Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"Barons/LMT" nespēj pārvarēt "Spirou" barjeru

Šovakar otro zaudējumu divās spēlēs FIBA Eiropas kausā piedzīvoja „Barons/LMT” basketbolisti, kas vairāk kā 6000 skatītāju klātbūtnē ar 60:74 „Arēnā „Rīga” piekāpās seškārtējiem Beļģijas čempioniem „Spirou”. Rezultatīvākais rīdzinieku rindās bija Meisons, kurš guva 16 punktus.

„Barons/LMT” sāka ar Šķēli, Meisonu, Riču, Bērziņu un Jeromanovu. Par nelielu pārsteigumu uzskatāma pēdējā iekļaušana sākumsastāvā, kurš iepriekšējā baronu mačā tika atstāts uz komandas soliņa tālākā gala. Abas vienības jau no pirmajām minūtēm aktīvi centās iekarot grozu, taču par izpildīto metienu precizitāti gan rīdzinieki, gan Šarleruā basketbolisti būtu pelnījuši apaļu divnieku - pirmo 8 minūšu laikā kopīgi gūti 10 punkti(4:6). Ceturtdaļas izskaņā „Spirou” „atvērās” (pretstatā „Baronam/LMT”), salādējot 12 punktus, nepilnās 2 minūtēs (6:18).

Otrā perioda sākumā pēc Greisa trejača mājinieku mīnusi sasniedza 15 punktu atzīmi (6:21), taču spēli atdzīvināja 21 gadu vecais Māris Gulbis, 4 minūšu laikā gūstot 11 punktus. 16. minūtē „Barons/LMT” bija pievilcis jau līdz -5 (20:25), kas, acīmredzot, bijušo Šķēles klubu pamatīgi saniknoja – prettrieciens 2-15 (25:40), bet pārtraukumā ejot - 27:40.

Otro puslaiku rīdzinieki sāka ar -13 (27:40). Ielūkojoties spēles protokolā, skaidrs bija, ka baroniem jāpieliek trīspunktu metienu izpildījumā (pirmajā puslaikā 1/9, bet „Spirou” -7/15), arī kļūdu skaitā ievērojams pārsvars bija mājiniekiem – 8:2. Tiesa, nekas radikāli nemainījās šajā jomā, kamēr viesi turpināja palielināt pārsvaru, kas 40 sekundes pirms trešās ceturtdaļas beigām sasniedza pat -19 (39:58).

Izšķirošais periods sākās iepriecinoši – izrāviens 10:3, un vairs tikai -8 (53:61). Tomēr spītīgais mājinieku noskaņojums panākumiem šoreiz nevainagojās. Kādu laiku uz Meisona un Riča iniciatīvas rēķina deficīts turējās cerīgā līmenī ( 53:63, 55:65), taču 3 minūtes pirms cīņas beigām viesu komandas mača rezultatīvākais spēlētājs Grejs ar precīzu trejaci lika noprast, kurš pēc mača gavilēs – 56:70.

„Šīs divas spēles ar „Dinamo” un „Spirou” parādīja, kāds ir komandas līmenis. Skaidrs, ka tās ir daudz labāk nokomplektētas komandas. Spēlētājiem necīnīšanos pārmest nevar, jo visi ļoti centās,” sarūgtinājumu pauda Barons/LMT galvenais treneris Gundars Vētra, norādot, ka komandas lielākais neveiksmju cēlonis bija pieļautās taktiskās kļūdas.

„Ar Māršalu uzbrukums izskatās daudz dzīvāks, taču FIBA noteikumu dēļ mēs viņu nevarējām mačam pieteikt, jo spēlētājs automātiski tiek pierakstīts vairākām spēlēm,” piemetināja G.Vētra.

„Komanda cīnījās, cik varēja, bet visvairāk pievīla metienu precizitāte,” par savu sniegumu nejūsmoja „Barons/LMT” spēlētājs Māris Gulbis.

„Uzvarējām, jo lieliski nostrādāja taktika, labi izspēlējām kombinācijas. Spēlējām tāpat kā Beļģijas līgā. Vērtējot komandas sniegumu, izpildījām 75% no tā, ko varējām. Otrajā ceturtdaļā bijām iekrājuši lielu pārsvaru, tomēr komanda apstājās un rezultāts tika veiksmīgā kārtā nosargāts. Visu spēli mača gaitu kontrolēja mūsu mazie spēlētāji, kas ir normāla parādība,” apmierināts ar spēles rezultātu bija „Spirou” galvenais treneris Edijs Kastīls.

Vaicāts, vai beļģi kā īpaši gatavojušies, lai nosegtu Armandu Šķēli, Kastīls atcirta: „Nē! Mēs uz Rīgu devāmies uzvarēt „Baronu/LMT”, nevis Šķēli.”


15. novembris, „Arēna „Rīga””,
FIBA Eirokausa spēle,
„Barons/LMT” – „Spirou” (Šarleruā, Beļģija) - 60:74 (6:18) (21:22 ) (16:18) (17:16)
„Barons/LMT”: Šķēle 10, Bērziņš 2, Ričs 15, Meisons 16; Kosuškins 2; Gulbis 15.
„Spirou”: Bigss 6, Greiss 19, Serdžants 10, Ridiks 13, Grants 17, Eboma 4, Krupilija 3, Jorsens 2.


Rakstu sagatavoja: Kristaps Zaļkalns

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:18, pirms 18 gadiem
ko lai saka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:19, pirms 18 gadiem
Nu tas ir vnk sausmigi
http://www.file.lv/pic/smilies/shoot2.gifhttp://www.file.lv/pic/smilies/chop.gifhttp://www.file.lv/pic/smilies/fishing.gif
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:19, pirms 18 gadiem
Nujaa,shii bija klaja nirgashanas par Baroniem Bet es ceru,ka uz sezonas beigaam sanjemsies un iespeelesies

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:20, pirms 18 gadiem
Mja Barons laikam naudinu velti izterejis nav nekaa sogad! Labi ka taa nab nodoklu maksataju naudina !!

___________
Citiem iesaku www.courtcut.lv
Labakas sporta preces!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:20, pirms 18 gadiem
Tāds marazms ne basketbols!!! Ierosinu šitās "komandas" spēli pa Tv vairs nerādīt - nav pelnījuši!!! Un kluba vadība, lai gatavojas piemaksāt tiem skatītājiem, kuri līdz šim gāja uz arēnu par velti! Man kauns! Un pagājšgad vēl te daži pukojās, ka Šķēle spēlēsot kaut kādā Beļģijā...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:20, pirms 18 gadiem
baac! vajag tyak vineet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:20, pirms 18 gadiem
kas tā ir par komandu, kas mums bojā garastāvokli? pilnīga katastrofa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:20, pirms 18 gadiem
Izkataas ka jaasaak domaat tikai pa BBL, lai galiigi galiigi neizgaastos shosezon! lai sanjemaas un turaas!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:21, pirms 18 gadiem
ASK>Barons
Vetra=[cenzēts]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:21, pirms 18 gadiem
emocijas no spēles
pilnīgi mudoki
tādus tupakus sen neesmu redzējis
gan trenner

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:21, pirms 18 gadiem
MURGS nevis spele sitk nesakarigu speli sen nebija redzeta ..........

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:21, pirms 18 gadiem
ASK un Ventspils shitos sitiis......

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:21, pirms 18 gadiem
tik tieshaam barona speele nau skataama, diemzheel
cerams ka taa ir tikai apstaaklu sakritiiba un gan jau veel barons atplauks!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:22, pirms 18 gadiem
Mees letinji smeejaamies par Kalves klubu, ka tie nemaak iemest, ko mums tagad dariit ar saveejo Baronu?
treneru rokaade?
Komandas gars izskataas ka ir =0!
Uzprasiit speeleetaajiem vai vinjiem pashiem nav kauns!
Vinji labaak aiziet ietuseet jo tur vinjus vienmeer miilees, vismaz kameer veel vinjus raadiis TV!
Nu dzeki sanjemaas saakat domaat!
ja negribat speeleet basi tad nevajag, taisiet savu privaato biznesu, speeleejiet Amatieru liigaa un neviens jums neko neteiks! Peace
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:22, pirms 18 gadiem
Kā var tik neprecīzi mest. Ko tas Barons vispār treniņos dara???

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:22, pirms 18 gadiem
man tie baroni jua zajebali!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:23, pirms 18 gadiem
njaaaa beediigi, beediigi. Speeles izpildiijums :[cenzēts]:

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:24, pirms 18 gadiem
nemaz negribas zinaat, kas notiks izbraukuma speelees

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:24, pirms 18 gadiem
Aijjj ta4 tas Barons ir sieri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:25, pirms 18 gadiem
Pilnīgi kauns skatīties
Izskatās, ka spēlētu profesionāla komanda ar kāda attāla rajona sētas komandu, sniegums neskatāms un nesakarīgs??? Labi pieļauju, ka Bērziņam un Šķēlem ir zvaigznes pierē, bet pārējie kapēc tizli? Aizsardzība izskatās pēc duršlaka, uzbrukumā vispār nav sadarbības - spēle notiek 9m no groza

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:25, pirms 18 gadiem
Vini vispar izpildija kadu sagatavotu kombinaciju uzbrukumaa?

Slavena Vetras zonas aizsardziba darbojas ka vienmer, izmest brivu truli var pec 2-3 piespelem lol

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:25, pirms 18 gadiem
ak neee kaads paarsteigums!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:25, pirms 18 gadiem
Uzbrukums jau kuro spēli ir zem katras kritikas! Barons kādreiz var iemest vismaz 80 punktus? Aizsradzībā jau samērā maz ielaiž...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:25, pirms 18 gadiem
Barons spēlē bezjebkāda azarta! Un kas tieši-letiņi! Jā, jā, Meisons kaut kādu dzīvību vēl gribēja dot, bet velti...Tas tiešām skumji. Es domāju, ka Baronu līderis ir Māršals, bet viņš jau nespēlēja.

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:25, pirms 18 gadiem
Visu laiku labākais klubs - Barons. Kurš katrs nevar zaudēt beļģijas klubam ar tik mazu punktu starpību.

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:26, pirms 18 gadiem
vnk barons ir pilniigi nulles.....

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:26, pirms 18 gadiem
Nožēlojami.Sliktāk vairs nevar būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:27, pirms 18 gadiem
Gudrinieki,kā piemin Beļģiju ,Holandi tad jūs vienmēr vaimanājat ,kastad tur tur taču zems līmenis,vot Barons un BBL VOT tās ir komandas,smiekli nāk,vajag biežāk izbāst galvu un tad redz īstenību..........

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:27, pirms 18 gadiem
ar taadu speeli vinji pat Liepaajas Lauvas neuzvareetu

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:27, pirms 18 gadiem
Vetra ir viduvejs LBL treneris un end of story. Vinsh var trenet BK Zemgale vai ko tadu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:27, pirms 18 gadiem
Vajag normālu saspēles vadītāju, citādi vadās visi un spēlē individuālu spēli - nekādas komandas saspēles.
Kurš vispār Baronā skaitās saspēles vadītājs Nr 1?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:28, pirms 18 gadiem
lai nu ko runaa par Muizhnieku , bet nu ko dara Veetra? Marshals met BBL speelees pacmit aces, bet lieks FIBA speeles ir vinjsh; kam komandaa ir Skiriic? Skaidrs, ka jams peec traumas nav labaakajaa formaa, bet vai ir tik traki, ka jaadelde solinjsh? Un vispaar - nav tak kaut kaadi luuzeri savaakti, tad kas pa shtelli, ka nespeelee? Kas buutu bijis sliktaaks no taa, ja malaa paliktu meisons, bet saspeeli maceina ar kravchiku vai jeri vadiitu??? Kas buutu sliktaaks, ja laukumaa laiku pa laikam arii skiriitis paradiitos? Shitaadi zaagji nav bezceriigi shkjota deelj, bet gan speeles deelj - nekaadu svaigu ideju kaa glaabt machu vai kaut ko mainiitu. Rodas sajuuta, ka treneri iedomaajas, ka pietiek savaakt attieciiga liimenja vechus un buus jau viss ok. eh..
Jaa nu vieniigi var nedaduz nomierinaat anbaronus un askfiilus, ka grupa jau nu traapiijusies Baroniem nigraaka - MR Dinamo, Charleroi...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:28, pirms 18 gadiem
BARONS vienkārshi nereāli SM***
Nesaprotu kur tādi āksti var rasties. Pilnīgi paliek pretīgi skatoties , kā shie savāc tūkstoshiem (mazohistisku) līdzjutēju un tad kāš katram pretimnācējam.

Lai gan nekad nav paticis Barons, bet nu tas jau ir par traku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:29, pirms 18 gadiem
kauns...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:29, pirms 18 gadiem
ask12 Es tishi to pashu sapratu

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:29, pirms 18 gadiem
nekas jau no tā charleroi nav..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:31, pirms 18 gadiem
Man liekas, ka Baronam tikai viena kombinaacija pick'n'roll, [cenzēts] visu laiku, tas nekam neder. Visas speeleetaaju labaas iipashiibas Baronaa pilniibaa netiek izmantotas Maceina - pilniigs meesls. Vai tieshaam vinjsh pirms sezonas bija tik labs, ka vajadzeeja parakstiit liigumu???!!! Esmu dzilji viilies...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:31, pirms 18 gadiem
Saspēle nekāda, jo saspēles vadītājs nekāds (vienīgi kā metējs ir ok). Ričs spēles sākumā vienkārši TIZLS bija, pēcāk jau sāka kaut cik normāli spēlēt. Pats stulbākais, ka tie sūda beļģi ne ar ko labāki nebija, ja nu vienīgi trīspunktniekos... un protams tās stulbās kļūdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:32, pirms 18 gadiem
[cenzēts] buutu laiks tomeer baanot visaadus siikus pid-arus un poh visada tur demokratija

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
[cenzēts] buutu laiks tomeer baanot visaadus siikus pid-arus un poh visada tur demokratija



banu Maceinam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:36, pirms 18 gadiem
bezceriigs gadiijums

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:36, pirms 18 gadiem
nu viens vieniigs AARPRAAC uz shiis zemes valda! Barons jau galiigi nu nav komanda vairs....individuaalistu bars kam patiik uzmeetaat pa grozu dazhreiz....

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:36, pirms 18 gadiem
BANU Baronam un miers. Vajadzētu visu komandu nomainiit., treneri nomainiit., un karoch visu nomainiit
Jo nu skjiet Barona ļīdzjutēju vākshanas gadiijumā derētu teiciens : "nesaki HOP pirms nēsi pārlecis"
Un skjie ka shosezon arii nepārleks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:38, pirms 18 gadiem
man patīk Barons bez Bērziņa un Šķēles, un vispār gribu atpakāl pagājušā gada sastāvu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:39, pirms 18 gadiem
Neskatams basketbols!!
Un mazrezultativs basketbols!!
Berziņš ''C'', bet visu laiku ganas ap trispunktu linijas, nav saprašanas, ko G.Vetra viņam liek darīt, mes 3 metienus, vai spelēt zem groza!!
Tad pagajušā gada modelis bija daudz labāks un lielaku iespaidu atstaja, nekā šis ''jaunais'', kura ir daudz jauni speletāji!!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:40, pirms 18 gadiem
Man Barons nepatika jau no saakta gala., Pagājushosezon tā drīzāk bija "Lietuvas" komanda, un Latviashi tur bija ....maiig izsakoties "nekādi".

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:40, pirms 18 gadiem
veeljoprojaam dzilji viilies, cerams, ka Barona vadiiba beidzot spers radikaalus soljus un kaut ko mainiis ...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:41, pirms 18 gadiem
Vai šī ir tā komanda, kas pēc viņu ģenerālmenedžera vārdiem vēlas cīnīties ar Ventspili par Latvijas Čempionu titulu, ASK varbūt, taču ar šādu spēli Baroniem jāuztraucas vai tie nezaudēs Lāčplēšiem cīņā par trešo vietu!

P.S. Labi, ka beidzot ULEB kausu rādīs LTV 7, nevis ziepenes mīlošais LNT!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:42, pirms 18 gadiem
Vai šī ir tā komanda, kas pēc viņu ģenerālmenedžera vārdiem vēlas cīnīties ar Ventspili par Latvijas Čempionu titulu, ASK varbūt, taču ar šādu spēli Baroniem jāuztraucas vai tie nezaudēs Lāčplēšiem cīņā par trešo vietu!

P.S. Labi, ka beidzot ULEB kausu rādīs LTV 7, nevis ziepenes mīlošais LNT!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:42, pirms 18 gadiem
ai da [cenzēts] to baronu! pagaajushogad shie speeleeja daudz augstaaakaa liimenii bet tagad kaa apdirsushies! pat ja ventinji dazhreiz zaudee vinji zaudee interesantaas speelees bet ne taa kaa sheit ar -14! Vairaak prieku sagaadaa Ventspils speele! bljag un veel vairaak raada baronu speeles nekaa ventinju, buutu interesantaak skatiities kaa V-pils speelee!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:42, pirms 18 gadiem
eastern tak beidz gasties aaraa ar savu nekompetenci ziimeejoties! mueh

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:43, pirms 18 gadiem
Pēc tā info, kas bija medijos par to naudu ko Barons samaksāja par Šķēles tranfēru un algu šiem būtu sanācis gan K.Valters gan K.Cipruss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:43, pirms 18 gadiem
Gulbenes Buki ir 5x labāka komanda,jo tie zēni vismaz spēlētu ar daudz lielāku degsmi un pašatdevi laukumā.šodien redzēju,kādēļ Šķēle beļģiem nebija vajadzīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:47, pirms 18 gadiem
Uz malu un 1 vs 1, tā laikam ir Vētras koncepcija

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:47, pirms 18 gadiem
peeeeeeeeeeeetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiki

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:48, pirms 18 gadiem
Kaut gan Easton mam vienmēr licies tāds biku pastūlbs, bet par Bērziņu piekrītu.

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:48, pirms 18 gadiem
Bāc...varēja labāk saglabāt veco labo SKONTO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:49, pirms 18 gadiem
tāpēc vienmēr es teicis nebūs atdeves nebūs rezultāta!!! Varbūt ASK neiet dažreiz spēle bet vai viņi nolaiž rokas nekad, tieši tāpēc nevis rezultāta dēļ BARONs [cenzēts]

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:50, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis jankab_
ta nu gan briinums!!!!


Pedeja laika diezgan biezi tas brinums notiek

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:51, pirms 18 gadiem
Esmu aktieris no Liepājas. Es vienmēr zinu savu lomu lugā. Vai kāds man var izskaidrot Škēles lomu Baronā... p.s. par laimi, kravcenko nebija laukumā. Kaut gan, jāsaka, par nozēlu, kāds bars no laukumā esošajiem arī bij' lieks laukumā. Un, protams arī Vētra...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:51, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edgars
Pēc tā info, kas bija medijos par to naudu ko Barons samaksāja par Šķēles tranfēru un algu šiem būtu sanācis gan K.Valters gan K.Cipruss.



kur tu taadu info raavi, pilniigi garaam

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:52, pirms 18 gadiem
vismaz aizejot uz ASK spēlēm zini ka vismaz 70% ka komanda uzvrēs., un ja nu ne tad vismaz redzēsi aizrautiigu ciinju un pašatdevi no spēlētājiem. Barona gadījumā tas viss pilnībā atkrīt. Pat grūti teikt ko tur vispār iespējams labot...laikam jau jāsāk ar treneri., jo nu ja komanda, kurai nemaz nav tik briesmeklīgs sastāvs, shitaa zaudē visiem, tas vairs nav normāli.

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:52, pirms 18 gadiem
nu tiesaam vaardu truuksT!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:52, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zzz
Bāc...varēja labāk saglabāt veco labo SKONTO



Baronam ar Skonto nav nekaada sakara...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:53, pirms 18 gadiem
Nu smags gadījums,salīdzinot vakardienas spēli ar šodienas spēli...diena pret nakti.Pilnīgi nebaudāms basketbols.Un starp citu interesants fakts otrajā puslaikā bija.Kad nomainīja ''Sķēli nost pie -18,parādījās kaut kāda komandas spēle...džeki izkapājās līdz -8.Tā kā izdariet secinājumus!

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:54, pirms 18 gadiem
Interesanti liidz kaadai pakaljai barons nolaidiisies, kad sapratiitiis ka jaamaina treneris. Nespriediishu par vinja kvalifikaaciju, tachu barons speeleetaajus vinsh ciinjai nespeej iedvesmot...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:54, pirms 18 gadiem
Baronam nav nekāda sakara arī ar basketbolu

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:55, pirms 18 gadiem
nu,saakums briesmiigs,peec tam jau sanjeemaas. vismaz prieks,ka nepadeevaas,kaa speelee pret dinamo

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:55, pirms 18 gadiem
Spēle bija vājāka kā pret Dynamo. Komandas gars šobrīd nav uz nulles, bet ar mīnusa zīmi. FIBA EuroCup sezona faktiski Baronam jau ir beigusies - lai tiktu ārā no grupas nāksies beļģus viesos vinnēt ar vismaz 15 punktu starpību. Pagaidām izskatās, ka tas ir tikpat reāli, kā ieraudzīt spēli, kur Šķēle tiešām izrādīsies transfēra summas vērts... Nu labi - viņš reizēm spēj iemest spēlēs pret lietuviešu otrās šķiras komandām.

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:55, pirms 18 gadiem
Interesanti, kas notiks peec jaunaagada, kad nederees extra kartes, vinji speelee pie tukshaam tribiineem.

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:57, pirms 18 gadiem
Atkal zaudējam...

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:58, pirms 18 gadiem
Nikestyle es arii neredzu teicis ka ir tur kāds sakars
zidans tur nu tev ir taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 21:59, pirms 18 gadiem
Nākamā spēle pret ukraiņiem viesos. Ja vinnē, tad paliek 10% šanse. Bet ja zaudē... tad var uz tām otrā apļa spēlēm nebraukt.

BBL līgā jau nu arī. Nākamā spēle ar Žalgiri. Nu tur skaidrs. Tad pret Siaulai. Un tad Neptunas. Brr... Izskatās, ka Baronam nākamā pusgadā nebūs finansējuma.

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:03, pirms 18 gadiem
pastoties kā spēlēja charleoi
var izdarīt secinājumus ka Vojvodina ir stiprāka koche par charleoi

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:05, pirms 18 gadiem
Zhēl ka Skjēle nekapā ASK/Rģga,tad būtu riktīgi intersanti vai ventspilģģ,diez ko vinš domā par vētru?

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:06, pirms 18 gadiem
nu sudigi... lai neteiktu neko vairaak..

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:07, pirms 18 gadiem
fkipsider muehahaha var izdariit gan gluzhi preteejus secinaajumus ))))) turklaat Charleroi pedeejas sezonas mauca arii ULEB kausaa kur jamos nebus neklopeeja kaa pelavmaisus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:07, pirms 18 gadiem
Šķēle "nekapā" arī Baronā... Diezgan paslinks aizsardzībā, mazkustīgs uzbrukumā. Vienīgie plusi - labs (tiešām labs) caurgājiens un dribla tehnika.

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:09, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
fkipsider muehahaha var izdariit gan gluzhi preteejus secinaajumus ))))) turklaat Charleroi pedeejas sezonas mauca arii ULEB kausaa kur jamos nebus neklopeeja kaa pelavmaisus



tu vispar redzeji speli baronam bija iespeja uzvaret ja vien nebutu 5 zidainu kludas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:11, pirms 18 gadiem
starp citu, lielaakaa starpiiba starp baronu un ask ir speeleetaaju attieksmee! 90% tas ir trenera nopelns.

cik bumbas barons neieguva pie pretinieka groza tikai taapeec ka peec neveiksmiia metiena griezhas prom un iet aizsardziibaa, es saskaitiiju vismaz 3-4, ask taados gadiijumos vienkaarshi no sirds izkapaajas, un skatiitaaji to redz un atbalsta, bet kaa var atbalstiit baronu ja vinji pashi nezin ko dariit uz laukuma, uzbrukumaa kustiibas nav gandriiz nekaadas(komandas kustiibas), 1-2 kustas un viss, paareejie staav, un tad tie metieni no groza apakshas garaam, un sodi garaam...brrrr

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Eastern

Citāts:

Publicējis flipsider

Citāts:

Publicējis petrini
fkipsider muehahaha var izdariit gan gluzhi preteejus secinaajumus ))))) turklaat Charleroi pedeejas sezonas mauca arii ULEB kausaa kur jamos nebus neklopeeja kaa pelavmaisus



tu vispar redzeji speli baronam bija iespeja uzvaret ja vien nebutu 5 zidainu kludas



ja tu veel pasaki, ka bija iespeeja uzvareet, tad man tiieshaam vairs nav ko pateikt.... arlabunakti.



pie -8 bija divi skaisti uzbrukumi kura neguva punktus + vel aizsardziba staveja ka mieti un tu saki nebija

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:12, pirms 18 gadiem
kas tie bij kas mums nesiis uzvaru?

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:14, pirms 18 gadiem
ja nopietni, tad sezonu iesaku kaa barons fans un biju uz visam spelem gandriz un esmu vilies! domaju aizieshu paskatities ASK speles un tas ko es tur redzu man sagada pozitivas emocijas! Vnk pashi sevi norok un komanda buksee! Turklat ask ir melnis par kuru var papriecaties un kas mak uzkurinat publiku!

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:14, pirms 18 gadiem
Man krūtis 14gadu vecumā vel nav izaugušas ko lai dara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:17, pirms 18 gadiem
ticot,mīlot un cerot,ka Baroniem reiz viss būs...... )

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:17, pirms 18 gadiem
flipsider - nu es teiktu, ka bija iespeeja saasinaat speli, bet ne uzvareet. Beljgji tomeer laida ar rezerviiti.... Bet es nesapratu, vai taapeec beljgji ir shvakaaki par serbiem, ka barons vareeja jamos uzvareet?

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:18, pirms 18 gadiem
Vajaga Skirmantu dabūt baronam
vins ar saviem dankiem visus vinetu barona klubā un vel pieci lati nedēļa jāmaksā

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:19, pirms 18 gadiem
nenodirš jau klubu,bet spēlētāju attieksmi.piedodiet,bet šodien neko labu neredzēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:20, pirms 18 gadiem
Kur ir komandas saspēle???

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:21, pirms 18 gadiem
Nu jaa diezgan briesmiigi, cerams spees atguuties, lai gan oz peec pamatiigaam paarmainjaam!

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
flipsider - nu es teiktu, ka bija iespeeja saasinaat speli, bet ne uzvareet. Beljgji tomeer laida ar rezerviiti.... Bet es nesapratu, vai taapeec beljgji ir shvakaaki par serbiem, ka barons vareeja jamos uzvareet?



punktus neskaiti bet doma lidzi serbi daudz iemeta gandriz visus savus brivos metienus bet parejos ask aizsardziba tureja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:23, pirms 18 gadiem
nekad neesmu cietis, kad lamaa Muizjnieku, kursh manaas aciis gan ir augstaak par Veetru, vai kaadu citu treneri, taapat tagad netiik lasiit Veetram adreseetos vaardus...

kaarteejo reizi vaicaaju: kaa bija pirms sezonas? Veerta vislabaakais, Veetra visstingraakais, Veetra visgugraakais, Veetra ir tas, kas Baronam nesiis uzvaras. tagad? pss......
protams, pirmaa vaina trenerii. un shajaa gadiijumaa taa tas arii vareetu buut.

bet, luudzu, apdomaajiet, vai juus esat tie, kuriem runaat par komandas kombinaacijaam, speeles plaaniem, speeles gaitas korigjeeshanu...

labi, shoreiz ir smagaaks gadiijums, bet vienalga...

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:24, pirms 18 gadiem
Wo!Nepokemon izcils koments un 100% pareizs...[cenzēts] manas domas ir tieši tādas pašas,bet man ar izteikšanos ir pakaļaā....Respect...

{XERO}

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:24, pirms 18 gadiem
flipsider es buutu pateiciigs, ja tu liktu pieturs ziimes, savaadaak es neka nesaprotu no tava texta... ko tur serbi iemeta un ko ask tureeja? Ja jau meta briivi, tad ask nenotureja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:27, pirms 18 gadiem
tādi mīkstie! pazors par viņiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:28, pirms 18 gadiem
1/4 murgi neizgaisa visu spēles laiku.
Komanda izskatījās kā pēc vētrainas nakts uzdzīves vai ilgstoša pārlidojuma no Austrālijas.
Nevarības iemiesojums.
Rezultativitāte kā dāmu basī.
Bēdīgs skats.

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:29, pirms 18 gadiem
Grūtā brīdī komanda jātbalsta, nevis visu laiku jānoliek! Kas dzeki ar jums notiek! Sasodīts, tak neuzvedaties kā pēdējie kretīni!

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:31, pirms 18 gadiem
barons tieshaam ir bezceriigs gadiijums..

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:32, pirms 18 gadiem
Vanags aiz soliņa izskatījās pavisam sašļucis... cerams ka Baronam šī ir pati dziļākā bedre kurā nokļuvuši .... tad vismaz
bus iemesls un pamatojums no tās izkapt! Vanag, kamer tie tavi puišeļi ar siksnu nedabūs tikmēr nesapratīs par ko tie algu saņem!!! Davai BARONS turās, un lai veicās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:33, pirms 18 gadiem
#21 es ar nekad neesu aizraviers ar treneru nolikshanu - galu gala, visi ir tikai cilveeki - aber nu shitaa bezceriiba baronaa shogad... vnk rodas sajuta, ka taa bezceriba ir ari treneros, tipa, mees shiem taadu pikji maksajam, bet shie nespeelee! Nu bet kaapeec neriskeet ar kaut ko, kaapeec vienus un tos pashus turet laukumaa un gaidiit kaarteejo zaagji?

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:34, pirms 18 gadiem
Barons shodien raadija vnk drausmiigu speeli, manupraat, trenersis G.Vetra nespej komandu notureet stingros vadiibas grozhos!!! Manuprat vinjsh neatbilst labam trenera statusam! zhel, bet taa ir!

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:36, pirms 18 gadiem
Re,NEpokemons jau laidies miedziņā un sācis sapņot par B... komandas 4. un 2. vietu... Ārprāc!
Ja vakar TV bija basketbols starp 2 komandām,tad šodien vieni laida sakarīgu basīti,bet otri... Jā,ko tad īsti darīja tie otrie baltajās formās? Bizoja kā teļi pa laukumu bez jēgas un mācēšanas bumbu grozā dabūt... Jo kombinācijas jau gudrais treneris ar NBA rezervistu soliņa pieredzi viņiem nav iemācījies! Kā man patīk viņa raitais english minūtes pārtraukumos! Ok?... pikenrolītis... Ok?... pikenrolītis... Ok? Bet skaidri redzams,ka,piemēram, Žeņa gaida kādu triādi a la Rūtenis no Dinamo Maskavas apg.,jo viņam principā jau sen basītis po..., ka Jērumam vairāk interesē,kā viņa modīgā pričene un cikelīte sānskatā izskatās,ka Šķēļukam pilnībā pietiek ar viņa biznesu,bet var jau pa reizei uzskriet arī,ja sanāk... Un tā joprojām. Sastāvā uz spēli tā kā būtu 3 pleimeikeri,bet tolks ta kāds? Jēga laikam būtu vairāk no Maršala kā varbūtējas punktu mašīnas (ja uzkrīt!) nekā no Meisona,kurš saņem bumbu un tad cīnās nosvīdis viens pats neko citu apkārt neredzot... Par Maceinu nav ko runāt,tas Cvaņķim ir "sezonas pirkums" Nr. 1... Nez kā lai no šāda "palīga" lai B... solīdi vaļā tiek?!
Vienvārdsakot - zemē nomests pulka naudas,ko,ja tik ļoti gribējās,varēja ar jēgu notērēt. Bet tagad ir tā,kā ir... Un kas vēl būs uz sezonas otru galu,kad kājas vairs nevarēs palikt lāga Stīvais vecais krusstēvs Toms?
Vēl viena lieta - gandrīz vai Pana Klekša dienas jautājums: vai publika Arēnā Rīga būtu ar mieru stāvēt kājās visu pirmo ceturtdaļu,ja gadījumā B... (kurš joprojām te kādam nesot uzvaru) pirmo grozu gūtu,piemēram, 9.minūtē?

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:37, pirms 18 gadiem
Dzeki spele bez uguntinas.
Drosi vien kluba vadiba pret speletajiem ari izturas tik pat visdegunigi ka pret visu apkartejo pasauli.

Nepokemon - princips ta princips, bet uzskatu, ka par fanu nevar padarit ar dazam bezmaksas biletitem.
Jaa - ja tas ir mans klubs, tad par to celsos un kritisu lidz ar vinu, bet ja komandaa nav taa gara, kuram ticeet un no kura guut iedvesmu. Paldies, uzredzesanos.

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:37, pirms 18 gadiem
Tas jau nav tikai šajā gadijumā,bet arī sportā vispār...Piemēram tajā pasā NBA kur ta palika tie entie fani??Protams daži jau fano lai ari kas notiktu,bet nu tie bari kas brēca pirms sezonas kkur nozuda....[cenzēts] man tie "uzvarētāju fani"

{XERO}
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:37, pirms 18 gadiem
Var jau cerēt, ka Barons atgūsies, taču viņi ar šādu spēli nav pelnījuši, ka viņu spēles apmeklē tik daudz līdzjutēju, kuriem tie liek vilties. Zaudēt ar mīnus 14, nav jau nekas traģisks, grūti bija noskatīties, ka daļa komandas jau bija padevusies krietnu laiku pirms spēles beigām-runa ir par attieksmi!
Varbūt labi, ka Baroni ir apsēdināti uz zemes, jo nebija pamatots viņu ģenerālmenedžera- Vanaga apgalvojums Sporta studijā, ka viņu nevar salīdzināt ar Lāčplēšiem, jo Baroni, redz, esot klasi augstāka komanda! Varbūt spēcīgāki (uzvārdi skanīgāki), taču ne jau klasi augstāka komanda!

Par taisnīgumu!

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gacha90
Nujaa,shii bija klaja nirgashanas par Baroniem Bet es ceru,ka uz sezonas beigaam sanjemsies un iespeelesies




tā ir ņirgāšanās par tiem,kas šo (bijušo) komandu uzskata par savējo. ja kluba vadošās personas (tajā skaitā ciparu speciāliste) uzskatīs,ka ar savu amatierismu spēj (ne)vadīt klubu,tad nekas nemainīsies. diemžēl.....

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:38, pirms 18 gadiem
uz petrini

lai arii kaadas un cik lielas Baronam taas probleemas buutu, man taas iipashi neuztrauc...
ja nu vieniigi, lai neuztaisa ablomu visam LV basketam...

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:38, pirms 18 gadiem
nu kosuškins - tas vienkārši ir vecis ! nu viņu pat rīdzenes sastāvā nevaidzētu laist... baskets nau viņa sports ...
maceina vienkārši nulle - gan laukumā, gan uz tablo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:42, pirms 18 gadiem
Es pa SUNS domāju

{XERO}
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:43, pirms 18 gadiem
#21 nu kaa reiz par LR basinju kopumaa jau ir runa, jo gribeejaas jau cereet, ka traka izgaashanas eiropaa nesanaaks nevienai LR komandai..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:43, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis čandlers909
vētra varētu saprast ka viņš nav labs treneris tik laba līmeņa komandai!!!!!!!!!!!!!!
veco treneri apakaļ vajag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



vēl viens pamodās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:45, pirms 18 gadiem
aha D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:47, pirms 18 gadiem
Nebija man laiks lasiiit komentaarus, bet prognozeeju, ka te ir 30 stuulbi komentaari no ASK faniem.

Riit paarbaudiishu cik preciizs biju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:48, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Guntis
Re,NEpokemons jau laidies miedziņā un sācis sapņot par B... komandas 4. un 2. vietu... Ārprāc!
Ja vakar TV bija basketbols starp 2 komandām,tad šodien vieni laida sakarīgu basīti,bet otri... Jā,ko tad īsti darīja tie otrie baltajās formās? Bizoja kā teļi pa laukumu bez jēgas un mācēšanas bumbu grozā dabūt... Jo kombinācijas jau gudrais treneris ar NBA rezervistu soliņa pieredzi viņiem nav iemācījies! Kā man patīk viņa raitais english minūtes pārtraukumos! Ok?... pikenrolītis... Ok?... pikenrolītis... Ok? Bet skaidri redzams,ka,piemēram, Žeņa gaida kādu triādi a la Rūtenis no Dinamo Maskavas apg.,jo viņam principā jau sen basītis po..., ka Jērumam vairāk interesē,kā viņa modīgā pričene un cikelīte sānskatā izskatās,ka Šķēļukam pilnībā pietiek ar viņa biznesu,bet var jau pa reizei uzskriet arī,ja sanāk... Un tā joprojām. Sastāvā uz spēli tā kā būtu 3 pleimeikeri,bet tolks ta kāds? Jēga laikam būtu vairāk no Maršala kā varbūtējas punktu mašīnas (ja uzkrīt!) nekā no Meisona,kurš saņem bumbu un tad cīnās nosvīdis viens pats neko citu apkārt neredzot... Par Maceinu nav ko runāt,tas Cvaņķim ir "sezonas pirkums" Nr. 1... Nez kā lai no šāda "palīga" lai B... solīdi vaļā tiek?!
Vienvārdsakot - zemē nomests pulka naudas,ko,ja tik ļoti gribējās,varēja ar jēgu notērēt. Bet tagad ir tā,kā ir... Un kas vēl būs uz sezonas otru galu,kad kājas vairs nevarēs palikt lāga Stīvais vecais krusstēvs Toms?
Vēl viena lieta - gandrīz vai Pana Klekša dienas jautājums: vai publika Arēnā Rīga būtu ar mieru stāvēt kājās visu pirmo ceturtdaļu,ja gadījumā B... (kurš joprojām te kādam nesot uzvaru) pirmo grozu gūtu,piemēram, 9.minūtē?



SKARBI, BET PATIESI.
Nu kā lai nepiekrīt.
Haoss galvās, komandā un uz laukuma. Visiem `po`
Un neviens te nenoliek komandu, treneri vai klubu.
Ja ir sūdīgi - tad tā arī jāraksta.
Jābūt slimam ar galvu, lai mazohistiski tīksminātos vai mierinātu sevi par šādu sniegumu.
Tauta grib redzēt BASKETBOLU, nevis tā IMITĀCIJU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:52, pirms 18 gadiem
Ja fano tad fano
ja nepatīk tad nepatīk
bet tiem tāpe jau nevajag cenzēt pretinieka komandu,trenerus,geimerus,vadību,taktiku u.t.t....Pienemu ka tie Barona nodirseji pirms 2 gadiem slavēja un nodirsa ask rīgu ka tā ir dabas kļuda u.tml....

{XERO}

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:54, pirms 18 gadiem
Es uz spēli nebiju. Ar pirmajām divām pietika Tik gribētu zināt vai mākslīgās ovācijas vēl laiž?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:55, pirms 18 gadiem
Spēli nesanāca noskatīties un labi vien ir.Būtu skrējis,nesies un ko ieraudzītu.Labi ka vakar skatoties ASK spēli varēja baudīt labu basketbolu.Kaut kas Baronam jāmaina.Ja vēl izgāzīsies BBLā tad tas būs zaudējums visa latviešu basim.Atkal leiši varēs diktēt mums savus noteikumus.Jāsaņemās taču jomajo....

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:56, pirms 18 gadiem
Ta turpināt

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:57, pirms 18 gadiem
kaut kas ġalīgi Baronam neiet. Nerāda spēli, ko, šķiet, varētu rādīt. Trūkst tada dzirksts, asums komandas spēlē! Nav kas sapurina!
Žēl, bet fakts! Šito baigi vajadzēja uzvarēt.
Skatītāji ar jau bija nedaudz mazāk kā ierasts!!!

     [+] [-]

, 2006-11-15 22:58, pirms 18 gadiem
nu jaa, neko citu ari negaidiju, tapec sodien uz arenu negaju Pilnigs sviests, pat nevar saprast kapec viniem ta neiet, bet ar sitadu sniegumu par skatitaju atbalstu runat nevajadzetu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:04, pirms 18 gadiem
Jauna komanda ,ko var gribeet!!!!Izbraukumaa vinnees!!!

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:04, pirms 18 gadiem
barons - pasaulē labākais basketbola klubs!

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:05, pirms 18 gadiem
To nodeveeju Vētru necienu kā cilvēku, tagad arī kā treneri. Sorry!!!

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:13, pirms 18 gadiem
Nevar saprast ko vainot Barona neizteiksmīgajā sniegumā - laikam jau vainīgi visi, tādēļ arī šie spēj knapi 60 punktus...

Ehh būtu Baronam tāds treneris kā Butauts, būtu viss laikam pilnīgi savādāk...Vienīgi Butauts drošvien atteiktos no lielākās daļas Barona spēlētāju

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:16, pirms 18 gadiem
laba spele, apsveicu visus barona fanus ar izdoshanos, liel bucha vanagam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:47, pirms 18 gadiem
Nee nu Barons viennoziimiigi vairs nav galvaspilseetas PIRMAIS klubs! ASK speelee KRIETNI labaak!!! ASK ciinaas laikumaa par katru bumbu-iista komanda, bet Barons taakaa iedomiigi paavi ar deguniem gaisaa...

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:50, pirms 18 gadiem
Barons sosezon ir pilniigs meesls un skeele taapat

     [+] [-]

, 2006-11-15 23:59, pirms 18 gadiem
To wap, Nepokemons u.c.
Pilnībā piebiedrojos,ka komanda grūtā brīdī nav jānoliek, bet nevajag aizmirst ,ka arī komandai ir jādara viss ,lai nezaudētu iegūto uzticību - tā ka process ir abpusējs un daudziem pacietības limits iet uz beigām.

     [+] [-]

, 2006-11-16 00:26, pirms 18 gadiem
bet ta jau ari ir.. ja salidzina klubus tad ask spelees ir juutama atdeve, lai arii ir kljuudas. un tas ir liela mera pateicoties tam ka treneris ir stingrs pret visiem ari legjionariem. --- buutu labak LMT licis savu logotipinju zem ASK RIGA (jautaa riiigai)

     [+] [-]

, 2006-11-16 00:46, pirms 18 gadiem
sieri

     [+] [-]

, 2006-11-16 02:15, pirms 18 gadiem
kas pa sviestu ar maarssalu? ko tas veetra tur muuld??? maarshals ir no sezonas saakuma a meisons tikai tagad.... leggionaaru izveele bezceriiga un nesaprotama!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-16 08:06, pirms 18 gadiem
bez variantiem

     [+] [-]

, 2006-11-16 08:23, pirms 18 gadiem
nu palasiiju visus shitos komentaarus un jaaatziist ka lai gan vienmeer vairaak vai mazaak man simpatizeejushi kurzemnieku klubi bet man nav nekas pret citiem latvieshu klubiem. protams zheel skatiities ja kaads no tiem zaudee bet man saak apnikt ka te ir tik daudz komenteetaaju kas taa vien gaida lai Barons vai ASK vai kas cits zaudeetu lai tikai vareetu pasmieties un pateikt ka vinja atbalstiitais lieliskais klubs redz ir desmitkaart labaaks un forshaaks. visi klubi labi! punkts. shobriid no BBL chetrinieka savaa starpaa ir speeleejushas tikai Valmiera un Barons no taa es arii secinu ka Barons bishkji speeciigaaks bet Valmiera arii var uzvareet ja dikti veelas. par paareejiem dueljiem spriediishu gada nogalee un naakoshajaa gadaa.
tiem kas apdirshs Veetru ieteiktu paskatiities veesturee kad Veetra pirmoreiz saaka trenneet Baronus man sezonas saakumaa nekaadiigi nelikaas ka ASK vispaar uz kaadu medalju vareetu iet... ar to es gribeetu teikt ka varbuut tas ir taads Veetras stilinjshs - komandu optimaalajaa formaa dabuut tieshi izshkjiriigajaas ciinjas. un domaaju ka vinji var progreseet liidz ASK liimenim. Katraa zinjaa mana prognoze ka shii buus interesantaakaa izsleegshanas speelju seerija (pusfinaals es teiktu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-16 09:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Guntis
Re,NEpokemons jau laidies miedziņā un sācis sapņot par B... komandas 4. un 2. vietu... Ārprāc!
Ja vakar TV bija basketbols starp 2 komandām,tad šodien vieni laida sakarīgu basīti,bet otri... Jā,ko tad īsti darīja tie otrie baltajās formās? Bizoja kā teļi pa laukumu bez jēgas un mācēšanas bumbu grozā dabūt... Jo kombinācijas jau gudrais treneris ar NBA rezervistu soliņa pieredzi viņiem nav iemācījies! Kā man patīk viņa raitais english minūtes pārtraukumos! Ok?... pikenrolītis... Ok?... pikenrolītis... Ok? Bet skaidri redzams,ka,piemēram, Žeņa gaida kādu triādi a la Rūtenis no Dinamo Maskavas apg.,jo viņam principā jau sen basītis po..., ka Jērumam vairāk interesē,kā viņa modīgā pričene un cikelīte sānskatā izskatās,ka Šķēļukam pilnībā pietiek ar viņa biznesu,bet var jau pa reizei uzskriet arī,ja sanāk... Un tā joprojām. Sastāvā uz spēli tā kā būtu 3 pleimeikeri,bet tolks ta kāds? Jēga laikam būtu vairāk no Maršala kā varbūtējas punktu mašīnas (ja uzkrīt!) nekā no Meisona,kurš saņem bumbu un tad cīnās nosvīdis viens pats neko citu apkārt neredzot... Par Maceinu nav ko runāt,tas Cvaņķim ir "sezonas pirkums" Nr. 1... Nez kā lai no šāda "palīga" lai B... solīdi vaļā tiek?!
Vienvārdsakot - zemē nomests pulka naudas,ko,ja tik ļoti gribējās,varēja ar jēgu notērēt. Bet tagad ir tā,kā ir... Un kas vēl būs uz sezonas otru galu,kad kājas vairs nevarēs palikt lāga Stīvais vecais krusstēvs Toms?
Vēl viena lieta - gandrīz vai Pana Klekša dienas jautājums: vai publika Arēnā Rīga būtu ar mieru stāvēt kājās visu pirmo ceturtdaļu,ja gadījumā B... (kurš joprojām te kādam nesot uzvaru) pirmo grozu gūtu,piemēram, 9.minūtē?





Super komentārs - vairāk tādu. Tikai nepiekrītu par Maceinu kā Vanaga neveiksmīgāko pirkumu - tomēr par Šķēli ir vairāk pārmaksāts... Lai gan Maceina noteikti komandā nav vispār vajadzīgs - nav ne par nieku labāks par Jeromanovu vai Kravčenko - KĀPĒC MAKSĀT VAIRĀK?? Īstenībā protams žēl - cerēju no Barona daudz vairāk(ne jau rezultātu, bet spēles ziņā) - tagad var teikt - tukša muca tāāāālu skan...

     [+] [-]

, 2006-11-16 09:17, pirms 18 gadiem
ar tādu budžetu,bet spēlē kā nabagi. tik knapi var valmieru uzvarēt

     [+] [-]

, 2006-11-16 09:20, pirms 18 gadiem
Vienkārši sakot bezcerīgi...1

     [+] [-]

, 2006-11-16 09:21, pirms 18 gadiem
Man gan liekas, ka vel viens no neizteiksmigaas speles iemesliem ir Menedzhera....visi zinam kura un kads vinsh ir...parlieku lielaa jaukshanas komandas darbaa, jo zinot cvnaka raksturu, es domaaju ka ieksheeji vinsh tur visu grauj..
un par veetru...nu, kaut kas nav...ir kaut kas jamaina, vienkarshi standartaa...jo nebus taa ka peekshni vini saks speleet, nebuus...

     [+] [-]

, 2006-11-16 09:40, pirms 18 gadiem
Gulbis malacis

     [+] [-]

, 2006-11-16 09:59, pirms 18 gadiem
Skatījos spēli klātienē. Iespaids bija tāds, ka Barona komanda visu dara kādas 2x lēnāk nekā tas būtu nepieciešams, lai sasniegtu kaut cik apmierinošu rezultātu. Turklāt, izņemot retas epizodes, atsevišķu spēlētaju izpildījumā, nebija vērojama arī nekāda vēlēšanās cīnīties. Pirmajā ceturtdaļā nebija praktiski neviena brīva metiena pa grozu, tāpēc arī likumsakarīgs rezultāts, veseli 6 gūti punkti. Beļģu komanda demonstrēja visai vienkāršu, bet tajā pašā laikā pārdomātu un efektīvu spēli un par cīņas gala iznākumu man nebija nekādu šaubu jau otrā puslaika sākumā. Kopumā visai bēdīga sajūta.

     [+] [-]

, 2006-11-16 10:10, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Guntis

Vēl viena lieta - gandrīz vai Pana Klekša dienas jautājums: vai publika Arēnā Rīga būtu ar mieru stāvēt kājās visu pirmo ceturtdaļu,ja gadījumā B... (kurš joprojām te kādam nesot uzvaru) pirmo grozu gūtu,piemēram, 9.minūtē?




Joks labs!


Saprotu sašutumu. Arī man viņš ir jo liels!!!

No visa šitā ārprāta topika tomēr pāris sakarīgus domugraudus var izvilkt!

Barons tiešām ir izterējis savu naudu nelietderīgi! Fakts! Te ir jautājums par komandas menedžeru un komandas vadības darbības profesionālismu, stratēģijas izvēli un tās īstenošanu. Bija viņiem padomā konkrētas pozīcijas izpildītājs un viņa aizstājējs, un ja bija, tad kas tas būs vietējais, eiropas spēlētājs vai melnis vai kāds ne eiropas savienības spēlētājs? ...diemžēl neizskatās diezko pārliecinoši, ka te ir bijis kāds plāns.

Tagad viņi norok sevi! Komandas gars ir nulle! Zaudētājus tauta nemīl! Vainīgs treneris! utt...

Tas arī ir fakts!!! Bet nevajag sākt [cenzēts]!

Ja ir sākusies neveiksmju epidēmija, no viņas tikt vaļā ir grūti! Un vēl grūtāk ir tad, kad tu nezini kā to izdarīt un rādās, ka Barons uz doto brīdi to nezin! Uz ASK un Ventspils fona, Barons visus ļoti tracina. Sūds par zāģiem, bet attieksme un kvalitāte...

Ehhh...ceru, ka būs magic un spēle h zin no kurienes aizies...

     [+] [-]

, 2006-11-16 10:17, pirms 18 gadiem
Palasīju komentus, no kuriem sakarīgi ir tikai daži (Guntis, nepokemons), pārējie pēc tādas bābu klaigāšanas tirgū vien izskatās...

Negribu atkārtoties, bet kaut kas arī man ir sakāms, laikam jau lieki teikt, ka tas pozitīvu noskaņu manā viedoklī attiecībā uz kārtējo bezsakaru būs grūti sameklēt.

Noskatījos gan ASK, gan Barona/LMT (vai LMT nenožēlo savu lēmumu?) spēles klātienē. Jau iepriekš minēju, bet vakardienas spēle par visiem 100% to arī apstiprināja. ASK gadījumā var redzēt organizētu komandas spēli ar taktisko pamatojumu, cīnassparu un pārsvarā gadījumos arī rezultātu, kurš iespējams ne vienmēr ir pamatots( TARTU ROCK Rīgā zaudēja tikai LV tiesnešu attīstītās fantāzijas dēļ).
Savukārt Barona izpildījumā patreiz ir bars ar spēlētājiem, kas mauc katrs savā virzienā. Uzbrukumā tā īsti nekādas jēdzīgas sadarbības vai komandas saspēles nenotiek. Neņemos komentēt vai tā ir spēlētāju vai trenera vaina. Tomēr vairums punktu tiek gūti tikai individuālu pūliņu rezultātā.
Jāatzīst, ka aizsardzībā, komanda cenšas turētties un kaut kas arī sanāk.

Ir viena lieta, ko var uzteikt Barona menedžeru darbā - izdalītie bezmaksas abonomenti. Iespējams, ka šie jau paredzēja šādu bezcerīgu spēli un saprata, ka prasot maksu par ieeju Barona spēles laikā zālē pat apkopēja uzkopt tur neietu!

Runājot par spēlētājiem atsevišķi:

Šķēle - domāju, ka viņam vienkārši pietrūkst cīņaspars un raksturs kapāties, liekas viņam lēnām nolaižas rokas pie tāda komandas snieguma ( to vislabāk varēja redzēt spēlēt ar Dinamo)

Meisons (BigFoot - pievēršat uzmanību viņa pēdas izmēram) - kā auns ar pieri sienā, gribēšana lielāka par varēšanu, saspēle nav viņa stiprā puse, kapā pamatīgi, bet tehniskais arsenāls un meistarība liekas neļauj būt tam par ko pats sapņo

Rich - pilnīgi bezcerīgs gadījums, kas liekas iedomājies esam publikas mīlulis. Pieņemu, ka Skirmantam pēc traumas vēl nevar likt lielas slodzes, bet Rich ir klauns un nekas vairāk

Gulbis - liekas, ka brīdī, kad nopirka Šķēli, puisis noplaka un nebūdams uzmanības centrā zaudējis pārliecību par savām spējām, iespējams arī fiziksi nav gatavs kam nopietnam

Kosuškins - spēlētājs, kurš nekad (iespējams kļūdos) nav uzņēmies līdera lomu un spīdējis tikai epizodiski, tāpēc lieki gaidīt pārsteigumus karjeras norietā, ko iespējams pats tik drīz neplāno nobeigt. Pieļauju, ka komandas spilgi individuālā spēle un haoss laukumā īsti neļauj izmantot Kosuškinu pilnvērtīgāk, tomēr auguma centimetru trūkumu meistarība neaizvieto

Maceina - laikam jau klubam nepietiek drosmes atvadīties no kārtējā bezcerīgā spēlētāja, ne saspēli spējīgs vadīt, ne punktus gūt, pilnīgs nulle

Jeromanovs - liekas, ka džekam pietrūkst gan meistarības gan apņēmības kaut ko sasniegt, tomēr zaudē ari dēl leģionāriem, jo vienkārši netiek pie spēlēšanas

Bērziņš - viens no tiem, kas līdz vakardienas spēlei cīnījās līdz galam ( iespējams arī vakar vairāk nekā citi komandā), talantīgs , priekš centra ir ļoti tehnisks, tomēr komandas bezcerīgums un zaudētāju filozofija, var negatīvi ietekmēt viņa sneigumu

Skirmants - grūti ko teikt, liekas lēni atgūstas pēc traumas, nešaubos, ka savu līmeni atgūs, vai tik tas nebūs par vēlu?

Marshals - jauns un perspektīvs, liekas vienīgais ar stabilu un tehnisku meitenu, kurš nebaidās un galvenais var iemest, bet diemžēl arī komandas spēle pieklibo

Kravčenko - nav ko piebilst...

Tā vien šķiet, ka komandai nepieciešams kaut kāds grūdiens, vai tas būtu :
- trenera maiņa (īsti neatbalstu);
- kāda spēlētāja sūtīšana mājās (Maceina...)
- varbūt vēl kaut kas un viss kopā

Bet patreiz liekas diezgan bezcerīgi.

     [+] [-]

, 2006-11-16 10:18, pirms 18 gadiem
Nav komandas liidera!

     [+] [-]

, 2006-11-16 10:27, pirms 18 gadiem
Logjisks iznakums. Barons ir švakmaņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-16 10:46, pirms 18 gadiem
Lielāko daļu komentu varētu izmest. Atstāt Skeps un vēl dažus.
Mans viedoklis:
1) spēcīgs Barons, spēcīga Valmiera (arī Buki, Liepāja) ir vajadzīgi Latvijas basketbola attīstībai. Pirmkārt, Ventspilij un ASK - lai ir konkurence.

2) basketbols ir domāts skatītājiem. Veči saņem konkurētspējīgu Eiropas līmeņa atalgojumu (kā Latvijā ir citās profesijās). Lūgtum, atstrādāt. Tas ir Jūsu darbs. Un tas jādara pie jebkāda rezultāta un līdz spēles pēdējai sekundei. Ar attieksmi nečakarējat skatītājus un viņi nečakarēs jūs.

3) krīze Baronā ir ieilgusi, izskatās, ka lēmumu pieņemšanas brīdis ir nokavēts vai arī nav ideju, kā lietu vērst par labu. Te vai nu visi (īpašnieki, menedžments, treneris, spēlētāji) parāda, ka ir komanda, vai atā.
Ceru uz pirmo variantu.

     [+] [-]

, 2006-11-16 11:29, pirms 18 gadiem
atnak vairakas štukas skatitaji...a tie panem un zaude bez jautajumiem...pirma ceturtdala vispar bija ...
Meisons ar Gulbi gan bija labi!!Šķeķe ar itka aneimeis bija...nedaudz...be tikuntaa....baaacc...

     [+] [-]

, 2006-11-16 11:41, pirms 18 gadiem
tiešam tas vairs nav normali . šausmīgi

     [+] [-]

, 2006-11-16 12:19, pirms 18 gadiem
ai ai ai , notika ta ka biju prognozeejis, speciali nemaz negaju uz speli , jo taadu rezultaatu arii biju gaidijis ! krasi kaut kas tur taja barona jamaina ! maceina pec iespejas atraak jasuta maajaa , miers un dievs ! lai veicas baronam turpmak, skjiet vieniga reize kad vini pashi noticeeja savam spekam bija pret valmieru 3 ceturtdalja...

     [+] [-]

, 2006-11-16 12:42, pirms 18 gadiem
Spriediisim peec rezultaatiem beigu tabulaa!!

     [+] [-]

, 2006-11-16 12:53, pirms 18 gadiem
skeps
nu rezultātu arī Igaunjā ar Tartu Rock uztaisīja tiesneši, tā ka nav ko te savējiem mēslus virsū gāzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-16 13:25, pirms 18 gadiem
bāc...šitik s.ū.d.ī.g.a 1. ceturtdaļa!

     [+] [-]

, 2006-11-16 13:53, pirms 18 gadiem
Nepokemonam.
Nunu.
Tas džekiem ir labi apmaksāts darbiņš un ja viņi sūdīgi to dara, tad mandomāt, ka tā arī jāsaka.
Nez ko Tu teiktu, ja dārgā ēstūzī Tev pasniegtu pavēsu kotleti ar pretīgu miltu mērcīti...
Vispār jau bēdīgi bija. Komandas ziņā. Tīri vai raudien nāca skatoties.
Un tie krietna daļa no tiem 60 punktiem vairāk pēc cūcenēm izskatījās...
Lai gan spēlētāji it kā OK. Man domāt, ka, ja šamējie individuāli būtu kaut biški vājāki vispār būtu kirdik

     [+] [-]

, 2006-11-16 14:00, pirms 18 gadiem
pēc tādas spēles pat grūti kaut ko pateikt. Lai gan atbalstu ASK, jebkura Latvijas kluba zaudējums , sevišķi savās mājās, sevišķi- ne īpaši spēcīgam pretiniekam, sevišķi tik bezcerīgi- ir sāpīgs pārdzīvojums.... Neesmu īpaši liels basketbola speciālists, tomēr pat ar neprofesionāļa aci varēja redzēt dažas tendences:
1) beļģi ir gados veca komanda, kādēļ Barons ielaidās pozicionālā cīņā, nevis spēlēja ātru basketbolu?
2)kādēļ nevarēja kaut 4 ceturtdaļu sākt ar aktīvu zonas presingu pa visu laukumu???? Baronā spēlē jauni čaļi, gan jau pietiktu spēka. Beigās divreiz tā izdevās atņemt bumbu! Savulaik ventiņi tā , šķiet, vāciešus sagrāva ar 30 punktiem!!!!
3)kāda jēga likt laukumā Riču, ja vēl ir Bērziņš un Skirmants, bet turēt Meisonu, kam reāla aizvietotāja nav???
4) spēlēt neatlaidīgi aizsardzībā zonu, ja džeki lādē trojkas kā no ložmetēja.... nu pasedz individuāli! Iedo pa rokām, lai maz neliekas... !!!

kopumā viennozīmīgi- Barons necīnās! Te ir daudz iemeslu. Savulaik jau pirms sezonas nesapratu gan līdzjutēju, gan Vanaga, gan Sporta Avīzes uzstādījumu, ka Barons uz papīra izskatās spēcīgāks par ASK. Kurš tad- Maceina par Millage(pagājušās sezonas Horvātijas līgas MVP)??? Šķēle par Valteru un Viļumu??? Gulbis par Babrausku??? Kosuškins par Andrjukaiti un Ričš ar Bērziņu par Bramletu (trīsreiz Spānijas virslīgas all-stars games dalībnieks!) un Grafu???
Lai nu kā, es neredzu ar patreizējo sastāvu un spēles filozofiju, kā BArons gatavojas tikt BBL sešiniekā un tikt līdz LBL finālam.. par FIBA vispār nerunāsim!

     [+] [-]

, 2006-11-16 14:01, pirms 18 gadiem
sorry, sajaucu Meisonu ar Māršalu!

     [+] [-]

, 2006-11-16 15:02, pirms 18 gadiem
vnk nožēlojami...Vētra nav īstais treneris šitai zaudētāju komandai

     [+] [-]

, 2006-11-16 15:06, pirms 18 gadiem
Visas spēles laikā nelikās ka varētu uzvarēt Barons, varbūt ja krisu trīņi, bet varējām redzēt cik izmeta Bērziņš un nevienu truli neimeta! Kāda jēga vispār ir no Šķēles! Daudz daudz labāks bija Justs!

     [+] [-]

, 2006-11-16 15:29, pirms 18 gadiem
Paliek žēl to nabaga Baronu. Labs pārbaudījums viņa faniem.

     [+] [-]

, 2006-11-16 15:44, pirms 18 gadiem
Nesaprotu kas V_tra par treneri, viF_a_ jau vair__k paW_ savu OK. pateikt nem__k.

     [+] [-]

, 2006-11-16 15:50, pirms 18 gadiem
O-ho! Dienā rakstīts, ka Barona vadība tagad uzskata, ka Eiropas kausi ir iesildīšanas turnīrs??? Normāli... Tikai vadībai būtu jāsaprot fani - ne jau par rezultātu iet runa, bet par parādīto spēli!!! Tās diemžēl nav pat uzvarētās spēlēs BBL... Un vēl šī nenormālā reklāmas kampaņa! Atvainojos, bet nedrīkst taču sū...u reklamēt kā "brūnā krāsā esošu dimantu"!!! Ar iepakojumu vien nevar pacelt preces(spēles) vērtību! Ja spēle neparādīsies šogad, pēc Jaungada jau būs par vēlu - būs vien savas bezmaksas kartes jādod kā bezmaksas piedevu ASK biļetēm...

     [+] [-]

, 2006-11-16 16:19, pirms 18 gadiem
[cenzēts], kas ta bija pa speli, vajprats

     [+] [-]

, 2006-11-16 16:28, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis macs
skeps
nu rezultātu arī Igaunjā ar Tartu Rock uztaisīja tiesneši, tā ka nav ko te savējiem mēslus virsū gāzt.



Patiesību sakot, nevienam mēslus virsu neesmu domājis gāzt un man liekas arī pēc teksta negāzu. Tas ko ar savu domu gribēju teikt ir, ka ASK pēc spēles nebija pelņijuši to spēli uzvarēt un, ka arī viņi nav ideāli (nobody's perfect). tiesneši šeit ika pieminēti tikai , kā iemesls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-16 17:14, pirms 18 gadiem
Es saprastu, ka vienu spēli zaudē bezcerīgi, bet tas jau paliek par paradumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-16 18:13, pirms 18 gadiem
Ļoti slikti, ļoti slikti iet Baronam. Viņu spēle ir vienkārši nebaudāma.

     [+] [-]

, 2006-11-16 18:19, pirms 18 gadiem
[cenzēts] man locelis sāp!

     [+] [-]

, 2006-11-16 18:22, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis wap
[cenzēts] man locelis sāp!


Tāpēc arī Baronam neveicas!

     [+] [-]

, 2006-11-16 19:39, pirms 18 gadiem
Vēttra = Krūmiņš (kopija)

     [+] [-]

, 2006-11-16 20:09, pirms 18 gadiem
ssodien noskatiijos ssiis speeles atkaartojumu, to vareetu nosaukt vienaa vaardaa "luuzeri". nezinu, kas ar vinniem notiek - ssitaads budzzets, ssitaadi speeleetaaji, bet speele vnk nevedaas. nu ko cereesim, ka arii BBL neies hehe
VALMIERA 4EVA DA BEST

     [+] [-]

, 2006-11-16 20:46, pirms 18 gadiem
Šķēle ir [cenzēts] !

biju uz speeli, vispaar sviests ne speele... taads siikums, laikam pats Barons nav paredzeejis, ka kaads peec kartiishu izdaliishanas veel grasaa pirkt biljetes.. 2 stundas pirms speeles pie halles esoshaas kases bija ciet... shi bija pirma barona spele uz kuru biju aizgaajis un visticamaak arii ka peedejaa... ja mani acs neviils (seedeeju 2. staavaa) tad speeleetaaji speeleeja uz finiera plaaksnes kurai pa virsu ir linolejs ?! ... nav normaali, ceru ka taa nebija, bet laukums izskatiijas suudiigi tik un taa... puse no areenaa esoshajiem cilveekiem prosta tuseeja -par speeli pohuj.... barons suukaa...

bet daži no beļģiem bija tiešām riktīgi monstri! sildīšanās laikā tas izpaudās visvairāk... ja baronam to vispār par iesildīšanos varēja nosaukt...

     [+] [-]

, 2006-11-17 18:24, pirms 18 gadiem
to Jimz-neapvaino Krūmiņu,pielīdzinot viņu tam nīkulim-nolaizītajam OK? puisītim!