Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Ikauniece-Admidiņa: "Treneris sabojāja visu prieku par veiksmīgo startu Rio"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ikauniece-Admidiņa: "Treneris sabojāja visu prieku par veiksmīgo startu Rio"
Laura Ikauniece-Admidiņa
Romāns Kokšarovs, F64

Pērnā gada Latvijas labākā sportiste, septiņcīņniece Laura Ikauniece-Admidiņa sarunā ar žurnālu "OK!" atklāj, ka pēc sekmīgā starta olimpiādē visu prieku sabojājis treneris, kuram "galvā kaut kas aizgāja ciet". Latvietei tagad ir vēlme uztetovēt olimpiskos riņķus.

Neskatoties uz veselības problēmām, 2016. gada olimpiskajās spēlēs mūsu septiņcīņniece izcīnīja augsto ceturto vietu. "Rio neizjutu nekādu spiedienu, jo aizbraucu traumēta. Zināju, ka no manis neko labu nevar gaidīt. Vairāk izjutu psiholoģisko spiedienu, kas bija citiem," informē Laura Ikauniece-Admidiņa. "Stadionā vienmēr meklēju mūsu karogu - tad zinu, ka Latvija ir ar mani. Kāds skatās pa televizoru, atbalsta - radinieks vai nepazīstams. Tas sūta labo enerģiju un palīdz."

Pēc olimpiskajām spēlēm pārtrauca sadarbību ar ilggadējo treneri Andi Austrupu. "Es nepārtraucu, viņš pārtrauca," precizē sportiste.

Radās iespaids, ka tas notika tāpēc, ka neapmierināja ceturtā vieta olimpiādē. "Nē, es biju ļoti laimīga! Bet treneris par ceturto vietu bija ļoti nelaimīgs. Viņš sabojāja visu prieku par veiksmīgo startu. Viņam vienkārši kaut kas galvā aizgāja ciet. Šādas lēkmes, kad viņš gribējis no manis atteikties, Austrupam ir uznākušas arī agrāk, bet tad tas neizgāja publiskajā telpā, un es piekāpos. Šoreiz viņš tā izdomāja - nu, labi... Var jau būt, ka treneri sadeg."

Kopš oktobra jūrmalniece katru mēnesi brauc uz nometnēm Tallinā, kur strādā Lauras jaunais treneris Andrejs Nazarovs (Igaunija). "Pirmais gads pie jaunā trenera būs grūts, jāaprod. Bet pārmaiņas vienmēr ir uz labu, noteikti iemācīšos ko jaunu," uzskata latviete.

Sportistus vēro daudzi skatītāji, tāpēc jārāda labs piemērs, it sevišķi lielajos mačos. Svarīgs arī ārējais izskats. "Sacensības ir kā izrāde. Mēs trenējamies, gatavojamies kā aktieri mēģinājumos un tad ejam uz izrādi. Mūsu skatuve ir stadions. Tie ir mani svētki, gribas sapucēties. Arī ikdienā man patīk būt sievišķīgai. Bieži vien ir priekšstats - o, sportiste, tad jau viņa ir puiciska! Cenšos parādīt, ka sportistes var būt skaistas, varam siet matu lentes, visu ko. Es uzlīmēju tetovējumus, īstu gan vēl nav. Pēc labā starta Rio tagad man gribas uztetovēt olimpiskos riņķus," atklāj Laura Ikauniece-Admidiņa.

Vai ir doma pārspēt mammas Vinetas Ikaunieces rekordus? "Centīšos. Man ir grūtāk - septiņas disciplīnas, viņai bija tikai sprints. Bet nekas nav neiespējams, gan jau kādu dienu izdosies. Es nepadošos!"

Izmantotie resursi:
Žurnāls "OK!", intervijas autore: Sandra Landorfa

 +13 [+] [-]

, 2016-11-07 12:13, pirms 9 gadiem
14 gadi tomēr ilgs laiks, strādājot kopā. Cits jau ātrāk būtu sadedzis.
Vienkārši pienāca laiks pārmaiņām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-11-07 12:23, pirms 9 gadiem
sportists32 rakstīja: Akal treners vainīgs, bet pati......
Tu laikam vispār rakstu neizlasīji,treneris atteicās no viņas un to izdarīja publiskajā telpā. Ne vecis,bet princese uz zirņa!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-07 12:30, pirms 9 gadiem
Treneris aizved līdz sasniegumiem, bet, kad zvaigžņu slimība un nauda samaitā, tā treneris ir tukša vieta.

  +5 [+] [-]

, 2016-11-07 12:35, pirms 9 gadiem
Nu nevajaga no trenera taisīt kkādu melno tēlu. Neviens jau negrib vainot tādu princessi, taču varbūt viņu mērķis tomēr bija medālis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2016-11-07 13:12, pirms 9 gadiem
Lai arī Laura ir super cīnītāja un patriote, nevajag tomēr nolikt treneri par to, ka arī viņam ir vēlmes karjerā. Daudz džeks izdarījis!

     [+] [-]

, 2016-11-07 13:22, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Treneris aizved līdz sasniegumiem, bet, kad zvaigžņu slimība un nauda samaitā, tā treneris ir tukša vieta.
Vai tad nebija otrādi? Treneris atteicās un to jau izdarīja otreiz,šoreiz publiski. Pēc PČ arī atteicās,bet tas netika darīts caur presi.

 +12 [+] [-]

, 2016-11-07 13:26, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Treneris aizved līdz sasniegumiem, bet, kad zvaigžņu slimība un nauda samaitā, tā treneris ir tukša vieta.
Pilnīgi piekrītu. Un tā intervija no viņas mātes ,ka olimpiskā vienība nāca pretī un paņēma sportistes privāto masieri līdz ir apliecinājums tam ,ka pārāk daudz konsultantu bij saradies un trenera lēmumi netika ņemti vērā!
Un par tām traumām vispār smiekls parāva! Kurš prof sportists ir bez traumām???
Lai pamēģina kārtējo mātes testu iziet, moš kas ir mainījies psiholoģiskā sagatavotībā un tās noturībā, ārējo un iekšējo apstākļu ietekmē!

 +25 [+] [-]

, 2016-11-07 13:28, pirms 9 gadiem
Lauriņ! Pastāsti, kurā vietā biji traumēta? Kur bija problēma, kuru es neatrisināju? Kreisais celītis sāpēja, kuru pati sačakarēji neklausot man? Vēl kaut kas? Izskatījies pēc fiziocentra reklāmas lapas, bet īstu problēmu jau nebija. Man

  +6 [+] [-]

, 2016-11-07 13:34, pirms 9 gadiem
aizermans rakstīja: Vai tad nebija otrādi? Treneris atteicās un to jau izdarīja otreiz,šoreiz publiski. Pēc PČ arī atteicās,bet tas netika darīts caur presi.
Tam bija iemesls, ja treneri vairs neklausa, bet pati dara kā zin, tad arī lūk rezultāts, no potenciālās pirmās vietas tikai 4.

 +27 [+] [-]

, 2016-11-07 13:41, pirms 9 gadiem
Man bija izvēle - turpināt trenēt iedomīgu, neuzticamu un mantrausīgu lelli, bez savām smadzenēm, vai turpināt savu darbu ar savu grupu, kurā ir jauni talanti. Tas bija mans pareizākais lēmums dzīvē, atkratīties no Tevis. Mēs norunājām viens par otru vairs nekad nerunāt, bet pati uzprasījies! Aizveries un strādā, es visu izdarīju pareizi un Tu visu izdarīji pareizi, tikai nekad vairs nerunā par mani! Publiska veļas mazgāšana? Savādāk viņa nesaprot!

  +5 [+] [-]

, 2016-11-07 13:57, pirms 9 gadiem
Nesaprotu kādēļ šādi publiski jāmazgā netīrā veļa. Treneri jebkurā sporta veidā sportistiem nāk un iet, tas tākā ir normāli.
Pat ja trenerim bija mērļis iekļūt top3 un sportistam apmierinoši arī 4. vieta... viss tak ir normāli ....

 +11 [+] [-]

, 2016-11-07 14:11, pirms 9 gadiem
Izcilā mātes intervija visu salika pa plauktiem, nākotne parādīs kam taisnība. Pagaidām izskatās ka bijušajam trenerim...

 +20 [+] [-]

, 2016-11-07 14:11, pirms 9 gadiem
Ja, kādreiz man sportiste likās ļoti simpātiska, tad ar olimpiādes stāstu ir atklāta čūsku ģimenīte, kur odziņa ir vecā muterene, kas īsti vesela neizskatījās nevienā intervijā. Ar zvaigžņu slimību nav viegli sadzīvot, treneri sūtīt d**st ar gan ir viegli, bet tagad publiksi ņaudēt, ka princesītei sabojāts prieciņš ir vienkārši bērnišķīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-11-07 14:30, pirms 9 gadiem
Un cik ilgi viņa tagad ņaudēs par to epizodi?
Slēpts komentārs: Smacee nost

  +1 [+] [-]

, 2016-11-07 14:41, pirms 9 gadiem
Nu, šoreiz jau laikam vainīgi žurnālisti...kurš pērk un lasa tādu OK?...tad noskatās, kà Tripàns saraudina Lauru un saprot, ka ar šàdu sievieti var emocionāli manipulēt un dabūt laukā karstu materiālu! ...dzeltenās žurkas!
Nepàrmetīsim ne trenerim, ne Laurai, ne mammai...viņi visi ir iekrituši dzeltenàs preses slazdà, no kurienes neviens tīrs laukā netiks, bet dzeltenie nopelnīs !...

  +2 [+] [-]

, 2016-11-07 14:44, pirms 9 gadiem
Nu es ļoti šaubos, ka tikai treneris pie visa ir vainīgs. Te ir kas tāds, ko mēs nezinam, un noteikti, šitais skuķis pats arī nav bez vainas. Man liekas, ka fizioterepeits sāka tēlot treneri un Laura sāka klausīt šo, īsto un vienīgo treneri atmetot otrajā plānā, kā rezultātā arī sākās kašķis.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-07 14:46, pirms 9 gadiem
Saboja sie stulbie itka patrioti ,nu kam Laura vajadzigs man zunat olimpisko rinku tetovesana tavam kermenim? Un tik briesmigs treneris kurs nepriecajas par 4v. Treneris ir ari cilveks kurs luek visu ko spej, ja starte olimpuade.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-07 15:10, pirms 9 gadiem
dakots rakstīja: Nu, šoreiz jau laikam vainīgi žurnālisti...kurš pērk un lasa tādu OK?...tad noskatās, kà Tripàns saraudina Lauru un saprot, ka ar šàdu sievieti var emocionāli manipulēt un dabūt laukā karstu materiālu! ...dzeltenās žurkas!
Nepàrmetīsim ne trenerim, ne Laurai, ne mammai...viņi visi ir iekrituši dzeltenàs preses slazdà, no kurienes neviens tīrs laukā netiks, bet dzeltenie nopelnīs !...
Ak jā, tie kūdītāji masu mediji, vnm viņi izjauc attiecības un sanaido cilvēkus! Tu galīgi aptaurēts? Kas gan tie par cilvēkiem un attiecībām, ja mediji ko tādu var izdarīt? Nav dūmu bez uguns un te ir pilnīgi skaidrs, ka uguns tur bija ugunsgrēka apmēros. Tā ka nav ko te meklēt idiotiskus attaisnojumus.

  +8 [+] [-]

, 2016-11-07 15:13, pirms 9 gadiem
nesmuki dāma izrunājās, bojā savu pozitīvo reputāciju..

  +4 [+] [-]

, 2016-11-07 15:39, pirms 9 gadiem
Pārāk daudz meitene šūdzās mēdijos un mazgā savu netīro veļu.Tas neraksturo sportisti no pozitīvās puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-07 16:45, pirms 9 gadiem
Neprofesionāla rīcība no abām pusēm šīs tēmas sakarā.

  +5 [+] [-]

, 2016-11-07 17:02, pirms 9 gadiem
FATBOY rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Un tā intervija no viņas mātes ,ka olimpiskā vienība nāca pretī un paņēma sportistes privāto masieri līdz ir apliecinājums tam ,ka pārāk daudz konsultantu bij saradies un trenera lēmumi netika ņemti vērā!
Privātais masieris vai tik nav viņas pašas vīrs. Varbūt vēl pati uzstāja, lai paņemtu šo līdzi. Ja tā, tad ticami, ka uzradās konsultanti, vai pat sportiskais rezultāts kļuva ne tik svarīgs.
Slēpts komentārs: shitaa
Slēpts komentārs: shitaa

  +7 [+] [-]

, 2016-11-07 18:05, pirms 9 gadiem
Man liekas, ka Tev vajadzētu! Cik zinu, jau sen!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-07 18:36, pirms 9 gadiem
That's a spirit !

  +1 [+] [-]

, 2016-11-07 19:21, pirms 9 gadiem
nav ko te cepties! Reizēm pārmaiņas ir vajadzīgas lai dzīve ietu uz augšu! Un nevajag nevienu vainot jo tapat nav īsti skaidrs kurš no tā visa ir ieguvējs, bet kurš zaudētājs.
Slēpts komentārs: Smarcha

  +2 [+] [-]

, 2016-11-07 20:44, pirms 9 gadiem
shitaa rakstīja: WTF! kādam te nav pilns rublis... nu bac... kādam te reāli ir aizgājis ciet...!
he hē! daimondu līgas lielā shēmotāja pamodusies!? ā āāāaaaa
https://www.youtube.com/watch?v=RCv...

     [+] [-]

, 2016-11-07 20:56, pirms 9 gadiem
Nu un ko tad es visu laiku teicu! Es visu laiku esmu teicis - nenāc man klāt! Starp citu, Tu arī esi ļoti vainīga pie tā, kas notika!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-07 21:24, pirms 9 gadiem
Ja kādreiz par tūristiem sauca sportistus kuri brauca un cīnijās par to, lai iekļūtu max 20niekā, tad tagad izskatās ka būs šis termins jāpamaina. "Aizbraucu un neko no sevis negaidīju" un tā mūžīgā zīmēšanās. 4.vieta nav pjedestāls. Arvien vairāk cienu tos sportistus, kas smagi strādā un nostartē savu maksimālo spēju robežās. Nu un, ka 20 vieta, vismaz cilvēks atdod sevi visu. Par tādu vietu bez medaļas var arī lepoties.

  +8 [+] [-]

, 2016-11-07 21:32, pirms 9 gadiem
Tie kas apgāna treneri, laikam paši nekad nav nodarbojušies ar sportu. Audzēknim treneris ir jāciena un jauzticas tam neatkarīgi no tā cik emocionāls ir treneris. Es un džeki no manas treniņu grupas vienmēr cienījām, respektējām un paļāvāmies uz treneri, lai gan treneris bija ļoti strikts un dažreiz pat lietoja diezgan smagus vārdus.
Ir jāsaprot, ka treneris ļoti labi redz audzēkņa potenciālu un ja treneris uzskata, ka audzēknis var cīnīties par pirmo vietu , bet audzēknis izpilda teiksim minimumu no sava potenciāla tad treneris dažreiz mēdz būt pikts.

     [+] [-]

, 2016-11-07 21:36, pirms 9 gadiem
teemusalami rakstīja: Ja kādreiz par tūristiem sauca sportistus kuri brauca un cīnijās par to, lai iekļūtu max 20niekā, tad tagad izskatās ka būs šis termins jāpamaina. "Aizbraucu un neko no sevis negaidīju" un tā mūžīgā zīmēšanās. 4.vieta nav pjedestāls. Arvien vairāk cienu tos sportistus, kas smagi strādā un nostartē savu maksimālo spēju robežās. Nu un, ka 20 vieta, vismaz cilvēks atdod sevi visu. Par tādu vietu bez medaļas var arī lepoties.
Tavuprāt kāds kuršs ticis uz olimpiādi (izņēmums varbūt wild card) smagi nav treniņos strādājis? Un kāds no visiem olimpiādē startē ar puspēku? - nesmīdini.... sāksim ar to ka lai vispār izpildītu olimpisko normatīvu jau ir smagi jāstrādā gadu gadiem + jābūt talantam arī vairāk vai mazāk, būtībā sportam jāpakarto visa sava dzīve. Personīgi pazīstu vairākus sportistus kuri start;e olimpiskajā sporta veidā bet nespēj izpildīt olimpisko normatīvu, piedošanu bet viņi trenējas tāpat kā profesionāļi, treniņi 2x dienā, uzturs utt... otrkārt tas vai kādās konkrētās sacensībās sasniegsi savu formas max pīķi nav atkarīgs tiakki un vienīgi no sportista vien - šo visu ietekmē ļoti daudzi faktori... da kautvai taspats emocionālais ... un simtu un viens cits

  +8 [+] [-]

, 2016-11-07 21:37, pirms 9 gadiem
Ja Ikauniecei būtu kaut kādas manieres, viņa intervijā būtu labāk pateikusi paldies trenrim par 14 kopā pavadītiem gadiem. Viņš tomēr ir ieguldījies ļoti lielu darbu, lai viņa būtu tā kas ir.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-07 21:45, pirms 9 gadiem
teemusalami rakstīja: Ja kādreiz par tūristiem sauca sportistus kuri brauca un cīnijās par to, lai iekļūtu max 20niekā, tad tagad izskatās ka būs šis termins jāpamaina. "Aizbraucu un neko no sevis negaidīju" un tā mūžīgā zīmēšanās. 4.vieta nav pjedestāls. Arvien vairāk cienu tos sportistus, kas smagi strādā un nostartē savu maksimālo spēju robežās. Nu un, ka 20 vieta, vismaz cilvēks atdod sevi visu. Par tādu vietu bez medaļas var arī lepoties.
Tavuprat teiskim reals piemers - cilvesk celas ap 5.00 no rita lai izvaditu rita treninju 5.30-7.00, paed brokastis un iet uz algotu darbu 9.00-17.30, pec darba dodas atkal uz vakara treninju 19.00-21.00 .... parnakot majas paed vakarians un dodas gulet lai nakosa rita atkal varetu 5.00 celties un butu paspejis atjaunoties.. nemaz neskaitot ka katra edienreziee ir speciali pakartota uzturvielaas, ik pec noteikta laiak lieto vitaminus un atjaunosanaas lidzeklus... ari darbs piemeklets tads lai fiziski nebutu gruts un netraucetu atjaunoties....un sadi katru dienu bez iznemumiem (vienigais iznemums sacensiu diena)... tavuprat sads ritms ir mulkosanaas? nav visa sevis ieguldisana ?

     [+] [-]

, 2016-11-07 21:47, pirms 9 gadiem
sacensibu dienas kuras paarsti ir normaliem cilvekiem brivdienas kuras gulj cik grib un dara ko grib.. sportists nereti tapat celas ap 5.00 lai sataisitos un paspetu aizbraukt uz sacensibu startu laicigi... sacensibu dienaas nereti majaas parbraucot tiaki ap 19-21 vakarā kad neko vairak ka paest un iet gulet vairs nevelies

     [+] [-]

, 2016-11-07 21:48, pirms 9 gadiem
bet pat sads rezims vel nebut negarante ka tiksi uz olimpiadi...vienalga cik gadus sadi trenbesies un dzivosi

     [+] [-]

, 2016-11-07 21:50, pirms 9 gadiem
Un vel bedigaaks tad ja tas viss vel ir finanses ar minus ziimi. respektivi ja cilvekam lidz zinama limenim tas vis jasponsore no savas kabatas... da kautvai tapati slriesana liekas kas tad tur.. noperc botas un viss.. bet nee.. ja nopiteni nodarbojas ar garo distancu skriesanu un starte regulari sacensibaas izdevumi gada laika var sasniegt pat 1-2k eur

  +3 [+] [-]

, 2016-11-07 22:09, pirms 9 gadiem
Vecīt, nespried to pēc sevis, man mans darbs sākas katru rītu ap 6.00 un darbu beidzu 16.00, strādāju arī bieži vien brīvdienās. Nekad neesmu sūdzējies bosam par trako grafiku, jo pieņēmu viņa spēlēs noteikumus. Tieši tas pats ir ar sportistiem, ja vēlies būt sportists, tev galvenokārt ir jāpieņem trenera spēles noteikumi, ja neesi priecīgs, taddari ko citu vai arī atrodi treneri, kas vienmēr piekāpsies taviem ultimātiem.
Trakais bobis rakstīja: sacensibu dienas kuras paarsti ir normaliem cilvekiem brivdienas kuras gulj cik grib un dara ko grib.. sportists nereti tapat celas ap 5.00 lai sataisitos un paspetu aizbraukt uz sacensibu startu laicigi... sacensibu dienaas nereti majaas parbraucot tiaki ap 19-21 vakarā kad neko vairak ka paest un iet gulet vairs nevelies

     [+] [-]

, 2016-11-07 22:15, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Vecīt, nespried to pēc sevis, man mans darbs sākas katru rītu ap 6.00 un darbu beidzu 16.00, strādāju arī bieži vien brīvdienās. Nekad neesmu sūdzējies bosam par trako grafiku, jo pieņēmu viņa spēlēs noteikumus. Tieši tas pats ir ar sportistiem, ja vēlies būt sportists, tev galvenokārt ir jāpieņem trenera spēles noteikumi, ja neesi priecīgs, taddari ko citu vai arī atrodi treneri, kas vienmēr piekāpsies taviem ultimātiem.
pati dzive nav nekada spele.. ir japelna iztika kautka ja velies paest... nav ta ja nepatik tad nepelni utt.. es nerunaju ka kads te sudzas, ja vins ta dara un tada ir ta ikdiena tad acimredzot vins ar to samierinaes un pienemis... tema iet par to ka dazi labi doma ak sportisti neiegulda vius sevi lai ko sasniegtu...rezime pat dzili amatieri iegulda tuvu topashu ko pro sportists tiaki tas amatieris tas virsoynes nesasniedz paarsti del talanta trukuma vai traumaam

     [+] [-]

, 2016-11-07 22:22, pirms 9 gadiem
Pati dzīve, saprotams, ka nav spēle, bet man patika kā viens slavens latviešu sportists teica. '' Mēs sportisti esam priviliģēti cilvēki, jo mēs daram to kas mums patīk un par to saņemam algu.'' Tas bija Agris Saviels, kas to teica, viņš nometa malā hokeju un saprata cik smaga dzīve ir cilvēkam parastajam.
Trakais bobis rakstīja: pati dzive nav nekada spele.. ir japelna iztika kautka ja velies paest... nav ta ja nepatik tad nepelni utt.. es nerunaju ka kads te sudzas, ja vins ta dara un tada ir ta ikdiena tad acimredzot vins ar to samierinaes un pienemis... tema iet par to ka dazi labi doma ak sportisti neiegulda vius sevi lai ko sasniegtu...rezime pat dzili amatieri iegulda tuvu topashu ko pro sportists tiaki tas amatieris tas virsoynes nesasniedz paarsti del talanta trukuma vai traumaam

  +3 [+] [-]

, 2016-11-07 22:28, pirms 9 gadiem
citius rakstīja: Nu un ko tad es visu laiku teicu! Es visu laiku esmu teicis - nenāc man klāt! Starp citu, Tu arī esi ļoti vainīga pie tā, kas notika!
Līdakam ir teiciens,,Aizver muti ,okupant", citiusam,, Nenāc man klāt,Laura!

     [+] [-]

, 2016-11-07 22:29, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Pati dzīve, saprotams, ka nav spēle, bet man patika kā viens slavens latviešu sportists teica. '' Mēs sportisti esam priviliģēti cilvēki, jo mēs daram to kas mums patīk un par to saņemam algu.'' Tas bija Agris Saviels, kas to teica, viņš nometa malā hokeju un saprata cik smaga dzīve ir cilvēkam parastajam.
Sis teiciens stradaa tikai uz tiem kas ar sportu pelna pieteikami lai gana labi iztiktu.... pasam teicienam ka tadam ir sava patiesiba jo pa lielma sports ir hobijs, ja hibijs nonak lidz tadam limenim ka ar to var pelnit vel labaak.... bet ir ari otra medelas puse - neteikstu ka visos bet lielakjaa dalja sporta veidu slodzes ir nenormalas, ne velti sportistiemjadoma par uztur aabgatinatajiem un visadiem rehabilitaciajs atjaunosanaas lkursiem lai spetu atjaunoties.... zini butu gruti nosaukt kadu paarstu cilveku darbu kur byutu tadas slodzes

     [+] [-]

, 2016-11-07 22:36, pirms 9 gadiem
Nu par slodzēm tu vari man nestāstīt, es pats beidzu aktīvās sportista gaitas dēļ saviem ceļgaliem, bet es vienmēr lepošos ar to, ka varēju trenēties savā sporta veidā, vienmēr būšu pateicīgs saviem treneriem, kas man lika iemīlēt manu sporta veidu. Nekad mūžā nenožēlošu, ka sāku nodarboties ar viņu, lai gan aizet bija smagi.
Trakais bobis rakstīja: Sis teiciens stradaa tikai uz tiem kas ar sportu pelna pieteikami lai gana labi iztiktu.... pasam teicienam ka tadam ir sava patiesiba jo pa lielma sports ir hobijs, ja hibijs nonak lidz tadam limenim ka ar to var pelnit vel labaak.... bet ir ari otra medelas puse - neteikstu ka visos bet lielakjaa dalja sporta veidu slodzes ir nenormalas, ne velti sportistiemjadoma par uztur aabgatinatajiem un visadiem rehabilitaciajs atjaunosanaas lkursiem lai spetu atjaunoties.... zini butu gruti nosaukt kadu paarstu cilveku darbu kur byutu tadas slodzes

  -1 [+] [-]

, 2016-11-07 22:37, pirms 9 gadiem
iedomiiiga, nepateiciiiga vina irrr. sita pateikt pa treneri. bez vina tu tik talu netiktu. un mate tik pati ir iedomiiga.. tu man tad nepatiki, tagad vel vairak..

     [+] [-]

, 2016-11-07 22:42, pirms 9 gadiem
Ikauniece reiz sporta izdevumā palielījās, ka viņai tas talants no vecākiem, lai gan tēvu dzīvē redzējusi nav!! Bet viņš ir, un nekāds tur gadījuma piedzīvojums mātei, bet sportā ar lieliem sasniegumiem savlaik. Tas mani tā drusku no kātiem nogāza, kam tur bija jāsaiet tādā dēlī, jeb kam tur bija tādi ponti!?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-07 23:30, pirms 9 gadiem
Tas ko treneris šeit raksta ir ļoti neglīti. Un viņš to dara publiskajā telpā. Šmurgulis. Viņa neizcīnīja 44 vietu OS, bet 4 - kā tur bija citiem mūsu sportistiem? - stipri bēdīgāk. Es arī gribētu tikt vaļā no tāda ķēma, kas šitā zākājas un pie tam to dara publiski.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-07 23:55, pirms 9 gadiem
Acīmredzot Tu neizlasīji rakstu. Viņi, cik noprotu, bija vienojušies, ka vairāk publiski viens otru nepieminēs. Ne jau viņš deva žurnālam OK interviju par to, ka viņa viņam ir sabojājusi Olimpisko atmosfēru. Kādēļ viņai viņš vispār bija jāpiemin tajā dzeltanajā lapelē. Sadarbība ir beigata miers un bērziņš
edviins straume rakstīja: Tas ko treneris šeit raksta ir ļoti neglīti. Un viņš to dara publiskajā telpā. Šmurgulis. Viņa neizcīnīja 44 vietu OS, bet 4 - kā tur bija citiem mūsu sportistiem? - stipri bēdīgāk. Es arī gribētu tikt vaļā no tāda ķēma, kas šitā zākājas un pie tam to dara publiski.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-08 06:58, pirms 9 gadiem
Kā var vispār šajā gadījumā uzbrukt sportistei? Treneris kā pusaugu meitene uzvedas, bet vainīga ir Laura?

Te arī pats varonis treneris komentē? Gribat pateikt, ka tas ir normāli?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-08 08:45, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Kā var vispār šajā gadījumā uzbrukt sportistei? Treneris kā pusaugu meitene uzvedas, bet vainīga ir Laura?

Te arī pats varonis treneris komentē? Gribat pateikt, ka tas ir normāli?
Nu moins, neredzu nekādas atšķirības vai tiek spļauts virsū intervijā vai komentāros. Abi veidokļi publiski izteikti... Abi pilnīgi vienādi... Un vēl Puče nopublicē jaunajā SA rubrikā "Runā Armands" pilnīgu "nod*rsienu" (atvainojos) par kādu treneri, kurš pēc audzēknes izcilā starta saucot vēl sevi par treneri... man šķiet, ka runa šeit ir par Ikaunieces & Co gadījumu

  -2 [+] [-]

, 2016-11-08 09:04, pirms 9 gadiem
Kas tie par pajoļiem, kas tam garīgi slimajam "trenerītim" plusus salikuši?

     [+] [-]

, 2016-11-08 09:09, pirms 9 gadiem
Cik var malt par vienu un to pašu?
Nu, pašķīrās un pašķīrās, dzīve turpinās tālāk. Priekš kam atkal un atkal par to runāt?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-08 09:14, pirms 9 gadiem
citius rakstīja: Man bija izvēle - turpināt trenēt iedomīgu, neuzticamu un mantrausīgu lelli, bez savām smadzenēm, vai turpināt savu darbu ar savu grupu, kurā ir jauni talanti. Tas bija mans pareizākais lēmums dzīvē, atkratīties no Tevis. Mēs norunājām viens par otru vairs nekad nerunāt, bet pati uzprasījies! Aizveries un strādā, es visu izdarīju pareizi un Tu visu izdarīji pareizi, tikai nekad vairs nerunā par mani! Publiska veļas mazgāšana? Savādāk viņa nesaprot!
Ja šis nav viltojums, bet patiešām īsts trenera profils, tad žēl, ka pieaudzis cilvēks ļaujas šādām publiskām vārdu apmaiņām.
Ja tā jaunā meitene nevarēja noturēties kaut ko atkal nepasakot, tad vismaz vecis varēja atļauties arī paklusēt. Tas ir aizgājis pagātnē un viss.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-08 10:10, pirms 9 gadiem
Laura savu sporta virsotni sasniegusi. Tagad, kamēr vēl veselība atļauj vajadzētu laist pasaulē bērnus.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-08 11:04, pirms 9 gadiem
Redzot, ko viņš raksta šeit komentāros, tad kaut kā tomēr vairāk gribās ticēt Ikauniecei.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-08 11:17, pirms 9 gadiem
Ikauniece turpina vazāt treneri. Skumji. Zaudējusi visu cieņu kā sportiste.

Nevienā intervijā neesmu dzirdējis PALDIES vārdu trenerim.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-08 11:36, pirms 9 gadiem
skats no malas.
izskatās, ka tieši sportiste sākusi neklātienes apdirsienu. Kaut vai tāpēc, trenerim, kurš ir ziedojis 14 gadus sportista izaugsmei, ir tiesības, mums visiem uzzināt ari viņa viedokli. Pieļauju, ka sportistes mamma un slava, neļauj žurnālistiem intervēt, nu jau "kautkādu'' trenereli. Un škrobīgs viņš, visdrīzāk bija par to, ka ieguldot mega darbu un laiku, sportiste, savas vainas dēļ, savainojas, gandrīz vai pirms mūža svarīgākajām sacensībām, t.i. uzspļauj trenera 14 gadus garajam darbam.
Ja, tā nav, tad atvainojos.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-08 11:36, pirms 9 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Ikauniece turpina vazāt treneri. Skumji. Zaudējusi visu cieņu kā sportiste.

Nevienā intervijā neesmu dzirdējis PALDIES vārdu trenerim.
bet treneris reāli sabojāja prieku par olimpisko sniegumu, to taču mēs visi redzējām publiskajā telpā. Tas žurnālā taču nebija nekāds ne uzbrauciens, ne apvainojums, tikai tāds nožēlas pilns izteikums. Ko tas trakais te gānās!?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-08 12:05, pirms 9 gadiem
shitaa rakstīja: bet treneris reāli sabojāja prieku par olimpisko sniegumu, to taču mēs visi redzējām publiskajā telpā. Tas žurnālā taču nebija nekāds ne uzbrauciens, ne apvainojums, tikai tāds nožēlas pilns izteikums. Ko tas trakais te gānās!?
nahren vispār kaut ko sliktu teikt. Taču jau daudz dzirdējām.

Tik grūti pateikties viņam par ieguldīto darbu?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-08 12:42, pirms 9 gadiem
Sportisti, tāpat kā politiķi, mākslinieki ir publiskas personības un reizēm pasprūk kāds vārds plašas saziņas līdzekļos, kas izsauc rezonansi. Par to nav daudz ko uztraukties un nevajag veltīt skarbus vārdus ne sportistei , ne trenerim. Ir visāda rakstura cilvēki un nekāds grēks nav arī atklāta valoda, pateikt visu kas uz sirds. Visu paslaucīt zem tepiķa, tas tāds nelāgs mantojums no krievu laikiem.
Augstas klases sportisti bieži ir kaprīzi, tas arī nav nekas jauns.
Vēl par to, ka dažreiz dzird cik sportistiem grūti, slodzes , tēriņi. Ir diva veidi sportisti, kuri spoto un trenējas ar prieku, jo viņi mīl savu sporta veidu un nesteidzas beigt karjeru, citi sporto pirmkārt naudas, slavas dēļ.
Katrā profesijā ir sava garoza un tomēr sports cilvēkam daudz dod. Ja kādam par smagu, var visu dienu stāvēt pie letes, vai braukt par tālbraucēju, kopt lopus u.t.t. Katrā darbā ir sava garoza un ņemot vērā, ko spots cilvēkam dod, tad ja ir talants,protams jāieliek arī darbs, tad sports nu nav tā briesmīgākā profesija. Traumas, veselības problēmas rodas arī daudzās citās profesijās, gan šoferiem, gan tiem kam visa diena jāpavada uz kājām, vai visa diena mazkustīgā darbā.

     [+] [-]

, 2016-11-08 12:47, pirms 9 gadiem
Ļoti gribas pateikt vienu..... Ideālu cilvēku nav.... un ja sportiste tik gadus bija kopā un treneris tik ielika darba, lai viņa būtu tas kas ir šobrīd... lai arī ir bijuši kādi mīnusi kā jebkuram cilvēkam.... bija jaapienjem tas.... vai vismaz vajag būt cieņai, lai pateikt trenerim paldies par ieguldīto darbu un aiziet pie cita.... ļoti cūcīga attieksme no sportistes puses.... Cik ļoti pirms tam cienīju par centību un atdevi, un patriotismu..... tik tagad saprotu ka aiz grāmatas vākiem iekšā ir pavisam kas cits.... žēl..... vismaz jāciena būtu citu cilvēku ielikto darbu..... iespējams pat, lai viņa būtu tā kas ir, treneris ielika daudz vairāk nekā viņa pati..... bet kad sportiste paliek slavena, zin diemžēl tikai viņu.... treneris paliek otrā vai pat 10 plānā.... bet tas jau ir galarezultāts.... zēl, ka tā notiek.... vismaz no mums, domāju ka lielākās daļas līdzjutējiem.... Treneri!!!!!! Liels paldies par ieguldīto darbu...... un tas ka treneris ko arī teica..... es domāju tas ir pašsaprotami..... jebkuram normālam cilvēkam viņa vietā būtu ljoti ļoti nepatīkami....iedomājieties kā jūs sevi tagad justu trenera vieta?!?!?!?!?!?

     [+] [-]

, 2016-11-08 14:30, pirms 9 gadiem
kukumjaku rakstīja: skats no malas.
izskatās, ka tieši sportiste sākusi neklātienes apdirsienu. Kaut vai tāpēc, trenerim, kurš ir ziedojis 14 gadus sportista izaugsmei, ir tiesības, mums visiem uzzināt ari viņa viedokli. Pieļauju, ka sportistes mamma un slava, neļauj žurnālistiem intervēt, nu jau "kautkādu'' trenereli. Un škrobīgs viņš, visdrīzāk bija par to, ka ieguldot mega darbu un laiku, sportiste, savas vainas dēļ, savainojas, gandrīz vai pirms mūža svarīgākajām sacensībām, t.i. uzspļauj trenera 14 gadus garajam darbam.
Ja, tā nav, tad atvainojos.
Kā tas ir - uzspļauj? Viņa 4. vietu paņēma! Tādā sporta veidā!
Gribu redzēt, kā viņš vēl kādu top 4 no tās savas priekšzīmīgās grupiņas izaudzinās.

     [+] [-]

, 2016-11-08 18:41, pirms 9 gadiem
Cienītais treneri Jums bija jābūt laimīgam, ka varējāt trenēt pasaules līmeņa talantu.Tagad pārmest Laurai pieminētās negatīvās īpašības ir galīgi garām.Bez savām smadzenēm sakiet(apšaubu Jūsu psihi),iedomīga(bet varbūt tāda līmeņa atlētei var piemist pašlepnums) un mantrausīga(vai tad Jūs neko materiāli neieguvāt?),biju pārsteigts par Lauras varējumu 800m,tieši pēdējā distancē varēja just,ka viņa cīnās par augstu vietu sevi nežēlojot, netaupoties un tiešām cīnījās par lielāku naudas prēmiju-ja tā ir mantrausība.tad atvainojiet.Ja kas tad Laurai tā 4.vieta nāca krietni smagāk, nekā Kohai vai mūsu parolimpiešiem. Ar viņas ātruma īpašībām tālumā sen jau bij jālec tālāk par 6,5 m, augstumā progress cienītais trener nekāds. Ceru, ka Nazarovs tieši šeit palīdzēs un arī lodē cerams tiks izmantotas Lauras garās rokas.Jums tagad bez Grabustes šaubos vai ir tik talantīgi jaunieši,kas varēs cīnīties par pirmo astoņnieku un iespējams, ka uz augsta līmeņa sacensībām tiksiet tikai kā Aigas trenerisJūs nebūtu ticis ne uz OS, EČ un PČ
citius rakstīja: Man bija izvēle - turpināt trenēt iedomīgu, neuzticamu un mantrausīgu lelli, bez savām smadzenēm, vai turpināt savu darbu ar savu grupu, kurā ir jauni talanti. Tas bija mans pareizākais lēmums dzīvē, atkratīties no Tevis. Mēs norunājām viens par otru vairs nekad nerunāt, bet pati uzprasījies! Aizveries un strādā, es visu izdarīju pareizi un Tu visu izdarīji pareizi, tikai nekad vairs nerunā par mani! Publiska veļas mazgāšana? Savādāk viņa nesaprot!

     [+] [-]

, 2016-11-08 20:11, pirms 9 gadiem
AllBlacks rakstīja: Kā tas ir - uzspļauj? Viņa 4. vietu paņēma! Tādā sporta veidā!
Gribu redzēt, kā viņš vēl kādu top 4 no tās savas priekšzīmīgās grupiņas izaudzinās.
Ja, ar traumu dabū ceturto vietu, tad kāda varētu būt bez? tā lūk ir tā uzspļaušana.

     [+] [-]

, 2016-11-08 20:56, pirms 9 gadiem
kukumjaku rakstīja: Ja, ar traumu dabū ceturto vietu, tad kāda varētu būt bez? tā lūk ir tā uzspļaušana.
Un līdz šai 4.vietai kā tad viņa tika? Tā automātiski pienākas par skaistām acīm un sačkošanu? Darbs sākas tikai no 4.vietas uz augšu?
Kāda jēga no priekšzīmīga talanta, kas skatās mutē un visu dara no a līdz z, lai beigās par padsmito vietu cīnītos.

     [+] [-]

, 2016-11-08 21:29, pirms 9 gadiem
AllBlacks rakstīja: Un līdz šai 4.vietai kā tad viņa tika? Tā automātiski pienākas par skaistām acīm un sačkošanu? Darbs sākas tikai no 4.vietas uz augšu?
Kāda jēga no priekšzīmīga talanta, kas skatās mutē un visu dara no a līdz z, lai beigās par padsmito vietu cīnītos.
tas nozīmē, ka bez traumas bija potenciāls būt vēl augstāk, bet neklausot treneri,dabūt traumu un neizmantot iespēju būt augstāk, tā ir uzspļaušana. Kā vēl tev paskaidrot. treneris tavā izpratnē ir cilvēks ar hronometru un blociņu? Vai tas kuram jasaredz materiāls, jāsastāda individuālo treniņu slodze,plāns. Jāredz perspektīvā kā kāpināt treniņu intensitāti, lai vajadzīgā brīdī sportists būtu optimālā formā? Un ja sportista muļķiba liek izmest visu darbu urnā, kas tad tas ir? Par sevi var teikt pats vainīgs, bet ko teikt par otru cilvēku, kas nav to pelnījis?

     [+] [-]

, 2016-11-08 21:32, pirms 9 gadiem
Tajā priekšzīmīgajā grupiņā ir pāris talanti, ja viņi nenoies no ceļa, tad tur kāds no viņiem izaugs par laba līmeņa atlētu. šeit nav runa par 4v, bet gan par audzēkņa spējām.Ja tu pajautātu Useina Bolta trenerim pēc viņa izcīnītās 4v olimpiādē vai viņš ar viņa sniegumu ir apmierināts, treneris noteikti pateiks ka nē, bet ja tu pajautāut Asafas Pauela trenerim par izcīnīto 4v, viņš iespējams būtu apmierināts. Treneris ir tas, kas redz šīs te spējas. Ne velti, ja tu pajautātu treneriem ar ko viņiem ir patīkamāk strādāt ar amatieriem vai profiņiem, daudzi pateiks, ka ar amatieriem, jo viņi ļoti cenšas un dara to visu no sirds
AllBlacks rakstīja: Kā tas ir - uzspļauj? Viņa 4. vietu paņēma! Tādā sporta veidā!
Gribu redzēt, kā viņš vēl kādu top 4 no tās savas priekšzīmīgās grupiņas izaudzinās.

     [+] [-]

, 2016-11-08 21:37, pirms 9 gadiem
Man, piemēram, ir ļoti patīkami redzēt kā strādā Aleksandrs un Jeļena Prokopčuki, viņa viņam uzticas par 100% un ir arī rezultāti.
Andim turpmāk ieteiktu sastādīt tādu līgumu ar sportistiem, kur viņš ir atbildīgs par sportista treniņiem nevis kāds no malas. Līdz ko vecāki vai kādi citi gudrie jaucas tā vajag sūtīt 10 mājas tālāk.

     [+] [-]

, 2016-11-08 23:51, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Kā var vispār šajā gadījumā uzbrukt sportistei? Treneris kā pusaugu meitene uzvedas, bet vainīga ir Laura?

Te arī pats varonis treneris komentē? Gribat pateikt, ka tas ir normāli?
Nezinu kads ir sis stasts, tacu ASV piemeram Jeremy Wariner maksa savam trenerim dalu no honorara. Piemeram ziedu laikos Wariners maksaja pat 150 000 ASV dolaru par sezonu savam trenerim. Ok mums tadas naudas neapgrozas, bet ja es butu sada limena sportists, tad es vismaz savam trenerim atmaksastu visas treninnometnes esanu un salietu katru nedelu pilnu baku, lai nav pasam par savu trenera aldzinu jaknapinas!

     [+] [-]

, 2016-11-08 23:53, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Man, piemēram, ir ļoti patīkami redzēt kā strādā Aleksandrs un Jeļena Prokopčuki, viņa viņam uzticas par 100% un ir arī rezultāti.
Andim turpmāk ieteiktu sastādīt tādu līgumu ar sportistiem, kur viņš ir atbildīgs par sportista treniņiem nevis kāds no malas. Līdz ko vecāki vai kādi citi gudrie jaucas tā vajag sūtīt 10 mājas tālāk.
No liguma nav nekadas jegas, ja sportists aiz stura dara kas ienak prata!

     [+] [-]

, 2016-11-09 00:04, pirms 9 gadiem
kukumjaku rakstīja: tas nozīmē, ka bez traumas bija potenciāls būt vēl augstāk, bet neklausot treneri,dabūt traumu un neizmantot iespēju būt augstāk, tā ir uzspļaušana. Kā vēl tev paskaidrot. treneris tavā izpratnē ir cilvēks ar hronometru un blociņu? Vai tas kuram jasaredz materiāls, jāsastāda individuālo treniņu slodze,plāns. Jāredz perspektīvā kā kāpināt treniņu intensitāti, lai vajadzīgā brīdī sportists būtu optimālā formā? Un ja sportista muļķiba liek izmest visu darbu urnā, kas tad tas ir? Par sevi var teikt pats vainīgs, bet ko teikt par otru cilvēku, kas nav to pelnījis?
atkārtošos - dabūt 4. vietu olimpiādē tādā sporta veidā ir "izmest darbu urnā"? Jā, es saprotu uz ko tu velc, ka teorētiski izspiežot visu sulu, varēja būt augstāk. Bet - ar 99 no 100 citu audzēkņu būs tikai ZEMĀK.
Un galu galā ja jau tā 4.vieta ir tikai uz plika talanta rēķina, kā te daži grib pasniegt, tad sanāk, ka trenerim baigā haļava un tik augsta vieta vispār nav viņa nopelns.

     [+] [-]

, 2016-11-09 00:16, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tajā priekšzīmīgajā grupiņā ir pāris talanti, ja viņi nenoies no ceļa, tad tur kāds no viņiem izaugs par laba līmeņa atlētu. šeit nav runa par 4v, bet gan par audzēkņa spējām.Ja tu pajautātu Useina Bolta trenerim pēc viņa izcīnītās 4v olimpiādē vai viņš ar viņa sniegumu ir apmierināts, treneris noteikti pateiks ka nē, bet ja tu pajautāut Asafas Pauela trenerim par izcīnīto 4v, viņš iespējams būtu apmierināts. Treneris ir tas, kas redz šīs te spējas. Ne velti, ja tu pajautātu treneriem ar ko viņiem ir patīkamāk strādāt ar amatieriem vai profiņiem, daudzi pateiks, ka ar amatieriem, jo viņi ļoti cenšas un dara to visu no sirds
Man likās, ka te ir lielais sports, nevis svētdienas entuziastu klubiņš, kur apbalvo par centību un piedalīšanos.
Gribi teikt, ka Ikauniecei Juseina talants? Tam īsti neticu. Bet ja tā, tad tas vienalga nav trenera nopelns, bet gan viņas (gēni, utt). Bet ja tomēr smagi strādāja līdz tai 4. vietai, tad kur vispār tiesības pārmest?
Gribu redzēt, kādu vietu izspiedīs no tās "talantu grupiņas".

     [+] [-]

, 2016-11-09 10:26, pirms 9 gadiem
nepārmet par atdevi, bet par muļķīgu kļūdu. Ne jau es, man nav tādu tiesību, bet treneris, kurš ieguldījis darbu. Ja tu redzi, ka var dabūt augstāku vietu, bet tas viss ir pārsvītrots, tikai dēļ muļķības, tad kā to nosaukt?
Kāpēc vispār sacensībās ir medaļas? Bleķis, Latvijai, kā mazai valstij sasniegums ir arī 17. vieta, vai ne?

     [+] [-]

, 2016-11-10 10:16, pirms 9 gadiem
AllBlacks rakstīja: Man likās, ka te ir lielais sports, nevis svētdienas entuziastu klubiņš, kur apbalvo par centību un piedalīšanos.
Gribi teikt, ka Ikauniecei Juseina talants? Tam īsti neticu. Bet ja tā, tad tas vienalga nav trenera nopelns, bet gan viņas (gēni, utt). Bet ja tomēr smagi strādāja līdz tai 4. vietai, tad kur vispār tiesības pārmest?
Gribu redzēt, kādu vietu izspiedīs no tās "talantu grupiņas".
Lai arī tu kāds talants, ja treneris ir dunduks, kuram rūp tikai slava un nauda, tad ne gēni ne turbo ripas nepalīdzēs sasniegt olimpiskās virsotnes.Uz talanta var izbraukt jauniešos ,junioros bet kad sākas lielais sports ,tad talantam paliek 10% viss pārējais ir darbs.Trenera un audzēkņa savstarpējais darbs, kurā ietilps arī uzticēšanās.To pierādīja arī Isenbajeva kad aizgāja no sava vecā trenera.Sākumā bija panākumi,bet kad beidzās ieguldītais darbs ,tad arī sākās traumas ,zaudējumi ,punķi un asaras!.Labi ka pietika prāta atvainoties un atgriezties pie vecā trenera.