Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:370, Did:0, useCase: 3

Lieliskā Gronkovska piezemējumi atved Breidijam septīto "Super Bowl" triumfu

Emils Ozerinskis

Lieliskā Gronkovska piezemējumi atved Breidijam septīto "Super Bowl" triumfu
Robs Gronkovskis. Foto: Reuters/Scanpix

Savu visu laiku labākā amerikāņu futbolista statusu šonakt nostiprināja Toms Breidijs, kurš izcīnīja savu septīto "Super Bowl" uzvaru, Tampabejas "Buccaneers" sagraujot Kanzassitijas "Chiefs" ar rezultātu 31:9. Breidijs šajā spēlē nopelnīja arī savu piekto "Super Bowl" MVP balvu.

Šī NFL finālspēle iegāja vēsturē vēl pirms tās sākuma, jo pirmo reizi 55 gadus ilgajā "Super Bowl" vēsturē kādai no komandām bija mājas spēles priekšrocība, līdz finālam Tampas stadionā nokļūstot vietējai "Buccaneers". Savukārt Kanzassitijas "Chiefs" šī bija iespēja izcīnīt otro titulu pēc kārtas, ko nevienai komandai nav izdevies paveikt kopš 2004. un 2005. gada, kad divas sezonas pēc kārtas Toms Breidijs līdz čempiontitulam aizveda Jaunanglijas "Patriots".

"Buccaneers" aizsardzība izcēlās ar ļoti agresīvu spiedienu uz "Chiefs" saspēles vadītāju Patriku Mahoumsu, neļaujot viesu līderim veikt iecerētās piespēles un liekot sasteigt uzbrukumus. Arī Tomam Breidijam spēles ievads nepadevās cerētais, pirmajā draivā netiekot līdz desmit jardu atzīmei, bet otrajā uzbrukuma mēģinājumā pret Breidiju tika izpildīs "seks". Spēles pirmie punkti tika gūti pirmās ceturtdaļas vidū "Chiefs" sitējam Harisonam Butkeram ar 31 jarda spērienu gūstot vārtus.

Neticami, bet Toms Breidijs iepriekšējos deviņos Superbolos nekad iepriekš nebija veicis piezemējuma piespēli pirmajā ceturtdaļā. Taču šajā reizē tas mainījās. Pašā ceturkšņa izskaņā Breidijs atrada savu seno "Patriots" cīņu biedru Robu Gronkovski, kurš ienesa bumbu gala zonā, veicot mača pirmo piezemējumu un izvirzot "Buccaneers" vadībā ar 7:3.

"Chiefs" sastāvā šajā spēlē laukumā devās Amerikas latvietis Niks Kaizers, kurš palīdzēja komandai ar bloķēšanas pienākumu veikšanu, Kanzassitijas vienības atsitienos. Tos "Chiefs" nācās izpildīt daudz biežāk nekā ierasts, jo Tampabejas aizsardzība regulāri neļāva viesiem atgūt pirmās izspēles tiesības. Laba iespēja palielināt pārsvaru "Buccaneers" bija otrajā ceturtdaļā, kad divreiz mājinieki varēja uzbrukt piezemējuma zonai no viena jarda distances. Tampabeja riskēja un centās ienest bumbu gala zonā ar ceturto izspēli, bet Ronalds Džouns tika apturēts pirms gala līnijas.

"Chiefs" noteikumu pārkāpumi maksāja ļoti dārgi. Vispirms aizsardzības spēlētāja "grābstīšanās" nozaga Kanzassitijai pārtvertu piespēli, bet vēlāk vārtu guvuma vietā "Chiefs" uzdāvināja Breidijam atkārtotu pirmās izspēles iespēju, kurā 43 gadus vecais saspēles vadītājs atkal atrada Gronkovski, kurš par spīti pretinieka pārkāpumam notvēra bumbu un veica savu otro piezemējumu - 14:3. Lieliskā Pirātu aizsardzība pilnībā pirmajā puslaikā neitralizēja Tairiku Hilu un ar spiedienu uz Mahoumsu lika samierināties "Chiefs" ar trīs punktiem pēc vārtu guvuma. Ja konferences finālā pirms došanās pārtraukumā Beidijs izcēlās ar rezultatīvu "Hail Mary" piespēli, šoreiz pretinieku pārkāpumi ļāva "Buccaneers" pēdējās sekundēs nonākt pie pašas gala līnijas. Breidijs piezemējuma zonā atrada skandalozo Antonio Braunu, kurš notvēra bumbu, ļaujot mājiniekiem pārtraukumā iet ar pārliecinošu pārsvaru 21:6.

Otrajā puslaikā pirāti turpināja dominēt. Lieliskais Gronkovskis notvēra vēl vienu svarīgu piespēli, lai nākamajā izspēlē ļautu Lenardam Fornetam ienest bumbu gala zonā, sasniedzot rezultātu 28:9. Lai izglābtos virssaišiem bija vajadzīgi trīs piezemējumi, taču ceturtās ceturtdaļas ievadā 11 jardus no gala zonas Kanzassitijas komanda nespēja pārvērst punktos, apbēdinot Mahoumsu, kurš savā NFL karjerā pirms šīs spēles ne reizi nebija zaudējis ar divciparu skaitļa rezultāta starpību."Chiefs" uzbrukuma līnija šajā mačā pamatīgi pievīla savu saspēles vadītāju, liekot Mahoumsam vairākkārt nokļūt zem pretinieku spēlētāju čupas. "Chiefs" tā arī nespēja tikt pie piezemējuma, "Buccaneers" gūstot uzvaru ar 31:9.

Toms Breidijs ar savu septīto čempiontitulu izcīnījis vairāk "Super Bowl" uzvaras nekā jebkura NFL frančīze. Panākumiem bagātākās NFL komandas Jaunanglijas "Patriots" un Pitsburgas "Steelers" tikušas pie sešiem čempiontituliem.

Toms Breidijs šajā spēlē veica 29 piespēles no kurām 21 sasniedza mērķi. Sapspēles vadītāja piespēles kopumā lidoja 201 jardu, nokārtojot pirātiem trīs piezemējumus. Robs Gronkoskis notvēra sešas piespēles, sakrājot 67 jardus un divus "tačdaunus". Savukārt pa vienam piezemējumam bija malējā uzbrucēja Antonio Brauna un pussarga Lenarda Forneta rēķinā.

Par Superbola MVP piekto reizi karjerā tika atzīts Breidijs, kurš triumfa mirklī atklāja, ka par došanos pensijā 43 gadu vecumā vēl nedomā, gatavojoties turpināt savu iespaidīgo karjeru arī nākamsezon.

"Super Bowl" Toma Breidija ērā

GadsUzvarētājaZaudētājaRez.GadsUzvarētājaZaudētājaRez.
2021.BuccaneersChiefs31:92011.PackersSteelers31:25
2020.Chiefs49ers31:202010.SaintsCots31:17
2019.PatriotsRams13:32009.SteelersCardinals27:23
2018.EaglesPatriots41:332008GiantsPatriots17:14
2017.PatriotsFalcons34:282007.ColtsBears29:17
2016.BroncosPanthers24:102006.SteelersSeahawls21:10
2015.PatriotsSeahawks28:242005.PatriotsEagles24:21
2014.SeahawksBroncos43:82004.PatriotsPanthers32:29
2013.Ravens49ers34:312003.BuccaneersRaiders48:21
2012.GiantsPatriots21:172002.PatriotsRams20:17

"*" - pasvītrotas Toma Breidija pārstāvētās komandas

1 2 45 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2021-02-08 05:23, pirms 4 gadiem
THE GOAT

 +11 [+] [-]

, 2021-02-08 06:15, pirms 4 gadiem
Acīmredzot tas ir patiešām aizrautīgi amerikāņiem un tiem cilvēkiem, kas šo spēli saprot pa īstam. Es esmu mēģinājis to izdarīt, bet man nav neviens draugs, kas par šo fano, un tā arī neesmu ticis līdz kaut cik nopietnai sapratnei un līdz ar to interesei par to.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-08 06:49, pirms 4 gadiem
Lielisks komandas sniegums, jāuzteic arī aizsardzība.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-08 07:17, pirms 4 gadiem
Beličekam tagad murgi rādīsies vēl ilgi

  +5 [+] [-]

, 2021-02-08 08:01, pirms 4 gadiem
Ja nekas nav mainījies pāris nedēļu laikā, tad AmFutbolā par piezemējumu dod 6 punktus. Tas tā, ja nu vēl kādu reizi izdomāsi uzskribelēt par NFL.

  +9 [+] [-]

, 2021-02-08 08:14, pirms 4 gadiem
Mēģināju atkal skatīties, netiekot līdz pusei, aizmigu. Spēle jau interesanta, taču viens ārprāts tai piemīt. Reāla spēlēšana notiek 3 -5 sekundes, tad atkal pauze. Un tas norauj stopkrānu jebkurai vēlmei skatītīties. Tas būtu it kā skatīties angļu komēdiju , kurai ik pēc 5 -10 sekundēm ielipinātas libresse reklāmas.

     [+] [-]

, 2021-02-08 08:20, pirms 4 gadiem
Neviens noteikti negaidīja,ka kāda komanda uzvarēs ar tādu pārsvaru un kur nu vēl Bucs.
GOAT
Šo sastāvu nākošgad neredzēsim.Ja Gronks varētu vēl palikt pa lēto,bet neticu ka Fournette un Browns paliks par mazām summām.

     [+] [-]

, 2021-02-08 08:48, pirms 4 gadiem
patriots noteikti kož pirkstos, jo palaida Breidiju. Bucs deva viņam iespēju un brīvību uzbrukumu veidošanā, lūk arī rezultāts. Protams, Gronka atgriešanās (pēc paziņošanas par karjeras beigām), arī nospēlēja lomu Bucs uzvarā

  +1 [+] [-]

, 2021-02-08 08:49, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neviens noteikti negaidīja,ka kāda komanda uzvarēs ar tādu pārsvaru un kur nu vēl Bucs.
GOAT
Šo sastāvu nākošgad neredzēsim.Ja Gronks varētu vēl palikt pa lēto,bet neticu ka Fournette un Browns paliks par mazām summām.
Nu par Gronku nekad nevar zināt. Viņam katru dienu jauni viedokļi, domas
Par pārējiem, protams, būs grūti noturēt sastāvu, bet varbūt vietā atradīs ko citu un varbūt ko labāku

     [+] [-]

, 2021-02-08 08:54, pirms 4 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Nu par Gronku nekad nevar zināt. Viņam katru dienu jauni viedokļi, domas
Par pārējiem, protams, būs grūti noturēt sastāvu, bet varbūt vietā atradīs ko citu un varbūt ko labāku
Protams,ka atradīs..Tampa būs pirmā vieta sarakstā izpirktajiem spēlētājiem Breidija dēļ..Tā bija Bostonā un tā būs arī Tampā.
Bet nu Fournette sezonas otrā pusē izskatijāsa vnk neapturams.

     [+] [-]

, 2021-02-08 09:10, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Mēģināju atkal skatīties, netiekot līdz pusei, aizmigu. Spēle jau interesanta, taču viens ārprāts tai piemīt. Reāla spēlēšana notiek 3 -5 sekundes, tad atkal pauze. Un tas norauj stopkrānu jebkurai vēlmei skatītīties. Tas būtu it kā skatīties angļu komēdiju , kurai ik pēc 5 -10 sekundēm ielipinātas libresse reklāmas.
Ne, un viņi atļaujas ieņirgt par mūsu socceru

     [+] [-]

, 2021-02-08 09:11, pirms 4 gadiem
Njā, Breidijs ir GOUTS, ko tur vēl piebilst.

     [+] [-]

, 2021-02-08 09:37, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neviens noteikti negaidīja,ka kāda komanda uzvarēs ar tādu pārsvaru un kur nu vēl Bucs.
GOAT
Šo sastāvu nākošgad neredzēsim.Ja Gronks varētu vēl palikt pa lēto,bet neticu ka Fournette un Browns paliks par mazām summām.
Kāpēc, lai Tu pamestu komandu, kas nākamgad atkal būs SB? Furnets, ok, nauda, Brauns, neviens viņu nevar savaldīt, kā to izdarīja Breidijs. Bet Toms, tā ir augstākā pilotāža var teikt, ka defs izvilka viņu caur play-off, bet defs spēlē tik labi, tādēļ, ka viņš ir komandā. Nebūtu divas NYG (pret PHI es atdodu uzvaru Eagles) haļavas būtu jau 9 gredzeni.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-08 09:50, pirms 4 gadiem
Lieliska spēlē. Tampas aizsardzība bija IZCILA. KC vienkārši izskatījās pēc koledžas komandas. Nekas viņiem neizdevās, visur par lēnu un bez emocijām.
Tāds prieks par Tampu. Pelnrušķītes stāsts, komanda kura bija izteikta lūzere x gadus, izcīna uzvaru čempionātā ar QB, kuram jau sen it kā būtu bijis jāiet pensijā.
Lieliska nakts.

     [+] [-]

, 2021-02-08 09:51, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Kāpēc, lai Tu pamestu komandu, kas nākamgad atkal būs SB? Furnets, ok, nauda, Brauns, neviens viņu nevar savaldīt, kā to izdarīja Breidijs. Bet Toms, tā ir augstākā pilotāža var teikt, ka defs izvilka viņu caur play-off, bet defs spēlē tik labi, tādēļ, ka viņš ir komandā. Nebūtu divas NYG (pret PHI es atdodu uzvaru Eagles) haļavas būtu jau 9 gredzeni.
Protams,ka neviens no viņiem negribēs pamest komandu,bet reāli nepārslēgs viņi visu komandu,un viņiem ir ļoti daudz spēlētāju brīvie.
Godwins,Gronks,Barrets,Browns,Fournette,David,Suh un Succops no tādiem galvenajiem vārdiem.
Protams šos čaļus aizvietos manis iepriekš nosauktie izpirktie spēlētāji.
Nevar arī aizmirst variantus,ka kāds ārpus Gronka un AB paņem mazāku summu.Kāds no esošajiem var esošo kontraktu nedaudz pamainīt.Godwinam gan droši būs jādod nauda,vai vismaz franchise tags uz vienu sezonu jāliek virsū.

     [+] [-]

, 2021-02-08 10:33, pirms 4 gadiem
riebeklis2000 rakstīja: Ne, un viņi atļaujas ieņirgt par mūsu socceru
Jā, bet jeņķu futbols (kuru es pats neskatos) ir nesalīdzināmi intelektuālāks par mūsējo futeni.

     [+] [-]

, 2021-02-08 10:33, pirms 4 gadiem
aigi_nr1 rakstīja: Lieliska spēlē. Tampas aizsardzība bija IZCILA. KC vienkārši izskatījās pēc koledžas komandas. Nekas viņiem neizdevās, visur par lēnu un bez emocijām.
Tāds prieks par Tampu. Pelnrušķītes stāsts, komanda kura bija izteikta lūzere x gadus, izcīna uzvaru čempionātā ar QB, kuram jau sen it kā būtu bijis jāiet pensijā.
Lieliska nakts.
Ar Tampu tas lūzeres stāsts nebija tik bēdīgs.

Breidijs atnāca uz komandu, kura jau bija ar TOP uzbrukumu, neskatoties uz to, ka zem centra viņiem bija QB, kurš īsti neredzēja, kur piespēlēt (Dž.Vinstons).
Vismaz pāris gadus arī tika runāts, ka komanda ir talantīga un viņi ir uz tās robežas, kad viena spēlētāja, Vinstona, nespēja sabojās karjeru daudziem, neļaujot pacīnīties par titulu.

Iepriekšējās 4 sezonās viņi drīzāk bija underachievers, t.i., tie, kas neattaisno uz sevi liktās cerības, nevis lūzeri.

Ja par šo čempionu komandu, tad tā tika veidota tikai ar vienu mērķi - savākt TOP iespējamos FA un vinnēt. Viņu jau tā labo uzbrukumu papildināja ar Breidiju, Gonkovski, Furnetu, Braunu, arī Makoju (viņam gan veselības tā arī nebija visu sezonu, taču - 2. tituls 2 gadu laikā).

Pēc būtības tas bija tas pats NE modelis - savākt labus un sevi pierādīt gribošus/pēdējās iespējas veterānus ar Breidiju.

Sākās gan viss ar Brūsa Ariansa, viena no labākajiem prātiem uzbrukumā, un viņa komandas (Tods Boulss, manuprāt, ir TOP aizsardzības koordinators) "izvilkšanu" no pensijas pirms 2 gadiem.

Breidijs, protams, lielisks, žēl tikai, ka KC neko neparādīja.

Patriots gan visu darīja pareizi, ka nepaturēja Tomu, jo komandai vajag arī nākotni. Tampā pēc šīm dzīrēm atkal varēs čīkstēt par vārgu komandu, bet Bostonā to nesapratīs.
Cita lieta, ka komanda pārbūvējas pēc-Breidija ērai un Ņūtons arī nebija labākais variants Beličeka uzbrukumam. Šajā starpsezonā gan visādi var gadīties, jo QB tirgus ir karsts.

     [+] [-]

, 2021-02-08 10:40, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar Tampu tas lūzeres stāsts nebija tik bēdīgs.

Breidijs atnāca uz komandu, kura jau bija ar TOP uzbrukumu, neskatoties uz to, ka zem centra viņiem bija QB, kurš īsti neredzēja, kur piespēlēt (Dž.Vinstons).
Vismaz pāris gadus arī tika runāts, ka komanda ir talantīga un viņi ir uz tās robežas, kad viena spēlētāja, Vinstona, nespēja sabojās karjeru daudziem, neļaujot pacīnīties par titulu.

Iepriekšējās 4 sezonās viņi drīzāk bija underachievers, t.i., tie, kas neattaisno uz sevi liktās cerības, nevis lūzeri.

Ja par šo čempionu komandu, tad tā tika veidota tikai ar vienu mērķi - savākt TOP iespējamos FA un vinnēt. Viņu jau tā labo uzbrukumu papildināja ar Breidiju, Gonkovski, Furnetu, Braunu, arī Makoju (viņam gan veselības tā arī nebija visu sezonu, taču - 2. tituls 2 gadu laikā).

Pēc būtības tas bija tas pats NE modelis - savākt labus un sevi pierādīt gribošus/pēdējās iespējas veterānus ar Breidiju.

Sākās gan viss ar Brūsa Ariansa, viena no labākajiem prātiem uzbrukumā, un viņa komandas (Tods Boulss, manuprāt, ir TOP aizsardzības koordinators) "izvilkšanu" no pensijas pirms 2 gadiem.

Breidijs, protams, lielisks, žēl tikai, ka KC neko neparādīja.

Patriots gan visu darīja pareizi, ka nepaturēja Tomu, jo komandai vajag arī nākotni. Tampā pēc šīm dzīrēm atkal varēs čīkstēt par vārgu komandu, bet Bostonā to nesapratīs.
Cita lieta, ka komanda pārbūvējas pēc-Breidija ērai un Ņūtons arī nebija labākais variants Beličeka uzbrukumam. Šajā starpsezonā gan visādi var gadīties, jo QB tirgus ir karsts.
Man tev jautājums - Stafords pret Gofu, normāls treids?

     [+] [-]

, 2021-02-08 10:47, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Man tev jautājums - Stafords pret Gofu, normāls treids?
Neatceros kurš to teica, bet - nav svarīgi, kurš uzvar treidā, svarīgi ir, kurš uzvar čempionātos.

Ar Gofu LAR nevar vinnēt, ar Stafordu, varbūt, varēs. Katrā gadījumā tādā situācijā kādā ir LAR, kad arī vajag WIN NOW, turēt Gofu, varbūt, arī nav ok.

     [+] [-]

, 2021-02-08 10:48, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Man tev jautājums - Stafords pret Gofu, normāls treids?
Win abām komandām.Rams beidzot ir labs QB kurš visu karjeru ir iesprūdis komandā kura neko normālu nedara.Nevajadzēs iekš PO vairs paļauties tikai uz lielisko aizsardzību.
Detroita beidzot varbūt uztaisīs normālu pārbūvi.
Zaudētājs Goff..

  +2 [+] [-]

, 2021-02-08 10:51, pirms 4 gadiem
Laikam jāpiedzimst ASV, lai spētu izprast šīs spēles pievilcību. Pat skatoties kopsavilkumu ir diezgan garlaicīgi, bet ja skatās tiešraidi, tad ir pavisam traki. Tā pastāvīgā apstāšanās, pozīciju ieņemšana ... garlaicības kalngals.

     [+] [-]

, 2021-02-08 11:00, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar Tampu tas lūzeres stāsts nebija tik bēdīgs.

Breidijs atnāca uz komandu, kura jau bija ar TOP uzbrukumu, neskatoties uz to, ka zem centra viņiem bija QB, kurš īsti neredzēja, kur piespēlēt (Dž.Vinstons).
Vismaz pāris gadus arī tika runāts, ka komanda ir talantīga un viņi ir uz tās robežas, kad viena spēlētāja, Vinstona, nespēja sabojās karjeru daudziem, neļaujot pacīnīties par titulu.

Iepriekšējās 4 sezonās viņi drīzāk bija underachievers, t.i., tie, kas neattaisno uz sevi liktās cerības, nevis lūzeri.

Ja par šo čempionu komandu, tad tā tika veidota tikai ar vienu mērķi - savākt TOP iespējamos FA un vinnēt. Viņu jau tā labo uzbrukumu papildināja ar Breidiju, Gonkovski, Furnetu, Braunu, arī Makoju (viņam gan veselības tā arī nebija visu sezonu, taču - 2. tituls 2 gadu laikā).

Pēc būtības tas bija tas pats NE modelis - savākt labus un sevi pierādīt gribošus/pēdējās iespējas veterānus ar Breidiju.

Sākās gan viss ar Brūsa Ariansa, viena no labākajiem prātiem uzbrukumā, un viņa komandas (Tods Boulss, manuprāt, ir TOP aizsardzības koordinators) "izvilkšanu" no pensijas pirms 2 gadiem.

Breidijs, protams, lielisks, žēl tikai, ka KC neko neparādīja.

Patriots gan visu darīja pareizi, ka nepaturēja Tomu, jo komandai vajag arī nākotni. Tampā pēc šīm dzīrēm atkal varēs čīkstēt par vārgu komandu, bet Bostonā to nesapratīs.
Cita lieta, ka komanda pārbūvējas pēc-Breidija ērai un Ņūtons arī nebija labākais variants Beličeka uzbrukumam. Šajā starpsezonā gan visādi var gadīties, jo QB tirgus ir karsts.
Tā gluži nav.
Tas, ka dēļ dažu spēlētāju nespējas visa komanda buksēja, tas gan, bet tāpēc tika salasīti atslēgas spēlētāji, kuri var uztaisīt rezultātu. Jo daudzi iedomājās, ka ir superstāri, bet patiesībā riktīgi snobi. Vienu gan daudzi prot - pieprasīt piķi pretī nedodot cerēto rezultātu.
Un sezona TB arī nebija rozēm kaisīta, bija jāpiepūlas, lai tiktu play-off. Tās pāris spēles, ko rādīja Pro7 maxx, TB komandas ķīmija kliboja, un bija reizes, ka Beidijs lamāja komandu no panckām ārā ar visu treneri priekšgalā. Viņš mācēja savākt komandu uz spēli.
Kas tagad būs, hvz, bet viegli nebūs. Kā pareizi daži jau iepriekš uzrakstīja, tagad būs naudas slaukšana. Ja Breidijs spēlē, Gronkovskis paliks, bet pārējiem gan adjos un ne vienu kapeiku vairāk.

     [+] [-]

, 2021-02-08 11:20, pirms 4 gadiem
Atbilde gan Jurim, gan Bostonietim, jā es piekrītu ka Gofs zaudētājs šajā treidā, bet miljoni makā krīt. Un es neuzskatu, ka LAR būtu tagad titula pretendenti ar Stafordu priekšgalā. MVP sezona iespējams, bet play-off tomēr ir cita lieta un MS nav neviena uzvara tajos, kas noteikti ir viņa prātā.

     [+] [-]

, 2021-02-08 12:29, pirms 4 gadiem
archdevil rakstīja: Tā gluži nav.
Tas, ka dēļ dažu spēlētāju nespējas visa komanda buksēja, tas gan, bet tāpēc tika salasīti atslēgas spēlētāji, kuri var uztaisīt rezultātu. Jo daudzi iedomājās, ka ir superstāri, bet patiesībā riktīgi snobi. Vienu gan daudzi prot - pieprasīt piķi pretī nedodot cerēto rezultātu.
Un sezona TB arī nebija rozēm kaisīta, bija jāpiepūlas, lai tiktu play-off. Tās pāris spēles, ko rādīja Pro7 maxx, TB komandas ķīmija kliboja, un bija reizes, ka Beidijs lamāja komandu no panckām ārā ar visu treneri priekšgalā. Viņš mācēja savākt komandu uz spēli.
Kas tagad būs, hvz, bet viegli nebūs. Kā pareizi daži jau iepriekš uzrakstīja, tagad būs naudas slaukšana. Ja Breidijs spēlē, Gronkovskis paliks, bet pārējiem gan adjos un ne vienu kapeiku vairāk.
"Salasīti atslēgas spēlētāji" - jā, tikai šoreiz ir jāpiebilst, ka bez Breidija tie atslēgas spēlētāji būtu vienu šķiru zemāki un nebūtu tā, ka katrs TOP FA meklētu iespēju tikt Tampā.

No otras puses, labākajam piespēļu uzbrukumam (un 3. uzbrukumam overall) klāt pieliek AB, Gronku, Furnetu, Šeidiju (lab, viņam veselība tā arī neparādījās šogad), ir "atslēgas spēlētāji, kas var uztaisīt rezultātu"? Vai tomēr "All In - Win now!", parakstam visus, kurus varam?

Man tas neizskatās pēc stāsta par rūpīgu skautingu un papildinājumiem atsevišķos punktos.

Protams, nebija tā, ka Breidijam iedeva komandu, kurā galvenais bija neko nesačakarēt. Protams, ka sezonas laikā bija slikti brīži (sveicieni no Luiziānas), taču tā bija titulam būvēta komanda. Protams, ka viņi nav pirmie, kas to dara un ne vienmēr sanāk, taču stāsts, ka uz vārgo Buccaneers atnāca titulēts veterāns un viņus aizveda līdz titulam... vismaz es tam nenoticētu.

Nemaz nerunājot, ka sezonas divos izšķirošajos mačos aizsardzība > uzbrukums (noēda visas trīs Breidija kļūdas NFC finālā un KC atstāja bez TD).

     [+] [-]

, 2021-02-08 12:48, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Atbilde gan Jurim, gan Bostonietim, jā es piekrītu ka Gofs zaudētājs šajā treidā, bet miljoni makā krīt. Un es neuzskatu, ka LAR būtu tagad titula pretendenti ar Stafordu priekšgalā. MVP sezona iespējams, bet play-off tomēr ir cita lieta un MS nav neviena uzvara tajos, kas noteikti ir viņa prātā.
Labākiem viņiem noteikti jābūt.Nebūs viņi galvenie kandidāti,bet viņi būs tajā nākošajā grupiņā.Un protams viņiem pašiem konferencē spēlē galvenie pretendenti uz fināliem Bucs un Packers.Nevar arī aizmirst tomēr Seahawks arī kurus Rams paši sasita ar kārtējo Seahawks meldown play offā.

     [+] [-]

, 2021-02-08 13:36, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Labākiem viņiem noteikti jābūt.Nebūs viņi galvenie kandidāti,bet viņi būs tajā nākošajā grupiņā.Un protams viņiem pašiem konferencē spēlē galvenie pretendenti uz fināliem Bucs un Packers.Nevar arī aizmirst tomēr Seahawks arī kurus Rams paši sasita ar kārtējo Seahawks meldown play offā.
Nav jau zināms vai Packers palikjs ar Rodžersu

     [+] [-]

, 2021-02-08 13:37, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: "Salasīti atslēgas spēlētāji" - jā, tikai šoreiz ir jāpiebilst, ka bez Breidija tie atslēgas spēlētāji būtu vienu šķiru zemāki un nebūtu tā, ka katrs TOP FA meklētu iespēju tikt Tampā.

No otras puses, labākajam piespēļu uzbrukumam (un 3. uzbrukumam overall) klāt pieliek AB, Gronku, Furnetu, Šeidiju (lab, viņam veselība tā arī neparādījās šogad), ir "atslēgas spēlētāji, kas var uztaisīt rezultātu"? Vai tomēr "All In - Win now!", parakstam visus, kurus varam?

Man tas neizskatās pēc stāsta par rūpīgu skautingu un papildinājumiem atsevišķos punktos.

Protams, nebija tā, ka Breidijam iedeva komandu, kurā galvenais bija neko nesačakarēt. Protams, ka sezonas laikā bija slikti brīži (sveicieni no Luiziānas), taču tā bija titulam būvēta komanda. Protams, ka viņi nav pirmie, kas to dara un ne vienmēr sanāk, taču stāsts, ka uz vārgo Buccaneers atnāca titulēts veterāns un viņus aizveda līdz titulam... vismaz es tam nenoticētu.

Nemaz nerunājot, ka sezonas divos izšķirošajos mačos aizsardzība > uzbrukums (noēda visas trīs Breidija kļūdas NFC finālā un KC atstāja bez TD).
Atkal Juri - Tavi vārdi - Bredijs ir uzvarētājs, tur vairāk nav ko teikt

     [+] [-]

, 2021-02-08 13:41, pirms 4 gadiem
nezinu rakstīja: Laikam jāpiedzimst ASV, lai spētu izprast šīs spēles pievilcību. Pat skatoties kopsavilkumu ir diezgan garlaicīgi, bet ja skatās tiešraidi, tad ir pavisam traki. Tā pastāvīgā apstāšanās, pozīciju ieņemšana ... garlaicības kalngals.
Jebkas, kur jāiedziļinās, nepieradušam šķiet garlaicīgs. Ne jau tikai sportā. Arī mūzikā, literatūrā, mākslā.

     [+] [-]

, 2021-02-08 14:28, pirms 4 gadiem
Jūtu līdzi Mahomsam. Čalis izskatījās drausmīgi, bet grūti viņam to ļoti pārmest. 29 pressures, kas pret viņu bija (pret Breidiju nieka 5), ir pārliecinošs Super Bowl rekords, plus bija nedaudz traumēts. Ķērēji nemācēja ne ķert, ne atbrīvoties; aizsardzība tika izravēta; tiesneši par labu Bucs, tiesa gan Chiefs bija ļoti nedisciplinēti. Bet GOAT un next GOAT diskusiju Breidijs tagad ir pa lielam izšķīris.

     [+] [-]

, 2021-02-08 15:13, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Atkal Juri - Tavi vārdi - Bredijs ir uzvarētājs, tur vairāk nav ko teikt
Protams, ka viņš ir gan uzvarētājs, gan kopumā liels sportists, bet ne par to stāsts.

Es vairāk par to, ka mēģinājumi runāt par Breidija izcilību, neņemot vērā komandu (gan NE, gan TB) kontekstu, jo vēl vairāk tāpēc, ka viss Toma GOAT stāsts ir balstīts uz uzvarām čempionātos (un uzvar KOMANDAS, ne Breidijs individuāli), ir, nedaudz paprovocēšu, tādi fan-boju izlēcieni.

     [+] [-]

, 2021-02-08 15:29, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Patriots gan visu darīja pareizi, ka nepaturēja Tomu, jo komandai vajag arī nākotni. Tampā pēc šīm dzīrēm atkal varēs čīkstēt par vārgu komandu, bet Bostonā to nesapratīs.
Nopietni?!?
Pārbūvi tu vari taisīt jebkurā laikā, a, iespēja vaidot uzvarošu komandu ap tādu spēlētāju kā Bredijs ir iespējams tikai vienreiz dzīvē!!

     [+] [-]

, 2021-02-08 15:55, pirms 4 gadiem
Patriots šosezon no Breidija nebūtu nekāda jēga, ar to komandu pat Toms nespētu neko panākt. Pilnīgi loģisks lēmums gan no Pats, gan Toma puses.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-08 15:59, pirms 4 gadiem
Lido rakstīja: Nopietni?!?
Pārbūvi tu vari taisīt jebkurā laikā, a, iespēja vaidot uzvarošu komandu ap tādu spēlētāju kā Bredijs ir iespējams tikai vienreiz dzīvē!!
Domāju, ka kalkulēts gājiens. 43 gados cilvēkam nebūtu jāspēj darīt tās lietas, ko Breidijs šosezon izdarīja. Pets laicīgi izvēlējās atkratīties, bet Tomiņš pierādīja, ka no citiem māliem mīcīts.

     [+] [-]

, 2021-02-08 16:06, pirms 4 gadiem
spēli noraka tiesneši, KC pārkāpumi un nepārdomāta timeout stratētģija, tas viss bija 2. ceturtdaļā, normāli rezultātam bija jābūt 13:6, vai pat 10:6 puslaikā un tad jau viss vēl bija izdarāms, pie 21:6 prognoze atspēlēties bija vairs 10%.

Mana vispārīgā teorija ir ka T. Breidijs ir pārdevis dvēseli nelabajam, tas izskaidro visus viņa sasniegumus karjeras laikā

     [+] [-]

, 2021-02-08 16:07, pirms 4 gadiem
Lido rakstīja: Nopietni?!?
Pārbūvi tu vari taisīt jebkurā laikā, a, iespēja vaidot uzvarošu komandu ap tādu spēlētāju kā Bredijs ir iespējams tikai vienreiz dzīvē!!
Komanda nevar 20 gadus spēlēt ar "gāzi grīdā" moto. Savukārt tas, kāda NE izskatās pašlaik (pat ne rezultātu, bet talanta un perspektīvu ziņā), kad jau Breidijs ir aizgājis, tikai apstiprina, ka nekā labāka nākotnē nebūtu.

Pārbūvi var taisīt, kad ir laiks, vieta un resursi pārbūvēšanai. Ar Breidiju sastāvā komanda atsakās no nākotnes VISPĀR.

Ja tāda Tampa, kurai jau viss bija, tikai pietrūka tāda TOP QB, to var atļauties, lai pēc gada vai diviem atkal noslīgtu viduvējību purvā, tad Bostonā, kur NE arī pirms Breidija nebija vārgi un kopumā tā ir liela sporta pilsēta, to var arī nesaprast.
1 2 45 komentāri