Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Biatlona sezonas turpinājums: sprints Kontiolahti

Andris Vētra
Andris Vētra

Biatlona sezonas turpinājums: sprints Kontiolahti
Andrejs Rastorgujevs
Foto: Reuters/Scanpix

Ar 10 kilometru sprinta sacensībām vīriešiem ceturtdien Kontiolahti (Somija) sāksies Pasaules kausa izcīņas 7. posms biatlonā. Sacensību sākums plkst. 18:45 pēc Latvijas laika. Sprintam pietikti Andrejs Rastorgujevs (12. starta numurs), Aleksandrs Patrijuks (65.) un Roberts Slotiņš (101.). Sprinta sacensības sievietēm norisināsies piektdien, vēl šī posma programmā jauktās stafetes un masu starts.

10 kilometru sprints vīriešiem

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējumā situācija nav mainījusies kopš janvāra, jo rezultātus, kas sasniegti olimpiskajās spēlēs, Pasaules kausa izcīņas kopvērtējumā neņem vērā. Par Lielo kristāla globusu šosezon sīvi spēkojas Martēns Furkads un Juhanness Tinness Bē. Abi ir galvenie favorīti arī sprintā.

Phjončhanas olimpiskajās spēlēs labāk veicās M.Furkadam, kurš uzvarēja iedzīšanā un masu startā, kā arī Francijas komandas sastāvā izcīnīja uzvaru jauktajā stafetē. J.Bē kļuva par olimpisko čempionu klasikā, kā arī izcīnīja sudraba godalgas Norvēģijas komandas sastāvā gan stafetē vīriešiem, gan jauktajā stafetē.

Atgriešanās šāda līmeņa sacensībās būs vienam no sprinta favorītiem Antonam Šipuļinam, kurš nesaņēma uzaicinājumu startēt Phjončhanā kā olimpiskais sportists no Krievijas. Starp sprinta favorītiem arī Vācijas biatlonisti Simons Šemps un olimpiskais čempions sprintā Ārnds Paifers, kā arī Tarjei Bē.

No kopvērtējuma Top30 sprintā nestartēs tikai apslimušais Emils Hegle Svensens (Norvēģija), kuru aizstās leģendārais Ūle Einars Bjerndālens, kā arī Aleksandrs Loginovs (Krievija). Bjerndālens nespēja iekļūt Norvēģijas izlasē startam olimpiskajās spēlēs un uz Phjončhanu devās Baltkrievijas delegācijas sastāvā.

Andrejs Rastorgujevs sprintā startēs 12. Rastorgujeva izredzes uz panākumu sprintā tiek vērtētas kā septītās augstākās (aiz M.Furkada, J.Bē, Šempa, Šipuļina, T.Bē un Paifera). Olimpiskajās spēlēs Rastorgujevam labāko rezultātu izdevās sasniegt iedzīšanā – 12. vieta (sprintā sasniegta 24. vieta). Klasikā cīņu par augstu vietu liedza sešas kļūdas šaušanā (59.), kamēr sacensībās distancē ar kopējo startu (28.) Rastorgujevam labāku rezultātu liedza sasniegt sliktā slēpju slīdamība.

Sprinta startēs arī Aleksandrs Patrijuks (65. starta numurs) un Roberts Slotiņš (101.). Oskars Muižnieks, kā iepriekš plānots, pēc olimpiskajām spēlēm Pasaules kausa izcīņas ietvaros nestartēs.

Kopumā sprintam pieteikti 104 biatlonisti. Sacensību sākums plkst. 18:45 pēc Latvijas laika, tiešraide Eurosport 1 un internetā.

10 km sprints vīriešiem 2017./18. sezonā

DatumsPosmsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
2. dec.1.EstešundaT.BēM.FurkadsLesers
8. dec.2.HohfilceneJ.T.BēM.FurkadsFaks
15. dec.3.AnsīJ.T.BēM.FurkadsGigonnā
5. jan.4.OberhofaM.FurkadsSvensensJ.T.Bē
19. jan.6.Antholca-AnterselvaJ.T.BēM.FurkadsPaifers
11. feb.OSPhjončhanaPaifersKrčmāržsVindišs
8. mar.7.Kontiolahti
15. mar.8.Holmenkollena
22. mar.9.Tjumeņa

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējums vīriešiem

VSportistsValsts323223223Punkti
1. M.FurkadsFRA162102168120114168 834
2. J.T.BēNOR118120174102108158 780
3. J.FaksSLO11410290665837 467
4. A.ŠipuļinsRUS76641294226123 460
5. A.PaifersGER5166876066113 443
6. T.BēNOR1036751884085 434
7. S.DestjēFRA3347102535295 382
8. L.HofersITA866263765931 377
9. B.VēgersSUI69559570082 371
10. S.ŠempsGER90869576621 365
11. L.H.BirkelansNOR775969471680 348
12. B.DollsGER331486565196 336
13. E.H.SvensensNOR11600972585 323
14. S.EdersAUT76197606585 321
15. K.Fijons-MajēFRA131322126463 313
16. E.LesersGER103605702354 297
17. J.EberhardsAUT99600352471 289
18. A.RastorgujevsLAT89414704758 282
19. A.BabikovsRUS71327212075 262
20. A.LoginovsRUS52129841832 243
21. A.GigonnāFRA0095147851 238
22. O.MoravecsCZE3074586058 217
23. H.Labē-LunsNOR48744201951 216
24. M.KrčmāržsCZE23126666525 215
25. F.LindstremsSWE92252743250 212
26. D.VindišsITA1094191682 212
27. J.KīnsGER48173283775 208
28. E.BjentegorsNOR077802083 188
29. T.BērksUSA9046702538 188
30. T.LapšinsKOR28255046018 167
86. O.MuižnieksLAT006000 6

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējums sprintā vīriešiem

VSportistsValsts11111111Punkti
1. M.FurkadsFRA5454546054 276
2. J.T.BēNOR3060604860 258
3. S.ŠempsGER404343721 154
4. J.FaksSLO314828368 151
5. B.VēgersSUI2336303425 148
6. A.PaifersGER1338192948 147
7. T.BēNOR602704019 146
8. A.ŠipuļinsRUS1632381343 142
9. T.LapšinsKOR2825342718 132
10. L.H.BirkelansNOR1228202638 124
16. A.RastorgujevsLAT342317027 101

Pasaules kausa izcīņa, 7. posms (Kontiolahti)

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
8. mar.18:4510 km sprints vīriešiem
9. mar.18:457.5 km sprints sievietēm
10. mar.14:40pāru jauktā stafete
10. mar.17:452 x 6 km + 2 x 7.5 km jauktā stafete
11. mar.14:3015 km masu starts vīriešiem
11. mar.17:1012.5 km masu starts sievietēm
1 2 3 4 112 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2018-03-08 06:59, pirms 7 gadiem
Tad jau manīs ko Rastijs iespēs. Ej nu sazin, varbūt pēc olimpisko spēļu lielā spiediena slogs būs nost un atvēries.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-08 07:21, pirms 7 gadiem
rihardilio rakstīja: Tad jau manīs ko Rastijs iespēs. Ej nu sazin, varbūt pēc olimpisko spēļu lielā spiediena slogs būs nost un atvēries.
Uzraus atri, pec tam nogurs, nevares trapit un beigas ierasta 20-30 vieta!

  +1 [+] [-]

, 2018-03-08 08:19, pirms 7 gadiem
Nu jau čalis bùs atpūties labāk bliezīs garām

  +4 [+] [-]

, 2018-03-08 08:56, pirms 7 gadiem
cerams šauteni būs iztaisnojis un smērētāji būs slēpes sasmērējuši

  -2 [+] [-]

, 2018-03-08 09:29, pirms 7 gadiem
Ļoti žēl, ka Muiznieks atliek noliek slēpes pagultē. Vismaz bija vēl kam līdz just, ar Andreju jau kā ar bitēm...

  -2 [+] [-]

, 2018-03-08 09:50, pirms 7 gadiem
atkal neslìdes slepes.18 vieta.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-08 10:21, pirms 7 gadiem
nauris noviks rakstīja: atkal neslìdes slepes.18 vieta.
Tu esi slēpojis?

  -2 [+] [-]

, 2018-03-08 10:26, pirms 7 gadiem
Cerams biatlona federācijas treneru korpuss nems rūgto pieredzi ar Muižnieka gadijumu un nepieļaus vairs turpmāk šadus izgājienus.Pretējā gadijumā jaunatnei zūd stimuls trenēties biatlonā redzot to kā dažs labs atnāk un ieņem citu vietu Olimpiādē uz kuru ceļazīmi nopelnija citi

  +1 [+] [-]

, 2018-03-08 11:17, pirms 7 gadiem
?? Ahā, kurš tad nopelnīja? Nu pastāsti gan.

     [+] [-]

, 2018-03-08 11:18, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Cerams biatlona federācijas treneru korpuss nems rūgto pieredzi ar Muižnieka gadijumu un nepieļaus vairs turpmāk šadus izgājienus.Pretējā gadijumā jaunatnei zūd stimuls trenēties biatlonā redzot to kā dažs labs atnāk un ieņem citu vietu Olimpiādē uz kuru ceļazīmi nopelnija citi
Manuprāt kritēriji bija visai skaidri . Kuram Tavuprāt bija jābrauc uz OS ?

     [+] [-]

, 2018-03-08 11:37, pirms 7 gadiem
Ja kāds nau lietas kursā tad 2 ceļazīmes tika pelnītas iepriekšējā sezonā.Šajā sezonā tikai noskaidroja personālijas kas brauks.Muižniekam pērn 2 starti Eiropas kausā,pasaules kausā vispār nebija viņa.

     [+] [-]

, 2018-03-08 11:40, pirms 7 gadiem
Zīmīgi,bet tieši tas pats bija daiļslidošanā sievietēm kad uz OS netika Kučvaļska,kas nopelnija ceļazīmi.Tieši tas pats bija pirms RIO riteņbraukšanā,kad Smukulis ceļazīmi nopelnija bet aizbrauca Saramotins,Skujiņš kas izpildija kritērijus labāk nekā citi.Latvijas sportā bieži vien kritēriju noteikšana ir stipri ačgārna.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-08 11:45, pirms 7 gadiem
Kāda ačgārna ? Absolūti normāla . Jāskatās tak "tekošā" sezona , nevis iepriekšējā sezona kad tiek izcīnītas valstu kvotas , kuras netiek nostiprinātas uz kādu sportistu personīgi .

Paskaties kaut vai ko norvēģi izdarīja ar savu leģendu OEB biatlonā vai Nortugu slēpošanā . Viss viņiem skaidrs un bļaušanas nav .

Tā jau mēs varam aizrunāties līdz tam , ka sporta spēlēs jābrauc precīzi tam sastāvam kurš izcīnīja ceļazīmi pirms gada .

     [+] [-]

, 2018-03-08 11:50, pirms 7 gadiem
spēlmanis rakstīja: Kāda ačgārna ? Absolūti normāla . Jāskatās tak "tekošā" sezona , nevis iepriekšējā sezona kad tiek izcīnītas valstu kvotas , kuras netiek nostiprinātas uz kādu sportistu personīgi .

Paskaties kaut vai ko norvēģi izdarīja ar savu leģendu OEB biatlonā vai Nortugu slēpošanā . Viss viņiem skaidrs un bļaušanas nav .
es nesaku ka viņa nau pareiza,bet pirms Turīnas biatlona sastāva pēdējo dalībnieku noskaidroja Priekuļos LČ.Tiesa tad Maļuhins it kā bija labāks par konkurentiem,bet federācija uzšpļāva saviem kritērijiem.Es uzskatu kad federācija nedrīkstēja pieļaut šadu demaršu no Muižnieka puses.Ja startē tad startē visu sezonu,arī pēc OS.Latvija vēl cīnās par 4 vakanci vīriem individuālajās distancēs nākamai sezonai,un kas to zin kā Krievijā nostartēs sportisti zinot ka vairākas komandas tur nebrauks.ASV piemēram ir ļoti tuvu tai strīpai,ta kā startēt 4 vai 3 nākamā sezonā viņiem izsķirsies Oslo.Nau izslēgts ka bus jābrauc cīnīties par to 4 vakanci uz Sibīriju.

     [+] [-]

, 2018-03-08 11:54, pirms 7 gadiem
Nu tikpat labi sportists pēc OS jūt , ka ir liels formas kritums un godprātīgi neaizņem vietu . Lai tagad rāda tie OS ceļazīmes apdalītie , ka tas bija negodīgi . Baidos , ka tomēr pat top60 neapdraudēs , kā vienmēr ...

     [+] [-]

, 2018-03-08 11:55, pirms 7 gadiem
aizbrauca visi pareizie,runa ir ar cīņu par 4 vakanci,kas sobrīd rādās ka tiek vienkārši atmesta ar roku.tādas iespējas tuvākos gados var nebut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-08 11:58, pirms 7 gadiem
Nav arī vajadzīga tā 4. kvota , ja godīgi . Tādā līmenī kā viņi tur ņemas pieredzi mierīgi var krāt arī Eiropas kausā .

     [+] [-]

, 2018-03-08 12:01, pirms 7 gadiem
muļkības,uz EK jāsūta šodienas juniori un vīru rezerve,bet uz junioru kausu jāsūta jaunieši.cita attīstības ceļa kuļoties pa Smeceri un Priekuļiem nav un neredzu

     [+] [-]

, 2018-03-08 12:10, pirms 7 gadiem
Pasaki man būtisku atšķirību vai LV pārstāvēs 2 vai 3 labākie ( Andreju neskaitot ) PK . Viena lieka 96. vieta 98 dalībnieku konkurencē ? Viņi tak pat EK ir absolūti nekokunkurētspējīgi , bet Tu piedāvā vizināt pa PK .

     [+] [-]

, 2018-03-08 12:13, pirms 7 gadiem
paskaties cik meitenes Latvijai bija pirms 10 gadiem cik tagad?pazaudēt starta vietas var ļoti ātri,atgūt praktiski nereāli.

     [+] [-]

, 2018-03-08 12:17, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: muļkības,uz EK jāsūta šodienas juniori un vīru rezerve,bet uz junioru kausu jāsūta jaunieši.cita attīstības ceļa kuļoties pa Smeceri un Priekuļiem nav un neredzu
Tur jau tā lieta, ka šobrīd mums vairs nav vīru rezerves. Jau esmu rakstījis, ka tiesības startēt PK ir tikai sešiem - Rastorgujevam, Muižniekam, Bricim, Patrijukam, Slotiņam un Lūsam. Muižnieka pavasarī vairs nav un laikam jau nebūs arī nākamsezon. Pirms dažām dienām LČ slēpošanā 15 km distancē Bricis atmērīja Patrijukam un Slotiņa pa 45 sekundēm, bet Lūsa vispār bija "miris" (divarpus minūtes aiz Briča). Vai nākamsezon mums vispār būs četri biatlonisti? Lūsa šosezon visu sezonu laikam cīnās ar veselības problēmām, jo ir nenormāli lēns. Bricis drīz sasniegs pusgadsimta vecumu. Vai Patrijuks un Slotiņš atradīs motivāciju turpināt?

Ar junioriem arī ir kā ir. Vienīgi Mise šobrīd varētu cerēt izpildīt PK normatīvu. Varbūt Osipovs lielas veiksmes gadījumā. Pārējie ir pārāk lēni. Bet viennozīmīgi piekrītu, ka jācenšas pēc iespējas vairāk mūsējos jaunos sūtīt uz starptautiskajiem mačiem.

     [+] [-]

, 2018-03-08 12:23, pirms 7 gadiem
pirms dažām dienām Slotiņš,Patrijuks,Bricim 30km ielika 4 sekundes.Bricim sprints vēl ir bet izturībā plist nost

     [+] [-]

, 2018-03-08 12:25, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: paskaties cik meitenes Latvijai bija pirms 10 gadiem cik tagad?pazaudēt starta vietas var ļoti ātri,atgūt praktiski nereāli.
Nu un jēga ? Eiropas kausā kāda rāda rezultātus dēļ kuriem nāktos nožēlot , ka LV nav 2 vietas PK ?

     [+] [-]

, 2018-03-08 12:33, pirms 7 gadiem
tev vienkārši cita domāšana.Man piemēram skatoties OS,Pč vienmēr ir gandarijums kad redzu savas valsts stafeti uz starta-neatkarīgi no rezultāta ko viņi rāda.Savas valsts komandu ka hokejā,kā sieviešu basketbolā Pekinā.Mums ir dažādi skatijumi.Es nekad nečikstu kad kāds tēre nod..maksātāju naudu.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-08 12:43, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: tev vienkārši cita domāšana.Man piemēram skatoties OS,Pč vienmēr ir gandarijums kad redzu savas valsts stafeti uz starta-neatkarīgi no rezultāta ko viņi rāda.Savas valsts komandu ka hokejā,kā sieviešu basketbolā Pekinā.Mums ir dažādi skatijumi.Es nekad nečikstu kad kāds tēre nod..maksātāju naudu.
Man liekas tu esi riktīgi galvā tērēts... paskaties uz LV biatlona resursiem sapratīsi vrb ka mums aiz Rastorgujeva neviena nav.. un ja Muižnieks atnāk un 6 mēnešos izkonkurē pārējos, tad viņš ir malacis, un pārējiem varbūt vajadzētu meklēt citu nodarbošanos... ja knapi Brici izkonkurē.. vai neizkonkurē...bet redzēt, kā LAT brauc pa 90 vietu ar 2 kļūdām..ir kauns nevis prieks..

man liekas vecīt beidz dzert, saprotu ka svini savu dienu šodien, bet ej izgulies.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-08 12:50, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: pirms dažām dienām Slotiņš,Patrijuks,Bricim 30km ielika 4 sekundes.Bricim sprints vēl ir bet izturībā plist nost
Oponēšu. Pirmkārt, 15 km nav sprints. Otrkārt, biatlonā nav 30 km distances. Treškārt, tajos 30 km Alūksnē pirms pusotras nedēļas bija masu starts, bet 15 km LČ intervālu starts. Attiecīgi, intervālu startā visu laiku ir jāiet uz pilnu, bet masu startā ir vizināšanās, taktika un viss izšķiras finiša spurtā.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-08 13:02, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: pirms dažām dienām Slotiņš,Patrijuks,Bricim 30km ielika 4 sekundes.Bricim sprints vēl ir bet izturībā plist nost
Biatlonā nav 30 km distances, vispār šis rezultāts ir mazsvarīgs, pie d*rsas izturību tadai distaincei, vajadzīga izturība 20km max, domāju, sprints ir svarīgāks, šī nav klasiskā splēpošana. No šī izriet, ka biatlona slēpošanas nogriežņos divreiz vecākais Bricis ieliek pa 45 sekundēm, 45!!!!. Tur vajag, Valsts atbalstītu programme no 12 gadu vecuma un aprīkojumu vismaz Andreja līmenī, tad arīuz tiem 20+ kas normal parādīsies! Par Oskaru žēl, tiešām bija sajūta, ka būs vēlviens augstas klases biatlonists, kas var cerēt uz top 30! Ar viņa apgriezieniem esmu dross, ka pieliktu slēpojumā pa vasaru un būtu stabils braucējs.

     [+] [-]

, 2018-03-08 13:10, pirms 7 gadiem
Kas ar to Muižnieku? met mieru sportam?

     [+] [-]

, 2018-03-08 13:13, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Man liekas tu esi riktīgi galvā tērēts... paskaties uz LV biatlona resursiem sapratīsi vrb ka mums aiz Rastorgujeva neviena nav.. un ja Muižnieks atnāk un 6 mēnešos izkonkurē pārējos, tad viņš ir malacis, un pārējiem varbūt vajadzētu meklēt citu nodarbošanos... ja knapi Brici izkonkurē.. vai neizkonkurē...bet redzēt, kā LAT brauc pa 90 vietu ar 2 kļūdām..ir kauns nevis prieks..

man liekas vecīt beidz dzert, saprotu ka svini savu dienu šodien, bet ej izgulies.
tipisks lūzera koments,kas neko vairāk par to kā pie panākumiem piezisties nevar.Kas attiecas par Biatlona finansējumu,tad ir vairākas pašvaldibas ,kas atrod līdzekļus jaunatnes sportam biatlonam.Un ja kāda pašvaldība to nevar izdarīt,tad tā ir iekšejā lieta nevis visas biatlona saimes ne-nopelns.Madonas bāzē,nedēlām ilgi trenējas Daugavpils,Talsu jaunieši.Neviens viņiem šo iespēju nedāvina.

     [+] [-]

, 2018-03-08 13:16, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Oponēšu. Pirmkārt, 15 km nav sprints. Otrkārt, biatlonā nav 30 km distances. Treškārt, tajos 30 km Alūksnē pirms pusotras nedēļas bija masu starts, bet 15 km LČ intervālu starts. Attiecīgi, intervālu startā visu laiku ir jāiet uz pilnu, bet masu startā ir vizināšanās, taktika un viss izšķiras finiša spurtā.
oponēšu.1)neiet te vispār runā par Alūksni.Runa ir par Sportlat posmu Madonā.2)Bricis varēja skriet jo viņam starti PK vair nau aktuāli,kamēr Patrijukam,Slotiņam,Lūsam priekšā Oslo,Kontiolahti,Tjumeņa.Par to ar vajag aizdomāties.

     [+] [-]

, 2018-03-08 13:28, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: oponēšu.1)neiet te vispār runā par Alūksni.Runa ir par Sportlat posmu Madonā.2)Bricis varēja skriet jo viņam starti PK vair nau aktuāli,kamēr Patrijukam,Slotiņam,Lūsam priekšā Oslo,Kontiolahti,Tjumeņa.Par to ar vajag aizdomāties.
Ui, piedod, sajaucu. Jā, mači bija Smeceres silā, bet tas nemaina būtību. No kurienes info, ka Bricis vairs nestartēs?

     [+] [-]

, 2018-03-08 13:31, pirms 7 gadiem
tā ir realitāte viņam ne pašam ne komandai nav vajadzības pēc liekiem startiem.OS sakarā praktiski mēneša pauze bijusi.tā nau informācija,tās ir manas domas.Kautgan nau izslēgts variants ka Ilmārs ar Baibu skries jauktu singlu.

     [+] [-]

, 2018-03-08 13:34, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: tā ir realitāte viņam ne pašam ne komandai nav vajadzības pēc liekiem startiem.OS sakarā praktiski mēneša pauze bijusi.tā nau informācija,tās ir manas domas.Kautgan nau izslēgts variants ka Ilmārs ar Baibu skries jauktu singlu.
Piekrītu tavam domu gājienam. Bet no otras puses taču redzam, ka Bricis ir labākā formā nekā pārējie puiši. Lai gan tie patenciāli daži punkti vairāk nāciju kausā neko vairs nedotu, jo diez vai bez Muižnieka varam pacīnīties par TOP 17.

     [+] [-]

, 2018-03-08 13:55, pirms 7 gadiem
Reiz gaidot vizīti pie sporta ārsta piepulcējas jaunie basketbolisti. Klausoties viņu sarunas uzdevu jautājumu---Vai jūs vieglatletikā neesat izmēģinājuši spēkus? Biju nedaudz šokēts . No smiekliem līdz izsmieklam.
Draugs treneris savāca 54 meitenes un 5 puišus treniņu grupā [protams no tiem 23 atsijajās],nav ko paņemt jo sporta spēles jau ir bērnu smadzenes ģimene ieliktas. To pasu var teikt par biatlonu,slēpošanu.Plus vel katru dienu televīzija vai internets piebalso.
Pat sporta žurnalisti grēko---Bertāna spēle bez iemesta groza skan labāk kā Mūsu kalnu slēpotāji atkal pēdējie utt.... .
1 2 3 4 112 komentāri