Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

Marejs apspēlē Gulbi arī Pēterburgā

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Marejs apspēlē Gulbi arī Pēterburgā
Ernests Gulbis
Foto: AFP

Sanktpēterburgas ATP tenisa turnīra otrajā kārtā zaudējumu cietis Latvijas labākais tenisists Ernests Gulbis, kurš divos neizteiksmīgos setos atzina šī turnīra pērnā gada uzvarētāja Endija Mareja pārākumu – 4:6, 2:6.

Gulbja un Mareja (ATP 4. vieta) mačs bija pirmspēdējā no Sanktpēterburgas ATP turnīra 2. kārtas spēlēm. Pirms tās negaidīti pārliecinošu zaudējumu cieta mājinieku favorīts Marats Safins, tādējādi nemaz neiekavējot šo spēli. Pret Mareju Gulbis jau reizi bija spēlējis, kad šī gada vasarā Londonā piekāpās ar 7:5, 1:6, 4:6. Tā kā pēdējā laikā skotu sportists bija spēlējis ļoti labi, turklāt bija šī turnīra pērnā gada čempions, tad daudz neizbrīnīja bukmeikeru prognozes, kuri Marejam atvēlēja pārliecinoša favorīta lomu. Daudz neko neietekmēja arī Ernesta pirmās kārtas uzvara pār Garsiju Lopesu (6:0, 6:2), jo šo spāni ar Mareju spēles ziņā nemaz salīdzināt nevar. Uznākot kortā krietni lielāku skatītāju atbalstu saņēma Latvijas sportists – atlika „vien” sarūpēt viņiem prieku arī spēlē.

Pirmsspēles izlozē uzvarēja Gulbis un izvēlējās serves uzņemšanu. Ar to gan neveicās, jo Marejs uzvarēja visās izspēlēs. Tikmēr Gulbis savu geimu iesāka ar eisu, bet turpināja ar trīs zaudētām izspēlēm, dodot Marejam ātra breika iespēju. Izmantot skotam gan to neizdevās – lieliskas Ernesta serves izglāba situāciju. Arī seta turpinājumā Gulbim nekas īsti neizdevās pie Mareja serves, taču sekmīgāk tika aizvadīta sava, kas rezultātam ļāva augt līdzīgi. Interesantākā seta daļa sākās no septītā geima. Tajā Gulbis beidzot uzvarēja pirmo izspēli pie Mareja serves, turklāt tika pat līdz breikpunkta iespējai, tomēr to paņemt neļāva paša kļūdas. Turpretī nākamajā geimā Gulbis ātri nokļuva 0:40 pie savas serves. Lai arī rezultātu izdevās izlīdzināt, tomēr paša kļūdas deva Marejam iespēju uzvarēt šo geimu. Pie 5:3 skotam atlika vien pabeigt setu, taču viņš neizmantoja šo iespēju – trīs kļūdas un lielisks Ernesta bekhends lika Marejam nolamāties pa visu centrālo kortu. Pēc nākamā geimā gan britu sportistam nebija par ko lamāties - Gulbis pamanījās zaudēt savu servi uz nulles, zaudējot arī pirmo setu - 4:6.

Otrā seta sākumā Ernestam uzreiz bija divas iespējas salauzt pretinieka servi, taču nekā. Tikmēr spēle pie paša serves bija pārāk neizteiksmīga - eisi nepadevās, bet garākās izspēlēs Ernests centās izdarīt skaistu vai nekādu sitienu. Tamdēļ tikai likumsakarīgi, ka sestajā geimā Gulbis zaudēja savu servi, bet mirkli vēlāk arī visu maču – 4:6, 2:6.

Līdz ar to turnīrs Gulbim beidzies ar 25 reitinga punktu un nedaudz vairāk kā 16 000 ASV dolāru prēmijas iegūšanu – tikpat, cik sapelnīja Kārlis Lejnieks. Salīdzinājumā ar pērno gadu Gulbis pazaudēja 35 reitinga punktus (2007. gadā sapelnīja 60), kas liks atkāpties ATP rangā. Iespējams, ka jau sestdien Ernests startēs Parīzes ATP „Masters Series" turnīra kvalifikācijā. Tas mūsu sportistam visticamāk būs pēdējais turnīrs 2008. gada sezonā.

 +11 [+] [-]

, 2008-10-23 19:07, pirms 16 gadiem
slikti!

 +24 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
diemzheel, bet izskatijaas bezceriigi
Slēpts komentārs: tuk_tuk_te_lohs

  +5 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
skumji!

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
nu skumji...

  +5 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
nu galiigi garaam........

 +10 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
Nelaikā trāpījās uz Murreju! Murrejs jau tagad visus notestu pēc kārtas

  +4 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
Slikti....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
pec rezultata,diezgan viegli,žel...

  +4 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
ŽĒL, bet šoreiz bez variantiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:08, pirms 16 gadiem
Bez ierunaam pakaasa,galiigi garaam

  +8 [+] [-]

, 2008-10-23 19:09, pirms 16 gadiem
tagad gan zuud ceriiba ka no vinja top10 sanaaks.. shii speele bija diezgan nozheelojama, daudz braakja, ne tuvu nestaav spelei ar nadalu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:09, pirms 16 gadiem
ātri gan tika galā, Ernestam vēl daudz jātrennējās, cerams nākamreiz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-23 19:09, pirms 16 gadiem
-30 Ls

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:09, pirms 16 gadiem
emm nu es skatijos scoru, bija diezgan liidzigi vienk dazhi zskiriigie punkti

 +10 [+] [-]

, 2008-10-23 19:09, pirms 16 gadiem
Jā, ja jau Ērnijs piekliboja, tad nu mazliet attaisnojams TĀDS zaudējums, tomēr, vienlga, ar Nadalu sanāca krietni sīvāka spēkošanās. Un īstenībā, tā kā Murrejs NAV nekāds dienvidnieks, un ir TIKAI gadu vecāks par Ērniju, izskatās, būs jāpiekrīt tam, ka diezin vai Ērnijs tuvākajos 3 gados spēs ielauzties ATP TOP 10

 +11 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
lamaaties gribas... speeli raksturo komenteetaaja teiktais "Gulbis pats speeleeja ar seviim. pats guva punktus un pats arii zaudeeja. un pats arii zaudeeja sev" Marejs tik atsita bumbinjas laukumaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
edgarito rakstīja: murrejam otrā jaunība!
KĀDA 2. jaunība
VIŅAM TIKAI 21 gads!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
Nu zhél..

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
baigi traki

  +3 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
Begās vairs nemaz necīnijās

  -4 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
OTRAIS RAUNDS GULBJA KALNGALS!!!!
Eh neskatiishos vairaak vinja speelees.....

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
edgarito rakstīja: murrejam otrā jaunība!
vinsh ir tikai gadu vai 2 vecaaks par Ernestu

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
Zaudetaja psiholoģija

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:10, pirms 16 gadiem
Spēle lēna, Ernests nemaz necentās, pie tīkla Ērnijs spēlē vienkārši graujoši slikti!
Likās kad pirms spēles jau būtu bijis sarunāts ka Ernestam jāzaudē!
Nepatika šī spēle, galīgi garām! Domāju ka varēja būt daudz, daudz labāk

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:13, pirms 16 gadiem
Žēl, protams, bet nekas traks jau nav noticis. Vēl jātrenējas, jātrenējas un jātrenējas. Labs nāk ar gaidīšanu. Kādā turnīrā vajadzētu nedaudz veiksmīgāku izlozi, lai pirmajās spēlēs iegūst pārliecību un pēc tam jau var vinnēt spēcīgākus džekus...
Cerams ar veselību viss būs ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: brenka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:13, pirms 16 gadiem
speeleeja Ernests,tikpat slikti,kaa man raadiijaa Live Video! nebija ko redzeet!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-23 19:14, pirms 16 gadiem
nevar salīdzināt cīņas sparu, kāds bija spēlē pret Nadālu.. pilnīgi nekāds šodien.. izskatijās ka viņam teniss ir vienkārši pieriebies.. tik lēnā spēlē šāds zaudējums ir neizprotams.. jāpaņem atvaļinājums vai?

  +6 [+] [-]

, 2008-10-23 19:14, pirms 16 gadiem
nu ko lai saka...patiesais speeku sameers sheit bija redzams....
veel joprojaam uzskatu ka Gulbis savu potenciaalu ir izsmeelis (ceru ka maldos)...shogad vinjsh nekur nav ticis taalaak kaa pagaajushogadu...domaaju ka visnh arii buus taada liimenja speeleetaajs kas groziisies ap 30 - 50 vietu TOPaa...bet no otras puses tas arii ir daudz, jo ne kursh katrs speej tajaa liimenii ielekt...taapeec nenopelsim vinja sasniegumus...un klusiibaa cerot ka tomeer vinjsh apgaaziis manas ceriibas...
Veikmses tev Ernest, jo buutiibaa lai kaa tu speeleetu es vienmeer ciitiigi sekoshu liidzi rezultaatiem, jo man nav pats savriigaakais vine vai zaude..bet gan tas ka tu ciinies, lai kaa tev iet...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:15, pirms 16 gadiem
Kā man šitais ir noriebies!!! Kāds varbūt teiks:"njaa top 10 spēlētājs un bla bla bla... ". Reālā situācija liecina par to, ka Gulbim cīņas spara nav nekāda... SRY Gulbi! Nav jau pirmā spēle, kad nokļūstot 15:30vai 40 pie savas serves rokas jau ir nolaidušās un spēle zaudēta... Arī šij spēlei vēl bija jābūt vismaz vēl vienam geimam ar Murray servi, bet nē!!! Gulbis jau zina, ka nav jēgas spēlēt, jo Murray servi jau nav iespējams vinnēt... Sorry Gulbi, bet man būtu kauns tā viena Latvijas līdzjutēja priekšā, kurš maksāja par biļeti...

  +3 [+] [-]

, 2008-10-23 19:15, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: njā 2ais sets, bet Gulbis saliks tāpatās kādu dienu to Mareju.
Jaa varbuut saliks, ja pierunass uzspeeleet tenisu uz PS vai XBOX!!! Nu ar saadu attieksmi pret speeli vins jau var beigt karjeru!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:15, pirms 16 gadiem
tuk_tuk_te_lohs rakstīja: atkal kaut kas tam stulbajam celim,varēja manīt..
tuk tuk Tu lohs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:15, pirms 16 gadiem
Protams priecāšos, ja Ernests Gulbis tuvākajā laikā apgāzīs vairākuma domas par to, ka diez vai no viņa izdosies top10 spēlētājs. Ceru, ka kādreiz tas notiks un arī tas būs ļoti labi. Bet cerība katru reizi arī mani pamet, kad skatos, ka nekas jau viņa spēlē nemainās. Nav pat saprotams kas ir tas, kas traucē spēlēt labāk=stabilāk. Liekas, ka viņš bieži strebj karstu un iet uz visu banku nepārtraukti. Ir jābūt ļoooooooooooooti meistarīgam, lai tik bieži un nekļūdīgi izpildītu tik spēcīgus un tik ļoti precīzus sitienus. Tas es kā ne tenisists spriežu.
Slēpts komentārs: kruminch

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:15, pirms 16 gadiem
edgarito rakstīja: Čau Rasma!!!!!!!
Sveiki.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:16, pirms 16 gadiem
nice
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:16, pirms 16 gadiem
Gulbis zaudeja speli jau pie pirmās pakāstās savas serves, lai gan Mareijs uzdavināja atpakaļ geimu, kamer Gulbis brinijas ka tas sanaca Mareijs bija vinejis setu, un tad tikai laika jautajums bija kad Gulbis sāks skatities uz dušu pusi

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:16, pirms 16 gadiem
izskatiijaas kaa pilniigs vaargulis otrajaa setaa un pirmaa seta savaa izspeelee peedeejaa...nu zeel ko dariit veiksmi turpmaak gan jau pienaaks arii ernesta laiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:17, pirms 16 gadiem
Buutu diivani ja buutu otraadaak... Tomeer Marejs shobriid ir ljoti labaa formaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:17, pirms 16 gadiem
kruminch rakstīja: Jacer uz kazhu varbut vins tiek talak
Kazha jau zaudeeja
Slēpts komentārs: labais333
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:18, pirms 16 gadiem
Žēl, nu tagad jādodas uz Parīzes Master kvalifikāciju, varbūt tā arī labāk, tur tāds nopietns turnīrs, vismaz atzīmēsies

Marejs tiešām labs un stabils, cerams, ka nākošgad tāds kļūs arī Ernests, bet nu spēle bija laba, žēl, ka no sākuma nedaudz atlaida, citādi varēja uzvarēt, pēc tam nedaudz pārtrūka spēles pavediens, bet bija labi

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:19, pirms 16 gadiem
Ernests tikko sniedza interviju, teica, ka sāpēja celis, arī komentētāji NTV+ to ievēroja. Žēl, ka viņu moka tā trauma.

  +5 [+] [-]

, 2008-10-23 19:19, pirms 16 gadiem
labais333 rakstīja: pārbrauca kā ar veltni pāri un palika tikai perja,perja daudz,daudz perja.....
cerams viduvējībai parīzē vajadzēs caur kvalifikāciju spēlēt.........
nu ko nepievēršam uzmanību lūzerim,delpo jau iesildās....apskatīsimies kā vēl viens jaunās paaudzes talants spēlē
ej uz poda labais, ja gribi dir.., Tavas muļķības te neviens neprasīja rakstīt

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:20, pirms 16 gadiem
davjans rakstīja: emm nu es skatijos scoru, bija diezgan liidzigi vienk dazhi zskiriigie punkti
es redzēju to spēli un varu pateikt Tev, ka pie tādas spēles, kāda bija pret nadalu Gulbis Murray būtu salicis vienos vārtos! Žēl, ka Gulbja cīņas spars bija līdzvērtīgs 0. Tie kritiskie momenti viņam ir gandrīz katrā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-23 19:24, pirms 16 gadiem
Šeit intervija
files.inbox.lv: Inbox.Files: Lejupielādēt

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:25, pirms 16 gadiem
Kārtējo reizi atbilstoši savām spējām. Nu ko jūs no viņa gribat? Divas reizes vinnēja Bleiku. Nu un tad? Visiem pārējiem top 30 spēlētājiem Gulbis parasti zaudē. Nevajag taču cerēt uz nereālām lietām. Varbūt pienāks laiks, kad Ernests sitīs visus federerus un nadālus, bet varbūt, ka nemaz nepienāks..

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:25, pirms 16 gadiem
vilks rakstīja: Gulbis zaudeja speli jau pie pirmās pakāstās savas serves, lai gan Mareijs uzdavināja atpakaļ geimu, kamer Gulbis brinijas ka tas sanaca Mareijs bija vinejis setu, un tad tikai laika jautajums bija kad Gulbis sāks skatities uz dušu pusi
Pats skaistākais jau bija tas mirklis, kad rezultātam pie Gulbja serves vajadzēja kļūt 5:5 , bet Gulbis izdomāja savādāk - ai, pakāsīšu, ka es savu servi ar 0:40... Pie tam tas nebija viss Murraya nopelns, bet gan Gulbja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:30, pirms 16 gadiem
addictedtosport rakstīja: Kaa man besii shii te nolikshana.. esmu pamaniijis vienu lietu, ja cilveeki izteeree savu daargo laiku skatoties konkreeto TV speeli (ne tikai tenisu) un muuseejais/ie zaudee, tad saakaas nolikshana, respektiivi nekaadas objektivitaates, bet ja speeli vai nu neraada vai vnk nav redzeeta, tad arii sanaak normaalus komentaarus lasiit..
no tavas puses vispaar nevienu norm komentaaru neesmu lasiiijis, t akaa pats vien buutu kluseejis...

  +3 [+] [-]

, 2008-10-23 19:32, pirms 16 gadiem
zhel ka nevar slegt deribas uz to ka Gulbis bus TOP10 jel kad... tad skjiet neviens nolicejs nerisketu... Bet es un lielakaa dalja Latvijas sporta cienitaju acis nemirkshkjinot to daritu! Reali jau sogad Ernijs nav pakasis nevienam no otraa simta, un ja zaude tad parasti tas ir tikai klasi augstakam tenisistam, bet katra shada spele tikia tuvina topam un ir treninsh visidealakaja pakapeee... ta ka ja fiziski un psihologiski Gulbis bus noturigs, tad neizpaliks ari rezultats

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:33, pirms 16 gadiem
addictedtosport rakstīja: Kaa man besii shii te nolikshana.. esmu pamaniijis vienu lietu, ja cilveeki izteeree savu daargo laiku skatoties konkreeto TV speeli (ne tikai tenisu) un muuseejais/ie zaudee, tad saakaas nolikshana, respektiivi nekaadas objektivitaates, bet ja speeli vai nu neraada vai vnk nav redzeeta, tad arii sanaak normaalus komentaarus lasiit..
Vairāk pozitīvisma vajag, pilnīgi piekrītu, pie kam Ernests tiešām bija labs, ņemot vērā, ka sākumā uztraucās un man patika cik redzēju un vienmēr ir paticis viņa spēles stils, nu kļūdas, bet ziniet visi dir..ēji, nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara, pamēģiniet paši da jebko padarīt, un paskatieties cik Jums viss sanāk perfekti, kaut vai tas ko Jūs šķietami protat perfekti....

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:34, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: no tavas puses vispaar nevienu norm komentaaru neesmu lasiiijis, t akaa pats vien buutu kluseejis...
Tu arī ej uz poda kopā ar Labo, jau apriebies Tavus komentus redzēt... Ej labāk pačato ar meitenēm, varbūt būsi varonis-daiļdirsējs...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 19:39, pirms 16 gadiem
sandza rakstīja: zhel ka nevar slegt deribas uz to ka Gulbis bus TOP10 jel kad... tad skjiet neviens nolicejs nerisketu... Bet es un lielakaa dalja Latvijas sporta cienitaju acis nemirkshkjinot to daritu! Reali jau sogad Ernijs nav pakasis nevienam no otraa simta, un ja zaude tad parasti tas ir tikai klasi augstakam tenisistam, bet katra shada spele tikia tuvina topam un ir treninsh visidealakaja pakapeee... ta ka ja fiziski un psihologiski Gulbis bus noturigs, tad neizpaliks ari rezultats

ja buutu jaader es dereetu uz to ka netiks TOP10 vismaz tuvaako 2 gadu laikaa...
un par to pieredzi runaajot..shis gads vinjam ir bijis vissveiksmiigaakais tajaa zinjaa ar kaadiem speeletaajiem bija jaaspeelee...2X nadala, 2Xdzjokovics, ja nemaldos 2Xdavidenko, 2x marejs....un citi labi speeleetaaji...protams ka nevar aizmirst 2 uzvaras paar bleiku...bet izskataas ka gulbim patiik speeleet ar 8 rangaa....8 speeles ar stipriem speeleetaajiem...bet rezultaats viens un tas pats zaude...cita labaaka speele, cita vaajaaka....un psihologjiski Gulbis shogad saprata ka tennisam jaapieiet no PRO puses nevis no pusaudzha tuseetaaja puses...bet rezultaatu kaa nav taa nav...atkaartoshos veelreiz..shis ir gulbja liimenis...un tas arii ir DAUDZ

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:41, pirms 16 gadiem
Labriit lielie eksperti - zaudeet pret US OPen finaalistu (pusfinaala pasu 1. raketi rafu uzvareeja), pret madrides mastera cupa uzvareetaaju (pusfinaalaa veelviens smagssvars federers pieveikts) .... tas tak bija redzams ka ssobriid marejs ir lloti labs! +veel ja Ernestam probleemas ar celi bija, tad jau ceriibu mazu....
P.s. labais333, tavs Del potro tam pasam marejam arii zaudeeja US Open ==> taatad viduveejiiba

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:46, pirms 16 gadiem
Nu varētu pacelt statistiku cik lielos ir uzvarējis Del Potro un CIličs, kas ir ar Gulbi vienīgie viena vecuma, kas ir nedaudz augstāk

Ciličs tagad zaudēja da nekam Pēterburgā pēc visu gudro spriedēju vārdiem

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 19:54, pirms 16 gadiem
Stindzis rakstīja: Labriit lielie eksperti - zaudeet pret US OPen finaalistu (pusfinaala pasu 1. raketi rafu uzvareeja), pret madrides mastera cupa uzvareetaaju (pusfinaalaa veelviens smagssvars federers pieveikts) .... tas tak bija redzams ka ssobriid marejs ir lloti labs! +veel ja Ernestam probleemas ar celi bija, tad jau ceriibu mazu....
P.s. labais333, tavs Del potro tam pasam marejam arii zaudeeja US Open ==> taatad viduveejiiba
Es arii pirms daziem meeneshiem peec katra Gulbja zaaga sev un citiem centos iestaastiit, ka Gulbim neveicas un ka tuuliit tuuliit vins saaks regulaari apspeeleet spices tenisistus, bet peec peedeejiem machiem vnk jau es neticu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 20:03, pirms 16 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Adminiem-lūdzu sāciet banot lietotājus,kuri nespēj savu verbāln miskasti-LAMUVĀRDUS un citu viedokļu "nolikšanu" paturēt pie sevis!
Iesuudzi vinju tiesaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-23 20:07, pirms 16 gadiem
your_ufo rakstīja: Man riebjas tādi lo.hi kā tu. Es vismaz priecājos ka mums ir tādas augstas klases tenisists un ne jau visi par čempioniem kļūst. Ernestam vēl daudz jāstrādā un būs viņš arī Top 10 ja turpinās strādāt treniņos kā pašlaik, progress ir redzams un potenciāls arī.
cik tad ilgi veel treneesies,liidz pienaaks 40 gadi un tad buus rezultaati! katru gadu jau dzirdu vienu un to pašu,nju naakamreiz,naakamreiz,veel gads utt...blaa blaa blaa...tak atslaabstiet viereiz...Ernests ir kaartiigs top 50 speeleetaajs un punkts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 20:10, pirms 16 gadiem
Eriksrudzītim banu par dubultpostiem luudzu! bet lamaaties nevajag,tas tiesa!!!

     [+] [-]

, 2008-10-23 20:12, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: --->Ingars31

Un tas ir slikti, tavupraat?
es jau saku,ka normaals 50nieka tenisists,nav jaasaceraas par daudz,un lolot varbuut liekas ceriibas,jo ir jau labi arii tagad,speelee normaali un skataami! visu cieņu sportistam!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 20:21, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: Eriksrudzītim banu par dubultpostiem luudzu! bet lamaaties nevajag,tas tiesa!!!
Sorry par dubultpostiem - diemžēļ, kad skatījos no wapa - uzrādījās " ..., tāpēc arī sanāca dubultopsti, jo domāju, ka atlikušais teksts nav ielikts esportā, tikko dubultpostus izdzēsu

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 20:25, pirms 16 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Sorry par dubultpostiem - diemžēļ, kad skatījos no wapa - uzrādījās " ..., tāpēc arī sanāca dubultopsti, jo domāju, ka atlikušais teksts nav ielikts esportā, tikko dubultpostus izdzēsu
tak nesatraucies...es taapat vien,lai pasmaidiit arii vareetu,jo briižiem palasot expertu sleedzienus izskataas,ka taapataas nekas jeedziigs netiek rakstiits,maļ vienu un to pašu! nekaa personiiga vecais!

     [+] [-]

, 2008-10-23 20:27, pirms 16 gadiem
Speciāli YOUR_UFO:
1. Lūdzu, pārstāj piesārņot esportu ar lamuvārdiem.
2. Lūdzu, parādi, ko tad es tur tik nelāgu par Gulbi uzrakstīju, kaut gan - man vienalga, kas tevi aizskāra manā commentā
3. Domāju, ka pēc 3 gadiem Ernestam ir iespēja iekļūt ATP TOP-10, jo, tad viņš reāli varētu iegūt top, kā viņam šobrīd pietrūkst - psiholoģiskā nonoturība un pieredze. Ja viņš to nākamo 3 gadu laika spēs iegūt, domāju Glbis par 90 % būs top 10.bet,nedomāju,ka tas notiks tuvāko 2 gadu laikā.
3. Personīgi uzskatu,ka Gulbis vienalga ir sasniedzis fantastiskas virsotnes jau šobrīd,vēl mazliet pieredzes,noturības un BŪS ARĪ ATP TOP 10.

Adminiem-lūdzu sāciet banot lietotājus,kuri nespēj savu verbālo miskasti-LAMUVĀRDUS un citu viedokļu "nolikšanu" paturēt pie sevis!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-23 20:28, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: tak nesatraucies...es taapat vien,lai pasmaidiit arii vareetu,jo briižiem palasot expertu sleedzienus izskataas,ka taapataas nekas jeedziigs netiek rakstiits,maļ vienu un to pašu! nekaa personiiga vecais!
VIss ok

  +7 [+] [-]

, 2008-10-23 20:28, pirms 16 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Es arii pirms daziem meeneshiem peec katra Gulbja zaaga sev un citiem centos iestaastiit, ka Gulbim neveicas un ka tuuliit tuuliit vins saaks regulaari apspeeleet spices tenisistus, bet peec peedeejiem machiem vnk jau es neticu!!!
Bet vai TAADEELL vinjs ir jaanoliek?! Veel jo vairaak peec zaudeejuma Marejam...CIk tad mums ir to TOP 50 speeleetaaju?! Nu varam jau fanot par Jusku....
Bet labi... runa jau nav tikai par gulbi, visos sporta veidos peec lielaam uzvaraam sportisti tiek celti debesiis, bet peec realtiivaam neveiksmeem noliidzinaat gar zemi.... Protams ir obkektiiva kritika, bet 80 % tukssa muldeessana

  -2 [+] [-]

, 2008-10-23 20:34, pirms 16 gadiem
Sudigi!
Slēpts komentārs: vakars

  -3 [+] [-]

, 2008-10-23 20:53, pirms 16 gadiem
Ivarinsh rakstīja: ej uz poda labais, ja gribi dir.., Tavas muļķības te neviens neprasīja rakstīt
ats.kā p.dar!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 20:58, pirms 16 gadiem
...nu kas TO būtu domājis!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 20:59, pirms 16 gadiem
Stindzis rakstīja: Labriit lielie eksperti - zaudeet pret US OPen finaalistu (pusfinaala pasu 1. raketi rafu uzvareeja), pret madrides mastera cupa uzvareetaaju (pusfinaalaa veelviens smagssvars federers pieveikts) .... tas tak bija redzams ka ssobriid marejs ir lloti labs! +veel ja Ernestam probleemas ar celi bija, tad jau ceriibu mazu....
P.s. labais333, tavs Del potro tam pasam marejam arii zaudeeja US Open ==> taatad viduveejiiba
bet kā delpo usopen zaudēja,nepadevās ne mirkli........visu cieņu!!!
apbrīnas vērts ir simona sniegums---------jau otro nedēļu pēc kārtas kapā un uzvar 3 setos....tiešām respect,īsts vecis
bet par ptičkinu izteikšos ar kāda brita rakstītajiem vārdiem,kam es precīzi piekrītu...
I think Gulbis might be another Gasquet - plenty of talent, but not the head for it.

  +4 [+] [-]

, 2008-10-23 21:20, pirms 16 gadiem
labais333 rakstīja: bet kā delpo usopen zaudēja,nepadevās ne mirkli........visu cieņu!!!
apbrīnas vērts ir simona sniegums---------jau otro nedēļu pēc kārtas kapā un uzvar 3 setos....tiešām respect,īsts vecis
bet par ptičkinu izteikšos ar kāda brita rakstītajiem vārdiem,kam es precīzi piekrītu...
I think Gulbis might be another Gasquet - plenty of talent, but not the head for it.
Par neciiniissanos nevajag...
ar djokoviccu ronald gaross
ar to passu rodiku Us Open
Ar nadalu un kiiferu Madridee
ar to passu mareju queens turniiraa pirms Wimbledonas
par ssodienas speeli - varbuut ir taads faktors kaa trauma?! (celis)

Par del potro... pasaki kurus no lielajiem vinjs ir uzvareejis? pagaidaam tikai veiksmiigi turniiri vasaraa, kad liela dalja labaako gatavojaas US Open un olimpiskajam turniiram

  -3 [+] [-]

, 2008-10-23 21:20, pirms 16 gadiem
bet Mums Joprojam paliek mūžīgi Jaunais un Perspektīvais basketbolists!!!!....Upss! ...kļūdijos...TENNEsists!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 21:31, pirms 16 gadiem
Kārtējā otrā kārta. Gulbim jāpaņem atvaļinājums, lai vārētu sakopties un atpūsties un sākt nākamo gadu ar daudzām uzvārām.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-23 21:35, pirms 16 gadiem
Merdoks rakstīja: Kārtējā otrā kārta. Gulbim jāpaņem atvaļinājums, lai vārētu sakopties un atpūsties un sākt nākamo gadu ar daudzām uzvārām.
Tu tiešām esi tik naivs? Jeb mācies Jaunciema Wakaros Atpalikušā GaRīdzenieka Kapličā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-23 21:40, pirms 16 gadiem
tuk_tuk_te_lohs rakstīja: atkal kaut kas tam stulbajam celim,varēja manīt..
Pilnīgi taisnība, celim bija vaina, intervijā Ernests visu pateica, ka celis lika manīt savu, kondīcija viņam nēesot bijusi tāda kādā būtu iespējams apspēlēt Murreyu...
Un vēl itkā piebilda ka nu varēšot beidzot doties mājup un atpūsties, tas varētu nozīmēt ka šis varētu būt pēdējais turnīrš šinī sezonā

     [+] [-]

, 2008-10-23 21:50, pirms 16 gadiem
Ļoti žēl!!!

     [+] [-]

, 2008-10-23 22:21, pirms 16 gadiem
bigbossman rakstīja: es redzēju to spēli un varu pateikt Tev, ka pie tādas spēles, kāda bija pret nadalu Gulbis Murray būtu salicis vienos vārtos! Žēl, ka Gulbja cīņas spars bija līdzvērtīgs 0. Tie kritiskie momenti viņam ir gandrīz katrā spēlē.
ew... vecit a tu tenisu speele??? lai varetu shitaaa teikt???

  -1 [+] [-]

, 2008-10-23 22:42, pirms 16 gadiem
Spēli neredzēju, bet pēc komentāriem un rezultāta spriežot Gulbis uz spēli gājis ar nolemtības sajūtu. Bet varbūt tiešām apzinās pašreizējās spējas un necīnījās.

     [+] [-]

, 2008-10-23 23:03, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: Spēli neredzēju, bet pēc komentāriem un rezultāta spriežot Gulbis uz spēli gājis ar nolemtības sajūtu. Bet varbūt tiešām apzinās pašreizējās spējas un necīnījās.
vins tiesi izskatijas par daudz satraucies tapat ka te dazi komentatiji kas paredz jau vina perspektivo nakotni..

  -2 [+] [-]

, 2008-10-24 02:17, pirms 16 gadiem
Gulbja speles ar katru no Top 10 var uz vienas rokas pirkstiem saskaitit. LOGISKI, ka nevar uzreiz but uzvaras. Tapat jau brinuma un sajusmas verts ir, ka Ernests spej uzvaret setu pret N1 PASAULEE!!!! Bus, BUS ari uzvareti machi, pacietibu, pacietibu draugi!!! (Gulbim tikko apriteja 20...)

     [+] [-]

, 2008-10-24 05:59, pirms 16 gadiem
Matemātika šeit vienkārša. Kā jua teicu- Marejs nākošo gadu pabeigs kā 2.reitingā, bet Gulbis līdz top 20 uzkapāsies, ja nebūs kādas "Nepārvaramas varas" ietekmes.

     [+] [-]

, 2008-10-24 06:54, pirms 16 gadiem
Pozitivi...

     [+] [-]

, 2008-10-24 09:25, pirms 16 gadiem
A vel kads shaubijas?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-24 10:01, pirms 16 gadiem
Gulbis protams ir Latvijas izcilākais tenisists un paldies viņam par to, bet nevajag pārvērtēt puiša iespējas. Viņa vienaudži(+/- gads)-Džokovičs, piem., ir viņu sen apsteiguši. Būsim reālisti- nebūs Gulbis augstāk par 30. vietu, kas arī priekš Latvijas sportista būtu fenomenāls sasniegums.

     [+] [-]

, 2008-10-24 10:19, pirms 16 gadiem
samurays rakstīja: slikti!
tu vari labak?

     [+] [-]

, 2008-10-24 10:26, pirms 16 gadiem
Vakar Gulbim bija izteikti daudz kļūdu,tāpēc ka bija problēmas ar celi. NTV tenisa komentētāji pēc spēles uzreiz pateica, ka nav kārtībā veselība.Gulbis pēcspēles intervijā atzina ka tādā stāvoklī viņš normāli nevarēja paspēlēt.Marejs jau arī neko sakarīgu neparādīja. Nemaz nebrīnīšos, ka nākošajās kārtās kādam pakāsīs. Sezonas noslēgums daudziem vadošajiem tenisistiem ir problēmas ar veselību. Davidenko,Safins, Tursunovs , ātri vien pazuda no turnīra.
Ja mēs zinātu visu par tenisistu traumām un slimošanām, strādāt nevajadzētu

     [+] [-]

, 2008-10-24 13:22, pirms 16 gadiem
- par shi speli: Murray ir vienkarsi vienozimigi strategiski labak - pacietigak un precizak, ipasi svarigos momentos. Gulbja uzvaru negaidiju, bet tomer lidzigaku speli.
- par veselibu: Varbut Gulbim sap celis, bet ari Marejam nav 100% veseliba - ka gandriz visiem profiem sezonas beigas... visiem ir tiesibas nespelet vai partraukt speli, ja viniem kas tik milzigi sap, bet pec spelem pateikt, cik traki sapeja un TAPEC speli zaudeja (nevis tapec, jo pretinieks stiprs) - tas ir alibisms... runajot "in general", ne par si speli...

     [+] [-]

, 2008-10-24 13:24, pirms 16 gadiem
- par speles stilu: Visiem cilvekiem, kuri gaida no Gulbja augstus rezultatus tikai tapec, jo pret Nadalu Gulbis uzvarejis setu... Ja jus speletu tenisu, tad zinatu, ka katram ir savs stils un istais pretinieku stil, pret kuru mak vai nemak spelet... Murray laikam ar savu speli paliks Gulbim "pretigs" pretinieks, kamer Nadala stils Gulbim patik... nromali, no ta nevar paredzet, cik augsti TOPa Gulbis var but...

     [+] [-]

, 2008-10-24 13:48, pirms 16 gadiem
- par Gulbja nakotni: Gulbis ir sobrid stabili starp TOP 30-60. Pagajusgad tur kluva, sogad beidzot nereti spele pret kadu TOP 20 - tikai ta (pat ja zaude) var dabut pieredzi un kaut ko iemacities, ne sagraujot 200. raketi spele, kura ir "trenina" limeni... Gulbim ir vel kadi 2 gadi, kuros var stipri attistities... Pec 2-4 gadiem vairs vecuma del nebus Federera, Davydenko, Ferrera, Roddicka, Nalbandiana, Gonzaleza, Blakea utt. , jau tikai tamdel var klust augstak (jauni, nepieredzejusi talanti bus Gulbja soreizejas vietas): ja patures savu formu + klust pacietigakam, pieredzejusakam un aukstasinigakam (NEPSIHOS), var klust ar savu potencialu minimali TOP 10-20. Varbut ne zelta TOP 3 (jo tur laikam tomer turesies ari turpmak vinja paaudzes biedri Nadal, Djoko, Murray), bet nu ari TOP10-20 ir tacu dikti labi (starp 6.5 miljardiem cilveku!!!)