Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Latviju apdzen par apli, pirmajā sezonas stafetē triumfē Norvēģija

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latviju apdzen par apli, pirmajā sezonas stafetē triumfē Norvēģija
Norvēģi šodien palika nepārspēti. Foto: SPO/Scanpix

Šodien otrajā Pasaules kausa posmā biatlonā Somijas pilsētā Kontiolahti 4x7.5 km stafetē vīriešu konkurencē uzvaru izcīnīja Norvēģija, kas aiz sevis atstāja Zviedriju un Vāciju. Latvija trešajā etapā tika apdzīta par apli, līdz tam nopelnot četrus soda apļus un noslēdzot stafeti 22. vietā.

Pirmais no latviešiem startā devās Renārs Birkentāls, kurš, izmantojot vienu rezerves patronu, pēc pirmās šaušanas trasē devās 19. vietā, kamēr par līderiem kļuva Krievija. Neveiksmīga pirmā šaušana bija Zviedrijai, kas atradās vien 21. vietā. Pēc šaušanas stāvus pārsteidzoši par līderiem kļuva ASV biatlonisti, bet Birkentāls ar trim rezerves patronām nespēja sašaut visus piecus mērķus, nopelnot vienu soda apli un turpinot sacensības 23. vietā. Kā pirmie pēc pirmā posma bija Norvēģija, otro vietu ieņemot Baltkrievijai, bet trešo Vācijai. Lietuva noslēdza pirmo etapu 10. vietā, kamēr Igaunija 18. pozīcijā.

Andrejs Rastorgujevs otro etapu uzsāka 23. vietā, par divām ar pusi minūtēm atpaliekot no līderiem. Šaušanā guļus līderu trio šāva precīzi, bet uz ceturto vietu pacēlās Krievija, kam nekļūdīgs bija Babikovs. Rastorgujevs šaušanā ieradās 22. vietā, šaujot trīs šāvienus garām un nopelnot vēl vienu soda apli Latvijai. Pēc šaušanas stāvus par līderiem kļuva Vācija, kam sekoja Čehija, kamēr Baltkrievija pieļāva kļūdu, dodoties soda aplī un izkrītot no pirmā trijnieka. Andrejs Rastorgujevs šaušanā stāvus izmantoja divas rezerves patronas un atgriezās 24. vietā trasē. Otro etapu, tāpat kā pirmo, līderos noslēdza Norvēģija, kamēr Rastorgujevs stafeti nodeva Robertam Slotiņam 24. vietā.

Trešajā etapā norvēģi palielināja savu pārsvaru, ceturto posmu uzsākot ar 23 sekunžu pārsvaru pār Vāciju. Saistošākā cīņa pēdējā posmā bija par trešo vietu starp Zviedriju, Šveici un Krieviju. Roberts Slotiņš nenodeva stafeti debitantam Rūdim Balodim, Latvijas kvartetam stafeti noslēdzot 22. vietā. ar nopelnītiem četriem soda apļiem.

Ceturtajā posmā ar precīzu šaušanu stāvus Norvēģija nodrošināja uzvaru visā posmā. Otrajā vietā izvirzījās zviedri, kamēr trešajā vācieši. Tikmēr krievu biatlonists Loginovs kļūdījās izšķirošajos šāvienos stāvus un pazaudēja iespēju cīnīties par godalgotām vietām. Līdz finišam nekas nemainījās - Norvēģija triumfēja pirmajā vīriešu stafetē, aiz sevis atstājot Zviedriju, kas neveiksmīgi uzsāka sacensības, kā arī Vāciju. Ceturto vietu jau kārtējo reizi ieguva Krievija, bet labāko sešinieku noslēdza Austrija. Labākie no Baltijas valstīm izrādījās Igaunijas biatlonisti, kas ieņēma 17. vietu, kamēr lietuvieši ar četriem soda apļiem sacensības noslēdza 19. pozīcijā.

4x7.5 km stafete vīriešiem, PK 2. posms, Kontiolahti (Somija)

V.ValstsLaiksKļūdas (s.a.+r.p.)
1.Norvēģija1:16:21.00+9
2.Zviedrija+39.20+10
3.Vācija+51.70+9
4.Krievija+1:08.00+7
5.Itālija+1:37.00+8
6.Austrija+1:46.90+10
7.Čehija+1:50.50+6
8.Francija+1:56.53+11
22.Latvija+6:12.94+14

Pasaules kausa biatlonā otrais posms

DatumsSacensībasZeltsSudrabsBronza
3. decembris10km sprints vīriešiemT. Bē (Norvēģija)A. Paifers (Vācija)J. T. Bē (Norvēģija)
3. decembris7.5km sprints sievietēmH. Ēberga (Zviedrija)A. Ševaljē (Francija)E. Ēberga (Zviedrija)
5. decembris12.5km iedzīšana vīriešiemS. Sāmuelsons (Zviedrija)F. Klods (Francija)J. T. Bē (Norvēģija)
5. decembris4x6km stafete sievietēmZviedrijaFrancijaVācija
6. decembris4x7.5km stafete vīriešiemNorvēģijaZviedrijaVācija
6. decembris10km iedzīšana sievietēm

Pasaules kausa biatlonā sezonas kalendārs

Nr.Norises vietaDatums
1.Kontiolahti (Somija)28.-29. novembris
2.Kontiolahti (Somija)3.-6. decembris
3.Hohfilcene (Austrija)11.-13. decembris
4.Hohfilcene (Austrija)17.-20. decembris
5.Oberhofa (Vācija)7.-10. janvāris
6.Oberhofa (Vācija)13.-17. janvāris
7.Antholca (Itālija)21.-24. janvāris
Pokļuka (Slovēnija)10.-21. februāris
8.Nove Mesto (Čehija)4.-7. marts
9.Nove Mesto (Čehija)11.-14. marts
10.Holmenkollene (Norvēģija)18.-21. marts

  +7 [+] [-]

, 2020-12-06 15:10, pirms 4 gadiem
Nu Andrejs šauj, ar katru gadu sliktāk.

  -2 [+] [-]

, 2020-12-06 15:14, pirms 4 gadiem
Jamaina darbs ..Andrej.

  +7 [+] [-]

, 2020-12-06 15:21, pirms 4 gadiem
Kāpēc Andrejam jāmaina? Lai federācijas darboņi maina, ja pa šiem gadiem nav sagatavota kvalitatīva maiņa.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 15:40, pirms 4 gadiem
Eh, netika Rūdis pie starta, bet nu neko, gan jau vēl paspēs.

Jaunais šveicietis beigās cienījami nostarteja, vietas jau sanāca zaudēt, bet ar visu to labi. Bet tā kopumā bez lieliem pārsteigumiem, franču džeki norakās jau pašā sākumā šodien tā pat kā norvēģu dāmas vakar, bet tas jau pieder pie lietas, ka kāda no lielajām komandām savāra sūdus sākumā un tad visas sacensības garumā mēģina kko saglābt.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-06 16:17, pirms 4 gadiem
Kāda jēga tiem tizleņiem startēt? Es šeit nerunāju par Andreju. Lai kā tas Kreipatolijs jūsmotu par lielisko pieredzi jaunajam sportistam bla, bla, bla. Tam "sportistam" ir jāiet darbu meklēt... kas viņš par sportistu? Slēpošanas ātrumā ir gaismas gada attālumā no viduvējā līmeņa. Andrejs bija ātrs, kad tikko parādijās - bļin viņi ar pieredzi ātrāki nekļūs. Bezjēdzīga naudas tērēšana. Lai iet strādā, bet par neiztērēto naudu nopērk slēpes bērniem, mož izaugs kāds sportists, bet šitos visus ar sūdainu mietu ir jāpatriec...

  +9 [+] [-]

, 2020-12-06 16:21, pirms 4 gadiem
Autor, iemācies pareizi rakstīt Andreja Rastorgujeva uzvārdu! Reizi vēl varētu norakstīt uz drukas kļūdu, bet, ja 4 reizes 1 rindkopā tiek rakstīts "Rasturgojevs", tad kaut kas nav kārtībā!!!

  +2 [+] [-]

, 2020-12-06 16:24, pirms 4 gadiem
Ek, neizdevās Latvijai tikt pie medaļas, bet pēc pirmās šaušanas viss izskatījās TIK labi! Priekšā zviedriem, kas izcīnīja sudrabu. Medaļas bija TIK tuvu, TIK tuvu!

     [+] [-]

, 2020-12-06 16:42, pirms 4 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Kāda jēga tiem tizleņiem startēt? Es šeit nerunāju par Andreju. Lai kā tas Kreipatolijs jūsmotu par lielisko pieredzi jaunajam sportistam bla, bla, bla. Tam "sportistam" ir jāiet darbu meklēt... kas viņš par sportistu? Slēpošanas ātrumā ir gaismas gada attālumā no viduvējā līmeņa. Andrejs bija ātrs, kad tikko parādijās - bļin viņi ar pieredzi ātrāki nekļūs. Bezjēdzīga naudas tērēšana. Lai iet strādā, bet par neiztērēto naudu nopērk slēpes bērniem, mož izaugs kāds sportists, bet šitos visus ar sūdainu mietu ir jāpatriec...
Nav jau baigi korekti šādi izteikties, bet lielos vilcienos piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2020-12-06 16:50, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Nav jau baigi korekti šādi izteikties, bet lielos vilcienos piekrītu
Abi ar tufiju esat vienā nezinīšu plauktā liekami!
Vai zini cik gados Rastorgujevs debitēja PK?
Lielākā daļa, kas 19-20 gados startē PK pa lejasgaļu kuļas!
19-20 gados norakstīt sportistu ir pilnīgs absurds!

  +3 [+] [-]

, 2020-12-06 17:05, pirms 4 gadiem
Paskaidrošu, ka šogad PK ir debitējuši divi 19 gadīgi sportisti, bet 21 gadīgs izcīnīja 58 vietu(101 sportista konkurencē) .
Vēl nekas nav zaudēts!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 17:18, pirms 4 gadiem
ai ko tas ripas trenkātājs vispār zina par sportu

  +2 [+] [-]

, 2020-12-06 17:32, pirms 4 gadiem
Nu forši! Pabraukā, paskatās pasauli, sevi parāda... Varbūt sezonas otrajā pusē kādā stafetē, kad dikti snigs un favorītiem nepaveiksies, izdosies noslēpot līdz galam! Tā ka izaicinājumi ir, turās, puiši...

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 17:36, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Nav jau baigi korekti šādi izteikties, bet lielos vilcienos piekrītu
Kāpēc nav korekti...ja tu dari slikti savu darbu,tevi atlaiž no darba! Sākumā paauklējas,ja auklēšanās ieilgst,triec ratā!

     [+] [-]

, 2020-12-06 17:39, pirms 4 gadiem
Rafaello , 16:42, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
tufijs1984 rakstīja: Kāda jēga tiem tizleņiem startēt? Es šeit nerunāju par Andreju. Lai kā tas Kreipatolijs jūsmotu par lielisko pieredzi jaunajam sportistam bla, bla, bla. Tam "sportistam" ir jāiet darbu meklēt... kas viņš par sportistu? Slēpošanas ātrumā ir gaismas gada attālumā no viduvējā līmeņa. Andrejs bija ātrs, kad tikko parādijās - bļin viņi ar pieredzi ātrāki nekļūs. Bezjēdzīga naudas tērēšana. Lai iet strādā, bet par neiztērēto naudu nopērk slēpes bērniem, mož izaugs kāds sportists, bet šitos visus ar sūdainu mietu ir jāpatriec...
Nav jau baigi korekti šādi izteikties, bet lielos vilcienos piekrītu

Es arī piekrītu. Tā viņi katru reizi kulsies pa simtnieka beigām. Nu varbūt tas no Talsiem uzspīdēs. Tur pēdējos gadus esot baigi sniegiem bagātas ziemas.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 17:45, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Paskaidrošu, ka šogad PK ir debitējuši divi 19 gadīgi sportisti, bet 21 gadīgs izcīnīja 58 vietu(101 sportista konkurencē) .
Vēl nekas nav zaudēts!
Par jaunajiem neko,bet piemēram tāds 29 gadīgs(salīdzinājumam jaunajam Bē 27 gadi) Slotiņš gan jādzen pa gabalu no mūsu nodokļu naudām...10 gadu laikā pilnīgi neko nav uzlabojis sportojot!!!

  +3 [+] [-]

, 2020-12-06 17:57, pirms 4 gadiem
denebs rakstīja: Autor, iemācies pareizi rakstīt Andreja Rastorgujeva uzvārdu! Reizi vēl varētu norakstīt uz drukas kļūdu, bet, ja 4 reizes 1 rindkopā tiek rakstīts "Rasturgojevs", tad kaut kas nav kārtībā!!!
Šim cilvēkam ir jāmaina darbs. Nu kā pilnīgs pajols raksta ne pirmo reizi vien.

     [+] [-]

, 2020-12-06 17:58, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Par jaunajiem neko,bet piemēram tāds 29 gadīgs(salīdzinājumam jaunajam Bē 27 gadi) Slotiņš gan jādzen pa gabalu no mūsu nodokļu naudām...10 gadu laikā pilnīgi neko nav uzlabojis sportojot!!!
Ironiski, bet tieši šodien aizvadīja gudru stafeti
Jauno elpošana pakausī ir nākusi par labu

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 18:00, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Rafaello , 16:42, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
tufijs1984 rakstīja: Kāda jēga tiem tizleņiem startēt? Es šeit nerunāju par Andreju. Lai kā tas Kreipatolijs jūsmotu par lielisko pieredzi jaunajam sportistam bla, bla, bla. Tam "sportistam" ir jāiet darbu meklēt... kas viņš par sportistu? Slēpošanas ātrumā ir gaismas gada attālumā no viduvējā līmeņa. Andrejs bija ātrs, kad tikko parādijās - bļin viņi ar pieredzi ātrāki nekļūs. Bezjēdzīga naudas tērēšana. Lai iet strādā, bet par neiztērēto naudu nopērk slēpes bērniem, mož izaugs kāds sportists, bet šitos visus ar sūdainu mietu ir jāpatriec...
Nav jau baigi korekti šādi izteikties, bet lielos vilcienos piekrītu

Es arī piekrītu. Tā viņi katru reizi kulsies pa simtnieka beigām. Nu varbūt tas no Talsiem uzspīdēs. Tur pēdējos gadus esot baigi sniegiem bagātas ziemas.
Bendika kļuva ātrāka ar pieredzi. Birkāns, Balodis un Matjuhins uz savu vienaudžu fona pasaulē izskatās pieklājīgi. Lai čaļi trenējas!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 18:06, pirms 4 gadiem
Bobsleju un skeletonu neskatos, jo komentē Rīmenis, drīz nespēšu arī vērot biatlonu Kreipāna dēļ. Vai tiešām mums nav jauni, talantīgi cilvēki, piem. bijušie sportisti, kuri spēj jēgpilni komentēt. Nu, nespēju klausīties tos mūžīgos Rīmeņa "atklāti sakot...", Kreipāna "karjeras rekords..." un citus šo kadru izteicienus.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 18:27, pirms 4 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Kāda jēga tiem tizleņiem startēt? Es šeit nerunāju par Andreju. Lai kā tas Kreipatolijs jūsmotu par lielisko pieredzi jaunajam sportistam bla, bla, bla. Tam "sportistam" ir jāiet darbu meklēt... kas viņš par sportistu? Slēpošanas ātrumā ir gaismas gada attālumā no viduvējā līmeņa. Andrejs bija ātrs, kad tikko parādijās - bļin viņi ar pieredzi ātrāki nekļūs. Bezjēdzīga naudas tērēšana. Lai iet strādā, bet par neiztērēto naudu nopērk slēpes bērniem, mož izaugs kāds sportists, bet šitos visus ar sūdainu mietu ir jāpatriec...
Nu pārāk jau politkorekti tas neizklausās, bet vismaz godgi!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 19:54, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bendika kļuva ātrāka ar pieredzi. Birkāns, Balodis un Matjuhins uz savu vienaudžu fona pasaulē izskatās pieklājīgi. Lai čaļi trenējas!
Ok, var protams kļūt ātrāki, bet nejau tik ļoti, lai nebūtu lēnākie...

  +1 [+] [-]

, 2020-12-06 19:56, pirms 4 gadiem
denebs rakstīja: Autor, iemācies pareizi rakstīt Andreja Rastorgujeva uzvārdu! Reizi vēl varētu norakstīt uz drukas kļūdu, bet, ja 4 reizes 1 rindkopā tiek rakstīts "Rasturgojevs", tad kaut kas nav kārtībā!!!
Kāda biatlona saimniecība, tādi paši par to rakstošie-nekā jauna.

     [+] [-]

, 2020-12-07 08:17, pirms 4 gadiem
Šahs rakstīja: Kāpēc Andrejam jāmaina? Lai federācijas darboņi maina, ja pa šiem gadiem nav sagatavota kvalitatīva maiņa.
Joks?

     [+] [-]

, 2020-12-07 08:19, pirms 4 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Kāda jēga tiem tizleņiem startēt? Es šeit nerunāju par Andreju. Lai kā tas Kreipatolijs jūsmotu par lielisko pieredzi jaunajam sportistam bla, bla, bla. Tam "sportistam" ir jāiet darbu meklēt... kas viņš par sportistu? Slēpošanas ātrumā ir gaismas gada attālumā no viduvējā līmeņa. Andrejs bija ātrs, kad tikko parādijās - bļin viņi ar pieredzi ātrāki nekļūs. Bezjēdzīga naudas tērēšana. Lai iet strādā, bet par neiztērēto naudu nopērk slēpes bērniem, mož izaugs kāds sportists, bet šitos visus ar sūdainu mietu ir jāpatriec...
Un tu domā ka šodien esi jau pastrādājis,uzcepot šo te???

     [+] [-]

, 2020-12-07 08:23, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Rafaello , 16:42, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
tufijs1984 rakstīja: Kāda jēga tiem tizleņiem startēt? Es šeit nerunāju par Andreju. Lai kā tas Kreipatolijs jūsmotu par lielisko pieredzi jaunajam sportistam bla, bla, bla. Tam "sportistam" ir jāiet darbu meklēt... kas viņš par sportistu? Slēpošanas ātrumā ir gaismas gada attālumā no viduvējā līmeņa. Andrejs bija ātrs, kad tikko parādijās - bļin viņi ar pieredzi ātrāki nekļūs. Bezjēdzīga naudas tērēšana. Lai iet strādā, bet par neiztērēto naudu nopērk slēpes bērniem, mož izaugs kāds sportists, bet šitos visus ar sūdainu mietu ir jāpatriec...
Nav jau baigi korekti šādi izteikties, bet lielos vilcienos piekrītu

Es arī piekrītu. Tā viņi katru reizi kulsies pa simtnieka beigām. Nu varbūt tas no Talsiem uzspīdēs. Tur pēdējos gadus esot baigi sniegiem bagātas ziemas.
Un sniegu arī lai nopērk!!!!!

     [+] [-]

, 2020-12-07 09:10, pirms 4 gadiem
aizermans rakstīja: Joks?
Nopietni. Neredzu nekādu pozitīvu tendenci. Pieņemsim, ka tagad būtu jāstartē ar pilnām komandām pasaules kausos, IBU kausos, junioros un jauniešos. Viss. Mums pat klibu tik daudz nav. Iesāka ar lielu pompu, ar Urbanoviču izgāzās. Nu jau Lietuva pat iet garām. Galvenais, ka attieksmē nekas nemainās.