Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: "LVS vajadzētu izmēzt ar sūdainu mietu"

Jānis Pārums

Kazakevičs: "LVS vajadzētu izmēzt ar sūdainu mietu"
Igors Kazakevičs
Foto: AFP

"LVS ir tāds bardaks, ka tur visus vajadzētu ar sūdainu mietu izmēzt," intervijā portālam eSports.lv stāsta soļotājs Igors Kazakevičs, kurš pirms kāda laika negaidīti teica ardievas vieglatlētikai. Intervijā par to, kāpēc tā noticis un kādi ir Igora nākotnes plāni.

-Kad runājām pēc Pekinas olimpiādes, biji optimistiski noskaņots par gaidāmo sezonu un startu pasaules čempionātā. Kāpēc pārtrauci sporta gaitas?
-Man jau nav finansējuma. Cik tad ilgi var ņemties bez tā?

-Savu lomu noteikti nospēlēja neiekļaušana Latvijas olimpiskās vienības (LOV) sastāvā?
-C sastāvam es esmu par vecu, tur ir tikai sportisti līdz 23 gadu vecumam, reāli bija runa par B sastāvu. Ar 19. vietu olimpiādē [Aiga] Grabuste tika B sastāvā, un konkurence bija krietni mazāka nekā mums [soļotājiem], ar 25. vietu B sastāvā vieta atradās [Dmitrijam] Miļkevičam un [Jeļenai] Prokopčukai, kura vispār olimpiādē nestartēja. Tikai [Sinta] Ozoliņa no B sastāva olimpiskajās spēlēs bija augstāk par mani (Kazakevičs ieņēma 16. vietu aptuveni 60 dalībnieku konkurencē - aut.). Viņi [LOV] izlēma, man neko nepaskaidrojot. Centos to pats uzzināt, kāpēc tā noticis, bet ar mani neviens sarunās neielaidās, pasūtīja pāris mājas tālāk un tas arī viss. Latvijas Vieglatlētikas savienība (LVS) nav samaksājusi naudu par pasaules kausu (pērn Latvijas soļotāji izcīnīja piekto vietu komandu sacensībās – aut.) – 6000 dolāru. LVS kontā šī nauda ir, bet līdz soļotājiem nav atnākusi.

-Bija paredzēts, ka iegūtā nauda tiks sadalīta uz soļotājiem?
-Agrāk Latvijai bijusi sestā vieta pasaules kausā ar Aigaru Fadejevu un Modri Liepiņu ierindā un tad uz galviņām dalīja, kas ir tikai normāli. Tā ir pieņemta prakse – Vadims Vasiļevskis izcīna ceturto vietu pasaules čempionātā, IAAF pārskaita naudu LVS, kas pēc tam to atdod sportistam. Mūsu gadījumā LVS uzskatīja, ka viņi mūs ir deleģējuši, tātad var to naudu paņemt sev. Tagad vēl ir krīze, līdz ar to viņi izmanto katru iespēju naudu paturēt sev. Redzēs kā būs pasaules čempionātā. Nedod Dievs, ka Vasiļevskis un Kovals sametīs medaļās un naudu pievāks savienība.

-Aigars Fadejevs savulaik centās piesaistīt privātos sponsorus. Vai tu tādu iespēju nemēģināji?
-Neesmu tik sabiedrisks un man nav tik labu kontaktu. Turklāt šis ir arī neīstais laiks, lai kaut ko piesaistītu. Mēģini vai nemēģini, nekas nav sanācis. Ja būtu izdevies, tad es vēl pacīnītos, bet, tā kā man nav neviena santīma sportam un savu naudu es vairs negribu tajā visā guldīt, tad nav jēgas. Labāk es aizbraukšu pa vasaru pastrādāšu, nopelnīšu naudu studijām, nevis izčakarēšu visu vasaru. Tā ir mēslainē izmesta nauda, nevienam jau tas mans rezultāts un progress nav vajadzīgs. Daļēji kļūdījos, ka startēju pasaules kausā. Būtu zinājis, ka prēmiju nesaņemšu, nebūtu to darījis. Tad olimpiādē nolabotu personisko rekordu par septiņām minūtēm un visi piečurātu biksītes aiz laimes (Pasaules kausā Kazakevičs personisko rekordu laboja par septiņām minūtēm un Pekinā vēl par 17 sekundēm - aut.). Tā bija taktiskā kļūda, bet pēc kaujas jau visi gudri.

-Atgriežoties pie tēmas par neiekļaušanu LOV sastāvā: vai netika ņemts vērā tavs vecums – 29 gadi tomēr...
-Tobrīd man bija 28, bet Miļkevičs jau tikai gadu jaunāks par mani. Ar ko viņš ir labāks? Viņš izcīnīja tikai 25. vietu. Kāda var būt runa par vecumu, ja mūs šķir tikai viens gads? Soļošanā vispār labākais vecums ir 30-32 gadi, es līdz tam vecumam nemaz netiku. Nav jau runa par lielām naudām. Basketbolistēm atrada 100 000 latu, man pa gadu 3000-4000 latu nevar atrast. Tas ir nožēlojami! Nometnēm pat tik daudz nevajadzētu. Krīzes apstākļos varētu izvilkt ar divarpus tūkstošiem. Pareizinot ar četri (četru gadu cikls – aut.), līdz olimpiādei būtu nepieciešami 10 000 latu. Investējiet čalī, kas trenējas un progresē... Nevienam to nevajadzēja!

-Vai bija cilvēki, kas centās tevi pierunāt palikt sportā?
Nē!

-2006. gadā tu gribēji kļūt par Vācijas pilsoni, tomēr pārdomāji. Nenožēlo?
Godīgi sakot, nožēloju. Ja es tagad gribētu to kārtot, tad man būtu jāietur divu gadu pauze sportā – noteikumi nosaka, ka, ja esi startējis pasaules mačos zem vienas valsts karoga, tad kā citas valsts pilsonis vari startēt tikai pēc diviem gadiem. Tā man būtu vienkārši dīkstāve. OK, es varu kaut kādos komercmačos piedalīties, bet Eiropas un pasaules čempionāti man ietu secen. Tā ir kā divu gadu diskvalifikācija... un par ko? Tikai tāpēc, ka Latvijā naudas nav un es nevienam neesmu vajadzīgs?

-Ar ko tu nodarbojies šobrīd?
-Tagad darbojos Baldones sporta kompleksā, pats arī minos ar riteni, skrienu. Soļojis šogad esmu divas reizes. Vispār man pret to visu situāciju ir riebums. Mazliet pakustinos, bet ne tādā līmenī, lai labi nostartētu. Vēl arī studēju, bet students no manis diezgan slinks.

-Pērn intervijā minēji, ka ar soļošanu grūti nopelnīt, ja nu vienīgi "Grand Prix" mačos, kur pārsvarā ir tikai 20km, bet tev nav vajadzīgā ātruma šai distancei...
-Komercmačos var startēt arī 50 kilometros, bet tās sacensības notiek Ķīnā, Meksikā, baigi tālu. Soļošanā nav izdevīgi, tur tāda nauda neapgrozās. Ja tā būtu, tad Aigars Fadejevs arī varbūt paliktu, bet viņam ir izdevīgāk skriet maratonā. Es līdz viņa līmenim nevaru aizsniegties šobrīd. Varbūt, ja ļoti gribētu, bet es tam pats īsti neticu. Viņam ir lielas darbaspējas! Taču kas ir 2:18 pasaulē? Tas patiesībā ir nožēlojami. Pērn bija 144 (!) kenijieši, kas maratonu noskrēja zem 2:15. No vienas valsts! Bet tikai trīs no viņiem drīkst startēt pasaules čempionātā vai olimpiskajās spēlēs.

-Sportista karjeru esi beidzis. Kādi ir nākotnes mērķi?
-Ko es tajā sportā esmu pazaudējis? Neko! Pagājušajā gadā labi nostartēju un pieliku punktu. 11 no 12 sacensībām laboju personiskos rekordus. Jā, vēl pērn man bija mērķis šogad startēt pasaules čempionātā Berlīnē, bet nu viss ir mainījies. Labāk aizbraukšu uz Vāciju, nopelnīšu naudu dzīvošanai, studijām un miers.

-Vai kaut kad nākotnē nav doma kļūt par treneri?
-Šobrīd es pāris cilvēkus konsultēju, bet, lai būtu treneris, man nav tās kvalifikācijas. Nezinu vai ar trenēšanu var vispār normāli nopelnīt. Latvijas apstākļos tas ir smieklīgi. Kad mani trenēja Modris Liepiņš, tas bija viņa ieguldījums manī, jo nekāda lielā labuma viņam no tā nebija. Tāpēc nezinu, vai ir jēga nodarboties ar labdarību... Kā es kādam mazajam varu likt soļot un ieskaidrot, ka viņam treniņā ir jāsoļo 40 kilometri? Ja es pats sevi nespēju motivēt, kā motivēšu jaunos sportistus?

-...
-Ja Arnis Rumbenieks turpinās soļot, tad būt labi, bet cik man zināms, tad viņš arī jau domā par citām lietām. Pat igauņiem par izpildītu B normatīvu maksā sakarīgas naudas. Latvijā sports reti kuram ir vajadzīgs. LVS ir tāds bardaks, ka tur visus vajadzētu ar sūdainu mietu izmēzt. Neviens neko nedara, un nekāda labuma viņiem no tā droši vien arī nav. Bardaks ir savienībā, līdz ar to visā vieglatlētikā. No stadiona mani izdzen ārā, prasa divus latus stundā un vēl latu astoņdesmit par dušām...

-Pavisam nesen līdzīgs gadījums bija ar Vadimu Vasiļevski...
-Jā, viņu pavasarī izmeta ārā, mani jau oktobrī vai novembrī. Izlases galvenais treneris Edvīns Krūms pienāca un pateica, lai es atbrīvoju Daugavas stadionu. Ja es gribu trenēties, tad lai Aizkraukles rajons [kuru es pārstāvu] pārskaita attiecīgu summu un pasaka, kurās dienās no cikiem līdz cikiem es būšu. Piedodiet, atvainojiet, kādas man ir tiesības Aizkraukles rajonam prasīt, lai viņi man divreiz nedēļā nosponsorē pa desmitniekam? Tas ir nereāli. Es jau nepārstāvu sevi, es ar sportošanu biznesu netaisu, es pārstāvu Latvijas valsti.

-Kādas ir soļošanas perspektīvas nākotnē?
-Manuprāt, par Latvijā par soļošanu vispār drīz teiks pagātnes formā. Atliek vēl Murjāņus likvidēt un, ja lietas tā attīstīsies, tad arī likvidēs un Rumbenieka vairs nebūs. Paliks tikai kaut kas reģionos – Preiļos, Līvānos mazliet ņemsies, varbūt Bauskā trenēs [Ilmārs] Saulgriezis, [Juris] Gjačs Gulbenē vai [Georgs] Gutpelcs Ogrē... Uz šo brīdi jau ir tā, ka Latvijas čempionātā medaļu ir vairāk nekā dalībnieku. Atliek pēdējiem piegriezt skābekli , un drīz vispār neviens nestartēs.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-01 00:49, pirms 16 gadiem
Vrublevskis kad samaksaja par Kalvisa braucienu uz OS no kases pateica : Te es izlemju kursh brauks un kursh ne. Iztere valsts naudu un viss ir po.. pat neuzskata par ajadzigu atvainoties tiem cilvekiem kuri bija pelnijushi to braucienu. Visa sistema ir jamaina un visus tos varas karos sprukstinus ir jaliek aiz restem.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-01 00:58, pirms 16 gadiem
tagad paliek tikai Ingus Janevics, ja?

  -2 [+] [-]

, 2009-06-01 01:00, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Man aizdomas, ka lielāko daļu mūsu olimpiešu praktiski neviens pasaulē nezina. Būtībā nekādu Latvijas tēlu viņi neveicina. Nostartē cilvēks šaušanā, šorttrekā vai modernajā pieccīņā un jau pēc dienas tas ir aizmirsts, un neviens vairs par to nerunā. Kāds labums nodokļu maksātājiem to sponsorēt? Ko mēs iegūstam no tā, ka mums ir šādi olimpieši? Pat ja viņi iekļūst top6 vai pat top3?
vel te virinaasi savu smirdigo muti, ne tikai es Tev izsistu visus zobus, lai tad kad shlupstesi, varesim teikt- kam Tev protezes, Tu tapat skaisti runaaa!

     [+] [-]

, 2009-06-01 01:10, pirms 16 gadiem
Tiesham skumji, ka taa devetajaa Sporta Karaliene, kura jau taa Latvija dzivibu velk tikai pateicoties entuziastiem un darba cilvekiem tadi kaa Kazakevics... Lai izaudzinatu vienu top16 Olimpiskas 50 km distances soljtaju... ir jaaiegulda tukstoshi, bet tagad kad mums tads ir, kad vinjam pietiktu pat ar nieka 200Ls/men ( ka vinsh pats saka), tad kada vispar var but runa??? un tad tikai klausies, viens pametis sportu, otrs... ne jau vienmer jaacelj atpazistamiba Pasaulee, bet vinji jau soljo, skrien, met, spele futeni vai basiti delj mums, lai celtu musu pashlepnumu un godu. Pat nemaz nerunajot par te esoshajiem sporta faniem un interesentiem, bet pat parasta majsaimniece... noliks savu adiikli, lai adotu godu Marim Shtrombergam vai Janim Lusim un ari Kazakevicham ....

     [+] [-]

, 2009-06-01 01:14, pirms 16 gadiem
laikam jaaveido alternativs fonds ZIEDOT.LV ...un pat esmu parliecinats, ka izdotos savakt ieverojamas summas, bet skumji, ka to nespej izdarit Valsts, valsts par kuru mes gribam but lepni, valsts, kas grib lai ejam uz veleshanasm, un pildam vel nez kadus pienakumus, bet pretim nesanjemam pat ne drusku no ta kas butu pats mazuminsh...

     [+] [-]

, 2009-06-01 03:22, pirms 16 gadiem
dēliņš tu man varētu būt manos 33 gados... visa Kazakēviča "grēksūdze" izkalusās pēc olimpiskā tūrista ņaudēšanas, sorry, bet tā tas ir. Kā Kvēps teica - tie nav sportisti, bet amatieri, kas meklē attaisnojumus savai klātesamībai olimpiādē...

Cik reizes var teikt olimpiskas speles ir amatieru sporta apsakums,vismaz savos pirmsakumos,diemzel musu pateretajsabiedriba tas kluva par profinu saceiksti,jo sports komarcializejas,jo stadionos var izlikt reklamas,uz terpiem un tml var izivetot reklamas.Tadel nav tada vards turists,nu nav un viss.Pilnigi tracinat sak,kad saka turists.Un otrkart Kazakevics cik zinu olimpiskajas speles piedalijas ka amatieris un izcinija 16.vietu un tadel drosi var teikt,ka vins bija VISISTAKAIS olimpietis,pat sitaks neka Strombergs kurs kluva par cempionu.Draumsas daras Latvija,kauns tik tiesam kauns un nebrinisos,ka Latvija nepastaves pec kadiem gadiem 10 un varbut labi vien bus,ka nepastaves.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-01 09:56, pirms 16 gadiem
Žēl... Nebija arī neviens, kurš mēģinātu pierunāt palikt sportā... Talants aiziet..

  +4 [+] [-]

, 2009-06-01 10:21, pirms 16 gadiem
nevienu brīdi intervijā nejutu, ka čalis čīkst. Pīkstētāji un īdētāji ir liela daļa gudro komentētāju.
Nebrīnos, ka tā sanācis, acīmredzot par Igoru neviens neaizlika nevienu vārdiņu, katram trenerim savējais tuvāks. Un soļošanā ir pārāk liels risks, ka čalis trenējies visu gadu, mačos aizies līdz finišam. Rūtainie skauģi noņems pusceļā, ja būsi pārāk tuvu vajadzīgās valsts pārstāvim.
Lai tev Igor veicas citās jomās. Ja vari apvienot naudas pelnīšanu, studēšanu un soļošanu, piesakies uz Vācijas pilsonību, varbūt ir cerības sevi tomēr apliecināt un kaut ko nopelnīt ar soļošanu. Un Londona būs jau pēc noilguma perioda, un Vācijas izlasē tu varētu tikt...

  +4 [+] [-]

, 2009-06-01 10:24, pirms 16 gadiem
atceros, Igora soļošana Pekinā tika pasniegta kā viens no lielākajiem Latvijas olimpiešu sasniegumiem, un kā darbarūķa sasniegums pat ļoti atzinīgi cildināts.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-01 10:45, pirms 16 gadiem
he-hee !
Te Igors. Daudz gan te sakomentēja.
Par to čīkstēšanu ... neīstā laikā pazvanīja Jānis Pārums, bet citādi jau laikam neviens neuzklausa. Ziemā, kad es zvanīju Jānim, tad neko neuzrakstīja, bet tagad pats pieteicās.
Savulaik šķēpmešanā daži teica, ka pēc viņiem nekā vairs nebūs. Saveda to sistēmu kārtībā - še, nu ir 2 OS sudrabi.
Cerams, savedīs arī te kārtību, lai par soļošanu nav jārunā pagātnes formā.
Par manu "stulbumu" ... palasiet citas manas intervijas !

     [+] [-]

, 2009-06-01 10:55, pirms 16 gadiem
cigorins rakstīja: he-hee !
Te Igors. Daudz gan te sakomentēja.
Par to čīkstēšanu ... neīstā laikā pazvanīja Jānis Pārums, bet citādi jau laikam neviens neuzklausa. Ziemā, kad es zvanīju Jānim, tad neko neuzrakstīja, bet tagad pats pieteicās.
Savulaik šķēpmešanā daži teica, ka pēc viņiem nekā vairs nebūs. Saveda to sistēmu kārtībā - še, nu ir 2 OS sudrabi.
Cerams, savedīs arī te kārtību, lai par soļošanu nav jārunā pagātnes formā.
Par manu "stulbumu" ... palasiet citas manas intervijas !
Tu domā,ka savedīs to soļošanu kārtībā? Ņu nezinu,nezinu Kamēr pie teikšanas būs vecie buki,tikmēr nekas nenotiks. Labi zinam,ka ļoti daudzkas ir atkarīgs no valstvirenības trenera,ja viņam - tu,es vai kāds cits,kas ir labāks par viņa audzēkņiem nepatiks,tad izlasē tev netikt! Tu vari tikai pa vietējiem mačiem kapāt līdz nelabumam un būt labākais + sponsorēt pats sevi par saviem līdzekļiem

  +3 [+] [-]

, 2009-06-01 11:02, pirms 16 gadiem
Turklāt jau sprinteri izturības sporta veidus nekad nav sapratuši ...
tas nekas , ka soļoju ātrāk maratonu nekā tie var paskriet .
Sakārtot var !
Neesmu piedzīvojis, ka izlases kodolam tiktu veikti "zbori" - normālām izlasēm ir nometnes, ko federācija noorganizē.
Ja ir gribēšana, tad var visu sakārtot un izdarīt !!!

  +6 [+] [-]

, 2009-06-01 11:22, pirms 16 gadiem
Čirkainā rakstīja: 1. No žurnālista puses ir nekorekti uzrakstīt tikai vienu viedokli, nepajautājot LVS un LOVam.
2. Igors jau ne pirmo reizi cenšas uztaisīt sav melno PR un sabojāt savu jau tā ne visai spožo reputāciju, vainojot pie visa citus un vaimanājot cik ir slikti. Ko esi darījis lietas labā, izņemot vaimanāšanu???
3. Cik ir labu un perspektīvu sportistu, kam nepieciešams finansējums, lai sagatavotos sezonai un sacensībām? Daudz, bet nez kāpēc viņi saprot, kāda ir situācija valstī un nečīkst, bet paši meklē finansējumu un cīnās kā var! nevienam tagad nav viegli!
4. Vai Tu, Igor, zini, par cik ir samazināts finansējums no valsts LOV un LVS? varbūt sākumā paskaties, kas notiek valstī, kurā Tu dzīvo un tad gaudo par to, ka Tev, apbižotajam nesanāk kedām...
1. Igors noteikti nebija šī raksta pasūtītājs, to es zini uz visiem 100%, bet LVS un LOK viedokļi mēs arī noteikti zināsim. Bet, es domāju, ar viņu atbildēm jau viss apmēram skaidrs - krīze, naudas nav, budžets nogriezts.... Tikai jāatcerās, ka lēmums par Igora iekļaušanu/neiekļaušanu LOK sastāvā tika pieņemts vēl pirms tās saucamās krīzes.
2. Ko viņš darījis lietas labā? Tas ka viņš par savu naudu sasniedza tādu līmeņi ka Pasaules kauss, izpildīja OS A normatīvu, ar niecīgu LOV atbalstu ļoti veiksmīgi (tik grūtajā disciplīnā) nostartēja Peķinā tas tipa neskaitas.
3. Lai tie visi prespektīvie meklē un nečīkst līdz pat mūža galam ja viņi tā vēlās, bet Igoram tās posmiņš jau ir aiz muguras, cik viņš var grūst SAVU NOPELNĪTU NAUDU (pajautājiet viņam kadā veidā nopelnītu) sportā, varbūt jau pienācis laiks kau ko arī dabūt atpakaļ. Īpaši pēc tik veiksmīgas sezonas, savadāk nafig mums tādi LVS un LOK vajadzīgi.
4. Kas notiek valstī? Vai mēs sportisti pie tā esam vainīgi? Protams ideāli būtu izdarīt tā kā mēs esam pieraduši to darīt - paklusēt un miers, bet cepuri nost tev, Igor, priekšā ka varēji tik atklāti visu pateikt. Savadāk uz Olimpiādēm drīz sāks braukt tik pat daudz politiķu un citu mūsu sporta funkcionāru skaits kā sportistu. Lai tev veicas Londonā!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-01 12:09, pirms 16 gadiem
Pareizi Bondar, kā naglai uz galvai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lolz

     [+] [-]

, 2009-06-01 13:42, pirms 16 gadiem
Vispār jau tā soļošana tāds dīvains sporta veids ,ne īsti soļo,ne īsti skrien.Klasiskā soļa piekritēji bļauj,ka visi skrien,bet modernisti atbild,ka viss esot pareizi.Papētot ierakstus,jau var redzēt,ka tiesnešu vērtējums kļūst arvien subjektīvāks,līdz ar ko zūd sporta veida jēga,zūd vienādo iespēju princips.Igoram varētu ieteikt, pirms mest sportam mieru ,pamēģināt paskriet garākus gabalus,sīkstums taču ir pāri pārēm,bet gadi tie paši labākie!

  -3 [+] [-]

, 2009-06-01 13:45, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: izlasīju visu gaudulīgo interviju un nonācu pie secinājuma, ka šādi sportisti nav pelnījuši absolūti nekādu finansējumu no valsts. kā jau te kāds minēja, profesionālā sporta finansēšana ir diezgan liels sviests, jo tiek atbalstīti atsevišķi viduvēji sportisti tā vietā, lai attīstītu bērnu un vispār lielu tautas masu iespējas sportot. pilnīgi idiotisks ir arguments, ka sportisti nes Latvijas vārdu pasaulē. lai nes. tas tāpat neko nemaina. ne jau tas piesaista tūristus vai veido valsts tēlu... atveriet taču beidzot acis! profesionālais sports ir šovs, un tā pret to arī ir jāattiecas. jauki, ka pieauguši vīrieši (kā Kazakevičs) iegulda daudz darba un laika sevis pilnveidošanā u.t.t., bet kāpēc lai par to maksātu valsts? vai tas ir tā vērts? un vispār - soļošana??? piekrītu, ka ir jāreformē visa tā uzblīdusī un lielā mērā nevajadzīgā sporta pārvalde, tomēr pašiem inteliģentajiem, khm, sportistiem jāsaprot, ka nevis 20. vieta kaut kādās tur sacensībās veido valsts tēlu, bet drīzāk gan piedzeršanās viesnīcā pēc tām.
p.s. atrodi īstu darbu, tipinātāj!
Laikam jau ar sportu uz Jūs no dzimšanas?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-01 14:14, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: izlasīju visu gaudulīgo interviju un nonācu pie secinājuma, ka šādi sportisti nav pelnījuši absolūti nekādu finansējumu no valsts. kā jau te kāds minēja, profesionālā sporta finansēšana ir diezgan liels sviests, jo tiek atbalstīti atsevišķi viduvēji sportisti tā vietā, lai attīstītu bērnu un vispār lielu tautas masu iespējas sportot. pilnīgi idiotisks ir arguments, ka sportisti nes Latvijas vārdu pasaulē. lai nes. tas tāpat neko nemaina. ne jau tas piesaista tūristus vai veido valsts tēlu... atveriet taču beidzot acis! profesionālais sports ir šovs, un tā pret to arī ir jāattiecas. jauki, ka pieauguši vīrieši (kā Kazakevičs) iegulda daudz darba un laika sevis pilnveidošanā u.t.t., bet kāpēc lai par to maksātu valsts? vai tas ir tā vērts? un vispār - soļošana??? piekrītu, ka ir jāreformē visa tā uzblīdusī un lielā mērā nevajadzīgā sporta pārvalde, tomēr pašiem inteliģentajiem, khm, sportistiem jāsaprot, ka nevis 20. vieta kaut kādās tur sacensībās veido valsts tēlu, bet drīzāk gan piedzeršanās viesnīcā pēc tām.
p.s. atrodi īstu darbu, tipinātāj!
Maigi sakot tavas zināšanas par sporta nozīmi valstij ir visai zemas ...Bez pieaugušo sporta nevar būt runa par bērnu sportu ,kā tu tam sīkajam iestāstīsi ka tev jāiet uz treniņu ja nav piemērs .Otrkārt ja visi bērneļi spēlētu basi vai futeni puse mūsu tautas būtu kropļ i un otra tādi kā jumiķis un čeripanovs v/a ir vismazāk traumatiskākais un veselīgākais sporta vaids! Un soļošana atšķirībā no sprinta ...tu noskrien 100m pa 10 sek un max to laiku parāda TV bet soļotājus rāda 4h... Ja valsts neatbalstītu sportu tad ko darītu visas tās komandas ??

  +3 [+] [-]

, 2009-06-01 14:16, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: izlasīju visu gaudulīgo interviju un nonācu pie secinājuma, ka šādi sportisti nav pelnījuši absolūti nekādu finansējumu no valsts. kā jau te kāds minēja, profesionālā sporta finansēšana ir diezgan liels sviests, jo tiek atbalstīti atsevišķi viduvēji sportisti tā vietā, lai attīstītu bērnu un vispār lielu tautas masu iespējas sportot. pilnīgi idiotisks ir arguments, ka sportisti nes Latvijas vārdu pasaulē. lai nes. tas tāpat neko nemaina. ne jau tas piesaista tūristus vai veido valsts tēlu... atveriet taču beidzot acis! profesionālais sports ir šovs, un tā pret to arī ir jāattiecas. jauki, ka pieauguši vīrieši (kā Kazakevičs) iegulda daudz darba un laika sevis pilnveidošanā u.t.t., bet kāpēc lai par to maksātu valsts? vai tas ir tā vērts? un vispār - soļošana??? piekrītu, ka ir jāreformē visa tā uzblīdusī un lielā mērā nevajadzīgā sporta pārvalde, tomēr pašiem inteliģentajiem, khm, sportistiem jāsaprot, ka nevis 20. vieta kaut kādās tur sacensībās veido valsts tēlu, bet drīzāk gan piedzeršanās viesnīcā pēc tām.
p.s. atrodi īstu darbu, tipinātāj!
...nu bet protams, Kalvītis ar Zatlers ir vairāk pelnījuši apmeklēt Olimpiskās spēles par mūsu naudu nekā sportisti!!! Bet mēs turpināsim rīkot varēnus Dzies. un D. Svētkus, būvet Gaismas pilis, celt Visdārgku tiltus Eiropā un attīstīt sportu massveidā. Un ar to nesīsim Latvijas vārdu pasaulē!!!
p.s. manuprāt atrast darbu, Igoram nesastāda nekādu grūtību - pateikt Latvijai "čau", braukt uz Vāciju un pēc diviem gadiem aizstāvēt citas valsts krāsas. Ar tādiem komentāriem (un ne tikai) mēs esam to pelnījuši...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-01 14:38, pirms 16 gadiem
es labpraat vareetu pusi no vadiibaam nu lielajiem nogalinaat ar neasu nazi un veel atstaat taa lai mokaas..... tieshaam dusmas !

     [+] [-]

, 2009-06-01 16:33, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: es labpraat vareetu pusi no vadiibaam nu lielajiem nogalinaat ar neasu nazi un veel atstaat taa lai mokaas..... tieshaam dusmas !
Starp gribēt,varēt un darīt ir liela atšķirība,sāc ar sevi.

     [+] [-]

, 2009-06-01 17:29, pirms 16 gadiem
Āris Spāre ir taads komenteetaajs, ka psc vnk. Atceros, jau hokeja čempionaata laaikaa saaka mazgaat netiiro veļu, tagad te saak kaut ko nolikt utt. pats dziivee esi kaut ko sasniedzis, burunduk?

     [+] [-]

, 2009-06-01 17:35, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: izlasīju visu gaudulīgo interviju un nonācu pie secinājuma, ka šādi sportisti nav pelnījuši absolūti nekādu finansējumu no valsts. kā jau te kāds minēja, profesionālā sporta finansēšana ir diezgan liels sviests, jo tiek atbalstīti atsevišķi viduvēji sportisti tā vietā, lai attīstītu bērnu un vispār lielu tautas masu iespējas sportot. pilnīgi idiotisks ir arguments, ka sportisti nes Latvijas vārdu pasaulē. lai nes. tas tāpat neko nemaina. ne jau tas piesaista tūristus vai veido valsts tēlu... atveriet taču beidzot acis! profesionālais sports ir šovs, un tā pret to arī ir jāattiecas. jauki, ka pieauguši vīrieši (kā Kazakevičs) iegulda daudz darba un laika sevis pilnveidošanā u.t.t., bet kāpēc lai par to maksātu valsts? vai tas ir tā vērts? un vispār - soļošana??? piekrītu, ka ir jāreformē visa tā uzblīdusī un lielā mērā nevajadzīgā sporta pārvalde, tomēr pašiem inteliģentajiem, khm, sportistiem jāsaprot, ka nevis 20. vieta kaut kādās tur sacensībās veido valsts tēlu, bet drīzāk gan piedzeršanās viesnīcā pēc tām.
p.s. atrodi īstu darbu, tipinātāj!
khmmm kaut kādas tur sacensības ???
Labrīt ! Kas tad vēl ir lielākie mači ?! OS 16. vieta karstumā , turklāt ar personīgo .
Neuztraucies, darbu es sev elementāri atrodu, iztiku pats jau ļoti sen pelnu.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-01 17:59, pirms 16 gadiem
lūriķis rakstīja: Vispār jau tā soļošana tāds dīvains sporta veids ,ne īsti soļo,ne īsti skrien.Klasiskā soļa piekritēji bļauj,ka visi skrien,bet modernisti atbild,ka viss esot pareizi.Papētot ierakstus,jau var redzēt,ka tiesnešu vērtējums kļūst arvien subjektīvāks,līdz ar ko zūd sporta veida jēga,zūd vienādo iespēju princips.Igoram varētu ieteikt, pirms mest sportam mieru ,pamēģināt paskriet garākus gabalus,sīkstums taču ir pāri pārēm,bet gadi tie paši labākie!
Kas noteikumus nesaprot un tehniku neizprot, tiem ir dīvains. Es personīgi neizprotu , kā var pa futbolbumbu iespert tā, lai tā apkārt mūrītim aplido un tik un tā vārtos trāpa. Toties es tos čaļus nenolieku.
Par tiesnešu "dīvainībām" savus mītus Fadejeva un Liepiņa laikos izplatīja. Manuprāt - ja tehniski pareizi soļo, tad ir pilnīgi vienalga, no kuras valsts. Redz, Koržeņevskis gan krievus, spāņus, itāļus un ķīniešus nosoļoja - neviens viņu nevarēja ne diskvalificēt, ne vinnēt (tiesa, pagāja kāds laiks, kamēr sevi pierādīja un sāka respektēt)!

Maratonu pagāšruden noskrēju pa 2.32. Biju pēc slimošanas, tā ka zem 2.30 vajadzēja būt. Aigars Fadejevs pēc soļošanas kādus 2 gadus ap 2.27-2.28 skrēja, kamēr aizgāja tā lieta.
Ja arī es zem 2.18 noskrietu līdz Londonai, tas taču Pasaulē nekur nekotējas ! Protams, sava prieka pēc uzskriešu, bet lai trenētos 1000km mēnesī ... tas nav tikai prieka pēc - tur ieliek visu - dvēseli, veselību , laiku , arī ģimene tam tiek pakļauta - dienas ritmi, ēšana, nometnes utt.
Slēpts komentārs: lolz

  +1 [+] [-]

, 2009-06-01 18:48, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: visiem, kas sacepās. paldies, ar sportu esmu uz "tu", skatos un arī sportoju. varbūt mazliet pārspīlēju ar savu vērtējumu, bet tas iespējams tāpēc, ka neuzskatu soļošanu par īstu sporta veidu. igoram novēlu nolaisties uz zemes, jo izskatās, ka kādam olimptūristam pasmagi galvā sakāpis. malacis - 16. vieta u.t.t., bet vai šajā gadījumā nauda pelna naudu? nope... naudas izmešana miskastē no sabiedrības viedokļa. un es nečīkstu, ja man, piemēram, makšķerei valsts nedod naudu, jo tas ir mans hobijs, tāpat kā soļošana kazakevičam. ja to sāk uzskatīt par darbu, tad, sorry, piesaisti pats sponsorus, rādi medaļas, bet laikam jau tāpēc negribas meklēt atbalstu, jo vairumam tāda soļošana ir pie kājas. un es ļoti labi saprotu kāpēc...
Ja Tu esi Pasaulē viens no labākajiem makšķerniekiem, tad nu gan , manuprāt, federācijai zināms atbalsts būtu jāsniedz, vismaz sponsoru piesaistē, kā arī prēmiju nepiesavināšanā!
Ja tomēr ne, tad pērc pats tādu makšķeri, kādu vēlies!

  -4 [+] [-]

, 2009-06-01 19:00, pirms 16 gadiem
ja es būtu viens no pasaules labākajiem makšķerniekiem, tad es stabili reklamētu kaut kādus ultra modīgos vizuļus u.c. krāmus , jo tajās sacensībās auditorija tomēr ir vairāk vai mazāk ieinteresēta tajā štellē. ko Tu vari reklamēt? kedas? nafig kādam vajag padsmitās vietas soļotāja reklāmu? ja nu vienīgi kāds biezais soļošanas entuziasts tīri aiz sportiskā azarta piešķirtu kādu naudu. te nu rodas jautājums - kam mums tavi rezultāti??? lai bērniem rādītu kā paraugu? stulbi bērni tādā gadījumā. man tādu motivāciju bērnībā nevajadzēja. pietika ar to, ka ir jautri, vēlāk sapratu, ka arī veselīgi. un tas arī ir sporta mērķis. atsevišķu "profesionālo šovmeņu" sponsorēšana un pēc tam arī viņu sabeigtās veselības ārtēšana nevar būt valstiska sporta dzīves prioritāte.

     [+] [-]

, 2009-06-01 19:16, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: ja es būtu viens no pasaules labākajiem makšķerniekiem, tad es stabili reklamētu kaut kādus ultra modīgos vizuļus u.c. krāmus , jo tajās sacensībās auditorija tomēr ir vairāk vai mazāk ieinteresēta tajā štellē. ko Tu vari reklamēt? kedas? nafig kādam vajag padsmitās vietas soļotāja reklāmu? ja nu vienīgi kāds biezais soļošanas entuziasts tīri aiz sportiskā azarta piešķirtu kādu naudu. te nu rodas jautājums - kam mums tavi rezultāti??? lai bērniem rādītu kā paraugu? stulbi bērni tādā gadījumā. man tādu motivāciju bērnībā nevajadzēja. pietika ar to, ka ir jautri, vēlāk sapratu, ka arī veselīgi. un tas arī ir sporta mērķis. atsevišķu "profesionālo šovmeņu" sponsorēšana un pēc tam arī viņu sabeigtās veselības ārtēšana nevar būt valstiska sporta dzīves prioritāte.
Par slimiem nesmejas ... Tad pastāsti kādēļ valsts vispār atbalsta sportu jo pēc tava teiktā tas tak ir hobijs??Man personigi liekas, ka soļošana olimpiskajās spēlēs IR jo ar to nodarbojas visā pasaulē un arī lielais brālis Krievija un ja painteresējas kādu naudu viņos iegulda un ko viņi reklamē tad man liekas,ka TU ar mokām esi izvilcis palīgskolas 12 klasiti ...Jo kaut ko tādu var pateikt tik zemi ļautiņi .

  -4 [+] [-]

, 2009-06-01 19:37, pirms 16 gadiem
a davai grūžam naudu profesionālajā sportā, jo to dara krievija. un krievija taču vienmēr visu dara pareizi. sports taču veido valsts tēlu, un mēs ar to lepojamies, tāpat kā to dara ziemeļkoreja hahahaaa. piekāst, ka pensionāriem nav ko ēst. neuztraucies arī par manu izglītības līmeni - tas, atšķirībā no vairuma mūsu apgaroto sportistu, ir pat ļoti labs.
valstij jāatbalsta sports, lai vidējais latvietis nebūtu resns un tizls, nevis jākačā nauda legālajos steroīdēdājos un pēc tam jāārstē viņu sabeigtās muguras u.c. pašu vainas dēļ radušās kaites.
sports ir foršs un obligāti ir jāsakārto arī organizatoriskās štelles, bet īdēt par to, ka neapmaksā kaut kāda kačaka dzīvi ir stulbi. nav taču mazie bērni...

     [+] [-]

, 2009-06-01 19:41, pirms 16 gadiem
ak tu neraža.. rakstīja: Tad pastāsti kādēļ valsts vispār atbalsta sportu
Manuprāt, lielā daļā gadījumu valstij nevajadzētu profesionālajam sportam dot naudu. Tas ir absolūti bezjēdzīgi. Valstij no tā nav nekāda labuma. 100% piekrītu lolz.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-01 19:42, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: a davai grūžam naudu profesionālajā sportā, jo to dara krievija. un krievija taču vienmēr visu dara pareizi. sports taču veido valsts tēlu, un mēs ar to lepojamies, tāpat kā to dara ziemeļkoreja hahahaaa. piekāst, ka pensionāriem nav ko ēst. neuztraucies arī par manu izglītības līmeni - tas, atšķirībā no vairuma mūsu apgaroto sportistu, ir pat ļoti labs.
valstij jāatbalsta sports, lai vidējais latvietis nebūtu resns un tizls, nevis jākačā nauda legālajos steroīdēdājos un pēc tam jāārstē viņu sabeigtās muguras u.c. pašu vainas dēļ radušās kaites.
sports ir foršs un obligāti ir jāsakārto arī organizatoriskās štelles, bet īdēt par to, ka neapmaksā kaut kāda kačaka dzīvi ir stulbi. nav taču mazie bērni...
Tev tūliņ arī kāds sasolīs zobus izsist.

     [+] [-]

, 2009-06-01 20:34, pirms 16 gadiem
Tāpēc arī šo valsti dažreiz ir riebums pārstāvēt!...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-01 20:49, pirms 16 gadiem
lolz rakstīja: ja es būtu viens no pasaules labākajiem makšķerniekiem, tad es stabili reklamētu kaut kādus ultra modīgos vizuļus u.c. krāmus , jo tajās sacensībās auditorija tomēr ir vairāk vai mazāk ieinteresēta tajā štellē. ko Tu vari reklamēt? kedas? nafig kādam vajag padsmitās vietas soļotāja reklāmu? ja nu vienīgi kāds biezais soļošanas entuziasts tīri aiz sportiskā azarta piešķirtu kādu naudu. te nu rodas jautājums - kam mums tavi rezultāti??? lai bērniem rādītu kā paraugu? stulbi bērni tādā gadījumā. man tādu motivāciju bērnībā nevajadzēja. pietika ar to, ka ir jautri, vēlāk sapratu, ka arī veselīgi. un tas arī ir sporta mērķis. atsevišķu "profesionālo šovmeņu" sponsorēšana un pēc tam arī viņu sabeigtās veselības ārtēšana nevar būt valstiska sporta dzīves prioritāte.
Tu esi galīgs idiots vai kā?Tu bikiņ salīdzini divas dažādas lietas.Olimpiādi,kur piedalās no visām valstīm un makšķerēšanu savu,kur piedalās labi ja patsmit valstiņas un kur katru gadu vieni un tie paši uzvarētāji.Man nekas nav pret makšķerēšanu,jo pats ar lielāko entuziasmu makšķerēju un ļoti patīk. Vot ,kad makšķerēšana būs olimpisko spēļu programmā,tad ar virini savu muti,bet tagad tu galīgi garām runā!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-01 20:58, pirms 16 gadiem
haa ahaha makšķerēšana ir tikai piemērs. man pat nepatīk makšķerēt
tu bikiņ paprovē uztvert rakstītā domu, nevis piekasies vārdiem un izsaki personīgus uzbraucienus.
un es šaubos, vai soļošana ir baigi populārs sporta veids. pārprasto dīkdieņu hobijs. es negribu, ka mana nodokļu nauda aiziet tādu vaidētāju "treniņnometnēm". absurds un izšķērdība, it īpaši tagad.
lai gan visa pūšana jau sākas no galvas - lvs, lok, visādām aģentūriņām u.c. liekēžiem.