Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Pļuščenko: "Četru apgriezienu lēcieni laikam nav vajadzīgi"

Pļuščenko: "Četru apgriezienu lēcieni laikam nav vajadzīgi"
Jevgeņijs Pļuščenko
Foto: ITAR-TASS
03:00
Vankūvera 2010, OS-Daiļslidošana, Vīrieši, brīvā programma
Evgeni Plushenko
1.62
Evan Lysacek
3.00
Daisuke Takahashi
4.50

Pēc šodien aizvadītajām Vankūveras olimpisko spēļu daiļslidošanas sacensībām krievu sportists Jevgeņijs Pļuščenko atzina, ka daiļslidošana iet uz leju.

Jau ziņojām, ka Vankūveras olimpisko spēļu daiļslidošanas sacensībās par uzvarētāju kļuva pasaules čempions amerikānis Evans Laisačeks, kurš pārspēja galveno sacensību favorītu krievu Jevgeņiju Pļuščenko. Pēc īsās programmas vadībā bija esošais Eiropas čempions Pļuščenko, taču brīvās izvēles programmā Laisačeks Pļuščenko atspēlējās un beigās apsteidza krievu sportistu.

''Viss sports virzās uz priekšu, taču daiļslidošana iet uz leju,'' saka sportists. ''Kādā veidā? Nu tādā, ka četru apgriezienu lēcieni laikam nav vajadzīgi. Protams, tie ir grūti izdarāmi, jo pēc lēciena ir grūti un precīzi piezemēties. Ja šodien olimpiskais čempions nemācēja taisīt četru apgriezienu lēcienu, tad, acīmredzot, tagad ir tāda sistēma.''

''Kas jādara, lai veiksmīgi nostartēt Soču olimpiādē? Jāmaina visa sagatavošanās sistēma. Mums būs tikšanās ar daiļslidošanas vadību, kuras laikā gribu piedāvāt dažus risinājumus. Ir daudz kas jāmaina un sportistiem jāizveido jauni noteikumi.''

Vankūveras olimpiāde. Daiļslidošana vīriešiem

VietaSportistsValstsĪsā pr.Izvēl. pr.Summa
1.Evan LysacekASV90.30167.37257.67
2.Evgeni PluscenkoKrievija90.85165.51256.36
3.Daisuke TakahashiJapāna90.25156.98247.23
4.Stephane LambielŠveice84.63162.09246.72
5.Patrik ChanKanāda81.12160.30241.42
6.Johnny WeirASV82.12156.77238.87

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

 +40 [+] [-]

, 2010-02-19 11:14, pirms 15 gadiem
tik iedomigs,taads l*hs!BIlde peec kaskiga miksta iskatas!!Toc kaa tada kaskiga vecene
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: maks0n

  +4 [+] [-]

, 2010-02-19 11:16, pirms 15 gadiem
ļoti sadomājies, bet ir jau arī no kā sadomāties, cerams līdz Sočiem nolaidīsies pie zemes nedaudz!

 +13 [+] [-]

, 2010-02-19 11:17, pirms 15 gadiem
Pļuščenko katrai rokai ir tikai pa četriem pirkstiem...
nu bet zaudēt gan ir jāmāk...

 +23 [+] [-]

, 2010-02-19 11:18, pirms 15 gadiem
Nedaudz 'mīksts" puisis ''sķiet. Atgādina to filmu, kur divi čaļi ir daiļslidotāju pāris!

  +6 [+] [-]

, 2010-02-19 11:18, pirms 15 gadiem
bildee peec taada pedro izskataas !!!

 +10 [+] [-]

, 2010-02-19 11:18, pirms 15 gadiem
maks0n rakstīja: bet nu tiešām tas ir stulbi, ka olimpiskais čempions nemāk to lēcienu darīt. Ja nemaldos tad pašlaik tikai Plušenko un Žubers to var.
tas vinam nedod tiesibas uzvesties ka cimperligai vecenei kas raud par katru sikumu.......

  +9 [+] [-]

, 2010-02-19 11:20, pirms 15 gadiem
Pļuščenko: "Četru apgriezienu lēcieni laikam nav vajadzīgi"

Tāds teksts Nu laikam gan..

 +18 [+] [-]

, 2010-02-19 11:21, pirms 15 gadiem
Nevajag muldeet vinjam tagad. bet nu vinjsh jau ir diezgan paziistams ar saviem pontiem. Un vinjam vajadzeetu zinaat, ka absoluuti jebkuraa sporta veidaa ir taa- labaak vienkaarshi un pareizi, nekaa sarezgiiti un nepreciizi. Un, ja ambiicijas ir uz tik gruutiem elementiem, tad arii izpildiijumam jaabuut nevainojamam!!! Taa kaa nav ko te...

     [+] [-]

, 2010-02-19 11:24, pirms 15 gadiem
Ar mantām uz izeju!
Slēpts komentārs: nais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-02-19 11:27, pirms 15 gadiem
Lūzera teksts,lai tinās prom,atpakaļ uz savu eirovīziju!!!

 +29 [+] [-]

, 2010-02-19 11:27, pirms 15 gadiem
pretīgs cilvēks, tiešām priecājos, ka viņu izčakarēja, kaut gan parasti ta nedaru (katrs sportists taču veic lielu darba apjomu, lai OS sasniegtu iespējami labāko rezultātu). Kā tas tirliņš plātījās Tallinā un kā izturējās pret vietējiem līdzjutējiem un konkurentiem? Gailis kas gailis... Lai tagad mācās pieckāršo lēcienu!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-19 11:27, pirms 15 gadiem
uzminiet kads bus vina pedejais nummurs uz ledus?
Lou Bega un muskulota veste
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-02-19 11:29, pirms 15 gadiem
Krievija zaudēt nemāk,tas nu ir skaidrs...,ja tiesneši tā lēma,tad jau droši vien,ka objektīvi...

  +7 [+] [-]

, 2010-02-19 11:29, pirms 15 gadiem
rudais runcis !

 +10 [+] [-]

, 2010-02-19 11:36, pirms 15 gadiem
ja vinjam blakus buutu bijis Dima Bilans, tad zelts buutu rokaa. Reaali vinji ir lielisks tiims

 +19 [+] [-]

, 2010-02-19 11:37, pirms 15 gadiem
Laisičeks lec 4apgriezienus,tikai viņš gluži kā Lambjels startē ar ne perfektu veselības stāvoklis,kas neļauj izlekt to 4nieku,daiļslidošanu izšķir sīkumi,nianses,noskaņa nevis lielāks apgriezienu skaits,galvenais ir panākt kopējo efektu -kvai ar 2apgriezieniem,bet noslidot tīri un attiecīgi arī "paņemt" publiku,līdz ar to arī žūrija nebūs vienaldzīga!

Domaju,ka tādam meistaram kā Pļušcenko to jau vajadzēja zināt,žēl,ka nav iemācījies zaudēt,bet tam martā būs vēl PČ,tad,uz priekšu,lai pierāda,ka ir labāks par pārējiem slidotājiem!
Slēpts komentārs: Tummis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-02-19 11:43, pirms 15 gadiem
un atkal stienis krieviem...

 +10 [+] [-]

, 2010-02-19 11:45, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: nez, ko Jūs te rakstītu, ja kāds nēģerīts uzvarētu danku konkursā, 2x ieliekot vnk no augšas ar abām rokām. Arī teiktu, lai pārējie beidz pukstēt par to?
Paskaties abu slidojumus un salīdzini. Visu cieņu par četru apgriezienu lēcienu un kaut vairāk sportisti tādus izpildītu, bet kopējais rezultāts veidojas no daudz aspektu kombinācijas. Piruetes bija pilnīgi nekādas, slidojuma ātrums tāpat. Bez tam Pļuščenko vienmēr ir paņēmis ar savu enerģiju un atraktivitāti, no kuras šoreiz arī nebija ne miņas. Ko tad viņš gaidīja, ka četru apgriezienu lēciens to visu aizstās?
Pareizi te cilvēki saka, zaudēt arī ir jāmāk. Lai cik žēl man nebūtu to teikt, bet vienīgais, kas daiļslidošanā iet uz leju ir paša Pļuščenko slidojums!
Slēpts komentārs: bauernike

  +9 [+] [-]

, 2010-02-19 11:53, pirms 15 gadiem
bauernike rakstīja: Pluscenko izskatijas labak,ka ASV sportists!Tehnika it ipasi!Amerikanim vel vajadzetu daudz patreneties.Neaizmirstiet,ka sporta veidos,ka vingrosana,dailslidosano,dailleksana vienmer nostrada SAVA POLITIKA.Ne vienmer sajos sporta veidos uzvar tas,kas,to,tisam ir pelnijis.Tie,kas interesejas par sportu sapratis,ka ari tiesnesiem ir savi miluli!Diemzel ta,tas ir!
Tallinā politika nestrādāja? Pašam Pļuščenko nevajag pīt savās pateicības runās iekšā politiku, dalīt pasauli krievos un pārējos, gan jau arī tas savu nospiedumu tiesnešu apziņā atstāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-19 12:00, pirms 15 gadiem
Tummis rakstīja: Taisnība ir Pļuščenko, kas tas par čempionu, kas nemāk uztaisīt 4 apgriezienu. Plus vēl tas, ka Pļuščenko uz ledus ir fantastisks, elastīgs, atbrīvts. Uzskatu, ka viņam vajadzēja vinēt. Šeit nav runa par to ka viņš ir krievs un nemāk zaudēt, pilnīgas muļķības. Tas ir tikai jūsu stereotips par krieviem.
Pēdējā intervijā pirms olimpiādes, viņš teica, ka šie būs pēdējie mači. Diez vai vēl startēs.
Piekrītu, negatīvie komentāri ir tikai tādēļ, ka viņš ir krievs, diemžēl sportacentra publika nespēj būt objektīva. Kaut gan runā, ka viņš pats par Eiropas čempionu kļuva nepelnīti.
99% no šeit komentējošiem nav pat mazākās nojausmas, kādiem lēcieniem ir jābūt iekļautam priekšnesumā.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-19 12:01, pirms 15 gadiem
Ar katru reizi kad Pļuška atver muti kādam komentāram, zaudē aizvien vairāk simpātijas pret sevi.

     [+] [-]

, 2010-02-19 12:02, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A, kur var redzēt Pļušcenko tekstu Tallinā??? Īsti nezinu, ko viņš tur izpildijās...
youtube.com: YouTube
- Evgeni Plushenko 2010 European...

  +3 [+] [-]

, 2010-02-19 12:08, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Piekrītu, negatīvie komentāri ir tikai tādēļ, ka viņš ir krievs, diemžēl sportacentra publika nespēj būt objektīva. Kaut gan runā, ka viņš pats par Eiropas čempionu kļuva nepelnīti.
99% no šeit komentējošiem nav pat mazākās nojausmas, kādiem lēcieniem ir jābūt iekļautam priekšnesumā.
nepin iekšā nacionālismu, man viņš nepatīk tikai un vienīgi viņa rakstura īpašības - iedomība, augstprātība, es pat teiktu, kultūras līmenis

  +1 [+] [-]

, 2010-02-19 12:11, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nepin iekšā nacionālismu, man viņš nepatīk tikai un vienīgi viņa rakstura īpašības - iedomība, augstprātība, es pat teiktu, kultūras līmenis
Es nesaku neko par Tevi, daudziem nepatīk viņa raksturs, bet palasi komentārus augstāk.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-19 12:14, pirms 15 gadiem
Prieks lasīt par nacionālistiem. Jāliek tikai raksti par krieviem un lielākā daļa čurā no prieka. Noliekat riktīgi, Jūs tak visi tika labi saprotat daiļslidošanu! Vajag arī dažreiz apskatīties priekšnesumu ,lai būtu nojauta, ko komentē. Latvietim krievi ir kā sarkana lupata, tāds secinajums pārņem palasot atsauksmes.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-19 12:31, pirms 15 gadiem
zalgiris rakstīja: Prieks lasīt par nacionālistiem. Jāliek tikai raksti par krieviem un lielākā daļa čurā no prieka. Noliekat riktīgi, Jūs tak visi tika labi saprotat daiļslidošanu! Vajag arī dažreiz apskatīties priekšnesumu ,lai būtu nojauta, ko komentē. Latvietim krievi ir kā sarkana lupata, tāds secinajums pārņem palasot atsauksmes.
kur tu saskatīji nacionālismu? Visi runā par Pļuščenko kā par iedomīgu personību, nevis viņa tautību. Kuram tad vairāk noiet no tikšas dir.šanas, klaun.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-02-19 12:46, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Piekrītu, negatīvie komentāri ir tikai tādēļ, ka viņš ir krievs, diemžēl sportacentra publika nespēj būt objektīva. Kaut gan runā, ka viņš pats par Eiropas čempionu kļuva nepelnīti.
99% no šeit komentējošiem nav pat mazākās nojausmas, kādiem lēcieniem ir jābūt iekļautam priekšnesumā.
Pilnībā negribu piekrist. Jau gadiem ilgi skatos daiļslidošanu un , pateicoties mūsu komentētājai A.Ābelei, esmu iemācījusies daudzmaz orientēties gan noteikumos, gan elementos. To Pļuščenko, kas absolūti pārliecinoši uzvarēja Turīnā ,šodien es neredzēju......daži gadi Krievijas izklaides industrijas apritē ir darījusi savu melno darbu un ar daiļslidošanu tam ir visai mazs sakars. Piekrītu vienā ziņā, ka četrkāršie ir jālec, lai dabūtu zeltu, bet ir vēl piruetes un soļu celiņi, bez kuriem arī nekādi nesanāk pilnvērtīga programma. Šodien vienkārši Pļuščenko parādīja, ka neprot zaudēt, bet labam sportistam arī tas ir jāmāk un ar nacionalitāti tam nav nekā kopīga.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-19 12:49, pirms 15 gadiem
šorīt no rīta krievu žurnālisti agonēja savās dusmās.
nu kaut vai ko vērts citāts no viņu OS dienasgrāmatas NTV Sport kanālā tiešraidē par medaļnieku dosjē:
citēju:
"Evans Laisačeks,- olimpiskai čempions, kurš piedzimis Čikāgas priekšpilsētā , un mīl nēsāt Čikāgas mafijas stila matu sakārtojumu!...".

kas ir "Čikāgas mafijas stila" matu sakārtojums ???
kāds tam sakars ????? stulbums .

->un ko tad lai saka par Pļuščenko stilu? - "Ja u mamki vaņaka -staņķa"?

     [+] [-]

, 2010-02-19 12:50, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Piekrītu, negatīvie komentāri ir tikai tādēļ, ka viņš ir krievs, diemžēl sportacentra publika nespēj būt objektīva. Kaut gan runā, ka viņš pats par Eiropas čempionu kļuva nepelnīti.
99% no šeit komentējošiem nav pat mazākās nojausmas, kādiem lēcieniem ir jābūt iekļautam priekšnesumā.
paklausies viņa tekstu, viņš pats to izrāda. viņš krievs, bet pārējie nekas. .. daudz krievu.... jūtos kā mājās.... žēl, ka komentētājs jautājumus neuzdeva angliski... apšņakarētos ar savu mājīgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-19 12:54, pirms 15 gadiem
Pļušķis pēc starta atzinās saviem žurnālistiem, ka ESOT BIJIS JĀLEC VĒL VIENS 4kāršais, tad būtu zelts 100%, bet viņš slidojot esot bijis pārliecināts, ka ar vienu četrkāršo+pārējiem 3kāršajiem pietiks, jo startēja pēdējais un zināja, ka Laisačeks darbojies tikai ar 3kāršajiem...
Pārrēķinājās čalis...Čau, apsolītais zelts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-19 13:02, pirms 15 gadiem
Laisačeks savāca papildus punktus par t.s. priekšnesumu...Slidojums bija arī nevainojams, Pluščenko lēciena lidojuma fāzē dažbrīd bija pat 30grādu leņķī, pēc tam ar grūtībām 2x veica t.s. izbraucienu- ko nevarēja nepamanīt tiesneši. Tur arī viņiem radās argumenti, salīdzinot abus.Soļu celiņos - tas pats, tiesneši varēja salīdzināt varējumu, interpretēt+/- . Subjektīvi, bet tāds nu ir tas sporta veids.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-19 13:02, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: Pļušķis pēc starta atzinās saviem žurnālistiem, ka ESOT BIJIS JĀLEC VĒL VIENS 4kāršais, tad būtu zelts 100%, bet viņš slidojot esot bijis pārliecināts, ka ar vienu četrkāršo+pārējiem 3kāršajiem pietiks, jo startēja pēdējais un zināja, ka Laisačeks darbojies tikai ar 3kāršajiem...
Pārrēķinājās čalis...Čau, apsolītais zelts!
...kakije ļuģi...??

     [+] [-]

, 2010-02-19 13:06, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nepin iekšā nacionālismu, man viņš nepatīk tikai un vienīgi viņa rakstura īpašības - iedomība, augstprātība, es pat teiktu, kultūras līmenis
Viņš jau arī Krievijā pēdējā laikā izpelnās kritiku par savu augstprātību, sapinies ar lētajiem pop-māksliniekiem un sācis uzvesties tāpat kā viņi.
Es arī nekad nefanoju par krieviem, bet vakar biatlonā bija patiesi žēl Kruglovu.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-19 13:10, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: ...kakije ļuģi...??
nuka! jautra TVnakts bija iepriekšējā ! daudz aizraujoša. Pēc tam vēl jautrāk ir sekojošā to analīze un komentāri. Tie paši krievi šorīt aplaiza brūces gan hokejā gan d-slidošanā. Neiet viss kā smērēts. Aizrunājās pat tik tālu, ja spēles būtu Eiropā...tad gan viss būtu citādi...

     [+] [-]

, 2010-02-19 13:13, pirms 15 gadiem
Es tiešām ļoti atvainojos, bet vai kāds skatās, kā Pastrana piezemējās pēc divkāršā backflipa?? Who cares??? Jūs nezināt tiesāsanas sistēmu un gvelžat kakas. Sistēmu izmainīja speciāli pret tādiem favorītiem kas prot sarežģītu trikus, francūzis arī salto uz ledus netaisa, jo to neviens nenovērtē. Pie tam pateica, ja kaskādē būtu vēl kaut vai divkāršo uztaisījis Pļuščenko būtu zelts. Četrkāršais ir ĻOOOOTI sarežģīts lēciens.

     [+] [-]

, 2010-02-19 13:14, pirms 15 gadiem
Neesmu speciālists, bet teikšu, ka viņš ir biki iedomīgs

     [+] [-]

, 2010-02-19 13:16, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Logiski,ka apgriezieni nav vajadziigi,vispaar daiļslidošana nav vajadziiga,jo ir tak hokejs,kur biezhi vien ir veerojami daudz saredzgiitaaki elementi.
Tu domā Sorokinu?

  +4 [+] [-]

, 2010-02-19 13:23, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Nevēlos šeit tev piekrsit, ka tu saki, kad ar nacionalitāti te nav sakari..
Paskaties pirmajā lapā tos komentārus, kur ir vairāk kā +10 tur visi komentāri - b*e lo*s, vecene, iedomīgais kaut kā tā, tas vien parāda, kāda ir Latvijas sabiedrība, pārsvarā tādus komentārus vien raksta tie mazie bērniņi 10gadi un bik virs.. Viņi paši neko dzīvē nav sasnieguši, neko nezin pa PSRS laikiem, nav pat tādus laikus piedzīvojuši, bet te vervuļo, iesaku skolā pamācīties papildus vēsturi viņiem..

Skatos visus čempionātus, diemžēl neredzēju daiļslidošanu Vankūverā, jo biju darbā..

Ko varu pateikt pa Pļuščenko - Viņš ieliek visas savas emocijas, adod visus savus spēkus skatītājiem, ļoti iedziļinās savā tēlā utt.
Ok nezinu kā savu priekšnesumu parādīja ASV pārstāvis, bet saku tākā nāk ASV un Kanādai varētu būt labākas attiecības, tad te nostrādāja savs faktors, protams vērtē no vairākām valstīm, bet tākā i pasaulē tāds mīts, ka Krievija nekas spožais nav, tad protams, ka negribēs lai viņi uzvar, katrā ziņā uzvarēja labākais.
tu pac domas gigant saproti ko esi samurgojis!?

     [+] [-]

, 2010-02-19 13:24, pirms 15 gadiem
Es gribētu redzēt, kas notikut ja Pastranam pēc dubultā bakflipa neiedotu uzvaru, jo pezemējas bišku slīpi....

  +2 [+] [-]

, 2010-02-19 13:24, pirms 15 gadiem
daywalker rakstīja: francūzis arī salto uz ledus netaisa, jo to neviens nenovērtē. Pie tam pateica, ja kaskādē būtu vēl kaut vai divkāršo uztaisījis Pļuščenko būtu zelts. Četrkāršais ir ĻOOOOTI sarežģīts lēciens.
zināšanai - `salto` ir aizliegts elements sacensībās uz ledus d-slidošanas SACENSĪBĀS, ja kas ...paraugdemonstrējumos un šovos - lūdzu, kaut piecus !
par 4kāršajiem jā - pasaulē tos izpilda tikai daži slidotāji ( pēc Tarasovas atziņas), bet problēma esot cita - 4kāršajam vajagot piemērot lielāku atzīmju vērtējumu nekā pašreiz tas ir , lai atšķirtos punktos izteiktāk no 3kāršā. Tā vismaz to komentēja pati dslidošanas lielmāte Tarasova:"Tad Žeņam te nebūtu problēmu nekādu!"(c)

  +1 [+] [-]

, 2010-02-19 13:29, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: šorīt no rīta krievu žurnālisti agonēja savās dusmās.
nu kaut vai ko vērts citāts no viņu OS dienasgrāmatas NTV Sport kanālā tiešraidē par medaļnieku dosjē:
citēju:
"Evans Laisačeks,- olimpiskai čempions, kurš piedzimis Čikāgas priekšpilsētā , un mīl nēsāt Čikāgas mafijas stila matu sakārtojumu!...".

kas ir "Čikāgas mafijas stila" matu sakārtojums ???
kāds tam sakars ????? stulbums .

->un ko tad lai saka par Pļuščenko stilu? - "Ja u mamki vaņaka -staņķa"?
Nedēļu pavadiju pritonā un matus nesanāca izmazgāt stils.

     [+] [-]

, 2010-02-19 13:52, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: zināšanai - `salto` ir aizliegts elements sacensībās uz ledus d-slidošanas SACENSĪBĀS, ja kas ...paraugdemonstrējumos un šovos - lūdzu, kaut piecus !
par 4kāršajiem jā - pasaulē tos izpilda tikai daži slidotāji ( pēc Tarasovas atziņas), bet problēma esot cita - 4kāršajam vajagot piemērot lielāku atzīmju vērtējumu nekā pašreiz tas ir , lai atšķirtos punktos izteiktāk no 3kāršā. Tā vismaz to komentēja pati dslidošanas lielmāte Tarasova:"Tad Žeņam te nebūtu problēmu nekādu!"(c)
Kāpēc tas ir aizliegts??? Jo to neprot citi...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-19 14:13, pirms 15 gadiem
neprot zaudēt ar cieņu!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-19 14:20, pirms 15 gadiem
nenjemos spriest, kursh tur uzvareeja pelniiti vei nepelniiti, vai kursh zaudeeja nepelniiti, jo sacensiibas neredzeju!
bet shajaa sporta veidaa taapat kaa piem. trampliinleekshanaa nekad rezultas nebuus objektiivs! jo katram tiesnesim ir savas simpaatijas un atipaatijas un otrajiem ir nereaali uzvareet!
Slēpts komentārs: maikls19

  +2 [+] [-]

, 2010-02-19 14:48, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: nuka! jautra TVnakts bija iepriekšējā ! daudz aizraujoša. Pēc tam vēl jautrāk ir sekojošā to analīze un komentāri. Tie paši krievi šorīt aplaiza brūces gan hokejā gan d-slidošanā. Neiet viss kā smērēts. Aizrunājās pat tik tālu, ja spēles būtu Eiropā...tad gan viss būtu citādi...
Krievi jau vakar prognozēja, ka gaidāms kārtējais suģeiskī skandal.Daždaļis.Žirinovska partija jau gatavo uzstāšanos.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-19 15:25, pirms 15 gadiem
Lai gan arī esmu pret Pļuščenko , taču runājot par četru apgriezienu lēcienu , esmu redzējis tikai 2-3 cilvēkus , kas to tiešām var , ieskaitot pašu pļuščenko.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-19 16:11, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Eu tu petuh, tevi vispār pasaulē nezin, esi mīkstais, kas sēž pie datora un dir*s bezjēgā, nesaproti no daiļslidošanas tad nemuldi..
ar patēriņa kredītu nomocītiem lūzeriem parasti diskusijas neielaižos (ja pareizi saprotu, Vankūveras sacenes neredzēji, jo bija jāatstrādā 100latnieka stipendija), arī daiļslidošanu īpaši neskatos, tā it, bet nu tavas zināšanas daiļslidošanā mani gāž gar zemi - ja tu (tu ar mazo burtu apzināti) tiešām esi piedzīvojis PSRS laikus, tad tev būtu jābūt manā vecumā, taču pēc tavas seklās muldēšanas tā nešķiet - neticu, ka cilvēks, kam pāri 30, var tik truli un tukši izteikties un beigās NEKO nepateikt - nevienas konkrētas norādes par pašām sacensībām, tikai kaut kādas sazvērestības teorijas (tas gan tādam vidējam latviešu betonmaisītājam varētu būt raksturīgi)
P.S. jūs tajas aprindās (vīri zeķubiksēs) laikam visi tādi gaiļi esat, ne? tikai tukši bļaustīties un īdēt, ka jūs nenovērtē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-19 17:13, pirms 15 gadiem
Pfēe, labi vien ir ka viņš zeltu nedabūja - augstprātība pa visām vīlēm nāk ārā

  -1 [+] [-]

, 2010-02-19 18:12, pirms 15 gadiem
es te lasu dazu komentarus un domaju vai vini vispar kaut ko saprot no dailslidosanas to ka plushenko uztaisija 4 apgriezu lecienu gaja ne plusa bet minusa ar to izpildijumu ko izdarija amerikanis varetu vinnet tikai kadus 10 gadus atpakal

  +3 [+] [-]

, 2010-02-19 18:43, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Piekrītu, negatīvie komentāri ir tikai tādēļ, ka viņš ir krievs, diemžēl sportacentra publika nespēj būt objektīva. Kaut gan runā, ka viņš pats par Eiropas čempionu kļuva nepelnīti.
99% no šeit komentējošiem nav pat mazākās nojausmas, kādiem lēcieniem ir jābūt iekļautam priekšnesumā.
Pashi krievukon=mentetai kas ir profesionali shia lieta teic aka amerinais noslidoja prefketi,ja vinam nebija cetru pagriezienu,bet kadi celini,cik viss graciozi izskatijas,roku kusstiba,pat ja pashi krievi to atzina,taka nevajag teikt ka vienigais Plushcenko mak slidot!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-19 18:47, pirms 15 gadiem
zalgiris rakstīja: Prieks lasīt par nacionālistiem. Jāliek tikai raksti par krieviem un lielākā daļa čurā no prieka. Noliekat riktīgi, Jūs tak visi tika labi saprotat daiļslidošanu! Vajag arī dažreiz apskatīties priekšnesumu ,lai būtu nojauta, ko komentē. Latvietim krievi ir kā sarkana lupata, tāds secinajums pārņem palasot atsauksmes.
Man sak likties ka tev pasham nepatik ka vineja ASV parstavis,tapec tu te Plushcenko aizstavi!

     [+] [-]

, 2010-02-19 20:02, pirms 15 gadiem
vnk tam krievam būtu laiks saprast ka ne vienmēr viņš būs tas labākais un krutākais, un šoreiz atradās viens labāks par viņu

  +1 [+] [-]

, 2010-02-19 20:21, pirms 15 gadiem
Wo nu idiots tas Pļušķenko!! galvu pret ledu atsitis.... nevar samierināties, ka kāds bijis labāks.....

  +3 [+] [-]

, 2010-02-19 20:22, pirms 15 gadiem
nevajag te jaukt politiku vai ko... skatijos sacensibas ar krievu, kas fanoja par Pluscenko un kas saprot šo sportu (jop es to nesaprotu) un vins teica, ka Pļuščam bijušas kļūdas un zelts šim nebūs... un beigās arī viņš tāpat uzskatīja, ka amerikanis vinnēja pelnīti.

Analogija ar danku nedarbojas, jo diez vai tu uzvaresi danku konkursaa ar krutu danku, ja uztrieksi sakuma bumbu pret stipu un tikai tad, kad ta no tas atleks uz augshu, ielidos grozaa... kamer cits nevainojami izpildis mazak sarezgitu darbibu... Bija vinam kludas = likusakariga sudraba medalja. Tautai vajag kvalitativus 4-karshos, jo tas vairs nav nekads "wow'' jaunums, ka katru reizi tikai par to, ka tu to izpildi dabusi zeltu...

  -2 [+] [-]

, 2010-02-19 20:30, pirms 15 gadiem
Kaartiigam letinjam 2x dienaa jaaapd**sh kaadu krievu, bet martaa atkal varees priecaaties par saveejo uzvaraam Krievijas atklaatajaa hokeja liigaa
Runaajot par sho gadiijumu.. diezin vai vajadzeetu kaut ko komenteet, ja galiigi neko neceert no dailjslidoshanas.
Jebkurā gadījumā, krievi tādam scenārijam bija gatavi jau vakar pirms sacensībām.