Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Jurkovski uzvara nepārsteidz: "Mēs un RFS esam Ekstraklases līmenī"

Agris Suveizda

Jurkovski uzvara nepārsteidz: "Mēs un RFS esam Ekstraklases līmenī"
Raivis Jurkovskis. Foto: Riga FC

Latvijas futbola vicečempione un vicelīdere "Riga" Eirokausu sezonu sākusi ar panākumu savā laukumā pār Polijas vicečempioni Vroclavas "Śląsk" (1:0), sperot mazu soli pretī UEFA Konferences līgas kvalifikācijas trešajai kārtai. Sportacentrs.com pēc mača aprunājās ar rīdzinieku aizsargiem Raivi Jurkovski un Elbašīru Ngomu.

Labās malas aizsargs Jurkovskis piekrita, ka pirmais puslaiks bijis labākais sezonā: "Droši vien, ka jā. Pret tādu pretinieku kontrolējām visu pirmo puslaiku – žēl, ka neiesitām vairāk vārtu. Grūti teikt, kādēļ tādu sniegumu nevaram parādīt Rīgas derbijos, bet arī pretinieki atšķiras. RFS ir presingojoša komanda, bet "Śląsk" mums atdeva bumbu un tik augstā presingā negāja."

Jurkovski uzvara pār Polijas vicečempioni gan nepārsteidza, un viņš uzskata, ka Portugāles "Gil Vicente" un Nīderlandes "Twente", ar kurām iepriekšējās sezonās bija jāspēlē kārtu augstāk, bija klasi spēcīgākas par Vroclavas vienību: "Mēs un RFS – Latvijas divas vadošās komandas – esam vienā līmenī ar Polijas Ekstraklases komandām, un domāju, ka mēs tur būtu labāko pieciniekā vai astoņniekā."

"Otrajā puslaikā galvenais bija saglabāt mieru, nenosēsties un censties spēlēt tāpat kā pirmajā puslaikā. Otro puslaiku kontrolēt gan neizdevās, taču tik un tā uzvarējām. Domāju, ka pretinieki mājās sāks spēlēt agresīvāk, presingos – jābrauc, jācīnās un jācenšas uzvarēt arī tur," turpināja Jurkovskis, kurš neslēpa, ka kluba mērķis ir sasniegt līgas fāzi – arī pa spēcīgo līgas zaru. "Mūsu ambīcijas ir tikt grupu turnīrā [līgas fāzē] – tāds uzdevums ir no visiem. Cik tas ir reāli? Viss atkarīgs no izlozēm. Otrajā kārtā, kā redzējām, izloze nebija tā vieglākā, arī trešajā kārtā nekas vieglāks nesolās. Viss jāparāda laukumā."

Līdzīgās domās par spēli bija arī senegāliešu centra aizsargs Ngoms, kurš vārtu guvuma epizodi sāka ar tālo piespēli: "Bija laba spēle. Tikāmies ar labu komandu, spēlējām tā, kā gribējām to darīt, un kontrolējām spēli. Gribējām gan iesist vairāk, taču savus vārtus noturējām sausā, tā ka uzvarai ar to pietika. Plāns bija iegūt kontroli pār bumbu, aizsardzībā un vidējā līnijā spēlēt kompakti – tas arī izdevās. Mēs ar Niangu esam daudz spēlējuši kopā un pieraduši spēlēt ar šādām tālajām piespēlēm. Vēl pirms spēles teicu, ka, ja būs brīva zona, centīšos viņam iedot piespēli."

"Vai šis bija labākais puslaiks sezonā? Nezinu, jo esam aizvadījuši daudz labu puslaiku – piemēram, derbijā, arī pret "Valmieru". Izbraukumā būs grūti, jo tās būs viņu mājas, būs daudz fanu, kuri viņus atbalstīs īpaši dedzīgi šodienas zaudējuma dēļ. Taču esam uzņēmuši labu formu un būsim gatavi," teica Ngoms. "Gribam izcīnīt panākumus un cīnīsimies par tiem līdz pat sezonas beigām. Kādus panākumus? Titulu, kausu un grupu turnīru [līgas fāzi]."

Atbildes spēle Vroclavā 42 tūkstošu vietu ietilpīgā stadionā gaidāma 1. augustā.

     [+] [-]

, 2024-07-25 03:07, pirms 4 mēnešiem
Cik var gvelzt. Poļu līgā augstāk par 11. vietu nespīdētu. Drīzākais - cīnītos par neizkriššanu.
RFS, Riga spelētāju vērtība ir 10 mio, bet poļu ekstralīgā 10 mio ir tikai sākot ar 11.vietas komandu.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-25 06:45, pirms 4 mēnešiem
Transfermarket vērtība vien visu neparāda. Spēlētājs ar pieredzi Ekstraklasē vienmēr tiks novērtēts augstāk par virslīgā spēlējošu futbolisti, ja pat realitātē abi ir vienāda līmeņa spēlētāji

  +4 [+] [-]

, 2024-07-25 07:11, pirms 4 mēnešiem
SeriA_madeinItaly rakstīja: Cik var gvelzt. Poļu līgā augstāk par 11. vietu nespīdētu. Drīzākais - cīnītos par neizkriššanu.
RFS, Riga spelētāju vērtība ir 10 mio, bet poļu ekstralīgā 10 mio ir tikai sākot ar 11.vietas komandu.
transfermarket neko nenozīmē - tur rāda tika iaptuveno spēlētāja vērtību tirgū, bet tur ir milzum daudz nianses. Spēlētāja vecums, traumu vēsture, utt. Kur atrastos RFS un Riga FC Ekstraklasē drīzāk noteiktu cik parocīgs šiem abiem klubiem ir Polijas līgas spēles stils - vai tas ir lēns/ātrs, atlētisks un fizisks kā tas ir kaut kur Francijas līgā, vai arī primitīvs vertikālā tipa futbols kā ir britiem utt. Līdzīgs stāsts par Atvijas un Turcijas izlašu savstarpējām spēlēm - Turcija uz papīra un visos transfermarket vienmēr ir bijusi krietni pārāka pār mūsu izlasi, bet cik gadus viņiem vajadzēja, lai beidzot izspiestu pret mums uzvaru? Mēs kaut kādā ziņā viņiem bijā mneparocīgs pretinieks pat tad kad Verpakovskis jau vairs nespēlēja LV izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 07:37, pirms 4 mēnešiem
Nez treneru komentāra nebūs, ja ir spēlētāju? Par Audu saprotams, iespējams neviens pat līdzi nebija aizbraucis, bet šie te pat spēlēja.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-25 07:41, pirms 4 mēnešiem
SeriA_madeinItaly rakstīja: Cik var gvelzt. Poļu līgā augstāk par 11. vietu nespīdētu. Drīzākais - cīnītos par neizkriššanu.
RFS, Riga spelētāju vērtība ir 10 mio, bet poļu ekstralīgā 10 mio ir tikai sākot ar 11.vietas komandu.
Varbūt Jurkovskis drīzāk varēja šo komentēt tā, lai tevi un poļu fanus neaizvainotu - RFS un Riga FC viņa prāt varētu mierīgi spēlēt Ekstraklasē, jo poļu klubu spēles stils un piedāvātais ātrums abiem Latvijas klubiem būtu ļoti pieņemams un parocīgs!

  +3 [+] [-]

, 2024-07-25 08:10, pirms 4 mēnešiem
SeriA_madeinItaly rakstīja: Cik var gvelzt. Poļu līgā augstāk par 11. vietu nespīdētu. Drīzākais - cīnītos par neizkriššanu.
RFS, Riga spelētāju vērtība ir 10 mio, bet poļu ekstralīgā 10 mio ir tikai sākot ar 11.vietas komandu.
Šaubos vai spēlētāju vērtība poļu ekstralīgā ir pilnīgi objektīva mēraukla tāpat kā Latvijas stiprākajos klubos. Visticamāk viņiem tie cipari ir par daudz uzpūsti, kamēr Rīga un RFS spēlētāju vērtība drīzāk ir lielāka.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-25 08:20, pirms 4 mēnešiem
Nepiekrītu Jurkovskim ka Ekstraliga Riga FC un RFS būtu pirmajā pieciniekā va sešiniekā . Šitik augstas intensitātes un saspringtas spēles Rīgas klubiem būtu jāaizvada visas sezonas garumā tas ka viena ļoti laba spēle aizvadīta ar labako 1. puslaiku sezonā nenozīmē ka tādas būs visas spēles un puslaiki . Tas ka Rīgas klubi nebūtu ne 1. vietā Polijā ne pēdējie skaidrs es domāju tabulas vidusdaļā apmēram no 8- 12 vietai . Pēdējās 6 vietas Ekstraliga izteikti vājākas komandas par citām
Slēpts komentārs: valmiera-fc

  +5 [+] [-]

, 2024-07-25 09:57, pirms 4 mēnešiem
Jurkovskis aizvadīja ļoti labu spēli, prieks klātienē vērot!

     [+] [-]

, 2024-07-25 12:38, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Šaubos vai spēlētāju vērtība poļu ekstralīgā ir pilnīgi objektīva mēraukla tāpat kā Latvijas stiprākajos klubos. Visticamāk viņiem tie cipari ir par daudz uzpūsti, kamēr Rīga un RFS spēlētāju vērtība drīzāk ir lielāka.
Drīžāk tieši lv vienam otram ir uzpūsta vērtība. Tiem pašiem RFC leģiem, lai pa laikam vērtība ierodoties ir grozījusies ap miljonu, bet Eirokausies nedemonstrē neko īpašu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 12:40, pirms 4 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Drīžāk tieši lv vienam otram ir uzpūsta vērtība. Tiem pašiem RFC leģiem, lai pa laikam vērtība ierodoties ir grozījusies ap miljonu, bet Eirokausies nedemonstrē neko īpašu.
Sapinies meistarībā - ja jau šeit ierodās spēlētājs, kurš CITUR tika novērtēts ap miljonu, bet šeit neizceļās uz 50k spēlētāju fona, tad kur ir uzpūsta vērtība? Šeit vai citur??

     [+] [-]

, 2024-07-25 14:18, pirms 4 mēnešiem
Lielībnauda nemaksā,
Pieirs bikses izmazgā!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 14:23, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: Nepiekrītu Jurkovskim ka Ekstraliga Riga FC un RFS būtu pirmajā pieciniekā va sešiniekā . Šitik augstas intensitātes un saspringtas spēles Rīgas klubiem būtu jāaizvada visas sezonas garumā tas ka viena ļoti laba spēle aizvadīta ar labako 1. puslaiku sezonā nenozīmē ka tādas būs visas spēles un puslaiki . Tas ka Rīgas klubi nebūtu ne 1. vietā Polijā ne pēdējie skaidrs es domāju tabulas vidusdaļā apmēram no 8- 12 vietai . Pēdējās 6 vietas Ekstraliga izteikti vājākas komandas par citām
Es vairāk piekritīšu Jurkovskim - ja Jaunzems no Valmiera FC mierīgi spēlē pamatsastāvā Stal klubā, kas laikam pēdējo sezonu pabeidza kaut kur tabulas vidusgalā, tad zinot, ka Riga FC un RFS ir spēcīgāks sastāvs nekā Valmiera FC - tas nozīmē, ka Riga FC un RFS pēc loģikas vajadzētu būt virs Stal turnīra tabulā!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 14:41, pirms 4 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Es vairāk piekritīšu Jurkovskim - ja Jaunzems no Valmiera FC mierīgi spēlē pamatsastāvā Stal klubā, kas laikam pēdējo sezonu pabeidza kaut kur tabulas vidusgalā, tad zinot, ka Riga FC un RFS ir spēcīgāks sastāvs nekā Valmiera FC - tas nozīmē, ka Riga FC un RFS pēc loģikas vajadzētu būt virs Stal turnīra tabulā!
Tas nav objektīvs rādītājs viens spēlētājs aizbrauca un mierīgi spēlē Ekstraliga kluba pamatsastāvā . Ja tu saki Riga ir spēcīgāks sastāvs , kapēc šis spēcīgākais sastāvs nevienu reizi nav varējis uzvarēt Valmieru šosezon ??? Iepriekšējā sezonā tikai 1 reizi !!! Ja neitrāls cilvēks paskatās pēdējo 2 gadus savstarpējos pat 3 gadu rezultātus Valmierai uzvaru vairāk !!! Ko viņš teiks ? Ja vadās pēc tavas loģikas Lechia Gdansk sastāvā spēlē 3 !!!!!!! vēl pirms gada Valmiera pamatsastāvā spēlējuši spēlētāji , tatad Valmiera ir Ekstraliga vidusmēra klubs !!!! Cik Riga bijušo spēlētāju spēlē Ekstraliga un cik Valmieras spēlētāju pamatsastāvā ?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 15:25, pirms 4 mēnešiem
Poļu līgai ir fundamentāli labas prasmes tieši ar vienkāršu futbola spēlēšanu, bet ja runā par momentiem un vārtu iesišanu
(tieši kā meistarību), tad atbrauc spānis, kas nevar iesist Spānijas 2 līgā(2 gadus no vietas), bet sāk sist Polijā, tad jādomā, ka līmenis nav tik augsts!

Poļiem ir daudz futbolistu(savai līgai), bet maz- kvalitatīva līmeņa futbolistu!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 15:33, pirms 4 mēnešiem
No 45 +- izlases futbolistiem(arī tuvākās rezerves)- tikai 7 ir vietējās līgas futbolisti!
Manuprāt tas parāda, ka jauniešu treneri nespēj sagatavot- pieklājīgā skaitā un līmenī- futbolistus!(ja ir jāņem fubolisti no otrās Spānijas līgas, kuri tur nevar iesist, bet redz Polijā var iesist!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 15:44, pirms 4 mēnešiem
Dānija spēja sagatavot 2x vairāk futbolistu, kā Polija, ja runā par līmeni, kas ir labāka par viņu līgu!

     [+] [-]

, 2024-07-25 15:47, pirms 4 mēnešiem
Tā kā šādi izteikumi nav nekas labs, jo poļu līga zaudē visu top5 otrajām līgām!

  -3 [+] [-]

, 2024-07-25 15:49, pirms 4 mēnešiem
Ilgāk par vienu sezonu nenoturētos,kādus punktus protams ka sakrātu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 15:58, pirms 4 mēnešiem
Es saprotu, ka Latvijā ir apbrīnojami daudz Polijas izlases fani un it īpaši Levandovska līdzjutēji (lai arī es viņu personīgi neesmu uzskatījis par ko īpašu), bet nolaižoties uz zemes un reāli pajautājot sev - vai nav tā, ka Polijas līga ir tur pat kur viņa bija vēl 20 gadus atpakaļ? Vai Polijas līga ir spējusi izaudzināt kādu milzīgu talantu Polijas izlasei? Un vai vispār no Polijas līgas nāk ārā kāds spēlētājs, kas tiek pārdots par naudu (neskatoties uz viņa pasi) un tālāk nonāk kādā Eiropas top klubā kā atslēgas spēlētājs? Vai Ekstraklase ir regulāri pārstāvēta Čempionu līgas grupu turnīrā?
Reiz izlasīju interesantu rakstu kur bija salīdzināta Čehijas un Polijas augstākās līgas - un nonāca pie tāda interesanta slēdziena. Čehijas līgas klubi Prāgas Sparta un Bohemians stabili dominētu Polijas līgā (un Prāg Polijasas klubs samērā regulāri spēlē Čempionu līgā), bet kā tirgus interesantāka ir Polija. Polijas līgu glābj tas, ka valstī dzīvo 35+ milj. iedzīvotāju un līdzjutēji nāk uz spēlē veselām armijām - savukārt Čehija ar to, ka ir spēcīgāki klubi - spēlē pie pustukšām tribīnēm bieži!

     [+] [-]

, 2024-07-25 16:08, pirms 4 mēnešiem
Ndeki rakstīja: Ilgāk par vienu sezonu nenoturētos,kādus punktus protams ka sakrātu.


Vienu brīdi 1/3 Latvijas izlases spēlēja Polijas līgā, bet nekādi dižie rezultāti izlasei nebija!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-25 16:25, pirms 4 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Un vai vispār no Polijas līgas nāk ārā kāds spēlētājs, kas tiek pārdots par naudu (neskatoties uz viņa pasi) un tālāk nonāk kādā Eiropas top klubā kā atslēgas spēlētājs? Vai Ekstraklase ir regulāri pārstāvēta Čempionu līgas grupu turnīrā?
Derētu atbildes uz šiem jautājumiem!
Leģionāri, kuri tiek pārdoti par lielām naudām
Klubi, kas tiek CL grupu turnīros vai tālu tiek- citās līgās!

2016- 2017 pēdējo reizi kad Polijas klubs CL grupu turnīrā!

Labākais sniegums- Lech top8 conferences līgā!

Eiropas līgā top32!

un CL no grupas netiek ārā!

Tā kā labākajos turnīros top32 skaitā(divos labākajos), bet to ir spējuši arī Dānijas, Norvēģijas, Zviedrijas klubi!

     [+] [-]

, 2024-07-25 17:29, pirms 4 mēnešiem
SeriA_madeinItaly rakstīja: Cik var gvelzt. Poļu līgā augstāk par 11. vietu nespīdētu. Drīzākais - cīnītos par neizkriššanu.
RFS, Riga spelētāju vērtība ir 10 mio, bet poļu ekstralīgā 10 mio ir tikai sākot ar 11.vietas komandu.
Paši Poļi saka, ka Riga FC varētu cīnīties par top5 Polijā

     [+] [-]

, 2024-07-25 17:30, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja:

Vienu brīdi 1/3 Latvijas izlases spēlēja Polijas līgā, bet nekādi dižie rezultāti izlasei nebija!
Riga FC un RFS ir spēcīgāki kā Latvijas izlase

     [+] [-]

, 2024-07-25 17:35, pirms 4 mēnešiem
Nospēlētu šī Rīga un RFS gadiņu ekstraklasse un nākošajā sezonā, pieraduši pie intensitātes, būtu plus-mīnus vidusdaļā, iespējams pat augšgalā. Visi varēja redzēt kā Njangs un Jurkovskis tehniski apspēlēja poļus un ne reizi vien.
Poļiem ir liela problēma. Ekstraklasē nav izteiktu līderu un viņi tur viens otru čakarē. Sekojoši nav superklubu. Krakovas Visla un Gdaņskas Lehija apciemoja pirmo līgu. Esošais čempions no Bjalostokas ir no 11 lielākās pilsētas, Glivice, no kuras ir Pjast, pēc Polijas mērogiem ir čuhnja, kaut kas līdzīgs Krāslavai vai Balviem. Nav top klubu - nav reitinga un rezultāts kāds ir tāds ir. Pēc Latvijas latiņas protams brīnišķīgs, bet salīdzinot ar kaimiņvalstīm visai bēdīgs.

     [+] [-]

, 2024-07-25 17:45, pirms 4 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Riga FC un RFS ir spēcīgāki kā Latvijas izlase
Polija ir tā līga, kur visbiežāk pēc sitiena- bumba lido tribīnēs!

Kā jau teica, tad intensitāte ir, jo ir liela konkurence, bet tiešām kvalitatīvi spēlēt ir pavisam, kas cits!

     [+] [-]

, 2024-07-25 22:07, pirms 4 mēnešiem
Tik pret Valmieru negatīva bilance pēdējos gados...