Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Rode: "Nobraucienā esmu vienīgais no valsts, kurā nav kalnu..."

Rode: "Nobraucienā esmu vienīgais no valsts, kurā nav kalnu..."
Roberts Rode olimpisko finišu šodien sasniedza kājām
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze
19:30
Vankūvera 2010, OS-Kalnu slēpošana, Vīrieši, superkombinācija
Ivica Kostelic
4.00

"Pasaulē atlasa labākos un audzina visu viņu sportista mūžu. Latvijā mēs vienkārši esam entuziasti, kas tikuši līdz šejienei," berzēdams kritienā nedaudz sasisto roku, pēc nenotikušā finiša kombinācijas pirmajā disciplīnā nobraucienā atzina Roberts Rode, kurš uz lietām skatās reāli un vēlreiz tikai guvis apliecinājumu - šeit ir pavisam cita klase, līdz kurai vēl augt un augt.

Jau ziņots, ka Roberts piedzīvoja kritienu kombinācijas pirmās disciplīnas sākumdaļā, un līdz ar to izstājās no tālākām sacensībām (slalomā nevarēja piedalīties) un noslēdza savas gaitas debijas olimpiādē. "Pieļāvu kļūdu. Tas notika kompresijā (strauja pāreja no stāva krituma uz lēzenāku trases posmu), un tās man parasti ir grūtākās vietas trasē. Lēcienos sekas var būt smagākas, taču tehniski grūtāk ir kompresijās, un šī izrādījās ļoti nelīdzena un bedraina. Cik nu tagad atceros - "ārējā" kāja uzsitās virsū iekšējai, slēpes sakrustojās, un tad jau vairs nekādas kontroles - attapos tīklā," pastāstīja sportists, kuram kritienā par laimi izdevās izvairīties no nepatīkamām sekām. "Roku mazliet samežģīju, tagad grūtāk panest slēpes, taču viss kārtībā. Domāju, ka pie ārstiem pat neiešu."

Rode nemeklē muļķīgus attaisnojumus, bet atzīst - šobrīd Latvija kalnu slēpošanā šāda mēroga mačos var priecāties par piedalīšanos, un brīnumus neviens negaidīja. "Protams, tas viss kaut kur jau bija paredzams - zināju, kāda šeit būs konkurence, un kas būs tie, ar kuriem sacensties varbūt varēšu es. Apmēram tas pats Pasaules kausā - tā šeit ir augstākā līga. Mums labi, ja vispār varam nobraukt. Eiropas kausos vēl salīdzinoši viegli - tur jau var cīnīties. Šeit visi ir galvastiesu pārāki. Pat vairākas galvastiesas. Tas ir tas pats, kas mums 100 metru sprintā sacensties ar melnajiem. Nereāli. Tu zini, cik ātri vari nobraukt, un redzi, cik ātri to var viņi."

Jautāts, kādi ir galvenie komponenti, kas mūs šķir no pasaules varenajiem - inventārs, treniņu daudzums, finanses - Rode uzsver talanta un pieredzes lomu. "Inventārs mazākais - varbūt 5% no visa kopuma. Pārējais slēpjas galvenokārt pieredzē. Finanses? Protams, tās nevar salīdzināt. Piemēram, Austrijas vīriešu komanda šogad uz sezonu dabūja 13 miljonus - tad varat spriest paši. Taču, protams, viņiem ir arī perfekta braucēju atlase - Austrijā katru gadu nāk tūkstotis jaunu sportistu. Latvijā varbūt trīs - tādu, kas varētu mēģināt ar perspektīvu kaut ko darīt tālāk. Pasaulē atlasa labākos un audzina visu viņu sportista mūžu. Tie, kas šeit atrodas priekšā - tie ir trīsdesmitgadīgi vīrieši. Tie nav jauni gurķi, kā pagaidām es," nosmej 22 gadus vecais sportists. "Nobraucienā esmu vienīgais, kurš startē no valsts, kurā nav kalnu. Mani tiešie konkurenti bija no Islandes, kas gan nestartēja - tur ir kalni. No Bulgārijas, kur ir lieli kalni, arī Slovākijas, Čehijas. Tur tomēr ir citas iespējas trenēties, un ir, no kā izvēlēties tos labos braucējus. Latvijā mēs vienkārši esam entuziasti, kas tikuši līdz šejienei."

"Viens sapnis ir piepildīts. Taču jūtu, ka ar katru braucienu varu arvien labāk un labāk, jo pieredze aug, tikai braucot. Galvenais, ka ir milzīgas rezerves, kur varu pielikt," Roberts uzsver - kaut arī neveiksmīgas, Vankūveras spēles viņu pacēlušas, nevis piezemējušas. "Pilnīgi noteikti. Kaut vai apkārtējo attieksme. Piemēram, liftā satikti cilvēki, kad uzzina, ka piedalīšos nobraucienā, saķer galvu: "Wow, kas, jūs vispār traks esat?! Tur taču brauc tikai monstri!" Tas baigi paceļ. Atšķirībā no slaloma, olimpiskajam nobraucienam var kvalificēties tikai ar A normatīvu. Tev vispirms jāpierāda, ka vari nobraukt, un nekādus wild card te nevienam nedod. Otra lieta - man svarīgi arī tas, ka nobrauciens dod neaprakstāmu adrenalīnu. Ir tā, ka gribas meklēt kaut ko arvien ekstrēmāku, lēkt ar gumijām, darīt vēl kaut ko, taču, šādā trasē un sacensībās nostāties kalna galā pirms nobrauciena - tas ir pāri visam."

Slēpts komentārs: N-tony
Slēpts komentārs: PlayBoy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: cesinieks7
Slēpts komentārs: vaz2106
Slēpts komentārs: Maped
Slēpts komentārs: Kaspars1984

 +30 [+] [-]

, 2010-02-22 00:13, pirms 15 gadiem
Eu, un kāpēc jūs pārējie neesat Rodes vietā un nepērkat Vankūverā suvenīrus? Pietrūkst entuziasma?

  -4 [+] [-]

, 2010-02-22 00:16, pirms 15 gadiem
Rode nemeklē muļķīgus attaisnojumus, bet atzīst - šobrīd Latvija kalnu slēpošanā šāda mēroga mačos var priecāties par piedalīšanos, un brīnumus neviens negaidīja.

Man kā Latvijas iedzīvotājam prieka par viņa piedalīšanos nekāda.

 +39 [+] [-]

, 2010-02-22 00:20, pirms 15 gadiem
Jūs te bērni varat d.irst, varat smieties par viņu, bet Jums nemūžam nebūs iespēja piedzīvot tik fantastiskus olimpiskos mirkļus. Gājiens OS atklāšanā, piedalīšanās vienā gonkā ar tādiem monstriem kā Millers, Raihs, Defago utt., dzīvošana olimpiskajā ciematā kopā ar Latvijas medaļniekiem. + vēl un vēl.
Viņš saviem bērniem varēs stāstīt par visiem šiem piedzīvojumiem. Jūs varēsiet savējiem stāstīt, kā internetā nolikāt mūsu sportistu. Apsveicu! Tā turpiniet!!!

 +21 [+] [-]

, 2010-02-22 00:21, pirms 15 gadiem
gothz rakstīja: Eu, un kāpēc jūs pārējie neesat Rodes vietā un nepērkat Vankūverā suvenīrus? Pietrūkst entuziasma?
Viņiem nav laika, jāsēž un jāapspriež citu cilvēku cenšanās!
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-02-22 00:29, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu, ko te visi viņu noliek, sakarīga intervija liekās. Latvieši i bitīt matos.

 +11 [+] [-]

, 2010-02-22 00:30, pirms 15 gadiem
Puse te loxu! Sasniedziet kaut 1% ko viņš un tad varat di*st!

Piekrītu eziit...

 +13 [+] [-]

, 2010-02-22 00:31, pirms 15 gadiem
Pokemoni atsaldētie, tik neaizmirstiet rīt uz skolu līdz paņemt hesburger bonuskarti.
Ja kāds no jums būtu iztērējis tik daudz laika, naudas, spēka, veselības, lai tiktu uz OS, tad varētu arī te gānīties.
Bet tā kā neko vairāk neprotat, kā kādu nozākāt, tad uzbarojieties vien tālāk ar savu negatīvismu.
R.Rode pārstāvēja mūsu valsti, mūsu karogu, miljardiem cilvēku redzēja viņa kritienu, noelsās iespējams, varbūt kaut 10% parādīsies interese, kas tā Latvija ir, bet jūs nodirshat savējo.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 00:33, pirms 15 gadiem
Ļoti jauki, bet ar to nepietiek.

  +7 [+] [-]

, 2010-02-22 00:38, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: ha, vēl viens idejots
Iemācies vismaz rakstīt, pokemon!
Nožēlojams tu esi. Cik tev liekā svara? Savos 13 gados?
Vari vismaz 10 reizes pievilkties? 60m vari vismaz 8 sekundēs noskriet ? Vari aizlēkt tālumā 4.50 m?
Atbilde viena.
Nē.

  +8 [+] [-]

, 2010-02-22 00:43, pirms 15 gadiem
johniz rakstīja: Iemācies vismaz rakstīt, pokemon!
Nožēlojams tu esi. Cik tev liekā svara? Savos 13 gados?
Vari vismaz 10 reizes pievilkties? 60m vari vismaz 8 sekundēs noskriet ? Vari aizlēkt tālumā 4.50 m?
Atbilde viena.
Nē.
Vai 13 gados 60m zem astoņām sekundēm nav nedaudz par šerpu?
Bet, jā - es piekrītu, ka šiem "gudrajiem" kritiķiem nav nekādu tiesību kritizēt Rodes startu.

 +12 [+] [-]

, 2010-02-22 00:43, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu latviešus,kāpēc vienmēr kā šakāļiem ir jāklūp virsū???

 +10 [+] [-]

, 2010-02-22 00:44, pirms 15 gadiem
Vo tas ir sāpīgi,ka šādi nod... tos,kuri kapā un viņu vērtējumu nenovērtē.Vai tiešām tā ir mūsu jauna tauta,kas ir tik skaudīga un redz tikai savu degungalu :S
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 00:52, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Hmm, paskaidrošu sīkāk:
par personīgajiem apvainojumiem var noraut banu, tāpēc arī jāraksta iedejots, kas nav apvainojums, bet gan cildinošs īpašības vārds. Tici man, pat 10-gadīgs bērns zin, kā rakstās vārds idiots.

Par pārējo - ja neskaita 3000m, tad skolas laikā visus normatīvus varēju izpildīt.
Tad paskaidro, kāpēc ezītis ir tas, dēļ kā tiek lietots Dostojevska romāna nosaukums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 00:56, pirms 15 gadiem
raims rakstīja: Vai 13 gados 60m zem astoņām sekundēm nav nedaudz par šerpu?
Bet, jā - es piekrītu, ka šiem "gudrajiem" kritiķiem nav nekādu tiesību kritizēt Rodes startu.
Ir jau maķenīt, bet tieši šo normatīvu izpildītāji arī pārstāv mūsu valsti OS.

 +10 [+] [-]

, 2010-02-22 01:09, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Kad kāds etiops vai indietis slēpo un gāžās, tu noelsies un sāc interesēties, kur atrodas Etiopija? Nu varbūt, tikai tas notiek eksotiskas intereses pēc, lai uzzinātu, kur dzīvo tas nēģeris, kurš galīgi nemāk slēpot, bet ir atbraucis ar savu melno fizionomiju uzjautrināt skatītājus, jo acīmredzami atrodas vietā, kur ne uz ko citu arī nepretendē. Cilvēkiem tas uzlabo garīgo, tāds savdabīgs tautu solidaritātes gājiens.
Savukārt, ja pēc viņa tikpat slikti to pašu dara cilvēks eiropeīds, gaišādains, pēc skata soms vai skandināvs, tad tas izskatās diezgan skumji un neviens pat to nenovērtēs, ka nav to kalnu, uz kuriem trenēties.
Nejauc kazu ar aitu!
Ja arī kāds gāžas, es noelsoš, jo nav patīkami redzēt sāpes. Diemžēl es nemeklēju uz globusa, kur atrodas Etiopija, jo to zinu.
Bet iesktie te
vancouver2010.com: Men's Super Combined - Downhill : Schedule and...
Kur te ir valsts, kur augstākā virsotne it 311 m v.j.l.?
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +6 [+] [-]

, 2010-02-22 01:19, pirms 15 gadiem
Un tie, kas te ņirgājas par kērlingu, lūdzu atliciniet no savas hesburger naudas mazliet un aizejiet pamēģiniet.
Ja vari ar akmeni aizslīdēt līdz hog line un atlaist akmeni tā, lai tas nostātos mājā, tad baigi jauki. Nepiemirsti to, ka katrs no 4 dalībniekiem vienā endā met 2 akmeņus, var nākties arī birstēt. Un viena spēle ir vismaz 2 stundas (ja spēlē 8 endus). Pierēķini šahu klāt, lai izdomātu kur mest, ar kādu spēku, ar kādu griezienu utt.
Tā kā neaplieciet to, ko nezinat un nemākat.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 01:26, pirms 15 gadiem
raims rakstīja: Vai 13 gados 60m zem astoņām sekundēm nav nedaudz par šerpu?
Bet, jā - es piekrītu, ka šiem "gudrajiem" kritiķiem nav nekādu tiesību kritizēt Rodes startu.
Nu nez nedomāju gan ! Man parasti bija 7.7-7.9 sec ! un klasesbiedriem arī! bet nu jā mūsdienās pilsētā dzīvojošie parastie sīkie jau māk tik pie PC sēdēt !

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 01:26, pirms 15 gadiem
Malacis Rode.. jauns, sakarīgs, ir vēl, kur augt. Tikai tāda vilšanās nedaudz, ka nokrita un vēl pie tam jau trases augšdaļā. Biju sagatavojies just līdzi, sekot, kādi laiki starpfinišos salīdzinot ar to bulgāru un argentīnieti... bet nekā... nu gadās.. - veiksmi turpmāk!

  +7 [+] [-]

, 2010-02-22 01:38, pirms 15 gadiem
Goga!
Tu visu uztver ne tā, kā to apraksti.
1. Neesmu sportists.
2. Ir darbs, izglītība
3. Es nevienu nekritizēju, tikai pajautāju, vai ir ētiski apcelt mūsu olimpieti.
4. Parādi man te tos līdzjutējus, kas tā fano par mūsu sportistiem.
5. Slēpšanās zem smieklīgām bildītēm nebūt nav iemesls, lai mani te strostētu.
P.S. Par PAREX vispār es neko neteicu. Neredzu nekādu analoģiju. Pat ar sporta sistēmu Latvijā un mums (mirstīgajiem). Šeit Tu konkrēti salīdzināji kazu ar ķēvi.
P.S.S. Par valstu virsotnēm... Diemžēl jāatzīst, ka to pat mūsu "brašie" komentētāji nezin.
Slēpts komentārs: goga papukašvili

 +13 [+] [-]

, 2010-02-22 02:10, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Diemžēl jāatzīst, ka sportists, šinī gadījumā Rode, pats veicina savu "apcelšanu", jo:
1. Startējis slikti- bulgāra, argentīnieša, tēlaini izsakoties "nēģera" līmenī;
2. Pamato sliktos rezultātus ar objetīvām problēmām kalnu iztrūkuma izskatā. Var padomāt, ka laikā, kad viņš sāka ar to nodarboties, tie kalni bija augstāki. Kas viņam liedza nodarboties ar to pašu kērlingu, kur LV ir zināmas attīstības perspektīves, jo ir iespējas trenēties?
Katram, kurs sāk ar kko nopietni nodarboties, jau laicīgi ir jānovērtē, uz ko viņš tiecās- uz tūrismu vai nopietniem sasniegumiem.
"Panākumi kalnu slēpošanā" un "Latvija" ir divi nesavienojami termini.
Viena maza atkāpe- kad LV pārstāvji, daudzus gadus atpakaļ, brauca uz pirmajiem ārzemju mačiem BMX, tad arī daudzi smējās. Ar ko tas beidzās, mēs zinam.
Pārmetumi, iespējams, būtu vietā, ja startē blatņiki ar Wild card, bet te ir A normatīvs un vēl varam pastrīdēties kur ir lielāks grāvis starpā- starp Rodi un Milleru vai LV un CAN hokeja izlasēm. Tad ko, paliekam mājās???
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +9 [+] [-]

, 2010-02-22 03:12, pirms 15 gadiem
Goga!
Kas, Tev nepielec? Mūsu alpine skiing atlēti pa savu naudu savā laikā trenējas ārzemēs. Arī Ciaguns, Dorši...Nu neticami izklausās, ka viņš no Siguldas Reiņa vai jelkādas citas trases (Lemberga hūtes...) nokļūtu OS.
Tiešām tā kazas jaukšana ar ķēvi ir diagnoze.
Un ja uzskati, ka mūsu atlēti ir tūristi, tad man nav tiesību ko pārmest. Paliec vien zākāšanas līmenī!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 08:20, pirms 15 gadiem
tomēr vislabākā frāze ir"roku izmežģīju,bet pie ārstiem es domāju ka neiešu".šī frāze jau vien pierāda ka čalis ir fizkultūrietis,nevis profesionālis

  -2 [+] [-]

, 2010-02-22 09:35, pirms 15 gadiem
Netaisos kritizēt Rodi. Viņš ir malacis. Bet no valsts viedokļa - vai nebūtu prātīgāk vairāk naudas ieguldīt biatlonā, bobslejā, kamaniņās un skeletonā, nevis sporta veidā, kurā mums nav izredžu. Es gan pieļauju, ka arī Rodes gadījumā čalis ir trenējies par vecāku naudu, bet tomēr. Tik mazai valstij kā Latvija nav jābūt topā visos sporta veidos. Ir jāattīsta daži, bet ar reāliem mērķiem un arī prasībām.

     [+] [-]

, 2010-02-22 09:44, pirms 15 gadiem
Re kādu vētru sacēla Robčiks ūdensglāzē! Ja būsim objektīvi, tad Doršs atpalika Downhilā iepriekšējā olimpiādē 5 sekundes, Robis 9 no pirmās vietas, arī nav slikti. Slalomisti atpaliks ap 20 sek., ne!?

  +6 [+] [-]

, 2010-02-22 10:22, pirms 15 gadiem
jaa, ja varam smieties par muusu olimpieshiem, tad laikam lieki ko veel piebilst. austrieshi uz kalna dziivo katru dienu, vinjiem ir ap 100 kuurortiem, kur mazaakais ir kaa visi latvijas kuurorti kopaa x3. latvieshi tiek uz kalna tik, cik sanaak naudinja aizbraukt uz alpiem un pasleepot, un ar visu to tiek izpildiits A normatiivs un tiek ieguuta fantastiska iespeeja piedaliities nobraucienaa. lielaakaa dalja sheit dziivojoshie eksperti nemaz nezina kada ir sajuuta braucot ar 120km/h lielu aatrumu no kalna ar sleepeem, pie tam shaadaa atrumaa veel arii jaataisa pagriezieni un jaalec. un ja shajaa 3 km trasee tiek zaudeetas 9 sek, tas ir daudz? tieshaam?!?

varat jau saliidzinaat rodi ar kaadu etiopieti distanchu sleeposhanaa, tomeer tas nav korekti. distanchu sleeposhanaa jebkurs cilveeks tiktu liidz galam, ja vien sirds neapstaajas, jo tur galvenais ir fiziskaa kondiicija, kalnu sleeposhanaa tomeer daudz daudz svariigaaka ir tehniskaa meistariiba, ja distancees sho to var uztreneeties arii pa latvijas liidzenumiem shljuukaajot, tad kalnu sleeposhanaa tas diemzheel nav iespeejams.

katraa zinjaa, nolikt un apsmiet olimpisko speelju daliibnieku, kas bez wild card ticis tur piedaliities, ir vienkaarshi psc

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 11:23, pirms 15 gadiem
Rode turpini iesākto un pierādīsi Sočos ka esi kļuvis labāks !

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 12:00, pirms 15 gadiem
Malacis Rode!!! Naakoshreiz buus labaak! Skatiijos sacensiibas un jutu liidzi! Zheel ka piedziivoji kritienu , bet tanii vietaa krita veel 3 sportsmenji - taa ka viss OK! Vairaak pieredzes un Sochos viss buus OK!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 12:09, pirms 15 gadiem
Citats:"Panakumi kalnu sleposana" un "Latvija" ir divi nesavienojami termini.
Es nebūtu tik kategorisks ,bija taču mums savā laikā Ulla Lodziņa,kura pa PK posmiem pirmajā desmitniekā dzivojās....Un nebūtu mums uzbrukusi tā stihiskā nelaime,ko par "brīvo'' Latviju sauc,būtu mums gan pasaules čempionātu,gan OS medaļniece,ko pierāda viņas galvenās konkurentes PSRS izlasē turpmākie starti.....

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 13:06, pirms 15 gadiem
Par augstiem mērķiem un rezultātiem šeit runāt ir vienkārši muļķīgi. Domāju ka čalis varēs tagad visu atlikušo dzīvi stāstīt par to ka ir piedalijies OS. Šis nav sporta veids kur var kaut ko ievērības cienīgu sasniegt dzīvojot latvijā.

     [+] [-]

, 2010-02-22 16:15, pirms 15 gadiem
22 gadi - nu tur jau daudz kas priekšā vēl, lai veicas! Patiess prieks, ka entuziasti tiek tik tālu, žēl, ka neesmu tik jauns un jaunāks, lai mērķtiecīgi ietu uz līdzīgu sasniegumu (dalība olimpiādē ir sasniegums).

Gan jau āķis lūpā tagad ir un strādāsi arī pie "kompresijas" tehnikas apguves.. bet lidot pa trampalīnu ar 100 km/h, nu jā, tas ir spēks.

     [+] [-]

, 2010-02-22 16:20, pirms 15 gadiem
knaible rakstīja: Par augstiem mērķiem un rezultātiem šeit runāt ir vienkārši muļķīgi. Domāju ka čalis varēs tagad visu atlikušo dzīvi stāstīt par to ka ir piedalijies OS. Šis nav sporta veids kur var kaut ko ievērības cienīgu sasniegt dzīvojot latvijā.
Ne jau latvijā viņš trenējās - regulāri ejot uz treniņiem, rodi neesmu redzejis ne reizi, lai arī citus no "Kores" nākas sastapt bieži...

Un es vārdod nespēju izteikt kā man riebjas šādi muļķi, kuri ar saviem spriedumiem noliek kādu, kas vismaz ko spēj...

     [+] [-]

, 2010-02-22 16:30, pirms 15 gadiem
daži te tiešām ir atsitušies kaut kur smagi..

Cik no Jums vispār paši māk slēpot ( nejaukt ar nošļūkšanu lejā ) ?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 17:00, pirms 15 gadiem
mēs patiešām esam lūzeru zeme... Fakeri. Priecājamies par pēdējām vietām. ... Es nenosodu čali, kas par savu piķi aizbrauc uz komercmačiem, bet - sorry- viņš patreiz pārstāv valsti, un tas nav labi. Mēs nosmīnam par argentīnieti kamaniņās, etiopieti slēpošanā, bet fanojam par džeku, kurš ir tāds pats exotiķis, kā visi etiopieši kopā. Vai OS ir vieta, kur zīmēties ar pēdējo vietu un krāt pieredzi? Vai šis džekiņš vēl slēpos pēc 4 gadiem? Jūs zinat atbildi....

     [+] [-]

, 2010-02-22 18:18, pirms 15 gadiem
Sanāk, ka ja neesi labākais- nepiedalies, bet bez pieredzes nebūsi labākais. Apburtais loks.