Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Sevastova nenosargā pārsvaru un sāpīgi zaudē "US Open" ceturtdaļfinālā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Sevastova nenosargā pārsvaru un sāpīgi zaudē "US Open" ceturtdaļfinālā
Slouna Stīvensa un Anastasija Sevastova
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Anastasija Sevastova (WTA 17.) "US Open" ceturtdaļfināla mačā pēdējā setā divreiz bija vadībā ar breiku, tomēr zaudēja bijušajai pasaules 11. raketei, bet šobrīd 83. vietā esošajai amerikānietei Slounai Stīvensai – 3:6, 6:3, 6:7(4).

1. sets – Sevastovai grūtības pret Stīvensas aizsardzību

Maču ar servi sāka Stīvensa, kurai nervozs un viņai arī netipiski nekvalitatīvs geims. Amerikāniete divreiz iesita tīklā un vienreiz bumbiņu raidīja autā. Sevastova vienu punktu ieguva ar "forehand" sitienu pa līniju un startēja ar "sauso" breiku. Anastasijai otrajā geimā bija iespēja to nostiprināt, taču viņa neizmantoja divus geimpunktus. Rupji kļūdoties spēle pie tīklā (liels auts), Sevastova uzdāvināja Stīvensai breikbumbu. Anastasijai tūlīt neprecīzs uzbrukums pa diagonāli.

Sevastova pēc veiksmīgi iegūtā pirmā geima zaudēja četros pēc kārtas. Turklāt trijos no tiem viņa bija vadībā. Sevastova ceturtajā geimā no 15:40 trāpīja trīs spēcīgas pirmās serves pēc kārtas, bet pēc tam atkal neizmantoja divus geimpunktus, vēlāk nespējot atspēlēt trešo breikbumbu. Piektajā geimā viņai bija breikbumba. Stīvensa dominēja ar spēcīgiem "forehand" sitieniem un to atspēlēja, Sevastovai nokļūstot iedzinējos ar 1:4.

Nākamajā geimā atspēlējot vēl vienu Stīvensas breikbumbu, Sevastova pārtrauca zaudēto geimu sēriju, bet pēc tam pati ieguva vēl divas breikbumbas. Nevienu neizdevās izmantot. Vispirms "dropšots" tīklā, bet pēc tam Stīvensai paveicās ar uz gala līnijas trāpītu bumbiņu. Esot iedzinējos ar 2:5, Sevastovai bija medicīnas pārtraukums, jo problēmas ar labo kāju. Nākamajos divos geimos uzvarēja servētājas, kas nozīmēja arī Stīvensas uzvaru setā.

Pēc 1. seta notika Sevastovai labvēlīga taktikas maiņa Stīvensas izpildījumā. Ja 1. setā amerikāniete spēlēja pārsvarā no aizsardzības, liekot Sevastovai darboties kā pirmajam numuram (Anastasija tādā tenisā nejūtas komfortabli), tad nākamajos divos setos Slouna uzbrukumā darbojās krietni aktīvāk un agresīvāk, ļaujot Sevastovai tikt viņai patīkamā režīmā.

2. sets – Sevastovai agrs pārsvars, to pārliecinoši nosargājot

Lai arī Sevastova dažkārt rādīja sāpju grimases pēc grūtām izspēlēm, kad bija jāskrien uz stūriem vai pie tīkla, Anastasija 2. setā spēlēja daudz labāk nekā iepriekšējā, kamēr Stīvensas līmenis bija krities, notiekot loģiskai rezultāta virziena maiņai. Sevastova arī šoreiz izvirzījās vadībā ar breiku un tagad pārsvaru nosargāja. Latvijas otrajai raketei savas serves geimos problēmu nebija, pateicoties spēcīgai un precīzai servēšanai, bet uzņemšanā palika neizmantota iespēja tikt pie vēl viena breika, kas gan, kā vēlāk kļuva zināms, nebija nepieciešams.

Anastasijai trešajā geimā pie 30:30 talkā nāca tīkls – bumbiņa no tā pēc Sevastovas saīsinātā sitiena novēlās amerikānietes laukuma pusē. Sevastova tā ieguva breikbumbu, kuras izspēlē Slouna kļūdījās ar diagonālo "backhand" sitienu. Tā notika vienīgais breiks setā. Sevastova nākamajā geimā ar labu servēšanu un precīzu tenisu izspēlēs viegli noturēja servi, kas nozīmēja būt priekšā ar 4:1. Sevastovai sestajā geimā bija divas breikbumbas. Pirmās izspēlē viņa nospēlēja nepacietīgi un iesita tīklā no kreisās puses, bet otro breikbumbu Stīvensa atspēlēja pati, trāpot labu pirmo servi. Sevastova pēc tam divreiz pēc kārtas viegli noturēja servi, setā uzvarot ar 6:3. Sevastovai 2. setā ļoti labas kvalitātes teniss, pieļaujot tikai sešas nepiespiestās kļūdas. Iepriekšējā setā bija 18!

3. sets – Sevastova divreiz nenotur pārsvaru un ar nepacietīgu tenisu zaudē taibreikā

Sevastova 3. seta ievadā spēlēja divreiz precīzāk par Stīvensu. Anastasijai pirmajos trīs geimos tikai trīs nepiespiestās kļūdas, kamēr Stīvensai sešas. Puse no tām bija trešajā geimā, kurā Anastasija pēc pretinieces paviršībām ieguva divas breikbumbas (15:40). Stīvensa pirmo breikbumbu atspēlēja ar pirmās serves un "forehand" uzbrukuma kombināciju, bet otro breikbumbu Sevastova spēja izmantot. Stīvensa spēlēja pasīvi, un Sevastova viņu sodīja, spēcīgi uzsitot ar diagonālo "forehand". Droša servēšana ar precīzu spēli pie tīkla Sevastovai palīdzēja viegli uzvarēt nākamajā geimā – 3:1.

Sevastova piektajā geimā nopelnīja vēl vienu breikbumbu, kuru Stīvensai izdevās atspēlēt, spēcīgi uzsitot dziļumā. Stīvensai pēc tam vēl daži spēcīgi uzbrukumi, Sevastovas pārsvaru samazinot līdz minimumam un izsaucot skaļas vietējo fanu ovācijas. Esot tuvu dubultbreikam, Sevastova tūlīt zaudēja savu vienīgo breiku, rezultātam kļūstot 3:3. Anastasija sesto geimu sāka ar dubultkļūdu, pēc tam zaudēja izspēli pēc "dropšota" (Stīvensa precīza pie tīkla) un pārāk spēcīgi izpildīja "sveci" – 0:40. Sevastova atspēlēja tikai pirmo breikbumbu, nākamo izspēli pabeidzot ar vēl vienu kļūdu – sitiens tīklā.

Sevastovai tūlīt izdevās atjaunot breika pārsvaru, kad viņa teicami pie 30:30 nospēlēja aizsardzībā, iegūstot breikbumbu, kuras izspēlē Stīvensai sānu auts – 4:3. Šo breiku Sevastova zaudēja jau nākamajā geimā, kad viņa nokļuva iedzinējos ar 15:40. Stīvensai paveicās otrās breikbumbas izspēlē, kad viņas sistā bumbiņa skāra tīklu. Sevastova tika klāt bumbiņai, bet Slouna pēc tam precīzi nospēlēja ar apvedošo sitienu – 4:4. Tas bija pēdējais breiks mačā. Sevastova turpinājumā divreiz servēja par palikšanu turnīrā un to darīja perfekti – gan 10., gan 12. geimā viņa servi nosargāja "uz nulles", kas nozīmēja taibreika spēlēšanu. "US Open" ir vienīgais no četriem "Grand Slam" turnīriem ar taibreiku izšķirošajā setā, nevis spēlēšanu līdz divu geimu pārsvaram.

Sevastova taibreikā nospēlēja sev netipiski haotiski un bieži sasteidza uzbrukumus. Viņa četras izspēles zaudēja tieši sasteigtu sitienu rezultātā, trīs reizes kļūdoties ar "forehand" un vienreiz ar "backhand". Anastasijai divreiz izdevās atspēlēt minibreiku, bet uzvarēt mačā tomēr nebija lemts. Sevastova pie 4:5 savas serves izspēlē iesita tīklā ar "forehand", dodot Stīvensai divas mačbumbas. Viņa izmantoja jau pirmo, kas bija pēc Sevastovas serves, un Stīvensa neatvairāmi uzsita ar "backhand" pa līniju.

Statistika

RādītājsSevastovaStīvensa
Eisi10
Dubultkļūdas32
1. serves precizitāte61%72%
Iegūtie punkti ar 1. servi45/6249/76
Iegūtie punkti ar 2. servi15/4012/30
Tīri uzvarētās izspēles2531
Nepiespiestās kļūdas3941
Spēle pie tīkla13/2027/41
Breikpunktu realizācija4/114/9
Visi iegūtie punkti105103

Turpinājumā Āzijas tūre un sarežģīta cīņa par Singapūru

Sevastova otro gadu pēc kārtas sasniedza "US Open" ceturtdaļfinālu, atkārtojot savu labāko rezultātu "Grand Slam" turnīros. Pērn viņa šeit mačā par pusfinālu bezcerīgi zaudēja Karolīnai Vozņacki (0:6, 2:6), arī toreiz spēlējot ar savainojumu (potīte). Šoreiz Sevastova pēc mediķu palīdzības spēja kustēties daudz labāk nekā pirms gada, atzīstot, ka mača otrajā daļā jutās labi, savainojumam nekļūstot par zaudējuma iemeslu.

Vēlreiz iekļūstot labāko astoņniekā Ņujorkā, Sevastova aizstāvēja pērn iegūtos 430 punktus, kas ļaus rangā saglabāt 17. vietu, ja vien par čempioni nekļūs Stīvensa. Prēmijā pienākas 470 000 dolāru.

Anastasijai turpinājumā sezonas finišs ar Āzijas tūri un, iespējams, vienu turnīru Eiropā (Maskavā), bet pirms Krievijas galvaspilsētas apciemošanas plānota došanās uz Tokiju, Uhaņu un Pekinu. Šajā pasaules malā viņai būs jāatgriežas arī oktobra beigās, kad Sevastova spēlēs vienā no sezonas finālturnīriem.

Tas, visticamāk, būs pēc nozīmes otrais, Ķīnā notiekošais "Elite Trophy", kam viņa jau ir kvalificējusies. Tur spēlēs vairākas tās tenisistes, kuras netiks uz "WTA Finals" Singapūrā. Kvalificēšanās Singapūrai matemātiski ir iespējama, tiesa, tas ir ļoti sarežģīts uzdevums – līdz šobrīd astoņnieku noslēdzošajai Aļonai Ostapenko ir trīs konkurentes un 1148 punktu attālums.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-06 00:59, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Valdi, tu?

Nekad nesapratīšu, kāpēc cilvēki, kuriem nav nekādas poņas un sajēgas par konkrēto sportu, izjūt vajadzību izteikt savu viedokli. Tādam viedoklim ir 0 vērtības un nav svarīgi, vai tu to uzskati par subjektīvu vai objektīvu.
Es gadi 15 spēlēju tenisu un apmēram tik pat sen sekoju līdzi.... sekoju no Neilandes laikiem vēl... tas pat vēl agrāk.... tāpēc visu cieņu Sevastovai... es arī redzu, ko citi neredz.... pa tv izskatās vienkāršs tenis... bet es redzu cik daudzveidīgi ir Sevastovas sitieni un griezta bumbiņa.... jā viņas spēle ir nenoliedzami vau.... forši.... bet ne tāda, lai varētu vinnēt grand slam... par to ir runa... skatoties kad teniss iet Viljasai un daudzām citām uzbrūkoša stila tenisistēm... cits līmenis... pat Ostapenko, kad rāda savu spēli.... Šodienas spēli, ja neviens neteiktu ka tas ir tik liela turnīra 1/4 fināla.... diezvai kāds to nodēvētu par 1/4.....

     [+] [-]

, 2017-09-06 01:00, pirms 7 gadiem
dcws rakstīja: Skaistums tomēr valda pār pasauli!
Kur Tu tajā resnajā brūnaļā redzi skaistumu?

     [+] [-]

, 2017-09-06 01:02, pirms 7 gadiem
intars128 rakstīja: Es gadi 15 spēlēju tenisu un apmēram tik pat sen sekoju līdzi.... sekoju no Neilandes laikiem vēl... tas pat vēl agrāk.... tāpēc visu cieņu Sevastovai... es arī redzu, ko citi neredz.... pa tv izskatās vienkāršs tenis... bet es redzu cik daudzveidīgi ir Sevastovas sitieni un griezta bumbiņa.... jā viņas spēle ir nenoliedzami vau.... forši.... bet ne tāda, lai varētu vinnēt grand slam... par to ir runa... skatoties kad teniss iet Viljasai un daudzām citām uzbrūkoša stila tenisistēm... cits līmenis... pat Ostapenko, kad rāda savu spēli.... Šodienas spēli, ja neviens neteiktu ka tas ir tik liela turnīra 1/4 fināla.... diezvai kāds to nodēvētu par 1/4.....
Kaut kā nebiju dzirdējis par tādu tenisistu, laikam kādus 10 līmeņus vēl zem mūsu 2. un 3. raketēm, kas spēlē ar čaļiem,kas turpat no ofisa iznākuši bumbiņu patrenkāt un pat tiem kāš.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-06 01:04, pirms 7 gadiem
vanagz rakstīja: Kaut kā nebiju dzirdējis par tādu tenisistu, laikam kādus 10 līmeņus vēl zem mūsu 2. un 3. raketēm, kas spēlē ar čaļiem,kas turpat no ofisa iznākuši bumbiņu patrenkāt un pat tiem kāš.
jā tev taisnība... es spēlēju ne tik regulāri un esmu amatieris... gūstu baudu no spēles, bet nepelnu ar to naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-09-06 01:13, pirms 7 gadiem
Neputns savā izteiksmes stilā ir pievienojies SC troļļu klubam. Šajā būtnē ir daudz naida un žults un viņai jau savos laukos sēžot ir uzreiz saprotams, kurš to spēli saprot un kurš nesaprot. Galvenais viņai ir pret citiem uzrakstīt kādu žults pilnu komentāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-06 01:39, pirms 7 gadiem
Uzvarētu spēli nepaņēma, visa problēma emocijās, iespējams traumā.. Diezgan mazohistiska sajūta beidzoties spēlei.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-06 01:39, pirms 7 gadiem
intars128 rakstīja: Es gadi 15 spēlēju tenisu un apmēram tik pat sen sekoju līdzi.... sekoju no Neilandes laikiem vēl... tas pat vēl agrāk.... tāpēc visu cieņu Sevastovai... es arī redzu, ko citi neredz.... pa tv izskatās vienkāršs tenis... bet es redzu cik daudzveidīgi ir Sevastovas sitieni un griezta bumbiņa.... jā viņas spēle ir nenoliedzami vau.... forši.... bet ne tāda, lai varētu vinnēt grand slam... par to ir runa... skatoties kad teniss iet Viljasai un daudzām citām uzbrūkoša stila tenisistēm... cits līmenis... pat Ostapenko, kad rāda savu spēli.... Šodienas spēli, ja neviens neteiktu ka tas ir tik liela turnīra 1/4 fināla.... diezvai kāds to nodēvētu par 1/4.....
'Cerēt tik uz pretinieku kļūdām' bija teikums, kas izsauca manu iepriekšējo komentāru. Un kā tieši šis apgalvojums iet kopā ar 'bet es redzu cik daudzveidīgi ir Sevastovas sitieni un griezta bumbiņa.... jā viņas spēle ir nenoliedzami vau.... forši'. Kā par spēlētāju, kura sit lieliskus saīsināros, slaisus, iegriež bumbiņu, nemitīgi maina spēles gaitu utt. var pateikt, ka viņa tik cer uz pretinieku kļūdām? Vēl pie tam cilvēks, kas pēc paša vārdiem ir iekšā tenisā daudz vairāk kā lielākā daĺa no mums.

Es saprotu, ka var patikt labāk uzbrūkošs teniss, var labāk patikt bliezējas, tur viss ok, tā ir gaumes lieta, bet jāsaprot, ka Nastja nekad sitiena spēkā nespēs konkurēt ar lielajām un masīvākajām tenisistēm, viņa spēlē ar tiem trumpjiem, kas viņai ir iedalīti un dara to pat ļoti labi. Viņa pati ir teikusi, ka nekad nevarēs izpildīt tik stiprus sitienus kā uzbrūkošà tipa tenisistes, tāpēc viņa ir māsterojusi citus tenisa elementus, spēli aizsardzībā un lieliski iemācījusies saraustīt pretinieču spēles ritmu un ar savu taktiku ne vienu vien bliezēju arī ir apspēlējusi.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-06 01:40, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: visu otro setu un pirmo pusi trešājā Anastasija bija zvērā, ļoti jaudīga un nikna, bet tad pie 3-1 pazuda visa tā dzirkstelīte, un sekoja vairākas kļūdas kas noveda līdz taibreikam.. bet tapat visu cieņu, pus miljonu nopelnīja
pusmiljonu vinja bij nopelnijusi ar 4 spēlēm, bet šodien Sevastova zaudēja pusmiljonu, kas nāktu klāt par šo vienu uzvaru! bet shtrunts par $ , zhel ka taa nepaveicaas, jo Anasteiša ( kā izrunāja vārdu komentētāji) noteikti bija labāka par Stīvensu. kaut kā par daudz sanervozējās beigās....

  +1 [+] [-]

, 2017-09-06 01:49, pirms 7 gadiem
Kad sāka bimbāt pie 3:1 3setā, skaidrs, ka galvā jau bija pakāsusi spēli, vai vismaz par to domāja.. Kādēļ ir visu laiku jāraud un jātrako, ka esi vadībā un pati tupī..

     [+] [-]

, 2017-09-06 02:05, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: 'Cerēt tik uz pretinieku kļūdām' bija teikums, kas izsauca manu iepriekšējo komentāru. Un kā tieši šis apgalvojums iet kopā ar 'bet es redzu cik daudzveidīgi ir Sevastovas sitieni un griezta bumbiņa.... jā viņas spēle ir nenoliedzami vau.... forši'. Kā par spēlētāju, kura sit lieliskus saīsināros, slaisus, iegriež bumbiņu, nemitīgi maina spēles gaitu utt. var pateikt, ka viņa tik cer uz pretinieku kļūdām? Vēl pie tam cilvēks, kas pēc paša vārdiem ir iekšā tenisā daudz vairāk kā lielākā daĺa no mums.

Es saprotu, ka var patikt labāk uzbrūkošs teniss, var labāk patikt bliezējas, tur viss ok, tā ir gaumes lieta, bet jāsaprot, ka Nastja nekad sitiena spēkā nespēs konkurēt ar lielajām un masīvākajām tenisistēm, viņa spēlē ar tiem trumpjiem, kas viņai ir iedalīti un dara to pat ļoti labi. Viņa pati ir teikusi, ka nekad nevarēs izpildīt tik stiprus sitienus kā uzbrūkošà tipa tenisistes, tāpēc viņa ir māsterojusi citus tenisa elementus, spēli aizsardzībā un lieliski iemācījusies saraustīt pretinieču spēles ritmu un ar savu taktiku ne vienu vien bliezēju arī ir apspēlējusi.
iespējams tas teikums "cerēt tik uz pretinieku kļūdām"nebija īsti precīzs.... piekrītu..... precīzāk bija pateikt to, ka viņa ir spēlētāja no dziļas aizsardzības ar tiešam daudz daudz daudzveidīgiem sitieniem,ko ne visi pamana.... tieši tā, viņai nav tik spēcīga sitiena kā Viljamsai, Šarapavai vai Ostapenko... Tieši tāpēc viņa cenšas izmantot savus trumpjus... kas ir grieztās bumbas, saīsinātās u.t.t...... bet mana doma nemainās par to ka...... ar tādu tenisu var tikt ļoti augstu, bet ļoti maz iespēju vinnēt lielo turnīru kādu grand slam.... ja top pretiniece, kas spēlē agresīvu tenisu spēlē savu spēli un iet spēle ( iet gan viņai, gan Sevastovai), tad tomēr Sevastova zaudēs.... mans uzskats, ka Sevastova ir ja ne savu maksimumu sasniegusi ar tāda stila tenisu, tad ļoti tuvu tam.... bez spēcīga sitiena tomēr pašā profesionālajā līmenī ir ļoti grūti cīnīties arī pat tad, ja tev ir desmitiem dažadu veidu sitieni un saīsinātie u.t.t.... tas ir mans viedoklis un ceru es spēju nedaudz labāk to paskaidrot

  +4 [+] [-]

, 2017-09-06 02:24, pirms 7 gadiem
intars128 rakstīja: iespējams tas teikums "cerēt tik uz pretinieku kļūdām"nebija īsti precīzs.... piekrītu..... precīzāk bija pateikt to, ka viņa ir spēlētāja no dziļas aizsardzības ar tiešam daudz daudz daudzveidīgiem sitieniem,ko ne visi pamana.... tieši tā, viņai nav tik spēcīga sitiena kā Viljamsai, Šarapavai vai Ostapenko... Tieši tāpēc viņa cenšas izmantot savus trumpjus... kas ir grieztās bumbas, saīsinātās u.t.t...... bet mana doma nemainās par to ka...... ar tādu tenisu var tikt ļoti augstu, bet ļoti maz iespēju vinnēt lielo turnīru kādu grand slam.... ja top pretiniece, kas spēlē agresīvu tenisu spēlē savu spēli un iet spēle ( iet gan viņai, gan Sevastovai), tad tomēr Sevastova zaudēs.... mans uzskats, ka Sevastova ir ja ne savu maksimumu sasniegusi ar tāda stila tenisu, tad ļoti tuvu tam.... bez spēcīga sitiena tomēr pašā profesionālajā līmenī ir ļoti grūti cīnīties arī pat tad, ja tev ir desmitiem dažadu veidu sitieni un saīsinātie u.t.t.... tas ir mans viedoklis un ceru es spēju nedaudz labāk to paskaidrot
viss kartiba, domu sapratu. To, vai tev ir taisniba par maksimumu radis laiks, tur isti nav talak par ko diskutet, jo tas jau bus tikai spekulacijas. Viss, ko varu pateikt- ir mulkigi parmest cilvekam vina iedzimto fizisko uzbuvi, vina ir maza, smalka meitene, kura peksni neizaugs liela. Alternativa butu nespelet tenisu, jo ar vinas fiziskajiem dotumiem bus 'loti gruti cinities', es personigi loti priecajos, ka vina spele un spele loti interesantu un skatamu tenisu, vismaz prieks manas gaumes.

p.s. atvainojos par garumzimju iztrukumu- telefons gluko un slinkums parstartet.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-06 03:06, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: viss kartiba, domu sapratu. To, vai tev ir taisniba par maksimumu radis laiks, tur isti nav talak par ko diskutet, jo tas jau bus tikai spekulacijas. Viss, ko varu pateikt- ir mulkigi parmest cilvekam vina iedzimto fizisko uzbuvi, vina ir maza, smalka meitene, kura peksni neizaugs liela. Alternativa butu nespelet tenisu, jo ar vinas fiziskajiem dotumiem bus 'loti gruti cinities', es personigi loti priecajos, ka vina spele un spele loti interesantu un skatamu tenisu, vismaz prieks manas gaumes.

p.s. atvainojos par garumzimju iztrukumu- telefons gluko un slinkums parstartet.
Par to, ka viņa ir malacis un ir sasniegusi ļoti daudz... par to nav nemazāko šaubu... tikai piekrītu... un labprāt skatos visas viņas spēles.... Vairāk tādu cilvēku, kas tik cītīgi iet pretī saviem mērķiem.... Ja mēs Latvijā lielākā daļa tautas nevis ņaudētu un teiktu ka visur vainīgi deputāti un valdība, bet katrs uzstādītu mērķus un tiektos pēc tiem, ticiet man, mēs paši nepamanītu kā būtu viena no top eiropas valstīm dzīves līmeņa ziņā... šeit var arī augt un strādāt, un pelnīt ne sliktāk kā ārzemēs... bet, ja nav mērķa un izvēlas vieglāko ceļu... tad un ir tā, ka visi izbrauc... oj un cik labi ... ābolus pielasīji pa dienu un nekas nav jādomā ... īstenībā smieklu maz... bet tā ir jau pašu cilvēku izvēle....
ļoti ļoti atvainojos ka otrajā daļa aizgāju galīgi garām no tēmas... izrāvās viss kas iekšā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-06 07:13, pirms 7 gadiem
Lieliska spēle, taču tāds ir sports. Veiksmi turpmāk mūsu pirmajam numuram!

     [+] [-]

, 2017-09-06 07:44, pirms 7 gadiem
Žēl, ka šajā nervu spēlē Nastja zaudēja. Būtu tāda spēle kā pret Šarapovu, tad bez variantiem 2:0 Nastjas labā. Diemžēl tāds ir teniss, un ne tikai teniss, daudzreiz uzvar tas kam stiprāki nervi, nevis labāka spēle.

     [+] [-]

, 2017-09-06 09:05, pirms 7 gadiem
intars128 rakstīja: Par to, ka viņa ir malacis un ir sasniegusi ļoti daudz... par to nav nemazāko šaubu... tikai piekrītu... un labprāt skatos visas viņas spēles.... Vairāk tādu cilvēku, kas tik cītīgi iet pretī saviem mērķiem.... Ja mēs Latvijā lielākā daļa tautas nevis ņaudētu un teiktu ka visur vainīgi deputāti un valdība, bet katrs uzstādītu mērķus un tiektos pēc tiem, ticiet man, mēs paši nepamanītu kā būtu viena no top eiropas valstīm dzīves līmeņa ziņā... šeit var arī augt un strādāt, un pelnīt ne sliktāk kā ārzemēs... bet, ja nav mērķa un izvēlas vieglāko ceļu... tad un ir tā, ka visi izbrauc... oj un cik labi ... ābolus pielasīji pa dienu un nekas nav jādomā ... īstenībā smieklu maz... bet tā ir jau pašu cilvēku izvēle....
ļoti ļoti atvainojos ka otrajā daļa aizgāju galīgi garām no tēmas... izrāvās viss kas iekšā
To otro daļu, kur tev iekšas izrāvās ārā, es pati esmu pietiekami bieži skandinàjusi, bet arī tur nav viss tik vienkārši, ļoti daudz dažādu faktoru nu gluži tā pat kā ar Nastjas piekopto tenisa stilu

  +3 [+] [-]

, 2017-09-06 09:12, pirms 7 gadiem
Es te kaut ko nesaprotu. Gandrīz neviens komentētājs neaizdomājas līdz tam,ka Sevastovas spēli ietekmēja sāpošā kāja. Tak jau pirms medicīniskās pauzes varēja manīt, ka viņa brīžiem mazliet pieklibo un nejūtas īsti labi. Nu un ko jūs domājat - 3min pamasēja un viss kārtībā? Tak jebkas,kas sāp,ietekmē spēles kvalitāti! Viņa otro setu uz gribasspēku paņēma,bet trešajā jau vairs īsti nespēja. Gan jau arī pretinieces tualešu pauze lika nedaudz atdzist un izsita no ritma. Esmu drošs,ka ne tik daudz skatītāji,kā tieši šī trauma izšķīra rezultātu. Es personīgi noņemu cepuri viņas cīnītājas rakstura priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-09-06 10:37, pirms 7 gadiem
Malace, Nastja!
Bet žēl gan , ka zaudēja, pat ļoti žēl, jo pretiniece bija ņemama, turklāt trešajā setā Nastja bija vadībā 3:1 un bija breika iespējas.
Vilanders jau pareizi teica, ka nevis melnā uzvarēja, bet Nastja zaudēja.
Taibrekā krievu komentētāja teica- Nastja, kur Tu steidzies, pēc serves ar pirmā sitienu cenšoties tikt pie punkta!
Nastja nav bliezēja, man jau viņas stils patīk labāk, nekā paļauties uz bliešanu- būs vai nebūs, bet taibrekā viņa pāris reizes arī gribēja bliezt, kas nav viņas spēle un tāds rezultāts.
Bet viņa vēl ir pietiekoši jauna, lai progresētu. Un nevajag aizmirst, ka viņai bija 2 gadu pauze un pēc tās viņa apbrīnojami ātri nokļuva elitē!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-06 12:10, pirms 7 gadiem
melnajām vienmēr ir izturība, spēli uz spēku vien var paņemt

  +3 [+] [-]

, 2017-09-06 12:25, pirms 7 gadiem
XXL bigfoot rakstīja: Es te kaut ko nesaprotu. Gandrīz neviens komentētājs neaizdomājas līdz tam,ka Sevastovas spēli ietekmēja sāpošā kāja.
Protams, visu cieņu Nastjai par sāpju pārvarēšanu un pašaizliedzīgo cīņu, bet viņas trauma pamatīgi izsita no līdzsvara arī pretinieci, kurai pēkšņi pazuda spēle, viņa pārliecinoši zaudēja 2.setu un atguvās tikai 3.seta vidū. Kas te runāja, ka spēle nebija 1/4 fināla cienīga, tad es tam kategoriski nepiekrītu. Arī ESP vācu komentētājs bija stāvā sajūsmā gan par Nastjas varonīgo cīņu un spēles laušanu, gan par spēles dramaturģiju un intrigu kopumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-06 13:46, pirms 7 gadiem
HMB Mamma rakstīja: vanagz, sportacentrs.com parasts lietotājs...
...Patiess sporta fans, tai pat laikā esmu sporta statistiķis, kurš komentāros iesaistās tikai par nopietnām lietām. Kas saistītas ar sportu.


shis tavs komentaars bija iisti par sportu, statistikji
Mērķis ir izspiest šādus te tukša runātājus, kā Tu un skaistuma ekspertus,kuri traucē runāt nopietni.
Saprotu, kādreiz kaut ko var ierakstīt, bet pārlieku un visu laiku runāt pa kreisi un ne pa tēmu, tas lieki piemēslo šo komentēšanu.
Un, jā, lai kā arī Tev negribētos, esmu statistiķis.

     [+] [-]

, 2017-09-06 14:27, pirms 7 gadiem
Stīvensa gan ir smukiņa... es par skaistumu un pēc tam par tenisu