Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

papildināts Dukuriem melnā diena Vācijā: Martins sestais, Tomass - septītais

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Dukuriem melnā diena Vācijā: Martins sestais, Tomass - septītais
Martins Dukurs
Foto: AP/Scanpix

Pasaules kausa skeletonā pirmajā braucienā Kēnigzes trasē kopvērtējuma līderis Martins Dukurs pēc rupjas kļūdas otrajā braucienā no otrās vietas atkāpās uz sesto pozīciju, pirmo reizi šosezon nespējot izcīnīt uzvaru un pārtraucot savu panākumu sēriju. Tomasam Dukuram dalīta septītā pozīcija, bet pārliecinoša uzvara mājiniekam Frankam Rommelam.

Tomasam Dukuram pirmā brauciena izloze bija lēmusi sesto starta numuru. Startā tika uzrādīts tobrīd labākais laiks (4,79), trasē Tomasam veicās ļoti labi līdz izejai no apļa, kurā tika pieļauta kļūda. Līdz ar to tika pazaudēts iekrātais pārsvars, un finišā Tomass atpalika vienu simtdaļu no Čudinova. Tomasu apsteidza vēl vairāki piloti un kopumā pirmajā braucienā viņam devītā vieta.

Savukārt otrs Latvijas pārstāvis, kopvērtējuma līderis Martins Dukurs brauca kā pēdējais no pirmās grupas – desmitais. Startā ierasti otrais labākais laiks aiz Tretjakova (4,65, piecas simtdaļas sliktāk nekā Krievijas pārstāvim), trasē veicās labi līdz pat aplim, kurā tika pieļauta kļūda. Līdz ar to aptuveni trīs simtdaļu pārsvars pār ļoti ātri nobraukušo Franku Rommelu tika pazaudēts, un finišā Martins zaudēja vācietim gandrīz pussekundi. Tuvu Martina apsteigšanai bija ASV pārstāvis Entoins, tomēr mūsu pārstāvis otro vietu saglabāja. Jāpiebilst, ka īsi pēc pirmo desmit braucēju finiša spēcīgi sāka snigt.

Otrajā braucienā Tomass uzlaboja starta laiku (4,73) un atkal brauca teicami līdz aplim, kurā atkal pieļāva kļūdu, tiesa, šoreiz tā nebija tik smaga. Līdz ar to Tomasam izdevās noturēt pārsvaru pret Kristianu Bromliju un nodrošināt kā minimums devīto vietu. Čudinovs palika aiz Latvijas pārstāvja, savukārt Pengilijs uzrādīja vienādu rezultātu ar Tomasu, līdz ar to Dukuram dalīta septītā vieta posmā.

Arī Martinam starts bija labāks nekā pirmajā braucienā (4,64), līdz aplim brauciens bija ļoti labs, tomēr izejā atkal tika pieļauta kļūda. Martins nespēja savaldīt skeletonu un uz brīdi pat bija uz muguras, tomēr ātri spēja savākties un tikt līdz finišam. Zaudēts gan bija daudz, un beigās Martinam vien sestā vieta posmā. Pirmo reizi šosezon kopvērtējuma līderis palika bez uzvaras, līdz ar to beigusies iespaidīgā Martina panākumu sērija.

PK skeletonā, Kēnigze

VBraucējsValsts1.br.2.br.Laiks
1.Franks RommelsVācija51.2351.711.42.94
2.Aleksandrs KrekelsVācija52.1151.651.43.76+0.82
3.Matiass GugenbergsAustrija51.9751.891.43.86+0.92
4.Metjū EntoinsASV51.7052.181.43.88+0.94
5.Aleksandrs TretjakovsKrievija51.8452.171.44.01+1.07
6.Martins DukursLatvija51.6852.401.44.08+1.14
7.Tomass DukursLatvija52.2452.021.44.26+1.32

Kopvērtējums

VBraucējsValstsP
1.Martins DukursLatvija1076
2.Franks RommelsVācija1003
3.Aleksandrs TretjakovsKrievija970
4.Tomass DukursLatvija956
5.Aleksandrs KrekelsVācija914
6.Kristians BromlijsLielbritānija816

Izmantotie resursi:
International Bobsleigh and Skeleton Federation

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ThomYork
Slēpts komentārs: ThomYork

 +22 [+] [-]

, 2012-01-14 10:55, pirms 14 gadiem
Otrais! Laiks kārt skeletonu vadzī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 10:58, pirms 14 gadiem
Viarāk žēl, ka Tomasam šoreiz ne pārāk.

 +16 [+] [-]

, 2012-01-14 10:58, pirms 14 gadiem
NETICU, NETICU vācieši ir sagrozījuši pulksteņus vai arī ir atrasta brīnumslida, nu nevar startā zaudējot 0.18 simtdaļas un iegūt trases vidū tādu ātrumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-14 11:00, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: kas tur negodīgs??? kadMartins visus par 1 sek. apsteidz, td godīgi, kad martinu kāds neapsteidz - tad jau negodīgi!?!
Tu vispār esi kādu posmu redzējis? Martins uzvar tāpēc, ka ieskrienās ātrāk par visiem izņemot Tretjakovu, bet Tretjakovam viduvēja tehnika un braukšana.
Bet te Rommels uz līdzenas vietas VISIEM 2 čekpointos paņem 0.60. Nu es arī neticu, ka ir atklāta trasē kaut kāda jauna trajektorija, pēc visiem šiem braukšanas gadiem. Kaut kas tur nav tīrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-14 11:01, pirms 14 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Šoreiz negodīgi, jo nav normāli pēkšņi trases vidū apsteigt konkurentus par pussekundi, tīri tas nav, Martina panākumus un pārsvaru var izskaidrot, jo labāks starts tādējādi lielāks paātrinājums arī pārējā trases daļā, bet kur lēnais vācietis dabūja trases vidū pēkšņi paātrinājumu?
Ar vārdu ''vācietis'' jau viss ir izskaidrots. Viņi darīs VISU, lai tikai būtu pirmie.

  +8 [+] [-]

, 2012-01-14 11:01, pirms 14 gadiem
Visvairāk gaidu Daiņa Dukura komentāru un kaut kādu iniciatīvu par šito. Viņš nemēdz likt vilties

 +20 [+] [-]

, 2012-01-14 11:03, pirms 14 gadiem
Dainis šorīt ar izoleni nav izstaigājis trasi.

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:04, pirms 14 gadiem
Vācieši šmaucās ar kamanām... kā kaut kāds Rommels var būt par pussekundi priekšā?? nu labi par desmitdaļu var'but, bet ne jau to mistisko pārsvaru ko viņs trases vidū ieguva

te kaut kas nav tīrs

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 11:04, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Dainis šorīt ar izoleni nav izstaigājis trasi.
heh, labi bet tiešām, īsti riktīgi nav ar to Rommelu

  -1 [+] [-]

, 2012-01-14 11:04, pirms 14 gadiem
beidozt intriga par 1.vietu
Slēpts komentārs: ThomYork

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:05, pirms 14 gadiem
MarcizZ rakstīja: Ar vārdu ''vācietis'' jau viss ir izskaidrots. Viņi darīs VISU, lai tikai būtu pirmie.
Tur jau tā lieta,pat tagad tur varēja plosīties viesuļvētra Katrīna,bet braucienu neviens neiedomātos atlikt,ka tik Rommels pirmais,un nabaga Japānis,kurš neko tajā putenī neredzēja,varēja kaut nosisties,jo pēc vāciešu domām-viņu tak daudz! Nekas,nekas paskatīsimies otro braucienu,jo Martina spēkos,ideāli nobraucot ir reāla iespēja nokost to frici!

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:06, pirms 14 gadiem
bowskis rakstīja: beidozt intriga par 1.vietu
Intrigas nav, 0.45 ir stipri padaudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-14 11:08, pirms 14 gadiem
MarcizZ rakstīja: Ar vārdu ''vācietis'' jau viss ir izskaidrots. Viņi darīs VISU, lai tikai būtu pirmie.
Būs posms Siguldā, kas liedz latviešiem darīt VISU, lai uzvar savējie????

 +11 [+] [-]

, 2012-01-14 11:10, pirms 14 gadiem
Oho, kaa tas iespeejams tas līdzīgi kā Fetelam neuzvarēt F1 posmu

  +5 [+] [-]

, 2012-01-14 11:11, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Būs posms Siguldā, kas liedz latviešiem darīt VISU, lai uzvar savējie????
Eh, tev Radiohead neiet labumā.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 11:13, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Intrigas nav, 0.45 ir stipri padaudz...
Martins jau nu var to 0.45 nodzēst...bet Rommela ātrums(4km/h lielāks par pārējiem ātrākajiem) trases vidusdaļā,ar lēnāku startu-0.18s ,neatbilst nekādiem fizikas likumiem...tas ir jāizmeklē tiesnešiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Calvin

  +4 [+] [-]

, 2012-01-14 11:21, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: Martins jau nu var to 0.45 nodzēst...bet Rommela ātrums(4km/h lielāks par pārējiem ātrākajiem) trases vidusdaļā,ar lēnāku startu-0.18s ,neatbilst nekādiem fizikas likumiem...tas ir jāizmeklē tiesnešiem!
Tieši tā, kā var tik īsā trasē ar 0.18 simtdaļu sliktāku startu iegūt 4km/h lielāku ātrumu jau trases vidū, jo pati trase ir ļoti īsa, piekrītu, ka te tiek gāzti pat fizikas likumi.

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:23, pirms 14 gadiem
Katastrofa vnk

  +6 [+] [-]

, 2012-01-14 11:23, pirms 14 gadiem
Calvin rakstīja: ..."mēs neesam nekādi tur cūku šņukuri, mēs esam Martins un Tomass Dukuri" ...

Viss ir normāli! Dukuri jau par daudz sāka blatot. Pat treniņos stūma ar 17-to laiku, sak, mēs tāpat visus izdarīsim... nu ko, tas nemaz nev slikti, būs motivācija atkal koncentrēties.
Tu dulburi, vispār sajēdz, ko raksti Martins treniņos stumj 10 vai pēdējo startu speciāli, jo viņam ir svarīgi redzēt tendenci un iegūt pareizās izjūtas, ja netici tad paskaidro kāpēc Martinam par 0.18 simtdaļam labāks starts kā Rommelam?

  +4 [+] [-]

, 2012-01-14 11:29, pirms 14 gadiem
Calvin rakstīja: ..."mēs neesam nekādi tur cūku šņukuri, mēs esam Martins un Tomass Dukuri" ...

Viss ir normāli! Dukuri jau par daudz sāka blatot. Pat treniņos stūma ar 17-to laiku, sak, mēs tāpat visus izdarīsim... nu ko, tas nemaz nev slikti, būs motivācija atkal koncentrēties.
Trenniņos arī bobslejisti stumj pat savu pilotu bobā, lai tikai dabūtu trases izjūtu, ne rezultātu!
Piekrītu, ka šis būs iemesls Mūsu puikām kaut ko uzlabot! Bet tāpat kaut kas nav labi ar vācieša rezultātu...

  +5 [+] [-]

, 2012-01-14 11:31, pirms 14 gadiem
Šobrīd varam izbaudīt sajūtas, kādas valdīja vāciešiem visa pēdējā gada laikā

... tas ir sports ... atbalstam savējos

  +5 [+] [-]

, 2012-01-14 11:33, pirms 14 gadiem
Friči šmaucas ar laika kontroli, manuprāt, acīmredzami .

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:34, pirms 14 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: ne jau vidusdaļā bet beigās, pirms beigu daļas Martinam ar Rommelu bija vienādi ātrumi - 111km/h un tad pēkšņi Rommelam par 4km/h lielāks ātrums, vēl pie tam trasē kur beigās trase iet kalnā uz augšu, tādējādi ātrums mazāks nekā vidusdaļā
Taisnības labad jāsaka, ka beigās ļoti tuvu Rommela ātrumam bija amerikānis, kas tika 3.vietā.

  +7 [+] [-]

, 2012-01-14 11:34, pirms 14 gadiem
Stāsts jau nav par Martina kļūdu, bet par Rommela tendenci - atvinēt Tretjakovam 0.6 sek uz 2 čekpointiem tas dabā pie tāda ātruma nozīmē, ka esi 8 metrus aizmugurē, bet čekpointā pēc 300 metriem jau 8 metrus priekšā!!! Nereāli!

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:36, pirms 14 gadiem
Beigās viss būs ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:41, pirms 14 gadiem
Kā jūs domājiet, cik daudz cilvēku ārpus Latvijas interesējas par skeletonu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 11:44, pirms 14 gadiem
Tas tak nav zelts un bračkam pat bronza...

Būs labi! Turam īkšķi par mūsējiem.
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts

  +5 [+] [-]

, 2012-01-14 11:56, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Aprēķins: (30 sportisti x katra 40 draugi un tuvinieki) + (50 funkcionāri x 10 katra tuviniekie un tuvākie draugi) + 300 īpatņi.

Tā apmēram varētu būt.
SKELETONS ir Olimpiskais sporta veids, manuprāt, komentāri par prestižu, auditoriju lieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:02, pirms 14 gadiem
Touareg rakstīja: SKELETONS ir Olimpiskais sporta veids, manuprāt, komentāri par prestižu, auditoriju lieki.
Pie Olimpiskajiem sporta veidiem ir arī sekojoši:

sinhronā peldēšana, loka šaušana, burāšana. Cik reizes esi skatījies un cik sportistus zini no šitiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:03, pirms 14 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Skeletons ir populārāks, jo skatāmāks un aizraujošāks.
Tev varbūt, jo brauc Dukuri. Šautu ar loku Dukurs, Tu teiktu, ka tas ir skatāmāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:09, pirms 14 gadiem
tāpat mēs par kriketu un beisbolu neko nezinam bet citās valstīs tie ir vadošie sporta veidi, ar budžetiem tādiem ka VEF &RD varētu raudāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:11, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Lēkšana uz batuta arī ir olimpiskais sporta veids, komentāri par tā prestižu un auditoriju ir lieki. Tas nekas, ka 99,3% SC auditorijas par tādu sporta veidu Olipiskajās spēlēs pat nenojauš.
99,3% SC auditorijas ir šauri specializējusies. Uz dīkšanu un ņergāšanos par jeb ko

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:12, pirms 14 gadiem
Sensācija

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:12, pirms 14 gadiem
Viss

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:12, pirms 14 gadiem
risks neatmaksājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:15, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Aprēķins: (30 sportisti x katra 40 draugi un tuvinieki) + (50 funkcionāri x 10 katra tuviniekie un tuvākie draugi) + 300 īpatņi.

Tā apmēram varētu būt.
te viss vienkārši: skeletons tāpat kā bobslejs un kamaniņu sports ir populārs Vācijā, Austrijā, Šveicē, nedaudz mazāk ASV un Kanādā (selektīvai auditorijai). Vēl Krievijā, bet pie nosacījuma, ka viņu sportisti ir topā. Ja nav, tad neviens neliekas ne zinis. Un Latvijā. Un reizi četros gados arī Jamaikā Vēl Monako princis skatās. Tas nebūtu nenoniecina mūsējo panākumus, bet tomēr jāsaprot, ka auditorija nav pārmērīgi liela.

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:15, pirms 14 gadiem
DRĀMA, MARTINS gāja uz 1 vietu nenoliedzami, bet visam punktu pielika kritiens. Diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:15, pirms 14 gadiem
ai ai ai, nu neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:16, pirms 14 gadiem
Žēl...

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:16, pirms 14 gadiem
nu nekas...vācieši paskatoties kopvērtējumu,tāpat paliek skābiem ģīmjiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:17, pirms 14 gadiem
Jāiet ārā patīrīt sniegs.
Slēpts komentārs: anjo

  +2 [+] [-]

, 2012-01-14 12:17, pirms 14 gadiem
sasperjods rakstīja: ar visu kritienu 6 summā
karalis vienalga
Pilnīgi piekrītu ar kritienu but 6 to var tikai SKELETONA KARALIS - MARTINS DUKURS

  +8 [+] [-]

, 2012-01-14 12:18, pirms 14 gadiem
galvenais, lai martins nebutu kādu traumu dabujis tajā kritienā

  +7 [+] [-]

, 2012-01-14 12:18, pirms 14 gadiem
Vienu uzvaru jau var!!! piešķirt citiem....

  +4 [+] [-]

, 2012-01-14 12:18, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Ja redz, ka līkumu ar pilnu ātrumu neizies, var taču pirms tam ar kāju piebremzēt Citi to veiksmīgi izmantoja.
kurā vietā tad tu biji skeletona ekspert?

 +24 [+] [-]

, 2012-01-14 12:18, pirms 14 gadiem
Nonemu cepuri Martina prieksa. ta vieta lai samierinatos ar otro vietu vins gaja uz visu banku un apli nebremzeja ka to darija citi bet meginaja izspiest visu iespejamo. Ja vinam tas butu izdevies, Romels nebutu parspejis Martinu.
Martins pieradija, ka vins ir ists cempions, vainu uzvara vai nekas.
Kludities ir cilvecigi, viss kartiba

  -1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:19, pirms 14 gadiem
es drīzāk teiktu, ka nevis pārējie bija superātri, bet Dukuri šoreiz dīvaini lēni. Martins brauca pāri saviem spēkiem. Drīzāk kaut kāda problēma ar kamanām vai sliecēm.

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:19, pirms 14 gadiem
mjā viss sākumā bija super, bet tā viena virāža izsita visu ritmu, Martins uz muguras, tad atpakaļ un tikai 6.vieta beigās!

Viņam īsti šī trase nepatīk, tāpēc domāju nākamā posmā viss nostāsies savās vietās! Par Dukuriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:19, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Ja redz, ka līkumu ar pilnu ātrumu neizies, var taču pirms tam ar kāju piebremzēt
Sākas...Tev kauna nav kaut ko pārmest? Martins vairāk kā gadu nebija zaudējis nevienās sacīkstēs, bet viņš tomēr ir cilvēks un cilvēki mēdz kļūdīties.

 +11 [+] [-]

, 2012-01-14 12:19, pirms 14 gadiem
Martins riskēja, savādāk pirmo vietu nedabūtu. Martins vienmēr cīnās par uzvaru, nevis "ka tik 3niekā", šoreiz nepaveicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:19, pirms 14 gadiem
nu re, brāļi atkal viens aiz otra

  +8 [+] [-]

, 2012-01-14 12:20, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Ja redz, ka līkumu ar pilnu ātrumu neizies, var taču pirms tam ar kāju piebremzēt. Citi to veiksmīgi izmantoja.
ja vins butu bremzejis, tad nebutu parspejis Romelu. doma tadam sportistam ka Martins otra vieta rada kadu mierinajumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-14 12:21, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ja vins butu bremzejis, tad nebutu parspejis Romelu. doma tadam sportistam ka Martins otra vieta rada kadu mierinajumu?
Šajā gadījumā der teiciens par zīli un medni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:22, pirms 14 gadiem
Galvenais lai Martinam viss kartiba!
Nāks vēl daudz uzvaras

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:22, pirms 14 gadiem
klavs95 rakstīja: kurā vietā tad tu biji skeletona ekspert?
Martins necēla telefonu.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:22, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Šajā gadījumā der teiciens par zīli un medni.
Tici man , sezonas beigās Martins dabūs to medni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-14 12:24, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Šajā gadījumā der teiciens par zīli un medni.
Nedomāju, ka PK kopvērtējumā kāds Martinam ir konkurents. Labāk uz visu banku, nekā mūžīgi samierināties ar Latvijas sportam tradicionālo prieku par iekļūšanu mistiskā sešiniekā.

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:24, pirms 14 gadiem
Kausa kopvertejuma tapat neviens vinam tuvu nestav un nekadu saubu par uzvaru ....tas ka riskeja ir tikai normali,jo ta bija iespeja turpinat uzvaras gajienu,soreiz nesanaca,bet visu cienu par risku!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:27, pirms 14 gadiem
Martinam pilnigi nav ko parmest, gaja uz risku, bet neiztureja, lidz kritienam bija 0,91 sek parsvars, lielakais atrums un tad likteniga vieta, nu nekas, bet Rommels gan ir lohs, ka vins smaidija startaa..... nu nekas, Dukuri jau nav roboti!!
Tagad gaidīsim, ko parādīs mūsu bobslejisti!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-14 12:27, pirms 14 gadiem
diezgan labi, būs pat lielāks stimuls turpmākajam darbam nekā no kārtējās uzvaras!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:28, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Nedomāju, ka PK kopvērtējumā kāds Martinam ir konkurents. Labāk uz visu banku, nekā mūžīgi samierināties ar Latvijas sportam tradicionālo prieku par iekļūšanu mistiskā sešiniekā.
Šajā gadījumā domāju konkrēti šo posmu nevis pasaules kausa kopvērtējumu.

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:28, pirms 14 gadiem
Ja nebutu kritiens butu pirmais, trases viduu aatrums bija par 1 km/h lielaks kaa Romellam.Lai jau frichi nedaudz papriecaajas

  -4 [+] [-]

, 2012-01-14 12:30, pirms 14 gadiem
... mēs neesam nekādi tur cūku šņukuri...

skeletona karaļi apēda 7 un 8 vietu. Kādēļ neviens nesaka, ka arī otrajā braucienā vācieši krāpās... tas nav iespējams...
tas ir sports , un tikai normāli, ka ne vienmēr veicas. Cita lieta, ka karmiski vērtēt sevi augstāk par citiem , a la - skeletona karaļi (tas kolhoznieku reps ar textu, ko sacerējis skolnieka līmeņa indivīds) IR SLIKTI... to parādīja arī basketbolistu "tagad vai nekad..." Pieticība grezno! Veči, nevajag tik traki sevi izcelt...
Bet nekas nav noticis! Jācīnās! Tikai bez tā patosa un pārākuma izpausmēm..

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:32, pirms 14 gadiem
Calvin rakstīja: ... mēs neesam nekādi tur cūku šņukuri...

skeletona karaļi apēda 7 un 8 vietu. Kādēļ neviens nesaka, ka arī otrajā braucienā vācieši krāpās... tas nav iespējams...
tas ir sports , un tikai normāli, ka ne vienmēr veicas. Cita lieta, ka karmiski vērtēt sevi augstāk par citiem , a la - skeletona karaļi (tas kolhoznieku reps ar textu, ko sacerējis skolnieka līmeņa indivīds) IR SLIKTI... to parādīja arī basketbolistu "tagad vai nekad..." Pieticība grezno! Veči, nevajag tik traki sevi izcelt...
Bet nekas nav noticis! Jācīnās! Tikai bez tā patosa un pārākuma izpausmēm..
Par shiem chaljiem nav jauztraucas, vinji straadaa kaa neviens, dziesma ir pilniigi normaala Vinji jau ir vienkaarshi un pieticiigi, vienmer tadi bijushi

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:33, pirms 14 gadiem
Diemžēl nepaveicas, pat ļoti nepaveicas.. Bet jāturpina cīnīties un uzvarēt! Uz priekšu!!!

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:33, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: kas tur negodīgs??? kadMartins visus par 1 sek. apsteidz, td godīgi, kad martinu kāds neapsteidz - tad jau negodīgi!?!
Ne tik daudz par to godīgumu runa, bet par to ka diezgan brīnumaini - var jau būt, ka vienkārši fantastiski nobrauca + vēl ko jaunu tehnikā izdomājuši, bet tā izskatījās, un arī komentētāji teica, ka baigi brīnumaini.....nu...visādi var būt - varbūt ir kas aizliegts, varbūt nav....droši jau to nevar pateikt...vismaz mēs nevaram...

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:33, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Šajā gadījumā domāju konkrēti šo posmu nevis pasaules kausa kopvērtējumu.
Jā, es saprotu, bet ko viņam bija zaudēt, jo pussekundi diezin vai var normālā veidā, neriskējot, atgūt. Manuprāt, tas ir tikai labi, ja kāds vienmēr vēlas būt pirmais. Vismaz uzvarētāja psiholoģija, kuras citos sporta veidos LV ļoti pietrūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:35, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Ne tik daudz par to godīgumu runa, bet par to ka diezgan brīnumaini - var jau būt, ka vienkārši fantastiski nobrauca + vēl ko jaunu tehnikā izdomājuši, bet tā izskatījās, un arī komentētāji teica, ka baigi brīnumaini.....nu...visādi var būt - varbūt ir kas aizliegts, varbūt nav....droši jau to nevar pateikt...vismaz mēs nevaram...
Tā jau nebija , ka Rommels viens pats kaut ko samuhļīja. Tomasa vieta arī liecina, ka kaut kas cits ar pašu lietām nav kārtībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-14 12:36, pirms 14 gadiem
Man dziļi pie kājas, Martins riskēja- un nedzēra šampi! Tagad šis zāģis iesitīs pa nierēm un liks vēl augt!
Vācieši var iet un čurāt aiz laimes....bet tāpat kopvērtējumā abi bračkas paņems priekšā vācu Schlümpfe!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-14 12:38, pirms 14 gadiem
sasperjods rakstīja: ai nu beidziet
jā 1.brauc man ar likās, kas netīrs, bet pēc 2 braucieniem atbilde bija skaidra
it kā vienkāršu mažu virāžu kaskādē var daudz zaudēt, jo ir lielākais ātrums pirms tam
Romelis tur abreiz izbrauca perfakti - pārējie kā kartubeļi bira pa virāžām
Nu Rommelam nekas cits neatlika, kā izbraukt, un šoreiz tā ir viņa priekšrocība! Vācija līksmo, beidzot piesmēja vareno Latviju!
Slēpts komentārs: Nemiroff
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 12:57, pirms 14 gadiem
nekas, tas varbūt pat labi..būs niknums lielāks..gāja jau labi līdz tai kļūdai..bet labā ziņa ir tā ka ar šo Vācijas posmi ir cu ende..redzēs ko tie slidu karsētāji "das spritz gūt" iespēs Sanktmoricā..kur ir jāmāk braukt pa īsto nevis iestudēto..

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 12:58, pirms 14 gadiem
žēl bet turu īķškus par sezonas turpinājumu , arī lieliem meistariem gadās pa kādai ķibelei, turās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-14 13:10, pirms 14 gadiem
Martinam vajadzēja izlasīt horoskopu: Auns. 14.01.2012. Kārtīgi izgulies, atpūties un nekur netraucies.
Bet, ja nopietni, "visu vai neko" psiholoģija ir iedvesmojoša. Brāļiem nebija gadījumā kkādas eksperimentālās slidas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 14:08, pirms 14 gadiem
Nevaru beigt priecāties par Dukuru sniegumiem!

Nu, šoreiz nokrita, nepaveicās.

Bet parādija ka spēj celties un turpināt ari pēc kritiena!
Īsts Latviešu cīnītajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 15:47, pirms 14 gadiem
Gāja uz visu banku - tas ir vecis!

     [+] [-]

, 2012-01-14 17:10, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: kas tur negodīgs??? kadMartins visus par 1 sek. apsteidz, td godīgi, kad martinu kāds neapsteidz - tad jau negodīgi!?!
Tu tiešajā skatījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-14 21:23, pirms 14 gadiem
godīgi runājot, es preicājos par šo neveiksmi. Manuprāt, lai nezaudētu "asumu, tā visvairāk bija vajadzīga Martinam pašam.