Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Graudiņa/Kravčenoka piekāpjas Eiropas čempioņu derbijā un Tokijā finišē ceturtās

Graudiņa/Kravčenoka piekāpjas Eiropas čempioņu derbijā un Tokijā finišē ceturtās
Tīna Graudiņa un Anastasija Kravčenoka. Foto: Mikus Kļaviņš, tokija2020.olimpiade.lv

Tokijas olimpisko spēļu bronzas mačā 2019. gada Eiropas čempiones pludmales volejbolā Tīna Graudiņa un Anastasija Kravčenoka šorīt zaudēja 2020. gada Eiropas čempionēm Joanai Heidrihai/Anukai Veržē-Deprē (0-2), ierindojoties ceturtajā pozīcijā.

Atgādinām, ka Latvijas tandēms olimpisko kvotu izcīnīja 2019. gada 22. septembrī.

Olimpisko spēļu bronzas mačā spēkojās Tīna Graudiņa/Anastasija Kravčenoka (#16) un šveicietes Joana Heidriha/Anuka Veržē-Deprē (#12) - olimpiskās atlases ranga "top 10" komanda un pašreizējās Eiropas čempiones. Bilance līdzšinējos savstarpējos mačos bija 0-2 (setos 1:4), abi zaudējumi tika piedzīvoti 2019. gada septembrī, tostarp olimpiskās kvalifikācijas turnīrā - 19:21, 18:21. FIVB/CEV bronzas mačos minētajām šveicietēm karjeras bilance līdz šim bija 0-3. Tagadējā turnīrā šveicietes nospēlējušas par 44 minūtēm vairāk nekā Latvijas duets.

Bronzas mačs sākās plkst. 10.00 pēc Tokijas laika, kad saules apspīdētajā pludmales volejbola "Shiokaze Park" stadionā termometrs rādīja 31, bet dienas karstākajā laikā (plkst. 12.-15.00) prognozēja 34 grādus. Pirms spēles tika atskaņotas Latvijas un Šveices himnas. Gados vecākajām pretiniecēm bija auguma pārsvars - mūsējām 179 un 184cm, šveicietēm 185 un 190cm.

Starta seta sākumā Graudiņa nobloķēja (2:0), arī Heidriha izcēlās ar bloku (2:2), turklāt viņa noformēja eisu (2:3), un Veržē-Deprē guva nākamo punktu - 2:4. Kravčenoka izpildīja eisu ar tīkla palīdzību (5:5), pretinieces atbildēja ar diviem punktiem (5:7), bet Graudiņa sarūpēja netveramo servi - 7:7. Šveicietes guva divus punktus pēc kārtas (8:10), bet tehniskajā pārtraukumā tablo rādīja 9:12. Kravčenoka paņēma aizsardzībā un panāca 11:13. Kravčenoka vēlreiz izglāba aizsardzībā, un Graudiņa iesita labi - 13:14. Pretinieces atbildēja ar trijiem punktiem (13:17), savukārt Kravčenoka izpildīja eisu ar tīkla palīdzību (15:17). Graudiņa noformēja eisu (19:20), taču pirmajā setā nācās piekāpties ar 19:21.

Nākamā seta ievadā mūsējās nonāca iedzinējos (1:5). Kravčenokas labās serves dēļ pretiniecēm radās grūtības, un Graudiņa panāca 3:5. Graudiņa sarūpēja eisu (5:6) taču šveicietes atbildēja ar trijiem punktiem (5:9). Veržē-Deprē izsita autā (7:9), tomēr pēc video atkārtojuma tika konstatēts pieskāriens blokā (6:10). Turpinājumā šveicietes guva vēl trīs punktus, un rezultāts kļuva mums arvien nepatīkamāks (6:13). Latvijas komandai neizdevās lauzt cīņas gaitu, Graudiņa vēl izpildīja divus eisus (11:18, 14:20), un galu galā tika piedzīvots zaudējums arī otrajā setā - 15:21.

Kravčenoka: "Olimpiskajās spēlēs mēs parādījām, ka Latvija patiešām var"

Par olimpisko ceturto vietu katrai Latvijas spēlētājai pienākas valsts naudas balva līdz 23 051 eiro uz rokas.

Pēdējos četros lielajos turnīros Graudiņa un Kravčenoka iekļuva trijos pusfinālos - kas tāds iepriekš nav bijis ne tuvumā! "Final Four" stadijā mūsējās šogad sakrājušas 0-6, ja neskaita "Ergo Open".

Latvijas pludmales volejbola dāmas olimpiskajās spēlēs

26. jūl. 3.00D gr.Graudiņa/Kravčenoka - Kleiza/Sponsila (USA)13:21 21:16 11:15
28. jūl. 5.00D gr.Graudiņa/Kravčenoka - Ana Patrīsija/Rebeka (BRA)21:15 12:21 15:12
31. jūl. 4.00D gr.Graudiņa/Kravčenoka - Makoha/Hadambi (KEN)21:6 21:14
1. aug. 8.001/8Graudiņa/Kravčenoka - Makroguzova/Holomina (ROC)16:21 21:17 15:13
3. aug. 15.001/4Graudiņa/Kravčenoka - Benslija/Vilkersone (CAN)21:13 18:21 15:11
5. aug. 4.001/2Graudiņa/Kravčenoka - Artačo/Klensija (AUS)21:23 13:21
6. aug. 4.00Par 3. v.Graudiņa/Kravčenoka - Heidriha/Veržē-Deprē (SUI)19:21 15:21


Kā jau ziņots, 2021. gada Eiropas čempionāts Vīnē sāksies 11. augustā, tur Latviju pārstāvēs Tīna Graudiņa/Anastasija Kravčenoka, Aleksandrs Samoilovs/Jānis Šmēdiņš un Mārtiņš Pļaviņš/Edgars Točs.

Izmantotie resursi:
Bracket - olympics.com/tokyo-2020
volleyballworld.com
fivb.12ndr.at

Noderīgas saites:

Tokijas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

Skaties visus olimpisko spēļu notikumus tiešraidēs, abonējot discovery+ pie Go3!


Slēpts komentārs: budamank
, 2021-08-06 04:54, pirms 4 gadiem
Malaces meitenes!!!

Eiropas čempī atriebsimies kārtīgi
, 2021-08-06 04:54, pirms 4 gadiem
Žēl. Izskatās, pusfinālā atstāja visu emocionālo enerģiju.
, 2021-08-06 04:57, pirms 4 gadiem
Ceru, ka šis pāris neizjuks. Abas tomēr vēl jaunas un viss vēl priekšā. Parīze te pat aiz stūra.
, 2021-08-06 04:57, pirms 4 gadiem
elvison rakstīja: kā ir tā ir,pēc 4 gadiem parunāsim velreiz paldies
3?
Slēpts komentārs: Peršinga naids
Slēpts komentārs: fkscd
, 2021-08-06 05:05, pirms 4 gadiem
Es uzskatu ka tā ir Samoilova vaina, vecais sāka runat ka meitenes uzvarēs un puisi arī visus paņems priekšā! Nedrīkst tā runāt kamēr nav uzvarēts!
Slēpts komentārs: fkscd
Slēpts komentārs: budamank
Slēpts komentārs: fkscd
, 2021-08-06 05:12, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Malaces meitenes!!!

Eiropas čempī atriebsimies kārtīgi
Eiropas čempis=Olimpiāde??? Nopietni???
Slēpts komentārs: budamank
, 2021-08-06 05:28, pirms 4 gadiem
Sniegums pēdējās divās spēlēs bija absolūts suds. Un pirmkārt jau psiholoģiski mūsējās nebija gatavas cīnīties
, 2021-08-06 05:37, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Pilnīgi bezcerīgi. Latviešu mentalitāte līda ārā pa visiem caurumiem. Iekļūšana pusfinālā bija sapņu kalngals, kas absolūti atslābināja uz izšķirošajām spēlēm. 2 bezcerīgas spēles bez uguntiņas, bez nekā. Nav uzvarētāju gēna latvietēm.
Tieši otrādāk, nevis atslābināja, bet cerības uz medaļām traucēja, ierobežoja darbības, parādījās neveiklība, nepareizu lēmumu pieņemšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-06 05:46, pirms 4 gadiem
Pietrūka pulvera un pārliecības līdz galam!
, 2021-08-06 06:24, pirms 4 gadiem
Sāpīgi tik tuvu jau bija!
, 2021-08-06 06:30, pirms 4 gadiem
malači. pārējie kabači.
, 2021-08-06 06:31, pirms 4 gadiem
nov koment..akmens medāls...medaļu ieskaitē 0
, 2021-08-06 06:48, pirms 4 gadiem
Žēl, bija tik tuvu. Iekļūšana pusfinālā tāpat ir liels sasniegums mūsu jaunajām bīčistēm. Olimpiskais turnīrs vērtējams ar lielu pluss zīmi. Tad, kad sāksim regulēri tikt uz pjedestāla pasaules tūres posmos un tos arī vinnēt, tad arī krāsies izšķirošo maču pieredze un pārliecība. Tīnai un Nastjai ir visas dotības, lai kļūtu par vienu no spēcīgākajiem duetiem pasaulē nākamajās sezonās. Tad arī neizpaliks medaļas pasaules čempionātos un, cerams, arī olimpiskajās spēlēs. Lai izdodas!
, 2021-08-06 06:52, pirms 4 gadiem
Kaut kas tur galīgi salūza.Pilnīgi bez zobiem.Un runa te vairs nebij par robotiem. Paldies par 4.vietu,bet iekšā kremt...
Slēpts komentārs: Kims Čenuns
, 2021-08-06 07:10, pirms 4 gadiem
Apqsveicu meitenes ar kopumā augsto vietu olimpiskajās spēlēs

Lai gan 4. vieta jebkurās spēlēs ir visnepatīkamākā
, 2021-08-06 07:20, pirms 4 gadiem
Meitenes malacītes 4vieta olimpiādē!Protams gribējās jau kādu medāli.
Slēpts komentārs: valgut
, 2021-08-06 07:55, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Pilnīgi bezcerīgi. Latviešu mentalitāte līda ārā pa visiem caurumiem. Iekļūšana pusfinālā bija sapņu kalngals, kas absolūti atslābināja uz izšķirošajām spēlēm. 2 bezcerīgas spēles bez uguntiņas, bez nekā. Nav uzvarētāju gēna latvietēm.
Par tautībām nevajadzētu,jo tu jau to nezini.
, 2021-08-06 07:58, pirms 4 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Nograbēja kā nemetās mazās cūkas
Vecais kuilis kaut ko nošļupstēja!
, 2021-08-06 07:59, pirms 4 gadiem
Arts rakstīja: Kaut kas tur galīgi salūza.Pilnīgi bez zobiem.Un runa te vairs nebij par robotiem. Paldies par 4.vietu,bet iekšā kremt...
Tokijā runā ka sastrīdējās!
, 2021-08-06 08:09, pirms 4 gadiem
aizermans rakstīja: Tokijā runā ka sastrīdējās!
tomēr dažādas mentalitātes...kravčuks visu laiku plātās, kas krieviem raksturīgi..Tīna tik nosmīn,citur augusi..uzvarētāju mentalitāte,kāds tam sakars ar tautību
, 2021-08-06 08:12, pirms 4 gadiem
vot abloms
, 2021-08-06 08:13, pirms 4 gadiem
Gan pusfinālā, gan šodien- visu izškīra ar tikai 2 punktiem zaudētie pirmie seti
Pāris minimālas kłūdińas
Būtu pirmie seti vinnēti, visticamāk-vinnētu arī spēles
Žēl
Medałas bija tik tuvu!
, 2021-08-06 08:34, pirms 4 gadiem
Jāpiekrīt, ka abās izšķirošajās spēlēs mūsu meitenes spēlēja vāji, turpretī pretiniecēm gandrīz viss sanāca perfekti (piemēram, šveicietes 1.setā pacēla trīs no bloka pie paša tīkla atlēkušas bumbas). Drusku pietrūka meistarības, pieredzes un, jā, laikam arī uzvarētāju mentalitātes. Man šķita, ka visas problēmas sākās ar to, ka meičas netika galā ar pretinieču ļoti spēcīgo servju uzņemšanu (īpaši atceros austrālietes ķieģeļus). Un tālāk jau ķēdītē - sarežģīta otrā piespēle, sarežģīts uzbrukums, pārliecības zaudēšana, nepareizu lēmumu pieņemšana un nepiespiestas neprecizitātes un kļūdas.

Kopumā turnīrā, protams, ļoti cienījams sniegums un izcīnītā vieta. Domāju, ka meitenēm priekšā vēl daudz pusfinālu un finālu.
, 2021-08-06 08:35, pirms 4 gadiem
Pēdējos 3 setos sāka "drebēt łipa". Pazuda pārliecība un drošā nekaunība,kas bija iepriekšējās spēlēs. Tas nāks ar pieredzi. Apsveicu ar lielisko sniegumu - jūs cīnījāties kā lauvenes.Ja tā turpināsiet,būs vēl lieliskas uzvaras un spoži panākumi!
, 2021-08-06 08:39, pirms 4 gadiem
Standarts LV sporta. Viss turnirs kopumadiezgan izdevies, izcinitas labas uzvaras, bet 2 NOZIMIGAKAJAS speles piedzivot bezcerigi zaudejumi. Vienkarsi bez variantiem? Ka ta var but? Ari ar skepmetejiem, kuri uz nozimigako 4gades startu vienkarsi saluzt? Kapec ta jau sak klut par musus sportistu ikdienu? Varbut LOK vajag padomat par sertificetu psihologu piesaisti komandai? Vienkarsi nereali...tas jua ir standarts Latvijas sporta. Bus jau labi, esam 4ieka, turnirs izdevies, talak jaspele nemaz nav, neviens nekritizes. Varbut labak vispar tad vajag ko citu dzive darit? nja...tadas rita agras atklasmes cik emocionali vaji ir Latvijas sportisti
, 2021-08-06 08:40, pirms 4 gadiem
Meitenes Malaces! Paldies par 4. vietu!
Nebūsim naivi, uz šajām Olimpiskajām spēlēm viņas neieradās kā TOP 4 duets, līdz ar to sasniegums Super!
, 2021-08-06 08:45, pirms 4 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=bU0...
Izskatas, ka pasas meitenes netic, ko saka. Vinas kautko pasaka un skatas uz Osinieku ar domu - "Ludzu piekriti". Ieskats Latvijas sportistu ikdiena. Ar viriem savadak, tiem vienkarsi rokas pa isam. + Tocs nevelk limeni...
, 2021-08-06 08:48, pirms 4 gadiem
Interesanti gan, kas jums, lielai daļai, liek domāt, ka viņas šodien pasaulē ir nr.1, un zaudēja tikai dēļ savas... muļķības, negribēšanas u.t.t? Zaudēja diviem pāriem no pasaules top 3, tika OS pusfinālā, izcili, un ir kur augt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-06 08:52, pirms 4 gadiem
@eerms
Abas komandas, kuram tik bezcerigi zaudets bija vinas limenu komandas. Neesi mulkis, nemekle atrunas bet paskaties ieprieksejos rezultatus, lai aptuveni saprastu speku samerus. Muziga aizbildinajumu meklesena. Standarts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-08-06 09:02, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Standarts LV sporta. Viss turnirs kopumadiezgan izdevies, izcinitas labas uzvaras, bet 2 NOZIMIGAKAJAS speles piedzivot bezcerigi zaudejumi. Vienkarsi bez variantiem? Ka ta var but? Ari ar skepmetejiem, kuri uz nozimigako 4gades startu vienkarsi saluzt? Kapec ta jau sak klut par musus sportistu ikdienu? Varbut LOK vajag padomat par sertificetu psihologu piesaisti komandai? Vienkarsi nereali...tas jua ir standarts Latvijas sporta. Bus jau labi, esam 4ieka, turnirs izdevies, talak jaspele nemaz nav, neviens nekritizes. Varbut labak vispar tad vajag ko citu dzive darit? nja...tadas rita agras atklasmes cik emocionali vaji ir Latvijas sportisti
Ar tik plašām zināšanām sporta un sportistu psiholoģijā - kāpēc tu vēl neesi LOK štata psihologs???
, 2021-08-06 09:05, pirms 4 gadiem
eermss rakstīja: Interesanti gan, kas jums, lielai daļai, liek domāt, ka viņas šodien pasaulē ir nr.1, un zaudēja tikai dēļ savas... muļķības, negribēšanas u.t.t? Zaudēja diviem pāriem no pasaules top 3, tika OS pusfinālā, izcili, un ir kur augt.
Tieši tā. Mūsējās pirms turnīra tika izliktas ar 16 numuru. Tātad viņām bija jānograb jau 1/8finālā. Ja mūsējām te tagad nav uzvarētāju gēns un vēl kas, jo nav uzvarējušas visu, tad kādas problēmas ir padsmit augstāk izsētiem pāriem, kuri palika aiz mūsējās
, 2021-08-06 09:25, pirms 4 gadiem
OS statistika interesanta. Graudiņai 1.v. servēs un 4.v. uzbrukumu efektivitātē. https://olympics.com/tokyo-2020/oly...
, 2021-08-06 09:27, pirms 4 gadiem
Koka medālis arī ir medālis. Pelnīti,ja skatās pēdējās divas spēles.
, 2021-08-06 09:29, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Latvieši pēc dabas nav uzvarētāji. Apmierinās ar pirmo sasniegumu. Gandrīz vienmēr gandrīz visi. Killera instinkta nav. Kā Artis Ābols teica, latvietība ir traucēklis sporta sasniegumiem
Izņemot kuršus visos gadsimtos!!!
, 2021-08-06 09:31, pirms 4 gadiem
Uzvarētājas viņas ir, to rāda kaut vai tas, ka praktiski gandrīz nekad nezaudē trešos setus. Bet kopējo objektīvo spēku samēru rāda pasaules rangs. Tās pašas krievenes objektīvi bija stiprākas. Atsevišķās spēlēs viss var notikt, bet ne jau regulāri. Skat. pasaules rangu un PK posmu rezultātus.
, 2021-08-06 09:31, pirms 4 gadiem
Tīna pēc pusfināla pirmā seta izbeidzās gan psiholoģiski,gan fiziski. Pa trijiem setiem varbūt pāris reizes normāli uzcēla,bloka nebija.
, 2021-08-06 09:36, pirms 4 gadiem
Švaki...tomēr turnīrs vērtējams ar mīnusa zīmi.
, 2021-08-06 09:44, pirms 4 gadiem
Cik aprobežotam jābūt, lai uzskatītu, ka meitenes negribēja neko vairāk. Var jau protams šķirot pēc mentalitātes, taču tas vairāk ir kā mēģinājums aizvainot, nevis izskaidrot. Jā, slāviem ir asāks temperments, taču tas nav noteicošais faktors (krievietes pusfinālos taču netika), drīzāk dažam labam anonīmam interneta ''varonim'' pašapliecinājums savai aprobežotībai (sit un tad domā). Grūta dzīve nabadziņiem starp apdomīgajiem baltiem.
, 2021-08-06 09:46, pirms 4 gadiem
Rezultāts labs, pat ļoti labs. Un pēdējās divas spēles, lai gan varēja nospēlēt labāk, bet tās patiesībā bija OK līmenī, meiteņu līmenī.
Un nē, neviens neko nepierunājā, ne Samoilovs ne kāds cits. Un nē, arī ja kāds nelaimīgais skatījās, vai neskatījās spēli, arī tas neietekmē rezultātu, neglaimojiet sev, nav jūsos tāds spēks
Spēli var ietekmēt tikai pašas meitenes un viņu treneri, tuvu stāvošas personas. Pieņemu, ka meitenes pašas aizskrēja sev drusku pa priekšu, jau uzkāra medaļas kakā, vai pretēji, uzskatīja, ka darbs paveikts ar iekļūšanu pusfinālā... mazliet pieredzes trūkums, pārlieku liels satraukums, steigšanās.
Bet vispār jau, dāmām pretinieki arī tak bija, tās dāmas tak ar grib medaļas, tāpat cīnās līdz pēdējiem spēkiem, neviens šajā turnīrā neko dāvināt nedāvināja.
Dāmas malaces, iegūtā pieredze jāpārnes uz pāris pilnām pasaules tūres sezonām. Jāpārnes sajūtas, enerģija, jāsasniedz vairāki fināli, lai pārliecība nocietinās.
, 2021-08-06 09:49, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Samoilovam kā krievam ir cita domāšana. Krievs iet ar pārliecību līdz galam. Samoilova teiktais bija pie dibena latvietēm, jo pēc iekļūšanas pusfinālā mūsējās jau izskatījās visu sasniegušas, ko gribējušas OS
Latviešus nedrīkst gruzīt ar uzstādījumu,ka obligāti jāuzvar. Mūsu meičas līdz pusfinālam gāja ar smaidu uz lūpām. Tad labais onkulis Samoilovs viņas sagruzīja un mūsu meičām smaids pazuda, parādījās lieks stresiņš un rezultāts likumsakarīgs. Meiteņu psiholoģija...
, 2021-08-06 09:56, pirms 4 gadiem
večukiņš rakstīja: Tīna pēc pusfināla pirmā seta izbeidzās gan psiholoģiski,gan fiziski. Pa trijiem setiem varbūt pāris reizes normāli uzcēla,bloka nebija.
Piekrītu. Spēles pusfinālā un par bronzu bij' absolūti bezcerīgas. Par 4.vietu varētu priecāties,ja zaudētu sīvā kapiņā. A te... nebij vispār nekādu variantu. Un pretī nebij nekādi monstri. Šveicietes varēja ņemt.Tomēr mūsu puišiem bij' grūtāk. Norvēģi ir Nr.1 Pasaulē!
, 2021-08-06 09:58, pirms 4 gadiem
Žēl gan. Medaļas bija tik tuvu.
, 2021-08-06 10:04, pirms 4 gadiem
Manuprāt - abās zaudētajās spēlēs viss būtu citādi, ja tiktu vinnēti pirmie seti. Tos zaudēja ar 19, bet spēka un gribas saņemties nākamajam setam šoreiz pietrūka, un otrajos setos tiešām vairs nebija variantu
, 2021-08-06 10:13, pirms 4 gadiem
Paldies meitenēm par sagādātajām pozitīvajām emocijām un izcīnīto augsto vietu. Viņas ir jaunas, gan jau medaļas vēl būs. Veiksmi turpmāk.
, 2021-08-06 10:18, pirms 4 gadiem
Meitenes malaces ,atdeva visu kas bija iekšā ...protams žel ,ka ar to bija par īsu medaļām ... bet nu kaunēties nav par ko!
Jākaunas ir par CIRVJU daudzumu (liela daļa šeit jau ir sakomentējusi) mūsu zemē ,kas gatavi no...st visu un visus kas kautko dara šīs zemes labā!
, 2021-08-06 10:20, pirms 4 gadiem
Muļķības atrunāties ar jaunību. Konkurentes bija vecākas, bet ne jau gadi izšķir
, 2021-08-06 10:22, pirms 4 gadiem
Mūžīgās atrunas, ka gan jau nākamreiz, parāda latviešu vājumu un lūzeru domāšanu
, 2021-08-06 10:24, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Muļķības atrunāties ar jaunību. Konkurentes bija vecākas, bet ne jau gadi izšķir
Konkurentes tomēr jau vairākus gadus ir Elitē,mūsējās var teikt tikai šogad ielauzās tur
, 2021-08-06 10:32, pirms 4 gadiem
Diemžēl šī bija mūsu pēdējā cerība uz medaļu... Negribu izklausīties pēc pesimista, bet gluži kā pret norvēģiem, arī pret katariešiem neredzu Pļaviņam/Točam īsti variantus... ceru, ka kļūdos.

P.S. Meitenēm noteikti jāturpina spēlēt kopā - tikai 3 gadi līdz nākamajām OS. Būs vēl pietiekoši jaunas, bet jau nobriedušākas.
, 2021-08-06 10:33, pirms 4 gadiem
Ne jau interneta komentētāji dala tautībās. Ja nacionālās izlases galvenais treneris atklāti pasaka, ka latviešu mentalitāte nav uzvarētāju domāšana, tas ir pamatots spriedums. Un ne jau Ābols tikai to izteica. Arī ārzemju treneri, kas bijuši mūsu izlasēm, ir ievērojuši to pašu
, 2021-08-06 10:36, pirms 4 gadiem
https://www.lsm.lv/raksts/sports/vo...

Un citāts no trenera teiktā. ļoti daudziem īpaši šeit SC komentāru sadaļā vajadzētu ieklausīties.

"Tāpat treneris atklāja, ka viņam patīk fokusēties uz pozitīvo, jo spēlētājas pašas jau zina negatīvo."

Vērtīga atziņa. Pozitīvie cilvēki redz negatīvās lietas, bet viņi tās neakcentē, necenšas izplatīt sev tuvāko vidū. Ar negatīvām lietām jācīnās tiem kuriem ir iespēja to darīt.
Skatoties spēles jūtams ka spēlētājām ir uzvarētāja mentalitāte, izteikti pozitīvas. Vai ielauzīsies pludmales volejbola topa pašā'augšā-to redzēsim. Iespējas ir, mentalitāte ir, raksturs ir.
Vienkārši pretinieces bija labākas. Uzarētāju mentalitātes iezīme ir atzīt - pretinieks bija labāks. Ja to pieņem , ir lielākas iespējas tālāk pašiem pilnveidoties.
, 2021-08-06 10:38, pirms 4 gadiem
Nesaprotamas atbildes intervijā. Mēs labi nospēlējām abas zaudētās spēles- tas tiešām ir labi??? Tas vien parādās, ka apmierinātības sajūta jau bija pēc pusfināla sasniegšanas
, 2021-08-06 10:39, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Ne jau interneta komentētāji dala tautībās. Ja nacionālās izlases galvenais treneris atklāti pasaka, ka latviešu mentalitāte nav uzvarētāju domāšana, tas ir pamatots spriedums. Un ne jau Ābols tikai to izteica. Arī ārzemju treneri, kas bijuši mūsu izlasēm, ir ievērojuši to pašu
Uzvarētāju mentalitāte nav visos sportistos un arī nevar tāda būt visiem. Mūsu abiem pāriem OS ir izteikta uzvarētāju mentalitāte. ļoti daudz skatos pludmales volejbolu un šie abi pāri ir ar spēcīgu raksturu.
Vra runāt par šo mentalitāti futbolistos kopumā, daudzos vieglatlētos (ne visos) u.c.
, 2021-08-06 10:43, pirms 4 gadiem
serbs rakstīja: nov koment..akmens medāls...medaļu ieskaitē 0
Liec mieru Akmenim! Viņš jau beidzis sacensības!
, 2021-08-06 10:44, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Nesaprotamas atbildes intervijā. Mēs labi nospēlējām abas zaudētās spēles- tas tiešām ir labi??? Tas vien parādās, ka apmierinātības sajūta jau bija pēc pusfināla sasniegšanas
Vai sportu patiešām skaties pirmo reizi? Var nospēlēt pat ļoti labi un zaudēt. Nekad neesi dzirdējis ka abi var nospēlēt ļoti labi?
Pozitīvā domāšana ko veicina mūsu spēlētājās viņu treneris ir devusi rezultātu , strauju izaugsmi pēdējos gados.
Ir jāprot analizēt spēles, kādēļ pretnieces bija labākas, vai es tā varu nospēlēt, uz kā rēķina viņas apspēlāja utt.
Tev viss primitīvi - uzvara - spēlē labi, zaudē - spēlē slikti. Tad jau nav par ko runāt.
Ir mums bijušas uzvaras arī ar sliktu spēli.
, 2021-08-06 10:50, pirms 4 gadiem
Kur bija laba spēle? Divi bezierunu zaudējumi ar milzīgu nepiespiesto kļūdu skaitu nu nekādi nav laba spēle.
, 2021-08-06 10:51, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Ko te visu laiku noliek Toču? Protams Pļaviņam lielāka pieredze un tamlīdzīgi taču bieži vien viņš ne mazāk kļūdās. Bet pārmest otram gan viņš fikss! Un attiecīgi rodas nesaskaņas!
Pilnīgi piekrītu! Piemēram, pēdējā spēlē Pļaviņš vairākas reizes uzskatāmi piecēla pārāk tuvu tīklam, kad Točam vispār nebija variantu kur izvērsties! Pie tāda bloka kāds ir Molam, tur stabili vajag celt precīzi kādu metru no tīkla, lai parādītos kkādi varianti apiet bloku!
, 2021-08-06 10:53, pirms 4 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai sportu patiešām skaties pirmo reizi? Var nospēlēt pat ļoti labi un zaudēt. Nekad neesi dzirdējis ka abi var nospēlēt ļoti labi?
Pozitīvā domāšana ko veicina mūsu spēlētājās viņu treneris ir devusi rezultātu , strauju izaugsmi pēdējos gados.
Ir jāprot analizēt spēles, kādēļ pretnieces bija labākas, vai es tā varu nospēlēt, uz kā rēķina viņas apspēlāja utt.
Tev viss primitīvi - uzvara - spēlē labi, zaudē - spēlē slikti. Tad jau nav par ko runāt.
Ir mums bijušas uzvaras arī ar sliktu spēli.
Ir bezjēdzīgi diskutēt ar to, kam viena rieva smadzenēs. Tikai ignors!
, 2021-08-06 10:54, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Rezultāts labs, pat ļoti labs. Un pēdējās divas spēles, lai gan varēja nospēlēt labāk, bet tās patiesībā bija OK līmenī, meiteņu līmenī.
Un nē, neviens neko nepierunājā, ne Samoilovs ne kāds cits. Un nē, arī ja kāds nelaimīgais skatījās, vai neskatījās spēli, arī tas neietekmē rezultātu, neglaimojiet sev, nav jūsos tāds spēks
Spēli var ietekmēt tikai pašas meitenes un viņu treneri, tuvu stāvošas personas. Pieņemu, ka meitenes pašas aizskrēja sev drusku pa priekšu, jau uzkāra medaļas kakā, vai pretēji, uzskatīja, ka darbs paveikts ar iekļūšanu pusfinālā... mazliet pieredzes trūkums, pārlieku liels satraukums, steigšanās.
Bet vispār jau, dāmām pretinieki arī tak bija, tās dāmas tak ar grib medaļas, tāpat cīnās līdz pēdējiem spēkiem, neviens šajā turnīrā neko dāvināt nedāvināja.
Dāmas malaces, iegūtā pieredze jāpārnes uz pāris pilnām pasaules tūres sezonām. Jāpārnes sajūtas, enerģija, jāsasniedz vairāki fināli, lai pārliecība nocietinās.
Tīna gan jau atkal atsāks studēt... Redzēs, kas tur viņām sanāks...
, 2021-08-06 10:56, pirms 4 gadiem
4. vieta nav slikti, bet ir tāda pēcgarša, ka reāli varējam paņemt medaļu. Bijam tik tuvu un tieši svarīgākaja brīdī sniegums nav optimāls.
, 2021-08-06 11:08, pirms 4 gadiem
Ivijis rakstīja: Tīna gan jau atkal atsāks studēt... Redzēs, kas tur viņām sanāks...
Viņa jau studēja šogad..vēl viens gads tik atlicis
, 2021-08-06 11:19, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Viņa jau studēja šogad..vēl viens gads tik atlicis
pēc tam uz šļūkāšanu!
, 2021-08-06 11:21, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Mūžīgās atrunas, ka gan jau nākamreiz, parāda latviešu vājumu un lūzeru domāšanu
Labi, ka tu neesi latvietis
, 2021-08-06 11:26, pirms 4 gadiem
Ir jau labi. Paldies, meitenes! Atrādījāt Latviju pasaulei ļoti pozitīvā gaismā, par to vislielākais prieks. Atliek tāpat čakli strādāt uz priekšu un tad jau Parīzē atkal būs iespēja. Olimpiskajā četriniekā tikt prot un spēj tikai izcilākie...
Slēpts komentārs: fagcentrs
, 2021-08-06 11:43, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: Nožēlojami. Rīt puiši parādīs to pašu un finišēsim ar garu degunu. Visi jau saslapināja biksēs un priecājās par medaļām, neviens nedomā loģiski un nesaprot ka latvieši NEVAR strādāt stresa situācijās.
Runā tikai par savu slapjumu. Čaļi jau sen ir uzlēkuši pāris reižu augstāk par pakaļu un medaļas būs brīnums (pārējie 3 ir pirmās 3 izsētās komandas. Mūsējie ir, ja nemaldos, 19.). Tīri objektīvi čaļi ir ievērojami vājāki, nevis nevar/negrib strādāt stresa situācijās.
, 2021-08-06 11:44, pirms 4 gadiem
Medaļas tik tuvu, bet beigās tik tālu, vēl vajadzīgs liels rūdījums psiholoģiskajā noturībā. Cerams, šī 4. vieta būs labs stimuls nākotnes panākumiem.
Lai arī večiem gan jau medaļas nebūs, tur būs vajadzīgs vairāk veiksmes, bīčistiem labas spēles, malači!
, 2021-08-06 11:54, pirms 4 gadiem
Un tagad lai paceļ roku ikviens, kas pirms OS nebūtu stāvā sajūsmā, ja pie zīlnieces kristāla lodē izlasītu, ka abi mūsu pāri iekļūs pusfinālā.
, 2021-08-06 12:00, pirms 4 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Meitenes Malaces! Paldies par 4. vietu!
Nebūsim naivi, uz šajām Olimpiskajām spēlēm viņas neieradās kā TOP 4 duets, līdz ar to sasniegums Super!
Ja tiec līdz pusfinālam tad 4. Vieta ir drausmīgākais rezultāts, labāk būtu pret krieviju nograbejušas
Slēpts komentārs: Kims Čenuns
, 2021-08-06 12:02, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Latvieši pēc dabas nav uzvarētāji. Apmierinās ar pirmo sasniegumu. Gandrīz vienmēr gandrīz visi. Killera instinkta nav. Kā Artis Ābols teica, latvietība ir traucēklis sporta sasniegumiem
es šeit nepiekrītu Artim Ābolam.. tas, ka lielam vairumam šāds instinkts snauž vai nav attīstīts, nenozīmē, ka tā ir latvietība un tas traucē ko sasniegt..
Ja tā ir tiesa, tad kaut ko tik glupu no tik gudra cilvēka reti nācies dzirdēt
Slēpts komentārs: Kims Čenuns
, 2021-08-06 12:03, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Ir jau labi. Paldies, meitenes! Atrādījāt Latviju pasaulei ļoti pozitīvā gaismā, par to vislielākais prieks. Atliek tāpat čakli strādāt uz priekšu un tad jau Parīzē atkal būs iespēja. Olimpiskajā četriniekā tikt prot un spēj tikai izcilākie...
Koka medaļas arī ir labi !
Slēpts komentārs: Kims Čenuns
, 2021-08-06 12:17, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Ir bezjēdzīgi diskutēt ar to, kam viena rieva smadzenēs. Tikai ignors!
Un kas Tev prasa diskutēt?Gribi apliecināties otru noliekot?Nožēlojami!
, 2021-08-06 12:20, pirms 4 gadiem
18. Augustā nākamais protests visi par gobzemu
, 2021-08-06 12:20, pirms 4 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai sportu patiešām skaties pirmo reizi? Var nospēlēt pat ļoti labi un zaudēt. Nekad neesi dzirdējis ka abi var nospēlēt ļoti labi?
Pozitīvā domāšana ko veicina mūsu spēlētājās viņu treneris ir devusi rezultātu , strauju izaugsmi pēdējos gados.
Ir jāprot analizēt spēles, kādēļ pretnieces bija labākas, vai es tā varu nospēlēt, uz kā rēķina viņas apspēlāja utt.
Tev viss primitīvi - uzvara - spēlē labi, zaudē - spēlē slikti. Tad jau nav par ko runāt.
Ir mums bijušas uzvaras arī ar sliktu spēli.
Spēlē ar krievietēm tiesnese kļūdijās trešjā setā pie 12;8..takā paveicās,bet paldies par pozitīvajām emocijām...nēesam vēl medaļu līmeni..fakts
, 2021-08-06 12:23, pirms 4 gadiem
petravicus rakstīja: Diemžēl šī bija mūsu pēdējā cerība uz medaļu... Negribu izklausīties pēc pesimista, bet gluži kā pret norvēģiem, arī pret katariešiem neredzu Pļaviņam/Točam īsti variantus... ceru, ka kļūdos.

P.S. Meitenēm noteikti jāturpina spēlēt kopā - tikai 3 gadi līdz nākamajām OS. Būs vēl pietiekoši jaunas, bet jau nobriedušākas.
Uzvarēs kurš vairāk gribēs...katarieši varbūt nebūs gatavi par bronzu sisties...
, 2021-08-06 12:31, pirms 4 gadiem
Manuprāt, jau pēc pirmās tiesāšanas,kad Graudiņu tiesnesis gribēja mācīt kā atdot piespēles, vajadzēja iesniegt protestu, jo tad varbūt šajā spēlē būtu normālāka tiesāšana - varu iedomāties kā ir,kad visos mačos spēlē savu spēli,bet atbrauc uz Olimpiādi un tiesnesis "pasaka",ka tā nedrīkst - rezultātā +2 punkti pretiniecēm un Tīnai salauž spēli,jo nevar saprast,ko tiesnesis piekasās (līdz šim visos turnīros viss ok,bet redz te vienam šķībā pedagoga gars nelaikā pamodies)
Bet meitenes malacītes!Tik nenokārt degunu un Francijā būs vēl labāk!
, 2021-08-06 12:35, pirms 4 gadiem
serbs rakstīja: Uzvarēs kurš vairāk gribēs...katarieši varbūt nebūs gatavi par bronzu sisties...
Uzvarēs nevis tas, kas domās par medaļām, bet cīnīsies par uzvaru un būs meistarīgāks konkrētajā spēlē. Veiksmi mūsējiem un turēsim īkšķus.
, 2021-08-06 12:37, pirms 4 gadiem
artenio rakstīja: Manuprāt, jau pēc pirmās tiesāšanas,kad Graudiņu tiesnesis gribēja mācīt kā atdot piespēles, vajadzēja iesniegt protestu, jo tad varbūt šajā spēlē būtu normālāka tiesāšana - varu iedomāties kā ir,kad visos mačos spēlē savu spēli,bet atbrauc uz Olimpiādi un tiesnesis "pasaka",ka tā nedrīkst - rezultātā +2 punkti pretiniecēm un Tīnai salauž spēli,jo nevar saprast,ko tiesnesis piekasās (līdz šim visos turnīros viss ok,bet redz te vienam šķībā pedagoga gars nelaikā pamodies)
Bet meitenes malacītes!Tik nenokārt degunu un Francijā būs vēl labāk!
Tiesāšana nav vienāda visās spēlēs. Vakar norvēģi arī vairākas reizes deva šaubīgas piespēles, bet viņiem nenosvilpa.
, 2021-08-06 12:41, pirms 4 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Ja gribētu būtu medaļa, bet luzera sindroms nolauza viņas
Saprotu, ka cilvēkam nevar aizliegt izteikties par lietām, kuras viņam ir svešas, bet tu acīmredzami salīdzini sporta spēles ar ķieģeļu kraušanu būvlaukumā.
, 2021-08-06 12:45, pirms 4 gadiem
*šis nav par objektīviem krievvalodīgajiem, bet tieši par šiem vateņu rašistu urlām
"latvieši nevar strādāt stresa situācijas" + "luzera mentalitāte/sindroms" + "labāk būtu pret krieviju nograbejušas" un t.t. - domāju visiem skaidrs,kādi rašistu vergi visu šo izvemj,jo grib,lai latvieši kļūst kā viņi - nabagi,bēgļi,stučītāji,bez karoga,bez himnas,bez valsts nosaukuma - un viņiem digti sāp,ka latvieši nav tādi paši nožēlojami/zemiski radījumi,kā viņi paši
, 2021-08-06 13:16, pirms 4 gadiem
Eheeheh
, 2021-08-06 13:17, pirms 4 gadiem
Trapss rakstīja: Saprotu, ka cilvēkam nevar aizliegt izteikties par lietām, kuras viņam ir svešas, bet tu acīmredzami salīdzini sporta spēles ar ķieģeļu kraušanu būvlaukumā.
Ja es gribu, tad uzmureju 3 kubus, ja gribu 4. Lūk ir atšķirība kā ar gribēšanu es paveicu vairak
, 2021-08-06 13:52, pirms 4 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Ja es gribu, tad uzmureju 3 kubus, ja gribu 4. Lūk ir atšķirība kā ar gribēšanu es paveicu vairak
Viss pareizi. Nu labi, tad tagad par pludmales volejbolu tev saprotamā valodā. Pieņemsim, mēs divi mūrnieki sacenšamies par labākā mūrnieka titulu. Es vidēji mūrēju ~5 kubus dienā, tu ~4. Uzmanību, jautājums:
"Kāds tev ir pamats uzskatīt, ka titula likteni izšķirs tikai tava gribēšana?"
, 2021-08-06 14:23, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Standarts LV sporta. Viss turnirs kopumadiezgan izdevies, izcinitas labas uzvaras, bet 2 NOZIMIGAKAJAS speles piedzivot bezcerigi zaudejumi. Vienkarsi bez variantiem? Ka ta var but? Ari ar skepmetejiem, kuri uz nozimigako 4gades startu vienkarsi saluzt? Kapec ta jau sak klut par musus sportistu ikdienu? Varbut LOK vajag padomat par sertificetu psihologu piesaisti komandai? Vienkarsi nereali...tas jua ir standarts Latvijas sporta. Bus jau labi, esam 4ieka, turnirs izdevies, talak jaspele nemaz nav, neviens nekritizes. Varbut labak vispar tad vajag ko citu dzive darit? nja...tadas rita agras atklasmes cik emocionali vaji ir Latvijas sportisti
Pārāk šauri skaties uz to visu. Arī visām sporta lielvalstīm sportisti šādi "salūzt" un neko nedabū. Bet, ja to dalībnieku ir dauz, tad viens no pieciem izšauj visu pēc pilnas programmas, kamēr vēl četriem gadās visādas likstas, kas liedz viņiem aizsniegties līdz medaļām un dažkārt tur runa ir pat par ranga līderiem un favorītiem. Mūsu meitenes nebija favorītes, arī šķēpmetēji ne. Tīnas un Nastjas panākums vispār ir fenomenāls. Esot ar 16 numuru izsētām, tikt olimpiskajā čtriniekā, tas ir ļoti labi. Žēl. protams, ka līdz galam viss nesanāca, bet te meitenēm galvenais ir neapstāties, turpināt progresēt un tad sagaidīsim no viņām arī uzvaras izsķirošās spēlēs. Bet par Latvijas sportistiem runājot visas tavas hipotēzes apgāž 3x3 basketbolisti. Viņi bija favorīti, gāja kā pa celmiem, bet izšķirošās spēles nokapāja augstasinīgi. Tad par kādu emocionālu vājumu ir runa un kāpēc tu to attiecini uz visu nāciju? Varbūt tu pats esi emocionāli vājš, tāpēc šo trūkumu pieraksti visiem citiem?
, 2021-08-06 14:24, pirms 4 gadiem
Laikam jau nenoticēja, ka var sasniegt medaļas. Pēc iekļūšanas pusfinālā tā priecājās un lidinājās pa mākoņiem kā pēc turnīra beigām. Tur arī palika tās emocijas, ko vajadzēja taupīt izšķirošajām spēlēm. Bet neviens tāpat negaidīja, ka tiks līdz medaļu cīņām. Nav ko daudz pārmest.
, 2021-08-06 15:14, pirms 4 gadiem
Domā OS medaļnieks Pļaviņš tik ļoti sapriecājās par iekļūšanu pusfinālā? Nu nē taču. Domāju, ka mūsējo veiksmes faktors ir tas, ka abas pirmās play off kārtas mūsu pāri gāja laukumā bez lielām ekspektācijām, līdz ar to bez liela morāla sloga, kas nesa atraisītību un labāku potenciāla realizāciju, salīdzinājumā ar objektīvajām favorītkomandam, kuras jau no 1/8 fināla izjuta lielu psiholoģisku spiedienu. Sākot ar pusfinālu, kad medaļu tuvums stresa līmeni komandām sāka pielīdzināt, meistarības atšķirības sāka iegūt objektīvākas aprises.
, 2021-08-06 15:36, pirms 4 gadiem
Madara Palameika izcīna 11.vietu ! Labākais rezultāts starp visiem Latvijas vieglatlētiem Tokijā !
, 2021-08-06 17:37, pirms 4 gadiem
Gg kanādā
, 2021-08-06 18:22, pirms 4 gadiem
Peršinga naids rakstīja: Pilnīgs sviests un murgs pēdējās 2ās spēlēs,salīdzinot ar iepriekšējiem mačiem,kur gandrīz viss gāja kā pa sviestu!Kas notika ar viņu smadzenēm,pārstādīja vai sabojāja?
Jā,un koka medaļu par panākumu var nosaukt tikai pilnīgi slims personāžs vai lūzeris!
whahaha piedirsi te pilnu centru, cik $ padirsi whaha
, 2021-08-06 19:04, pirms 4 gadiem
Bet vispār meitenes nostartēja super!!!