Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs apgalvo, ka PČ laikā treneris Bricis viņu piekāvis

Matīss Kleinbergs
Matīss Kleinbergs

Rastorgujevs apgalvo, ka PČ laikā treneris Bricis viņu piekāvis
Andrejs Rastorgujevs. Foto: Petr Slavik

Latvijas vadošais biatlonists Andrejs Rastorgujevs sarunā ar Latvijas Televīziju (LTV) norādīja, ka pirms aizvadītā pasaules čempionāta masu starta sieviešu izlases galvenais treneris Ilmārs Bricis viņam uzbrucis, radot vairākus savainojumus.

Rastorgujevs aizvadīto pasaules čempionātu noslēdza ar 20. vietu masu starta sacensībās. Pats sportists atzīst, ka pasaules čempionāta ievadā viņu vēl nomocījušas iepriekš pārciestās slimošanas sekas, bet pēc jauktās stafetes (20. februāris) noticis pamatīgs incidents – Rastorgujevam fiziski uzbrucis treneris Ilmārs Bricis.

"Domāju, ka salauza pirkstu, sasita degunu un diezgan traumēts ir arī plecs. Braukšu uz slimnīcu skatīties, kas notiek ar manu ķermeni. Pēc tā [konflikta] principā bija norakstītas iespējas par kaut ko cīnīties. Atnācu pie trenera Ilmāra Briča istabā parunāt par konkrētu lietu, kas bija notikusi jau pagājušogad. Tad viņš izstūma mani no istabas un pacēla roku. Viņš bija baigi nikns un man uzbruka. Tad no komandas nāca šķirt, bet tālākajām darbībām jau bija uzlikts krusts, jo biju izsists ārā. Ārsts mēģināja situāciju glābt, bet es vairs nebiju spēlētājs," sacīja Rastorgujevs.

Pats Rastorgujevs iepriekš esot Latvijas Biatlona federācijas (LBF) vadībai norādījis, ka pērn pazudušas viņa sacensību slēpes un viņam esot liecinieks, kas var apstiprināt, ka tās ņēmis tieši Bricis. Rastorgujevs aicinājis Brici atgriezt slēpes, piedraudot ar vēršanos attiecīgajās instancēs. Biatlonists lēš, ka tas, visticamāk, Brici saniknojis un bijis pēcākā konflikta iemesls.

Rastorgujevs pieļauj, ka uzbrukuma rezultātā plēsta pleca saite: "Es negaidīju, ka treneris tā varētu rīkoties. Kas notiktu tālāk? Paņemtu ieroci un sāktu šaut? Esmu šokā."

Atbraucam uz pasaules čempionātu un ejam uz rezultātu. Ar katru dienu paliek arvien labāk, bet beigās es ar vienu sodu palieku 20., jo pirms tam es jau esmu "izslēgts" no sacensībām. Pēdējās dienās dzīvoju uz pretsāpju līdzekļiem, lai tikai varētu startēt un palīdzēt komandai atnest punktus. Nezinu, kas notiks tālāk. Ja plecā ir kaut kas slikts, tad, visticamāk, sezona ir galā," sašutis par notikušo bija Rastorgujevs.

Sportists arī norādīja, ka nepārstāvēs Latvijas izlasi, ja treneru korpusā paliks Bricis: "Tas taču nav normāli. Ja viņš tagad palaiž rokas, kas tad būs pēc tam?"

Latvijas Biatlona federācijas prezidents Kaspars Sakniņš portālam Sportacentrs.com norādīja, ka šobrīd federācija nesniegs publiskus komentārus par situāciju, jo vēl skaidro notikušā apstākļus

Izmantotie resursi:
https://www.youtube.com/watch?v=8fv...

     [+] [-]

, 2025-02-24 22:14, pirms 2 mēnešiem
purva_velns rakstīja: kas zin, tās pašas sprancūzietes viena otrai kredītkartes fenderēja, nezinu tik, vai matus plūca
eh, var jau būt, ka es vnk naiva, un šāda uzvedība ir norma un nekur uz neko labāku arī ne varam, ne nav ko cerēt. Un, protams, ir jau arī vēl tāda lieta, ka skuj zin, kā es pati rīkotos līdzīgā situācija, jo no malas jau vienmēr viss liekas viegli un pašsaprotami

     [+] [-]

, 2025-02-24 22:23, pirms 2 mēnešiem
Nez pēc katra boksa treniņa arī rīko konflikta anālīzes ?

  +2 [+] [-]

, 2025-02-24 22:33, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Pajols ienāk svešā istabā,sākt verbāli uzbtukt istabas saimniekam kuram vēl mazs bērniņš istabā...nez kas tad Bricim bij jādara?a ja tas neadekvātais berniņu sabiedētu???realitātē par maz tas memmis dabuja...jebkurš normāls cilvēks nostasies Briča pusē..jo viņš vispirms cīnījās par sava bērna drošību.
Par kādu bērna drošību, kas viņu apdraudēja? Nav smuki slēpties aiz bērna muguras.
Pastāv variants pašam iziet no istabiņas, un palūgt arī savu oponentu to izdarīt, un aiztaisīt, ne līdz galam, aiz sevis durvis, lai koridorā izskaidrotos. Tas Ilmāram, laikam, bija par grūtu izdomāt.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-24 22:38, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Viss tas kolhozs kopumā,piekrītu,ir smieklīgs.bet pasties no otras puses-čaļi prom no mājām un ģimenes pa pus gadam.vārās visu laiku vienā katlā..tas tā kā kādreiz uz zvejas kuģiem kad gāja jūrā uz 9 mēnešiem...skaidrs ka rauj jumtu nost..bet nu raudāt tv kameru priekšā-piedod,tas ir vīrieša necienīgi...
Par Tavu pēdējo jautājumu-nu ja kanadieši var komandas biedra sievu izvālēt,
...man tas arī liekas kaut kas tuvāk dzīvnieku pasaulei...tā ka domāku tur notiek viss kaut kas.tikai līdz mums tas ne vienmēr nonāk😉
Nekad neviens nav gājis jūrā uz deviņiem mēnešiem. Maksimums uz sešiem mēnešiem. Bija BORF eksperiments uz astoņiem mēnešiem, bet pārāk daudz cilvēku uz kuģa nojūdzās, un tāpēc maksimālais pieļaujamais termiņš bija seši mēneši.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-24 23:01, pirms 2 mēnešiem
Konfliktu plaši atspoguļo arī biatlonā lielvalstu -Francijas, Norvēģijas un Zviedrijas prese!

     [+] [-]

, 2025-02-24 23:27, pirms 2 mēnešiem
Ja padomā loģiski - abi blefo un ko slēpj. Kāda mārutka pēc Andrejam jāiet uz numuriņu pie Briča un jāskaidro attiecības...pagātnes ?!
Man domāt: Andreja krievu mentalitāte un ambīcijas "nesaskanēja" kopā ar Briča domām + kaut kas privāts....taisnības nebūs. Komanda sačakarēta.

     [+] [-]

, 2025-02-25 00:00, pirms 2 mēnešiem
1. Kas ar Rastorgujevu notika trasē, masu starta beigās. Neviens neraksta, varbūt tur otreiz viņš dabūja pa muti?
2. Visus tos vecos trenerus bērziņvalžus vajag dzīt prom no izlases, jo meloja ka viss ir kārtībā.
3. Visiem kas muld par Rastorgujeva slimības sekām, pusgadu pēc slimības, arī jāiet prom. Vai jāpaziņo kas tā tāda par slimību.

     [+] [-]

, 2025-02-25 00:49, pirms 2 mēnešiem
neputns rakstīja: skaidrs, ka tur brīnumu lietas notiek, tik tur jau tā lielā starpība, ka līdz mums tas nenonāk, jo nu nav katra netīrā vešas drāniņa publiksi visu acu priekšā jāizmazgā un, ja nonāk, tad parasti kkā pastarpināti. bet teikšu tā, ja jau paši tās netīrās apenes izkāra visu apskatei, tad ceru, ka tiešām arī būs kārtīga izmeklēšana - ja bija zādzība, tad izmeklējams, ja bija liecinieks, tad nopratinam, ja ir vainīgais, tad saucam pie atbildības, ja nekā tur nav, tad par apmelošanu. un pēc tam tad arī to kautiņu, kurš pie kura gāja, kurš uzsāka, kurš aizstāvējās utt., un tad detalizēti mums to visu izstāstīt, jo tomēr par publisku finansējumu tā ballīte tur notiek un paši galu galā arī gaismā iznesa.
Pilnīgi piekrītu katram vārdam.

     [+] [-]

, 2025-02-25 00:49, pirms 2 mēnešiem
Es tik tā padomāju loģiski - kas ir Bricis (tādus, kādus 10 var dabūt vietā) un kas ir Andrejs - mūsu VIENĪGAIS pasaules klases biatlonists, kas vispār notur Latvijas biatlonu pie dzīvības, lai nebūtu "jāsacenšas" par 80tajām vietām. Var jau nozāģēt vienīgo zaru, uz kā turas Latvijas biatlons un pēc pēc gadiem atcerēties, ka mums bija tur kkādi panākumi, p., sudraba medaļa 2024. gada Pasaules čempionātā. Un, ka Andrejs tur ar Latvija karogu pār plecu gāja uz abalvošanu. Te komentētēji vispār nesaprot, par ko runā - nevar salīdzināt nesalīdzināmus lielumus!

     [+] [-]

, 2025-02-25 00:51, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekad neviens nav gājis jūrā uz deviņiem mēnešiem. Maksimums uz sešiem mēnešiem. Bija BORF eksperiments uz astoņiem mēnešiem, bet pārāk daudz cilvēku uz kuģa nojūdzās, un tāpēc maksimālais pieļaujamais termiņš bija seši mēneši.
Varbūt jaucu..bet atceros kad Piemarē strādāju deviņdesmito sākumā,vecie jūras vilki par 9 mēnešiem runāja.kā jau teicu-tas bija sen.varbūt kļūdos.

  -1 [+] [-]

, 2025-02-25 00:53, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Par kādu bērna drošību, kas viņu apdraudēja? Nav smuki slēpties aiz bērna muguras.
Pastāv variants pašam iziet no istabiņas, un palūgt arī savu oponentu to izdarīt, un aiztaisīt, ne līdz galam, aiz sevis durvis, lai koridorā izskaidrotos. Tas Ilmāram, laikam, bija par grūtu izdomāt.
Tu ienāc manā istabā kur es esmu ar mazu bērniņu un sāc kašķēties.loģiski ka es tevi metīšu ārā...ko tad viņš gribēja sagaidīt?

  +2 [+] [-]

, 2025-02-25 06:07, pirms 2 mēnešiem
Īsti nesaprotu,kas tajam pašam Andrejam galvā darās,ja sezonas svarīgāko sacensību laikā spēj domāt tikai par tām vienām nabaga slēpēm,kuras nozaga(varbūt) pirms gada,un noteikti sezonas svarīgāko sacensību laikā jāiet skaidroties ar kādu. Pats iegāja istabā,pats sāka tur skaidroties un dabūja pa seju. Man liekas,ka viss adekvāti. Ja te kāds domā,ka Ilmārs tāpat vien sistu,ja Andrejs mierīgi un rāmi runātu,tad nu žēl ,ka jums tā liekās. Šoreiz absolūti Ilmāra pusē esmu.

  +2 [+] [-]

, 2025-02-25 06:09, pirms 2 mēnešiem
Kā var Rastijs intervijā teikt,ka visa PČ laikā sākumā viss gāja uz augšu, ar visu komandu esot sastrādājies,viss bijis labi. Viņš reāli pēkšņi vienā dienā atcerējās,ka kāds no šīs komandas pirms gada nozaga slēpes viņam un tieši PČ laikā izdomāja par to atcerēties un uztaisīt skandālu,ka pat un istabiņām jāiet ? Nu nelīmējas kopā viņa paša teiktais.

     [+] [-]

, 2025-02-25 06:12, pirms 2 mēnešiem
Jo viņš dienā pirms kautiņa esot visu komandu apvainojis un bļāvis uz visiem. Tad kā tieši viņš ir "sastrādājies ar komandu un viss bijis labi" , pēc viņa paša vārdiem? Un tad pēkšņi atcerējās slēpes kaut kādas pirms gada ? Džekam kaut kas nopietni nav kārtībā.

     [+] [-]

, 2025-02-25 06:13, pirms 2 mēnešiem
Varētu LTV arī kādu no komandas nointervēt. Vislabāk smērētājus.

     [+] [-]

, 2025-02-25 06:41, pirms 2 mēnešiem
Iespējams, provokācija izstumt Brici ārā no vadības , var büt Rastijs bijis “kunga dûšā “ , kad tāds emocionālais pacēlums , pēkšnji , ka vajadzèja pakasīties pa veciem notikumiem. Vai Tad vinji tik nabadzīgi tur ?!?! Kad jàsàk vicinàties slēpju dèlj. Domàju , ka dzīvo daudz labàk , kā parstais latvietis.

     [+] [-]

, 2025-02-25 08:13, pirms 2 mēnešiem
Murgains iemesls tiek minēts. Pagājušajā gadā Bricis nozadzis slēpes...Kur tad biji agrāk? Secinājums-pēc veiksmīgajiem 20km pielēja mūli un gāja kasīties.Lai netiktu traucēts bērns,Bricis viņu izmeta no istabas. Rezultāts-aizvainotas princeses vaimanas.

  -1 [+] [-]

, 2025-02-25 08:34, pirms 2 mēnešiem
Lai kā tur nebūtu, tad divu veču fiziskās "razborkas" izlikt publiski...raudāt. Šis vairāk Ronaldu piestāvētu.

     [+] [-]

, 2025-02-25 09:10, pirms 2 mēnešiem
večukiņš rakstīja: Murgains iemesls tiek minēts. Pagājušajā gadā Bricis nozadzis slēpes...Kur tad biji agrāk? Secinājums-pēc veiksmīgajiem 20km pielēja mūli un gāja kasīties.Lai netiktu traucēts bērns,Bricis viņu izmeta no istabas. Rezultāts-aizvainotas princeses vaimanas.
Man arī uzreiz pirmā doma bija, ka Rastijs labi uz krūti paņēmis bija kad skaidroties gāja

     [+] [-]

, 2025-02-25 09:41, pirms 2 mēnešiem
Nu,kā var parasts cilvēks piekaut militārpersonu?

     [+] [-]

, 2025-02-25 09:54, pirms 2 mēnešiem
Briča pirmais mēģinājums https://www.facebook.com/breakinglv...

     [+] [-]

, 2025-02-25 10:55, pirms 2 mēnešiem
Varbūt sametamies un uzrīkojam Bricis vs. Mairis. Izskatās, ka Bricim ir iekšā!

     [+] [-]

, 2025-02-25 11:14, pirms 2 mēnešiem
Kā vēsta sentēvu ticējums, ja dabūja pa gurķi, tad bija pelnījis.

     [+] [-]

, 2025-02-25 12:23, pirms 2 mēnešiem
Katinja rakstīja: Bet vai tad uzreiz ir jākaujas?
Iesākumā var arī drusku pamēdīties...

     [+] [-]

, 2025-02-25 13:12, pirms 2 mēnešiem
neputns rakstīja: skaidrs, ka tur brīnumu lietas notiek, tik tur jau tā lielā starpība, ka līdz mums tas nenonāk, jo nu nav katra netīrā vešas drāniņa publiksi visu acu priekšā jāizmazgā un, ja nonāk, tad parasti kkā pastarpināti. bet teikšu tā, ja jau paši tās netīrās apenes izkāra visu apskatei, tad ceru, ka tiešām arī būs kārtīga izmeklēšana - ja bija zādzība, tad izmeklējams, ja bija liecinieks, tad nopratinam, ja ir vainīgais, tad saucam pie atbildības, ja nekā tur nav, tad par apmelošanu. un pēc tam tad arī to kautiņu, kurš pie kura gāja, kurš uzsāka, kurš aizstāvējās utt., un tad detalizēti mums to visu izstāstīt, jo tomēr par publisku finansējumu tā ballīte tur notiek un paši galu galā arī gaismā iznesa.
Precīzi!

     [+] [-]

, 2025-02-25 13:40, pirms 2 mēnešiem
Andrejs,jav cieņu sen bija zaudējis.Sebastians Samulssons sen pateica,ka ar Rastorgujevu nesveicināsies!

     [+] [-]

, 2025-02-25 13:43, pirms 2 mēnešiem
Andrējs karjēras norietā grib panākt nezin ko.Nabaga militārpersonu piekāva parasts cilvēks,vēl pie tam mazāka auguma.

     [+] [-]

, 2025-02-25 14:32, pirms 2 mēnešiem
Ilmars esot izdarījis to, ko jau 10 gadus neviens Latvijas biatlona izlase nav izdarījis. Vnk iedevis biete, ko sen bija pelnījis 😀😀😀😀

     [+] [-]

, 2025-02-25 15:59, pirms 2 mēnešiem
Ir slimi trenerim sist sportistu. Tam nevar būt nekāds attaisnojums. Jebkuram normālam cilvēkam būtu tas jāsaprot un punkts. Un attaisnojumi, ka slāpes ir Fischer īpašums, tikai parāda, kā notiek centieni izvairīties no atbildības. Brendija aizstāv ğimenes ienākumu avotu, bet kopā ar veco Brici nekad nav sasniegusi tik augstus panākumus, kā Rostrogujevs.