Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis zaudējumā vaino "stulbos" skatītājus

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Gulbis zaudējumā vaino "stulbos" skatītājus
Ernests Gulbis
Foto: AFP/Scanpix

Ernests Gulbis no Kanādas atvadījies ne tika ar zaudējumu valsts pirmajam numuram Milošam Raoničam (6:7(3), 6:4, 4:6), bet arī ar aizvainojošiem izteikumiem presē, Monreālas skatītājus nodēvējot par stulbiem.

"Viņi šeit ir pieraduši pie hokeja, tas ir skaidrs. Bet nevaru saprast, kāpēc jāaplaudē pēc pretinieka dubultkļūdas. Var būt emocijas, bet es tādu uzvedību uzskatu par stulbu," sašutis par skatītājiem bija Gulbis.

Sapratis, ko pateicis, Gulbis centās labot situāciju: "Es nevaru tūkstoti skatītāju nosaukt par stulbiem. Nelieciet to kā citātu.

Skatītāji aplaudē pēc dubultkļūdām, pēc pirmās serves, lai izprovocētu dubultkļūdu. Nedomāju, ka tas ir jauki. Šeit fani ir ļoti izglītoti, jo zina pareizo brīdi, lai sabojātu sava spēlētāja pretinieka spēli."

Ernests pirms gada izcēlās ar izteikumiem par to, ka daudzus ranga pirmā simtnieka tenisistus nezina. Tagad Latvijas pirmais numurs aizskāra Kanādas sportistus: "Daži no viņiem – jūs zināt, kuri [domāts pārsteidzošais pusfinālists Vaseks Pospišils] – nekur citur labi nespēlē. Milošs ir lielisks spēlētājs, bet pārējie labi spēlē tikai Kanādā, tāpēc, ka te katra spēle ir kā Deivisa kausā.

Izmantotie resursi:
Toronto Sun

1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-08-10 16:29, pirms 11 gadiem
Redzēju pilnībā Gulbja - Raoniča spēli. Pārmest Gulbim varu par 2 epizodēm-par to ka 3 setā ar 3 dubultkļūdām pēc kārtas uzdāvināja breiku pretiniekam un par to ka skatītājus nosauca par stulbiem. Skatītāji atbalstīja savējo un nekas nosodošs nebija. Ja pēc dubultkļūdas applaudē tad tas ir normāli-skatītāji applaudē un atbalsta savējo. Vai Latvijā būtu savādāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-08-10 16:30, pirms 11 gadiem
Tie kanādiešu ''fani'' tiešām bija stulbi. Daži pat vēl bija atvilkušies hokeja kreklos, kad laukā ir vasara ar +++ grādiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-10 16:30, pirms 11 gadiem
Neņem tik tuvu pie sirds. Tāpat tu labāks par Raoniču. Serves galīģi uzņemt nemāk, tikai servēt.

 +12 [+] [-]

, 2013-08-10 16:33, pirms 11 gadiem
Kanādu Gulbis tagad pierakstīs sarakstā blakus Zviedrijai uz kuru vairs nebrauks

 +18 [+] [-]

, 2013-08-10 16:37, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Redzēju pilnībā Gulbja - Raoniča spēli. Pārmest Gulbim varu par 2 epizodēm-par to ka 3 setā ar 3 dubultkļūdām pēc kārtas uzdāvināja breiku pretiniekam un par to ka skatītājus nosauca par stulbiem. Skatītāji atbalstīja savējo un nekas nosodošs nebija. Ja pēc dubultkļūdas applaudē tad tas ir normāli-skatītāji applaudē un atbalsta savējo. Vai Latvijā būtu savādāk?
cik saprotu tenisa etiķete tev sveša

 +29 [+] [-]

, 2013-08-10 16:40, pirms 11 gadiem
Neko nepareizu jau viņš nepateica. BET, kurā vietā sc.com ''iemīļotākais'' autors izraka to, ka Gulbis pie zaudējuma vainojot publiku, KUR?

 +17 [+] [-]

, 2013-08-10 16:42, pirms 11 gadiem
autoram - ja tiešām klausījies EG pēcspēles komentārus, viņš nevaino zaudējumā skatītājus. kā ierasts, deb.ls virsraksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2013-08-10 17:13, pirms 11 gadiem
kā vienmēr tendenciozs virsraksts - laikam Gulbis kādreiz šo "žurnālistu" pasūtījis pelnīti d...t.

Gulbis nav teicis, ka skatītāji ir stulbi, tieši otrādi teica ka tūkstošus nemaz nevar nosaukt par stulbiem. bet viņu uzvedība stulba - un pilnīgi piekrītu, ka aplaudēt par dubultkļūdu - tenisā gandrīz visā pasaulē individuālajos turnīros tā nav pieņemts.

pieņemu arī, kā autors nesaprot angļu valodu.

 +11 [+] [-]

, 2013-08-10 17:14, pirms 11 gadiem
Te var palasīt Toronto Sun rakstu:
Gulbis bashes Canadian tennis fans on way out...
Vispār jau, vērojot skatītājus, bija sajūta, ka tur arēnā 4/5 ir Canadians fani, kas ieklīduši svešā sporta veidā tikai tādēļ, ka savējais spēlē. Nu bet noteikumi, sporta veida etiķete - tas viss tā. Citvārd sakot, Monreāla tāda liela ģerevņa vien ir.
Gulbi, audzē raksturu! Man tā vien gribas, lai Tev nākamgad Kanādā nāk kanādieši visās kārtās viens aiz otra priekšā un Tu viņus tik drāz un drāz, bet tribīnēs skan nopūtu viļņi līdz pat kausa pasniegšanas brīdim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-08-10 17:17, pirms 11 gadiem
izlasīju virsrakstu un zināju, kurš ir autors... tas jau ir tāpat kā basketa sadaļā uzreiz var atpazīt noviku

 -20 [+] [-]

, 2013-08-10 17:23, pirms 11 gadiem
Stulbie fani sabojā pretiniekam spēli = Gulbis zaudēja. Pavisam vienkāršs uzdevums, kura atrisināšanai nepieciešama kripatiņa loģiskās domāšanas.

Palūdziet kādam, kas saprot angļu valodu, lai jums iztulko oriģinālu. Tur ir tieši tas pats. Nekas nav izdomāts - tikai tulkojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-08-10 17:49, pirms 11 gadiem
Valdi Bērziņ,atkāpies!

  -2 [+] [-]

, 2013-08-10 17:55, pirms 11 gadiem
NorchaN rakstīja: cik saprotu tenisa etiķete tev sveša
Nē nav sveša, bet skatītāji neuzvedās aizskaroši Gulbim, vienkārši applaudēja kad mājinieks ieguva kārtējo punktu. Nebija jau milzīgi prieka saucieni vai lielas urravas, ja punktu ieguva Gulbja kļūdas dēļ, bet gan katra Raoniča punkta iegūšana tika pavadīta ar applausiem( atbalstīšana, nevis priecāšanās par otra neveiksmi).
Varētu pieminēt ka Gulbis intervijās ir sācis balansēt uz tenisa etiķetes ievērošanas robežas. Ja Gulbis tā turpinās runāt intervijās, tad ar laiku gan skatītāji varētu atklāti just pret viņu. Protams tā viņš izveidos arī savu fanu pulku, kuriem šādas asas intervijas patīk

 +12 [+] [-]

, 2013-08-10 18:11, pirms 11 gadiem
Vienīgais, kas te ir stulbs ir virsraksts.
Gulbim, visu cieņu. Cīnīties ar pretinieku un vēl pret skatītājiem nav viegli.
Slēpts komentārs: Slice

  +6 [+] [-]

, 2013-08-10 18:28, pirms 11 gadiem
Izlasīju virsrakstu, sapratu, ka Bērziņš autors..

  +8 [+] [-]

, 2013-08-10 18:33, pirms 11 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Stulbie fani sabojā pretiniekam spēli = Gulbis zaudēja. Pavisam vienkāršs uzdevums, kura atrisināšanai nepieciešama kripatiņa loģiskās domāšanas.

Palūdziet kādam, kas saprot angļu valodu, lai jums iztulko oriģinālu. Tur ir tieši tas pats. Nekas nav izdomāts - tikai tulkojums.
Nerunājot par konkrēto Gulbja spēli, bet par Jūsu rakstītprasmi, ir jāatzīst, ka nekāda labā tā nav. Jums vajadzētu mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties, nevis tēlot apbižotu puišeli par pamatotu kritiku. Jūsu rakstīšanas stils nav īsti pieņemams. Tik mazos gabaliņos, ko Jūs ikdienā ievietojat portālā, nevajadzētu parādīties tik daudz personiskas dabas prātojumiem. Tam ir paredzēti lielāka apjoma raksti. Mācieties, autor! Un noteikti lasiet kvalitatīvu presi un grāmatas. Tas izkopj valodu.

  +8 [+] [-]

, 2013-08-10 18:34, pirms 11 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Stulbie fani sabojā pretiniekam spēli = Gulbis zaudēja. Pavisam vienkāršs uzdevums, kura atrisināšanai nepieciešama kripatiņa loģiskās domāšanas.

Palūdziet kādam, kas saprot angļu valodu, lai jums iztulko oriģinālu. Tur ir tieši tas pats. Nekas nav izdomāts - tikai tulkojums.
Virsrakstu arī tulkoji, tad kur ir atsauce uz oriģinālrakstu?
Starp citu, labāk būtu tēlojis, ka komentārus nelasi, tūlīt dubultā dabūsi dzirdēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-10 19:23, pirms 11 gadiem
Gulbi, nevajag vainot skatītājus, jo tagad visā pasaulē viņi zinās, kas tevi izsit no sliedēm vairāk par pretinieku. neizrādi, ka viņi ir spēcīgāki par taviem nerviem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-10 20:29, pirms 11 gadiem
Lasu Bērziņa rakstus un grūti saprast , kas īsti nepatīk lasītājiem. Jā ir kur var piekasīties (par Mareja Vimbldonas paģirām), bet kopumā objektīvi. Lopess nebija labākā formā utt. Bērziņš arī pirms dažām dienām arī rakstīja , ka arī vājš Marejs ir jāuzvar un tml. - to es uztveru kā uzslavu Gulbim. Gulbis pārvarēja 3 kārtas-mazliet paveicās kopumā ar pretiniekiem, bet kaut kad arī vajag paveikties jo viņam bieži ar izlozi neveicās.
Par paveikšanos domāju ne rangu, bet gan formu kādā atrodas pretinieki. Reitingi gan nebija pateicīgi - 29, 16,2 un 13 (ceru ka nekļūdījos)-ja pirmos 3 uzvar tas vien jau ir ļoti labi , jo neviens vājš kopumā nebija. Marejs nebija tik svaigs kā parasti, lai arī nebija spēlējis pirms tam.
Cenšos saprast vai tie kas te slavē Gulbi tik ļoti un neļauj viņu pat konstruktīvi kritizēt ir Gulbja fani, kas tikai redz viņu kā elku jeb tomēr cenšas būt objektīvi.
Pats ļoti jūtu līdzi Gulbim, ceru ka tiks kādreiz līdz padsmitajām vietām reitingā. Vai būs TOP-10, gribas bet mazāk ticams. Vienmēr procentuāli izsaku ticamības pakāpi. Ka būs TOP-10 20%, top-20 75%

  +3 [+] [-]

, 2013-08-10 20:34, pirms 11 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Stulbie fani sabojā pretiniekam spēli = Gulbis zaudēja. Pavisam vienkāršs uzdevums, kura atrisināšanai nepieciešama kripatiņa loģiskās domāšanas.

Palūdziet kādam, kas saprot angļu valodu, lai jums iztulko oriģinālu. Tur ir tieši tas pats. Nekas nav izdomāts - tikai tulkojums.
Varbūt, autors, pats varētu izlasīt šo interviju un salīdzināt ar to ko pats uzcepis, interpretējot Gulbja tekstu kā pašam patīk.
Ja nezini kur atrast oriģinālo interviju:
ROGERS CUP

  +2 [+] [-]

, 2013-08-10 20:39, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nē nav sveša, bet skatītāji neuzvedās aizskaroši Gulbim, vienkārši applaudēja kad mājinieks ieguva kārtējo punktu. Nebija jau milzīgi prieka saucieni vai lielas urravas, ja punktu ieguva Gulbja kļūdas dēļ, bet gan katra Raoniča punkta iegūšana tika pavadīta ar applausiem( atbalstīšana, nevis priecāšanās par otra neveiksmi).
Varētu pieminēt ka Gulbis intervijās ir sācis balansēt uz tenisa etiķetes ievērošanas robežas. Ja Gulbis tā turpinās runāt intervijās, tad ar laiku gan skatītāji varētu atklāti just pret viņu. Protams tā viņš izveidos arī savu fanu pulku, kuriem šādas asas intervijas patīk
Ja Jums tenisa etiķete nav sveša, tad jau vajadzētu zināt ka pēc pretinieka kļūdām nemēdz aplaudēt. Nemaz nerunājot par tādām lietām kā ovācijas pēc neveiksmīgas pirmās vai otrās serves.
Monreālā liela daļa publikas tiešām uzvedās tā kā parasti to tenisā nedara.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-10 21:19, pirms 11 gadiem
Vienā ziņā Gulbim pilnīgi piekrītu. Saprotu, ka var aplaudēt pie labas izspēles, bet kā var aplaudēt pie spēlētāja kļūdas. Bet tikpat labi var jautāt, kā var apzināti sist bumbiņas pa labi un kreisi, apdraudot apkārtējos, un kā var ārdīties un lauzt raketes ?

  +2 [+] [-]

, 2013-08-10 22:16, pirms 11 gadiem
Vecīt ja jau tu redzēji visu spēli tad kāpēc neredzēji kādēļ bija šīs kļudas????? Tādēļ ka viens idj...... pie katras serves kad Gulbis servēja iebļāvās!!!!! Tas takā tenisā nav pieņemts, saprotu ka vajag atbalstīt savējos , bet tā jau nu gan nav smuki!!!!!! Gulbis bija labāks!!!
FUNS rakstīja: Redzēju pilnībā Gulbja - Raoniča spēli. Pārmest Gulbim varu par 2 epizodēm-par to ka 3 setā ar 3 dubultkļūdām pēc kārtas uzdāvināja breiku pretiniekam un par to ka skatītājus nosauca par stulbiem. Skatītāji atbalstīja savējo un nekas nosodošs nebija. Ja pēc dubultkļūdas applaudē tad tas ir normāli-skatītāji applaudē un atbalsta savējo. Vai Latvijā būtu savādāk?

  +1 [+] [-]

, 2013-08-10 22:28, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Lasu Bērziņa rakstus un grūti saprast , kas īsti nepatīk lasītājiem. Jā ir kur var piekasīties (par Mareja Vimbldonas paģirām), bet kopumā objektīvi. Lopess nebija labākā formā utt. Bērziņš arī pirms dažām dienām arī rakstīja , ka arī vājš Marejs ir jāuzvar un tml. - to es uztveru kā uzslavu Gulbim. Gulbis pārvarēja 3 kārtas-mazliet paveicās kopumā ar pretiniekiem, bet kaut kad arī vajag paveikties jo viņam bieži ar izlozi neveicās.
Par paveikšanos domāju ne rangu, bet gan formu kādā atrodas pretinieki. Reitingi gan nebija pateicīgi - 29, 16,2 un 13 (ceru ka nekļūdījos)-ja pirmos 3 uzvar tas vien jau ir ļoti labi , jo neviens vājš kopumā nebija. Marejs nebija tik svaigs kā parasti, lai arī nebija spēlējis pirms tam.
Cenšos saprast vai tie kas te slavē Gulbi tik ļoti un neļauj viņu pat konstruktīvi kritizēt ir Gulbja fani, kas tikai redz viņu kā elku jeb tomēr cenšas būt objektīvi.
Pats ļoti jūtu līdzi Gulbim, ceru ka tiks kādreiz līdz padsmitajām vietām reitingā. Vai būs TOP-10, gribas bet mazāk ticams. Vienmēr procentuāli izsaku ticamības pakāpi. Ka būs TOP-10 20%, top-20 75%
Ir liela starpība starp vārdiem "kritizēt" un "konstruktīvi kritizēt". Konstruktīvi kritizēt var tenisa pazinēji, bet pārējie - kritizēt neiedziļinoties. Cienījamais autors Bērziņš vienkārši kritizē. Pēc tā, ko viņš raksta, neizskatās, ka viņš būtu tenisa pazinējs. Drīzāk gan vienkārši autors, kuram jāraksta par tenisu. Ja Bērziņa kungs ir tenisa lietpratējs, tad pagaidām to veiksmīgi slēpj.

  +3 [+] [-]

, 2013-08-11 01:03, pirms 11 gadiem
Piekrītu - tenisā nav pieņemts aplaudet par pretinieka kļūdām, ūjināt , kad maina raketi u.t.t.Taču tas n e d r ī k s t izsist tenisistu "no sliedēm".Un nedomāju, ka tas bija galvenais Ernesta zaudējuma iemesls- vnk beigās mazliet pietrūka.Ko tad lai saka tie, kuri Vimbldonā spēlēja pret Mareju?Jā, Nole jau arī mazliet uzvilkās finālmača laikā, pat mani (kā Noles atbalstītāju) tā arēna besīja tik ļoti, ka brīžam datoru izslēdzu.Bet pag, gadā Federers ?Ne miņas no "uzvilkšanās" dēļ skatītājiem.Tāpat pag.US Open, kad pēdējo spēli aizvadīja Rodiks, ko lai būtu teicis vai darījis Del Potro , kurš arī bija spiests spēlēt gan pret Rodiku, gan arēnu, kura, pats par sevi saprotams atbalstīja Rodiku.Bet Potro to spēli vinnēja.Novēlu Ernijam turpmāk šādās situācijās domāt tikai par tenisu un skatītāju uzvedību vnk ignorēt.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-11 02:52, pirms 11 gadiem
Valdi Bērziņ!

Rakstu autoriem nelasīt komentārus ir aptuveni tas pats kas... hmm

Iedomājies, ka Jūs Bērziņa kungs strādājat Rimi veikalā par pārdevēju un jums ir "pie kājas" par savu attieksmi, izturēšanos pret pircējiem, neklausaties, ko par jūsu darbu saka priekšniecība (jo tieši mēs, lasītāji jums maksājam algu ar to, ka mums ir jāpacieš n-tas reklāmas, kas šeit parādās) u.t.t. Un ar to nedomaju neko sliktu pret sc.lv komandu kopuma - zinu, ka tā ir lielākā daļā šāda veida portālos!

sc.lv rakstu komentētāji nav tikai, es atvainojos, "troļļi", bet pārsvarā tādi paši cilvēki, kas ikdienā iepērkas jau manis pieminētajā veikalā!

Žēl, ka pirms tam nebiju jau pirms interneta, jo manu komentāru, iespējams, vairs neizlasīsiet...
1 2 38 komentāri