Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

37 dienas bez vārtiem vairākumā: "Dinamo" uzņems "Sibir" somu līderus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

37 dienas bez vārtiem vairākumā: "Dinamo" uzņems "Sibir" somu līderus
Kirils Sļepecs un Miķelis Rēdlihs. Foto: Oksana Džadana, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas tikai vienā no pēdējām septiņām spēlēm guvis vairāk par vieniem vārtiem un vairākumu nav realizējis jau desmit mačos pēc kārtas, šovakar pulksten 19:30 uzņems Novosibirskas "Sibir". Tiešraide "Go3" platformā.

Rīgas "Dinamo" hokejisti vairākumā nav izcēlušies jau desmit spēlēs pēc kārtas. Pēdējo reizi tas notika 21. decembrī pret Helsinku "Jokerit", kad precīzs metiens izdevās komandas kapteinim Laurim Dārziņam. Turpinājumā izniekotas 29 vairākuma iespējas pēc kārtas. Tiesa, problēmas ar vārtu gūšanu bijušas ne tikai vairākumā, bet arī vienādos sastāvos.

Pēdējos septiņos mačos rīdzinieki kopā guvuši nieka piecus vārtus un izcīnījuši vienu uzvaru. Šajā sezonā tikai divām no 24 komandām nav izdevies sasniegt simts rezultatīvu metienu atzīmi. Habarovskas "Amur" līdz maģiskajai robežai pietrūkst piecu vārtu, bet "Dinamo" – 18. Vienības rezultatīvākais spēlētājs Dārziņš bez punktiem ir kopš pieminētās spēles pret "Jokerit", tiesa, četrus mačus viņam nācās izlaist savainojuma dēļ.

Šovakar "Dinamo" sastāvā debitēs Reinis Lejnieks, ar kuru līgums tika parakstīts 27. decembrī, un Jānis Švanenbergs. 22 gadus vecais Lejnieks sezonu sāka Latvijas čempionātā, pārstāvot "Olimp", un viņa kontā 16 mačos bija seši vārti un piecas spēles. 18 gadus vecais Švanenbergs ir HK "Rīga" rezultatīvākais hokejists – 50 spēlēs viņš guvis 24 vārtus un sakrājis 39 punktus.

Šovakar pretī stāsies Novosibirskas "Sibir", kas Austrumu konferencē ieņem piekto vietu. Laika posmā no 7. līdz 21. janvārim tā izcīnīja sešas uzvaras pēc kārtas, taču sekojusi divu neveiksmju sērija – 3:6 pret Ņižņekamskas "Neftekhimik" un 0:3 pret Maskavas CSKA. Uzvaru sērijas laikā "Sibir" četrās no sešām spēlēm guva vismaz četrus vārtus.

Vienības līderi visās līnijās ir somi. Hari Seteri vārtos aizvadījis 37 spēles, atvairot 91,9% metienu. Rezultatīvākais aizsargs ir Jirki Jokipaka, kurš 48 spēlēs savācis 25 punktus. Ar 24 piespēlēm KHL aizsargu rangā viņš ieņem ceturto vietu. Uzbrukumā somiem pieder gan pirmā, gan otrā vieta. Labākais ar 38 punktiem ir Mikels Ruohoma, bet ar 30 punktiem seko Juso Pustinens. Abi pērn spēlēja Ņižņekamskas "Neftekhimik", kur arī ieņēma pirmās divas vietas rezultatīvāko spēlētāju sarakstā, bet vasarā savienība devās uz "Sibir".

Komandu salīdzinājums

RādītājsDinamoSibir
Vieta konferencē (P)11. (34)5. (59)
Vārtu attiecība (G:Z)82:154116:120
Vairākuma realizācija (vieta līgā)11.6% (24.)18.3% (13.)
Mazākuma neitralizācija (vieta līgā)74.0% (24.)79.4% (21.)
Soda minūtes (vieta līgā)484 (13.)473 (14.)
Rezultatīvākais spēlētājs (punkti)L. Dārziņš 28 (9+19)M. Rouhoma 38 (11+27)

Rīgas "Dinamo" janvāra kalendārs

DatumsLaiksKurPretinieksRez.
04.01.17:00MājāsBarys1:0
06.01.19:30MājāsJokerit0:7
08.01.19:30MājāsSeverstal2:3 PM
12.01.13:30ViesosSalavat Yulaev0:5
14.01.18:30ViesosSKA0:3
21.01.19:30MājāsSochi1:2 P
25.01.17:00MājāsAdmiral1:2 PM
28.01.19:30MājāsSibir
30.01.18:30ViesosDynamo M

  +4 [+] [-]

, 2020-01-28 10:21, pirms 5 gadiem
Tas ir kaut kāds pārsteigums, ka nespējam realizēt vairākumus, ja mums PP spēlē Batņa, Meija un Giliss ?

Jautājums, vai uz nākošo sezonu kaut kas mainīsies? NĒĒĒĒĒĒĒ, nemainīsies, kamēr mēs būsim bomžaras ar mazāko budžetu līgā
Slēpts komentārs: Maikl30

  +6 [+] [-]

, 2020-01-28 11:14, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: istais ierunajas , “ nebomzara”, gan jaundzivo no algas lidz algai!!!
kāds sakars?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 11:16, pirms 5 gadiem
Jā tā nu gan ir intriga, vai rīt būs jau 38 diena bez gūtiem vārtiem......?

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 11:28, pirms 5 gadiem
Number 0 rakstīja: Tas ir kaut kāds pārsteigums, ka nespējam realizēt vairākumus, ja mums PP spēlē Batņa, Meija un Giliss ?

Jautājums, vai uz nākošo sezonu kaut kas mainīsies? NĒĒĒĒĒĒĒ, nemainīsies, kamēr mēs būsim bomžaras ar mazāko budžetu līgā
zin, apnīk klausīties to Matuļa propagandu un vaidēšanu par mazāko budžetu. krievs vienmēr ģinamai ir atmetis 10-12 mio un sākumā tas kaut kā netraucēja. kāpēc? jo komandā bija smadzenes. speciālisti. tagad ir nonākuši līdz stadijai, kurā divi čekas fuņi - trīceklis un rausteklis lepni paziņo ka viņiem nevajagot komandā speciālistus, kuri šos mācīšot. tāpēc ģinama ir jājama krievu mjauka un jebkura domājoša letiņu izsmiekla objekts.

     [+] [-]

, 2020-01-28 11:28, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Jā tā nu gan ir intriga, vai rīt būs jau 38 diena bez gūtiem vārtiem......?
Intrigas nav, ja nu vienīgi palaimējas ka kāds sūdiņš ielido vārtos.

     [+] [-]

, 2020-01-28 11:32, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: zin, apnīk klausīties to Matuļa propagandu un vaidēšanu par mazāko budžetu. krievs vienmēr ģinamai ir atmetis 10-12 mio un sākumā tas kaut kā netraucēja. kāpēc? jo komandā bija smadzenes. speciālisti. tagad ir nonākuši līdz stadijai, kurā divi čekas fuņi - trīceklis un rausteklis lepni paziņo ka viņiem nevajagot komandā speciālistus, kuri šos mācīšot. tāpēc ģinama ir jājama krievu mjauka un jebkura domājoša letiņu izsmiekla objekts.
jo pirmajos gados dabūt labu leģus bija daudz vienkāršāk nekā tagad..
Kā arī mūsu pašu bāleliņi bija jaunāki un motivētāki.. Tu tiešām domā, ka vecie letiņi plēš dirsu pušu katrā spēlē, ja viņi zin, ka nākošsezon tāpat viņiem Rīgā piedāvās līgumu?

     [+] [-]

, 2020-01-28 11:41, pirms 5 gadiem
Number 0 rakstīja: jo pirmajos gados dabūt labu leģus bija daudz vienkāršāk nekā tagad..
Kā arī mūsu pašu bāleliņi bija jaunāki un motivētāki.. Tu tiešām domā, ka vecie letiņi plēš dirsu pušu katrā spēlē, ja viņi zin, ka nākošsezon tāpat viņiem Rīgā piedāvās līgumu?
jā jā, zilā debess un zaļā zāle
Komandu vada divi veci čekas idioti, viss pārējais ir sekas tam. Kas vēl neskaidrs?

     [+] [-]

, 2020-01-28 12:01, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: zin, apnīk klausīties to Matuļa propagandu un vaidēšanu par mazāko budžetu. krievs vienmēr ģinamai ir atmetis 10-12 mio un sākumā tas kaut kā netraucēja. kāpēc? jo komandā bija smadzenes. speciālisti. tagad ir nonākuši līdz stadijai, kurā divi čekas fuņi - trīceklis un rausteklis lepni paziņo ka viņiem nevajagot komandā speciālistus, kuri šos mācīšot. tāpēc ģinama ir jājama krievu mjauka un jebkura domājoša letiņu izsmiekla objekts.
Pilnīgi piekrītu, problēma ir komandas vadībā nevis naudas trūkumā. Ja spēlētu tikai nauda ,tad arī Latvijas izlase pat tuvumā nebūtu A.grupai, kur tad vēl par desmitnieku cīnītos.

     [+] [-]

, 2020-01-28 12:18, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, problēma ir komandas vadībā nevis naudas trūkumā. Ja spēlētu tikai nauda ,tad arī Latvijas izlase pat tuvumā nebūtu A.grupai, kur tad vēl par desmitnieku cīnītos.
Neaizvainojiet fuņus slikti izsakoties par hokeja speciem, Dinamas čekistiem

     [+] [-]

, 2020-01-28 12:20, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, problēma ir komandas vadībā nevis naudas trūkumā. Ja spēlētu tikai nauda ,tad arī Latvijas izlase pat tuvumā nebūtu A.grupai, kur tad vēl par desmitnieku cīnītos.
Problēma ir komandas vadībā UN naudas trūkumā. Vismaz Lejnieks un Švanenbergs dabūs uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2020-01-28 12:24, pirms 5 gadiem
Rīgas "Dinamo" šosezon var pacīnīties vien par priekšpēdējo vietu līgā un tas ir maksimums, vai arī par jaunu Gineda rekordu vairākuma realizācijas neefektivitātē, ja vien tāds uzskaitījums būtu...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 12:25, pirms 5 gadiem
Sorry, Ginesa. Nevaru palabot kļūdu no mobilā...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 13:17, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jā jā, zilā debess un zaļā zāle
Komandu vada divi veci čekas idioti, viss pārējais ir sekas tam. Kas vēl neskaidrs?
pag pag.. pirmajos gados komandu nevadīja čekisti?
tu neej pretrunās ar sevi?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 13:18, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, problēma ir komandas vadībā nevis naudas trūkumā. Ja spēlētu tikai nauda ,tad arī Latvijas izlase pat tuvumā nebūtu A.grupai, kur tad vēl par desmitnieku cīnītos.
nesalīdzini žiguli ar bmw.. izlasē čaļi pārstāv savu dzimto valsti. Tā ir pavisam cita motivācija.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 13:28, pirms 5 gadiem
Number 0 rakstīja: pag pag.. pirmajos gados komandu nevadīja čekisti?
tu neej pretrunās ar sevi?
Nē, es neeju. Spicē protams vbija savickijs, bet tā saucamā valde tad mazāk jaucās komandas ikdienā. Pirmajos gados ģinama bija kaut kāds kolhoza pozitīvais brīnums, jau daudzas lietas komandā virzīja savas sfēras speciālisti. Un arī tad komanda bija nabago galā. Visvairāk jāsmejas par basņu ka agrāk bija vieglāk atrast labus leģus Kas tad tagad notika, ka palika grūti?

     [+] [-]

, 2020-01-28 13:30, pirms 5 gadiem
Galvenais nepārstāt baudīt abonementa priekšrocības.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 14:10, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Nē, es neeju. Spicē protams vbija savickijs, bet tā saucamā valde tad mazāk jaucās komandas ikdienā. Pirmajos gados ģinama bija kaut kāds kolhoza pozitīvais brīnums, jau daudzas lietas komandā virzīja savas sfēras speciālisti. Un arī tad komanda bija nabago galā. Visvairāk jāsmejas par basņu ka agrāk bija vieglāk atrast labus leģus Kas tad tagad notika, ka palika grūti?
tāpēc, ka agrāk vienam leģim tērēja 250-500k, bet tagad tērē līdz 100k.. šķiet, ka ir diezgan būtiska starpība.

     [+] [-]

, 2020-01-28 14:25, pirms 5 gadiem
Number 0 rakstīja: tāpēc, ka agrāk vienam leģim tērēja 250-500k, bet tagad tērē līdz 100k.. šķiet, ka ir diezgan būtiska starpība.
tāda ir fuņu ideoloģija - lēts ir labs, ar visu 0+1 sezonā

     [+] [-]

, 2020-01-28 14:27, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tāda ir fuņu ideoloģija - lēts ir labs, ar visu 0+1 sezonā
galvenais atstrādāt aizsardzībā..gan jau svētais gars iemetīs kādu golu

  -2 [+] [-]

, 2020-01-28 14:43, pirms 5 gadiem
Izskatās, ka šosezon vairs neskatīšos nevienu DR spēli. 2020.gadā arī neesmu nevienu redzējis. Ja vēl būtu Voris vārtos, tad būtu vismaz vērts padomāt...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:10, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Vismaz Lejnieks un Švanenbergs dabūs uzspēlēt.
uz beņķa ko spēlē?

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 15:16, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izskatās, ka šosezon vairs neskatīšos nevienu DR spēli. 2020.gadā arī neesmu nevienu redzējis. Ja vēl būtu Voris vārtos, tad būtu vismaz vērts padomāt...
es neticu, ka Švanenbergam dos daudz spēlēt. tā jau varētu palūrēt.
HKR viņš ir rezultatīvākais man liekas.
bet būs tipiskais variants jaunajam. pāris reizes uzlaidīs 5vs5 maiņā ar Batņu un Meiju atsisties...

par Lejnieku man vispār nav viedokļa, pat OHL viņš īsti man nebija pamanāms. tāds Sarkanis ko tikko izmeta bija daudz jaudīgāks, bet tāpat nedeva spēlēt.

īsti Ģēģerim un Bērziņam nedod tak spēlēt, drīz par kapļiem pārvērtīs.
šie divi man liekas būtu īstie , kam tagad dod spēlēt un iespēlēt, kamēr vēl nav zuduši lielajam hokejam...

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izskatās, ka šosezon vairs neskatīšos nevienu DR spēli. 2020.gadā arī neesmu nevienu redzējis. Ja vēl būtu Voris vārtos, tad būtu vismaz vērts padomāt...
ko tā?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:53, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ko tā?
Es jau vispār šosezon maz esmu redzējis DR spēļu - kkur 7-8.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:12, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau vispār šosezon maz esmu redzējis DR spēļu - kkur 7-8.
Domāju cik DR spēles neesmu redzējis visu sezonu garumā. Varbūt 2-3. Kaut ierakstā bet noskatos visas.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tāda ir fuņu ideoloģija - lēts ir labs, ar visu 0+1 sezonā
Lēts ir labs tādēļ ka rada konkurenci un par nelielu naudu var iegādāties vairākus lētos. Giliss ir labāks par daudziem vietējiem kapļiem. Giliss labs kamēr superlētais. Lai vietējie siltumnīcā nesnauž.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:30, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Domāju cik DR spēles neesmu redzējis visu sezonu garumā. Varbūt 2-3. Kaut ierakstā bet noskatos visas.
Neesmu par to pārsteigts, jo DR Tev ir pārliecinošs Nr.1.

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:39, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu par to pārsteigts, jo DR Tev ir pārliecinošs Nr.1.
funarins ir slims

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:48, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Domāju cik DR spēles neesmu redzējis visu sezonu garumā. Varbūt 2-3. Kaut ierakstā bet noskatos visas.
Bet vai baudi abonementa priekšrocības?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:34, pirms 5 gadiem
Ātrāk ankepons sev sespaku uztrenēs nekā tie ubagi uzvarēs.