Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Kulda kā karsts kartupelis

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Kulda kā karsts kartupelis
Artūrs Kulda

Artūra Kuldas vārds interneta portālos ticis locīts kopš decembra beigām, kad treneri viņu neiekļāva Latvijas 23 vankūvēriešu sarakstā. Nu šī latvju hokeja ziepju opera sasniegusi jaunus apgriezienus...

Svētdien LHF prezidents Kirovs Lipmans meklēja rokā savu veco draugu Renē Fāzelu, lai skaidrotu- varam mēs pieteikt Kuldu olimpiskajam hokeja turnīram, vai nevaram. Kā zināms, decembrī Kulda bija Atlantas ''Trashers'' fārmkluba spēlētājs un treneri viņu ieskaitīja astoņu olimpisko rezervistu pulkā, bet pirms pašām olimpiskajām spēlēm Artūrs tika izsaukts uz NHL un jau aizvadījis divas spēles, nopelnot arī pirmo piespēles punktu.

''Tauta Latvija mūs nesapratīs, ja Kulda nebūs olimpādē,'' apmēram ar šādu vēstījumu pie treneriem vērsās Kirovs. Nezinu, vai pārrunas notika ar pī-pī vārdiem, taču ziņneši stāsta, ka tās bijušas pietiekami skaļas. Kā nu ne: Kirovam allaž bijusi spēcīga balss un arī Značoks nav nekāds falseta puisēns. Gan Atlanta, gan fārmklubs neiebilst pret Kuldas spēlēšanu Vankūverā, taču ar vienu piebildi - viņam jāspēlē! Kā rezervistu mēs viņu jums nedodam.

Iespējams, ka uz Kuldu neattiecas šis NHL standarts - decembrī, kad notika iepriekšējo pieteikumu iesniegšana, Artūrs nebija NHL spēlētājs. Pēc ziņām, kas nāk no Latvijas izlases štāba, Kuldu var pieteikt olimpiskajam turnīram tikai tādā gadījumā, ja kāds no astoņiem 23 sarakstā iekļautajiem dabū traumu, kas ir oficiāli jāapstiprina. Varbūt tad, kad šis raksts nonāks pie jums, Kuldas sāga jau būs atrisināta.

Slēpts komentārs: Ahmeds
Slēpts komentārs: Krokodils

 +22 [+] [-]

, 2010-02-15 02:15, pirms 16 gadiem
Sviests!!! ...nekas laikam nenotiek normaali muusu ap muusu valsti
Slēpts komentārs: karlisd

 +28 [+] [-]

, 2010-02-15 02:19, pirms 16 gadiem
xxxxxx

Bet es jau nemaz necenšos. Virsraksti rodas paši no sevis.
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-15 02:23, pirms 16 gadiem
Ar nepacietiibu gaidu kursh aizsargs apslims tuvaakajaas dienaas, buus inchiigi.

 +36 [+] [-]

, 2010-02-15 02:23, pirms 16 gadiem
Krokodils

Man uz galda priekšā nav viņa bildes. Tikai kaut kāds štrunta Hell's Gate alus. To baidos liet datorā. Un pašam arī kaut kas jāiedzer.

 +14 [+] [-]

, 2010-02-15 02:25, pirms 16 gadiem
Bļāviens, nu atkal kaut ko nesapratuši. Vecie vīri LM halle jau sen visu pareizi ir pateikuši - izmaiņas nedrīkst izdarīt tikai attiecībā uz NHL spēlētājiem. Precīzāk, drīkst, bet tikai traumas gadījumā. Pārējos var mainīt kā vien ienāk prātā, to arī Fāzels pateica KHL All Stars spēlē:

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Фазель:в олимпийской...

Te gan runa ir it kā tikai par KHL spēlētājiem, bet tas tāpēc, ka attiecībā uz Krieviju. KHL vietā var likt jebkuru citu līgu izņemot NHL. Kulda nebija toreiz NHL spēlētājs, tā kā viņu var likt iekšā!

P.S. Vecie runā, ka Kuldas neņemšanas iemesls esot nevis kaut kāda mistisko shēmu nezināšana, bet tas, ka savā laikā Kulda aizbrauca uz Kanādu nevis gāja pie Znaroka uz LSPA.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-15 02:25, pirms 16 gadiem
Skarbi, oficiāli jāapstiprina, bet jau no sākuma bija Kulda jāiekļauj sastāvā nevis tagad jāķīmiķo kā varētu viņu tur iefīrēt

  -1 [+] [-]

, 2010-02-15 02:25, pirms 16 gadiem
DrEvil rakstīja: Ar nepacietiibu gaidu kursh aizsargs apslims tuvaakajaas dienaas, buus inchiigi.
Nu tālu nav jāskatās, esmu pārliecināts, ka tas būs aizsargs kuram uzvārds sākas ar burtu S .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

 +23 [+] [-]

, 2010-02-15 02:29, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tālu nav jāskatās, esmu pārliecināts, ka tas būs aizsargs kuram uzvārds sākas ar burtu S .
Skrastinjsh?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-02-15 02:31, pirms 16 gadiem
Tādā mazā valstī vienmēr notiks cirks ap izlasi.. Un tajā nekad nespēlēs labākie spēlētāji, bet tie, ar kuriem draudzīgākas attiecības, kamēr būs vietējais treneris...
Ja Kulda nebūtu izsaukts uz NHL, tad viss būtu kārtība, bet tagad pat zirgam būtu jāsmejas, ja tādas mazas valsts izlasē tiek paņemti visādi sorokini, bet nav vajadzīgi 2 kārtīgi NHL veči!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-15 02:32, pirms 16 gadiem
Kulda + visam ir labaa formaa, garastaavookliii un iekļaušana sastaavaa vinju padariiis tikai veel specigaaku !!!
Slēpts komentārs: DrEvil

  +8 [+] [-]

, 2010-02-15 02:33, pirms 16 gadiem
pipars2323 rakstīja: Sotniekam vnk jādabū "falšā" angīna!
njaaa..njirga nāk vnk pa to MUUSU trenneru sastāvu, kad atstāja Kuldu malā...nu šis ir ticis NHL..TĀ uzreiz vajag....

bljjjj, tas jau bija saprotams katram mulļkjim, kad KULDA jau bija jāiekļauj izlasē laiciigi, kad viņš spēlēja fārmā...

tagad nu aplauzaas visi ZNACHOKI UN LIPMANI

Vnk njirga nāk salīdzinot Kuldu, kas nav izlasē- ar pāris izlases kandidātiem, kas ir izlasē...kā Sotnieks, Lavinsh utt...hokejistu līmeņi vnk atšķiras, kā diena pret nakti...

un vnk mēs varam tikai brīnīties ar kuru galu domā-domāja, trenneri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-15 02:36, pirms 16 gadiem
domāju nekas traģisks priekš spēlētāja nenotiks, ja arī nepaņems , jo ja ir spējīgs tik salīdzinoši ātri izsisties līdz spēlēšanai NHL, tad noteikti turpmākajos gados piemērīs LV izlases kreklu..

  +7 [+] [-]

, 2010-02-15 02:38, pirms 16 gadiem
KHL un DEL spēlētājus var atvietot bez traumām. Nezinu kāpēc LHF tas nav skaidrs. Vācieši jau atvietoja Gogulu ar Hecht.

No IIHF mājas lapas: "The German Ice Hockey Association announced on January 22 that they will replace Philip Gogulla by forward Jochen Hecht (Buffalo Sabres, NHL) on the 23-man roster".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 02:39, pirms 16 gadiem
Njaa, Atlantaa arii mulkji neseezh, Kuldam cenu uzsit, pa rezervistu nedos, tas vot ir biznesa liimenis, no visa guus labumu...

 +16 [+] [-]

, 2010-02-15 02:42, pirms 16 gadiem
Wow! Matuļa raksts un pat neprasa 15 santīmus. Afigenna! Tad jau jāatkorķē kāds alus!

     [+] [-]

, 2010-02-15 02:44, pirms 16 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es joprojām nedomāju, ka vins dikti nu vajadzigs ir izlasei... vai vins ir labaks par Galvinu, par to pasu Sorokinu? Loti saubos...
Galvinjam un Sorokinam, ir laba sportiskā forma tagad, piekritīšu tev...

bet es saku, ka Sotnieka vai Laviņa vietā Kuldam gan vajadzētu būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-02-15 02:49, pirms 16 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nevar zinat ka izlasee nospeles... Bartulis izlasee nav bijis nekads dizs izcilnieks pedejos gados, ok sogad vinam laba sezona iet NHl, bet kaa bus izlasee...
Pēdējos gados? Viens PČ viņa kontā, tikpat kā nav bijis redzēts spēlējot lielajā izlasē. Ja tu esi lielisks aizsargs NHL tu nevari būt slikts aizsargs izlasē.

P.S Nebur drāmu.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-15 02:53, pirms 16 gadiem
Kas tā par čakarēšanos!
Es Kuldas vieta nespēlētu, ja jau sākuima nevajadzēja, ko tur līst kā nopeltam sunim tajā barā!!!
Tur jau Lipmants "Umniks" taisa sūdus tur kur to nav!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-15 02:57, pirms 16 gadiem
P.Deddy rakstīja: njaaa..njirga nāk vnk pa to MUUSU trenneru sastāvu, kad atstāja Kuldu malā...nu šis ir ticis NHL..TĀ uzreiz vajag....

bljjjj, tas jau bija saprotams katram mulļkjim, kad KULDA jau bija jāiekļauj izlasē laiciigi, kad viņš spēlēja fārmā...

tagad nu aplauzaas visi ZNACHOKI UN LIPMANI

Vnk njirga nāk salīdzinot Kuldu, kas nav izlasē- ar pāris izlases kandidātiem, kas ir izlasē...kā Sotnieks, Lavinsh utt...hokejistu līmeņi vnk atšķiras, kā diena pret nakti...

un vnk mēs varam tikai brīnīties ar kuru galu domā-domāja, trenneri
Vis nav tik vienkārši. AHL pārtraukuma OS laikā nav, un klubs varēja ari savu TOP spēlētāju neatlaist. Visticamāk ka klubs bremzēja un nedeva skidru atbildi. Un manuprāt tas arī ir iemesls kāpēc ar viņu nebija skaidrības vai iekļaut pamatsastāvā vai ne, palaidīs vai nē. Tagad viņš ir NHL kur ir pauze, tātad nav šķēršļu spēlēt. Plus vēl nerazberihas kurā momentā viņam ir pareizais status NHL vai AHL lai varētu pieteikt

  +6 [+] [-]

, 2010-02-15 03:01, pirms 16 gadiem
Tauta nesaprot kapec Ivanans nav izlase bet Meija ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-02-15 03:26, pirms 16 gadiem
Nelietotājs

Wow! Matuļa raksts un pat neprasa 15 santīmus. Afigenna! Tad jau jāatkorķē kāds alus!

Nav taču obligāti jāmaksā santīmos. Piemēram es pieņemu arī bārtera darījumus- alū, desiņās, bet, ja arī ar tiem pavisam švaki, varam norēķināties arī BMW auto. Manējais jau stipri sačākstējis.

  -4 [+] [-]

, 2010-02-15 03:31, pirms 16 gadiem
Nav vajadzīgs Kulda!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-15 03:32, pirms 16 gadiem
Nu to izlems Znaroks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-02-15 03:43, pirms 16 gadiem
Ka jau ieprieks esmu teicis. Kuldu esmu uz TV redzejis vismaz 40 speles. Vins ir tads pats aisargs ka Skrastins.Nevaru teik pa tiem daziem kas is komanda,bet personigi domaju ka vins ir otrais labakais aisargs no visiem.Prieks pasaules meistrsacikstem treneris teica ka Kuldu nav redzejis tadel neielika izlase. Es vinam piedavaju vismaz 20 video DVD no Kuldas spelem.Saprotams atbildi nedzirdeju. Tas butu tragiski ja vins nebus ielikts kaut kada veida. Visas NHL komandas prasa Atlantai vai vini negrib pardot vinu. Vins abas speles ar Atlantu nospeleja bez kludam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-15 03:48, pirms 16 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Nelietotājs

Wow! Matuļa raksts un pat neprasa 15 santīmus. Afigenna! Tad jau jāatkorķē kāds alus!

Nav taču obligāti jāmaksā santīmos. Piemēram es pieņemu arī bārtera darījumus- alū, desiņās, bet, ja arī ar tiem pavisam švaki, varam norēķināties arī BMW auto. Manējais jau stipri sačākstējis.
janka, pietiek suukneet tos alinjus, uzcept paris intervijas ar speleetaajiem, kaa tie juutas, kaads noskanojums nometnee.... nu tu jau maaki un zini pats kas jaajautaa + beigas paprasi katram kaads miilaakais alus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-15 04:24, pirms 16 gadiem
asdfgh1 rakstīja: A Matulis kefīru dzer?
Janka nav nekāds pusaudzis lai ar kefīru niekotos. Janka vai nu pumpē tērvetnieku vai iekapā šnabi jopcik

  -4 [+] [-]

, 2010-02-15 04:27, pirms 16 gadiem
Kūldas vietā uz izlasi nebrauktu! Es atvainojos,bet ja šādus gājienus atļaujas neizglītots krievelis kurš neko vairāk par civilokupantu sētas līgu un viņu etniskajām īpatnībām nav savā dzīvē redzējis.Tad izlasē nemaz nav ko darīt! Godīgi sakot es uzskatu ka Znaroks un Lipmans ir kauna traips visam latvijas sportam kopumā.Pilnīgs kontrasts latviešu mentalitātei.Viens vaņka ir iedomājies ka izlase ir viņa privātā bodīte,bet tajā pat laikā uz latviešu kūltūru viņam ir pilnīgi uzd***t. Vai kāds saskata tajā tipiņā kaut vienu cilvēcības un inteliģences kripatu? Visa viņa domāšana balstās uz ambīcijām. Bet nu ko lai dara ja ir tik plašs atbalstītāju loks un lielākā daļa no komandas ir akli sekotāji ar saliketām muguriņām.Par Hari vispār neko negribas piebilst čekas kalpa etalons! Laikam hokējam un futbolam tas ir raksturīgi.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-15 04:36, pirms 16 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: kas tur ko nesaprast? ivanāns ir kauslis uz ledus, kas vairāk sēž uz noraidīto soliņa nekā spēlē, savukārt meija ir hokejists, kas reāli var palīdzēt ceturtajai maiņai uzbrukumā.
vai tiešām ivanāns būtu jāiekļauj izlasē, jo viņš "spēlē" (kaujas) NHL??? diezgan muļķīgi, ka tā domā vairums sc.com mītošo lietotāju.
Kapēc Maiks Taisons nespēlē NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pedrito2k

  +2 [+] [-]

, 2010-02-15 05:17, pirms 16 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Nav taču obligāti jāmaksā santīmos. Piemēram es pieņemu arī bārtera darījumus- alū, desiņās, bet, ja arī ar tiem pavisam švaki, varam norēķināties arī BMW auto. Manējais jau stipri sačākstējis.
Sarunāts. Tad es to alu vaļā nekorķēju tomēr un atlieku nākamajam Jūsu rakstam!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-15 06:48, pirms 16 gadiem
Cerams, ka piepildīsies Bārtuļa scenārijs, kā izsauca tā arī palika! Veiksmi NHL. Nākošais mūsu zvērs ledus laukumā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-15 09:20, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Nesaprotu kādēļ TAGAD vajag Kuldu? Kirovs tiešām ir stulbs.. redz, pēkšņi savaidzējies, jo aizvidijis spēles NHL.. Tas tāpat neko nenozīmē un nekādu labumu mums nedos
Piekrītu! izlase jau praktiski ir sagatavota cīņai, bet, vot, vajag visu atkal sadir*t pēdējā brīdī..
kam tad ir lielāka pieredze izlasē - Sorokinam, Laviņam un pārējiem vai Kuldam?!

     [+] [-]

, 2010-02-15 09:40, pirms 16 gadiem
pedrito2k rakstīja: Skatos biedrs Znaroks ir diezgan labi iejuties tajā atmosfērā.Nu kā nu ne aiz savas mīlestības pret sevi un lielajām ambīcijām.Var uzreiz redzēt ka aiz sava ego barojas no tā visa pasākuma kopumā.Cenšas būt vadonis,bet tajā pat laika viņs ir piemirsis ka uz tā svītera ir senās latviešu rakstu zīmes un ka viņs pārstāv Latviju nevis savu personīgo brigādi.Laikam latviešiem ir raksturīgi ka par kuģa kapteiņiem tiek iecelts austrumnieks. Interesanti ko teiktu Vācieši,Zviedri vai Somi par šāda vadoņa izvēli? Kontrasts noteikti būtu jūtams.
Tas vadonis ir veiksmīgs KHL treneris un mūsu džeki viņa vadībā spēlē ar tādu cīņassparu, kāds sen nav redzēts (skat. pirmās uzvaras pār zviedriem un šveiciešiem)

     [+] [-]

, 2010-02-15 09:43, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: Klubs nebremzēja un bija gatavs Kuldu atlaist. Ja Artūrs jau decembra beigās būtu iekļauts pamatsastāvā, tad Wolwes viņu pilnīgi noteikti laistu uz OS, tāpat kā B-Sens palaida Daugaviņu. Tad, kad ūsainis, kurš " nav redzējis kā Kulda spēlē", neņēma viņu, tikai ielika rezervistos, Wolwes paziņoja, ka atlaidīs Arčiju tikai tad, ja viņš būs pamatsastāvā.
Latvijas izlases vadība ir vnk smieklīga- hokejists, kurš ir #1 uz izsaukšanu uz NHL nav vajadzīgs, bet kad tiek izsaukts, tad pēkšņi savajadzējās. Es Kuldas vietā vispār nespēlētu ūsaiņa trenētā izlasē, bet piekristu, tikai tad, kad viņu kā stabilu NHL spēlētāju šamais lūgtos.
Piedod, bet tu esi sajucis prātā ar savu Kuldu

Znarokam es ieteiktu neklausīties ne Lipmanu, ne Wildes, ne kādu citu - ja ir reiz sastāvs izvēlēts, tad paļaujos uz Znaroka mugurkaulu. Bail iedomāties, kas būtu ja Starkovs klausīties viņa lamātājus... Treneris pieņem lēmumus un ja tevi kā spēlētāju nepaņem uz izlasi, tad tev nav jāpvainojas kā mazai meitenei, starp citu, pats Kulda to uztver daudz mierīgāk. Laika viņam daudz.

     [+] [-]

, 2010-02-15 10:13, pirms 16 gadiem
dzho rakstīja: Piekrītu! izlase jau praktiski ir sagatavota cīņai, bet, vot, vajag visu atkal sadir*t pēdējā brīdī..
kam tad ir lielāka pieredze izlasē - Sorokinam, Laviņam un pārējiem vai Kuldam?!
Kāda pieredze? Kas ir pieredze? Profesionālajā hokejā pieredze, kā kritērijs, tiek ņemts vērā točna kā pēdējais rādītājs...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-15 10:26, pirms 16 gadiem
Teikšu kā ir ,vai neviens negrib uzupurēties un saķert elementāro "pļutku" un lai Kulda nozibina pret Krieviju.Tas būtu fantastiski !

  +3 [+] [-]

, 2010-02-15 11:17, pirms 16 gadiem
barda007 rakstīja: Teikšu kā ir ,vai neviens negrib uzupurēties un saķert elementāro "pļutku" un lai Kulda nozibina pret Krieviju.Tas būtu fantastiski !
Sotnieka vietā pārtiku pirktu/gatavotu pats. Sazin ko Kirovs var izdomāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 12:12, pirms 16 gadiem
Tauta jau sen nesaprot, kāpēc viņš nebija iekļauts... bet smieklīgi... aizvada divas spēles NHL un nu jau bez viņa nevar iztikt...

Šobrīd situācija smieklīga. Kuldu varam dabūt tikai, ja ir pamatsastāvā, bet to varam, ja kādam ir trauma un viņš nevar spēlēt. Un es domāju, ka sotnieks labi jutīsies, kad Značoks pienāks un teiks, klau tev jāsatraumējas, jo diemžēl neesi tik labs, lai šeit spēlētu!!! Smieklīgi...

Sakarīga organizācija!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-15 12:21, pirms 16 gadiem
Es tikai nesaprotu - kāpēc bija jāizvēlas sastāvs, kuru pēc tam tik ļoti gribēsies izmainīt. Labi, ar Sorokinu notika tādas pozitīvas pārmaiņas, kuras nevarēja izzīlēt pirms laika, bet par Kuldu jau sen bija zināms, ka viņš atrodas pussolīša attālumā no NHL. Var saprast arī Fāzelu - noteikumi ir un paliek noteikumi un tie jāievēro visiem.

     [+] [-]

, 2010-02-15 16:59, pirms 16 gadiem
edge99 rakstīja: Tauta nesaprot kapec Ivanans nav izlase bet Meija ir
Ar ko Ivanāns būtu noderīgs izlasei?

Ar noraidījumiem? Ar ko? Lai viņš spēlē NHL, bet Olimpiādē mums ir vajadzīgi spēlētāji, kas pēc iespējas mazāk noraidās. Praktiski jebkurš noraidījums var maksāt vārtus - jo pretī ir lieli meistari. Tāpēc jācenšas spēlēt maksimāli disciplinēti, protams, ja nevar apskriet vai tikt līdzi, kad kāds lien uz vārtiem viens pret viens ar Edgaru, tad gan jāķeksē, bet ne jau nu bezjēgā mest pretinieku vārtsarga nūju prom, spēlējot vairākumā pieci pret trīs.

Nezinu, pēc tā PČ, man nav nekādas vēlēšanās redzēt Ivanānu Latvijas izlases sastāvā.

     [+] [-]

, 2010-02-15 17:01, pirms 16 gadiem
Par Kuldu - protams, ka es gribētu, lai viņu paņem Sotnieka vietā. Tad mums praktiski būtu trīs NHL aizsargi, tas būtu tīri neslikti. Taču es sevi neuzskatu par gudrāku par Znaroku sastāva izvēles jautājumos, un ticu, ka viņš zina, ko dara. Vēl nav licis vilties.

     [+] [-]

, 2010-02-15 17:02, pirms 16 gadiem
KULDAS vieta atteiktos spelet.Kas tie par treneriem ja nevar apskatities ka spele musdienas tadas iespejas.Treneru stabs ir aizravies ar MVD,jo Bukarts izskatijas daudz labak,par vienu otru,Saulietis tapat,statistika.Vienkarsi izskatas ka viens otrs speletajs ir panemts par agrakiem nopelniem

     [+] [-]

, 2010-02-15 17:07, pirms 16 gadiem
pedrito2k rakstīja: Kūldas vietā uz izlasi nebrauktu! Es atvainojos,bet ja šādus gājienus atļaujas neizglītots krievelis kurš neko vairāk par civilokupantu sētas līgu un viņu etniskajām īpatnībām nav savā dzīvē redzējis.Tad izlasē nemaz nav ko darīt! Godīgi sakot es uzskatu ka Znaroks un Lipmans ir kauna traips visam latvijas sportam kopumā.Pilnīgs kontrasts latviešu mentalitātei.Viens vaņka ir iedomājies ka izlase ir viņa privātā bodīte,bet tajā pat laikā uz latviešu kūltūru viņam ir pilnīgi uzd***t. Vai kāds saskata tajā tipiņā kaut vienu cilvēcības un inteliģences kripatu? Visa viņa domāšana balstās uz ambīcijām. Bet nu ko lai dara ja ir tik plašs atbalstītāju loks un lielākā daļa no komandas ir akli sekotāji ar saliketām muguriņām.Par Hari vispār neko negribas piebilst čekas kalpa etalons! Laikam hokējam un futbolam tas ir raksturīgi.
IDIŅŠ.

Znaroks mūsu izlases labā ir darījis nenormāli daudz. Man arī nepatīk, ka viņš nerunā latviski, bet kāda velna pēc viņam tas būtu jādara? Viņam pasē rakstīts vācietis. Mēs prasījām Lindstrēmam, lai runā latviski?

     [+] [-]

, 2010-02-15 18:29, pirms 16 gadiem
Ko tad tik traki labu vins ir izdarijis ? Tapat savus blatnikus velk izlasee