Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Kehris: Optimālais risinājums - ASK un "Barona" apvienošanās

Jānis Celmiņš

Kehris: Optimālais risinājums - ASK un "Barona" apvienošanās
Ojārs Kehris
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

"Ja Baltijas Basketbola līgai nav spēcīgas Rīgas komandas, tad līgas nākotne ir apdraudēta," portālam eSports.lv teica Latvijas Basketbola Savienības (LBS) prezidents Ojārs Kehris.

"Izskatot visus komandu iesniegtos dokumentus, šodien tika pieņemts lēmums BBL Elites divīzijā atļaut startēt "Nevezis" komandai, LBS valde savukārt lēma rekomendēt "Valmieras" klubu spēlēšanai BBL Elites divīzijā. Līdz 28. augustam vēl jānosauc atlikusī viena komanda, kura startēs Elites divīzijā," šodien pieņemtos lēmumus uzskaitīja Ojārs Kehris.

Šobrīd uz atlikušo vietu BBL Elites divīzijā pretendē divi Rīgas klubi - "ASK Rīga" un "Barons". "Rīgas klubam jābūt pietiekami spēcīgam un jākonkurē ar abiem spēcīgākajiem Lietuvas klubiem. Optimālais variants varētu būt abu Rīga klubu apvienošanās, taču šobrīd tas neizskatās reāli. Lietuvas spēcīgākie klubi nokomplektējuši spēcīgas komandas par to šaubu nav. Spēcīgi būs arī igauņi, šobrīd vislielākās bažas ir par Rīgas klubu spēku."

Attiecībā par spēlēšanu Elites divīzijā, abi Rīgas klubi šobrīd atrodas līdzīgās pozīcijās un katram no tiem ir savi plusi un mīnusi. "Ja pareizi esmu sapratis, tad "Barons" komandai ir problēmas ar "Arēna Rīga", ko gan var atrisināt. Ja skatās pēc parakstītajiem līgumiem, tad nelielu solīti priekšā tomēr ir ASK. Mans uzskats ir tāds, ka Rīgā ir nepieciešams veidot vienu spēcīgu komandu."

"Baltijas līgas sponsoriem ir solījums, ka komandas spēlēs pēc iespējas lielākās arēnās, taču šobrīd tas ir koks ar diviem galiem. Ja komanda nav pietiekami spēcīga, tad arī skatītāji nenāk, tomēr solījums ir solījums un ja mēs to nespējam pildīt, tad problēmas rodas līgas vadībai," skaidroja Kehris.

Par Latvijas klubu atbilstību izvirzītajām prasībām līdz 28. augustam lems LBS Valde, uzklausot LBL ziņojumu.

1 2 3 4 5 6 176 komentāri

 +19 [+] [-]

, 2009-08-25 21:52, pirms 15 gadiem
Kā jau parasti tikai Rīga..Vaig jau arī attīstīt tādas komandas,kas labi aug kā Ventspils un Valmiera.

 +33 [+] [-]

, 2009-08-25 21:53, pirms 15 gadiem
Ja LBL nav spēcīgas galvas tad LBL nākotne ir apdraudēta,Tā lūk Ojār!!

  +8 [+] [-]

, 2009-08-25 21:53, pirms 15 gadiem
Rīgā jau ir viena spēcīga komanda - Dinamo. Labāk to lai arī atbalsta Dome un sponsori! Rīga nevar pavilkt 10 komandas - futbolā, basketbolā, hokejā, florbolā utt. Šitā doma par Rīgas "superklubu" ir aktuāla jau 10 ja ne 20 gadus, bet reāli basketbolā tāds vēljoprojām nav izveidots. Hokejā tāds ir, tāpēc turēsimies pie tā, kas ir, un atbalstīsim to, nevis vēl centīsimies tādu līmeni panākt visos sporta veidos. Ar mūsu ierobežotajiem resursiem tas nav iespējams.

 +29 [+] [-]

, 2009-08-25 21:54, pirms 15 gadiem
Brīnos kapē Nevežim atļāva jo zāle ir kā Rīdzenes sporta skolai

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 22:00, pirms 15 gadiem
ko viņš tur [cenzē]

 +13 [+] [-]

, 2009-08-25 22:04, pirms 15 gadiem
Vai notiks neiespējamais apvienos Baronu ar ASK ?
pārāk optimistiski!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-25 22:04, pirms 15 gadiem
Chazz rakstīja: Rīgā jau ir viena spēcīga komanda - Dinamo. Labāk to lai arī atbalsta Dome un sponsori! Rīga nevar pavilkt 10 komandas - futbolā, basketbolā, hokejā, florbolā utt. Šitā doma par Rīgas "superklubu" ir aktuāla jau 10 ja ne 20 gadus, bet reāli basketbolā tāds vēljoprojām nav izveidots. Hokejā tāds ir, tāpēc turēsimies pie tā, kas ir, un atbalstīsim to, nevis vēl centīsimies tādu līmeni panākt visos sporta veidos. Ar mūsu ierobežotajiem resursiem tas nav iespējams.
Nu man, piemēram, ir piedrāzt par Dinamo lielklubu...
Slēpts komentārs: Laffy

 +35 [+] [-]

, 2009-08-25 22:19, pirms 15 gadiem
Apvienot? Ak nē! Kas tad notiktu ar to mazgadīgo faneļu cirku, kas te regulāri notiek starp abām nometnēm?

  +6 [+] [-]

, 2009-08-25 22:20, pirms 15 gadiem
Jā kā tad Barons ASk. Tas nav reāli
Vnk drausmas kas notiek ar LBL

  +7 [+] [-]

, 2009-08-25 22:22, pirms 15 gadiem
Ojāram demisiju

 +11 [+] [-]

, 2009-08-25 22:22, pirms 15 gadiem
Chazz rakstīja: Rīgā jau ir viena spēcīga komanda - Dinamo. Labāk to lai arī atbalsta Dome un sponsori! Rīga nevar pavilkt 10 komandas - futbolā, basketbolā, hokejā, florbolā utt. Šitā doma par Rīgas "superklubu" ir aktuāla jau 10 ja ne 20 gadus, bet reāli basketbolā tāds vēljoprojām nav izveidots. Hokejā tāds ir, tāpēc turēsimies pie tā, kas ir, un atbalstīsim to, nevis vēl centīsimies tādu līmeni panākt visos sporta veidos. Ar mūsu ierobežotajiem resursiem tas nav iespējams.
Šis tevis pieminētais superklubs tiek uzturēts pateicoties no austrumu kaimiņzemes ieplūstošajai naudiņai, nevis tik daudz pateicoties vietējam finansējumam...
Basketbolā tas viss ir reālāk, jo nav nepieciešams tik milzīgas finanses, lai uzturētu spēcīgu Eiropas līmeņa klubu (piemērs ir abi leišu klubi). Ja saliktu kopā VEFa, Barona un ASK līdzekļus, tad kopā iznāktu ļoti zolīds klubs, kurš varētu cīkstēties ar Eiropas grandiem.
Šis attīstības modelis ir visefektīvākais, manuprāt mūsdienu apstākļiem. Tai pat laikā Ventspils, Valmiera, Liepāja (varbūt beidzot arī šiet kaut kas notiks pareizajā virzienā), Jelgava un varbūt vēl kāda pilsēta, varētu veidot komandas, kas balstītos uz jaunajiem letiņu talantiem, un šiem pievienojot kādu pieredzējušaku vīru, spētu dažreiz iekost arī Rīgas klubam. Šādi tikai augtu Latvijas basketbols, būtu augsta līmeņa Eiropas klubs, un arī jaunajiem būtu, kur spēlēt un kur augt, aizvadot augsta līmeņa mačus.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-25 22:23, pirms 15 gadiem
intresanti , bet tiesham tas butu optimalakais variants savakt normalu letinju sastaavu viena komandaa , jo baronam vai ask spelet otraja liga manleiks nav jeegas!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 22:28, pirms 15 gadiem
nez ask un barons apvienot butu kkas lidzigs rytas un zalgiri vienot ,,,varbut netik letaali bet nu uz to pusi... man liekas fani tiesam stav citas ielas puseees :S

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 22:28, pirms 15 gadiem
Norky rakstīja: Šis tevis pieminētais superklubs tiek uzturēts pateicoties no austrumu kaimiņzemes ieplūstošajai naudiņai, nevis tik daudz pateicoties vietējam finansējumam...
Basketbolā tas viss ir reālāk, jo nav nepieciešams tik milzīgas finanses, lai uzturētu spēcīgu Eiropas līmeņa klubu (piemērs ir abi leišu klubi). Ja saliktu kopā VEFa, Barona un ASK līdzekļus, tad kopā iznāktu ļoti zolīds klubs, kurš varētu cīkstēties ar Eiropas grandiem.
Šis attīstības modelis ir visefektīvākais, manuprāt mūsdienu apstākļiem. Tai pat laikā Ventspils, Valmiera, Liepāja (varbūt beidzot arī šiet kaut kas notiks pareizajā virzienā), Jelgava un varbūt vēl kāda pilsēta, varētu veidot komandas, kas balstītos uz jaunajiem letiņu talantiem, un šiem pievienojot kādu pieredzējušaku vīru, spētu dažreiz iekost arī Rīgas klubam. Šādi tikai augtu Latvijas basketbols, būtu augsta līmeņa Eiropas klubs, un arī jaunajiem būtu, kur spēlēt un kur augt, aizvadot augsta līmeņa mačus.
doma jau nav slikta, tik tad vajag arī tādu vadību kas domā par klubu, nevis kā ātrāk piebāst savas kabatas ar skanošo!!!

 +15 [+] [-]

, 2009-08-25 22:29, pirms 15 gadiem
Kehra kungs, lūdzu paskaidrojiet, kāda h pēc ir jāvelk kaut kāds, mirstoši dzeltens objekts uz kaut kurieni, kur ir redzami tikai kārtējie solījumi, nav nekāda seguma tam visam ? Kuri ir tie spēlētāji, ar kuriem mistiski dzeltenais objekts ir parakstījis ? Ja nemaldos tie ir tikai nodomu līgumi, kas NENOZĪMĒ to pašu, ko noslēgti līgumi, par spēlēšanu kādā komandā uz noteiktu laiku. Kāpēc vispār ir jāpielaiž pie spēlēšanas LBL un BBL klubs, kura parādi ir mērāmi sešu ciparu skaitļos ? No kurienes jūs, Kehra kungs, un visa "pārējā" BBL vadība izrakāt ideju, par spēlēšanu Arēnā Rīga, kā obligātu ? Kurās durvīs jūs iespiedāt savas smadzeņu atliekas ? Vai VEFs spēs finansiāli pavilkt arēnas īres maksu, vai kārtējo reizi jūs to nokārtosiet ? Kehra kungs, cik ilgi jūs vēl grozīsiet savu pretīgo ģīmi visos ar basketbolu Latvijā saistītos pasākumos ? Cik ilgi izmantosiet Latvijas basketbolu kā savu savtīgo plānu īstenošanas bāzi ? Cik ilgi bāzīsiet savā kabatā naudu, kas pienāktos basketbola skolām un struktūrām, kas saistītas ar basketbolu, nevis jūsu privāto biznesu ? Cik ilgi lobēsiet savas privātās intereses ?
Kehra kungs, vai esat kādreiz uz sevi paskatījies no malas ? Vai esat paklausījies, ko par jums domā un runā vidusmēra Latvijas basketbola līdzjutējs ?
Man domāt, ka jums vajadzētu pasist padusē paciņu ar sazagto naudu, ko mēs jums varētu piedot, varbūt, un kratīties pie visiem velniem no kurienes esat radies. Pārāk jau nu jūs esat aizsēdējies ar saviem domubiedriem šajā krēslā un pārāk dziļi ievilcis savas privātās intereses Latvijas Basketbola savienībā.
Kaut jūs drīz, lēnām un nedaudz mokoši noliktu karoti.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-25 22:32, pirms 15 gadiem
Norky rakstīja: Šis tevis pieminētais superklubs tiek uzturēts pateicoties no austrumu kaimiņzemes ieplūstošajai naudiņai, nevis tik daudz pateicoties vietējam finansējumam...
Basketbolā tas viss ir reālāk, jo nav nepieciešams tik milzīgas finanses, lai uzturētu spēcīgu Eiropas līmeņa klubu (piemērs ir abi leišu klubi). Ja saliktu kopā VEFa, Barona un ASK līdzekļus, tad kopā iznāktu ļoti zolīds klubs, kurš varētu cīkstēties ar Eiropas grandiem.
Šis attīstības modelis ir visefektīvākais, manuprāt mūsdienu apstākļiem. Tai pat laikā Ventspils, Valmiera, Liepāja (varbūt beidzot arī šiet kaut kas notiks pareizajā virzienā), Jelgava un varbūt vēl kāda pilsēta, varētu veidot komandas, kas balstītos uz jaunajiem letiņu talantiem, un šiem pievienojot kādu pieredzējušaku vīru, spētu dažreiz iekost arī Rīgas klubam. Šādi tikai augtu Latvijas basketbols, būtu augsta līmeņa Eiropas klubs, un arī jaunajiem būtu, kur spēlēt un kur augt, aizvadot augsta līmeņa mačus.
Neredzu iemeslu, lai kāds, pie pilna prāta esošs cilvēks, vēlētos apvienoties ar ASK, tādejādi pārņemot arī šos izsaimniekotos līdzekļus no valsts budžeta, kas radījuši parādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-25 22:41, pirms 15 gadiem
Tas tak Latviešu LEPNUMS, un neies jau kāds piekāpties, labāk jau būs 2 vāji klubi nekā apvienošanās !!!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-25 22:43, pirms 15 gadiem
Chazz rakstīja: Rīgā jau ir viena spēcīga komanda - Dinamo. Labāk to lai arī atbalsta Dome un sponsori! Rīga nevar pavilkt 10 komandas - futbolā, basketbolā, hokejā, florbolā utt. Šitā doma par Rīgas "superklubu" ir aktuāla jau 10 ja ne 20 gadus, bet reāli basketbolā tāds vēljoprojām nav izveidots. Hokejā tāds ir, tāpēc turēsimies pie tā, kas ir, un atbalstīsim to, nevis vēl centīsimies tādu līmeni panākt visos sporta veidos. Ar mūsu ierobežotajiem resursiem tas nav iespējams.
Kopš kuriem laikiem Dinamo ir superklubs, vai viņi kautko vērā ņemamu ir sasnieguši līdz šim?

Un Kehrim ir pilnīga taisnība, nav jēgas Rīgā no trim klubiem. Pagaidām izskatās ka vissakarīgāk darbojas VEF.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 22:43, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Nu man, piemēram, ir piedrāzt par Dinamo lielklubu...
Man tieši tādas pašas sajūtas. Ir jāatbalstas basketbols kā valsts sporta veids nr. 1.

     [+] [-]

, 2009-08-25 22:45, pirms 15 gadiem
civciv.lv: Pēc manis esošās informācijas no Lietuvas tad ... http://twitter.com/balticball un twitter.com sarunas interesantas

  -2 [+] [-]

, 2009-08-25 22:47, pirms 15 gadiem
kehri samazini algas kretin sev un citiem auniem...kas no basketbola neko nejedz..kapec kaut ko apvienot...? ir tik daudz jauno speletaju,lai spele klubos par normalam algām..un nevajag pirlt ārzemniekus..
tad ari bus limenis LBL..visas vecuma grupas latvijai ir normali speletaji..uz priekšu...un algas samerigas,nevis kā grafam,kuru apspeletu jebkurs centrs latvijā...

     [+] [-]

, 2009-08-25 22:50, pirms 15 gadiem
Interesanti būtu dzirdēt, ko par iespējamo apvienošanos domā ASK un Barona fani, sevišķi tie, kuri pag. sezon viens otram pa muti deva un virtuālajā telpā gānijās.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 22:51, pirms 15 gadiem
Chazz rakstīja: Rīgā jau ir viena spēcīga komanda - Dinamo. Labāk to lai arī atbalsta Dome un sponsori! Rīga nevar pavilkt 10 komandas - futbolā, basketbolā, hokejā, florbolā utt. Šitā doma par Rīgas "superklubu" ir aktuāla jau 10 ja ne 20 gadus, bet reāli basketbolā tāds vēljoprojām nav izveidots. Hokejā tāds ir, tāpēc turēsimies pie tā, kas ir, un atbalstīsim to, nevis vēl centīsimies tādu līmeni panākt visos sporta veidos. Ar mūsu ierobežotajiem resursiem tas nav iespējams.
Hokejā tā tas ir, tādēļ, ka krieviem savajadzējās Dinamo brendu priekš savas līgas.. CITĀDI, Latvijas hokeja klubi nekad arī nekas nebūtu. Redz, bet Ventspilij ir iespēja spēlēt Eirolīgā un nejau tādēļ, ka viņu vārds kādam ir vajadzīgs priekš sava tirgus. Regulāri arī ULEB kausā. Varbūt labāk likvidēt Dinamo un taisīt superklubu LAČ? Tas gan būtu smieklīgi. Par Gagarina kausu mēs tāpat nekad necīnīsimies. Galvenais, lai nav izgāšanās un ar šādu naudu tas ir iespējams. Nesmīdini, bet aiz Dinamo ir viena liela s*du bedre, kurai vispār nav potenciāla. Hokejā bez Dinamo, naudas ieguldīšana ir vispār izsmiekls. Un atkārtošos vēlreiz - ar pašreizējo naudu Dinamo ir pietiekami. Cita lieta, ka lieliskā vadība grib vairāk arī savās kabatās. Un Dinamo būs absolūti nulle vērtība, ja viņiem nebūs normāla jauniešu sistēmas.
Piekrītu, ka vajag prioritātes sportā, bet to nevar nolikt tikai uz hokeju, kurā ir viens klubs un aiz tā ir absolūts bardaks jau gadus 10.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-25 22:56, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Hokejā tā tas ir, tādēļ, ka krieviem savajadzējās Dinamo brendu priekš savas līgas.. CITĀDI, Latvijas hokeja klubi nekad arī nekas nebūtu. Redz, bet Ventspilij ir iespēja spēlēt Eirolīgā un nejau tādēļ, ka viņu vārds kādam ir vajadzīgs priekš sava tirgus. Regulāri arī ULEB kausā. Varbūt labāk likvidēt Dinamo un taisīt superklubu LAČ? Tas gan būtu smieklīgi. Par Gagarina kausu mēs tāpat nekad necīnīsimies. Galvenais, lai nav izgāšanās un ar šādu naudu tas ir iespējams. Nesmīdini, bet aiz Dinamo ir viena liela s*du bedre, kurai vispār nav potenciāla. Hokejā bez Dinamo, naudas ieguldīšana ir vispār izsmiekls. Un atkārtošos vēlreiz - ar pašreizējo naudu Dinamo ir pietiekami. Cita lieta, ka lieliskā vadība grib vairāk arī savās kabatās. Un Dinamo būs absolūti nulle vērtība, ja viņiem nebūs normāla jauniešu sistēmas.
Piekrītu, ka vajag prioritātes sportā, bet to nevar nolikt tikai uz hokeju, kurā ir viens klubs un aiz tā ir absolūts bardaks jau gadus 10.
ar visu bardaku hokeja izlase pasaule ir stabili 10.niekā..
atgadini ,kura vieta ir basketbola izlase pasaulē...?
par tam kabatam tev ir taisniba,bett ne jau par hokeja neattistīsanu..
ta lūk puisi..

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 22:56, pirms 15 gadiem
būtu labs... ASK/Barons...

būtu baigi interesanti skatīties kā šis komandas fani savā starpā kaujas

  -2 [+] [-]

, 2009-08-25 22:57, pirms 15 gadiem
dauziem nepatīkami ir to dzirdēt, bet fakts paliek fakts - nevar Rīgā būt divas spēcīgas (???) komandas un ir jātiek tam lepnumam pāri un jāapvieno spēkus, jo savādāk būs grūti tikt BBL final 4 kur nu vēl ja runa iet par medaļām un par Eirokausiem pat nerunājot!!! tāda nu lūk ir taisnība - daudziem tā nepatīk, bet ir japieņem!! es par Barons/ASK

  +2 [+] [-]

, 2009-08-25 22:59, pirms 15 gadiem
students32 rakstīja: dauziem nepatīkami ir to dzirdēt, bet fakts paliek fakts - nevar Rīgā būt divas spēcīgas (???) komandas un ir jātiek tam lepnumam pāri un jāapvieno spēkus, jo savādāk būs grūti tikt BBL final 4 kur nu vēl ja runa iet par medaļām un par Eirokausiem pat nerunājot!!! tāda nu lūk ir taisnība - daudziem tā nepatīk, bet ir japieņem!! es par Barons/ASK
Es gan drīzāk piedāvāju sekojošu variantu - sabāzt cietumā tos, kuri izķengāja basītim domāto naudu, nolikvidēt ask un Rīgā paliks viens spēcīgs, bez parādsaistībām, basketbola klubs - Barons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-08-25 23:04, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ar visu bardaku hokeja izlase pasaule ir stabili 10.niekā..
atgadini ,kura vieta ir basketbola izlase pasaulē...?
par tam kabatam tev ir taisniba,bett ne jau par hokeja neattistīsanu..
ta lūk puisi..
AR VISU BARDAKU, PASAULĒ HOKEJU SPĒLĒ MAZĀK KOMANDAS KĀ BASKETBOLU. Atgādināšu, Tev ekspert - FIBA paspārnē ir 213 federācijas, hokeja - tikai 68, no kurām tikai 14-18 var runāt par RĒALU HOKEJU. Tu tiešām uzskati, ka hokeja izlases retie panākumi ir balstīti uz Latvijas hokeja saimniecību? Sorry, bet tas ir smieklīgi. Latvijas basketbola vieta Eiropas un arī pasaules kartē ir vērtējama augstāk kā regulāras Latvijas hokeja izlases 10. vietas.
Slēpts komentārs: polārlācēns

  +6 [+] [-]

, 2009-08-25 23:07, pirms 15 gadiem
Un jāatzīst, lobisms un personīgās antipātijas sit augstu vilni. Lai gan esmu ASK atbalstītājs, neesmu ne bijušās valdības, ne iniciatīvas grupas kvēls atbalstītājs. Lai kā man nepatiktu Barons, bet tas tomēr nebūtu korekti, ja BBL tiktu pielaists ASK, zinot, kādus s*dus un kādu attieksmi pret spēlētājiem ir demonstrējusi vadība.. Pietam Barona 500k vajadzētu skanēt skaļāk kā ASK 100k. Jāspēlē LBL un brutāli jātaupa nauda, lai varētu samaksāt tiem, kas klubam izcīnija bronzas medaļas un iekļuva SEB BBL Final Four.
1 2 3 4 5 6 176 komentāri