Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Otrais goda pjedestāls divās dienās: Ķibermanim sudrabs četriniekos

Agris Suveizda

Otrais goda pjedestāls divās dienās: Ķibermanim sudrabs četriniekos
Oskars Ķibermanis ar saviem vīriem startā. Foto: Viesturs Lācis/bobslejs.lv

Altenbergas trasē Vācijā aizvadīts trešais Pasaules kausa posms bobsleja četriniekiem. Gluži kā vakar divniekos, arī četriniekos triumfēja vācu pilots Frančesko Frīdrihs, bet otro vietu izcīnīja Oskars Ķibermanis, kuram vakar bija trešā pozīcija. Ķibermanis uzvarētājam zaudēja 0,31 sekundi.

Pirmais brauciens

No vadošajām ekipāžām pirmā trasē devās Ķibermanis ar stūmējiem Mikni, Vilkasti un Strengu. Latvieši uzrādīja trešo labāko starta laiku (5,16 sekundes) un veica labu braucienu, par ceturtdaļsekundi apsteidzot Johannesu Lohneru, kura četrinieks startu veica par simtdaļu ātrāk. Krietni līdzvērtīgāka bija cīņa pret pirmā posma uzvarētāju Niko Valteru, kura starta laiks bija par simtdaļu lēnāks nekā Ķibermanim, taču trases beigās vāciešiem dārgi maksāja boba sānslīde, finišā latviešiem zaudējot 15 simtdaļas.

Vislabāko braucienu gan aizvadīja otrā posma uzvarētājs Frančesko Frīdrihs, kura ekipāža bija ātrākā startā (5,13 sekundes) un veica arī kvalitatīvu braucienu, Ķibermaņa četrinieku apsteidzot par 0,25 sekundēm. Otra Latvijas ekipāža Bērziņš, Priekulis, Spriņģis un Dambis ar 11. starta laiku ieņēma 11. vietu. Ļoti vāju braucienu tikmēr aizvadīja kanādietis Džastins Kripss, kurš vakar divniekos ieņēma otro vietu, bet šodien pirmajā braucienā pat bija tuvu kritienam un palika priekšpēdējā vietā.

Otrais brauciens

Pirmajā braucienā Kripsam izdevās izvairīties no kritiena, un otrajā braucienā viņš jau krietni uzlaboja savu pozīciju, no 19. vietas pakāpjoties uz 12. un apsteidzot arī amerikāni Beskjū, kurš gan trases beigās nokrita un palika pēdējais. Pirmais, kurš spēja apsteigt divnieku olimpisko čempionu, bija tieši Latvijas otrais četrinieks. Bērziņa ekipāža Kripsam braucienā piekāpās par 34 simtdaļām, taču summā bija pārāka par 0,06 sekundēm. Bērziņš saglabāja 11. pozīciju.

Labāko sešiniekā par vienīgo izmaiņu parūpējās krievu pilots Andrianovs, kurš izmantoja čeha Dvoržāka kļūdu un atspēlēja 0,13 sekunžu deficītu, pakāpjoties uz piekto vietu. Lohners praktiski izstājās no cīņas par medaļām, atstatumam līdz Valteram pieaugot līdz 0,36 sekundēm, bet Ķibermanis neatstāja cerības Valteram. Ja Niko startā spēja progresēt par 0,02 sekundēm, Oskara četrinieks pielika pat četras simtdaļas – 5,12 sekundes bija labākais starts abos braucienos -, un vēl viens stabils brauciens no Ķibermaņa puses ļāva pārsvaru palielināt par piecām simtdaļām. Frīdrihs startā Ķibermanim zaudēja 0,04 sekundes, tomēr spēja starpību noturēt ap divām desmitdaļām un beigās arī palielināt līdz 0,31 sekundei.

Pirmie divi posmi četriniekiem notika Vinterbergā, un abos posmos visu goda pjedestālu aizņēma jau trīs pieminētie vācu piloti Frīdrihs, Valters un Lohners. Ķibermanim abos posmos bija ceturtā vieta, bet Bērziņš tika pie 11. un 13. pozīcijas.

Pasaules kauss bobslejā četriniekiem, Altenberga

VPilotsValstsLaiks
1.FrīdrihsVācija1:48.47
2.ĶibermanisLatvija+0.31
3.ValtersVācija+0.51
4.LohnersVācija+0.87
5.AndrianovsKrievija+0.94
6.DvoržāksČehija+0.96
11.BērziņšLatvija+1.65

Piedalījās 20 četrinieku ekipāžas

1 2 54 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2019-01-06 13:25, pirms 6 gadiem
Nu brauciens perfekts, bet Frīdrihu nevar noķert pat ja nobrauc bez kļūdām Kur ir taisnība?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:33, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: Nu brauciens perfekts, bet Frīdrihu nevar noķert pat ja nobrauc bez kļūdām Kur ir taisnība?
nu bet ko tu gribi?

daudzreiz lielāks budžets par visām citām komandām

tāda anomālija,kāda notika Soču OS varbūt atkārtosies ar viņiem pēc 1000 gadiem...varbūt

  -4 [+] [-]

, 2019-01-06 13:43, pirms 6 gadiem
tātad ķipura prāt Olsenam bija daudzreiz sliktāks brauciens par de Bruinu,Linuchevu,Kripsu,Bērziņu,??!

nu tīrākās muļķibas braukšanas profesors gvelž...

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 13:50, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu bet ko tu gribi?

daudzreiz lielāks budžets par visām citām komandām

tāda anomālija,kāda notika Soču OS varbūt atkārtosies ar viņiem pēc 1000 gadiem...varbūt
vienkārši žēl paša Oskara, apzinoties, ka vienalga kā Tu nobrauksi, jo Frīdrihs pat ar vienu kļūdu Tev ieliks

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:50, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: Nu brauciens perfekts, bet Frīdrihu nevar noķert pat ja nobrauc bez kļūdām Kur ir taisnība?
Tur, ka Vācija bobslejā grūž miljonus )))))

  +4 [+] [-]

, 2019-01-06 13:51, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: tātad ķipura prāt Olsenam bija daudzreiz sliktāks brauciens par de Bruinu,Linuchevu,Kripsu,Bērziņu,??!

nu tīrākās muļķibas braukšanas profesors gvelž...
Nepiekrītu Tev.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 13:52, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: vienkārši žēl paša Oskara, apzinoties, ka vienalga kā Tu nobrauksi, jo Frīdrihs pat ar vienu kļūdu Tev ieliks
Kas tur žēl? Džeki ir pirmie no pārējās pasaules. Latvija- renes sporta lielvalsts

  -2 [+] [-]

, 2019-01-06 13:56, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Nepiekrītu Tev.
vēl ar 1.nr startēja pa svaigu ledu...tur DAUDZ LIELĀKA vaina bija tehnikā nevis braukšanā,kas arī komentētājiem bija jāuzsver

     [+] [-]

, 2019-01-06 13:59, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: vēl ar 1.nr startēja pa svaigu ledu...tur DAUDZ LIELĀKA vaina bija tehnikā nevis braukšanā,kas arī komentētājiem bija jāuzsver
Vai ir bijusi kāda pārraide, kad Ķipurs acīmredzamu neslīdēšanu būtu nosaucis lietas īstajos vārdos, nevis meklējis katru sīkāko kļūdu braukšanā?

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 14:05, pirms 6 gadiem
Nu jā, Frīdrihs citā līgā. Ķibermanim ļoti labs brauciens, abiem pārējiem vāciešiem ar kļūdiņām, tāpēc otrajā būs vēl jāpacīnās.

Bērziņu izglāba boba tendences, jo brauciens bija pabriesmīgs. Izskatās, ka arī četriniekos Bērziņš saglabās vietu IBSF reitinga TOP 12. Kā tur īsti ir ar startēšanu Eiropas kausa posmā (kas pēc nedēļas vienlaikus būs arī Eiropas junioru čempionāts četriniekos)? Nolikumā ir šāds teksts:

" The male pilots placed among the top 12 and female pilots placed among the top 8 of the current IBSF discipline ranking will not be admitted either to the Europe Cup races or to the North American Cup races, unless the respective nation uses its entire WC
quota."

Ko īsti nozīmē tā pēdējā piebilde (konstatēju, ka īsti nesaprotu šo domu angļu valodā...) - "unless the respective nation uses its entire WC quota"?

Vai doma nav tāda, ja valsts neizmanto sev pienākošos kvotu PK posmā, tad drīkst to izmantot EK, neraugoties uz pilota vietu rangā? Ja tā, tad Bērziņš varētu startēt nākamnedēļ Insbrukā, un janvāra beigās varētu paņemt medaļu Siguldā EČ junioriem divniekā, bet tajos pašos datumos PK posmos startētu tikai Ķibermanis un Latvija neizmantotu otru kvotu.

No otras puses, varbūt Bērziņam ir vērtīgi braukt PK posmu Kēnigzsē, jo februāra sākumā tur būs pasaules junioru čempionāts.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 14:08, pirms 6 gadiem
Kripss dzimšanas dienā var priecāties par to, ka tika līdz lejai bez kritiena. :

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 14:10, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: vēl ar 1.nr startēja pa svaigu ledu...tur DAUDZ LIELĀKA vaina bija tehnikā nevis braukšanā,kas arī komentētājiem bija jāuzsver
Esi provējis stažēties par komentētāju? Varbūt, ir vērts.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 14:11, pirms 6 gadiem
Cikos tad ir otrais?

     [+] [-]

, 2019-01-06 14:11, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Esi provējis stažēties par komentētāju? Varbūt, ir vērts.
Man tāda aizdoma, ka Dale ir zinošāks par Rīmeni. Nopietni.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 14:12, pirms 6 gadiem
Kāpēc šveicieši nestartē Altenbergā?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 14:12, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kripss dzimšanas dienā var priecāties par to, ka tika līdz lejai bez kritiena. :
Neredzēju 1.braucienu, viņš gandrīz krita 1.braucienā, ka tik vājš rezultāts?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 14:12, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kāpēc šveicieši nestartē Altenbergā?
Bail.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 14:18, pirms 6 gadiem
F-1
Nezini- ir kādreiz mēģināts izmantot gaisa piespiedējspēku, līdzīgi kā formulās jeb tas ir aizliegts?
Vai arī nav iespējams>?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 14:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neredzēju 1.braucienu, viņš gandrīz krita 1.braucienā, ka tik vājš rezultāts?
Jā, brauciens bija ļoti briesmīgs. Bet nu otrajā rezultāts krietni labāks, lai gan beigu daļā atkal bija kļūdas.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 14:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man tāda aizdoma, ka Dale ir zinošāks par Rīmeni. Nopietni.
Es reāli nesapratu to komentāru par tehnikas, nevis braukšanas nozīmi, jo svaigs ledus..?

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 14:21, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu jā, Frīdrihs citā līgā. Ķibermanim ļoti labs brauciens, abiem pārējiem vāciešiem ar kļūdiņām, tāpēc otrajā būs vēl jāpacīnās.

Bērziņu izglāba boba tendences, jo brauciens bija pabriesmīgs. Izskatās, ka arī četriniekos Bērziņš saglabās vietu IBSF reitinga TOP 12. Kā tur īsti ir ar startēšanu Eiropas kausa posmā (kas pēc nedēļas vienlaikus būs arī Eiropas junioru čempionāts četriniekos)? Nolikumā ir šāds teksts:

" The male pilots placed among the top 12 and female pilots placed among the top 8 of the current IBSF discipline ranking will not be admitted either to the Europe Cup races or to the North American Cup races, unless the respective nation uses its entire WC
quota."

Ko īsti nozīmē tā pēdējā piebilde (konstatēju, ka īsti nesaprotu šo domu angļu valodā...) - "unless the respective nation uses its entire WC quota"?

Vai doma nav tāda, ja valsts neizmanto sev pienākošos kvotu PK posmā, tad drīkst to izmantot EK, neraugoties uz pilota vietu rangā? Ja tā, tad Bērziņš varētu startēt nākamnedēļ Insbrukā, un janvāra beigās varētu paņemt medaļu Siguldā EČ junioriem divniekā, bet tajos pašos datumos PK posmos startētu tikai Ķibermanis un Latvija neizmantotu otru kvotu.

No otras puses, varbūt Bērziņam ir vērtīgi braukt PK posmu Kēnigzsē, jo februāra sākumā tur būs pasaules junioru čempionāts.
Latvijai obligāti jābrauc ar 2 kvotām PK,lai Bērziņš varētu startēt gan divniekos,gan četriniekos EK.

tāpēc arī Lohners varēja braukt divniekus EK,kad paralēli Siguldas posms notika,jo friči brauca ar visām 3 kvotām PK

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 14:22, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jā, brauciens bija ļoti briesmīgs. Bet nu otrajā rezultāts krietni labāks, lai gan beigu daļā atkal bija kļūdas.
Paldies!

     [+] [-]

, 2019-01-06 14:27, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bail.
Rinaldi arī ne reizi karjerā nav braucis Altenbergā..

     [+] [-]

, 2019-01-06 14:27, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies!
..un jā- viņš gandrīz nokrita!

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 14:41, pirms 6 gadiem
vēl Rīmenis nenojauš,ka LUDĒRS ar LANGI trenē Ķīnu,bet Mahata-Itāliju un van Kalkers ar aizgājis prom

Profāns kas profāns

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 14:41, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Latvijai obligāti jābrauc ar 2 kvotām PK,lai Bērziņš varētu startēt gan divniekos,gan četriniekos EK.

tāpēc arī Lohners varēja braukt divniekus EK,kad paralēli Siguldas posms notika,jo friči brauca ar visām 3 kvotām PK
Aaa, nu tad ir otrādāk, nekā sapratu. Paldies par skaidrojumu!

Divniekos varētu pieteikt Kaufmani vai Babri (viņi jau ir savākuši piecus finišus trīs dažādās trasēs), bet četriniekos varianti ir tikai Melbārdis vai Žaļims.

Kā domā, vai nākamajos PK posmos varētu parādīties jaunie Šveices piloti (daži jau ir savākuši vajadzīgo posmu skaitu)?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 14:44, pirms 6 gadiem
Bērziņš četriniekos IBSF rangā pēc šī posma pacelsies uz 11. vietu (par diviem punktiem apsteidzot Rinaldi). Rīmenis varētu pajautāt, kāds ir plāns par nākamo nedēļu, jo sanāk, ka Bērziņš nedrīkst startēt EK (ja četriniekos PK nepiesaka Melbārdi vai Žaļimu).

  +2 [+] [-]

, 2019-01-06 15:10, pirms 6 gadiem
Oskars malacis!
Prieks par Dvoržaka 6 vietu!
Kāpēc britiem tik viena ekipāža?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 15:10, pirms 6 gadiem
Ice F-1 Bertaco beidzis karjeru?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 15:11, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: vēl Rīmenis nenojauš,ka LUDĒRS ar LANGI trenē Ķīnu,bet Mahata-Itāliju un van Kalkers ar aizgājis prom

Profāns kas profāns
Kas notiek ar ITA bobsleju?

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 15:17, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Ice F-1 Bertaco beidzis karjeru?
jap

  +3 [+] [-]

, 2019-01-06 15:18, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Oskars malacis!
Prieks par Dvoržaka 6 vietu!
Kāpēc britiem tik viena ekipāža?
Britiem šosezon PK tikai viena starta vieta.

Ķibermanim divi ļoti labi braucieni, malacis. PK kopvērtējumā trijnieks ir reāls abās ieskaitēs, jo izskatās, ka šosezon tikai vācieši un Kripss un konkurenti.

     [+] [-]

, 2019-01-06 15:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas notiek ar ITA bobsleju?
divniekos joprojām bēdu ieleja,bet 4niekos ir progress Baumgartneram-šodien un vakar sudrabs EK,startā arī krietni pielikuši..

  +1 [+] [-]

, 2019-01-06 15:28, pirms 6 gadiem
Labs man visi komentāri rādās kā slēpti..

Bet ja par sacīksti, mūsējie nobrauca izcili, nu Frīdrihs ir pārāk labs lai viņu apietu, bet būs interesanti PČ Vistlera kur vāciešiem vairs nebūs trases priekšrocības..
';

  -1 [+] [-]

, 2019-01-06 15:32, pirms 6 gadiem
tātad Olsens pakāsa Bērziņam +1,69 sek

SC,Lūdzu uzvaniet Langem vai Minžonam-vai viņi arī teiks,ka OLsena braukšanas kvalitāte bija galvenais faktors lielajā atpalicībā no Bērziņa?
1 2 54 komentāri