Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martins Dukurs - vicečempions, līdz zeltam pietrūkst 0.03 sekundes

Jānis Celmiņš

Martins Dukurs - vicečempions, līdz zeltam pietrūkst 0.03 sekundes
Martins Dukurs
Foto: AP/Scanpix

Šodien Šveices pilsētā Sanktmoricā tiek aizvadīti izšķirošie braucieni pasaules čempionātā skeletonā. Martins Dukurs veica teicamu ceturto braucienu, taču mazliet pietrūka, lai tiktu pie kārtējā titula - 0.03 sekundes tika zaudētas krievam Aleksandram Tretjakovam. Tomass Dukurs ieņēma astoto vietu.

Tretjakovs bija līderis jau pēc pirmās dienas, savukārt otro vietu ieņēma Martins Dukurs, atpaliekot par deviņām simtdaļām. Tomasam pēc pirmajiem diviem braucieniem bija ceturtā pozīcija.

Šodien vīri tādā pat secībā veica trešo braucienu. Sanktmoricā šodien snieg un tas varēja iespaidot rezultātus, taču neskatoties uz to Tretjakovs braucienu veica lieliski, finišā uzrādot absolūti labāko laiku braucienā. Otrais uz starta šodien stājās Martins, kuram šis nebija tas labākais brauciens un pēc trešā brauciena viņš līderim zaudē jau 0,46 sekundes. Ne tas labākais brauciens mirkli vēlāk Sergejam Čudinovam (bija tuvu kritienam), taču Tomass to izmantot nespēja. Arī viņam vairākas kļūdas trasē un priekšā nācās palaist arī Franku Rommelu (Vācija). Tomass līderim Tretjakovam šobrīd zaudē jau 2,18 sekundes, bet cīņā par medaļām viņš vēl var iesaistīties.

Martinam Dukuram pēdējais brauciens bija teicams – tika labi iestumts starts un arī distance tika veikta bez lielām kļūdām, tādejādi sasniegts labākais rezultāts starp visiem dalībniekiem divu dienu laikā – 1:07.80. Pēc tam uz starta devās sacensību līderis Aleksandrs Tretjakovs, kuram pirms pēdējā brauciena bija 0.46 sekunžu pārsvars pār Martinu. Taču Tretjakovs vairākkārt trasē kļūdījās un katrā kontrolpunktā viņa pārsvars palika arvien mazāks. Tomēr Krievijas sportistam par mata tiesu izdevās nosargāt uzvaru – Dukurs četru braucienu summā viņam zaudēja 0.03 sekundes.

Tādejādi pēc diviem pasaules čempiona tituliem pēc kārtas šoreiz Martinam Dukuram nākas samierināties ar sudrabu, bet čempiona godā pirmoreiz Tretjakovs. Bronzas medaļu izcīnīja vēl viens Krievijas pārstāvis Sergejs Čudinovs.

Tomass Dukurs pēdējā braucienā riskēja, mēģinot uzstumt pēc iespējas ātrāku startu, taču pārcentās un jau pirms pirmās virāžas vajadzēja krietni koriģēt skeletonu, lai neiebrauktu apmalē. Tur arī palika cerības uz pirmo piecinieku un Tomass četru braucienu summā ieņēma astoto vietu.

Pasaules čempionāts skeletonā. Sanktmorica

VietaSportistsValsts1.br.2.br.3. br.4.br.Summā
1.Aleksandrs TretjakovsRUS1:07.851:07.921:08.351:08.234:32.35
2.Martins DukursLAT1:07.871:07.991:08.721:07.804:32.38+0.03
3.Sergejs ČudinovsRUS1:08.121:08.301:09.541:08.664:34.62+2.27
4.Ēriks NelsonsCAN1:08.841:08.671:08.871:08.634:35.01+ 2.66
5.Franks RommelsGER1:08.611:08.631:09.051:08.904:35.19+2.84
5.Džons DeilijsASV1:08.641:08.681:09.061:08.814:35.19+2.84
7.Džons MontgomerijsCAN1:08.601:08.761:09.201:08.914:35.47+ 3.12
8.Tomass DukursLAT1:08.641:08.391:09.271:09.354:35.65+ 3.30

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:30, pirms 12 gadiem
Tie kas aprunā Dukurus ir morāli nelieši un kr.opļ.i kā jums nav kauna kaut ko tādu runāt/rakstīt par dzīvu skeletona leģendu - Martinu Dukuru.

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:30, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Sočos pirmās trīs būs krieviem! Gan uz tā rēķina, ka trase zināma, gan uz busiem!
Lai nebūtu diskriminācija- krievi brauks ar 2013. gada Mersi, bet parējie, vāciešiem par godu, ar 2003 gada WW!
jau bikiņ parspileji ar opeli brauks parejie, lai nebutu siltums mašina.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:30, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nē man tas neliekas dīvaini, dīvaini bija pirms gada, kad Sandfords dabūja 3.vietu ar drausmīgu startu.
Čudinovs arī pirms gada PČ bija 4.vieta, un Čudinovam ir labs starts. ej dīvainīt uz kādu citu adresi, ja neko nesaproti.
Es esmu dīvainīts???
Nu tā jau ir, ja saka patiesību , tad Peteriem Bondām nepatīk!
Tātad uz starta rēķina viš visem kabināja????
Hmm...nez...spečuki gan saka pēc Pakava var atgūt ātrumu!
Skaties vien daiļslidošanu, argumentu, pat busam tev nav!
Tik pļeperē, pļeperē un pats sev liecies gudrs!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:31, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: jau bikiņ parspileji ar opeli brauks parejie, lai nebutu siltums mašina.
Eh...ko zin, Sočos mož Opeļu nav!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 17:31, pirms 12 gadiem
Tie kas aprunā Dukurus ir nožēlojami nelieši kā Jums nav kauna kaut ko tādu rakstīt, Martins vispār ir dzīva skeletona leģenda neskatoties uz šo traģēdiju un to, kādā veidā(krāpjoties) Tretjakovs uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:33, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Es esmu dīvainīts???
Nu tā jau ir, ja saka patiesību , tad Peteriem Bondām nepatīk!
Tātad uz starta rēķina viš visem kabināja????
Hmm...nez...spečuki gan saka pēc Pakava var atgūt ātrumu!
Skaties vien daiļslidošanu, argumentu, pat busam tev nav!
Tik pļeperē, pļeperē un pats sev liecies gudrs!
Nav jēgas ar viņu diskutēt. Viens no tiem personāžiem, kuram pašam liekas, ka saprot un zina visu labāk par citiem, bet kad pārsvarā kļūdās, nespēj to atzīt, bet meklē kārtējo attaisnojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-02-02 17:38, pirms 12 gadiem
Krievi no mums ar visu krāpšanos spēj tikt tikai 0.03 sekundes priekšā Mēs esam un būsim skeletona LIELVALSTS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-02-02 17:39, pirms 12 gadiem
Bet jūs tač redzējāt, cik drausmīgi Tretjakovs izbrauca pēdējo braucienu? Caur visiem sniegiem un ne mazums buktēm bortos! Manuprāt pēc izpildījuma Tretjakova sliktākais brauciens bija draņķīgāks nekā Martina sliktākais (3.), bet Martina labākais labāks par Tretjakova ātrāko! Un vēl tie netīrie gājieni ar busu un ko vēl ne, pasakiet, kāda vispār iespēja, ka šis bija godīgi? Un tā prezidentu biedrošanās, ja ir taisnība, tad vispār slikti paliek.

Nu tā, tas viens, otrs, protams, pirmie braucieni Martinam nebija nebūt labākie un paša kļūdas, tas skaidrs, ka izteica daudz. Vismaz 4. brauciens godam un savā ādā, par to prieks. Nu tās 0,03 sekundes... Bet zin, tagad vismaz sajūt to, kāda varētu uz Sočiem būt atmosfēra un tā sāk nelabi ost.

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:42, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Eh...ko zin, Sočos mož Opeļu nav!
ar ladu mauks tad.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:47, pirms 12 gadiem
Visi kas te gudri mauc, ka Tretjakovs esot pārāk kļūdījies, tad varu pateikt vienu - Martins savā stilā nobrauca tikai pēdējo braucienu, pārējajos viņš kļūdījās, kamēr Tretjakovs brauca virs savām spējām.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:47, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nesprēgā tev nav un nebūs argumenti nekad, nosaukt Čudinova(kurš ir stabils desmitnieka braucējs) 3.vietu par krāpšanos, šķiet, ka tev ir mentālas problēmas, nebrīnīšos, ja Tomasa astotajā vietā vainosi britu un šveiciešu sazvērestību, kas, izbobjāja starta gropi
Tu jau sprēgā, mazuli- otrais gads, alikam kopš zini vārdu skeletons!
Stabils 10mitnieka braucējs Čudinovs ir, bet ne tik stabils n ar tādu pārsvaru!
Ja būtu lasījis manus iepriekšējos tekstus, tad redzētu, ka pēc trešā brauciena es Martinam veltīju skarbus vārdus, un Tomasam tas pats pats pēc ceturtā!
Visi saka, ka krievi ir melni, bet tev....balti, vai tik tev ar Nils nav iepūtis savu bremzi ausīs!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:48, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: ar ladu mauks tad.
Hmmm...nevar...Lada pusceļā apstājās...tu...iedomājies ar bobu, ja tā notiks!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:50, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Hmmm...nevar...Lada pusceļā apstājās...tu...iedomājies ar bobu, ja tā notiks!
četrinieka jau nekas traks nebus stumeji iesildisies pie reizes

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:51, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Visi kas te gudri mauc, ka Tretjakovs esot pārāk kļūdījies, tad varu pateikt vienu - Martins savā stilā nobrauca tikai pēdējo braucienu, pārējajos viņš kļūdījās, kamēr Tretjakovs brauca virs savām spējām.
jaaprasa vai tu vispaar skatiijies??

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:52, pirms 12 gadiem
Martinam nozaga titulu nesportiski...

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:53, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: četrinieka jau nekas traks nebus stumeji iesildisies pie reizes
Nu tā jau būs Krievijas pašdarbība, ja skeletonā taisīs četrinieku
Bet bobā...gan jau starteri no apkārtējiem palūgs!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:54, pirms 12 gadiem
DukeJ rakstīja: Martinam nozaga titulu nesportiski...
Nu tas vēl nav skaidrs, bet FERRIANI mīla pret Krieviju, kas bijusi acīmredzama visiem, liecina, ka nekas nemainīsies!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:56, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nu tā jau būs Krievijas pašdarbība, ja skeletonā taisīs četrinieku
Bet bobā...gan jau starteri no apkārtējiem palūgs!
par skeletona četrinieku es pilniba nebrinitos. Krievi var visu.

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:56, pirms 12 gadiem
hossa2009 rakstīja: jaaprasa vai tu vispaar skatiijies??
Jā, un izskatās, ka rūpīgāk kā Tu !

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:56, pirms 12 gadiem
DukeJ rakstīja: Martinam nozaga titulu nesportiski...
Paskaidro,kapec ta??? soreiz domajams Trjeķakovs vineeja pelniti,bikit pietruka, 3 labi braucieni pret martina vienu izcilu,bija par maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:59, pirms 12 gadiem
tas jau ir Martinam tik pluss ka otro vietu vineja, bus atkal neželigi treniņi pa vasaru.

     [+] [-]

, 2013-02-02 18:00, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Martins pats sev atņēma titulu nevis krievu nopirktās vācu slidas.
Piekrītu, bet gājiens ar busu, bija nesmuks! Tad tam tu piekrīti???

  -2 [+] [-]

, 2013-02-02 18:02, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Krievi no mums ar visu krāpšanos spēj tikt tikai 0.03 sekundes priekšā Mēs esam un būsim skeletona LIELVALSTS!
wow, skeletona lelvalsts...

     [+] [-]

, 2013-02-02 18:02, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: par skeletona četrinieku es pilniba nebrinitos. Krievi var visu.
Labs skats...
Apakšējasi negribētu būt

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 18:04, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: wow, skeletona lelvalsts...
Hmmm....lai cik dīvaini nebūtu, bet esam!
Labi, Krievija tagad ir PČ lielvalsts, bet Pasaules kausā...
Un ja vēl te matemātiķi pieslietos, pierādītu pēc visām statsistikām (cilvēku skaits, sportistu skaits u.t.t.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-02 18:30, pirms 12 gadiem
Šeit nostrādāja psiholoģiskais moments, bet prieks par mūsējiem! Dukuri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 18:45, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Visi kas te gudri mauc, ka Tretjakovs esot pārāk kļūdījies, tad varu pateikt vienu - Martins savā stilā nobrauca tikai pēdējo braucienu, pārējajos viņš kļūdījās, kamēr Tretjakovs brauca virs savām spējām.
Par Martinu piekrītu,pirms 3 brauciena āžu bars sāka bļaut Latvija ... Latvija,domāju tas ietekmeja to braucienu,tad kad čalim jākoncentrējas,paši vien visu sabojā.....Tretjakovs neko dižu neparādīja bet par tādu gājienu savā busā, Diskvalifikācija-ne mazāk!Tā vien šķiet krievi tur jūtas kā savējie,ja reiz noteikumus pārkāpj visiem redzot!Čudinova kļūda 3 braucienā un viņa nezaudētā 3 vieta dēļ tās arī liek aizdomāties!