Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" bez Biedriņa zaudē Hjūstonā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Warriors" bez Biedriņa zaudē Hjūstonā
Marks Džeksons un Neits Robinsons
Foto: AFP/Scanpix

Latviešu centram Andrim Biedriņam izlaižot otro spēli pēc kārtas cirkšņa savainojuma dēļ, Goldensteitas "Warriors" viesos ar 83:109 piekāpās Hjūstonas "Rockets".

"Warriors" bez variantiem zaudēja cīņu par atlēkušajām bumbām, kas neizbēgami rezultējās lielos mīnusos uz rezultāta tablo. "Rockets" pārsvars izcīnītajās bumbās bija iespaidīgs – 48:31. Hjūstonas komanda trīs sekunžu zonā guva 58 punktus.

Mājinieku sastāvā ar "double double" atzīmējās abi starta pieciniekā izgājušie garā gala spēlētāji – Čendleram Pārsonam 20 punkti (karjeras rekords) un 11 atlēkušās bumbas, bet Semjuelam Dalambēram 15+11.

Deivids Lī 33 minūtēs iespēja tikai 12 punktus un piecas atlēkušās bumbas, bet spēli centra postenī sākušajam Džeremijam Taileram 12 minūtēs 0+4. "Warriors" sastāvā rezultatīvākais ar 14 punktiem no soliņa bija Ričards Džefersons.

10 minūtes bez punktiem, bet ar diviem blokiem nospēlējis Mikels Gladness. "Warriors" uz 10 dienām parakstījusi pārbaudes laika kontraktu ar "Heat" izbrāķēto centru Mikelu Gladnesu.

"Warriors" (19-26) zaudējusi piecas no pēdējām sešām spēlēm un Rietumu konferencē atrodas 13. vietā. Nākamais mačs "kareivjiem" sestdien savā laukumā pret "Kings".

Andris Biedriņš labā cirkšņa sastiepuma dēļ izlaida otro maču pēc kārtas.

Citās spēlēs

Kriss Pols Ņūorleānā atgriezies ar zaudējumu – "Clippers" viņa bijušai komandai piekāpās ar 90:97. Pēdējā laikā pamatīgā bedrē esošā "Clippers" sāka ļoti strauji un ieguva labu pārsvaru, taču nespēja to nosargāt.

"Clippers" pēdējā ceturtdaļā guva tikai 11 punktus, iemetot četrus no 23 metieniem no spēles. Losandželosas otrā komanda aizmeta garām pēdējos 19 tālmetienus, visā mačā 5/27.

Krisam Polam 16 punkti un 9 rezultatīvas piespēles, bet Bleikam Grifinam 21+11. "Hornets" sastāvā 20+11 Krisam Keimenam.

"Clippers" (26-21) Rietumu konferencē noslīdējusi uz 6. vietu un vairs tikai par vienas uzvaras tiesu apsteidz 9. vietā esošo "Jazz", kas ar 103:102 uzvarēja Sakramento.

Polam Pīrsam gūstot 25 punktus, "Celtics" izbraukumā ar 100:91 pieveica "Bucks", Milvoki komandu apspēlējot piekto reizi pēc kārtas. "Bucks" bija uzvarējusi pēdējos sešus mačus.

NBA regulārā sezona, 22. marts

SpēleRez.
Rockets – Warriors109:83
Bucks – Celtics91:100
Wizards – Pacers83:85
Hornets – Clippers97:90
Trail Blazers – Grizzlies97:93
Kings – Jazz102:103

Izmantotie resursi:
ESPN

 +10 [+] [-]

, 2012-03-23 08:17, pirms 13 gadiem
sāk rasties sajūta, ka Džeksonam nav ne mazāko sajēgo kā izmantot spēlē centra pozīciju

  +6 [+] [-]

, 2012-03-23 08:24, pirms 13 gadiem
Ar Biedrinu sastava diezvai ar uzvaretu.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 08:51, pirms 13 gadiem
Punkti tik pat cik parasti vai tikai par 2 mazāk, bet toties +/- koefs pa nullēm! Es teiktu, ka šoreiz lietderīgi nostartējis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 08:58, pirms 13 gadiem
Re ka sanak kad Andzas nav,pakaasa!

     [+] [-]

, 2012-03-23 09:04, pirms 13 gadiem
vēsais rakstīja: Re ka sanak kad Andzas nav,pakaasa!
jā, jā.. un ja viņš būtu, tad pa 4min 50sek viņš būtu spēli mainījis kā tas bij pēdējā mačā.. kā tad un tā pat visas tās n-tās spēles šosezon ar biedru sastāvā un vidēji padsmit min laukumā gsw turējās playoff robežās ā, un starp citu, viņa pienesums bij milzīgs, lielākoties 2-3 bumbas un 0,000... ciktur punkti

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:09, pirms 13 gadiem
p.s.
nebūtu tās vienas, divu graujošo spēļu sākumā ar 8 un 6 punktiem spēlē, tad tā arī būtu.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-23 09:20, pirms 13 gadiem
vakar paskatījos 2007 gada PO spēli pret Mavs , un nonācu pie secinājuma ka nevis Biedriņš spēlē sliktāk , bet gan treneris un tagadējie komandas biedri ir vismaz divas klases zemāki nekā tad spēlējošie Bārda, Stīvais, Als un c. tieši tāpēc arī Biedriņam tā statistika ir tāda kā ir .

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:22, pirms 13 gadiem
Šis zaudējums Hjūstonai, skaidri parādīja/ierādīja/iezīmēja GSW atrašanās vietu turnīra tabulā t.i. to, ka GSW jau nu noteikti nav PO cienīga komanda un viņu kūļāšanās pa Rietumu lejasgalu ir pilnīgi likumsakarīga! Tas arī viss ko varu par šo komandu pateikt! Bet Hjūstona malači – Dalembērs Hjūstonā demonstrē to, ka viņš nav tikai miets zem groza, kurš var nobloķēt metienu un savākt atlēkušo. Līdz šim tāds iespaids bija par viņu radies...
Žēl, ka Bucks zaudēja – tādā garā spēlējot, Knicks viņi beigās var arī nenoķert. Un, protams, vēl vairāk žēl Clipps. PO jau viņi tiks – nav šaubu, vienīgi bez Čonsija viņiem tur nebūs īsti ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:39, pirms 13 gadiem
homo s.sapiens rakstīja: jā, jā.. un ja viņš būtu, tad pa 4min 50sek viņš būtu spēli mainījis kā tas bij pēdējā mačā.. kā tad un tā pat visas tās n-tās spēles šosezon ar biedru sastāvā un vidēji padsmit min laukumā gsw turējās playoff robežās ā, un starp citu, viņa pienesums bij milzīgs, lielākoties 2-3 bumbas un 0,000... ciktur punkti
Bet vins,tas ir Andris visu sezonu ir graujosi stabils.....ne vairak par paaris punktiem spele

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:42, pirms 13 gadiem
Nu bisku nepaveicaas vareeja vineet GO warriors

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:45, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Šis zaudējums Hjūstonai, skaidri parādīja/ierādīja/iezīmēja GSW atrašanās vietu turnīra tabulā t.i. to, ka GSW jau nu noteikti nav PO cienīga komanda un viņu kūļāšanās pa Rietumu lejasgalu ir pilnīgi likumsakarīga! Tas arī viss ko varu par šo komandu pateikt! Bet Hjūstona malači – Dalembērs Hjūstonā demonstrē to, ka viņš nav tikai miets zem groza, kurš var nobloķēt metienu un savākt atlēkušo. Līdz šim tāds iespaids bija par viņu radies...
Žēl, ka Bucks zaudēja – tādā garā spēlējot, Knicks viņi beigās var arī nenoķert. Un, protams, vēl vairāk žēl Clipps. PO jau viņi tiks – nav šaubu, vienīgi bez Čonsija viņiem tur nebūs īsti ko darīt.
Hjūstona malači, bet play off komanda vienalga tā nav. GSW vajadzētu tādu funkciju kā reset, izmest visu komandu miskastē un sākt būvēties no jauna, bet diemžēl tā dzīvē nenotiek.
Bucks pirmdien 6 punktu spēle pret Knicks Par Clipps man sezonas sākumā patika vairāk skatīties viņu spēles, tagad jau apnicis, ka Paul vai nu iet caurgājienā un izmet pats vai pamet Grifinam vai Džordanam. Piekrītu, ka Bilupss tur to spēli padarītu krietni sakarīgāku, viņš jau uz PO būs ne?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 09:50, pirms 13 gadiem
Zivs pūst no galvas jeb Wariors nometnē jāsāk ar biroju!

     [+] [-]

, 2012-03-23 10:00, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Šis zaudējums Hjūstonai, skaidri parādīja/ierādīja/iezīmēja GSW atrašanās vietu turnīra tabulā t.i. to, ka GSW jau nu noteikti nav PO cienīga komanda un viņu kūļāšanās pa Rietumu lejasgalu ir pilnīgi likumsakarīga! Tas arī viss ko varu par šo komandu pateikt! Bet Hjūstona malači – Dalembērs Hjūstonā demonstrē to, ka viņš nav tikai miets zem groza, kurš var nobloķēt metienu un savākt atlēkušo. Līdz šim tāds iespaids bija par viņu radies...
Žēl, ka Bucks zaudēja – tādā garā spēlējot, Knicks viņi beigās var arī nenoķert. Un, protams, vēl vairāk žēl Clipps. PO jau viņi tiks – nav šaubu, vienīgi bez Čonsija viņiem tur nebūs īsti ko darīt.
Viss atkarīgs no pretinieka.. Bet vai pamanīji skaisto koamndu izvietojumu Rietumos? Play off pirmā kārta LA pret LA

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 10:04, pirms 13 gadiem
biedrins sezot uz solina dabujis traumu neticami NBA -where amaizing happens

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 10:08, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Hjūstona malači, bet play off komanda vienalga tā nav. GSW vajadzētu tādu funkciju kā reset, izmest visu komandu miskastē un sākt būvēties no jauna, bet diemžēl tā dzīvē nenotiek.
Bucks pirmdien 6 punktu spēle pret Knicks Par Clipps man sezonas sākumā patika vairāk skatīties viņu spēles, tagad jau apnicis, ka Paul vai nu iet caurgājienā un izmet pats vai pamet Grifinam vai Džordanam. Piekrītu, ka Bilupss tur to spēli padarītu krietni sakarīgāku, viņš jau uz PO būs ne?
Nezinu – man jau šķiet, ka Rockets veidojas par visai labu komandu. Un ļoti patīk kā spēlē Parsons – gan efektīvs, gan efektīgs!
Bet neviens jau neliedz GSW sākt komandas kapitālo remontu un pilnībā to pārbūvēt – aizmainīt prom visu ko vien var aizmainīt, ietaupīt naudas līdzekļus + kādus 3 gadus pēc kārtas tikt pie TOP3 draft pick un lieta darīta! Thunder, Bulls, Celtics..domājams, arī Minesota – tās ir komandas, kuras reāli gandrīz par 100% nomainīja komandas sastāvu, lai, kā saka, atdzimtu no pelniem. Kāpēc GSW to nedara, man nav saprotams...
Šobrīd Clipps spēlē +/- tāpat kā to darīja Hornets, kad tur spēlēja CP3, tik vien, ka šis ir vizuāli uzlabotais variants – tāds skatāmāks. Ar Čonsiju, protams, spēle būtu krietni prātīgāka. Cik man zināms, tad Bilapss atgriezīsies basketbolā tikai uz nākamo sezonu...

     [+] [-]

, 2012-03-23 10:11, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Viss atkarīgs no pretinieka.. Bet vai pamanīji skaisto koamndu izvietojumu Rietumos? Play off pirmā kārta LA pret LA
jā, jā - tas būtu tiešām pa skaisto, ja abas LAL komandas tiktos jau 1.kārtā. katrā ziņā mājas zāles priekšrocības šajā duelī nespēlētu īpaši lielu nozīmi - tik vien cik pamainītos bildītes uz laukuma un video kubā.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 10:15, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: ar vai bez AB nav liela starpība
Starpība nav, bet tik un tā vainīgs ir viņš.

     [+] [-]

, 2012-03-23 10:26, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Nezinu – man jau šķiet, ka Rockets veidojas par visai labu komandu. Un ļoti patīk kā spēlē Parsons – gan efektīvs, gan efektīgs!
Bet neviens jau neliedz GSW sākt komandas kapitālo remontu un pilnībā to pārbūvēt – aizmainīt prom visu ko vien var aizmainīt, ietaupīt naudas līdzekļus + kādus 3 gadus pēc kārtas tikt pie TOP3 draft pick un lieta darīta! Thunder, Bulls, Celtics..domājams, arī Minesota – tās ir komandas, kuras reāli gandrīz par 100% nomainīja komandas sastāvu, lai, kā saka, atdzimtu no pelniem. Kāpēc GSW to nedara, man nav saprotams...
Šobrīd Clipps spēlē +/- tāpat kā to darīja Hornets, kad tur spēlēja CP3, tik vien, ka šis ir vizuāli uzlabotais variants – tāds skatāmāks. Ar Čonsiju, protams, spēle būtu krietni prātīgāka. Cik man zināms, tad Bilapss atgriezīsies basketbolā tikai uz nākamo sezonu...
jā tiešām, atradu šito, Billups is out for the season but has promised that he will return next year.
Man jau šķiet, ka Hjūstonai ir švaki ar vilcējiem un ja pajauc komandas spēli, tad individuāli nav, kas pavelk, tas varētu iegriezt PO, kur viņi ir pelnījuši tikt.
Nu, ja paskatās GSW rosteri, tad jau redzams, ka pārmaiņas ir kapitālas, ja salīdzina , piemēram, ar situāciju pirms diviem gadiem, bet cits jautājums, vai tās ir loģiskas un uz augšupeju virzītas. HVZ, pieņemot, ka normālā komandā Curry spēlētu citādāk, tad es ieteiktu būvēt komandu ap viņu un Bogatu.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 11:00, pirms 13 gadiem
patikami ka pret gsw pretinieku centri sasniedz karjeras rekordus un aizvada labakas speles sezona

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:44, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: jā tiešām, atradu šito, Billups is out for the season but has promised that he will return next year.
Man jau šķiet, ka Hjūstonai ir švaki ar vilcējiem un ja pajauc komandas spēli, tad individuāli nav, kas pavelk, tas varētu iegriezt PO, kur viņi ir pelnījuši tikt.
Nu, ja paskatās GSW rosteri, tad jau redzams, ka pārmaiņas ir kapitālas, ja salīdzina , piemēram, ar situāciju pirms diviem gadiem, bet cits jautājums, vai tās ir loģiskas un uz augšupeju virzītas. HVZ, pieņemot, ka normālā komandā Curry spēlētu citādāk, tad es ieteiktu būvēt komandu ap viņu un Bogatu.
Ja Curry kļūtu par jēdzīgu pg, tad jā, bet ja viņš turpina tikai puļīt pa grozu nevis vadīt saspēli, tad vai nu viņu jāliek sg, vai jāmaina prom. Jebkurā gadījumā ir jādabū kāds labs pg, savādāk nākošsezon labākais saspēlnieks komandā varētu izrādīties Boguts.....

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 11:59, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Ja Curry kļūtu par jēdzīgu pg, tad jā, bet ja viņš turpina tikai puļīt pa grozu nevis vadīt saspēli, tad vai nu viņu jāliek sg, vai jāmaina prom. Jebkurā gadījumā ir jādabū kāds labs pg, savādāk nākošsezon labākais saspēlnieks komandā varētu izrādīties Boguts.....
štrunts par Kariju, jo viņš šad tad arī nospēlē defā un viens tāds metējs, pie tam tāds, kurš met ar augstu procentu, ir vajadzīgs! cita lieta, ka viņam potītes trauma sāk jau kļūt hroniska un tas noteikti nav uz labu. taču, manuprāt, visa ļaunuma sakne ir Lee - absolūti bezcerīgs un bezjēdzīgs aizsardzībā un absolūti individuāls uzbrukumā. protams, šad un tad jau paspīd ar kādu labu piespēli, taču kopējā tendence ir ar diezgan treknu - zīmi!

     [+] [-]

, 2012-03-23 12:07, pirms 13 gadiem
hjustn teksas

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 14:21, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: štrunts par Kariju, jo viņš šad tad arī nospēlē defā un viens tāds metējs, pie tam tāds, kurš met ar augstu procentu, ir vajadzīgs! cita lieta, ka viņam potītes trauma sāk jau kļūt hroniska un tas noteikti nav uz labu. taču, manuprāt, visa ļaunuma sakne ir Lee - absolūti bezcerīgs un bezjēdzīgs aizsardzībā un absolūti individuāls uzbrukumā. protams, šad un tad jau paspīd ar kādu labu piespēli, taču kopējā tendence ir ar diezgan treknu - zīmi!
Njaa Karijam ar tajaam potiiteem traki-redzees kaa buus naakotnee,bet vins ir liels talants kurs tajai meeslainajai komandai ir vajadziigs!Par to,ka Lee ir ir galvenaa sakne gan nepiekritiisu vins ir labs speeleetaajs un iisteniibaa labs piespeeleetaajs arii!Aizsardziibaa protams drausmiigs.Reaali pasi gw sefi ir lohi kuri nemaak jeedziigi nokomplekteet sastaavu nevar taa teikt redz tur Biedrins pie visa vainiigs vai Lee ha tur pat vairs nav taada speeleetaaja ar vaardu ko piemineet jo parasti komandas neveiksmees vaino liiderus vai tos kuri neataisno uz viniem liktaas ceriibas!Tajaa komandaa ir labis speeleetaaji kuri katrs individuaali domaaju perfekti iedereetos kaadaa konkreetaa sisteema.Tas pats jau piemineetais Lee domaaju atkal vareetu buut all star ja speeleetu citaa komandaa!Labi,ka Monta prom jau sen bija laiks.Taa ir elle speeleetaajiem neveiksmju ieleja4ista galiigi nejeegas tajaa organizaacijaa straadaa!Aizsardziibaa arii peedeejos gados vieniigais jeedziigais speeleetaajs bija Biedrins.Domaaju,ka arii ne tikai tas,ka nebija kas normaalu piespeeli Biedrinam iedod,bet arii tas,ka visu laiku jaakoncentreejas aizsardziibai daleeji ietekmeeja Biedrina regresu uzbrukumaa.Fokuseejaas uz vienu lietu otrajaa plaanaa palika otra lieta.Laika gaitaa komandas biedri arii zaudeeja uzticiibu Biedrinam uzbrukumaa..Besii taa komanda,lai gan ja ne taa komanda un Nelsons Biedrinam nebuutu taads liigums kabataa,bet tagad vins ir pilniigi sabojaata prece!Redzees kas buus ar Biedrinu naakotnee vai peec liiguma beigaam beigs karjeru vai nee!Gadiijumaa ja nebeigs un tomeer veel kaadus paaris gadinus paspeelees tad tikai ne tur(protams,ka vini arii netaisiitos peec sitajiem gadiem pagarinaat ar vinu liigumu!)tajaa bedree.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:30, pirms 13 gadiem
marissis rakstīja: vakar paskatījos 2007 gada PO spēli pret Mavs , un nonācu pie secinājuma ka nevis Biedriņš spēlē sliktāk , bet gan treneris un tagadējie komandas biedri ir vismaz divas klases zemāki nekā tad spēlējošie Bārda, Stīvais, Als un c. tieši tāpēc arī Biedriņam tā statistika ir tāda kā ir .

Arī skatījos spēli, bumba kustās apkārt, visi cinās, atbalsta viens otru prieks skatīties. Jācer, ka Biedriņu vasarā atbrīvos no šīs komandas, lai var gūt jaunas un cerams pozitīvas(basketbola ziņā) emocijas

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:37, pirms 13 gadiem
AB nespeelee, jo W's driiz atlaidiis Jacksonu un iecels Andrinju par galveno treneri

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:38, pirms 13 gadiem
Naakamgad buus interesanti skatiities Toronto speeles jo speelees muusu leisu braluka Valan4onis.Baigi gribaas,lai vins izraadaas pat labaaks nekaa gaidiits!Apskauzu leisus..

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:39, pirms 13 gadiem
The_Lakers_Fan rakstīja: AB nespeelee, jo W's driiz atlaidiis Jacksonu un iecels Andrinju par galveno treneri
Nopietni?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:43, pirms 13 gadiem
Juutas Jazz aptrakusi 5 uzvaras peec kaartas 0.5 speeli aiz playoff striipas!Galiigi apdolbiijusies...nariki

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:45, pirms 13 gadiem
0.5 no astotaas vietas un 1.5 speeli no ceturtaas vietas kas dod home cort atvantageEvery fuc*ing game must be like the last one

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:39, pirms 13 gadiem
Daumants666 rakstīja: Nopietni?
Jaa, tu NBA.com neej?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:33, pirms 13 gadiem
The_Lakers_Fan rakstīja: Jaa, tu NBA.com neej?
Tad tev no turienes sanaak info!!Veelaak ieiesu ie4ekosu tagad nav datora pie rokas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 19:21, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: štrunts par Kariju, jo viņš šad tad arī nospēlē defā un viens tāds metējs, pie tam tāds, kurš met ar augstu procentu, ir vajadzīgs! cita lieta, ka viņam potītes trauma sāk jau kļūt hroniska un tas noteikti nav uz labu. taču, manuprāt, visa ļaunuma sakne ir Lee - absolūti bezcerīgs un bezjēdzīgs aizsardzībā un absolūti individuāls uzbrukumā. protams, šad un tad jau paspīd ar kādu labu piespēli, taču kopējā tendence ir ar diezgan treknu - zīmi!
Nu metējs ir vajadzīgs, BET tas nedrīkst būt pg! Pg ir jāvada saspēle nevis visu laiku jāpuļī pa grozu.

     [+] [-]

, 2012-03-23 20:47, pirms 13 gadiem
Daumants666 rakstīja: Tad tev no turienes sanaak info!!Veelaak ieiesu ie4ekosu tagad nav datora pie rokas.
Ieej, ieej!