Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis zaudē Faljam un netiek pamatturnīrā

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Gulbis zaudē Faljam un netiek pamatturnīrā
Ernests Gulbis
Foto: AP

Latvijas tenisists Ernests Gulbis nav spējis kvalificēties Kanādas pilsētas Monreālas ATP „Masters Series” sacensību pamatturnīram. Šodien izšķirošajā kvalifikācijas mačā viņš ar 6:7(4), 5:7 atzina rangā zemāk esošā kolumbieša Alehandro Faljas pārākumu.

Kanādas pilsētā Monreālā jaunnedēļ norisināsies viens no ATP „Masters Series” turnīriem „Rogers Cup”ar balvu fondu trīs miljoni ASV dolāru. Tajā startēs praktiski visi labākie tenisisti, bet labākajam Latvijas tenisistam Ernestam Gulbim šis turnīrs bija jāsāk no kvalifikācijas, jo ATP rangā viņš neieņēma pietiekami augstu pozīciju. Pirmajā kārtā vakar ar 6:1, 6:2 tika pārspēts čehs Lukašs Dluhijs, bet šodien pretiniekos stājās 25 gadus vecais Alehandro Falja no Kolumbijas (ATP 177.). Pret šo sportistu Gulbis jau reizi bija spēlējis – 2007. gadā Monsas (Beļģija) „Challenger” turnīra pusfinālā Ernests bija pārāks ar 6:4, 6:2. Arī šodienas mačā Gulbim bija favorīta statuss.

Pirmajā setā viss gan atrisinājās tikai taibreikā. Līdz tam katram no tenisistiem pa reizei bija izdevies uzvarēt pie pretinieka serves, bet taibreikā sekmīgāks bija Falja (Gulbis pie 4:5 zaudēja abas savas serves izspēles). Otrā seta sākumā Ernests neizmantoja iespēju tikt vadībā ar 2:0, bet uzreiz pēc tam zaudēja savu servi uz nulles – 1:2. Kolumbietis panāca arī 3:1 vadību, taču pēc tam Gulbis prata saņemties un atgūt vadību – 4:3. Jau nākamajā geimā rezultāts varēja kļūt 5:3 Gulbja labā, tomēr tā nenotika un nākamajā geimā pašam vajadzēja atspēlēt breikbumbu, lai saglabātu vadību. To izdevās saglābt, taču seta 11. geimā Ernests tomēr zaudēja savu servi, ko Falja vairs nepiedeva. Mača galarezultāts 7:6(4), 7:5 kolumbieša labā, kas nozīmē, ka Monreālas pamatturnīrā Gulbis nespēlēs.

Par uzvaru pār Dluhiju Ernests ieguva 14 reitinga punktus, taču šoreiz tas var būt tikai ļoti vājš mierinājums. Nākamais turnīrs Gulbim paredzēts pēc nedēļas Sinsinati, kas arī būs jāspēlē „Mastres Series” turnīra kvalifikācijā.

Spēles statistika – 6:7(4), 5:7

RādītājsErnests GulbisAlehandro Falja
Eisi53
Dubultkļūdas24
Precīza 1. serve66%54%
Uzvarēti punkti pie 1. serves35/5136/44
Uzvarēti punkti pie 2. serves12/2616/37
Breikpunktu realizācija2/43/4
Kopā uzvarētie punkti7682

Izmantotie resursi:
atpworldtour.com

     [+] [-]

, 2009-08-10 01:05, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Kad tad viņš sāks uzvarēt? Jau teju 2 gadi ir pilnīgā bedrē. Kas ir bezdibenis profesionālā tenisā. Tikpat labi var teikt, ka arī Bekers, vai Rāfters atkal sāks uzvarēt.
Vispār jau pirms 2,5 gadiem viņš vispār pirmoreiz iekļuva 100ā..
Par kaut kādu bedri var runāt aptuveni pusgadu, maksimums gadu, kas šobrīd sāk atspoguļoties rangā, jo tiek zaudēti pagājšgada punkti.
Bet anyway es nepiekrītu tiem, kas viņu vislaik grib norakstīt kā aizgājušo zvaigzni- cik tad džekam gadu? Nu nav viņš varbūt ne tik talantīgs, ne darbspējīgs kā, piemēram, Del Potro, bet tapēc jau viņu 22 gadu vecumā nevajag uzreiz aicināt mājās.
Gan jau vēl sevi pierādīs (un ļoti iespējams, ka jau nākamgad,ja vien sakārtos savas psiholoģiskās lietas un dabūs treneri, kas virzīs uz pareizo pusi, nevis kā Veterss, kura laikā Gulbim vispār gandrīz pazuda serve).
Bez tam, pateicoties īpatnējajai ATP ranga sistēmai, Gulbim ir pavisam reālas iespējas nākošgad atkal pamatīgi uzkāpt, jo šogad katrā turnīra neko dižu viņš nav sapelnījis- resp- nākamgad nekas īpašs nenāks nost un kaut vai 2ās kārtas maģiju pārvēršot par 3ās kārtas maģiju viņš atkal būs 50ā un visi viņu cels debesīs...
Vai nav jocīga tā dzīve?...

     [+] [-]

, 2009-08-10 01:12, pirms 15 gadiem
asais4444 rakstīja: melnais jociņš iedomājies kā viņš pats jūtas strādā visslaik un padirss 2 kārtaa vislaik negribētu viņa vietā tagad būt baigi psiholoģiskaa barjera.
patiesībā tas jociņš nebija tik melns, kā sākumā izskatās. Jo tie mani čomi tādi paskarbi ir gadījušies. Jo, kā jau te sarakstīju, laukumā atsist varu atsist da jebko. Kas notiks nākošajā pretinieka sitienā, par to ne vārda. Bet Gulbis pat necenšas atsist pretinieka servi laukumā! Tā nelaime ir tāda, ka puika jau nestrādā ar sevi, bet iznieko talantu.

     [+] [-]

, 2009-08-10 01:16, pirms 15 gadiem
yuka rakstīja: Vispār jau pirms 2,5 gadiem viņš vispār pirmoreiz iekļuva 100ā..
Par kaut kādu bedri var runāt aptuveni pusgadu, maksimums gadu, kas šobrīd sāk atspoguļoties rangā, jo tiek zaudēti pagājšgada punkti.
Bet anyway es nepiekrītu tiem, kas viņu vislaik grib norakstīt kā aizgājušo zvaigzni- cik tad džekam gadu? Nu nav viņš varbūt ne tik talantīgs, ne darbspējīgs kā, piemēram, Del Potro, bet tapēc jau viņu 22 gadu vecumā nevajag uzreiz aicināt mājās.
Gan jau vēl sevi pierādīs (un ļoti iespējams, ka jau nākamgad,ja vien sakārtos savas psiholoģiskās lietas un dabūs treneri, kas virzīs uz pareizo pusi, nevis kā Veterss, kura laikā Gulbim vispār gandrīz pazuda serve).
Bez tam, pateicoties īpatnējajai ATP ranga sistēmai, Gulbim ir pavisam reālas iespējas nākošgad atkal pamatīgi uzkāpt, jo šogad katrā turnīra neko dižu viņš nav sapelnījis- resp- nākamgad nekas īpašs nenāks nost un kaut vai 2ās kārtas maģiju pārvēršot par 3ās kārtas maģiju viņš atkal būs 50ā un visi viņu cels debesīs...
Vai nav jocīga tā dzīve?...
Oh, c'mon! par tiem viņa gadiem un to, ka ziemeļnieki attīstas lēnāk ir sarakstīts viss iespējamais. Tikai nezin kāpēc dienvidnieki Edbergs, Lendls, Bekers, vai Vīlanders labākos rezultātus parādīja tieši Gulbja pašreizējā vecumā (nu izņemot Lendlu). Viss, ko varu teikt, ka džekam iespēju logs strauji veras ciet.

     [+] [-]

, 2009-08-10 01:18, pirms 15 gadiem
Ticība viņam ir zudusi.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-10 01:27, pirms 15 gadiem
Man savukārt grūti nosaukt sporta viedu, kurā 22. gadīgs eliti nesasniegušs sportists būtu jānoraksta (ja nu vienīgi daiļslidošana vai vingrošana sievietēm..)
Arī paskatoties, piemēram, šāgada pretinieku sarakstu, kuriem zaudēts, nebūt nenesas kaisīt pelnus uz Ernesta galvas, jo vismaz 2/3 gadījumu pretī stājies tiešām nopietns oponents.
Cita lieta, ka vēl gadu atpakaļ ik pa brīdim šādi oponenti tomēr tika pārsteigti un uzvarēti.
Ja viņš paliks aukstasinīgāks un izšķirošos brīžos vislaik nelūzīs, tad domāju, ka vēl ilgi mums būs 50-70ka tenisists.
Vai augstāk?- tas jau ir Gulbja mērķtiecības jautājums.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-10 01:27, pirms 15 gadiem
paaraak aatri nonaca stipraako pulkaa...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-10 01:29, pirms 15 gadiem
Oce rakstīja: paaraak aatri nonaca stipraako pulkaa...
Ja nonāca, tad tā arī vajadzēja notikt

     [+] [-]

, 2009-08-10 01:33, pirms 15 gadiem
Kāds vēl te atceras Maiklu Čangu? Nu baisamīgi perpektīvs bija puisis. No gala līnijas blietēja visus pēc kārtas. Viņam solīja Pirmo raketi uz ilgiem laikiem (viņš par tādu uz īsu brīdi arī kļuva).

  +1 [+] [-]

, 2009-08-10 01:47, pirms 15 gadiem
yuka rakstīja: Man savukārt grūti nosaukt sporta viedu, kurā 22. gadīgs eliti nesasniegušs sportists būtu jānoraksta (ja nu vienīgi daiļslidošana vai vingrošana sievietēm..)
Arī paskatoties, piemēram, šāgada pretinieku sarakstu, kuriem zaudēts, nebūt nenesas kaisīt pelnus uz Ernesta galvas, jo vismaz 2/3 gadījumu pretī stājies tiešām nopietns oponents.
Cita lieta, ka vēl gadu atpakaļ ik pa brīdim šādi oponenti tomēr tika pārsteigti un uzvarēti.
Ja viņš paliks aukstasinīgāks un izšķirošos brīžos vislaik nelūzīs, tad domāju, ka vēl ilgi mums būs 50-70ka tenisists.
Vai augstāk?- tas jau ir Gulbja mērķtiecības jautājums.
Nu, protams, ka jānoraksta nav, bet tenisā, kurā dominē jaunības kults, arī tā kā nederētu aizmirst, ka 22 ir jau daudz. vai nu ir pierādīta meistarība, vai Kurņikovas krūteža. Abi ļoti reti sanāk kopā.

     [+] [-]

, 2009-08-10 01:52, pirms 15 gadiem
heh tas jau paliek smieklīgi !

     [+] [-]

, 2009-08-10 02:00, pirms 15 gadiem
Visu laiku biju optimists, bet vēl šitādas zaudes un es vairs pat nelasīšu viņa spēļu aprakstus esportā.

     [+] [-]

, 2009-08-10 07:42, pirms 15 gadiem
vai ta pensijā jau jaaiet????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-10 08:03, pirms 15 gadiem
haaaaaaaa

  +2 [+] [-]

, 2009-08-10 08:28, pirms 15 gadiem
Ej nost,kā vienmēr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-10 08:45, pirms 15 gadiem
Ko Jūs visi te cepieties...?! Baigie fani jidritvai te atradušies... Ka tik no..rst... Visiem sportistiem ir kāpumi un kritumi, tas ir tikai normāli!

Saņemieties

  +1 [+] [-]

, 2009-08-10 09:10, pirms 15 gadiem
gribu dzirdēt viņa komentārus pēc šīs spēles...

     [+] [-]

, 2009-08-10 09:43, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Kāds vēl te atceras Maiklu Čangu? Nu baisamīgi perpektīvs bija puisis. No gala līnijas blietēja visus pēc kārtas. Viņam solīja Pirmo raketi uz ilgiem laikiem (viņš par tādu uz īsu brīdi arī kļuva).
Maikls Čangs NEKAD nav bijis pasaules pirmā rakete, viņa augstākais punkts bija 2. vieta.
Viņš bija visu laiku jaunākais (varbūt ir joprojām) džeks, kas vinnējis Grand Slam turnīru.

     [+] [-]

, 2009-08-10 09:47, pirms 15 gadiem
Pagājušā gadā rakstīju ka eiforija ir pārāk liela, bet mani kā jau latviešiem pienākās norēja, jo Gulbis tūlīņ būs pirmā rakete, bet kur ir tas jau iepriekš bija jūtams, nevar dzīvot uz novītošajiem lauriem, pagājušajā gadā vēl neņēma par pilnu, neapstrīdu labākais Latvijā jau ir bet cik vēl ilgi?

     [+] [-]

, 2009-08-10 10:14, pirms 15 gadiem
vsjo teperj to4no konec. mozet prosta on esho nedoros dlja boljshix pobed i ego ambicii ograni4ivajutsja poka 4to tem 4to imeet.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-10 10:20, pirms 15 gadiem
Džekam bišku jāatiet no tenisa, jāpadzīvo ar pilnu krūti, jāpadauza futens, basis, galu galā jāpamīlē meitenes, lai galva izvēdinās!

     [+] [-]

, 2009-08-10 10:29, pirms 15 gadiem
Zaudeja tikai par 6 punktiem tik vajam pretiniekam ,nu zel bet jacensas nezaudet .

     [+] [-]

, 2009-08-10 10:30, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: N..U..L..L..E..!
Tas vairs vnk nepārsteidz..Čalim vajag panjemt atelpu no tennisa...savādāk, krīt tik un krīt zemāk...
Pasaki kuram nav kritumi karjeraa .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-10 10:54, pirms 15 gadiem
prosta... gadu vienkarshi izlaist un treneeties un treneeties. viss

     [+] [-]

, 2009-08-10 11:04, pirms 15 gadiem
falling down everyday to where i can't be found...

     [+] [-]

, 2009-08-10 11:07, pirms 15 gadiem
Viņš kādreiz var uzvarēt?

     [+] [-]

, 2009-08-10 11:18, pirms 15 gadiem
Fans 3 rakstīja: Viņš kādreiz var uzvarēt?
Tikai kādreiz

  +1 [+] [-]

, 2009-08-10 11:44, pirms 15 gadiem
Tas ja usen skaidrs bija... Challenger ir ista vieta kur praktizēties.

     [+] [-]

, 2009-08-10 12:50, pirms 15 gadiem
jancuks77 rakstīja: Negribu kļūt maņticīgs tomer sāk likties ka te kāds "ļaunu aci" uzlicis!!
Es taču jau ziemā teicu,ka jāiet pie raganas,lai noņem 2.kārtas lāstu,visi smejas,netic,taču rezultāts vecais-par 2.kārtu tālāk netiek

     [+] [-]

, 2009-08-10 13:39, pirms 15 gadiem
ble normalna...ta turpinat....

     [+] [-]

, 2009-08-10 14:06, pirms 15 gadiem
EU MOŠKA GULBIS ATVAIRĪJIS AZAS PETRENKO VAI NONAS HIDERJANAS (LASI- EKSTRESENCU CĪŅAS) SĪKOS UN TĀS LĀSTU UZLIKUŠAS.. VAJDZĒTU NĀKAMAJĀ ŠOVA SEZONĀ IZSAUKT KĀDU, LAI PASAKA KAS PUISIM KAIT..

     [+] [-]

, 2009-08-10 14:18, pirms 15 gadiem
LOOOL

     [+] [-]

, 2009-08-10 14:18, pirms 15 gadiem
Vienkarši FAIL