Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Sprintā uzvar Bjerndālens, Bricim 34. vieta

Jānis Pārums

Sprintā uzvar Bjerndālens, Bricim 34. vieta
Ūle Einārs Bjerndālens
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Pasaules kausa 1. posmā Esterzundā (Zviedrija) 10 kilometru sprintā uzvaru izcīnīja norvēģis Ūle Einars Bjerndālens, savukārt labākais no Latvijas pārstāvjiem bija Ilmārs Bricis, ieņemot 34. vietu.

Vislabāk no latviešiem sacensības uzsāka Andrejs Rastorgujevs, pirmajā šautuvē ieslēpojot ar 32. rezultātu (Bricim – 41.) starp vairāk nekā 100 dalībniekiem. Šautuvē gan Rastorgujevs, gan Bricis kļūdījās pa reizei, kas viņu atvirzīja, attiecīgi, 66. un 58. vietu. Pārējie Latvijas biatlonisti tikmēr bija tikai otrajā simtā.

Līdz otrajai šautuvei Bricis savas pozīcijas bija uzlabojis par piecām vietām, bet Rastorgujevs bija saglabājis 66. vietu. Otrajā šautuvē abi bija precīzi, būtiski pakāpjoties – Ilmārs uz 30. vietu, Andrejs – uz 48. Kristaps Lībietis pēc divām kļūdām pirmajā šautuvē, otrajā bija precīzs visos šāvienos un spēja iekļūt simtniekā, bet Jānis Pleikšnis gan pieticīgi slēpoja, gan šāva (3+2).

Īsi pirms finiša kļūdījās Rastorgujevs, par ātru pagriežoties pa labi, taču ātri apjauta kļūdu, pārlecot uz pareizo celiņu. Tas Andrejam maksāja pārāk dārgi – diskvalifikācija par distances saīsināšanu.

Ilmārs Bricis ieņēma 34. vietu, Andrejs Rastorgujevs finišā bija 47. vietā, taču, kā jau iepriekš minēts, saņēma diskvalifikāciju. Kristapam Lībietim vieta devītajā desmitā, savukārt Jānis Pleikšnis - tikai otrajā simtā.

Šaujot nekļūdīgi, uzvaru izcīnīja izcilais norvēģis Ūle Einars Bjerndālens, kurš par nedaudz vairāk kā 25 sekundēm apsteidza savu tautieti Emīlu Egli Svendsenu. Trešo vietu izcīnīja amerikānis Tims Burks, kurš arī šāva nekļūdīgi. Nākamajās trijās pozīcijās – trīs Vācijas pārstāvji.

PK 1. posms Esterzunda, 10km sprints vīriešiem

VietaSportistsValstsRez. (kļ)
1.Ū.E. BjerndālensNorvēģija23:30.1 (0)
2.E.E. SvendsensNorvēģija+25.1 (1)
3.T. BurksASV+37.2 (0)
4.K. StefansVācija+45.5 (0)
5.M. GraissVācija+48.3 (1)
6.A. BirnbahersVācija+57.5 (1)
7.K. ZumansAustrija+1:00.9 (1)
8.M. FurkadsFrancija+1:01.4 (2)
9.S. FurkadsFrancija+1:02.6 (1)
10.A. FeifersVācija+1:02.8 (2)
............
34.I. BricisLatvija+1:53.8 (1)
88.K. LībietisLatvija+3:20.1 (2)
111.J. PleikšnisLatvija+4:34.3 (5)
DSQA. RastorgujevsLatvija-

     [+] [-]

, 2009-12-05 21:48, pirms 15 gadiem
Remedy01 rakstīja: oooo.... tik žēl ka PSRS laikā neviens no Letinjiem nebija pat šitik tuvu šādiem rezūltātiem un ātrumiem, tā ka izskatās, ka pats vien nēesi neko tajos laikos darījis, kā gudri muti plātijis - siermaize tev par to, ka esi tā centies - tu esi mūsu PSRS laika latvju varonis - trīszvaigžņu simsona žetons tev!!!
un tu neiznēsātais berns vel neguli..?atbildesu tev ari...
tajos laikos ari norvegi,krievi,vaciesi tik atri nebrauca ,jo mazak ēda ''ķimiju...invertars ari nebija tads,kā tagad..
grinbergs jānis bija rezervē uz saporo olimpiskam spelem PSRS izlase....maz sajēdz ko nozimeja krievu laika tikt ūz PČ,vai OS..?
pamekle googlē ta laika biatlonistus pats,ja interesē...
citadi jums visu pasniedz gatavu ,pasi neko nevarat izdarit,ka spaidit klaviatūru bezjēgā...

     [+] [-]

, 2009-12-05 21:53, pirms 15 gadiem
denebs rakstīja: Zin, šur tur tev taisnība, bet es lielāko vainu liktu nevis uz sportistiem, bet gan uz pie šprices esošajiem treneriem. Neņemšos to apgalvot par 100%, bet tā ir vienīgā loģiskā atbilde uz jautājumu - kāpēc mūsu savulaik perspektīvie juniori (tas pats Piksons, piemēram, un arī citi) savā laikā ņēma medaļas, bet tagad kuļas astē? Visticamākais skaidrojums - nepareizs treniņprocess, novecojušas darba metodes, treneriem jāatīstās laikam līdzi, nevis jāstrādā pēc pārdesmit gadu veciām metodēm. Šajos laikos tās vairs neģeld. Tāpēc arī rezultāti pazūd, nevis sportistu slinkuma vai loderēšanas dēļ. Kāds varbūt kādreiz nolažo, bet VISI un gadiem ilgi (sekoju tam visam jau sen, es te nekāds puišelis vai jaunulis neesmu!) - nu nē. Vienkārši mums vajadzīgs kāds normāls, progresīvi domājošs un strādājošs, uz augstāko mērķu sasniegšanu tendēts treneris. Ja Latvijā tāda nav, Eiropā ir. Vajag tik meklēt, nevis barot veco laiku paaudzes trenerus, kas iesēdušies iesildītajās vietiņās, bet reālu labumu (rezultātus) nedod. Ja vecie grib strādāt - lai mācās!
mes jau pagajuso sezonu par to te diskutejām...urbans sen ir izbeidzies..jau 5-6 gadus atpakal jamaina bija..tad ari daži ''perspektivie butu labakus rezultatus uzradijusi...
krieviem,friciem,norvegiem ir labi treneri pilns...viniem vajag izpausties....un domaju pa normālām naudām varetu dabut treneri...
bet ari federacija sēd tadi pasi kā valdibā...uz nodokliem dzivo...un turas pie kresliem...berzinu vajadzetu nomest jau 52 reizes vismaz...bet esam tur kur esam...

  +3 [+] [-]

, 2009-12-05 21:53, pirms 15 gadiem
Prieks par Brici ... Rastorgujevs arī ļoti patīkam pārteigums un tiešām jauns un perspektīvs ..

Bet Lībietis un kompānija.... cik gadus jau ir jauni un perspektīvi .. ap 70 vietām.....

P.S. laikam jauns un perspektīvs esi arī pēc 5 ( piedodiet nezinu precīzi ) gadiem - Latvijā...

  -3 [+] [-]

, 2009-12-05 22:01, pirms 15 gadiem
uldis rakstīja: Neesmu nekāds biatlona speciālists tāpēc gribētu pajautāt kā sauca jauno krievu, kurš ja nemaldos pagājušā PČ trīs sacensībās nolika visus mērķus un finišēja pirmajos desmitniekos?
libietis no aluksnes,parejie no cesim..redzi tu pat tik daudz nevari apskatities googlē,lai zinatu no kurienes sportisti..bet komentet tu gribi...neko nesajēdzot..
kapec nolikt cesiniekus,ja es pazistu trenerus,kas ar viniem jauniem stradaja...? viniem bija motivacija staigāt ar izlases kreklinu uz muguras pa vasaru...un treninterpiem LATVIJA...
tas bija kruti tikt izlase un braukat pa arzemēm...un latvija zimeties...trenejās tik daudz lai tiktu izlase...tā lūk...
kur tad palika zimeli,piksoni un citi,kas junioru vecumos ņēma labas vietas pasaule...?citas valstis vini (jaunie ) turpinaja radit rezultatus(labus),mums nē...jo merkis bija izlase,nevis rezultati...
es to zinu,jo pazistu gan piksonu,gan trenerus...man pat radinieks,kā netika izlase,ta beidza biatlonu....ko tad tur runat..?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-05 22:15, pirms 15 gadiem
denebs rakstīja: Zin, šur tur tev taisnība, bet es lielāko vainu liktu nevis uz sportistiem, bet gan uz pie šprices esošajiem treneriem. Neņemšos to apgalvot par 100%, bet tā ir vienīgā loģiskā atbilde uz jautājumu - kāpēc mūsu savulaik perspektīvie juniori (tas pats Piksons, piemēram, un arī citi) savā laikā ņēma medaļas, bet tagad kuļas astē? Visticamākais skaidrojums - nepareizs treniņprocess, novecojušas darba metodes, treneriem jāatīstās laikam līdzi, nevis jāstrādā pēc pārdesmit gadu veciām metodēm. Šajos laikos tās vairs neģeld. Tāpēc arī rezultāti pazūd, nevis sportistu slinkuma vai loderēšanas dēļ. Kāds varbūt kādreiz nolažo, bet VISI un gadiem ilgi (sekoju tam visam jau sen, es te nekāds puišelis vai jaunulis neesmu!) - nu nē. Vienkārši mums vajadzīgs kāds normāls, progresīvi domājošs un strādājošs, uz augstāko mērķu sasniegšanu tendēts treneris. Ja Latvijā tāda nav, Eiropā ir. Vajag tik meklēt, nevis barot veco laiku paaudzes trenerus, kas iesēdušies iesildītajās vietiņās, bet reālu labumu (rezultātus) nedod. Ja vecie grib strādāt - lai mācās!
Daļēji piekrītu.Paskatoties cik ātri šaušanai sagatavojas vācieši un arī citi vadošie pasaules biatlonisti ,un cik ilgi tūļājas mūsējie,nākas secināt,ka treniņu procesā kaut kas nav pareizi.Ja pirms 20 gadiem ātrie šāvēji bija retums( neiet runa par sasteigtu pūdelēšanu)Kvalfoss,Angerers,Fricis Fišers,tad tagad ātri šauj visi pasaules vadošie biatlonisti
Otrkārt ja Latvijas izlasē ātrākais ir "vectētiņš" Bricis kuram daudz maz līdzi spēj turēt tikai Rastorgujevs...nu atvainojiet,tad tiešām vai ir jēga uz olimpiskajām spēlēm sūtīt Lībieti ,Piksonu ,Pleikšni,labi zinot,ka pat sašaujot pa nullēm ,ar tādu tūļāšanos šiem kungiem augstāk par 50 nieku nekas nespīd
Tad jau labāk aizsūtīt kādu pilnīgi zaļu un perspektivu.Tāpat Latvijai šajas spēlēs stafetē nekas nespīd.Naivi cerēt,ka tie kas tagad kuļas otrajā simtā olimpiādē stafetē nu rādīs brīnumus.Ar skatu uz nākotni

     [+] [-]

, 2009-12-05 22:18, pirms 15 gadiem
njā,krīzes laika rezultāti

  +2 [+] [-]

, 2009-12-05 22:20, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: libietis no aluksnes,parejie no cesim..redzi tu pat tik daudz nevari apskatities googlē,lai zinatu no kurienes sportisti..bet komentet tu gribi...neko nesajēdzot..
kapec nolikt cesiniekus,ja es pazistu trenerus,kas ar viniem jauniem stradaja...? viniem bija motivacija staigāt ar izlases kreklinu uz muguras pa vasaru...un treninterpiem LATVIJA...
tas bija kruti tikt izlase un braukat pa arzemēm...un latvija zimeties...trenejās tik daudz lai tiktu izlase...tā lūk...
kur tad palika zimeli,piksoni un citi,kas junioru vecumos ņēma labas vietas pasaule...?citas valstis vini (jaunie ) turpinaja radit rezultatus(labus),mums nē...jo merkis bija izlase,nevis rezultati...
es to zinu,jo pazistu gan piksonu,gan trenerus...man pat radinieks,kā netika izlase,ta beidza biatlonu....ko tad tur runat..?
Ja tu mani pazīsti pienāc un pasaki acīs ko domā par mani!!!Par maz trenējos?Iedošu izpildīto treninjplānu vari nokopēt un sarēķināt kilometrāžu un tad stulbi runāt!Aāa un ja gribi tik ļoti latvijas treniņtērpu to arī uzdāvināšu...

     [+] [-]

, 2009-12-05 22:27, pirms 15 gadiem
Žēl Rastorgujeva, bet autoram rasktā kļūda-rastorgujevs vēlu saprata savu kļūdu/nevis ātri/ un pēdējā brīdī pārleca finiša taisnē-redzot šo skatu-tur uzreiz bija skaidrs-tīra diskvalifikācija.

     [+] [-]

, 2009-12-05 22:45, pirms 15 gadiem
Zheel ka Rastorgujevs taa kljuudiijaas! labs laiks chalim buutu bijis ap 38 vietu!

     [+] [-]

, 2009-12-05 23:02, pirms 15 gadiem
elements rakstīja: sh1d- Lībietis- Alūksne (Rastorgujevs un Pleikšnis arī), Bricis- ja neko nejaucu, rīdzinieks, kurš Priekuļos trenējas tāpēc, ka Rīgā vienkārši nav kur.
Bricim Cēsīs ģimene un māja, tāpēc viņu pie cēsiniekiem pieskaitu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-05 23:05, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tikai NETRENĒŠANĀS dēļ mums ir stabils sastavs,kas cinas par 100.nieku...supper..!!!
Interesanti, ko Tu domā ar vārdu NETRENĒŠANĀS?! To, ka mums ir biatlona federācija, kura sportistiem dod patronas šaušanai un pārējo jāgādā pašiem? To, ka sievietes viesnīcas izbraukumā apmaksā pašas? To, ka citiem ir augstkalnes vai augstkalņu kabīnes, bet mums nav? Man vairāk velk uz to, ka problēma ir nevis netrenēšanās, bet finansiālie apstākļi, kas biatlonistus ir padarījusi par amatieriem, jo mūsējie drīzāk idejas vārdā tērē savus līdzekļus, nevis pelna ar biatlonu naudu.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 23:06, pirms 15 gadiem
Vot muļķi... vectētiņs Bricis.. Bricim ar Ule Einaru ir viens un tas pats dzimshanas gads..

     [+] [-]

, 2009-12-05 23:18, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kapec nolikt cesiniekus,ja es pazistu trenerus,kas ar viniem jauniem stradaja...? viniem bija motivacija staigāt ar izlases kreklinu uz muguras pa vasaru...un treninterpiem LATVIJA...
tas bija kruti tikt izlase un braukat pa arzemēm...un latvija zimeties...trenejās tik daudz lai tiktu izlase...tā lūk...
kur tad palika zimeli,piksoni un citi,kas junioru vecumos ņēma labas vietas pasaule...?citas valstis vini (jaunie ) turpinaja radit rezultatus(labus),mums nē...jo merkis bija izlase,nevis rezultati...
es to zinu,jo pazistu gan piksonu,gan trenerus...man pat radinieks,kā netika izlase,ta beidza biatlonu....ko tad tur runat..?
Tātad bērziņš gribēja tikt junioru izlasē, tāpēc uz atlases mačiem uztrenējās un kautkā nejauši 3 vietu eč paņēma? ar piksonu tas pats. Protams, vienreiz ir gadījies redzēt (priekuļos starp citu) tādu kadru, kas pie veikala ar čomiem dūmu velk un šim uz muguras rakstīts LATVIA.
Zīmelis starp citu diezgan sen nav ne juniors, ne biatlonists. Tagad viņš MTB brauc pa pirmajām vietām.
Par biatlonistiem - ex-junioriem. Galvenais iemesls, manuprāt, viņu tagadējo rezultātu dēļ ir Urbanovičš. Bricis viņu galvā neņem un ir LV izlases līderis. Rastorgujevam arī Urbanovičš nav treneris... Taka spriežat paši. To pašu Bērziņu Urbanovičš nobeidza ar saviem treniņiem.

     [+] [-]

, 2009-12-05 23:20, pirms 15 gadiem
kasagrande-> Bricim mājās ir augstkalnes apstākļi, ja kas - tjip tāda maska, ko uzliekot, elpo kā augstkalnē. Ar tādu masku viņš sēž mājā un, piemēram TV skatās..

 +11 [+] [-]

, 2009-12-05 23:32, pirms 15 gadiem
Speciali cesiniekam7:
Es ari esmu no Cesim un ari esmu vecs biatlonists,bet jau ar sirmu galvu un domaju,ka Tu puis,neesi no Cesim un ar biatlonu Tu nekad neesi nodarbojies.Tas,kursh ir trenejies,nevar ta ganities par savu sportaveidu un tiem cilvekiem,kas ar to nodarbojas shobrid,pie tam vel visus pazistot,ta normali cilveki nedara!
Es cienu biatlonu un visus tos cilvekus,kas ar to ir nodarbojushies un turpina treneties ari shinis grutajos laikos!
Prieks par katru veiksmigo startu un protams ir zel,ka vinu ir tik maz,bet diemzel mes esam maza nacija un ar loti maziem cilveku resursiem,tapec priecasimies par panakumiem un beigsim gazt citiem samazgas uz galvas,jo tie cilveki,to nav pelnijushi!
Lai sokas talakajos startos!

     [+] [-]

, 2009-12-05 23:36, pirms 15 gadiem
sh1d rakstīja: kasagrande-> Bricim mājās ir augstkalnes apstākļi, ja kas - tjip tāda maska, ko uzliekot, elpo kā augstkalnē. Ar tādu masku viņš sēž mājā un, piemēram TV skatās..
Jā, esmu par tādām dzirdējis, tāpat esot arī kaut kāda telts, taču nedomāju, ka šīs maskas nopietni konkurē ar reālu augstkalni

     [+] [-]

, 2009-12-05 23:39, pirms 15 gadiem
snamor rakstīja: Vot muļķi... vectētiņs Bricis.. Bricim ar Ule Einaru ir viens un tas pats dzimshanas gads..
Kur tu tādas muļķības izlasīji

     [+] [-]

, 2009-12-05 23:43, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: citas valstis vini (jaunie ) turpinaja radit rezultatus(labus),mums nē...jo merkis bija izlase,nevis rezultati...
es to zinu,jo pazistu gan piksonu,gan trenerus...man pat radinieks,kā netika izlase,ta beidza biatlonu....ko tad tur runat..?
Skarbi attiecībā pret jaunajiem, bet liela daļa patiesības. Alūksnē vairāki junioru izlases čaļi metuši biatlonam mieru, jo viņus, redz, pavasarī uz pasaules čempionātu Kanādā neaizveda...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 23:54, pirms 15 gadiem
vecuvecais rakstīja: Speciali cesiniekam7:
Es ari esmu no Cesim un ari esmu vecs biatlonists,bet jau ar sirmu galvu un domaju,ka Tu puis,neesi no Cesim un ar biatlonu Tu nekad neesi nodarbojies.Tas,kursh ir trenejies,nevar ta ganities par savu sportaveidu un tiem cilvekiem,kas ar to nodarbojas shobrid,pie tam vel visus pazistot,ta normali cilveki nedara!
Es cienu biatlonu un visus tos cilvekus,kas ar to ir nodarbojushies un turpina treneties ari shinis grutajos laikos!
Prieks par katru veiksmigo startu un protams ir zel,ka vinu ir tik maz,bet diemzel mes esam maza nacija un ar loti maziem cilveku resursiem,tapec priecasimies par panakumiem un beigsim gazt citiem samazgas uz galvas,jo tie cilveki,to nav pelnijushi!
Lai sokas talakajos startos!
visu cienu tev,ja esi bijis biatlonā...esmu dzerbene macijies...un tad tev jazina ,ka parsvara visi biatlonisti krievu laika bija no dzerbenes videnes...nu daudzi dzeki bija latvijas lideri...ari madoniesi...
kapec man butu jaruna labu par treneri urbanovicu,ka nav rezultatu..?
ari darba tacu sliktus stradniekus atlaiž..? biznesmenis slikts bankrotē..? bet urbans ar savam novecojusam metodem turpina iznīcināt latvijas biatlonu,kam ir diezgan slavena vesture...
un tu gribi teikt ,ka jaunie trenejas ar pilnu atdevi..? nē,..!!!
tas ir mans viedoklis...bricim ir vel krievu ''skola''...un gandriz 40 gados vel neviens vinu no latvijas nevar apsteigt...!!!!
finanses ari spele lielu lomu...bet paliksu pie tā ,ka vaina ir cilvekos....

     [+] [-]

, 2009-12-05 23:57, pirms 15 gadiem
urtans rakstīja: Ja tu mani pazīsti pienāc un pasaki acīs ko domā par mani!!!Par maz trenējos?Iedošu izpildīto treninjplānu vari nokopēt un sarēķināt kilometrāžu un tad stulbi runāt!Aāa un ja gribi tik ļoti latvijas treniņtērpu to arī uzdāvināšu...
tad paskaidro man,es laikam nesaprotu,kur ir rezultati...? tie treninu plani ir viena lieta,bet jabut motivācijai...ja tiesam nodarbojies ar to,tad trenejies individuali vel bvairak...galvenais fizisko vajag...
un ja to nevari,tad beidz mocit savu organismu un studē labāk...

     [+] [-]

, 2009-12-06 00:06, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Interesanti, ko Tu domā ar vārdu NETRENĒŠANĀS?! To, ka mums ir biatlona federācija, kura sportistiem dod patronas šaušanai un pārējo jāgādā pašiem? To, ka sievietes viesnīcas izbraukumā apmaksā pašas? To, ka citiem ir augstkalnes vai augstkalņu kabīnes, bet mums nav? Man vairāk velk uz to, ka problēma ir nevis netrenēšanās, bet finansiālie apstākļi, kas biatlonistus ir padarījusi par amatieriem, jo mūsējie drīzāk idejas vārdā tērē savus līdzekļus, nevis pelna ar biatlonu naudu.
tiesi tā netrenesanas ..!!! kapec maris štrombergs ir tur kur ir,bet musu biatlonisti ari tur kur ir...? tas ari ir individualais sporta veids...!!!
kura valsti maksa par viesnicam un t.t... ja valsts kurai ir bijusi labi biatlonisti un rezultati..? tie ir ambiciozie vecāki(ne visi),bet zinu dazusno cesu rajona...kuri ar to zimejas,ka vina berns redzi ir izlase...
nesauksu vardos...tie ari maksa par viesnicam,kam ir biznesini...
butu rezultati,tad ar valstij nauda atrastos...bet par 100.tajam vietam..??? piedod...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-06 00:10, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tiesi tā netrenesanas ..!!! kapec maris štrombergs ir tur kur ir,bet musu biatlonisti ari tur kur ir...? tas ari ir individualais sporta veids...!!!
kura valsti maksa par viesnicam un t.t... ja valsts kurai ir bijusi labi biatlonisti un rezultati..? tie ir ambiciozie vecāki(ne visi),bet zinu dazusno cesu rajona...kuri ar to zimejas,ka vina berns redzi ir izlase...
nesauksu vardos...tie ari maksa par viesnicam,kam ir biznesini...
butu rezultati,tad ar valstij nauda atrastos...bet par 100.tajam vietam..??? piedod...
Nu protams, ka atšķirība starp pirmajām un pēdējām vietām ir treniņos, loģiski, ka tie, kas uzvar PK posmos, trenējas vairāk un labāk. Taču vai mūsu biatlonistiem, pirmkārt, ir finansiālās iespējas trenēties vairāk, un, otrkārt, vai ir zināšanas kā trenēties vairāk un labāk?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-06 00:11, pirms 15 gadiem
Visu cienu Dzerbenei!
Pedejais no dzerbenieshiem,kas izsitas lidz izlasei,bij Sestulis Andris,bet diemzel ar to ari var teikt,ka Dzerbeni lenam nosedinaja.
Kas attiecas uz izlases varejumu,tad ta ir 100% federacijas vaina,ka jau no 2002.g OS nav rezultatu.
Ari man nav saprotams,ka ta var but,ka visos citos sporta veidos,pec lielakam,vai mazakam neveiksmem,treneri saprot savu vainu un zolidi atkapjas,bet biatlona jau gadiem nekas nemainas?Zel...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-06 00:22, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu protams, ka atšķirība starp pirmajām un pēdējām vietām ir treniņos, loģiski, ka tie, kas uzvar PK posmos, trenējas vairāk un labāk. Taču vai mūsu biatlonistiem, pirmkārt, ir finansiālās iespējas trenēties vairāk, un, otrkārt, vai ir zināšanas kā trenēties vairāk un labāk?
tapec es jau pagajuso gadu(ne tikai es) teicam ,ka urbans ir sevi izsmelis... vajag ne izcilu ,bet labu arzemju treneri...lai samazina ierednus federacija un padomes loceklus...ja nemaldos tad godmanis ari vai nav kaut kads loceklis...tur ari aiziet ta nauda,kas butu jadod sportistiem un trenera iegādei...tiesi tā kā valdiba dzivo,ta aro sporta federacijas un ari olimpiska komiteja...algas lielas...bet sportam neatliek...labak samazinat sporta skolas,neka ierednus un algas...
bet tas ir cits stasts...tapec ari esam tur kur esam..

     [+] [-]

, 2009-12-06 00:29, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Kur tu tādas muļķības izlasīji
Sapisos meistarībā, vnk šodien dzirdēju , ka Eurosport komenteetajs taa teica, sorry, paarbaudiiju IBU maajas lapaa, tomeer 4 gadu starpiiba ir...

     [+] [-]

, 2009-12-06 00:30, pirms 15 gadiem
vecuvecais rakstīja: Visu cienu Dzerbenei!
Pedejais no dzerbenieshiem,kas izsitas lidz izlasei,bij Sestulis Andris,bet diemzel ar to ari var teikt,ka Dzerbeni lenam nosedinaja.
Kas attiecas uz izlases varejumu,tad ta ir 100% federacijas vaina,ka jau no 2002.g OS nav rezultatu.
Ari man nav saprotams,ka ta var but,ka visos citos sporta veidos,pec lielakam,vai mazakam neveiksmem,treneri saprot savu vainu un zolidi atkapjas,bet biatlona jau gadiem nekas nemainas?Zel...
ja andža bija pedejais ,kam bija vel rezultati...gadu vecaks par mani..pirms tam jau bija grinberg janka...tas jau bija labs...
tas bija ari PSRS izlases rezervē...uz saporo spelem...
nu madona ari bija labi...pie trenera zupas...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-06 00:31, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tapec es jau pagajuso gadu(ne tikai es) teicam ,ka urbans ir sevi izsmelis... vajag ne izcilu ,bet labu arzemju treneri...lai samazina ierednus federacija un padomes loceklus...ja nemaldos tad godmanis ari vai nav kaut kads loceklis...tur ari aiziet ta nauda,kas butu jadod sportistiem un trenera iegādei...tiesi tā kā valdiba dzivo,ta aro sporta federacijas un ari olimpiska komiteja...algas lielas...bet sportam neatliek...labak samazinat sporta skolas,neka ierednus un algas...
bet tas ir cits stasts...tapec ari esam tur kur esam..
Domāju, ka Urbanovičs sevi bija izsmēlis jau 10 gadus atpakaļ, atceros, kā agrāk stāstīja, ka jaunu velisopēdu neizgudrošot un visu darīšot pa vecam, pēc tam katru gadu stāsts par to, ka ir notikusi kāda kļūda sagatvošanās procesā. Ja šādas kļūdas atkārtojas katru gadu, tad tas liecina par nekompetenci. Tieši tādēļ man negribas pārmest biatlonistiem, ka viņi netrenējas, drīzāk trenējas nepareizi vai par maz tieši trenera vai finanšu dēļ.

     [+] [-]

, 2009-12-06 00:53, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Domāju, ka Urbanovičs sevi bija izsmēlis jau 10 gadus atpakaļ, atceros, kā agrāk stāstīja, ka jaunu velisopēdu neizgudrošot un visu darīšot pa vecam, pēc tam katru gadu stāsts par to, ka ir notikusi kāda kļūda sagatvošanās procesā. Ja šādas kļūdas atkārtojas katru gadu, tad tas liecina par nekompetenci. Tieši tādēļ man negribas pārmest biatlonistiem, ka viņi netrenējas, drīzāk trenējas nepareizi vai par maz tieši trenera vai finanšu dēļ.
pilnigi pareizi...piemers tam ir bricis un rastorgujevs...
ari finanses iespaido....skaidrs ir viens,ka vajag citu treneri.....
kas var izsist gan naudu,gan motivēt jaunos...
tiesam bus kā vienmer...vainigi laika apstakli,slepju ziedes...
novecojusas treninu metodikas un finanses novedusas pie ta ,ka esam aiz igauniem ,rumaniem ,sloveniem....
maluhins vareja trenet ...diezgan ambiciozs dzeks...
bet ne man lemt...vnk skumji ka tiek iznīcināts biatlons pateicoties berzinam...

     [+] [-]

, 2009-12-06 00:54, pirms 15 gadiem
[quote cesinieks7]
ja andža bija pedejais ,kam bija vel rezultati...gadu vecaks par mani..pirms tam jau bija grinberg janka...tas jau bija labs...
tas bija ari PSRS izlases rezervē...uz saporo spelem...
nu madona ari bija labi...pie trenera zupas...
Draudzin,Tu jauc lietas,jo uz Saporo spelem realakais kandidats bij,tas pats Urbanovichs...Madona stradaja un strada Egils Zingits,kura izcilakais audzeknis,ne tikai Latvija,bet ari PSRS izlase,bij Ivars Silups...Zupa nestradaja Madona,bet bij Varpas vecakais treners un tikai izmantoja Madonu,ka treninvietu...

     [+] [-]

, 2009-12-06 01:06, pirms 15 gadiem
vecuvecais rakstīja: [quote cesinieks7]
ja andža bija pedejais ,kam bija vel rezultati...gadu vecaks par mani..pirms tam jau bija grinberg janka...tas jau bija labs...
tas bija ari PSRS izlases rezervē...uz saporo spelem...
nu madona ari bija labi...pie trenera zupas...
Draudzin,Tu jauc lietas,jo uz Saporo spelem realakais kandidats bij,tas pats Urbanovichs...Madona stradaja un strada Egils Zingits,kura izcilakais audzeknis,ne tikai Latvija,bet ari PSRS izlase,bij Ivars Silups...Zupa nestradaja Madona,bet bij Varpas vecakais treners un tikai izmantoja Madonu,ka treninvietu...
es nestridos...kaut kas ir piemirsies...pareizi gan ..zinģis bija treneris...bet zupa ari tur biezi figurēja...
nu žanis bija vecaks par mani...(grinbergs jānis)..gan jau zini...es kau t ka atceros ,ka vins bija kandidāts...vins ari junioros man liekas sudrabu dabuja...PSRS čempī..

  +2 [+] [-]

, 2009-12-06 01:34, pirms 15 gadiem
Kremt man ar buus jaaraksta...
Liibieti zinu personiigi - no coment... NAV un NEBUUS
Visi cepaties Ceesis Ceesis, bet skat - Juskaane Aluuksne, Glaazere Vecpiebalga un Liiduma Gulbene kur tad Juusu slavinaataas Ceesis? Atbilde - nekur
taalaak - Liibietis Aluuksne, Pleiksnis Aluuksne, Rastorgujciks Aluuksne, Rozenbergs Aluuksne, Bricis Riiga... atkal nav Ceesis Stafetee riit nebuus neviena no slavetaajaam Ceesiim....
Laikam neesat pamodushies, sen jau mans gals Juuseejos apsleepo uz vienas kaajas
Taadi kaa Zzagars un Straume savaa laikaa Brici apsleepoja uz vienas kaajas, bet redz shis ar Olegu nedaudz parata ieliist... un shie palika aiz borta.
P.S. slavenajaa 4 niekaa Maluhins, Bricis , Upenieks un Naakums ar nebij Ceesis tad ko Juus te lielaties?

     [+] [-]

, 2009-12-06 01:52, pirms 15 gadiem
Rupucīc... rakstīja: [quote cesinieks7]
mums nekada progresa...
vienigi jacer uz rastorgujevu...
nezinu ko darijusi pa vasaru musu dzeki...izskatas neko..!!!

Ja esi tik gudrs, tad nākošajā vasarā uzkačājies un parādi augstākus rezultātus!!!
Nav nekādas vajadzības labāko formu sasniegt tagad...ja tā ir vajadzīga uz OS
Kada jēga taupīt spēkus visu sezonu,ja labākais ko vari ir 75-80 vieta?Un kuru vietu ta viņš OS var cerēt?

     [+] [-]

, 2009-12-06 04:24, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: un tu neiznēsātais berns vel neguli..?atbildesu tev ari...
tajos laikos ari norvegi,krievi,vaciesi tik atri nebrauca ,jo mazak ēda ''ķimiju...invertars ari nebija tads,kā tagad..
grinbergs jānis bija rezervē uz saporo olimpiskam spelem PSRS izlase....maz sajēdz ko nozimeja krievu laika tikt ūz PČ,vai OS..?
pamekle googlē ta laika biatlonistus pats,ja interesē...
citadi jums visu pasniedz gatavu ,pasi neko nevarat izdarit,ka spaidit klaviatūru bezjēgā...
sorry man nekas nav jāmeklē - nēesmu dzirdējis un domāju pārējie ar neko nav dzirdējuši - tātad nekas īpasš vai tā teikt nassing special!!! tagad te neatrunajies!!! sorry - bija rezervē - bet tas nozīmē, ka tas pat nav tuvu trijniekam vai pat desmitniekam, jo pat netika skriet, tas neko nepierāda, tikpat labi rezervē varēja būt kā desmitais pēc kārtas - tātad neko nēesi darījis - kā Tevi tur sauca, es jau pat vairs neatceros!!! Nacionālais PSRS varoni (rezervist)!!!

     [+] [-]

, 2009-12-06 11:32, pirms 15 gadiem
vecuvecais rakstīja: Speciali cesiniekam7:
Es ari esmu no Cesim un ari esmu vecs biatlonists,bet jau ar sirmu galvu un domaju,ka Tu puis,neesi no Cesim un ar biatlonu Tu nekad neesi nodarbojies.Tas,kursh ir trenejies,nevar ta ganities par savu sportaveidu un tiem cilvekiem,kas ar to nodarbojas shobrid,pie tam vel visus pazistot,ta normali cilveki nedara!
Es cienu biatlonu un visus tos cilvekus,kas ar to ir nodarbojushies un turpina treneties ari shinis grutajos laikos!
Prieks par katru veiksmigo startu un protams ir zel,ka vinu ir tik maz,bet diemzel mes esam maza nacija un ar loti maziem cilveku resursiem,tapec priecasimies par panakumiem un beigsim gazt citiem samazgas uz galvas,jo tie cilveki,to nav pelnijushi!
Lai sokas talakajos startos!
Beidzot viens normāls cilvēks!Piereģistrējos,lai pateiktu!Gribētos redzēt šos visus gudros komentētājus,gan jau lielākā daļa visi pazīstami!!!