Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

IZM rosinās piešķirt Ostapenko naudas balvu par triumfu "French Open"

Agris Suveizda

IZM rosinās piešķirt Ostapenko naudas balvu par triumfu "French Open"
Aļona Ostapenko
Foto: EPA/Scanpix

Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis šorīt viesojās televīzijas kanāla LNT raidījumā "900 sekundes", kur apstiprināja, ka tika tiks rosināts tenisistei Aļonai Ostapenko piešķirt prēmiju par izciliem sasniegumiem sportā.

"Par summu droši vien, ka nerunāsim, jo, protams, salīdzinot ar naudas balvu, kas ir balvu fondā šajā tenisa turnīrā, atlīdzība vai pateicība no valsts puses būs salīdzinoši neliela," sacīja Kārlis Šadurskis. "Bet jebkurā gadījumā ir ļoti svarīgi, ka valsts novērtē savus izcilos sportistus. Šeit, domāju, daudz svarīgāks ir nevis pats finansiālais labums, bet gan tas, ka šī atzinība tiek izteikta. To mēs lemsim Nacionālajā sporta padomē."

Vaicāts, vai naudas balvas piešķiršanu rosinās tieši Izglītības un zinātnes ministrija, ministrs atbildēja šādi: "Protams, ka mēs ierosināsim, ka naudas balva ir nepieciešama. Cik? Par to tagad nerunāsim. Pirmdienas rītā par naudu… Vai tā būs ministrijas nauda? Nē, visticamāk, ka tā būs no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem, jo, teiksim, šī gada budžetā tāda nauda nav iebudžetēta un ir Ministru kabineta noteikumi, kas nosaka kopējo balvu fondu par izciliem sasniegumiem sportā."

Šadurskis gan piebilda, ka šie noteikumi nav precīzi izstrādāti un ka tie tuvākajā laikā būtu jāpārskata: "Savācot šos kritērijus kopā, apbalvojamo sportistu, viņu treneru un visu, kuri ir piedalījušies tajā vai citā uzvarā, ir tik daudz, ka naudas iznāk ļoti niecīgas. Un reizēm sanāk, ka tās nav par izciliem, bet gan par vienkārši sasniegumiem. Domāju, ka noteikumi ir jāpārskata. Cik drīz? Domāju, ka līdz nākamā budžeta procesam tiem būtu jābūt kārtībā."

Izmantotie resursi:
LNT raidījums "900 sekundes"

Vai Ostapenko ir jāprēmē par triumfu Parīzē?

  • 412

  • 75


  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 10:56, pirms 7 gadiem
Kārlīti, ko ta tu vari viņai piedāvāt kaut mazliet samērīgu ar tiem 2000 000, ko viņa jau nopelnīja?

 +11 [+] [-]

, 2017-06-12 10:56, pirms 7 gadiem
Būšu nepopulārs, bet naudas balvu vairāk vajag tenisa sistēmai nevis Aļonai individuāli... Labāk, lai valsts uzceļ (vai ierīko) tenisa kortus nevis mētājas ar naudu..
Pelnījusi ir, bet vai to vajag?
Jautājums ir galīgi greizs, bez visiem atbilžu variantiem

  +4 [+] [-]

, 2017-06-12 11:02, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: Būšu nepopulārs, bet naudas balvu vairāk vajag tenisa sistēmai nevis Aļonai individuāli... Labāk, lai valsts uzceļ (vai ierīko) tenisa kortus nevis mētājas ar naudu..
Pelnījusi ir, bet vai to vajag?
Jautājums ir galīgi greizs, bez visiem atbilžu variantiem
IZM jau vairākus gadus nespēj uzsākts Lielupes tenisa centra būvniecību. Naudu valsts jau sen iedevusi,bet nekas nenotiek! Skumji!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-12 11:03, pirms 7 gadiem
Principā, neesmu pret, bet kkā neštimmē.

  -3 [+] [-]

, 2017-06-12 11:04, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: Būšu nepopulārs, bet naudas balvu vairāk vajag tenisa sistēmai nevis Aļonai individuāli... Labāk, lai valsts uzceļ (vai ierīko) tenisa kortus nevis mētājas ar naudu..
Pelnījusi ir, bet vai to vajag?
Jautājums ir galīgi greizs, bez visiem atbilžu variantiem
Kāpēc nevajag individuāli ? Tas, ka viņa 2m dabūja nenozīmē, ka tagad viņai naudas ir kaudzēm. Teniss prasa ļoti daudz, kaut kur lasiju, ka viņai pat ir šādi tādi parādi. Sporta avīzē bija intervija ar viņu, kur viņa stāsta par to kā ekonomē naudu utt. Tagad varēs vismaz kādu laiku atļauties tik daudz nedomāt par finansēm, iespējams, piesaistīt labākus trenerus un kāpt uz augšu vēl. Pavisam noteikti arī valsts dotais atbalsts viņai palīdzēs kāpt vēl augstāk un augstāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 11:05, pirms 7 gadiem
akmenc rakstīja: Kārlīti, ko ta tu vari viņai piedāvāt kaut mazliet samērīgu ar tiem 2000 000, ko viņa jau nopelnīja?
Varbūt vajag atbalstīt perspektīvo juniori Danielu Vismani kura samērā labi nocīnījās tagad Parīzē!

     [+] [-]

, 2017-06-12 11:06, pirms 7 gadiem
Bowijs rakstīja: Kāpēc nevajag individuāli ? Tas, ka viņa 2m dabūja nenozīmē, ka tagad viņai naudas ir kaudzēm. Teniss prasa ļoti daudz, kaut kur lasiju, ka viņai pat ir šādi tādi parādi. Sporta avīzē bija intervija ar viņu, kur viņa stāsta par to kā ekonomē naudu utt. Tagad varēs vismaz kādu laiku atļauties tik daudz nedomāt par finansēm, iespējams, piesaistīt labākus trenerus un kāpt uz augšu vēl. Pavisam noteikti arī valsts dotais atbalsts viņai palīdzēs kāpt vēl augstāk un augstāk.
priekš kam dot individuāli? Tas ir vienk. PR gājiens To taču Tu saproti. Ja ieguldītu naudu kortos un jauniešos, tad tas nebūtu tik grandiozi un vērienīgi (no reklāmas viedokļa)...
PS
neaizmirsīsim, ka mums ir budžets ar milzīgu deficītu

     [+] [-]

, 2017-06-12 11:09, pirms 7 gadiem
Uzskatu, ja Briedim iedeva, tad jādod arī šeit.

     [+] [-]

, 2017-06-12 11:10, pirms 7 gadiem
Balva nav jādod! Viņa jau nopelnīja 2.1 miljonu, kas nav maz.

Var vienkārši viņai pateikties citādāk par viņas veikumu

  +3 [+] [-]

, 2017-06-12 11:14, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Balva nav jādod! Viņa jau nopelnīja 2.1 miljonu, kas nav maz.

Var vienkārši viņai pateikties citādāk par viņas veikumu
tieši tā - ir vairāki (arī nemateriāli) prestiži veidi kā pateikties.
nav jau žēl, bet gluži naudā nepeldamies, lai dalītu pa labi un kreisi

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 11:14, pirms 7 gadiem
Vajag gan Ostapenko prēmēt. Gan celt jaunus tenisa centrus. Un bērnus un jauniešus (kaut vai Vismani un arī citus) atbalstīt gan valsts, gan IZM, gan LOK, gan LTF līmenī. Lai politiķi un valsts vīri par tenisu un sportistu atcerētos ne tikai tad kad viņš pats un viņa ģimene ir sasniegusi milzīgus panākumus. LV - kā jau vienmēr - kad ir sasniegti panākumi - baļķa nesēju un oficiālo sveicēju daudz - a palīdzētāju, reālu darbu darītāju un naudas devēju lai tie panākumi būtu - maz.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-12 11:17, pirms 7 gadiem
Tenisa federācijai jādod, bet zinot, ka naudu vnk "sadalīs", tad labāk Aļonai un lai pati izdomā, kur likt to naudu.

  +9 [+] [-]

, 2017-06-12 11:22, pirms 7 gadiem
Prēmēt individuāli ar naudu, principā nabaga grašiem, būtu pat smieklīgi.
Atzinību, jā, kādu ordeni, citādi godināt, kaut ielu, vai kādu tenisa centru nosaukt viņas vārdā!
Bet naudu daudz lietderīgāk loģiskāk ieguldīt tenisa attīstībā, sporta bāzu celtniecībā. Kur Latvijā var uzspēlēt tenisu katrs bērns, individs kurš vēlas par simbolisku samaksu, bērniem jau vajadzētu bezmaksas!

  +3 [+] [-]

, 2017-06-12 11:40, pirms 7 gadiem
Piekrītu, šis ir tas gadījums, kad jāatbalsta tenisa sistēma. Vienalga kādā formā, vai Ostapenko tenisa fonds vai Ostapenko bērnu kauss, jauni korti, balva sporta skolai kādai vai kas, bet Aļonai tā nauda nav vajadzīga, pat ja tie būtu 200k

     [+] [-]

, 2017-06-12 11:40, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Balva nav jādod! Viņa jau nopelnīja 2.1 miljonu, kas nav maz.

Var vienkārši viņai pateikties citādāk par viņas veikumu
Vimpelīti iedot kā 70-tajos!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 11:52, pirms 7 gadiem
Latvijā ir izstrādāta kārtība kādā sportisti par godalgām Olimpiskajās spēlēs, pasaules un Eiropas čempionātos saņem naudas balvas. Tenisā kaut kas līdzīgs pasaules čempionam tiek pasludināts pēc attiecīga gada sakrātiem ranga punktiem, vai kaut kā līdzīgi. Viena, kaut arī Grand Slam tenisa turnīra uzvara nekādīgi nevar tikt pielīdzināta uzvarai pasaules čempionātā. Tad jau arī skeletonā varētu dot valsts naudas prēmijas par uzvaru, kaut vai dabīgajā Sanktmoricas trasē; Jonasam dot prēmijas par uzvarām atsevišķos pasaules čempionāta posmos u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-12 12:00, pirms 7 gadiem
Interesanti vai Bertānam arī dotu prēmiju, ja Spurs paceltu NBA?

  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 12:00, pirms 7 gadiem
Nu tas ir funny. Protams, grūti uzreiz tā pārslēgties uz to, ka tagad Latvijai kaut kādi panākumi arī PRO sportā parādās, ne tikai valsts dotējamos entuziastu sportos, kā agrāk.

  -3 [+] [-]

, 2017-06-12 12:12, pirms 7 gadiem
kļuška rakstīja: Latvijā ir izstrādāta kārtība kādā sportisti par godalgām Olimpiskajās spēlēs, pasaules un Eiropas čempionātos saņem naudas balvas. Tenisā kaut kas līdzīgs pasaules čempionam tiek pasludināts pēc attiecīga gada sakrātiem ranga punktiem, vai kaut kā līdzīgi. Viena, kaut arī Grand Slam tenisa turnīra uzvara nekādīgi nevar tikt pielīdzināta uzvarai pasaules čempionātā. Tad jau arī skeletonā varētu dot valsts naudas prēmijas par uzvaru, kaut vai dabīgajā Sanktmoricas trasē; Jonasam dot prēmijas par uzvarām atsevišķos pasaules čempionāta posmos u.t.t.
Tu jokupēteri, tenisa GS uzvara nav pielīdzināma, jo tas ir 30 galvastiesu pārāks sasniegums par visiem Jonasu, Dukuru, Melbāržu, šķēpmetēju utt karjeras sasniegumiem kopā ņemtiem, tas ir PRO sports un viņa pati lieliski nopelna ar to. Nevis tāpēc, ka neskaitās tik kruts, kā PČ kādā sīksportā

     [+] [-]

, 2017-06-12 12:37, pirms 7 gadiem
Profesionāli sportisti vispār nav jāprēmē.

     [+] [-]

, 2017-06-12 12:38, pirms 7 gadiem
Iedodiet nodokļu atlaidi un atzinības rakstu.
Skaidrs, ja valsts no 2.1milj. nokāsīs savus 35-40%, tad prēmiju var iedot kaut 10 000.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-12 12:40, pirms 7 gadiem
kļuška rakstīja: Viena, kaut arī Grand Slam tenisa turnīra uzvara nekādīgi nevar tikt pielīdzināta uzvarai pasaules čempionātā.
Piedod par rupjību, bet ja uzskati, ka var pielīdzināt uzvaru pasaules čempionātā skeletonā uzvarai RG, tu esi pilnīgs pē auts.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-12 12:42, pirms 7 gadiem
Personīgi es neatbalstu prēmijas pieškiršanu. Sāksim jua ar to, ka ar šo uzvaru sportiste nopelnīja milzīgu naudu, un tie valsts pie''skirtie teikism 30k būs piliens jūrā naudas iteiksmē šajā gadījumā. Bet taipašā laikā ir pat veselas federāciajs kur šie 30k ir turpatvai izdzīvošanas jautājums, un pat tādu sporta veidu federācijas no kurām nākuši OS medaļnieki un federāciajs zem kurām apakšā ir daudz vairāk sportistu (popularitāte) nekā šajā gadījumā tennis.

Vēljauvairāk ja valstī ir finanšu grūtības, tad v';el vairāk jāseko l';odzi kur ši nauda tiek izlietota, vai kādam bagātniekam pie miljona tiek piemesti 30k kurus viņš nosacīti iztērēs atpūtai siltajaš zemēs vai veselai federācijai kura ar šiem 30k var nodrošināt sporta attīstību vius gadu.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 12:43, pirms 7 gadiem
Mandaliina rakstīja: Tenisa federācijai jādod, bet zinot, ka naudu vnk "sadalīs", tad labāk Aļonai un lai pati izdomā, kur likt to naudu.
Neko nedalītu, ja iedotu federācijai, tā prēmija pienāktos Savickim vienpersoniski - par milzīgu ieguldījumu Aļonas uzvarā!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-12 12:43, pirms 7 gadiem
Tiem, kas saka, ka nevar salidzināt uzvaru RG un PČ sīksportos. Kāpēc valsts dod prēmijas? Par to, ka sportisti dod labumu valstij, nesot valsts vārdu pasaulē. Kas nes valsts vārdu pasaulē vairāk - RG uzvarētāja vai sīksporta čempions? Jā, tā jau domāju. Bļ.

     [+] [-]

, 2017-06-12 12:44, pirms 7 gadiem
Proatsm tas gan arī ētiski vairs nebūtu dalīt sportistsu pēc tā cik viņš nopelnījis

     [+] [-]

, 2017-06-12 12:46, pirms 7 gadiem
Trakais bobis rakstīja: Personīgi es neatbalstu prēmijas pieškiršanu. Sāksim jua ar to, ka ar šo uzvaru sportiste nopelnīja milzīgu naudu, un tie valsts pie''skirtie teikism 30k būs piliens jūrā naudas iteiksmē šajā gadījumā. Bet taipašā laikā ir pat veselas federāciajs kur šie 30k ir turpatvai izdzīvošanas jautājums, un pat tādu sporta veidu federācijas no kurām nākuši OS medaļnieki un federāciajs zem kurām apakšā ir daudz vairāk sportistu (popularitāte) nekā šajā gadījumā tennis.

Vēljauvairāk ja valstī ir finanšu grūtības, tad v';el vairāk jāseko l';odzi kur ši nauda tiek izlietota, vai kādam bagātniekam pie miljona tiek piemesti 30k kurus viņš nosacīti iztērēs atpūtai siltajaš zemēs vai veselai federācijai kura ar šiem 30k var nodrošināt sporta attīstību vius gadu.
Tāda sajūta, ka profesionālus sportistus prēmē tikai tāpēc, ka nospiedošs vairākums sabiedrības atbalsta prēmēšanu naudas izteiksmē kā tādu. Politiķiem būtu baigi nepopulāri pieņemt lēmumu neprēmēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 12:46, pirms 7 gadiem
Vispār interesants temats.. ko katrs mēs uztveram par PRO sportistu... tas kurs ar to nopelna sev iztiku? tas kurs trenejas 2x dienaa un vius dzivi pakarto tam ? ...

  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 12:49, pirms 7 gadiem
Ir arī sporta veidi kuri neskaitaš profesionāli bet zem tiem kaut tepat Lv ir apaksa pat 1000+ sportisi kuri regulari startee.. dazi no tiem trenejas pat tuvu ka profesiuonali (2x dienaa)...

  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 12:54, pirms 7 gadiem
Trakais bobis rakstīja: Ir arī sporta veidi kuri neskaitaš profesionāli bet zem tiem kaut tepat Lv ir apaksa pat 1000+ sportisi kuri regulari startee.. dazi no tiem trenejas pat tuvu ka profesiuonali (2x dienaa)...
Nosauc tos?

     [+] [-]

, 2017-06-12 12:58, pirms 7 gadiem
intp rakstīja: Nosauc tos?
Pat nemeklejot jau 1 zinu.. paskaties powerliftingu.. cik piemeram pagajusa gada rangaa (viis kas startejusi pa gadu) kopsuma air sportisti.. ja skaties oficialo federaciju IPF tad nem vera ka ir vel ari neoficalas federaciajs kur bus vel ~200-250 cilveki klaat tam visam kopskaitam..

     [+] [-]

, 2017-06-12 12:59, pirms 7 gadiem
un valsst so federaciju cik zinu tikpatka vispar neatbalsta.. lai ari populatritate ir liela un ir ari labi sasniegumi pasaules merogaa saja sporta veidaa.. jaa neskaitas profesionals bet sadai federaciaji ari tie 30k butu loti liela nauda

     [+] [-]

, 2017-06-12 13:01, pirms 7 gadiem
un starpcitu powerliftings sobrid cinas par tiksanu OS programma... paraolimpiade powerliftinga viena kustiba (spiesana gulus) jau ir programma ilgu laiku

     [+] [-]

, 2017-06-12 13:05, pirms 7 gadiem
+ ir dazi ari tadi kuri federaciajs sacensibas nestrate jo tur balvas nekadas.. metajaas pa kaktu sacensibaam kur vismaz kautkas balvaa lai atmaksatos vismaz dalibas izdevumi

     [+] [-]

, 2017-06-12 13:07, pirms 7 gadiem
Trakais bobis rakstīja: Vispār interesants temats.. ko katrs mēs uztveram par PRO sportistu... tas kurs ar to nopelna sev iztiku? tas kurs trenejas 2x dienaa un vius dzivi pakarto tam ? ...
Tieši, kas ar sportu nopelna iztiku. Pats galvenais punkts.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-12 13:13, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tieši, kas ar sportu nopelna iztiku. Pats galvenais punkts.
a ja piemeram cilveks brauak pa sacensibaam un dabu balvas.. teiskim uz 100eur menesii bet trenejas vien 4x nedeljaa.. vins skaitisies dalejs profesionalis?

     [+] [-]

, 2017-06-12 13:17, pirms 7 gadiem
Trakais bobis rakstīja: a ja piemeram cilveks brauak pa sacensibaam un dabu balvas.. teiskim uz 100eur menesii bet trenejas vien 4x nedeljaa.. vins skaitisies dalejs profesionalis?
Nezinu, kur ir robeža, kā to definē utt, bet pamatatšķirība starp amatieriem un pro vienmēr ir bijusi naudas pelnīšanā.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 13:28, pirms 7 gadiem
Tātad. 2.1 milj, ja no tā ļaus noņemt izmaksas (viesnīcas, lidojumi, treneri, kortu īre) un tad no atlikuma atlaidīs soc.nodokli 23% un ienākuma nodokli piemēros 10% no atlikušās summas, tad pilnīgi pietiks ar goda rakstu un visi laimīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-12 13:31, pirms 7 gadiem
Jāapbalvo ir, bet ne ar naudu, naudu jūs labāk dodiet federācijām jaunatnes attīstībai, lai šādi sportisti rastos arvien biežāk, nevis pēc uzvarēta turnīra kad viss jau ir ielikts par savu naudu, pēkšņi pakaļu bučot.
Izstrādājiet kaut kādu prestiža formu, simboliku vai tamlīdzīgi, kā piemēram tas bija PSRS laikos, kad deva sporta meistaru par izciliem sasniegumiem, vai kādu latvijas mēroga ordeni, tikai sportā. Ir tik daudz veidu, kā pateikt paldies, bet Jūs milionārei gribat uzdāvināt naudu, kuras tā jau nav. Iztērēs viņa to naudu un kas paliks par atmiņu no valsts?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 13:44, pirms 7 gadiem
Protam jādod un nevajag šķirot pēc saņemtās naudas balvas, bet pēc sasniegtā.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 14:18, pirms 7 gadiem
gan jau Ostapenko ar laiku sāks ieguldīt Lv tenisā, kā to dara KP basī ar laukumiem, nometnēm

     [+] [-]

, 2017-06-12 14:27, pirms 7 gadiem
Lai saņem un noziedo labdarībai, tenisa skolai ow

     [+] [-]

, 2017-06-12 14:44, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu jokupēteri, tenisa GS uzvara nav pielīdzināma, jo tas ir 30 galvastiesu pārāks sasniegums par visiem Jonasu, Dukuru, Melbāržu, šķēpmetēju utt karjeras sasniegumiem kopā ņemtiem, tas ir PRO sports un viņa pati lieliski nopelna ar to. Nevis tāpēc, ka neskaitās tik kruts, kā PČ kādā sīksportā
...es tak nerunāju par viena vai cita sporta veida salīdzināšanu, bet par valstī noteikto kārtību, kādā tiek izmaksātas naudas prēmijas par sasniegumiem sportā...tenisā ir viens pasaules čempions, nevis ikviens GS turnīra uzvarētājs.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 15:01, pirms 7 gadiem
Ceru, ka neizvairīsies no spēlēšanas Deivisa kausā! Uzskatu, ka labāk to naudu iegulda jauniešos, laukumos, treniņos ne viss gatavā produktā! Piekrītu iepriekš rakstītajam, kas tas ir labs PR no ministra puses!

  +3 [+] [-]

, 2017-06-12 15:04, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Ceru, ka neizvairīsies no spēlēšanas Deivisa kausā!
Laba jau viņa ir, bet lai spēlētu pie večiem? Nu nez gan...

     [+] [-]

, 2017-06-12 15:14, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Laba jau viņa ir, bet lai spēlētu pie večiem? Nu nez gan...
Te jau tikai šodien naudas dalītāji un daži ir pat finālu skatījušies! Tenisa sistēmu neizprot!

     [+] [-]

, 2017-06-12 15:26, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Laba jau viņa ir, bet lai spēlētu pie večiem? Nu nez gan...
Atvainojos, saputrojos! Piemirsu ka sauca sieviešu izlašu turnīru!

     [+] [-]

, 2017-06-12 15:35, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Atvainojos, saputrojos! Piemirsu ka sauca sieviešu izlašu turnīru!
Aļona taisni ar spēlē atšķirībā no Nastjas un tagad vēl jo vairāk par to mums ir ko padomāt, ka mums ir divas top 20, bet valstu reitingā kuļamies zemu

  -2 [+] [-]

, 2017-06-12 15:42, pirms 7 gadiem
Tie kas runa ka nevajaga prēmiju ar galvu nedraudzējas! Aljona un vinjas vecāki ir pelnījuši pilnīgi noteikti naudas prēmiju! Jo kaut vai tāpèc ka no 2mlj prēmijas būs jāatdod valstij 15% ienākuma nodoklis! Tas ir 300tūkstoši! Ja baigi čakarē pràtu njem Aljonuška Monaco rezidentūru tas Tev gada izmaksas tūkstošus 20 ne vairāk! Pie reizes vèl ej trenēties Monaco Coutry club un āmen!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-12 15:47, pirms 7 gadiem
Un tas ka Ostapenko ir tādus augstumus sasnieguse ir tikai viņas vecāku nopelns! Ne valsts ne fedeācija te neko nav darijushi! Savickis lai laiž burbuļus un spēle savu penšu Tenisu ar Godmani un Nagli Lielupes kortos

     [+] [-]

, 2017-06-12 15:55, pirms 7 gadiem
Cerams, ka mūsu meitene to naudu atdāvinās kādam jaunajam censonim, kas tāds ar ko mūsu valdībai īstenībā vajadzētu nodarboties

     [+] [-]

, 2017-06-12 16:05, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Tie kas runa ka nevajaga prēmiju ar galvu nedraudzējas! Aljona un vinjas vecāki ir pelnījuši pilnīgi noteikti naudas prēmiju! Jo kaut vai tāpèc ka no 2mlj prēmijas būs jāatdod valstij 15% ienākuma nodoklis! Tas ir 300tūkstoši! Ja baigi čakarē pràtu njem Aljonuška Monaco rezidentūru tas Tev gada izmaksas tūkstošus 20 ne vairāk! Pie reizes vèl ej trenēties Monaco Coutry club un āmen!
Ja tas būtu Federāciju kauss, tad vēl jā! Bet tas ir komercturnīrs! Vispār Latvijā ir dīvaina situācija, visur prēmijas barstīt, tikai kad ir panākumi, bet saknē atbalstīt jaunos censoņus nē (nu it kà atbalsta, bet ļoti maz maz)! Ok, tagad pēc katra uzvarēta turnīra, maksāsim ? Man šķiet ka citur pasaulē tā nav! Neesmu dzirdējis, ka Vašingtona piemēram piešķir prēmiju Vilijamsai! Vai arī Karaļnams Marejam! Ok max varbūt iedos Sera titulu!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 16:12, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Ja tas būtu Federāciju kauss, tad vēl jā! Bet tas ir komercturnīrs! Vispār Latvijā ir dīvaina situācija, visur prēmijas barstīt, tikai kad ir panākumi, bet saknē atbalstīt jaunos censoņus nē (nu it kà atbalsta, bet ļoti maz maz)! Ok, tagad pēc katra uzvarēta turnīra, maksāsim ? Man šķiet ka citur pasaulē tā nav! Neesmu dzirdējis, ka Vašingtona piemēram piešķir prēmiju Vilijamsai! Vai arī Karaļnams Marejam! Ok max varbūt iedos Sera titulu!
Neesmu vēstures gurū, bet tā gadījumā nav padomju skola, ka prēmē pēc panākumiem? Lipmanim makten patika šāda pieeja.

Par jauno atbalstīšanu var tikai piekrist... bet darot to nevar pazīmēties, tur varētu būt tas suns aprakts.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 16:14, pirms 7 gadiem
Politisku spēlīšu rezultātā prēmējot profesionāli M.Briedi, politikāņi izlaida džinu no pudeles, tagad pamēģini tikai kādam neiedot

  -2 [+] [-]

, 2017-06-12 16:15, pirms 7 gadiem
[quote converse87]
Ja tas būtu Federāciju kauss, tad vēl jā! Bet tas ir komercturnīrs! Vispār Latvijā ir dīvaina situācija, visur prēmijas barstīt, tikai kad ir panākumi, bet saknē atbalstīt jaunos censoņus nē (nu it kà atbalsta, bet ļoti maz maz)! Ok, tagad pēc katra uzvarēta turnīra, maksāsim ? Man šķiet ka citur pasaulē tā nav! Neesmu dzirdējis, ka Vašingtona piemēram piešķir prēmiju Vilijamsai! Vai arī Karaļnams Marejam! Ok max varbūt iedos Sera titulu!

Es saprotu kāpēc LV tàdā pakalja ir ekonomika! Ja Aljonushka nenopelnītu tos 2 milj tad valstij nepienāktos 300t toties visi Līgo varētu no plasmasenēm piedzerties un ar asarām acis siekalojoties klausîties ko Vējonis savà čangaļu akcentà vītaro

     [+] [-]

, 2017-06-12 16:27, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tieši, kas ar sportu nopelna iztiku. Pats galvenais punkts.
nu bet Dukurs taču arī nopelna ar sportu sev iztiku...

tas tak vienalga vai viņam maksā valsts,klubs,organizatori, sponsori..

     [+] [-]

, 2017-06-12 16:30, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu bet Dukurs taču arī nopelna ar sportu sev iztiku...

tas tak vienalga vai viņam maksā valsts,klubs,organizatori, sponsori..
Un atkal jau rene... Nu nevar tu bez tā, nevari...

     [+] [-]

, 2017-06-12 16:41, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Un atkal jau rene... Nu nevar tu bez tā, nevari...
citos sportos neesmu tik spēcīgs, tāpēc arī sanāk tā

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 17:10, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: [quote converse87]
Ja tas būtu Federāciju kauss, tad vēl jā! Bet tas ir komercturnīrs! Vispār Latvijā ir dīvaina situācija, visur prēmijas barstīt, tikai kad ir panākumi, bet saknē atbalstīt jaunos censoņus nē (nu it kà atbalsta, bet ļoti maz maz)! Ok, tagad pēc katra uzvarēta turnīra, maksāsim ? Man šķiet ka citur pasaulē tā nav! Neesmu dzirdējis, ka Vašingtona piemēram piešķir prēmiju Vilijamsai! Vai arī Karaļnams Marejam! Ok max varbūt iedos Sera titulu!

Es saprotu kāpēc LV tàdā pakalja ir ekonomika! Ja Aljonushka nenopelnītu tos 2 milj tad valstij nepienāktos 300t toties visi Līgo varētu no plasmasenēm piedzerties un ar asarām acis siekalojoties klausîties ko Vējonis savà čangaļu akcentà vītaro
Nezinu par visiem, bet es uz Jāņiem tikai savu paštaisīto, pēc sentēvu receptem! Par Vējoni neesmu sajūsmā, jo viņš nav tautas vēlēts prezidents, bet gan partiju mahināciju rezultātā ielikta marionete. Un vispār kadā sakarā te iejauci politiku, dvuļas un Līgo ?

     [+] [-]

, 2017-06-12 17:36, pirms 7 gadiem
Man vienlaicīgi divas domas - profesionāļi neprēmējas, bet..... ja mēs gribam šo meiteni atbalstīt kā LV vārda nesēju pasaulē un arī vienk. kā sportisti ,morāli, kuras attīstībai mūsu Lielā Valsts neko nav sniegusi līdz šim.... vajag - varbūt nenopirks kleitu, nopirks kortam bumbiņas. Varbūt vienk. viņai naudiņu nevajag, bet atzinību no Valsts,ka viņa ir paveikusi ko īpašu va vismazi kā nothing special vajag 200%

     [+] [-]

, 2017-06-12 17:55, pirms 7 gadiem
Otrs - ja mūsu n-tā deputātu delegācija aizmauc pa kārtējiem 200k uz Ķīnu, un tie pat neatceras no kuras Sibīrijas puses šie bijuši, protams ir normāli, bet , ja Everte pasaka, ka tagad ir lietas kursā, kur tā LV īsti atrodas - kam labāks PR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-12 18:44, pirms 7 gadiem
Man ir cita jautājums... Man interesē, ko mainīs fakts, ja par valsts finansējumu tiks uzslieti kādi tenisa korti? Vai tie būs par brīvu? Protams, ka nē, jo tad teorētiski to var izmantot jebkurš, tad ir jāattīsta tenisa treniņi nevis individuāli, bet kaut kādā valsts mērogā, kur tiks bērniem apmaksāti gan korti gan treneris... Man tas LV šķiet nereāli. Reāli, arī tagad pietiek kortu kur trenēties un gandrīz jebkurā laikā atrodas kāds brīvs korts, arī treneru pietiek, gan jauniešu, gan pieaugušo. Bet, jebkurā gadījumā trenēties tenisā, ja vecāki saņem vidējo algu, šķiet ir praktiski neteāli...

  +2 [+] [-]

, 2017-06-12 18:55, pirms 7 gadiem
Madaļu (ļoti speciālu) un diplomu par izciliem sasniegumiem sportā Latvijas labā. Ko nu tur ar naudu mētāties. Tāpat jau pašas nopelnītie ir lieli. Galvenais - valsts atzinība.

     [+] [-]

, 2017-06-12 19:56, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Nezinu par visiem, bet es uz Jāņiem tikai savu paštaisīto, pēc sentēvu receptem! Par Vējoni neesmu sajūsmā, jo viņš nav tautas vēlēts prezidents, bet gan partiju mahināciju rezultātā ielikta marionete. Un vispār kadā sakarā te iejauci politiku, dvuļas un Līgo ?
Es niejaucu politiku! Bet LV sportistiem vispār nepalīdz ne tautas ne profesionāļiem! Puemēram Francija cilvēks jebkursh var kljūt par tenisa kluba biedru par simboliskiem 100€ GADĀ! Un katru dienu trenēties spēlēt Da jebko korta darīt! Latvijā neesmu dzirdējis ka ir tādas iespējas! Varbūt Liepàjā pašvaldība bērniem par simbolisku maksu nodroshina kaut cik trenninjus! Tāpēc Aljonuškai vecāki tos kortus un trennerus ir Sava laika par savu naudu irejushi! Labam tenisistam diena vismaz 3-5h jāpavada korta tāpēc loģiski ka valstij ir jāprotas un jāprēmē tādus cilvēkus! Un es to pilnībā atbalstu!

     [+] [-]

, 2017-06-12 20:10, pirms 7 gadiem
Šajā gadījumā ordenis būtu pašā laikā. Ne visi Latvijas sportisti ir kaut ko sasnieguši. Tieši tā, nevis medaļa, kā iepriekš nepareizi izteicos, bet ordenis. Par sasniegumiem sportā un Latvijas vārda nešanu pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-12 21:23, pirms 7 gadiem
Aigaro rakstīja: Piekrītu, šis ir tas gadījums, kad jāatbalsta tenisa sistēma. Vienalga kādā formā, vai Ostapenko tenisa fonds vai Ostapenko bērnu kauss, jauni korti, balva sporta skolai kādai vai kas, bet Aļonai tā nauda nav vajadzīga, pat ja tie būtu 200k
200k un nav vajadzīgi? Tu zini cik lielas izmaksas ir tenisistiem? Šie 2 miljoni kuri tika iegūti nepadara viņu uzreiz bagātu. + ja tur vēl tiek atvilkti nodokļi, tad pie Francijas nodokļu sistēmas tur sanāk mazāk par miljonu

     [+] [-]

, 2017-06-13 02:46, pirms 7 gadiem
Dzīvoju / strādāju Sidnejā, Austrālijā. Atnācu uz darbu un daudzi vietējie kolēģi apsveica mani ar to ka Latvijai ir savs čempions tenisā. Biju mazliet pārsteigts sākumā, bet no otras puses - šī ziņa te ir visos portālos un TV ziņās.. Latvijas vārds skan visu laiku.
Tas tā - par Latvijas vārda nešanu pasaulē. Aļona ir ļoti daudz izdarījusi ar savu sensacionālo uzvaru.. Malacis!