Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

IFFHS: Bufons - 21. gadsimta labākais vārtsargs

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

IFFHS: Bufons - 21. gadsimta labākais vārtsargs
Džanluidži Bufons
Foto: AFP/Scanpix

Starptautiskās futbola statistikas un vēstures federācijas (IFFHS) balsojumā Džanluidži Bufons atzīts par 21. gadsimta labāko vārtsargu. Tikai par vienu punktu no viņa atpaliek otrajā vietā esošais Ikers Kasiljass. 81 labāko vārtsargu listē nav atrodams kāds pārstāvis no Latvijas.

Katru gadu atšķirīga žūrija veica balsojumu. Agrāk katrs žūrijas loceklis balsoja par trim labākajiem (par 1. vietu piešķīra 3 punktus, par 2. vietu deva divus punktus, bet par 3. vietu - vienu), bet pēdējos gados balsojums notiek par četriem labākajiem (piešķir 1-4 punkus). Tiek ņemti vērā arī katra gada "Top 20" vārtsargu topi. Gadu gaitā IFFHS izstrādājusi taisnīgas metodes, lai noteiktu gadsimta labāko vārtsargu.

Vairāk kā 12 gadu posmā itālis "Džidži" Bufons ir ranga priekšgalā, tikai par vienu punktu apsteidzot spāni Kasiljasu. Tādējādi tieši Bufons ir 21. gadsimta labākais vārtsargs. Līdz šim Kasiljass ticis atzīts par gada labāko vārtsargu 5 reizes - vairāk nekā Bufons, tomēr kopsummā gadsimta labākais izrādījies itālis. No abiem līderiem daudz neatpaliek arī trešajā vietā esošais čehs Petrs Čehs.

21. gadsimta labākie vārtsargi

rangsvārtsargspunkti
1.Džanluidži Bufons218
2.Ikers Kasiljass217
3.Petrs Čehs172
4.Edvīns van der Sārs116
5.Olivers Kāns99
6.Viktors Valdess97
7.Dida90
8.Žuliu Sēzars76
9.Jenss Lēmans72
10.Roberto Abondandzjeri68
11.Fabjēns Bartezs55
12.Hosē Manuels Reina54
13.Rožeriu Seni53
13.Manuels Noiers53
15.Frančesko Toldo52
16.Igors Akinfejevs47
17.Jirži Dudeks42
... 23.Džo Hārts30
....

2012. gada labākie vārtsargi

rangsvārtsargspunkti
1.Ikers Kasiljass224
2.Džanluidži Bufons128
3.Petrs Čehs92
4.Manuels Noiers85
5.Džo Hārts26
6.Viktors Valdess15
...

Neviens no Latvijas vārtsargiem topos nav iekļuvis.

Izmantotie resursi:
iffhs.de

  +8 [+] [-]

, 2013-01-05 14:46, pirms 12 gadiem
Veel jau gadsimts nav beidzies...

  -4 [+] [-]

, 2013-01-05 14:58, pirms 12 gadiem
VdS Nepelnīti zemu, Kāns- tikai piektais?! Šie divi veči bija pelnījuši būt vismaz otrais trešais. Bufons- Stabili turas labāko pulkā, bet nekad kā pirmais un dēļ šīs stabilitātes tīri matemātiski tika pirmais. Mazais Leprikons Ičkers tā pat kā Valdes, bez sava kluba nebūtu nekas. (Valdes protams izteiktāk). VdS Un Kāns arī izlasēs spīdēja vienmēr, kur Ičkers tikai laiku pa laikam, ja bija sakarīgi aizsargi.
Punkts. Esmu runājis.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-05 15:40, pirms 12 gadiem
ManUtd rakstīja: VdS Nepelnīti zemu, Kāns- tikai piektais?! Šie divi veči bija pelnījuši būt vismaz otrais trešais. Bufons- Stabili turas labāko pulkā, bet nekad kā pirmais un dēļ šīs stabilitātes tīri matemātiski tika pirmais. Mazais Leprikons Ičkers tā pat kā Valdes, bez sava kluba nebūtu nekas. (Valdes protams izteiktāk). VdS Un Kāns arī izlasēs spīdēja vienmēr, kur Ičkers tikai laiku pa laikam, ja bija sakarīgi aizsargi.
Punkts. Esmu runājis.
neesmu drosh bet sheit laikam tiek nemti veeraa sasnigumi tikai no 2000 gada uz augshu....

tas pats kaans tomerr pus karjeru aizvadija 20 gs... kameer bufons ar kasiljasu praktiski speelee tikai 21 g.s.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-05 15:49, pirms 12 gadiem
Kāns ir piektais tāpēc, ka viņa labākās spēles bija iepriekšējā gadsimtā. Ja būtu vērtējums par pēdējiem 50 gadiem (tātad abos gs), tad, ļoti iespējams, ka vinnētu Dino Zofs, Zeps Maijers, Olivers Kāns, Pēters Šmeihels, Rinats Dasajevs, Ļevs Jašins vai kāds cits, ātrumā uzreiz visu plejādi nevar salīmēt.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-05 16:02, pirms 12 gadiem
VdS tikai klasi paradija spelejot MU,kur brīnumu ar viņu izdarija Fergusons.
Kāna labākie gadi bija pirms 21gs.
Pēc tavas loģikas VdS,bez MU nebūtu nekas,vai tikai laba banka,Kāns un Casillas ir ko vērti,neizmirsti ka Ikers ir arī C. un gandrīz visu iespējomo trofeju ieguvējs(ko vartsargs var iegūt) un nejau par skaistām acīm.Par Valdesu gan piekrītu.
ManUtd rakstīja: VdS Nepelnīti zemu, Kāns- tikai piektais?! Šie divi veči bija pelnījuši būt vismaz otrais trešais. Bufons- Stabili turas labāko pulkā, bet nekad kā pirmais un dēļ šīs stabilitātes tīri matemātiski tika pirmais. Mazais Leprikons Ičkers tā pat kā Valdes, bez sava kluba nebūtu nekas. (Valdes protams izteiktāk). VdS Un Kāns arī izlasēs spīdēja vienmēr, kur Ičkers tikai laiku pa laikam, ja bija sakarīgi aizsargi.
Punkts. Esmu runājis.

     [+] [-]

, 2013-01-05 17:07, pirms 12 gadiem
ManUtd rakstīja: VdS Nepelnīti zemu, Kāns- tikai piektais?! Šie divi veči bija pelnījuši būt vismaz otrais trešais. Bufons- Stabili turas labāko pulkā, bet nekad kā pirmais un dēļ šīs stabilitātes tīri matemātiski tika pirmais. Mazais Leprikons Ičkers tā pat kā Valdes, bez sava kluba nebūtu nekas. (Valdes protams izteiktāk). VdS Un Kāns arī izlasēs spīdēja vienmēr, kur Ičkers tikai laiku pa laikam, ja bija sakarīgi aizsargi.
Punkts. Esmu runājis.
tatad Ikers izlasē nespīd? Tad kapēc vins kā GK ir kapteinis kas nenotiek nemazs tik biezi un turklāt vēl Spānijas izlasē?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-05 17:13, pirms 12 gadiem
es vsp neredzu jeegu sim topam ja 21. gadsimtaa ir pavadiiti tikai 12 no 100 gadiem?

  -2 [+] [-]

, 2013-01-05 17:15, pirms 12 gadiem
Kaut kā dīvaini šķiet nosaukt 21. gs. labākos tad, kad gadsimts tikai sākuma etapā. Domāts, ka nākamajās desmitgadēs neviens neuzspīdēs spožāk par šiem vīriem?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-05 18:14, pirms 12 gadiem
Nu kā, nu loģiski, ka tas ir uz šo brīdi. Tikpat labi pēc nākošā gada var būt neizšķirts (ja nākošgad Kasiljas būs par vienu vietu augstāk kā Bufons) vai arī Kasiljass priekšā...vnk 12 gadu griezumā summējot ikgadējus balsojumus šobrīd pirmais ir Bufons.

  -4 [+] [-]

, 2013-01-05 18:16, pirms 12 gadiem
varu derēt, ka pēc 90 gadiem šie vīri nebūs pat top10. Domāju, ka nākotnes zvaigznes vēl nav pat padomā

  +6 [+] [-]

, 2013-01-05 18:23, pirms 12 gadiem
Samērā objektīvi, atskaitot Valdesa 6.vietu, nedaudz par augstu..

  +6 [+] [-]

, 2013-01-05 18:26, pirms 12 gadiem
Piemēram tādu Valdesu jau nevar nemaz tā īsti novērtēt - spēlē tādā klubā, kurā vārtsargam reti kad ir izšķiroša loma. Ja viņš grib pierakstīties kā viens no pasaules labākajiem vārtsargiem, ir jāiet uz klubu, kur to varēs arī nodemonstrēt. Teiksim tas pats Bufons - nav šaubu par līmeni, jo ir vilcis juvi arī laikos, kad tā bijusi pagrimusi.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-05 18:47, pirms 12 gadiem
Nav šaubu ka abi šie vīri ir šī gadsimta labākie vārtsargi. Kurš ir labāks un kāpēc...vai to vispār var izmērīt? Protams, atdodu priekšroku Dži Dži, bet tas nenozīmē, ka Ikeru vērtēju par kapeiku zemāk, nebūt ne. Abi ir vārtu "MILŽI"

  +2 [+] [-]

, 2013-01-05 18:48, pirms 12 gadiem
liba131 rakstīja: VdS tikai klasi paradija spelejot MU,kur brīnumu ar viņu izdarija Fergusons.
Kāna labākie gadi bija pirms 21gs.
Pēc tavas loģikas VdS,bez MU nebūtu nekas,vai tikai laba banka,Kāns un Casillas ir ko vērti,neizmirsti ka Ikers ir arī C. un gandrīz visu iespējomo trofeju ieguvējs(ko vartsargs var iegūt) un nejau par skaistām acīm.Par Valdesu gan piekrītu.
VdS Jau neatklāja Fergusons, višs viņu tikai pacēla atpakaļ top apritē jau kā pieredzējušu un stabilu vērtību. Viņa sliktākie gadi ,kā smejies, bijuši tieši GiGi Juvē, kad no jaunā perspektīvā kļuva par nestabilu un atsēdināja malā (Zvaigžņu slimība laikam). Pirms tam Ajax un pēc tam Anglijā vienmēr parliecinoši spēcīgs. Tajā laikā MU bez VdS arī nekas īpaši nebija. Arī tagad ja aizsargi defoltā uzticētos De Gea būtu sakarīgāka spēle, nevis visu laiku ar acs kaktiņu jāskatās ko tas spāņu gailis dara.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-06 14:17, pirms 12 gadiem
jus ko jokojat?

     [+] [-]

, 2013-01-06 14:31, pirms 12 gadiem
Ko visi tā zaudējuši prātu no tā Bufona?Tikai viena superseiva dēļ gadā atzīt viņu par labāko ir stulbi.Neatceros,kad viņš reāli kaut kad izvilktu Juventus vai Itālijas izlasi.Tas pats Kāns vienatnē uzvarēja 2001.gada UEFA ČL,aizvilka Vāciju līdz 2002.gada Pasaules kausa finālam.Bez Kasiljasa Real neko nevinnētu,jo ar tādu sūdīgu aizsardzību kā viņiem tas nav iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-06 20:47, pirms 12 gadiem
Ko tad tu parmet Casam ? Redzēji šodienas spēli ? Kas tā pa aizsardzību ?
Īsumā Adāns atkal pamatsastavā
http://pbs.twimg.com/media/A_8HykgCQAMOY9L.jpg:large
Mauriņju taktika.
Nopelna sarkano+pendeli,iziet Cas ielaiž pendeli, 1:1 (Benzemā pirmajās minutēs iesita)
Khedira skaisti iesit 2:1
Essjens neiziet no offside 2:2,Krišaks atkal spīd,šoreiz ar dubli 4:2
Arbeloa palaiž spelētaju vs Cas 4:3 vel 10 minūtes ko spēlet,intriga bija,bet rezultāts nemainijās.
Karoč No Casillas = WTF is Real Madrid ?

Ar ''spāņu gaili'',jeb De Gea ir tā ka šim vel nav pieredzes,ne protams,vajadzētu jau takā pierast jau ne pirmā sezona utt,bet tā ir,uz līnijas viņš var radīt brīnums(piemērs frīki pret Čelsiju). Bet viņam ir 22,takā labi vien ir ka parakstija uz 5 gadiem,pietam ko citu īsti varēja ņemt ? Igoru (Akinfejavu) ? Vienīgais. Tad vel ter Stegen neuzspīdeja.

ManUtd rakstīja: VdS Jau neatklāja Fergusons, višs viņu tikai pacēla atpakaļ top apritē jau kā pieredzējušu un stabilu vērtību. Viņa sliktākie gadi ,kā smejies, bijuši tieši GiGi Juvē, kad no jaunā perspektīvā kļuva par nestabilu un atsēdināja malā (Zvaigžņu slimība laikam). Pirms tam Ajax un pēc tam Anglijā vienmēr parliecinoši spēcīgs. Tajā laikā MU bez VdS arī nekas īpaši nebija. Arī tagad ja aizsargi defoltā uzticētos De Gea būtu sakarīgāka spēle, nevis visu laiku ar acs kaktiņu jāskatās ko tas spāņu gailis dara.

     [+] [-]

, 2013-01-11 22:25, pirms 12 gadiem
"81 labāko vārtsargu listē nav atrodams kāds pārstāvis no Latvijas" - TIEŠĀM? NETICU!