Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Zviedrijas valdība atbalsta kandidēšanu uz 2030. gada ziemas OS rīkošanu

Zviedrijas valdība atbalsta kandidēšanu uz 2030. gada ziemas OS rīkošanu
Siguldas trase. Foto: LKSF

LETA--DPA. Zviedrijas valdība atbalsta kandidēšanu 2030. gada ziemas olimpisko spēļu rīkošanai, vēsta Zviedrijas Olimpiskā komiteja (SOC). Zviedrija kā partneri spēļu uzņemšanai uzrunājusi Latviju ar nolūku izmantot Siguldas ledus trasi kamaniņu sporta, bobsleja un skeletona sacensībām.

Saņemot Zviedrijas sporta ministra Jākoba Fošsmeda apstiprinājumu, Zviedrija var turpināt darbu pie kandidatūras, SOC paziņojumā citēts organizācijas vadītājs Hanss von Utmans.

Kā olimpisko spēļu mājvieta paredzēta Stokholma, tāpat sacensības notiktu arī Estešundā un Fālunā.

Pagājušajā nedēļā par savu kandidatūru oficiāli paziņoja Francija, kas 2030.gada olimpiskās spēles plāno uzņemt Alpu reģionos. Šveice par savas kandidatūras izvirzīšanu lems mēneša beigās.

Izmantotie resursi:
LETA


Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 16:41, pirms gada
Tad lai zviedri dod pusi naudas, kas nepiecieshama labiekaartoshanas darbiem! Tas buutu tikai godiigi, njemot veeraa, ka Sigulda vinjiem ir vairaak vajadziiga nekaa vinji Siguldai.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 17:01, pirms gada
Ivar, tad lai Siguldieshi arii meklee naudu sava pashvaldiibaa... kaada ir pievienotaa veertiiba shim valstiskaa liimenii? Atpaziistamiiba 10 valstiis? Ja 20 gados, kuros Siguldaa notiek starptausiska liimenja sacensiibas taa atpaziistamiiba nav panaakta, tad arii viena olimpiaade to neizdariis.
Mums bija hokejs, buus basketbols, kaa arii lieliski rezultaati shajos sportos, mums ir atpaziistamiiba autosportaa, vai tieshaam vajag visur!?
Noteikti, ka jebkura cita novada uznjeemeejs un iedziivotaajs arii speetu realizeet desmitu miljonu veertus ieguldiijumus, attiistot infrastruktuuru, ruupnieciibu vai tuurismu. Nebuutu ne kripatu mazaak efektiivs ieguldiijums tautsaimnieeciiba kaa shaada trase, gluzhi preteeji - paceltu vieteejaas ekonomikas un izveidotu simtiem, ja tuuksthoshiem jaunu darba vietu.
, 2023-11-13 17:12, pirms gada
hantele rakstīja: Ivar, tad lai Siguldieshi arii meklee naudu sava pashvaldiibaa... kaada ir pievienotaa veertiiba shim valstiskaa liimenii? Atpaziistamiiba 10 valstiis? Ja 20 gados, kuros Siguldaa notiek starptausiska liimenja sacensiibas taa atpaziistamiiba nav panaakta, tad arii viena olimpiaade to neizdariis.
Mums bija hokejs, buus basketbols, kaa arii lieliski rezultaati shajos sportos, mums ir atpaziistamiiba autosportaa, vai tieshaam vajag visur!?
Noteikti, ka jebkura cita novada uznjeemeejs un iedziivotaajs arii speetu realizeet desmitu miljonu veertus ieguldiijumus, attiistot infrastruktuuru, ruupnieciibu vai tuurismu. Nebuutu ne kripatu mazaak efektiivs ieguldiijums tautsaimnieeciiba kaa shaada trase, gluzhi preteeji - paceltu vieteejaas ekonomikas un izveidotu simtiem, ja tuuksthoshiem jaunu darba vietu.
Lejnieks domā,ka Ziemas OS ir numur 2 notikums sportā vispār, Sporta studijai teica
, 2023-11-13 17:16, pirms gada
hantele rakstīja: Tad lai zviedri dod pusi naudas, kas nepiecieshama labiekaartoshanas darbiem! Tas buutu tikai godiigi, njemot veeraa, ka Sigulda vinjiem ir vairaak vajadziiga nekaa vinji Siguldai.
Viņiem sava trase maksātu vismaz 150 mio + ar šo OS ciemats samazinās par kādiem vismaz 200 cilvēkiem.
, 2023-11-13 17:16, pirms gada
Eh, nepaveicās mums. Tagad atliek tikai cerēt, ka nepiešķirs Zviedrijai rīkot olimpiskās "naudas izgāšanas zelta podā" spēles.
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23
, 2023-11-13 17:18, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lejnieks domā,ka Ziemas OS ir numur 2 notikums sportā vispār, Sporta studijai teica
Stiepjams jēdziens. Ja mēs skatamies pliki pēc auditorijas, tad visa nauda jāliek kriketā un jācer, ka kādreiz uzspēlēsim ar Indiju vai Pakistānu.
, 2023-11-13 17:18, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lejnieks domā,ka Ziemas OS ir numur 2 notikums sportā vispār, Sporta studijai teica
Ha, ha, ha . Un ko par to domā trīs kontinentu (Āfrikas, Austrālijas/Okeānijas un D-Amerikas) iedzīvotāji?
, 2023-11-13 17:21, pirms gada
Tak lai ir,lai ir,ir ir...
, 2023-11-13 17:27, pirms gada
Par lielu Latviju! rakstīja: Ha, ha, ha . Un ko par to domā trīs kontinentu (Āfrikas, Austrālijas/Okeānijas un D-Amerikas) iedzīvotāji?
Ekmanis teica, ka vajag OS. Par Siguldu un Latviju uzzinās arī Latīņamerikā.
, 2023-11-13 17:29, pirms gada
Tos gandrīz 50 mljonus, varētu ieguldīt, Kaut vai uzbūvējot otru arēnu hokejā- lai varam rīkot PČ vieni paši... Ja Siguldai būtu Moricas potenciāls tad būtu savādāk, labi sabūvēto ciematu izīrēs dzīvokļos, kas būs tie maksātpējīgie īrnieki? Lai to atpelnītu? Valmierā uzslēja daudz dzivokļu māju bagātajiem profesionāļiem, nav ne profesionāļu, ne pacēluma...
, 2023-11-13 17:53, pirms gada
Par lielu Latviju! rakstīja: Ha, ha, ha . Un ko par to domā trīs kontinentu (Āfrikas, Austrālijas/Okeānijas un D-Amerikas) iedzīvotāji?
Austrālijā Ziemas OS seko viņiem tiek arī medaļas tajās.Bet kopumā renei pārbūvi vajag ,jo lai notiktu pilnvērtīgi PK bobslejā trūkst četrinieku maču.Un ja par vēsturi te daži raksta,tad renes sports pie mums populārs kopš 70 gadiem.
, 2023-11-13 17:59, pirms gada
Kalgarī 30 gados apmaksāja kredītu, lai rīkotu ZOS, bet kādam vajag vēl tās neizdevīgās spēles
, 2023-11-13 18:02, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es tā gan neteiktu, jo tas ir abpusēji izdevīgs darījums. To tev apstiprinās jebkurš Siguldas un tās novada uzņēmējs.
Lai Sigulda, tad ņem kredītu uz 30 gadiem, ja viņiem tas ir izdevīgi

Valstij tur nav jāiejaucas
, 2023-11-13 18:08, pirms gada
hantele rakstīja: Ivar, tad lai Siguldieshi arii meklee naudu sava pashvaldiibaa... kaada ir pievienotaa veertiiba shim valstiskaa liimenii? Atpaziistamiiba 10 valstiis? Ja 20 gados, kuros Siguldaa notiek starptausiska liimenja sacensiibas taa atpaziistamiiba nav panaakta, tad arii viena olimpiaade to neizdariis.
Mums bija hokejs, buus basketbols, kaa arii lieliski rezultaati shajos sportos, mums ir atpaziistamiiba autosportaa, vai tieshaam vajag visur!?
Noteikti, ka jebkura cita novada uznjeemeejs un iedziivotaajs arii speetu realizeet desmitu miljonu veertus ieguldiijumus, attiistot infrastruktuuru, ruupnieciibu vai tuurismu. Nebuutu ne kripatu mazaak efektiivs ieguldiijums tautsaimnieeciiba kaa shaada trase, gluzhi preteeji - paceltu vieteejaas ekonomikas un izveidotu simtiem, ja tuuksthoshiem jaunu darba vietu.
Ko tu vari ņemties? Lielākajā pasaules hokeja tirgū ASV/Kanāda par PČ esamību vispār zina tikai hokeja entuziasti. Runājot par to cik populārs ir hokejs, tad man tevi ir jāapbēdina, ka Pasaulē ir tikai aptuveni 90 hokeja federācijas, kas skaitās IIHF dalībnieki, bet reālas izlases ir tikai kādas 30x labākajā gadījumā. Hokeja federācija ir pat Libānai, bet nav izlases, nav nevienas ledus halles utt., bet ir kadri, kas sevi tajā valstī ir iecēluši par Libānas hokeja federācijas valdes locekļiem. Pasaulē sieviešu futbols ir 10x reizes populārāks nekā vīriešu hokejs, ja skatamies globāli.
, 2023-11-13 18:11, pirms gada
Ambrē rakstīja: Ko tu vari ņemties? Lielākajā pasaules hokeja tirgū ASV/Kanāda par PČ esamību vispār zina tikai hokeja entuziasti. Runājot par to cik populārs ir hokejs, tad man tevi ir jāapbēdina, ka Pasaulē ir tikai aptuveni 90 hokeja federācijas, kas skaitās IIHF dalībnieki, bet reālas izlases ir tikai kādas 30x labākajā gadījumā. Hokeja federācija ir pat Libānai, bet nav izlases, nav nevienas ledus halles utt., bet ir kadri, kas sevi tajā valstī ir iecēluši par Libānas hokeja federācijas valdes locekļiem. Pasaulē sieviešu futbols ir 10x reizes populārāks nekā vīriešu hokejs, ja skatamies globāli.
Tā ir, bet NHL klubu spēles atkal ir 10x populārākas par jebkuru sieviešu klubu spēli!
Regbijs, Pč sieviešu futbolā ir populāri, bet klubu sieviešu futbols, regbijs neko praktiski nepelna!

Hokeja vilcējs ir NHL, ne Pč!
, 2023-11-13 18:13, pirms gada
tak nav problēmu…Zviedri sedz izdevumus un taisam… aaa bet tas neder..nevarees iesuukt pārs miljonus, būs totāla naudas izlietojuma kontrole…labāk pashi taisam😃
, 2023-11-13 18:22, pirms gada
Ko komentāros te var ņemties?

1) 58 milj. vai vairāk, bet vienalga kādu dienu nāksies Siguldas renes trasē ieguldīt kārtīgu naudu tā uzturēšanai un renovācijai, lai atbilstu pasaules standartiem. Alternatīva ir - jaukt trasi nost.
2) 58 milj. nav paredzēti tikai Siguldas trasei, bet gan pārējai infrastruktūrai - viesnīcas, trases infrastruktūra, trases labiekrātošana utt.
3) Cik ir dzirdēts, tad Latvijas puse centīsies sarunāt, lai Latvijā notiek vēl kāda no sporta sacensību distancēm - šortreks un varbūt varam panākt, ka hokeja grupa kur spēlētu Latvijas izlase - spēles notiktu Rīgā.
4) Ar Zviedriju ir jārunā, ka daļa peļņas, lai atgūtu ieguldītos līdzekļus tiek novirzīta Latvijai.

Mēs varam pārmest, ka lūk Sigulda dabūs neredzētas invsestīcijas, bet citi Latvijas novadi nekā - bet ko darīt, ja renes sporta veida cilvēki ir bijuši tik darbīgi, centīgi un ar tādu pašatdevi, ka ir spējuši vienmēr virs ūdens turēt šo sporta veidu Latvijā visaugstākajā līmenī?
Atceros, ka bija grupa cilvēku, kas ar lielām runām teica, ka Alūksnē izveidos starptautiska līmeņa biatlona un slēpošanas bāzi - pilnīgs klusums, jo tie, kas to teica vairāk par runāšanu neko nespēja izdarīt!!!

Ekamnis, Prūsis, Dukurs utt. ir cilvēki, kas spēja parādīt kā ir jāstrādā, lai lietas novestu līdz tādai stadijai, ka Siguldu izskata kā potenciālo olimpisko spēļu vietas norisi!!!
Mums Ventspilī velo treka trasi jau sen kā demontēja un toreiz solīja, ka uzbūvēs jaunu un labāku - bet tālāk par sapņiem un runāšanu nav nekur tālāk tikts, jo nav cilvēku kam deg acis!
, 2023-11-13 18:24, pirms gada
JonijsBravo rakstīja: Tos gandrīz 50 mljonus, varētu ieguldīt, Kaut vai uzbūvējot otru arēnu hokejā- lai varam rīkot PČ vieni paši... Ja Siguldai būtu Moricas potenciāls tad būtu savādāk, labi sabūvēto ciematu izīrēs dzīvokļos, kas būs tie maksātpējīgie īrnieki? Lai to atpelnītu? Valmierā uzslēja daudz dzivokļu māju bagātajiem profesionāļiem, nav ne profesionāļu, ne pacēluma...
Negribas ticēt, ka divu virāžu nedaudz iztaisnošana varētu maksāt 50 miljonus...

Murgs kaut kāds. Ja nu vienīgi tās virāžas taisa no zelta.
, 2023-11-13 18:25, pirms gada
Bet par ko histērija ?????
Celtniekiem būs algas !!!!!
Pec tam viss uzceltais PALIEK LATVIJĀ !!!!
, 2023-11-13 18:25, pirms gada
datmons rakstīja: Tā ir, bet NHL klubu spēles atkal ir 10x populārākas par jebkuru sieviešu klubu spēli!
Regbijs, Pč sieviešu futbolā ir populāri, bet klubu sieviešu futbols, regbijs neko praktiski nepelna!

Hokeja vilcējs ir NHL, ne Pč!
Jā - ASV prot strādāt ar mārketingu - bet NFL ir daudz populārāks tajā pašā ASV nekā NHL, bet Eiropā hokejs ir populārāks par amerikāņu futbolu. Vienīgais sporta veids, kuru spēlē visi un +/- seko tam līdzi ir futbols!
, 2023-11-13 18:27, pirms gada
Zemessargs rakstīja: Negribas ticēt, ka divu virāžu nedaudz iztaisnošana varētu maksāt 50 miljonus...

Murgs kaut kāds. Ja nu vienīgi tās virāžas taisa no zelta.
Negribas ticēt ,ka tu esi tik naivs .
Tur visa infrastruktūra jasakarto.
Un TO NAUDU NESADEDZINA , TĀ NAUDA TIKS IZMAKSĀTA ALGĀS . arī buvmateriālu razotājiem rupnicas ,soferiem , un pat naktssargiem
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 18:32, pirms gada
Īstenībā, man liekas ļoti interesanta tēma.
Droši vien ar Zviedriem kopā arī būtu vienīgā iespēja rīkot olimpiskās spēles, bet paskatoties uz pēdējām spēlēm un cik viņas rīkojot tiek izmesta nauda, tad jādomā cik ļoti vajadzīgs tas viss. Nezinu, cik ticams avots, bet atradu, ka pēdējās 3 ziemas olimpiskās spēles ar TV tiesībām un biļetēm ir nopelnījušas apmēram 1.53 miljardu. Šeit gan izmaksas nebūtu godīgi salīdzināt, jo Soču spēles esot izmaksājušas vairāk kā vasaras spēles.
Vai Siguldai būtu vajadzīgs šis pasākums? Attālums starp Rīgu un Siguldu nav tik liels, lai neizbraukātu ar mašīnu un tādējādi cilvēki turpinātu pārcelties uz Siguldu, lai maksātu relatīvi zemāku īri, vai pirktu dzīvokli par zemāku summu. Šādi vismaz tā ideja tiek pārdota, tad man ir jautājums, kādas istabas tiktu plānotas olimpiskajā ciematā, jo kurš gan gribētu pirkt 20 kvadrātmetru lielu istabu, bez virtuves. Tas atkal nozīmētu, ka tur viss būtu jāpārbūvē, pirms dzīvokļus nodotu "parastajiem" cilvēkiem. Atkārtošu, ka iespēja, man liekas vienreizēja, bet vismaz man šobrīd tajā visā ir pārāk daudz nezināmā.
, 2023-11-13 18:32, pirms gada
JonijsBravo rakstīja: Tos gandrīz 50 mljonus, varētu ieguldīt, Kaut vai uzbūvējot otru arēnu hokejā- lai varam rīkot PČ vieni paši... Ja Siguldai būtu Moricas potenciāls tad būtu savādāk, labi sabūvēto ciematu izīrēs dzīvokļos, kas būs tie maksātpējīgie īrnieki? Lai to atpelnītu? Valmierā uzslēja daudz dzivokļu māju bagātajiem profesionāļiem, nav ne profesionāļu, ne pacēluma...
Čikstot komentāros ar banāli naiviem un mazvērtibas kompleksu piesātinatiem secinajumiem nekāds potenciāls arī neradisies
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 18:34, pirms gada
Ambrē rakstīja: Jā - ASV prot strādāt ar mārketingu - bet NFL ir daudz populārāks tajā pašā ASV nekā NHL, bet Eiropā hokejs ir populārāks par amerikāņu futbolu. Vienīgais sporta veids, kuru spēlē visi un +/- seko tam līdzi ir futbols!
Ja NHL būtu sūds, tad nevarētu viņu pārdot!
Visu izšķir konkurence! Miljons jauno hokejistu grib spēlēt NHL, bet vietu skaits ir ierobežots!

Regbijam, sieviešu futbolam ir kāda konkrēta līga kur miljons gribētu spēlēt?
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 18:39, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mums joprojām ir ļoti liela sabiedrības daļa, kura nesaprot, ka viena lieta ir kad kaut ko būvē privātpersona un juridiska persona, bet pavisam kas cits, kad būvē valsts vai pašvaldības. Valsts vai pašvaldības celtniecības procesos būvnieki cenšas noslaukt pasūtītāju pēc pilnas programmas. Nereti ar ļoti daudz mākslīgi uzpūstām cenām, un savstarpēji vienojoties, kā tas bija celtniecības karteļa lietā, uz itin visu.
Mums joprojām ir postpadomju cilvēki ,kuriem liekas ka bagāts var kļūt tikai taupot un piesardzīgi stāvot maliņā..🤥
Mums nekad neko nevajag - termināli nevajag ( igauniem un leisiem vajag ,bet mu.s nevajag ) Rail Baltic nevajag (neesam jau Eiropā) , vējaparkus ,tadus kā Dānijā ,arī nevajag, rupnicas nevajag ,poligonu nevajag ,armiju nevajag , .....
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 18:56, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vismaz sieviešu futbolam nu jau ir, jo Spānijas un Anglijas sieviešu futbola līgas ļoti labi kotējas gan savās valstīs, gan arī visā Eiropā.
Par sieviešu regbiju gan neko nepateikšu, jo neinteresējos pat par vīriešu regbiju. Kur nu vel sieviešu.
Speciāli iemetu tev vikipēdijas skaitļus!

Chelsea F.C. 80,313,346
Buffalo Sabres 3,513,495
Chelsea F.C. Women 1,626,508

Anglijas čempione nespēj pat konkurēt ar NHL komandu, kas nespēj desmitgadi tikt NHL playoff!
, 2023-11-13 19:09, pirms gada
FC Bayern Munich (women) 1,085,395
FC Bayern Munich 64,315,666
FC Barcelona Femení 2,183,672
FC Barcelona 116,199,068

Futbols protams valda, bet sieviešu futbols tikai Pč gūst atzīstamus rādītājus!
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 19:19, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaulē ir pietiekami daudz konservatīvu cilvēku, kuri uzskata, ka futbols, hokejs un regbijs ir tīri vīriešu sporta veids. Es arī esmu starp tiem. Un būs jāpaiet daudzām desmitgadēm, lai šie stereotipi tiktu lauzti. Kamēr tas nebūs noticis, tikmēr sieviešu hokejs, futbols un regbijs būs nedaudz pabērna lomā.
Izskatās, ka arī pašas sievietes tā domā un nemaz nejūt līdzi sieviešu superklubiem! 1-2 miljoni pat neaptver lielu daļu sieviešu auditorijas!(Anglijā, Spānijā, Vācijā- nemaz nerunājot par citām valstīm)!
, 2023-11-13 19:24, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es nezinu kāpēc tu centies salīdzināt nesalīdzināmas lietas?!
Nevienam nav noslēpums, ka ASV sporta marketings ir galvas tiesu pārāks par jebkuras citas valsts sporta marketingu. Der kaut vai atcerēties, piemēram, FIFA PK 1994. gadā, kad FIFA ilgi šaubījās vai to var uzticēt rīkot ASV, jo kā zināms, tad ASV Eiropas futbols (soccer) ne tuvu nebija populārākais sporta veids. ASV sporta marketinga bīdītāji apsolīja FIFA, ka tas būs visapmeklētākais PK visā tā pastāvēšanas vēsturē, un tā arī notika. Takā, nevajag salīdzināt to, kas nav salīdzināms.
Negribu oponēt, bet gribu tikai piebilst šajai Jūsu piedāvātajai statistikai, ka ASV arī piedāvāja lielākos stadionus. Toreiz mazākais stadions bija ar 53 tūkstošu ietilpību, ļoti bieži rīkotājvalstīm ir tikai daži stadioni kuros ietiplināt vairāk. Atzīšu gan, ka tas nemazina, to ka viņi to varēja un uzstādija rekordu.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 19:29, pirms gada
Anglijas sieviešu premjerlīgā algas ir no 20t mārciņām- līdz 400t(vidējā ir 47t) mārciņām!
Tas ir mazāk kā top Eiropas hokeja līgās!
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 19:32, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tieši tā! Arī sievietes ir ar saviem stereotipiem, kas tām liedz pat atbalstīt sava dzimuma pārstāves.
Principā sieviešu futbola čempi vajadzēja rīkot Katarā vai Saūda Arābijā, jo tas būtu pagrieziena punkts
, 2023-11-13 19:33, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ekmanis teica, ka vajag OS. Par Siguldu un Latviju uzzinās arī Latīņamerikā.
Latīņamerikai ļoti interesē Ziemas OS
Slēpts komentārs: Erling Haaland
, 2023-11-13 19:40, pirms gada
Erling Haaland rakstīja: Cerams ka piedalīsimies arī, gribās reni uz hoķi.

Vienalga kur naudu rausim, kaut vai lai ceļ pārtikai cenas un pensionariem pensijas atņem bet OS vajag!
Tas būtu tupā austrumu kaimiņa stilā!
Tur rīkoja OS, Pč, bet pensionāri savilka jostas!
, 2023-11-13 19:42, pirms gada
datmons rakstīja: Tas būtu tupā austrumu kaimiņa stilā!
Tur rīkoja OS, Pč, bet pensionāri savilka jostas!
Izskatās, ka Tev jautri diskutēt ar trolli, kuram šis ir 1437.profils.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 19:43, pirms gada
Ambrē rakstīja: Ko komentāros te var ņemties?

1) 58 milj. vai vairāk, bet vienalga kādu dienu nāksies Siguldas renes trasē ieguldīt kārtīgu naudu tā uzturēšanai un renovācijai, lai atbilstu pasaules standartiem. Alternatīva ir - jaukt trasi nost.
2) 58 milj. nav paredzēti tikai Siguldas trasei, bet gan pārējai infrastruktūrai - viesnīcas, trases infrastruktūra, trases labiekrātošana utt.
3) Cik ir dzirdēts, tad Latvijas puse centīsies sarunāt, lai Latvijā notiek vēl kāda no sporta sacensību distancēm - šortreks un varbūt varam panākt, ka hokeja grupa kur spēlētu Latvijas izlase - spēles notiktu Rīgā.
4) Ar Zviedriju ir jārunā, ka daļa peļņas, lai atgūtu ieguldītos līdzekļus tiek novirzīta Latvijai.

Mēs varam pārmest, ka lūk Sigulda dabūs neredzētas invsestīcijas, bet citi Latvijas novadi nekā - bet ko darīt, ja renes sporta veida cilvēki ir bijuši tik darbīgi, centīgi un ar tādu pašatdevi, ka ir spējuši vienmēr virs ūdens turēt šo sporta veidu Latvijā visaugstākajā līmenī?
Atceros, ka bija grupa cilvēku, kas ar lielām runām teica, ka Alūksnē izveidos starptautiska līmeņa biatlona un slēpošanas bāzi - pilnīgs klusums, jo tie, kas to teica vairāk par runāšanu neko nespēja izdarīt!!!

Ekamnis, Prūsis, Dukurs utt. ir cilvēki, kas spēja parādīt kā ir jāstrādā, lai lietas novestu līdz tādai stadijai, ka Siguldu izskata kā potenciālo olimpisko spēļu vietas norisi!!!
Mums Ventspilī velo treka trasi jau sen kā demontēja un toreiz solīja, ka uzbūvēs jaunu un labāku - bet tālāk par sapņiem un runāšanu nav nekur tālāk tikts, jo nav cilvēku kam deg acis!
58 miljoni par reni, ja dabonam šortreku utt - tātad arī arēna jālabiekārto. Arēna neatbilst šortrekam. Hokeju mums nedos. 58 miljoni sevī neiekļauj olimpisko ciematu - arī tas tad mums jātaisa. Nerēķinot izmaksas, vajadzētu iedomāties arī to, ka infrastruktūra pārējā valstī neuzlabosies. Zinot, kāda tā ir kaut vai Rīgā - mums izdosies sevi parādīt, kā tipisku mazvērtības kompleksa valsti, kur problēmu pāri galvai, bet galvenais noblatot. Nu tādu, kā mūsu austrumu kaimiņš. Brauciet ciemos - galvpaspilsētas ceļos bedru vairāk kā asfalta, trūkst 40% policistu, ugunsdzēsēju, mediķiem katastrofāli zems atalgojums, skolotāji katru gadu streiko - toties varam iegrūst pamatīgu piķi "pakazuhā". Nē nu var jau naivi cerēt, ka līdz 2030. tas viss būs atrisināts, bet redzot, kā kaut vai tam pašam Rail Baltica kavējumi ir +- gads, neticās. Nemaz nerunājot par to, ka tie 58 miljoni ir tikai par Siguldu, infrastruktūru Siguldā. Līdzīgi kā basketā nāks licences. Reālās izmaksas būs pie 100 miljoniem., Un tas ir pirms klasiskā postsovjetikusa "neplānoti sadārdzinājās", kā mums tas ir ar jebkuru lielo projektu, kur iesaistīts lielāks ES, valsts vai pašvaldības finansējums. Varbūt, tomēr, to naudu var izmantot lietderīgāk?
+ sc nesen bija par Italijas os problēmām. Gribēja vācu trasi, nevarēs izmantot, jo vācieši aizliedz pie sevis startēt rusļikiem un baltrusļikiem. Pie tādas domas - arī mums var pateikt - nebūs vai atceliet ierobežojumus.
, 2023-11-13 19:44, pirms gada
Visa tā jūsu spriešana un kašķi te ir/būs kaķim zem astes, jo SOK jau ir pateicis, ka nedos spēles tiem, kas aizliedz Krievijas un Baltkrievijas sportistiem dalību. Dēļ tā arī neakceptēja 2026.gada spēļu trasi renes veidiem, vāciešiem ja nemaldos. Tepat var patīt ziņas atpakaļ un paskatīties.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 19:46, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nu, nezinu, nezinu! Piemēram, tajā pašā Argentīnā ir milzīga vāciešu kopiena. Domā, ka dzīvojot Argentīnā tie ir zaudējuši interesi par ziemas OS. Es negribu teikt, ka Latīņamerikā interese par ziemas OS ir tikpat liela, kā pasaules ziemeļu puslodē, bet lielā migrantu kopiena nodrošina gana lielu TV auditoriju.
Milzīgā kopiena

Argentina 9,000[g]
c. 500,000[9]

Tie 500t ir ir ar izcelsmi, no kuriem daudzi droši vien pat nerunā vāciski!
, 2023-11-13 19:49, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nu, nezinu, nezinu! Piemēram, tajā pašā Argentīnā ir milzīga vāciešu kopiena. Domā, ka dzīvojot Argentīnā tie ir zaudējuši interesi par ziemas OS. Es negribu teikt, ka Latīņamerikā interese par ziemas OS ir tikpat liela, kā pasaules ziemeļu puslodē, bet lielā migrantu kopiena nodrošina gana lielu TV auditoriju.
Te bija izlikti ienākumi par pēdējām 3 OS. 1.53 mld. Par tv translācijām un biļetēm. Zinot cik mūsējos parasti viegli noliek pie vietas, tu tici, ka mēs atgūsim to naudu? Un domāt, ka vācu argentīnieši, tagad saskatīsies un plūdīs, kā tūristi pie mums ir naivi.
+ tevis paša pieminētais - tie nebūs privātie būvdarbi. Tie būs valsts, pašvaldības. Kā tu domā cik liels cipars būs kaut vai par Siguldas trasi, nerunājot par visu pārējo. Tagad tie ir 58 miljoni. Kā tu domā cik tie būs, tad ja noteiktās aprindās acīs iemirdzēsies $ saprotot, ka pateicoties birkai OS, var smuki pacelt tāmi un otkatu, bet nepalielinot reālās izmaksas?
, 2023-11-13 19:50, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ekmanis teica, ka vajag OS. Par Siguldu un Latviju uzzinās arī Latīņamerikā.
pieļauju, ka viņos nostiprināsies pārliecība, ka sigulda vai lv ir zviedrijā
, 2023-11-13 19:51, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Te bija izlikti ienākumi par pēdējām 3 OS. 1.53 mld. Par tv translācijām un biļetēm. Zinot cik mūsējos parasti viegli noliek pie vietas, tu tici, ka mēs atgūsim to naudu? Un domāt, ka vācu argentīnieši, tagad saskatīsies un plūdīs, kā tūristi pie mums ir naivi.
+ tevis paša pieminētais - tie nebūs privātie būvdarbi. Tie būs valsts, pašvaldības. Kā tu domā cik liels cipars būs kaut vai par Siguldas trasi, nerunājot par visu pārējo. Tagad tie ir 58 miljoni. Kā tu domā cik tie būs, tad ja noteiktās aprindās acīs iemirdzēsies $ saprotot, ka pateicoties birkai OS, var smuki pacelt tāmi un otkatu, bet nepalielinot reālās izmaksas?
Vienīgais pozitīvais, ja nebūs 100 apakšnieki, ka varētu dabūt atpakaļ vismaz uz to periodu- daļu no aizbraucējiem!
, 2023-11-13 19:57, pirms gada
Interesanti gan!!! Ne pārāk ilgi atpakaļ publicēja, ka Siguldas trases uzlabošanai vajagot 28 miljonus. Kuriem paliks tie pārējie 22 un vēl sūdzēsies,ka pasūtītājs uzņēmies "nezināmus" riskus?
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-11-13 20:06, pirms gada
Te ir tāda situācija ka taisnība ir visiem. Gan tiem, kuri saka ka nevajag, gan tiem kuri saka ka vajag. Nekad neatpelnīs to naudu kas tiks ieguldīta renes trasē. Nu atbrauks 500 sportisti/treneri/masieri/tehniskais staffs un vēl 500 entuziasti līdzjūtēji + 100 žurnālisti. Tas ir pirdiens jūrā no šīs summas. Nu labi, pieņemsim ka līdzjutēju būs 2 reiz vairāk, bet tā vai šā tas ir mazāk nekā šo pavasari Rīgā sabrauca čehu līdzjutēju. Bez čehiem bija arī šveicieši, slovāki un pa bikam citi. T.i. ekonomiskais efekts būs, bet mikroskopisks.
No otras puses tos 50 miljonus tik un tā notrallinās un visdrīzāk notrallinās uz kaut kādu sviestu tipa Joberciems Eiropas kultūras pērle. Sadalīs uz 100 daļām un nofīrēs vajadzīgiem cilvēkiem. No kā uzvārīsies tikai šaurais loks pie siles. Te būs vismaz celtniekiem, būvmateriālu tirgotājiem, šoferiem, apsargiem, viesnīcām, kurās tie 2k purni dzīvos, krogiem kur viņi ēdīs un taksistiem, kuri tos vizinās u.t.t. Nu un infrastruktūra paliks Sigudā, varēs arī tālāk rīkot renes posmus.
Mans viedoklis, lai jau ceļ, tik un tā nofenderēs to naudu, te vismaz kaut taustams paliks.
, 2023-11-13 20:13, pirms gada
j888 rakstīja: Bet par ko histērija ?????
Celtniekiem būs algas !!!!!
Pec tam viss uzceltais PALIEK LATVIJĀ !!!!
Tak pilna Latvija ar skaudīgiem antiņiem...
, 2023-11-13 20:39, pirms gada
neatbalstu šo ieceri. Ja zviedri "atšķinķo" tad vēl varētu, bet citādi nekas nemainīsies no tā, ka te notiks daļa renes sporti. Jo pozicionēsimies tāpat zem Stokholma'30, nevis, piem., Sigulda'30... Turklāt tās olimpiāde paies un tā uzlabotā trase kādam būs jāuztur, kā jau zināms tie būsim mēs kā valsts, drošvien. Īsāk sakot, dzīres būtu unikālas, bet pēc tam ko...
, 2023-11-13 20:57, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Varbūt, tomēr, to naudu var izmantot lietderīgāk?
Tādu iespēju - kā labāk sadalīt 58 miljonus - neviens nepiedāvā. Šī nauda vai nu tiks piešķirta Siguldas trasei un infrastruktūrai, vai nu netiks sportam vispār. Ceru, ka Latvija šo vienreizējo iespēju izmantos. Latvijas renes sportisti un līdzjutēji ir pelnījuši olimpiskās spēles savās mājās.
, 2023-11-13 21:00, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visticamāk, protams, šo summu neizdosies atgūt vienā veselumā, bet pie laba marketinga un saimniekošanas šo summu var atgūt vairāku gadu šķērsgriezumā. Sigulda nav starp tām trasēm, kuras tika celtas tieši OS vajadzībām, kā tas ir ar vairumu jauno trašu, kurās pēc OS tikpat kā nekas nenotiek, bet gan trase ar senu un labu reputāciju, kurai darba kalendārs ir vairāku gadu garumā.
Šeit tev ir pilnīga taisnība. Tikai aizdomājies vienu - cik lieli ir trases ienākumi pret ieņēmumiem. Vai beigās nesanāks tā, ka dotācijas no pašvaldības un valsts pārsniedz ieņēmumus arī ikdienā, vai tā peļņa ir tik maza, ka ilgtermiņā paliks veci mūsu bērni un mazbērni, kamēr atpelnīs, jo nevajag aizmirst to, ka arī turpmāk neviens neatcels trases apkopi, citus līdzšinējos izdevumus, kamēr ienākumi pēc OS neaugs ģeometriskā progresijā tikai tāpēc, ka bija OS.
, 2023-11-13 21:02, pirms gada
otins rakstīja: Tādu iespēju - kā labāk sadalīt 58 miljonus - neviens nepiedāvā. Šī nauda vai nu tiks piešķirta Siguldas trasei un infrastruktūrai, vai nu netiks sportam vispār. Ceru, ka Latvija šo vienreizējo iespēju izmantos. Latvijas renes sportisti un līdzjutēji ir pelnījuši olimpiskās spēles savās mājās.
Kāpēc Norvēģija nevar izmantot šo vienreizējo iespēju?
30 gadus neko nav rīkojuši!
, 2023-11-13 21:05, pirms gada
otins rakstīja: Tādu iespēju - kā labāk sadalīt 58 miljonus - neviens nepiedāvā. Šī nauda vai nu tiks piešķirta Siguldas trasei un infrastruktūrai, vai nu netiks sportam vispār. Ceru, ka Latvija šo vienreizējo iespēju izmantos. Latvijas renes sportisti un līdzjutēji ir pelnījuši olimpiskās spēles savās mājās.
Zinot, ka pats esi ex-renists, nepārsteidz viedoklis. Tikai, pirmkārt, jau tas ko minēju - zinot mūsu augšu apetīti tā summa līdz 2030. ievērojami izaugs. Otrkārt - nezinu, kā tev, bet man būtu kauns, ka šeit notiek OS ar mūsu izcilo infrastruktūru. Treškārt, 58 miljoni ir tikai rene. Ja gribam rīkot vel kaut ko - vēl izdevumi + ciemats + infrastruktūra ārpus Siguldas. Šajā vienīgais pozitīvais - infrastruktūra paliek, tikai jāprot to izmantot. Un ceturtkārt - tos 58 miljonus (vai realitātē 100 miljonus) nav obligāti jātērē sportā. Varbūt esmu īgnais pensionārs trīsdesmitgandieka ādā, bet iztērēt šādu ciparu pasākumam, kas sevi nekad neatpelnīs un noderīgs ir ļoti mazai saujai tautas, situācijā, kad vairākās pamatjomās draud kolapss - drošības struktūrās nenormāls kadru trūkums, līdzīgi glābšanas dienestos, visas problēmas ap mūsu medicīnu - sorry, manā izpratnē tās ir dzīres mēra laikā un krievu stila pakazuha - pusvalsts tirsā, bet parādīt varenību vajag.
, 2023-11-13 21:24, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Zinot, ka pats esi ex-renists, nepārsteidz viedoklis. Tikai, pirmkārt, jau tas ko minēju - zinot mūsu augšu apetīti tā summa līdz 2030. ievērojami izaugs. Otrkārt - nezinu, kā tev, bet man būtu kauns, ka šeit notiek OS ar mūsu izcilo infrastruktūru. Treškārt, 58 miljoni ir tikai rene. Ja gribam rīkot vel kaut ko - vēl izdevumi + ciemats + infrastruktūra ārpus Siguldas. Šajā vienīgais pozitīvais - infrastruktūra paliek, tikai jāprot to izmantot. Un ceturtkārt - tos 58 miljonus (vai realitātē 100 miljonus) nav obligāti jātērē sportā. Varbūt esmu īgnais pensionārs trīsdesmitgandieka ādā, bet iztērēt šādu ciparu pasākumam, kas sevi nekad neatpelnīs un noderīgs ir ļoti mazai saujai tautas, situācijā, kad vairākās pamatjomās draud kolapss - drošības struktūrās nenormāls kadru trūkums, līdzīgi glābšanas dienestos, visas problēmas ap mūsu medicīnu - sorry, manā izpratnē tās ir dzīres mēra laikā un krievu stila pakazuha - pusvalsts tirsā, bet parādīt varenību vajag.
O jā, mums principā nevar dot neko celt/rīkot utt., kur ir kkas stingri nolemts. Tiklīdz būs skaidrs, ka politiskā līmenī ir "apsolīts" to darīt, tā cipari griezīsies uz visām pusēm, jo nav jau variantu. Visiem būs savi "objektīvie" sadārdzinājumi, protams organizatori tik skries pie valdības ar pastiepti roku utt. Vienmēr kkādas klapatas, nekad nekas neiet ka sakotnēji plānots, nemaz nerunājot, ka kādreiz varētu būt arī kāds apstāklis, ka bwigas izrādījās bienkāršāk, lētāk neka sākotnēji ieplānots - NEKAD. Un kāpēc gan zviedri tā ieciklējušies uz mums - skaidrs, ka atraduši dzirdīgas ausis, kurām iebarot šo "vienreizējo" iespēju" un tikt no tās klapatas vaļā, uzgrūžot to mums, lai mēs peramies. Es teiktu te tīri kā biznesa darījums jānostāda. Jā, varam priekš jums sarīkot - pārbūve maksās tik un tik, ciemats utt tik un tik, tas vienalga būs letāk kā jums pašiem no 0 celt. Gribat ņemat, gribat neņemat.
, 2023-11-13 21:28, pirms gada
Faktiski jau es neesmu pret trases rekonstrukcijai, jo ilgtermiņā jau tapat divi varianti tik ir, vai nu sataisīt tā, lai var ar tiem četriniekiem šļūkt vai arī atteikties no visa ta pasākuma. Bet ne olimpiskā pasakuma ietvaros, kur beigās pakaļas degs, lai visu izdarītu un iesaistītie varēs skaitļus kruķīt kādus grib, jo būsim sprukās ar visu ro pasākumu. Vai arī olimpiskā ietvarā, bet par zviedru naudu.
, 2023-11-13 21:40, pirms gada
Ambrē rakstīja: Ko tu vari ņemties? Lielākajā pasaules hokeja tirgū ASV/Kanāda par PČ esamību vispār zina tikai hokeja entuziasti. Runājot par to cik populārs ir hokejs, tad man tevi ir jāapbēdina, ka Pasaulē ir tikai aptuveni 90 hokeja federācijas, kas skaitās IIHF dalībnieki, bet reālas izlases ir tikai kādas 30x labākajā gadījumā. Hokeja federācija ir pat Libānai, bet nav izlases, nav nevienas ledus halles utt., bet ir kadri, kas sevi tajā valstī ir iecēluši par Libānas hokeja federācijas valdes locekļiem. Pasaulē sieviešu futbols ir 10x reizes populārāks nekā vīriešu hokejs, ja skatamies globāli.
Skatos, te kārtējo reizi ir savākušies Ledus Hokeja nīdēji! Kārtējo re4izi mēģinu apskaidrot, Hokejs ir populārs visas planētas BALTO cilvēku starpā un tas ir pats, pats, pats, galvenais rādītājs un kritērijs!!! Pat ja Baltais palikšu es viens pats, bet visi pārējie uz pasaules būs pērtiķi, muhamedi, šķībacaibnie un citi čorti, Hokejs būs numur 1!!!
, 2023-11-13 21:44, pirms gada
Erling Haaland rakstīja: Cerams ka piedalīsimies arī, gribās reni uz hoķi.

Vienalga kur naudu rausim, kaut vai lai ceļ pārtikai cenas un pensionariem pensijas atņem bet OS vajag!
Ar vienu norunu, ja Latvija bez kvaļiem piedalīsies Hokeja turnīrā, tad jā, pilnībā piekrītu, rene PO BARABANU!
, 2023-11-13 21:48, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Īstenībā, man liekas ļoti interesanta tēma.
Droši vien ar Zviedriem kopā arī būtu vienīgā iespēja rīkot olimpiskās spēles, bet paskatoties uz pēdējām spēlēm un cik viņas rīkojot tiek izmesta nauda, tad jādomā cik ļoti vajadzīgs tas viss. Nezinu, cik ticams avots, bet atradu, ka pēdējās 3 ziemas olimpiskās spēles ar TV tiesībām un biļetēm ir nopelnījušas apmēram 1.53 miljardu. Šeit gan izmaksas nebūtu godīgi salīdzināt, jo Soču spēles esot izmaksājušas vairāk kā vasaras spēles.
Vai Siguldai būtu vajadzīgs šis pasākums? Attālums starp Rīgu un Siguldu nav tik liels, lai neizbraukātu ar mašīnu un tādējādi cilvēki turpinātu pārcelties uz Siguldu, lai maksātu relatīvi zemāku īri, vai pirktu dzīvokli par zemāku summu. Šādi vismaz tā ideja tiek pārdota, tad man ir jautājums, kādas istabas tiktu plānotas olimpiskajā ciematā, jo kurš gan gribētu pirkt 20 kvadrātmetru lielu istabu, bez virtuves. Tas atkal nozīmētu, ka tur viss būtu jāpārbūvē, pirms dzīvokļus nodotu "parastajiem" cilvēkiem. Atkārtošu, ka iespēja, man liekas vienreizēja, bet vismaz man šobrīd tajā visā ir pārāk daudz nezināmā.
OS kvalis pērtiķbolā Rīgā būtu lietderīgāks?
, 2023-11-13 21:56, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es tā gan neteiktu, jo tas ir abpusēji izdevīgs darījums. To tev apstiprinās jebkurš Siguldas un tās novada uzņēmējs.
Tāds piemirsts sīkums, Sigulda ir mazpilsēta.. Tur nav kur bāzēties sportistiem, tur nav kur bāzēties apmeklētājiem, grozi kā gribi, visa lielā nauda tāpat tiks atstāta Rīgā.
, 2023-11-13 22:03, pirms gada
Ambrē rakstīja: Ko komentāros te var ņemties?

1) 58 milj. vai vairāk, bet vienalga kādu dienu nāksies Siguldas renes trasē ieguldīt kārtīgu naudu tā uzturēšanai un renovācijai, lai atbilstu pasaules standartiem. Alternatīva ir - jaukt trasi nost.
2) 58 milj. nav paredzēti tikai Siguldas trasei, bet gan pārējai infrastruktūrai - viesnīcas, trases infrastruktūra, trases labiekrātošana utt.
3) Cik ir dzirdēts, tad Latvijas puse centīsies sarunāt, lai Latvijā notiek vēl kāda no sporta sacensību distancēm - šortreks un varbūt varam panākt, ka hokeja grupa kur spēlētu Latvijas izlase - spēles notiktu Rīgā.
4) Ar Zviedriju ir jārunā, ka daļa peļņas, lai atgūtu ieguldītos līdzekļus tiek novirzīta Latvijai.

Mēs varam pārmest, ka lūk Sigulda dabūs neredzētas invsestīcijas, bet citi Latvijas novadi nekā - bet ko darīt, ja renes sporta veida cilvēki ir bijuši tik darbīgi, centīgi un ar tādu pašatdevi, ka ir spējuši vienmēr virs ūdens turēt šo sporta veidu Latvijā visaugstākajā līmenī?
Atceros, ka bija grupa cilvēku, kas ar lielām runām teica, ka Alūksnē izveidos starptautiska līmeņa biatlona un slēpošanas bāzi - pilnīgs klusums, jo tie, kas to teica vairāk par runāšanu neko nespēja izdarīt!!!

Ekamnis, Prūsis, Dukurs utt. ir cilvēki, kas spēja parādīt kā ir jāstrādā, lai lietas novestu līdz tādai stadijai, ka Siguldu izskata kā potenciālo olimpisko spēļu vietas norisi!!!
Mums Ventspilī velo treka trasi jau sen kā demontēja un toreiz solīja, ka uzbūvēs jaunu un labāku - bet tālāk par sapņiem un runāšanu nav nekur tālāk tikts, jo nav cilvēku kam deg acis!
Mums arī zemledus makšķerēšanā ir medaļas un esam TOP valsts jau gadiem šajā sporta veidā, esam pat čempionātus rīkojuši. Bobslejs ar notiek uz ledus....
Tā trase ir tāpat kā AirBaltic, ja briest mēsli, naudiņu no valsts piedzīs un viss aiziet. Var ņeko nepelnīt, pašvaldība, valsts subsidēs, piesegs zaudējumus, un vēl ar panākumiem bezkonkurences sporta veidā prēmijas var noslaukt. Nez kapēc tad tie caurkritušie vieglatlēti raujas uz to Bobsleju?
, 2023-11-13 22:11, pirms gada
PK pērtiķbolā rakstīja: OS kvalis pērtiķbolā Rīgā būtu lietderīgāks?
Īstajam Tu pajautāji. Protams, ka nē. Par basketbolu mums domas stipri līdzīgas. Tikai par basketbolu es parasti izvairos runāt.
, 2023-11-13 22:39, pirms gada
Raitcha rakstīja: Tāds piemirsts sīkums, Sigulda ir mazpilsēta.. Tur nav kur bāzēties sportistiem, tur nav kur bāzēties apmeklētājiem, grozi kā gribi, visa lielā nauda tāpat tiks atstāta Rīgā.
Šobrīd nemetīšos spriest, kas un kā būs, ja vispār būs, bet jebkurā variantā Sigulda un tās novads būtu pamatīgi ieguvēji, ja OS renes sadaļa būs šajā pilsētā.
, 2023-11-13 23:20, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Šobrīd nemetīšos spriest, kas un kā būs, ja vispār būs, bet jebkurā variantā Sigulda un tās novads būtu pamatīgi ieguvēji, ja OS renes sadaļa būs šajā pilsētā.
Sigulda - jā. Bet vai valsts kopumā? Jo nevar iegrūst milzīgu naudu vienas mazas pašvaldības lielai peļņai ja pārējās valsts ieguvums ir mikroskopisks.
, 2023-11-13 23:29, pirms gada
Tie, kas te piemin Soču un Pekinas olimpiskās spēles - tad ir jāsaprot, ka tās valstis dedzināja miljardus tikai, lai visiem varētu parādīt cik šīs valstis ir bagātas utt. - ja notiktu zirgu skriešanās sacensības, tad droši vien pirms skrējiena tie tiktu izpeldināti šampanieša baseinos. Tai pašā laikā to valstu iedzīvotāji milzīga daļa dzīvo pilnīgā nabadzībā.
Zinot skandināvus - tad viņi skaitīs katru kapeiku, kas tiek iztērēta - un arī mums vajag būvēt tās viesnīcas utt. ar domu, kā to visu racionālāk izmantot nākotnē. Tie, kas saka, ka renes trasei šo naudu nevajag izmest, tad esam konsekventi un arī likvidējam Biķernieku auto trasi, jo tajā arī visu laiku iegulda naudu. Kā ar plānoto nacionālo futbola stadionu? Runa šobrīd iet par 20 000 skatītāju vietām - lai vienā gadā aizvadītu 5x mājas spēles vidēji + 1x varbūtēja draudzības spēle + šad un tad Latvijas kausa fināls. Varbūt kādi 2x koncerti kur atbrauc Pasaules top mūzikas grupas, vai solisti kur izdodas izpārdot visu stadionu, jo atbrauc biļešu pircēji no Igaunijas un Lietuvas.
, 2023-11-13 23:31, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Sigulda - jā. Bet vai valsts kopumā? Jo nevar iegrūst milzīgu naudu vienas mazas pašvaldības lielai peļņai ja pārējās valsts ieguvums ir mikroskopisks.
Kur tad palika teju visu politisko partiju pirmsvēlēšanu solījumi un naratīvs, ka vajag atbalstīt reģionus?
, 2023-11-13 23:47, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Sigulda - jā. Bet vai valsts kopumā? Jo nevar iegrūst milzīgu naudu vienas mazas pašvaldības lielai peļņai ja pārējās valsts ieguvums ir mikroskopisks.
Ja valsts strādās gudri un uzņēmīgi, tad arī viņa ilgtermiņā nepaliks zaudētājos. Nerunājot par visiem nodokļiem, darba vietām, sakārtotu infrastruktūru kādā Latvijas vietā utt. pastāv daudzas citas opcijas, kas dotu valstij un citām pašvaldībām ienākumus no OS rīkošanas Siguldā. Piemēram, kā zināms, tad uz OS renes braukšanu sabrauks daudz vairāk skatītāju no ārzemēm, nekā parasti brauc uz PK posmiem Siguldā. Daudzi būs Latvijā pirmo reizi, un viņi agrāk vai vēlāk vēlēsies apskatīt Latviju vairāk, piemēram, vasarā. Tas viss saucas ķēdes reakcija.
Kurš pasākums vai notikums vel ko tādu var dot Latvijas ekonomikai?
, 2023-11-14 00:34, pirms gada
P.s. Es priecājos, ka zviedri nepiedāvā vēl šorttreku uzņemties!!!! Vai kāds var pateikt, ko izmaksātu arēnas renovācija uz OS??? Es liktu uz 10 milj.!!!
, 2023-11-14 08:39, pirms gada
Praktiski visā pasaulē sāk atkratīties no šiem naudu sūcošajiem monstriem. Gandrīz visur, pēc OS, ciemati ir pamesti novārtā, bet Ļepājas tusnis tāpāt mēģina iestāstīt, ka OS būs Latvijas Nokia
Brīžiem jādomā, kurš ir lielāks cietpauris - franku primāts vai Ļepājas tusnis
, 2023-11-14 08:42, pirms gada
PK pērtiķbolā rakstīja: Ar vienu norunu, ja Latvija bez kvaļiem piedalīsies Hokeja turnīrā, tad jā, pilnībā piekrītu, rene PO BARABANU!
Nu viss, franku primāts savu piekrišanu ir devis, tad jau būs te arī hokeja turnīrs
, 2023-11-14 10:21, pirms gada
"In the last 60 years, no Olympics has ever stayed on budget and almost none have turned a profit."
, 2023-11-15 23:57, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ekmanis teica, ka vajag OS. Par Siguldu un Latviju uzzinās arī Latīņamerikā.
un ko tas dos Latvijai , ka par Latviju uzzinās latinosi...????
, 2023-11-16 23:12, pirms gada
Tā, starp citu. Jābūt priecīgiem par Siguldas trasi. Tur daudzi sīči var trenēties šļūkt ar kamanām, var mēģināt skeletonu, var mēģināt bobus. Kopumā labs pasākums bērnu, jauniešu fizisko aktivitāšu celšanā. Varbūt daudzi, kas tur kaut ko iesāks, nebūs čempioni, bet nebūs arī narkaši, alkaši. Būs radināti pie disciplīnas un fiziskajām aktivitātēm. Jo vairāk sporta būvju mūsu zemē, jo vairāk aktīvu cilvēku visas dzīves garumā.