Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Kāpēc Meiers nespēlē? Dodiet Štālbergam U18! Boli varēja spēlēt arī LBL...

Andrejs Siliņš

Kāpēc Meiers nespēlē? Dodiet Štālbergam U18! Boli varēja spēlēt arī LBL...
Lamelo, Liandželo un Lavārs Boli
Foto: USA Today Sports / Scanpix

Pēdējās nedēļas laikā atkal sakrājušās dažādas ar pašmāju basketbolu saistītas aktualitātes, tāpēc nolēmu dažas no tām aplūkot. Kas notiek ar Mārtiņu Meieru Kazaņā? Kas notiek ar Artūru Štālbergu Panevēžā? Un vai slavenie tīneidžeri brāļi Boli varēja spēlēt arī Latvijas čempionātā?

Cena par patriotismu

Viens no sāpīgākajiem tematiem Latvijas valstsvienības līdzjutējiem šobrīd ir Mārtiņa Meiera minimālais spēles laiks Kazaņas klubā. Šajā sezonā 26 gadus vecais centrs laukumā devies tikai septiņās spēlēs (viena VTB līgā, sešas - Eirokausā), taču arī tajās laukumā pavadītais laiks bijis minimāls (tikai vienā no tām sasniegtas desmit minūtes). Ar veselību Meieram viss ir kārtībā, viņš ir labā formā un gatavs spēlēt, tomēr tas nenotiek. Kāpēc?

Tāpēc, ka Meiers nav galvenā trenera Dimitriosa Priftisa favorīts. Maigi sakot. Un ļoti iespējams, ka tam par iemeslu nemaz nav sportiskie apsvērumi. Priftiss par kluba galveno treneri kļuva jūlija sākumā, un jūlijā klubs arī izziņoja lielāko daļu jaunumu saistībā ar spēlētāju piesaisti vai palikšanu komandā, tai skaitā Meiera nolīgšanu. Tomēr treneris jau laikus pateicis, ka, spēlējot Eiropas čempionātā savas izlases rindās, pie viņa uz nopietnu lomu komandā var necerēt. Tad nu tā ir cena, ko tagad Mārtiņš maksā par savu patriotismu...

Tieši tāpēc jāvēl Meieram pēc iespējas ātrāk tikt skaidrībā ar savu nākotni tieši Kazaņā - Latvijas izlases centrs ir cīnītājs un tik viegli negrasās padoties šādas netaisnības priekšā, taču jāatceras, ka spēlētāja karjeras nav garas. Turklāt interese no ārzemju klubiem par Meieru ir joprojām, taču, ilgi turpinoties nespēlēšanai, situācija noteikti neuzlabosies. Ja situācija pēkšņi nemainās un nekas neliecina, ka varētu mainīties, tad būtu svētīgi redzēt Mārtiņu arī izlases sastāvā februārī. Pirmkārt, tas būtu nopietns papildinājums mūsu valstsvienībai. Otrkārt, arī pašam Meieram tā būtu iespēja atgādināt par sevi.

Tas, ka Mārtiņa vārds svītrots no VTB līgas pieteikuma, neko īpaši nemaina. Spēlētājam ir spēkā esošs līgums ar klubu. Tas, vai klubs izmanto šo spēlētāju arī mačos, ir kluba lēmums. Bagātais dara, kā grib. Starp citu, arī grieķu spēka uzbrucēja Kosta Kaimakoglu vārds vairs nav VTB līgas pieteikumā - viņš šovasar parakstīja jaunu līgumu ar klubu, taču šobrīd ilgstoši nemaz nevar spēlēt savainojuma dēļ.

Aizkavējies pilnmēness Panevēžā

Vēl vienu aktualitāti mūsu basketbolam sagādāja lietuvieši - Panevēžas klubs svētdien atbrīvoja no darba galveno treneri Artūru Štālbergu, tad izrādījās, ka neatbrīvoja un lika pirmdien novadīt treniņu, pēc kā vēlreiz atlaida, taču ne oficiāli. Situācija smieklīga, piekritīsiet? Cik dienvidu vēji atpūtuši informācijas pavedienus līdz Rīgai, šobrīd tiek risināts šķiršanās process - kurš paturēs televizoru, kuram paliks ledusskapis. Tikmēr Štālbergs skaitās galvenais, taču ar komandu neaizlidoja uz Redžo Emīliju, kur jau rītvakar “Lietkabelim” svarīga spēle par tikšanu Eirokausa nākamajā kārtā. Komandas vadība pagaidām uzticēta ukrainim Vitālijam Černijam, kurš līdz šim bija trešais treneris jeb otrais asistents. Iepriekš pārsvarā ar jaunatni strādājis un par galveno treneri kļuvis tikai pēc tam, kad Ukrainu skāra krīze, un vietējais čempionāts kļuva vājš. Panevēžas klubs gan meklējot citu galveno, tāda vismaz bija sākotnējā informācija.

Lēmums atbrīvot galveno treneri komandai, kas ir reāla pretendente uz atkārtotu iekļūšanu Lietuvas finālā, brīdī, kad komanda turpina reāli cīnīties par vietu Eiropas kausa otrajā kārtā, šķiet sasteigts. Sazvanot Štālbergu Panevēžā, jau biju sagatavojis jautājumu par to, ka, neraugoties uz piecu zaudējumu sēriju, komandai bija arī astoņu un četru uzvaru sērijas, turklāt sniegums tieši bijis labs un skatāms. Bet mēs katrs, kuram kāds radinieks vai liels favorīts ir spēlējis kādā komandā, taču esam pieķēruši sevi pie domas, ka treneris neko nejēdz, ja nelaiž laukumā vai nedod iespēju mūsu favorītam, un vēl komanda zaudē… Tādās reizēs ir cilvēciska tendence visu redzēt sabiezinātos toņos.

Luks Aukštikalnis “Lietkabeļa” rindās pašmāju čempionātā vidēji laukumā ticis nedaudz vairāk par desmit minūtēm, Eiropas kausā - vidēji vien sešas minūtes. Kas ir Luks Aukštikalnis? 22 gadus vecs otrais numurs, kurš spēlējis tikai vienā jauniešu izlasē (U20) un arī tur bija desmit minūšu spēlētājs. Toties viņa tēvs ir basketbola kluba “Lietkabelis” valdes loceklis, kurš pēc no Lietuvas basketbola dzīves pazinējiem ievāktās informācijas neesot bijis mierā ar savas atvases mazo spēles laiku un jau iepriekš licis noprast, kādas sekas varētu būt, ja laukumā pavadītais spēles laiks Lukam nepalielināsies. Vai šādām runām ir pamats? Nezinu, klāt neesmu stāvējis. Un pilnīgi saprotams, ka arī treneris Štālbergs, atbildot uz šo jautājumu, nevēlējās konkretizēt atbildi, vien norādot - ja tādas runas klīst, tad droši vien jāsaka, ka nav dūmu bez uguns. Paskatīsimies pēc vairākiem gadiem, kur savās karjerās būs ticis viens, kur - otrs.

Nākamajā vasarā Latvijā paredzēts Eiropas U18 čempionāts puišiem, un LBS šobrīd aktīvi nodarbojas ar Latvijas junioru valstsvienības galvenā trenera meklējumiem. Reāli kandidāti palikuši trīs - “VEF skolas” treneris Raimonds Feldmanis, “Ogres” treneris Artūrs Visockis-Rubenis, kurš ar šī gadagājuma puikām strādāja jau U14 un U16 izlasēs, kā arī nupat uzradies kandidāts Artūrs Štālbergs. Katram no kandidātiem ir savi plusi un iemesli, kāpēc tikt ieceltiem amatā, bet es sliecos tieši uz pēdējo.

Štālbergs bija izlases direktora amata kandidāta Mārtiņa Lauvas kandidāts uz vīriešu valstsvienības galvenā trenera amatu. Manuprāt, ļoti labs variants, taču jau saknē tika nocirsts, jo “Lietkabelis” nebija ar mieru laist savu galveno treneri uz izlasi. Ņemot vērā to, kā attīstījusies Štālberga karjera, loģika un intuīcija saka, ka pienāks arī viņa laiks pie lielās izlases stūres. Tomēr šobrīd mums jau ir labs galvenais treneris Arņa Vecvagara personā, kura darbu pēc tikai divām spēlēm Pasaules kausa atlases ciklā nav iespējams objektīvi izvērtēt, un tas nemaz nav nepieciešams - izvēle ir izdarīta, tagad jāļauj strādāt un jāvērtē ilgākā termiņā. Tikmēr U18 izlasei ir iespēja tikt pie lieliska trenera Štālberga izskatā, ja vien pats treneris to vēlas.

U18 čempionāti, kas aizvien ir prestižākie no visiem jaunatnes čempionātiem, ierasti notiek jūlija beigās un augusta sākumā, līdz ar to Štālbergam nebūtu problēmu ar savienošanu, tiekot pie darba kādā klubā. Un no LBS puses Štālberga iecelšana būtu labs gājiens arī publiskajā telpā. Ja nu pēkšņi neizdodas sasniegt cerētos mērķus, vainot LBS par Eirokausa līmenī jau divas sezonas kā galveno treneri strādājušu speciālistu ārzemju (!) klubos iecelšanu būtu aplami. Tomēr jāfokusējas uz labo, galu galā šajā paaudzē mums ir tiešām talantīgi spēlētāji (Žagars, Miška, A.Kurucs, Berķis, Hlebovickis u.c.), kuri savienojumā ar labu treneri varētu sasniegt labu rezultātu, un, kas, manuprāt, vēl svarīgāk - iegūtu lielisku pieredzi, strādājot pie Eiropas kausa līmeņa trenera.

Brāļi Boli varēja nonākt arī Latvijas čempionātā

Ja kādu basketbola mīļotāju vēl nebija skāris Bolu ģimenes drudzis, tad Lamelo un Liandželo pievienošanās Prienu “Vytautas” nebūs atstājusi vienaldzīgu nevienu šī sporta veida sekotāju mūsu platuma grādos. Kāds gan sakars “Vytautas” papildinājumam ar Latvijas basketbolu, ko pieminēju ievadā kā šī bloga tematu? Pirmkārt, paredzams, ka Boli savas jaunās komandas sastāvā viesosies arī Latvijā - 24. janvārī Liepājā paredzēta “Betsafe/Liepāja” un “Vytautas” tikšanās Baltijas līgas otrā apļa cīņā. Savukārt nedēļu ātrāk Prienā viesosies vēl viena no BBL šīs sezonas klusajām favorītēm “Jūrmala”.

Otrkārt, izrādās, ka arī vismaz viena Latvijas kluba e-pastā esot iekritusi brāļu Bolu pārstāvja ziņa ar piedāvājumu ņemt jauniešus savā azotē. Kāda kluba, kas izskata iespējas papildināties sezonas turpinājumā. Šāds variants gan neesot izskatīts kā nopietns. Par kaķi maisā šo variantu gluži nevar nosaukt, drīzāk - par diviem kaķiem caurspīdīgā politelēna maisiņā, ko uz muguras nes mūžam dzīvespriecīgs Ziemassvētku vecītis, kurš dzīvo mazliet ārpus realitātes. Šoreiz paliksim vērotāju pozīcijās ar minimālu līdzdalību šajā Bolu ģimenes trakumā un varbūt labi, ka tā.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-12 16:26, pirms 7 gadiem
Ļoti žēl, ka Meiera karjeras posmā, kur tika gaidīts kvalitatīvs kāpums spēles līmenī, tā vietā iestājās ilgstošs sastingums un neziņa. Tomēr treneris un uzticēšanās, spēlē ļoti lielu nozīmi.

 +15 [+] [-]

, 2017-12-12 16:29, pirms 7 gadiem
"...šobrīd mums jau ir labs galvenais treneris Arņa Vecvagara personā"
Tālāk vairs neturpināju lasīt.

 +13 [+] [-]

, 2017-12-12 16:37, pirms 7 gadiem
Siliņ, piedod, bet tavus blogus nespēju lasīt! Lai kā arī nepatika Bagatskis kā treneris, tad Vecvagars, šķiet vēl lielāks feils!Trenerim tomēr ir jābūt ar kaut kādu harizmu! Meiera, protams, žēl!

  +6 [+] [-]

, 2017-12-12 16:39, pirms 7 gadiem
Nu ir nafig to Unicsu! Freimani izčakarēja un tagad arī Meieru.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-12 16:42, pirms 7 gadiem
Piekrītu, bet tā savā ziņā ir arī viņa paša vaina, zinot to kā ir gajis citiem mūsu basketbolistiem Krievijā ( pēdējais ßķiet bija Freimanis), viņš zināja ar ko riskē parakstot līgumu ar Uniks, turklāt, treneris jau bija brīdinājis EČ dalībniekus!
tādsnesportists rakstīja: Ļoti žēl, ka Meiera karjeras posmā, kur tika gaidīts kvalitatīvs kāpums spēles līmenī, tā vietā iestājās ilgstošs sastingums un neziņa. Tomēr treneris un uzticēšanās, spēlē ļoti lielu nozīmi.

  +4 [+] [-]

, 2017-12-12 16:42, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ļoti žēl, ka Meiera karjeras posmā, kur tika gaidīts kvalitatīvs kāpums spēles līmenī, tā vietā iestājās ilgstošs sastingums un neziņa. Tomēr treneris un uzticēšanās, spēlē ļoti lielu nozīmi.
Tieši tā, galvenais, ka klubu ziņā, viņa sniegums tikai uzlabojās...Es arī klubu nesaprotu, jēga turēt spēlētāju un maksāt algu, ja netaisās izmantot? Sliktākajā gadījumā būtu vismaz un superlīgu nosūtījuši, lai spēļu prakse ir

  +1 [+] [-]

, 2017-12-12 16:43, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Piekrītu, bet tā savā ziņā ir arī viņa paša vaina, zinot to kā ir gajis citiem mūsu basketbolistiem Krievijā ( pēdējais ßķiet bija Freimanis), viņš zināja ar ko riskē parakstot līgumu ar Uniks, turklāt, treneris jau bija brīdinājis EČ dalībniekus!
Ja atmiņa neviļ, tad tikai Freimanis tāds bija, vismaz pēdējos 10-15 gadus

  -2 [+] [-]

, 2017-12-12 16:43, pirms 7 gadiem
Kurš Latvijas klubs saņēma piedāvājumu par brāļiem Boliem? Jebkuram, izņemot VEF un Ventspili, tā taču bija fantastiska iespēja!

     [+] [-]

, 2017-12-12 16:44, pirms 7 gadiem
Kuksiks arī mazliet!
Real Rebel rakstīja: Ja atmiņa neviļ, tad tikai Freimanis tāds bija, vismaz pēdējos 10-15 gadus

     [+] [-]

, 2017-12-12 16:47, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kuksiks arī mazliet!
īpaši ilgi tur neuzturējās, mēnesis, ne?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-12 16:49, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kurš Latvijas klubs saņēma piedāvājumu par brāļiem Boliem? Jebkuram, izņemot VEF un Ventspili, tā taču bija fantastiska iespēja!
Ja tā leksika ir no kluba cilvēku puses, tad vai nu vef (lai gan papildināties netaisās) vai nu Valmiera, kas šķiet reālāk

     [+] [-]

, 2017-12-12 16:50, pirms 7 gadiem
Vairs jau neatceros, bet cik atceros viņu ja nemaldos, nosūtīja pat uz jauniešu komandu vai kā tamlīdzīgi
Real Rebel rakstīja: īpaši ilgi tur neuzturējās, mēnesis, ne?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-12 16:51, pirms 7 gadiem
Meiers ļoti žēl . Es domāju ,ka Valmieras ORDO varēja ņemt sastāvā Bolu puikas , jo LBL un arī Valmierā nopelnītu visticamāk kaut ko no šī visa + TV reitingus arī noteikti paceltu un interesi no ārzemēm .

     [+] [-]

, 2017-12-12 16:52, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Vairs jau neatceros, bet cik atceros viņu ja nemaldos, nosūtīja pat uz jauniešu komandu vai kā tamlīdzīgi
jā tev taisnība, bet vismaz viņš spēlēt tikai, labi, ka Bagatskis pēc tam viņu paņēma

     [+] [-]

, 2017-12-12 16:53, pirms 7 gadiem
Valmierai, tas nebūtu bijis tik slikts variants, daudz jau vairs nav ko zaudēt šosezon, bet ja tas bija VEF, tad tiem diviem tur nav ko darīt,tas būtu apkaunojums LBL, ja šie tiktu čempionu komandā!
Real Rebel rakstīja: Ja tā leksika ir no kluba cilvēku puses, tad vai nu vef (lai gan papildināties netaisās) vai nu Valmiera, kas šķiet reālāk

     [+] [-]

, 2017-12-12 16:55, pirms 7 gadiem
Cik tieši naudiņas var dabūt par šādiem rakstiem, kas atžļembā iepriekšējās nedēļas notikumus?

     [+] [-]

, 2017-12-12 16:55, pirms 7 gadiem
Bet ja godīgi, tad pārsteidz Meiera nespēlēšana,nebūtu viņš sliktākais tajā komandā!
Real Rebel rakstīja: jā tev taisnība, bet vismaz viņš spēlēt tikai, labi, ka Bagatskis pēc tam viņu paņēma

  +1 [+] [-]

, 2017-12-12 16:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja atmiņa neviļ, tad tikai Freimanis tāds bija, vismaz pēdējos 10-15 gadus
Nu divi slavenākie, Freimanis, kuram apmierināja Igauņu basketbols, kār arī vecais labais Bērzs, kuram gāja tomēr krietni labāk, bet arī, kā pa viļņiem. Pārējie, vismaz tie, ko es atceros, lielākoties visai labi iespēlējās un sevi parādīja. Ah, vēl Jakovičs nolažojās novgorodā

  +1 [+] [-]

, 2017-12-12 16:59, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Siliņ, piedod, bet tavus blogus nespēju lasīt! Lai kā arī nepatika Bagatskis kā treneris, tad Vecvagars, šķiet vēl lielāks feils!Trenerim tomēr ir jābūt ar kaut kādu harizmu! Meiera, protams, žēl!
Jau pie frāzes "lai kā arī nepatika Bagatskis, kā treneris" sapratu, ka nav vērts tālāk lasīt
nu, ja tā padomā, ja pats labākais šobrīd mūsu treneris tev nepatīk, tad kas tev vispār var patikt?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-12 16:59, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu divi slavenākie, Freimanis, kuram apmierināja Igauņu basketbols, kār arī vecais labais Bērzs, kuram gāja tomēr krietni labāk, bet arī, kā pa viļņiem. Pārējie, vismaz tie, ko es atceros, lielākoties visai labi iespēlējās un sevi parādīja. Ah, vēl Jakovičs nolažojās novgorodā
Kas tieši Bērzam? Domā Lokomotiv? Tur tak pats zināja, ka ņemts tikai un vienīgi kā apdrošināšana

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:01, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kas tieši Bērzam? Domā Lokomotiv? Tur tak pats zināja, ka ņemts tikai un vienīgi kā apdrošināšana
Nu paskat, Bērzs bija novgorodā, tur it kā gāja neslikti, bet kaut kā nesmuki aizgāja, tad ar Timmu uzspēlēja Zenit, tur ar tā sākumā neslikti, bet pēc tam bija kaut kas dīvains

  +3 [+] [-]

, 2017-12-12 17:03, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet ja godīgi, tad pārsteidz Meiera nespēlēšana,nebūtu viņš sliktākais tajā komandā!
Nu Meiers, iespējams, ir komandā pats lētākais no tiem, uz kura var uzskatāmi rādīt audzinošos piemērus citiem komandas biedriem.

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:04, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu paskat, Bērzs bija novgorodā, tur it kā gāja neslikti, bet kaut kā nesmuki aizgāja, tad ar Timmu uzspēlēja Zenit, tur ar tā sākumā neslikti, bet pēc tam bija kaut kas dīvains
Cik sapratu no intervijas, tad tas dēļ muguras problēmām, redzēji jau viņa interviju ar VV?

  +1 [+] [-]

, 2017-12-12 17:05, pirms 7 gadiem
Var jau būt, ka labākais mūsu treneris, bet tas nenozīmē, ka labākais pieejamais treneris! Ja hokeja federācija domātu tādās kategorijās, Hārtlijs nebūtu izlases treneris! Būtu Skudra, Ābols vai Bēresņevs! Šie ir talantīgākie puiši kādi mums jebkad bijuši un viņi ir pelnījuši labāko pieejamo treneri, neatkarīgi no tautības!
tādsnesportists rakstīja: Jau pie frāzes "lai kā arī nepatika Bagatskis, kā treneris" sapratu, ka nav vērts tālāk lasīt
nu, ja tā padomā, ja pats labākais šobrīd mūsu treneris tev nepatīk, tad kas tev vispār var patikt?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-12 17:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cik sapratu no intervijas, tad tas dēļ muguras problēmām, redzēji jau viņa interviju ar VV?
khm, laikam taisījos noskatīt, bet esmu piemirsis.
Bet, pardon, es saprotu, ka viņam tur arī traumas traucēja, bet visi arī zin, ka Bērzam ilgstošā laika posmā vairāk par jebkādām traumām ir traucējis rādīt sniegumu viņš pats

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:07, pirms 7 gadiem
Par to nav šaubu, žēl, ka puisis notralināja savu talantu un karjeru! 16gados izskatījās ļoti daudzsološi!
tādsnesportists rakstīja: khm, laikam taisījos noskatīt, bet esmu piemirsis.
Bet, pardon, es saprotu, ka viņam tur arī traumas traucēja, bet visi arī zin, ka Bērzam ilgstošā laika posmā vairāk par jebkādām traumām ir traucējis rādīt sniegumu viņš pats

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:08, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: khm, laikam taisījos noskatīt, bet esmu piemirsis.
Bet, pardon, es saprotu, ka viņam tur arī traumas traucēja, bet visi arī zin, ka Bērzam ilgstošā laika posmā vairāk par jebkādām traumām ir traucējis rādīt sniegumu viņš pats
Tas gan, cerams, ka tagad labāk viņam būs. Lieliska iespēja restartēties.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-12 17:12, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Var jau būt, ka labākais mūsu treneris, bet tas nenozīmē, ka labākais pieejamais treneris! Ja hokeja federācija domātu tādās kategorijās, Hārtlijs nebūtu izlases treneris! Būtu Skudra, Ābols vai Bēresņevs! Šie ir talantīgākie puiši kādi mums jebkad bijuši un viņi ir pelnījuši labāko pieejamo treneri, neatkarīgi no tautības!
nu nē, nepiekrītu nekādi. Bagatska spēlētais basis ir ļoti loģiski pamatots, moderns, balstīts uz komandas stiprāko ieroču izmantošanu, viņš visus šos puišus jau no izlases pārņemšanas brīža ir vilcis sev līdz, atsijājot tos, kas nestrādā līdz galam vai velk deķīti uz savu pusi, tos kuriem skandālu vairāk, kā panākumu. viņš bija pelnījis spēlēt ar iespējamo labāko sastāvu un sasniedza pat ļoti labu rezultātu. Es viņam nepārmetu zaudi pret Slovēniju, spēlē bija ļoti tuva un ļoti smaga abām komandām, uzvarēja pieredze un pārākums talantā, pašpārliecībā atsevišķās pozīcijās. Mēs varējām būt augstāk, ja būtu tikuši pret citu komandu, bet tāds ir sports.

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:14, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Par to nav šaubu, žēl, ka puisis notralināja savu talantu un karjeru! 16gados izskatījās ļoti daudzsološi!
Nav jau pirmais tāds, bet, varbūt, ka pēdējais. viņš tomēr bija viens no pēdējiem mohikāņiem no "tagad vai nekad"

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:16, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas gan, cerams, ka tagad labāk viņam būs. Lieliska iespēja restartēties.
nu kā senāk mēdz teikt - "vai nu tagad vai arī vairs nekad"

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:20, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Var jau būt, ka labākais mūsu treneris, bet tas nenozīmē, ka labākais pieejamais treneris! Ja hokeja federācija domātu tādās kategorijās, Hārtlijs nebūtu izlases treneris! Būtu Skudra, Ābols vai Bēresņevs! Šie ir talantīgākie puiši kādi mums jebkad bijuši un viņi ir pelnījuši labāko pieejamo treneri, neatkarīgi no tautības!
vienkārši atzīsti, neviens ārzemju treneris nezin tos mūsu spēlētāju tik labi, nezin, kurus ar ko var likt kopā, kas ir stiprākās puses. Mūsu komanda visus šos gadus pa lielam reti kad zaudē uz taktikas vai spēles plāna rēķina. ir atsevišķi fragmenti, bet kopumā mūsu komanda lielākoties vienmēr spēlējusi taktiski labāk par pretiniekiem, tas arī ir iemesls, kāpēc Bagatskis ir vairāk ticis pamanīts un paguvis pastrādāt augstākā līmenī par jebkuru citu no latvijas treneriem.

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:45, pirms 7 gadiem
Nu šādā kontekstā, protams, ka Tev piekrītu, spēlētājus viņš pazina ļoti labi! Lai vainkā, Bagatskis tagad ir pagātne un Vecvagars ir tagadne! Lai arī cik neharizmātisks būtu Vecvagars, tomēr, komunikācija ar spēlētājiem, citiem treneriem, mēdijiem un galugalā arī skatītājiem, viņam ir nesalīdzināmi labākā līmenī kā Bagatskim! Es daudz esmu domājis par to kā būtu, ja ar mūsu izlasi pastrādātu kāds ļoti labi pierādījis treneris ASV koledžu līgā! Kirževska tipa treneris!
tādsnesportists rakstīja: vienkārši atzīsti, neviens ārzemju treneris nezin tos mūsu spēlētāju tik labi, nezin, kurus ar ko var likt kopā, kas ir stiprākās puses. Mūsu komanda visus šos gadus pa lielam reti kad zaudē uz taktikas vai spēles plāna rēķina. ir atsevišķi fragmenti, bet kopumā mūsu komanda lielākoties vienmēr spēlējusi taktiski labāk par pretiniekiem, tas arī ir iemesls, kāpēc Bagatskis ir vairāk ticis pamanīts un paguvis pastrādāt augstākā līmenī par jebkuru citu no latvijas treneriem.

     [+] [-]

, 2017-12-12 17:49, pirms 7 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: "...šobrīd mums jau ir labs galvenais treneris Arņa Vecvagara personā"
Tālāk vairs neturpināju lasīt.
kāpēc? uzklikšķini savu speciālista viedokli.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-12 18:16, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nu šādā kontekstā, protams, ka Tev piekrītu, spēlētājus viņš pazina ļoti labi! Lai vainkā, Bagatskis tagad ir pagātne un Vecvagars ir tagadne! Lai arī cik neharizmātisks būtu Vecvagars, tomēr, komunikācija ar spēlētājiem, citiem treneriem, mēdijiem un galugalā arī skatītājiem, viņam ir nesalīdzināmi labākā līmenī kā Bagatskim! Es daudz esmu domājis par to kā būtu, ja ar mūsu izlasi pastrādātu kāds ļoti labi pierādījis treneris ASV koledžu līgā! Kirževska tipa treneris!
.nezin gan, ja mēs tā skarbi paraugamies NBA virzienā, tur ir izteikts individuālisma kults. Salīdzinošo maz komandas un tikai salīdzinoši nesen tā izteikti spēlē iesaistot visu komandu ar labu bumbas kustību. Un jo sevišķi studentu basketbola treneris nebūtu ieteicams, ko, kā man pašam šķiet, tur ir pavisam cita, jauniešu basketbolam piemītoša specifika

  -1 [+] [-]

, 2017-12-12 18:27, pirms 7 gadiem
par MM tikai Siliņa subjektīvs viedoklis.

ja gribētu pārmācīt, tad MM sēdētu malā. bet spēlē jau regulāri, tikai maz minūtes.
klubam iet ļoti labi un rezultāti/spēle ir laba (VTB 6-1; EC 5-2). kuru vajadzētu atstāt malā un laist laukumā MM ? privāts klubs nav tik lieli muļķi, lai svarīgos turnīros apdraudētu vajadzīgo rezultātu un speciāli turētu malā "potenciālo līderi", īpaši ja jau pirms parakstīšanas bija zināms, ka MM taisās uz izlasi.

     [+] [-]

, 2017-12-12 18:38, pirms 7 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: "...šobrīd mums jau ir labs galvenais treneris Arņa Vecvagara personā"
Tālāk vairs neturpināju lasīt.
es vispaar izlasiiju virsrakstu un mekleeju rinkopas kur bus teikst par tiem booliem

  +1 [+] [-]

, 2017-12-12 23:16, pirms 7 gadiem
shitaa rakstīja: kāpēc? uzklikšķini savu speciālista viedokli.
Īsumā varētu tā, ka pirmkārt,esmu kategoriski pret jebkādu pārmantošanu (tas ir PSRS standarts, kas mūsdienās ir briesmīgi), otrkārt- uzskatu,ka ar komandu ir jāstrādā augstas klases speciālistam (ko tieši Vecvagars ir sasniedzis? Ar jauniešu komandām ārprāts, nevienu klubu nepacēlis- sasniegumu apaļa nulle), treškārt kādu skolu pārstāv Arnis, ko viņš vispār var pārstāvēt ar savu pieredzi? Ceturtkārt, es sapratu no Šnepa intervijām, ka viņam zvanījuši skaļi uzvārdi un bijuši gatavi trenēt gandrīz par velti, bet nē- LBS nostāja, ka jātrenē vietējam speciālistam! Kas tas par murgu? Varbūt arī izlasē jāspēlē tikai tiem, kas spēlēl LBL!? Un tā noteikti vēl varētu turpināt, līdz pat notikušo izalses spēļu vērtēšanas, bet es negribu. Lai Arnim veicās, bet uzskatu, ka trenēt EČ 5.v. īpašnieci (būsim reāli, otrās vietas) ar viņa pieredzi un sasniegumiem ir tas pats, kasman tagad bankā iedotu 10mlj uzņēmējdarbības veikšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-12-13 11:34, pirms 7 gadiem
Viņš nespēlē jo ir pilnīgs nulle, ko arī pierādija EČ

     [+] [-]

, 2018-02-04 07:02, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: vienkārši atzīsti, neviens ārzemju treneris nezin tos mūsu spēlētāju tik labi, nezin, kurus ar ko var likt kopā, kas ir stiprākās puses. Mūsu komanda visus šos gadus pa lielam reti kad zaudē uz taktikas vai spēles plāna rēķina. ir atsevišķi fragmenti, bet kopumā mūsu komanda lielākoties vienmēr spēlējusi taktiski labāk par pretiniekiem, tas arī ir iemesls, kāpēc Bagatskis ir vairāk ticis pamanīts un paguvis pastrādāt augstākā līmenī par jebkuru citu no latvijas treneriem.
Lielāku depīlismu dzīvē vēl nebiju lasijis... un sapratu, ka nav pat jēgas argumentēt..