Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Vai Latvija bez biatlona komandas nogrims?

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Vērojot Pasaules čempionāta biatlonā 20 km distances rezulātu listi, man, kā Latvijas iedzīvotājam un pilsonim, vaigos iesitas sārtums un gribas jautāt, kam mums vajadzīga tik milzīga biatlona komanda, ja nespējam apsteigt pat argentīniešus?

Palabojiet, ja kļūdos, bet esmu gandrīz pārliecināts, ka biatlonā jāprot vienīgi ātri slēpot un precīzi šaut. Protams, vēl jau ir tādas lietas, kā pareizs spēku sadalījums garākās distancēs, pareiza inventāra un smēru izvēle, bet tas jau nāk ar pieredzi un ir atkarīgs no rocības. No tās varētu būt atkarīgas arī šaušanas prasmes - jo vairāk pa mērķi izbliezīsi, jo stabilāk sāksi trāpīt. Tāpēc dažkārt var pieciest lielo kļūdu skaitu, tomēr arī tās bieži vien ir stipri virs pieļaujamās normas. Toties nav īsti saprotams, ka liedz mūsu puišiem, olimpiskās komandas nākamajiem/esošajiem dalībniekiem no sirds patikas izslēpoties, uzlabojot tehniku un izturību? Ja biatlonists ar divām kļūdām nevar finišēt pat 50 labāko skaitā, tad jājautā, kā viņš vispār zina, ka ir biatlonists? Vai arī, ja viņš regulāri pēc piena sūta 5, 6, 7, 8 šāvienus, kā viņš var būt pārliecināts, ka ir biatlonists? Kā biatlona komandā kādam var būt problēmas ar slēpošanu vai šaušanu? Ar laika apstākļiem, inventāru, veselību, kaut vai to pašu nelaimīgo smēru VAR būt problēmas, bet nevis ar šaušanu vai slēpošanu! Pamēģiniet ūdenspolo komandā paņemt spēlētāju, kam būtu problēmas ar peldēšanu!

Kāpēc Ilmāram Bricim un savulaik arī Oļegam Maļuhinam ar biatlonistam tik ikdienišķajām lietām problēmas bija reti (noteikti retāk nekā tagad!), bet jaunajai paaudzei vienā laidā? Nepretendējot uz nez kādu speciālista viedokli gribētos apgalvot, ka runa šeit ir par attieksmi. Man, piemēram, būtu kauns Latvijas formas tērpā vazāties pa pēdējām vietām un piekāpties tādām ziemas sporta veida "lielvalstīm" kā Grieķija un Argentīna. Daļai Latvijas biatlona (??) izlases dalībnieku acīmredzot nav...

Tad jājautā vai nepieciešams šo sporta veidu mākslīgi uzturēt pie dzīvības un cerēt, ka kāds no jaunajiem vienreiz izšaus, es atvainojos, sašaus un saslēpos kaut ko tiešām cerīgu? Jā, Jāņa Bērziņa 24. vieta un cerīgais sniegums šautuvē ir uzslavas vērts. Bet cik bieži šādas uzslavas varam izteikt un cik daudziem sportistiem? Varbūt varam iztikt bez stafetes komandas, uz mačiem regulāri vedot tikai, piemēram, divus labākos? Pārējie lai cītīgi trenējas un cenšas sevi pierādīti, un tikt šajā divniekā, ja vien vēlas. Iespējams, kaut kad Latvijā parādīsies supertalants ar fantastiski precīzu aci un ātrām kājām, kuram treniņos īpaši nebuūtu jāpiepūlas, bet šobrīd tāda nav, tātad viss jāpanāk smagā darbā, bet ar to kā reiz, šķiet, arī ir lielākās problēmas.

Tad kāpēc vajag melot pašiem sev un stāstīt, ka mums IR biatlona komanda? Vai bez tās Latvija nogrims, to sašķaidīs milzīgs metorīts vai visus iedzīvotājos sakodīs lielas, ļaunas vāveres? Diez vai. Laikam jau mums ļoti patīk sarkt...


Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:46, pirms 18 gadiem
Pilnībā piekrītu! Nav vajadzības pēc tiem regulārajiem pēdējo vietu ieguvējiem. Beidzot ir jāizvērtē prioritātes!

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:47, pirms 18 gadiem
Pilnībā piekrīt

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:48, pirms 18 gadiem
Gribetu redzeet shi raxta autoru, taads experts ka nu tikai!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:49, pirms 18 gadiem
nu,jo vairaak cilveekiem tiek dota iespeeja piedaliities PK posmos,kaut vai pa peedeejaam vietaam,jo lielaaka interese skatiitaajiem un galvenais,ka pashiem sportistiem. lielaka iespeja tikt,lielaka iespeja izsisties,lielaka iespeja sakrat pieredzi, utt. varbuut pagaidaam nav pareizie purni.

protams sleeposhana ir kriminaalaa aatrumaaa,bet varbuut taas pashas sleepes(diez vai) un smeeres(visticamaak) ir pie vainas?


argenitu,griekjiju ,mozambiku un arii australiju vajadzetu nodziit.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:55, pirms 18 gadiem
tie nav nekadi 16 gadi puisi, visiem( ja nemaldos) ir virs 20 fadiem, tad kapec nevar kapat???

pac esmu lv izlase, un kad starteju zem Latvijas karoga, daru visu, ks iespejams, man ir gods startet, cinities...bet dazhiem Latvijas sportistiem tatads uguntinas nav!!
protams smiekligi mus butu saldzinat uz lielvalstu fona, kautvai taja pasa biatlona... bet.... nu nesinu
man viedoklis!

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:55, pirms 18 gadiem
Labs raksts un taisnīb vien ir autoram...

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:56, pirms 18 gadiem
man, kā Latvijas iedzīvotājam un pilsonim, vaigos iesitas sārtums un gribas jautāt, kam mums vajadzīga tik milzīga biatlona komanda, ja nespējam apsteigt pat argentīniešus?

Atbilde: argentinieshi vienkarsi ir progresejushi

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:56, pirms 18 gadiem
ārprāts, kāds naivums... Un šādi te gabalus raksta. Tikai vienu pateikšu par raksta pirmo teikumu: medicīna. Domā, ka ātri slēpo no lielas trenēšanās? Ja tāds Rozenbergs dabūtu kaut piekto daļu no tā, ko Bricis vai Bērziņš rij iekšā... Par visu pārējo pat negribas muti dzesēt. Absolūts analfabētisma paraugdemonstrējums konkrētā sporta veida realitātēs.

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:57, pirms 18 gadiem
Intresanti,kam tas viedoklis ir?

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:57, pirms 18 gadiem
tieshi taa, kaa te saka - ir jaabuut prioritaateem un skatoties no reaalajam iespeejaam! mozh pec kada laika varees akal bliezt komandu, bet tagad. daamas kaut kaa nesaapigi paardzivoja to, ka pbrizham pat nevienas dalibnieces nebija PK, a kungi mums veel dziivo atminjaas par gandrizmedaoljaam stafetee.

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis egidijs
Gribetu redzeet shi raxta autoru, taads experts ka nu tikai!!!!!


Tieši šī raksta autors piebilda, ka nevēlas pretendēt uz jebkādu eksperta lomu.
Tas ir viņa personīgais viedoklis, kuram es arī piekrītu !

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:57, pirms 18 gadiem
visumā piekrītu.

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:58, pirms 18 gadiem
Pilnīgi piekrītu, nah tērēt tā jau niecīgo budžetu, kas tiek atvēlēts biatlonam sūtot uz Pasaules kausa un čempionāta mačiem čaļus, kuri marinējās ap 100 vietu, labāk , lai paslēpo latvijā.

     [+] [-]

, 2007-02-06 19:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis crow
ārprāts, kāds naivums... Un šādi te gabalus raksta. Tikai vienu pateikšu par raksta pirmo teikumu: medicīna. Domā, ka ātri slēpo no lielas trenēšanās? Ja tāds Rozenbergs dabūtu kaut piekto daļu no tā, ko Bricis vai Bērziņš rij iekšā... Par visu pārējo pat negribas muti dzesēt. Absolūts analfabētisma paraugdemonstrējums konkrētā sporta veida realitātēs.


Beerzinjsh rij iekshaa 5xvairaak un neskatoties uz to 95% sezonas vinsh bija gandriiz tur pat kur Rozenbergs

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:00, pirms 18 gadiem
Autors nobriedis bija uz kartigu kritizeeshanu! Tikai, skiet, ka esi darijis to par veelu. Cik gadus vini taa jau mulaajaas! Gadus 3. Saprotams, varbut kads reiz tiesham progresees(kas nebutu liels parsteigums) un saks radit laba liimena rezultatus, bet sakumaa jabut attieksmei. Nedomaju, ka musu taa teikt jaunajai tada butu! Augstakaja liimeni noteikti ne!
Raksts kopumaa ir pietiekoshi labs.

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:01, pirms 18 gadiem
visraksts gan stulbs: Latvijas valsts tiešām nevarēs pastāvēt bez biatlona vienības! Un ko lai dara tās nabaga gandrīz 200 valstis, kurām tādas nav?

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:02, pirms 18 gadiem
njaa veciit tu no biatlona nesaproti neko, tik pat labi vareetu teikt kaada jeega speleet futbolu sanmarino ja visu laiku jaazaudee, un kaa vini var buut paarliecfinaati ka ir futbolisti, atskjiribaa no teviim muusu biatlonisti, lai arii kadas vietas ienjem vinji kvalificeejas olimpiskajaam speleem un taadeelj vinji ir pieradiijushi ka ir biatlonisti, jo tur pastaav taada lieta kaa NORMATIIVI aizej tu dabon 24 vietu vienaa no ziemas olimpiko speelju liideru sporta veidiem , tas ka muusejie iekljuust 30 tas jau ir daudz prieks biatlona. futbola ir kadas 150 valstis un mees kadu laiku nebijaam 100, biatlonaa mees bez pienaciigiem treninjapstaakljiem varam cereet pat uz 24 vietu 114 daliibnieku viduu. nevajag mekleet probleemu tur kur vinjas nav un ja reiz bus muusu biatlonam investiicijas, tad jau tu runaasi citu dziesmu

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:04, pirms 18 gadiem
---> crow:

spriedelēt un izteikt šādus apgalvojumus "viņi jau rij ripas" nav nekāda māksla; ja tev to liktu pierādīt, tad "čuš" vien būtu; neietu krastā frāze "mēs jau tāpat visu zinām...", kura tādējādi tiek pasniegta kā sazin@ kāda aksioma.

p.s. un btw, autors raksta "man, kā Latvijas iedzīvotājam un pilsonim...", ta kā, ja tu esi kaut kas vairāk un biatlona aizkulisēm tuvāk stāvošs indivīds, tad neviens tev neliedz arī savu viedokli izteikt rakstā, atspēkojot izteiktos apgalvojumus, tos normāli argumentējot...

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:04, pirms 18 gadiem
Biatlons Latvijā ir jau sapuvis, nevis taisās mirt. Tas nomira pēc lieliskā četrinieka izjukšanas, un visu šo laiku to ēda tārpi.
Pēdējais mohikānis Bricis palicis, kas vēlējās un arī varēja mūs un sevi iepriecināt, diemžēl arī šogad nekas īsti nav sanācis.
Pārējie? Vai vispār ir kāds biatlonists Latvijā , izņemot Brici?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:04, pirms 18 gadiem
nuuu ko tur teikt.......
tad jau daudzus sporta veidus nav veeerts balstiit.......daudzos mums nav no vadoshajie,m......varbuuut tai pashai Argentiinai un Griekjijai ir 3 kaarsh lielaaki budzheti un daudz lielaako rociiba treneeejot saveeejos....
bet raksts koumaa labs.

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:05, pirms 18 gadiem
Būtībā situācija ir tāda kā to atspoguļoja autors. Braukā uz PK posmiem bez jebkādas atbildības sajūtas

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:06, pirms 18 gadiem
nepiekriitu tam , ka vajadzeetu suutiit tikai divus chalju uz PK posmiem... Ja jau jaunie neguus pieredzi tad varbuut arii Mozambikas biatlonistus neapdziisim...
Bet par shaushanu pilniibaa piekriitu. Nu bljin , kas liedz panjemt plinti un kaut vai mezhaa shaut pa tiem meerkjiem ?? ja grib lai sajuutas buutu tuvaakas tam kaadas taas ir peec 5 nosleepotiem km, tad panjem paskrien un shauj. Saprotu, ka Latvijaa nav taadas ziemas , lai vareetu pilnveertiigi uz sniega treneeties, bet taadeejaadi mees savus biatlonistus vareetu ataisnot tikai taadaa gadiijumaa ja vinji balozhus shautuvee neshautu... Protams nevar noliekt , ka progress ir , bet tas ir ljoti leens... Junioru chempionaatos mums ir bijushi labi rezultaati , kaut vai tas pats Dumbris, bet kur vinsh ir tagad ??? ciinaas par iekljuushanu 60niekaa, kas taapat nekad vinjam nav izdevies... turklaat vairs tik jauns jau ar vinsh nemaz nav.

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:06, pirms 18 gadiem
Es uzskatu ka vajag, un esmu pats nedaudz nodarbojies ar ziemas sporta veidiem. Latvijaa gan buutu jasaak, t.i. jatrupina ar normalas trases izveidoshanu un treninjapstaklju nodroshinashanu. Pashlaik rezultati buus tikai pec gadiem 3-5 tad dzeki buus kartigi notrenejushies un nobriedushi, biatlons ir taads sporta veids kur vajag "kartigi" apbruzaties.
P.S. Pieljuju ka Tie argentiinieshi dzivo zviedrijaa, kas maina visu attieksmi pret treinjprocesu utt. Pamegjiniet kaads sagatavoties kad pec pirmaa sniega somijaa latvijaa atkal jaskrien vai jaakapj uz rollersleepeem - tas ir ljoti smags darbs! Taa kaa, arii shiis vietas ir sasniegums, tikai mes neprotam to novertet jo esam pieradushi pie Bricha un Maljuhina labajiem startiem.. zheel.. Tachu paceljas uzreiz varetu pacelt jautajumu par vechu hokeja izlasi.. musu majas chempis - tur gan man bija kauns pec daudzam spelem..

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:06, pirms 18 gadiem
Palabojiet, ja kļūdos, bet esmu gandrīz pārliecināts, ka biatlonā jāprot vienīgi ātri slēpot un precīzi šaut.


shis teikums ir vienkaarshi neziniisha pirdiens. tu laikam neko nezini par taadu lietu jkaa treninju metodika, bez taas tu nekad neiemaciisies slepot un shaut labi. tu vari noslepot pa dziivi 1000shiem kilometru izshaut 100000 lozhu bet ja tev nebuus pienaciigas treninja metodikas, tehnisko noradiijumu tad pat ar necilveeciigu darbu neko nepanaaksi un no taa pasha rozenberga atpaliksi par 10 minuuteem

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:07, pirms 18 gadiem
jau jau esi tik gudrs, tad pasaki, ko Bricis ar beerzinju rij iekshaa? un varbuut arii zini, ko argentiinieshi un austraalji rij

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:08, pirms 18 gadiem
to hrjak
Kurā brīdī es teicu, ka kāds rij ripas? Kaut kā nespēju atrast. Es runāju par atļauto medicīnu, kas maksā ļooooti dārgi - vismaz tā, lai cīnītos līmenī. Bricim ir nauda un viņš to var atļauties. Bērziņam ir tēvs prezidents un viņš to var atļauties. Pārējie? C vitamīns...

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:09, pirms 18 gadiem
piekriitu arii tiem kas tur plajaapaa par mediciinu, arii tas sporta spelee lielu lomu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:10, pirms 18 gadiem
Diez ko labs zhurnaalist no shitaa raksta autora nesanaaktu....
No vienas puses jau taisniiba ir, bet piekrist ka jaanoraksta biatlons latvijaa par to ka tikai taapeec, ka nav musm ekstra klases biatlonistu, ka nav 5 taadi brichi nevar.
Lai jau mochii, gan jau kautkad buus

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:10, pirms 18 gadiem
piekrītu autoram- ja reiz nav rezultātu, lai džeki brauc un mačojās pa saviem līdzekļiem vai sponsoru piķi, tā ir visā pasaulē- prioritātes nosaka pēc rezultātiem. Un nav te ko spriedelēt, tipa, aizej pats noslēpo un sašauj , tad redzēs.... mēs katrs esam savā vietā, un ja, piemēram, mani darbinieki slikti veic savus pienākumus, es tos atlaižu, un argumenti-aizej tu izdari, te nav vietā!
Lai tāpat kā lidmodelisti vai zemūdens futbolisti sporto sevis pašu pēc, nevis veido par izsmieklu visu valsti.
Labs teksts!

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:12, pirms 18 gadiem
to:chaklz

un kur tad igauņiem radās tie biatlonisti, nerunājot par slēpotājiem????? Kas liedz mūsējiem trennēties tajā pat Otepes trasē????

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:16, pirms 18 gadiem
kopš Latvijas biatlona "zelta" laikiem, vēl jo projām ceru uz labām vietām gan stafetē, gan individuālajās sacensībās, bet ar katru gadu tā cerība paliek ar vien mazāka un mazāka un tagad tikai biatlonu skatos tad, kad nejauši patrāpos pie TV un nejauši kāda cita raidījuma reklāmas laikā netīšām uzslēēdzu uz biatlonu un pēc tam aizmirstu par iepriekšējo raidījumu.

Kādreiz nekādāgadījumā negribējās palaist garām sacensības un klusām ceru, ka tie laiki atkal pienāks...

PS - šādus rakstus vajag vairāk

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:18, pirms 18 gadiem
Kā jau autors pats uzsver, tad tas ir vienkārša, parasta cilvēka viedoklis, tā kā nevajag te braukt virsū, ka viņš kkāds eksperts utml.

Protams, es arī nesaprotu kāpēc mūsu izlases jaunie džeki sasniedz tik zemus rezultātus, jo pie mums tač ir normālas ziemas, varbūt tas norakstāms uz pieredzes trūkumu vai kā savādāk, taču šī problēma ir jānovērš, protams, uzreiz jau to neizdarīsi, bet ar laiku...

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:21, pirms 18 gadiem
Nu jaa daleeji var piekrist, bet nevar rakstiit rakstu emociju uzpluudaa
Dazreiz jau uzrauj dusma, bet tad paanalizeejot viss ir saprotams
Muusu cali ir jauni, shodien kreipaans teica ka biatlonistiem labaakais vecums ir no 25 veel augt un augt...Taapat ir skaidrs kaapeec nesleepojam aatri nav mums taadi geeni un apstaakli-taapeec tikai jaastraadaa ciitiigi shajaa virzienaa un tur nu tieshaam autoram taisniiba attieksmes zinjaa.....
Paklausieties ko kreipaans teica par bjerndaalenu ka dienu peec sezonas vinsh testee sleepes, jo viena diena bez treninjiem ir zaudeeta diena
(fanaats)
Tadeel ja muusu puishi tieshaam veeleesies palikt biatlonaa agraak vai veelaak vinji sapratiis ka jaastraadaa daudz daudz vairaak-uz to arii ceram, jo nebuus vinju buus citi kas startees biatlonaa
Nuus labi cik tad daudz mums ir to sportistu.....vajag pakritizeet vinjus bet vajag arii neveiksmees atbalstiit.......Turaas

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:22, pirms 18 gadiem
Petrini, nepiekrītu tavam Viedoklim!

Nevar visu tik drausmīgi reducēt uz ātru slēpošanu un precīzu šaušanu. Tīka piedāvāti arī argumenti citos komentāros, ko redzēju - visa treniņu metodika, formas kāpumi kritumi, tehnika, psiholoģija utt utt. visu sametu kopā, bet domāju, ka ir ļoooti daudz faktoru, kas nosaka panākumus.

Kurš uztur mākslīgi pie dzīvības? Cik saprotu, tu runā par finansējuma avotiem; un šauri - par valsts finansējumu; tamdēļ ir izstrādāti kritēriji, pēc kuriem sadala valsts finansējumu. nebūs rezultātu, būs arī mazāk vietu PK posmos.

Savukārt pieteikt mazāk sportistus, ja atļautas vairāk vietas PK, un domāt, ka trenējoties "savā sulā" ar laiku varēs nu jau laika gaitā pazaudētās vietas atgūt (jo, piemēram, tie 2 sportisti taču Nāciju kausā pelna pa ļubomu mazāk punktus, nekā 4 vai 5), piedod, ir pilnīgs marasms!

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:22, pirms 18 gadiem
Nu pašlaik situācija ar biatlonu ir bēdīga!! Ja uz čempionātu brauc vienkārši lai atrādītos,nav jēgas! Protams jaunajiem ir jāuzkrāj pieredze,bet darot to arvien vairāk tiek iedragāts Latvijas gods! Situācija ir ļoti sarežģīta,bet tā jārisina... Ir jāuzlabo treniņapstākļi tepat Latvijā, vairāk uz šo sporta veidu jābīda jaunieši, jāiegulda nauda šajā sporta veidā! Ja tas tiks darīts, rezultāti neizpaliks...

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:23, pirms 18 gadiem
šo te vajadzētu izlasīt Piksonam un Bērziņam, lai biku padomā pa dzīvi! bet kopumā es tam negribētu piekrist!!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:27, pirms 18 gadiem
savukārt par attieksmi gan pilnībā piekrītu!

bet nav ko sarkt, ja nebūs atbilstošu rezultātu, nebūs arī atbilstoši daudz piesakāmu sportistu startiem un arī atbilstoši mazāk atbalstītās vietas no LOV.

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:28, pirms 18 gadiem
Marelis, šodien 20:02

njaa veciit tu no biatlona nesaproti neko, tik pat labi vareetu teikt kaada jeega speleet futbolu sanmarino ja visu laiku jaazaudee, un kaa vini var buut paarliecfinaati ka ir futbolisti, atskjiribaa no teviim muusu biatlonisti, lai arii kadas vietas ienjem vinji kvalificeejas olimpiskajaam speleem un taadeelj vinji ir pieradiijushi ka ir biatlonisti, jo tur pastaav taada lieta kaa NORMATIIVI aizej tu dabon 24 vietu vienaa no ziemas olimpiko speelju liideru sporta veidiem , tas ka muusejie iekljuust 30 tas jau ir daudz prieks biatlona. futbola ir kadas 150 valstis un mees kadu laiku nebijaam 100, biatlonaa mees bez pienaciigiem treninjapstaakljiem varam cereet pat uz 24 vietu 114 daliibnieku viduu. nevajag mekleet probleemu tur kur vinjas nav un ja reiz bus muusu biatlonam investiicijas, tad jau tu runaasi citu dziesmu

pilnīgi piekrītu!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:28, pirms 18 gadiem
nu nezinu, bet taa ir mums tikai jaapriecaajas par Bricha un Maljuhina panaakumiem, jo jaunie iisti nav pieraadiijushi ka var buut 50. Nezinu vai priecaaties par shiem panaakumiem vai cereet ka driiz naaks muusu antinjsh un uzsleepos augstaakajaas "virsotnees"

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:29, pirms 18 gadiem
Bet vaitad bricis savus labaakos rezultaatus nesasniedza tikai ap 27 gadiem.? taapeec nav ko nolikt tos jaunos biatlonistus .

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:30, pirms 18 gadiem
skotijs:

lai dabutu kādus punktus, ir arī jāfinišē attiecīgā vietā... ja kuļās pa pakaļgalu, tad nekādu punktu nav, lai tur kaut desmit startētu...

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:37, pirms 18 gadiem
No kurienes tādas ziņas,ka jaunie biatlonisti pa klubiem staigā un dzer??

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:37, pirms 18 gadiem
Fleksis:

jā, iespējams, ka pēkšņi kāds ņems un "atplauks", tomēr pagaidām tā neizskatās... Kopš tiem laikiem, kad biatlonā ienāca Zīmelis, ir iestājusies tāda "mūžīgi perspektīvo" fāze. bet mēs visi zinām, kā tas viss beidzās. Un pašreizējā situācija optimismu nu nekādu neraisa.

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:41, pirms 18 gadiem
hrjak:

es runāju par Nāciju kausa punktiem, kurus piešķir par visām vietām un pēc kura aprēķina, cik sportistu var pārstāvēt valsti PK posmos! vai ne tā??

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:41, pirms 18 gadiem
Raksta autors ir atsalis. Protams, ka vajag atbalstīt un es absolūti nešaubos, ka viņi trenējas ļoti nopietni. Varbūt mums nevajag tādu žurnālistu kā Romāns Kokšarovs, kas nes negodu un tērē kāda naudu. Domā, ko raksti. Visi jau var kaut ko samurgot, un tad visi diskutēs. Uzraksti, ka vīrieši ir gudrāki par sievietēm dienā. Redzēsi, kā visi aizsvilsies, bet vai tas liecinās par tavu saprātīgumu un intelektu spried pats. Un sacensības ļoti atšķiras no trenniņiem. Pamēģini šito rakstu izdomāt savas mātes priekšā un pēc tam līdzīgu rakstu izdomāt 15000 auditorijas priekšā. Teikums noteikti ne vienu vien reizi sametīsies. Hokeja komandu vajag uzturēt kuru spēlē tikai 20 valstis pasaulē? Latvieši hokejā pirmajā desmitniekā, baigie malači, pamēģini latvijas futbolistus dabūt pirmajā desmitniekā. Labi, laikam baigi aizsvilos pats, bet absolūti nepiekrītu rakstam.

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:45, pirms 18 gadiem
traktorins:

raksta autors ir nevis Romans Kokšarovs, bet Petrini!

bet labi pateici!

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:45, pirms 18 gadiem
traktorins:

raksta autors ir nevis Romans Kokšarovs, bet Petrini!

bet labi pateici!

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:46, pirms 18 gadiem
atvainojiet, sajuka ar fotogrāfu.

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:47, pirms 18 gadiem
to Marelis

Njaa veciit a tu gan esi [cenzēts] gudrs nee!!Vai arii gribi nometat nenormali gudro!!Tev treninju metodika!!Nevajag pasam drusku stulbi di...t!!Vai tev tomer neskiet,ka raksta ir runa par attieksmi!!Un tur nu tu savu treninju metodiku un ripas vari iebazt viena vieta!!
Man gribetos tev uzdot jautajumu - vai ir pasaule kads tads sportists, kurs ir kluvis par cempionu bez nepieciesamas attieksmes!!
Vajag palasit Brica interviju pagajusajaa gadaa Sporta avize un tad sakt kaut ko pljutit!!
Un vel viens jautajums kaa tad peksnji ec neatkaribas iegusanas to talantu Latvija peksnji saruka???Tajaa laikaa bija pat vesali 4 (Maluhins, Bricis, Upenieks, Nakums), kuri vareja regulari pacinities par trisdesmitnieku!!
Kas tad notika, aizgaja PSRS un nebija vairs to zalisu, sniega palika mazak, vai ari sliktaka trninju metodika???

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:48, pirms 18 gadiem
Raksta autors ir pilnīigs [cenzēts]. Gribētos zināt viņa superīgos panākumus, kādā sporta veidā. Šaubos vai viņš tikt starp pirmaajiem 10 000 kādā jomā. Tādā gadījumā mums vispār reti kurā sporta veidā mums jāpiedalās. Pat hokejā un basketbolā mēs nevarētu izveidot komandas ar diženā autora cienīgiem dalībniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:56, pirms 18 gadiem
2xbbl:

diemžēl, mums nav jāizvērtē autora sasniegumi sportā, jo katram ir sava joma, kur viņš darbojās. Un viņam nav jāpierāda, ka viņš var noskriet distanci labāk par mūsu pašreizējiem biatlonistiem.

Atceries to, ka katram ir savs darbs, un tas ir jāizpilda kārtīgi... jebkurā citā jomā, piem., esi čābīgs grāmatvedis, tevi atlaiž... esi paviršs ceļa remontstrādnieks, tevi atlaiž... bet nez kāpēc attiecībā uz sportu, tiek pieļauti visādi izņēmumui un notiek nepārtraukta auklēšanās ar domu "a, moš vista sāks dēt zelta olas". Man nav saprotami tie kritēriji, kāpēc šādi izņēmumi vajadzīgi, jo nu nekādu ieguvumu es no tā visa neredzu...

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:57, pirms 18 gadiem
Tas jokainais Ventspils līdzjutējs petrini tagad murgo par Biatlonu??? Pamurgo labāk par BK Ventspils attieksmi, kurā nespēlē neviens ventspilnieks vai FK Ventspils attieksmi ar iepirktiem desmitās šķiras krievu baru

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:59, pirms 18 gadiem
Redz, ja atlaiž grāmatvedi, parasti pieņem vietā citu. A ko mums darīt? Likvidēt sportu? Paskaties bobsleju un kamanas - tur taču rezultāti vēl traģiskāki (padsmitie no 25). Arī futbols galīgi nerullē, un basketbola izlasi apņirdz katru rudeni. Tad paliek virves vilkšana - tur mums taču ir pasaules čempioni!

     [+] [-]

, 2007-02-06 20:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

2xbbl, šodien 20:48
Raksta autors ir pilnīigs [cenzēts]. Gribētos zināt viņa superīgos panākumus, kādā sporta veidā. Šaubos vai viņš tikt starp pirmaajiem 10 000 kādā jomā. Tādā gadījumā mums vispār reti kurā sporta veidā mums jāpiedalās. Pat hokejā un basketbolā mēs nevarētu izveidot komandas ar diženā autora cienīgiem dalībniekiem.



cik zinu, lai kļūtu par žurnālistu nav jābūt profesionālam sportistam visos sporta veidos par ko rakstīsi

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:02, pirms 18 gadiem
Jā, un vēl - nevaru nepiekrist 2xbbl. Ne jau nu Neimanis kaut ko var runāt, kurš žurnālistikā daudzu gadu gaitā izsities līdz izcilajam "Ventas balss" (vai kā tur sauca to lapeli) līmenim, drukājot to, ko prasa.

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:02, pirms 18 gadiem
es gan nosliektos nepiekrist autora viedoklim un tam ir vairaaki iemesli:
1) kaapec nevaram aatraak pasleepot? Viens no iemesliem ir jau autora piemineetaas smeeres, kas ir ljoti svariigas, bet veel ljoti noziimiiga lieta ir trases treneri. Varbut neesiet ieverojushi, bet Bjerndalens biezhi vien sleepo pa pilniigi citu trajektoriju nekaa daudzi citi. Kaapeec? Taapeec ka vinjam ir reizes 10 vairaak trases treneru, kas var novertet trasi un atrast pareizaako celu
2) Mediciina. tas esot aarpraats kas tur notiekoties. No tuvu stavoshiem cilveekiem esmu dzirdeejis, kaadu naudu teeree tie pashi sloveni, nemaz nerunaajot par taadam komandaam kaa vacija, krievija un norvegija...


hrjak.... runajot par naciju kausu.... Punktus dod tiem sportistiem, kas sasniedz finishu, liidz ar to reekini kaa gribi, 4 sportisti savaac vairaak punktu nekaa 2.... Un veel kas - ja mes izlemtu starteet ar 2 sportistiem, veelaak, kad uzrastos tresais labais sportists, pilniigi iespeejams, mums vairs nebuutu taas tresaas vietas...

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:05, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis crow
Redz, ja atlaiž grāmatvedi, parasti pieņem vietā citu. A ko mums darīt? Likvidēt sportu? Paskaties bobsleju un kamanas - tur taču rezultāti vēl traģiskāki (padsmitie no 25). Arī futbols galīgi nerullē, un basketbola izlasi apņirdz katru rudeni. Tad paliek virves vilkšana - tur mums taču ir pasaules čempioni!


veel jau ir orienteshanaas sports

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:08, pirms 18 gadiem
hrjak

nu ritīgi izbesiji
nekad neesmu teicis ka diženajam autoram jākāpj uz slēpēm vai jāskrien kopā ar biatlonistiem, jo ļoti labi saprotu, ka viņš to nespēj.
Saku, ka viņš pat savā spēcīgākajā jomā t.i. tukšā D.i.r . . . n.ā. nebūtu starp 10000 labākajiem pasaulē namaz nerunājot par viņa darbu.

Ja esi sūdīgs biatlonists tad arī netiec Latvijas izlasē un tevi a'tlaiž tāpat kā grāmatvedi vai cēla būvētāju.Neviens nekādas zalta olas arī negaida. Tie ir mūsu labāki.

Bija laiki, kad mūsējie stafetē par pirmo 10 nieku cīīnījās, bet individuāli arī Bricis, Maļuhins, Nākums un Upenieks utt. ir bijuši 70 tajās vietās un zemāk.
Par sportistu attieksmi te nav jāmurgo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:17, pirms 18 gadiem
Ir dazas lietas ,kam var piekritu un ne!! Latvijai biatlons ir vajadzigs,bet ne tads,kads tas ir patreiz!! Jo tiesam,ja jau argentina un citas eksotiskas valstis sak mus apsteigt gan sausana,gan sleposana,tad labi tas nav!!Pat kadreiz Latvijas biatlona izlase startejosie Nakums un Upenieks sava leni,bet diezgan precizi un krietni biezak, neka piemeram tas pats sodienas varonis Berzins, tika kaut vai labako 60-ka!! Savadak butu,ja ari treneris izveletos tos 3-4 biatlonistus,kuri patstavigi startetu P.K. posmos no sezonas sakuma lidz beigam!!tagad sanak, ka startet dabu visi,bet jegas ne kadas!! Par skukiem viss skaidrs!Tur nav variantu!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:19, pirms 18 gadiem
raksta autoram ir pilniiga taisniba...es zinu kaa agraak tas fantastiskais 4nieks spriceeja pirms starta visadus suudus, jo pasham peec tam nacas to miskasti ar izlietotajam slirceem izmest...tad Rozenbergs veel bija pienapuika un tagad ir taac pac jo neko nelieto...
Un jaunajiem tieshaam nav attieksmes, vazajas pa klubiem un dzirulo, jo teelo no sevis LIELOS chomus ka ir LV izlasee...kaa piekertu aiz rokas taa no izlases ara, ka tas notika ar Polijas o-sporta chali kursh sacensiibu laikaa notika diskoteka un vinsh dzeera alinju...viss..CHAU RASMA, ja dzer tad prom no izlases..
Biatlonaa vajadzeetu atstaat tikai BRICi...

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:21, pirms 18 gadiem
suņa murgi...

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:28, pirms 18 gadiem
respect autoram !!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:31, pirms 18 gadiem
taisniiba jau vien ir !

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:31, pirms 18 gadiem
pilniigi piekriitu! Laikam cilveeki ir dahzaadi bet man arii buutu kauns vilkties kautkur beigaas visulaiku. Tikai ja raksti par biatlonu neaizmirsti, ka mums ir arii kalnu slepotaji, distanchu slepotaji, dailjslidotaaji u.c. sporta veidi, kur kir pilns ar "talantiem"...

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:31, pirms 18 gadiem
Tiesaam labi uzraxtiits...naakas piekrist..laikam taa pati attieksme ir pie vainas! Cik ir dzirdeets, tad muusu komanda brauc uz dazaadaam treninjnometneem, starpsezonu laikaa...straadaa un pirms sezonas-nu tik buus, nu tik buus...bet cik gadus jau nav...varbuut der padomaat par kaada aarvalstu speciaalista piesaistiisanu....vecajiem-Maluhinam, Bricim, Naakumam ieksaa ir Padomju skola...kas sportaa koteejaas tiesaam augstu...nevienam nav nosleepums kaada discipliina un trenninju metodes tajaa laikaa valdiija...te nu ir rezultaats...kaut vai tajaa pasaa hokejaa izlasi vilka un arii tagad velk vecais Riigas Dinaamo...
Nezinu, bet laikam tiesaam attieksme no muusu "jauno" biatlonistu puses ir loti neadekvaata, kad nav so rezultaatu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:47, pirms 18 gadiem
taada ir taa latvijas sporta politika. grib izskriet liidzi visaam lielvalstiim... labaak buutu koncentreejussi liidzekllus un citus ieguldiijumu uz noteiktiem sporta veidiem nevis visiem pa druskai

     [+] [-]

, 2007-02-06 21:53, pirms 18 gadiem
parbaude

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:04, pirms 18 gadiem
taaa..tagad gribu es ar sho to te uzrakstiit...
pat speciaali pieregjistreejos.

shitas raksts nav galiigi garaam,bet nu tik un taa..sarakstiits ir TAADS SVIESTS!!!!!!!!

Vai tieshaam,Juus,Tauta,esat TIK STULBA,ka 24 vietu pasaules chempionaataa biatlonaa nespeejat noveerteet????

Labi..es pieljauju domu,ka te daudzi sportisti un Latvijas izlashu daliibnieki lasa un gudri spriedelee par citiem..bet NETICU,ka kaads no vinjiem patieshaam ko noziimiigu savaa karjeraa ir sasniedzis!!!!
Ja vinsjh to buutu izdariijis,tad vinjam neceltos roka shitaa te nolikt vechus!..KAUNS!!!!
Nosarkstiet pashi par savaam aspraatiibaam un aprobezjotiibu!!!

Ja juus buutu tas,kursh diendienaa treneejas pa 5 stundaam,ja juus buutu tas,kursh CIINAAS par Latvijas vaardu pasaulee,par to nEKO nesanjemot pretii!!!!!....
Labi..nav pashlaik rezultaatu!!!(PROTAMS!!!!..iznjemot BRICI UN BEERZINJU) bet patieshaam..tie puikas veel ir Jauni.Vinjiem viss ir priekshaa!!
Bljaaviens gribeetos redzeet tos gudros spriedeleetaajus tad,kad berzinjsh peec gadiem sanjems kaklaa medaljas pasaules chempii un olimpiskajaas speelees!!!!

Tas puisis ir labs!!!! Pat ljoti!!!!!
Un DOOOOOOHHHHHHH..vinjsh ir viens no labaakajiem shaaveejiem starp VISIEM pashreizeejiem biatlonistiem!!!!!

Japp..aarums nav...bet Juus bishkju padomaajiet ar ko vinjam ir jaamachojas?...
Bjorndaalens ir uzvareejis pasaules kausos sleeposhanaa tiirajaa..
80 vechi no tiem 115 ir aarpraataa nonormaali aatri!!!!!
Peedeejos gados vispaar biatlons ir izaudzis uz pasaules fona un izpleties valstu paarstaavnieciibaa.
Domaajiet ljaudis,ko Juus pljurkstat!!!!!

Taa vien vajadzeet shitos te D.I.R.S.E.E.J.U.S. uzlikt uz sleepeem un padzenaat meenesi no vietas..tas buus divtik kaa iziet divus gadus dienestaa...
LUPATAS!!!

un piedodiet par rupjo valodu..bet vn besii.

Pats esmu Latvijas izlasee Soljoshanaa un peec traumu perioda shogad starteeshu eiropas kausaa un iespeejams arii pasaules chempii.

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:06, pirms 18 gadiem
Absolūts stulbums - šādi varētu raksturot šī skrecelējuma autora darbu. Varbūt viņš ir aizmirsis, ka vēl pavisam nesen, apmēram gadus 10 atpakaļ, Latvija bija bitalona lielvalsts un mūsu visi četri biatlonisti piedalījās cīņā par punktiem un visaugstākajām vietām, taču jebkurā sporta veidā notiek paaudžu maiņa, arī boatlons nav izņēmums. Šada situācija ir arī Baltkrievijas biatlona izlasei, kad tikai viens sportists ir konkurētspējīgs, bet pārējie tikai ieiet starptautiskajā apritē. Nesāpīga paaudžu maiņa ir iespējama tikai valtīs ar neizsmeļamiem cilvēku resursiem - Norvēģija, Krievija, Vācija. Vēl pagājušo sezon pasaules kausa posmos piedalījās Maļuhins un Zīmelis, ar viņiem kopā startēja Bricis un Bērziņš un vēl kāds jaunais sportists, šobrīd Zīmelis un Maļuhins ir pateikuši biatlonam ardievas, tādēļ tikai šosezon pilnvērtīgi pasaules kausa posmos var ienākt vēl divi sportisti. Jā, šie sportisti jau ir dzirdēti vairākus gaidus, jau sen Piksons un Lībietis ir startējuši PK posmos, taču tas notika, kad viņi vēl bija ļoti jauni, bet biatlons ir sporta veids, kur atdeve parādās tikai ar laiku. Spilgs piemērs tam ir krievs Jerošenko, kurš debitēja Krievijas izlasē PK posmos 30 gadu vecumā. Cik gadu šobrīd ir Lībietim, Piksonam un Bērziņam?! Ir tikai daži izņēmumi, kad biatlona elitē sportisti ielaužas agrā vecumā, tādi varētu būt savulaik Bjorndālens, Puarē, šosezon jaunais norvēģis Svensens. Vēl kāds? Šķiet, ka nē... Gandrīz visi līderi ir virs 30 gadu vecuma. Ko tas nozīmē? Mūsējie vēl ir jauni, viņiem vēl ir jākrāj pieredze un ar laiku tas atmaksāsies, tas savulaik pamazām atmaksājās ar Zīmeli, kuram tikai smaga slimība faktiski pārvilka pāri robežu sportista karjerai, tas pamazām sāk atmaksāties ar Līdumu un ar Bērziņu un atmaksāsies arī ar citiem.
Bet varbūt ir vērts padomāt par to, vai Latvijas sporta analītika izdzīvos bez "Sporta Avīzes"? Es domāju, ka izdzīvos, pat vēl vairāk - Latvijas sporta superdzeltenās avīzes likvidācija būtu plats solis un dažādu intrigu iznīcināšanu, ko šīs avīzes autori nemitīgi sēj Lasītājos. Izcils piemērs ir viena no Sporta Avīzes žurnālistiem raksts savā trubas avīzē par Pēteri Skudru, kurš kādā intervijā esot atzinis, ka varētu nodziedāt Krievijas himnu, to pasniedzot kā klaju nevēlēšanos spēlēt Latvijas izlasē, bet noklusēja to, ka šajā pašā intervijā Pēteris Skudra teica, ka pasaules čempionātā stāvēs Latvijas izlases vārtos! Tādēļ es prasu - kam kalpo Sporta Avīze un viņas autori? Dezinformācijai? Intrigām? Sporta līdzjutēju maldināšanai? Vai Sporta Avīzes žurnālistiem nav kauns lasītāju priekšā, jo ne jau visi ir neaptēsti manipulējami aunapieres? Laikam jau viņiem patīk sarkt savu lasītāju priekšā...

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:07, pirms 18 gadiem
Kasagrande sit pieci!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:10, pirms 18 gadiem
rodrigues08, Tu arī labi uzrakstīji

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:12, pirms 18 gadiem
tas viss par ko tu raksti patieshaam man tracina!
Labaak lai cilveeki ruupeejas par savaam probleemaam,nekaa traucee citiem dziivot un iedziivojas uz to nelaimeem!!!!
Patiesham kauns par shiem njunjaam..

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:15, pirms 18 gadiem
Jautājums-vai atšķiras ķīmija vieglatlētikā,garajās distancēs,no biatlonistu lietotās? Cik mums ir 16-18 gadus veci trenēties griboši slēpotāji,par kādām vietām Eiropā viņi var pacīnīties? Cik vispār jauniešu nodarbojas ar biatlonu,ja mazāk par 100 ,tad jautājums- kāpēc ?

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:29, pirms 18 gadiem
tagad pa LTV7 Sporta studija Nakums runa par biatlonu!! varbut paklausisimies vinu...

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:29, pirms 18 gadiem
Da besis bija lasīt visus komentus. Vajag noteikt prioritātes, nejau pārtraukt vispār finansējumu, bet kā ats ir daudzās pasaules valstīs jaizvēlas faforīta sporta veidi, kur arī ieguldīt lielāko daļu līdzekļus. Un es domāju, ka biatlonam jāsamazina šis finansējums, lai atvēlētu kaut vai janajiem hokejistiem, futbolistiem, lai šinīs nozarēs varētu vērot progresu, jo ir nākotne, bet nav finasējuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:36, pirms 18 gadiem
preciizi nezinu..bet biatlonam manupraat nu nav tas lielaakais finanseejums no valsts...
jaa..Latvijaa ir taada lieta,ka tauta maza,bet gribaas visu..bet tomeer..esam jau mees arii sho to sasniegushi...
nu kaut vai tas shortrekists pirms paaris dienaam..kursh vareeja zinaat,ka arii taads mums buu kaadreiz?...

un sasniegsim mees arii turpmaak!!!!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kasagrande
Absolūts stulbums - šādi varētu raksturot šī skrecelējuma autora darbu. Varbūt viņš ir aizmirsis, ka vēl pavisam nesen, apmēram gadus 10 atpakaļ, Latvija bija bitalona lielvalsts un mūsu visi četri biatlonisti piedalījās cīņā par punktiem un visaugstākajām vietām, taču jebkurā sporta veidā notiek paaudžu maiņa, arī boatlons nav izņēmums. Šada situācija ir arī Baltkrievijas biatlona izlasei, kad tikai viens sportists ir konkurētspējīgs, bet pārējie tikai ieiet starptautiskajā apritē. Nesāpīga paaudžu maiņa ir iespējama tikai valtīs ar neizsmeļamiem cilvēku resursiem - Norvēģija, Krievija, Vācija. Vēl pagājušo sezon pasaules kausa posmos piedalījās Maļuhins un Zīmelis, ar viņiem kopā startēja Bricis un Bērziņš un vēl kāds jaunais sportists, šobrīd Zīmelis un Maļuhins ir pateikuši biatlonam ardievas, tādēļ tikai šosezon pilnvērtīgi pasaules kausa posmos var ienākt vēl divi sportisti. Jā, šie sportisti jau ir dzirdēti vairākus gaidus, jau sen Piksons un Lībietis ir startējuši PK posmos, taču tas notika, kad viņi vēl bija ļoti jauni, bet biatlons ir sporta veids, kur atdeve parādās tikai ar laiku. Spilgs piemērs tam ir krievs Jerošenko, kurš debitēja Krievijas izlasē PK posmos 30 gadu vecumā. Cik gadu šobrīd ir Lībietim, Piksonam un Bērziņam?! Ir tikai daži izņēmumi, kad biatlona elitē sportisti ielaužas agrā vecumā, tādi varētu būt savulaik Bjorndālens, Puarē, šosezon jaunais norvēģis Svensens. Vēl kāds? Šķiet, ka nē... Gandrīz visi līderi ir virs 30 gadu vecuma. Ko tas nozīmē? Mūsējie vēl ir jauni, viņiem vēl ir jākrāj pieredze un ar laiku tas atmaksāsies, tas savulaik pamazām atmaksājās ar Zīmeli, kuram tikai smaga slimība faktiski pārvilka pāri robežu sportista karjerai, tas pamazām sāk atmaksāties ar Līdumu un ar Bērziņu un atmaksāsies arī ar citiem.
Bet varbūt ir vērts padomāt par to, vai Latvijas sporta analītika izdzīvos bez "Sporta Avīzes"? Es domāju, ka izdzīvos, pat vēl vairāk - Latvijas sporta superdzeltenās avīzes likvidācija būtu plats solis un dažādu intrigu iznīcināšanu, ko šīs avīzes autori nemitīgi sēj Lasītājos. Izcils piemērs ir viena no Sporta Avīzes žurnālistiem raksts savā trubas avīzē par Pēteri Skudru, kurš kādā intervijā esot atzinis, ka varētu nodziedāt Krievijas himnu, to pasniedzot kā klaju nevēlēšanos spēlēt Latvijas izlasē, bet noklusēja to, ka šajā pašā intervijā Pēteris Skudra teica, ka pasaules čempionātā stāvēs Latvijas izlases vārtos! Tādēļ es prasu - kam kalpo Sporta Avīze un viņas autori? Dezinformācijai? Intrigām? Sporta līdzjutēju maldināšanai? Vai Sporta Avīzes žurnālistiem nav kauns lasītāju priekšā, jo ne jau visi ir neaptēsti manipulējami aunapieres? Laikam jau viņiem patīk sarkt savu lasītāju priekšā...



kasagrande
pirmā un galvenā - par kādu paaudžu maiņu tu runā?? No kurienes tā jaunā paaudze lai rodas, ja pat jauniešos un junioros mums rezultāti katastrofāli atpaliek no pirmā 30-nieka! Ja mums juniore Glāzere ir jāņem pieaugušo izlasē, jo vienkārši sieviešu biatlonā vispār ir tikai dažas meitenes (jauniešu un junioru čempī pat stafeti 3 meitenes savākt nevaram). Zini, un kar sākas tā problēma? Slēpošanā - jo mūsu valstī nav slēpotāju! vienkārši nav - ir daži amatieri kā Ģērmanis, Eiduks un viss. Zini, ja manā laikā (pirms gadiem 20-25) distanču slēpošana bija obligāta skolās, tad tagad labi, ja kādi procenti daži māk ar disatncenēm braukt! Un kur lai ņem tos perspektīvos slēpotājus, ja valstij ir pfig attieksme uz tādu MASU sportu kā slēpošana! Apskaties, kas Igaunijā notiek! Tur ir reāls valsts atbalsts! Apskaties kā strauji viņiem nāk iekšā gan jaunie slēpotāji gan arī biatlonisti!
otrkārt, arī nav tiesa, ka visi līderi ir vismaz 30 gadus veci! piemēri nav tālu jāmeklē - piem. vācietes Neunere un Hitcere, norvēģis Svendsens, vairāki krievi, u.t.t. ar to gribēju teikt, ja vēl patreiz ir tik MILZĪGA atpalicība slēpošanā, tad MAZ ticams, ka pēc gadiem desmit kāds no šiem slēpos kā viesulis. Arī Bricis Bērziņa vecumā bija regulārs kandidāts uz pirmo 10nieku, kamēr Bērziņa šodienas sasniegums ir labvēlīgu apstākļu sakritība.

treškārt, - par to Skudru, raxta autors ir Askolds Uldriķis un raxts bija NRA nevis SA.
(tiesa gan - SA principā pēdējos gadus pauž klaji noraidošu attieksmi pret Skudru).

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:41, pirms 18 gadiem
Tas opapaa...
pamaataa mediciina neatshkjiras..fiziskaas speejas ir lielaa meeraa liidziigas biatlonistam ar piemeeram 10 km skreejeeju.
Visi biatlonisti pietiekoshi ashi skrien,tas taa...

pamataa visa mediciiniskaa dalja ir balstiita uz veseliibas un fizisko speeju uzlaboshanu,nervu darbibu,asinsriti,elposhanu.
Shajos sporta veidos galvenais ir sportista funkcionaalais staavoklis.

Mans info nav izsmeljosh ne tuvu..galvenais ko gribeeju teikt,ka JAA IR...kjiimija liidziiga.

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:42, pirms 18 gadiem
neiesprigstat liibietis izvilks stafeti

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:46, pirms 18 gadiem
shitaa atbilde abrags...

beerzinja 24 veita un peedeejaa pasaules kausaa triisdesmitniekaa nav apstaaklju sakritiiba!!!!!

Nu ir jaasaprot to,ka pashlaik biatlons ir slavas zeniitaa un mees nezinam kur buutu tagad naakums ar maljuhinu,ja starteetu..varbuut tiaki ap to pashu 25 vietu ciiniitos..
BIatlons IR IZAUDZIS!!!!!

tas saakaas ar chehu straujo progresu peec 1998 gada nagano speeleem un tagad ir aizgaajis pat liidz kjiinai..

     [+] [-]

, 2007-02-06 22:48, pirms 18 gadiem
un par stafeti!!!!!!!!!
ja viss buus kaartiibaa,ja dzekiem dos iepseeju strteet naakamos gadus,tad peec 3-5 gadiem mums buus komanda,kura ciinaas par seshinieku NOTEIKTI!!!! un iespeejas arii augstaak..
POTENCIAALS IR!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:00, pirms 18 gadiem
Vajag likt Rozenbergu stafetes pedejaa posmaa - vinsh panjems mums pirmo seshinieku ka nemetas!!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:03, pirms 18 gadiem
tas helguera....

kur ir pamatojums tavam saciitajam?...
vinsjh ir aatraakais finisheetaajs?...
aukstasinigaakais shaaveejs?...
vai vnk tev truukst uzmaniibas?..

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:08, pirms 18 gadiem
Abrag, manos laikos, šobrīd, es Ogrē redzu to, ka cilvēkiem ļoti patīk distanču slēpošana un ar dažu entuziastu atbalstu ir panākts tas, ka dienās, kad ir sniegs, ar distanču slēpēm ir pilns mežs, pie tam cilvēki par iespēju paslēpot ar disancenēm maksā naudu, tā kā situācija nav tik katastrofāla, kādu tu to raksturoji.
Jā, Tu minēji Hitceri un Noineri, taču viņas ir un paliek izņēmumi, tāpat kā norvēģis Svensens. Tu minēji par siviešu biatlonu - vēl nesen mums bija tikai viena sieviešu biatloniste, kura tāpat nebija Latvijā augusi, bet gan Baltkrievijā - visīstākais batkrtievu produkts (ja tā var izteikties) un cīnījās viņa par pēdējām vietām, bet šobrīd salīdzinoši ļoti īsā laikā sieviešu biatlonā mums ir fantastisks sasniegums - Madara Līduma, kritizētāju ir daudz, bet tad, kad viņa olimpiskajās spēlēs izcīnīja 10.vietu, tad tie kritizētāji sēdēja mazi un klusiņi, arī viņa biatlonā ir salīdzinoši jauna un nesen piedalās sacīkstēs. Latvijā nav uz nebūs tādu resursu kā Krievijā, Vācijā vai Norvēģijā un nebūs mums tādas Noineres, jo mums valstī pret biatlonu ir pavisam cita attieksme, taču tas nenozīmē, ka ar lielu darbu nekas nav sasniedzams, gluži pretēji - ir sasniedzams un Madara to jau ir pierādījusi. Jā, Eiropā ir globālā sasilšana, Latvijā sniega ir aizvien mazāk un biatlonistiem ir jātrenējas ārzemēs un tur neko nevar darīt, jo mums augstkalņu nav. Par Sporta Avīzi un NRA - faktiski tas taču ir viens un tas pats - kā truba sauc, tā viņi brēc.

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:10, pirms 18 gadiem
Es lieliski atceros tos laikus, kad tas pats Bricis, Maļuhins, Nākums un Upenieks cīnījās stafetēs par vēl zemākām vietām nekā mūsu šābrīža biatlonisti, toreiz vēl nets Latvijā nebija plaši pieejams, tāpēc tā laika cilvēku attieksmi nezinu, bet šobrīd tipiskais Latvijas fans ir un paliek - ja uzvaram, tad malači, ja zaudējam, tad [cenzēts], kuriem nav, ko darīt. Man par to ir ļoti žēl.

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:15, pirms 18 gadiem
Eu Rodriges kas tu esi sasapnojies?Biatlons ir galiigi d...ā.Un nevajag te gudri runaat.,vemt gribas no taviem tekstiem.Raksta autoram respekt..............

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:17, pirms 18 gadiem
iisteniibaa manupraat visi tie kas saka visas sitaas mulkiibas pa biatlonu iisteniibaa neko nesaprot tas ir stulbi spriest par lietaam pa kuraam nav nemazaakaas nojausmaas kaa to dariija teksta autors!!!vinjs laikam iedomaajaas ka neviens no jaunajiem biatlonistiem necensas..ka visiem vienalga kaa tad!!lai pats aiziet un patreneejas..tad redzees cik viegli ir tikai aatri sleepot un preciizi sasaut!!!es piekriitu tam kas raxtiija kad tad jau tikpat labi var arii nonemt hokeja un futbola izlasi..
sie biatlonisti veel ir loti jauni un ja juus paskatiitos statistiku tad runatu savaadaak!!!!!
un ja jauniem biatlonistiem nebuus pieredzei kur kraaties tad nekad arii nebuus rezultaatu!!
skumji ka sitaa noliek latvijas izlasi, ja nem veeraa ka neko no biatlona nesaprot un neviens no argumentiem sajaa raxtaa nebija taads kuram es vareetu piekrist!!

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:22, pirms 18 gadiem
jaa jaunie galiigi staav uz vietas

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:25, pirms 18 gadiem
Rozenbergs ir aukstasiniigakais finishetajs
Da labi relax tach juus visi, stresa nav, paskatieties kaut vai uz tiem pashiem somiem, kam tagad vispar nav neviena pasaules klases biatlonista. Viss buus kedaa, pec 4-5 gadiem ripos medaljas

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:53, pirms 18 gadiem
labs raksts

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:53, pirms 18 gadiem
labs raksts

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:54, pirms 18 gadiem
Biatlons bija ir un buus latvijaa..gribat vai ne...

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:59, pirms 18 gadiem
Jautaajums: Vai tas ka tu miili nodraciit skatoties esportaa uz biatlonistu bildeem noziimee to ka tu vari iztekt savu strano viedokli shajaa jautaajumaa?Taa jau ir ar tiem kas sleepes ir redzeejushi labaakajaa gadiijumaa TV... Ja Latvijaa nav sniega un uz aarzemeem treneeties uz ilgaaku laiku var aizbraukt tikai 1. izlase un paareejie mocii ar rolleriem Priekulu baazee vai labaakajaa gadiijumaa sleepo pa uudeni Zviedrijaa tanevar teikt ka ir baigais atbalsts... ja PK brauktu tikai 2 labaakie tad labaakajaa gadiijumaa labaakais tiktu 5desmitniekaa.Un teikt ka nav ieguldiits darbs ir galiigi [cenzēts], zinot kaa, piem., Edgars ir treneejis kopsh beerniibas.Un ka viens no labaakajiem Latvijas trenerim tagad cel maajas Islandee un Naakums mazgaa mashiinas Iirijaa gribat teikt ka ir normaali???Kaa saciit jaasaka nezini nedirs...

     [+] [-]

, 2007-02-06 23:59, pirms 18 gadiem
kas vainas mūsu fizkultūriešiem ?????

     [+] [-]

, 2007-02-07 00:16, pirms 18 gadiem
Nopirka daargo shaushanas stendu biatlonistiem. Teica, ka nu tik shaus. Bet reaali sanaak taa, ka shauj veel suudiigaak nekaa agraak...

     [+] [-]

, 2007-02-07 00:17, pirms 18 gadiem
uh, saceelu bik veetru proms, esmu diletants caur un caur un vispaar laikam jau iisti nav teemas , par kuru varu spriest es tikai nesaprotu, kur kads teksta par to, ka Berzinja 24 vieta ir slaveejams reekjins, saskata kaut ko kjegaajoshu vai tipa tago? Es nesaprotu, kaapeec mani lamaa par viedokli, bet pashi piemin, ka mums pienaaciiga liimenii viss ir tikai diviem. Nu ,tad lai tie divi ari mochii, jomajo! Kas notiks, ja mums nebuus stafetes komandas, kas IZCIINA 15 vietu no 17? Nu ja nau un nau kur dabuut, tad jaamet miers. Sanmarino futo? Nu sore, jamiem tak nau izlases basketbolaa, kas kapaa par ECh un cer uz OS (daamas), hohejaa, kas speele A grupaa, florbolaa, kas speelee augstaaka sabiedriiba, handbolaa, regbijaa, vilejbolaa, keerlingaa utt utjpr. Bet mums vajag visur un daudz! A tautas ta 2 mio tikai - kaadam tak zeme jaaar un Saeimaa jaaseezh....

     [+] [-]

, 2007-02-07 00:25, pirms 18 gadiem
Nav ko gudri [cenzēts] par smērēm un cietiem iemesliem, kas traucē ātri slēpot. Biatlons sākas ar slēpošanu, un ja mūsu topošie sportisi šajā komponentē ir absolūti netalantīgi, tad varbūt tiešām labāk ir nodarboties ar ko citu...

     [+] [-]

, 2007-02-07 00:33, pirms 18 gadiem
Vienigais arguments lielaja sporta ir dopings. Varam zaudet ari pat Nigerijai, ja viniem ir labs sportists, kuru pareizi sazaalo ar labaakajiem preperatiem. Taa kaa nevajag te stresot. Visi muusu labaakie sportisti paaraak neatpaliek no citiem elites atleetiem dopinga programmu zinjaa. Preses meerkis sajaa gadiijumaa ir radiit iespaidu, ka viss notiek godiigi, talants ir svariigaaks par zaaleem. Diemzeel tas ir tikai joks.

     [+] [-]

, 2007-02-07 00:40, pirms 18 gadiem
neuzvaramais asmas slimnieks Ole Einars Bj.
tur ir tas suns aprakts !!!
vinjam drikst pieljaut dazas neatljautas vielas tikai taapec ,ka lielaakaa dalja norveegju ,vacijas un citu ziemas sporta veidu naciju parstavji ir asmas slimnieki ..... (it kaa)
bet vai kads ir dzirdeejis ,ka asmas slimnieks skrien maratonu ?? man skiet tadus pie sacensibaam nedriikst pielaist !

     [+] [-]

, 2007-02-07 00:52, pirms 18 gadiem
dzīvojam 2mlj+ valstī, kas arī daudz ko izsaka par mūsu iespējām sportā.

atlases iespējas ir daudz mazākas tādēļ 96.4% gadījumu jebkurā sporta veidā 20gadīgs Vācijas top3 sportists būs labāks par Latvijas top3 sportistu. tādēļ Latvijā esam spiesti gaidīt un cerēt, ka 28 gadu vecumā sportists sasniegs elites līmeni, kādu vācietis sasniedz jau 20 gados. un ja jau vienreiz esam spējuši sasniegt sakarīgu līmeni, tad teorētiski to atkārtot nav neiespējami.

šajā sakarā vienmēr esmu apbrīnojis slovēniju, kas ar limitētiem resursiem ir baigie naži diezgan daudzos sporta veidos.

un brīnos par cilvēkiem, kuriem ir kauns individuālajos sportos par Latvijas astes gala sportistiem. Nosacīti saprastu noraidošu attieksmi, nicinājumu (nav labākais vārds, bet nu kaut kā tā), bet ne jau kauns. who cares kurš ir ieņēmis 89.vietu. ja tevis nav top 25%, tad no pasaules sporta viedokļa tevi neviens nepamana un lai tak jaunieši tur kuļās.

p.s. patika diskusija. centīsimies rosināt biežāk tādu

     [+] [-]

, 2007-02-07 01:04, pirms 18 gadiem
Piekritu,ka autors ir izdarijis labu darbu,ka butu japadoma par prioritatem!!!

Bet nenonieciniet citu darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-07 02:01, pirms 18 gadiem
Nu jā, biatlons ta biatlons, bet šādas diskusijas par v-atlētiku vnk aizgriež ciet pat esportā, nemaz nerunājot par valsti kopumā...

     [+] [-]

, 2007-02-07 03:19, pirms 18 gadiem
Parunaasim par vieglatleetiku!...
kas kuram uz sirds?..

     [+] [-]

, 2007-02-07 07:20, pirms 18 gadiem
Klau, petrini, ja jau Tu esi pret to, lai Latvijā būtu biatlons un kamaniņu sports, tad jājautā, kādēļ neesi pret bobsleju? Arī tur mums ir tikai viena ekipāža, kas spēj cīnīties par vietu pirmajā sešiniekā, pie tam tikai četriniekos, otra ekipāža cīnās par iekļūšanu divdesmitbiekā. Izmaksas bobslejā ir milzīgas, sākot no tehnikas būvēšanas, beidzot ar tehnikas transportēšanu, sportistu arī tur ir vairāk. Kādēļ Tu neesi pret viņiem? Tādēļ, ka Ventspilī taisās būvēs starta estakādi un Ventspils Nafta ir ilggadējs bobsleja sponsors? Domāju, ka analoģija ar biatlonu bobslejam ir milzīga, bet izmaksas pat vēl lielākas, tādēļ pastāsti - kādēļ neesi pret bobsleju?!

     [+] [-]

, 2007-02-07 08:33, pirms 18 gadiem
labais..

     [+] [-]

, 2007-02-07 09:19, pirms 18 gadiem
kasagrandes ,kuru raavi , ka es esmu PRET biatlonu un vel vairaak kamanaam, kur gan ari ir bajs bardaks? vnk ir jaasajem duusha un japasaka sev, ka SHOBRIID nav ko loviit shitajos sportos un tapeec nav ko maaksliigi stuteet kaut kaadu chetrinieku un veidot kaut kaadu tur konkurenci. lai pa PK jemas 2, nu ok 3 labaakie , bet citi lai pieredzi kraaj mazaak noziimiigos machosvai kaut kaa taa. Bobaa ir viena ekipaazha, ir otra ceriiga, bet neviens tachu nesaka, ka mums ir piseckaa konkurecne un neved uz PK ntos sportistus. Ja mees varam nodroshinaat ar visu tikai divus, kaa te diskusijas saakumaa min viiri, tad nah tos paareejos irsinaat?? man nekas nebuutu pret, ja jaunie keksi arii pieredzi kratu PK posmos, bet nu ne jau regualari pakashot griekjiem un tamliidziigiem argentinieshiem - kas ta jamiem tur afigennie apstaaklji un finanseejums biatlonam?? nesmidiniet

     [+] [-]

, 2007-02-07 09:54, pirms 18 gadiem
1) Kāpēc igauņiem un lietuviešiem medaļas olimpiādēs ir regulāri, kamēr mūsējo medaļām vairāk vai mazāk tomēr ir gadījuma raksturs?
2) Neatceros, kā to skeletona meiteni sauca, bet vakar pa LTV7 pēdējā sižetā varēja redzēt, ka meitenei deg acis un viņa grib kautko sasniegt. Varbūt jauna, varbūt dumja un naiva, bet man tas patika. Reti gadās redzēt lv sportistus, kuriem iekšā ir tas sportiskais niknums. Ka grib katru posmu nomaukt pēc iespējas labāk un ir neapmierināts ar sevi un visu pasauli, ja kautkas nav izdevies kā nākas. (salīdzinājumam bobsleja meitene A.Aperjode bija krietni mierīgāka un pesimistiskāka. Tipa nu tā sanāca, kļūdījos, nu tāda dzīve, nākamreiz centīšos labāk)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-07 10:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Paijpuisiitis
1) Kāpēc igauņiem un lietuviešiem medaļas olimpiādēs ir regulāri, kamēr mūsējo medaļām vairāk vai mazāk tomēr ir gadījuma raksturs?
2) Neatceros, kā to skeletona meiteni sauca, bet vakar pa LTV7 pēdējā sižetā varēja redzēt, ka meitenei deg acis un viņa grib kautko sasniegt. Varbūt jauna, varbūt dumja un naiva, bet man tas patika. Reti gadās redzēt lv sportistus, kuriem iekšā ir tas sportiskais niknums. Ka grib katru posmu nomaukt pēc iespējas labāk un ir neapmierināts ar sevi un visu pasauli, ja kautkas nav izdevies kā nākas. (salīdzinājumam bobsleja meitene A.Aperjode bija krietni mierīgāka un pesimistiskāka. Tipa nu tā sanāca, kļūdījos, nu tāda dzīve, nākamreiz centīšos labāk)


1) buutiibaa taas arii vareetu buut taas prioritaates - igaunjiem sleeposhana, lietuvieshiem basketbols, abiem diska meshana (? ) un veel jau kkaadi..
2) Undīne Vītola. nu to, ka meitenei acis deg vareeja redzeet arii sheit eSporta komentaaros, kur vinja diezgan necenzeeti nolika visus, kas pateica ko sliktu par vinju
shaadiem jaunajiem kaa vinjai, arii Aparjodei ir jaaljauj shaados pasaules machos braukt, jo taa tikai progresees un pasaules chempii ieguust daudz lielaaku pieredzi nekaa kkaados eiropas kausos.

bet nu striidiigs ir petrini jautaajums.. hz, Piksons, Liibietis ir cik tur tos gadus vesti liidzi un jaa, nav vinjiem nekas.. ok ok, Piksons ir labs sleeposhanaa, bet ko dariit ja vinsh nevar sashaut?? Liibietim divas kljuudas un 70taa vieta, Piksonam 7njas un 85taa.. buutu divas buutu tur pat kur Beerzinjsh..
savukaart pats Beerzinsh ir taads pats kaa Ziimelis. 95-99% sezonaa ciinaas par godpilno 70to vietu, bet ljoti reti kad viss sakriit un iebrauc 30niekaa.. nu striidiigi, zinaams, ka ja nekas nenojuks vismaz reizi trijaas sezonaas tajaa 30niekaa vinsh iebrauks..
Rozenbergs, Dumbris citi jaunie veel ir baigi zalji, vinji ir jaapavadaa pa shaadiem machiem liidzi, bet nu arii nebuus briinums ja peec triis sezonaam vinji labaakajaa gadiijumaa buus sasniegushi Liibiesha liimeni sleeposhanaa un tad jau vairaak no biatlona nav jeegas. nu nav jeegas ja ar divaam kljuudaam 20niekaa ir 70taa dzheka..
bet nu taada dziive, jaadziivo, lai jau brauc un lai jau argentiinieshi priecaajas..

     [+] [-]

, 2007-02-07 10:20, pirms 18 gadiem
Speciāli Marelim
Biatlonisti brauc uz olimpiādi tāpēc, ka Bricis viens pats var izpildīt visas kvotas komandai. H-a H-a tāda tā olimpiāde pārejiem.

     [+] [-]

, 2007-02-07 10:49, pirms 18 gadiem
es kā līdzjutējs teikšu, ka man daudzreiz interesantāk skatīties biatlonu nekā bobsleju un kamanas. pat ņemot vērā it kā pieticīgākas vietas, tas sporta veids vienkārši ir daudz skatāmāks. pie tam 14tais no 30 un kaut kāds 40tais no 90 īstenībā ir analoģiski rezultāti.

     [+] [-]

, 2007-02-07 10:59, pirms 18 gadiem
An2 nu bet tev kaa liidzjuteejam tak skatiishanos nekaa neietekmee tas vai letinsh kads ir 70tais, 34tais vai 82rais, jo jamo tak tv tik un taa neparaada, vai paraada fonaa kaadam no liideriem. taa kaa enivej skaties un seko liidzi vairaak vaachiem, franchiem, slovenjiem, itaaljiem, norveegjiem. a bobaa un kamanaas saveejos redzeet vari

     [+] [-]

, 2007-02-07 11:02, pirms 18 gadiem
Petrini, Tu tomēr neatbildēji uz manu jautājumu. Bet par to, kāpēc mums šobrīd būtu kaut kur jāsūta tie, kas cīnās par pēdējām vietām - es domāju, ka ir jāsūta, jo uz vietas trenēties lielākoties tāpat nav iespējams. Iznīcināt kaut ko ie viegli, bet vēlāk atjaunot daudz grūtāk.

     [+] [-]

, 2007-02-07 11:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis An2
es kā līdzjutējs teikšu, ka man daudzreiz interesantāk skatīties biatlonu nekā bobsleju un kamanas. pat ņemot vērā it kā pieticīgākas vietas, tas sporta veids vienkārši ir daudz skatāmāks. pie tam 14tais no 30 un kaut kāds 40tais no 90 īstenībā ir analoģiski rezultāti.



Pilnīgi piekrītu, pie tam bobslejs piedzīvo diezgan lielu popularitātes kritumu, pat Eurosport šosezon to vairs nerāda.

     [+] [-]

, 2007-02-07 11:48, pirms 18 gadiem
Jaa...bopslejs pashlaik noviist,salidzinajuma,kads tas bij pirms gadiem 3-4.

Tur jau taa..lieta...jau mineju,no tiem 115 vechiem 80 ir taadi,kuri var iebraukt katros machos 10niekaa.
Konkurence ir Nezjeeliiga.
tieshi taapeec nevajag nopelt Musu jaunos biatlonistus.

     [+] [-]

, 2007-02-07 11:49, pirms 18 gadiem
Man jautaajums PETRIINI....

vai tieshaam tie triis puikas biatlonaa panjem tik dauzd no valsts atbalsta Musu sportistiem??????
manupraat,ne...

     [+] [-]

, 2007-02-07 11:51, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rodrigues08
Jaa...bopslejs pashlaik noviist,salidzinajuma,kads tas bij pirms gadiem 3-4.

Tur jau taa..lieta...jau mineju,no tiem 115 vechiem 80 ir taadi,kuri var iebraukt katros machos 10niekaa.
Konkurence ir Nezjeeliiga.
tieshi taapeec nevajag nopelt Musu jaunos biatlonistus.


nu tad starp tiem 35 ir visi chetri muuseejie (kas vakar starteeja). jo arii shaujot bez kljuudaam 20niekaa Beerzinjsh nebuutu desmitniekaa (taatad sprintaa vinsh buutu veel daudz zemaak), nemaz nerunaajot par paareejiem.

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:01, pirms 18 gadiem
ē, nē, pat ja neparāda bildi, man tomēr no kreipāna tekstiem vien asins straujāk rit. teiksim, rāda kaut kādu čižovu, bet runā - tā, Bērziņš šautuvē, ir, ir, gArām, ir, ir, viens soda aplis.. nu vai nav kaifs? to kā tie mērķi izskatās varu piedomāt

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:01, pirms 18 gadiem
kasagrandes es neesmu PRET kaut kaadiem sporta veidiem, bet pret to, ka ntajos censhamies izspiest maksimumu! Nu nau mums shobriid taadu talantu, gribetaaju, treneetaaju, resurtsu, ta un shitaa, lai ar kaut ceribaam par 50nieku vazaatu pa machiem N skaitu sportistu, nu i vot tad nevajag! Jo vairaak, ja neredzas dajebkaada jega no taa. Bljin tas tak nemaz nebija tik sen, kad mees pamatoti cereejama uz medaaljiem stafetee, bet tagad ir chush - nau mantinieku, nau! nu tad uztaisaam pauzi! Vai tad daamu biatlons mums nomireeja, peec taa kad, paris sez mums nebija stafetes komandas?

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:04, pirms 18 gadiem
Es patieshaam nesaprotu,kaapeec daudziem nepatiik tas puisis!...
Dzeks ir iemacijies pietiekoshi labi shaut,lai ceretu uz labu rezultatu.
Peedeejie divi posmi to lieliski parada.
lai kaa tu arii nav,punkti vinjam naak..un vakar vinjsh bij pasaulee 24. labaakais biatlonists. un tas ir lABI!!!!

Neshaubos,BUUS ari labaaki starti!
Neshaubos,ka vinjsh pieliks arii uz sleepeem

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:07, pirms 18 gadiem
An2 proms, arii ta var kajfu kjert veel var izdomaat Baltijas veerteejumu piemeeram, vai to valstu veerteejumu, kuru iedziivotaaju skaits ir mazaak par 3k. Neenu ir varianti tieshaam

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:09, pirms 18 gadiem
baaaaaccccc..Petriini....
daamu bopslejs mums ka tads vispaar nav bijis ieprieksh(vismaz neatkariibas gados) par Andzelu jau izrunaats,kas taa par mantu..

Kaada pauze?!?!?!.....Ta jau ir gruti uzturet aprite tos vechus,kas Mums ir,bet tu gribi apturet sho pashu sistemu...
Taa buutu LIELA kljuuda!
Es uzskatu,ka pashlaik dzeki tiek virziti pareizajas sliedes,bet piekritu,ka psihoterapeita kursus dazjam labam butu jaiziet,lai iegutu labaku pashnovertejumu un to uguntinju aciis..
Paziistu Dumbri personigi.
Un varu pateikt par vinju tikai labaako!!!!
dodiet vinjam laiku!!!!!

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

rodrigues08, šodien 11:48

Jaa...bopslejs pashlaik noviist,salidzinajuma,kads tas bij pirms gadiem 3-4.

Tur jau taa..lieta...jau mineju,no tiem 115 vechiem 80 ir taadi,kuri var iebraukt katros machos 10niekaa.
Konkurence ir Nezjeeliiga.
tieshi taapeec nevajag nopelt Musu jaunos biatlonistus.



Gribi teikt, ka sprintaa katraa posmaa ir 20 vechi, kas itkaa speetu iebraukt 10niekaa, bet nepiedalaas iedziishanaa, jo tur var piedaliities tikai 60 labaakie?
Un ja jau buutu viss tik burviigi, tad kaadeelj starpiiba starp pirmo un to pashu 60 vietu biezhi vien paarsniedz 10 minuutes? Ja jau tik labi ciinaas, ka jebkursh var buut 10niekaa, tad tak tai starpiibai vajadzeetu buut mazaakai? Ne?

Es nesaku, ka biatlonistiem ir jaasamazina finanseejums, bet ir jaapaarskata prioritaates. Katraa zinjaa tas nav iisti normaali, ka Latvijaa, kura ir vairaak liidzena nekaa kalnaina, kalnu sleepotaaji regulaari ierindojas augstaak nekaa distanchu sleepotaaji.
P.S. Un Latvijaa sleeposhanas trases, nemaz nerunaajot par biatlona tasi, ir tikai nedaudz vairaak nekaa bobsleja trases, kura ir tikai viena Tas par kautko tomeer liecina.

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:14, pirms 18 gadiem
Nu labi, petrini, pieņemsim, ka neesi pret biatlonu, bet esi par to, lai tiktu izvirzītas prioritātes. Bet tad kādēļ uzskati, ka tieši biatlons ir tas, kuram būtu jācieš? Kapēc ne kāds cits sporta veids, kur panākumi ir analoģiski, bet gan tieši viens no populārākajiem, ja ne pats populārākais ziemas sporta veids? Varbūt mēs varētu atņemt finansējumu bobsleja otrajai ekipāžai, sieviešu bobslejam, skeletonam, kamaniņniekiem, atstājot tikai Rubeni, un to visu novirzīt biatlonam? Kadēļ ne tā?

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:16, pirms 18 gadiem
Pajpuisīt, pasaki, kādās sacensībās tad kalnu slēpotāji ieņem labākas vietas? Kas tās bija par sacensībām? Netaceros, ka kāds kalnu slēpotājs būtu vispār PK posmos piedalījies.

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

kasagrande, šodien 12:16

Pajpuisīt, pasaki, kādās sacensībās tad kalnu slēpotāji ieņem labākas vietas? Kas tās bija par sacensībām? Netaceros, ka kāds kalnu slēpotājs būtu vispār PK posmos piedalījies.



Pēdējās olimpiskajās spēlēs. Bricim bija ok rezultāts, kamēr pārējie bija ļooti tuvu astesgalam. Mūsējie kalnu slēpotāji bija kautkur tuvu vidum 30-40 vieta ap 60-70 sportistu konkurencē.


Citāts:


kasagrande, šodien 12:14

Nu labi, petrini, pieņemsim, ka neesi pret biatlonu, bet esi par to, lai tiktu izvirzītas prioritātes. Bet tad kādēļ uzskati, ka tieši biatlons ir tas, kuram būtu jācieš? Kapēc ne kāds cits sporta veids, kur panākumi ir analoģiski, bet gan tieši viens no populārākajiem, ja ne pats populārākais ziemas sporta veids? Varbūt mēs varētu atņemt finansējumu bobsleja otrajai ekipāžai, sieviešu bobslejam, skeletonam, kamaniņniekiem, atstājot tikai Rubeni, un to visu novirzīt biatlonam? Kadēļ ne tā?



Jo uzturēt kamaniņu trasi izrādās ir vieglāk, nekā slēpošanas trasi. Katrā ziņā bobslejs un kamaniņas darbojās, kamēr citur Latvijā slēpot nevarēja

     [+] [-]

, 2007-02-07 12:37, pirms 18 gadiem
Paijpuisiiti apskaties vai tieshaam katros machos vieni un tie pashi atpaliek taas 10 minuutes...
paanalizee smalkaak.

     [+] [-]

, 2007-02-07 13:08, pirms 18 gadiem
paijpusiit, tas ir jo OS var no vienas valsts (Austrijas) starteet triis vai chetri sleepotaaju, bet PK posmos neierobezhotaa skaitaa. ja muuseejie starteetu PK kalnu sleeposhanaa tad buutu ljoti zemu ja vispaar tiktu klaat

     [+] [-]

, 2007-02-07 13:12, pirms 18 gadiem

Citāts:


rodrigues08, šodien 12:37

Paijpuisiiti apskaties vai tieshaam katros machos vieni un tie pashi atpaliek taas 10 minuutes...
paanalizee smalkaak.



Jā. Katros mačos vieni un tie paši, tikai dažādā secībā ieņem vietas no ~40 līdz 90. Pāris reižu sezonā sportists no šī vietu apgabala knapi iekļūst 30niekā, par 10nieku, kā Tu apgalvo, nemaz nerunājot.

Es saprotu, ka Tev gribas un ir interesanti vērot kā mūsējie regulāri cīnās par 69. vietu un ļoti lielas apstākļu sakritības rezultātā var iebraukt 30niekā, bet mani tas īsti neapmierina.
Lai to mainītu, ir jāatīsta jauniešu sports. Gan slēpošanā, gan šaušanā. Un tā kā nauda visiem vajadzīga, tad laižam uz PK 2 labākos. Kamēr pārējo naudu novirzam jauniešu sagatavošanai.
Plus šobrīd ir tā, ka visi, kas grib, brauc uz katru PK posmu. Resp., nav nekādas nopietnas konkurences(5 cilvēki uz 4 vietām NAV nopietna konkurence) uz vietu sastāvā. Tātad nav nekāda azarta censties būt labākam, jo bagātās valstis bez "ķīmijas" panākt tāpat nevar. 69. vieta ir spēju griesti, kurus lai sasniegtu, nav sevi jāpārpūlē. Plus tam visam par valsts naudu var apskatīt citas valstis un atslābināties.
Tikko kā parādīsies nopietna konkurence, tā būs ar

     [+] [-]

, 2007-02-07 13:14, pirms 18 gadiem
Super! Malachi! Veciit Tev pa raxtu pieskiru zelta medalu un kasti alu un piiraadzinus lai turpini savu iesaakto dar inu kritikku skolina! Tev bietee atmaroska iedotu!Tu tik maaki raxtiit par tiem kas tev kkepaa dod piki un [cenzēts] visus tos kas kautko censhas dariit! Prieks manis tu nuulle esii!

     [+] [-]

, 2007-02-07 13:21, pirms 18 gadiem
Tas paijpuisiitim..

Kaa tu to redzi,ieguldit jaunieshu sportaa?..
Vai tad tas,ka mees tos 7 pushus treneejam un ljaujam vinjiem starteet pasaules un eiropas kausos nav vinju sagatavoshana?..

Metodiku,ka izaudzinat olimpisko chempionu ir tikpat,cik olimpisko chempionu,vai vnk Teicamu.

Tu [pareizi saki,bet tas kas notiek pashlaik ir viena no metodikam.
Un es atkaartoju veelreiz..visticamaak,ka 1-2 no shiem pushiem pec dazjiem gadiem buus elitee!
Tad jautaajums..kaa varam zinaat,kaa lai sagatavo jaunieshus?

ja tev ir konkreets plaans,tad raadi!

     [+] [-]

, 2007-02-07 13:34, pirms 18 gadiem
nu pilniigi pareizi - ne biatlonaa vien vajag tiiriishanu, bet vienam no tam vaajdzetu buut. Starp citu, pirms Latvijas pirmaas olimpiaades Ventspilii notika liela sanaakshana ar pashvaldibu paarstaavju un sporta shisku liidzdalibu (LOK, Sporta parvalde, ministri). Tad Shlesers skalji pazinjoja, ka nepiecieshamas prioritaates un uz to jaiet. iet jau tresho gadu, bet kaukaa nav nacies dzirdeet kauko reaalu.

     [+] [-]

, 2007-02-07 13:37, pirms 18 gadiem
nu Shlesers arii uzskata, ka Latvijai jaabuut divvalodiigai un, ka jaunaas paaudzes draudze ir vislabaakaa, taakaa vinja teikumus labaak paaraak nenjemt galvaa, iipashi runaajot par sportu no kaa vinsh neko nejeedz

     [+] [-]

, 2007-02-07 13:54, pirms 18 gadiem
KAADS VEEL SHLESERS????????/.....
vinjsh saprot ko no sporta?......
nesmiidiniet...

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:18, pirms 18 gadiem
da po, saprot vai nesaprot, bet jams tad bija kaukaada sporta komisijaa vai tipa tago, taapeec ari smuki runaaja.

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:20, pirms 18 gadiem
lielisks komentaars grey!!!!!
Paldies!

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:20, pirms 18 gadiem
Tieshi tapeec jau nav jaabalstaas uz kaada mafiozi spriedumu.....

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:29, pirms 18 gadiem
grey nolamaashana tev sanaca labu labaa un ne ar ko ipashi neatshkjiraas no taa, ko es veltiiju biatlonam Latvijaa. Vai tu arii butu muulaaps?
Tu te man brauc virsuu par to , ko es esu sarakstiijis, bet pac savu vaardu pluudu beigaas pasaki vienu konkretu iemeslu, kaapeec butu nepiecieshams piebremzeet ar biatlonu - mums NAV speciaalistu! Un tur nu es neesmu vajniigs. Hz kaa buutu , ja butu, bet man liekas, ka no Maljuhina sanaaktu neslikts speciaalists, bet pagajushajaa gadaa biatlona vieteejaa meeroga Dievi salaida bishkji visu deelii, Oljegu neiekljaujot olimpiskajaa tiimaa. Nu nebutu shim sanaacis tur kauakds super starts, bet tad vinjam nebutu ko citu vainot kaa tikai sevi, a tagad jams ir apvainojies uz visu sabieribu (proms, tie gaajieni, kad jams pats aatiecaas palidzet, ari nebija smuki) un pamatoti.
Nez, mozh lielaakai daljai progresiivaas cilveces tas liekas normaali, bet man zb klausities runas par baazu, specu un kaa tur veel truukumu, kaa delj muus nevar saliidzinaat ar citaam, valstiim. nu tad nelielinam tur un nebuus jaataisnojas!

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:31, pirms 18 gadiem
rodrigues08, šodien 14:20
"Tieshi tapeec jau nav jaabalstaas uz kaada mafiozi spriedumu....."

koa? sore, bet kaa tu domaa, kaa kaut kaadas naudas sportaa dalaas? politikai un politikjiem ar to nau nekaada sakara??? mde...

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:32, pirms 18 gadiem
Petrini, nosauc sporta veidu, kur mums ir speciālisti un kurš ar visu ir nodrošināts?

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

rodrigues08, šodien 13:21

Tas paijpuisiitim..

Kaa tu to redzi,ieguldit jaunieshu sportaa?..
Vai tad tas,ka mees tos 7 pushus treneejam un ljaujam vinjiem starteet pasaules un eiropas kausos nav vinju sagatavoshana?..

Metodiku,ka izaudzinat olimpisko chempionu ir tikpat,cik olimpisko chempionu,vai vnk Teicamu.

Tu [pareizi saki,bet tas kas notiek pashlaik ir viena no metodikam.
Un es atkaartoju veelreiz..visticamaak,ka 1-2 no shiem pushiem pec dazjiem gadiem buus elitee!
Tad jautaajums..kaa varam zinaat,kaa lai sagatavo jaunieshus?

ja tev ir konkreets plaans,tad raadi!



Ja es audzinu 1 olimpisko čempionu, tad kāda jēga no atlikušajiem 3 sportistiem, kas arī to vienu nogremdē (sen jau pierādīts, ka individuāla pieeja rada lielāku izaugsmi, nekā kolektīva). Ja audzinam vienu, tad šis viens arī brauc uz PK un pārstāv valsti. Ok, varam pieļaut, ka pieredzes iegūšanai brauc 2 labākie, nevis 4 vai 5. Pārējie kautkur trenējas un mēģina izkonkurēt tos abus, kas tiek uz PK posmiem. Pie kam, iebildums, ka nāciju kausa izcīņā 4 ir labāki par 2 nav īsti korekts, jo negribas ticēt, ka par 4 simtajām vietām punkti būs vairāk kā par 2 trīsdesmitajām vietām. Stafete, kur mūsējie pēdējā laikā tāpat nerāda (un neticu, ka kādreiz rādīs, jo lai tiktu 30niekā, ir jāsakrīt 2 apstākļiem (šaušana un slēpošana vienam cilvēkam), kamēr lai kautko izcīnītu stafetē, ir jāsakrīt 8 apstākļiem. Tb, ja 1x sezonā kāds iebrauc trīsdesmitniekā, tad lai stafetē tikt 10niekā ir iespējams 1x pa četrām sezonām).

Tātatad mans attīstības plāns:
Uz PK posmiem brauc 2 labākie no vīriešiem. Pārējie 3-5 trenējas individuāli. Regulāri (ik pa 3-4 PK vai EK posmiem) notiek sacensības par iekļūšanu komandā. Iekļūst divi labākie. Ja sportists nefinišē 60niekā, uz nākamajām sacensībām brauc trešās vietas ieguvējs savstarpējās cīņās. utt. Tas izslēgtu gadījuma rakstura uzvaras savstarpējās sacensībās.
+ ir vairāk sacensību, lielāka pieredze gan šaušanā, gan dažādu smērju izvēlei dažādos laikapstākļos
- nogurums, resursi

Tālāk. Vairāk jauniešu/junioru sacensības reģionālā un Latvijas mērogā. Junioriem un jauniešiem ir 2 Latvijas kausa posmi. Viens sprintā, otrs klasiskajā biatlonā. Tas ir krietni par maz. Ok, šis gads ir nedaudz izņēmums, jo sniega nav, bet, manuprāt, uztaisīt 4-5 posmus jauniešiem ir vairāk kā iespējams.

Tālāk. Sadarbībā ar slēpošanas federāciju(ir diez tāda?) atlasīt talantus jau no skolas. Respektīvi vajag krietni vairāk rajonu un pašvaldību ieinteresētību dažādu slēpošanas sacensību rīkošanā. Sniegā trasi izveidot nevajadzētu būt grūti. Pie kam, skolēniem ziemā slēpošanu pasniegt fizkultūras nodarbībās(vismaz rajona skolās. Par pilsētas skolām nezinu, bet arī var). Šeit būtu vajadzīgs atbalsts no federācijas slēpju un zābaku piegādāšanā vai nu par naudu, vai bez.(Rajonu skolēni tomēr pārsvarā ir nabadzīgi un slēpes ar aprīkojumu paši nenopirks).

Kāpēc basketbols Latvijā ir krietni attīstītāks nekā jebkurš cits sporta veids tajā skaitā futbols? Jo tas ir obligātajā skolu programā, ir ļoti labs skolu čempionāts (paldies V.Krištopanam un V.Valteram, kuri to savulaik izveidoja), kā arī ir daudz dažādu sporta skolu, kas apmāca basketbolistus. Futbolā nekā tāda nav, lai arī futbols ir krietni demokrātiskāks, nekā basketbols. Līdz ar to arī futbola izlasei panākumi nav tik stabili un paaudžu maiņas notiek krietni sāpīgāk. Par hokeju nerunāsim, tur vispār ir melnais caurums.

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:38, pirms 18 gadiem

Citāts:


Kāpēc basketbols Latvijā ir krietni attīstītāks nekā jebkurš cits sporta veids tajā skaitā futbols? Jo tas ir obligātajā skolu programā, ir ļoti labs skolu čempionāts (paldies V.Krištopanam un V.Valteram, kuri to savulaik izveidoja), kā arī ir daudz dažādu sporta skolu, kas apmāca basketbolistus. Futbolā nekā tāda nav, lai arī futbols ir krietni demokrātiskāks, nekā basketbols. Līdz ar to arī futbola izlasei panākumi nav tik stabili un paaudžu maiņas notiek krietni sāpīgāk.



No kurienes Tev šāda melīga informācija? Atgādināt basketbolistu panākumus? Pēdējās vietas Eiropas čempionātos!

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:38, pirms 18 gadiem
Petriini izdomaa par ko Tu iisti iestaajies un nenobrien no celja!

Ka jau teicu,ir vajadzigas prioritaates,bet ne jau pretiini buus tas,kursh paraadiis celju,kaa to izdariit.
Vnk zb ka spriezj par to,ko nesajeedz!!!!

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:44, pirms 18 gadiem
Pilniibaa piekriitu paijpuisiitim par jaunieshu sportu! ja mees vareetu popularizeet shaadus machu,piesaistiit investiicijas,varbuut izveidot klubus,tas nestu augljus 100%!!!!!!

BET....IR VAJADZIIGA KOMANDA!!!!!!
biatlons nav tas pats,kas garo distanchu skrieshana,kur var treneeties viens pats un nevienam nezinaams,izpildi OS normatiivu un panjem visus pie dziesmas galvenajaa startaa..
biatlons tad jau ir vairaak liidziigs ritenjbraukshanai..iR VAJADZIIGA KOMANDA!!!!

Nepietiek ar 2 sportistiem!!!

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:45, pirms 18 gadiem

Citāts:


kasagrande, šodien 14:38

Citāts:

Kāpēc basketbols Latvijā ir krietni attīstītāks nekā jebkurš cits sporta veids tajā skaitā futbols? Jo tas ir obligātajā skolu programā, ir ļoti labs skolu čempionāts (paldies V.Krištopanam un V.Valteram, kuri to savulaik izveidoja), kā arī ir daudz dažādu sporta skolu, kas apmāca basketbolistus. Futbolā nekā tāda nav, lai arī futbols ir krietni demokrātiskāks, nekā basketbols. Līdz ar to arī futbola izlasei panākumi nav tik stabili un paaudžu maiņas notiek krietni sāpīgāk.



No kurienes Tev šāda melīga informācija? Atgādināt basketbolistu panākumus? Pēdējās vietas Eiropas čempionātos!



Atļaušos oponēt, jo tāda futbola izlase uz Eiropas čempionātu nemaz netiek(1x pārpratuma pēc, kamēr basketbolisti EČ piedalās regulāri). Un hokeja izlase ar kuļas vairāk pa apakšgalu nekā pa vidu. Pie kam, jo ilgāk piedalamies pasaules čempī, jo švakāk hokeja izlasei veicas.

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:53, pirms 18 gadiem
Cik izlases pasaulē spēlē futbolu un cik daudzas basketbolu? Vienkārši padomā par to. Padomā arī par to vai pasaules čempionāts, piemēram, bendijā ir pielīdzināms PČ futbolā, padomā par to vai pasaules čempionāts spoerta veidā, kur piedalās kādas 10 valstis ir vienlīdzīgs ar tādu, kur piedalās kādas 50 valstis. Vienkārši padomā, labi?!

     [+] [-]

, 2007-02-07 14:59, pirms 18 gadiem
jomajo , gray, kaapeec tu atljaujies man kramet virsuu, nepasakot nevienu logjisku argumentu, kas pieraadiitu , ka es shauju gakiigi auzaas??? plzzz

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:01, pirms 18 gadiem
kasagrandes tu gribi teikt, ka mums taadu nau? ka mums katraa ir pa paaris vechiem/veceneem , kas trenee un dar veel kauko un viss?

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:05, pirms 18 gadiem
grey, vo - bet vai tad tad, ka Brice aizgaaja no prof. sporta, uz PK turpinaaja suutiit dajebkaadas sportistes? tachu nee! bet tomeer uzradaas taada Liiduma un veel dazhas citas! taa kaa PK nav vieniigais priekshnoteikums, lai atrastos tie jaunie censonji, vai ne?

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:06, pirms 18 gadiem
Petrini, ja neskaita sporta spēles, tad jā, tā ir.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:06, pirms 18 gadiem
Kad izlasiiju sho rakstu pirmo reizi,nedaudz sabijos,ka tik taa lieta tieshaam neaiziet uz to,ka daudzi nostajas pret biatlonu Latvija.

Tachu nu tagad redzu,ka taa ir tuksha vaavuljoshana,galvenokaat jau no pretiini puses.

Shii diskusija nu jau patieshaam ir sviesc.

Ja nav realu faktu,priekshlikumu,tad paturiet mutes un atbalstiet tos,kuri censhas!!!!
Shajaa gadiijumaa jaunos biatlonistus.
skataamies madaras startu! lai vinjai veicas! ari paareejaam muusu meiteneem.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:10, pirms 18 gadiem
to petrini
Klau, tu laikam esi vēl stulbāks, nekā es domāju (un nebiju domājis, ka tas maz iespējams...) Tu prasi gray argumentus?! Negribi palasīt iepriekšējās atsauksmes? Tur ir reizes desmit vairāk argumentu, nekā tavā aprobežotajā galvā jebkad spēs ienākt par jebkuru tēmu.
P.S. Principā esmu mierīgs cilvēks. Bet mani kaitina klajs idiotisms - jo īpaši tad, ja to grib izcelt priekšplānā.
P.P.S. Paldies tiem, kas saprot biatlonu un vēl cīnās pret šo diletantismu. Vakar mēģināju, bet pietrūka izturības...

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:13, pirms 18 gadiem
to petrini
Pacenties paskatīties, cik gadusLīduma jau piedalās Pasaules kausa posmos. Ja tādi kretīni kā tu viņu būtu norējuši pirms trim četriem gadiem, kad arī viņai bija tikai 80-100 vietas, mums nebūtu tādas Turīnas.
Aizgāja Andžela, nez no kurienes uzradās Līduma. Vienkārši nesaproti - smieties vai raudāt par šādu vērsiju...

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:14, pirms 18 gadiem
Var jau būt, ka kļūdos, bet fiba ir 51 valsts federācijas. Iespējams, visas nepiedalās EČ atlases turnīrā (šo precīzi nezinu, bet domāju, ka lielākā daļa piedalās tāpat), bet tomēr ir 51 federācija.
Uefa, federāciju skaits nav. Bet 50 komandas piedalās EČ atlases turnīrā. +2 komandas, kas rīko eiro2008

Un runa nav par basketbolu vai futbolu, bet par reālu iespēju kautko sasniegt. Kādēļ tāda Velsa nav izveidojusi savas valsts izlasi basketbolā, ja jau reiz ir federācija? Precīzi nepateikšu, jo nav pieejas Velsas funkcionāriem, bet domāju, ka viņi apzinās, ka neko sasniegt ar basketbola izlasi nevarēs, tādēļ visa nauda tiek ieguldīta futbolā.
Un tas ir tas, ko petrini savā rakstā ir pateicis.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:16, pirms 18 gadiem
hehe, nu paldies visiem par komplimetiem tradicionaali vainiigs ir tas, kursh pateica, nevis tas, kursh shmuci dara ir ok

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:22, pirms 18 gadiem
"PK nav vieniigais priekshnoteikums, lai atrastos tie jaunie censonji" - it kā jau taisnība Tev ir, PK nav vienīgais priekšnoeteikums, bet bez PK biatlonā ir EK. Domāju, ka no finansiālā viedokļa lētāk pat sanāk braukt visiem bariņā uz PK, nevis dažus sūtīt uz PK, dažus uz EK, kur katram līdzi jāsūta masieris, ārsts, slēpju sagatovātājs, treneris un kas vēl nekas... Bet trenēties uz vietas arī var tikai epizodiski, svarīgi ir treniņi augstkalnē, pat es kā parasts slēpošanas mīļotājs pēc nedēļu ilgas paslēpošanas ar distancenēm augstkalnē, atgriežoties Latvijā jutu to efektu, ko dod āugstkalnes treniņi, tad domāju, ka slēpotāji un biatlonisti, kas ar to nodarbojas puslīdz profesionāli, bez tā iztikt vienkārši nevar. Bet, ja runā par igauņiem - viņiem ir viena ļoti laba trase Otepē un augstkalnes kabīne, kurā it kā ieejot efekts esot tāds, it kā trenējies kalnos, nezinu, vai tā ir viņu panākumu atslēga, bet ideja interesanta.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:24, pirms 18 gadiem
to petrini
Tur jau tā lieta, ka tā šmuce rādās tikai tavā galvā. Bet esmu jau zaudējis ilūzijas, ka esi spējīgs ko tik sarežģītu saprast. Ej labāk gatavojies vakara spēlei pret Liepāju. Pie galdiņa tev vismaz nav nekas sarežģītāks par protokola atšifrēšanu - nav savas izcilās personiskā prāta spējas jāatklāj.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
hehe, nu paldies visiem par komplimetiem tradicionaali vainiigs ir tas, kursh pateica, nevis tas, kursh shmuci dara ir ok



Kurš dara šmuci? Biatlonisti? Tad tagad jau to sauc par šmuces darīšanu? Nu pisec...

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:26, pirms 18 gadiem
crow da dari ko gribi piem., uzbliez naaviigi argumentetu viedokli par to, cik viss iet pareizi un kaa mums vnk neveicas. es saprotu, ka kaadu mozh esu personiski aizskaaris, ka kaadam tur radi draugi bralaji maasas mauc, bet pameegjini mieriigi par to lietu padomaat. OK bija mums taada Ilonda Luuse , kas par savu naudu braukaaja un laboja rekords , bet nu man galiigi nekas neceelas par jamo priecaaties.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:30, pirms 18 gadiem
crow, nu davaj mudak paspiidi ar savaam praata speejaam un pastaasti visiem naviigi argumenteeti! pagaidaam tava brekshana liekas veel vairaak emociju uzpluudi nekaa mans vakardiem radies viedoklis.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:31, pirms 18 gadiem
kasagrandes , nu ja biatloinistam ir probleemas ar shaushanu vai sleeposnu un jau N gadus, taa tomeer ir shmuce.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:40, pirms 18 gadiem
to petrini
Zini, idiņ - vispār šobrīd visi skatās biatlonu. To, par ko Tu ekspertu mētā.
Labāk parunāsim nākamreiz, kad satiksimies - mēs esam pazīstami. Teiksim, otrdien Ventspilī.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:44, pirms 18 gadiem
Petrini, Tu redzēji?! Tu redzēji tik tikko pa Eurosportu Madaru? Redzēji treneri? Kā Tu domā - dēļ tā vien ir vērts vai nav vērts trenēties un braukt uz sacensībām?

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:53, pirms 18 gadiem
crow nu diez vai man ir liela veelme runaat ar cilveeku, kursh no vienas vietas tikai njem un lamaa.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:55, pirms 18 gadiem
kasagrandes, nee, manuprat, nav! radinieki, chomi, pazinjas, mozh arii var priecaaties, bet citiem par to vien gan nau ko priecaaties. nu neesam mees tikko dibinaata valsts, jau tiinju gadi.

     [+] [-]

, 2007-02-07 15:56, pirms 18 gadiem
to petrini
Ko tad tu šeit man kaut ko atbildi? Vai vienkārši šeit drosme lielāka - aiz kompja slēpjoties?

     [+] [-]

, 2007-02-07 16:13, pirms 18 gadiem
crow es esmu izteicis savas domas, tu man par taam vnk lamaa! es tevi nezinu un nejuutaa pec visa shii vajadziibu skriet tevi satikt un noskaidrot savu viedokli. kas man no kada ko bajdiites? es izteicu VIEDOKLI , tav vieniigais viedoklis ir bijis, ka es esmu idinjsh , mudaks utt.

     [+] [-]

, 2007-02-07 16:16, pirms 18 gadiem
to petrini
Par mudaku tu vispār nosauci mani. Par to, ka negribēsi satikt un normāli izrunāt tēmu aci pret aci - nebrīnos. Tipiskais "varonis maskā", kādu pilnas interneta klaigātavas.

     [+] [-]

, 2007-02-07 16:19, pirms 18 gadiem
Skaidrs ar Tevi.

     [+] [-]

, 2007-02-07 16:21, pirms 18 gadiem
crow, mozh paskaties hronologjiski, kas un kaa kuru ir saucis? un paskaidro, kaapeec man ar tevi butu jaatiekas? tu, redz, mani zini, tad tagad tev butu laiks staadiities priekshaa, ne? lai gan kopuma po - domaa kaut vai ka es eedu mazus bernus

     [+] [-]

, 2007-02-07 16:23, pirms 18 gadiem
kasagrande, paldies
p.s. shkjiet kopsh aktiivas spamoshas Delpos tik daudz nebiju drukaajis komentos

     [+] [-]

, 2007-02-07 21:11, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Paijpuisiitis
2) Neatceros, kā to skeletona meiteni sauca, bet vakar pa LTV7 pēdējā sižetā varēja redzēt, ka meitenei deg acis un viņa grib kautko sasniegt. Varbūt jauna, varbūt dumja un naiva, bet man tas patika. Reti gadās redzēt lv sportistus, kuriem iekšā ir tas sportiskais niknums. Ka grib katru posmu nomaukt pēc iespējas labāk un ir neapmierināts ar sevi un visu pasauli, ja kautkas nav izdevies kā nākas.

Nu man treniņbiedram ir kkas tml. Tjipa vnm, kad es viņu noskrienu(mēs vieglatlētikā), tā uzreiz sāk kko psihot, čīkst, ka nevar paskriet, sāp tas un tas, ka vsp tas nav priekš viņa utt utjpr. Neapmierināts ar visu pasauli, riktīgi besii, čista gribas vnk ievilkt viņam pa galvu, tāds aprobežots [cenzēts]. Tu varbūt to sauc par sportisko niknumu, bet es to saucu par debīlu aprobežotību.

     [+] [-]

, 2007-02-08 11:53, pirms 18 gadiem
dala taisniibas jau tam autoram ir, bet vispirms saliidzinasim budzetus, un viss jau sakas no federaacijas attieksmes, un tad jau nu galu galaa mes redzam tadus rezultaatus, kas ir attieciigi vienadi ar federacijas attieksmi. Berzin bl..d dod naudu!!

     [+] [-]

, 2007-02-10 18:45, pirms 18 gadiem
Dogshutam- pilnīgi Tev piekrītu!

     [+] [-]

, 2007-02-24 16:21, pirms 18 gadiem
nepiekritu es domaju - galvnais ka piedalas