Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Slotiņš un Mise tomēr neaizbrauc uz lielo izlasi

Ints Megnis
Ints Megnis

Slotiņš un Mise tomēr neaizbrauc uz lielo izlasi
Edgars Mise (no kreisās), Kirils Matjuhins, Ieva Pūce un Rūdis Balodis. Foto no Matjuhina Facebook profila

Latvijas biatlonisti Roberts Slotiņš un Edgars Mise svētdien tomēr nepievienojās Latvijas galvenajai izlasei Pasaules kausa otrā posma stafetes sacensībās, startējot zemāka līmeņa mačos.

Mise sestdien IBU junioru kausa posmā Lencerheidē (Šveice) izcīnīja 18. vietu 15 kilometru individuālajā distancē, kamēr Slotiņš sestdien startēja 10 kilometru sprintā IBU kausa izcīņas 2. posmā Itālijā, kur ieņēma 47. vietu un kvalificējās iedzīšanai. Vēlāk viņi abi tika pieteikti uz Austrijā notiekošā Pasaules kausa posma stafetes sacensībām, kas svētdien sāksies plkst. 15:00, tomēr tagad gan kļuvis zināms, ka Latvijas izlase nekāps uz sniega, jo Mise un Slotiņš svētdien nav mainījuši savas atrašanās vietas.

Mise svētdien Lenerheidē piedalījās desmit kilometru sprintā junioriem, aizverot visus desmit mērķus, kas deva 17. vietu starp gandrīz 140 slēpojošajiem šāvējiem. Uzvaru izcīnīja krievs Vjačeslavs Malejevs, kuram Mise piekāpās par minūti un 41,6 sekundēm.

Vēl no Latvijas junioriem 59. vietu guva Kirils Matjuhins, kurš arī šāva bez kļūdām un uzvarētājam piekāpās par trim minūtēm un 21,2 sekundēm, bet 69. pozīcijā bija divus mērķus neaizvērušais Rūdis Balodis, kurš distanci veica 18 sekundes lēnāk par Matjuhinu.

Savukārt 7,5 kilometru sprintā juniorēm svētdien 68. vietu izcīnīja Ieva Pūce, kura katrā šaušanā kļūdījās pa reizei un finišā uzvarētājai Paulai Botē no Francijas zaudēja trīs ar pusi minūtes. Dvīņumāsas Sandra un Sanita Buliņa pamanījās izcīnīt attiecīgi 81. un 82. vietu. Sandra ar divām kļūdām uzvarētājai zaudēja piecas minūtes un 21,7 sekundes, bet Sanita kļūdījās čettreiz un distanci veica 2,6 sekundes ilgāk par māsu.

Vēlreiz lēni slēpoja Inese Golubeva, kura ar trim kļūdām uzvarētājai zaudēja sešas minūtes un 40 sekundes, samierinoties ar 91. vietu starp 111 finišējušajām slēpojošajām šāvējām.

Tikmēr IBU kausā Itālijā svētdien notika iedzīšanas sacensības. Šeit triumfēja norvēģis Juhanness Dāls, kurš par 13,7 sekundēm apsteidza krievu Antonu Babikovu. Savukārt Slotiņš uzvarētājam zaudēja sešas minūtes un 32,8 sekundes, ar piecām kļūdām ieņemot 42. vietu starp 46 finišējušajiem sportistiem.

Skandāls svētdien izcēlās Krievijas izlasē, kur arī Babikovam bija plānots doties uz stafetes sacensībām. Tomēr Krievijas Biatlona federācijas prezidents Vladimirs Dračovs pavēstīja, ka sportists no šādas iespējas atteicies, tāpēc vismaz šogad viņam vairs nebūs iespēju slēpot Pasaules kausā, bet pats Babikovs uzsvēra, ka nav gan atteicies.

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:06, pirms 6 gadiem
Man patīk, ka jūs to uzziniet no tv ekrāniem tiešām, prieks, ka sekojat līdzi!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-16 15:11, pirms 6 gadiem
Vai ne? Jau pa dienu IBU mājas lapā bija rezultāti, bija skaidrs, ka nebrauks divas sacensības dienā. Kaut kāds bardaks ne tikai Sportacentrā, bet arī biatlona izlasē/federācijā.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-16 15:16, pirms 6 gadiem
nu miskastnieki. diez to uzzināt atrāk nevarēja. tiešam jāsagaida tv pārraides sakums....
Slēpts komentārs: vanagz

  +4 [+] [-]

, 2018-12-16 15:23, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Kas tā par pašdarbību? Tādam Slotiņam vispār atņemtu vietu izlasē, pie kājas kaut vai lai kāds Zigis tur piedalās, bet par šo ir jāsoda, jo PK punkti par stafeti lielajai izlasei ir vajadzīgi.
Slotiņš tīri priekš sevis tur startēja, jo iedzīšanā LV tāpat ieskaites punktus par to nedod.
Mise -ja jau ir labākais jaunais, tad ko viņš sprēgā? Savulaik Pužulis tāds bija un tad viņš ar neaizbrauca uz PK jauns esot un nākamajā sezonā sākās regress.
Sods ir abiem jāuzliek un bargs, lai citi tā neatļaujas. Jo Latvija ir iztērējusi resursus papildus dienai Austrijā, iespējams arī par biļetēm Slotai un Misem bija samaksāts.
Nedomāju, ka tā bija pašdarbība no Mises un Slotiņa puses. OK, Mise atradās tālu no Hohfilcenes (300-400 km), bet varēja taču atsaukt Slotiņu no Itālijas (laikam ap 150 km), un pēdējā posmā pieteikt Brici (šķiet, ka viņam vēl ir PK kvalifikācija). Būtu interesanti uzzināt federācijas skaidrojumu.

Mise labs sezonas sākumā. Laba debija arī 17 gadus vecajam Matjuhinam (šķiet, ka daugavpilietis), kurš starptautiskajā debijā kā līdzīgs cīnās ar divus gadus vecāko Balodi.

Slotiņam (vērtējot pēc viņa mērauklas) šodien normāls sniegums.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-16 15:31, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Kas tā par pašdarbību? Tādam Slotiņam vispār atņemtu vietu izlasē, pie kājas kaut vai lai kāds Zigis tur piedalās, bet par šo ir jāsoda, jo PK punkti par stafeti lielajai izlasei ir vajadzīgi.
Slotiņš tīri priekš sevis tur startēja, jo iedzīšanā LV tāpat ieskaites punktus par to nedod.
Mise -ja jau ir labākais jaunais, tad ko viņš sprēgā? Savulaik Pužulis tāds bija un tad viņš ar neaizbrauca uz PK jauns esot un nākamajā sezonā sākās regress.
Sods ir abiem jāuzliek un bargs, lai citi tā neatļaujas. Jo Latvija ir iztērējusi resursus papildus dienai Austrijā, iespējams arī par biļetēm Slotai un Misem bija samaksāts.
Nekādā gadījumā sodīt nedrīkst. Slikti ka mums nav stafete, bet tādēļ nav jāsoda. Mise 17 vieta no 140 - lieliski. Mēs nezinām aizkulises. Varbūt biatlonisti nav vainīgi bet kāds cits. Kad izsaukti, vai ir bijušas iepriekš runas ka jābūt gataviem izsaukumam. To ka vienam būs noteikti jābūt papildus zināja iepriekš. Biatlona treneri mums klusē kā zivis.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-16 15:32, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nedomāju, ka tā bija pašdarbība no Mises un Slotiņa puses. OK, Mise atradās tālu no Hohfilcenes (300-400 km), bet varēja taču atsaukt Slotiņu no Itālijas (laikam ap 150 km), un pēdējā posmā pieteikt Brici (šķiet, ka viņam vēl ir PK kvalifikācija). Būtu interesanti uzzināt federācijas skaidrojumu.

Mise labs sezonas sākumā. Laba debija arī 17 gadus vecajam Matjuhinam (šķiet, ka daugavpilietis), kurš starptautiskajā debijā kā līdzīgs cīnās ar divus gadus vecāko Balodi.

Slotiņam (vērtējot pēc viņa mērauklas) šodien normāls sniegums.
Slotiņam labs sniegums??????
42 no 46 iedzīšanā? IBU kausā????
Tu lieto kko?
Startēja viņš 47 aiz sevis atstājot tos kuri startēja ar 56., 55., 49. un 44. laiku sprintā? Toties 6 no tiem kas startēja vēl pēc Slotas palaižot garām. Procentuāli skaitot rezultāts sliktāks nekā vakar sprintā. Un vēlreiz jautāju, kā tas palīdz Latvijas PK vai IBu punktiem?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-16 15:37, pirms 6 gadiem
bardaks kā parasti
ieslēdzu eirosport 2, lai apskatītos t.sk. arī mūsējos - skuju ziepes

  +2 [+] [-]

, 2018-12-16 15:39, pirms 6 gadiem
Un es speciāli braucu uz mājām ātrāk , lai paskatītos uz mūsējiem un še tev

  -1 [+] [-]

, 2018-12-16 15:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nekādā gadījumā sodīt nedrīkst. Slikti ka mums nav stafete, bet tādēļ nav jāsoda. Mise 17 vieta no 140 - lieliski. Mēs nezinām aizkulises. Varbūt biatlonisti nav vainīgi bet kāds cits. Kad izsaukti, vai ir bijušas iepriekš runas ka jābūt gataviem izsaukumam. To ka vienam būs noteikti jābūt papildus zināja iepriekš. Biatlona treneri mums klusē kā zivis.
Runa jau ir protams, par to, ka ja tā nebija viņu vaina tad protams, bet ja atteica vai kā savādāk rīkojās uz savu galvu tad ir jāsoda, jo viņi ir domāti lai pievilktu lielo izlasi, jo ko darīs, ja liela'izlase zaudēs kvotas PK? Kuri būs tie divi vai viens, kuri spēs tās atgūt?
Sievietēm Bendika knapi tur 25.vietu PK nācijām, lai gan ir regulāri top 40 šogad, jo ir viena pati. Mums gan sievietēm ir šogad divas PK kvotas, bet nav nevienai kval. priekš PK.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-16 15:40, pirms 6 gadiem
Vajag likt jaunos kam 17 gadi. Nav jēga likt patrikus

  -3 [+] [-]

, 2018-12-16 15:41, pirms 6 gadiem
Jūs, mūllāpi, ko Latvijai dod tie neizcinitie punkti.? Par vienu invalīdu, kas cīnās par 80. vietām, mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-16 15:46, pirms 6 gadiem
tampax rakstīja: Jūs, mūllāpi, ko Latvijai dod tie neizcinitie punkti.? Par vienu invalīdu, kas cīnās par 80. vietām, mazāk.
Nomaini tamponu

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:46, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Runa jau ir protams, par to, ka ja tā nebija viņu vaina tad protams, bet ja atteica vai kā savādāk rīkojās uz savu galvu tad ir jāsoda, jo viņi ir domāti lai pievilktu lielo izlasi, jo ko darīs, ja liela'izlase zaudēs kvotas PK? Kuri būs tie divi vai viens, kuri spēs tās atgūt?
Sievietēm Bendika knapi tur 25.vietu PK nācijām, lai gan ir regulāri top 40 šogad, jo ir viena pati. Mums gan sievietēm ir šogad divas PK kvotas, bet nav nevienai kval. priekš PK.
Vietai nāciju kausā visu laiku sekoju līdzi un ļoti nepatīk, ka šodien nebija mums stafete. Gaidu federācijas skaidrojumu kā bija runāts. Vai bija runāts kā rīkoties posmos kad ir stafete, jo mums uz PK posmiem brauc 3 biatlonisti. Kā ņem ceturto un visticamāk ka Mise nebija prognozēts raustīt. Ja viņam labi klājās savās sacensībās kādēļ skriet 300 km lai piedalītos citur. Šodien jau kā ceturto varēja likt praktiski jebkuru , jo diez vai līdz pēdējam posmam mūsu izlase tiktu.

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:46, pirms 6 gadiem
Apskaties PK nāciju kausa skaitīšanas punktus saliec kopā Japānas piemēram, 69., 79, un 89. vietas un pretī noliec vienu Rastorgujeva 20.vietu apskati punktu starpību, papildus Japānai ir stafete, mums nav.
Summā Japānai nāciju punkti vairāk un Latvijai kvotas rūk.
Mūllāps esi tu.

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:49, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vietai nāciju kausā visu laiku sekoju līdzi un ļoti nepatīk, ka šodien nebija mums stafete. Gaidu federācijas skaidrojumu kā bija runāts. Vai bija runāts kā rīkoties posmos kad ir stafete, jo mums uz PK posmiem brauc 3 biatlonisti. Kā ņem ceturto un visticamāk ka Mise nebija prognozēts raustīt. Ja viņam labi klājās savās sacensībās kādēļ skriet 300 km lai piedalītos citur. Šodien jau kā ceturto varēja likt praktiski jebkuru , jo diez vai līdz pēdējam posmam mūsu izlase tiktu.
Pēc šā brīža stafetes ritējuma, tiktu gan.

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:52, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Runa jau ir protams, par to, ka ja tā nebija viņu vaina tad protams, bet ja atteica vai kā savādāk rīkojās uz savu galvu tad ir jāsoda, jo viņi ir domāti lai pievilktu lielo izlasi, jo ko darīs, ja liela'izlase zaudēs kvotas PK? Kuri būs tie divi vai viens, kuri spēs tās atgūt?
Sievietēm Bendika knapi tur 25.vietu PK nācijām, lai gan ir regulāri top 40 šogad, jo ir viena pati. Mums gan sievietēm ir šogad divas PK kvotas, bet nav nevienai kval. priekš PK.
Vai tad dāmām ir divas vietas? Pērn Latvija nāciju kausā palika 26. pozīciijā, tātad, PK pienākas viena vieta.

Par Slotiņu - jau rakstīju, ka normāls starts pēc viņa mērauklas. Protams, labākajiem viņš zaudē daudz.

Bet tam gan piekrītu, ka ir jānotur vismaz 23. vietu Nāciju kausā. Turklāt tagad Rastorgujeva pienesums ir krietni mazāks slimības dēļ, tādēļ stafetes punkti (izskatās gan, ka mūsējie šodien paliktu pēdējie 26.) būtu ļoti noderējuši.

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:56, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tad dāmām ir divas vietas? Pērn Latvija nāciju kausā palika 26. pozīciijā, tātad, PK pienākas viena vieta.

Par Slotiņu - jau rakstīju, ka normāls starts pēc viņa mērauklas. Protams, labākajiem viņš zaudē daudz.

Bet tam gan piekrītu, ka ir jānotur vismaz 23. vietu Nāciju kausā. Turklāt tagad Rastorgujeva pienesums ir krietni mazāks slimības dēļ, tādēļ stafetes punkti (izskatās gan, ka mūsējie šodien paliktu pēdējie 26.) būtu ļoti noderējuši.
Latvija nāciju kausā bija 25.vietā sievietēm.

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:57, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Runa jau ir protams, par to, ka ja tā nebija viņu vaina tad protams, bet ja atteica vai kā savādāk rīkojās uz savu galvu tad ir jāsoda, jo viņi ir domāti lai pievilktu lielo izlasi, jo ko darīs, ja liela'izlase zaudēs kvotas PK? Kuri būs tie divi vai viens, kuri spēs tās atgūt?
Sievietēm Bendika knapi tur 25.vietu PK nācijām, lai gan ir regulāri top 40 šogad, jo ir viena pati. Mums gan sievietēm ir šogad divas PK kvotas, bet nav nevienai kval. priekš PK.
It kā izskaties( ka tu varētu kļūt par) gudrs čalis; tagad uzdevums-x; pasaki, kādēļ viņi šodien neieradās?

prikols- izlasi rakstu

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:57, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tad dāmām ir divas vietas? Pērn Latvija nāciju kausā palika 26. pozīciijā, tātad, PK pienākas viena vieta.

Par Slotiņu - jau rakstīju, ka normāls starts pēc viņa mērauklas. Protams, labākajiem viņš zaudē daudz.

Bet tam gan piekrītu, ka ir jānotur vismaz 23. vietu Nāciju kausā. Turklāt tagad Rastorgujeva pienesums ir krietni mazāks slimības dēļ, tādēļ stafetes punkti (izskatās gan, ka mūsējie šodien paliktu pēdējie 26.) būtu ļoti noderējuši.
Un par Slotiņu. Paskaties biathlonworld mājas lapā un sapratīsi viņa rezultātu.

     [+] [-]

, 2018-12-16 15:59, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: It kā izskaties( ka tu varētu kļūt par) gudrs čalis; tagad uzdevums-x; pasaki, kādēļ viņi šodien neieradās?

prikols- izlasi rakstu
Prikols - izlasi pats. Un paskaidro sevis teikto anton. Citē man to teikumu, kādēļ neieradās. Dunduks.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:00, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Latvija nāciju kausā bija 25.vietā sievietēm.
Iepriekšējā sezonā Latvija dāmām nāciju ieskaitē bija 26. vietā. >>> BMW IBU World Cup Biathlon - International...

Jā, izpētīju visus Slotiņa splitus un arī šaušanu. Priekš viņa objektīvā līmeņa ļoti OK starts.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:01, pirms 6 gadiem
tampax rakstīja: Jūs, mūllāpi, ko Latvijai dod tie neizcinitie punkti.? Par vienu invalīdu, kas cīnās par 80. vietām, mazāk.
vo vo... jēga no kvotam ja mums pat nav ko likt tur, ibu kausa pa beigam vandās

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:02, pirms 6 gadiem
Sievietēm mums gan ir milzīga bedre aiz Bendikas. Pūces progress šķiet apstājies, nedaudz vecākās dāmas diemžēl izskatās neperspektīvas, bet jaunākās vēl ir pārāk jaunas.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:06, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Prikols - izlasi pats. Un paskaidro sevis teikto anton. Citē man to teikumu, kādēļ neieradās. Dunduks.
Mise svētdien Lenerheidē piedalījās desmit kilometru sprintā junioriem, aizverot visus desmit mērķus, kas deva 17. vietu starp gandrīz 140 slēpojošajiem šāvējiem.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:10, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Mise svētdien Lenerheidē piedalījās desmit kilometru sprintā junioriem, aizverot visus desmit mērķus, kas deva 17. vietu starp gandrīz 140 slēpojošajiem šāvējiem.
Tas nav iemesls. Tas ir fakts, kā viņš šodien nostartēja.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:12, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Tas nav iemesls. Tas ir fakts, kā viņš šodien nostartēja.
Juniori ir zem citas- junioru federācijas?
Vai arī viņi startē neatkarīgi no federācijas, par saviem līdzekļiem?

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:13, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iepriekšējā sezonā Latvija dāmām nāciju ieskaitē bija 26. vietā. >>> BMW IBU World Cup Biathlon - International...

Jā, izpētīju visus Slotiņa splitus un arī šaušanu. Priekš viņa objektīvā līmeņa ļoti OK starts.
Jā, šeit kļūdījos, laikam pieķēru rezultātu pirms tam, jo atceros, ka bija priekšā Rumānijai. Un laikam kaut kas bija, kad veterāne Tofalvi nostartēja pēdējā posmā, lai saglābtu 25.vietu. Te tiešām kļūdījos.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:14, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Juniori ir zem citas- junioru federācijas?
Runa iet par PK nāciju punktiem.
Prikols - izlasi par ko iet runa komentāros.
Ko mums dod 17.vieta junioros lielajai izlasei????

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:17, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Runa iet par PK nāciju punktiem.
Prikols - izlasi par ko iet runa komentāros.
Ko mums dod 17.vieta junioros lielajai izlasei????
Ja viņi nostartēja junioros, tātad pašai federācijai nebija noteiktības par viņu startiem. Ja federācija teiktu: "Brauciet!", es nedomāju, ka viņi atteiktu: "Nebrauksim!" :"Negribam!" ,"Man rīt svarīgas sacenes junioros" utt
Izskatās, ka tāds bija federācijas lēmums.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:22, pirms 6 gadiem
ļoti interesanti, šoreiz uz finišu palaida visus dalībniekus?
Vai ir mainīts reglaments???
Jo 1. trijnieks jau bija finišējis, kad leitis tikai pabeidza 8.šaušanu.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:23, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Ja viņi nostartēja junioros, tātad pašai federācijai nebija noteiktības par viņu startiem. Ja federācija teiktu: "Brauciet!", es nedomāju, ka viņi atteiktu: "Nebrauksim!" :"Negribam!" ,"Man rīt svarīgas sacenes junioros" utt
Izskatās, ka tāds bija federācijas lēmums.
Tikai klusē federācija. Pat Kreipāns nezināja iemeslu.

     [+] [-]

, 2018-12-16 16:54, pirms 6 gadiem
Muļķi, kas cer kko redzēt no mūsējiem stafetē? Mazohisti, vēlaties fanot par to, lai nenoņem no trases un var finišēt, tas labākajā gadījumā? Ļoti patīk šis sporta veids, taču no mūsējiem stafetēs šogad un vēl pāris gadus varam neko cerīgu negaidīt. Individuāli Rastijs ar Bendiku arī izskatās švakāk kā pēdējās 2 sezonās..