Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Ozols

Latvija tiek apdzīta par apli, Norvēģijai jau piektais zelts

Latvija tiek apdzīta par apli, Norvēģijai jau piektais zelts
Juhanness Tinness Bē svin Norvēģijas uzvaru stafetē. Foto: imago images/Scanpix

Estešundā (Zviedrija) pasaules čempionātā biatlonā stafetē vīriešiem pārliecinošu uzvaru izcīnīja Norvēģijas komanda, bet Latvijai pēc laba pirmā posma neizdevās izvairīties no apdzīšanas par apli, iegūstot 24. vietu starp 26 komandām.

Pirms sacensībām

Sacensību galvenā favorīte, ņemot vērā pieteiktos sastāvus, bija Norvēģijas komanda, kura pēdējos 10 pasaules čempionātos ir uzvarējusi sešas reizes. Labas izredzes izcīnīt uzvaru ir Francijai, Vācijai, Krievijai, Austrijai un Zviedrijai. Latvijas komanda ir viena no 26 dalībniecēm, bet Andreja Rastorgujeva ielikšana pēdējā posmā solīja mūsējo izstāšanos pēc apdzīšanas par apli.

Izlase1. posms2. posms3. posms4. posms
NorvēģijaBirkelansKristiansensT.BēJ.Bē
FrancijaGigonāFijons-MajēDestjēM.Furkads
VācijaLesersRēssPaifersDolls
ZviedrijaLindstrēmsNelinsPonsiluomaSāmuelsons
KrievijaJeļisejevsPoršņevsMališkoLoginovs
AustrijaLeitnersEdersLandertingersJ.Eberhards
ItālijaHofersMontelloBormolīniVindišs
ČehijaŠlesingrsMoravecsKrupčiksKrčmāržs
ŠveiceFinelloVēgersDoldersVīstners
UkrainaPrimaSemenovsTiščenkoTkalenko
KanādaK.GovsS.GovsMillarsBurnote
BulgārijaAņevsSinapovsGerdžikovsIlijevs
IgaunijaZahknaErmitsLesingsKoivs
LatvijaPatrijuksMiseSlotiņšRastorgujevs

Sacensības

1. posms
Pēc pirmajām divām šaušanām nevienai komandai nebija izdevies iegūt lielu pārsvaru. Stafetes maiņu pirmā veica Krievija, kurai pēc nepilnas sekundes sekoja Itālija un Francija, tālāk Vācija (+3,4), Šveice (+7,1), Austrija (+8,4).

2.posms
Pēc guļus šaušanas vadībā izvirzījās Itālija, kurai uzreiz sekoja Norvēģija un Austrija. Būtiskas izmaiņas sekoja stāvus šaušanā, kur nelielu pārsvaru ieguva trīs favorītes - Francija, Norvēģija un Austrija. Jau 21 sekundi no līderes atpalika Zviedrija, bet Krievija, Igaunija un Vācija zaudēja vairāk nekā 30 sekundes. Stafetes maiņu pirmā veica Francija, sekoja Norvēģija (+1,3), Zviedrija (+18,8), Austrija (+28,7), Igaunija (+37,1), Baltkrievija (+38,1) un Vācija (+39,3).

3.posms
Astoņu sekunžu vadību pēc pirmās šaušanas ieguva Tarjē Bē (Norvēģija), jo tuvākajam konkurentam Simonam Destjē (Francija) nācās izmantot rezerves patronu. Kā trešais no šautuves izslēpoja Martins Ponsiluoma (Zviedrija). Norvēģija turpināja palielināt pārsvaru pār pārējiem. Destjē pat ar soda apli otrajā šaušanā saglabāja otro vietu, bet uz papēžiem mina pasaules čempions klasikā Arnds Paifers un Martins Ponsiluoma.

Stafetes maiņu pirmā veica Norvēģija, tālāk ar vienādu laiku sekoja Francija un Vācija (+43,5), Zviedrija (+1:04,2), Slovēnija (+1:04,5).

4.posms
Pēdējā posmā Norvēģijai startēja Juhanness Tinness Bē, bet Francijai Martēns Furkads. Pēc guļus šaušanas Norvēģija tuvākos sekotājus Vāciju un Franciju apsteidza gandrīz par minūti. Pārējās komandas no līderes atpalika vismaz pusotru minūti.

Otrajā šaušanā nervus skatītājiem pakutināja Bē, kurš aizšāvā garām trīs mērķiem, bet norvēģis izturēja spiedienu un ar trīs rezerves patronām pameta šautuvi bez soda apļiem. Katastrofāli šāvā titulētais Martēns Furkads, kurš bija spiests slēpot divus soda apļus. To izmantoja Bendikts Dolls un Aleksandrs Loginovs, šaujot precīzi.

Lepnā vienatnē finišu sasniedza Juhanness Tinness Bē, kurš Norvēģijai sagādāja piekto zeltu šajā pasaules čempionātā. Sudraba godalga Vācijai, bet bronza Krievijai.

Latvijas pirmā posma pārstāvis Aleksandrs Patrijuks stafeti sāka atzīstami, šaujot nekļūdīgi un zaudējot līderim tikai 9 sekundes. Stāvus jau bija jāizmanto divas rezerves patronas, kas atbīdīja uz 15. vietu. Patrijuks pēdējā aplī atkrita par četrām pozīcijām, stafeti Edgaram Misem nododot kā 19. 20 gadus vecais pasaules čempionātu debitants guļus šaušanā izmantoja visas trīs rezerves patronas, izslēpojot 23. vietā, bet stāvus šaušana veikta nekļūdīga, kas ļāva saglabāt 23. pozīciju. Mise pēdējā aplī apsteidza Beļģijas biatlonistu, paceļoties uz 22. vietu un Francijai tobrīd zaudējot gandrīz trīs minūtes, veica stafetes maiņu.

Trešajā posmā Latviju pārstāvēja Roberts Slotiņš, kurš pirmajā šaušanā izmantoja vienu rezerves patronu un noslīdēja uz 23. vietu, saglabājot izredzes stafeti nodot Andrejam Rastorgujevam. Tomēr neveiksmīga stāvus šaušana un soda aplis bija par daudz, jo Slotiņš tika apdzīts par apli. Latvijas komanda stafeti noslēdza 24. vietā, apsteidzot Kazahstānu un Dienvidkoreju.

4x7.5 km stafete vīriešiem

VIzlaseLaiks (s.a.+r.p.)
1.Norvēģija1:12:03.7 (0+6)
2.Vācija+38.1 (0+8)
3.Krievija+1:04.1 (0+7)
4.Čehija+1:20.7 (0+6)
5.Slovēnija+1:22.4 (0+5)
6.Francija+1:37.2 (3+11)
7.Zviedrija+1:37.4 (0+11)
8.Austrija+2:00.1 (1+8)
9.Bulgārija+2:03.9 (0+9)
10.Baltkrievija+2:04.0 (0+9)
11.Šveice+3:08.4 (2+12)
12.Ukraina+3:08.7 (0+7)
13.Kanāda+3:19.7 (0+6)
14.Igaunija+3:26.4 (0+11)
15.Itālija+3:32.2 (2+13)
16.Polija+4:07.7 (1+8)
17.Somija+4:09.5 (0+9)
18.Slovākija+5:25.1 (2+14)
19.ASV+5:26.6 (2+12)
20.Japāna+5:27.9 (0+6)
21.Lietuva+5:38.4 (0+8)
22.Rumānija+6:05.4 (0+7)
23.Beļģijapar apli (0+6)
24.Latvijapar apli (1+9)
25.Kazahstānapar apli (2+11)
26.Dienvidkorejapar apli (1+11)

Ja sezonas noslēgumā Latvijai izdosies izcīnīt vismaz 23. vietu, tad arī nākamsezon sprintam un klasikai varēs pieteikt trīs biatlonistus, ja neizdosies - tad tikai divus. Nāciju kausa vērtējumā tiek ņemti vērā trīs labāko biatlonistu rezultāti sprintā un klasikā, kā arī rezultāti stafetēs.

Nāciju kausa kopvērtējums biatlonā vīriešiem

VValstsPunkti
1.Norvēģija7718.0
20.Lietuva2855.0
21.Japāna2710.0
22.Kazahstāna2614.0
23.Latvija2572.0
24.Rumānija2567.0
25.Beļģija2472.0

4 x 7.5 km stafete vīriešiem 2018./19. sezonā

DatumsPosmsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
16. dec.2.HohfilceneZviedrijaNorvēģijaVācija
13. jan.4.OberhofaKrievijaFrancijaAustrija
18. jan.5.RūpoldingaNorvēģijaVācijaFrancija
9. feb.7.KenmoraNorvēģijaFrancijaKrievija
16. mar.EstešundaNorvēģijaVācijaKrievija

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējums stafetē vīriešiem

VIzlase1 1 1 1 1 Punkti
1. Norvēģija5436606060 270
2. Krievija4060404848 236
3. Vācija4834544354 233
4. Francija3254485438 226
5. Austrija4348434034 208
6. Zviedrija6040382836 202
7. Čehija3643343843 194
8. Itālija3838323426 168
9. Šveice3431302630 151
10. Ukraina2519363629 145
26. Latvija14142217 67

Pēdējo 10 pasaules čempionātu medaļu ieguvēji vīriešu stafetēs

GadsZeltsSudrabsBronza
2007.KrievijaNorvēģijaVācija
2008.KrievijaNorvēģijaVācija
2009.NorvēģijaAustrijaVācija
2011.NorvēģijaKrievijaUkraina
2012.NorvēģijaFrancijaVācija
2013.NorvēģijaFrancijaVācija
2015.VācijaNorvēģijaFrancija
2016.NorvēģijaVācijaKanāda
2017.KrievijaFrancijaAustrija
2019.NorvēģijaVācijaKrievija

2019. gada pasaules čempionāta programma

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
7. mar.17:152 x 6 km + 2 x 7.5 km jauktā stafeteNorvēģijaVācijaItālija
8. mar.17:157.5 km sprints sievietēmKuzminaTandrevolaDālmeiere
9. mar.17:3010 km sprints vīriešiemJ.T.BēLoginovsFijons-Majē
10. mar.14:4510 km iedzīšana sievietēmHermaneEkhofaDālmeiere
10. mar.17:3012.5 km iedzīšana vīriešiemPidručnijsJ.T.BēFijons-Majē
12. mar.16:3015 km individuālā distance sievietēmĒberjaVitociBrezā
13. mar.17:1020 km individuālā distance vīriešiemPaifersIlijevsT. Bē
14. mar.18:10pāru jauktā stafeteNorvēģijaItālijaZviedrija
16. mar.14:154 x 6 km stafete sievietēmNorvēģijaZviedrijaUkraina
16. mar.17:304 x 7.5 km stafete vīriešiemNorvēģijaVācijaKrievija
17. mar.14:1512.5 km masu starts sievietēm
17. mar.17:0015 km masu starts vīriešiem

Medaļu ieskaite 2019. gada pasaules čempionātā

VValstsZSBK
1.Norvēģija5319
2.Vācija2226
3.Zviedrija1113
4.Ukraina1012
5.Slovākija1001
6.Itālija0213
7.Krievija0112
8.Bulgārija0101
9.Francija0033

Rakstu sagatavoja Sportacentrs.com Jauno žurnālistu akadēmijas dalībnieks


, 2019-03-16 18:57, pirms 6 gadiem
Man besī Slotiņš!!!!
, 2019-03-16 19:00, pirms 6 gadiem
Patrijuks samērā labi nomauca, Rastijam vajadzēja nākt zemāk par 4 etapu..
, 2019-03-16 19:01, pirms 6 gadiem
Pēdējā posmā būs cīņa par 22.-24. vietu nāciju kausā starp Kazahstānu, Latviju , Rumāniju. Izskatās ka Beļģiju no cīņas varam izslēgt. It kā kazahi var nedaudz mierīgāk justies, bet viņu rezultāti ir jūtami kritušies un izgāzties pēdējā posmā nevar atļauties. Viss izšķirsies 22.marta sprintā.
Šodien prieks par Patrijuka negaidītui pat ļoti labo startu, arī Mises debija ar pluss zīmi. Slotiņš - diemžēl tā kā gaidīts un LPD beigu tabulā.
, 2019-03-16 19:02, pirms 6 gadiem
Patrijuks un Mise abi tīri ok. Bet nu Slotiņš ... Viņu pat pie dāmām par apli nodzītu
, 2019-03-16 19:02, pirms 6 gadiem
Rastorgujeva 4 etaps tā ir lirika,federācijai vajadzēja 3 posmā likt Lūsu un 4 Slotiņu.tā ir federācijas vaina.Andrejs tā jau daudz startēja PČ,vēl rīt starts,atnesa tādus punktus nācijas rangam.Rumāni joprojām aiz mums un Kazahiem esam tuvāk.
Slēpts komentārs: nicks
, 2019-03-16 19:03, pirms 6 gadiem
Slotiņš labākais, iedeva Rastijam atpūtu!!!
, 2019-03-16 19:03, pirms 6 gadiem
Norvēģija ārpus konkurences. Mjā, bet Furkādam gan melnais periods. Jau sava posma sākuma uz koka kājām knapi mēģināja tikt līdzi Dollam, bet beigās nošāvās.

Prieks par Patrijuka un Mises sniegumu. Patrijuks uz otro šautuvi, turoties grupā, paskrēja virs sava tempa, bet tomēr spēja atelpoties un sašaut ar divām rezerves patronām. Mise pārsteidza ar slēpošanas ātrumu, jo, vērojot viņa startus junioru mačos, likās, ka būs par kādu pusminūti lēnāks. Un ļoti ātri sašāva otrajā šautuvē. Slotiņš mēģinā turēt puslīdz pieklājīgu tempu, bet atkal pievīla šaušana.
, 2019-03-16 19:04, pirms 6 gadiem
Gaidu ziņu kad Slotiņam sezona OFF,uz Oslo Misi,Patriku un Rastiju
, 2019-03-16 19:04, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Norvēģija ārpus konkurences. Mjā, bet Furkādam gan melnais periods. Jau sava posma sākuma uz koka kājām knapi mēģināja tikt līdzi Dollam, bet beigās nošāvās.

Prieks par Patrijuka un Mises sniegumu. Patrijuks uz otro šautuvi, turoties grupā, paskrēja virs sava tempa, bet tomēr spēja atelpoties un sašaut ar divām rezerves patronām. Mise pārsteidza ar slēpošanas ātrumu, jo, vērojot viņa startus junioru mačos, likās, ka būs par kādu pusminūti lēnāks. Un ļoti ātri sašāva otrajā šautuvē. Slotiņš mēģinā turēt puslīdz pieklājīgu tempu, bet atkal pievīla šaušana.
20 gados vēl ir iespējams liels progress!
, 2019-03-16 19:05, pirms 6 gadiem
Igauniju var apsveikt ar 4 starta vietu nākamsezonai
, 2019-03-16 19:05, pirms 6 gadiem
nicks rakstīja: Pufaikas malači, arī pārējie slāvi ierādīja trimplim Martēnam vietu.
Bet nu Andrjuha negrib skriet un dauzīties stafetē. Manuprāt nepareizi, jo rīt viņš tāpat nav konkurents. Itkā ir izlase un reizē arī nav.
Interesanti kā tad izdevās no 25v uzlekt uz 23v?
, 2019-03-16 19:05, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Norvēģija ārpus konkurences. Mjā, bet Furkādam gan melnais periods. Jau sava posma sākuma uz koka kājām knapi mēģināja tikt līdzi Dollam, bet beigās nošāvās.

Prieks par Patrijuka un Mises sniegumu. Patrijuks uz otro šautuvi, turoties grupā, paskrēja virs sava tempa, bet tomēr spēja atelpoties un sašaut ar divām rezerves patronām. Mise pārsteidza ar slēpošanas ātrumu, jo, vērojot viņa startus junioru mačos, likās, ka būs par kādu pusminūti lēnāks. Un ļoti ātri sašāva otrajā šautuvē. Slotiņš mēģinā turēt puslīdz pieklājīgu tempu, bet atkal pievīla šaušana.
Martēns nemaz nebija pelnījis startēt pēdējā posmā.
, 2019-03-16 19:07, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: Patrijuks samērā labi nomauca, Rastijam vajadzēja nākt zemāk par 4 etapu..
Būtu dabūjuši 23 vietu
, 2019-03-16 19:09, pirms 6 gadiem
Nu tomēr esam nāciju vērtējumā 23.vietā
Rumāņi atpaliek gan tikai par 5 punktiem, bet tuvāk Kazahstānai kur jau tikai mīnus 42 punkti, ar beļģiem, kuri 25. daudz maz skaidrs saglabājam 100 punktu pārsvaru.
, 2019-03-16 19:12, pirms 6 gadiem
Nāciju kauss pirms pēdējiem ieskaites mačiem (sprints nākamnedēļ):

21. Japāna 2710 (šodien 120 punkti)
22. Kazahstāna 2614 (70)
23. Latvija 2472 (80)
24. Rumānija 2567 (100)
25. Beļģija 2472 (90)

Piekrītu FUNS rakstītajam, ka pēdējā posmā var paņemt arī Kazahstānu, jo viņiem ir ļoti slikti rezultāti sezonas noslēdzošajā daļā. Bet tiešā cīņa būs ar Rumāniju.

Treneriem tagad laikam dilemma, ko likt kā trešo sezonas pēdējā sprintā - Misi vai Slotiņu. Mise arī nav pats stabilākais šāvējs, tomēr procents viņam ir labāks. Tempa ziņā šodien apmēram vienādi, Mise laikam dažas sekundes ātrāks. Bet Slotiņš netika līdz pēdējam nogrieznim, savukārt Mise to veica pieklājīgā tempā.

Domāju, ka pēc šodienas visiem ir saprotams, kāpēc Latvijai nākamsezon vajag trīs kvotas PK - lai var startēt gan Patrijuks, gan Mise.
, 2019-03-16 19:13, pirms 6 gadiem
Nu stafete mums bija cerīga, jo Patrijuks tiešām veica ļoti cienījamu posmu pat zem minūtes atpalika tikai, turklāt arī Mise debijā bija labs un, jā, man arī izbrīnīja ātrums distancē, kas ir tas, ko jau minēju, ka Lūsa ir krietni lēnāks par Misi. Sašāva ar labi, Slotiņš gan pievīla, lai gan viņa ātrums pat sašaujot ar 3 rezerves patronām diez vai dotu iespēju Rastijam tikt pie starta.
Bet labi, ka viss tomēr izšķirsies Holmenkolenas sprintā par nāciju vērtējumu un dalībnieku skaitu nākamajā sezonā.
, 2019-03-16 19:15, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nāciju kauss pirms pēdējiem ieskaites mačiem (sprints nākamnedēļ):

21. Japāna 2710 (šodien 120 punkti)
22. Kazahstāna 2614 (70)
23. Latvija 2472 (80)
24. Rumānija 2567 (100)
25. Beļģija 2472 (90)

Piekrītu FUNS rakstītajam, ka pēdējā posmā var paņemt arī Kazahstānu, jo viņiem ir ļoti slikti rezultāti sezonas noslēdzošajā daļā. Bet tiešā cīņa būs ar Rumāniju.

Treneriem tagad laikam dilemma, ko likt kā trešo sezonas pēdējā sprintā - Misi vai Slotiņu. Mise arī nav pats stabilākais šāvējs, tomēr procents viņam ir labāks. Tempa ziņā šodien apmēram vienādi, Mise laikam dažas sekundes ātrāks. Bet Slotiņš netika līdz pēdējam nogrieznim, savukārt Mise to veica pieklājīgā tempā.

Domāju, ka pēc šodienas visiem ir saprotams, kāpēc Latvijai nākamsezon vajag trīs kvotas PK - lai var startēt gan Patrijuks, gan Mise.
Piekrītu, jo Patrijuks toč ir nr 2. šobrīd un, kur tad liksim Misi, ja nebūs 3 vietu.
, 2019-03-16 19:19, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nāciju kauss pirms pēdējiem ieskaites mačiem (sprints nākamnedēļ):

21. Japāna 2710 (šodien 120 punkti)
22. Kazahstāna 2614 (70)
23. Latvija 2472 (80)
24. Rumānija 2567 (100)
25. Beļģija 2472 (90)

Piekrītu FUNS rakstītajam, ka pēdējā posmā var paņemt arī Kazahstānu, jo viņiem ir ļoti slikti rezultāti sezonas noslēdzošajā daļā. Bet tiešā cīņa būs ar Rumāniju.

Treneriem tagad laikam dilemma, ko likt kā trešo sezonas pēdējā sprintā - Misi vai Slotiņu. Mise arī nav pats stabilākais šāvējs, tomēr procents viņam ir labāks. Tempa ziņā šodien apmēram vienādi, Mise laikam dažas sekundes ātrāks. Bet Slotiņš netika līdz pēdējam nogrieznim, savukārt Mise to veica pieklājīgā tempā.

Domāju, ka pēc šodienas visiem ir saprotams, kāpēc Latvijai nākamsezon vajag trīs kvotas PK - lai var startēt gan Patrijuks, gan Mise.
Hm. Tev kā SC Latvija 23.vietā ar 2472p., bet ir 2572.
Viss ok, tikai kļūda rakstot.
Slēpts komentārs: Baraks Osama
Slēpts komentārs: flipsider
, 2019-03-16 19:27, pirms 6 gadiem
Lūk kas un cik punktus nāciju kausā ieguvis mums un mūsu sāncenšiem.

Kazakstan - 2614.0:
YEREMIN Roman - 1070, KUTS Timur - 386, VITENKO Vladislav - 364, KHAMITGATIN Timur - 112, YERMOLENKO Petr - 104, SIRIK Sergey - 43
Latvia - 2572.0:
RASTORGUJEVS Andrejs - 1085, PATRIJUKS Aleksandrs - 571, SLOTINS Roberts - 210, LUSA Daumants - 185
Romania - 2567.0:
BUTA George - 761, PUCHIANU Cornel - 711, SERBAN Denis - 231, FLORE Raul Antonio - 21
, 2019-03-16 19:29, pirms 6 gadiem
Ja kādam interesē sīkās varbūt noder.
https://www.biathlon.com.ua/nations...
, 2019-03-16 19:30, pirms 6 gadiem
Samaitāju tik omu skatoties
, 2019-03-16 19:32, pirms 6 gadiem
Vienīgais iemesls, kāpēc te jāstreso par nāciju kausu, ir tas, ka mūsu biatlona vadošie nejēdza uzlikt stafetes komandu Hohfilcenē. Pat paliekot tur pēdējiem, būtu klāt 60 punkti.
Ja vēl kautkur sanāktu dabūt divas Slotiņa līmeņa dāmas, tad jauktajās stafetēs (arī paliekot pēdējiem) ienāktos papildus ap 140 punktiem.
, 2019-03-16 19:36, pirms 6 gadiem
tomaats rakstīja: Vienīgais iemesls, kāpēc te jāstreso par nāciju kausu, ir tas, ka mūsu biatlona vadošie nejēdza uzlikt stafetes komandu Hohfilcenē. Pat paliekot tur pēdējiem, būtu klāt 60 punkti.
Ja vēl kautkur sanāktu dabūt divas Slotiņa līmeņa dāmas, tad jauktajās stafetēs (arī paliekot pēdējiem) ienāktos papildus ap 140 punktiem.
Piekrītu. Mēs šogad esam izlaiduši 4 sacensības kur ir ieskaite vīriešiem nāciju kausā, kazahi vienu, rumāņi 3 startus. Startējot visās stafetēs uz doto brīdi mums būtu pietiekoši lai būtu stabili TOP-23.
, 2019-03-16 19:37, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Hm. Tev kā SC Latvija 23.vietā ar 2472p., bet ir 2572.
Viss ok, tikai kļūda rakstot.
Ui, jā, atvainojos, ka steigā pārrakstījos! Protams, ir 2572 punkti.

Nāciju kauss pirms pēdējiem ieskaites mačiem (sprints nākamnedēļ):

21. Japāna 2710 (šodien 120 punkti)
22. Kazahstāna 2614 (70)
23. Latvija 2572 (80)
24. Rumānija 2567 (100)
25. Beļģija 2472 (90)
Slēpts komentārs: zaipis
, 2019-03-16 19:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu gonka un iznākums bija tik neinteresants, ka
Latvijas nāciju kausa punkti ir daudz interesantāka tēma

p.s. paskaidrojiet man tupenim tajos punktos, kāpēc stresot, ja sprintā Andrejs atvedīs punktus. Es pat īsti neviena rumāņa nezinu, laikam viņi visi ir Patrijuka un Slotiņa līmenī. Jeb es ko jaucu? ir tak tā 23.vieta. drīzāk vēl kazahus apdzīs nekā rumāņiem zaudēs. jeb es ko nezinu, ka vēl te samīzušies par tām kvotām?
Svarīgi ir lai Patrijuks un Slotiņš vai Mise nebūtu tālu no rumāņiem, bet gan priekšā vai blakus vietās, jo piem. nāciju vērtējumā, ja nekļūdos tad līdz 50.vietai punktu atšķirība vienai vietai ir 1 punkts, bet tālāk jau 2.
šeit par to mani varētu palabot demkoka_zobens, jo man slinkums, tagad vēlreiz vērt vaļā nolikumu par punktu skaitīšanu nāciju vērtējumā.
, 2019-03-16 19:51, pirms 6 gadiem
Galvenais jācer, ka sprintā Andrejs būs TOP 20, Patrijuks tuvu TOP 60 un Mise/Slotiņš TOP 80, tad tās 3 vietas nekur neizpaliks
, 2019-03-16 19:54, pirms 6 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Ja trešo vietu PK tomēr pazaudēsim, tad cita varianta kā kārtīgi sadot pa zobiem tam/tiem, kas atbildīgs par šo situāciju, nav. Komandai, kam katra vieta sacensību tabulā no svara, konsekventi atstāt pēdējā posmā (un gandrīz ar garantiju - bez starta) savu spēcīgāko sportistu nozīmē šajā cīņā par kvotām apzināti pat nepiepūlēties un kaut kādā pārprastā "vieta jānopelna pašam" domāšanā visu atstāt pašplūsmā.
cik punktus šajā PČ Rastijs vienatnē jau ir atnesis Latvijai?
, 2019-03-16 19:55, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti kā tad izdevās no 25v uzlekt uz 23v?
No korķa nokāpi?
Šodien jau sestdiena.
, 2019-03-16 20:10, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Svarīgi ir lai Patrijuks un Slotiņš vai Mise nebūtu tālu no rumāņiem, bet gan priekšā vai blakus vietās, jo piem. nāciju vērtējumā, ja nekļūdos tad līdz 50.vietai punktu atšķirība vienai vietai ir 1 punkts, bet tālāk jau 2.
šeit par to mani varētu palabot demkoka_zobens, jo man slinkums, tagad vēlreiz vērt vaļā nolikumu par punktu skaitīšanu nāciju vērtējumā.
No 9. vietas līdz 80. samazinās par vienu punktu, bet tālāk par diviem.
, 2019-03-16 20:14, pirms 6 gadiem
Kāds no izlases var logiski paskaidrot kadel tiesi sadaa secībā startē Latvijas komanda. AR startejot pirmajam Vai otrajam rezultati butu citādi
, 2019-03-16 20:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu gonka un iznākums bija tik neinteresants, ka
Latvijas nāciju kausa punkti ir daudz interesantāka tēma

p.s. paskaidrojiet man tupenim tajos punktos, kāpēc stresot, ja sprintā Andrejs atvedīs punktus. Es pat īsti neviena rumāņa nezinu, laikam viņi visi ir Patrijuka un Slotiņa līmenī. Jeb es ko jaucu? ir tak tā 23.vieta. drīzāk vēl kazahus apdzīs nekā rumāņiem zaudēs. jeb es ko nezinu, ka vēl te samīzušies par tām kvotām?
Punktu sistēma ir tāda, ka ir ļoti svarīgas vietas arī tabulas lejas daļā. Piemēram, Latvijai nederētu šāds variants - Rastorgujevs 10., Patrijuks 86, Slotiņš 93., bet rumāņiem 54., 68, un 80. vieta. Tad Rumānijai noslēgumā būtu par punktu vairāk. Tpu, tpu, tpu...
, 2019-03-16 20:35, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kāds no izlases var logiski paskaidrot kadel tiesi sadaa secībā startē Latvijas komanda. AR startejot pirmajam Vai otrajam rezultati butu citādi
Tad, tāpat kā tagad, būtu pa apli.
Slēpts komentārs: kokkāpējs
, 2019-03-16 21:14, pirms 6 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Augsti godātie beidzat reiz muldēt par R. Slotiņa līmeni. Vēlreiz atkārtošos pamēģiniet paši. Šveice, Igaunija, Slovēnija, Kanāda, Polija, Somija, ASV, Japāna, Lietuva, Rumānija un Beļģija pirmajos trīs etapos lika stiprākos sportistus! Tikai mūsu federācija iet A. Rastorgujeva kunga pavadā! Kauns! Ceru, ka rīt šim kungam izdosies izcīnīt medaļu, kaut arī man ir grūti viņam līdzi just.
Mēs paši netēlojam, ka esam biatlonisti. Tā ir mūsu lielā atšķirība no Slotiņa kunga.
, 2019-03-16 21:31, pirms 6 gadiem
R. Slotiņš arī netēlo, ka viņš ir biatlonists! Viņš ir biatlonists un Latvijā pirmajā pieciniekā. Un, ja nesaprotat kādu darbu prasa arī šāda līmeņa sasniegšana tad nemuldiet!
, 2019-03-16 21:52, pirms 6 gadiem
kokkāpējs rakstīja: R. Slotiņš arī netēlo, ka viņš ir biatlonists! Viņš ir biatlonists un Latvijā pirmajā pieciniekā. Un, ja nesaprotat kādu darbu prasa arī šāda līmeņa sasniegšana tad nemuldiet!
Tad viņš pa Latvijas pirmo piecinieku var vizināties. Lai viņam labi slīd!
, 2019-03-16 21:56, pirms 6 gadiem
kokkāpējs rakstīja: R. Slotiņš arī netēlo, ka viņš ir biatlonists! Viņš ir biatlonists un Latvijā pirmajā pieciniekā. Un, ja nesaprotat kādu darbu prasa arī šāda līmeņa sasniegšana tad nemuldiet!
Slotiņa kungs, lūdzu Jūs ielogoties zem sava profila. Paldies par šodienas startu. Ja tā būtu dāmu stafete, tad,iespējams, Jūs,Slotiņa kungs, nebūtu apdzīti par apli.
, 2019-03-16 21:57, pirms 6 gadiem
Nav vērts runāt par to, kāda ir vai nav pareizā biatlonistu secība stafetes komandā. Manuprāt, jau sen būtu jārunā par sistēmas trūkumu Latvijas biatlonā. Sensenos laikos Lietuvai vispār neviena biatlonista nebija, bet tagad viņi regulāri ir mums priekšā. Igauņi vienmēr bija aiz mums, bet kā ir tagad? Kas mums ir pēc Rastorgujeva? Nekas. Upenieks var tikai komentēt sacensības? Bet ko viņš ir darījis kā Biatlona federācijas valdes loceklis? Ko dara Baiba Broka, ja neskaita to, ka vēlējās kļūt par IBU prezidenti?
, 2019-03-16 22:30, pirms 6 gadiem
zanessa rakstīja: Nav vērts runāt par to, kāda ir vai nav pareizā biatlonistu secība stafetes komandā. Manuprāt, jau sen būtu jārunā par sistēmas trūkumu Latvijas biatlonā. Sensenos laikos Lietuvai vispār neviena biatlonista nebija, bet tagad viņi regulāri ir mums priekšā. Igauņi vienmēr bija aiz mums, bet kā ir tagad? Kas mums ir pēc Rastorgujeva? Nekas. Upenieks var tikai komentēt sacensības? Bet ko viņš ir darījis kā Biatlona federācijas valdes loceklis? Ko dara Baiba Broka, ja neskaita to, ka vēlējās kļūt par IBU prezidenti?
Bingo!
Damokla zobens iekomentēja par analfabētisku ziņojumu LBF mājas lapā.
Ja Broka nespēj nokontrolēt un prasīt kaut kādu sistēmu/atbildību par tik elementārām lietām kā korekti ziņojumi mājas lapā, tad ir skaidrs, ka pār vispārējo biatlona saimniecību no LBF vadības puses valda totāla bezkontrole.
, 2019-03-16 22:38, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Bingo!
Damokla zobens iekomentēja par analfabētisku ziņojumu LBF mājas lapā.
Ja Broka nespēj nokontrolēt un prasīt kaut kādu sistēmu/atbildību par tik elementārām lietām kā korekti ziņojumi mājas lapā, tad ir skaidrs, ka pār vispārējo biatlona saimniecību no LBF vadības puses valda totāla bezkontrole.
Man tāda aizdoma, ka Upenieks arī federācijā ir kā jēla ola, ne tikai komentēšanā.
, 2019-03-16 22:52, pirms 6 gadiem
Augsti Godātais psv89. Mans vārds Nav Roberts Slotiņš. Vārda un uzvārda iniciāļi ir JL, nu galīgi nav līdzīgi Robertam Slotiņam, bet kas esat Jūs trīs burtu un divu ciparu kombinācija. Kāds sāka aizstāvēt sportistus tagad pievērsāties federācijai. Nu malači!!!
, 2019-03-16 23:30, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Mēs paši netēlojam, ka esam biatlonisti. Tā ir mūsu lielā atšķirība no Slotiņa kunga.
Liec mieru Slotiņam. Lielākā daļa viņa vietā jau būtu metusi mieru. Paldies ka vispār brauc, citādi jau tajās kvotās nebūtu ko likt. labāk federācijai paprasi, kādēļ mums tāda situācija. Kaut kad solījā, ka uz Korejas olimpiādi būs pilna komandā un pēc tam sāksies augšupeja. rezultātā pamuka visi kur kurais. Ņedaivodins, Pužulis, Deksnis, Liepiņš., kur viņi visi ir? Tur jau vēl bija bars. Vai tiešām visi bija nīkuļi, vai tomēr tā vaina ir kaut kur citur?
, 2019-03-16 23:40, pirms 6 gadiem
Jēga trīs vietām ja nav kas brauc.
, 2019-03-17 00:09, pirms 6 gadiem
Slotiņu nav ko nolikt, viņš ir tik labs(slikts) cik ir, vaina ir jāuzņemas mīkstmiesim Rastorgujevam. Viņš kā īsts līderis varēja pateikt ka startēs ātrākā posmā, bet nē viņš izvēlējās atpūtu. Ja rīt nekas labs nesanāks, tad atrunu nemaz nedrīkst būt.
, 2019-03-17 00:17, pirms 6 gadiem
Kāpēc Rastorgujevs vienmēr jāliek 4. etapā? Viņs pat labā treniņtempā esot kādā no pirmajiem posmiem nepielāutu kaunpilno noņemšanu no trases, kas LAT izlasei tagad jau ir kā norma! Un lai ko neteiktu, tomēr biatlona stafetē būt aiz tādām "ziemas sporta valstīm" kā Beļģija, Rumānija, Lietuva -kauns un negods! Federācijai kaut kas jādara, lai uzlabotu jauno censoņu sportisko līmeni,
, 2019-03-17 00:21, pirms 6 gadiem
Nezinu,vai apzināti,vai neapzināti Rastorgujevs Latvijas stafetes rezultātus velk uz leju.Liekot sevi uz stafetes pēdejo posmu viņš mīnuso potenciāli labāko rezultātu,kas ir 3-6 vietas katrā sacensībā.Un tur mēs tagad esam!
, 2019-03-17 01:31, pirms 6 gadiem
Pēdējā šaušana, balss no maiņas punkta... šauj garām, dzird, šauj garām, esmu uzvalkā...
Neko darīt, kungs jāklausa!?
Jā, neko darīt, rīt mēs VISI redzēsim, kas ir kas!?
Nu, tas ir šodien!
, 2019-03-17 01:33, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Mēs paši netēlojam, ka esam biatlonisti. Tā ir mūsu lielā atšķirība no Slotiņa kunga.
Savādāka secība, un 100% tiešos konkurentus apsteigtu un garantēta vieta 20niekā, kā minimums!
, 2019-03-17 01:37, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: cik punktus šajā PČ Rastijs vienatnē jau ir atnesis Latvijai?
Klau, a nafig jācūkojas ar to "vēlēšanos" stafetē startēt? Lai tie 4tri "lūzeri" lozē, kuram šajā posmā jāizliekas, ka grib startēt 4tais...
, 2019-03-17 07:05, pirms 6 gadiem
Šahs rakstīja: Liec mieru Slotiņam. Lielākā daļa viņa vietā jau būtu metusi mieru. Paldies ka vispār brauc, citādi jau tajās kvotās nebūtu ko likt. labāk federācijai paprasi, kādēļ mums tāda situācija. Kaut kad solījā, ka uz Korejas olimpiādi būs pilna komandā un pēc tam sāksies augšupeja. rezultātā pamuka visi kur kurais. Ņedaivodins, Pužulis, Deksnis, Liepiņš., kur viņi visi ir? Tur jau vēl bija bars. Vai tiešām visi bija nīkuļi, vai tomēr tā vaina ir kaut kur citur?
Nu bet par federāciju jau ir tas lielais stāsts!
Protams, ka mazspējīgie un neprogresējošie biatlonisti ir federācijas nīkulības sekas.
TOMĒR, attiecībā uz Slotiņu, arī palikšu skarbs, jo reiz jau rakstīju, ka kaut kādai vīrieša pašcieņai ir jābūt. Respektīvi, vai nu mauc un ēd zemi treniņos, tādējādi progresējot, vai met mieru un dari kaut ko citu dzīvē.
Tad kad Bricis uz brīdi kļuva LV veču treneri, viņš bija šokā par sportistu nesagatavotību un mazo darba apjomu, ko paveic treniņos. Uzskatu, ka tā arī ir atbilde, kāpēc viens var daudz maz līdzvērtīgi noslēpot, kamēr citi ir pilnīgā pakaļā. Un tāpēc vēl jo vairāk braukt virsū Andrejam, ka viņš, lūk, izvairās no stafetes vilkšanas, ir vairāk kā nekorekti! Atkārtošos - tāds Andrejs ir radies par spīti LV biatlona sistēmai.
, 2019-03-17 07:53, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Nu bet par federāciju jau ir tas lielais stāsts!
Protams, ka mazspējīgie un neprogresējošie biatlonisti ir federācijas nīkulības sekas.
TOMĒR, attiecībā uz Slotiņu, arī palikšu skarbs, jo reiz jau rakstīju, ka kaut kādai vīrieša pašcieņai ir jābūt. Respektīvi, vai nu mauc un ēd zemi treniņos, tādējādi progresējot, vai met mieru un dari kaut ko citu dzīvē.
Tad kad Bricis uz brīdi kļuva LV veču treneri, viņš bija šokā par sportistu nesagatavotību un mazo darba apjomu, ko paveic treniņos. Uzskatu, ka tā arī ir atbilde, kāpēc viens var daudz maz līdzvērtīgi noslēpot, kamēr citi ir pilnīgā pakaļā. Un tāpēc vēl jo vairāk braukt virsū Andrejam, ka viņš, lūk, izvairās no stafetes vilkšanas, ir vairāk kā nekorekti! Atkārtošos - tāds Andrejs ir radies par spīti LV biatlona sistēmai.
Nu tas ka vienā vasarā pamuka tik daudz ir arī treneru korpusa vaina, cik zinu. Par Slotiņu-lai startē, tik un tā pagaidām neviena diži nav.
, 2019-03-17 09:32, pirms 6 gadiem
Šahs rakstīja: Nu tas ka vienā vasarā pamuka tik daudz ir arī treneru korpusa vaina, cik zinu. Par Slotiņu-lai startē, tik un tā pagaidām neviena diži nav.
Kam būtu jākontrolē treneru korpuss, ja ne federācijai??
Par federācijas impotenci jau te spriests ir bezjēgā daudz. Un tieši federācijas impotences dēļ tagad nevajadzētu lamāt Andreju, ka viņš, redz, neskrien pa stafetēm tik daudz, cik kādam gribētos.
Andrejs ar smagu darbu savus punktus ir izcīnījis atliku likām. Diemžēl aiz Andreja paslaik ir vakuums. Cik viņš vēl startēs? Gadu? Max divus? Un kas pēc tam??
, 2019-03-17 09:38, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kam būtu jākontrolē treneru korpuss, ja ne federācijai??
Par federācijas impotenci jau te spriests ir bezjēgā daudz. Un tieši federācijas impotences dēļ tagad nevajadzētu lamāt Andreju, ka viņš, redz, neskrien pa stafetēm tik daudz, cik kādam gribētos.
Andrejs ar smagu darbu savus punktus ir izcīnījis atliku likām. Diemžēl aiz Andreja paslaik ir vakuums. Cik viņš vēl startēs? Gadu? Max divus? Un kas pēc tam??
Andrejs līdz 2022.gada OS startēs noteikti, neredzu iemesla viņam beigt karjeru, paši labākie gadi un rezultāti tikai sākas, LOV A finansējums ir, ko vēl vajag, lai sasniegtu savus labākos rezultātus uz 22 OS?
, 2019-03-17 09:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Andrejs līdz 2022.gada OS startēs noteikti, neredzu iemesla viņam beigt karjeru, paši labākie gadi un rezultāti tikai sākas, LOV A finansējums ir, ko vēl vajag, lai sasniegtu savus labākos rezultātus uz 22 OS?
Viņš to ir teicis?
Cik nu lasīts, pēdējos gados viņš ir šaubījies par palikšanu biatlonā.
, 2019-03-17 11:09, pirms 6 gadiem
Oho, kāda nopietna diskusija te izvērtusies!

Pievienojos tiem, kas saka, ka Slotiņam ir jāturpina startēt. Vienīgi gribētos, lai parādās iekšējā konkurence.
, 2019-03-17 11:52, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Viņš to ir teicis?
Cik nu lasīts, pēdējos gados viņš ir šaubījies par palikšanu biatlonā.
Tiem, ka patīk nīdēt, sportā nemaz nevajadzētu iesaistīties, biatlona dāmas mums tādas bijušas vairākas... un vispār, ziemas sporta veidu pārstāvji kā tādi laikam ir čīkstuļi... var jau saprast, ziemas pie mums jau gadus 20 teju nav vispār...
, 2019-03-17 12:36, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tiem, ka patīk nīdēt, sportā nemaz nevajadzētu iesaistīties, biatlona dāmas mums tādas bijušas vairākas... un vispār, ziemas sporta veidu pārstāvji kā tādi laikam ir čīkstuļi... var jau saprast, ziemas pie mums jau gadus 20 teju nav vispār...
Tas tomēr ir ļoti individuāli.
Kāds nesaredz attīstību, zaudē motivāciju un tāpēc vēlas mest mieru.
Kādam ar gadiem svarīgāka kļūst ģimene.