Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Roberts Bukarts savainojuma dēļ nepiedalīsies olimpiskajās spēlēs

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Roberts Bukarts savainojuma dēļ nepiedalīsies olimpiskajās spēlēs
Roberts Bukarts. Foto: Petr Kotala / HC Vítkovice Ridera

Savainojuma dēļ uz Pekinas olimpiskajām spēlēm nedosies uzbrucējs Roberts Bukarts, paziņojusi Latvijas Hokeja federācija. Traumā viņš iedzīvojies vakar - pēdējā mačā pirms pievienošanās valstsvienībai.

Piektdienas vakarā Čehijas čempionāta mājas spēlē Vītkovices "Ridera" savā laukumā ar 2:1 pieveica Kladno "Rytiri". Roberts Bukarts laukumā pavadīja 16 ar pusi minūtes un izdarīja vienu metienu, taču iedzīvojās savainojumā. Tas pārvilcis svītru 31 gadu vecā uzbrucēja debijai olimpiskajās spēlēs.

Bukarts šajā sezonā 32 spēlēs izcēlies ar 26 punktiem, būdams rezultatīvākais "Ridera" hokejists. Pirms sezonas sākuma viņš pārstāvēja Latvijas izlasi olimpiskajā kvalifikācijā, turnīra trīs mačos izceļoties ar divām piespēlēm.

Pagājušo sezonu Bukarts sāka Kontinentālās hokeja līgas klubā Čerepovecas "Severstal" (četri punkti 13 spēlēs), bet pēc tam pievienojās Rīgas "Dinamo" (14 punkti 25 spēlēs).

Viņš pārstāvējis Latvijas izlasi astoņos pasaules čempionātos. 2018. gadā Bukarts bija komandas kapteinis, bet 2019. gadā spēlē pret Zviedriju izcēlās ar hat-trick.

Valstsvienības tuvāko rezervistu lokā no uzbrucējiem ir Gints Meija, Daniels Bērziņš (abi – Rīgas "Dinamo") un Šveices otrajā līgā spēlējošais Toms Andersons.

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

1 2 41 komentārs

  +6 [+] [-]

, 2022-01-29 08:54, pirms 2 gadiem
Sākās Vēl jau kovids arī teiks savu vārdu.
Slēpts komentārs: Sporta Karalis

  +4 [+] [-]

, 2022-01-29 09:09, pirms 2 gadiem
Īstais laiks izsaukt Tralmaku un padarīt izlases spēli agresīvāku nevis
riņķošanu gar bortiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-29 09:26, pirms 2 gadiem
Par zaudējumu es to nesauktu. Varbūt izlasei pat labāk.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-29 09:27, pirms 2 gadiem
Ginča-šņorē zābakus ! Izlasei vajag tos,kas cīnās petakā.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-29 09:37, pirms 2 gadiem
Pēdējos 5 gadus izniekoja vairākumu, tagad laiks Jelisejevam mest ripas

  +1 [+] [-]

, 2022-01-29 09:37, pirms 2 gadiem
bedīgi..

  +2 [+] [-]

, 2022-01-29 09:47, pirms 2 gadiem
A Lipsbergs, kurš dauza šaibas nav interesants?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-29 09:48, pirms 2 gadiem
jptvm

  +3 [+] [-]

, 2022-01-29 09:49, pirms 2 gadiem
Galvenokārt, tīri cilvēcīgi žēl jau pašu Robi, ka tieši pēdējā spēlē OS čalim gar degunu, vēl pie tam ar brāli kopā. Nekas, nākošajā reizē motivācija noturēt līmeni, lai var ar abiem brāļiem uzspēlēt.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-29 09:51, pirms 2 gadiem
Tralmakam jaienem Bukarta vieta
VISS,PUNKTS,ÁMEN

  +4 [+] [-]

, 2022-01-29 10:02, pirms 2 gadiem
Šis izskatās pēc kapeiku taupīšanas pasākuma Lipmana stilā. Priekš kam apmaksāt kādam biļeti no ZA ja ir Meija un Bērziņš...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-29 10:11, pirms 2 gadiem
Edgars rakstīja: Šis izskatās pēc kapeiku taupīšanas pasākuma Lipmana stilā. Priekš kam apmaksāt kādam biļeti no ZA ja ir Meija un Bērziņš...
Tā izskatās,ka tik kādu vārtsargu arī nevajadzēs no ZA.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-29 10:15, pirms 2 gadiem
RobertsR rakstīja: Par zaudējumu es to nesauktu. Varbūt izlasei pat labāk.
Robim jau ar bija savas kvalitātes, bet viena problēmas ir iespēja kādam citam
Slēpts komentārs: pernambucan0
Slēpts komentārs: pernambucan0

 +10 [+] [-]

, 2022-01-29 11:07, pirms 2 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Priekš kam uzsaukt kādu no aizokeāna, ja tepat uz vietas ir vērtīgāki čaļi?
Tas,ka tu esi galvā drāzts mēs jau zinājām,bet ka tas notiek visu laiku līdz šim nebiju pārliecināts,bet tagad tu to pierādīji.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-29 11:33, pirms 2 gadiem
Pēdējais laiks Mareni un Tralmaku izsaukt uz izlasi!

  -1 [+] [-]

, 2022-01-29 11:35, pirms 2 gadiem
RobertsR rakstīja: Par zaudējumu es to nesauktu. Varbūt izlasei pat labāk.
Čehu kluba rezultatīvākais spēlētājs un saki, ka nav zaudējums?

     [+] [-]

, 2022-01-29 11:40, pirms 2 gadiem
Girgijs rakstīja: Pēdējais laiks Mareni un Tralmaku izsaukt uz izlasi!
Es jau domāju ,ka čaļiem gribēšana un motivācijas vairāk var nebūt!

  +2 [+] [-]

, 2022-01-29 11:42, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Īstais laiks izsaukt Tralmaku un padarīt izlases spēli agresīvāku nevis
riņķošanu gar bortiem.
Mīcīšanās pie bortiem, taču mūsu izlases firmas zīme
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-29 11:53, pirms 2 gadiem
Ragazzi rakstīja: Mīcīšanās pie bortiem, taču mūsu izlases firmas zīme
Vītoliņš zin labāk, viņam ir padomdevēji no mūsu perspektīvā "Rīgas Dinamo"

  -1 [+] [-]

, 2022-01-29 11:56, pirms 2 gadiem
Zabusovs

  +2 [+] [-]

, 2022-01-29 11:58, pirms 2 gadiem
backstab rakstīja: Čehu kluba rezultatīvākais spēlētājs un saki, ka nav zaudējums?
Klubs un izlase ir 2 dažādas lietas. Kā BUkijs ir aizvadījis pāris pēdējos turnīrus? Izniekojot vairāk iespēju kā pārējā komanda kopā. Slidojums lēns, spēka spēli netur. Meistarība viņam ir bet izlasē pēdējos gados neiet. Mazliet mazāk meistarīgs džeks, bet ar lielāku ātrumu un jaudu var izrādīties krietni vērtīgāks.

     [+] [-]

, 2022-01-29 12:46, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Īstais laiks izsaukt Tralmaku un padarīt izlases spēli agresīvāku nevis
riņķošanu gar bortiem.
Fantastiski! Atbrauks AHL spēlētājs, kurš ne vienmēr tiek pieteikumā un izlases spēle kardināli izmainīsies! Augustā pārbaudes spēlē pret Norvēģiju bija nemanāms, taču tagad pēkšņi dos ārā mistisko agresiju! Protams, tas nenozīmē, ka Tralmaks nav molodčiks!

  +2 [+] [-]

, 2022-01-29 14:13, pirms 2 gadiem
Vispār žēl, tāds izlases štata kadrs un izskatās ka karjera bez OS var paiet, šaubos vai nākamajās būs starp kandidātiem.
Un (pie)salīdzināt viņu ar Meiju, redzot abu spēles stilus.... tur tik šādi var nokomentēt -

     [+] [-]

, 2022-01-29 14:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Klubs un izlase ir 2 dažādas lietas. Kā BUkijs ir aizvadījis pāris pēdējos turnīrus? Izniekojot vairāk iespēju kā pārējā komanda kopā. Slidojums lēns, spēka spēli netur. Meistarība viņam ir bet izlasē pēdējos gados neiet. Mazliet mazāk meistarīgs džeks, bet ar lielāku ātrumu un jaudu var izrādīties krietni vērtīgāks.
Tiri cilveeciski Robi zheel... un domaaju ka starp 25ciem chaliem vinam vieta bija it iipashi nemot veeraa ka nav NHL speeleetaaji, BET loma izlasee bija par lielu.
Olimpjaadee taadiem komponentiem kaa aatrums un speeka speele buus veel lielaaka noziime. Roberta Bukarta vieniigais trumpis ir PP kursh vinam izlases kontekstaa peedeejaa laikaa bija uz "0". Atruma un Speeka speeles zinnaa nezinu nevienu vaajaaku uzbruceeju - Vinsh ir aptuveni 18 gadiiga viduveeja challa fizuhaa.
Intervijaa teica ka ja patreneetos tad uz grudaka vareetu uzspiest 100kg(sportists). Atceros ka kalsnais Zholtoks kachaaja grudaku ar darba svaru 100kg.

Bukarts nav slikts - Chehijaa gaidiit uz petaka ripu nav tas pats kas Olimpjaadee sisties...

Cerams uz chempi buus atpakall...

     [+] [-]

, 2022-01-29 15:17, pirms 2 gadiem
Amerikāņus domāju vairs nesauks. Protams, Hara stilā būs paņemsim kādu Šveicieti, nevis kādu reāli labu aizvietotāju Bukartam. Egle, Tralmaks varētu būt lieliski kandidāti piekrītu, bet 99% nebūs. Ļoti tracinās, ka Andersons ieleks vietā, mazāks mierinājums būs par Meijas vakanci uz OS.

     [+] [-]

, 2022-01-29 15:47, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Amerikāņus domāju vairs nesauks. Protams, Hara stilā būs paņemsim kādu Šveicieti, nevis kādu reāli labu aizvietotāju Bukartam. Egle, Tralmaks varētu būt lieliski kandidāti piekrītu, bet 99% nebūs. Ļoti tracinās, ka Andersons ieleks vietā, mazāks mierinājums būs par Meijas vakanci uz OS.
Kāpēc tracinās? Šogad pēc statiem Andersonam punkts spēlē un Haris ir pārbaudījis viņu pārbaudes spēlēs. Kāpēc riskēt ar kaut ko, ko nav redzējis?

     [+] [-]

, 2022-01-29 16:08, pirms 2 gadiem
Bez NHL, bez skatītājiem un vēl ar covidfašismu, tas olimpiskais turnīrs galīgi nav interesants. Kaut gan, kādu spēli jau noskatīšos.

     [+] [-]

, 2022-01-29 16:13, pirms 2 gadiem
yourbro rakstīja: Kāpēc tracinās? Šogad pēc statiem Andersonam punkts spēlē un Haris ir pārbaudījis viņu pārbaudes spēlēs. Kāpēc riskēt ar kaut ko, ko nav redzējis?
Pasakiet vēl lūdzu, ka Sējējs, Smirnovs lielās Šveices zvaigznes būs izlases lielā vērtība.

P.S. Andersons pārbaudes spēlēs neko diženu un neparādīja.

     [+] [-]

, 2022-01-29 16:29, pirms 2 gadiem
yourbro rakstīja: Kāpēc tracinās? Šogad pēc statiem Andersonam punkts spēlē un Haris ir pārbaudījis viņu pārbaudes spēlēs. Kāpēc riskēt ar kaut ko, ko nav redzējis?
Punkts spēlē Šveices 2. līgā (SL). Tiekot top līmenī neko nopietnu nav parādījis. Pieaugušo izlasē PČ, OS vai Oq nav spēlējis. Tad jau tiešām labāk Meija vai Marenis, kam ir arī kaut cik jēdzīga pieredze PČ. Vēl piemini, ka jāņem Lipsbergs, kurš Alpu līgā spridzina.

     [+] [-]

, 2022-01-29 16:31, pirms 2 gadiem
Sporta Karalis rakstīja: Ļoti ceru ka ja. Gribu Meiju izlasē un Mareni
Un? Kur redzi probleemu? Ja karalisko apartamentu adrese ir Tvaika iela2,tad blakus palaataas ne tikai Mareni,bet arii Balderi,Grecki un,pat Karaflotes Zvirgzdinu var dabuut..

     [+] [-]

, 2022-01-29 16:47, pirms 2 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Bukijs molodčiks! Jāveseļojas. Žēl, bet tāda dzīve! Viņa vietā jāizsauc Zabusovs!
--_:_-,alkohols nav braalis,bet pernjaks molochiks!
1 2 41 komentārs