām, ka ar viņām jāspēlē, bet šodien, daļa spēlētāju vēl bija vakardienas spēlē...

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:53, pirms 14 gadiem
Pēdējās izlases spēles diezgan liela vilšanās.
Neko vairāk arī nevarēja cerēt tā spēlējot, kur nu vēl Londona vai medaļas.
Diemžēl...

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:54, pirms 14 gadiem
Diemžēl, bet ko gan citu varēja gaidīt? Manuprāt, loģisks iznākums. Ja pēc pirmajām spēlēm es tiešam nodomāju, beidzot stabila izlase, varētu pat izdoties pacīnīties par augstām vietām, tad pēc pēdējām spēlēm sapratu cik tā ir nestabila. Čempionāts iesākts bija lieliski, viss caur aizsardzību, kas it kā bija mūsu meiteņu izlases trumpis, bet beigās, kas notiek, aizsardzība ir pilnīga nulle. To pašu jau varēja redzēt spēlē pret Krievijas valstsvienību, kad šīs sameta 6/6 tālmetienu, tas nav normāli. Pēdējās spēlēs aizsardzība vienkārši briesmīga bija, nesaprotu kā var ļaut mest tik brīvus metienus no tālās distances. Varbūt, pieradušas bija, ka citām komandām tie 3pts nekrita, gan jau šitām arī nekritīs, bet katrai valstij savs līmenis.
Par šo spēli nav jau ko teikt, viss jau pateikts, kāda spēle bija vakar, tāda arī šodien, bez aizsardzības. Kas noticis ar Guntu? Viņai diemžēl nekrīt tie grozi. Elīna Babkina, cepuri nost, laba spēlētāja, bet būtu vēl labāka, ja nebūtu ducis kļūdu katrā spēlē, bet labi tas tā.
Par treneri - Nezinu, nesaprotu vienu lietu, kāpēc nenozīmīgās spēlēs pirms 1/4 neļāva atpūsties izlases līderēm, tā pati Elīna, Gunta, Tamane un vēl citas spēlēja ~30min vidēji mačā. Kā tad lai viņas atjauno spēkus?
Skumji. Bet tāda ir realitāte.

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:55, pirms 14 gadiem
Ja godīgi,tad diezgan nožēlojama spēle...

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:55, pirms 14 gadiem
gludahill rakstīja: Mūsu ārējās spēlētājas laikam neticēja, ka garās var nosegt horvātu centrus, un visu laiku steidza viņām palīgā, atstājot savas pretspēlētājas ganāmies uz perimetra. Lai nu kā, horvātu centru nodarītais posts viens uz vienu būtu mazāks nekā padsmit trīspunktnieku.
nedomāju, ka tā bija pašdarbība, tādi bija DICK-a uzstādījumi ...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 18:56, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: ASV protams. Leišiem ir ubersastāvs ar talantīgāko jauno centru pasaulē, kādi tur vēl jautājumi var būt.
Dzīvos, redzēs - ar jaunuļiem tāpat, kā ar bābām, ne vienmēr uzvar izsētie...

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:56, pirms 14 gadiem
super! pilniba piepildijas mana vakardienas prognoze! vakar tak uzrakstiju - horvatietes paradis ka ir jaspele izslegsanas speles! jejejejeee! ir tak jaapjedz ka neesam superTOP komanda, musu vieta ir ap 7-10! nesaku ka Horvatija ari tada ir, bet ta ari nav komanda kas butu stabili limeni zemak! viens limenis, vienam paveicas vairak, citam mazak! ta ka lielie fanotaji, atpusaties un skataties realitate, nevis lekajat pa debesim!

     [+] [-]

, 2011-06-30 18:57, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bet es domāju, ka izvēlētais aizsardzības modelis bija nepareizs. Bija jāspēle ar mazo sastāvu, nevis ar garajām...
Par pienesumu 8.-12., ja nelaiž laukumā, tad tikai ūdeni var pienest minūtes pārtraukumā!!!
Latvija pirms spēles skaitījās favorīte, un favorītei neklājas pielāgoties pretinieču komandai. Turklāt mūsu mazais sastāvs sava mazskaitlīguma dēļ bija sevišķi noguris, turklāt Baško un Niedolu spieda piezīmju nasta. Un jau pirms turnīra bija skaidrs, ka mūsu 9.-12. spēlētājas reālu pienesumu nedos.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:02, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bet es domāju, ka izvēlētais aizsardzības modelis bija nepareizs. Bija jāspēle ar mazo sastāvu, nevis ar garajām, it sevišķi Kubliņu par centru liekot, jo uzbrukumā zem groza 90%, ka Kubliņa met garām, to visi zin, bet DICK kapēc-ta nezin. Tā varētu turpināt un turpināt. Problēma, ka DICK nepazīst LV spēlētājas, to + un -.
Par pienesumu 8.-12., ja nelaiž laukumā, tad tikai ūdeni var pienest minūtes pārtraukumā!!!
Kubliņai 3/8 2punktu metienos, 2/3 3 punktu metienos un 13 atlekušās bumbas. Nedomāju, ka tas ir slikts sniegums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:03, pirms 14 gadiem
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:04, pirms 14 gadiem
Mūsu vadošās spēlētājas vajadzēja atpūtināt pret Spāniju un Melnkalni, dodot spēlēt rezervistēm.
Bet tad būtu risks pazaudēt "spēles ritmu" (kā teica TV komentētāji), un tad arī te daudzi lietotāji vaidētu, ka briesmīgas sagrāves piedzīvotas.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:06, pirms 14 gadiem
Ļaudis-attopieties-nevar treneris twiterotajs būt labs psihologs.Nu Baško tam ir piemērs.Tikai gudrs treneris var mums palīdzēt.Vētram ir jādod iespēja uz nākamo olimpiādi-plus viņa pavadībā jau mums ir 3 vieta!

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:07, pirms 14 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Mūsu vadošās spēlētājas vajadzēja atpūtināt pret Spāniju un Melnkalni, dodot spēlēt rezervistēm.
Bet tad būtu risks pazaudēt "spēles ritmu", kā teica TV komentētāji.
Domā, ka ar trim dienām nepietiek atpūtai?
Bez tam, ja ceturtdaļfinālā spēlētu jau pret Horvātiju, iespējams tagad cīnītos par medaļām, Krievija tomēr tajā spēlēt nebija ņemama. Tā kā vajadzēja spēlēt uz visiem 100%Melnkalni.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:07, pirms 14 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Latvija pirms spēles skaitījās favorīte, un favorītei neklājas pielāgoties pretinieču komandai. Turklāt mūsu mazais sastāvs sava mazskaitlīguma dēļ bija sevišķi noguris, turklāt Baško un Niedolu spieda piezīmju nasta. Un jau pirms turnīra bija skaidrs, ka mūsu 9.-12. spēlētājas reālu pienesumu nedos.
tagad var domāt un runāt, ka būtu, ja būtu, bet vienu es nesaprotu, kāpēc uz turnīru paņēma K.Nīmani, viņas vietā varēja paņemt Vītolu. Paņēma Z.Jākobsoni, bet spēlēt nedeva, lūk maiņa Baško. Putniņa sēž uz soliņa, nedomāju, ka nospēlētu sliktāk, kā Jansone. Eglīti un Kārkliņu varēja laist kā 1.numurus, bet Babkinu un Priedi kā 2. Tā varētu turpināt un turpināt. Mans uzskats, ka DICK par maz variēja ar spēlētājām un aizsardzībā tomēr nebija tādu taktisko viltību kā Zvirgzdiņam.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:08, pirms 14 gadiem
KristsT rakstīja: Kubliņai 3/8 2punktu metienos, 2/3 3 punktu metienos un 13 atlekušās bumbas. Nedomāju, ka tas ir slikts sniegums...
paskaties visa turnīra garumā, un ne tikai ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:09, pirms 14 gadiem
Jopcik, tapec es visu dienu amuru cilaju lai majas atnakot sitadus labus jaunumus uzzinatu? Izmeta 36 talmetienus? Ta ir kaut kada Dihlafosa speciala taktika, ka pretiniekiem lauj mest - moska neuzkrit? No tiem 36 pat es kadus 5 ielidinatu, kur nu vel profesionalas basketbolistes. Bet nu labi, ceresim, ka nakamreiz Anete neateiks un Babkina jau vel pieredzi jakraj un jakraj.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:11, pirms 14 gadiem
Žēl zaudēto laiku un nervu pie TV ekrāniem.Kaut gan pirmais astotnieks Latvijai sieviešu basketbolā ir super!Braucat zeltenes mājās,jo nevienam neinteresē 7 vai 8 vieta.Īsumā sakot ,nevajag dot cerības līdzjutējiem!

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:12, pirms 14 gadiem
Pēc pirmā puslaika trīs minūšu pārsvars bija Horvātijai – 37:34.
Ar trim piezīmēm spēli laukumā bija arī Niedola.
Divas minūtes pirms 3. ceturtdaļas beigām 4. piezīmi, cenšoties izraut pretiniecei no rokām bumbu, savāca Niedola.

Malacis autors!!!Ir liels talants tik īsā rakstā tik "maz"klūdas ielaist!!!

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:12, pirms 14 gadiem
Tieši tā-tikai gudrs treneris,kas izprot sieviešu psiholoģiju-un ne tikai-kas prot strādāt ar to kas ir-GUNDARS Vētra!Mūsu nākamā cikla treneris!!!!

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:12, pirms 14 gadiem
Iespējams, tagad šai izlasei tiks pielikts punkts (ja var ticēt tam, ko treneris teica SA pirms turnīra).
Un tad nākotnē iekļūšana finālturnīrā būs kā liels sapnis...

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:14, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: paskaties visa turnīra garumā, un ne tikai ...
Nu sniegums bija mainīgs, vienā spēlē normāli, citā slikti, kaut gan kopumā novērtētu ar plus zīmi. Nav jau Kubliņa spēks zem groziem, tas ir visiem skaidrs. Bet to kompensē ar to, ka var iemest tālos un tālus pustālos, līdz ar ko ir grūtāk viņu nosegt.
Jebkurā gadījumā šajā spēlē uzbrukums no spēlētājām, kas spēle centa un spēka uzbrucēja postenī mūs nepievīla.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:15, pirms 14 gadiem
te viss ir skaidrs. horvātietes vakar speciāli atdeva spēli čehietēm, jo saprata, ka nebija reāli cīnīties. mūsējās cīnījas līdz beigām un beigās dabūja zāģi vakar un šodien. Identiski vienāda situācija ir ar LAtvijas hokeju, cīnās ar somiem, cīnās vēl ar kaut ko, beigās spēlē par palikšanu! Šajā zemē nekas nebūs, kamēr te apkārt viss būs dir**.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:19, pirms 14 gadiem
Kur ta bija tā pieeja soli pa solītim...ja būtu tā tad mūsējās nebūtu šodien iznākušas ar nokārtām galvām uz spēli...vairāk izskatās, ka pati komanda bija jau safantazējusies par pusfināliem medaļām utt... un vakardienas zaudējums pilnībā sagrāva komandu. Nezin - kkas nav...vispār Latvijas sportā tas samērā raksturīgi, ka pēc sāpīgiem zaudējumiem nākošā spēlē iznāk jau pilnīgā autā...šī spēle, šī gada PČ hokejā pret Slovēniju, EČ09 basketbolā sievietēm pret Itāliju...

  +4 [+] [-]

, 2011-06-30 19:20, pirms 14 gadiem
Šitā pakāst iespēju spēlet Olimpiskā cikla turnīrā.....murgs
Grieķi ar sūd.koku prom no izlases un valsts, bet VĒTRU par galveno !!!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 19:22, pirms 14 gadiem
Dikekakolakoss ir izgazies,tagad ir jādod iespēja Gundaram Vētram.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:22, pirms 14 gadiem
lai arī ir iekšējā dusma, tomēr vairāk izjūtu žēlumu

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:25, pirms 14 gadiem
makarons123 rakstīja: lai arī ir iekšējā dusma, tomēr vairāk izjūtu žēlumu
Es tev atgādinu-VIŅAS IR PROFISIONĀLES.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:27, pirms 14 gadiem
Sad**sts vakars.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:27, pirms 14 gadiem
KristsT rakstīja: Nu sniegums bija mainīgs, vienā spēlē normāli, citā slikti, kaut gan kopumā novērtētu ar plus zīmi. Nav jau Kubliņa spēks zem groziem, tas ir visiem skaidrs. Bet to kompensē ar to, ka var iemest tālos un tālus pustālos, līdz ar ko ir grūtāk viņu nosegt.
Jebkurā gadījumā šajā spēlē uzbrukums no spēlētājām, kas spēle centa un spēka uzbrucēja postenī mūs nepievīla.
trūka vēl viena izteikta centra, lai Tamanei būtu līdzvērtīga maiņa ...
un uzbrukuma kombinācijas, nekādas, zinot, ka daudzas var iemest 3pts metienus, neredzēju sadarbības, kas izvestu uz brīvu 3pts metienu ...
tāda sajūta, ka šis EČ ir veltīts DICK-a un Babkinas iestrādēm ...
ja tā, tad DICK-am jāsniedz Babkinai individuālie treniņi, kuros atstrādātu piespēles, kas Babkinai ir lielākais klupšanas akmens ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:28, pirms 14 gadiem
pinokio rakstīja: Es tev atgādinu-VIŅAS IR PROFISIONĀLES.
Cik meitenes saņem par dalību EČ?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:29, pirms 14 gadiem
otins rakstīja: Cik meitenes saņem par dalību EČ?
tu esi idiots-ka es to varu zinat......

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:29, pirms 14 gadiem
ROLISMIKA rakstīja: Sad**sts vakars.
Vakars vēl nav beidzies. Tagad jāfano par lietuvietēm.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:31, pirms 14 gadiem
pinokio rakstīja: tu esi idiots-ka es to varu zinat......
Protams, tu arī nezini, ka profesionāls rakstās ar "e", nevis "i".

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:31, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: trūka vēl viena izteikta centra, lai Tamanei būtu līdzvērtīga maiņa ...
un uzbrukuma kombinācijas, nekādas, zinot, ka daudzas var iemest 3pts metienus, neredzēju sadarbības, kas izvestu uz brīvu 3pts metienu ...
tāda sajūta, ka šis EČ ir veltīts DICK-a un Babkinas iestrādēm ...
ja tā, tad DICK-am jāsniedz Babkinai individuālie treniņi, kuros atstrādātu piespēles, kas Babkinai ir lielākais klupšanas akmens ...
Piekrītu. Uzbrukumu kombināciju trūkumu es ar norakstu uz to, ka pēc būtības mēs spēlējām bez īstas saspēles vadītājas. Kaut gan Babkinai ir potenciāls, varbūt nākamgad būs cits sniegums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-30 19:33, pirms 14 gadiem
otins rakstīja: Protams, tu arī nezini, ka profesionāls rakstās ar "e", nevis "i".
Es varu kļūdīties,valodas skolotājas dēliņ-bet ideju tu suņuk saosti.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-30 19:36, pirms 14 gadiem
Labi ar šo spēli tā ka var novilkt strīpu un uztaisīt rezumējumu!
Sākšu ar pozitīvo aug jaunā maiņa un arī bez Anetes mēs varam spēlēt, kā līdzīgs ar līdzīgu ar visam komandām!
Tagad mazliet par spēlētājām:
Babkina - jaunība un maksimālisms un ar to ir pateikts viss, pēc efektīgi nospēlētām epizodēm nāk tik bērnišķīgas kļūdas, kas iedzen izmisumā! Jāsaka, ka lai kļūtu par top spēlētāju ir jāpieliek aizsardzībā, ne velti, ja paskatamies tad pret viņu pretinieču saspēles vadītājas aizvadīja savas labākās spēles, Paulau, Daņiločkina, tagad tā sīkā horvāte, varu teikt ka šajos mačos 1:1 Elīna zaudēja un arī tas ir 1 no iemesliem, kapēc Latvija zaudēja.
Kārkliņa - jāsaka, ka manā izpratnē viena no labākajām spēlētājam Latvijai turnīrā, aizsardzībā atrstrādāja godam, tik uzbrukumā 3 metiens ļoti nestabils.
Baško - turnīru sāka, ļoti labi, bet beidzās baterijas vai pretinieces viņu atkoda un beigas bija pavisam švakas (nedz uzbrukums un arī biški aizsardzība, lai gan aizsardzībā ļoti solīdi kopumā bet nu joprojām labākais 3 numurs, kāds ir un vēl kādu laiku būs)
Niedola - te nu parādās Latvijas Basketbola līgas mīnuss, Latvijā un U-16, 18, 20 izlasēs ar šādu augumu vari spēlēt pa 4 numuru, bet izlasē par īsu, a priekš trešā stingri jāstrādā gan pie kāju darbības izsardzībā, gan pie uzbrukuma arsenāla pilnveidošanas! Bet nu cīņasspars vēl joprojām ir tas priecē.
Tamane - Kopā ar Kārkliņu liktu kā labākās Latvijas izlasē, darīja ko varēja un brāķis bija, bet savas uzdevumus izpildīja.
Kubliņa, no rezervistas turnīra gaitā kļuva par pamatpiecinieka spēlētāju, viena no retajām, kas sniegumu tikai uzlaboja, jāsaka, ka nospēlēja pat labāk nekā biju gaidījis.
Jansone - manā izpratnē vislielākā vilšanās, nezinu vai tas sliktās sezonas dēļ, vai kāda trauma, bet aizvadīja sliktāko turnīru savā izlases mūžā!
Putniņa - ar šādu attieksmi no trenera puses uz izlasi arī var vairs nerauties, jo 2 minūtes spēlē un sodiņa sildīšana nav tas, kas vilina, žēl tomēr cerēju uz lielāku Aijas spēles laiku.
Priede- nezinu par ko Dikelakoss vienā spēlē sabrauca augumā, bet lielus podus negāza un ar laiku var kļūt par labu 2 numuru!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:37, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Pasapņojāt? Pietiek, mīļie! Laiks nomest rozā brilles! Bez Anetes nekas nespīdēja šogad
Ko visi mīnusojat viņu? Anete ir mūsu zelts, bz kuram šitas kuģis aizgāja pa burbuli, iedot viņai bumbu nebiaj problēma un stulbas kļūdas viņa netaisīja. Un met kā mašīna.
NO Anete no party.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:38, pirms 14 gadiem
Numur divi komanda palaidās, divas svarīgākās spēles un ielaisti 80 punkti, šeit arī mūsu victory aizripoja, jo metējas mums nav

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 19:39, pirms 14 gadiem
gazxs rakstīja: Labi ar šo spēli tā ka var novilkt strīpu un uztaisīt rezumējumu!
Sākšu ar pozitīvo aug jaunā maiņa un arī bez Anetes mēs varam spēlēt, kā līdzīgs ar līdzīgu ar visam komandām!
Tagad mazliet par spēlētājām:
Babkina - jaunība un maksimālisms un ar to ir pateikts viss, pēc efektīgi nospēlētām epizodēm nāk tik bērnišķīgas kļūdas, kas iedzen izmisumā! Jāsaka, ka lai kļūtu par top spēlētāju ir jāpieliek aizsardzībā, ne velti, ja paskatamies tad pret viņu pretinieču saspēles vadītājas aizvadīja savas labākās spēles, Paulau, Daņiločkina, tagad tā sīkā horvāte, varu teikt ka šajos mačos 1:1 Elīna zaudēja un arī tas ir 1 no iemesliem, kapēc Latvija zaudēja.
Kārkliņa - jāsaka, ka manā izpratnē viena no labākajām spēlētājam Latvijai turnīrā, aizsardzībā atrstrādāja godam, tik uzbrukumā 3 metiens ļoti nestabils.
Baško - turnīru sāka, ļoti labi, bet beidzās baterijas vai pretinieces viņu atkoda un beigas bija pavisam švakas (nedz uzbrukums un arī biški aizsardzība, lai gan aizsardzībā ļoti solīdi kopumā bet nu joprojām labākais 3 numurs, kāds ir un vēl kādu laiku būs)
Niedola - te nu parādās Latvijas Basketbola līgas mīnuss, Latvijā un U-16, 18, 20 izlasēs ar šādu augumu vari spēlēt pa 4 numuru, bet izlasē par īsu, a priekš trešā stingri jāstrādā gan pie kāju darbības izsardzībā, gan pie uzbrukuma arsenāla pilnveidošanas! Bet nu cīņasspars vēl joprojām ir tas priecē.
Tamane - Kopā ar Kārkliņu liktu kā labākās Latvijas izlasē, darīja ko varēja un brāķis bija, bet savas uzdevumus izpildīja.
Kubliņa, no rezervistas turnīra gaitā kļuva par pamatpiecinieka spēlētāju, viena no retajām, kas sniegumu tikai uzlaboja, jāsaka, ka nospēlēja pat labāk nekā biju gaidījis.
Jansone - manā izpratnē vislielākā vilšanās, nezinu vai tas sliktās sezonas dēļ, vai kāda trauma, bet aizvadīja sliktāko turnīru savā izlases mūžā!
Putniņa - ar šādu attieksmi no trenera puses uz izlasi arī var vairs nerauties, jo 2 minūtes spēlē un sodiņa sildīšana nav tas, kas vilina, žēl tomēr cerēju uz lielāku Aijas spēles laiku.
Priede- nezinu par ko Dikelakoss vienā spēlē sabrauca augumā, bet lielus podus negāza un ar laiku var kļūt par labu 2 numuru!
Pilnībā nepiekrītu.JāSĀK AT VĒTRU.

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tagad visas cerības uz īsto basketu rudenī. Tagad vai nekad!
Es vairāk gaidītu šīs nedēļas, redzēs, kādi būs u-19 pretinieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:49, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: nedomāju, ka tā bija pašdarbība, tādi bija DICK-a uzstādījumi ...
Acīmredzot viņš vadījās no grupu turnīra spēles, kurā horvātietes pret mums izmeta mazāk tālmetienu nekā šodien iemeta (!!!).

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:52, pirms 14 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: ceru kad pedeja spele si trenera vadiba!!!!! iesaku noskatities pedejo 101. studiju ar Puci, vini tiesi runaja par arzemnieku treneriem LV izlases.
Neko jau viņi nepateica, drīzāk nonāca pie secinājuma, ka paši nemākam izmantot viņus

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:54, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2011-06-30 19:54, pirms 14 gadiem
''Pēc pirmā puslaika trīs minūšu pārsvars bija Horvātijai – 37:34''

Sis ir labs joks

Par meitenem, aizsardziba pa maigu. Uzbrukuma par daudz kludu. Bet ta jau forshi

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:02, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Es vairāk gaidītu šīs nedēļas, redzēs, kādi būs u-19 pretinieki
A kā ar tagad vai nekad? Un tu man pasaki kāda iespēja ka leiši uz lielo izlasi paņem Jasikēviču kā rezerves PG?

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:08, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: A kā ar tagad vai nekad? Un tu man pasaki kāda iespēja ka leiši uz lielo izlasi paņem Jasikēviču kā rezerves PG?
Vai redzēs kāds būs tas mūsu tagad vai nekad, kāds būs AB, ja būs. Neesu skatījies, kas viņiem vēl tur ir, tā kā man besī Kalnietis, tad ceru ka viņš būs. Būtu foršs turnīriņs aiziešanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:14, pirms 14 gadiem
skat, ko turcietes ar aizsardzību ir panākušas, pēc 3/4 +8

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:17, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: skat, ko turcietes ar aizsardzību ir panākušas, pēc 3/4 +8
Tas jau sen bija skaidrs, ka Melnkalnei jākrīt vienreiz...

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:22, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Tas jau sen bija skaidrs, ka Melnkalnei jākrīt vienreiz...
jākrīt, ta jākrīt, bet ko turcietes dara aizsadzībā, cepuri nost. +12

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 20:25, pirms 14 gadiem
Nepardzivojiet meicas,gan pec 2gadiem Babkinai bus pieredze lielaka,jo centas,bet kapec jamet pa grozu ,ja uz sevi ir uzvilkusi divas speletajas,vajag tak piespeli atdot!BET MEICHAS VISS IR SUPER KA ESAT IEKS TOP 8 zinot musu speletaju resursus tas bus super sasniegums but 7/8eiropa!
Olimpiade-tas ir sports ne vienmer bus panakumu.....drizak jau kuro chempi pieradas,ka vajadzigs ari psihalogs,kas palidzetu atguties no zaudem....tads ir mans viedoklis!TA KA GALVAS AUGSA MEITENES UN PABEIDZAT CHEMPI AR 7VIETU UN NEESAT PIEVILUSAS,JO TIKT TIK TALU JAU IR PANAKUMS

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:28, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: jākrīt, ta jākrīt, bet ko turcietes dara aizsadzībā, cepuri nost. +12
Turcija ieslēdzās uz turnīra sesto spēli, Melnkalne uz to laiku jau sāka dzist (gandrīz ļāva Latvijai atspēlēties). Paliks par piemiņu tikai skaista uzvaru/zaudējumu bilance.

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:28, pirms 14 gadiem
PAZORS !!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:30, pirms 14 gadiem
Toks24 rakstīja: Nepardzivojiet meicas,gan pec 2gadiem Babkinai bus pieredze lielaka,jo centas,bet kapec jamet pa grozu ,ja uz sevi ir uzvilkusi divas speletajas,vajag tak piespeli atdot!BET MEICHAS VISS IR SUPER KA ESAT IEKS TOP 8 zinot musu speletaju resursus tas bus super sasniegums but 7/8eiropa!
Olimpiade-tas ir sports ne vienmer bus panakumu.....drizak jau kuro chempi pieradas,ka vajadzigs ari psihalogs,kas palidzetu atguties no zaudem....tads ir mans viedoklis!TA KA GALVAS AUGSA MEITENES UN PABEIDZAT CHEMPI AR 7VIETU UN NEESAT PIEVILUSAS,JO TIKT TIK TALU JAU IR PANAKUMS
pilnīgākās muļķības, būs pieredze, bet nebūs piespēles, nebūs domāšanas...
komandai un visām spēlētājām jāpieliek aizsardzībā, jāiemācās krampjaini aizsargāties, pielipt pretspēlētājam un turēt līdz ...
un jāveido vairāk sadarbību, ja aptur vienu, tad jāizmanto otra, utt. ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:31, pirms 14 gadiem
gludahill rakstīja: Turcija ieslēdzās uz turnīra sesto spēli, Melnkalne uz to laiku jau sāka dzist (gandrīz ļāva Latvijai atspēlēties). Paliks par piemiņu tikai skaista uzvaru/zaudējumu bilance.
vienkārši turciets nosedza melnkalniešu pick-and-roll sadarbības un tām visa spēle pajuka, nācās spēlēt 1 uz 1, bet turcietes jau, kā buldogi, iekrampējušies kājās un neatkāpjas ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:32, pirms 14 gadiem
apsveicam turcietas, 56:44

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:36, pirms 14 gadiem
Žēl, ka neiekļuva. Latvijas dāmu izlasei ir tikai divas nelaimes...."īss sols" un pieredzes trūkums, komanda jauna.Jau pēc gada būtu daudz stiprākas,dažas vismaz Eiropas mēroga zvaigznes......varētu kalnus gāzt.
Bet ir OK.....viss būs,pēc diviem, varbūt četriem gadiem,bet būs.
Tikai vēl der komenteriem atcerēties, ka runājat par sievietēm.
Meitenes....viss štokos....

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:39, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Žēl, ka neiekļuva. Latvijas dāmu izlasei ir tikai divas nelaimes...."īss sols" un pieredzes trūkums, komanda jauna.Jau pēc gada būtu daudz stiprākas,dažas vismaz Eiropas mēroga zvaigznes......varētu kalnus gāzt.
Bet ir OK.....viss būs,pēc diviem, varbūt četriem gadiem,bet būs.
Tikai vēl der komenteriem atcerēties, ka runājat par sievietēm.
Meitenes....viss štokos....
muļķības, kāds īss sols un jaunas basketbolistes, nav rakstura, nav krampjainas aizsardzības, kļūdas piespēlēs un treneris, kas neprot izmantot visas basketbolistes un to labās īpašības ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:42, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Žēl, ka neiekļuva. Latvijas dāmu izlasei ir tikai divas nelaimes...."īss sols" un pieredzes trūkums, komanda jauna.Jau pēc gada būtu daudz stiprākas,dažas vismaz Eiropas mēroga zvaigznes......varētu kalnus gāzt.
Bet ir OK.....viss būs,pēc diviem, varbūt četriem gadiem,bet būs.
Tikai vēl der komenteriem atcerēties, ka runājat par sievietēm.
Meitenes....viss štokos....
...kas pēc pāris gadiem spēlēs pamatsastāvā kopā ar Tamani un Babkinu ? Kubliņa, Baško, Jansone visdrīzāk teiks izlasei ardievas ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:49, pirms 14 gadiem
tā jau malači meitenes, bet kā jau visos sporta veidos Latvijai nav stabilitātes. too bad!

     [+] [-]

, 2011-06-30 20:57, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: šīvakara lielo sāpi varēs remdēt vienīgi leitiešu zāģis Francijai
Drīzāk jācer ,ka kaimiņiem veiksies, nevis jānovēl neveiksme!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 20:58, pirms 14 gadiem
Objektīvs rezultāts, es vispār brīnos, ka tik tālu tikām!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 21:12, pirms 14 gadiem
tommy90 rakstīja: kaut kā tomēr ļoti pietrūka anetes... nav tāds stabils līderis, uz kuru var paļauties, lai lauztu spēli. elīnai ir vēl kur augt, baško cenšas, bet kaut kas nav līdz galam.
tiešām žēl mūsu zeltenes!
Anetei piki nopelnit ir svarigak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-30 21:22, pirms 14 gadiem
Tas viss ir tikai taapeec ka Latvija ir tadi nozhelojami sportisti, ka anete zhagata, sprukti un skrastinji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:33, pirms 14 gadiem
ej dillēs rakstīja: ...kas pēc pāris gadiem spēlēs pamatsastāvā kopā ar Tamani un Babkinu ? Kubliņa, Baško, Jansone visdrīzāk teiks izlasei ardievas ...
Niedola,Priede utt, ir kaudze jauno spēlētāju

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:35, pirms 14 gadiem
Par šito jau baidījos - ar 7 spēlētājām čempionātu nevar izspēlēt, nezinu kāpēc tik maz spēlēja, Putniņa, Priede, Eglīte... Ja Eglīte nebija gatava, vajadzēja ņemt Klintsoni, kas aizvadīja faktiski visu sagatavošanās posmu. Tāpat arī Jākobsone - nedomāju, ka 25 gadīga spēlētāja vispār nevarētu kkā palīdzēt. Krievijai vakar spēlēja 10 spēlētājas un vnk noskrēja mūsējās.. Zvirgzdiņa laikos bija šitas pats variants...

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:36, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Niedola,Priede utt, ir kaudze jauno spēlētāju
un tad atkal pēc zaudējumiem varēsim gausties, par jaunām, nepieredzējušas, nākamreiz būs labāk, un citas glupības, kas attaisno nevarību ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:38, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Niedola,Priede utt, ir kaudze jauno spēlētāju

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:38, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: muļķības, kāds īss sols un jaunas basketbolistes, nav rakstura, nav krampjainas aizsardzības, kļūdas piespēlēs un treneris, kas neprot izmantot visas basketbolistes un to labās īpašības ...
Muļkības ir Tavas,visi te muļķi izņemot Tevi. jā,īss sols....nav līdzvērtīgu maiņu,raksturs ir ciets kā akmens(atšķirībā no večiem...kuri tikai muld),kļūdas ir pa daudz,,bet tās īsā laikā samzināsies krietni proporcionāli pieredzei.
Trenera darbība ir apspriežama , īpaši jautājumā par sastāva rotāciju un uzbrukuma veidošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:49, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Grieķis ieveda Latvijas plaukstošo izlasi krīzē, tāpat kā Grieķijas valsti, paldies! teicami paveikts, $ sagrābts un tagad varēs tīties uz Fenerbači
Galvenais ka Elīnīte ir iekš Fenerbahčes, pārējais ir sekundārs jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 21:50, pirms 14 gadiem
Loģisks Krievijas spēles turpinājums, uz grābekli var kāpt n-tās reizes....
Tā to dara hokeja izlase, tā to dara basīša vīri.
Tā ir psiholoģija. Pašiem spēlētājiem katastrofāli trūkst niknuma, vēlme uzvarēt par katru cenu, neatkarīgi pret ko spēlē. Trūkst karstasinības.

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:52, pirms 14 gadiem
sliktaka spele... stabilitates nav...?????

     [+] [-]

, 2011-06-30 21:54, pirms 14 gadiem
to: Martins 76
Un Tev der atcerēties, ka viņas spēlē arī pret sievietēm....

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 22:12, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Muļkības ir Tavas,visi te muļķi izņemot Tevi. jā,īss sols....nav līdzvērtīgu maiņu,raksturs ir ciets kā akmens(atšķirībā no večiem...kuri tikai muld),kļūdas ir pa daudz,,bet tās īsā laikā samzināsies krietni proporcionāli pieredzei.
Trenera darbība ir apspriežama , īpaši jautājumā par sastāva rotāciju un uzbrukuma veidošanu.
Nu, nu, mieru! Netrako! Es tak tevi personīgi neapvainoju!
Vēlreiz, sols nav īss, tas netiek pilnībā izmantots ...

1. Eglīte [26], Kārkliņa [28]
2. Babkina [22], Priede [21]
3. Baško [31], Niedola [20]
4. Jansone [30], Kubliņa [29], Putniņa [23]
5. Tamane [28]

+ Jākobsone [25], Nīmane [20]

kur Tev īss soliņš?!?!?!?!

Ja būtu raksturs ciets, kā akments, tad nebūtu šādu 2 pēdējo spēļu, jo aizsardzība bija bezrakstura ...

Par kļūdu samazināšanos proporcionāli iegūtai pieredzei, tad jau gan Baško, gan Kārkliņai bija jāspēlē bez kļūdām, jeb gandrīz bez kļūdām, bet tas tā diemžēl nebija ...

Trenera darbība ir apspriežama jebkurā viņa pieņemtajā lēmumā ...

     [+] [-]

, 2011-06-30 22:20, pirms 14 gadiem
Aij,nekomentēšu latviešus tipiskos. Neviens neko nemāk...ko teikt Spānijai?????? Laba reklāma ar Butautu....tikai vienā viņam nav taisnība......lituvieši tic un uzvar, a latvieši gudri runā....spēlējot paši needfor speed un aprunā savas mazās valsts mazo resursu labos rezultātus.
Iedzimti lūzeri ir šie runātāji.

     [+] [-]

, 2011-06-30 22:25, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Aij,nekomentēšu latviešus tipiskos. Neviens neko nemāk...ko teikt Spānijai?????? Laba reklāma ar Butautu....tikai vienā viņam nav taisnība......lituvieši tic un uzvar, a latvieši gudri runā....spēlējot paši needfor speed un aprunā savas mazās valsts mazo resursu labos rezultātus.
Iedzimti lūzeri ir šie runātāji.
es tev neprasu komentēt, bet argumentēt!!!

     [+] [-]

, 2011-06-30 22:28, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Bez meistaribas var spelet kaa legionaares Spaanija, Italijaa, Francijaa un Eiroliigaa? Neesi kur atsities?
Nu kuras no muusejaam spele top top klubos? Bet es jau nesaku, ka nav meistariibas, vnk nav uz krievieshu, chehieshu fona Ir labi, ka esam kur esam pagaidaam ar sho sastaavu!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 22:30, pirms 14 gadiem
Atgrieziisies Anete, pietruuka Anete...
Dereetu gan pajautaat, kaadeelj Anete nespeeleeja, un vai vinjai ir veeleesanaas paarstaaveet savu valsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 22:37, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Pasapņojāt? Pietiek, mīļie! Laiks nomest rozā brilles! Bez Anetes nekas nespīdēja šogad
nesaprotu kapec tik daudz -! pilnigi piekritu

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 22:40, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: es tev neprasu komentēt, bet argumentēt!!!
Par trenera darbu var objektīvi runāt ilgākā laika posmā, vai esot komandā.
Nesanākšana nav rakstura trūkums, bieži vien pretēji, pārāk centies un neiet.
Soliņš. Nav līdzvērtīgu maiņu, īsts centrs viens (Tamane), saspēles vadītāja viena(kaut viņa vairāk pat otrais numurs takā būtu(Babkina),vispusīga spēlētāja ar augumu, var kā centrs ,ar 3 iemest viena(Kubliņa.....kurai bieži neiet) utt. Viss pa vienam.....līdzvērtīgu maiņu nav

     [+] [-]

, 2011-06-30 22:53, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Par trenera darbu var objektīvi runāt ilgākā laika posmā, vai esot komandā.
Nesanākšana nav rakstura trūkums, bieži vien pretēji, pārāk centies un neiet.
Soliņš. Nav līdzvērtīgu maiņu, īsts centrs viens (Tamane), saspēles vadītāja viena(kaut viņa vairāk pat otrais numurs takā būtu(Babkina),vispusīga spēlētāja ar augumu, var kā centrs ,ar 3 iemest viena(Kubliņa.....kurai bieži neiet) utt. Viss pa vienam.....līdzvērtīgu maiņu nav
Tad pasaki, kas nesanāca šajās divās spēlēs? Pēc maniem ieskatiem, tā bija aizsardzība. Lielākoties tika atstāta kāda no pretspēlētājām nepiesegta, kura meta 3pts metienu un meta precīzi. Tātad to nevar uzskatīt par nesanākšanu, var 1, var 2 reizes, bet reizi no reizas, tā ir diagnoze.
Tātad tu Kārkliņu un Eglīti neuzskati par saspēles vadītājām?
Par Babkinu, ja tu skaties manas iepriekšējās ziņas, tad Babkinu, es arī uzskatu vairāk par 2.numuru.
Kubliņas tipa amplua ir gan Jansone, gan Putniņa, tā ir vai nav?

Liela problēma bija tā, ka uzbrukumā spēlējam pēc vienas shēmas, tas pats iegāza melnkalnietes, LV uzbrukumā nosegt 1. un 2.numuru, tā sākas problēmas, nav, kas nogādā bumbu garajām. Un vispār, visām izlases spēlētājām klibo piespēļu kvalitāte, kājās, ne uz to roku, planējošas, paiet n-tās sekundes pirms bumba nonāk pie partneres, pa to laiku pretspēlētāja jau klāt. Reti kura LV basketboliste saņemot bumbu ir gatava uzbrukumam, kāju darbība nepareiza. Utt.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-30 22:54, pirms 14 gadiem
Isteniba mes uzvarejam tikai vienu speli,pret PL,parejas divas nebija musu uzvaras,bet pretiniecu zaudejums. Skumji,bet fakts.

     [+] [-]

, 2011-06-30 22:59, pirms 14 gadiem
klauni uz ledus rakstīja: Tas viss ir tikai taapeec ka Latvija ir tadi nozhelojami sportisti, ka anete zhagata, sprukti un skrastinji.
Ķipa mēģināji kādu izprovocēt uz kašķi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 23:15, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tad pasaki, kas nesanāca šajās divās spēlēs? Pēc maniem ieskatiem, tā bija aizsardzība. Lielākoties tika atstāta kāda no pretspēlētājām nepiesegta, kura meta 3pts metienu un meta precīzi. Tātad to nevar uzskatīt par nesanākšanu, var 1, var 2 reizes, bet reizi no reizas, tā ir diagnoze.
Tātad tu Kārkliņu un Eglīti neuzskati par saspēles vadītājām?
Par Babkinu, ja tu skaties manas iepriekšējās ziņas, tad Babkinu, es arī uzskatu vairāk par 2.numuru.
Kubliņas tipa amplua ir gan Jansone, gan Putniņa, tā ir vai nav?

Liela problēma bija tā, ka uzbrukumā spēlējam pēc vienas shēmas, tas pats iegāza melnkalnietes, LV uzbrukumā nosegt 1. un 2.numuru, tā sākas problēmas, nav, kas nogādā bumbu garajām. Un vispār, visām izlases spēlētājām klibo piespēļu kvalitāte, kājās, ne uz to roku, planējošas, paiet n-tās sekundes pirms bumba nonāk pie partneres, pa to laiku pretspēlētāja jau klāt. Reti kura LV basketboliste saņemot bumbu ir gatava uzbrukumam, kāju darbība nepareiza. Utt.
Tas vāju centru dēļ.....mazās iet lejā palīgā, perimetrs brīvs.
Ampluā ir ampluā, runa par līdzvērtīgu maiņu.....
Par piespēlēm taisnība,bet tas ir dāmu basis, kad Žogota, tā pati Babkina vai Kārkliņa iedod iedod labu,spēcīgu,precīzu piespēli, pietiekami slēptu,tad nevar noķert.
Labi,labunakti

     [+] [-]

, 2011-06-30 23:25, pirms 14 gadiem
Martins76 rakstīja: Tas vāju centru dēļ.....mazās iet lejā palīgā, perimetrs brīvs.
Ampluā ir ampluā, runa par līdzvērtīgu maiņu.....
Par piespēlēm taisnība,bet tas ir dāmu basis, kad Žogota, tā pati Babkina vai Kārkliņa iedod iedod labu,spēcīgu,precīzu piespēli, pietiekami slēptu,tad nevar noķert.
Labi,labunakti
4. un 5. ir daudz, lai sit sodus, ja nevar tīri nospēlēt, mazās, lai sedz perimetru. pret krievenēm tas ietu cauri, jo krieveņu garās slikti meta sodus ...
ja nedod spēlēt, tik ūdeni pienest, kā var pateikt, ir līdzvērtīga maiņa vai nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-01 00:34, pirms 14 gadiem
Nu žēl ka olimpiāde vairs nebūs tik interesanta, kā vareja būt...
Mūsējās tāpat labākās!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-07-01 01:14, pirms 14 gadiem
Es palieku pie sava ka Babkina pie visa vainiiga...

     [+] [-]

, 2011-07-01 07:34, pirms 14 gadiem
Ak,atliek tikai nedēļu sportacentrā neieiet un viss iet šķērsām Kas notiks pa nākošajām divām/trīs nedēļām,kad es netuvu nebūšu netam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-01 08:26, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tu dosies uz Monreālu ?
no kurienes tev tāda interese?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-07-01 08:36, pirms 14 gadiem
Kas tiem žults lējējiem liek +
Iekāpiet paši Latvijas formās un nostartējiet!
Ar tādu no*irsēju prātu uzreiz saplīsiet pa šuvēm.

     [+] [-]

, 2011-07-01 08:40, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Es neko, es tāpat vien, domāju tu dosies līdzi Trotteram. Bet nepamet mūs, lūdzams !!! Drīz sāksies sezona, bez taviem komentiem būs garlaicīgi.
No rītdienas šeit nebūšu redzema ~2/3 nedēļas,braukšu uz ļoti,ļoti siltu zemi.
Par Trottiņu-viņš pēc gada atgriezīsies(protams,veiksmi viņam).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-01 09:51, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: kur tad Troters atgriezīsies? cilvēki ar smadzenēm parasti nebrauc uz ļoti ļoti siltām zemēm tad kad jau tepat ir ļoti ļoti silts. bet tā jau katra paša darīšana
Jā,pareizi,tā ir mana darīšana.

     [+] [-]

, 2011-07-01 10:33, pirms 14 gadiem
Tas ka pašmāju speciālists Vētra netika pielaists pie izlases stūres liecina par aizsēdējušos funkcionāru mazspēju!!!
Ko var gribēt no ārzemnieka kurš nespēj skaidrā valodā pateikt kas jādara un nespēj uzmundrināt!!!
Tas pats kas ar Bagatski kurš paziņo ka viens no Eiropas labākajiem centriem Kambala neiederas viņa modelī!!!!!!!bet atšķirība ka viņš nav ārzemnieks un ir šo pašu funkcionāru ieliktenis!!!!!
Vai Basketbola federācija paziņos par savu demisiju
Atbilde-NEKAD JO ATRAŠANĀS ŠAJĀ BAROTNĒ IR VIŅU SAPNIS UN REALITĀTE

     [+] [-]

, 2011-07-01 12:05, pirms 14 gadiem
Nu kāds vēl Vētra?
Pirms grieķa ČETRI pašmāju treneri atteicās, Vētru ieskaitot...

     [+] [-]

, 2011-07-03 10:45, pirms 14 gadiem
Nav Jekabsones, nav party!!!