Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Latvijas 3x3 basketbola izlase iesoļo Tokijas olimpisko spēļu pusfinālā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Latvijas 3x3 basketbola izlase iesoļo Tokijas olimpisko spēļu pusfinālā
Edgars Krūmiņš. Foto: F64

Latvijas 3x3 basketbola izlase turpinās cīņu par medaļām Tokijas olimpiskajās spēlēs. Latvieši demonstrēja ļoti labu sniegumu ceturtdaļfināla spēlē pret nepiekāpīgo Japānas izlasi, svinot uzvaru ar rezultātu 21:18.

Latvijas 3x3 basketbola izlase, Agnis Čavars, Nauris Miezis, Kārlis Pauls Lasmanis un Edgars Krūmiņš, pēc pirmdien diviem piedzīvotajiem zaudējumu spēja saņemties un Tokijas olimpisko spēļu pamatturnīru noslēgt ar panākumu pret Nīderlandi (22:18). Līdz ar to tika iegūta trešā vieta un ceturtdaļfinālā relatīvi vājākais pretinieks - Japānas izlase - kas izmantoja radušos situāciju un ar vajadzīgo punktu skaitu ielauzās izslēgšanas spēlēs. Abu komandu pirmā tikšanās reize visiem palikusi atmiņā ar japāņu trako tālmetienu krusu, bet latvieši tomēr spēja izcīnīt tajā spēlē uzvaru ar 21:18. Šīs spēles uzvarētājus pusfinālā jau gaidīja Beļģijas izlase.

Spēli ar Iras Brauna atbruņošanu sāka Miezis, kurš brīdi vēlāk realizēja caurgājienu. Ar trim punktiem groza apakšā atzīmējās Krūmiņš, bet Brauns atbrīvoja ceļu Keisei Tominagam (4:1). Japānas izlase bija Krūmiņa pretiniece, viņam atzīmējoties ar rezultatīvu spēli pirmajā tikšanās reizē un arī tagad. Japāņi ļoti labi parādīja, ka viņus tur, tāpēc Latvijas izlasei strauji krājās piezīmes. Provokācijas beidzās ar tehnisko piezīmi Lasmanim, bet soda metienu realizēja Tomoja Očiai. Tikmēr Krūmiņš turpināja būt precīzs no visām distancēm, gūstot deviņus no komandas 10 pirmajiem punktiem (10:4).

Pēc pārtraukuma iepriekšējam triecienam grozā no augšas Brauns pievienoja bloķētu metienu pret Čavaru, bet Lasmanis īsā laikā guva trīs punktus. Tominaga spēja īsā laikā realizēt divus tālmetienus, bet Rjuto Jasuoka jau sadeldēja šķietami neatspēlējamu deficītu līdz nieka trim punktiem (11:14). Latvieši paņēma pārtraukumu, bet pēc tā Tominaga atkal bija precīzs. Lasmanis nepalika atbildi parādā, realizējot metienu ar sodu groza apakšā. Arī soda metiens bija precīzs (16:13). Japānas izlase atkal bija zirgā no tālās distances, trāpot pat Braunam (15:16).

Jāspēlē vēl bija piecas minūtes, bet bija skaidrs, ka ar šādu rezultativitāti spēle beigsies ātrāk. Čavars brīvs iemeta groza apakšā, bet sekmīgi atbildēja arī Tominaga. Komandas sāka punktus gūt pārmaiņus, Lasmanim no soda metiena līnijas panākot 19:17. Japāņi nenospēlēja disciplinēti, kas Miezim deva iespēju ar diviem soda metieniem izraut uzvaru. Tajā brīdī bija jārealizē kaut viens, lai ievestu Latviju olimpisko spēļu pusfinālā, ko Miezis aukstasinīgi paveica - 21:18.

Līdz ar to trešdien, plkst. 12:40 Latvijas izlase olimpisko spēļu pusfinālā mērosies spēkiem ar Beļģijas izlasi, kas šodien spēja garantēt vietu cīņā par medaļām priekšlaicīgi, kam viens no stūrakmeņiem bija izrautā uzvara spēlē pret Latvijas valstsvienību.

# Krūmiņš pēc uzvaras pār Japānu: ''Pirmais trosīts iekrita un spēle aizgāja''

Tokijas olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem, ceturtdaļfināls, 27. jūlijs

Latvija - Japāna 21:18

Latvija: Krūmiņš 9, Lasmanis 7, Miezis 4, Čavars 1
Japāna: Tominaga 8, Jasuoka 5, Brauns 4, Očiai 1

Latvijas 3x3 basketbola izlases spēles Tokijas olimpiskajās spēlēs

DienaLaiksSpēleRezultāts
24. jūl.05:35Polija-Latvija14:21
24. jūl.12:40Latvija-Beļģija20:21
25. jūl.09:00Ķīna-Latvija17:18
25. jūl.16:25Latvija-Japāna21:18
26. jūl.09:25Latvija-Serbija16:22
26. jūl.16:00ROC-Latvija19:15
27. jūl.12:25Latvija-Nīderlande22:18
27. jūl.16:20Latvija-Japāna21:18
28. jūl.12:40Beļģija-Latvija

Tokijas olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem, pusfināls, 28. jūlijs

LaiksSpēle
11:30Serbija-ROC
12:40Beļģija-Latvija

Noderīgas saites:

Tokijas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

Skaties visus olimpisko spēļu notikumus tiešraidēs, abonējot discovery+ pie Go3!

 +11 [+] [-]

, 2021-07-27 16:39, pirms 3 gadiem
SUPER!! Krumins MVP!

 +30 [+] [-]

, 2021-07-27 16:39, pirms 3 gadiem
vēlos izteikt publisku atvainošanos Edgaram Krūmiņam.

 +17 [+] [-]

, 2021-07-27 16:39, pirms 3 gadiem
Prieks par Krūmiņu, beidzot snaiperis pilda savu lomu!
Tominaga nu fantastiski met tālos, gandrīz izvilka japāņus no bedres...

 +15 [+] [-]

, 2021-07-27 16:39, pirms 3 gadiem
Grupu spēlēs Krūmiņu kritizēja daudz un pamatoti. Šodien atpelnīja, malacis!

  +8 [+] [-]

, 2021-07-27 16:39, pirms 3 gadiem
Krūmiņš

  +6 [+] [-]

, 2021-07-27 16:39, pirms 3 gadiem
Oficiāli: ņemu savus vārdus par Krūmiņu atpakaļ,laikam sadzirdēja mūs!!!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-27 16:39, pirms 3 gadiem
Prieks par Krūmiņu, ejam uz priekšu!

  -4 [+] [-]

, 2021-07-27 16:40, pirms 3 gadiem
Malači. Tā kurš te Krūmiņu nolika?? Tagad gan jau kažoku uz otru pusi būs metuši..
Spēle gandrīz identiska kā grupu turnīra, pietam ar identisku rezultātu!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:40, pirms 3 gadiem
Japānis atkal nočurājis rokas bija. Visu cieņu kungiem, precizitāte izcila!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-27 16:40, pirms 3 gadiem
Super. Prieks, ka pusfinālā Beļģi - tos būs jāpārmāca pamatīgi

 +11 [+] [-]

, 2021-07-27 16:40, pirms 3 gadiem
Krūmiņš laikam SC komentus paskatījās.

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:41, pirms 3 gadiem
4 dalībniekus esam apsteiguši!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:41, pirms 3 gadiem
Kā var krist tie trīņi pret mūsējiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:41, pirms 3 gadiem
Slotas kāts beidzot izšāva un re... čaļi var atgriesties pie ierastā ritma...
Tak jau visu laiku saku, ka Krūmiņa impotence iepriekšējās spēlēs sarežģī pārējo džeku ritmu.

Bet japoškas nu tādu truļu šeriju uzlika, nereāli...

  +3 [+] [-]

, 2021-07-27 16:41, pirms 3 gadiem
Krūmiņš beidzot pamodās

  +4 [+] [-]

, 2021-07-27 16:41, pirms 3 gadiem
Kad japāņi sāka grozā plivināt vienu pēc otra tālmetienus, jau radās sajūta, ka zaudēsim, bet nu labi, ka tomēr sākumā iekrātais pārsvars bija pietiekošs, lai japāņi tā arī garām netiktu...

Tagad jāmēģina atriebties beļģiem, kuri mūs uzveica ar lielu veiksmes devu...
Slēpts komentārs: Ulrihs

  +5 [+] [-]

, 2021-07-27 16:42, pirms 3 gadiem
Visus apsveicu ar pusfinālu! Malači!!

  +6 [+] [-]

, 2021-07-27 16:42, pirms 3 gadiem
Apmēram pusē izskatījās, ka būs vieglais, bet atkal pretinieks iemet ntos tālmetienus pēc kārtas un jākapā saspringta galotne.

 +11 [+] [-]

, 2021-07-27 16:42, pirms 3 gadiem
Prieks, ka Krūmiņš tika atalgots par savu neatlaidību beidzot! No rīta jau gaidīju no viņa lielisku sniegumu ceturtdaļfinālā, un viņš nepievīla. Šo spēli tiešām bauda skatīties, lai arī japāņiem iekrita pāris traki metieni, spēles sākumā daudz skaistu izspēļu mūsējiem. Ejam uz finālu!
Slēpts komentārs: ingars31

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:42, pirms 3 gadiem
Traks mačš, labi, ka Krūmiņš svarīgā brīdī pamodās. Vispār tie strītbolisti sasodīdi labi met tālmetienus. pokemkons alpville pa krumiem, sikais irsejs.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:43, pirms 3 gadiem
nu jā, neko tur nevar izdarīt, lādē pāri blokam, pofig - tīri iekšā

  +3 [+] [-]

, 2021-07-27 16:43, pirms 3 gadiem
pickenroll rakstīja: Krūmiņš laikam SC komentus paskatījās.
Jā un saprata, ka jāmet iekšā? Pirms komentāru lasīšanas diez vai tas ienāca prātā. Jebkurā gadījumā- malači. Tik mazāk runāt ar tiesnešiem vajag- tas viens punkts varēja būt zelta vērtē.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:43, pirms 3 gadiem
pickenroll rakstīja: Apmēram pusē izskatījās, ka būs vieglais, bet atkal pretinieks iemet ntos tālmetienus pēc kārtas un jākapā saspringta galotne.
Pietam puse no tālmetienie, pāri rokām... nevis brīvi metieni

  +4 [+] [-]

, 2021-07-27 16:43, pirms 3 gadiem
Krūmiņš atdeva parādu par visām iepriekšējām neveiksmēm. Ugunsrobs activated.
Slēpts komentārs: Kefirgalva

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:44, pirms 3 gadiem
Ulrhi.. A tu esi pseido homo sapiens.. Tuvāk gan homo habilim peace out

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:44, pirms 3 gadiem
Visi Krūmiņa nod!rsēji, tai skaitā es, iet uz poda! Jaaa!!!🥳🥳

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:44, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Krūmiņš atdeva parādu par visām iepriekšējām neveiksmēm. Ugunsrobs activated.
Olās ir spēks

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:45, pirms 3 gadiem
Ulrihs rakstīja: Apsveicu džekus!

P.S. Joprojām palieku pie pārliecības, ka šis ir pseidosports. Patika epizode, kad melnais turēja vienkārši ar rokām mūsu aizsargu, kas mēģināja viņam garām tikt, lai tiktu pretim japānim, kas rāvās uz grozu. Un strīdus bumba arī feina bija - padod bumbu uzbrūkošai komandai un uzreiz tajā ieķeras
tā tas ir.. laikam ejot, augs arī tā līmenis, pašlaik to spēlē spēlētāji, kuri īsti nav derīgi tradicionālajam basītim

 +10 [+] [-]

, 2021-07-27 16:46, pirms 3 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Baigi nesekoju līdzi šīm OS, bet kautkad rakstā bija minēts ka spēle sāksies 16:20. uzslēdzu 16:38 un spēle jau galā. Cikos tad īsti sākās?
16:20

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:47, pirms 3 gadiem
Izdarīja to, kas vnk bij jāizdara.
Beidzot, stephs (krūms) salādē vairāk pa aizsardzības speciālistu green (čavars) 😀 .. nemitīga cīnja abu starpā , būs vairāk pa 2pt vai nē ..

  +8 [+] [-]

, 2021-07-27 16:47, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Malači. Tā kurš te Krūmiņu nolika?? Tagad gan jau kažoku uz otru pusi būs metuši..
Spēle gandrīz identiska kā grupu turnīra, pietam ar identisku rezultātu!!!
Daudzi nokika un pamatoti. Grupu speles bija briesmigi. Tas neliedz tagad priecaties, ka vins sakartoja savu speli. Tu turklāt vislielakais iraejs no visiem tagad atri lec otra gravja malaa

  +4 [+] [-]

, 2021-07-27 16:47, pirms 3 gadiem
Ja pirms OS teiktu 1/2 fināls Latvija:Beļģija domāju liela daļa tādu variantu ņemtu.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-27 16:48, pirms 3 gadiem
Kur tagad ir tie Krūmiņa aprunātāji?!! Beidziet vienreiz bradāt savejos, īpaši tos, par kuriem fanojiet, kad viss ir labi! Tas neattiecas tikai uz basīti un sportu! Esiet jauki un atbalstiet savējos VIENMĒR!

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:48, pirms 3 gadiem
ROSE rakstīja: Visi Krūmiņa nod!rsēji, tai skaitā es, iet uz poda! Jaaa!!!🥳🥳
Īsa gan visiem tā atmiņa, vienu spēli no 8 izšauj un viss jau tiek aizmirsts...
Protams, malacis, bet komanda no viņa gaida šādu sniegumu kā minimums katrā 2. mačā, nevis katrā 8.
Tā kā, atlikušajās divās ir jānotur iesāktais...

  +4 [+] [-]

, 2021-07-27 16:48, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Super. Prieks, ka pusfinālā Beļģi - tos būs jāpārmāca pamatīgi
Tu tak tikko rakstiji, ka viss ir pakalja un grutakais celjsh, cerību nav. Tagad - SUPER BELGIJA EZ URAAA!

  +9 [+] [-]

, 2021-07-27 16:48, pirms 3 gadiem
Un tiesāšana diezgan briesmīga. Brauns gadījumā neieķērās bumbā brīdī, kad Čavars bija pusaplī zem groza? Kaut kurā iepriekšējā spēlē Lasmanim iedeva tehnisko par to, ka viņš pieskārās bumbai tajā pusaplī. Čavaram iedod ar roku pa pakausi, soda nav, Miezim jepoška zem groza rauj nost kreklu, soda nav. Kaut kādi dīvaini tiesāšanas standarti.

  +7 [+] [-]

, 2021-07-27 16:48, pirms 3 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Baigi nesekoju līdzi šīm OS, bet kautkad rakstā bija minēts ka spēle sāksies 16:20. uzslēdzu 16:38 un spēle jau galā. Cikos tad īsti sākās?
3x3 mači ātri beidzas

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:49, pirms 3 gadiem
Ulrihs rakstīja: Apsveicu džekus!

P.S. Joprojām palieku pie pārliecības, ka šis ir pseidosports. Patika epizode, kad melnais turēja vienkārši ar rokām mūsu aizsargu, kas mēģināja viņam garām tikt, lai tiktu pretim japānim, kas rāvās uz grozu. Un strīdus bumba arī feina bija - padod bumbu uzbrūkošai komandai un uzreiz tajā ieķeras
Piekrītu par sodiem, kurus nesvilpj, lai gan parastajā un populārajā basketbolā tur būtu ļoti daudz svilptu sodu visos virzienos. Uz to ir visgrūtāk noskatīties.

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:50, pirms 3 gadiem
CeGevara7 rakstīja: Kur tagad ir tie Krūmiņa aprunātāji?!! Beidziet vienreiz bradāt savejos, īpaši tos, par kuriem fanojiet, kad viss ir labi! Tas neattiecas tikai uz basīti un sportu! Esiet jauki un atbalstiet savējos VIENMĒR!
kritika spēcīgus cilvēkus tikai motivē

  +8 [+] [-]

, 2021-07-27 16:50, pirms 3 gadiem
Un 1/2 finālā ir tieši tās 3 izlases kurām Latvija ir zaudējusi

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:50, pirms 3 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Baigi nesekoju līdzi šīm OS, bet kautkad rakstā bija minēts ka spēle sāksies 16:20. uzslēdzu 16:38 un spēle jau galā. Cikos tad īsti sākās?
Spēle ir tikai 10 min ilga (ja neviena komanda nesasniedz 21 punktu). 18 minūtes tā diez vai ilgtu pat ar papildlaiku.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-27 16:50, pirms 3 gadiem
Smacee nost rakstīja: Kurš d..sīs uz Jelgavniekiem dabūs pa ģīmi..bet nu Nauris ir supeer.
Agnis un Kaspars ar..malači!
Jelgavnieki lohi, ar Krūmiņu un tevi priekšgalā. Davai, 21:00 vakarā pie Mārupes ledus halles dod man pa muti

  +3 [+] [-]

, 2021-07-27 16:50, pirms 3 gadiem
Labais!!!! Krūmiņš arī izšāva 🏀, jāņem revanšs pret Beļģiem 😇.
Ticu čaļiem🇱🇻

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:51, pirms 3 gadiem
Viss labi, kas labi beidzas. Baigi pievilka Japāņi, te viens precīzs uzbrukums uz vienu vai otru pusi un varēja visādi sanākt.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:52, pirms 3 gadiem
Sirmi mati...

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:53, pirms 3 gadiem
idioti kas sēž uz dīvāna vienmēr ir bijuši lielāki eksperti

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:53, pirms 3 gadiem
kecbaja rakstīja: Un 1/2 finālā ir tieši tās 3 izlases kurām Latvija ir zaudējusi
Sanāks divi revanši!

Beļģi neko īpašu nerāda, un arī pēc statistikas rādītājiem ir vāji. Mūsējiem jāuzvar!

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:53, pirms 3 gadiem
Ar ko atšķiras populārais no parastā basketbola ?

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:53, pirms 3 gadiem
Smacee nost rakstīja: idioti kas sēž uz dīvāna vienmēr ir bijuši lielāki eksperti
Nu, tupais jelgavniek, kā būs?

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:53, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Jelgavnieki lohi, ar Krūmiņu un tevi priekšgalā. Davai, 21:00 vakarā pie Mārupes ledus halles dod man pa muti
Mārupes pālis, slidas jau apāvi?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:54, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Malači. Tā kurš te Krūmiņu nolika?? Tagad gan jau kažoku uz otru pusi būs metuši..
Spēle gandrīz identiska kā grupu turnīra, pietam ar identisku rezultātu!!!
Iedomājieties, kad viņš spēlēja drausmīgi, tad zākāja, kā lieliski nospēlēja, tā slavēja! Nu kur tur loģika?! Auns

  -3 [+] [-]

, 2021-07-27 16:56, pirms 3 gadiem
Smacee nost rakstīja: Mārupes pālis
Skaidrs, mīzals kā jau visi jelgavnieki
Pālis ir tikai jums, tupajie Jelgavas alkonautiem
Gan jau esi viens no tiem, kas aiz tirgus plastmasenes tukšo

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:57, pirms 3 gadiem
Labi

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:57, pirms 3 gadiem
Smacee nost rakstīja: Kurš d..sīs uz Jelgavniekiem dabūs pa ģīmi..bet nu Nauris ir supeer.
Agnis un Kaspars ar..malači!
Es tiršu jelgavniekiem, davai dod man pa ģīmi, mīzal

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 16:58, pirms 3 gadiem
Komandas enkurs (Krūmiņš) mazliet pacēlies, varbūt komanda beidzot spēlēs pilnā sastāvā. Līdz šim trijatā bija grūti.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 16:59, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Labi
Gada komentārs!

     [+] [-]

, 2021-07-27 16:59, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Un tiesāšana diezgan briesmīga. Brauns gadījumā neieķērās bumbā brīdī, kad Čavars bija pusaplī zem groza? Kaut kurā iepriekšējā spēlē Lasmanim iedeva tehnisko par to, ka viņš pieskārās bumbai tajā pusaplī. Čavaram iedod ar roku pa pakausi, soda nav, Miezim jepoška zem groza rauj nost kreklu, soda nav. Kaut kādi dīvaini tiesāšanas standarti.
Tu laikam aizmirsi ka spēlējām ar Japānas izlasi Japānā

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 17:00, pirms 3 gadiem
Sveiki,

Vai kaut kur var redzēt spēles ierakstu?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 17:01, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Es tiršu jelgavniekiem, davai dod man pa ģīmi, mīzal
Neko jau Tu citu dzīvē neesi iemācijies, kā šo..bet nu man patīk skatīties kā vardes nērš ikrus peļķē, kura drīz izžūs..lasi grāmatas draugs un centies kļūt maķenīt gudrāks, kaut lielas cerības šājā jomā diez vai vērts lolot

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:01, pirms 3 gadiem
Pēc medaļām!

  +4 [+] [-]

, 2021-07-27 17:02, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: tā tas ir.. laikam ejot, augs arī tā līmenis, pašlaik to spēlē spēlētāji, kuri īsti nav derīgi tradicionālajam basītim
3x3 ir atsevišķa basketbola disciplīna, kāds sakars ar klasisko basi? Kad no klasiskā basketbola kāds izdomā spēlēt, kaut kā nekas labs neizdodas. Tad jau tie arī nejēgas. Katrai spēlei ir sava specifika. Šie čaļi ir pasaules klase 3x3 specifikā. Kur īsti ir problēma? Tu taču nebļauj, ka Štrombergs ir lohs, tāpēc, ka viņš nav neko sasniedzis šosejas riteņbraukšanā.

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:04, pirms 3 gadiem
Smacee nost rakstīja: Neko jau Tu citu dzīvē neesi iemācijies, kā šo..bet nu man patīk skatīties kā vardes nērš ikrus peļķē, kura drīz izžūs..lasi grāmatas draugs un centies kļūt maķenīt gudrāks, kaut lielas cerības šājā jomā diez vai vērts lolot
Vai es sāku brūķēt muti? Vai tomēr tu? Nebrauc virs saviem spēkiem, Gati K.!!! Tas var dzīvē atspēlēties uz sejas
Un tagad fiksi būdā, Jelgavas mīzal!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:05, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: 3x3 ir atsevišķa basketbola disciplīna, kāds sakars ar klasisko basi? Kad no klasiskā basketbola kāds izdomā spēlēt, arī nekas labs neizdodas. Tad jau tie arī nejēgas. Katrai spēlei ir sava specifika. Šie čaļi ir pasaules klase 3x3 specifikā. Kur problēma. Tu taču nebļauj, ka Štrombergs ir lohs, tāpēc, ka viņš nav neko sasniedzis šosejā.
kāda jēga kaut ko šādiem "speciālistiem" vispār atbildēt?
3x3 ir olimpiskā disciplīna (piemēram florbola tur nav, kas ir jocīgi) un tas ir arī viss.. džeki brauc, raksta vēsturi, kamēr te citi raksta komentārus.. un tur ir tā milzīgā atšķirība

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:07, pirms 3 gadiem
Krūmiņš reāli nomīza, ka Babrovs debitēs, un sāka spēlēt...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:07, pirms 3 gadiem
Lūk kā.. ';

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:08, pirms 3 gadiem
Vakar lasīju, ka Krūmiņš spēlē LBL2. Kur to līgu var redzēt? Izskatās normāls līmenis.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 17:10, pirms 3 gadiem
Prieks par mūsējiem, bet nu šis basis ir baigais haļavu sportaveids. Krūmiņš, cerams neizšāva savu vienīgo lādiņu.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:10, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: vēlos izteikt publisku atvainošanos Edgaram Krūmiņam.
Tā ir ka ikdienā neinteresējas par 3x3. Tas bija tikai laika jautājums, kad Krūmiņš atvērsies.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:14, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Vai es sāku brūķēt muti? Vai tomēr tu? Nebrauc virs saviem spēkiem, Gati K.!!! Tas var dzīvē atspēlēties uz sejas
Un tagad fiksi būdā, Jelgavas mīzal!!!
Skatos mani viedie padomi Jūs neuzrunā,,,iesaku vēl vienu - uzēdiet speķu un 200 g šnabja...varbūt atlaidīs...garantijas gan nav..a kas Jums ar to čurāšanu..nesaturat?

  +4 [+] [-]

, 2021-07-27 17:14, pirms 3 gadiem
Viss ir labs, kas labi beidzas...malači! Vienu brīdi likās, ka japāņi ar savu psiho kreili izlīdzinās rezultātu, bet paldies Dievam, ka tas nenotika! Tiesāšana gan bija pabriesmīga, bet nu būtu dīvaini, ja japāņiem nepietiesātu nedaudz par labu strīdīgos momentos...Rīt būtu jauki atriebties beļģiem un tad jau tipiskais fināls - Latvija vs Serbija!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:15, pirms 3 gadiem
butterbean rakstīja: Tu laikam aizmirsi ka spēlējām ar Japānas izlasi Japānā
Nu nez, cik serbus sanāca redzēt, tiem gan svilpa visu pa prātam arī pret japāņiem. Bet tie laikam pie Āzijā arī baigajā cieņā, tā kā, visticamāk, arī turpmāk serbus nedaudz pavilks tuvāk zeltam.

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:15, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: 3x3 ir atsevišķa basketbola disciplīna, kāds sakars ar klasisko basi? Kad no klasiskā basketbola kāds izdomā spēlēt, arī nekas labs neizdodas. Tad jau tie arī nejēgas. Katrai spēlei ir sava specifika. Šie čaļi ir pasaules klase 3x3 specifikā. Kur problēma. Tu taču nebļauj, ka Štrombergs ir lohs, tāpēc, ka viņš nav neko sasniedzis šosejā.
kāds sakars? no kurienes tad tā disciplīna ir radusies? ar ko tad 3x3 spēlētāji iepriekš nodarbojās? ping-pongu?
par to neizdošanos nepiekritīšu, jo nevar salīdzināt kāda individuālā meistarība un taktika ir tradicionālajā basī un kāda ir 3x3. nevienu pašu neesmu uzskatījis par nejēgu un nekur arī nesaskatu tevis izzīstās problēmas, bet tas ir tikai saprotami, ka sportaveids ir ļoti jauns un ka tas attīstību vēl tikai piedzīvos.
Es pateicu tīru faktu, ko tu aizsvilsties?
Tradicionālajā basītī vadošie spēlētāji pelna miljonus un bauda citas tā sniegtās priekšrocības, kāda velna pēc viņiem būtu jāmaina sportaveids, kur apgrozās mazākas naudas un pastāv lielāks traumatisma risks?

tavs riteņbraukšanas salīdzinājums ir galīgi garām, pats nejūti? vispār arī tie pārējie jautājumi..

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:15, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Un tiesāšana diezgan briesmīga. Brauns gadījumā neieķērās bumbā brīdī, kad Čavars bija pusaplī zem groza? Kaut kurā iepriekšējā spēlē Lasmanim iedeva tehnisko par to, ka viņš pieskārās bumbai tajā pusaplī. Čavaram iedod ar roku pa pakausi, soda nav, Miezim jepoška zem groza rauj nost kreklu, soda nav. Kaut kādi dīvaini tiesāšanas standarti.
viss jau būtu ok, ja tie standarti būtu vienādi uz abām pusēm...

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:16, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: 3x3 ir atsevišķa basketbola disciplīna, kāds sakars ar klasisko basi? Kad no klasiskā basketbola kāds izdomā spēlēt, kaut kā nekas labs neizdodas. Tad jau tie arī nejēgas. Katrai spēlei ir sava specifika. Šie čaļi ir pasaules klase 3x3 specifikā. Kur īsti ir problēma? Tu taču nebļauj, ka Štrombergs ir lohs, tāpēc, ka viņš nav neko sasniedzis šosejas riteņbraukšanā.
Perfekts koments.

Bet zelta gados, ja šoseju varētu mīt ar BMX domāju Māris arī tur medaļu paceltu. Ir nedaudz cita specifika BMX pret riteni, bet paļubomu paņemtu uz meistarību un līkumos visus apgāztu.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:16, pirms 3 gadiem
Smacee nost rakstīja: Skatos mani viedie padomi Jūs neuzrunā,,,iesaku vēl vienu - uzēdiet speķu un 200 g šnabja...varbūt atlaidīs...garantijas gan nav..a kas Jums ar to čurāšanu..nesaturat?
Laikam būs jāapciemo Kasparinska kungs klātienē, ja jau pats par saviem vārdiem nav gatavs atbildēt.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:17, pirms 3 gadiem
Refeere rakstīja: Ar ko atšķiras populārais no parastā basketbola ?
ar to, ka šeit Latvija ir reāla pretendente uz medaļām.

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:18, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Laikam būs jāapciemo Kasparinska kungs klātienē, ja jau pats par saviem vārdiem nav gatavs atbildēt.
Jums viņš kāds ..tipa sen neredzēts draugs???

  +7 [+] [-]

, 2021-07-27 17:18, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Jelgavnieki lohi, ar Krūmiņu un tevi priekšgalā. Davai, 21:00 vakarā pie Mārupes ledus halles dod man pa muti
Tev mašīnas nav vai mamma nelaiž tālāk par to tavu Māripes ledus halli?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 17:20, pirms 3 gadiem
Ivijis rakstīja: Tā ir ka ikdienā neinteresējas par 3x3. Tas bija tikai laika jautājums, kad Krūmiņš atvērsies.
Tas ir tikai laika jautājums, kad LV izlase futbolā apspēlēs Vācijas izlasi, tas laiks vienkārši vēl nav pienācis.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:21, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Laikam būs jāapciemo Kasparinska kungs klātienē, ja jau pats par saviem vārdiem nav gatavs atbildēt.
Bet es kā dakteris tiešām ieteiktu Jums vērsties pie speciālista...it kā jau nervu slimības baigi netraucē...bet beigās viņas visu sačākarē..nopietni!

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:25, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tas ir tikai laika jautājums, kad LV izlase futbolā apspēlēs Vācijas izlasi, tas laiks vienkārši vēl nav pienācis.
nesaprotams salīdzinājums, jo Krūmiņa atvēršanās ir jau pienākusi un ir notikusi jau daudzreiz citos turnīros.

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:30, pirms 3 gadiem
Smacee nost rakstīja: Bet es kā dakteris tiešām ieteiktu Jums vērsties pie speciālista...it kā jau nervu slimības baigi netraucē...bet beigās viņas visu sačākarē..nopietni!
Puņķu tapa tu esi, ne dakteris. Solīji pa ģīmi, tad atbildi par saviem vārdiem

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:31, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: 3x3 ir atsevišķa basketbola disciplīna, kāds sakars ar klasisko basi? Kad no klasiskā basketbola kāds izdomā spēlēt, kaut kā nekas labs neizdodas. Tad jau tie arī nejēgas. Katrai spēlei ir sava specifika. Šie čaļi ir pasaules klase 3x3 specifikā. Kur īsti ir problēma? Tu taču nebļauj, ka Štrombergs ir lohs, tāpēc, ka viņš nav neko sasniedzis šosejas riteņbraukšanā.
Nu nevajag muldēt, ka normāli basketbolisti būtu nejēgas šajā 3x3, JA NORMĀLI PIEVĒRSTOS. Protams, ka uz sitienu būtu bišku nepierasti, vajadzētu laiciņu, lai iebrauktu, bet nevajag stāstīt, ka šitiem čaļiem kaut kādi īpaši brīnumskili, kas porziņģiem, bertāniem un dončičiem nebūtu apgūstami, tam nekad neticēšu.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 17:32, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tev mašīnas nav vai mamma nelaiž tālāk par to tavu Māripes ledus halli?
Īpaši tupiem apskaidroju - vienu reizi jau te no Sportacentra biju uz nedaudz tālāku strelku. Lieki piebilst, ka tas mīzals neuzradās un pēc tam kaut ko tik te d*rsa, tāpēc, dēļ tādiem mīzaliem, nekur tālu nebraucu

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:33, pirms 3 gadiem
Visi NBA nigas ir jaunībā strītiņu uz asfalta maukuši, ar "pavisam citu sporta veidu" ķipa nodarbojušies

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:35, pirms 3 gadiem
BRAVO PUISIEM!

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:38, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu nevajag muldēt, ka normāli basketbolisti būtu nejēgas šajā 3x3, JA NORMĀLI PIEVĒRSTOS. Protams, ka uz sitienu būtu bišku nepierasti, vajadzētu laiciņu, lai iebrauktu, bet nevajag stāstīt, ka šitiem čaļiem kaut kādi īpaši brīnumskili, kas porziņģiem, bertāniem un dončičiem nebūtu apgūstami, tam nekad neticēšu.
es tikai redzu, ka šitais basīts ir fiziskāks, bet visā citā ziņā tas atpaliek. Protams, būtu mazliet arī jāpatrenējas zem savādākas treniņu programmas, jo dēļ nepārtrauktās 3x3 dinamikas, spēlētāji spēlē zem lieliem pulsiem. tas arī viss.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 17:39, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Puņķu tapa tu esi, ne dakteris. Solīji pa ģīmi, tad atbildi par saviem vārdiem
Ej tinderī raksties ar saviem pediņu draugiem. Paaicini vēl Megni.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:39, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Ej tinderī raksties ar saviem pediņu draugiem. Paaicini vēl Megni.
Nesaki, kas man jādara, es neteikšu, kas tu esi

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:40, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Īpaši tupiem apskaidroju - vienu reizi jau te no Sportacentra biju uz nedaudz tālāku strelku. Lieki piebilst, ka tas mīzals neuzradās un pēc tam kaut ko tik te d*rsa, tāpēc, dēļ tādiem mīzaliem, nekur tālu nebraucu
Ha ha ha.... lempis tu. Kur tad tu biji aizbraucis? Kā tu vari pierādīt, ka aizbrauci?

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:42, pirms 3 gadiem
Hinkalis ir normāls pelmenis

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:48, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Ha ha ha.... lempis tu. Kur tad tu biji aizbraucis? Kā tu vari pierādīt, ka aizbrauci?
Tādiem kā tu man nekas nav jāpierāda. Bet, ja nu čura neraustas un ir vēlme pasparingot, tad vari pieskriet uz Mārupes ledus halli.

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:51, pirms 3 gadiem
Pēc ilgāka laika Latvijas izlase rādīja GUDRU SPĒLI, un tas šoreiz bija izšķirošais. Nevis kāda izcilnieka nopelns, bet visas blices GUDRA spēle, īpaši tad, kad jau draudēja piezīmju norma un kad japoškas atkal sāka svaidīt grozā tālmetienus. Paldies visiem puikām!

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 17:53, pirms 3 gadiem
A burt.. Kas tu te tāds interneta herakls pēkšņi uzradies.. Nesaproti ka sev pazoru taisi drausmīgs tips..

     [+] [-]

, 2021-07-27 17:54, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Nesaki, kas man jādara, es neteikšu, kas tu esi
SVEIKS IVAR!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:56, pirms 3 gadiem
Ivijis rakstīja: nesaprotams salīdzinājums, jo Krūmiņa atvēršanās ir jau pienākusi un ir notikusi jau daudzreiz citos turnīros.
Tā ir nevis atvēršanās, bet gan uzplaiksnījums. 2 labas spēles un 6 sūdīgas.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 17:57, pirms 3 gadiem
A burts - LUPATA rakstīja: Īpaši tupiem apskaidroju - vienu reizi jau te no Sportacentra biju uz nedaudz tālāku strelku. Lieki piebilst, ka tas mīzals neuzradās un pēc tam kaut ko tik te d*rsa, tāpēc, dēļ tādiem mīzaliem, nekur tālu nebraucu
Tu nopietni brauci sadot kādam pa muti dēļ sportacentra komentāriem? Līmenis!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-27 17:57, pirms 3 gadiem
TV komentētājs šoreiz pirms spēles nenosauca Krūmiņu par snaiperi Pieteica vienkārši kā 3.numuru. Laikam tā arī labāk. Veiksmi pusfinālā.

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:01, pirms 3 gadiem
Vardc rakstīja: A burt.. Kas tu te tāds interneta herakls pēkšņi uzradies.. Nesaproti ka sev pazoru taisi drausmīgs tips..
Tas nav A-Burts!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 18:02, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: vēlos izteikt publisku atvainošanos Edgaram Krūmiņam.
Pievienojos!

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:04, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Ha ha ha.... lempis tu. Kur tad tu biji aizbraucis? Kā tu vari pierādīt, ka aizbrauci?
Tak nebija viņš nekur aizbraucis Tas biju es, ar kuru šim strelka bija Optibet bārā netālu no Brīvības pieminekļa, nebija viņa tur

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:06, pirms 3 gadiem
Tagad jāņem priekšā belgi

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 18:07, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu nopietni brauci sadot kādam pa muti dēļ sportacentra komentāriem? Līmenis!
Ponta pēc es aizbraukšu uz to Mārupes ledushalli, drīz būšu LV, no Ziepčika, kur es uzturēšos, tas nav pārāk tālu Paskatīsimies, kādu atmazku tad viņš te izgudros

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:08, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ponta pēc es aizbraukšu uz to Mārupes ledushalli, drīz būšu LV, no Ziepčika, kur es uzturēšos, tas nav tālu Paskatīsimies, kādu atmazku tad viņš izgudros
Opā

  +5 [+] [-]

, 2021-07-27 18:11, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Perfekts koments.

Bet zelta gados, ja šoseju varētu mīt ar BMX domāju Māris arī tur medaļu paceltu. Ir nedaudz cita specifika BMX pret riteni, bet paļubomu paņemtu uz meistarību un līkumos visus apgāztu.
es būtu gatavs labi samaksāt, lai tikai redzētu Štrombergu uz bmx, tour de france sacensībās

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 18:17, pirms 3 gadiem
Super! Malači džeki! Un reāls prieks par Krūmiņu, ka sanāca! Tagad tik uz finālu!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 18:17, pirms 3 gadiem
Labi,labi būsim godīgi,jebkuri top sabalansēti NBA spēlētāji 3X3 viņus visus iznestu vienos vārtos...paskatāties UNCLE DREW! Tikai NBA miljonāriem tas sviests nav vajadzīgs,izņemot reklāmas pēc.

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:17, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ponta pēc es aizbraukšu uz to Mārupes ledushalli, drīz būšu LV, no Ziepčika, kur es uzturēšos, tas nav pārāk tālu Paskatīsimies, kādu atmazku tad viņš te izgudros
Jā, es ar gribu redzēt, kādu atmazku tu šoreiz izdomāsi

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:19, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ponta pēc es aizbraukšu uz to Mārupes ledushalli, drīz būšu LV, no Ziepčika, kur es uzturēšos, tas nav pārāk tālu Paskatīsimies, kādu atmazku tad viņš te izgudros
Bet labāk met mieru tam geju praidam, redz kur banss zin labu metodi ar ko tevi nokodēt

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:20, pirms 3 gadiem
Kasparens rakstīja: Jā un saprata, ka jāmet iekšā? Pirms komentāru lasīšanas diez vai tas ienāca prātā. Jebkurā gadījumā- malači. Tik mazāk runāt ar tiesnešiem vajag- tas viens punkts varēja būt zelta vērtē.
Tak tehnisko iedeva par japāņa pagrūšanu nevis runāšanu, pie tam netaisnīgi, jo japānis pirmais pagrūda Lasmani

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:24, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: es būtu gatavs labi samaksāt, lai tikai redzētu Štrombergu uz bmx, tour de france sacensībās
Čalis domā, ka šoseja no bmx atšķirtas tikai ar velo izskatu
Plus nevajag tēmēt uz tik augstiem plauktiem kā tūre. Mūsu pašu Vienības brauciena tautas klasē (~40km) finišēt ar bmx būtu diezgan izaicinoši. Pat Štrombergam

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:31, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Čalis domā, ka šoseja no bmx atšķirtas tikai ar velo izskatu
Plus nevajag tēmēt uz tik augstiem plauktiem kā tūre. Mūsu pašu Vienības brauciena tautas klasē (~40km) finišēt ar bmx būtu diezgan izaicinoši. Pat Štrombergam
Cilvēkbērns vienkārši nesaprot,ka šosejām un BMX ir dažāda specifika,sprints un maratons...lai piedod man Štrombis,bet ap kādu 20-30km distancē,ar 60km/h vidējo ātrumu viņš vienkārši noplīstu,ja ne vēl ātrāk...treks,tā jau ir cita runa!

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:33, pirms 3 gadiem

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:35, pirms 3 gadiem
https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/27.07....

spēles apskats

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:36, pirms 3 gadiem
jurka.77 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=jQAYFdbJm8I
Čavars dabūs bietē par saviem vārdiem...sliktus komentārus par Krūmiņu rakstīja arī Briedis!!!

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:41, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Čalis domā, ka šoseja no bmx atšķirtas tikai ar velo izskatu
Plus nevajag tēmēt uz tik augstiem plauktiem kā tūre. Mūsu pašu Vienības brauciena tautas klasē (~40km) finišēt ar bmx būtu diezgan izaicinoši. Pat Štrombergam
tas bija sarkasmā, cik saprotu es tikai uzjautrinos par to

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:45, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Īsa gan visiem tā atmiņa, vienu spēli no 8 izšauj un viss jau tiek aizmirsts...
Protams, malacis, bet komanda no viņa gaida šādu sniegumu kā minimums katrā 2. mačā, nevis katrā 8.
Tā kā, atlikušajās divās ir jānotur iesāktais...
Protams, es piekrītu Tev. iepriekšējās spēlēs viņš tiešām diezgan švaki izskatījās uz pārējo džeku foona, kad nekas neliecināja, ka viņš vai vispār kko spēs…es jau arī norakstīju, ka nu viss, Krūmiņam jādodas pensijā, bet saņēmās un parādīja, ka tomēr var izšaut ja vajag!💪🏻

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:51, pirms 3 gadiem
Kārtējais samocītais mačinieks, laikam visi izņemot serbus tā mocas - jo tāds līmenis basketbola... protams esmu par mūsējiem, lai atvērtos un dabūtu medāli!!!

     [+] [-]

, 2021-07-27 18:58, pirms 3 gadiem
Nu tad rīt visas iespējas belgām parādīt zibeņojošu basīti un iekļūt finalā!

     [+] [-]

, 2021-07-27 19:07, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Nu tad rīt visas iespējas belgām parādīt zibeņojošu basīti un iekļūt finalā!
Tas nav basketbols! Kā jau teicu,tad tāds pats Uncle Drew(Kairijs Īrvings)iznestu visu to 3X3 vienos vārtos,bet vai viņam to vajag? Īstais dream team 92 gadā parādīja kas ir basketbols!

     [+] [-]

, 2021-07-27 19:17, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Kārtējais samocītais mačinieks, laikam visi izņemot serbus tā mocas - jo tāds līmenis basketbola... protams esmu par mūsējiem, lai atvērtos un dabūtu medāli!!!
Tagad tu esi par mūsējiem???? No rīta vēl gānīji viņus uz nebēdu!!!!
Totāls divkosis esi, kā lielākā daļa tavu vienaudžu no pamperiem...

     [+] [-]

, 2021-07-27 19:28, pirms 3 gadiem
ja rīt vinnejam ,kad ir finaaaals. Vai spēle par 3, vietu notiek?>

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 19:39, pirms 3 gadiem
Regbists rakstīja: ja rīt vinnejam ,kad ir finaaaals. Vai spēle par 3, vietu notiek?>
Viss notiek rīt - gan par 3.vietu, gan fināls: Games schedule - Tokyo 2020 - Summer Olympic...

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 19:44, pirms 3 gadiem
Ingars ar te kaut kāds pajols atslābsti ņerga

     [+] [-]

, 2021-07-27 20:08, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: tas bija sarkasmā, cik saprotu es tikai uzjautrinos par to
Nu tā bija atbilde par basīti un 3x3. Bet nu loģiski pats nedomāju to. Bet pēdējo laiku komenti SC ir tādi, ka tādām muļķībām kāds vēl grib noticēt

Plus atbilde vienam.... nekad Štrombis nenobrauktu 40km normālā tempā pa šoseju.... Tur toč būtu jānojūdzās. Viņš tak mina 20 sekundes, pārējais lecienos.

     [+] [-]

, 2021-07-27 20:11, pirms 3 gadiem
Vardc rakstīja: Ingars ar te kaut kāds pajols atslābsti ņerga
Piespied,biku bē...iemācies skaitīt līdz desmit kazlēn!

     [+] [-]

, 2021-07-27 20:14, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Tas nav basketbols! Kā jau teicu,tad tāds pats Uncle Drew(Kairijs Īrvings)iznestu visu to 3X3 vienos vārtos,bet vai viņam to vajag? Īstais dream team 92 gadā parādīja kas ir basketbols!
Man ir stipra aizdoma, ka mierīgi var nolaisties 3 stāvus zemāk, tur diezin vai vajadzētu usa dream team vai Īrvingu, lai LBL2 čaļus strītiņā pieveiktu

     [+] [-]

, 2021-07-27 20:17, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Man ir stipra aizdoma, ka mierīgi var nolaisties 3 stāvus zemāk, tur diezin vai vajadzētu usa dream team vai Īrvingu, lai LBL2 čaļus strītiņā pieveiktu
Es jau saprotu,tikai gribās lai jaunieši arī apzinātos patieso 3X3 vērtību! Oki bik pa augstu uzlaidu!

     [+] [-]

, 2021-07-27 20:19, pirms 3 gadiem
Prieks par latviešiem, bet šīs ir tizlakas olimpiskās spēles kādas jebkad ir bijušas, pat Highlights nav kur noskatīties, netoikai 3×3, bet arī futbolā un basii

  +2 [+] [-]

, 2021-07-27 20:35, pirms 3 gadiem
Robis87 rakstīja: Prieks par latviešiem, bet šīs ir tizlakas olimpiskās spēles kādas jebkad ir bijušas, pat Highlights nav kur noskatīties, netoikai 3×3, bet arī futbolā un basii
Uzliec Eurosport YouTube kanālu. Tur var daudz Highlights atrast.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 20:39, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Super. Prieks, ka pusfinālā Beļģi - tos būs jāpārmāca pamatīgi
pēc šādiem pārgalvīgiem izsaucieniem, 3/4 gadījumu top pakāsiens
Cerams, ka šiem tādas muļķības nav galvā

     [+] [-]

, 2021-07-27 21:16, pirms 3 gadiem
Krūms malacis- pēc tāda kodiena beidzot savācās, kad vajadzēja!!!
Tagad lai šodien eiforijā neieskatās par dziłu tai gardajā dzērienā un rīt būs atkal MVP!!!💪🏻👍🥇

     [+] [-]

, 2021-07-27 21:28, pirms 3 gadiem
Neticu!!!

     [+] [-]

, 2021-07-27 21:40, pirms 3 gadiem
Ingariņ Ingariņ.. Eh tu mazais tūdal

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 21:51, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: vēlos izteikt publisku atvainošanos Edgaram Krūmiņam.
es arī..

     [+] [-]

, 2021-07-27 21:52, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Man ir stipra aizdoma, ka mierīgi var nolaisties 3 stāvus zemāk, tur diezin vai vajadzētu usa dream team vai Īrvingu, lai LBL2 čaļus strītiņā pieveiktu
Spēcīgi. Tikko Ūdenszeļļos ciemos Žanis un saka, ka ar 2 izlases džekiem Grīziņā smagi zaudēja (ne jau šiem džekiem), bet viens pedālis no SC būs gudrāks par viņu. Tev sen laiks izdzēsties.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-27 21:53, pirms 3 gadiem
Robis87 rakstīja: Prieks par latviešiem, bet šīs ir tizlakas olimpiskās spēles kādas jebkad ir bijušas, pat Highlights nav kur noskatīties, netoikai 3×3, bet arī futbolā un basii
Ja esi bomzis, kā tas kurš guļ kaut kādā hallē, tad tā ir. Normāli cilvēki var dabūt go3 un skatīties ierakstus.

     [+] [-]

, 2021-07-27 22:03, pirms 3 gadiem
maģiskais rakstīja: Tak tehnisko iedeva par japāņa pagrūšanu nevis runāšanu, pie tam netaisnīgi, jo japānis pirmais pagrūda Lasmani
Kas netaisnīgi? Japānim piezīme, japānis atzina, ko tur lekties? Viss pa "delu"...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 22:09, pirms 3 gadiem
bos_la antifans rakstīja: Spēcīgi. Tikko Ūdenszeļļos ciemos Žanis un saka, ka ar 2 izlases džekiem Grīziņā smagi zaudēja (ne jau šiem džekiem), bet viens pedālis no SC būs gudrāks par viņu. Tev sen laiks izdzēsties.
To stāstu par izlašnieku zaudēšanu Grīziņā dzirdēju jau sen, jābūt patupam, lai izdarītu secinājumus no tā, ka 3 "auksti" čaļi no zāles atnāca uz asfalta un sev nepierastā formātā vasaras brīvdienās uzspēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-27 22:30, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: To stāstu par izlašnieku zaudēšanu Grīziņā dzirdēju jau sen, jābūt patupam, lai izdarītu secinājumus no tā, ka 3 "auksti" čaļi no zāles atnāca uz asfalta un sev nepierastā formātā vasaras brīvdienās uzspēlēja.
Ok, es patups ar vienu lietu, bet tu patupi raksti pa dzīvi Tā kā ej pakaries dalbajob.

     [+] [-]

, 2021-07-27 22:48, pirms 3 gadiem
tie, kuri nodir sa Krūmiņu paši nav labāki, jo gan jau pie televizora dzer aliņu un uzkož sāļas uzkodas. Vienkārši neaizgāja metiens iepriekšējas spēles, bet tāpēc nevajag teikt nav fiziska, nav metiena, nespēlētu lbl2. Tad, kad spēlē aiziet, tad visi liela, jo cilvēks redz pozitīvo. Džeki rīt jāsarauj gabalos belģi un fināla krievus vai serbus jānokož pie reizes.

     [+] [-]

, 2021-07-27 22:54, pirms 3 gadiem
Viens idiots sola visiem bietē,un neviens pat nereaģē!!! Varbūt labāk,lai nebrauc mājās...čavar atvainojies!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-27 23:46, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: tie, kuri nodir sa Krūmiņu paši nav labāki, jo gan jau pie televizora dzer aliņu un uzkož sāļas uzkodas. Vienkārši neaizgāja metiens iepriekšējas spēles, bet tāpēc nevajag teikt nav fiziska, nav metiena, nespēlētu lbl2. Tad, kad spēlē aiziet, tad visi liela, jo cilvēks redz pozitīvo. Džeki rīt jāsarauj gabalos belģi un fināla krievus vai serbus jānokož pie reizes.
Bļ, vinš 7 spēles no vietas bija vērtējams ar - zīmi, kritika bija vairāk kā pamatota. Tur bez metiena arī nekā cita nav, ar to viņš vismaz vēl kautko kompensē.
Pavēro kādu spiedienu izjūt profesionāli sportisti pasaulē, tie saņem kritiku jau pēc vienas neveiksmīgas spēles, ne jau septiņām no vietas.

     [+] [-]

, 2021-07-28 00:27, pirms 3 gadiem
Kāpēc vienmēr ir jābūt pašam profesionālim, lai izteiktu konstruktīvu kritiku?

     [+] [-]

, 2021-07-28 00:58, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Bļ, vinš 7 spēles no vietas bija vērtējams ar - zīmi, kritika bija vairāk kā pamatota. Tur bez metiena arī nekā cita nav, ar to viņš vismaz vēl kautko kompensē.
Pavēro kādu spiedienu izjūt profesionāli sportisti pasaulē, tie saņem kritiku jau pēc vienas neveiksmīgas spēles, ne jau septiņām no vietas.
Strītbola tieši ar metienu var uzvarēt un paskaties uz krieviem. Vai tad viņi fiziski spēcīgāki bija? Nē, bet ar metieniem izklāpēja nīderlandiešus. Krūmiņš arī bez metiena, cīnas uz laukuma, atņem bumbas un utt. Tā kā nevajag teikt viņš tikai met.

     [+] [-]

, 2021-07-28 09:09, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Strītbola tieši ar metienu var uzvarēt un paskaties uz krieviem. Vai tad viņi fiziski spēcīgāki bija? Nē, bet ar metieniem izklāpēja nīderlandiešus. Krūmiņš arī bez metiena, cīnas uz laukuma, atņem bumbas un utt. Tā kā nevajag teikt viņš tikai met.
kādu spēli esi redzējis vai arī ir grūtības ar spēles lasīšanu?

     [+] [-]

, 2021-07-28 11:29, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: kādu spēli esi redzējis vai arī ir grūtības ar spēles lasīšanu?
tu esi spēlējis strītbolu? nevajag umničīt. šodien paskaties spēli un Krūmiņš visiem sc.com klohiem parādīs, ka viņš spēle.

     [+] [-]

, 2021-07-28 11:55, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: tu esi spēlējis strītbolu? nevajag umničīt. šodien paskaties spēli un Krūmiņš visiem sc.com klohiem parādīs, ka viņš spēle.
esmu, un? ko no tā izspriedīsi?
lohs esi tu, jo nerubī ne s*da, ko pierādi ar saviem komentāriem