Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Spēlējām pret nākamajiem čempioniem"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Znaroks: "Spēlējām pret nākamajiem čempioniem"
Oļegs Znaroks
Foto: Jan Huebner, Roedermark

''Es būšu priecīgs, ja Krievija uzvarēs olimpiskajā hokeja turnīrā,'' pēc šodien piedzīvotā zaudējuma mačā ar spēcīgo Krievijas izlasi (2:8) atzina Latvijas valstsvienības treneris Oļegs Znaroks.

''Krieviem sastāvā ir pilns ar Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēlētājiem, bet mums pat visi hokejisti nespēlē Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL). Ko gan mēs varējām pamainīt? Mēs spēlējām pret nākamajiem olimpiskajiem čempioniem. Katrā ziņā es būšu priecīgs, ja Krievija uzvarēs olimpiskajā hokeja turnīrā,'' pēc piedzīvotā zaudējuma atzina Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

Atbildot uz jautājumu, kāpēc Latvijas izlases galvenais stratēģis nemainīja vārtsargu Edgaru Masaļski, Znaroks atteica: "Un ko tad likt vietā? Viņa [Edgara] vainas ielaistajos vārtos nav!''

Tikmēr Krievijas izlases uzbrucējs Jevgēņijs Malkins nebija apmierināts ar savas komandas sniegumu. ''Treniņos jāatstrādā skaitliskais vairākums. Tas būs ļoti svarīgs spēles komponents nākamo maču laikā. Mums jāgūst vairāk vārtu! Man pašam agresīvāk jāspēlē aizsardzībā. Nedaudz biju uztraucies, laikam mani nedaudz ietekmēja pirmās spēles sindroms. Noteikti izdarīsim secinājumus par šo maču un centīsimies uzlabot savu sniegumu,'' teica viens no Pitsburgas ''Penguins'' līderiem.

izmantotie resursi:
sportbox.ru
sports.ru

 +40 [+] [-]

, 2010-02-17 14:42, pirms 14 gadiem
Tev jau tā gribētos

 +16 [+] [-]

, 2010-02-17 14:44, pirms 14 gadiem
Žurka rakstīja: Tev jau tā gribētos
vo vo

 +37 [+] [-]

, 2010-02-17 14:46, pirms 14 gadiem
spele vini loti labi un skaisti, bet es nu gan nenovelu krieviem zeltu!

 +20 [+] [-]

, 2010-02-17 14:46, pirms 14 gadiem
oļeg, varbūt vēl uzliec totalizatorā uz viņiem!?

 +24 [+] [-]

, 2010-02-17 14:47, pirms 14 gadiem
Tikmēr Krievijas izlases uzbrucējs Jevgēņijs Malkins nebija apmierināts ar savas komandas sniegumu. ''Treniņos jāatstrādā skaitliskais vairākums. Tas būs ļoti svarīgs spēles komponents nākamo maču laikā. Mums jāgūst vairāk vārtu!
kur tad vel vairāk..

  +4 [+] [-]

, 2010-02-17 14:47, pirms 14 gadiem
busdriver rakstīja: spele vini loti labi un skaisti, bet es nu gan nenovelu krieviem zeltu!
tiesi taa

 +15 [+] [-]

, 2010-02-17 14:48, pirms 14 gadiem
krievi jau Oļega brāļi es par ASV un Kanādu

  +5 [+] [-]

, 2010-02-17 14:48, pirms 14 gadiem
za roģinu!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: uldis-d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2010-02-17 14:51, pirms 14 gadiem
Malkina komentārs vistiešākā mērā parāda, kādai jābūt profesionāļa attieksmei ... vienmēr tendēt sevi uz attīstību

  +5 [+] [-]

, 2010-02-17 14:51, pirms 14 gadiem
Man vienalga kurš uzvar, es par interesantu, goliem bagātu hokeju.
Un jā - galvenais, lai mūsējiem veicas.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-17 14:52, pirms 14 gadiem
nee, nu baigie juus vechi.
a kam juus noveeleetu uzvaru, (es tgd runaaju iznjemot Latviju)
ja buutu dzimushi krievijaa?

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:52, pirms 14 gadiem
angusrocks rakstīja: krievi jau Oļega brāļi es par ASV un Kanādu
es ar krieviem jau ir 2 pasaules cempji takaa tagad kaarta asv vai kanadai... nebuutu slikts ja pat zviedri vai somi panjemtu

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:53, pirms 14 gadiem
Paši vainīgi! Vaidzeja ņemt Laviņa vietā Sorokins un Berziņa vietā Ivanānts. Fiasko.
Slēpts komentārs: snee10

  +3 [+] [-]

, 2010-02-17 14:53, pirms 14 gadiem
Krievi jau nu spēlēja labi, ātri un rezultatīvi, atšķirībā no citiem !!! Mūsējie kautkā ar piespēlēm nezināja ko iesākt, tas bija uzkrītoši, ka nezin kur to ripu lāgā likt !!! Bet vairākuma izpildījums slāviem gan tāds pavārgs!!

 +15 [+] [-]

, 2010-02-17 14:54, pirms 14 gadiem
Cerams, ka somi vai zviedri kaut kādā veidā viņus uzvarēs...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:55, pirms 14 gadiem
angusrocks rakstīja: krievi jau Oļega brāļi es par ASV un Kanādu
hm? es gan vienmēr mēģinu fanot pa eiropiešiem, jo kā ne kā, paši tādi esam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:55, pirms 14 gadiem
kobergs rakstīja: nee, nu baigie juus vechi.
a kam juus noveeleetu uzvaru, (es tgd runaaju iznjemot Latviju)
ja buutu dzimushi krievijaa?
A par ko tu fanotu hokeja čempionātā, ja būtu dzimis Jamaikā?

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:57, pirms 14 gadiem
Kaziks rakstīja: Cerams, ka somi vai zviedri kaut kādā veidā viņus uzvarēs...
Somi jā, sviedri gan kkā nepārāk. Labi ka toreiz E. Gulbis papurināja tās sviedrietes. Vismaz beidzot kāds latvietis izd**za zviedru, nevis otrādāk. Un es šeit nerunāju par sportu!
Vairāk velk uz tādām emocijām kā pret krievu izlasi.

 +23 [+] [-]

, 2010-02-17 14:58, pirms 14 gadiem
''Krieviem sastāvā ir pilns ar Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēlētājiem, bet mums pat visi hokejisti nespēlē Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL).

Značok!! Tev taču Kuldu un Ivanānu nevajadzēja...

     [+] [-]

, 2010-02-17 14:59, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Krievi jau nu spēlēja labi, ātri un rezultatīvi, atšķirībā no citiem !!! Mūsējie kautkā ar piespēlēm nezināja ko iesākt, tas bija uzkrītoši, ka nezin kur to ripu lāgā likt !!! Bet vairākuma izpildījums slāviem gan tāds pavārgs!!
Vairāk jāstrādā kā komandai - jāmeklē brīvās vietas, lai saņemot ripu spēlētājs skaidri redz un zin kam jādod piespēle. Jākustina kājiņas tā teikt.

  +8 [+] [-]

, 2010-02-17 14:59, pirms 14 gadiem
ko tu Značok vari dēt visu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 14:59, pirms 14 gadiem
vetal7 rakstīja: Lielaaka dala no Jums , ja nevaraat uzrakstiit normaalu jedziigu komentaaru , tad nerakstiet vispar!!
tad ko raksti?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 15:02, pirms 14 gadiem
mums jau nevajag tie , kas spēlē NHL un , kas ver jau šīs durvis vaļā ( Ivanāns un Kulda).Un kas tur spēlē to ieliek 4 maiņā, kaut tagad jau nav maiņām cipari, bet ir taču krāsas. Labāk, lai spēlē pārbaudītas vērtības Laviņš kurš laukumā ir 6 vārtu laikā. Un Bērziņš kurš pat Baltkrievijā nevar iemest. tādu kursu tik turēt. Beidzot varam nolaisties uz zemes, jo Olimpiāde parāda katras izlases īsto spēku, jo šeit spēlē paši labākie. Nevis pasaules čempis, kur LIELAJĀm izlasēm spēlē tik tie kuri tiek un grib.
novēlu vairs nepiedzīvot šādas sagrāves un cerams ar lielas veiksmes palīdzību izdosies izspiest kaut vienu uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 15:04, pirms 14 gadiem
jāpiekrīt malkinam, vairākumā viņiem nekas daudz neizdevās, vai varbūt mums tieši izdevās mazākums (relatīvi protams)

 +10 [+] [-]

, 2010-02-17 15:06, pirms 14 gadiem
Es gan domāju, ka Latvija krievus pusfinālā vinnēs!

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:07, pirms 14 gadiem
Kaziks rakstīja: Cerams, ka somi vai zviedri kaut kādā veidā viņus uzvarēs...
Tieši tā, es lieku uz šīm divām komandām, pārsteigumam ir jābūt.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 15:13, pirms 14 gadiem
Basis09 rakstīja: Paši vainīgi! Vaidzeja ņemt Laviņa vietā Sorokins un Berziņa vietā Ivanānts. Fiasko.
par Bērziņu es gan tā neteiktu, sen nebiju redzējis vinju tik labu
pat nenopelnīja nevienu noraidījumu, Ivanānam būtu bijuši pāris noaidījumi toč, arī ātrumā viņš atpaliek no Bērziņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: qwyx
Slēpts komentārs: Janciks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-02-17 15:29, pirms 14 gadiem
labaak jau jenki nekaa tie krievi

  +9 [+] [-]

, 2010-02-17 15:30, pirms 14 gadiem
oļeg, kāda tev starpība, ko dabūs krievi, ko? pievērsies labāk savam darbam vairāk un savu vārdu īstenošanai, ko teici pirms OS!!! Tauta no tevis gaida darbus, nevis attaisnojumus, ibiomaķ! Man pie pakaļas kur būs krievi! Ja tik ļoti mīli krievus tad ej un trenē viņus. varonis atradies.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-17 15:31, pirms 14 gadiem
katra krievu zaude, man svētki.un nav pareizi šitā noskaņot komandu , viņiem visi no nhl mums neviens , mēs esam vājāki , sāk nepatikt man tas znaroks

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 15:39, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: Tikmēr Krievijas izlases uzbrucējs Jevgēņijs Malkins nebija apmierināts ar savas komandas sniegumu. ''Treniņos jāatstrādā skaitliskais vairākums. Tas būs ļoti svarīgs spēles komponents nākamo maču laikā. Mums jāgūst vairāk vārtu!
kur tad vel vairāk..
Lūk tādai jābūt katra spēlētāja attieksmei ,neskatoties uz to, cik liela ''zvaigzne'viņa nebūtu!

     [+] [-]

, 2010-02-17 15:40, pirms 14 gadiem
ko var muldēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-17 15:48, pirms 14 gadiem
Oi oi kāda atmazka - zaudējām nākamajiem čempioniem. Vispār jau Znaroks ir krievs, ej nu sazini kura izlase īsenībā viņam ir tuvāka Latvijas vai Krievijas...Tā vai tā Kanāda būs čempioni.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-17 15:48, pirms 14 gadiem
zviedrija ir vislabākie...!! un zelts būs zviedriem...

  +6 [+] [-]

, 2010-02-17 15:55, pirms 14 gadiem
Baro vilku kā gribi-vienalga uz mežu skatīsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 16:00, pirms 14 gadiem
Znarokam, tak maize ir jāpelna, tādēļ viņš arī slavē Krieviju, kas ir ar šo lielo valsti, tie dzīvo labi...viņam tak vēl Krievijā ir jāstrādā, bet jocīgi jau paliek, kura intervija un Znaroks tik slāvē krievus, es nebūtu izbrīnīts, ja viņš šodien pie mūsu komandas soliņa parādītos ar krievijas izlases piespraudi pie savas žaketes
Man īsti negribas, lai krievi paņemtu zeltu OS, tad jau labāk USA, CAN, SWE.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 16:03, pirms 14 gadiem
Pats galvenais un nepatīkamākais ir paveikts,tagad jāsāk spēlēt un arī uzvarēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 16:11, pirms 14 gadiem
Vai tiešām tagad Znaroks būs vienisprātis ar Lipmanu attiecībā uz Naumova lietderību? Nepiekrītu Znarokam, ka vārtsarga vaina ielaistajos golos nebija, kādas 3 bankas ir uz Masaļska sirdsapziņas, ko viņš pats arī labi apzinās. Vismaz labi, ka uz izlasi negulstas kāds utopisks federācijas uzdevums, tas ļauj bez panikas gatavoties nākamajām spēlēm.

     [+] [-]

, 2010-02-17 16:13, pirms 14 gadiem
mr.lexus rakstīja: oļeg, kāda tev starpība, ko dabūs krievi, ko? pievērsies labāk savam darbam vairāk un savu vārdu īstenošanai, ko teici pirms OS!!! Tauta no tevis gaida darbus, nevis attaisnojumus, ibiomaķ! Man pie pakaļas kur būs krievi! Ja tik ļoti mīli krievus tad ej un trenē viņus. varonis atradies.
Nekas jau nav mūžīgs-šodien karalis,bet rītdien jau cūkgans.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 16:15, pirms 14 gadiem
Basis09 rakstīja: Paši vainīgi! Vaidzeja ņemt Laviņa vietā Sorokins un Berziņa vietā Ivanānts. Fiasko.
tiešām neapnīk malt vienu un to pašu?
spečuks atradies

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 16:15, pirms 14 gadiem
Ceri vien, Čeļabinska. Nevaru sagaidīt olimpiādes skaistāko brīdi, kad Rusņa dabūs pa dirsu. Tad vismaz būs miers gan mūsu piektajai kolonnai, gan latviešu pakaļskrējējiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 16:16, pirms 14 gadiem
long glee rakstīja: ''Krieviem sastāvā ir pilns ar Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēlētājiem, bet mums pat visi hokejisti nespēlē Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL).

Značok!! Tev taču Kuldu un Ivanānu nevajadzēja...
KAs Juus vispaar iegaumeejat, ko Znaroks teica par Ivanaanu????!! Kauslis mums nav vajadziigs - dabuusim tikai un vieniigi lielo mazaakumu un viss!!! Tieshaam kas juus slimi ar to Ivanaanu??? Taada sajuuta rodaas... Lai sitaas pa NHL un kaujas tur, izlasee suudus taisiit nevajag taadus! Domaaju, ka lielaakaa dalja tautas man piekritiis shajaa sakaraa... jo es sho Znaroka leemumu atbalstu un domaaju taapat.

     [+] [-]

, 2010-02-17 16:23, pirms 14 gadiem
Ssirsninj rakstīja: KAs Juus vispaar iegaumeejat, ko Znaroks teica par Ivanaanu????!! Kauslis mums nav vajadziigs - dabuusim tikai un vieniigi lielo mazaakumu un viss!!! Tieshaam kas juus slimi ar to Ivanaanu??? Taada sajuuta rodaas... Lai sitaas pa NHL un kaujas tur, izlasee suudus taisiit nevajag taadus! Domaaju, ka lielaakaa dalja tautas man piekritiis shajaa sakaraa... jo es sho Znaroka leemumu atbalstu un domaaju taapat.
Tur gan tev taisnība. Savos pienākumos viņš ir viens no labākajiem NHL, tātad arī pasaulē, taču tie ir pienākumi, kuri nav vajadzīgi ne PČ, ne OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 16:27, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Tur gan tev taisnība. Savos pienākumos viņš ir viens no labākajiem NHL, tātad arī pasaulē, taču tie ir pienākumi, kuri nav vajadzīgi ne PČ, ne OS.
Tieshi taa! Bet te izskataas, ka dazhi saslimushi ar Ivanaanu - uz izlasi, uz izlasi, lai ieraada vietu utt... Izlase NAV taa vieta, kur to dariit..

     [+] [-]

, 2010-02-17 16:28, pirms 14 gadiem
Bikova atbilde konferencē:
- Россиян здесь считают фаворитами, а кто фаворит, на ваш взгляд?

- Я думаю, канадцы

news.sportbox.ru
ES pret ASV un KANADU

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 16:29, pirms 14 gadiem
Pēc ša komentāra no Znaroka nav ne mazāko šaubu, ka spēlē tika atdota tīšām, varbūt aizsūtam znarokam vazelīnu uz vancuveru, lai vieglāk ielīst krieviem.....
Ja jau tik slikti ir kad nebija ar ko Edgaru nomainīt, tad kāpēc ņēma tos divus nekam nederīgos vārtsargus līdzi? Znaroks kā treneris izlasei ir pilnīgs stulbums.
Pat tagad sūdzas ka krieviem visi no NHL, bet kas liedza viņam paņemt Ivanānu un Kuldu? Kam tad viņš ņēma Bērziņu u.c.? Pēc šādiem vārdiem droši "motivācija" spēlēt visiem "pieaugs".

     [+] [-]

, 2010-02-17 16:33, pirms 14 gadiem
Intresanti, fakts ka znaroks saka ka vaina ielaistajos vārtos nav, 4 taurenīšus ielaiž un vainas nav

     [+] [-]

, 2010-02-17 16:38, pirms 14 gadiem
Daudzi būs priecīgi ja ACSK tiks tālāk par pirmo play off kārtu!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-17 16:39, pirms 14 gadiem
Varbut tu izņemsi mēli no jeņķu pakaļas un saksi kauto lietderigu darit
fire rakstīja: Pēc ša komentāra no Znaroka nav ne mazāko šaubu, ka spēlē tika atdota tīšām, varbūt aizsūtam znarokam vazelīnu uz vancuveru, lai vieglāk ielīst krieviem.....
Ja jau tik slikti ir kad nebija ar ko Edgaru nomainīt, tad kāpēc ņēma tos divus nekam nederīgos vārtsargus līdzi? Znaroks kā treneris izlasei ir pilnīgs stulbums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 16:43, pirms 14 gadiem
Mēs nevaram pēc pirmās spēles spriest par Latvijas izlases spēku jo spēku samēri nebija vienādi. Krievi spēlē labi un spēlēs vēl labāk. Viņi būs čempioni šogad . Lai ko saka Kanādas mēdiji bet Kanādai zelts nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 16:52, pirms 14 gadiem
znarok , kā tur palika ar to pretinieku nomocīšanu ??????? krievi izskatījās galīgi beigti .........

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 16:56, pirms 14 gadiem
Loģiski ko ta ņems to Kuldu kur nu vēl klopmani Ivanānu sak manus brāļus bortā liks un ar nūju pa mugu vilks ka dzirksteles šķīst....Nē tā tas nebūs!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 16:59, pirms 14 gadiem
.... lai kā tam Ivanānam nonesta galva būtu bet pārējie Latvijas izlases hokejisti pret slāviem kā pret sienu atdūrās.Paši klupa krita a slāvam ne silts ne auksts.
es par makten labu klopi un jādo slāvam pa dullo ja nevar vinnēt.
Kaut lai Ivanāns viens spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-02-17 17:13, pirms 14 gadiem
ko līdzīgu pagājušo gad arī teica Znaroks pēc mūsu savstarpējās spēles, un izrādijās taisnība, es personīgi arī domāju šamējie vinēs, bet būšu pa Somiem, Zviedriem, Čehiem, ja šitiem nekas nesanāks būs vien jāfano pa Krieviem, jo tomēr jāparāda tiem Kanādiešiem kas spēlē hokeju labāk, un tā ir Eiropa. Par Eiropu!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-17 17:18, pirms 14 gadiem
A man, a man... A man pofix kas būs opilimiskais čempiņš, man galvenais lai mūsējie "nesit seju dubļos"!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-17 17:42, pirms 14 gadiem
domaajams, ka tieshi krievija ieguus zeltu, nu nav ko muuseejiem paarmest !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-17 17:55, pirms 14 gadiem
9ball rakstīja: psc, kaut juus visus apshautu sasodiitie nacisti, tad beidzot mees vareesim uztureet normaalas attieciibas ar krieviem uc tautaam. Varbuut ir laiks aizmirst pagaatni?

P.s.
Peec speeles, uzskatu ka Krievija tik tieshaam ir galvenaa favoriite uz zeltu, veel jaaskataas ko raadiis Kanaada.
taisnība.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-17 17:57, pirms 14 gadiem
ivananu toc vajadzeja.un musejiem vajag vienkarsak spelet nevisvadities sava zona un zaudet vartus

  +3 [+] [-]

, 2010-02-17 18:01, pirms 14 gadiem
Nu, labi jau krievi spēlēja, tomēr tā nu gluži viņus ielikt par čempioniem gan nebija smuki. Tas, ka mēs tik smagi zaudējām, nenozīmē, ka krieviem jābūt čempioniem. Trīs izlases: Krievija, Kanāda un Zviedrija ir ar pilnīgi vienādām iespējām kļūt par čempioniem - tās visas ir vienlīdz uzskatāmas par tūrnīra favorītēm. Manuprāt, krievu dream team kāreiz šogad neuzvarēs. Par mūsējiem un NHL līmeni, nu Laviņa un Galviņa sūdīgā spēle vēlreiz liek pavaicāt, vai tiešām Kulda Latvijai nebija vajadzīgs?...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 18:04, pirms 14 gadiem
sa3248 rakstīja: Nekas jau nav mūžīgs-šodien karalis,bet rītdien jau cūkgans.
znaroks nekad nav bijis karalis. ar savu attieksmi viņš ir nogalinājis savu cieņu daudzu acīs. mūsu komandas ģērbtuvēs ar bļ*ģ - na*uj daudz nepanāksi.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 18:19, pirms 14 gadiem
LAiks novilkt rozā brilles! un jābūt reālisties, nevis naviem un bērnišķīģiem ideālistiem! ...

     [+] [-]

, 2010-02-17 18:25, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: par Bērziņu es gan tā neteiktu, sen nebiju redzējis vinju tik labu
pat nenopelnīja nevienu noraidījumu, Ivanānam būtu bijuši pāris noaidījumi toč, arī ātrumā viņš atpaliek no Bērziņa
Saki, nenopelnīja nevienu (debīlu) noraidījumu? Pagaidi. Tā ir tikai pirmā spēle!

     [+] [-]

, 2010-02-17 18:35, pirms 14 gadiem
mr.lexus rakstīja: znaroks nekad nav bijis karalis. ar savu attieksmi viņš ir nogalinājis savu cieņu daudzu acīs. mūsu komandas ģērbtuvēs ar bļ*ģ - na*uj daudz nepanāksi.
Patreiz izlasē spēlē daudzi viņa audzēkņi, arī MVD klājas labi. Kaut kad visam pienāks gals, ienāks cita paaudze,kuru viņš nepazīst.Tad šīs viņa simpātijas arī atcerēsies.Šajā mirklī Znaroks jūtas trenera amatā tik drošs,kā vēl nekad,bet cik ilgi,that's quuestion.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 18:37, pirms 14 gadiem
Es par Kanadu, Slovakiju, Somiju. Butu jauki, ja Hosa dabutu titulu Olimpiskais cempions

     [+] [-]

, 2010-02-17 18:42, pirms 14 gadiem
A Masalskis ari PC pret Kanadu taurinjus salaida. A ka talak nospeleja? Atceramies?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 18:43, pirms 14 gadiem
miiledy rakstīja: Ceri vien, Čeļabinska. Nevaru sagaidīt olimpiādes skaistāko brīdi, kad Rusņa dabūs pa dirsu. Tad vismaz būs miers gan mūsu piektajai kolonnai, gan latviešu pakaļskrējējiem.
un ja nedabus? ko tu darisi- griezisi venas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 19:07, pirms 14 gadiem
Nekas traks ja krievi arii panjemtu zeltu, vieniigi shausmiigi besii taa platiishanaas, kas viniem raksturiiga peec uzvaraam......

     [+] [-]

, 2010-02-17 19:28, pirms 14 gadiem
nesaprotu Znaroka iluzijas par krieviem ka cempioniem ? krievu vartsargs 0 ,tadu golu kadu iemeta Ankipans jaker jekuram iesacejam.................

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 19:33, pirms 14 gadiem
Ssirsninj rakstīja: KAs Juus vispaar iegaumeejat, ko Znaroks teica par Ivanaanu????!! Kauslis mums nav vajadziigs - dabuusim tikai un vieniigi lielo mazaakumu un viss!!! Tieshaam kas juus slimi ar to Ivanaanu??? Taada sajuuta rodaas... Lai sitaas pa NHL un kaujas tur, izlasee suudus taisiit nevajag taadus! Domaaju, ka lielaakaa dalja tautas man piekritiis shajaa sakaraa... jo es sho Znaroka leemumu atbalstu un domaaju taapat.
tev Znaroks iestastija ,ka Ivanas tikai kauties mak ?

     [+] [-]

, 2010-02-17 20:49, pirms 14 gadiem
angusrocks rakstīja: krievi jau Oļega brāļi es par ASV un Kanādu
nu tad tie atkal ir tavi bralji, JO visi kas pret krieviem, var but tikai par kanadu vai ASV NOZELOJAMA UN SAMAITATA TAUTA

Priecigs bushu, ja atkartosies 2008, gada finals RUS - CAN

     [+] [-]

, 2010-02-17 21:31, pirms 14 gadiem
Raptor rakstīja: Raksta beigās bija jāpiemin fakts, kad Znaroks ir krievs...
Vajadzēja minēt, ka dzimis Krievijā, pa blatam dabūja Latvijas pilsonību, tad to pārdeva un nopirka Vācijas pasi...

     [+] [-]

, 2010-02-17 21:36, pirms 14 gadiem
mbeka rakstīja: Jūs te rakstat, ka labāk jeņķi nekā krievi. A kāda nahren starpība nesaprotu, lai uzvar stiprākais un pilnīgi pofig kurš.
Neviena cita valsts nesacels shovinistisku kampanju pec uzvaras.

     [+] [-]

, 2010-02-17 21:38, pirms 14 gadiem
9ball rakstīja: psc, kaut juus visus apshautu sasodiitie nacisti, tad beidzot mees vareesim uztureet normaalas attieciibas ar krieviem uc tautaam. Varbuut ir laiks aizmirst pagaatni?

P.s.
Peec speeles, uzskatu ka Krievija tik tieshaam ir galvenaa favoriite uz zeltu, veel jaaskataas ko raadiis Kanaada.
Nez kāpēc latviešiem (kā jebkurai tautai pie Krievijas robezam) nav problemu ne ar vienu tautu. Tikai un vienigi visiem ir problemas ar krieviem. Varbut tas ir tavas nacistiskas ambicijas, kas piemit tev lidzigajiem?

     [+] [-]

, 2010-02-17 21:53, pirms 14 gadiem
Januks rakstīja: NOZELOJAMA UN SAMAITATA TAUTA
Tur nu es tev piekritu, ka krievvalodigie ir nozelojama un samaitata tautele. Krievi dzive jau nemaz nav. Ir mongolju izvaroto ukrainju pecteci, kas sajaukusies ar baltiem, somugriem, kaukazieshiem, mongoliem un ziidiem

     [+] [-]

, 2010-02-18 00:41, pirms 14 gadiem
Jaa taadi cempioni Zna4okam jau gribeetos vareetu ar Ovi iekapaat snabi! So Kanaadas izlasi neviens neapspeelees es jau eju uz totiku peec lielaa pikja!

     [+] [-]

, 2010-02-18 10:21, pirms 14 gadiem
vispar jocigi, kad notiek NHL speles tad visi ir kaifaa par Ovi, Kovi, Malkina skaistajiem goliem, kad klat ir OS vai Pč tad visi koriitii saak chiikstet, cik loti viniem besii Krievija, personigi man ir pilnigi pa*aat kurs izcels zeltu, uzvarees speeciigaakais.....

     [+] [-]

, 2010-02-18 14:31, pirms 14 gadiem
Vienu gan es nesaprotu,ko jums krievu hokejisti ir izdarījuši,ka tā viņus neieredzat.Tas ir jūsu stulbais stereotips,es esmu par krieviem,izņemot protams kad spēlē pret LV ,Man patīk kā viņi spēlē,uzskatu viņus par labākajiem pasaulē,un man ir taisnība kaut vai tikai tāpēc,ka paskatoties pēdējo gadu NHL labākos,rezultatīvākos spēlētājus,Ovi,Malkins,Kovaļčuks,un ir tikai viens kas konkurē ar šiem trijiem- Krosbijs.