Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Zonne: "Barons uzvarēja LBS valdes balsojumā"

Jānis Pārums

Zonne: "Barons uzvarēja LBS valdes balsojumā"
Ivo Zonne
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

"Barons/LMT" kluba prezidents Ivo Zonne šovakar sarunā ar eSports.lv atklāja, ka piektdien notikušajā balsojumā par to, kurš Latvijas klubs – "ASK Rīga" vai "Barons/LMT" – piedalīsies Baltijas Basketbola līgas (BBL) Elites divīzijas turnīrā, uzvarējis "Barons", tāpēc nav skaidrs, kāpēc Latvijas Basketbola savienība kavējas ar lēmuma paziņošanu.

eSports.lv jau ziņoja, ka pēc piektdienas Latvijas Basketbola savienības (LBS) valdes sēdes tika izplatīts paziņojums, ka savienības valde neapstiprināja ceturto Latvijas klubu dalībai BBL Elites divīzijā, lēmuma pieņemšanu atliekot uz šo nedēļu. Šovakar Ivo Zonne pauda neapmierinātību ar to, jo trīs valdes locekļi "baronu" pārstāvim apliecināja, ka balsojuši par Zonnes klubu, savukārt viens atturējies.

"LBS valdē ir seši cilvēki (bez tālākajā tekstā minētajiem arī LBS prezidents Ojārs Kehris un Uģis Zemturis - aut). Žoržs Tikmers, Viesturs Neimanis un Uldis Boitmanis, cienījami kungi, balsoja par "Barona" kandidatūru, savukārt Guntis Šēnhofs atturējās. Tādejādi mēs viennozīmīgi esam uzvarējuši balsojumā, taču nav skaidrs kāpēc mēs vēl neesam apstiprināti spēlēšanai BBL pirmajā divīzijā. Mēs esam iesnieguši visus prasītos dokumentus, bet nekas papildus no mums nav prasīts. Esam uzrādījuši četras zāles, kurās gatavojamies spēlēt, tai skaitā arī Arēnu. Nezinu, ko no mums vēl gaida," neizpratnē par LBS lēmuma kavēšanos ir "baronu" prezidents Ivo Zonne.

Viņš arī atklāja: "Pēc manā rīcībā nonākušās informācijas rīt notiks vēl viens balsojums par šo lēmumu, t.s. pārbalsojums. Tas jau vispār ir zem katras kritikas, nezinu, kā tas vispār ir iespējams. Acīmredzot ar šādu balsojumu [LBS prezidents Ojārs] Kehris nav apmierināts. Nepietiek, ka vienreiz jau ir nobalsots par "baronu". Es biju mierīgs, klusēju un gaidīju, bet, ja šādi notiek, tad tiešām jātaisa revolūcija. Jau sākām komplektēt komandu, bet šodien uzzinu, ka būs pārbalsojums."

Kā vēsta kluba mājaslapa internetā, līdz pat pirmdienas vakaram "Barons" nav saņēmis oficiālu informāciju par LBS valdes lēmumu. Vienīgā informācija ir LBS ģenerālsekretāra Edgara Šnepa piektdien atsūtītā privātā īsziņa, rakstot, ka galīgais lēmums tiks pieņemts tikai šajā nedēļā.

Šodien kļuva zināms arī, ka bijušais Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols kļuvis par "Barons/LMT" atbalstītāju. Zonne par Koziola iespējamo ieguldījumu klubā atbildēja lakoniski: "Domāju, ka atbalsts būs pietiekami liels."

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 21:11, pirms 15 gadiem
Hmm, W apgalvo, ka bija 3 pret 3, tad kam īsti ir taisnība? twitter.com
Slēpts komentārs: extremists

 +39 [+] [-]

, 2009-08-31 21:12, pirms 15 gadiem
Kehris ir pretīgs putns, kā tas nākas, ka pārsvarā jebukaras sporta federācijas vadītājs LV ir pretīgs putns?

  +9 [+] [-]

, 2009-08-31 21:14, pirms 15 gadiem
savu chomu Buldozeru vēl dabūtu vispār būtu laba aizmugure..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mrPO

 +30 [+] [-]

, 2009-08-31 21:18, pirms 15 gadiem
Es vispaar nesaprotu kaa var buut kaut kaada runa par ASK kandidatuuru. BBL bija skaidra prasiiba, klubam ir jaabuut nokaartotaam visaam finansiaalajaam saistiibaam ar pagaajusho sezonu. Tad kaadaa veidaa ASK var tikt virziits speeleeshanai BBL?

 +26 [+] [-]

, 2009-08-31 21:21, pirms 15 gadiem
Tāpēc ka visiem viņiem vajag ASK, jo no Barona nevar nekādu naudu zagt visu laiku...! Simple
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: elwisss86
Slēpts komentārs: Juris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-08-31 21:30, pirms 15 gadiem
Neesmu neviena, no šiem klubiem, fans, bet uzskatu, ka diezgan objektīvu un taustāmu iemeslu dēļ šosezon tur ir jābūt Baronam, bet ASK lai nokārto visas parādu lietas par iepriekšējo sezonu.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 21:31, pirms 15 gadiem
Ko nozīmē balsoja par Baronu? Tad sanāk ka par katru komandu balos atsevišķi? Un cik tad balsoja par ASK?

  -4 [+] [-]

, 2009-08-31 21:32, pirms 15 gadiem
Spararats rakstīja: Es vispaar nesaprotu kaa var buut kaut kaada runa par ASK kandidatuuru. BBL bija skaidra prasiiba, klubam ir jaabuut nokaartotaam visaam finansiaalajaam saistiibaam ar pagaajusho sezonu. Tad kaadaa veidaa ASK var tikt virziits speeleeshanai BBL?
Tad jau arī Žalgiris nevar spēlēt BBL, jo viņiem taču arī ir parādi no pagājušās sezonas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-08-31 21:47, pirms 15 gadiem
Ja godīgi, tad es vel aizvien nesaprotu kādēļ vispār tiek izskatīta ASK kandidatūra? Barons sastāvu savāks, nav divu domu, ar Arēnu līgums tagad arī ir, kur problēma? Kādi pārbalsojumi? Absurds kaut kāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-08-31 21:53, pirms 15 gadiem
Nu ko panikot. Tak visiem ir skaidra Kehra nostāja. Arī balsojums ir tīri ok-3:3(3par,1atturās,3(Kehrim 2 balsis)pret). Ja viss būtu vienkārši,tad izstumtu Baronu no aprites,taču Kehrim krāniņs par īsu ar lieliem puikām mērīties. Visa Kehra darbība ir lēts populisms un totāls amatierisms. Jo ātrāk novēlu,lai opozīcija pienācīgi sagatavojās nākamām vēlēšanām un izmet TV zvaigzni no amata!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 21:54, pirms 15 gadiem
labi vien ir !!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-31 21:55, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: tu tici ka barons speles Arena riga???? jo ipashi ar Valmieru!!!
a kāda suņa murga pēc tas būtu jādara? nosauksi kaut vienu vērā ņēmamu argumentu?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-31 21:57, pirms 15 gadiem
super bus ja ask ar visiem saviem suņu plāniem paliks BBL 2. divīzija VEFiņš jau izsitās cauri, ask pietiks dūšas?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:03, pirms 15 gadiem
Lēmumus valdē vienmēr pieņem ar balsu vairākumu. Ja ir 6 valdes locekļi, tad par ir jānobalso 4. Ja no sešiem 3 ir balsojuši "par", 2 "pret", bet 1"atturas", tad nav balsu vairākums, jo juridiski tas, kurš atturas, nebalso par, tāpēc to arī ņem vēŗa, nosakot, vai vairākums ir balsojis par. Konkrētā gadījumā no 6 tikai 3 balsoja par un tāpēc ir jāpārbalso, jo lēmums vēl nav pieņemts. Līdz ar to juridiski LBS ir taisnība un Zonne to zina, bet izmanto situāciju savā labā. Vai arī, ja nezina, tad nezinu, kā viņš tik tālu ticis

  -2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:07, pirms 15 gadiem
Gook,beidz murgot un manipulēt ar kautkādiem mistiskiem juridiskiem terminiem,kuriem,šajā gadījumā,nav nekada sakara ne ar basketbolu ne ar realo situāciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:09, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: Gook,beidz murgot un manipulēt ar kautkādiem mistiskiem juridiskiem terminiem,kuriem,šajā gadījumā,nav nekada sakara ne ar basketbolu ne ar realo situāciju
Tu tiesam esi idiots, jo Tavā tekstā nav neviens arguments. Es zinu, ka tā ir. Kad pabeigsi Juridisko augstkolu, tad varēsi varbūt arī ko sakarīgu pateikt. "Nav saistīts ar reālo situāciju".... turpmāk atceries, ka visu izšķir dokumenti, nolikumi utt. nevis "reālā situācija"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:10, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ir statūtu sabiedrības kur priekšēdētāja balss ir izšķirošā, ja balsis sadalās vienlīdzīgi. Un normālās biedrībās cenšās valdē ievēlēt nepāra skaitu valdes locekļu.Tieši to pašu balsu dēļ.
Te nebija nepāra. Un priekšsēdētājs ir blaosjis pret, kā pats Zonne apgalvo...tā kā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:12, pirms 15 gadiem
ACMILAN4EWER rakstīja: nu bet palasi kur rakstits, ka baronam jagarante ka BBL speles aizvadis ARENA RIGA!!!
Izskatās,ka ,izņemot stulbu ņirgšanu,tev nav ko teikt.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:13, pirms 15 gadiem
pareizi ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-31 22:14, pirms 15 gadiem
Vienkārši esports portālā esmu novērojis, kā vines ko pasaka, visi viņam tic un bļauj līdzi. Kā pēc dienas kāds no sporta vidus pasaka otrādi, tā visi atkal pārmetas otrā pusē. Paši ar savu galvu nedomā, tāpēc mums ir tāda valdība utt.
Atceraties, kā visi nolika Štelmaheru, kād ASK paziņoja, ka viņš uzmetis komandu. Visi bija pret Štelmaheru. Pēc tam Štelmahers pateica savu patiesību, visi pārmetās pret ASK.
Otra lieta - ar Masaļski. Sākumā visi viņu aizstāvēja, pēc tam otrādi.
Un vēl šādi gadījum ir simtiem.
Vienkārši, pirms nostājieties kāda pusē, padomājiet, vai vismaz uzklausiet, ko saka otra puse. Citādi bieži dzīvē sanāks aplauzties.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-31 22:14, pirms 15 gadiem
Gook,izskatās,ka tu droši vari iet pieteikties Kehrim par ūdens pienesēju. Tavus "nopietnos argumentus" šamais ņems vērā.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-31 22:15, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: Gook,beidz murgot un manipulēt ar kautkādiem mistiskiem juridiskiem terminiem,kuriem,šajā gadījumā,nav nekada sakara ne ar basketbolu ne ar realo situāciju
Un kāda tad ir tā reālā situācija? Kārtējā sastāva komplektācija gada garumā un totāla izgāšanās kā pagājušo gadu? Apgalvojums - nu savāks sastāvu ir totāls šits. ASK šajā sezonā it kā ir noslēgusi pārīti līgumu ar izlases spēlētājiem. Kas ir Baronam - Kravčenko? Šķēle prom, Bērzs prom, Viļums prom. Kas tad tur no Latviešiem paliek - jaunieši, kas spēlēt līdz šim nav tikuši un mūžīgi perspektīvie Brūniņš un Kravčenko?
es teiktu, ka neviens no klubiem nav pelnījis būt elitē. viens par līkrocību (citādi es nemāku nosaukt procesu, kad it kā ir nauda, bet tūlīt jāsākas sezonai un nav ne jausmas kā vispār varētu izskatīties komanda), otrs par parādiem un nenomaksātajām štellēm (kaut tīri saglābšanas perspektīvā skatoties ASK nespēlēšana elitē būtu nāvesspriedums šim klubam).

  +5 [+] [-]

, 2009-08-31 22:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Njā,patiesībā tiešām divdomīga situācija.
Vienīgais ar ko Zonne var spekulēt, ka viens atturējās, bet juridiski tas biežāk tiek formulēts kā pret, nekā par.
Šajā gadijumā jalasa LBS statūti jeb nolikums kā tajos tiek traktētas šādas situācijas.
Tieši tā. Esports varēja to papētīt vai pajautāt LBS viedokli pirms publicēt šo. Lai ir absolūti viss zināms un tad var vērtēt.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-31 22:19, pirms 15 gadiem
Linky,es nevienā brīdī neesmu bļāvis,ka Baronam ir mega sastāvs,kuram bez ierunām ir jāspēlē BBL. Runa ir par to,ka MĀKSLĪGI tiek veidota argumentācija un laika gaitā(kas nav nekas jauns šajā organizācijā) uzrodās " mistiski noteikumi". Kā spilgtākais šobrīd,protams,ir Arēnas nepieciešamība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kārkls:)))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-31 22:30, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: cilvēk, pilnīgi visi tavi komentāri ir kāda nomelnošana(kas nezin kāda iemesla dēļ ir vnm saistīts ar Baronu) un nepamatota, neobjektīva kritika. Skaudība? Ja tā, tad varēji arī neko nerakstīt.
kārklam(krūklim utt) Cvaņķis Saulkrastos būs kādu dāmu nocēlis vai vēl kā aizskāris lielā seksa giganta patmīlību. Tad nu čalis to nevar nekādi pārdzīvot

  -4 [+] [-]

, 2009-08-31 22:31, pirms 15 gadiem
Kāda tur dibenā skaudība...pilnīgi neredzu pret ko....būtu kaut kāda skaudība.Vasaras sākumā tas tavs cilvēks,kuru nesauksim vairs uzvārdā bļaustījās par ārzemnieku kvotām....tad kaut ko nesakarīgu par tiesāšanu....tagad par balsojumu,kur balsojums bija 3-3....nu kur var būt tāds NŪĢIS,pilnīgs bezsakars....bet tu te runā par skaudību....pilnīgi nepamatota versija!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-31 22:31, pirms 15 gadiem
Njā, tas tik ir vakariņš. Autobraucējs Šēnhofs saņem divus smagus spērienus pa kuli gandrīz vienlaicīgi - vispirms Latvijas basketbola leģendas noprotestē viņa reformu ieceres Rīgas jaunatnes basketbolā, bet tagad vēl izrādās, ka viņa sāpju bērns ASK netiks Baltijas basketbola līgā. Ja tas būtu bokss, es teiktu, ka Guntis Šēnhofs šobrīd ir smagā nokdaunā. Varbūt pat nokautā... Bet varbūt viņš kā fēnikss no pelniem augšāmcelsies, un vēl visiem atdarīs?

  +4 [+] [-]

, 2009-08-31 22:31, pirms 15 gadiem
Tagad jau visi trumpji ir par Baronu, jo ASK taču vēl ir parādi par pag.sezonu!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-31 22:32, pirms 15 gadiem
vf rakstīja: Tagad jau visi trumpji ir par Baronu, jo ASK taču vēl ir parādi par pag.sezonu!!!
Un pie tam vēl kādi parādi - 1,4 miljoni...

  -3 [+] [-]

, 2009-08-31 22:32, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: kārklam(krūklim utt) Cvaņķis Saulkrastos būs kādu dāmu nocēlis vai vēl kā aizskāris lielā seksa giganta patmīlību. Tad nu čalis to nevar nekādi pārdzīvot
Ta ko viņš var nocelt...viņam jau mājas arests ir gadus desmit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:34, pirms 15 gadiem
Kas notiekās...bļee..Ja tā ir ka šis kungs saka, tad lūdzu officiālu paziņojumu, un lai Barons sāk taisīt komandu!!! Pēc mēneša jau sezona, jāsāk tač sen jau gatavoties.... LBS lūdzu paziņot, tiešam kaut kas nav kārtībā...Lai vismaz ir vēl kāda komanda, kas varētu pacīnīties ar Lietuviešiem un Igauņiem...
Slēpts komentārs: KirilsBB

  -2 [+] [-]

, 2009-08-31 22:37, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: hmm.. Jūlija mēnesī vienreiz gadijās redzēt Vanagu Saulkrastos. Viņš no Saulkrastiem?
Ta starp zvejniekciemu un Pabažiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kārkls:)))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-31 22:44, pirms 15 gadiem
Ja lemtu pēc tīri sportiskiem principiem, tad BBL jāspēlē ASK, jo viņi pērn bija ceturtie, bet Barons - tikai astotie. Tomēr, tad LBS valdei jāsaņemas un jādiskvalificē VEF, jo šī komanda BBL elites grupā tīri sportiski vispār nav pat iekļuvusi. Savukārt, ja samēra maka biezumus, tad Barons pēc Koziola reveransa izskatās pat vēl "biezāks" par VEF un ASK kopā ņemot. Ko tur vēl Kehris ar Šnepu domā?
Slēpts komentārs: kārkls:)))

  -4 [+] [-]

, 2009-08-31 22:47, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: ASK tur vietu nodrošināja jau pirms bankrota sekām. Ja nepiekrīti, tad mēģini atcerēties cik bezcerīgi tur tika visiem zaudēts.
....un ko tad tu teiksi par Baronu,knapi noturējās elites divīzijā!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-31 22:49, pirms 15 gadiem
Gook rakstīja: Lēmumus valdē vienmēr pieņem ar balsu vairākumu. Ja ir 6 valdes locekļi, tad par ir jānobalso 4. Ja no sešiem 3 ir balsojuši "par", 2 "pret", bet 1"atturas", tad nav balsu vairākums, jo juridiski tas, kurš atturas, nebalso par, tāpēc to arī ņem vēŗa, nosakot, vai vairākums ir balsojis par. Konkrētā gadījumā no 6 tikai 3 balsoja par un tāpēc ir jāpārbalso, jo lēmums vēl nav pieņemts. Līdz ar to juridiski LBS ir taisnība un Zonne to zina, bet izmanto situāciju savā labā. Vai arī, ja nezina, tad nezinu, kā viņš tik tālu ticis
Paldies par izskaidrojumu.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-31 22:50, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: Gook,izskatās,ka tu droši vari iet pieteikties Kehrim par ūdens pienesēju. Tavus "nopietnos argumentus" šamais ņems vērā.
Man vismaz ir kaut kādi argumenti, bet Tev nav neviens. Tikai muldēšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-31 22:57, pirms 15 gadiem
Gook rakstīja: Man vismaz ir kaut kādi argumenti, bet Tev nav neviens. Tikai muldēšana.
Gook....pilnīgi piekrītu Taviem argumentiem....un tieši tā arī bija,kā Tu izteicies.Vairāk komentu nav....

  -1 [+] [-]

, 2009-08-31 22:58, pirms 15 gadiem
Gook rakstīja: Man vismaz ir kaut kādi argumenti, bet Tev nav neviens. Tikai muldēšana.
Ko tad ar diplomētu juristu komunicēt. Tiem tak vienmēr ir argumentu ir vairāk kā vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-31 23:01, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: Gook....pilnīgi piekrītu Taviem argumentiem....un tieši tā arī bija,kā Tu izteicies.Vairāk komentu nav....
tu būsi gatavs piekrist pat Bloomberg skatāmai Slaktera intevijai,ja šamais teiks,ka ASK ir labākais un stabilākais Latvijas klubs(protams,ka ar nopelniem Eiropas turnīros un senu vēsturi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-31 23:04, pirms 15 gadiem
Zonne ir vēl lielāks āksts kā Kehris, lai gan Barons vietu LBL manuprāt ir nopelnījis nedaudz vairāk, lai kā tas klubs arī riebtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-31 23:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Lai saprastu to visu nav jabūt diplomētam juristam. Tās ir elementāras lietas, ar ko mēs saskaramies ikdienā uz katra soļa jeb kā saka-katram ir tiesības zināt savas tiesības.
kā tad. Tikai lielākai daļai,nezin kapēc,nav skaidras tās "elementārās lietas",kas (un kapēc) tiek pieņemtas LBS. Par to arī viss šis stāsts.
Un ja vēl šajā bardakā parādā kāds,kas sāk bārstīties ar savu juridisko izglītību,tad ir pilnīgi tūtā,jo tad līdz patiesiem iemesliem un argumentiem nekad nonākt. Kaut gan iemesli,ja cilvēks skatās objektīvi uz lietām,ir redzami pat ar neapbruņotu aci

     [+] [-]

, 2009-08-31 23:29, pirms 15 gadiem
Viss skaidrs.Kārtējo reizi grib izbīdīt ASK,lai gan nav nevienā vietā pelnījuši ar savu maksātnespēju.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 23:39, pirms 15 gadiem
Gook rakstīja: Lēmumus valdē vienmēr pieņem ar balsu vairākumu. Ja ir 6 valdes locekļi, tad par ir jānobalso 4. Ja no sešiem 3 ir balsojuši "par", 2 "pret", bet 1"atturas", tad nav balsu vairākums, jo juridiski tas, kurš atturas, nebalso par, tāpēc to arī ņem vēŗa, nosakot, vai vairākums ir balsojis par. Konkrētā gadījumā no 6 tikai 3 balsoja par un tāpēc ir jāpārbalso, jo lēmums vēl nav pieņemts. Līdz ar to juridiski LBS ir taisnība un Zonne to zina, bet izmanto situāciju savā labā. Vai arī, ja nezina, tad nezinu, kā viņš tik tālu ticis
Tu tieshaam uzskati, ka 3 <= 2? Pat juridiski?
Balsu vairaakums ir balsu vairaakums, nevis 50%+1 balss Ir tak starpiiba, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-01 00:03, pirms 15 gadiem
Paijpuisiitis rakstīja: Tu tieshaam uzskati, ka 3 <= 2? Pat juridiski?
Balsu vairaakums ir balsu vairaakums, nevis 50%+1 balss Ir tak starpiiba, vai ne?
Redz te jau arī visa "sāls " slēpjās. LBS valde pieņem savus lēmumus ar vienkāršu klātesošo balsu vairākumu. Un te nu sākās brīnumi,jo man nav skaidrs kā Šēnhofs var vispār balsot par jautājumiem kas ir saistīti ar ASK. Protams,ka viņs "būdams ieinteresēta persona" atturās. Un rezultātā ir 3:3. Respektīvi, 3 ir "par" un 3 nav "par". Ne velti Kehris ir sarakstījis tādus statūtus
Slēpts komentārs: Trozzkis

  -2 [+] [-]

, 2009-09-01 01:11, pirms 15 gadiem
Ay šādiem mākoņu stūmējiem šajos krīzes laikos pilna valsts !
.p.s nekas personisks pret Ivo Zonni ...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 03:01, pirms 15 gadiem
Sāksim ar to , ka nekādas kopā sanākšanas varbūt ka nebija ....pakalpiņš edgars apbraukāja visus tos antiņus , kas ir valdē ,un apjautāja ...kas kur un par cik ???????? Bet augsti godātaijs kazjola kungs kopā ar Mušu basketa zondi , mēģināja ielūkoties ASK virtuvē . Domāju ka šeit vajadzētu iemest aci arī kādam likumsargam , kā izcili "gudrais " ekonomists ojāriņš , mēģina , pie sevis Kurzemes jūraslkrastos pulcēt Tikpat "gudrus " un alkatīgus līdzgaitniekus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-01 08:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70,vai tik tu arī nebūsi no jurisu brandžas?
Es pat tik daudz nerunāju par šīs balsošanas(???) rezultātiem cik par kopējo situāciju LBS un pieņemtajiem murgiem,bet pretī tu liec šķīrejtiesu. Dīvaini. Vēl dīvaināk,ja tā ir pašas LBS ,kurā Kehris,pirms pēdējā kongresa ir pacenties savilkt biedrus,kas aizvērtām acīm par šamā shēmojumiem balsos. Bet ja mēs skatamies objektīvi un ja kāds balsojumā ētisku(kā tam vajadzētu būt) apsvēumu pēc nepiedalītos,nevis "kā vajag atturētos",tad nu tiešām balsojums ir par labu Zonnes versijai.
Mans teksts jau n-to reizi ir vērsts uz argumentiem,kas tiek piemēroti Baronam-Arēnas nepieciešamību,sastāva nepieciešamību,tikai 2 klubi no Rīgas utt. Ja tu nosauksi kaut vienu spēcīgu pretargumentu ar ko Nevezis,Valmiera,ASK ir (būs???) konkurētspējīgāks par Baronu,tad atzīšu ,ka man nav taisnība.
Šajā gadījumā runa ir par izvēli starp 2iem klubiem. Tad nu vairāk par tukšu runāšanu,kas turpinās jau kopš ziemas,es kautkā no ASK nometnes neesmu manījis. Nezinu kādas kārtējās shēmas ir sazīmētas Kalniņa blociņā,bet ja visu vasaru runājot cik viss ir kārtībā un cik ļoti veiksmīgi sokās darbs ar sponsoru piesaisti,rodas jautājums-kur tad ir kāds nolīgts spēlētājs. Un te nu mums atklāsies patiesā būtība-laiks tiek novilcināts ne jau tamdēļ,ka Barons ko nevarētu izdarīt,bet lai dotu kau mazāko iespēju ASK klubam izskatīties vismaz konkurētspējīgam šajā duelī. Protams,ka ar Koziola piesaisti Kehrim tika iekabināts pamatīgs āķis. Tad nu skatīsim ko šamie liks pretī.

     [+] [-]

, 2009-09-01 08:38, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: Nu ko panikot. Tak visiem ir skaidra Kehra nostāja. Arī balsojums ir tīri ok-3:3(3par,1atturās,3(Kehrim 2 balsis)pret). Ja viss būtu vienkārši,tad izstumtu Baronu no aprites,taču Kehrim krāniņs par īsu ar lieliem puikām mērīties. Visa Kehra darbība ir lēts populisms un totāls amatierisms. Jo ātrāk novēlu,lai opozīcija pienācīgi sagatavojās nākamām vēlēšanām un izmet TV zvaigzni no amata!
nu vai tad vienreiz nevar to kehri nomest nost ar visiem viņa pakalpiņiem .nu toč vienreiz jau pa īstam sāk besīt viņa gājieni .....
un zonne piekristu būt par prezidentu tad vispār būtu maļina.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 09:04, pirms 15 gadiem
Slinkums pētīt LBS nolikumu, kuram ir taisnība...
Ir skaidrs, ka Kehris par spīti jebkādai ētikai un taisnīgumam mēģinās izmantot iespēju lobēt ASK, vienlaicīgi atspēlējoties Baronam. Tajā pašā laikā arī Zonnem droši vien būtu vieglāk dzīvot, ja viņš dažkārt izmantoto iespēju paklusēt.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-01 09:14, pirms 15 gadiem
visu ūdeni BBLā sajauca vef ,bet 32kg jau lobē kehrs,tur ar tas izskaidrojums....

  +2 [+] [-]

, 2009-09-01 09:47, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka balsos tik ilgi, kamēr nobalsos "pareizi".

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 12:08, pirms 15 gadiem
Labak lai Baloni nevis ASK izgaazhas shajaa sezonaa BBL turniiraa!!! Uzskatu, ka neviena no komandaam (Latvijas) nav un nebuus gatava paraadiit sakariigu sniegumu, tapeec lai jau speelee un grauj savu teelu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 12:11, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: JŪS VISI ESIET IDIOTI....

moš vēl kopīgu grāmatu sarakstiet, izskatās, ka varētu būt pieprasīta tirgū...
Peec sevis spried?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-01 12:47, pirms 15 gadiem
Nez lbs valde saprot,ka viņi tagad izskatās pēc pēdējiem idiotiem visas Latvijas priekšā,kurš vēl varētu nesaprast,ka viņi lobē ask,vienkārši pretīgi.
Kāpēc Barons nevāc sastāvu?Tāpēc,ka grib zināt kur spēlēs un kur nē,vienā pašā lbl nevajag stipru sastāvu,var ietaupīt naudiņu,nezinu par kādiem līdzekļiem vef un ask spēlēs,jā un vēl neliela niansīte,vai kāds man var atbildēt,kaut pats Kehra kungs,vai vefam ir noslēgts ligums ar arena Riga par spēlēšanu tur un ,cik līggumi ir noslēgti ar veselajiem izlases spēlētājiem vefam un ask?
Nesaprotu,ko var lekt visi Baronam virsū.
Un vēl te daži profesori,kas īstenībā ir ņergas,beidziet nolikt Zonni,sasniedziet to ko viņš ir sasniedzis un tad runājiet.Un vēl tas pamuļķītis ,kas te rakstīja par ēdoles pili,ka to graustu neviens nepirks,pamuļķīt tu maz zini,kā viņa tagad izskatās?

     [+] [-]

, 2009-09-01 12:52, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: lai veicās pagaidām tikai 3 lapas ar vienu un to pašu līdz grāmatas apjomiem vēl kāds laiciņš jāpagaida. bet davaj mauc
tu nu gan dod, kur tu saskatiiji manus komentus triis lapu apjiomaa... skaitiit maacies!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-01 14:40, pirms 15 gadiem
Interesanti zināt kā Kehris lobē ASK intereses tas ir viens jautājums gudriniekiem , ja viņš divus vārdus pat nemāk sasiet kopā ? Otrs , vai kāds šeit zina tādu sīkumiņu , ka sākotnēji , pirms pāris dienām Koziols bija kopā ar ASK dibinātājiem , un tikai pēdējā brīdī uzvilka citu kreklu .......