Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3

Latvija sliktā spēlē zaudē Horvātijai

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Latvija sliktā spēlē zaudē Horvātijai
Uvis Helmanis un Andris Biedriņš cīnās aizsardzībā.
Foto: www.tbf.org.tr

Latvijas vīriešu basketbola izlase "Efes Pilsen" kausa izcīņas pusfinālā piedzīvojuši zaudējumu pret Horvātiju - 81:96. Pa 13 punktiem mūsējiem guva Kaspars Kambala, Armands Šķēle un Kaspars Bērziņš.

Turnīru Turcijā Latvijas izlase iesāka ar smagu uzvaru pret Lielbritāniju (86:84), bet pēc tā sekoja pārliecinošs zaudējums Maķedonijai (74:95). Tas gan netraucēja latviešiem iekļūt pusfinālā, kur pretī stājās Horvātijas izlase, kas visās spēlēs bija izcīnijusi uzvaras.

Spēle iesākās ar vienu precīzu Uvja Helmaņa soda metienu, kas gan arī kļuva par vienīgo brīdi šajā spēlē, kad Latvija atradās vadībā. Ātri vien horvāti ieguva arī diezgan lielu pārsvaru (10:3), kuru arī diezgan droši sargāja. Vairākas reizes pārsvars sasniedza astoņus, bet ceturtdaļas izskaņā pat deviņus punktus. Pirmo desmitminūti noslēdza Ernesta Kalves precīzais tālmetiens - 18:24

Štālberga precīzais tālmetiens ļāva pietuvoties arī līdz 21:24, taču turpinājums nesekoja un horvāti atkal droši turējās vadībā. Tikai pašās puslaika beigās izdevās vēlreiz pietuvoties līdz divu punktu deficītam (37:39), taču neveiksmīgi aizvadītā pēdējā minūte neļāva pirms otrā puslaika uz tablo ieraudzīt patīkamu rezultātu - 39:46.

Kaspara Kambalas un Kristapa Valtera septiņi gūtie punkti pēc kārtas beidzot ļāva izlīdzināt rezultātu (46:46), bet šajā brīdī mūsējie vēlreiz apstājās, slikti spēlējot gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Tika pieļautas daudzas kļūdas, metienu procents nebija no tiem labākajiem, tādēļ arī uz pozitīvu rezultātu cerēt bija grūti. Īsā laikā Horvātija ieguva astoņu punktu pārsvaru, kuru ātri palielināja vēl vairāk.

Pēdējā ceturtdaļā ne brīdi neradās sajūta, ka mūsu komanda varētu šo spēli lauzt, jo tikai atsevišķās epizodēs Latvijas izlase nospēlēja eleganti. Radās pat bažas, ka zaudējums tiks piedzīvots ar vairāk nekā 20 punktu pārsvaru, bet to izdevās nepieļaut - 81:96.

Jau rīt Latvija spēlēs par trešo vietu ar Maķedonijas un Vācijas spēles neveiksminieci.

"Efes Pilsen" kausa izcīņas pusfināls

Horvātija - Latvija 96:81 (24:18, 22:21, 29:23, 21:19)
Latvija: Kambala 13, Šķēle 13, Bērziņš 13, Biedriņš 8 (10 atl.b.), Valters 8, Kalve 7, Štālbergs 6, Janičenoks 6, Blūms 5 (6 rez.p.), Helmanis 2, Freimanis, Vītols.

„Efes Pilsen” kausa izcīņas kalendārs

DienaGrupa/KārtaLaiks/RezultātsSpēle
26.08.B86:84Latvija - Lielbritānija
26.08.A77:82Turcija – Horvātija
27.08.B95:74Maķedonija - Latvija
27.08.A67:74Turcija – Vācija
28.08.B67:78Lielbritānija – Maķedonija
28.08.A75:62Horvātija – Vācija
29.08.Par 5. vietu87:53Turcija – Lielbritānija
29.08.1/2 fināls96:81Horvātija – Latvija
29.08.1/2 fināls21:00Maķedonija – Vācija
30.08.Par 3. vietu14:45Latvija
30.08.Fināls17:00-

Efes Pilsen kausa ieguvēji

GadsUzvarētāji
2002Dienvidslāvija
2003Itālija
2004Slovēnija
2005Turcija
2006Turcija
2007Horvātija
2008Turcija

Izmantotie resursi:
efesworldcup.com

 +44 [+] [-]

, 2009-08-29 20:17, pirms 16 gadiem
Manuprāt šitā Latvijas dream team galīgi neko nespēj!(ja nu vienīgi zaudēt)

Bet cerams notiks tas pats kas hoķi kad zaudējam pārbaudes spēlēs bet čempi atkārtojam Latvijas rekordu!

 +11 [+] [-]

, 2009-08-29 20:17, pirms 16 gadiem
mr.vannabie SKELE lauza musejo uzbrukumu 2/4dalas beigas

 +35 [+] [-]

, 2009-08-29 20:18, pirms 16 gadiem
Viss jau būtu baigi labi ja mēs tikai nelaistu iekšā apmēram 100 punktus katrā spēlē...
Slēpts komentārs: Grand master flash

 +26 [+] [-]

, 2009-08-29 20:18, pirms 16 gadiem
PELNĪTI

Bet nekas mēs varēsim saņemties!

ĪSTIE FANI AR JUMS!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:18, pirms 16 gadiem
Manuprāt 81 punkts ir diezgan laba spēle!

 +24 [+] [-]

, 2009-08-29 20:18, pirms 16 gadiem
Kaut kad vai nekad...

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:18, pirms 16 gadiem
Polijaa vai nekad???????????

  +7 [+] [-]

, 2009-08-29 20:19, pirms 16 gadiem
aizsardziba=vajprats

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:19, pirms 16 gadiem
SLIKTA SPĒLE? Slikta spēle bija tikai otrajā puslaikā! Autor, pats sekoji spēlei vai kārtējo reizi boxscore sekoji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:19, pirms 16 gadiem
EČ būs mūsu! Pieminat manus vārdus.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:19, pirms 16 gadiem
skorpio rakstīja: Kaut kad vai nekad...
pagaidam izskatas ka nekad

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:20, pirms 16 gadiem
Zolīds zaudējums. Žēl ka pēc tam, kad izdevās panākt neižķirtu (46:46) ielaidām baigi daudz punktus. Trešā ceturtdaļa pakaļā. nekas, nekas, nav jau kā zāģis Maķedonijai. Šāds ir mūsu spēku samērs. Diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: klaudijs

 +15 [+] [-]

, 2009-08-29 20:20, pirms 16 gadiem
varat visi ieskrieties, man Latvijas spēle patika. labi ka neizmet savas emocijas, taa, chillinjaa uzspeeleeja un viss kedaa. lai mees kritizeetu, mums jaazin kaads bija shiis speeles uzdevums - ko prasiija kemzura. nedomaaju ka ar zobiem iekosties horvaatos un uzvareet. viss chiki, polija muuseejaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:20, pirms 16 gadiem
kur palikusi Latvijas izlases aizsardzība...tik daudz laist iekšā nedrīkst, un ja šādi turpināsim spēlēt, Polijā mūs sagaida fiasko

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:20, pirms 16 gadiem
Jus redzeejaat kaadu, kas speleja ar 100% atdevi, es nee tapeec labaak pakluseejiet.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:20, pirms 16 gadiem
Protams, ticību nevajag zaudēt, tomēr biedē fakts, ka no spēles uz spēli reālus uzlabojumus redzēt nevar. Vai tiešām par visām varītēm ir jācenšas spēlēt tādu spēli, kas iet cauri tikai pret Zviedriem?

  +5 [+] [-]

, 2009-08-29 20:21, pirms 16 gadiem
ŽaniVimba no mute svārdus izrāva tā bija slikta spēle ?Bus būs EČ mūsu!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:21, pirms 16 gadiem
Charlijs. rakstīja: Manuprāt šitā Latvijas dream team galīgi neko nespēj!(ja nu vienīgi zaudēt)

Bet cerams notiks tas pats kas hoķi kad zaudējam pārbaudes spēlēs bet čempi atkārtojam Latvijas rekordu!
un tā arī notiks

 +13 [+] [-]

, 2009-08-29 20:21, pirms 16 gadiem
Es ceru, ka EČ būs savādāk!
Bet

1. FT<50%, ko mēs darīsim spēļu galotnēs? (Ja pat Helmanis nevar iemest, tad jau varbūt ir fiziskā bedre, bet jautājums, vai nav pa vēlu, ja pec nedēļas jau spēles)

2. Regulāri ielaižam 90+ punktus, aizsardzība=0 (Ok, varbūt EČ būs savādāk, jo cita cena, bet nu mēs 90 punktus katrā spēlē pretī nemetīsim).

3. Nemitīgi mazie pazaudē savējos, Popovičs noskrēja Valteru kā mazo.

4. 3pt vispār katastrofa....

  +4 [+] [-]

, 2009-08-29 20:21, pirms 16 gadiem
NU kad Muizhnieks pat ar sliktaakiem speekiem ( sastaavu ) taisija krietni labaaku rezultaatu tad visi Karli gaanija nu un kursh tagad vainiigs? ( Un es ar sho negribu teikt ka Kemzura vainiigs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:22, pirms 16 gadiem
kaads var izskaidrot LV izlases nevariibu jau 2tro speeli peec kaartas? fiziskaa bedre vai?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:22, pirms 16 gadiem
nu baaac cik tos ZILOS TRINIISUS var meetaat??
un izskatija ka mazies speleteeja ar vel paraak leni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:22, pirms 16 gadiem
Neteiktu ka sliktā spēlē, tomēŗ aizsardzība mums bija kā caurs siets! Pie tā ļoti daudz jālabo!!! Priecē līderu trio! Pārējiem vairāk atraisīties.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:22, pirms 16 gadiem
un normaali dabuuja uzspeeleet pemeeram stalbergs speeles otrajaa pusee un dzheksons atveeraas. un arii kalve paciiniijaas. mums vinjus vajadzees polijaa, kautvai uz 5-10 mins. ar beerzs leenaam ieskrienas. triiniishi arii atveersies. vieniigais tragisms ir sodinji - mums zem 50%. ja mums sodi buutu kaa horvaatiem, 1/2 no starpiibas sadiltu. otra puse, triiniishu %.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-29 20:22, pirms 16 gadiem
Nevajag jau uzreiz skarbus secinājumus izdarīt. Vismaz redzam savas vājās vietas. Būs pie kā piestrādāt līdz čempionātam

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:23, pirms 16 gadiem
expert_dzinis rakstīja: kaads var izskaidrot LV izlases nevariibu jau 2tro speeli peec kaartas? fiziskaa bedre vai?
maby kāda dz/d tika svinēta... vai arī mūsējiem vienkārši nav taktiskā plānā un viņi spēlē tā kā viņiem pretinieki atļauj, nevis tā kā viņi grib

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:23, pirms 16 gadiem
expert_dzinis rakstīja: kaads var izskaidrot LV izlases nevariibu jau 2tro speeli peec kaartas? fiziskaa bedre vai?
Vai pashatdeve 50%, lai nenotiek, tas pats, kas Spaanijaa, kad ar lielu pashatdevi ari parbaudes speeless nobrukaam jau treshaja čempionaata speelee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:24, pirms 16 gadiem
Vienīgais kas patika ir 2 ceturdaļa

  +6 [+] [-]

, 2009-08-29 20:25, pirms 16 gadiem
Lābākā izlase, bet sliktākais pārbaudes cikls

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:25, pirms 16 gadiem
aizsardzība ļoti švaka , kā caurstaigājamā sēta , atgriežas aizsardzībā ļoti lēni , daudz atļaujam izmest pilnīgi brīvus metienu

par uzbrukumu - spēlē bez kominācijām ļoti daudz improvzācijas visu laiku gandrī picknroll (tas nav slikti bet kko citu aī vajag pamēgināt) nezinu kaēc nv iespēlētas daudzpakāpju kombinmācijas ?!!
vbet kopumā izsktās komanda fiziski pašvaka - slikta metienu precizitāte , netiek līdzi aizsardzībā ....
labi ir tas ka visi tiek vairāk vai mazāk izspēlēties , nav tā ka kāds spēlē 35 min. kas es domājo notiks čempī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:25, pirms 16 gadiem
Parbaudes speles nav tas svarigakas, galvenais, lai cempi parada, kas ir Latvija. Vieksmi talakas cinas!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:26, pirms 16 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: O, jā, pieminēšu. Vari būt drošs.
Paldies! Redzēsimies Turcijā.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:26, pirms 16 gadiem
Kur ta mūsu NBA vecis pieklusis?

  +7 [+] [-]

, 2009-08-29 20:26, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Paldies! Redzēsimies Turcijā.
Vai Polija???

  +5 [+] [-]

, 2009-08-29 20:27, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Vai Polija???
Ar Turciju es domāju PČ ceļazīmi :>

  +6 [+] [-]

, 2009-08-29 20:27, pirms 16 gadiem
Lai vai kā, bet es ticu Latvijas izlasei un novēlu viņai panākumus EČ!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:27, pirms 16 gadiem
Polijā un Turcijā.Respektīvi EČ un PČ

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:28, pirms 16 gadiem
Now I really have a bad feeling about this!

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:28, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ar Turciju es domāju PČ ceļazīmi :>
Nu, lai tā būtu (man pēc šīs pat prātā neienāca, ka tu varētu pieminēt PČ)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:29, pirms 16 gadiem
Gaidam Sēklinieku ar viņa komentāru!!!!!
O jau klāt

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:29, pirms 16 gadiem
manupraat muusu izlase nav tik svaka kaa izskataas...manupraat taa ir Kemzuuras taktika,vienkaarshi uzpsleet,neizlikt svei uz 100% un + veel domaajams liela slodze treninjos...savaadaaku izskaidrojumu neredzu

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:29, pirms 16 gadiem
notorious rakstīja: Lābākā izlase, bet sliktākais pārbaudes cikls
Mums vienmēr ir bijuši labi pārbaudes cikli, bet slikti paši čempionāti, vabūt vajag šo tradīciju mainīt

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:29, pirms 16 gadiem
Nu diezgan beediigi ir tas ka muusu 4. numuri ( Beerzs Helmanis ) ganaas pa truljiem vairaak atieciigi nav neviena kas paciiniitos par bumbaa... Arii mazie saspeelees vadiitaaji izmetot zilos truljus 5. uzbrukuma sekundee kad neviens veel nav gatavs par vinjaam paciiniities baigi tracina... Par aizsardziibu vispaar labaak nerunaashu... Cerams tas ir uz fiziskaa pamata ka netiek liidzi saviem sedzamajiem.
Un Arii aizsardziibaa ar Biedrinju Kambalu Helmani un Beerzu pamatiigi zaudeejam atleekushajaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:29, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Laba spele,ne tik labs zaudejums.Musu trumpji gaidamajas meistarsacikstes bus ciesha,siksta aizsardziba un bezierunu uzbrukums.No malas varetu shkist,ka mes bijam nedaudz vajaki,bet tas ir maldigs priekshstats.Komanda vienkarshi ir sagatavoshanas procesa.Galvenos augljus ir planots plukt Londonas olimpiade,tapec ari EC ir tikai viens no sagatavoshanas posmiem.Mes nedrixtam visu tik saasinati uztvert,komanda tiek praktiski celta no jauna.Komandas kodols Kalve,Shkele,Berzins un jaunais Biedrins savu zvaigzhnju stundu sagaidis pec gadiem trim.Sha vai ta,bet EC mes jau esam tagad gatavi,tikai japieslipe vel dazhas sadarbibas aizsardziba!

bimbambols
Vai man tā tikai šķiet vai arī tu tiešām es debīls...

 +10 [+] [-]

, 2009-08-29 20:30, pirms 16 gadiem
bet kad muiznieks paarbaudes speelees visu vinneeja-tad nu fani baigi breeeca- nu tik buus nu tik buus, a kas bija...?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:30, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Laba spele,ne tik labs zaudejums.Musu trumpji gaidamajas meistarsacikstes bus ciesha,siksta aizsardziba un bezierunu uzbrukums.No malas varetu shkist,ka mes bijam nedaudz vajaki,bet tas ir maldigs priekshstats.Komanda vienkarshi ir sagatavoshanas procesa.Galvenos augljus ir planots plukt Londonas olimpiade,tapec ari EC ir tikai viens no sagatavoshanas posmiem.Mes nedrixtam visu tik saasinati uztvert,komanda tiek praktiski celta no jauna.Komandas kodols Kalve,Shkele,Berzins un jaunais Biedrins savu zvaigzhnju stundu sagaidis pec gadiem trim.Sha vai ta,bet EC mes jau esam tagad gatavi,tikai japieslipe vel dazhas sadarbibas aizsardziba!

bimbambols
Dabūsi iekšās

Grand master flash

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:31, pirms 16 gadiem
Nu jā Uvis kā parasti super aizsardzībā Nu ko laikam būs bijusi taisnība par viņa lietderību izlasē Helmanis=Maticins

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:31, pirms 16 gadiem
Guncha123 rakstīja: Nu diezgan beediigi ir tas ka muusu 4. numuri ( Beerzs Helmanis ) ganaas pa truljiem vairaak atieciigi nav neviena kas paciiniitos par bumbaa... Arii mazie saspeelees vadiitaaji izmetot zilos truljus 5. uzbrukuma sekundee kad neviens veel nav gatavs par vinjaam paciiniities baigi tracina... Par aizsardziibu vispaar labaak nerunaashu... Cerams tas ir uz fiziskaa pamata ka netiek liidzi saviem sedzamajiem.
Un Arii aizsardziibaa ar Biedrinju Kambalu Helmani un Beerzu pamatiigi zaudeejam atleekushajaas
Par atlēkošām nepiekritīšu, jo mums bija sūdīgāks procents metienu, bet atlēkošās esam mazliet priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:33, pirms 16 gadiem
Nekad un nemuuzham!!! vot iistais sauklis!
Cerams, ka Polijaa speesim kko paraadiit!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:33, pirms 16 gadiem
TAGAD vai NEKAD rakstīja: AB vispaar nekaads....
10atlekošās bumbas tev skaitās nekas???
iebāz galvu podā un norauj ūdeni

  -4 [+] [-]

, 2009-08-29 20:34, pirms 16 gadiem
Tagad visiem savi redzokļi jāpievērš LTV7 un jātur īkšķi par Dinamo.
Par basketbola izlases spēku spriedīsim PĒC Eiropas čempionāta.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-29 20:35, pirms 16 gadiem
Apsveicu komandas kapteini ar labu spēli un gūtiem 2 punktiem!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:35, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kur ta mūsu NBA vecis pieklusis?

liec viņu mierā,anālā atvere tāda.
kas viņam visās spēlēs ir jāsamet nezin cik punkti,tikai tpc,ka winsh spēlē NBA?? atdziesti ****

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:35, pirms 16 gadiem
izskatas ka patreiz esam bedrē...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:36, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: SLIKTA SPĒLE? Slikta spēle bija tikai otrajā puslaikā! Autor, pats sekoji spēlei vai kārtējo reizi boxscore sekoji?
tu 95 punktus ielaizhot gribi teikt ka bij laba speele???!!!Kad es saaku maacities basketbola pamatus man maacija ka basis saakas no defense, pastaasti varbuut ko tev maacija?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:36, pirms 16 gadiem
murziks rakstīja: izskatas ka patreiz esam bedrē...
Latviešu valoda... pareizi ir "pašreiz"jebšu "šo pašu reizi"
Vienkārši joka pēc gribējās kādam gramatiku palabot

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:37, pirms 16 gadiem
BekhemsLV rakstīja: PELNĪTI

Bet nekas mēs varēsim saņemties!

ĪSTIE FANI AR JUMS!
Vieniigais komentārs par ko tiešām ieliku +

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:39, pirms 16 gadiem
Gan jau, ka būs ok

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:39, pirms 16 gadiem
skele sradaja uz jauno ligumu.saspeles vadiaji nekadi,speli uz sevi un parejais pie pa-alas.jaunie nospeleja bez kludam,kamer parejiem......valers un blums aizsardziba musas ker.viniem pari zvidzina a sie abi ka da-ni,mues vala un baldee.kambalam ari reklama maisa,sis ir cis kambala.no veca nekas nav palicis,varbu vienigi gonors,janicenoks zem kriikas

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:39, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: tu 95 punktus ielaizhot gribi teikt ka bij laba speele???!!!Kad es saaku maacities basketbola pamatus man maacija ka basis saakas no defense, pastaasti varbuut ko tev maacija?
ko var miksēt angļu valodu ar latviešu? izlasiju abus vārdus pa angliski - no defense
Slēpts komentārs: LoRd

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:41, pirms 16 gadiem
Un vispār, vai šeit kāds māk arī pareizi latviski rakstīt? Jo man, piemēram, tā valoda ar "ii" "sh" utt krīt uz nerviem!Es kā īsts Latvijas patriots saku, ka pat virtuālajā vidē mums nevajag zaudēt savu valodu! Tā jau krievi mums viņu cenšas atņemt. Ai labi, tas tā

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:41, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Es tā padomāju, ja Kemzura izgāzās - next one Zvirgzdiņš
Man liekas drīzāk, ka spēlētāju attieksme izgāžas

  -3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:42, pirms 16 gadiem
TAGAD vai NEKAD rakstīja: Un ko mees dariisim Polijaa???
Aiziesim uz Varšavas tirgu

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:42, pirms 16 gadiem
ko var Biedriņam "piejāties"? tas,ka viņš spēlē NBA,uzreiz nenozīmē,ka viņš metīs 20< punktus pa spēli! arī tur viņš tik bieži nesamet šos 20 punktus.apskatieties,cik viņam reboundi un kāda spēle aizsardzībā,kas ir viņa trumpis. tas,ka viņš pie Trajko meta nez cik tur punktus,jo visa spēle bija pakārtota viņam,uzreiz nenozīmē,ka arī pie Kemzuras tā būs!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:42, pirms 16 gadiem
Nenovertejams_treneris rakstīja: Maticins ir gudrs hokeja lietās,ja netici,palasi,ko viņš runā un tad vērtē
Tas bija domāts kā nezina, kad doties prom no izlases gudriniek.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:43, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Es tā padomāju, ja Kemzura izgāzās - next one Zvirgzdiņš
Man ar vien vairaak saak likties, ka var naakt kas grib pie shiis izlases stuures, rezultaats buus viens: Chempja beigas peec 3 speeleem. Taa ir vnk muusu vieta, shiem speletajiem ir daudz lielaaks potenciaals, bet vinsh tiek atstaats klubos un tamliidzigos iestaadijumos. Liiguma summa ir viss kas satrauc, ar taadu attieksmi taalu netiksi

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:44, pirms 16 gadiem
Grand master flash rakstīja: Man liekas drīzāk, ka spēlētāju attieksme izgāžas
Nesaprati, ja nomet Kemzuru,tad nākamais Zvirgzdiņš
Bet tavis pieminētais arī ir patiesība, attiecināma uz dažiem kadriem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:44, pirms 16 gadiem
zel, nesaprotu kas tagad pedejajas speles tik slikti iet, tadas zaudes

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:45, pirms 16 gadiem
Kaut ka saak nepatikt shie reuzltaati!
lab vienu speeli var zaudeet pa 25, bet nejau katru speeli. un galvenais, ka izspeeles arii neiet

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:46, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Nesaprati, ja nomet Kemzuru,tad nākamais Zvirgzdiņš
Nedomāju viss Zvirgzdiņš tač nepāries no sievietēm uz vīriešiem. Pie tam, Kambis var neizturēt viņa bļaušanu un iedot vienu taisno

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:46, pirms 16 gadiem
Esports nevarētu uztaisīt interviju īso par sagatavošanos ar Kemzuru - kas izdevies, kas nē, kas biaj ieplānots ( protams viņš ir aizņemts, bet varbūt izdodas).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:47, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Es ari esmu dusmigs,ka katra spele neizdodas uzvaret,bet to tak vajag saprast,ka visas speles nekad nevinnesi!Mums jau ta paveicas,ka britus sakavam,ko Jums vel vajag???
Nezaudēt pa 20p.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-29 20:50, pirms 16 gadiem
Ko jūs visi stresojat? Atkārtošos - lai mēs izteiktu da jebkādu kritiku, mums jāzin kāds bija uzdevums spēlei no Kemzuras puses. Uzdevums uzvarēt katru spēli būs Polijā. Un pilnīgi skaidrs ka bija uzdevums uzvarēt abas spēles ar Lietuvu. Lietuvā Kemzurs gribēja uzvarēt, Rīgā širmis aizbrauca mūsējiem (KK, etc.). Visās pārējās spēlēs uzdevums NAV uzvarēt, bet gan izpildīt konkrētus mini-uzdevumus. Vai visi uzdevumi tiek izpildīti, šaubos, bet tādēļ jau nevajag psihot. Šim visam nav nekāds sakars ar Poliju. Atceramies KM

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:50, pirms 16 gadiem
pelmenis11 rakstīja: Manuprāt 81 punkts ir diezgan laba spēle!
bet 96 savaa groza tas ir galigi garam

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:54, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Laba spele,ne tik labs zaudejums.Musu trumpji gaidamajas meistarsacikstes bus ciesha,siksta aizsardziba un bezierunu uzbrukums.No malas varetu shkist,ka mes bijam nedaudz vajaki,bet tas ir maldigs priekshstats.Komanda vienkarshi ir sagatavoshanas procesa.Galvenos augljus ir planots plukt Londonas olimpiade,tapec ari EC ir tikai viens no sagatavoshanas posmiem.Mes nedrixtam visu tik saasinati uztvert,komanda tiek praktiski celta no jauna.Komandas kodols Kalve,Shkele,Berzins un jaunais Biedrins savu zvaigzhnju stundu sagaidis pec gadiem trim.Sha vai ta,bet EC mes jau esam tagad gatavi,tikai japieslipe vel dazhas sadarbibas aizsardziba!

bimbambols
Klau, ko Tu visu laiku ar savu nenormālo cinismu te lien? Domā baigi asprātīgi? Tak nevienam Tavi pārākie komentāri nav vajadzīgi. Šis slikti un tas slikti...Tak ja viss slikti, nesakties un neraksti. Nevajag tādēļ žulti katru dienu izgāzt uz visiem. Ko Tu pārdzīvo? Ka Ivanovski nepaņēma uz izlasi? Biedrina vietā? Common, pamosties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 20:56, pirms 16 gadiem
Gaskoins rakstīja: Lauvu armija ar aunu priekšgalā ir vājāka par aunu armiju, kuru komandē lauva
Dzejnieks atradies...

     [+] [-]

, 2009-08-29 20:56, pirms 16 gadiem
skatoties spēli likās ka skatos kādu no warriors spēlēm - no defence

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 20:56, pirms 16 gadiem
Man šķiet, ka nav mums basketbola... lai cik skumji tas nebūtu. Nav nekāda azarta spēlē... nav ticības saviem spēkiem un viss... Nesaprotu, kā sava darba profesionāļi (un basketbolisti uzskata ka tādi ir) var tā darīt savu darbu (izņmot Biedriņu un varbūt vēl kādu). Tik jēli spēlējošu'izlasi škīet neesmu redzējis. Aizsardzība tāda, ka nevar saprast vai vispār aizsardzība ir.... Saņemot jauno treneri šķita nu beidzot būs savas lietas profesionālis un no mūsu "dārgakmeņiem" basketbolistiem uztaisīs normālu izlasi, bet ... vai nu treneris ne tas vai visdrīzāk to dārgakmeņu nav un mūsu vieta būtu blakus igauņiem.... Vai tiešām atkal zaudētas cerības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-08-29 21:00, pirms 16 gadiem
ja leisi iesam spele par savu valsi,kri un celas ,ad musejiem valss presizs neuzrauc.galvenais pazimeies un viss.seviski valeriem-viens himnas laika pasavigi kozleni zlamba ors ausis baksas.ar adu aiecibu pre himnu ari aieciba pre speli.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 21:00, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: Ko jūs visi stresojat? Atkārtošos - lai mēs izteiktu da jebkādu kritiku, mums jāzin kāds bija uzdevums spēlei no Kemzuras puses. Uzdevums uzvarēt katru spēli būs Polijā. Un pilnīgi skaidrs ka bija uzdevums uzvarēt abas spēles ar Lietuvu. Lietuvā Kemzurs gribēja uzvarēt, Rīgā širmis aizbrauca mūsējiem (KK, etc.). Visās pārējās spēlēs uzdevums NAV uzvarēt, bet gan izpildīt konkrētus mini-uzdevumus. Vai visi uzdevumi tiek izpildīti, šaubos, bet tādēļ jau nevajag psihot. Šim visam nav nekāds sakars ar Poliju. Atceramies KM
Pilnīgi piekrītu. Kemzuras uzdevums bija zaudēt ar 15 punktiem, bet briti vnk bija tik švaki, ka uzdevumu nevarēja izpildīt un vajadzēja zaudēt ar uzviju pret Maķedoniju

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:01, pirms 16 gadiem
Komanda ir laba,bt kkas pietrūkst. Jācer ka uz čempi saņeemsimies un sadosim wisiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 21:03, pirms 16 gadiem
evlak rakstīja: ja leisi iesam spele par savu valsi,kri un celas ,ad musejiem valss presizs neuzrauc.galvenais pazimeies un viss.seviski valeriem-viens himnas laika pasavigi kozleni zlamba ors ausis baksas.ar adu aiecibu pre himnu ari aieciba pre speli.
Iemācies rakstīt

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:03, pirms 16 gadiem
evlak rakstīja: ja leisi iesam spele par savu valsi,kri un celas ,ad musejiem valss presizs neuzrauc.galvenais pazimeies un viss.seviski valeriem-viens himnas laika pasavigi kozleni zlamba ors ausis baksas.ar adu aiecibu pre himnu ari aieciba pre speli.
A tu cieni latviešu valodu un iemācies rakstīt, gudrinieks.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:03, pirms 16 gadiem
Charlijs., 20:17, pirms 43 minūtēm, citēt
Manuprāt šitā Latvijas dream team galīgi neko nespēj!(ja nu vienīgi zaudēt)

Bet cerams notiks tas pats kas hoķi kad zaudējam pārbaudes spēlēs bet čempi atkārtojam Latvijas rekordu!
Tu mazāk muti virini

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:08, pirms 16 gadiem
pohuj tās pārbaudes spēles, kāda atšķirība kautvai pa -50 zaudē, tāpēc tās ir PĀRBAUDES SPĒLES, kur trenneri mekle labakos virknējumus utt. Nevaru saprast kā var norakstīt komandu pēc pārbaudes mačiem. Vienīgais kur tiešām var saskatīt problēmu tas ir sodiņi, bet pārējais pofig, viņi tak daudz labāk spēlēs čempī.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:09, pirms 16 gadiem
Kāda velna pēc izlasē ir Helmanis un Vītols, varēja paņemt kādu jauno un perspektīvo piemēram Zaķi un Bertānu

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:10, pirms 16 gadiem
evlak rakstīja: ja leisi iesam spele par savu valsi,kri un celas ,ad musejiem valss presizs neuzrauc.galvenais pazimeies un viss.seviski valeriem-viens himnas laika pasavigi kozleni zlamba ors ausis baksas.ar adu aiecibu pre himnu ari aieciba pre speli.
Jā protams, himnas dziedāšanai un basketbola spēlēšanai ir vistiešākais sakars.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:11, pirms 16 gadiem
notorious rakstīja: Kāda velna pēc izlasē ir Helmanis un Vītols, varēja paņemt kādu jauno un perspektīvo piemēram Zaķi un Bertānu
Vītols tomēr var uznākt un iemest, jaunie šaubos.... rokas trīc, kājas trīc...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:11, pirms 16 gadiem
notorious rakstīja: Kāda velna pēc izlasē ir Helmanis un Vītols, varēja paņemt kādu jauno un perspektīvo piemēram Zaķi un Bertānu
tāpēc, ka Bertāns ir nulle aizsardzībā un Zaķis vēl točna nav gatavs tik augstam līmenim. Helmis tiešām pagaidām nepārliecina, bet domāju, ka būs ok ar viņiem abiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:11, pirms 16 gadiem
notorious rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Kemzuras uzdevums bija zaudēt ar 15 punktiem, bet briti vnk bija tik švaki, ka uzdevumu nevarēja izpildīt un vajadzēja zaudēt ar uzviju pret Maķedoniju
nē, uzdevums nebija zaudēt ar 15 punktiem, bet gan iespēlēt konkrētas kombināijas, saspēles. tas arī viss. kas nepalīdz kopējai lietai, ka mūsējie draudzības spēlēs ir demotivēti, neatstrādā aizsardzībā, bet man domāt šādu problēmu nebūs Polijā kur visi ar zobiem kodīsies pretiniekā. Jā defs mums nav labs dēļ apātijas nelielās, bet jāatzīmē, groza tuvumā defs mums ir daudz maz labs, reāli slikti ir tas ka ik pa brīdim atstājam brīvus uz 3p līnijas - vai nu koncentrācijas trūkums, vai apātija, vai nemāk pareizi nostāties...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:12, pirms 16 gadiem
sport_star rakstīja: liec viņu mierā,anālā atvere tāda.
kas viņam visās spēlēs ir jāsamet nezin cik punkti,tikai tpc,ka winsh spēlē NBA?? atdziesti ****
Vāu, vēl viens āksts uzpeldējis. Pričom te lamas un uzbraucieni? Atbildēt uz jautājumu neproti? Vai vienkārši esi sists regulāri, ka tagad visi ir ienaidnieki?

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:14, pirms 16 gadiem
Paldies izlasei par spēli. Atkal pierādījās, ka Andris Biedriņš pa vasaru ir nenoliedzami progresējis, iespējams, jau drīz izlasē iegūs vadošās lomas uzbrukumā. Negribu izplūst komplimentus, bet nav arī ko skumt, jo zaudējums nav nekāds negaidītais.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:15, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Vītols tomēr var uznākt un iemest, jaunie šaubos.... rokas trīc, kājas trīc...
Vītols šajā turnīrā ir drošā roka uz kuru var paļauties

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:15, pirms 16 gadiem
Latvijas spēle nebija tik slikta, Horvāti vienkārši bija meistarīgāki

Troijku mešana neko nedos (vienreiz var uzkrist), vairāk Andris jāiespēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:16, pirms 16 gadiem
Un vispār es nesaprotu kādēļ vajag uzvarēt draudzības spēlē? Kādam baigais prieks no tā ka treniņspēlē apspēlē kādu? Tak pofig...Kas tur par sasniegumu ka Rīgas Dinamo ir izcīnījuši - cik tur - 10? - uzvaras pēc kārtas, nezinu par ko priecāties, jeb sāksies KHL čempis, tad arī priecāsimies par katru uzvaru...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:19, pirms 16 gadiem
Valteru Sandis tomeer biku pietruukst

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:22, pirms 16 gadiem
labaak lai zaudee kaut kaadaas paarbaudes speelees un uzvar visus EC

  +3 [+] [-]

, 2009-08-29 21:24, pirms 16 gadiem
Kemzura ir ienesis stabilitaati .zaudejam stabili.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:26, pirms 16 gadiem
Un ko var cepties par sastāvu - sastāvs ir pilnībā optimāls, izņemot S.Valters mums ļoti pietrūkst. Citi? Common...Lai Bertāns, Zaķis sevi pierāda citos turnīros sākumā. Bertāns Ventspilī man šķiet pazuda pagājušā sezonā. Zaķis vispār mistisks. Un pateicoties Kemzuram mums ir atklājies Stalbergs. Arī Freimanis tiks paņemts uz čempi kā 12 spēlētājs, kas piesegs garo galu ja nu kas ar piezīmēm, jo garie tikai 4. Helmanis izlasē ir kā kapteinis, nevis lai mestu grozus, bet pieredzei, savukārt Vītols vajadzīgs defā. Kemzura labākais un Polija būs mūsējā

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:27, pirms 16 gadiem
jaizbeidz cepties, tak visi labi zinam ar ko uzvaras paarbaudes speelees ar Kaarli priekshgalaa beidzaas...

  -2 [+] [-]

, 2009-08-29 21:28, pirms 16 gadiem
palasot jusu komentarus varu secinat, ka lielaka dala nerubii nekko
punkts

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:28, pirms 16 gadiem
Tads snaiperu trukums nav Latvijas basketa bijis nekad.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:29, pirms 16 gadiem
finkelstains rakstīja: Tads snaiperu trukums nav Latvijas basketa bijis nekad.
Kad Bagijs aizgāja tad arī bija krīze

  +2 [+] [-]

, 2009-08-29 21:31, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: palasot jusu komentarus varu secinat, ka lielaka dala nerubii nekko
punkts
izlasot Tavu komentu nav skaidrs ko tu seit rubii

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:35, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka rīt varēsim izpildīt Kemzuras plānu pret vāciešiem

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:35, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Kad Bagijs aizgāja tad arī bija krīze
taa jau turpinas jo neviens jauns jau nav paradijies

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:39, pirms 16 gadiem
Bija Janičenoks kādu laiku, līdz nodzīvoja savu labo formu, metienu.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:41, pirms 16 gadiem
Mieru, tikai mieru. Zaudējumu Horvātijai varēja paredzēt. Tagad ir svarīgi pabeigt turnīru ar uzvaru un 3. vietu.

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:43, pirms 16 gadiem
Jā izskatās varēsim iemeiģināt pirmo spēli pret Vāciju....

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 21:44, pirms 16 gadiem
es domaju snaiperus tadus ka VALDIS VALTERS,ANDRIS JEKABSONS,GUNDARS VETRA,KARLIS MUIZNIEKS,BAGIJS,RAIMONDS MIGLINIEKS,VALEIKO,STELMAHERS,

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:52, pirms 16 gadiem
pelmenis11 rakstīja: Manuprāt 81 punkts ir diezgan laba spēle!
tāpat kā GSW katrā spēlē iemet virs simta, tikai pretinieks punktus 10 vai 20 vairāk?

     [+] [-]

, 2009-08-29 21:55, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: Un vispār es nesaprotu kādēļ vajag uzvarēt draudzības spēlē? Kādam baigais prieks no tā ka treniņspēlē apspēlē kādu? Tak pofig...Kas tur par sasniegumu ka Rīgas Dinamo ir izcīnījuši - cik tur - 10? - uzvaras pēc kārtas, nezinu par ko priecāties, jeb sāksies KHL čempis, tad arī priecāsimies par katru uzvaru...
Šajā situācijā skumdina nevis zaudējums kā tād, bet spēle kā tāda. Bez cīņasspara, bez saņemšanās, bez kombinācijām... cik individuālā meistarība velk tik ir... nekas vairāk

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:06, pirms 16 gadiem
Kemzura turpina ievilināt nākamos izlases pretiniekus savos smalki noaustajos tīklos. Viss rit pēc plāna.

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:14, pirms 16 gadiem
kaads varetu pateikt BERZINAM ,ka vina pilnie trijnieki jau ir izmesti un var necesties. Snaiperis 1/5

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:14, pirms 16 gadiem
kad es teicu,ka ļoti pietrūkst Sandis Valters,visi rēja kā suņi.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-29 22:14, pirms 16 gadiem
finkelstains rakstīja: es domaju snaiperus tadus ka VALDIS VALTERS,ANDRIS JEKABSONS,GUNDARS VETRA,KARLIS MUIZNIEKS,BAGIJS,RAIMONDS MIGLINIEKS,VALEIKO,STELMAHERS,
Nu Tu dod... Andris Jēkabsons snaiperis... Ja nu viņam kaut kas paliekošs bija, tad tas bija atsperīgais lēciens. Savukārt Raimonds Miglinieks vairāk vēsturē palicis ar savām precīzajām piespēlēm.

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:21, pirms 16 gadiem
finkelstains rakstīja: kaads varetu pateikt BERZINAM ,ka vina pilnie trijnieki jau ir izmesti un var necesties. Snaiperis 1/5
Nu, ar 213 cm garu augumu tas nemaz nav zemē metami. Turklāt Bērziņam šī nebūt nebija tā sliktākā spēle izlases sastāvā - 19:23 minūtes, 13 punkti (2 p. 6/5 83,3 %, 3 p. 5/1 20%), 6 atlēkušās (3/3), 1 piespēle, 1 bloks, 1 kļūda. Tā turpināt, Bērza kungs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:25, pirms 16 gadiem
Charlijs. rakstīja: Manuprāt šitā Latvijas dream team galīgi neko nespēj!(ja nu vienīgi zaudēt)

Bet cerams notiks tas pats kas hoķi kad zaudējam pārbaudes spēlēs bet čempi atkārtojam Latvijas rekordu!
neaizmirsti mulki ka mes zaudeejaam horvaatijai!

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:27, pirms 16 gadiem
man liekas ka tagad un nekad buus tikai - nekad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:35, pirms 16 gadiem
Otrajā pusfinālā vēl 3 minūtes, bet Maķedonija ar 84:64 grauj Vāciju. Diemžēl rīt no spēles pret fričiem mums neizbēgt...

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:41, pirms 16 gadiem
Maķedonija - Vācija 94:75. Rīt par 3. vietu Latvija - Vācija, finālā Horvātija - Maķedonija. Divi interesanti dueļi - vispirms divas Eiropas čempionāta B grupas komandas, bet pēc tam divas bijušās Dienvidslāvijas valstu izlases.

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:46, pirms 16 gadiem
Man liekas ka kemzura neizmanto biedrinu cik vajag un ka jau teica viena intervija ka kemzura grib atiistiit moderno basketbolu musu komandaa bet neizdodaas laikam tas ko vins velaas...

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:53, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: tu 95 punktus ielaizhot gribi teikt ka bij laba speele???!!!Kad es saaku maacities basketbola pamatus man maacija ka basis saakas no defense, pastaasti varbuut ko tev maacija?
Nu jā.. tu paskaties boxscore un uzreiz esi gudrs. Būtu redzējis spēli, tad arī saprastu, ka pati spēle, vismaz daļa no tās, bija pietiekami laba.

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:53, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: Un vispār es nesaprotu kādēļ vajag uzvarēt draudzības spēlē? Kādam baigais prieks no tā ka treniņspēlē apspēlē kādu? Tak pofig...Kas tur par sasniegumu ka Rīgas Dinamo ir izcīnījuši - cik tur - 10? - uzvaras pēc kārtas, nezinu par ko priecāties, jeb sāksies KHL čempis, tad arī priecāsimies par katru uzvaru...
Man gan ir pārliecības sajūta,ka Dinamo viss notiek,atšķirībā no izlases.Grūti atlikušajā laikā ir panākt elementāras lietas-precizitāti sodiņos,precizitāti trijniekos,dubultās segšanas efektivitāti.Aizsardzību vispār negribas pieminēt..Primitīvā veidā izsakoties-ja tas viss būtu labāko laiku līmenī,tad panākumi neizpaliktu.

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:58, pirms 16 gadiem
Latvijas hokeja izlases spēle pirms PČ bija totāla katastrofa, bet redz, ka PČ tomēr bija sekmīgs. Zinot iepriekšējo pieredzi Latvijas basketbolā, labāk šādas spēles, nevis tādas, kurās mēs lidojam. Cik daudz komandu redzētas, kas pirms svarīgiem čempionātiem, neaizvada tās labākās spēles, bet tomēr pēc nostartē labi. Tieši tā pat būs ar Latvijas izlasi. EČ būs mūsu! Par lielu Latviju!

     [+] [-]

, 2009-08-29 22:59, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Bija Janičenoks kādu laiku, līdz nodzīvoja savu labo formu, metienu.
Ko vēl izdomāsi?

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:00, pirms 16 gadiem
notorious rakstīja: Kāda velna pēc izlasē ir Helmanis un Vītols, varēja paņemt kādu jauno un perspektīvo piemēram Zaķi un Bertānu
Aha, protams. Un ko viņi izdarītu? ABSOLŪTI NEKO, bet Helmanis un Vītols savās 10 minūtes var izdarīt netādus brīnumus vien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:06, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Latvijas hokeja izlases spēle pirms PČ bija totāla katastrofa, bet redz, ka PČ tomēr bija sekmīgs. Zinot iepriekšējo pieredzi Latvijas basketbolā, labāk šādas spēles, nevis tādas, kurās mēs lidojam. Cik daudz komandu redzētas, kas pirms svarīgiem čempionātiem, neaizvada tās labākās spēles, bet tomēr pēc nostartē labi. Tieši tā pat būs ar Latvijas izlasi. EČ būs mūsu! Par lielu Latviju!
Balstoties tikai uz pagātnes faktiem,jāņem vērā arī spēle,kādu izlase rādīja tad un tagad! Patreiz spēle ,ņemot vērā atlikušo laiku,nepārliecina! Pats galvenais-man liekas,ka vēl īsti nav skaidrs par to,ko kurš un kurā mirklī var! Rotācijas sako viena otrai...
Protams,varam vinnēt gan krievus,gan fričus..

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:12, pirms 16 gadiem
Johnybull rakstija: 3pts 1/5 Nu, ar 213 cm garu augumu tas nemaz nav zemē metami . Bet,kas vinam liek mest ja nevar trapit ar savu 213cm.Metienu var uztrenet .Ja ir precizs metiens augums tikai palidz,grutak nosegt.

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:18, pirms 16 gadiem
Mierinu sevi ar domu, ka tā ir tikai pārb.spēle un EČ viss būs labāk.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 23:19, pirms 16 gadiem
pieņemsim, ka pašlaik notiek "aklās vistiņas"...
BET NU KĀ VAR MEST ZEM 50 % SODIŅUS ??? (UN JAU NE PIRMO SPĒLI)...
Taču, jau , grupu turnīrā būs 3 ļoti līdzīgas spēles(es TICU, ka tieši tā arī būs)- tātad viss iespējam izšķirsies beigās-sodiņos...un ko tad mēs darisim??? ja pat Helmanis nevar abus ielikt..
tomēr ceru uz visu to labāko!!!
SARAUJ

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:20, pirms 16 gadiem
Kad cilvēki vienreiz sapratīsiet, ka secinājumi jāizdara, pēc Čempjiem, nevis pirms

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 23:21, pirms 16 gadiem
Johny Bull rakstīja: Nu Tu dod... Andris Jēkabsons snaiperis... Ja nu viņam kaut kas paliekošs bija, tad tas bija atsperīgais lēciens. Savukārt Raimonds Miglinieks vairāk vēsturē palicis ar savām precīzajām piespēlēm.
ANDRIS (JABARS)bija labs un precizs ar augstu lecienu un nenoliedzami ar labam snaipera dotibam. Raimonds bija like K.VALTERS un manaa skatijumaa labaks snaiperis par brali IGORU MIGLINIEKU kurs bija PSRS IZLASES(olimpiade sudrabs) viens no lideriem

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:22, pirms 16 gadiem
Nu ko, visa spele principaa norakstama uz kljudam sodinjos 11/24 pret 21/25 un 3pt 6/23 pret 7/13
Bet priecee tas ka parliecinoshi vinnejam ciinjaa zem groza.
Atlikuhsaja laika nedaudz japiestrada pie aizsardzibas uzlaboshanas un, ja chempii aizies metienu precizitate puslidz normala limenii tad jau nekas nav neiespejams!

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:23, pirms 16 gadiem
Nebūs labi. Nebūs labi.
Es nesaprotu kāpēc Biedriņš mierīgi pret jebkuru pagājušogad like 20 iekšā un pārliecinoši. Viņš taču sliktāks nav palicis pa šito gadu. Attiecīgi tā ir trenera vaina - nemāk izmantot!

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:25, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Laba spele,ne tik labs zaudejums.Musu trumpji gaidamajas meistarsacikstes bus ciesha,siksta aizsardziba un bezierunu uzbrukums.No malas varetu shkist,ka mes bijam nedaudz vajaki,bet tas ir maldigs priekshstats.Komanda vienkarshi ir sagatavoshanas procesa.Galvenos augljus ir planots plukt Londonas olimpiade,tapec ari EC ir tikai viens no sagatavoshanas posmiem.Mes nedrixtam visu tik saasinati uztvert,komanda tiek praktiski celta no jauna.Komandas kodols Kalve,Shkele,Berzins un jaunais Biedrins savu zvaigzhnju stundu sagaidis pec gadiem trim.Sha vai ta,bet EC mes jau esam tagad gatavi,tikai japieslipe vel dazhas sadarbibas aizsardziba!

bimbambols
blin kropliii aizver tak vienreiz savas zaunas un beidz gudri dirsttt ja neko nedolbi
satiktu tevi izsistu punkeni meslss tads...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 23:26, pirms 16 gadiem
es domaaju, ka shajaas paarbaudes speelees trenerim ir sava taktika, un chempii uz visu banku!!
mums ir jaanotic muusu puishiem, vinji VAR; gaidaam chempi !!

     [+] [-]

, 2009-08-29 23:31, pirms 16 gadiem
finkelstains rakstīja: ANDRIS (JABARS)bija labs un precizs ar augstu lecienu un nenoliedzami ar labam snaipera dotibam. Raimonds bija like K.VALTERS un manaa skatijumaa labaks snaiperis par brali IGORU MIGLINIEKU kurs bija PSRS IZLASES(olimpiade sudrabs) viens no lideriem
Galvenokārt pateicoties Raimonda M. filigrānajām piespēlēm Kambalam,Bagijam uc.izlase arī guva savus labākos panākumus Turcijā,protams,arī trijniekus lādēja.Visu cieņu Raimondam,prieks bija skatīties. Džabaram tiešām bija izcila pedere(un noteikti vēl ir arī Amerikā,labi meta pustālos,arī blokus macēja likt,ne jau velti psrs izlasē ar W tika..

  +1 [+] [-]

, 2009-08-29 23:43, pirms 16 gadiem
ledinja rakstīja: es domaaju, ka shajaas paarbaudes speelees trenerim ir sava taktika, un chempii uz visu banku!!
mums ir jaanotic muusu puishiem, vinji VAR; gaidaam chempi !!
Par mums vari nešaubīties,rīkles otrā rītā būs ciet.Latvija-uzvarra!

     [+] [-]

, 2009-08-30 00:03, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: Klau, ko Tu visu laiku ar savu nenormālo cinismu te lien? Domā baigi asprātīgi? Tak nevienam Tavi pārākie komentāri nav vajadzīgi. Šis slikti un tas slikti...Tak ja viss slikti, nesakties un neraksti. Nevajag tādēļ žulti katru dienu izgāzt uz visiem. Ko Tu pārdzīvo? Ka Ivanovski nepaņēma uz izlasi? Biedrina vietā? Common, pamosties
Tu tiesam vinju nevari vnk ignoret?! Pats common

     [+] [-]

, 2009-08-30 00:30, pirms 16 gadiem
Trenera viltības iemidzina pretiniekus. Mums galvenais ir čempionāts ne pārbaudes spēles un to rezultāti. Nav pamata stresam.

     [+] [-]

, 2009-08-30 01:27, pirms 16 gadiem
big surpraiz

     [+] [-]

, 2009-08-30 01:30, pirms 16 gadiem
Nekad

     [+] [-]

, 2009-08-30 03:33, pirms 16 gadiem
nu camon... ja visaasas peedeejaas speelees aizsardziiba vnk ruleeja'... tad manupraat jaasaak ar aizsardziibu ko uzlabot, jo ja mees notureesim tad savus p-unktus gan ieliksim, jo savaadaak ir bez variantiem... jau kuro speeli tik daudz ielaizam... laidiet dzekus laukumaa kuri kapaajaas par 100% un lai arii tik daudz nemet bet ar savu aizsardziibu izsistiis pretinieku no sliedeem un savus +1 speeles beigaas izvilks, lai arii nebuus tik skataama speele...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 11:34, pirms 16 gadiem
Atkārtōšos. Nevajag ņemt galvā šito pārbaužu spēļu zaudes. Afkōrs, var pārdzīvot par zaudi, bet nevaig džekus nolikt, ne jau jūs sapurināsiet viņus uz čempi, to darīs treneris, un tad lai arī dara! Tas, ka kādam līderim šoreiz mazāk punktu, nenozīmē, ka viņš ir palaidies, maybe viņš vienkārši šoreiz izlaists mazāk uz laukuma. Es neesmu nekāds eksperts, bet vienu jums pateikšu - labāk, lai pārbaudes spēlēs zaudes, un čempī - VINNES!

Tagad un vienmēr ar savējiem. (fani)

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 13:13, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Neizklausas parak kardinosha tikshanas ar Tevi...Tapec turpinashu izvairities no Tevis.Ari niknums Tavs nav skaidrs.Man jai likas,ka es Tev ''palidzeju'',kad parunajam topika par homosexualismu.Bet izskatas,ka tas Tevi ir uzjundijis jaunas jutas.
Ari musu basketbolisti tas uzjunda no speles uz speli.
priecajies par to..