Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

LVS: Apdraudēta Latvijas sportistu dalība lielajās sacensībās

LVS: Apdraudēta Latvijas sportistu dalība lielajās sacensībās
Līna Mūze. Foto: Scanpix/EPA.

LETA. Nepietiekamā finansējuma dēļ ir apdraudēta Latvijas sportistu dalība lielajās starptautiskajās sacensībās, raidījumam "Sporta studija" pirmdien atzina Latvijas Vieglatlētikas savienības (LVS) ģenerālsekretārs Dmitrijs Miļkevičs.

"Šis ir kritisks brīdis," televīzijas raidījumā pauž Miļkevičs. "Kritisks, jo starptautiskais finansējums ir apaļa nulle, un šobrīd naudas federācijas eksistēšanai praktiski nav."

No sporta federāciju padomes un Latvijas Olimpiskās komitejas (LOK) savienība saņem 120 000 eiro, bet minimālajai vajadzību nosegšanai nepieciešami 340 000 eiro. Vieglatlētikas savienības funkcijas ir Latvijas čempionātu organizēšana, izlašu sportistu dalība starptautiskajās sacensībās un biroja darbība. Tā kā izveidojies liels deficīts, ir apdraudēta Latvijas sportistu dalība lielajās sacensībās.

''Līdz šā gada beigām mums plānojas deficīts ap 115 tūkstošiem eiro. Un tas nozīmē, ka Latvijas sportisti, kas būs izpildījuši normatīvus uz starptautiskajām sacensībām un paši par tām nevarēs samaksāt, paliks mājās,” norādīja Miļkevičs.

Vadošajiem sportistiem, kas ir izpildījuši normatīvus uz pasaules čempionātiem, gan viss ir nodrošināts - gan braukšana, gan biļete, gan palikšana uz vietas. Nav nodrošinājuma treneriem un atbalsta personālam. "Sportisti varēs aizbraukt uz pasaules čempionātu, bet viņu treneri - liela jautājuma zīme," norādīja Miļkevičs.

LETA

 -16 [+] [-]

, 2022-03-15 12:22, pirms 3 gadiem
Cerams, ka sakārtos lietas uz šo sezonu, bet jādomā par risinājumu garākā termiņā! Igauņiem un lietuviešiem budžets krietni lielāks.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-15 12:29, pirms 3 gadiem
Galvenais ka biroja darbs ir nodrošināts. Lai sēž un audzē kungus un gaida € no eiropas. Ja sportistiem vajag lai paši domā kā kautkur nokļūt.. Ļoti pareizi

  +1 [+] [-]

, 2022-03-15 12:31, pirms 3 gadiem
Droši vien, ka vajag uzbliest kaut kādu komisiju, kas izvērtē budžeta plānošanu un izlietojuma kvalitāti, attaisnojamību utt

  -3 [+] [-]

, 2022-03-15 13:42, pirms 3 gadiem
Lai brauc ar "autostopiem ", ja ļoti grib startēt. Kā Dāliņš soļoja uz mačiem........Jāgrib.

 -13 [+] [-]

, 2022-03-15 13:55, pirms 3 gadiem
HotābičsXIV rakstīja: Lai brauc ar "autostopiem ", ja ļoti grib startēt. Kā Dāliņš soļoja uz mačiem........Jāgrib.
uz kuriem mačiem Daliņš soļoja? Nevaru atrast tādu faktu.
Slēpts komentārs: guntis86

  -1 [+] [-]

, 2022-03-15 14:24, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Droši vien, ka vajag uzbliest kaut kādu komisiju, kas izvērtē budžeta plānošanu un izlietojuma kvalitāti, attaisnojamību utt
droši vien vajag pamēģināt atsaukt atmiņā kaut vienu gadījumu , kad kāds nav aizbraucis uz tām starptautiskajām sacensībām .
KAUT KĀ VAIMANĀŠANA UN BĻAUŠANA IR VISU LAIKU , BET VIENMĒR VISS IR NOTICIS
Slēpts komentārs: gaisma2

     [+] [-]

, 2022-03-15 15:36, pirms 3 gadiem
Pēc sižeta nekļuva baigi skaidrs, kur paliek tā nauda, kas ir. Bet jebkurā gadījumā tik dramatiska valsts finansējuma starpība, salīdzinot ar Igauniju un Lietuvu, nešķiet normāla.

 -13 [+] [-]

, 2022-03-15 15:43, pirms 3 gadiem
elements rakstīja: Pēc sižeta nekļuva baigi skaidrs, kur paliek tā nauda, kas ir. Bet jebkurā gadījumā tik dramatiska valsts finansējuma starpība, salīdzinot ar Igauniju un Lietuvu, nešķiet normāla.
Piekrītu!

  +4 [+] [-]

, 2022-03-15 16:01, pirms 3 gadiem
Kā ar sponsoru piesaisti?kāpēc šis jautājums netiek pacelts?uz valsts finansējumu sēdēt katrs ezītis māk bet sponsoru piesaiste ir svarīga un šeit LVS neko nedara!Un var saprast arī nedaudz LOK un pārējos,Tokijas olimpiādē nekādu rezultātu nebija,par kādiem nopelniem tad dot to finansējumu,kaut kas tomēr jādod pretī ar sasniegumiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-15 16:08, pirms 3 gadiem
zdarova lisij rakstīja: Kā ar sponsoru piesaisti?kāpēc šis jautājums netiek pacelts?uz valsts finansējumu sēdēt katrs ezītis māk bet sponsoru piesaiste ir svarīga un šeit LVS neko nedara!Un var saprast arī nedaudz LOK un pārējos,Tokijas olimpiādē nekādu rezultātu nebija,par kādiem nopelniem tad dot to finansējumu,kaut kas tomēr jādod pretī ar sasniegumiem.
Tāpēc, ka viņiem to nevajag. Kādēļ papildus darboties, ja var no valsts slaukt naudu, un kad pietrūkst, tad bļaut medijos.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-15 16:24, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Piekrītu!
Kur palika Valts, vai viņš ir pagalam ?...

     [+] [-]

, 2022-03-15 16:34, pirms 3 gadiem
Kāda jēga no finansējuma, ja sasniegumu nav? Ļoti daudzos neolimpiskajos sporta veidos cilvēki visu karjeru braukā par savu naudu un nesūdzas un sasniegumi ir daudz augstāki.

  -3 [+] [-]

, 2022-03-15 16:36, pirms 3 gadiem
Cik sportistu Latvijā izpildīja normatīvus pēdējam čempionātam telpās?????..paši audzē punčus un čīkst..un vispār..kādas šobrīd sacensības..ja ukraiņu biatloniste maina mazkalibreni pret kalašu.
Pretīgi

  +2 [+] [-]

, 2022-03-15 16:59, pirms 3 gadiem
kam, kam, bet vieglatlētikai nauda jāatrod un jādod...lai noņem bobslejam - ar to ir cauri uz visiem laikiem

  -2 [+] [-]

, 2022-03-15 17:11, pirms 3 gadiem
Lauki paliek Lauki...

  +2 [+] [-]

, 2022-03-15 18:04, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Kur palika Valts, vai viņš ir pagalam ?...
Pēc info viņi tur ir kādi 5 rindā uz parbaudes laiku, ja neder izlido.
Izskatās ka viņi visi izlidos

  +2 [+] [-]

, 2022-03-15 18:05, pirms 3 gadiem
Un vispār ja sportacentrs būtu gudrāks viņi uztaisītu acc kurš it kā reģistrēts kāda 2008. Gada un tad lēnam iesaistītos diskusijās kā parasts lietotājs un tā raisītu visos topikos sarunas (bet neoficiāli čalis būtu sc autors un saņemtu savu algu).
A šis viss samākslotais sūds ir parāk rēcīgs

     [+] [-]

, 2022-03-15 18:10, pirms 3 gadiem
Nesaprotu,kas te ko vaimanāt?
Ir taču izstrādāti atbilstoši kritēriji,kā tikt pie valsts finansējuma,ja esi spējis uzrādīt šiem kritērijiem atbilstošu rezultātu.
Domāju,ka mazāk jākauc,bet gan vairāk jātrenējas.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-15 18:12, pirms 3 gadiem
Neticami liepaja rakstīja: un tad lēnam iesaistītos diskusijās kā parasts lietotājs un tā raisītu visos topikos sarunas (bet neoficiāli čalis būtu sc autors un saņemtu savu algu).
Tak tāds jau viens ir, paskaties NBA Dallas un WSH komentārus, kur SC pelna savus centus no viena acīmredzama troļļa (nebrīnītos, ja abi ir 1 un tas pats, jo diez vai SC varētu nosegt 2 tādas štata vietas).

  -3 [+] [-]

, 2022-03-15 18:13, pirms 3 gadiem
letinbee rakstīja: Nesaprotu,kas te ko vaimanāt?
Ir taču izstrādāti atbilstoši kritēriji,kā tikt pie valsts finansējuma,ja esi spējis uzrādīt šiem kritērijiem atbilstošu rezultātu.
Domāju,ka mazāk jākauc,bet gan vairāk jātrenējas.
Neticami bet Spānijā sētnieks dzīvo labāk kā Latvijā normāla stāža darbinieks, Latvijā vienkārši viss tiek izagts, naudas sadalītas pa kabatām un tad vaimanā, a mums takš nav, tulīt bankrots, 100% tulīt pēc nedēļas saeima iedos no ārkartēja budžeta un atkal varēs pa kabatām sabāzt!

     [+] [-]

, 2022-03-15 18:14, pirms 3 gadiem
Šeit mēs nonākam pie tā, ko es un tie, kas man piekrīt, ir bļāvuši jau gadiem. Latvija NEVAR atļauties miljonspadsmit sporta veidus. Nu, nevar. Bet vieglatlētika ir pamatu pamats un prestiži. Tikmēr mēs grūžam naudu hobiju sporta veidos (ala rene, bērnu ričuki, 3x3 u.c.), bet tad brīnāmies, ka... ņaudiņas ņau. Ir jānoliek prioritātes. Un neskatoties uz to, ka kāds čalis attiecīgā hobijsportā starp 15 citiem izcīna medaļu.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-15 18:16, pirms 3 gadiem
Neko darīt.Tagad grūti laiki un jāpievelk jostas.Labi vēl ,ka bumbas nekrīt uz galvas.Pagaidām.

 -12 [+] [-]

, 2022-03-15 18:19, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Šeit mēs nonākam pie tā, ko es un tie, kas man piekrīt, ir bļāvuši jau gadiem. Latvija NEVAR atļauties miljonspadsmit sporta veidus. Nu, nevar. Bet vieglatlētika ir pamatu pamats un prestiži. Tikmēr mēs grūžam naudu hobiju sporta veidos (ala rene, bērnu ričuki, 3x3 u.c.), bet tad brīnāmies, ka... ņaudiņas ņau. Ir jānoliek prioritātes. Un neskatoties uz to, ka kāds čalis attiecīgā hobijsportā starp 15 citiem izcīna medaļu.
cik sporta veidus Tu piedāvā noteikt kā prioritārus?

  -2 [+] [-]

, 2022-03-15 18:54, pirms 3 gadiem
Visa sporta nozare nolaista līdz kliņķim, vairs neviens bez pašvaldībām sportu neatbalsta, naiva cerība uz ārzemniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-15 19:12, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: cik sporta veidus Tu piedāvā noteikt kā prioritārus?
Individuāli - vieglatlētika, teniss, golfs (pēdējam pat īsti pats nesekoju, bet popularitāte/pieprasījums/ienākumi ir milzīgi)
Komandās - Futbols, hokejs, basketbols, volejbols, regbijs.

Ja skatāmies uz popularitāti, tad krikets un beisbols ir augstāk, bet, to sastāda attiecīgās valstis, kur šie konkrētie sporta veidi ir īpaši populāri.

     [+] [-]

, 2022-03-15 19:16, pirms 3 gadiem
[quote diskusiju_virzitajs_edgars]
cik sporta veidus Tu piedāvā noteikt kā prioritārus?
[/q es Tev jautāju 16 :24, Tu man neatbildēji, tad kā domā virzīt diskusiju kā no gaisa nokritusi anonīma persona

 -11 [+] [-]

, 2022-03-15 19:20, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Individuāli - vieglatlētika, teniss, golfs (pēdējam pat īsti pats nesekoju, bet popularitāte/pieprasījums/ienākumi ir milzīgi)
Komandās - Futbols, hokejs, basketbols, volejbols, regbijs.

Ja skatāmies uz popularitāti, tad krikets un beisbols ir augstāk, bet, to sastāda attiecīgās valstis, kur šie konkrētie sporta veidi ir īpaši populāri.
OK! Pēc Tava rakstītā sanāk ap 10 sporta veidiem. Par konkrētiem veidiem vienmēr būs diskusijas. Par skaitu prasīju, jo tehniski jāparedz arī rotācijas iespēja, ja kāds sāk nepiepildīt kritērijus vai cits, ārpus prioritārajiem, kļūst konkurētspējīgāks.

 -11 [+] [-]

, 2022-03-15 19:24, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: [quote diskusiju_virzitajs_edgars]
cik sporta veidus Tu piedāvā noteikt kā prioritārus?
[/q es Tev jautāju 16 :24, Tu man neatbildēji, tad kā domā virzīt diskusiju kā no gaisa nokritusi anonīma persona
Atvaino, ka neatbildēju. Man patīk diskutēt par raksta tematiku, neapspriežu citus lietotājus.
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  -1 [+] [-]

, 2022-03-15 20:05, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: kam, kam, bet vieglatlētikai nauda jāatrod un jādod...lai noņem bobslejam - ar to ir cauri uz visiem laikiem
nē, nē lai ņem nost basketbolam, kurš 30 gadu laikā nav ticis līdz pasaules čempim, par olimpiādēm vispār nepieminu....jā, un kāds tad ir finansējums basketbolam ???

     [+] [-]

, 2022-03-15 20:08, pirms 3 gadiem
letinbee rakstīja: Nesaprotu,kas te ko vaimanāt?
Ir taču izstrādāti atbilstoši kritēriji,kā tikt pie valsts finansējuma,ja esi spējis uzrādīt šiem kritērijiem atbilstošu rezultātu.
Domāju,ka mazāk jākauc,bet gan vairāk jātrenējas.
kādi kritēriji ir vīriešu basketbolam ??????????

  -1 [+] [-]

, 2022-03-15 20:15, pirms 3 gadiem
Naudas taču ir TIK DAUDZ...kā nekad....

  -2 [+] [-]

, 2022-03-15 20:24, pirms 3 gadiem
Lai meklē darbu. Iztiksim ja Jānis un Pēteris arī neskries apkārt stadionam par mūsu naudu

 -12 [+] [-]

, 2022-03-15 21:29, pirms 3 gadiem
Katrā ziņā vieglatlētikā finansiālos apstākļus sarežģī arī tas, ka jāuztur daudz disciplīnas un lieli infrastruktūras objekti, kas ir ne tikai stadioni, bet arī manēžas. Jānodrošina trases maratonam, krosam un soļošanai. Jāorgainizē daudz sacensības jauniešiem, jo ir lielas sporta skolu grupas, bet ar to nevar īpaši pelnīt. Komercija pieaugušajiem arī sarežģīta. Protams, tie nav tikai federācijas līdzekļi, bet darba lauks plašs, lai to visu pārraudzītu un atrastu atbalstu.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-15 21:53, pirms 3 gadiem
gaisma2 rakstīja: kauns par visu gjiimi Latvija politikjiem. peec 30gadiem pat Latvijas sportisti nolaisti liidz nabadziibai. shiiis valdiibas sekas buus redzamas peec 5gadiem. tad, shos teroristus aimirsiis
ak tu mazmuļķis, šeit problēma nejau valdībā, bet tā i ka pāri savam degunam neredzi.

     [+] [-]

, 2022-03-15 22:13, pirms 3 gadiem
gaisma2 rakstīja: kauns par visu gjiimi Latvija politikjiem. peec 30gadiem pat Latvijas sportisti nolaisti liidz nabadziibai. shiiis valdiibas sekas buus redzamas peec 5gadiem. tad, shos teroristus aimirsiis
Nu nezinu par ko tu sapņo, par cik Gobzems aizlaidās, tad balsošu vien par Kariņa partiju šajās vēlēšanas, viņš ir līderis un sevi pierādijis!

     [+] [-]

, 2022-03-15 22:27, pirms 3 gadiem
Vai kaut vienu reizi kāds sportists nav aizbraucis uz tiem starpatautiskajiem maçiem ?
Nosauksiet to reizi .....
Savādāk te tāda pajoliņu dziedāšana komentāros

     [+] [-]

, 2022-03-15 22:29, pirms 3 gadiem
Prioritates sporta veidos butu sapratigs risinajums, turklaat, nesaprotu, kapec vieglatletikas censonim jabut pilnam valsts arbalstam, tai pasha laika motokrosa chalis no saakta gala brauc par savu vecaku vai velaak savu pikji.
kautrigas dabas jautajums, vieglatletikaa, kops 90.gada- mums ir pasaules chempions?
Motokrosaa ir

     [+] [-]

, 2022-03-15 22:32, pirms 3 gadiem
Mums ir neskaitaamas MegaZvaigznes kaut vai tajos pashos bedigi slavenajos skjeepos, kuras komercmachos lauzh visus ar kreiso roku, bet atbildigakajaas sezonas sacenees nosvilst kaa serkocinjs
Par kaadu, blin atbalstu te ir gaudoshana?

     [+] [-]

, 2022-03-15 23:10, pirms 3 gadiem
Spartaks çempions