Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

"Juventus" fantastiskā bezzaudējumu sērija apstājas pie 49 spēlēm

Agris Suveizda

"Juventus" fantastiskā bezzaudējumu sērija apstājas pie 49 spēlēm
Ar Arturo Vidala vārtiem 18.sekundē nebija pietiekami, lai turpinātu sēriju
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Turīnā notika Itālijas futbola čempionāta centrālā spēle - tā sauktais Itālijas derbijs jeb cīņa starp "Juventus" un Milānas "Inter". Lai arī turīnieši jau pirmajā pusminūtē izvirzījās vadībā, uzvaru spēlē tomēr svinēja "Inter" (3:1). Tādējādi tika pārtraukta "Juventus" fantastiskā bezzaudējumu sērija Itālijas čempionātā - sērija apstājās pie skaitļa 49. Milānas kluba labā divus vārtus guva Djego Milito.

Milānas "Inter" dažādu iemeslu dēļ nevarēja palīdzēt vesela rinda spēlētāju – Filipe Koutinju, Veslijs Sneijders, Dejans Stankovičs, Džoels Obi, Makdonalds Mariga, Kristians Kivu un Žonatans. Spēle viesiem sākās ar pamatīgu šoku – "Juventus" ar ātru saspēli uzlauza "Inter" aizsardzību, un Arturo Vidals pēc Kvadvo Asamoā piespēles gar vārtiem jau 18.sekundē atklāja rezultātu (1:0)! Tiesa, Asamoā piespēles saņemšanas brīdī, ļoti iespējams, atradās aizmugures stāvoklī.

"Inter" aizsardzība turpināja darboties katastrofāli, un astotajā minūtē lieliska izdevība bija Klaudio Markizio – milāniešus glāba Samirs Handanovičs. "Juventus", atrodoties vadībā, ļāva ar bumbu spēlēt arī pretiniekiem, taču "Inter" praktiski nebija bīstamu momentu. Tikmēr "Juventus" bija vairākas iespējas pretuzbrukumiem, bet Vecās Sinjoras prettriecienos bija pārāk daudz brāķa, lai sodītu viesus un izmantot milzīgos caurumus aizsardzībā. Puslaika pēdējās sekundēs Handanovičs atkal glāba pēc Vidala sitiena, bet "Inter" labākais moments pirmajā puslaikā bija Antonio Kasāno – bumba pēc viņa sitiena 20.minūtē aizgriezās gar pašu vārtu stabu.

Otrais puslaiks sākās ar kārtējo "Inter" aizsargu kļūdu, tomēr "Inter" saņēmās un prata lauzt cīņas gaitu. Par pirmo nopietno lūzuma brīdi kļuva 58.minūte, kad Markizio pēc standartsituācijas aiz krekla turēja Milito, neļaujot argentīnietim izdarīt sitienu. Absolūti pelnīts 11m soda sitiens, un to realizēja pats cietušais - Džanluidži Bufons neminēja, tomēr nespēja noreaģēt uz Milito sitienu (1:1). "Inter" vairāk kontrolēja bumbu, un 15 minūtes pirms pamatlaika beigām vadībā jau bija Nerazzurri.

Bufons atvairīja ļoti bīstamu Fredija Gvarina sitienu tālajā apakšējā vārtu stūrī, taču bumba atleca tieši pa skrējienam Milito, un argentīnietis guva savus septītos vārtus šosezon (2:1). "Juventus" atspēlēšanās mēģinājumi bija nesekmīgi, bet 83.minūtē "Inter" atkal kļūdījās savu vārtu tuvumā. Valters Gargano pazaudēja bumbu, savukārt Niklass Bentdners centās to pārcelt pāri Handanovičam un no asa leņķa raidīt mērķī - pirmais uzdevums tika izpildīts, taču bumba lidoja nedaudz garām.

Minūti pirms pamatlaika beigām tika noņemti pēdējie jautājumi par spēles iznākumu. Japāņu aizsargs Juto Nagatomo, par spīti aizsarga pretestībai, prata noturēties kājās un ar lielisku piespēli teicamā pozīcijā nogādāja Rodrigo Palasio, un argentīnietis lika Bufonam kapitulēt trešo reizi šovakar (3:1). "Milan" sērija Itālijas čempionātā apstājās pie 49 spēlēm (32 uzvaras, 17 zaudējumi, 27 sausās spēles, vārtu bilance 92:27), līdz ar to "Milan" pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados uzstādītais rekords pagaidām paliks neapdraudēts - Rossoneri savulaik nezaudēja 54 spēles pēc kārtas.

Serie A, 11.kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Milan – Chievo5:1 (3:1)Emanuelsons 16' Montolīvo 36' Bojans 41'El Šāravi 75' Pacīni 90'+2 – Pelisjē 18'
Juventus - Inter1:3 (1:0)Vidals 1' - Milito 59'(11m) 75' Palasio 89'
Pescara – Parma13:30
Bologna – Udinese16:00
Catania - Lazio16:00
Fiorentina - Cagliari16:00
Napoli - Torino16:00
Sampdoria - Atalanta16:00
Siena - Genoa16:00
Roma - Palermo21:45

*Turnīra tabula

Nr.KomandaSUNZV.a.P
1 .Juventus1191123 : 828
2 .Inter1190222 : 1027
3 .Napoli1071215 : 622
4.Lazio1061316 : 1119
5.Fiorentina943211 : 715
6 .Parma1043314 : 1415
7 .Milan1142517 : 1314
8 .Roma1042422 : 1914
9 .Cagliari1042410 : 1314
10 .Udinese1034313 : 1513
11 .Catania1033411 : 1612
12 .Atalanta104248 : 1212
13 .Chievo1131710 : 2110
14 .Torino1025311 : 910
15 .Sampdoria1032512 : 1410
16 .Genoa923410 : 139
17 .Pescara102266 : 178
18 .Palermo101548 : 138
19 .Bologna1021711 : 167
20 .Siena1023511 : 143

-* korekcijas Sampdoria, Torino -1 punkts, Atalanta -2 punkti, Siena -6 punkti (par dalību totalizatoru skandālā)

  -2 [+] [-]

, 2012-11-03 23:37, pirms 12 gadiem
Neticams rekords, bet pat visizcilākajām lietām reiz pienāk gals. Šoreiz, protams, pelnīta uzvara "Inter" un viņu talantīgajam trenerim. Varēja "Juventus" piebeigt principiālo pretinieku jau pirmajās minūtēs, bet paši izsēja iespējas un nospēlēja ļoti sliktu otro puslaiku.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-03 23:42, pirms 12 gadiem
Interesanti, ka šajā beigās jau emocionālajā mačā "Juventus" kapitulēja 3 no kopā 8 reizēm šajā sezonā A sērijā. Ironisko, jo tieši Raokijas spēlē aizsardzībā padarīja viesu aizsardzību par p.ornogrāfiju. šī spēle parādīja vairākas problēmas "Juventus" spēlē, lai arī nemazināja sajūt par šīs komandas lielo potenciālu. Intriga ir parādījusies, bet viss interesantākais vēl tikai priekšā. Forza Italia! Forza Juve!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-03 23:47, pirms 12 gadiem
General Franco rakstīja: Oho...!!! Inter min uz papēžiem Juvei un izskatās ka būs interesanti, žēl ka neredzēju spēli
Tu neredzēji SEZONU, tāpēc Tavi pieņēmumi ir no pirksta izzīsti Tas, ka "Inter" ir atgriezies jaunā kvalitātē, nav nekāds noslēpums, tomēr sezona ir gara un mēs jau zinām, cik daudz komandu garās sezona laikā ir paspējušas "nogrimt". Tā ka neizdarīsim lētus un nevajadzīgus secinājumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-04 00:04, pirms 12 gadiem
daudz interesantaka spēle neka Arsenal vs MU.....

  -1 [+] [-]

, 2012-11-04 00:05, pirms 12 gadiem
General Franco rakstīja: Jā Tev taisnība, bet tabula ar tomēr par ko liecina un ja es redzu ka Inter atpaliek no Juves pa vienu pk. un uzvar Juvi savstarpējā spēlē tad man nav jāizdara lēti secinājumi, kā nekā ir aizvadītas 11 spēles nevis 1 spēle...
Es piekrītu, ka Tev "nav jāizdara lēti secinājumi", jo plika ieskatīšanās tabulā, kad nav aizvadīta pat puse sezonas, nevar būt pamats analītiskiem secinājumiem. Ja būtu redzējis kaut pusi no šīm spēlēm, tad varētu kaut ko spriest, bet pagaidām Tu kul tukšus salmus, lai gan tas nav nekāds jaunums; jau esam pie tā pieraduši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-04 01:07, pirms 12 gadiem
11 spēles ir pat vairāk nekā pietiekama distance, lai spētu novērtēt komandas spēku. Nav vajadzīgas tur divdesmit spēles, lai spriestu.

     [+] [-]

, 2012-11-04 01:32, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es piekrītu, ka Tev "nav jāizdara lēti secinājumi", jo plika ieskatīšanās tabulā, kad nav aizvadīta pat puse sezonas, nevar būt pamats analītiskiem secinājumiem. Ja būtu redzējis kaut pusi no šīm spēlēm, tad varētu kaut ko spriest, bet pagaidām Tu kul tukšus salmus, lai gan tas nav nekāds jaunums; jau esam pie tā pieraduši
man jau liekas,ka drīzāk Hose Tu esi tas,kas vēl joprojām dzīvo iepriekšējās sezonas nopelnos un nepamatoti gremdē Inter izredzes,ne vien Juve pēkšņi var sākt spēlēt tik augstā līmenī,kur to pacēla Konte,Inter jaunais treneris ar to var izdarīt

  +3 [+] [-]

, 2012-11-04 02:24, pirms 12 gadiem
General Franco rakstīja: Nu es atvainojos... Inter tomēr nav kaut kāds tur Lazio, vienkārši vakars Tev nav izdevies un tapēc te raksti savu kārtējo dzeju... Pareizāk sakot Mēs šeit visi jau esam pieraduši pie Tevis, kul tālāk savus salmus, es tomēr paskatos uz tabulu un varu izdarīt secinājumus ar kuriem Tev grūti samierināties... priekā !!!
kaut kāds Lazio
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-04 09:16, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: 11 spēles ir pat vairāk nekā pietiekama distance, lai spētu novērtēt komandas spēku. Nav vajadzīgas tur divdesmit spēles, lai spriestu.
Neatceries nevienu gadījumu nesenā pagātnē, kad pat salīdzinoši mazi klubi sezonas pirmajā pusē ir uzlekuši augstāk par savu sēžamvietu, bet beigās nogrimuši? (un kā ar to pašu "Juventus" pēdējās sezonās?) Protams, "Inter" ir cita kalibra klubs, tomēr tas šobrīd manuprāt atrodas tajā pašā stadijā, kurā "Juventus" atradās pirms fantastiskās sezonas - celtniecības stadijā. Ok, "Inter" vēl ir palikuši vairāki vecie buki, kuri velk komandu, kad to visvairāk vajag, gluži kā vakar. Bet secinājumus mēs varēsim izdarīt labākajā gadījumā, kad sezona būs pusē

     [+] [-]

, 2012-11-04 09:21, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: man jau liekas,ka drīzāk Hose Tu esi tas,kas vēl joprojām dzīvo iepriekšējās sezonas nopelnos un nepamatoti gremdē Inter izredzes,ne vien Juve pēkšņi var sākt spēlēt tik augstā līmenī,kur to pacēla Konte,Inter jaunais treneris ar to var izdarīt
Tā galīgi nav. Es apzinos, ka pērn zvaigznes sakrita par labu "Juventus" ("Inter" bija krīze, bet "Milan" ceļā uz krīzi). Šobrīd "Inter" ir tajā pašā situācija, kurā "Juventus", tikai "Juventus" jau ir stabils favorīts, kuram tituls jāaizstāv. Tagad gan atklājas vairākas problēmas, bet ir vēl pietiekami daudz laika, lai tās atrisinātu. Es "Inter" nevērtēju zemu, tieši otrādi. "Inter" šobrīd ir "Juventus" galvenā konkurente, tomēr grūti prognozēt, vai "Inter" spēs noturēt šādu līmeni visas sezonas garumā. Tāpēc neminēsim, bet sekosim līdzi!

     [+] [-]

, 2012-11-04 09:22, pirms 12 gadiem
General Franco rakstīja: salīdzinājumā ar Inter, Lazio var saukt par kaut kādu...
Nu, Tev kā A sērijas " dižajam ekspertam", protams, ir šādas tiesības

     [+] [-]

, 2012-11-04 09:32, pirms 12 gadiem
Un runājot objektīvi, jūs jau pārsvarā neko neanalizējat, tikai izdarāt secinājumus vadoties pēc pirmās savstarpējās spēles un situācijas turnīra tabulā. Tā ir tikai aisberga redzamā daļa. Es ne jau tā pat vien nemitīgi atkārtoju, ka "Juventus" potenciāls ir galvas tiesu pārāks par cietiem. Tas jāņem vērā. Šobrīd "Inter" ir uz viļņa, tomēr viņiem ir krietni vien vairāk problēmu nekā stabilajam "Juventus". Šīs problēmas sezonas gaitā agri vai vēlu izkristalizēsies, lai gan domāju, ka "Inter" treneris tās zina labāk par jebkuru no mums. Ja vēlamies diskutēt, tad mums katram jābūt noteiktai informācijas bāzei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-04 10:04, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: te bija gadījums, ka ātrais gols nāk par sliktu
Patiesībā jau vārtiem nebija jābūt, jo bija aizmugure. Par sliktu nāca daudzās neizmantotās iespējas mača sākumā. "Inter" Ranokijas personā gandrīz uzdāvināja "Juventus" pārliecinošu uzvaru, tomēr zvaigznes vakar nesakrita par labu mājiniekiem. Diezgan muļķīgs zaudējums.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-04 10:51, pirms 12 gadiem
Juventus pagājšgad nospēlēja vienā frontē tapēc arī varēja plānot vienu spēli nedēļā, izņemot kausu mači. Bet tagad var redzēt, ka Juventus
2 spēles nedēļā, parāda cik īstenībā ir stipra komanda jo sēdēt Itālijā, ēst makaronus un tēlot no sevis, ka esam ''granda klubs" būtu ļoti zems līmenis jo pagaidām juve nav neviena uzvara čempionu līga. Juventus tak beidzot nolaidīsies no zemes, cerēsim, ka viņu fani arī.
Mājas čempionāta nav runu tur viņi ir top3 klubs, bet vai kāds nav padomājis ,ka pēdejos gadus itālijas čempionāts tikai pārdot spēlētājus nevis pērk. Un ļoti gribētu dzirdēt argumentētu atblidi no itālijas līgas miļotājiem, jo pagaidām izskatās ka šogad itālijas klubs nevinēs ČL.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 11:23, pirms 12 gadiem
Nav ko gausties, kaut kad jau vajadzēja beigties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-04 15:30, pirms 12 gadiem
eh...jau ieprieksheja Juves spele (ar Bologna) uzradija kaut kadu atslabumu, acimredzot secinajumi netika izdariti..ceru, ka nav sakusies nopietnaka krize, jo priekshaa ir ari vel loti svarigas speles ČL

     [+] [-]

, 2012-11-04 18:50, pirms 12 gadiem
General Franco rakstīja: piedod ekspert, bet vai tieši Lazio neuzsāka pāris sezonas atpakaļ sezonu kā nr 1 un sezonas beigās ja nemaldos palika 5 vai 6!? Es zinu kas ir Lazio un kas ir Inter...
Atceries "Juventus" 7.vietu? Kurā vietā viņi atradās lielu daļu sezonas? Mēs visi zinām, kas ir "Inter", bet zinām arī, kas ir "Lazio".

     [+] [-]

, 2012-11-04 18:52, pirms 12 gadiem
Stredi, Tu esi smieklīgs cilvēks, kurš lietas uztver ļoti primitīvi, tāpēc nevienam neiesaku iesaistīties ar Tevi diskusijā, jo nolaisties līdz Tavam līmenim nebūtu prāta darbs
Bet par to pārdošanu/pirkšanu labprāt vēlētos dzirdēt kādu piemēru iz statistikas, lai neizklausītos pēc parastas pirksta zīšanas EPL bērnudārza gaumē.

     [+] [-]

, 2012-11-05 01:39, pirms 12 gadiem
Pret cilvēku viedokli tu sāc runāt par bērnības traumām kas liecina ka audzinātāja tev ir nometusi ar galvu pret grīdu. Tapēc nevajag stāstīt savas ģimenes problēmas. Kas atiecas uz futbolu tad laikam tev kādreiz arī vajadzētu paklusēt, jo ar savu stulbumu nav jālielās. Juve pagaidām ir stadijā kad veidojas klubs stabils jo kā parasti itālija ir lepna ar saviem skandāliem nevis futbolu.
Un hose aizej labāk paspēlē futbolu ,bet es neticu ka tu varēsi piecelties.
P.S par Itālijas līgu bija labs raksts augustā SC tur bij pa visām līgas finansēm.

     [+] [-]

, 2012-11-05 09:53, pirms 12 gadiem
Stredi rakstīja: Pret cilvēku viedokli tu sāc runāt par bērnības traumām kas liecina ka audzinātāja tev ir nometusi ar galvu pret grīdu. Tapēc nevajag stāstīt savas ģimenes problēmas. Kas atiecas uz futbolu tad laikam tev kādreiz arī vajadzētu paklusēt, jo ar savu stulbumu nav jālielās. Juve pagaidām ir stadijā kad veidojas klubs stabils jo kā parasti itālija ir lepna ar saviem skandāliem nevis futbolu.
Un hose aizej labāk paspēlē futbolu ,bet es neticu ka tu varēsi piecelties.
P.S par Itālijas līgu bija labs raksts augustā SC tur bij pa visām līgas finansēm.
Es mēdzu uzspēlēt futbolu, bet tam nav nekāda sakara ar Taviem slimīgajiem stereotipiem par Itālijas augstāko līgu.
Tu runāji par pēdējiem gadiem, nevis pēdējo trasfēru logu, tāpēc joprojām gaidu no Tevis statistikas apkopojumu par šiem "pēdējiem gadiem". To pēdējo rakstu esmu lasījis, un tas nav vienīgais.
Par "Juventus" es zinu krietni vairāk nekā Tu. Šī kluba kodols ir izveidojies, un šī sezona vairs nav parasta "celtniecības sezona". Bet progress nedrīkst apstāties, kā jau jebkuram klubam, tāpēc ir arī jauni pirkumi. Arī problēmu nav vairāk kā jebkuram citam klubam, bet kuram tad tādu nav? Manuprāt garā bezzaudējumu sērija liecina par zināmu stabilitāti, vai arī tā ir tikai nejaušība?
Vispār man ir grūti nopietni uztvert cilvēku, kura artilērijā ir vairāk lētu uzbraucienu, nekā pamatotu argumentu, turklāt profilu rotā intelektuālā ziņā ne pārāk apdāvināts futbolists

     [+] [-]

, 2012-11-05 10:30, pirms 12 gadiem
Man ko pastāstīt par itālija sadarbību ar franciju,šeihi izpērk milāns klubu, pastore ibra silva un citi pirkumi, un to pierāda rezultāti ČL izņemot interu laiku kad mourinjo parādija kā jāspēlē futbolu. Savus apzīmējums izsaki ar faktu piedalīšanos, un itālijas līmenis
ir krities,atceros udinese pret bragu, jo pēdējā laikā portugāles līga izskatās daudz labāk, labie starti eiropas turnīros.

     [+] [-]

, 2012-11-05 20:31, pirms 12 gadiem
Stredi rakstīja: Man ko pastāstīt par itālija sadarbību ar franciju,šeihi izpērk milāns klubu, pastore ibra silva un citi pirkumi, un to pierāda rezultāti ČL izņemot interu laiku kad mourinjo parādija kā jāspēlē futbolu. Savus apzīmējums izsaki ar faktu piedalīšanos, un itālijas līmenis
ir krities,atceros udinese pret bragu, jo pēdējā laikā portugāles līga izskatās daudz labāk, labie starti eiropas turnīros.
Nē, vienkārši pastāsti par to, kā "pēdejos gadus itālijas čempionāts tikai pārdot spēlētājus nevis pērk". Man tiešām interesē PĒDĒJO GADU statistika. Par viena transfēru loga aktivitātēm vari nestāstīt, tas visiem ir zināms. Katram ir savi iemesli, kāpēc kāds kādu pērk/pārdod, bet es vēlos lai Tu pierādi savu apgalvojumu par ilgāku laika posmu. Un kā ar "Juventus" šajās "pēdējās sezonās"? Tiešām tik katastrofāli?

P.S.- Un pie reizes vari pastāstīt, kādu miskasti Mourinju atstāja "Inter", kad aizgāja. Nesaskati paralēles ar viņa aiziešanu no "Chelsea"? Mourinju strādāja ar īstermiņa plāniem, bet kluba nākotnei praktiski neko nedeva. Bet es saprotu, ka Tu skaties tikai ļoti šaurā leņķī, tas ir acīmredzams.