Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Lai tiktu līdz Džokovičam, Gulbim jāuzvar Fonīni

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Lai tiktu līdz Džokovičam, Gulbim jāuzvar Fonīni
Ernests Gulbis
Foto: AP

Šanhajas ATP „Masters Series” turnīrā šodien turpināsies pirmās kārtas cīņas. Vienā no mačiem spēlēs arī vadošais Latvijas tenisists Ernests Gulbis, kura pretinieks būs itālietis Fabio Fonīni. Ja laika apstākļi būs labvēlīgi, tad mača sākums gaidāms ap 13:00, bet videotranslācija no mača nav plānota.

Jau vakar ar četrām spēlēm Šanhajā aizsākās 2009. gada pirmspēdējā ATP „Masters Series” pamatturnīra izspēle. Tajā šogad startē arī Latvijas vadošais tenisists Ernests Gulbis, kurš jaunākajā ATP rangā pakāpies uz 80. vietu. Gulbim Šanhajā cīņas teorētiski vajadzēja uzsākt no kvalifikācijas, taču viņš saņēma organizatoru piešķirto wild card, kas ļāva nedaudz atvilkt elpu pēc Tokijas sacensību cīņām. Tieši sportista sekmīgā spēle Japānā Gulbja atbalstītājiem devusi jaunu ticību, ka Ernests var sasniegt pietiekami augstas virsotnes. Kopumā Tokijā Gulbis uzvarēja četras spēles pēc kārtas, tiekot pāri arī maģiskajai pamatturnīra otrajai kārtai, bet ceturtdaļfinālā nācās zaudēt nākamajam čempionam Žo-Vilfrīdam Tsongam.

Šanhajas turnīrā Gulbim pirmajā kārtā pretiniekos ielozēja kvalifikācijas sacensību veiksminieku, itālieti Fabio Fonīni. Jaunākajā ATP rangā 22 gadus vecais itālietis ieņem 66. vietu, taču šodienas spēlē viņš nebūs favorīta lomā. Labākos panākumus viņš gūst māla seguma kortos, kamēr uz hard vairāk zaudē nekā uzvar. Līdz pagājušajai nedēļai Fonīni bilance hard seguma kortos bija viena uzvara un pieci zaudējumi, bet, pateicoties spēlēm kvalifikācijās Pekinā un Šanhajā, tagad tā jau ir pieklājīgāka. Pekinas sacensībās Fonīni apspēlēja Tsungu-Hua Jangu un Lukašu Dluhiju, bet pēc tam ar 6:7(5), 5:7 piekāpās serbam Viktoram Troickim, bet Šanhajas kvalifikācijā viņš apspēlēja šveicieti Georgu Bastlu (7:5, 1:6, 6:1) un slovēni Luku Gregorču (6:3, 6:2). Katrā no šīm spēlēm itālietim bijušas problēmas ar savas serves noturēšanu, kas varētu dot labas cerības Ernestam.

Gulbim pēdējos mačos bijusi ļoti laba breikpunktu realizācija, bet pašam ar savu servi lielu problēmu nav bijis. Pozitīva iznākuma virzienā varam raudzīties arī tādēļ, ka vienīgajā savstarpējā spēlē Ernests Fonīni jau uzvarējis – pērn Deivisa kausa spēlē Itālijā uz māla seguma mūsu tenisists uzvarēja ar 7:6(2), 6:1, 6:1. Gulbja un Fonīni mačs paredzēts kā ceturtais pēc kārtas trešajā kortā, bet precīzs spēles sākuma laiks nav zināms. Visticamāk tas nesāksies ātrāk kā 14:00 pēc Latvijas laika, jo Šanhajā šodien jau paspēja uzlīt un mači nedaudz aizkavējās. Videotranslācijas no šī korta nav plānotas, tāpēc rezultāta izmaiņām vajadzēs sekot teksta tiešraidē. Šīs spēles uzvarētājs iegūs ne vien 45 reitinga punktus, bet arī iespēju otrajā kārtā spēkoties pret serbu Novaku Džokoviču, kurš vakar kļuva par Pekinas sacensību čempionu.

Izmantotie resursi:
atpworldtour.com

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1419 658 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 10:15, pirms 15 gadiem
kā tad ir pareizi Fonini vai Fognini? Rakstā viens, spēļu kalendārā cits

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 10:16, pirms 15 gadiem
jāizmanto iespēja..!!!! un tad saspringta ciina ar dzokovicu..!

     [+] [-]

, 2009-10-12 10:17, pirms 15 gadiem
Shodien eedienkartee Pasta Fognini al dente, bet peec tam vareetu veelreiz novaakt Novaaku!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-12 10:20, pirms 15 gadiem
Droopy rakstīja: kā tad ir pareizi Fonini vai Fognini? Rakstā viens, spēļu kalendārā cits
kalendaaraa netiek latviskoti tenisistu vaardi un uzvaardi

  +3 [+] [-]

, 2009-10-12 10:21, pirms 15 gadiem
Droopy rakstīja: kā tad ir pareizi Fonini vai Fognini? Rakstā viens, spēļu kalendārā cits
Visās valodās, kas radušās no latīņu valodas "GN" izrunā kā "ŅJ" vai "NJ"

bet par spēli - ir jāattaisno favorīta statuss, tad arī par zaudējumu otrajā kārtā pret Džokoviču es nepārdzīvošu..

  +2 [+] [-]

, 2009-10-12 10:29, pirms 15 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: kalendaaraa netiek latviskoti tenisistu vaardi un uzvaardi
Tad jau pareizāk būtu Foņjini - tā, kā to izrunā itāļi

  -1 [+] [-]

, 2009-10-12 10:30, pirms 15 gadiem
Uff, tas,ko es dzirdēju par Gulbi..Jācer, ĻOTI jācer, ka jaunais treneris viņu spēs izlabot, lai beidzot nolaižas no zvaigznēm un spēlē stabili ilgāku laiku, nevis tikai kādu laiku, vinējot 16. nr, bet zaudējot 150tajam.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 10:36, pirms 15 gadiem
Elmers rakstīja: Tad jau pareizāk būtu Foņjini - tā, kā to izrunā itāļi
Nevis Foņjini, bet gan Foņīni!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-12 10:39, pirms 15 gadiem
Ja laika apstākļi būs labvēlīgi, tad mača sākums gaidāms ap 13:00, bet videotranslācija no mača nav plānota.

Iknedēļas rakstā par VSB tiešraidēm rakstīts, ka VSB rādīs!

Kam ticēt???

     [+] [-]

, 2009-10-12 10:39, pirms 15 gadiem
Lai veicas ERNEST!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 10:46, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ja laika apstākļi būs labvēlīgi, tad mača sākums gaidāms ap 13:00, bet videotranslācija no mača nav plānota.

Iknedēļas rakstā par VSB tiešraidēm rakstīts, ka VSB rādīs!

Kam ticēt???
Tiešām VSB solījās arī spēli ar Fonini rādīt? Jāpaskatās

     [+] [-]

, 2009-10-12 10:52, pirms 15 gadiem
jāspēlē tikai uz uzvaru...

     [+] [-]

, 2009-10-12 10:53, pirms 15 gadiem
ja kāds zin, kur rādīs netā, lūdzu ielieciet linku, ja protams rādīs, turam īkšķus par Ernestu!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-12 11:18, pirms 15 gadiem
Fognini -> Fonjīni (kā vārdā signora)

     [+] [-]

, 2009-10-12 11:20, pirms 15 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Nevis Foņjini, bet gan Foņīni!!!
"ņ" nav gluži tas pats, kas "nj". Daudzi ārzemnieki latviešu "ņ" nemaz nespēj izrunāt.
Piemēram, ir tāds futbolists kā Dāvids Vilja, kura uzvārdu mēs atveidojam ar "lj" nevis "ļ". Tad jau būtu jāsaka Viļa

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 11:22, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ja laika apstākļi būs labvēlīgi, tad mača sākums gaidāms ap 13:00, bet videotranslācija no mača nav plānota.

Iknedēļas rakstā par VSB tiešraidēm rakstīts, ka VSB rādīs!

Kam ticēt???
Domāju, ka VSB nodrošinās translāciju no šī turnīra, bet ne no 3. korta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 11:50, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "ņ" nav gluži tas pats, kas "nj". Daudzi ārzemnieki latviešu "ņ" nemaz nespēj izrunāt.
Piemēram, ir tāds futbolists kā Dāvids Vilja, kura uzvārdu mēs atveidojam ar "lj" nevis "ļ". Tad jau būtu jāsaka Viļa
Ok, varbūt ne Foņīni, bet gan Foņjīni, bet nepiekrītu, ka Fonjīni... Regulāri nākas lietot itāliešu valodu darbā, tā kā zinu, ko runāju

  -1 [+] [-]

, 2009-10-12 11:52, pirms 15 gadiem
Latviesu valoda vienkarsi nav tadas 'skanas', tapec ari nevaram to uzvardu normali uzrakstit

     [+] [-]

, 2009-10-12 11:56, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Latviesu valoda vienkarsi nav tadas 'skanas', tapec ari nevaram to uzvardu normali uzrakstit
Vienkārši, itāliešu valoda ir daudz "mīkstāka" - krietni mīkstāks ir gan burts "L", gan "Ņ" un citi līdzskaņi, kuri latviešu valodā ir cieti. VIstipiskākais piemērs ir burts "L"...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-12 12:15, pirms 15 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Ok, varbūt ne Foņīni, bet gan Foņjīni, bet nepiekrītu, ka Fonjīni... Regulāri nākas lietot itāliešu valodu darbā, tā kā zinu, ko runāju
Tāds atveidojums kā "ņj" vispār ir pret visiem likumiem. Zināt valodu un gramatiku ir divas dažādas lietas. Esmu mācījies fonētiku. Iespējams zini, ka, piemēram, spāņu valodā ir tāds burts kā ñ, kuru latviešu valodā atveido kā "nj". Itāliešu valodā ir tieši tā pat. Starp citu, itāliešu valodā "l" un "n" iespējams ir mīkstāki kā latviešu valodā, kas arī ir iemesls, kāpēc Tev šķiet, ka skaņa "nj" ir tik pat mīksta kā latviešu "ņ", kaut gan patiesībā tā nemaz nav.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-12 12:21, pirms 15 gadiem
Fabis rakstīja: Latvieši tieši ar to atsķiras no citiem, ka mēs pareizi izrunājam viņu "montagna, battaglia" ar mīksto ņ, ļ.
Nu, domāju, ka daudzi ārzemnieki ar Tevi pastrīdētos par to, kas ir "pareizi". Drīzāk jāsaka, ka mēs šīs skaņas izrunājam citādāk. Latvieši piemēram nespēj izrunāt velāro "r", savukārt frančiem būtu problēmas ar mūsu "r" burta izrunāšanu.

     [+] [-]

, 2009-10-12 12:21, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāds atveidojums kā "ņj" vispār ir pret visiem likumiem. Zināt valodu un gramatiku ir divas dažādas lietas. Esmu mācījies fonētiku. Iespējams zini, ka, piemēram, spāņu valodā ir tāds burts kā ñ, kuru latviešu valodā atveido kā "nj". Itāliešu valodā ir tieši tā pat. Starp citu, itāliešu valodā "l" un "n" iespējams ir mīkstāki kā latviešu valodā, kas arī ir iemesls, kāpēc Tev šķiet, ka skaņa "nj" ir tik pat mīksta kā latviešu "ņ", kaut gan patiesībā tā nemaz nav.
Spāņu un itāliešu valodas fonētiķis tiešām neesmu
Tā kā jāpiekrīt Tev.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 12:25, pirms 15 gadiem
kāda starpība kā izrunā tā itāļa uzvārdu? tā vietā, lai te ceptos, būtu par gaidāmo spēli runājuši, cik noprotu, teksta tiešraide te būs jāskatās: protennislive.com: Tennis - ATP World Tour - Home

     [+] [-]

, 2009-10-12 12:26, pirms 15 gadiem
Yo, a vieglāk nav pačekot video intervijas, kur uzrunā sportistu īstajā valodā, lai pareizi uzrakstītu?

     [+] [-]

, 2009-10-12 12:28, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Yo, a vieglāk nav pačekot video intervijas, kur uzrunā sportistu īstajā valodā, lai pareizi uzrakstītu?
Nu bet tas tacu prasa papildu darbu...

     [+] [-]

, 2009-10-12 12:35, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Nu bet tas tacu prasa papildu darbu...
Eh, nebūsim nu slinki. Tas tik celtu autora akcijas, ja viss būtu pareizi un skaisti, ne?

     [+] [-]

, 2009-10-12 12:39, pirms 15 gadiem
Starp citu, spele no 13.00 ir parcelta uz 14.00

  -2 [+] [-]

, 2009-10-12 13:05, pirms 15 gadiem
3.kortā tikai tikko sākās spēle Arguello - Schuettler
Slēpts komentārs: wilwood

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 13:29, pirms 15 gadiem
Za Gulbisa.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-12 13:33, pirms 15 gadiem
Haha bik iereecu par shito, iegaaju raxtaa, domaaju kaads linku buus iemetis bet taa vietaa Latvieshu valodas gramatikas nodarbiiba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-12 13:41, pirms 15 gadiem
Pirmaa seta staasts - Shutlers nobreikoja Arguello, Arguello nobreikoja Shutleru, Shutlers nobreikoja Arguello un ir vadiibaa ar 5:3...

Polju briinums Kubots ljoti labi ciinaas pret Vavrinku, uzvareeja 1. setu un 2. seta taibreikaa jau bija vadiibaa ar 5:1, bet... Tagad 3. setaa Lukashs briesmiigi moka Stanislasu pie pasha Stanislasa serves... Nospeeleetas gandriiz 2 1/2 stundas, 3:2 polja labaa.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1419 658 komentāri