Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2477, Did:0, useCase: 3

Čekista sveiciens Jaunupam

Čekista sveiciens Jaunupam
"VEF Rīga" pirmais cilvēks Edgars Jaunups
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Varbūt kāds būs pamanījis, ka līdzās Kremļa finansētajam politiskajam projektam KHL, hokejistu vienus sānus silda arī basketbola atdarinājums VTB līga un ar šo parodisko veidojumu jau vairākus gadus sadarbojas arī Rīgas VEF. Šodien, kad jau divu valstu nacionālās federācijas ir paziņojušas par kurvīša iedošanu šai līgai, VEF kabinetos turpina dziedāt slavas dziesmas šai līgai un tās gaišajai nākotnei.

Kopš notikumiem Ukrainā, Krievijas sporta prese pamazām sāk izberzēt acis un apjaust situāciju, kas veidojas ap VTB basketbola līgu. Šīs līgas dziļākā doma ir līdzīga kā KHL – lēnām un pamazām bijušajām padomju republikām atgādināt par “tautu draudzību” zem sarkanā sirpja un āmura. Šobrīd krievi VTB līgas kontekstā sākuši zīmēt nākotnes vīziju – kāda tā izskatīsies tuvākajā nākotnē. Proti, pēc pusgada, taču jau šodien ir skaidrāks par skaidru, ka līga pamazām kārtojas kapu virzienā.

Pirms gada VTB pelēko tēlu vēl bālāku padarīja Kauņas “Žalgira” atteikšanās spēlēt šajā turnīrā. Bijušo čekistu (bijušo?) pieskatītā līga nepievilcīga kļuva arī Kijevas “Budivelnik”. Savu pēdējo sezonu šajā līgā aizvada vēl divas Lietuvas komandas - “Lietuvos rytas” un “Neptunas”. Iemesls – pirmajā vietā jābūt nacionālajam čempionātam. Loģiska būs arī divu Ukrainas kluba “Azovmash” un “Donetsk” izstāšanās no šīs līgas. Šajā gadījumā nospēlēs politiskais konteksts. Tikpat loģiski būtu, ja savas pēdējās spēles krievu līgā būs aizvadījušas arī komandas no Latvijas, Igaunijas, Polijas un Čehijas. Kazahstānas un Baltkrievijas komandas atrodas citā politiskajā blokā un viņu izstāšanās no VTB finansētā turnīrā nebūtu loģiska.

Uz šī fona interesants ir līgas prezidenta Sergeja Ivanova vakardienas krievu presē “brālīgais” uzsitiens pa plecu tām ārzemju komandām, kuras nejauc sportu ar politiku un otrādi. Tātad – arī Rīgas VEF un šīs komandas “godam, prātam un sirdsapziņai” Edgaram Jaunupam. Smieklīgi izklausās Ivanova teiktais par politiku un sportu. Iespējams, ka Jaunups Ivanovu uztver tikai kā VTB līgas prezidentu, taču viņa CV ir arī citi ieraksti. Piemēram, atvaļinātais ģenerālpulkvdis. Vai – Krievijas prezidenta administrācijas vadītājs. Vēl viens ieraksts – bijušais (bijušais?) čekists. Gluži kā viņa priekšnieks Vladimirs Putins. Tas pats Putins, kurš deva pavēli okupēt Krimu.

Kad ASV un ES veidoja Krievijas personu melno sarakstu, pret kurām tiks vērstas dažādas sankcijas, viņu vidū vieta atradās arī Ivanovam. Tātad – šī persona ir nevēlama arī Eiropas Savienības valstij Latvijai! Rudens pusē Latvijā būs Saiemas vēlēšanas un iespēju legāli atgriezties politikā centīsies izmantot arī Edgars Jaunups. Nezinu un arī negribu zināt, kas rakstīts vai tiks uzrakstīts jaunveidotās partijas “Latvijas attīstībai” programmā, taču, ja šajā partijā ir cilvēks, kurš vistiešākajā veidā sadarbojas ar čekistiem, ar Latvijai naidīgu personu, par tās politisko perspektīvu varam pat nedomāt.

Kad Andris Bērziņš beidza stostīties un vakar paziņoja par vēlmi pārcelt Krievijas Pareizticīgās baznīcas patriarha Kirila ieplānoto vizīti Latvijā šā gada maijā uz vēlāku laiku, šķiet, viņš valodu ir atguvis stipri par vēlu. Ja Edgars Jaunups šodien paziņos par izstāšanos no VTB līgas, arī tas būs nogulēts lēmums. Loģisks, bet par vēlu nācis. Politiskajā kontekstā par vēlu nācis...

Slēpts komentārs: hantele
Slēpts komentārs: Vitinka

 +10 [+] [-]

, 2014-04-03 11:47, pirms 11 gadiem
šoreiz piekrītu Strausam. Pirmkārt - VTB banka agri vai vēlu nonāks sankciju sarakstā, jo ir ļoooti tuva Kremlim, un tad naudiņa sāks beigties un projekts nomirs pats no sevis. Jocīgi, ka starp pēdējām "žurkām" uz šī kuģa bez sarkanās armijas sporta kluba, baltkrievu diktatora kluba u.c. līdzīgiem atradīsies mūsu bāleliņi.... Skaidrs, ka leiši, igauņi, čehi, ukraiņi tur vairs nespēlēs. Basketbola reputācija LAtvijā jau tā ir zema, pēdējā gada laikā, pateicoties jauniešu izlašu panākumiem tā nedaudz ir uzlabojusies, taču VEF dara visu, lai to turētu ļoti zemā līmenī. Apzināti vai neapzināti, nezinu, taču , ja apzināti, tad tā ir nodevīga rīcība pret valsti, ja neapzināti, tad skaidrs, ka klubu vada nejēgas un diletanti.
GAdījums ar Bērziņa brīvlaišanu, virtuālā skūpstīšanās ar KGB ģenerāļiem VTB līgas sakarā, pilnīgā katastrofa komandas komplektācijā, - vieni neveiksmīgi soļi pēc otriem! Kāds tajā organizācijā domā arī? Tur tak ir arī cienījami ļaudis - tas pats Martinsons, Feņuks, Žvīgurs. Vai tiešām viens pats caurkritušais politiķis ar baseta sejas izteiksmi var diktēt visiem visu?

  +7 [+] [-]

, 2014-04-03 12:33, pirms 11 gadiem
Nez kāpēc nebrīnos par Jaunupu. Viņam tak nekas nav svēts. Miesīgo māti pārdos, ja tas būs viņam izdevīgi.

  +7 [+] [-]

, 2014-04-03 12:43, pirms 11 gadiem
Paldies autoram par rakstu.

 +12 [+] [-]

, 2014-04-03 12:54, pirms 11 gadiem
Vitinka rakstīja: Izlasot virsrakstu autoru pat nebija jāmin. Jūsu politiskā žults ir neizsmeļama. Varbūt tomēr ir vērs par savu nacionāli-patriotisko nostāju rakstīt citos portālos. Noprotu ka jūs esat viens no tiem cilvēkiem kas ir gatavs dzīvot pastalās, ēst rupjmaizi ar ūdeni un saukties par patriotu, nacionālās apliecināšanās vārdā izpostīt vienīgos daudzmaz auksta līmeņa sporta projektus. Jums tīk visās savās dzīves neražās vainot Krievus vai kādu citu. Pasaule globalizējās, Latvija ir par mazu lai būtu neatkarīga, tā jau ir atkarīga no SVF, ASV un Briseles. Neticat? Drīz kūpinātu vistiņu nē ēdīsiet, jo neļaus. Pederasti precēsies un adoptēs Latviešu bērnus.
Kur spēlēja Latviešu puikas hokeju un basketbolu pirms Dinamo un VEFa?! Blandījās pa pasauli, pa otršķirīgām līgām. Tagad es daudzus no viņiem redzu mājās. Ja pieiet lietai ar pātu var un VĀJAG slaukt tos Slāvus uz nebēdu, lai maksā. Pieļauju ka 90% Dinamo fanu nesāk mīlēt Krieviju vairāk, par to ka nauda nāk no turienes. Pa lielam visiem ir pie kājas. Lai muļķi maksā. P.S Bērziņa kungs nelecās, bet arī pakaļā nelien Krieviem. Ja Bērziņa vietā būtu kāds cits prezidents pieļauju ka Ventspils ostā arī jau svilpotu vējš kā tas ir Klaipēdā šobrīd. 80% kravu nāk no RUS. Tas būtu/būs pamatīgs robs budžetā! Ko darīsim? Ņemsim atkal kredītu no SVF? Vai varbūt pensijas un pabalstu jūs Straussa kungs maksāties? Lāci protams var bakstīt bet ja viņš iekodīs pa īstam, Latvijas ekonomikai būs KRANTI.
ai, ai - ...izpostīt vienīgos daudzmaz auksta līmeņa sporta projektus... - par šito riktīgi apsmējos bet nu taisnība jau ir - VTB točno drīz būs AUKSTA līmeņa

p.s. ja Tu Bērziņu sauc par labu prezidentu, tad Tu esi vienkārši akls... viņš ir gļēvs un bez mugurkaula! Vienkārši peld kaut kur...

  +4 [+] [-]

, 2014-04-03 13:05, pirms 11 gadiem
Latvijai vispār nav vajadzīgi superklubi,to pat bagātā Norvēģija nevar atļauties ,kur nu vēl mēs.Prioritāte savs čempionāts ar pusprofesionāliem klubiem.Bet vairumu Dinamo un VEF fanu es neuzskatu par īstiem faniem,jo cik no viņiem apmeklēs sporta arēnas ,ja šie abi svešķermeņi pazudīs no Latvijas.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-03 15:38, pirms 11 gadiem
Strauss atkal ne to laikam sadzēries... Prāta nav, ja var apgalvot, ka visi, kas atbalsta latviešu spēlēšanu KHL vai VTB, ir čekistu pakaļlaižas vai kas līdzīgs. Ja ir iespējas izmantot krievu naudu, spēlēt pret labām komandām, celt savu meistarību, vajag to izmantot un slaukt to "brālīgo" lielvalsti. Tas nenozīmē, ka uzreiz kļūstam par tās atbalstītājiem. Ja kādam šķiet, ka vienīgie īstenie patrioti ir lielākie bļāvēji, tad viņam, kā jau visiem galējību piekritējiem, acīmredzot nav kaut kas kārtībā ar smadzenēm.
Bet coffijam gribu teikt vienu lietu-ja Latvijā nebūs augsta līmeņa klubu, nebūs arī sporta kā tāda, paliks vien sētas mači, kas nevienu neinteresēs, ja nu vienīgi tos, kas tajos bumbos/nūjos/utt. Tieši augstu sasniegumu sports modina bērnos tieksmi nodarboties ar sportu, sasniegt mērķus, tiekties uz tiem. Ja nebūs mērķu, nebūs intereses... Tā vietā-labākajā gadījumā-dators+TV, sliktākajā-ielu dzīve, noziedzība, narkotikas. Zuduši cilvēki. Vai to gribam redzēt? Ceru, ka ne.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-03 16:58, pirms 11 gadiem
Politiskā taisnība ir Strausam, tomēr šajā lietā ir vēl kāds kāzuss. Ja nespēlē VTB, tad Vefiņa pastāvēšanai zūd praktiskā jēga, vismaz šādā līmenī (līdzīgi Jēkabpilij vai Valmieras BK viņi veģetēt, protams, var), tātad daļa no vietējiem paliks bez labi atalgota darba, piemēram Artūrs Bērziņš vai viņa vārdabrālis Strēlnieks - neviena Eirolīgas komanda šiem neuzsvilps.
Jaunupu pats neciešu ne acu galā, bet noriet tikai tāpēc, ka tev ķēde kaklā karājas (rējējam), ir muļķīgi. Kādreiz "Sporta Avīzei" viens no viskrancīgāk aprejamajiem objektiem bija Valdis Valters (nu palicis tikai nabaga žīdu bērns Lipmanens un Gāzētais Savickis). Tagad riešana Ģenerāļa virzienā apklususi, kā tad kodīsi Armanda korišam no "Overtime"?
Šāda apzināto ienaidnieku tēla veidošana man dikti atgādina Ēlerti un"Dienu". Tā jau valstī viss apmēram kārtībā, bet daži ir baisie goblini - Krištopāns, Šlesers, Šķēle un milzu Lembis, vairāk noziedznieku pie mums nav, tikai kvartetiņš.

     [+] [-]

, 2014-04-03 20:20, pirms 11 gadiem
denebs rakstīja: Strauss atkal ne to laikam sadzēries... Prāta nav, ja var apgalvot, ka visi, kas atbalsta latviešu spēlēšanu KHL vai VTB, ir čekistu pakaļlaižas vai kas līdzīgs. Ja ir iespējas izmantot krievu naudu, spēlēt pret labām komandām, celt savu meistarību, vajag to izmantot un slaukt to "brālīgo" lielvalsti. Tas nenozīmē, ka uzreiz kļūstam par tās atbalstītājiem. Ja kādam šķiet, ka vienīgie īstenie patrioti ir lielākie bļāvēji, tad viņam, kā jau visiem galējību piekritējiem, acīmredzot nav kaut kas kārtībā ar smadzenēm.
Bet coffijam gribu teikt vienu lietu-ja Latvijā nebūs augsta līmeņa klubu, nebūs arī sporta kā tāda, paliks vien sētas mači, kas nevienu neinteresēs, ja nu vienīgi tos, kas tajos bumbos/nūjos/utt. Tieši augstu sasniegumu sports modina bērnos tieksmi nodarboties ar sportu, sasniegt mērķus, tiekties uz tiem. Ja nebūs mērķu, nebūs intereses... Tā vietā-labākajā gadījumā-dators+TV, sliktākajā-ielu dzīve, noziedzība, narkotikas. Zuduši cilvēki. Vai to gribam redzēt? Ceru, ka ne.
draugs, zināma pakaļlaizīšana tur ir... Un izskatās, ka šī lieta Tevi arī aizrauj. Neaizmirsti, ka šajā dzīvē nekas par velti nav.

Tieši augstu sasniegumu sports modina bērnos tieksmi nodarboties ar sportu, sasniegt mērķus, tiekties uz tiem. Ja nebūs mērķu, nebūs intereses... - un VTB būtu tas 'augsto sasniegumu' sports?

vecīt, sports Latvijā bija arī "pirms KHL/VTB" ērā... Un Tevis piesauktās narkotikas šobrīd ir tieši vislielākā problēma. Koroče, no sēdēšanas pie TV/datora ar popkorna tūti vai ar alus glāzi sporta hallē neviena nācija veselāka nav kļuvusi.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-03 20:22, pirms 11 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Politiskā taisnība ir Strausam, tomēr šajā lietā ir vēl kāds kāzuss. Ja nespēlē VTB, tad Vefiņa pastāvēšanai zūd praktiskā jēga, vismaz šādā līmenī (līdzīgi Jēkabpilij vai Valmieras BK viņi veģetēt, protams, var), tātad daļa no vietējiem paliks bez labi atalgota darba, piemēram Artūrs Bērziņš vai viņa vārdabrālis Strēlnieks - neviena Eirolīgas komanda šiem neuzsvilps.
Jaunupu pats neciešu ne acu galā, bet noriet tikai tāpēc, ka tev ķēde kaklā karājas (rējējam), ir muļķīgi. Kādreiz "Sporta Avīzei" viens no viskrancīgāk aprejamajiem objektiem bija Valdis Valters (nu palicis tikai nabaga žīdu bērns Lipmanens un Gāzētais Savickis). Tagad riešana Ģenerāļa virzienā apklususi, kā tad kodīsi Armanda korišam no "Overtime"?
Šāda apzināto ienaidnieku tēla veidošana man dikti atgādina Ēlerti un"Dienu". Tā jau valstī viss apmēram kārtībā, bet daži ir baisie goblini - Krištopāns, Šlesers, Šķēle un milzu Lembis, vairāk noziedznieku pie mums nav, tikai kvartetiņš.
a mums tāds VEFs nemaz arī nav vajadzīgs... neadekvāti dārgs projekts priekš Latvijas situācijas šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-03 22:34, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Par VEF Tev piekrītu.Bet RD ir pieskaitāms pie tās pašas sugas-pie tiem,pret kuriem Strauss aicina cīnīties.Un te nu es iebidīšu.Pats apmeklēju LČ spēles ne tikai play-off,bet arī regulārajā sezonā,arī treknajos gados!tāpēc stāstīt man par kaut kādu skatītāju interesi nevajag!Nhu nav nevienam aktuāls LČ hokejā.Nevar LČ sagatavot pasaules A grupas(piedod,Elites)līmeņa hokejistus.Pirms KHL LV hokejs izdzīvoja tikai pateicoties AEHL un BAČ.Tas,protams ,ir tikai mans,nevienam nepietuvināta hokeja līdzjutēja viedoklisun vispār izskatās,ka šis raksts ir politisks pasūtījums,kam vieta būtu kaut kur delfos vai dienā!
neredzu ar ko VEF atšķirtos no RD... tikko Itera pārstās finansēt RD, viss pajuks. Un tas ir diezgan neizbēgami - varbūt pēc gada, varbūt pēc 5, varbūt pēc 10... un kas ir labāk - 10 (a varbūt tikai 7?) gadus dzīvot ar domu "pofig, kas būt rīt, galvenais, ka šodien labi", jeb ātrāk piedzīvot to X stundu un beidzot sākt strādāt ar perspektīvu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja