Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Latviešiem neizdodas aizcīnīties līdz medaļām, visas ekipāžas desmitniekā

Rolands Eliņš

Latviešiem neizdodas aizcīnīties līdz medaļām, visas ekipāžas desmitniekā
Oskars Melbārdis
Foto: Viesturs Lācis

Pasaules kausa posmā Kēnigszē, Vācijā, noslēgušās bobsleja divnieku sacensības. No latviešu ekipāžām visaugstāko vietu izcīnīja Oskars Ķibermanis ar Matīsu Mikni, kuri finišēja piektie, Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens uzreiz aiz viņiem, savukārt Uģim Žaļimam un Jānim Jansonam labs otrais brauciens ļāva pakāpties uz devīto pozīciju.

Pirmais brauciens

Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens trasē devās kā paši pirmie, kamēr daudzi favorīti šoreiz startēja krietni vēlāk, un pēc salīdzinoši gluda brauciena finišēja pēc 49:27 sekundēm. Viņi palika līderu godā līdz brīdim, kad startēja Stīvena Holkomba ekipāža, kas Melbārdi apsteidza par trim sekundes simtdaļām.

Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis uzrādīja lielisku starta laiku, kas izrādījās otrs labākais šajā braucienā, atpaliekot tikai no vācieša Frīdriha. Taču tāpat kā Melbārdim arī Ķibermanim trases beigu daļā nebija pārāk iespaidīgs ātrums, kas lika piekāpties pirmā brauciena līderiem Lohneram un Frīdriham. Ķibermanis ierindojās piektajā vietā, par 0.04 sekundēm atpaliekot no Melbārža.

Uģis Žaļims un Jānis Jansons startā par vienu sekundes simtdaļu pārspēja Melbārdi un arī finišā laika izteiksmē neatpalika pārāk daudz no labāko sešinieka, taču blīvo rezultātu dēļ ierindojās desmitajā. vietā. Žaļima ekipāža pēc pirmā brauciena desmito vietu gan dala ar krievu pilotu Aleksandru Kasjanovu. Kopvērtējumā trešās vietas īpašnieku Holkombu šķir tikai 0.23 sekundes no 12. vietā esošā kanādieša Kripsa.

Pirmais brauciens tikmēr pagalam neveiksmīgs padevās PK kopvērtējuma līderim divnieku konkurencē Jundžonam Vonam no Dienvidkorejas, kurš bija trešais ātrākais startā, bet finišā zaudēja līderim Lohneram pussekundi un palika tikai 16. vietā.

Otrais brauciens

Ievērojams kāpums padevās Monako sportistam Rūdijam Rinaldi, kurš no 20. pozīcijas pacēlās uz 14. Rinaldi par vienu sekundes simtdaļu tomēr izdevās apsteigt vācieša Valtera ekipžai. Uģim Žaļimam otrajā braucienā izdevās uzlabot starta laiku (4,89), arī aizvadīt tīru braucienu un pārņemt līderpozīcijas, ar labām iespējām nostiprināties pirmajā desmitniekā. Krievam Kasjanovam, kurš pēc pirmā brauciena dalīja 10. vietu ar Žaļimu un Jansonu, sliktā starta laika dēļ (4,99) arī neizdevās pārspēt mūsējos.

Arī šveicietis Pēters nespēja noturēt savu devīto pozīciju, kā rezultātā Uģis un Jānis nodrošināja sev vismaz devīto vietu. Brits Taskers braucienā demonstrēja pamatīgas sānslīdes, taču ar nelielo handikapu startā pietika, lai apsteigtu latviešus. Krievs Stuļņevs veica acīmredzami sliktāku braucienu, kā Žaļims ar Jansonu, taču attīstīja milzīgu ātrumu, apsteigdams arī priekšā esošos austriešus.

Oskars Ķibermanis pielika startā (4,83), trases sākumā bija par ceturtdaļsekundi priekšā Stuļņevam, nepieļāva nekādas rupjas kļūdas, taču pašā finiša taisnē pārsvars saruka, un krievi Ķibermani un Mikni apsteidza tikai par sekundes simtdaļu. Oskars Melbārdis atkārtoja pirmajā braucienā iespēto starta laiku (4,92), attīstīja salīdzinoši augstu ātrumu, taču jau atkal uz beigām iekrātais pārsvars pār Stuļņevu strauji samazinājās. Rezultātā Melbārdim un Dreiškenam tobrīd trešais rezultāts, palaižot priekšā arī Ķibermaņa ekipāžu.

Amerikāņu vecmeistars Stīvens Holkombs aizvadīja lielisku braucienu, pārspēdams Stuļņevu, nodrošinot sev medaļu. Mājnieks Frīdrihs uzrādīja lielisku starta laiku (4,81), taču S virāžā sagāja pamatīgās sānslīdēs, trases beigās pārsvars saruka, un rezultātā dalīts otrais rezultāts ar Holkombu. Sacensību līderis Lohners aizvadīja stabilu otro braucienu, bija pirmais gan summā, gan braucienā un uzvarēja otrajā Pasaules kausa posmā pēc kārtas.

PK 6. posms, Kēnigsze, bobsleja divnieki

V.EkipāžaValsts1.br.2.br.Summa
1.Lohners/BlūmsVācija49.1249.421:38.54
2.Frīdrihs/MargissVācija49.2149.56+0.23
2.Holkombs/ValdessASV49.2649.56+0.23
4.Stuļņevs/BeluginsKrievija49.3749.57+0.40
5.Ķibermanis/MiknisLatvija49.3349.62+0.41
6.Melbārdis/Dreiškens Latvija49.2949.71+0.46
7.Maiers/ZammersAustrija49.3649.67+0.49
8.Taskers/FīronsLielbritānija49.3849.74+0.58
9.Žaļims/JansonsLatvija49.4649.69+0.61
10.Kasjanovs/PuškarjovsKrievija49.4649.73+0.65

     [+] [-]

, 2017-01-28 16:36, pirms 9 gadiem
Līdz trešajai vietai - 3/7 simtdaļas. Ir reāla iespēja. Šoreiz izskatījās, ka bija vietas, kur šo to tik tiešām var izlabot tīri braukšanā.. Bet nu, šajā trasē izskatās mūsu slidas īsti negrib slīdēt. Jo abiem tendence vienāda - jo tuvāk lejai, jo tuvāk pietuvojamies pretiniekiem.. Vairāk izteiks Holkomba brauciens, ne tik ļoti, cik mūsu brauciens. Ja šis nobrauks līmenī, tad šaubos, vai mēs viņu apsteigsim. Un vēl arī Maiers var rādīt brīnumus.

  +7 [+] [-]

, 2017-01-28 16:40, pirms 9 gadiem
Polska pat priekša Korejas ekipāžam...redz,kā viss uzreiz mainās,kā aiziet viens no labākajiem slidu apstrādes speciem...

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 16:41, pirms 9 gadiem
Atliek pašiem meklēt jaunus risinājumus. Bobslejā tas ir jaunais sadarbības līgums ar Šveices slidu apstrādes speciālistu Hansuli Šīsu. Vīru ar lielu pieredzi šajā jomā, taču reāli arī laikam ne tādām iespējām kā vāciešiem speciālās laboratorijās. Toties nu jau 60 gadus vecais Šīss ir ļoti gudrs dažādās niansēs – ne velti viņš savulaik gatavoja slidas pasaules un olimpiskajam čempionam kanādietim Pjēram Ludēram, arī Kailijai Hamprīsai, pēc tam šveicietim Beātam Hefti, bet kopš pagājušās sezonas strādāja ar Korejas izlasi. Radās domstarpības ar korejiešiem, un nu Šīss palīdzēs mūsējiem, laikam mentalitāte bijusi pārāk atšķirīga, kaut lielais "Hyundai" koncerns bobslejā investējis milzumu naudas.

Šīsa teiktais vien liek aizdomāties visiem, kas bobsleju vēl uztver tikai kā startu un braukšanu: ”Materiālam bobslejā pēdējos gados ir ļoti liela loma. Ja kāds nav gatavs jauniem izaicinājumiem un pētījumiem, tad tas jau ir zaudējis.”

Māris Rīmenis: Latvija atgriezusies un atkal...

  +5 [+] [-]

, 2017-01-28 17:50, pirms 9 gadiem
Tas ir ārprāts cik slikti nobrauca Frīdrihs un tik un tā viņam gandrīz lielākais ātrums trasē... Tāda sajūta, ka viņi brauca ar metāla slidām, kamēr pārējie ar koka slidām.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 17:54, pirms 9 gadiem
nu ja frici te nesmaucas...tad es esmu tankists!tik sudigi braukt un vinnet var tikai frici vacija!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 17:56, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Tas ir ārprāts cik slikti nobrauca Frīdrihs un tik un tā viņam gandrīz lielākais ātrums trasē... Tāda sajūta, ka viņi brauca ar metāla slidām, kamēr pārējie ar koka slidām.
piekrītu ,redz ko nozīmē izcila slidu apstrāde

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 17:57, pirms 9 gadiem
demarkus rakstīja: nu ja frici te nesmaucas...tad es esmu tankists!tik sudigi braukt un vinnet var tikai frici vacija!!!
Šīsa teiktais vien liek aizdomāties visiem, kas bobsleju vēl uztver tikai kā startu un braukšanu: ”Materiālam bobslejā pēdējos gados ir ļoti liela loma. Ja kāds nav gatavs jauniem izaicinājumiem un pētījumiem, tad tas jau ir zaudējis.”

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 18:07, pirms 9 gadiem
Holkombu jau te daudzi sāka pirms Sočiem norakstīt....bet re, šis iet atkal pēc kādas medaļas Korejā

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:10, pirms 9 gadiem
comon88 rakstīja: piekrītu ,redz ko nozīmē izcila slidu apstrāde
Vācieši ar savām ūberalles slidām spētu cīnīties par uzvarām pat atpakaļgaitā braucot, jo pat braucot šķērsām un nodauzot visas apmales viņiem ir lielākais ātrums trasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:12, pirms 9 gadiem
jācer ka būs diezgan silts laiks kad būs PČ , jo atceroties pagaišo gadu , tad Vācieši un Krievi otraja dienā ierija "'putekļus "'no mums

     [+] [-]

, 2017-01-28 18:16, pirms 9 gadiem
comon88 rakstīja: jācer ka būs diezgan silts laiks kad būs PČ , jo atceroties pagaišo gadu , tad Vācieši un Krievi otraja dienā ierija "'putekļus "'no mums
divniekos mums vispār neslīdēja pag. gada čempī...

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 18:16, pirms 9 gadiem
Latvijas skeletona un bobsleja komandai jāmeklē Ķīmiķis. Ar vācu kamanām un Latviešu braukšanu mūs apsteigt varētu viet bobi ar dzinēju.

     [+] [-]

, 2017-01-28 18:32, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Vācieši ar savām ūberalles slidām spētu cīnīties par uzvarām pat atpakaļgaitā braucot, jo pat braucot šķērsām un nodauzot visas apmales viņiem ir lielākais ātrums trasē.
brauciens bez apmalēm ne vienmēr ir ātrākais variants
kaut gan, protams, tas izskatījās neticami

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:33, pirms 9 gadiem
Nupat pārbaudīju IBSF mājaslapā - Frīdriham ar šokējoši sliktu braucienu ir 3.vieta 2.braucienā!!!
Varētu kāds mākslinieks uzgleznot Frīdriha otro braucienu, jo tā būtu ļoti smieklīga groteska par bobsleju!

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 18:43, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: brauciens bez apmalēm ne vienmēr ir ātrākais variants
kaut gan, protams, tas izskatījās neticami
Pašā startā ielikt bortā noteikti ir ātrākais variants. Nu Frīdrihs visu augšu nobrauca ļoti slikti, pat IESKRĒJIENĀ pieļāva kļūdu. Trases augšdaļa ir vieta, kur bobslejā paredzēts uzņemt ātrumu.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:43, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Nupat pārbaudīju IBSF mājaslapā - Frīdriham ar šokējoši sliktu braucienu ir 3.vieta 2.braucienā!!!
Varētu kāds mākslinieks uzgleznot Frīdriha otro braucienu, jo tā būtu ļoti smieklīga groteska par bobsleju!
atceros, kā 2015. g čempī 4niekos arī Frīdrihs tik krimināli veica visus 4 brauc,bet tāpat beigās Melbārdim vien nieka tiesu zaudēja,kad mūsējie toreiz riskējot 4. brauc. ieskrēja bortā- startā

     [+] [-]

, 2017-01-28 18:50, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Pašā startā ielikt bortā noteikti ir ātrākais variants. Nu Frīdrihs visu augšu nobrauca ļoti slikti, pat IESKRĒJIENĀ pieļāva kļūdu. Trases augšdaļa ir vieta, kur bobslejā paredzēts uzņemt ātrumu.
Kļūda startā, protams, neveicināja ātrumu
par to nav runa. tāpat kā par to, ka vāciešiem nenormāli slīd
bet tas, ka trasē brauca ar atsitieniem, nav vienmēr sliktākais variants

  +3 [+] [-]

, 2017-01-28 18:54, pirms 9 gadiem
Es bobsleju skatos no 97.gada un atceros cik filigrāni tad brauca Langens,pēc tam Lange,Špīs arī bija labs braucējs. Es atvainojos,bet šie vācu piloti ir katastrofa,kas sēž raķetēs. Radās sajūta,ka pat es ar Frīdriha bobu iekļūtu desmitniekā. Iedomājieties ja mūsējie pieļautu tādas kļūdas! Da mūsējie būtu ap 15.vietu. Aj vnk vēmiens năk.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:55, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Kļūda startā, protams, neveicināja ātrumu
par to nav runa. tāpat kā par to, ka vāciešiem nenormāli slīd
bet tas, ka trasē brauca ar atsitieniem, nav vienmēr sliktākais variants
Protams, ka ir virāžas, kuras lai pareizi izbrauktu ir jāatsitas pret apmalēm, to visi saprot, nevajag to atkārtot, bet saproti, ka atsitieni vietās, kur tiem nevajag būt, ātrumu dzēš. Un par TO mēs šeit sakarā ar Frīdrihu runājam. Te nav muļķu bars, kā tu esi iedomājies.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 18:56, pirms 9 gadiem
neaizmirstam,ka vāciešiem atkal būs 4 ekipāžas PČ...

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 18:58, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Kļūda startā, protams, neveicināja ātrumu
par to nav runa. tāpat kā par to, ka vāciešiem nenormāli slīd
bet tas, ka trasē brauca ar atsitieniem, nav vienmēr sliktākais variants
Starp citu Frīdriham bija ne tikai startā, bet vēlāk vēl arī vienā virāžā kamanas pilnīgi šķērsām. Bet ātrums pēc tam tik un tā gandrīz vislielākais.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:00, pirms 9 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es bobsleju skatos no 97.gada un atceros cik filigrāni tad brauca Langens,pēc tam Lange,Špīs arī bija labs braucējs. Es atvainojos,bet šie vācu piloti ir katastrofa,kas sēž raķetēs. Radās sajūta,ka pat es ar Frīdriha bobu iekļūtu desmitniekā. Iedomājieties ja mūsējie pieļautu tādas kļūdas! Da mūsējie būtu ap 15.vietu. Aj vnk vēmiens năk.
Langens bieži vien nemaz tik forši nebrauca...tehnika viņam bija PRĪMĀ

Lange,Prūsis,Minžons,Hūbers,šveicieši bija tā laika izcilākie braucēji

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:03, pirms 9 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es bobsleju skatos no 97.gada un atceros cik filigrāni tad brauca Langens,pēc tam Lange,Špīs arī bija labs braucējs. Es atvainojos,bet šie vācu piloti ir katastrofa,kas sēž raķetēs. Radās sajūta,ka pat es ar Frīdriha bobu iekļūtu desmitniekā. Iedomājieties ja mūsējie pieļautu tādas kļūdas! Da mūsējie būtu ap 15.vietu. Aj vnk vēmiens năk.
Jā, labi, ka bobslejs ir ziemā, jo redzot kā nobraucot Frīdrihs ir 3.v. otrajā braucienā, tad vasarā reti kurš pie TV kastes sēdētu, lai vērotu to cirku. Tad jau 100% labāk vērot pludmales volejbolu saulītē un smiltīs.

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:03, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Protams, ka ir virāžas, kuras lai pareizi izbrauktu ir jāatsitas pret apmalēm, to visi saprot, nevajag to atkārtot, bet saproti, ka atsitieni vietās, kur tiem nevajag būt, ātrumu dzēš. Un par TO mēs šeit sakarā ar Frīdrihu runājam. Te nav muļķu bars, kā tu esi iedomājies.
Bobslejā tehnika ir būtiska sastāvdaļa. Ja vāciešiem ir kaut kas negodīgs, lai pierāda. Ja nav nekā negodīga, tad citiem ir jāstrādā cītīgāk tehnikas jomā. Nevajag bļaut, ka latviešiem jābūt pirmajās vietās, jo redz ir labs ieskrējiens. Teiktu, ka Rinaldi un Lutijs nobrauca labāk par mūsējiem, bet nez kāpēc esam priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:05, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Jā, labi, ka bobslejs ir ziemā, jo redzot kā nobraucot Frīdrihs ir 3.v. otrajā braucienā, tad vasarā reti kurš pie TV kastes sēdētu, lai vērotu to cirku. Tad jau 100% labāk vērot pludmales volejbolu saulītē un smiltīs.
Vieglatlētikā melnajiem ir labāka ģenētika no dabas. Ko nu darīsim???

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:06, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Starp citu Frīdriham bija ne tikai startā, bet vēlāk vēl arī vienā virāžā kamanas pilnīgi šķērsām. Bet ātrums pēc tam tik un tā gandrīz vislielākais.
no nu tagad darīsim? Korejieši arī nebrauc tik slikti, bet kaut kāds kritums rezultātos. Tad jādod visiem braukt ar vienu un to pašu bobu. Bet atkal bēda. Viens bobs visiem atkal nebūs piemērots

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:18, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: no nu tagad darīsim? Korejieši arī nebrauc tik slikti, bet kaut kāds kritums rezultātos. Tad jādod visiem braukt ar vienu un to pašu bobu. Bet atkal bēda. Viens bobs visiem atkal nebūs piemērots
Tas ir jautājums federācijai! Vai viņi grib stingras kontroles, vai grib investēt jaunu pārbaudes metožu izstrādē utt. Varbūt vienkārši kādam ir izdevīgi tā kā ir patreiz - kad atmetam ar roku "ai, nu mēs jau neko nevaram izkontrolēt".

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:22, pirms 9 gadiem
Jāņem vērā,ka vēl pirms dažiem gadiem gan 2niekos, gan 4niekos bija normāls starta handikaps pār fričiem...

bet tā kā viņi pēdējos gados ir stipri pielikuši....tad tiešām jāizsaka liela apbrīna, ka mēs spējam par to trijnieku vēl tik reāli cīnīties ar to DZELTENO MAŠĪNU

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:22, pirms 9 gadiem
Skaidrs, ka tam visam ir nozīme, bet nav vēl arī tik dramatiski, ka būtu pilnīgi bezcerīgi citiem, to pierāda ZA posmi, Sanktmorica 4nieki, arī Iglsā ar tādu sišanos pa malām nu medaļās nevarēs tikt. Vācu trasēs jā, protams, ko var darīt, ka pasaulē ir tik maz citu trašu, ka PK posmos Vācijai ir 3 posmi + vēl čempis. Tas viss baigi nosver kausus par labu viņiem.
Drīzāk šajā visā neloģiskāk šķiet Valtera sliktās vietas. Ja jau ir atrasta tik ideāla slidu apstrāde, kāpēc to nepierāda visi trīs vācu bobi, bet tikai 2. Kaut kas te kopā īsti neiet un nav tik viennozīmīgi, ka vāciešiem ir labākās slidas. Drīzāk Stuļņevam.

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:23, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Tas ir jautājums federācijai! Vai viņi grib stingras kontroles, vai grib investēt jaunu pārbaudes metožu izstrādē utt. Varbūt vienkārši kādam ir izdevīgi tā kā ir patreiz - kad atmetam ar roku "ai, nu mēs jau neko nevaram izkontrolēt".
ja šī brīža vājās kontroles pieļauj tik lielu vaļību, tad lai mūsējie arī to izmanto. Sliktākajā gadījumā, lai dara kā Ekmanis, kas grib pierādīt, ka vācieši krāpjas
Spēkā ir patiesība, ka tas, kas nav aizliegts, ir atļauts

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:26, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: ja šī brīža vājās kontroles pieļauj tik lielu vaļību, tad lai mūsējie arī to izmanto. Sliktākajā gadījumā, lai dara kā Ekmanis, kas grib pierādīt, ka vācieši krāpjas
Spēkā ir patiesība, ka tas, kas nav aizliegts, ir atļauts
Es pieļauju, ka liela nozīme ir mentalitātei... mūsējie nav raduši zagt, bet ar fizisko pārspēku startā uzvarām vairs nepietiek un tad nu tiešām tagad ir laiks ekstrēmākiem eksperimentiem arī mums. Piekrītu!
P.s. Krievi jau sen ir pilnībā sagrāvuši savu reputāciju ar vairākām diskvalifikācijām, bet vai visus tiesātu vienādi par vienādiem pārkāpumiem? Ja nu ir tā, ka "Kas ļauts Jupiteram, nav ļauts vērsim"?

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:27, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: Jāņem vērā,ka vēl pirms dažiem gadiem gan 2niekos, gan 4niekos bija normāls starta handikaps pār fričiem...

bet tā kā viņi pēdējos gados ir stipri pielikuši....tad tiešām jāizsaka liela apbrīna, ka mēs spējam par to trijnieku vēl tik reāli cīnīties ar to DZELTENO MAŠĪNU
Bobsleju sauc par f1 uz ledus. Protams, ka tās ir mašīnu sacensības tiešā un pārnestā nozīmē

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:29, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Es pieļauju, ka liela nozīme ir mentalitātei... mūsējie nav raduši zagt, bet ar fizisko pārspēku startā uzvarām vairs nepietiek un tad nu tiešām tagad ir laiks ekstrēmākiem eksperimentiem arī mums. Piekrītu!
nedomāju, ka to jāsauc par zagšanu. Tās ir tehnikas gigantu sacensības, kurām jātiek līdzi. Lielais sports nav mājpuķīšu lasīšana

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:32, pirms 9 gadiem
P.s. Krievi jau sen ir pilnībā sagrāvuši savu reputāciju ar vairākām diskvalifikācijām, bet viņus tas galīgi neuztrauc.
Mūsējiem laikam tomēr būtu kauns kaut vai savu līdzjūtēju priekšā ja būtu tik daudz DQ kā krieviem, tāpēc mēs arī neesam ātrākie trasē, bet tikai ātrākie startā, ko sasniedzam ar smagu darbu!

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:32, pirms 9 gadiem
saints24 rakstīja: Skaidrs, ka tam visam ir nozīme, bet nav vēl arī tik dramatiski, ka būtu pilnīgi bezcerīgi citiem, to pierāda ZA posmi, Sanktmorica 4nieki, arī Iglsā ar tādu sišanos pa malām nu medaļās nevarēs tikt. Vācu trasēs jā, protams, ko var darīt, ka pasaulē ir tik maz citu trašu, ka PK posmos Vācijai ir 3 posmi + vēl čempis. Tas viss baigi nosver kausus par labu viņiem.
Drīzāk šajā visā neloģiskāk šķiet Valtera sliktās vietas. Ja jau ir atrasta tik ideāla slidu apstrāde, kāpēc to nepierāda visi trīs vācu bobi, bet tikai 2. Kaut kas te kopā īsti neiet un nav tik viennozīmīgi, ka vāciešiem ir labākās slidas. Drīzāk Stuļņevam.
Ir nu gan naivs cilvēks. Vāciešiem savā starpā ir konkurence un ne visi tiek pie labākās tehnikas. Treneriem ir savas simpātijas/antipātijas.
Vācija ir kā Latvija, kur katrs velk savu deķi, bet ar strikti nodalītām prioritātēm.
Tur neliek futbola, handbola panākumus vienā līmenī ar skeletonu, bobsleju..

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:34, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: P.s. Krievi jau sen ir pilnībā sagrāvuši savu reputāciju ar vairākām diskvalifikācijām, bet viņus tas galīgi neuztrauc.
Mūsējiem laikam tomēr būtu kauns kaut vai savu līdzjūtēju priekšā ja būtu tik daudz DQ kā krieviem, tāpēc mēs arī neesam ātrākie trasē, bet tikai ātrākie startā, ko sasniedzam ar smagu darbu!
Sportā bez bezkaunības neko nevar izdarīt

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:39, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Sportā bez bezkaunības neko nevar izdarīt
Nekaunība un negodīga rīcība sportā tomēr ir dažādas lietas.
Ja par savu krāpšanos (nevis nekaunību) 2013.g. PČ krievi būtu saņēmuši sodu, tad viņi valdītos, bet tas nenotika un tad sekoja jau vēl lielāka "nekaunība" Soču Olimpiādē.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:41, pirms 9 gadiem
Skaidrs, ka ASV, Vācijas zinātne ir priekšā Latvijai un daudzām citām valstīm. Latviešus cienīs par izciliem startiem un izcilu braukšanu.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:43, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Nekaunība un negodīga rīcība sportā tomēr ir dažādas lietas.
Ja par savu krāpšanos (nevis nekaunību) 2013.g. PČ krievi būtu saņēmuši sodu, tad viņi valdītos, bet tas nenotika un tad sekoja jau vēl lielāka "nekaunība" Soču Olimpiādē.
Kur tu te redzi negodīgu rīcību?

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:45, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Latvijas skeletona un bobsleja komandai jāmeklē Ķīmiķis. Ar vācu kamanām un Latviešu braukšanu mūs apsteigt varētu viet bobi ar dzinēju.
Labāk Alķīmiķi!

Mjā, dažiem tiešām neticami slīd. Vēl pērn brauciena gaitā pēc brauciena kvalitātes un ātruma starpfinišos varēja ļoti precīzi noteikt tendenci, bet šogad krievu un vācu braucieni vairs nepakļaujas šādai analīzei. Acīmredzot, ir parādījies kāds jauns svarīgs kompenents, un tās, tātad, ir slidas.

Jāsaka, ka šoreiz politika mums būs krietni iegriezusi, jo domāju, ka pasaules čempionātā Sočos mūsējiem būtu krietni labākas izredzes nekā Kēnigszē.

Un vēl - esmu ļoti pārsteigts par to, cik vājš kļuvis Šveices bobslejs. Vēl nesen lielvalsts, bet tagad viens nestabils pilots un viens, atvainojos, āksts-vecmeistars.

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:45, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Kur tu te redzi negodīgu rīcību?
Raksti skaidrāk, jo "te" es neko neredzu.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:46, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: Langens bieži vien nemaz tik forši nebrauca...tehnika viņam bija PRĪMĀ

Lange,Prūsis,Minžons,Hūbers,šveicieši bija tā laika izcilākie braucēji
Es te vairāk runāju par vācu pilotiem. Nu jā Langenam arī gadījās kļūdas,bet nu pieļaut visur kļūdas kur ir iespējams un vienalga iegūt 3.vietu braucienā Langens to nevarēja atļauties un tādus braucienus es neatceros ka ar tādām kļūdām viņš būtu trijniekā. Bet nu jā tehnika viņam bija ideāla un starts arī perfekts, bet pilots arī bija viņš varens. Salīdzinot šos vācu pilotus ar tiem pilotiem nav iespējams. Diez vai vācu pilots tolaik savā mājas trasē iegūtu padsmito vietu. Valteram drošvien īsto tehniku nenodrošina. Jo šis vismaz ieguva vietu atbilstoši braukšanai. Par Šveices pilotiem vispār nerunāšu. Tur ir totāla krīze. Bet kas viņiem bija par pilotiem-leğendas! Kas tagad ir? Peters,kas cenšas kaut sešiniekā iekļūt. Pēc tam ir tukšums. Heftī es vairs nopietni neuztveru. Bet agrāk kad es sāku skatīties bobsleju bija Roners,Gečī,Raihs,tad parādījās Anens. ASV ir nākamie. Viss bobslejs turās uz Holkombu. Pēc Olimpiādes beigs karjeru un tad iestāsies viņiem tumšie laiki. Tă kā varam būt lepni,ka mums katrā laikā bija panākumi. Vienīgais cik saprotu pēc neatkarības iegūšanas mums pasmagi gāja dēļ nabadzības,bet tad Prūsis ieguva pieredzi un Nagano jau ieguva 5. un 6. vietlu.

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:47, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Skaidrs, ka ASV, Vācijas zinātne ir priekšā Latvijai un daudzām citām valstīm. Latviešus cienīs par izciliem startiem un izcilu braukšanu.
Holkombam bija ļoti laba braukšana. Manuprāt, labākā no visiem.

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:48, pirms 9 gadiem
Kanādai cik sapratu, tad piegrieza finansējumu, ASV nav īsti, kas brauc, Šveicei arī...

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:48, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Raksti skaidrāk, jo "te" es neko neredzu.
Kas negodīgs ir tajā, ka vācieši ir atraduši tehniku, kas slīd ļoti labi

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:49, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Labāk Alķīmiķi!

Mjā, dažiem tiešām neticami slīd. Vēl pērn brauciena gaitā pēc brauciena kvalitātes un ātruma starpfinišos varēja ļoti precīzi noteikt tendenci, bet šogad krievu un vācu braucieni vairs nepakļaujas šādai analīzei. Acīmredzot, ir parādījies kāds jauns svarīgs kompenents, un tās, tātad, ir slidas.

Jāsaka, ka šoreiz politika mums būs krietni iegriezusi, jo domāju, ka pasaules čempionātā Sočos mūsējiem būtu krietni labākas izredzes nekā Kēnigszē.

Un vēl - esmu ļoti pārsteigts par to, cik vājš kļuvis Šveices bobslejs. Vēl nesen lielvalsts, bet tagad viens nestabils pilots un viens, atvainojos, āksts-vecmeistars.
Jā, šodien Frīdrihs otrajā braucienā apgāza fizikas likumus un pierādīja, ka šķērsām braukt pa trasi esot visātrāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 19:51, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Kas negodīgs ir tajā, ka vācieši ir atraduši tehniku, kas slīd ļoti labi
Vai es esmu teicis ka vācieši ir negodīgi? Mani nepatīkami pārsteidz IBSF nevēlēšanās attīstīt pārbaudes metodes un slidu kontroles.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:51, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Holkombam bija ļoti laba braukšana. Manuprāt, labākā no visiem.
Tehnika arī top līmenis, jo startā daudz pazaudē..

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:53, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Labāk Alķīmiķi!



Un vēl - esmu ļoti pārsteigts par to, cik vājš kļuvis Šveices bobslejs. Vēl nesen lielvalsts, bet tagad viens nestabils pilots un viens, atvainojos, āksts-vecmeistars.
nu labi...Hefti pag. gada PK arī līdzīgi brauca...bet PČ bija 2.!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:55, pirms 9 gadiem
Bobslejā vairāk prieks, ka tagad regulāri apejam vāciešus, kas neizdevās pirms 10 un vairāk gadiem! OS, PČ medaļas, uzvaras kopvērtējumos un 3 piloti tikuši uz pjedestāla. Dubultuzvaras divniekos, četriniekos(tikai šajā gadījumā var nosaukt par sporta veidu lielvalsti)..
Vācijai, ASV, Krievijai, Kanādai, Šveicei ir bijušas dubultuzvaras, tagad arī Latvijai!

     [+] [-]

, 2017-01-28 19:55, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu labi...Hefti pag. gada PK arī līdzīgi brauca...bet PČ bija 2.!!!
viņš bija 3 pagaišo gad ,bet nu Hefti nevajag norakstīt nekādā gadijumā vēl

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:00, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Vai es esmu teicis ka vācieši ir negodīgi? Mani nepatīkami pārsteidz IBSF nevēlēšanās attīstīt pārbaudes metodes un slidu kontroles.
kamdēļ, tad iepriekšējā komentārā minēji vārdu "negodīgs"?
IBSF varētu būt vairāki iemesli. Pirmkārt, naudas trūkums. Otrkārt, lielo valstu lobijs. Treškārt, atziņa, ka boblejs ir tehnisks sporta veids un nebrauks tak kā akmens laikmetā. Attīstība ir normāla un pat vēlama lieta
Latviešiem nekas nav aizliegts, lai teiktu, ka vāciešiem ir kādas negodīgas priekšrocības

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:05, pirms 9 gadiem
Bobslejā arī prieks, ka vietējie spēj konkurēt un uzvarēt viens otru, bet skeletonā neko tādu neredzēsi..

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:09, pirms 9 gadiem
Ķibermanim starp citu bronza EK kopvērtējumā
IBSF | Standings

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 20:09, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: kamdēļ, tad iepriekšējā komentārā minēji vārdu "negodīgs"?
IBSF varētu būt vairāki iemesli. Pirmkārt, naudas trūkums. Otrkārt, lielo valstu lobijs. Treškārt, atziņa, ka boblejs ir tehnisks sporta veids un nebrauks tak kā akmens laikmetā. Attīstība ir normāla un pat vēlama lieta
Latviešiem nekas nav aizliegts, lai teiktu, ka vāciešiem ir kādas negodīgas priekšrocības
Čalīt, "negodīgs" es pieminēju par krieviem runājot.
Te var palasīt tikai pašu sākumu par krievu krāpšanos 2013.g. PČ. Linku es nevaru ielikt, jo tā nosaukumā ir cenzējams vārds.
Svētdiena, 2013. gada 3. februāris 09:48
Kamēr Latvijā sporta līdzjutēji gaidīja revolūciju skeletonā, Sanktmoricas trasē gan paši sportisti un treneri, gan līdzi atbraukušie atbalstītāji protestu iesniegšanu drīzāk uztvēra, kā ciklopa bakstīšanu ar sērkociņu. Jā, trāpīt var ļoti sāpīgi un ar nenovēršamām sekām, taču aizsniegties līdz vārīgajai vietai spēj tikai tas, kurš pats ir varenā milža augumā.
Tas, ka protestu pret Krieviju iesniedza Vācija, lika cerēt, ka šoreiz skaņa pārvērtīsies par troksni, taču Staprautiskās Bobsleja un skeletona federācijas prezidents Ivo Ferriāni jau vairāks dienas pa Sanktmoricas kalniem un mežiem staigāja čubinoties ar Krievijas Bobsleja un skeletona federācijas prezidentu Georgiju Bedžamovu.
Jau pēc pirmās dienas pārējie konkurenti latviešiem novēlēja «uzvilkt» krievus. Aizdomas bija visiem, taču kaut ko pierādīt neviens nevarēja. It kā jau tas ir tehniskās komisijas pārziņā, un to uzsvēra arī Ferriāni, atgaiņājoties no tiešiem jautājumiem, taču tas tikai vēlreiz apliecina, ka vadība ar esošo situāciju ir mierā.
Ar to, ka Krievijas izlases treneris ir savulaik par dopinga lietošanu diskvalificētais vācietis Tomass Placers, kuram līkumu met visa skeletona pasaule. Tā vietā, lai attīrītu sporta veidu no puvuma smakas, sestdienas pēcpusdienā šķērmi ap dūšu metās vairumam cilvēku, kas skeletonu neskatās pirmo sezonu. Vai jūs uzticētu savu bērnu skolotājam, kurš ir pedofils? Arī šādus neglītus salīdzinājumus varēja dzirdēt simpātiskajā Šveices kūrortpilsētiņā.
Nepārprotiet, nav jau tā, ka pārkāpumus neviens necenšas apkarot. Un kā vēl. Taču lietpratējos tas labākajā gadījumā izraisa smīnu. Piemēram, tas, ka skeletonistu kamanas pēc finiša tiek pārbaudītas izlozes kārtībā. No vienas puses godīgi, taču kāpēc pārbaudīt sportistus, kuri līderiem zaudē septiņas un vairāk sekundes? Vai viņu kamanās mēģina atrast jaunākos tehniskos risinājumus? Dainis Dukurs to atklāti sauc par [cenzēts].
Nebiju pārliecināts, vai pēc Martina Dukura otrās vietas šīs rindas dažs neuztvers kā publisku taisnošanos, taču patiesībā Martins arī Sanktmoricā būtu uzvarējis, ja vien aizvadītu vismaz divus labus braucienus. Krievi izdarīja likmi uz pasaules čempionātu un pavadīja šeit ilgāku laiku treniņos, tādēļ uzvarēja pelnīti.
Cita lieta - tendences liecina, ka vismaz līdz Soču olimpiskajām spēlēm aizdomas par netīru spēli nemazināsies. Bet sliktākais ir tas, ka visus apvainojumus varētu vienā mirklī atspēkot, taču neviens to nevēlas. Kāpēc gan regulāri nepārbaudīt, piemēram, pirmā sešinieka tehniku? Vai kādam kaut kas ir slēpjams?
Tomēr gan jau drīz aptrūksies attaisnojumu, par to, ka sajaukts minibuss un iekāpts vienā, bet kamanas aizbraukušas ar citu. Ja reiz noteikumus kāds ir uzrakstījis, tad par to pārkāpumiem pienākas sods. Bet muļķība nav attaisnojums.

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:15, pirms 9 gadiem
nesaprotu, kāds te vispār sakars krieviem

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:17, pirms 9 gadiem
Nu jā, Hefti izšāva PČ. Bet nu tas, ka kaut kas tāds ir iespējams, liecina, ka Šveices komandā trūkst iekšējās konkurences.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:20, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: nesaprotu, kāds te vispār sakars krieviem
Tāds, ka IBSF sponsori ir Gazprom... domā dziļāk!
Un vēl arī... BMW... Vai tiešām vēl ir jautājumi?

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:22, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Tāds, ka IBSF sponsori ir Gazprom... domā dziļāk!
Nu un
Tas sen ir zināms
Bet loģiski ka sponsori būs no lielajām valstīm, kas noteikti radīs interešu konfliktus

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:27, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu jā, Hefti izšāva PČ. Bet nu tas, ka kaut kas tāds ir iespējams, liecina, ka Šveices komandā trūkst iekšējās konkurences.
tas viņa labākais stūmējs Baumans ar vasarā izdomāja pāriet pie Petera,pamatajot ar to,ka beidzot kaut ko grib izcīnīt arī 4niekos

Grūti laiki Hefti...

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:28, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: "Interešu konflikts" tas ir ļoti maigi teikts.
Dainis Dukurs to sauc par p0rn0grāf1ju.
a ko tu gribēji?
Lai sponsorē pingvīni no Antarktīdas

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 20:29, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Nu un
Tas sen ir zināms
Bet loģiski ka sponsori būs no lielajām valstīm, kas noteikti radīs interešu konfliktus
"Interešu konflikts" tas ir ļoti maigi teikts.
Dainis Dukurs 2013.g. PČ laika notikumus tajā skaitā IBSF "reakciju" uz atklātu krāpšanos no krievu puses nosauca par p0rn0grāf1ju.

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:31, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: Tāds, ka IBSF sponsori ir Gazprom... domā dziļāk!
Un vēl arī... BMW... Vai tiešām vēl ir jautājumi?
Bet krieviem atņēma PČ, neraugoties uz Gazprom. Domā, ka situācijas mīkstināšanai apsolīja pievērt acis uz šādiem tādiem tehniskiem pārkāpumiem?

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:32, pirms 9 gadiem
mareks2 rakstīja: "Interešu konflikts" tas ir ļoti maigi teikts.
Dainis Dukurs 2013.g. PČ laika notikumus tajā skaitā IBSF "reakciju" uz atklātu krāpšanos no krievu puses nosauca par p0rn0grāf1ju.
te mēs runājām par kaut ko citu- to, ka vāciešiem nenormāli slīd

  +3 [+] [-]

, 2017-01-28 20:36, pirms 9 gadiem
Mēs varam tikai tukši runāt, jo pat Prūsis neko nespēj mainīt.
Prūsis: "Tās ir tikai aizdomas. Man nav pierādījumu"
Prūsis: "Tās ir tikai aizdomas. Man nav...
- Ir aizdomas?
- Jā, bet tās ir tikai aizdomas. Man nav pilnīgi nekādu pierādījumu, tāpēc es šobrīd nevienu arī neapvainoju. Ir dažas lietas, kas mani dara bažīgu vai uzmanīgu, taču tās ir lielo vīru spēles. Ko mēs, maziņie, tur daudz varam – tikai galda galā piesēst un paskatīties. Pirms pāris dienām runājām – ne mūsu firmas, ne rūpnīcas vai kompānijas jau nav starp Starptautiskās Olimpiskās komitejas sponsoriem. Ja tā godīgi, man šķiet, ka tās [slidu] pārbaudes ir diezgan švakas. Varu pateikt tikai to, ko redzu. Pēc noteikumiem visām slidām jābūt no vienāda materiāla, taču redzu, ka tās izskatās dažādas. Tikai vizuāli un, balstoties uz savu pieredzi. Kad mums pirms starta žūrija apstrādā slidas ar smilšpapīru, es redzu, kā tas sačakarē to slidu - ka citam tas notiek vairāk, bet citam tajā pašā laikā – praktiski nemaz. Nevajag jau daudz, pietiek ar to, ka vienā braucienā esi ātrāks pusotru vai divas desmitdaļas. Pietiek.
- Runa ir tikai par slidām, vai arī par tehniku?
- Tehnikā un tik lielā instrumentā kā bobs vispār ir daudz mezglu, skrūvju un detaļu – arī tur vienmēr var atrast. Taču es domāju, ka daudz būtiskāk ir uzlabot slieču slīdamību. Atļauti vai neatļauti. Es to negribu nosaukt paršmaukšanos, varbūt par rezultātu uzlabošanu. Tā varētu teikt... Mēs eam tik tīri, tik nevainīgi un tik primitīvi – esam ļoti tālu no tā visa. Arī par šo tēmu runājām. Par to, ka šādā godīgā cīņā savus griestus jau esam sasnieguši. Tas attiecas arī uz skeletonu. Ja gribam iet kaut kur tālāk, tad vajadzētu iesaistīt kādus palīgus no malas, kas palīdzētu rezultātu uzlabot, ne tikai, cilājot stieņus un skrienot krosus, bet uzlabojot tieši šo pusi – ne tikai bobu būvniecību, bet slieču slīdamību, kas mums šobrīd ir pirmatnējā līmenī.
- Citiem vārdiem – apiet noteikumus?
- Kas nav aizliegts, tas ir atļauts. Kā es teicu – nevis šmaukties, bet uzlabot rezultātu.
- Redzi, kā to var izdarīt?
- Tur vajag cilvēkus, kas ir dziļi iekšā tādās sfērās kā metālapstrāde utt. Konkrētu piedāvājumu vai variantu man šobrīd nav.

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:42, pirms 9 gadiem
Pareizi citē Prūsi!
Tehnikas attīstība nav krāpšanās

     [+] [-]

, 2017-01-28 20:43, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet krieviem atņēma PČ, neraugoties uz Gazprom. Domā, ka situācijas mīkstināšanai apsolīja pievērt acis uz šādiem tādiem tehniskiem pārkāpumiem?
Es neesmu IBSF valdē, tāpēc nezinu kas tur tika sarunāts. Zinu tikai to, ka daudzos citos sporta veidos sacensības no Krievijas tika pārceltas uz citām valstīm - PK posms slēpošanā, PK posma biatlonā, PČ junioriem biatlonā, PK posms ātrslidošanā utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 20:45, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Pareizi citē Prūsi!
Tehnikas attīstība nav krāpšanās
Neesi taču tik sekls un bērnišķīgs, čalīt!
Nevar attīstīt līdz bezgalībai. Ir robežas, bet tās nosaka IBSF, bet kā interesēs un kādas robežas nosaka IBSF tas ir ļoti interesants jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 21:17, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Kanādai cik sapratu, tad piegrieza finansējumu,
šie arī pirms 2 gadiem nopirka BTC bobus, tāpat kā Koreja..

bet redzams,ka BTC sāk buksēt...jo arī BTC šefa Skrastiņa beļģietes vairs neuzrāda tādus ātrumus kādi bija pagājušājās sezonās...

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 22:04, pirms 9 gadiem
Ja mēs gribam cīnīties ar fričiem un krieviem, tad reāli jāmeklē normālas slidas vai jātaisa tādas, nekautrējoties no viņu paņēmieniem un materiāliem - protams, nepārkāpjot robežas, bet izmantojot visus atļautos līdzekļus. Tā, kā slīdēja Stuļņevam un abiem vadošajiem fričiem, ar tik netīriem braucieniem sasniegt tādus ātrumus - tas nav normāli. Bez pienācīgas tehnikas medaļas neredzēt. Un jāattīstās pastāvīgi, nevar atļauties kādā brīdī pēc panākumiem dusēt uz lauriem.

     [+] [-]

, 2017-01-28 22:50, pirms 9 gadiem
2. Frīdrihs/Margiss Vācija 49.21 49.56 +0.23
2. Holkombs/Valdess ASV 49.26 49.56 +0.23
kaa sis ir iespejams???? tah Holkombs bij jabut +0.28

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 23:28, pirms 9 gadiem
denebs rakstīja: Ja mēs gribam cīnīties ar fričiem un krieviem, tad reāli jāmeklē normālas slidas vai jātaisa tādas, nekautrējoties no viņu paņēmieniem un materiāliem - protams, nepārkāpjot robežas, bet izmantojot visus atļautos līdzekļus. Tā, kā slīdēja Stuļņevam un abiem vadošajiem fričiem, ar tik netīriem braucieniem sasniegt tādus ātrumus - tas nav normāli. Bez pienācīgas tehnikas medaļas neredzēt. Un jāattīstās pastāvīgi, nevar atļauties kādā brīdī pēc panākumiem dusēt uz lauriem.
Piekrītu, mūsu speciem ir jāsanāk kopā un jālemj kādā virzienā turpināt darbu, jo kad trasē notiekošais kā šodien redzētais Frīdriha otrais brauciens jau faktiski grauj fizikas likumus, tad šāds "sports" pārvēršas par nožēlojamu cirku, bet bez IBSF stingrākas slidu kontroles bobsleja kā sporta veida prestižs kritīsies arī līdzjūtēju acīs vismaz manās acīs jau nu noteikti.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 23:52, pirms 9 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es te vairāk runāju par vācu pilotiem. Nu jā Langenam arī gadījās kļūdas,bet nu pieļaut visur kļūdas kur ir iespējams un vienalga iegūt 3.vietu braucienā Langens to nevarēja atļauties un tādus braucienus es neatceros ka ar tādām kļūdām viņš būtu trijniekā. Bet nu jā tehnika viņam bija ideāla un starts arī perfekts, bet pilots arī bija viņš varens. Salīdzinot šos vācu pilotus ar tiem pilotiem nav iespējams. Diez vai vācu pilots tolaik savā mājas trasē iegūtu padsmito vietu. Valteram drošvien īsto tehniku nenodrošina. Jo šis vismaz ieguva vietu atbilstoši braukšanai. Par Šveices pilotiem vispār nerunāšu. Tur ir totāla krīze. Bet kas viņiem bija par pilotiem-leğendas! Kas tagad ir? Peters,kas cenšas kaut sešiniekā iekļūt. Pēc tam ir tukšums. Heftī es vairs nopietni neuztveru. Bet agrāk kad es sāku skatīties bobsleju bija Roners,Gečī,Raihs,tad parādījās Anens. ASV ir nākamie. Viss bobslejs turās uz Holkombu. Pēc Olimpiādes beigs karjeru un tad iestāsies viņiem tumšie laiki. Tă kā varam būt lepni,ka mums katrā laikā bija panākumi. Vienīgais cik saprotu pēc neatkarības iegūšanas mums pasmagi gāja dēļ nabadzības,bet tad Prūsis ieguva pieredzi un Nagano jau ieguva 5. un 6. vietlu.
Bija, bija Langenam diezgan bieži pašvaki braucieni un labi rezultāti. Citādi bija ar Langi. Viņš tiešām brauca ļoti labi.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-29 01:19, pirms 9 gadiem
Interesanti, kāpēc ir bijis nepieciešams izdarīt slieču pieļaujamo izmēru izmaiņas, jau pēc Pasaules kausa sākuma? Šis viss attiecas uz priekšējo slidu priekšpuses profilu

Rule Change decision by the Executive Committee
9 December 2016
Upon proposal by the IBSF Bobsleigh Material Committee the IBSF Executive
Committee decided to change Rule 12.2.7.4, Point 2 and 4 as set below (see red):
12.2.7.4 Runner Dimensions

1) The height of the steel body, between the front and rear fastening
brackets, must be a minimum of 35mm (two-men bob) and a minimum of
40 mm (four-men bob).
2) The forward portion of the runner from 50 mm behind the tip to the
front of the front fastening bracket must be no less than 29 mm high (šeit 1mm)
(two~ and four-men bobs).
3) The front tip of the runner, in the side view, must have a minimum
radius of 10 mm (two~ and four-men bobs).
4) The top of the front-runner tip must be a minimum of 57 mm above (šeit 3mm) the
standing surface.
…………
The rule is in force as of December 13th 2016 on

  +1 [+] [-]

, 2017-01-29 01:47, pirms 9 gadiem
agrism rakstīja: Interesanti, kāpēc ir bijis nepieciešams izdarīt slieču pieļaujamo izmēru izmaiņas, jau pēc Pasaules kausa sākuma? Šis viss attiecas uz priekšējo slidu priekšpuses profilu

Rule Change decision by the Executive Committee
9 December 2016
Upon proposal by the IBSF Bobsleigh Material Committee the IBSF Executive
Committee decided to change Rule 12.2.7.4, Point 2 and 4 as set below (see red):
12.2.7.4 Runner Dimensions

1) The height of the steel body, between the front and rear fastening
brackets, must be a minimum of 35mm (two-men bob) and a minimum of
40 mm (four-men bob).
2) The forward portion of the runner from 50 mm behind the tip to the
front of the front fastening bracket must be no less than 29 mm high (šeit 1mm)
(two~ and four-men bobs).
3) The front tip of the runner, in the side view, must have a minimum
radius of 10 mm (two~ and four-men bobs).
4) The top of the front-runner tip must be a minimum of 57 mm above (šeit 3mm) the
standing surface.
…………
The rule is in force as of December 13th 2016 on
Laikam jau tāpēc, ka kādam pēc testiem sezonas sākumā tieši šie parametri ir bijuši visparocīgākie.
Kāpēc pēc sezonas sākuma? Vasarā kamēr trasēs nav uzliets ledus laikam jau ir pagrūti uzminēt ideālos parametrus, tāpēc nācās notestēt jau ziemas apstākļos.
P.s. Visi personāži ir izdomāti, un krievu un vācu sponsoru sakritības ar krievu un vāciešu fantastisko ātrumu trasē neskatoties uz briesmīgu braukšanu ir nejaušas!