Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Biatlona klasikā uzvar Bo, Piksons atkal punktos

Andrejs Siliņš

Biatlona klasikā uzvar Bo, Piksons atkal punktos
Edgars Piksons
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Otrdien Krievijas pilsētā Hantimansijskā ar startu 20 kilometru individuālajā distancē jeb tā sauktajā klasikā turpinājās pasaules čempionāts biatlonā. Par pasaules čempionu šajā distancē kļuva norvēģis Tarje Bo, bet starp latviešiem labākais bija Edgars Piksons, kurš ierindojās 38. vietā.

Latviju 20 kilometros pārstāvēja Edgars Piksons, Ilmārs Bricis, Andrejs Rastorgujevs un Rolands Pužulis. Piksonam bija atvēlēta pirmā starta grupa, taču lieliskajam čempionāta sākumam (8. vieta sprintā, 20. vieta iedzīšanā) turpinājums vairs tik skaists nebija. Vislabāk no Latvijas sportistiem sāka Bricis, kurš distancē līdz pirmajai šaušanai bija 12. ātrākais (Piksons 14.). Piksons reizi kļūdījās un atkrita uz vietu sestajā desmitā, bet, tāpat kā Bricis, arī Rastorgujevs pirmajā ugunslīnijā bija nekļūdīgi, pēc tās esot attiecīgi 15. un 28. vietās.

Otro apli ļoti apņēmīgi iesāka Rastorgujevs, ieslēpojot labāko piecpadsmitniekā un apsteidzot arī Brici, bet, otrajā šaušanā arī nekļūdoties ne reizi, Andrejs pacēlās uz desmito pozīciju. Bricim tikmēr viena kļūda un 27. vieta, savukārt Piksons, nekļūdoties šautuvē, atkal pietuvojās divdesmitniekam. Uz trešo šaušanu Rastorgujevs ieradās kā vienpadsmitais, Bricis un Piksons slēpoja līdzās (22. un 24.). Diemžēl Rastorgujeva kļūda maksāja vietu labāko 25 pulkā, bet trešais piegājiens šautuvēs nebija veiksmīgs arī Bricim un Piksonam. Pirmais pat pieļāva divas kļūdas, atkrītot uz 52. vietu, bet Piksonam viens nesašauts mērķis un 20 vietas augstāka pozīcija.

Uz pēdējo šaušanu Rastorgujevs ieradās kā 25., bet Piksons sešas vietas zemāk. Savukārt Bricim nebija izdevies noturēt savu vietu, atkrītot par pozīciju atpakaļ (53.). Izrādījās, ka trešā šaušana nebija pati sliktākā, jo vēl neveiksmīgāka Latvijai izrādījās pēdējā ceturtā ugunslīnija - gan Rastorgujevs, gan Piksons un Bricis nesašāva pa diviem mērķiem, kas pēc šaušanas liedza būt labāko četrdesmitniekā. Līdz finišam gan vietu tajā izdevās atkarot Piksonam, kurš finišu sasniedza kā 38. Rastorgujevam 43. vieta, Bricim 58. vieta, bet jaunais biatlonists Rolands Pužulis, pa reizei kļūdoties pēdējās trīs šaušanās, ieņēma 98. pozīciju 121 finišu sasniegušā sportista starpā.

Par pasaules čempionu klasikā kļuva norvēģis Tarjei Bo, kurš pieļāva tikai vienu kļūdu (trešajā šaušanā), finišu sasniedzot pēc 48 minūtēm un 29,9 sekundēm. Cīņā par sudrabu piedalījās trīs sportisti - krievs Maksims Maksimovs, austrietis Kristofs Zumans un norvēģis Emils Hegle Svendsens. Ātrākais no šiem finišā bija Maksimovs, piecas ar pusi sekundes uzvarot Zumanu, bet Svensenam šoreiz jāsamierinās ar vietu aiz godalgoto pjedestāla.

Pasaules čempionāts biatlonā, Hantimansijskā (Krievija)

20 kilometru individuālā distance vīriem

VSportistsValstsŠaušanaLaiks
1.Tarjei BoNorvēģija0+0+1+048:29.9
2.Maksims MaksimovsKrievija0+0+0+0+40.0
3.Kristofs ZumansAustrija0+0+0+1+45.5
4.Emils Hegle SvendsensNorvēģija0+2+0+0+49.7
5.Bjorns FerijsZviedrija0+1+0+0+1:16.9
6.Ūle Einārs BjerndālensNorvēģija0+0+0+1+1:24.3
7.Mihaels GraissVācija0+1+0+0+1:25.5
8.Andreass BirnbahersVācija1+0+0+0+1:27.5
38.Edgars PiksonsLatvija1+0+1+2+4:45.7
43.Andrejs RastorgujevsLatvija0+0+1+2+4:56.9
58.Ilmārs BricisLatvija0+1+2+2+5:53.0
98.Rolands PužulisLatvija0+1+1+1+11:24.3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-08 16:18, pirms 13 gadiem
Cik labi musejie sodien saka tik slikti pabeidza!!!

nu ko Piksons vel sevi vares pieradit masu starta...bet parejiem var teikt Pč ir beidzies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 16:21, pirms 13 gadiem
Kā būtu ja būtu šodien edgaram precīzāka acs......

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 16:21, pirms 13 gadiem
Kreipāns :"Nedaudz nepaveicās Piksonam pēdējā šautuvē"
Ļoti kompetenta speciālista vērtējums tam kas notika pēdējā šautuvē.
Sasmīdināja Toļiks

 +13 [+] [-]

, 2011-03-08 16:25, pirms 13 gadiem
Stafete varētu būt interesanta.

  +8 [+] [-]

, 2011-03-08 16:25, pirms 13 gadiem
Nu vajadzētu uz masu startu Piksonam ar šaušanu saņemties!!!

Par Brici - vai tad ar gadiem nenāk pieredze šaušanā?????

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 16:26, pirms 13 gadiem
Jāaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Šodien reāli nepavaicās.

  +9 [+] [-]

, 2011-03-08 16:26, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: funny kā pirms sezonas visi bļāva ''kāda jēga no labas šaušanas, ja nevar slēpot''... tagad slēpo labi, bet šauj nu tā... mūsu trijnieks....
njā, Bricim 14. laiks slēpošanā, Piksonam 20tais...

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 16:27, pirms 13 gadiem
Spiegs08 rakstīja: nu ko Piksons vel sevi vares pieradit masu starta...bet parejiem var teikt Pč ir beidzies!
stafeti aizmirsi!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 16:27, pirms 13 gadiem
Vertigo23 rakstīja: Stafete varētu būt interesanta.
ja mums butu 4 lidzvertigi veci tad jā!!
Piksonam forma zverā,Bricis mus nepievils,un arii Rastorgujevs normali vareu nomaukt savu etapu bet kur tad mums ceturtais calis mums???
Puzulis??? Kurs ja arii sasautu pa nullem zaudetu kadas 2 min. uz sleposanu!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 16:28, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: stafeti aizmirsi!!!
mums ir tikai 3 cali kas var maukt puzulis jau nav nekads spepotajs!!
Slēpts komentārs: siruan

 +10 [+] [-]

, 2011-03-08 16:30, pirms 13 gadiem
Krievijas līdzjutēji uz pārejo fonu kā allaž izceļas. Kad šava galvenie citu valstu favorīti, tad pēc katras viņu neveiksmes pa tribīnēm pāršalca prieka pilni spiedzini. Nu nav korekti tā. Kad Svendsens kļūdījās, tad viens pat bija pielīdis tuvu mikrafonam un nobrēca - Jēēēē.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-08 16:33, pirms 13 gadiem
kosharka rakstīja: Krievijas līdzjutēji uz pārejo fonu kā allaž izceļas. Kad šava galvenie citu valstu favorīti, tad pēc katras viņu neveiksmes pa tribīnēm pāršalca prieka pilni spiedzini. Nu nav korekti tā. Kad Svendsens kļūdījās, tad viens pat bija pielīdis tuvu mikrafonam un nobrēca - Jēēēē.
nu jā nesmuki!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 16:33, pirms 13 gadiem
Spiegs08 rakstīja: ja mums butu 4 lidzvertigi veci tad jā!!
Piksonam forma zverā,Bricis mus nepievils,un arii Rastorgujevs normali vareu nomaukt savu etapu bet kur tad mums ceturtais calis mums???
Puzulis??? Kurs ja arii sasautu pa nullem zaudetu kadas 2 min. uz sleposanu!!!
Ja viņš zaudētu tikai 2min, tad tas jau būtu izcils rezultāts bet viņš pa tīro laiku zaudē 8 min un tas faktiski ir pusotrs aplis
Tas ir vienk. nenormāls gabals!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 16:34, pirms 13 gadiem
ama-tieris rakstīja: Kreipāns :"Nedaudz nepaveicās Piksonam pēdējā šautuvē"
Ļoti kompetenta speciālista vērtējums tam kas notika pēdējā šautuvē.
Sasmīdināja Toļiks
Toļa jau par hoķi domāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-08 16:36, pirms 13 gadiem
Bricim 14 laiks slēpošanā ... nu veči
Slēpts komentārs: silk182

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 16:38, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ja viņš zaudētu tikai 2min, tad tas jau būtu izcils rezultāts bet viņš pa tīro laiku zaudē 8 min un tas faktiski ir pusotrs aplis
Tas ir vienk. nenormāls gabals!!!
Vnk musejiem trijiem labakajiem : Jasarijas caurej zales.. Un jaslepjo un jasauj ka trakiem

Tad puzulis varetu saut un slepot ka opis...

  -4 [+] [-]

, 2011-03-08 16:40, pirms 13 gadiem
Beaut rakstīja: Toļa jau par hoķi domāja
Arī hoķī es viņu neklausos - slēdzu krievu kanālus - tie puikas daudz kompetentāk runā un pat par mūsējiem perfekti visu izkoduši.
Toļikam jāiet bērniem pasakas radio lasīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-08 16:58, pirms 13 gadiem
un atkal jāsaka, ka Piksonam precīzas šaušanas gadījumā būtu medaļa! Tāpat kā sprinta gonkās!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 16:59, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Vnk musejiem trijiem labakajiem : Jasarijas caurej zales.. Un jaslepjo un jasauj ka trakiem

Tad puzulis varetu saut un slepot ka opis...
Pats vispar saprati ko tu tur sarakstiji ??

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 16:59, pirms 13 gadiem
silk182 rakstīja: Paldies Brici par 98 gada sudrabu, bet domāju, ka jākar slēpes uz nagliņas un jātrennē jaunie
Ar slēpošanu viss ir lieliski, bet kāpēc kļūstot vecākam neuzlabojas šaušana???? Kur ir tā vaina?

     [+] [-]

, 2011-03-08 17:04, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Ar slēpošanu viss ir lieliski, bet kāpēc kļūstot vecākam neuzlabojas šaušana???? Kur ir tā vaina?
Vecums...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 17:09, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Ar slēpošanu viss ir lieliski, bet kāpēc kļūstot vecākam neuzlabojas šaušana???? Kur ir tā vaina?
galvās

  -2 [+] [-]

, 2011-03-08 17:13, pirms 13 gadiem
Norisssay rakstīja: Kā būtu ja būtu šodien edgaram precīzāka acs......
ar visu precīzo aci, Edža būtu 4ais (0,2 sec. aiz bronzas) biathlonresults.com visu var redzēt!!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-08 17:17, pirms 13 gadiem
Edgaram veiksmi vina 1.masu starta
Sen,ta ka letinus tur neesam redzejushi...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 17:18, pirms 13 gadiem
Apsveicu krievus! Mājas PČ pirma medaļa!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 17:23, pirms 13 gadiem
Ja neskaita pēdējos divus garām, tad viss ir ok.
Vēl jo vairāk tabulas augša praktiski bez kļūdām.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 18:01, pirms 13 gadiem
Kaads veel pamaniija, ka briidii, kad starteeja Piksons ruporos saaka skaneet Raimonda Paula "Meemaa dziesma" latvju meelee..?! ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-08 18:27, pirms 13 gadiem
Sveicu Bo ar uzvaru un ļoti priecājos!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 18:28, pirms 13 gadiem
pēc šiem pirmajiem startiem parādās kk cerības nākotnē

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 18:46, pirms 13 gadiem
vai kāds zin, kur ir redzams masu starta saraksts?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 18:52, pirms 13 gadiem
dumbris rakstīja: vai kāds zin, kur ir redzams masu starta saraksts?
Piksons ir iekljuvis starp 30 labaakajiem (23.), savukaart Bricis ir kaa rezervists - otrais aiz sviitras (ja 2 no pirmajiem 30 atteiks daliibu, vinsh arii buus masu startaa).

P.S. docs.biathlonresults.com

  -3 [+] [-]

, 2011-03-08 19:01, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ja viņš zaudētu tikai 2min, tad tas jau būtu izcils rezultāts bet viņš pa tīro laiku zaudē 8 min un tas faktiski ir pusotrs aplis
Tas ir vienk. nenormāls gabals!!!
Tad ej un pats slēpo, gudriniek!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 19:05, pirms 13 gadiem
Te jau izskatās,ka stafetē Latvija vismaz var cerēt uz 10nieku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 20:09, pirms 13 gadiem
Esmu ar abām rokām par biatlonu Latvijā! Esmu vieglatlēts! Bet kāpēc tāda netaisnība pret vieglatlētiem? Vieglatlētiem 38 vieta pasaules čempī ir totāla izgāšanās un pārmetumi Tēvuzemē, bet biatlonisti - varoņi! Vēl paskaitiet cik vieglatlētu mūsu planētā katrā disciplīnā un cik biatlonistu... Baigā ekstāze - stafetē 8-12. vieta - no 15-17 komandām .. iespējams! Sports Latvijā ir neizprotams! Vrubļevskim žetons!

     [+] [-]

, 2011-03-08 20:19, pirms 13 gadiem
citius rakstīja: Esmu ar abām rokām par biatlonu Latvijā! Esmu vieglatlēts! Bet kāpēc tāda netaisnība pret vieglatlētiem? Vieglatlētiem 38 vieta pasaules čempī ir totāla izgāšanās un pārmetumi Tēvuzemē, bet biatlonisti - varoņi! Vēl paskaitiet cik vieglatlētu mūsu planētā katrā disciplīnā un cik biatlonistu... Baigā ekstāze - stafetē 8-12. vieta - no 15-17 komandām .. iespējams! Sports Latvijā ir neizprotams! Vrubļevskim žetons!
Varbūt tāpēc, ka startēja 120 dalībnieki!

     [+] [-]

, 2011-03-08 20:40, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Par Brici - vai tad ar gadiem nenāk pieredze šaušanā?????
uz vecumu arī paliek redze sliktāka un rokas sāk trīcēt

     [+] [-]

, 2011-03-08 20:41, pirms 13 gadiem
Ko Jūs te - mūsējie, mūsējie...kādu sporta veidu var arī paskatīties pafanojot par kādu citu, piemēram, par Bjorndālenu!

     [+] [-]

, 2011-03-08 21:54, pirms 13 gadiem
Patīkami ka mūsējiem ir normāla stabilitāte un beidzot var teikt ka mums ir kaut kas no biatlona ar normālu šaušanu/4, 3 un 5 sodi no 20 / - nav laba un noteikti tā nav slikta mēs esam visi 3 pimajā pusē puzuli neskaitu-pagaidām mums ir 3 normāli biatlonisti -pārējie lai krāj pieredzi. Tie kas raud ka slikti laikam pārāk sacerējušies nu tik gaida ka būs tās 8 vai 20 vietas regulāri-nevajag jau sacerēties-jāiziet uz līmeni kas ļautu regulāri iekļūt 60 niekā un bieži punktos-uzsveru vārdu regulāri un tad var domāt par nākošo pakāpienu.

     [+] [-]

, 2011-03-08 21:57, pirms 13 gadiem
citius rakstīja: Esmu ar abām rokām par biatlonu Latvijā! Esmu vieglatlēts! Bet kāpēc tāda netaisnība pret vieglatlētiem? Vieglatlētiem 38 vieta pasaules čempī ir totāla izgāšanās un pārmetumi Tēvuzemē, bet biatlonisti - varoņi! Vēl paskaitiet cik vieglatlētu mūsu planētā katrā disciplīnā un cik biatlonistu... Baigā ekstāze - stafetē 8-12. vieta - no 15-17 komandām .. iespējams! Sports Latvijā ir neizprotams! Vrubļevskim žetons!
Paskatieskāda konkurence ir biatlonā-protams ka biatlonā 38 vieta ir sasniegums un ja stafetē būsim 12 vietā super , labi pirmais astotnieks stafetē sapņu kalngals-domāju kurā vieglatlētikas disciplīnā 38 viet abūtu sasniegums-un laikam nekur jo tik daudz dalībnieki reti kur ir.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-08 21:58, pirms 13 gadiem
Erikovič rakstīja: Te jau izskatās,ka stafetē Latvija vismaz var cerēt uz 10nieku!
Stafetē piedalās 4 sportisti bet es redzu 3 biatlonistus.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-08 22:59, pirms 13 gadiem
egils34 rakstīja: pēc šiem pirmajiem startiem parādās kk cerības nākotnē
Piekrītu,Piksons pamatīgi pielicis un Rastorgujevs arī vēl parādīs rezultātus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 07:14, pirms 13 gadiem
Man jau liekas, ka biatlonā vienkārši vairāk naudiņas ir un sporta veids ir skatāms. Tikai izskatās ka bardaks gan tajā Latvijas biatlonā tāpat kā visā Latvijā...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 07:55, pirms 13 gadiem
james007 rakstīja: Jā,vieglatlētikā pasaulē nekādas konkurences,ja tik gribētu noskrietu pašu Usainu Boltu
Prātiņ nāc mājās! Esi gan tu klauns!Ja biatlonā būtu tāda atlases sistēma,tad mūsējie tālāk par pirmo kārtu gandrīz nekad netiktu,Un PČ vieglatletikā 100m dalībnieku nav mazāk kā biatlonā,Un 38. vieta ir totāla izgāšanās.Nesaprotu par ko te jūsmot... latvijas biatlons atdzimst...
Varu Tev piekrist par teikumu prātiņ nā mājās-tur Tev taisnība. Nesaprotu kur Tu vairāk neorientējies vieglatlētikā vai biatlonā. PČ 100 m Tavuprāt ir tikpat dalībnieki cik biatlonā-nu parasti PČ 100 m skatos , bet nu neatceros ka 100 m būtu kādi 15 priekšškrējieni-15 reiz 8 ir 120 tik daudz ir biatlonā. Un nākošais ja pirmo kārtu 100 metru skrējienā mums pārvarētu 3 skrējēji es arī viens no pirmajiem bļautu ka malači to es salīdzinātu ka biatlonā 3 iekļūtu iedzīšanā piemēram/pirmais 60 nieks/. Biatlons pamazām atdzimst beidzot parādās kaut kas regulāri iekļūst punktos-vai tas ir gadījums vai ne rādīs nākošā sezona-Bricis drīz aizies varbūt šī ir pēdējā sezona- mums paliks 2 biatlonisti.
Un ko Tu uztraucies skaties savu vieglatlētiku un priecājies par savām 30tajām vietām es skatīšos biatlonu un priecāšos par mūsējiem. Piemēram ja Praulītis dabūs kādu 70 vietu es arī priecāšos un tu varēsi 100reiz bļaut ka esmu slims-Tu taču arī vari lēkēt aiz prieka par piemēram mūsu Arāja sasniegumiem-vai Tev kāds traucē priecāties.

     [+] [-]

, 2011-03-09 07:55, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Paskatieskāda konkurence ir biatlonā-protams ka biatlonā 38 vieta ir sasniegums un ja stafetē būsim 12 vietā super , labi pirmais astotnieks stafetē sapņu kalngals-domāju kurā vieglatlētikas disciplīnā 38 viet abūtu sasniegums-un laikam nekur jo tik daudz dalībnieki reti kur ir.
ir startēts 50km , kad uz starta līnijas bija 101 dalībnieks ...
Bet par Piksonu prieks - lai veicās masu startā !

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 08:10, pirms 13 gadiem
citius rakstīja: Esmu ar abām rokām par biatlonu Latvijā! Esmu vieglatlēts! Bet kāpēc tāda netaisnība pret vieglatlētiem?
Biatlons krietni tehniskāks inventārā + cik nu mums tā "lietderīgā ziema" ar sniegu. Tā kā ņemot vērā finanses un visus apstākļus biatlonisti godam nocīnījās.

A vieglatlētikā praktiski viss ir tīrais muskuļu darbs un treniņš.. 365 dienas gadā var skriet un trenēt sirdi/izturību. Inventārs reti tiek izmantots ar izņēmumiem. Savukārt biatlons ir tas sporta veids, kad šaušana ir ļoti atkarīga no tā kā slēpo un cik daudz trenējies šaut.

Tu, kā vieglatlēts, pamēģini pats pēc sprinta bez treniņiem kaut vienā mērķī no pieciem trāpīt

Protams vasarā var izmantot vnk skriešanu un to pašu stroķi, bet tur vairs nebūs tās slodzes uz rokām/pleciem.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 10:31, pirms 13 gadiem
man ar nekas nav pret vieglatlētiku, bet biatlons ir daudz neprognozējamāks un aizraujošāks...jo vienās sacensībās sportists var būt 1.v., citā pēc dienas ap 70.v. Vai vieglatlētikā tik dažādi un neprognozējami rezultāti ir iespējami? man šķiet, ka vieglatlētikā, ja sportists ir TOP skaitā, tad turpat arvien grozās(ja nekadās kāds falšsstarts, kritiens vai cita ķeza)

     [+] [-]

, 2011-03-09 13:33, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ja viņš zaudētu tikai 2min, tad tas jau būtu izcils rezultāts bet viņš pa tīro laiku zaudē 8 min un tas faktiski ir pusotrs aplis
Tas ir vienk. nenormāls gabals!!!
Domās esam stafetē, un viena posma veicamais attālums tomēr nav 20km, gan jau uz daudz īsāko trases posmu tos spēkus sataupītu un nebūtu tik traki. Tomēr jāatzīst, ka augstāk par 15. vietu mūsējiem būs grūti tikt. Desmitnieks būtu ļoti liels sasniegums.

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:30, pirms 13 gadiem
Līduma DNS

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:32, pirms 13 gadiem
deadmau5 rakstīja: Līduma DNS
jā,kas notiek,kapē Madara nestartēē?

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:36, pirms 13 gadiem
Kko britu komentētāji stāstīja par neatbilstību noteikumiem šautenei vai kam citam...īsti nepiefiksēju.

     [+] [-]

, 2011-03-09 15:26, pirms 13 gadiem
Madarai bija uzšuves uz elkoņiem, lai neslīdētu uz paklāja, bet tās ir aizliegtas. Un tik labi bija piestiprinātas, ka ātri noņemt nebija iespējas. Tiesneši nepielaida startam. Diemžēl, pašas kļūda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 17:07, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ja viņš zaudētu tikai 2min, tad tas jau būtu izcils rezultāts bet viņš pa tīro laiku zaudē 8 min un tas faktiski ir pusotrs aplis
Tas ir vienk. nenormāls gabals!!!
ja kas, jefiņi,Pužulis pagājušo gadu izlaida,jo bija vienai kājai parplēsi divas saites un menisku...tāpēc nevaig te runāt par kaut kadām min.ja tikai vasarā saka kustēties!!!!